Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


korina.v

Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Εν συντομία, επειδή δεν προλαβαίνω να τα ξαναγράψω, δεν είπα ότι δε μαθαίνουν ΤΙΠΟΤΑ και δεν θα μπω σε αντιπαράθεση, απλά θα επανέλθω με πληροφορίες για του Κωστέα -Γείτονα... Ελπίζω να ΜΗΝ υπάρχει λοιπόν ελιτισμός, γιατί είναι ο μεγαλύτερος φόβος μου για να τη στείλω σε τέτοιου τύπου εκπαιδευτήριο, θέλω να δώσω ευκαιρίες στο παιδί μου, δε θέλω να το σνομπάρουν που δεν έχει βίλα με πισίνα στην Εκάλη. Τώρα για τα ιδαίτερα τί να πω... Είστε τόσο κάθετες που προτιμώ να μην πω τίποτα (εξάλλου δεν είναι και το σωστό τόπικ)... Ίσως και να ανοίξω νέο thread μόνο με αυτό το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Επαναφερω το θεμα των Ν. Προαστειων. Απο οσο γνωριζω τα μονα σχετικα μεγαλα κοντα σχολεια που γνωριζω ειναι ο Γειτονας, Παλλαδιο και St. Lawrence. Δεν βρηκα πολλες πληροφοριες για αυτα οποτε εαν καποια μαμα εχει εμπειρια με αυτα τα σχολεια, θα το εκτιμουσα πολυ να μας ενημερωνε ( απο οτι καταλαβα ειμαστε αρκετες απο Ν. Προαστεια ).

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω να πώ κάτι για τα σχολεία .....

αυτό που έχω να σχολιάσω γενικά είναι ότι πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στον αριθμό μαθητών ανά τμήμα ...πάνω από 15 ο δάσκαλος δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί προσωπικά με τον καθένα σε καθημερινή βάση.....ακόμα κι αν είναι ...ο Θεός!!!

επιπλέον προσέχετε να μην γίνεται κατάχρηση των απογευματινών δραστηριοτήτων και μαθημάτων γιατί γυρίζουν πίσω...κουνουπίδια.....και παθαίνουν ακόμα και υπερκόπωση.....

έχω δουλέψει 7 χρόνια σε ιδιωτικά ..άλλα 10 σε φροντιστήρια είναι επιχειρήσεις που 99% κοιτάζουν το κέρδος ....να απαιτήτε πράγματα σαν γονείς όπως το νο 1 για εμένα λίγα παιδιά ανά τμήμα

2ον τι ηλικία και εμπειρία έχει ο δάσκαλος....πολλά λόγω έλειψης δασκάλων, γιατί διορίζονται στο δωμόσιο, παίρνουν ή συνταξιούχους..... (που δεν είναι ενημερωμένοι για τα νέα προγράμματα...) ή κάτι άπειρα κοριτσάκια, που μαθαίνουν στου κασίδη το ...κεφάλι, ή ακόμα και νηπιαγωγούς που έχουν δικαίωμα από το υπουργείο να διδάσκουν 1η και 2α......

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω να πώ κάτι για τα σχολεία .....

αυτό που έχω να σχολιάσω γενικά είναι ότι πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στον αριθμό μαθητών ανά τμήμα ...πάνω από 15 ο δάσκαλος δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί προσωπικά με τον καθένα σε καθημερινή βάση.....ακόμα κι αν είναι ...ο Θεός!!!

επιπλέον προσέχετε να μην γίνεται κατάχρηση των απογευματινών δραστηριοτήτων και μαθημάτων γιατί γυρίζουν πίσω...κουνουπίδια.....και παθαίνουν ακόμα και υπερκόπωση.....

έχω δουλέψει 7 χρόνια σε ιδιωτικά ..άλλα 10 σε φροντιστήρια είναι επιχειρήσεις που 99% κοιτάζουν το κέρδος ....να απαιτήτε πράγματα σαν γονείς όπως το νο 1 για εμένα λίγα παιδιά ανά τμήμα

2ον τι ηλικία και εμπειρία έχει ο δάσκαλος....πολλά λόγω έλειψης δασκάλων, γιατί διορίζονται στο δωμόσιο, παίρνουν ή συνταξιούχους..... (που δεν είναι ενημερωμένοι για τα νέα προγράμματα...) ή κάτι άπειρα κοριτσάκια, που μαθαίνουν στου κασίδη το ...κεφάλι, ή ακόμα και νηπιαγωγούς που έχουν δικαίωμα από το υπουργείο να διδάσκουν 1η και 2α......

 

Έχεις πολύ δίκιο για τον αριθμό των παιδιών... Εγώ συμβιβάζομαι και με 20 ανά τάξη... Και για πες μου τώρα, πως θα ξέρω εγώ αν η δασκάλα είναι στην πραγματικότητα.... νηπιαγωγός;;; Μια φίλη μου παιδοψυχίατρος που δουλεύει σε μεγάλο ιδιωτικό (καλύτερα μην πω όνομα) μου είπε ότι συμβαίνει αυτό με τις νηπιαγωγούς, όπως και ότι βάζουν καθηγητές στο δημοτικό να διδάξουν... Και απορώ, μα πως γίνεται αυτό;;; Τόσοι αδιόριστοι δάσκαλοι υπάρχουν, είναι δυνατόν;;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

δεν μπορείς να φανταστείς τι μαγειρέματα γίνονται......

διδάσκουν άνθρωποι που δεν φαίνονται στα χαρτιά γιατί δεν έχουν τα νόμιμα προσόντα πχ με proficiency αντί για αγγλική φιλολογία και τα αντίστοιχα για τις άλλες γλώσσες.... να μην πω τι γίνεται για τα καλιτεχνικά τις μουσικές την πληροφορική και την γυμναστική...και τα αθλήματα...που ουσιαστικά είναι babysitting το απόγευμα....

τι να σου πώ να πας στο γραφείο της πρωτοβάθμιας που υπάγεται και να ρωτήσεις ......??? με ποιων την ανοχή νομίζεις ότι συμβαίνουν αυτά......

 

και κάτι άλλο μην χαίρεστε για πολύ μεγάλα σχολεία με χαώδεις εγκαταστάσεις γιατί υστερούν στην σωστή παρακολούθηση- φύλαξη των παιδιών στα διαλείμματα κ.λ.π.

Link to comment
Share on other sites

Με 15 ή 20 παιδιά στην τάξη δεν θα βρείτε σε κανένα ιδιωτικό (αν βρείτε πείτε μου για να το γνωρίζω και εγώ). Στην καλή των περιπτώσεων έχουν 25 (υπάρχουν και άλλα πάνω από 30).

Γενικά υπάρχουν πολλές νέες δασκάλες, αλλά ρε παιδιά από κάπου θα πρέπει να ξεκινήσουν και αυτές, και αν το σχολείο είναι οργανωμένο με σύστημα και μέθοδο που πρέπει να εφαρμόσει κάθε δασκάλα στην τάξη δεν υπάρχει πρόβλημα, γίνεται σωστή δουλειά. Άλλωστε αν παρακουληθείς λίγο το τι κάνουν και τι μαθαίνουν τα παιδιά σου, μπορείς εύκολα να καταλάβεις τι δουλειά κάνει η δασκάλα.

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν σχολεία με κάτω από 25 παιδιά ανά τμήμα αλλά δεν θα κάνω διαφήμιση σε κανένα....

εχεις δίκιο ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν οι νέοι δάσκαλοι...αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση..... γιατί ,ακόμα κι αν το σχολείο είναι οργανωμένο με σύστημα και μέθοδο που πρέπει να εφαρμόσει κάθε δασκάλα στην τάξη, που ξέρεις αν λόγω απειρίας δεν υπάρχει πρόβλημα.... είσαι σίγουρη ότι θέλεις εσύ το μπαλάκι της παρακολούθησης τι κάνουν και τι μαθαίνουν τα παιδιά σου και κατά πόσο μπορείς εύκολα να καταλάβεις τι δουλειά κάνει η δασκάλα;;;..... δεν νομίζω ότι πληρώνεις το ιδιωτικό για να έχεις συνειδητά και αυτή την ευθύνη (που την έχουμε όλοι ανεπίσημα τελικά.....)

και άντε πες ότι την βρίσκεις λάθος τι θα κάνεις νομίζεις;;;;.....άσε να μην σου πω από το forum .......

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν σχολεία με κάτω από 25 παιδιά ανά τμήμα αλλά δεν θα κάνω διαφήμιση σε κανένα....

εχεις δίκιο ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν οι νέοι δάσκαλοι...αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση..... γιατί ,ακόμα κι αν το σχολείο είναι οργανωμένο με σύστημα και μέθοδο που πρέπει να εφαρμόσει κάθε δασκάλα στην τάξη, που ξέρεις αν λόγω απειρίας δεν υπάρχει πρόβλημα.... είσαι σίγουρη ότι θέλεις εσύ το μπαλάκι της παρακολούθησης τι κάνουν και τι μαθαίνουν τα παιδιά σου και κατά πόσο μπορείς εύκολα να καταλάβεις τι δουλειά κάνει η δασκάλα;;;..... δεν νομίζω ότι πληρώνεις το ιδιωτικό για να έχεις συνειδητά και αυτή την ευθύνη (που την έχουμε όλοι ανεπίσημα τελικά.....)

και άντε πες ότι την βρίσκεις λάθος τι θα κάνεις νομίζεις;;;;.....άσε να μην σου πω από το forum .......

 

Στείλε μου με πμ ποια σχολεία ξέρεις με λιγότερα από 25 παιδιά ανά τάξη (όχι στο νηπιαγωγείο στο δημοτικό) με ενδιαφέρει.

Πιστεύω ότι πρέπει πάντα να ελέγχεις το τι κάνουν τα παιδιά σου, ακόμα και αν είσαι σε ιδιωτικό ή αν πιστεύεις ότι έχεις τον καλύτερο δάσκαλο του κόσμου. Δεν μιλάω για αντικατάσταση του δασκάλου ή του σχολείου αλλά να μπορείς να καταλάβεις ότι υπάρχει πρόοδος και εξέλιξη.

Τώρα αν μπορείς να κάνεις κάτι, είναι όντως μεγάλη κουβέντα και θέλω να πιστεύω ότι μπορείς να ταρακούνησεις τα νερά...

Link to comment
Share on other sites

υπάρχουν σχολεία με κάτω από 25 παιδιά ανά τμήμα αλλά δεν θα κάνω διαφήμιση σε κανένα....

εχεις δίκιο ότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν οι νέοι δάσκαλοι...αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση..... γιατί ,ακόμα κι αν το σχολείο είναι οργανωμένο με σύστημα και μέθοδο που πρέπει να εφαρμόσει κάθε δασκάλα στην τάξη, που ξέρεις αν λόγω απειρίας δεν υπάρχει πρόβλημα.... είσαι σίγουρη ότι θέλεις εσύ το μπαλάκι της παρακολούθησης τι κάνουν και τι μαθαίνουν τα παιδιά σου και κατά πόσο μπορείς εύκολα να καταλάβεις τι δουλειά κάνει η δασκάλα;;;..... δεν νομίζω ότι πληρώνεις το ιδιωτικό για να έχεις συνειδητά και αυτή την ευθύνη (που την έχουμε όλοι ανεπίσημα τελικά.....)

και άντε πες ότι την βρίσκεις λάθος τι θα κάνεις νομίζεις;;;;.....άσε να μην σου πω από το forum .......

 

Όπως είπες και πριν τα ιδιωτικά είναι επιχειρήσεις. Άρα το καλό στην υπόθεση είναι ότι αν βρεις όντως τη δασκάλα να κάνει λάθος, μπορείς να δημιουργήσεις θέμα (άσε που κι εγώ πιστεύω ότι η ομπρέλα του συστήματος ενός σχολείου είναι αποτελεσματική) σε αντίθεση με αυτό που νομίζω ότι εννοείς ότι θα κάνω :mrgreen: αν τη στείλω στο δημόσιο... Εκεί αν τραβήξεις το λάθος λαχείο τελείωσες... Εμένα μου έχει τύχει σε ιδιωτικό σχολείο της Εκκλησίας να υπάρξει πρόβλημα με δασκάλα, να έχουν δίκιο οι γονείς και πολύ απλά να μη βρίσκεται εκεί την επόμενη χρονιά... Αυτά είναι τα καλά της επιχείρησης νομίζω!:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Όχι, όχι, όχι και πάλι όχι. Υπάρχουν ικανότατοι δάσκαλοι και καθηγητές στο δημόσιο. Δυστυχώς το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι σήμερα Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ!!!!! Οι περισσότεροι δεν έχουν κέφι και όρεξη για δουλειά, πως να το πω.... Υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις. Το θέμα είναι ότι τραβάς κλήρο. Μπορεί τη μια χρονιά να είναι καταπληκτική η δασκάλα, την άλλη μέτρια, την άλλη χάλια. Οπότε τί κάνεις;;; Ιδού η απορία...

Link to comment
Share on other sites

επομένως είναι σαν να παίρνεις λαχείο όπως είπες και συ...

 

και (αν?) σου κάτσει.....

 

 

Τί να σου πω... Σηκώνει πολύ συζήτηση αλλά πρέπει να πάμε στο thread δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο! Να σου πω ότι και η λύση δημόσιο σχολείο με μια δασκάλα σταθερή στο σπίτι που να είναι συστημένη και να ξέρεις από αλλού τη δουλειά της είναι επίσης αποδοτική και την προτιμούν οι πιο πολλοί... Είχα κάποτε ένα ιδιαίτερο που όταν οι γονείς με βρήκαν (αρχικά για να βοηθήσω στα μαθηματικά), την επόμενη χρονιά την έκοψαν από το μικρό ιδιωτικό που την έστελναν και την ανέλαβα πλήρως... Η κοπέλα σήμερα είναι νηπιαγωγός αριστούχος! Επίσης είχα συμμαθήτρια στο δημόσιο (μεγάλο μυαλό) που δεν έκανε σχεδόν ποτέ φροντιστήρια (είχε γονείς δασκάλους όμως) και σήμερα είναι γιατρός! Γενικά να ξέρεις ότι το μεγάλο μυαλό είναι πολύ δύσκολο να χαθεί (μάλλον αδύνατον σχεδόν). Το θέμα είναι τί γίνεται με τα μέτρια παιδιά που αν τα αφήσεις στην τύχη τους δεν θα κάνουν τίποτα αξιόλογο ενώ αν τα βοηθήσεις να κάνουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους μπορούν να κάνουν πολλά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μπορώ να καταθέσω μια γνώμη, έχοντας δουλέψει 12 χρόνια σε ιδιωτικά;

 

Αν κάποιο από αυτά σας πει ότι έχει λιγότερα από 20 παιδιά στην τάξη, κάτι δεν πάει καλά και πιθανότατα δεν ΜΠΟΡΕΙ να βάλει περισσότερα. Σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερο να προτιμήσετε κάποιο με πολλά, ακόμα και 28 ή 30. Είναι σαφώς πιο σίγουρη και δοκιμασμένη λύση, γι' αυτό και έχει τόσα.

 

Θέλω να πω, ότι κανένα ιδιωτικό δεν βάζει κάτω από 20 παιδιά από επιλογή. Του συμβαίνει, άρα το διαφημίζει. Αυτό που πρέπει να προβληματίζει είναι γιατί δεν το επιλέγουν περισσότερες οικογένειες.

"Teachers who inspire realize there will always be rocks in the road ahead of us. They will be stumbling blocks or stepping stones; it all depends on how we use them." - Author Unknown

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, θα σου πω τί ξέρω από γνωστούς και φίλους:

Εκπαιδευτική Αναγέννηση: πολύ ωραίες εγκαταστάσεις, από καθηγητές ......όχι τίποτε το εντυπωσιακό. Γνωστός μου δάσκαλος που δούλευε μέσα για 3 χρόνια ήταν πολύ ουδέτερος στην άποψή του. Παλιοί συμμαθητές της κόρης μου που συνέχισαν εκεί (εμείς επιλέξαμε την δημόσια κατεύθυνση) είναι χλιαροί. Καλό αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο.

Εράσμειος: πολύ καλό σχολείο με επιτήρηση στα παιδιά και καλή δουλειά. Έάν μέναμε κοντίτερα θα ήταν το μόνο που θα συζητούσα για τα παιδιά μου. Έχει από παλιά φήμη καλού σχολείου. Συνάδελφος μου που πάει τώρα εκεί τον γιό της είναι ενθουσιασμένη. Έχουν βέβαια αρκετά παιδάκια στην τάξη.

Ιόνιος: δεν έχω τόσο κοντινά παραδείγματα, αλλά καλή φήμη έχει.(πάντα απόψή μου αυτή, σε συνάρτηση με το τί έχω ακούσει)

 

KARDIA σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Με είχες ξαναβοηθήσει στο παρελθόν γιατί μάλλον είσαι γειτόνισσα. Η εκπαιδευτική αναγέννηση με βολεύει αφάνταστα από όλες τις πλευρές πλην της οικονομικής.Βέβαια κι εγώ δεν ακούω τα καλύτερα μιας και είναι καινούργιο σχολείο και δεν έχει χτίσει πιστεύω όνομα ακόμη...Βέβαια εάν καταφέρω οικονομικά και τον πάω εκεί σκέφτομαι αργότερα άλλο Γυμνάσιο΄Λύκειο. Την Εράσμειο την επισκέφτηκα σήμερα και μετά την μετεγκατάστασή της στην Κάντζα θεωρώ ότι δεν με καλύπτει. Την Ιονιο επίσης είδα σήμερα και μπορώ να πω ότι μου άφησε μια καλή γεύση...Είχε πολύ ωραίους ευαέρους και ευήλιους χώρους...Δεν ξέρω είμαι πολλή μπερδεμένη...Εσύ από το Δημόσιο είσαι ευχαριστημένη και που τα πας, αν θέλεις γράψε το μου με πμ?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα θα ήθελα να μάθω πληροφορίες για το σχολείο Jeanne DArc στον

Πειραιά .Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει η πηγαίνει το παιδί του εκει ας που δώσει μερικά στοιχεία.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα απλως να εκφρασω την προσωπικη μου εμπειρια απο ιδιωτικα σχολεια με τα οποια εχω συνεργαστει (οχι ως δασκαλα - το τονιζω)

1. Το προσωπικο επιλεγεται με πολυ αυστηρα κριτηρια και με βαση οτι επιτρεπεται απο το υπουργειο παιδειας (το ενα σχολειο καρφωνει το αλλο στην πρωτοβαθμια αν δεν συμβαινει αυτο για λογους ανταγωνισμου). Για ποιο λογο καποιος να παρει ενα κοριτσι με proficiency οταν υπαρχουν πτυχιουχοι αγγλικης φιλολογιας με μεταπτυχιακο? Το σχολειοπου το κανει, θα φαει το κεφαλι του.

2.Οι καθηγητες που επιτρεπεται συμφωνα με το νομο να διδασκουν στο δημοτικο έχουν υποχρεωτικα απο το νομο μεταπτυχιακο απο το τμημα δημοτικης εκπαιδευσης. Αρα στις μεγαλες ταξεις σε καποια σχολεια μπορει να διδασκει τη γλωσσα ΄π.χ. φιλολογος ή τα μαθηματικα μαθηματικος ομως γνωριζεις οτι εχουν μεταπτυχιακο στο παιδαγωγικο τμημα αρα ειναι πληρως ενημερωμενοι απο παιδαγωγικη και ψυχολογια αυτης της ηλικιας. Μαλιστα συνηθως απο αυτους οι γονεις ειναι αρκετα ευχαριστημενοι.

3.Αν καποιος γονιος εχει παραπονα δεν μπορει το σχολειο και κανενα σχολειο να διωξει την ιδια χρονια τον εκπαιδευτικο γιατι εχουν διοριστηριο και απαγορευεται απο την πρωτοβαθμια εκπαιδευση να απολυθει ο εκπαιδευτικος. Επιπλεον το σχολειο συνεκτιμα την αποδοση του εκπαιδευτικου και απο αλλα πραγματα και οχι μονο απο το παραπονο ενος γονιου. Και σε εμας ως ατομα εχουμε δει στην εργασια μας ανθρωπους που μονιμως δεν ειναι ευχαριστημενοι με τιποτα. Υπαρχουν και αντικειμενικα δυσκολοι ανθρωποι ως προσωπικοτητες. Καποιες φορες υπαρχει και γονιος που με τιποτα δεν ειναι ευχαριστημενος και μονιμως δημιουργει θεμα εκ του μηδενος. Εσεις στη δουλεια σας δεν εχετε συναντησει ποτε κανενα τετοιο ατομο? Τοτε το σχολειο αν δεν εχει παραπονα και απο αλλους γονεις θα προτιμησει να λυθει η συνεργασια με τους γονεις απο τη στιγμη που δεν ταιριαζουν αυτα που οι γονεις επιθυμουν με το πνευμα του σχολειου. Αν ομως υπαρχουν ευρυτερα παραπονα τοτε υπαρχουν εμπειρα στελεχη στο σχολειο και η διευθυνση για να λυθει στο τελος της χρονιας η επαγγελματικη σχεση.

4. Δεν εχει καμια σχεση η υποστηριξη που δεχονται οι εκπαιδευτικοι στο ιδιωτικο σχολειο με αυτη στο δημοσιο (που ειναι ανυπαρκτη). Υπαρχουν απο πισω υπευθυνοι τμηματων, υπευθυνοι μαθηματων, υποστηριξη στις νεες τεχνολογιες, ενημερωση μεσω σεμιναριων, σχολικοι ψυχολογοι και ειδικοι παιδαγωγοι που λειτουργουν ως υποστηρικτικο δικτυο. Κοινως κανεις δεν κανει οτι θελει και οτι του κατεβει . Δηλαδη υπαρχουν απο πισω ανθρωποι που συντονιζονται για το προγραμμα, για την υλη, για τη σχολικη εργασια, για τις επαναληψεις ,για τα διαγωνισματα κ.λ.π.

5.Δεν θα δεις ποτε δασκαλα να πει οτιδεν συνεργαζεται, οτι δεν την ενδιαφερει ή οτι δεν μπορει να κανει τιποτα. Ξερει οτι η ελλειψη προθυμιας της μπορει να της στοιχισει τη δουλεια της.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα απλως να εκφρασω την προσωπικη μου εμπειρια απο ιδιωτικα σχολεια με τα οποια εχω συνεργαστει (οχι ως δασκαλα - το τονιζω)

1. Το προσωπικο επιλεγεται με πολυ αυστηρα κριτηρια και με βαση οτι επιτρεπεται απο το υπουργειο παιδειας (το ενα σχολειο καρφωνει το αλλο στην πρωτοβαθμια αν δεν συμβαινει αυτο για λογους ανταγωνισμου). Για ποιο λογο καποιος να παρει ενα κοριτσι με proficiency οταν υπαρχουν πτυχιουχοι αγγλικης φιλολογιας με μεταπτυχιακο? Το σχολειοπου το κανει, θα φαει το κεφαλι του.

2.Οι καθηγητες που επιτρεπεται συμφωνα με το νομο να διδασκουν στο δημοτικο έχουν υποχρεωτικα απο το νομο μεταπτυχιακο απο το τμημα δημοτικης εκπαιδευσης. Αρα στις μεγαλες ταξεις σε καποια σχολεια μπορει να διδασκει τη γλωσσα ΄π.χ. φιλολογος ή τα μαθηματικα μαθηματικος ομως γνωριζεις οτι εχουν μεταπτυχιακο στο παιδαγωγικο τμημα αρα ειναι πληρως ενημερωμενοι απο παιδαγωγικη και ψυχολογια αυτης της ηλικιας. Μαλιστα συνηθως απο αυτους οι γονεις ειναι αρκετα ευχαριστημενοι.

3.Αν καποιος γονιος εχει παραπονα δεν μπορει το σχολειο και κανενα σχολειο να διωξει την ιδια χρονια τον εκπαιδευτικο γιατι εχουν διοριστηριο και απαγορευεται απο την πρωτοβαθμια εκπαιδευση να απολυθει ο εκπαιδευτικος. Επιπλεον το σχολειο συνεκτιμα την αποδοση του εκπαιδευτικου και απο αλλα πραγματα και οχι μονο απο το παραπονο ενος γονιου. Και σε εμας ως ατομα εχουμε δει στην εργασια μας ανθρωπους που μονιμως δεν ειναι ευχαριστημενοι με τιποτα. Υπαρχουν και αντικειμενικα δυσκολοι ανθρωποι ως προσωπικοτητες. Καποιες φορες υπαρχει και γονιος που με τιποτα δεν ειναι ευχαριστημενος και μονιμως δημιουργει θεμα εκ του μηδενος. Εσεις στη δουλεια σας δεν εχετε συναντησει ποτε κανενα τετοιο ατομο? Τοτε το σχολειο αν δεν εχει παραπονα και απο αλλους γονεις θα προτιμησει να λυθει η συνεργασια με τους γονεις απο τη στιγμη που δεν ταιριαζουν αυτα που οι γονεις επιθυμουν με το πνευμα του σχολειου. Αν ομως υπαρχουν ευρυτερα παραπονα τοτε υπαρχουν εμπειρα στελεχη στο σχολειο και η διευθυνση για να λυθει στο τελος της χρονιας η επαγγελματικη σχεση.

4. Δεν εχει καμια σχεση η υποστηριξη που δεχονται οι εκπαιδευτικοι στο ιδιωτικο σχολειο με αυτη στο δημοσιο (που ειναι ανυπαρκτοι). Υπαρχουν απο πισω υπευθυνοι τμηματων, υπευθυνοι μαθηματων, υποστηριξη στις νεες τεχνολογιες, ενημερωση μεσω σεμιναριων, σχολικοι ψυχολογοι και ειδικοι παιδαγωγοι που λειτουργουν ως υποστηρικτικο δικτυο. Κοινως κανεις δεν κανει οτι θελει και οτι του κατεβει . Δηλαδη υπαρχουν απο πισω ανθρωποι που συντονιζονται για το προγραμμα, για την υλη, για τη σχολικη εργασια, για τις επαναληψεις ,για τα διαγωνισματα κ.λ.π.

5.Δεν θα δεις ποτε δασκαλα να πει οτιδεν συνεργαζεται, οτι δεν την ενδιαφερει ή οτι δεν μπορει να κανει τιποτα. Ξερει οτι η ελλειψη προθυμιας της μπορει να της στοιχισει τη δουλεια της.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο. Υπάρχει πολύ ισχυρός έλεγχος εξασφάλισης ποιότητας στα ιδιωτικά σχολεία, γιατί αυτό ακριβώς καθορίζει αν ένα σχολείο θα έχει καλό όνομα ή όχι. Επίσης, στα ιδιωτικά για να σε προσλάβουν πρέπει όχι απλά να έχεις γερό πτυχίο, αλλά και να τους πείσεις ότι μπορείς να σταθείς στην τάξη. Και αυτά δεν είναι πάντα ταυτόσημα.

 

Αλλά και σουπερ πτυχίο να έχεις, θα περάσεις πολλές ώρες επιμόρφωσης το καλοκαίρι και κάθε καλοκαίρι πριν μπεις στην τάξη. Μια για τα νεα βιβλία, την άλλη για τους διαδραστικούς, την τρίτη για συνεργατική μάθηση κλπ.

 

Επίσης, επειδή κάπου πιο πριν διάβασα ότι υπάρχουν πολλοί αδιόριστοι δάσκαλοι, αδιόριστος δάσκαλος δεν υπάρχει ούτε ως έννοια εδώ και δέκα χρόνια. Γιαυτό και οι βάσεις των Παιδαγωγικών έχουν ανέβει στα ύψη. Είμαστε σπάνιο πουλί, πλέον, οι δάσκαλοι.

 

Πάντως για όποιον έχει δουλέψει και σε ιδιωτικό και σε δημόσιο ως εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει δίλημμα σχετικά με το που θα στείλει τα παιδιά του.

"Teachers who inspire realize there will always be rocks in the road ahead of us. They will be stumbling blocks or stepping stones; it all depends on how we use them." - Author Unknown

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρεις επίσης αν μένεις στην Παλλήνη (που είναι η περιοχή του σχολείου) αν το σχολικό πάει πόρτα πόρτα;

 

Επίσης ένα πράγμα που με ανησυχεί είναι ότι χαρακτηρίζουν το σχολείο απρόσωπο και "εργοστάσιο". Δηλαδή με τη δασκάλα ή τη νηπιαγωγό έχεις δει θέματα του τύπου να μη γνωρίζει επαρκώς να σε πληροφορήσει για θέματα του παιδιού και άλλα τέτοια;;;

 

Και κάτι ακόμα, τα παιδιά εμπεδίδουν την ύλη με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν ή είναι όλα πολύ επιφανειακά (κάτι τέτοιο είχα δει με μαθητές που είχα από το ελληνοαμερικάνικο σε ιδιαίτερα...)

 

Pashalitsa να σε ρωτήσω σκέφτεσαι από το Κορυδαλλό / Σαλαμίνα να στείλεις το παιδί σε περιοχές τόσο μακρυά? Επειδή μάλλον το ψάχνεις αρκετά το θέμα θα ήθελα πραγματικά να μάθω την άποψη σου σχετικά με την τόσο μεγάλη απόσταση...

Link to comment
Share on other sites

Pashalitsa να σε ρωτήσω σκέφτεσαι από το Κορυδαλλό / Σαλαμίνα να στείλεις το παιδί σε περιοχές τόσο μακρυά? Επειδή μάλλον το ψάχνεις αρκετά το θέμα θα ήθελα πραγματικά να μάθω την άποψη σου σχετικά με την τόσο μεγάλη απόσταση...

 

Όχι. Αν αποφασίσω να στείλω το παιδί μου σε σχολείο στην Παλλήνη θα μετακομίσω, καθώς δε με δεσμεύει η δουλειά του άντρα μου στο που θα μένουμε και εγώ δεν έχω αρχίσει να εργάζομαι μετά τη γέννηση του παιδιού. (Ευελπιστώ να αρχίσω μόλις αρχίσει το σχολείο η μικρή :D). Συζήτησα ήδη το θέμα με το σχολείο του Κωστέα-Γείτονα, επειδή με πήραν τηλ. σήμερα το πρωί. Μου είπαν ότι μπορούν να παίρνουν το παιδί από σημείο συνάντησης κοντά στο σπίτι μου στον Κορυδαλλό αλλά αυτό μπορεί να γίνει πριν τις 7 το πρωί. Επειδή το παιδί μου είναι πολύ μικρό και δεν αντέχει την ταλαιπωρία σαν οργανισμός γενικά (έχουμε προβλήματα ύπνου από τότε που γεννήθηκε) δεν έχω σκοπό να την υποβάλλω σε τέτοια ταλαιπωρία καθημερινά. Τα παιδιά που τους δίδασκα κατ΄οίκον και πήγαιναν στο Κολλέγιο, έμεναν Νίκαια, είχαν οδηγό να τα μεταφέρει καθημερινά και παρόλα αυτά κουράζονταν... Τους είπα λοιπόν ότι αν εγώ πειστώ ότι αξίζει να κάνω αυτή τη μεγάλη αλλαγή για χάρη του παιδιού μου θα το κάνω. Έχω βρει πολύ καλό σχολείο και στο Περιστέρι (υστερεί σε εγκαταστάσεις) αλλά δεν θέλουμε να μείνουμε μέσα στην πόλη. Εξάλλου γι΄αύτό έφυγα από Κορυδαλλό και μένω στη Σαλαμίνα τώρα (έχω το πατρικό μου πάντα στον Κορυδαλλό). Άρα από την εξοχή της Δυτικής Αττικής θα πάμε μάλλον στην εξοχή της....Ανατολικής Αττικής! Ελπίζω να σε κατατόπισα για το σκεπτικό μου...

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Αν αποφασίσω να στείλω το παιδί μου σε σχολείο στην Παλλήνη θα μετακομίσω, καθώς δε με δεσμεύει η δουλειά του άντρα μου στο που θα μένουμε και εγώ δεν έχω αρχίσει να εργάζομαι μετά τη γέννηση του παιδιού. (Ευελπιστώ να αρχίσω μόλις αρχίσει το σχολείο η μικρή :D). Συζήτησα ήδη το θέμα με το σχολείο του Κωστέα-Γείτονα, επειδή με πήραν τηλ. σήμερα το πρωί. Μου είπαν ότι μπορούν να παίρνουν το παιδί από σημείο συνάντησης κοντά στο σπίτι μου στον Κορυδαλλό αλλά αυτό μπορεί να γίνει πριν τις 7 το πρωί. Επειδή το παιδί μου είναι πολύ μικρό και δεν αντέχει την ταλαιπωρία σαν οργανισμός γενικά (έχουμε προβλήματα ύπνου από τότε που γεννήθηκε) δεν έχω σκοπό να την υποβάλλω σε τέτοια ταλαιπωρία καθημερινά. Τα παιδιά που τους δίδασκα κατ΄οίκον και πήγαιναν στο Κολλέγιο, έμεναν Νίκαια, είχαν οδηγό να τα μεταφέρει καθημερινά και παρόλα αυτά κουράζονταν... Τους είπα λοιπόν ότι αν εγώ πειστώ ότι αξίζει να κάνω αυτή τη μεγάλη αλλαγή για χάρη του παιδιού μου θα το κάνω. Έχω βρει πολύ καλό σχολείο και στο Περιστέρι (υστερεί σε εγκαταστάσεις) αλλά δεν θέλουμε να μείνουμε μέσα στην πόλη. Εξάλλου γι΄αύτό έφυγα από Κορυδαλλό και μένω στη Σαλαμίνα τώρα (έχω το πατρικό μου πάντα στον Κορυδαλλό). Άρα από την εξοχή της Δυτικής Αττικής θα πάμε μάλλον στην εξοχή της....Ανατολικής Αττικής! Ελπίζω να σε κατατόπισα για το σκεπτικό μου...

 

 

 

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Με καλύπτει γιατί πραγματικά θεωρώ αδιανόητο να βρίσκεται το παιδί 2 ώρες στο δρόμο πριν φτάσει κάν στο σχολείο. Κι επειδή βλέπω ότι έχεις ερευνήσει την περιοχή της Δυτικής Αττικής εκτενώς μπορείς να μου πεις για το σχολείο στο Περιστέρι? Εχεις επισκεφθεί τη Νέα Παιδεία? Την Παιδαγωγική? Θα ήθελα ν' ακούσω τις απόψεις σου γιατί είμαι σε ανάλογη φάση για την κόρη μου αλλά καθυστερώ την έρευνα επειδή μάλλον έχω αποφασίσει να την καθυστερήσω στην έναρξη του Δημοτικού.. Σ' ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

 

Πάντως για όποιον έχει δουλέψει και σε ιδιωτικό και σε δημόσιο ως εκπαιδευτικός, δεν υπάρχει δίλημμα σχετικά με το που θα στείλει τα παιδιά του.

που θα τα στειλει?? πραγματικα αυτο μ'ενδιαφερει...

MD1op3.png
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...