ΗΡΘΕ ΑΠ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ - Page 5 - Σχολική ηλικία (απο 6 ετών) - Parents.org.gr Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΗΡΘΕ ΑΠ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ


Recommended Posts

Μου είπε και μια μαμά να μην την αγριέψω λέει και μετά το έχει στη μπούκα το παιδί μου όλα τα χρόνια......δλδ Οκ τι να της πω?

Πού ήσασταν? - δεν μπορώ να αποδείξω οτι δεν ήταν εκεί!

πώς έγινε? - ο δικός μου φταίει.......

καλά θα γίνει χαμός και μόνο που δεν ειδοποίησε αυτόν που χειροδίκησε θα γίνει χαμός

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 495
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  LA LATINA είπε:
Μου είπε και μια μαμά να μην την αγριέψω λέει και μετά το έχει στη μπούκα το παιδί μου όλα τα χρόνια......δλδ Οκ τι να της πω?

Πού ήσασταν? - δεν μπορώ να αποδείξω οτι δεν ήταν εκεί!

πώς έγινε? - ο δικός μου φταίει.......

καλά θα γίνει χαμός και μόνο που δεν ειδοποίησε αυτόν που χειροδίκησε θα γίνει χαμός

να μην την αγριεψεις

Κάνε όσο πιο ήρεμη συζήτηση μπορείς.

 

Αλλά ζήτα να σου εξηγήσει, τι σημαίνει ότι ''φταίει'' ο γιος σου,

πως χαρακτηρίζει την χαρακιά (δεν είναι βία ; δικαιολογείται;)

πως θεωρεί ότι πρέπει να αντιμετωπίζεται η βία στο σχολείο;

πως θεωρεί ότι πρέπει να αντιμετωπίζονται οι αντιπαραθέσεις των παιδιών

 

Ας σου εξηγήσει λοιπόν την κοσμοθεωρία της και πως την εφάρμοσε στο συγκεκριμένο συμβάν...

 

Κοιτα να δεις αν μπορείς να την φέρεις στο φιλότιμο, ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουλευτεί από όλους και αυτήν και όλους τους γονείς, (αρα επρεπε να ειδοποιηθούν και οι γονεις του αλλου παιδιού)

Η σταση του Δ/ντη μου φανηκε λογική αν δεν βγαλεις ακρη πηγαινε σε αυτό

 

 

Για το αλλο παιδακι εξακολουθεί να με προβληματίζει το θέμα ταπέλλας. Ποτέ να μην βασίζεσαι σ'αυτό που λενε οι άλλοι γονείς. Γιαυτό είπα κανόνισε να βρεθείτε μια μέρα με την αλλη μαμα, κάλεσε την εσύ για καφέ με το παιδί της να δεις και τα παιδιά πως συμπεριφέρονται το ενα στο άλλο, να έχεις δική σου άποψη.

 

Το να γινονται συμβούλια σε νηπιαγωγείο (αλήθεια τι συμβούλια , από γονείς//ειδικούς) για να φύγει παιδάκι για μενα είναι απαράδεκτο. Ακόμα και να έχει πρόβλημα καποιο παιδάκι δεν το αντιμετωπίζεις με το να το διώξεις! Φαντάζομαι υπάρχουν άλλοι τρόποι να αντιμετωπιστεί...Σίγουρα δεν αντιμετωπίζεται με το να αντιπαρατάσσονται οι γονείς σε στρατόπεδα.

 

Ο μόνος τρόπος είναι να συνεργαστούν και οι γονείς μεταξύ τους και το σχολείο.

Το έχω δει να δουλεύει στην πράξη με παιδάκι που στο δικό μας νηπιαγωγείο χτυπούσε ''εύκολα'' τα άλλα. Οι νηπιαγωγοί του φερθήκαν με πολλή αγάπη και οι γονείς όλοι μαζί ''συνεργαστήκαμε''. Τώρα στην β' τάξη παίζουν όλοι μαζί αγαπημένα (συνήθως μπορεί να γίνει κανένας καυγάς στην αυλή αλλά δεν υπάρχει απομόνωση κάποιου παιδιού)

Link to comment
Share on other sites

jannis σε ευχαριστώ ειλικρινά

Το τι έγινε στο νηπιαγωγείο δεν το κρίνω, αλλά φαντάζομαι οτι και οι νηπιαγωγοί δεν θα δέχονταν να γίνουν συμβούλια για πλάκα........ξέρω οτι τη μία φορά έσπρωξε κοριτσάκι απ την τσουλήθρα και έσπασε το χέρι του.......και άλλο ένα περιστατικό μου είπαν οτι κατέληξε στο νοσοκομείο.....αλλά δεν ήμουν εκεί και δεν ξέρω, ούτε η μάνα ήταν να ακούσω και την άλλη πλευρά.....το μόνο που με κάνει να το πιστεύω είναι οτι το είπαν ομόφωνα οι γονείς, δεν ήταν ένας- δυο.

Στο θέμα αυτό με το να παίζει το παιδί με άλλα σε σπίτια δεν είμαι πολύ φαν......άντε να είναι γειτονιά, να ξέρω τις μάνες ΟΚ έχουμε πάει κι έχουν έρθει και σε εμάς.......αλλά δεν είμαι πολύ άνετη για πολλούς λόγους, έχω και θέμα μετακίνησης, έχω και μικρότερο παιδί......

Ο διευθυντής μας είναι λογικός και νομότυπος μέχρι αηδίας........

Στο να συνεργαστούμε με τους δασκάλους, όταν αυτοί απ τον πρώτο μήνα κιόλας, για το ένα ζωηρό παιδί έχουν πει "είναι άλλο κεφάλαιο δεν το αγγίζουμε".....φοβάμαι πως θα έρθουμε ρε ρήξη.......Κι εγώ είχα μαθητές, δεν παραιτήθηκα ποτέ, γιατί μέσα στη μόρφωση είναι και οι τρόποι.

Link to comment
Share on other sites

  LA LATINA είπε:
Έχει δύο αδερφές........

 

Συνήθως τα παιδάκια που δείχνουν ακραία βία, με κάποιον τρόπο έχει καθιερωθεί ως κάτι φυσικό στο σπίτι. Η δική μου εκτίμηση είναι ότι οι αδερφές του δείχνουν κάποιου είδους βίας, γιατί με τη σειρά τους βγάζουν αντίδραση σε συμπεριφορές που έχουν σχέση με το φύλο και την ιδιαίτερη μεταχείριση που μπορεί να συνεπάγεται αυτό... Θέλω να πω ότι κάπου σε αυτή την ηλικία τουλάχιστον το παιδάκι είναι ακόμα παιδάκι και έχει τα ελαφρυντικά του, ότι φαντάσου τι έχει υποστεί αυτό ή τι έχει δει αυτό. Προσωπικά κρατάω μια πισινή, οτι το παιδάκι μπορεί να είναι περισσότερο θύμα το ίδιο, σε σχέση με το ΕΝΑ περισταστικό στο σχολείο. Θα μου πεις τι να σου κάνει εσένα αυτό... Δεν ξέρω, έτσι το λέω...

 

Άλλη περίπτωση είναι να αντιγράφει τις συμπεριφορές του άλλου παιδιού στο σχολείο που δεν μαζεύεται, αλλά δεν συμβαίνει αυτό ακριβώς, αφού έχετε τις πληροφορίες για το νηπιαγωγείο.

 

Τι να σου πω, έριξες και στην κουβέντα το άλλο παιδάκι που φαίνεται ότι απασχολεί γενικά περισσότερο με τη συμπεριφορά του και έμεινα λίγο... Δεν μπορώ να τα επεξεργαστώ.

 

Πάντως ναι και στο σχολείο έχουν όρια ως προς το τι μπορούν να αντιμετωπίσουν, αλλά δεν ξέρω, υπάρχουν δομές, διαδικασίες... Δεν έχει γίνει τίποτα δηλαδή;

Link to comment
Share on other sites

  LA LATINA είπε:
δλδ Οκ τι να της πω?Πού ήσασταν? - δεν μπορώ να αποδείξω οτι δεν ήταν εκεί!

Αυτο το λες και το ξαναλες!Ξεχνα το, γιατι βλέπω οτι σε κομπλάρει στην ολη συζητηση που προκειται να της κανεις.Μην μπαίνεις στη λογική του δικαστηρίου, δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα προς το παρόν.Εσυ θα της το πεις σαν αυτονόητο (δεν ησασταν και στην ταξη ...).ΑΝ σου αρχισει τα μου σου ξου, ΤΟΤΕ θα της πεις -πολύ ανετα και χαλαρά ωστε να φανει οτι δεν φοβασαι μια τοσο "άκυρη" ψευτιά (στο στιλ "δεν μιλάς σοβαρα τωρα, οτι θα πεις τετοιο ψεμα")- οτι κοιταξε να δεις, μην με κοροιδεύεις μεσα στα μούτρα μου, ξερω οτι δεν ησουν εκει, το ξερει ολη η ταξη (αναφερε την ταξη σαν πραγματικούς μάρτυρες, όπως και ειναι άλλωστε).Δεν σου κάνω υποδείξεις!,απλά αναφερω καποιες πρακτικές λεπτομέρειες γιατί νιωθω ότι έχεις κολλήσει σε δευτερεύοντα πράγματα (ισως κάνω λάθος!).Η συμβουλή μου είναι να της μιλήσεις όπως θα μιλαγες σε μια φίλη σου σε παρομοιο σκηνικο : ανθρώπινα αλλα αυστηρά και τσεκουρατα, όπως αρμόζει στο ίδιο το περιστατικό. Μην χαθείς σε τυπικότητες, πες της αυτα που θες να της πεις και στο φινάλε ακολουθησε το ρυθμο της, αν εκεινη ανεβασει τους τονους, τοτε τους ανεβάζεις κι εσυ,αν θες. [Πάντως η ολη της συμπεριφορά μου εδωσε την εντύπωση ενός ανεπαρκούς πνευματικά ανθρώπου, γιατι ότι φοβηθηκε μην της ζητηθούν ευθυνες το καταλαβαινω, αλλα ότι ο φοβος της αυτός την οδήγησε σε στρατηγική τρομοκρατίας προς εσενα (κοιτα μη μιλήσεις γιατι εισαι απο κατω και βρεις μπελα), ειναι απλά κουτοπονηριά].

  jannis είπε:
Το να γινονται συμβούλια σε νηπιαγωγείο (αλήθεια τι συμβούλια , από γονείς//ειδικούς) για να φύγει παιδάκι για μενα είναι απαράδεκτο.

Απαραδεκτο.Δηλαδή, μακριά από μας κι ας παει και στο δι@ολο, που λενε? Με σοκαρε αυτό.

(ουτε η Χελμη στο Νομο 4000 ετσι, για να ελαφρυνω λίγο το κλίμα:rolleyes:)

  AthinaP είπε:
Πάντως ναι και στο σχολείο έχουν όρια ως προς το τι μπορούν να αντιμετωπίσουν, αλλά δεν ξέρω, υπάρχουν δομές, διαδικασίες... Δεν έχει γίνει τίποτα δηλαδή;

Η συζητηση που έγινε μεσα στην ταξη (στο περιστατικό που διηγηθηκε η Maya), ήταν μια πολύ καλή αντιμετώπιση, αλλα επειδή μαλλον ειναι too much για να το θεωρησουμε δεδομένο, θα μπορούσαμε τουλάχιστον να ελπίσουμε σε μια μινι συζητηση μεταξύ δασκάλας και των δυο εμπλεκομένων.Το γεγονός ότι τα παιδιά ειναι και φίλοι, άφηνε ακόμα πιο πρόσφορο έδαφος.Αλλα εδω δεν πηραν καν τηλ. τους γονείς του άλλου παιδιού.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  skountoufla είπε:

 

Η συζητηση που έγινε μεσα στην ταξη (στο περιστατικό που διηγηθηκε η Maya), ήταν μια πολύ καλή αντιμετώπιση, αλλα επειδή μαλλον ειναι too much για να το θεωρησουμε δεδομένο, θα μπορούσαμε τουλάχιστον να ελπίσουμε σε μια μινι συζητηση μεταξύ δασκάλας και των δυο εμπλεκομένων.Το γεγονός ότι τα παιδιά ειναι και φίλοι, άφηνε ακόμα πιο πρόσφορο έδαφος.Αλλα εδω δεν πηραν καν τηλ. τους γονείς του άλλου παιδιού.

 

Κοίτα, στην ουσία αναφερόμουν στο τρίτο παιδί που έπεσε στην κουβέντα προς το τέλος, εκείνο που το έχουν παρατήσει στη μοίρα του και δεν ασχολούνται. Γιατί με το πρώτο ό,τι έγινε έγινε, με το άλλο, δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση να ασχοληθούν. Για αυτό έλεγα, ότι εφόσον έχει δώσει πολλαπλές αφορμές, ότι υπάρχουν επίσημες διαδικασίες, με ενέργειες που κλιμακώνονται από το σχολείο προς ανώτερα όργανα, ειδικούς κλπ. Για αυτό ρωτούσα, αν έγινε γνωστό τι έγινε με τις διαδικασίες. Θα μου πεις να μην αλλάξουμε θέμα τώρα, αλλά αφού έπεσε και αυτό στην κουβέντα...

Link to comment
Share on other sites

χωρις να δοιαβασω τι σου εγραψαν οι αλλες κοπελες εγώ πρωτον δεν θα μαλωνα το παιδι μου αλλά θα το ρωτουσα ακριβως τι εγινε και την επομενη μερά θα πήγαινα και θα εκανα φασαρια στο σχολειο! τι παει να πει φταιει ο δικος σου?? και εσυ μωρη που το ξέρεις???? δηλαδη το δικο σου το παιδι πηγε να δει απλά την σβηστρα το αλλο του επιτεθηκε το τραυμάτισε και θα φτάιει και το δικο σου παιδι???? δεν καταλαβα??? φυσικά θα εβρισκα και την μανα του αλλου παιδιου και θα απαιτουσα το παιδι της να ζητησει συγνωμη απο το δικο μου !

Link to comment
Share on other sites

Latina μου αρχικά να σου ευχηθώ να χαίρεσαι το παιδάκι σου. Σίγουρα ακόμα κι αν η δασκάλα ήταν στην τάξη ίσως να μην προλάβαινε το περιστατικό, οπότε για μένα μην σταθείς σε αυτό το σημείο γιατί ίσως σας βάλει σε μια αντιπαράθεση για το αν ήταν ή όχι στην τάξη πράγμα που για σένα δεν ήταν το πρώτο ζητούμενο. Και για να μην παρεξηγηθώ δε συμφωνώ καθόλου που δεν ήταν στην τάξη, αλλά εσένα άλλο σε καίει τώρα. Ζήτησέ της να σου περιγράψει το συμβάν ξανά και ρώτησέ την πως το αντιμετώπισε μετά. Ρώτησέ την γιατί πιστεύει ότι φταίει το παιδί σου γενικά και συνολικά και όχι το κάθε παιδάκι χωριστά ανάλογα με την ενέργειά του, δηλαδή το δικό σου επειδή πήρε τη γόμα χωρίς να ρωτήσει και το άλλο επειδή σ'αυτήν την ενέργεια αντέδρασε όπως αντέδρασε. Ανάλογα με τις απαντήσεις της θα καταλάβεις και θα συνεχίσεις την κουβέντα. Προσπάθησε όσο μπορείς να είσαι ψύχραιμη και όχι επιθετική ωστε να μην την βάλεις αυτόματα σε θέση άμυνας και να εκμαιεύσεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς. Κάνε τη χαζή και ρώτα αν ενημερώθηκαν και οι γονείς του άλλου παιδιού.

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά, ειλικρινά......θα απαντήσω λίγο ανακατεμένα όπως τα έχω στο μυαλό μου. Το τι κάνει το άλλο παιδί σπίτι του δε με αφορά καθόλου, κι ο δικός μου με τον αδερφό του στο σπίτι πλακώνεται , αλλά το σχολείο δεν είναι σπίτι μας, έχει κανόνες και τους ακολουθεί. Πάει αυτό......τώρα με το τρίτο παιδάκι το οποίο δεν ασχολούνται.....σας έχω δυσάρεστα...έχει κι άλλα τέτοια παιδάκια.....μίλησα με μαμάδες και άλλων τάξεων και απ οτι κατάλαβα στα περισσότερα τμήματα υπάρχουν ένα - δυο ταραξίες, συγνώμη για τη λέξη αλλά μιλάμε για πολύ ξύλο, μελανιάσματα, κλέψιμο φαγητού στα μικρά, ξυλοδαρμοί από επιτήδειους της τετάρτης που όλη μέρα παίζουν με τα πρωτάκια.......και πάρα πάρα πολλά άλλα.

 

Στο τμήμα μας, δε, την περασμένη εβδομάδα ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΕΠΑΙΞΑΝ ΞΥΛΟ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΟΥΣΑΝΕ ΜΕ ΒΕTADINE ΗΤΑΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ........το βάζω με κεφαλαία γιατί για μένα έχει σημασία,στο ίδια τμήμα δυο φορές σε δέκα μέρες....ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΕΝΑΔΩΝ....

 

Πάντως όσον αφορά το δικό μου περιστατικό, θα τα ακούσει η κυρία........δεν έχει ούτε μήνα που ήρθε, το παιδί μου το έχει δει ακριβώς 7 ώρες!!!!!!!!!!! Τι λόγια είναι αυτά που λέει -μοιράζει και φταιξίματα και διάλεξε να κάνει παρατήρηση μεμονωμένα??? Θα προπαθήσω να μάθω λεπτομέρειες και για το άλλο περιστατικό των κοριτσιών για να έχω πιο πολλά επιχειρήματα. ΔΛΔ οκ, αν απ την πρώτη έχουν παραιτηθεί απ το να νουθετήσουν τα ζωηρά παιδιά, στην έκτη θα έχουμε Ξηρούς στην τάξη μας και δε θα φταίνε τα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  LA LATINA είπε:

 

Στο τμήμα μας, δε, την περασμένη εβδομάδα ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΕΠΑΙΞΑΝ ΞΥΛΟ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΟΥΣΑΝΕ ΜΕ ΒΕTADINE ΗΤΑΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ........το βάζω με κεφαλαία γιατί για μένα έχει σημασία,στο ίδια τμήμα δυο φορές σε δέκα μέρες....ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΕΝΑΔΩΝ.....

 

Αυτό είναι πολύ ανησυχητικό.

Οι διαφωνίες και τα καυγαδάκια είναι μέρος της καθημερινότητας, αλλά το ξύλο όχι!

Εδώ μιλάμε για ζωώδη κατάσταση. Κι αν εκδηλώνεται έτσι μεταξύ κολλητών, δηλαδή τι θα γίνει μεταξύ συμμαθητών που μπορεί και να μη συμπαθιούνται;

 

Η βασική δασκάλα τι κάνει; Πώς άφησε έτσι ανεξέλεγκτη την κατάσταση;

Είναι ευθύνη της να λειτουργεί σωστά η τάξη. Για όνομα του Θεού, δεν είμαστε στον παιδικό σταθμό να λύνουμε τις διαφορές μας με τη βία. Πρέπει να αλλάξει το κλίμα. Γιατί όσο υπάρχει μια κάποια "ανοχή" στη βία, η βία όλο και κλιμακώνεται...

 

 

Τώρα σε σχέση με το άλλο παιδάκι:

Από ο,τι καταλαβαίνω οι γονείς ήθελαν να το διώξουν από το νηπιαγωγείο και επιχειρούσαν να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ στη νηπιαγωγό τις επιθυμίες τους.

Αν ήταν όμως πράγματι "βίος και Πολιτεία", θα είχες ήδη μάθει από το παιδί σου ένα σωρό συμβάντα. Όμως δεν έχεις ακούσει ΦΕΤΙΝΕΣ ιστορίες βίαιες συμπεριφοράς. Επειδή ο χαρακτήρας δεν αλλάζει τόσο πολύ και με τρόπο θαυματουργό μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, σκέφτομαι μήπως αυτό το παιδί "αδικείται" από την ταμπέλα.

Έχεις πει ότι ο γιος σου το υπερασπίζεται: άρα το παιδί αυτό είναι θύμα και όχι θύτης ξυλοδαρμού. Αλλιώς το παιδί σου θα έτρεχε να γλιτώνει τους συμμαθητές του από τα "νύχια" του κολλητού του...

Διαβάζοντας και την ιστορία της Maya σκέφτηκα μήπως το παιδί αυτό κρατούσε ΉΔΗ στα χέρια του το μολύβι. Οπότε χτύπησε τον γιο σου με αυτό που έτυχε να έχει στα χέρια του (αν τύχαινε να μην κρατάει τίποτα, θα τον χτυπούσε με τα χέρια του).

Το ότι δεν είπε τίποτα στους γονείς του δεν σημαίνει κάτι. Είναι πολύ συνηθισμένο τα παιδιά να ομολογούν καθυστερημένα στους γονείς τους τα γεγονότα που τα κάνουν να ντρέπονται ή να έχουν ενοχές.

 

Για τη δασκάλα τώρα:

Βασικά, δεν σε εξυπηρετεί καθόλου να την "ανακρίνεις" για το πού ήταν. Πρώτον, γιατί αρχίζεις επιθετικά μια ήδη δύσκολη συζήτηση. Δεύτερον, γιατί μπορεί να έπρεπε να συνεννοηθεί για κάτι σοβαρό με τη γυμνάστρια. Τρίτον, γιατί όπου και να ήταν, ο συμμαθητής δεν έπρεπε να χτυπήσει και ο γιος σου δεν έπρεπε να πάρει χωρίς να το ζητήσει.

Αν το άλλο παιδί ήταν "περιβόητο", η δασκάλα ΣΊΓΟΥΡΑ θα είχε ενημερωθεί σχετικά. Οπότε το πιο εύκολο για εκείνη, θα ήταν να ρίξει αμέσως όλο το φταίξιμο στον "αποδιοπομπαίο τράγο": εκείνη θα ήταν καλυμμένη ως προς το σχολείο ("τι να κάνουμε, πολύ δύσκολο αυτό το παιδί"), εσύ θα είχες στραμμένη όλη σου τη οργή προς το άλλο παιδάκι, το παιδί σου δεν θα το είχε μαλώσει κανείς και ... όλα καλά.

 

Οπότε γιατί πήγε να κάνει "χαρακίρι" αποδίδοντας ευθύνες σε κάποιον άλλο και όχι στο διαβόητο "κακό παιδί";

Food for thought...

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως Aimee σκεφτηκα και εγω ....οτι το παιδι κρατουσε το μολυβι και - κακως - το σηκωσε αντανακλαστικα....

Συμφωνω για το αλλο παιδι επισης....μια που ειναι φιλοι και τον υλερασπιζεται ο γιος της θεματοθετριας.

Και η ευκολη λυση για την δασκαλα θα ηταν να ΄τα ριξει ΄ στο αλλο παιδι.

Ολα αυτα δεν σημαινουν οτι θα πρεπει να μην μιλησεις φυσικα λατινα η να μην. Ρωτησεις γιατι καταλογισε ευθυνες....

Απλα , νομιζω παντα, οτι ηταν ενα απο αυτα τα τυχαια ασχημα περιστατικα που μπορει να συμβουν στα μικρα στα σχολεια.

Link to comment
Share on other sites

Το μολύβι δεν το κρατούσε το παιδάκι από πριν......το πήρε αφότου είχε ζητήσει ο δικός μου συγνώμη, αυτό μου το είπε και ο δικός μου και το έμαθα και από άλλες δυο μαμάδες κοριτσιών - τα κορίτσια τα θεωρώ πιο καλούς πληροφοριοδότες περιστατικών παρεπιπτόντως-.

 

Ο γιός μου δεν υπερασπίζεται τον φίλο του, αλλά τον κάθε χτυπημένο......δλδ δε σημαίνει ότι αφού τον υπερασπίζεται είναι θύμα, όποιος δέρνει, τις τρώει κιόλας, οπότε κάποια φορά συμβαίνει το ένα και κάποια το άλλο....έχει τύχει περιστατικό να πάει ο γιος μου σχολείο και να βρει εκεί ένα συμμαθητή του άλλο, χτυπημένο, που του είπε "με χτύπησε ο τάδε στο πουλί μου κλωτσιά!"

 

Πήγε λοιπόν ο δικός μου, επειδή του το ζήτησε ο λαβωμένος, να κάνει φασαρία στο άλλο παιδάκι. Όταν τον ρώτησα γιατί ανακατεύτηκε σε κάτι που δεν ήταν καν εκεί όταν έγινε, μου είπε "μαμά τον κλώτσησε στο πουλί του, πονούσε πολύ ο καημένος" και όταν του είπα ότι η σωστή πράξη ήταν να το πουν στην κυρία μου είπε "τι λες μαμά τώρα, κι αν η κυρία έλεγε έλα να δω που χτύπησες τι θα έκανε, θα της έδειχνε το πουλί του?????" :) :) :) - δεν τα πιάνεις από πουθενά τσ παιδιά σήμερα........

 

Η δασκάλα που μου τηλεφώνησε ,δεν είχε κανένα λόγο, ένα παιδί που το έχει δει 7 ώρες στη ζωή της, μια μέρα δλδ για μια δασκάλα κανονική, να βγάλει συμπεράσματα και να μοιράσει ευθύνες. Είμαι εκπαιδευτικός, και ακόμα κι αν κάποιος πάει νοσοκομείο, υπάρχει τρόπος να μιλήσεις και να μην εξαγριώσεις τον άλλον. Πόσο περισσότερο τον χτυπημένο.......

 

Το σκέφτηκα καλά, το αν ήταν εκεί δε σκοπεύω να το θίξω αν δεν μου δώσει πάτημα, γιατί και να ήταν εκεί η "κακιά η ώρα" δεν αποφεύγεται οπότε δεν υπάρχει λόγος να της το χρεώσω.......αποφάσισα επίσης να μην πάω στον διευθυντή για να μη θεωρηθεί ότι θέλω να την εκθέσω, θα πάω στη βασική δασκάλα και στην ίδια που μου τηλεφώνησε.

 

Και επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγούμαστε, δεν είμαι η μάνα που επειδή χτύπησε το παιδί μου έχω πάθει υστερία. Είναι αρκετά καλύτερα ήδη. Ούτε είμαι η μάνα, "το δικό μου δε φταίει" Επειδή έχω υπάρξει και απ την άλλη πλευρά αυτής της συνεργασίας.....

 

Αλλά δε δέχομαι με τίποτα, μα με τίποτα, να ταμπελοποιηθεί το παιδί μου στα καλά καθούμενα, ότι είναι τόσο ζωηρό (παρόλο που δεν έχει ακουμπήσει κανέναν και μίλησα με πάρα πολλούς γονείς - και με την ΒΑΣΙΚΗ δασκάλα) που να είναι δίκαιο γι αυτό να το χαρακώσουν μια ωραία πρωία γιατί "φταίει". Γιατί δεν τα "έριξε" στο άλλο παιδάκι μου λέτε......γιατί πάλι θα της ζητούσα ευθύνες.......ενώ έτσι που τα έριξε στον δικό μου με τόσα "φταίει".......μου είπε ουσιαστικά ότι δικαίως την έφαγε!

 

Συγνώμη κιόλας, θα μπορούσε να είχε χάσει το μάτι του...... ώρες ώρες και πολύ ψύχραιμη με βρίσκω.

Link to comment
Share on other sites

Λατίνα μου θα σου έλεγα επίσης να προσπαθήσεις να είσαι ήρεμη και ευγενική όχι γιατί το χρωστάς στη δασκάλα, αλλά γιατί αυτό σε συμφάρει να κάνεις. Έτσι θα μάθεις περισσότερα πράγματα και θα μπορέσεις να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Αν θες τη γνώμη μου μην αναφέρεις άλλα περιστατικά. Εσύ είσαι εκεί για το δικό σου το παιδί και το συγκεκριμένο περιστατικό. Οι γονείς λένε πολλά (εννοώ για τα περιστατικά που έμαθες) και αν χρειαστεί να έρθει η ώρα να λάβουν μέρος σε συζήτηση με το σχολείο ίσως να μην το κάνουν από φόβο μήπως στοχοποιηθούν τα παιδιά τους, οπότε σε μια τέτοια περίπτωση θα είσαι εκτεθιμένη. Μείνε στο δικό σου παιδί και στο περιστατικό το συγκεκριμένο και ρώτα γιατί κατά τη γνώμη της έφταιγε το παιδί σου.

Αν είσαι ψύχραιμη θα είσαι κερδισμένη. Να πάνε όλα καλά αύριο και να πάρεις τις απαντήσεις σου και η δασκάλα το μήνυμα ότι σε τέτοια περιστατικά αντιδρούμε διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχεις, αυτό θα κάνω.......ελπίζω να είναι κι εκείνη ευγενική γιατί εγώ είμαι όσο δεν πάει........τελικά μπορεί να πάω Τρίτη, γιατί αυτή η δασκάλα δεν είναι κάθε μέρα εκεί......Τρίτη έχει το γιο μου σίγουρα. Τώρα αν δεν κρατηθώ και πάω και αύριο για την βασική δασκάλα δεν ξέρω-- έχω και τον μικρό μου άρρωστο--

 

νομίζω το πρέπον είναι να τις δω και τις δύο, για το μαζί δεν ξέρω αν θα κρατηθώ να περιμένω.

 

* και στο περιστατικό με τα κοριτσάκια ενημέρωσαν μόνο τη μαμά της χτυπημένης και την άλλη καθόλου, αν και οι μαμάδες είναι κολλητές και μέχρι το μεσημέρι τα είχανε πει ήδη! (έτσι, για την ιστορία...)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλό νέο που επουλώνεται τόσο γρήγορα η πληγή! Ποια κρέμα χρησιμοποίησες τελικά;

 

 

Αν ισχύει πράγματι ότι ο συμμαθητής πήρε το μολύβι ΜΕΤΑ, όπως αντιλαμβάνεσαι κι εσύ, πρόκειται για ψυχιατρικό θέμα... Ξεφεύγει πολύ από τα όρια της φυσιολογικής αντίδρασης. Είσαι όμως σίγουρη για αυτό;;; Οι μαρτυρίες του γιου σου και των άλλων δύο μαμάδων (μέσω των παιδιών τους, δλδ σπασμένο τηλέφωνο) είναι συνήθως αναξιόπιστες. (Ενας λόγος που τα παιδιά δεν γίνονται δεκτά ως μάρτυρες στα δικαστήρια είναι γιατί τους λείπει η έννοια του χρόνου και η διατήρηση της πραγματικής ανάμνησης. Είναι πολύ εύκολο να τους "υποβάλλεις" μια ιδέα). Μην βασίζεσαι τόοοοσο πολύ στα λόγια αλλά στην κοινή λογική: αν επρόκειτο για ψυχοπαθητική προσωπικότητα, θα ήσουν ήδη αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυρας πολλών συμβάντων. Όμως δεν ήξερες τίποτα! Μείνε λοιπόν στις αρχικές σου σκέψεις.

 

Ο τρόπος που μίλησε η δασκάλα έδειχνε σίγουρα αναισθησία και άγνοια βασικών κανόνων ψυχολογίας και συναισθηματικής προσέγγισης.

Αλήθεια, ήταν η ίδια που τηλεφώνησε και στη μαμά του κοριτσιού;

Η βασική δασκάλα πώς χειρίστηκε στην τάξη το συμβάν του γιου σου;

Αν θέλεις, απάντησε στις ερωτήσεις...

 

Όταν λες ότι "πήγε ο γιος σου να κάνει φασαρία στο άλλο παιδάκι" τι εννοείς; Φασαρία σημαίνει λεκτική βία, σωματική βία ή και τα δύο; Πώς ακριβώς διακρίνει ο μικρούλης τι ΑΚΡΙΒΏΣ συνέβη, ποιος φταίει, πόσο φταίει και τι είδους "φασαρία" του αξίζει...

Στο περιστατικό που αφηγείσαι, ο γιος σου δεν προσπάθησε να χωρίσει δύο παιδιά που τσακώνονταν ή να προστατέψει το παιδί που εκείνη την ώρα έτρωγε ξύλο. Αλλά φαίνεται ότι ενώ ο καυγάς είχε ήδη λήξει, και ενώ ο γιος σου δεν ήταν μπροστά όταν γινόταν, ο "χτυπημένος" του ανέθεσε ρόλο "τιμωρού" της άλλης πλευράς. Και αν ο "χτυπημένος" χειριζόταν τον γιο σου; Γενικά, το θέμα της απόδοσης δικαιοσύνης είναι πολύ ευαίσθητο: είναι πολύ εύκολο να ξεφύγεις και από τη δικαιοσύνη να φτάσεις στην εκδίκηση, από τον υπερασπιστή "Ρομπέν των Δασών" να φτάσεις στον "Τιμωρό"... Όλα από τις καλές προθέσεις ξεκινάνε...

 

Κοίταξε λίγο, μήπως του έχουν ήδη βάλει ταμπέλα του μικρού σου.. Μήπως το "ζωηρός" σημαίνει ότι "μπλέκει σε καυγάδες"... Το διάστημα του ενός μήνα είναι πολύ μικρό για να έχει διαμορφώσει προσωπική άποψη η δασκάλα. Μήπως της έχει μεταφερθεί από γονείς ή από άλλη δασκάλα κάποιο παράπονο;

 

Νομίζω ότι στη συζήτηση πρέπει να αναφερθείς αναλυτικά στον χαρακτήρα του παιδιού σου. Να εξηγήσεις πώς αντιλαμβάνεται ο μικρός σου τις σχέσεις με τους συμμαθητές του: τι νόημα έχει για το παιδί σου το "υπερασπίζομαι" τους φίλους μου. Να επισημάνεις ότι θεωρεί φίλο του το άλλο παιδί και ότι το αγαπάει πολύ.. Να εξηγήσεις την αγάπη του για τις γόμες και να υπογραμμίσεις ότι είχε ήδη ζητήσει συγγνώμη... Να την βάλεις να σου πει "ποιο ήταν τελικά το τεράστιο σφάλμα που διέπραξε ένα παιδί για το οποίο έπρεπε να τιμωρηθεί με χαράκωμα...". Υπάρχει ΚΆΤΙ, οτιδήποτε, που μπορεί να δικαιολογήσει τη βία ενάντια σε ένα παιδί; Υπάρχει ψήγμα -έστω- ηθικής στη φράση "τα ήθελε και τα έπαθε", όπως προσπάθησε να υποβάλει στον γιο σου;

Να της εκφράσεις την αγωνία που ένιωσες όταν έμαθες ότι ο γιος σου πληγώθηκε στο πρόσωπο, την πίκρα σου όταν την άκουσες να τον κατηγορεί, την απογοήτευσή σου που δεν προσφέρθηκε παρηγοριά σε ένα πληγωμένο ΠΑΙΔΊ και την οδυνηρή σου έκπληξη για το ότι η δασκάλα ενστερνίζεται δρακόντειους νόμους σύμφωνα με τους οποίους η ζωηράδα τιμωρείται με τύφλωση...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχω ένα σενάριο γιατί σου μεταφέρθηκαν τα πράγματα έτσι όπως σου μεταφέρθηκαν.

 

Κλασικό για το παιδί που δημιουργεί φασαρίες, είναι να αναφέρει πρώτα τι του έκανε ο άλλος και με μάλιστα με ύφος που δεν σηκώνει αντιρρήσεις, γιατί έτσι το έχουν δασκαλέψει.

 

Η δασκάλα, επειδή δεν ήταν μπροστά στο περιστατικό, είχε να βασιστεί μόνο στην ερμηνεία που θα έδιναν οι αυτόπτες μάρτυρες!

 

Όταν ο γιος σου άκουσε από το άλλο παιδί ότι εκείνος έφταιγε, ο γιος σου έμεινε έτσι :shock::shock::shock:, θες γιατί αιφνιδιάστηκε, θες γιατί δεν είχε πραγματικά την ωριμότητα να αντιληφθεί εκείνη τη στιγμή ποιος έφταιγε και πόσο έφταιγε.

 

Μπροστά σε αυτό το σκηνικό, οι ενήλικες θεώρησαν ότι ο δικός σου παραδέχτηκε την ενοχή του και ενδόμυχα μπορεί να θεώρησαν ότι και ο δικός σου έκανε πρώτος κάτι με άκρως επιθετικό τρόπο, οπότε ο άλλος "αμύνθηκε", όπως τον έχουν δασκαλέψει οι δικοί του να κάνει! Και ο άλλος έφυγε με την εντύπωση ότι κάπως δικαίως αμύνθηκε, αν και πιστεύω με την παρέμβαση του Διευθυντή και ίσως το κλίμα της τάξης, κάπως να αντιλήφθηκε την πραγματικότητα και όχι τη στρεβλή "απονομή δικαιοσύνης" των 6χρονων.

 

Και τελικά έμεινε και στο δικό σου παιδί η εντύπωση ότι έφταιγε! Μόνο όταν ξετυλίχτηκε η υπόθεση, από αυτά που σου είπε εσένα, φάνηκε τι είχε γίνει! Η δασκάλα όμως ποτέ δεν έμαθε την εκδοχή του γιου σου για το περιστατικό.

 

Ξαναλέω, η δασκάλα της ειδικότητας δεν έχει ούτε την εκπαίδευση ούτε την εμπειρία να υποψιαστεί τις ίντριγκες των 6χρονων...

 

Δεν ξέρω τι θα έκανα, ειλικρινά, πιστεύω όμως ότι θα μιλούσα ήρεμα για το τι έμαθα από το γιο μου και γιατί δεν τα είπε εκείνη τη στιγμή. Και ήρεμα πάλι, ότι τέτοια πράγματα δεν πρέπει να γίνονται ανεκτά για κανένα λόγο. Το ήρεμα όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα δείξεις με σοβαρότητα ότι περιμένεις να μην επαναληφθούν κάτι τέτοια και αν επαναληφθούν... τότε ίσως λάβεις και εσύ τα μέτρα σου (χωρίς να το αναφέρεις με λόγια το τελευταίο). Ότι αντιλαμβάνεσαι πως καμιά φορά δεν θέλει να γίνει πολύ το κακό, αλλά περιμένεις ακόμα σε πρωτάκια, που δεν ξέρουν καλά να αμυνθούν, να έχουν γενικά πιο προσεκτική επίβλεψη και κουβέντα για το πώς να φέρονται. Θέλω να πω ότι καμιά φορά όταν κάποιος είναι ήρεμος, μπορεί να μείνει και η εντύπωση ότι είναι θύμα. Καμιά φορά όμως είναι πιο αποτελεσματικό και γίνεται αυτό που χρειάζεται όταν ο άλλος είναι ήρεμος και ψύχραιμος και γνωρίζει τα δικαιώματά του.

 

Επίσης, αν το πας στη φασαρία, θα επιβεβαιώσεις ότι το παιδί σου από κάπου πήρε και είναι νευρικό, και μπορεί να πάρεις και εσύ την ταμπελίτσα σου! Είναι πολύ εύκολο, οι εκπαιδευτικοί επειδή έχουν να κάνουν με πολλούς ανθρώπους, λειτουργούν με κουτάκια!

 

Μίλησες για το κλίμα και τα περιστατικά σε όλο το σχολείο... Το είχα ξαναπεί παλιά! Στα μέρη σας τα παιδιά είναι πιο ζόρικα! Τι να πω, δεν ξέρω, στην πράξη. Θέλει προσοχή να μην επεκτείνεις το θέμα και μιλήσεις εφόλης της ύλης. Το εφόλης της ύλης ίσως πρέπει να το δείτε πιο συνολικά οι γονείς, αν και όσο πιο μεγάλα είναι τα παιδιά τόσο πιο πολύ έχουν παγιωθεί οι καταστάσεις.

 

Επίσης, το τι μεταφέρεται με λόγια είναι σχετικό, μπορεί να μεγαλοποιείται. Αν περάσεις δηλαδή στο διάλειμμα θα δεις να πλακώνονται ασταμάτητα, ή μιλάμε για ένα ξεκάρφωτο περιστατικό μια φορά το εξάμηνο;

 

Πάντως, αφού τον είχαν τον δικό σου στη μπούκα, είναι και αυτό ένα στοιχείο, για το πώς εξελίχθηκε το συγκεκριμένο περισταστικό.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια ευχαριστώ για τις απαντήσεις και που ασχολείστε με το θέμα μου. Αύριο θα πάω τελικά, σήμερα το πρωί ήμουν μέχρι τις 8 στο Ιπποκράτειο (από τη νύχτα) με τον μικρότερο γιο μου και είμαστε κομμάτια. Πάω να πιω έναν καφέ και έρχομαι να σας απαντήσω.

Link to comment
Share on other sites

  LA LATINA είπε:
Κορίτσια ευχαριστώ για τις απαντήσεις και που ασχολείστε με το θέμα μου. Αύριο θα πάω τελικά, σήμερα το πρωί ήμουν μέχρι τις 8 στο Ιπποκράτειο (από τη νύχτα) με τον μικρότερο γιο μου και είμαστε κομμάτια. Πάω να πιω έναν καφέ και έρχομαι να σας απαντήσω.

 

Καλημέρα, περαστικά σας! Αν θες τη συμβουλή μου, μην το αφήσεις για αύριο. Χάνεται το πράγμα... και θα σου πει ο δ/ντής, τώρα το θυμηθήκατε???? Αυτός δεν κατανοεί το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε και πήγες νοσοκομείο. Την πάρτη του θέλει να καλύψει. Αν μπορείς, ξεκουράσου λίγο και πήγαινε! Πες ότι είσαι και από νοσοκομείο, γούρλωσε και λίγο τα μάτια, παίξτο και λίγο υστερική/αγχωμένη με το θέμα του παιδιού που μπορεί να μείνει σημάδι (στην καλύτερη) αλλά θα έχανε ... το μάτι του και γενικώς ξέ@@@σέ τους!!! Θα σου σακατεύανε το παιδί, χώρια το σημάδι που θέλει φροντίδα!

Link to comment
Share on other sites

  Aimee είπε:
Καλό νέο που επουλώνεται τόσο γρήγορα η πληγή! Ποια κρέμα χρησιμοποίησες τελικά; ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

 

 

Αν ισχύει πράγματι ότι ο συμμαθητής πήρε το μολύβι ΜΕΤΑ, όπως αντιλαμβάνεσαι κι εσύ, πρόκειται για ψυχιατρικό θέμα... Ξεφεύγει πολύ από τα όρια της φυσιολογικής αντίδρασης. Είσαι όμως σίγουρη για αυτό;;; Οι μαρτυρίες του γιου σου και των άλλων δύο μαμάδων (μέσω των παιδιών τους, δλδ σπασμένο τηλέφωνο) είναι συνήθως αναξιόπιστες. (Ενας λόγος που τα παιδιά δεν γίνονται δεκτά ως μάρτυρες στα δικαστήρια είναι γιατί τους λείπει η έννοια του χρόνου και η διατήρηση της πραγματικής ανάμνησης. Είναι πολύ εύκολο να τους "υποβάλλεις" μια ιδέα). Μην βασίζεσαι τόοοοσο πολύ στα λόγια αλλά στην κοινή λογική: αν επρόκειτο για ψυχοπαθητική προσωπικότητα, θα ήσουν ήδη αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυρας πολλών συμβάντων. Όμως δεν ήξερες τίποτα! Μείνε λοιπόν στις αρχικές σου σκέψεις. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΛΕΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑΜΑΡΙ ΣΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.......ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩ ΠΡΩΤΑ ΑΝ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΗΞΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΟΧΛΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ.....

 

Ο τρόπος που μίλησε η δασκάλα έδειχνε σίγουρα αναισθησία και άγνοια βασικών κανόνων ψυχολογίας και συναισθηματικής προσέγγισης.

Αλήθεια, ήταν η ίδια που τηλεφώνησε και στη μαμά του κοριτσιού;

Η βασική δασκάλα πώς χειρίστηκε στην τάξη το συμβάν του γιου σου;

Αν θέλεις, απάντησε στις ερωτήσεις...Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ Σ ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ, ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΜΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΟΠΟΤΕ ΠΗΡΕ ΕΚΕΙΝΗ

ΠΩΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΩ ΚΙΟΛΑΣ

 

Όταν λες ότι "πήγε ο γιος σου να κάνει φασαρία στο άλλο παιδάκι" τι εννοείς; Φασαρία σημαίνει λεκτική βία, σωματική βία ή και τα δύο; Πώς ακριβώς διακρίνει ο μικρούλης τι ΑΚΡΙΒΏΣ συνέβη, ποιος φταίει, πόσο φταίει και τι είδους "φασαρία" του αξίζει...

Στο περιστατικό που αφηγείσαι, ο γιος σου δεν προσπάθησε να χωρίσει δύο παιδιά που τσακώνονταν ή να προστατέψει το παιδί που εκείνη την ώρα έτρωγε ξύλο. Αλλά φαίνεται ότι ενώ ο καυγάς είχε ήδη λήξει, και ενώ ο γιος σου δεν ήταν μπροστά όταν γινόταν, ο "χτυπημένος" του ανέθεσε ρόλο "τιμωρού" της άλλης πλευράς. Και αν ο "χτυπημένος" χειριζόταν τον γιο σου; Γενικά, το θέμα της απόδοσης δικαιοσύνης είναι πολύ ευαίσθητο: είναι πολύ εύκολο να ξεφύγεις και από τη δικαιοσύνη να φτάσεις στην εκδίκηση, από τον υπερασπιστή "Ρομπέν των Δασών" να φτάσεις στον "Τιμωρό"... Όλα από τις καλές προθέσεις ξεκινάνε...ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ, ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΟΧΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ .......

 

Κοίταξε λίγο, μήπως του έχουν ήδη βάλει ταμπέλα του μικρού σου.. Μήπως το "ζωηρός" σημαίνει ότι "μπλέκει σε καυγάδες"... Το διάστημα του ενός μήνα είναι πολύ μικρό για να έχει διαμορφώσει προσωπική άποψη η δασκάλα. Μήπως της έχει μεταφερθεί από γονείς ή από άλλη δασκάλα κάποιο παράπονο; ΑΝ ΤΗΣ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ Η ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΤΙ Η ΙΔΙΑ, ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΕ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΟΠΛΟ.

 

Νομίζω ότι στη συζήτηση πρέπει να αναφερθείς αναλυτικά στον χαρακτήρα του παιδιού σου. Να εξηγήσεις πώς αντιλαμβάνεται ο μικρός σου τις σχέσεις με τους συμμαθητές του: τι νόημα έχει για το παιδί σου το "υπερασπίζομαι" τους φίλους μου. Να επισημάνεις ότι θεωρεί φίλο του το άλλο παιδί και ότι το αγαπάει πολύ.. Να εξηγήσεις την αγάπη του για τις γόμες και να υπογραμμίσεις ότι είχε ήδη ζητήσει συγγνώμη... Να την βάλεις να σου πει "ποιο ήταν τελικά το τεράστιο σφάλμα που διέπραξε ένα παιδί για το οποίο έπρεπε να τιμωρηθεί με χαράκωμα...". Υπάρχει ΚΆΤΙ, οτιδήποτε, που μπορεί να δικαιολογήσει τη βία ενάντια σε ένα παιδί; Υπάρχει ψήγμα -έστω- ηθικής στη φράση "τα ήθελε και τα έπαθε", όπως προσπάθησε να υποβάλει στον γιο σου;

Να της εκφράσεις την αγωνία που ένιωσες όταν έμαθες ότι ο γιος σου πληγώθηκε στο πρόσωπο, την πίκρα σου όταν την άκουσες να τον κατηγορεί, την απογοήτευσή σου που δεν προσφέρθηκε παρηγοριά σε ένα πληγωμένο ΠΑΙΔΊ και την οδυνηρή σου έκπληξη για το ότι η δασκάλα ενστερνίζεται δρακόντειους νόμους σύμφωνα με τους οποίους η ζωηράδα τιμωρείται με τύφλωση...

ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με την βασική μας δασκάλα.....μου ζήτησε προσωπικά συγνώμη για το συμβάν, μου είπε ότι δεν ήξερε τι να μου πει που θα έβλεπα το παιδί μου σ' αυτά τα χάλια,(έχουμε πολύ φιλική σχέση με τη δασκάλα του, προσωπικά τη λατρεύω και τη θαυμάζω και είναι αξιόλογος άνθρωπος) μου είπε ότι την Παρασκευή προσπάθησε να ενημερώσει την άλλη μαμά αλλά το παιδί το πήρε η αδερφή του οπότε θα την ενημερώσει σήμερα......όταν της είπα τα λόγια στο τηλέφωνο της άλλης δασκάλας, έμεινε άναυδη. Μου είπε ότι δε σχολιάζει συναδέλφους, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ήταν λάθος να έρθει το παιδί μου σε τέτοια χάλια και με την ταμπέλα του φταίχτη στο σπίτι, απ όποια πλευρά και να το δούμε!

 

Θα μιλήσει η ίδια πρώτα με τη δασκάλα των αγγλικών, γιατί αυτή το έχει τόσους μήνες επί ώρες το παιδί μου και το ξέρει καλύτερα......επέμενε οτι το παιδί μου δεν σηκώνει χέρι και δεν ενοχλεί και δεν κάνει τίποτα παραπάνω από όλα τα 7χρονα.......και η ζωηράδα του είναι πάντα τρέξιμο στην αυλή. Αν έκανε κάτι άλλο θα με είχε ενημερώσει η ίδια, και όχι κάποιος άλλος. Θα αναλάβει λοιπόν να μιλήσει στην δασκάλα των αγγλικών, και μετά είπε μπορώ όποια μέρα θέλω να πάω κι εγώ να της μιλήσω και να τσεκάρω αν μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους. Με παρακάλεσε τέλος, προσωπικά, να διαγράψω το άκυρο τηλεφώνημα της άλλης δασκάλας...

 

Για το πώς το χειρίστηκαν, δε θα μάθω ποτέ, γιατί την Παρασκευή δεν είχαν μετά το συμβάν άλλο μάθημα με τη βασική και σήμερα ο δικός μου δεν πήγε σχολείο. Πάντως στη βασική μας δασκάλα έχω τόση λατρεία, ειλικρινά, έχει πείρα 25 ετών και τα παιδιά είναι ξετρελαμένα μαζί της, το ίδιο και οι γονείς. Μου είπε επίσης να μην ακούω καν αυτά τα σχόλια τον έναν θα τον έδιωχναν από το νηπιαγωγείο, ο άλλος έδειρε 10 κτλ, είναι κάποια παιδιά πιο ζωηρά αλλά τα έχουν υπό επίβλεψη.........

 

Της είπα οτι δεν θέλω όμως ούτε το δικό μου παιδί να ταμπελοποιηθεί, ούτε να εισπράττει βία και να μάθει να τη δέχεται.........και με διαβεβαίωσε οτι θα το διευθετήσει η ίδια. Σε λίγες μέρες, να της δώσω και λίγο χρόνο, θα πάω από κει. Επιτέλους ένας λογικός άνθρωπος!

Link to comment
Share on other sites

  Μαμά Λίζα είπε:
Καλημέρα, περαστικά σας! Αν θες τη συμβουλή μου, μην το αφήσεις για αύριο. Χάνεται το πράγμα... και θα σου πει ο δ/ντής, τώρα το θυμηθήκατε???? Αυτός δεν κατανοεί το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε και πήγες νοσοκομείο. Την πάρτη του θέλει να καλύψει. Αν μπορείς, ξεκουράσου λίγο και πήγαινε! Πες ότι είσαι και από νοσοκομείο, γούρλωσε και λίγο τα μάτια, παίξτο και λίγο υστερική/αγχωμένη με το θέμα του παιδιού που μπορεί να μείνει σημάδι (στην καλύτερη) αλλά θα έχανε ... το μάτι του και γενικώς ξέ@@@σέ τους!!! Θα σου σακατεύανε το παιδί, χώρια το σημάδι που θέλει φροντίδα!

 

Δεν έχω αυτοκίνητο κοπέλα μου, ούτε μπορώ να αφήσω το μικρούλι μου είναι τόσο ταλαιπωρημένο.......

Link to comment
Share on other sites

Η βασική δασκάλα μίλησε πολύ ωραία, αλλά εγώ θα μίλαγα απευθείας με τη δασκάλα Αγγλικών.

 

Να διευκρινήσω ότι δεν τα βάζω με το άλλο παιδί, το οποίο αν και έκανε κάτι επικίνδυνο (να επιτεθεί με μολύβι) όπως είπε και η Λάιδα είναι ένα 6χρονο παιδί (και δεν ξέρουμε και υπό ποιες συνθήκες το έκανε πχ κατά λάθος σαν αντανακλαστικό ή δεν ξέρω πως).

 

Εγώ έμεινα στο τηλεφώνημα της δασκάλας που πραγματικά ήταν άκυρο (δηλ. θα δείτε το παιδί σας σε κακά χάλια αλλά έφταιγε εκείνο :shock: ). Μια τέτοια ατάκα εμένα θα μου κινούσε υποψίες ότι κάτι άλλο έχει συμβεί και προσπαθεί να ρίξει το φταίξιμο κάπου ώστε να μην ασχοληθείς με το δικό της φταίξιμο. Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό έφταιγε, αλλά η συμπεριφορά της -κατ'εμέ- προδίδει ότι έφταιγε. Επίσης θα ήθελα να μάθω πως χειρίστηκε το συμβάν. Τι είπε στα 2 παιδιά.

 

Τι σας είπαν στο νοσοκομείο; Ή εννοούσες ότι πήγες για το άλλο παιδί;

Link to comment
Share on other sites

όντως πολύ καλά το χειρίστηκε η δασκάλα σας, αλλά......

κι εγώ θα ήθελα να ακούσω εξηγήσεις από την δασκάλα των αγγλικών και τον Δ/ντή του σχολείου. πάρε να ζητήσεις ένα ραντεβού μαζί τους να δεις τί θα σου πουν.

Link to comment
Share on other sites

  ekavi_ είπε:
Η βασική δασκάλα μίλησε πολύ ωραία, αλλά εγώ θα μίλαγα απευθείας με τη δασκάλα Αγγλικών.

 

Να διευκρινήσω ότι δεν τα βάζω με το άλλο παιδί, το οποίο αν και έκανε κάτι επικίνδυνο (να επιτεθεί με μολύβι) όπως είπε και η Λάιδα είναι ένα 6χρονο παιδί (και δεν ξέρουμε και υπό ποιες συνθήκες το έκανε πχ κατά λάθος σαν αντανακλαστικό ή δεν ξέρω πως).

 

Εγώ έμεινα στο τηλεφώνημα της δασκάλας που πραγματικά ήταν άκυρο (δηλ. θα δείτε το παιδί σας σε κακά χάλια αλλά έφταιγε εκείνο :shock: ). Μια τέτοια ατάκα εμένα θα μου κινούσε υποψίες ότι κάτι άλλο έχει συμβεί και προσπαθεί να ρίξει το φταίξιμο κάπου ώστε να μην ασχοληθείς με το δικό της φταίξιμο. Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό έφταιγε, αλλά η συμπεριφορά της -κατ'εμέ- προδίδει ότι έφταιγε. Επίσης θα ήθελα να μάθω πως χειρίστηκε το συμβάν. Τι είπε στα 2 παιδιά.

 

Τι σας είπαν στο νοσοκομείο; Ή εννοούσες ότι πήγες για το άλλο παιδί;

 

Στο νοσοκομείο πήγα για τον μικρό μου, όχι για τον "λαβωμένο".....με το άλλο παιδί δεν τα έβαλε κανείς, ίσα ίσα που και στο τηλέφωνο η μαμά μου ζητούσε συγνώμη κι εγώ τη ρώτησα μόνο αν έχουμε ενοχλήσει το παιδί της και το έχουμε φέρει σε επιθετική θέση εμείς. Η αγγλικός όντως φαίνεται ότι κάτι ήθελε να καλύψει με τον τρόπο που φέρθηκε.....στα παιδιά μετά το διευθυντή, η αγγλικός δεν είπε λέξη για το συμβάν.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...