Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Θέματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο


Recommended Posts

On 9/25/2019 at 10:01 PM, ΑΡΓΚ said:

 

Γιατί δε χωράνε μέσα χωρίς να κινδυνεύουν να σκάσουν.

Γιατί (κατά πλειοψηφία) θεωρούν την εκκλησία αγγαρεία και είναι μόνο κατ έθιμο Ορθόδοξοι.

Γιατί είναι σε ηλικία απόλυτα αναμενόμενης αμφισβήτησης των πάντων και όντως από άποψη θέλουν να μην είναι η θρησκεία υποχρέωση αλλά επιλογή (λίγοι τολμούν να το πουν, πιο συνηθισμένο στο Γυμνάσιο ή σε περιοχές με αρκετούς ετερόδοξους). 

 

 

Καλά σε εμάς δεν υπάρχουν τέτοια ζητήματα, είναι μεγάλη η Εκκλησία και τα πάνε πρωί που δεν υπάρχει άλλος κόσμος! Σε εμάς τους αρέσει που τα πάνε Εκκλησία δεν το θεωρούν αγγαρεία, ίσως γιατί τα παιδιά το έχουν συνηθίσει κιόλας από το σπίτι τους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 495
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

 

10 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Πιστεύω ότι γενικά θα τα ενημερωσουν. λογικά θα κάνει και μια ενημέρωση ο διευθυντης στους γονεις για διαφορα θέματα της σχολικης ζωης. ειναι τποχρεωτικο να γινει αυτο

 

Αυτή την ενημέρωση περιμένω και εγώ... Φανταζόμουν ότι θα γίνει μέσα στον Σεπτέμβριο, αλλά ακόμα τίποτα...

 

Σήμερα όντως τελικά θα κάνουν διάφορα αθλήματα και καθόλου μάθημα.

Στο δημοτικό μας είπαν ότι θα τα πάνε εκδρομή σε αθλητικό κέντρο μέσα στον Οκτώβριο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Καλά σε εμάς δεν υπάρχουν τέτοια ζητήματα, είναι μεγάλη η Εκκλησία και τα πάνε πρωί που δεν υπάρχει άλλος κόσμος! Σε εμάς τους αρέσει που τα πάνε Εκκλησία δεν το θεωρούν αγγαρεία, ίσως γιατί τα παιδιά το έχουν συνηθίσει κιόλας από το σπίτι τους.

Τους αρέσει η Εκκλησία γιατί χάνουν μάθημα. Όχι συγκεκριμένα τα δικά σας παιδιά αλλά η πλειοψηφία των παιδιών γι αυτό θέλει να πάει Εκκλησία με το σχολείο. Λίγα είναι τα παιδιά που θέλουν πραγματικά και τα βλέπεις και κάθε Κυριακή στην Εκκλησία. Τα υπόλοιπα δεν τα βλέπεις ποτέ στην Εκκλησία με τους γονείς τους αλλά αν πει το σχολείο να πάνε είναι πρώτα!!!

Link to comment
Share on other sites

Just now, erin0000 said:

 

 

Αυτή την ενημέρωση περιμένω και εγώ... Φανταζόμουν ότι θα γίνει μέσα στον Σεπτέμβριο, αλλά ακόμα τίποτα...

 

Σήμερα όντως τελικά θα κάνουν διάφορα αθλήματα και καθόλου μάθημα.

Στο δημοτικό μας είπαν ότι θα τα πάνε εκδρομή σε αθλητικό κέντρο μέσα στον Οκτώβριο.

 

Eμάς σήμερα κανονικά μάθημα και με μία άλλη μαμά που το συζήτησα σε άλλο σχολείο μου είπε ότι θα τους πάνε εκδρομή σε κάτι αθλητικό την επόμενη Τρίτη. Δεν ξέρω βρε κορίτσια, δεν χάνεται η βούληση του Υπουργείου? Δηλαδή να ξέρανε όλα τα παιδιά ότι 27/09 γιορτάζουμε τον αθλητισμό, σε όλα τα σχολεία, σε όλη την Ελλάδα. Καλά σε εμάς σκεφτείτε ότι το σχολείο έχει και γήπεδο 5Χ5 και γήπεδο βόλει / μπάσκετ κλπ, ότι πρέπει για να διοργανωθούν και αγώνες αλλά η επιλογή της εκδρομής είναι η εύκολη λύση, τι να πω κρίμα!

Just now, MagdaP said:

Τους αρέσει η Εκκλησία γιατί χάνουν μάθημα. Όχι συγκεκριμένα τα δικά σας παιδιά αλλά η πλειοψηφία των παιδιών γι αυτό θέλει να πάει Εκκλησία με το σχολείο. Λίγα είναι τα παιδιά που θέλουν πραγματικά και τα βλέπεις και κάθε Κυριακή στην Εκκλησία. Τα υπόλοιπα δεν τα βλέπεις ποτέ στην Εκκλησία με τους γονείς τους αλλά αν πει το σχολείο να πάνε είναι πρώτα!!!

 

Καλά σίγουρα όταν χάνουν μάθημα για οποιοδήποτε λόγο είναι η καλύτερή τους! αλλά είναι και μία ευκαιρία για τα παιδιά να είναι κοντά με την παράδοση, οπότε ουδέν κακό αμιγές καλού!

Επεξεργάστηκαν by elenip
Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Eμάς σήμερα κανονικά μάθημα και με μία άλλη μαμά που το συζήτησα σε άλλο σχολείο μου είπε ότι θα τους πάνε εκδρομή σε κάτι αθλητικό την επόμενη Τρίτη. Δεν ξέρω βρε κορίτσια, δεν χάνεται η βούληση του Υπουργείου? Δηλαδή να ξέρανε όλα τα παιδιά ότι 27/09 γιορτάζουμε τον αθλητισμό, σε όλα τα σχολεία, σε όλη την Ελλάδα. Καλά σε εμάς σκεφτείτε ότι το σχολείο έχει και γήπεδο 5Χ5 και γήπεδο βόλει / μπάσκετ κλπ, ότι πρέπει για να διοργανωθούν και αγώνες αλλά η επιλογή της εκδρομής είναι η εύκολη λύση, τι να πω κρίμα!

 

Καλά σίγουρα όταν χάνουν μάθημα για οποιοδήποτε λόγο είναι η καλύτερή τους! αλλά είναι και μία ευκαιρία για τα παιδιά να είναι κοντά με την παράδοση, οπότε ουδέν κακό αμιγές καλού!

Το να πάει ένα σχολείο που δεν έχει υποδομές σε κάποιο αθλητικό κέντρο δεν το βρίσκω κακό, ακόμα και αν χρειαστεί να μεταφερθεί η μέρα, όπως στο σχολείο της φίλης σου (αν ισχύει ότι δεν έχει αθλητικές εγκαταστάσεις). Μπορεί να μεταφερθεί η μέρα εάν υπάρχει λόγος. Κι εμείς το έχουμε κάνει (δεν θυμάμαι για ποιο λογο). Το να μην γίνει καθόλου είναι απαράδεκτο. Στο δικό σας σχολείο σας είπαν κατι; Μήπως το κάνουν άλλη μέρα; η εκδρομή είναι άλλο θέμα. Δεν έχει σχέση με το σημερινό. Και από τη στιγμή που στο σχολείο σας υπάρχουν αθλητικές εγκαταστάσεις δε βρίσκω το λόγο να πάνε αλλού.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, MagdaP said:

Το να πάει ένα σχολείο που δεν έχει υποδομές σε κάποιο αθλητικό κέντρο δεν το βρίσκω κακό, ακόμα και αν χρειαστεί να μεταφερθεί η μέρα, όπως στο σχολείο της φίλης σου (αν ισχύει ότι δεν έχει αθλητικές εγκαταστάσεις). Μπορεί να μεταφερθεί η μέρα εάν υπάρχει λόγος. Κι εμείς το έχουμε κάνει (δεν θυμάμαι για ποιο λογο). Το να μην γίνει καθόλου είναι απαράδεκτο. Στο δικό σας σχολείο σας είπαν κατι; Μήπως το κάνουν άλλη μέρα; η εκδρομή είναι άλλο θέμα. Δεν έχει σχέση με το σημερινό. Και από τη στιγμή που στο σχολείο σας υπάρχουν αθλητικές εγκαταστάσεις δε βρίσκω το λόγο να πάνε αλλού.

 

Από το σχολείο δεν μας είπαν τίποτε, έκαναν την εκδρομή χτες σε κάτι με αθλητικές εγκαταστάσεις οπότε φαντάζομαι το κάλυψαν έτσι!

Επεξεργάστηκαν by elenip
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

6-7 απροειδοποίητα ωριαία στο ίδιο τμήμα μεςα στο τετράμηνο είναι παράνομο. μηπως εννοεις τεστ που κραταει λιγοτερη ωρα; σε αυτε μεχρι το 2016 δεν υπηρχε περιορισμος, τωρα ειναι μεχρι τρια. 

 

εμας νομιζω οι φροντιστές μας εχουν κακοχαρακτηρίσει γιατι χαλάμε την πιάτσα. γιατι αλλιως θεωρω βλακεια να φορτώσεις τον μαθητη με το αγχος να κανει επαναληψη ακομα στα κειμενα!!!

Σίγουρα έχουν αλλάξει από τότε που ήμουν γυμνασιο 1999-2001,αλλα ειχαμε το διαγώνισμα τετραμηνου, με επανάληψη, κ απροειδοποιητα στο μάθημα της ημέρας, φυσικά χωρίς ενημέρωση, κ ειχαμε κανενα τεταρτακι, μια ερώτηση πχ ιστορία, η κ τον κανόνα με μια ασκηση στα μαθηματικα

Σαν πρωτάκια δ νομιζω 1-2μηνα να μας έβαλαν απροειδοποιητο

(επίσης δ θυμαμαι να ηρθαν οι γονεις μου για ενημέρωση στις αρχες, παρά μόνο στο τετράμηνο. Λόγω ότι το σχολειο ήταν δίπλα στο σπίτι κ αν όχι η μαμα κάποιος άλλος είχε τον νου του αν γύριζα, πηγαινοερχομουν μονη από πολύ μικρή, τι ώρες ήμουν σχολειο βασίζονταν σε αυτα που λεω, ενημέρωναν για απουσίες αν κινδυνευες να μεινεις, η αν πήγαινε να ρωτήσει ο γονιός κ ηταν γελοία εύκολο να δικαιολογησεις κ μόνος σου απουσίες, χαχα) 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

6-7 απροειδοποίητα ωριαία στο ίδιο τμήμα μεςα στο τετράμηνο είναι παράνομο. μηπως εννοεις τεστ που κραταει λιγοτερη ωρα; σε αυτε μεχρι το 2016 δεν υπηρχε περιορισμος, τωρα ειναι μεχρι τρια. 

 

εμας νομιζω οι φροντιστές μας εχουν κακοχαρακτηρίσει γιατι χαλάμε την πιάτσα. γιατι αλλιως θεωρω βλακεια να φορτώσεις τον μαθητη με το αγχος να κανει επαναληψη ακομα στα κειμενα!!!

Μα τους το είπε ότι είναι παράνομο :)

Link to comment
Share on other sites

Τωρα υπαρχει μια καποια παιδαγωγικη ευαισθητοποίηση κ δεν γινεται καταχρηση στα τεστ. Κατα τ αλλα καποια πραγματα εχουν βελτιωθει καποια εχουν ξεφυγει. αλλες εποχες. παντως στο γυμνάσιο κ εγω μονη πηγαινοερχομουν. ισως οχι στην πρωτη ομως. 

6 ώρες πρίν, elenip είπε:

 

Eμάς σήμερα κανονικά μάθημα και με μία άλλη μαμά που το συζήτησα σε άλλο σχολείο μου είπε ότι θα τους πάνε εκδρομή σε κάτι αθλητικό την επόμενη Τρίτη. Δεν ξέρω βρε κορίτσια, δεν χάνεται η βούληση του Υπουργείου? Δηλαδή να ξέρανε όλα τα παιδιά ότι 27/09 γιορτάζουμε τον αθλητισμό, σε όλα τα σχολεία, σε όλη την Ελλάδα. Καλά σε εμάς σκεφτείτε ότι το σχολείο έχει και γήπεδο 5Χ5 και γήπεδο βόλει / μπάσκετ κλπ, ότι πρέπει για να διοργανωθούν και αγώνες αλλά η επιλογή της εκδρομής είναι η εύκολη λύση, τι να πω κρίμα!

 

Καλά σίγουρα όταν χάνουν μάθημα για οποιοδήποτε λόγο είναι η καλύτερή τους! αλλά είναι και μία ευκαιρία για τα παιδιά να είναι κοντά με την παράδοση, οπότε ουδέν κακό αμιγές καλού!

Εδώ έχουμε πολλές θρησκ εκδηλωσεις με συμμετοχη μαθητων κ καθολου κοντα στην παράδοση δεν τους φερνουν. απο συνηθεια ακολουθούν κ προσπαθούν υποτυπωδως ναμην παρεκτρέπονται. οχι παντα ομως. εχει τυχει να τρεχουμε να κυνηγάμε κυριολεκτικα μαθητες που εφυγαν απο την πλατεια την ωρα της κατάθεσης στεφάνων. για να πανε στο περιπτερο ή κατι τετοιο βλακώδες. ισα ισα για να ρεζιλεύομαστε. πιο κοντα στην παράδοση ερχονται χορεύοντας στο πανηγύρι του χωριου τους παρα με τον καταναγκαστικό μαζικό εκκλησιασμό.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Μα τους το είπε ότι είναι παράνομο :)

Σε λύκειο μπορώ να φανταστώ μια συνεννοηση του στιλ "το βαφτίζω τεστ αλλα σας δινω ολη την ωρα για να εχετε χρονο κ να γράψετε καλα κ το κανω για το καλο σας για να εξασκηθεί τε κ να βελτιώσετε το βαθμο σας". Σε γυμνάσιο εντυπωσιάζομαι γιατι εμεις δεν μπορουμε να συνεννοηθουμε για το ποιο ειναι το τετραδιο της γλωσσας κ ποιο των κειμενων. Δεν το θεωρω κ πολυ σωστο βεβαια γιατι δεν μου αρεσει η λογικη του διαγωνίσματος, πιστευω οτι τον μαθητη τον κρινεις απο την καθημερινοτητα του κ λιγες περιπτωσεις μου έτυχαν που το διαγώνισμα απέκλεισε σημαντικα απο αυτο που εβλεπα στην ταξη. Αλλα τελος παντων, οπως τη βρισκει ο καθενας. βεβαια αν ενα παιδι ειχε γονιο δικομανή, θα εμπλεκε. Επισης αν ειχε γονιο εκπαιδευτικο μπορει να έμπλεκε, γιατι ενιοτε οι εκπαιδευτικοι ειναι οι χειροτεροι γονεις (ως προς τη συνεργασια με τπυς καθηγητες).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Σε λύκειο μπορώ να φανταστώ μια συνεννοηση του στιλ "το βαφτίζω τεστ αλλα σας δινω ολη την ωρα για να εχετε χρονο κ να γράψετε καλα κ το κανω για το καλο σας για να εξασκηθεί τε κ να βελτιώσετε το βαθμο σας". Σε γυμνάσιο εντυπωσιάζομαι γιατι εμεις δεν μπορουμε να συνεννοηθουμε για το ποιο ειναι το τετραδιο της γλωσσας κ ποιο των κειμενων. Δεν το θεωρω κ πολυ σωστο βεβαια γιατι δεν μου αρεσει η λογικη του διαγωνίσματος, πιστευω οτι τον μαθητη τον κρινεις απο την καθημερινοτητα του κ λιγες περιπτωσεις μου έτυχαν που το διαγώνισμα απέκλεισε σημαντικα απο αυτο που εβλεπα στην ταξη. Αλλα τελος παντων, οπως τη βρισκει ο καθενας. βεβαια αν ενα παιδι ειχε γονιο δικομανή, θα εμπλεκε. Επισης αν ειχε γονιο εκπαιδευτικο μπορει να έμπλεκε, γιατι ενιοτε οι εκπαιδευτικοι ειναι οι χειροτεροι γονεις (ως προς τη συνεργασια με τπυς καθηγητες).

Συμφωνώ ότι οι εκπαιδευτικοί είναι οι χειρότεροι όταν έρχονται να ενημερωθούν κτλ. Γι αυτο θέλω όταν μεγαλώσει ο γιος μου να το θυμάμαι και να μην κάνω τέτοια λάθη... :grin:

 

Ως προς τα διαγωνίσματα συμφωνώ ότι δεν πρέπει να παίζουν τόσο ρόλο στη βαθμολογία του μαθητή όσο η γενικότερη εικόνα και συμμετοχή του στο μάθημα. Ωστόσο το σύστημα είναι τέτοιο που δεν σε αφήνει να ξεφύγεις και πολύ από αυτό. Ειδικά στο Λύκειο αν ο εκπαιδευτικός βαφτίσει το τεστ διαγώνισμα μάλλον για το καλό τους θα το κάνει αφού πρέπει να μάθουν να γράφουν σε συγκεκριμένο χρόνο και με τη σχετική πίεση καθώς έτσι θα κληθούν να αξιολογηθούν για τις ανώτατες σχολές. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Ως προς τα διαγωνίσματα συμφωνώ ότι δεν πρέπει να παίζουν τόσο ρόλο στη βαθμολογία του μαθητή όσο η γενικότερη εικόνα και συμμετοχή του στο μάθημα. Ωστόσο το σύστημα είναι τέτοιο που δεν σε αφήνει να ξεφύγεις και πολύ από αυτό. Ειδικά στο Λύκειο αν ο εκπαιδευτικός βαφτίσει το τεστ διαγώνισμα μάλλον για το καλό τους θα το κάνει αφού πρέπει να μάθουν να γράφουν σε συγκεκριμένο χρόνο και με τη σχετική πίεση καθώς έτσι θα κληθούν να αξιολογηθούν για τις ανώτατες σχολές. 

Στο λύκειο είναι αναγκαίο για εξάσκηση κ λογικά οι συνειδητοποιημένοι μαθητες θα το ζητούν. στο γυμνάσιο ομως με ενοχλει αυτη η στρέβλωση, να θεωρουν οτι η διυλεια ειναι οι ασκησεις για το σπίτι που συχνα δεν γινονται απο τους ίδιους, κ η επαναληψη για διαγώνισμα, κ κατα τ αλλα να μην ακούν το μαθημα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, erin0000 είπε:

Όσοι έχετε παιδιά στο Γυμνάσιο, έχουν ξεκινήσει τα μαθήματα κανονικά ή υπάρχουν ακόμα ελλείψεις; 

Αυτές τις μέρες έγινε τοποθέτηση της β φάσης αναπληρωτών. Σήμερα-αύριο θα παρουσιαστούν στα σχολεία και λογικά από Δευτέρα θα λειτουργούν τα σχολεία με πληρέστερο πρόγραμμα. Ωστόσο, ακόμα εκκρεμούν οι αποφάσεις των διευθύνσεων για τους εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν ώρες σε πολλά σχολεία. Πρέπει δλδ να βρεθούν οι κατάλληλοι συνδυασμοί για τις μετακινήσεις τους, να συνεννοηθούν τα σχολεία για το ποιες μέρες θα είναι στο καθένα, αυτό θα πάρει κάποιον χρόνο αν πρέπει να συνδυαστούν πολλοί διαφορετικοί εκπαιδευτικοί σε διαφορετικά σχολεία.

 

Αν υπάρχουν ελλείψεις σε ξένες γλώσσες, κυρίως γαλλικά κ γερμανικά, φοβάμαι ότι θα παραμείνουν γιατί σε αυτήν την φάση δεν πήραν κανέναν στην Β/θμια.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Αυτές τις μέρες έγινε τοποθέτηση της β φάσης αναπληρωτών. Σήμερα-αύριο θα παρουσιαστούν στα σχολεία και λογικά από Δευτέρα θα λειτουργούν τα σχολεία με πληρέστερο πρόγραμμα. Ωστόσο, ακόμα εκκρεμούν οι αποφάσεις των διευθύνσεων για τους εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν ώρες σε πολλά σχολεία. Πρέπει δλδ να βρεθούν οι κατάλληλοι συνδυασμοί για τις μετακινήσεις τους, να συνεννοηθούν τα σχολεία για το ποιες μέρες θα είναι στο καθένα, αυτό θα πάρει κάποιον χρόνο αν πρέπει να συνδυαστούν πολλοί διαφορετικοί εκπαιδευτικοί σε διαφορετικά σχολεία.

 

Αν υπάρχουν ελλείψεις σε ξένες γλώσσες, κυρίως γαλλικά κ γερμανικά, φοβάμαι ότι θα παραμείνουν γιατί σε αυτήν την φάση δεν πήραν κανέναν στην Β/θμια.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση...

Ξένες γλώσσες έχουμε.  Όπως και εκδρομές...:roll:

Βασικά μαθήματα δεν έχουμε όπως πχ μαθηματικά, ιστορία και αρκετά άλλα...

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, erin0000 είπε:

Βασικά μαθήματα δεν έχουμε όπως πχ μαθηματικά, ιστορία και αρκετά άλλα...

Πήραν αρκετούς από αυτές τις ειδικότητες. Λογικά θα εμφανιστούν την επόμενη εβδομάδα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος said:

Αυτές τις μέρες έγινε τοποθέτηση της β φάσης αναπληρωτών. Σήμερα-αύριο θα παρουσιαστούν στα σχολεία και λογικά από Δευτέρα θα λειτουργούν τα σχολεία με πληρέστερο πρόγραμμα. Ωστόσο, ακόμα εκκρεμούν οι αποφάσεις των διευθύνσεων για τους εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν ώρες σε πολλά σχολεία. Πρέπει δλδ να βρεθούν οι κατάλληλοι συνδυασμοί για τις μετακινήσεις τους, να συνεννοηθούν τα σχολεία για το ποιες μέρες θα είναι στο καθένα, αυτό θα πάρει κάποιον χρόνο αν πρέπει να συνδυαστούν πολλοί διαφορετικοί εκπαιδευτικοί σε διαφορετικά σχολεία.

 

Αν υπάρχουν ελλείψεις σε ξένες γλώσσες, κυρίως γαλλικά κ γερμανικά, φοβάμαι ότι θα παραμείνουν γιατί σε αυτήν την φάση δεν πήραν κανέναν στην Β/θμια.

 

Εσπερος είσαι ενημερωμένη και κατατοπισμένη, μπράβο!! Εγώ πιστεύω ότι δυστυχώς όλα αυτά προκύπτουν από το πολύ κακό καθεστώς που υπάρχει ως προς την οργάνωση του συνόλου των εκπαιδευτικών στο ωράριο που έχουν. Δηλαδή υπάρχουν οι μόνιμοι που δουλεύουν στην καλύτερη 5 ώρες την ημέρα και παίρνουν ένα Χ ποσόν, και υπάρχουν οι αναπληρωτές / ωρομίσθιοι που με ψίχουλα καλύπτουν τα κενά. Και που μπορεί να πρέπει να πάνε και σε 5 διαφορετικά σχολεία για να καλύψουν τα κενά, αυτοί είναι το ονομαζόμενο από εμένα "εποχιακό προσωπικό" γιατί έτσι δυστυχώς τους αντιμετωπίζουν.
Εάν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δούλευαν και αυτοί 8ωρο όπως όλος ο κόσμος τότε δεν θα υπήρχε καν η ανάγκη για κάλυψη κενών!

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Εσπερος είσαι ενημερωμένη και κατατοπισμένη, μπράβο!! Εγώ πιστεύω ότι δυστυχώς όλα αυτά προκύπτουν από το πολύ κακό καθεστώς που υπάρχει ως προς την οργάνωση του συνόλου των εκπαιδευτικών στο ωράριο που έχουν. Δηλαδή υπάρχουν οι μόνιμοι που δουλεύουν στην καλύτερη 5 ώρες την ημέρα και παίρνουν ένα Χ ποσόν, και υπάρχουν οι αναπληρωτές / ωρομίσθιοι που με ψίχουλα καλύπτουν τα κενά. Και που μπορεί να πρέπει να πάνε και σε 5 διαφορετικά σχολεία για να καλύψουν τα κενά, αυτοί είναι το ονομαζόμενο από εμένα "εποχιακό προσωπικό" γιατί έτσι δυστυχώς τους αντιμετωπίζουν.
Εάν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί δούλευαν και αυτοί 8ωρο όπως όλος ο κόσμος τότε δεν θα υπήρχε καν η ανάγκη για κάλυψη κενών!

Η Έσπερος είναι ενημερωμένη και κατατοπισμενη. Εσύ όμως όχι στο συγκεκριμένο θέμα. Για μια ακόμη φορά κατηγορείς εκπαιδευτικούς για πράγματα που δεν έχεις ιδέα.

 

Το ωράριο μονίμων και αναπληρωτών είναι ακριβώς το ίδιο (εκτός από τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου που είναι ευτυχώς λιγοι). Ο μισθός δε των αναπληρωτών είναι λίγο καλύτερος από των μονίμων. Η διαφορά είναι ότι απολύονται τον Ιούλιο και προφανώς δεν πληρώνονται για τους καλοκαιρινούς μήνες και φυσικά η ανασφάλεια για το που θα βρεθούν κάθε χρόνο. Επίσης το αν κάποιος θα πάει σε 5 σχολεία δεν έχει σχέση με το αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής άλλα από την ειδικότητα. Μόνιμοι και αναπληρωτές δουλεύουν όσο ακριβώς και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί στις περισσότερες χώρες. Και περισσότερο γιατί στις υπόλοιπες χώρες έχουν μόνο διδακτικά καθήκοντα ενώ στην Ελλάδα έχουν και διοικητικά. 

 

Επίσης για το καθεστώς των αναπληρωτών σαφώς και δεν φταίνε οι μόνιμοι. Φταίει το Υπουργείο Παιδείας και οι κυβερνήσεις των τελευταίων 10 χρόνων που δεν έχουν κάνει μόνιμους διορισμούς!

 

Αυτά για να μην γράφονται ανακρίβειες. 

 

Επίσης, ξέχασα να αναφέρω, ότι για το που θα πάει κάθε εκπαιδευτικός, μόνιμος ή αναπληρωτής δεν το αποφασίζει ο ίδιος ούτε πι υπόλοιποι συνάδελφοι, ούτε καν ο διευθυντής του σχολείου άλλα η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εννοώ σε ποια σχολεία θα συμπληρώσει το υποχρεωτικό του ωράριο.

Link to comment
Share on other sites

Ένα σχολείο έχει ημερησίως 6 ή 7 διδακτικές ωρες. αρα κ οχτάωρο να δουλεύαμε, δεν θα χωρουσε στο   προγραμμα. Το ωραριο εχει αυξηθεί εδω κ 6 χρονια για να γινουν λιγότεροι διορισμοί κ κανουν αρκετες ωρες μαθημα ακομα κ διευθυντες κ υποδιευθυντες, για να περιοριστουν τα κενα. Το αν θα επρεπε η φυσικη μας παρουσια στο σχολειο να ειναι περισσοτερες ωρες, ειναι αλλο θεμα. αυτο ομως δεν θα έλυνε το προβλημα των κενων. απλως θα στοιβαζομασταν 25 ατομα σε ενα δωματιο, οι μισοι θα ειχαν απλως μια καρεκλα να κατσουν, κ θα κοιτούσαμε το ταβάνι. γιατι χωρις γραφειο να ακουμπήσεις, βινλιοθηκη να βαλεις τα βιβλια κ τους φακέλους σου, ησυχια για να διορθώσεις κ υπολογιστή για να ετοιμάσεις υλικό, δουλειά δεν θα κάναμε. απλώς θα ήταν η κοινωνία ευχαριστημένη ότι δεν καθόμαστε. κατα τ αλλά όσοι δουλευουμε από το σπίτι θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σπιτι, κ όσοι πηγαίνουν στο μάθημα τουρίστες θα συνεχίσουν να πηγαινουν, χωρις να αναβαθμιστει σε κατι το μαθημα που προσφέρεται στα παιδια σας. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Η Έσπερος είναι ενημερωμένη και κατατοπισμενη. Εσύ όμως όχι στο συγκεκριμένο θέμα. Για μια ακόμη φορά κατηγορείς εκπαιδευτικούς για πράγματα που δεν έχεις ιδέα.

 

Το ωράριο μονίμων και αναπληρωτών είναι ακριβώς το ίδιο (εκτός από τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου που είναι ευτυχώς λιγοι). Ο μισθός δε των αναπληρωτών είναι λίγο καλύτερος από των μονίμων. Η διαφορά είναι ότι απολύονται τον Ιούλιο και προφανώς δεν πληρώνονται για τους καλοκαιρινούς μήνες και φυσικά η ανασφάλεια για το που θα βρεθούν κάθε χρόνο. Επίσης το αν κάποιος θα πάει σε 5 σχολεία δεν έχει σχέση με το αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής άλλα από την ειδικότητα. Μόνιμοι και αναπληρωτές δουλεύουν όσο ακριβώς και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί στις περισσότερες χώρες. Και περισσότερο γιατί στις υπόλοιπες χώρες έχουν μόνο διδακτικά καθήκοντα ενώ στην Ελλάδα έχουν και διοικητικά. 

 

Επίσης για το καθεστώς των αναπληρωτών σαφώς και δεν φταίνε οι μόνιμοι. Φταίει το Υπουργείο Παιδείας και οι κυβερνήσεις των τελευταίων 10 χρόνων που δεν έχουν κάνει μόνιμους διορισμούς!

 

Αυτά για να μην γράφονται ανακρίβειες. 

 

Επίσης, ξέχασα να αναφέρω, ότι για το που θα πάει κάθε εκπαιδευτικός, μόνιμος ή αναπληρωτής δεν το αποφασίζει ο ίδιος ούτε πι υπόλοιποι συνάδελφοι, ούτε καν ο διευθυντής του σχολείου άλλα η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εννοώ σε ποια σχολεία θα συμπληρώσει το υποχρεωτικό του ωράριο.

 

Που τις είδεις τις κατηγορίες?? :confused:

Ο μισθός των αναπληρωτών είναι λίγο καλύτερος από των μονίμων γιατί δεν έχει τις ίδιες κρατήσεις, δεν είμαι τόσο άσχετη όσο νομίζεις. Επίσης δεν έκανα σύγκριση των ωραρίων των εκπαιδευτικών παγκοσμίως. Σύγκρινα το ωράριο των εκπαιδευτικών με τους λοιπούς υπαλλήλους. Δεν φταίω εγώ εάν δεν κατανοείς τα γραφόμενά μου.

 

Just now, Έσπερος said:

Ένα σχολείο έχει ημερησίως 6 ή 7 διδακτικές ωρες. αρα κ οχτάωρο να δουλεύαμε, δεν θα χωρουσε στο   προγραμμα. Το ωραριο εχει αυξηθεί εδω κ 6 χρονια για να γινουν λιγότεροι διορισμοί κ κανουν αρκετες ωρες μαθημα ακομα κ διευθυντες κ υποδιευθυντες, για να περιοριστουν τα κενα. Το αν θα επρεπε η φυσικη μας παρουσια στο σχολειο να ειναι περισσοτερες ωρες, ειναι αλλο θεμα. αυτο ομως δεν θα έλυνε το προβλημα των κενων. απλως θα στοιβαζομασταν 25 ατομα σε ενα δωματιο, οι μισοι θα ειχαν απλως μια καρεκλα να κατσουν, κ θα κοιτούσαμε το ταβάνι. γιατι χωρις γραφειο να ακουμπήσεις, βινλιοθηκη να βαλεις τα βιβλια κ τους φακέλους σου, ησυχια για να διορθώσεις κ υπολογιστή για να ετοιμάσεις υλικό, δουλειά δεν θα κάναμε. απλώς θα ήταν η κοινωνία ευχαριστημένη ότι δεν καθόμαστε. κατα τ αλλά όσοι δουλευουμε από το σπίτι θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σπιτι, κ όσοι πηγαίνουν στο μάθημα τουρίστες θα συνεχίσουν να πηγαινουν, χωρις να αναβαθμιστει σε κατι το μαθημα που προσφέρεται στα παιδια σας. 

 

Εσπερος εσύ που τα ξέρεις καλύτερα, πόσες ώρες όμως, διδακτικές ώρες απασχολείται ένας εκπαιδευτικός στην ημέρα του? καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, συμφωνώ ότι η υποδομή δεν βοηθάει αλλά η υποδομή ρε συ μην νομίζεις σε πολλά επαγγέλματα δεν βοηθάει, πάρε για παράδειγμα τον τομέα της υγείας.

Τεσπα μην χαλάσω το θέμα της κοπέλας, αυτό με τις ελλείψεις γίνεται κάθε χρόνο και κακώς που δεν γίνονται νωρίτερα ώστε να ξεκινάνε τα μαθήματα στην ώρα τους. Εμάς σε Δημοτικό μας έδωσαν σκέψου πρόγραμμα την προηγούμενη εβδομάδα, ξέρω όμως σε άλλα σχολεία ότι ακόμη δεν έχει δοθεί πρόγραμμα γιατί έχουν ακόμη κενά.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Που τις είδεις τις κατηγορίες?? :confused:

Ο μισθός των αναπληρωτών είναι λίγο καλύτερος από των μονίμων γιατί δεν έχει τις ίδιες κρατήσεις, δεν είμαι τόσο άσχετη όσο νομίζεις. Επίσης δεν έκανα σύγκριση των ωραρίων των εκπαιδευτικών παγκοσμίως. Σύγκρινα το ωράριο των εκπαιδευτικών με τους λοιπούς υπαλλήλους. Δεν φταίω εγώ εάν δεν κατανοείς τα γραφόμενά μου.

 

Ναι αλλά η φύση της δουλειάς δεν είναι ίδια με έναν υπάλληλο. Για τον λόγο αυτόν θεωρείται λειτούργημα. Και για τον ίδιο λόγο οι ώρες των εκπαιδευτικών παγκοσμίως είναι πάνω κάτω ίδιες. Και πίστεψέ με ένας υπεύθυνος Και σωστός εκπαιδευτικός δουλεύει πολύ περισσότερες ώρες από όσες νομίζουν οι περισσότεροι...

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP said:

Ναι αλλά η φύση της δουλειάς δεν είναι ίδια με έναν υπάλληλο. Για τον λόγο αυτόν θεωρείται λειτούργημα. Και πίστεψέ με ένας υπεύθυνος εκπαιδευτικός δουλεύει πολύ περισσότερες ώρες από όσες νομίζουν οι περισσότεροι...

 

Αναλόγως ποιο θα είναι το μέτρο σύγκρισης. Με κάποιον συγκριτικά θεωρείται πιο ευνοημένη με κάποιν άλλον σαφώς και όχι, όπως όλες οι δουλειές. Και εγώ ξέρω εκπαιδευτικούς που ξημεροβραδιάζονται να βγάλουν υλικό και άλλους που με το ίδιο υλικό πορεύονται σχεδόν τα πιο πολλά χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

Just now, elenip είπε:

 

Αναλόγως ποιο θα είναι το μέτρο σύγκρισης. Με κάποιον συγκριτικά θεωρείται πιο ευνοημένη με κάποιν άλλον σαφώς και όχι, όπως όλες οι δουλειές. Και εγώ ξέρω εκπαιδευτικούς που ξημεροβραδιάζονται να βγάλουν υλικό και άλλους που με το ίδιο υλικό πορεύονται σχεδόν τα πιο πολλά χρόνια!

Όπως όλες οι δουλειές έχει κάποια θετικά άλλα έχει και κάποιες δυσκολίες. Ένα πολύ θετικό είναι το ωράριο και οι διακοπές. Δεν διαφωνώ. Όμως δεν κάνουν όλοι για αυτή τη δουλειά. Έχω δει εξαιρετικούς ανθρώπους κι επιστήμονες που όμως δε μπορούν να σταθούν ούτε 5 λεπτά μέσα στην τάξη. Σαφώς υπάρχουν και πιο δύσκολες δουλειές. Απλώς οι περισσότεροι "κολλάνε" στο ωράριο και παραβλέπουν τις όποιες δυσκολίες υπάρχουν. Τέτοιους εκπαιδευτικούς κι εγώ ξέρω. Εκπαιδευτικούς που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία και δυστυχώς κι εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία. 

Link to comment
Share on other sites

Το ωράριό μας είναι ίσως και το πιο ευνοϊκό σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα κι αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς και είναι κ βλακεία να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να μην το λέμε. Ωράριο ως προς την απουσία από το σπίτι. Κατά τ' άλλα δεν είναι ίδιες οι συνθήκες με μια δουλειά γραφείου όπου υπό νορμάλ συνθήκες μπορείς να κάνεις ένα διάλειμμα ή να μιλήσεις στο τηλέφωνο ή να πας τουαλέτα όποτε θες. Πόσες από εσάς γράφετε στο φόρουμ πρωί από τη δουλειά σας; Εμείς γράφουμε μετά το σχόλασμα. :-D Εννοείται υπάρχουν κ άλλες δουλειές όπου εξυπηρετείς κόσμο που δεν έχεις και αυτές τις πολυτέλειες. Αλλά γενικά δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε τις διάφορες δουλειές. 

Just now, elenip είπε:

Και εγώ ξέρω εκπαιδευτικούς που ξημεροβραδιάζονται να βγάλουν υλικό και άλλους που με το ίδιο υλικό πορεύονται σχεδόν τα πιο πολλά χρόνια!

ΤΟ υλικό δεν έχει κ τόση σημασία. δεν αλλάζιε η επιστήμη για να χρειάζεται να το ανανεώνεις διαρκώς. το θέμα είναι τι κάνεις μέσα στην τάξη με το έμψυχο υλικό. τα προβλήματα εκεί προκύπτουν. ο αδιάφορος κ ο ακατάλληλος εκεί θα φανεί. 

 

Just now, elenip είπε:

αυτό με τις ελλείψεις γίνεται κάθε χρόνο και κακώς που δεν γίνονται νωρίτερα ώστε να ξεκινάνε τα μαθήματα στην ώρα τους. Εμάς σε Δημοτικό μας έδωσαν σκέψου πρόγραμμα την προηγούμενη εβδομάδα, ξέρω όμως σε άλλα σχολεία ότι ακόμη δεν έχει δοθεί πρόγραμμα γιατί έχουν ακόμη κενά.

Οι ελλείψεις στην εκπαίδευση και την υγεία είναι πολύ καλά σχεδιασμένες, μην κοροϊδευόμαστε. δεν χρειάζεται να ανοίξουμε πολιτική συζήτηση αλλά είναι προφανές το ότι αιωρείται η υπόνοια ότι υπάρχουν περισσότεροι δημ. υπάλληλοι από όσους χρειάζεται ενώ κατά τ άλλα καίριοι τομείς είναι προφανές ότι υπολειτουργούν. Επιπλέον, η δευτεροβάθμια έχει αισθητά περισσότερα κενά γιατί για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους, καλύπτονται τα δημοτικά πρώτα γιατι εκεί φαίνονται τα κενά πιο πολύ γιατί είναι μικρά τα παιδιά κ δεν μπορο΄ν να φεύγουν.

Link to comment
Share on other sites

On 18/9/2019 at 3:51 ΜΜ, Αγγελική2 είπε:

Ισχύει, αλλά υπολόγισε ότι μιλάμε για 25 περίπου παιδιά, οπότε και θα πρέπει να γίνουν και αντίστοιχα 25 τουλάχιστον τηλεφωνήματα. Δεν είναι και τόσο εύκολο, με δεδομένο ότι τρέχουν και άλλες εργασίες στα γραφεία. 

 

Αν υπάρχει σχολείο που επικοινωνεί ακόμα με τους γονείς ..... τηλεφωνικά για τέτοιου είδους γενικής φύσης θέματα, πρέπει να το ξέρουμε για να δώσουμε το βραβείο στον διευθυντή/ στην διευθύντρια. Εγώ δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑ. Και μιλάω για δημόσια σχολεία.

 

Επίσης στο δικό μας σχολείο (ιδιωτικό) σε πολύ σοβαρά και έκτακτα ζητήματα, που πρέπει να βεβαιωθούν ότι το έμαθαν όλοι οι γονείς, δίνεται στους γονείς στην αρχή της χρονιάς μία κατάσταση με δύο ονόματα άλλων γονιών και τα αντίστοιχα τηλέφωνα που ο γονιός του παιδιού είναι υπεύθυνος να ενημερώσει. Ο δάσκαλος κάνει δύο τηλέφωνα (από το σπίτι του, γιατί είναι πάντα τελευταία στιγμή) και ο κάθε γονιός άλλα δύο και σε 15 λεπτά έχει ενημερωθεί ΟΛΗ η τάξη. Πρωτόγονο αλλά απλό και αξιόπιστο. Αυτό έγινε πέρσι σε μία περίπτωση με ακραίες καιρικές συνθήκες. Θέλω να πω ότι είμαστε στο 2019 και συζητάμε ακόμα θέματα ενημέρωσης. ....

Δεν είναι θέμα ενημέρωσης. Είναι θέμα σεβασμού και ενδιαφέροντος.... Αυτό μας λείπει .......

 

Just now, Έσπερος είπε:

Το ωράριό μας είναι ίσως και το πιο ευνοϊκό σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα κι αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς

 

Είναι ΠΟΛΥ δύσκολο επάγγελμα. Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω όσες κι αν ήταν οι διακοπές, γι αυτό και δεν το επέλεξα αν και στην εποχή μου ήταν πολύ της μόδας. 

Από την άλλη όσο δύσκολο είναι να είσαι καλός εκπαιδευτικός, άλλο τόσο εύκολο είναι να είσαι κακός. Κανείς δεν θα σου πει ποτέ τίποτα, και κανείς δεν θα κρίνει αν είσαι κατάλληλος ή ακατάλληλος να κάνεις την δουλειά αυτήν. Στο άλλο δημόσιο, σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις ο υπάλληλος μπορεί να κληθεί να αλλάξει θέση, να πάει σε κάποια που του ταιριάζει περισσότερο ή που κάνει ....λιγότερο κακό. Αντίθετα έχουμε πολλά παραδείγματα κακών εκπαιδευτικών που κανείς δεν μπορεί να τους ενεργοποιήσει και που του σύστημα τους καλύπτει. 

Γι αυτό λατρεύουμε τους καλούς εκπαιδευτικούς και τους λέμε χανάλι και οι άδειες και όλα τα προνόμια. Οι άλλοι όμως είναι ασυγχώρητοι.... 

Επεξεργάστηκαν by Βερενίκη
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...