Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Τι μαθαίνουν στο προνηπιο?


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 241
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, Nefeli2014 είπε:

Για να έχω μια ιδέα.... 

Τι μαθαίνουν φέτος? Μη μου πείτε να γράφουν γιατί θα αγχωθω :)

Καλημέρα.ειναι πολύ όμορφο το ξεκίνημα αυτό.μαθαινουν πολλά πράγματα και ξεκινάνε να μαθαίνουν και να γράφουν.μην σε αγχωνει καθόλου γιατί γίνεται μόνο στο σχολείο δεν παίρνουν εργασίες σπίτι και τα βοηθάει πολύ για το δημοτικό. θα δεις ότι θα είναι σαν παιχνίδι για το παιδάκι σου.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nefeli2014 said:

Για να έχω μια ιδέα.... 

Τι μαθαίνουν φέτος? Μη μου πείτε να γράφουν γιατί θα αγχωθω :)

Νομίζω ότι στο Νήπιο αρχίζουν να δουλεύουν την γραφή, εμένα στο παιδικό που είναι ο γιος μου μου είπαν πως από φέτος (προνήπιο) θαξεκινήσουν να την δουλεύουν.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, Nefeli2014 είπε:

Για να έχω μια ιδέα.... 

Τι μαθαίνουν φέτος? Μη μου πείτε να γράφουν γιατί θα αγχωθω :)

Τι εννοείς αν τους μαθαίνουν να γράφουν ; Στο γιο μου πέρυσι που ήταν στο παιδικό τους μάθαιναν να γράφουν τους αριθμούς να σχοιμστιζουν τα σχήματα κ το όνομα τους τους τα είχαν σχηματισμένα με τους μικρούς κύκλους κ έπρεπε να το εννοούν εκείνα ..( δε ξέρω αν το περιγράφω σωστά ) αν κ ο γιος μου δε τα κατάφερε ποτέ σε αυτό  όλες οι εργασίες του ήταν άδειες 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ό,τι ακριβώς κάνουν τα παιδιά του νηπίου κάνουν και τα προνηπιάκια. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα γράφει το όνομα της με κεφαλαία γράμματα, σου φαίνεται απίστευτο αλλά πίστεψέ με θα το κάνει. Θα μάθουν τις εποχές, τα νούμερα (αν και τα ξέρουν ήδη τα παιδάκια) και τα γράμματα της αλφαβήτου. Όλα αυτά μέσω διασκέδασης και ωραίων δραστηριοτήτων.

Εγώ θυμάμαι παίζαμε πολύ μεταξύ μας με τα γράμματα, δηλαδή της έλεγα πες μου μία λέξη από Κ πχ και μου έλεγε, το κάναμε συνέχεια, της άρεσε πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα κάνουν ασκήσεις προγραφης, μαθαίνουν τις γραμμές, οριζόντιες, κάθετες, ισιες, ζιγκ-ζαγκ

Σε εμας είχαν συνέχεια μπροστά τους τα ονόματα τους, με αποτέλεσμα πάρα πολύ ευκολα(δ το προσπαθήσαμε ιδιαίτερα στο σπιτι) να μαθει να γράφει το όνομα της, το επίθετο, αν της λεω ένα-ένα τα γράμματα σχεδόν τα πάντα. Κ να αντιγράφει τίτλο κ συγγραφέα από τα βιβλία που δανειζονταν

Κάθε πρωί συμπληρώνανε τον πίνακα της τάξης λεγωντας ημερομηνία, για τον καιρο, παιρνωντας παρουσιες

Αρκετα τραγουδάκια, χειροτεχνίες αρκετά συχνά, αριθμούς, αλφαβήτα, εποχές, τις ημέρες της εβδομάδας, τους μηνες

Στις συναντήσεις μας έλεγαν ότι σκοπός τους δ ειναι να μάθουν να γράφουν τα παιδια αλλα πολλά τα καταφέρνουν πολύ γρηγορα

Πιστεύω δ υπήρχε πίεση γτ η δικιά μου πχ μπερδεύει εποχές κ μήνες. Η με τα βιβλία της δανειστικής μπορούσες απλα να τα διαβάζεις κ να κανεις μια ζωγραφια, δ υπήρχε θέμα αν καποιο παιδακι δ έγραφε το όνομα του

Εμενα αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πόσο εύκολα μάθαινε τα ποιηματάκια, κ τα περισσοτερα παιδακια του σχολειου

Link to comment
Share on other sites

Νεφέλη αν και του χρόνου θα με απασχολήσει το ζήτημα το θέμα σου είναι αρκετά ενημερωτικό!

 

Θέλω να ρωτησω, τα παιδάκια που δεν πήγαν παιδικό δυσκολευτηκαν στην προσαρμογή ή την εκμάθηση? Επίσης τα μικρότερα παιδιά του Δεκεμβρη μπορουν να συμβαδισουν? Ισως έχουν και χρόνο διαφορά κάποια προνηπια μεταξύ τους...  

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Νεφέλη αν και του χρόνου θα με απασχολήσει το ζήτημα το θέμα σου είναι αρκετά ενημερωτικό!

 

Θέλω να ρωτησω, τα παιδάκια που δεν πήγαν παιδικό δυσκολευτηκαν στην προσαρμογή ή την εκμάθηση? Επίσης τα μικρότερα παιδιά του Δεκεμβρη μπορουν να συμβαδισουν? Ισως έχουν και χρόνο διαφορά κάποια προνηπια μεταξύ τους...  

Οι ερωτήσεις σου ενδιαφέρουν κ εμένα πολύ.. Ούτε εσύ έστειλες τον μικρό σου καθόλου παιδικό ε?? Κ ούτε φέτος θα πάει... Ελπίζω του χρόνου να είναι εύκολη η προσαρμογή!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με βάση αυτά που διαβάζω και ζητάνε στο νηπιαγωγείο, πλέον είναι απαραίτητο ο παιδικός. Η μεγαλη πήγρ για ελάχιστο και σιγά δεν έκαναν τίποτα.. Τη μικρη θα τη στείλω του χρόνου. Όχι γιατί δεν μπορώ να την έχω ισα ισα αλλά για να μην περάσω αυτά που περνάω με τη μεγάλη.. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο τμήμα της δικής μου (νήπιο και προνήπιο μαζί) έκαναν εργασία με το όνομά τους, το οποίο έπρεπε να γράψουν έχοντας το σε καρτελάκι μπροστά τους. Βέβαια εμάς το τμήμα είχε ήδη δουλευτεί πέρυσι ως προνήπιο αν και είχε μερικά (όπως η δική μου) που ηλικιακά δεν ήταν για προνήπιο. Οπότε φέτος πήγε αρκετά εξοικειωμένη με γράμματα και αριθμούς.

Όπου να'ναι θα έχουμε συνάντηση οπότε θα σας ενημερώσω για το τι έχει το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δ ειμαι της άποψης ότι είναι απαραίτητος ο παιδικος. Δ θεωρω τα νηπια μας απαιτητικα, δ μπορω να ξερω τι ζητάνε αλλα σχολεία. Η κορη μου είναι γεννημένη σεπτεμβρη του 14 οπότε υπήρχαν παιδακια που ηταν 1,5χρ μεγαλύτερα,τα περισσότερα μάλιστα. Προσαρμοστηκε πάρα πολύ εύκολα από την πρώτη μέρα χωρίς κλάματα. Ξυπνουσε με μεγάλη χαρά να παει σχολειο, εκανε πολλούς φίλους εμαθε πολλά πραγματα

Τον μικρο όμως θα τον στείλω φέτος παιδικο. Στην ηλικία του δ έστειλα την μεγαλη γτ είχα εκείνον μωρο κ χρονιαρικο. Την πηγα όμως μπαλετο στα 3,5.ο μικρος από πέρυσι που παμε την μεγαλη σχολειο εκλαιγε όταν την αφήναμε παρόλο που μετά πηγαιναμε κουνιες. Αλλα κ γενικα σαν χαρακτήρας νιώθω ότι το έχει ανάγκη αυτός, επιπλέον αφού πλέον το προνηπιο είναι υποχρεωτικο θεωρώ ότι είναι καλύτερα να έχουμε κ μια πιο χαλαρή χρόνια προσαρμογης

Να προσθέσω ότι οι τάξεις είναι μικτές με προνηπια κ νηπια, με αναλογία περίπου 1:2 σε εμας, θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ καλή αυτή η συνύπαρξη, προσφέρει κ στα δυο ηλικιακα γκρουπ

Link to comment
Share on other sites

Ναι και σε εμάς έτσι ήταν. Πέρυσι το τμήμα μας είχε κυρίως παιδιά προνηπίου και λιγότερα μικρά (δηλαδή γεννημένα από Ιούνιου του 2014 μέχρι Ιούνιο 2015). Στα μεγαλύτερα έκαναν  προγραφή (πχ περιγράμματα, ενώνω γραμμές) με υλικό που ξεκινούσε το μεγάλο παιδί και συμπλήρωνε το μικρότερο (γέμισμα με χρώμα, να κολλήσει χαρτάκια κλπ). Αυτό τραβούσε πολύ τα μικρότερα μπροστά. Ίσως βοήθησε και στην ομιλία, αφού μέχρι το τέλος Ιούνη η δική μου είχε πλέον καθαρίσει με όλους τους φθόγγους (μας είχε μείνει το ρ) και πλέον μιλάει εντελώς σωστά.

Φέτος το τμήμα αυτούσιο πήγε στην τάξη νηπιαγωγείου και θα είναι και εκεί κάπως μοιρασμένες οι δραστηριότητες. Μέχρι πέρυσι πάντως είχαν και πολύ ελεύθερο παιχνίδι στην αυλή, φέτος δεν ξέρω πως θα πάει...

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Οι ερωτήσεις σου ενδιαφέρουν κ εμένα πολύ.. Ούτε εσύ έστειλες τον μικρό σου καθόλου παιδικό ε?? Κ ούτε φέτος θα πάει... Ελπίζω του χρόνου να είναι εύκολη η προσαρμογή!

Επειδή δεν δουλεύω δεν εκρινα απαραίτητο να τον στείλω. Προνηπια είναι να πάει με την γενιά του 2016 αλλά γεννήθηκε τελευταίες μέρες και θα είναι ο μικρότερος. Απ την άλλη αν πάει με την γενιά του 2017 θα είναι ο πιο μεγάλος και ίσως τα άλλα παιδάκια να εχουν άλλες ανάγκες που ο δικός μου να τις έχει καλύψει αναπτυξιακά. Αυτό βέβαια θα το δω στην πράξη, αν δυσκολευτει πολύ να παρακολουθήσει το προνηπια της χρονιάς του θα κινηθω αναλόγως. 

  Πρόσφατα διάβαζα πως προϋπόθεση για να πάει είναι να αυτοεξυπηρετειται σε γενικές γραμμές όπως ή τουαλέτα, το ανεβοκατέβασμα του παντελονιού, το φαγητό. Σε αυτά έχουμε δουλιτσα αλλά και έναν χρόνο μπροστά μας. 

   Μαθησιακά δεν πιστεύω πως στερείται τώρα που δεν πάει παιδικό. Δηλαδή, ίσως να μην ξέρει πολλα τραγουδακια γιατί δεν του αρεσουν, αλλά αναγνωρίζει γράμματα, αριθμούς, μετρα μέχρι το 6-7, ζωγραφίζει λίγο πιο στοχευμενα αν και πάλι βγαίνει εκτός περιγράμματος, ενώνει αντικείμενα ή τα ομαδοποιει. Κανουμε και κάποια φύλλα εργασιών που τον βοήθησαν αρκετα. Τα υπόλοιπα πιστεύω θα τα μάθει στο προνηπιο αφού για αυτό το λόγο θα πηγαίνει. Ή συνύπαρξη με άλλα παιδάκια, οι οργανωμένες δραστηριότητες και ή ομαδική δουλειά αναρωτιέμαι αν θα τον δυσκολέψουν. Σε αυτό το κομμάτι νομίζω πως υπερτερεί ο παιδικός και όχι στο γνωστικο. 

  Κι εσύ σκέφτεσαι να την στειλεις κατεύθειαν προνηπια?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Επειδή δεν δουλεύω δεν εκρινα απαραίτητο να τον στείλω. Προνηπια είναι να πάει με την γενιά του 2016 αλλά γεννήθηκε τελευταίες μέρες και θα είναι ο μικρότερος. Απ την άλλη αν πάει με την γενιά του 2017 θα είναι ο πιο μεγάλος και ίσως τα άλλα παιδάκια να εχουν άλλες ανάγκες που ο δικός μου να τις έχει καλύψει αναπτυξιακά. Αυτό βέβαια θα το δω στην πράξη, αν δυσκολευτει πολύ να παρακολουθήσει το προνηπια της χρονιάς του θα κινηθω αναλόγως. 

Κι εγώ τους ίδιους προβληματισμούος έχω. Γενικά θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι του χρόνου θα τον στείλω παιδικό, είτε στο δημόσιο από την αρχή, είτε στο ιδιωτικό προς την Άνοιξη, για λόγους κοινωνικοποίησης κυρίως. Αυτό με τα προνήπια και νήπια μαζί εγώ δεν το καταλαβαίνω και με αγχώνει. Τις δεξιότητες πιστεύω ότι αν τις έχεις στο νου σου σταδιακά τις καλλιεργείς και σπίτι. Τη συνύπαρξη με παιδάκια φοβάμαι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Επειδή δεν δουλεύω δεν εκρινα απαραίτητο να τον στείλω. Προνηπια είναι να πάει με την γενιά του 2016 αλλά γεννήθηκε τελευταίες μέρες και θα είναι ο μικρότερος. Απ την άλλη αν πάει με την γενιά του 2017 θα είναι ο πιο μεγάλος και ίσως τα άλλα παιδάκια να εχουν άλλες ανάγκες που ο δικός μου να τις έχει καλύψει αναπτυξιακά. Αυτό βέβαια θα το δω στην πράξη, αν δυσκολευτει πολύ να παρακολουθήσει το προνηπια της χρονιάς του θα κινηθω αναλόγως. 

  Πρόσφατα διάβαζα πως προϋπόθεση για να πάει είναι να αυτοεξυπηρετειται σε γενικές γραμμές όπως ή τουαλέτα, το ανεβοκατέβασμα του παντελονιού, το φαγητό. Σε αυτά έχουμε δουλιτσα αλλά και έναν χρόνο μπροστά μας. 

   Μαθησιακά δεν πιστεύω πως στερείται τώρα που δεν πάει παιδικό. Δηλαδή, ίσως να μην ξέρει πολλα τραγουδακια γιατί δεν του αρεσουν, αλλά αναγνωρίζει γράμματα, αριθμούς, μετρα μέχρι το 6-7, ζωγραφίζει λίγο πιο στοχευμενα αν και πάλι βγαίνει εκτός περιγράμματος, ενώνει αντικείμενα ή τα ομαδοποιει. Κανουμε και κάποια φύλλα εργασιών που τον βοήθησαν αρκετα. Τα υπόλοιπα πιστεύω θα τα μάθει στο προνηπιο αφού για αυτό το λόγο θα πηγαίνει. Ή συνύπαρξη με άλλα παιδάκια, οι οργανωμένες δραστηριότητες και ή ομαδική δουλειά αναρωτιέμαι αν θα τον δυσκολέψουν. Σε αυτό το κομμάτι νομίζω πως υπερτερεί ο παιδικός και όχι στο γνωστικο. 

  Κι εσύ σκέφτεσαι να την στειλεις κατεύθειαν προνηπια?

Όχι ούτε εγώ θα την στείλω. Τώρα που έχω κ νεογέννητο στο σπίτι δεν θέλω να μεταφέρει συνέχεια ιώσεις. Μια χαρά τον βλέπω τον δικό σου κ σε ένα χρόνο θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. Κ εγώ στην τουαλέτα την βοηθάω, είναι κ τόσο κοντουλα που δεν θα έφτανε ούτε με σκαλοπατακι να ανέβει μόνη της! Τα ρούχα πιο εύκολα τα βγάζει απ' ότι να τα ξαναβάλει. Όσο για την ζωγραφική το αμέλησα κ δεν της έχω πάρει ακόμα αλλά πρέπει να το κάνω για να μαθαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Επειδή δεν δουλεύω δεν εκρινα απαραίτητο να τον στείλω. Προνηπια είναι να πάει με την γενιά του 2016 αλλά γεννήθηκε τελευταίες μέρες και θα είναι ο μικρότερος. Απ την άλλη αν πάει με την γενιά του 2017 θα είναι ο πιο μεγάλος και ίσως τα άλλα παιδάκια να εχουν άλλες ανάγκες που ο δικός μου να τις έχει καλύψει αναπτυξιακά. Αυτό βέβαια θα το δω στην πράξη, αν δυσκολευτει πολύ να παρακολουθήσει το προνηπια της χρονιάς του θα κινηθω αναλόγως. 

  Πρόσφατα διάβαζα πως προϋπόθεση για να πάει είναι να αυτοεξυπηρετειται σε γενικές γραμμές όπως ή τουαλέτα, το ανεβοκατέβασμα του παντελονιού, το φαγητό. Σε αυτά έχουμε δουλιτσα αλλά και έναν χρόνο μπροστά μας. 

   Μαθησιακά δεν πιστεύω πως στερείται τώρα που δεν πάει παιδικό. Δηλαδή, ίσως να μην ξέρει πολλα τραγουδακια γιατί δεν του αρεσουν, αλλά αναγνωρίζει γράμματα, αριθμούς, μετρα μέχρι το 6-7, ζωγραφίζει λίγο πιο στοχευμενα αν και πάλι βγαίνει εκτός περιγράμματος, ενώνει αντικείμενα ή τα ομαδοποιει. Κανουμε και κάποια φύλλα εργασιών που τον βοήθησαν αρκετα. Τα υπόλοιπα πιστεύω θα τα μάθει στο προνηπιο αφού για αυτό το λόγο θα πηγαίνει. Ή συνύπαρξη με άλλα παιδάκια, οι οργανωμένες δραστηριότητες και ή ομαδική δουλειά αναρωτιέμαι αν θα τον δυσκολέψουν. Σε αυτό το κομμάτι νομίζω πως υπερτερεί ο παιδικός και όχι στο γνωστικο. 

  Κι εσύ σκέφτεσαι να την στειλεις κατεύθειαν προνηπια?

Δεν είναι τόσο σημαντικό το γνωστικό επίπεδο του παιδιού,  όσα χρειάζονται θα τα μάθουν εκεί μαζί με τις νηπιαγωγούς. Το πιο δύσκολο κομμάτι και το πιο σημαντικό νομίζω είναι να μπορεί να ακολουθεί τους κανόνες της τάξης. Να κάθεται στη καρεκλίτσα και στην ομαδούλα όσο απαιτείται, να συνεργάζεται με την υπόλοιπη ομάδα, να μη σηκώνεται επειδή έχει κουραστεί/βαρεθεί ούτε να μιλάει χωρίς να έχει ζητήσει το λόγο από τη δασκάλα. Η δική μας τάξη στο νήπιο (και που δυστυχώς μας ακολουθεί ακόμα τώρα στο δημοτικό με αρκετά προβλήματα) ήταν λίγο ''ανώριμη'' σε αυτά και δυσκόλευαν το έργο των παιδαγωγών πολύ. Σε όλες τις συναντήσεις μας έλεγαν ότι θέλουν δουλειά τα παιδιά από το σπίτι και όρια. Αν ένα παιδί τα έχει αυτά από τα σπίτι και δεν έχει πρόβλημα συνεργασίας και ''υπακοής'' στη νηπιαγωγό τότε νομίζω πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Πάντως θυμάμαι τότε την πελαγωμένη νηπιαγωγό μας σε μια πιο μεταξύ μας συζήτηση μου είχε πει ότι ήταν αρκετά παιδιά που πήγαν κατευθείαν νήπιο και δυσκόλευαν αρκετά το τμήμα μας.

Μην αγχώνεσαι που θα είναι το μικρότερο και μη σκέφτεσαι από τώρα το αρνητικό αποτέλεσμα. Και εμένα απο τις μικρότερες ήταν και ήταν από τις ''πρώτες'' ακόμα και στο προνήπιο.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λέτε συνύπαρξη τι εννοείτε? Διότι εμάς, άποτι κατάλαβα δηλαδή, είναι δύο διαφορετικά τμήματα με διαφορετικές δασκάλες, προνηπια και νήπια. Όχι μαζί.. Πως γιβεται μαζί? 

Just now, connie08 είπε:

Δεν είναι τόσο σημαντικό το γνωστικό επίπεδο του παιδιού,  όσα χρειάζονται θα τα μάθουν εκεί μαζί με τις νηπιαγωγούς. Το πιο δύσκολο κομμάτι και το πιο σημαντικό νομίζω είναι να μπορεί να ακολουθεί τους κανόνες της τάξης. Να κάθεται στη καρεκλίτσα και στην ομαδούλα όσο απαιτείται, να συνεργάζεται με την υπόλοιπη ομάδα, να μη σηκώνεται επειδή έχει κουραστεί/βαρεθεί ούτε να μιλάει χωρίς να έχει ζητήσει το λόγο από τη δασκάλα. Η δική μας τάξη στο νήπιο (και που δυστυχώς μας ακολουθεί ακόμα τώρα στο δημοτικό με αρκετά προβλήματα) ήταν λίγο ''ανώριμη'' σε αυτά και δυσκόλευαν το έργο των παιδαγωγών πολύ. Σε όλες τις συναντήσεις μας έλεγαν ότι θέλουν δουλειά τα παιδιά από το σπίτι και όρια. Αν ένα παιδί τα έχει αυτά από τα σπίτι και δεν έχει πρόβλημα συνεργασίας και ''υπακοής'' στη νηπιαγωγό τότε νομίζω πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Πάντως θυμάμαι τότε την πελαγωμένη νηπιαγωγό μας σε μια πιο μεταξύ μας συζήτηση μου είχε πει ότι ήταν αρκετά παιδιά που πήγαν κατευθείαν νήπιο και δυσκόλευαν αρκετά το τμήμα μας.

Μην αγχώνεσαι που θα είναι το μικρότερο και μη σκέφτεσαι από τώρα το αρνητικό αποτέλεσμα. Και εμένα απο τις μικρότερες ήταν και ήταν από τις ''πρώτες'' ακόμα και στο προνήπιο.

Αν ζητάνε μόνο αυτά τότε τα έχουμε. Γιατί στη φάση που είναι η μικρή αρνείται πχ να μάθει την αβ. Κι εγώ δεν την πιέζω αλλά δε θέλει. Θέλει προφορικά να τα λέμε. Όχι την αβ. Τους αριθμούς πχ. Και στο πινακάκι που έχουμε προτιμάει να ζωγραφίζει. Όχι να γράφει.. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, connie08 είπε:

Δεν είναι τόσο σημαντικό το γνωστικό επίπεδο του παιδιού,  όσα χρειάζονται θα τα μάθουν εκεί μαζί με τις νηπιαγωγούς. Το πιο δύσκολο κομμάτι και το πιο σημαντικό νομίζω είναι να μπορεί να ακολουθεί τους κανόνες της τάξης. Να κάθεται στη καρεκλίτσα και στην ομαδούλα όσο απαιτείται, να συνεργάζεται με την υπόλοιπη ομάδα, να μη σηκώνεται επειδή έχει κουραστεί/βαρεθεί ούτε να μιλάει χωρίς να έχει ζητήσει το λόγο από τη δασκάλα. Η δική μας τάξη στο νήπιο (και που δυστυχώς μας ακολουθεί ακόμα τώρα στο δημοτικό με αρκετά προβλήματα) ήταν λίγο ''ανώριμη'' σε αυτά και δυσκόλευαν το έργο των παιδαγωγών πολύ. Σε όλες τις συναντήσεις μας έλεγαν ότι θέλουν δουλειά τα παιδιά από το σπίτι και όρια. Αν ένα παιδί τα έχει αυτά από τα σπίτι και δεν έχει πρόβλημα συνεργασίας και ''υπακοής'' στη νηπιαγωγό τότε νομίζω πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Πάντως θυμάμαι τότε την πελαγωμένη νηπιαγωγό μας σε μια πιο μεταξύ μας συζήτηση μου είχε πει ότι ήταν αρκετά παιδιά που πήγαν κατευθείαν νήπιο και δυσκόλευαν αρκετά το τμήμα μας.

Μην αγχώνεσαι που θα είναι το μικρότερο και μη σκέφτεσαι από τώρα το αρνητικό αποτέλεσμα. Και εμένα απο τις μικρότερες ήταν και ήταν από τις ''πρώτες'' ακόμα και στο προνήπιο.

Η φύση του παιδιού είναι και να βαρεθεί και να σηκωθεί και όλα αυτά και η δουλειά της νηπιαγωγού είναι να το μάθει να λειτουργεί σωστά μέσα στην τάξη και να συνεργάζεται με τα άλλα παιδάκια είναι μέρος της δουλειάς τους και γιαυτό πληρωνωνται

Link to comment
Share on other sites

Εννοω κανονική συνύπαρξη. Όταν ήταν προνήπιο η κόρη μου ήταν 4 προνήπια και 18 νήπια (νομιζω), ήταν όλα μαζί. Είχαν δυο νηπιαγωγούς (ήταν ολοήμερο) την μια το πρωί και την άλλη το μεσημέρι. Κάνανε τα πάντα όλα μαζί νήπια-προνήπια. 

Οταν ήταν νήπιο τον επόμενο χρόνο επειδή ήταν πολλά τα παιδιά δεν είχαν πάρει στη τμήμα καθολου προνήπια. 

Στο νήπιο πάντως θα τη μάθει την Α-Β η μικρή. 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι παντού από όσο ξέρω, μεικτά τμήματα με ποσοστό ανάλογα με τη χρονιά. Δεν δημιουργεί πρόβλημα, ίσα ίσα τα μεγαλύτερα τραβάνε τα μεγάλα.

Είναι πολύ πολύ μικρή για Α-Β @Nefeli2014. Σε αυτή τη φάση τα γράμματα είναι μόνο φωνητικά, το αααα, το βββββ κλπ και όχι το άλφα, το βήτα κλπ. Μπορείς αρχικά να φτιάξεις καρτελάκια με το γράμμα και μια αντιπροσωπευτική εικόνα ώστε να συνδυάσει ήχο με το σχέδιο του κάθε γράμματος. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Κι εγώ τους ίδιους προβληματισμούος έχω. Γενικά θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι του χρόνου θα τον στείλω παιδικό, είτε στο δημόσιο από την αρχή, είτε στο ιδιωτικό προς την Άνοιξη, για λόγους κοινωνικοποίησης κυρίως. Αυτό με τα προνήπια και νήπια μαζί εγώ δεν το καταλαβαίνω και με αγχώνει. Τις δεξιότητες πιστεύω ότι αν τις έχεις στο νου σου σταδιακά τις καλλιεργείς και σπίτι. Τη συνύπαρξη με παιδάκια φοβάμαι.

Τι σε προβληματίζει με τη συνύπαρξη με άλλα παιδιά; Τον γιο μου τώρα τον μήνα που είναι κλειστά τα σχολεία τον πάω σε παιδότοπο που κάνει φύλαξη όπου οι ηλικίες παιδιών είναι από 2 μέχρι περίπου 8 χρόνων .. μπορώ να πω ότι αυτόν τον μήνα λύθηκε πάρα πολύ παίζει σπίτι παιχνίδι ρόλων που μέχρι τώρα δεν το έκανε κ οπότε πάω να τον πάρω τον βλέπω κ παίζει με παιδιά που είναι λίγο μεγαλύτερα από εκείνων .. πιστεύω πως τους κάνει καλό να μπορούν συνυπάρχουν κ με μεγαλύτερα παιδιά αλλά κ με μικρότερα κ μετά εκείνα κάνουν τις επιλογές τους κ διαλέγουν τους " φίλους " τους ..!

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Nefeli2014 είπε:

Εγώ με βάση αυτά που διαβάζω και ζητάνε στο νηπιαγωγείο, πλέον είναι απαραίτητο ο παιδικός. Η μεγαλη πήγρ για ελάχιστο και σιγά δεν έκαναν τίποτα.. Τη μικρη θα τη στείλω του χρόνου. Όχι γιατί δεν μπορώ να την έχω ισα ισα αλλά για να μην περάσω αυτά που περνάω με τη μεγάλη.. 

Oχι απλα δεν ειναι απαραιτητος, με την εννοια της προετοιμασιας, οσα παιδια πηγαινουν νηπιο ξεροντας να συλλαβιζουν, βαριουνται τη ζωη τους , το εχω ζησει, πιστεψε με. Ποσα χρονια μπορει να βλεπει ενα παιδακι φωτοτυπιες με γραμμουλες και μπαστουνακια πριν τα βροντηξει;

 

Link to comment
Share on other sites

Στα δημοσια νηπθαγωγεια νηπθα και προνηπια ειναι μαζι. Κανουν τα ιδια πραγματα αλλα οι νηπιαγωγοι εχουν σαφως αλλες απαιτησεις απο τις δυο ηλικιακες ομαδες.

Στα ιδιωτικα εχω δει και να τα χωριζουν....

 

Ο νομος για τη λειτουργια των νηπθαγωγειων παντως λεει οτι πρεπει να ειναι μαζι

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 37 λεπτά , xaroumenh mama είπε:

Τι σε προβληματίζει με τη συνύπαρξη με άλλα παιδιά; Τον γιο μου τώρα τον μήνα που είναι κλειστά τα σχολεία τον πάω σε παιδότοπο που κάνει φύλαξη όπου οι ηλικίες παιδιών είναι από 2 μέχρι περίπου 8 χρόνων .. μπορώ να πω ότι αυτόν τον μήνα λύθηκε πάρα πολύ παίζει σπίτι παιχνίδι ρόλων που μέχρι τώρα δεν το έκανε κ οπότε πάω να τον πάρω τον βλέπω κ παίζει με παιδιά που είναι λίγο μεγαλύτερα από εκείνων .. πιστεύω πως τους κάνει καλό να μπορούν συνυπάρχουν κ με μεγαλύτερα παιδιά αλλά κ με μικρότερα κ μετά εκείνα κάνουν τις επιλογές τους κ διαλέγουν τους " φίλους " τους ..!

 Δεν ξερω, δεν βρισκω καμια λογικη. κατ αρχας τα παιδια του νηπίου κανουν τα ιδια πραγματα δυο φορες; αφου τα εκαναν την προηγουμενη χρονια. και δεν καταλαβαινω και γιατι να ειναι μαζι παιδια τοσο διαφορετικών ηλικιών. το μεγαλυτερο με το μικροτερο μπορει να εχουν 20 μηνες και βαλε διαφορα. πώς συνεργάζονται, πώς κανουν τα ιδια πραγματα, πώς ακολουθούν τους ίδιους κανονες; πώς εξηγείς σε ενα παιδακι 3,5 να μην παιζει με το παιδακι που ειναι 6; ολα αυτα με προβληματίζουν. υποθετω οτι για να εφαρμόζεται αυτο δεν θα ειναι τοσο δυσλειτουργικό οσο ακουγεται αλλα κ παλι δεν καταλαβαινω γιατι δεν τα χωριζουν ανα ταξεις, που ειναι το φυσικο και αυτονοητο. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...