Jump to content
➔ ParentsCafe.gr

roubies

Registered Users
  • Posts

    496
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

roubies's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Ίσως ο συγκεκριμένος γιατρός να θεωρεί ''αχρείαστα'' τα εμβόλια της ερυθράς ή της ανεμοβλογιάς και να σκέφτεται ότι το παιδί δεν θα πάθει τίποτα αν τις περάσει. Και φυσικά δεν θα πάθει τίποτα. Έχω περάσει και εγώ και τις δύο. ΌΜΩΣ.....μπορεί το παιδί που θα νοσήσει να κολλήσει άθελά του την έγκυο δασκάλα του ας πούμε. Τι θα κάνει η γυναίκα αυτή μετά???? Ή την γειτόνισσα που έχει στο σπίτι της ένα βρεφάκι ή ακόμα ακόμα και ένα μωράκι που είναι ακόμα ενεμβολίαστο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα εμβόλια ναι μεν τα κάνουμε για να προστατεύσουμε τα παιδιά μας, αλλά κυρίως προστατεύουμε το κοινωνικό σύνολο και τους συνανθρώπους μας. Μας ενδιαφέρει καθόλου αυτό???? Δεν το λέω για σένα ampeligi, απλά πήρα αφορμή από αυτό που έγραψες και είπε ο γιατρός. Με εσένα συμφωνώ απόλυτα. Αγαπητή θεματοθέτρια δεν χρειάζομαι καμία απόδειξη για τα εμβόλια και ούτε θα γκουγκλάρω (είμαι μάλλον ούγκα ούγκα και εγώ). Τις αποδείξεις που χρειάζομαι τις έχω. Δεν πεθαίνουν πια άνθρωποι από συγκεκριμένες ασθένειες και μάλιστα αυτές έχουν εξαφανιστεί λόγω του εμβολιασμού που σημαίνει πρόληψη. Αυτό το ζούμε, δεν χρειάζομαι καμία έρευνα να μου το αποδείξει. Το ζούμε σε όλο το δυτικό κόσμο. Αν εσύ δεν το πιστεύεις είναι άλλο θέμα. Θα ήθελα όμως πραγματικά να ήξερα αν θα έπαιρνες το παιδί σου να πας ας πούμε στην Αφρική και να είναι ανεμβολίαστο. Φαντάζομαι αφού τα εμβόλια είναι άχρηστα κατά τη γνώμη σου η απάντηση θα είναι ναι. Αν όμως η απάντηση είναι όχι (και το λέω αυτό γιατί με άτομο που είχε τις ίδιες απόψεις με εσένα όταν του το είπα μου απάντησε όχι, τότε θα το εμβολίαζε είπε) κρύβεστε πίσω από όλους εμάς που τα εμβολιάζουμε. Κάνετε το γούστο σας μέσα στην ασφάλεια που σας προσφέρουμε οι υπόλοιποι. Αν γίνεται όμως πολλοί τότε σιγά σιγά θα αρχίσει να χάνεται η ασφάλεια αυτή και τότε τι γίνεται. Όσο για την παιδίατρο με καλύψαν οι άλλες κοπέλες. Σίγουρα σου μίλησε έτσι γιατί ήξερε ότι δεν πιστεύεις στην κλασική ιατρική. Δεν ήταν όμως σωστό να σε πει ανεύθυνη. Εκεί νομίζω ήταν το λάθος της. Κατά τ'άλλα έπραξε σωστά.
  2. Έχεις δίκιο Αθηνά, αλλά από την άλλη σκέψου και κάποιος να τεθεί σε αργία απλά και μόνο επειδή μπορεί να τσακώθηκε με τον γείτονα και ο γείτονας να του έκανε μήνυση ή τέλος πάντων για κάτι απλό που δεν επηρεάζει τη δουλειά του. Κάπου πρέπει να υπάρχει μια χρυσή τομή. Δεν είναι σωστό να πάμε από το ένα άκρο στο άλλο.
  3. Έχουν κατατεθεί οι προτάσεις αυτές, ξέρεις? Και αν ναι ποιό είναι το αποτέλεσμα του διαλόγου με το υπουργείο?

  4. Διαφημίσεις

  5. Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να συμφωνεί με αυτά τα πράγματα για τον οποιονδήποτε εργαζόμενο. Γι'αυτό επιμένω ότι χρειάζεται η αξιολόγηση. Για να προστεύονται οι σωστοί εργαζόμενοι από διάφορους τέτοιους τρελούς. Και παρ'ότι έχουμε διαφωνήσει σε αρκετά θέματα πραγματικά θα με ενδιέφερε να μάθω ποια είναι η γνώμη σου γι'αυτό και ποιά μέθοδος αξιολόγησης θα ήταν για σένα αποδεκτή και δίκαιη.
  6. Εγώ ουδέποτε ξεκίνησα από μόνη μου να αντιπαραθέτω δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Αυτό το ξεκίνησες εσύ. Μέχρι εκείνου του σημείου μιλούσα μόνο για αντιμετώπιση περιστατικών και σχέσεις με τους γονείς και καθόλου δεν είχα αναφέρει το δημόσιο σχολείο. Και γενικά δεν εκφράστηκα πουθενά κατά του δημόσιου σχολείου ή των εκπαιδευτικών εκεί. Εσύ άρχισες μειώνοντας τη δική μου δουλειά λέγοντας ότι εμείς στο ιδιωτικό δεν αντιμετωπίζουμε δύσκολα περιστατικά. Σε ιδιωτικό δουλεύω όχι σε παρθεναγωγείο. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι σε τι αποφεύγω να τοποθετηθώ. Ακόμα και περιστατικά της δικής μου καθημερινότητας ανέφερα και τον τρόπο που τα αντιμετώπισα. Επίσης είπα ότι οι επιθετικές συμπεριφορές υπάρχουν παντού σε όλα τα σχολεία και η διαφορά ιδιωτικών και δημοσίων έγκειται στα γεγονότα που πυροδοτούν αυτές τις συμπεριφορές. Επίσης μην ξεχνάς ότι έχω δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, οπότε έχω άποψη, όμως επιμένω πως το κάθε σχολείο έχει τη δυναμική του και γι'αυτό δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις. Καλή διάθεση δεν έχεις καθόλου και το μόνο που κάνεις τόσο σε εμένα όσο και στις άλλες συναδέλφους είναι να μειώνεις μονίμως τη θέση μας(εγώ στο ιδιωτικό, η άλλη συνάδελφος στο ΚΕΔΔΥ, η άλλη δεν δουλεύει πια κλπ.) επειδή είναι διαφορετική από τη δική σου, όμως δεν έφερες κανένα επιχείρημα εκπαιδευτικό όσον αφορά στην αντίθεσή σου. Και ύστερα απ'όλα αυτά μετέφερες την κουβέντα στα βύσματα. Όσον αφορά στους διορισμούς στην επαρχία έχω να πω ότι σαν ελληνίδα φορολογούμενη πολίτης απαιτώ να έχω υγεία και παιδεία δηλαδή νοσοκομεία και σχολεία και στην επαρχία. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να είμαι ούτε γιατρός ούτε δασκάλα γι'αυτό το αυτονόητο. Όσον αφορά στον διορισμό στο ιδιωτικό σχολείο που εργάζομαι: 1. Πρώτη συνέντευξη με το γραφείο προσωπικού 2. Δεύτερη συνέντευξη - διδασκαλία μαθήματος μπροστά στους υπεύθυνους του τμήματος(παραπάνω από ένας άνθρωποι) 3. Τρίτη συνέντευξη με τον διευθυντή του σχολείου(ανάλογα αν πάει κανείς σε δημοτικό, γυμνάσιο ή λύκειο) 4. Τέταρτη συνέντευξη μπροστά στο διοικητικό συμβούλιο του σχολείου Ειδικά το 2 και το 4 είναι πολύ ψυχοφθόρα γιατί ο υποψήφιος είναι ένας και απέναντί του έχει ομάδα ανθρώπων. Κάνε μόνο την εξής σκέψη. Μπλέκονται για τον διορισμό ενός ανθρώπου τόσοι άνθρωποι, πόσα μέσα πιστεύεις ότι πρέπει να έχει ένας υποψήφιος??? Όλους αυτούς??? Προφανώς δε γίνεται. Επίσης μέσα σε τόσα άτομα εγώ μπορεί να έχω μέσο τον έναν ενώ ο άλλος υποψήφιος κάποιον άλλον και ένας τρίτος κάποιον άλλον. Τότε τι γίνεται??? Βεβαίως λοιπόν υπάρχει το μέσον, αλλά ας μην τα αναγάγουμε όλα εκεί προσπαθώντας να μειώσουμε τον άλλον (εσύ είσαι στο δημόσιο και δεν είχες βύσμα, ενώ εγώ στο ιδιωτικό είχα). Και ενώ προφανώς δεν σε ενδιαφέρει και μάλλον δεν ενδιαφέρει και κανέναν, έτσι για την ιστορία να πω ότι δεν είχα βύσμα!!! Θράσος (με την καλή έννοια) είχα και χτύπησα πόρτα πόρτα όλα τα ιδιωτικά σχολεία της Αθήνας. Και όταν λέω πόρτα πόρτα το εννοώ. Πήρα από το υπουργείο την λίστα και τις διευθύνσεις και ούτε που θυμάμαι πια σε πόσα είχα αφήσει βιογραφικά και μάλιστα στο σχολείο που είμαι τώρα επειδή το προτιμούσα πήγα και δεύτερη φορά όταν είδα ότι είχαν περάσει κάποια χρόνια και δεν με είχαν πάρει. Επίσης θα σου προτείνω κάτι τελευταίο. Αν θες και εφόσον η κατάσταση στη δουλειά σου είναι τόσο χάλια δώσε μου ένα βιογραφικό σου, να το δώσω στο σχολείο που εργάζομαι, να περάσεις από τα στάδια που σου είπα, να πω και εγώ την καλή μου την κουβέντα και αν σε πάρουν παραιτήσου από το δημόσιο και έλα να δουλεύουμε μαζί στο ιδιωτικό που τα πράγματα είναι τόσο ρόδινα ή τέλος πάντων πιο ρόδινα από το σχολείο που είσαι τώρα.
  7. Εκάβη μου δεν σε αγνοώ, αλλά δεν απαντώ διότι δεν γνωρίζω. Λογικά θα μας πουν οι συνάδελφοι που το ξέρουν.
  8. Και κάτι άλλο. Το θέμα της επαρχίας καλό θα ήταν να μην το αναφέρουμε καθόλου. Δηλαδή τι θα γίνει τα παιδιά στην επαρχία δεν πρέπει να μαθαίνουν γράμματα??? Όπως λοιπόν εσύ σε παλαιότερο ποστ σου ανέφερες κάποιους από τους λόγους που δεν επέλεξες το ιδιωτικό σχολείο (ώστε να μην έχεις ας πούμε ξενιτιά) αυτομάτως επιλέγοντας το δημόσιο θα είχες. Δεν γίνεται όλα να τα έχουμε μονά ζυγά δικά μας. Κάθε επιλογή έχει υπέρ και κατά και το θέμα είναι ποια βαραίνουν για τον καθένα. Όλες οι δουλειές έτσι είναι. Καμία δεν έχει μόνο θετικά. Για εσένα βάρυνε περισσότερο αυτά που είχες αναφέρει σε εκείνο το ποστ σου στην επιλογή σου. Λογικό και απόλυτα σεβαστό. Για μένα βάρυναν άλλα. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να απολογηθώ εγώ ή οι συνάδελφοι που είμαστε στα ιδιωτικά για την "ξενιτιά" του δημοσίου. Το ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως λειτουργεί το σύστημα και έτσι κάνουμε τις επιλογές μας.
  9. Μπράβο σου και συγχαρητήρια που δεν έβαλες βύσμα. Και η επαρχία χρειάζεται δασκάλους. Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί μόνιμα πρέπει να κατηγορείς κάποιον. Την συζήτηση για τα βύσματα δεν την άνοιξα εγώ. Εσύ άρχισες να μιλάς για την ξαδέρφη σου και τα βύσματα. Και εγώ απλά συμπλήρωσα πως και στο δημόσιο το βύσμα υπάρχει. Τα τελευταία χρόνια λιγότερο, αλλά συνεχίζει να υπάρχει και μάλιστα εις βάρος συναδέλφων όπως εσύ ή όπως μια κολλητή μου που έζησε πολλά χρόνια σε άγονο μακρυά από την οικογένειά της γιατί είχε και παιδιά. Και φυσικά στα ιδιωτικά παίζει βύσμα, ποιός το αρνήθηκε??? Γιατί πρέπει να μπούμε σε αυτή τη σύγκριση (δημοσίου-ιδιωτικού) δεν κατάλαβα εξ'αρχής που άρχισες να την κάνεις. Από τα περιστατικά που αντιμετωπίζουμε μέχρι τα βύσματα. Αυτά είναι τα θέματα που αφορούν τους γονείς και τις σχέσεις εκπαιδευτικών-γονέων??? Και να πω και κάτι άλλο. Εγώ δημόσιο σχολείο τελείωσα και το αγαπώ πολύ γιατί εκεί έμαθα γράμματα. Και είχα και δασκάλους πολύ καλούς αλλά και κακούς. Υποστηρίζω το δημόσιο σχολείο και τους συναδέλφους που με λιγότερα μέσα από μένα παλεύουν και κάνουν όμορφα πράγματα. Τώρα γιατί εσύ θέλεις να έχεις διαμάχη με τα ιδιωτικά δεν το αντιλαμβάνομαι, αλλά μάλλον θα έχεις τους λόγους σου.
  10. Θα ήθελα να μου εξηγήσεις αν φυσικά έχεις και εσύ την όρεξη ποιος κατά τη γνώμη σου θα ήταν ο σωστός τρόπος αξιολόγησης των εκαπιδευτικών. Και επειδή ο γραπτός λόγος είναι συχνά παρεξηγήσιμος το λέω πραγματικά με κάθε καλή διάθεση. Με ενδιαφέρει η γνώμη σου. Και ίσως θα έπρεπε και ο συνδικαλιστικός φορέας να κάνει μια οργανωμένη πρόταση στο υπουργείο και να βρεθεί μια λύση επί του θέματος. Δεν ξέρω αν έχει γίνει τέτοια πρόταση. Αν έχει γίνει μου το λες παρακαλώ γιατί δεν το γνωρίζω.
  11. Καθόλου αδιάβαστη δεν είμαι. Το ότι δεν συμβαίνει τα τελευταία χρόνια από τη Διαμαντοπούλου και μετά δεν σημαίνει ότι δεν συνέβαινε νωρίτερα (έχω πολύ στενό μου πρόσωπο που το έχει κάνει και ξέρω πολύ καλά και πως λειτούργησε το όλο σύστημα) και ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν αδικηθεί γιατί κάποιοι άλλοι με τα βύσματά τους κατάφεραν να είναι σήμερα σε σχολεία δίπλα στο σπίτι τους, ενώ ίσως ακόμα να έπρεπε να είναι επαρχία. Και ακόμα και αν έχει καταργηθεί αυτό με τα μόρια που απλώς το ανέφερα ως παράδειγμα για το βύσμα που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει στο ιδιωτικό, αλλά στο δημόσιο όλα είναι αξιοκρατικά, μην μου πεις ότι δεν υπάρχει βύσμα και στις αποσπάσεις γιατί και εγώ έχω συναδέλφους στο δημόσιο που ταλαιπωρούνται χρόνια με επαρχία, ενώ άλλοι βρίσκονται περιέργως με αποσπάσεις σε γραφεία ή σε άλλα σχολεία πιο κοντά τους. Ούτε αυτό συμβαίνει??? Συμβαίνει πιο δύσκολα από παλιά, αλλά συμβαίνει και έχω και προσωπικό περσινό παράδειγμα. Δεν ζω κάπου αλλού. Καλά ας μην συζητήσουμε τι γινόταν προ κρίσης γιατί θα χάσουμε την μπάλα από τα βύσματα. Γι'αυτό καλό θα ήταν να αφήσουμε το θέμα βύσμα και να επικεντρωθούμε στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  12. osin συμφωνώ με όσα γράφεις και μέσες άκρες αυτό είναι και το πρόβλημα στις σχέσεις μας με τους γονείς. Φαίνεται να υπάρχει μια δυσκολία σε αρκετούς γονείς να οριοθετίσουν σωστά τα παιδιά τους. Αρκετοί δίνουν κάποιες "ελευθερίες" και "δικαιώματα" στα παιδιά τους περισσότερα από αυτά που μπορεί να διαχειριστεί η ηλικία τους και κάπου εκεί ξεκινά το πρόβλημα. Κατά τη γνώμη μου οι γονείς δεν θα πρέπει να νιώθουν ενοχικά γι'αυτό γιατί το να είσαι γονιός είναι πολύ δύσκολο και είναι δεδομένο πως θα γίνουν και λάθη. Στη σημερινή εποχή όλοι έχουμε πάαααααρα πολλά ερεθίσματα και μαθαίνουμε πολλά σχετικά με την ανατροφή των παιδιών. Υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις ακόμα και των ειδικών επί του θέματος για το ποιό είναι το σωστό. Άρα τι μπορούμε να κάνουμε τελικά, ώστε να οφεληθούν τα παιδιά??? Ας κάνουμε δάσκαλοι και γονείς ο καθένας ένα βήμα μπροστά. Ας συνεργαστούμε πιο στενά και ας προσέχουμε και οι δύο πλευρές τον τρόπο που μιλάμε και εκφραζόμαστε, ώστε να μην νιώθει κανείς ότι αμφισβητείται ο ρόλος του (είτε γονεικός είτε εκπαιδευτικός). Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι με την επίθεση δεν κερδίζουμε τίποτα και βάζουμε πάντα τον συνομιλητή μας σε θέση άμυνας.
  13. Καλημέρα. Νομίζω δεν είμαι η μόνη. Υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι που είναι υπέρ της αξιολόγησης. Όπως και να έχει περιέγραψα και χθες το σύστημα με το οποίο αξιολογούμαι εγώ και οι συναδελφοί μου στο σχολείο που εργάζομαι. Είναι απίστευτο για μένα εμείς οι εκπαιδευτικοί που αξιολογούμε κάθε μέρα τόσους μαθητές να αρνούμαστε να αξιολογηθούμε. Προσωπικά πιστεύω πως δεν γίνεται ένα σύστημα να είναι εντελώς δίκαιο. Και τι εννοώ. Ας το πάρουμε από την ανάποδη το πράγμα. Ας πούμε ότι το παιδί σου έχει για το ίδιο μάθημα δύο διαφορετικές δασκάλες στο ίδιο χρονικό διάστημα. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι η αξιολόγηση που θα κάνουμε θα έχει αποκλίσεις, μικρές μεν αλλά αποκλίσεις. Εγώ π.χ. μπορεί να είμαι πιο αυστηρή, να θέλω πιο πολλά για να βάλω άριστα ή βαθμό κοντά στο άριστα και πάει λέγοντας. Όπου εμπλέκεται δηλαδή ο ανθρώπινος παράγοντας λογικό να υπάρχουν και υποκειμενικές απόψεις. Όμως και εμείς έτσι αξιολογούμε τα παιδιά. Υποκειμενικά. Άρα η γνώμη μου είναι ότι προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα σύστημα αξιολόγησης όσο πιο δίκαιο γίνεται, αλλά το τέλειο δεν υπάρχει. Αν περιμένουμε το τέλειο κανείς ποτέ δεν πρόκειται να αξιολογηθεί. Αυτή είναι η γνώμη μου τουλάχιστον. Μπορεί να κάνω και λάθος. Επίσης εγώ προσωπικά επειδή με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη των μαθητών που πιστεύω ότι είναι και οι πρώτοι αξιολογητές μας συνηθίζω να κάνω το εξής: Αφού περίπου έχουν περάσει 1,5-2 μήνες από την αρχή της σχολική χρονιάς και κάπως έχουμε προσαρμοστεί, σε κάποιο μάθημα αφήνω χρόνο στο τέλος και ζητάω από τους μαθητές να κάνουν ανώνυμα αξιόλογηση του μαθήματος. Κυρίως ζητάω να μου πουν τι θα θέλανε να αλλάξει και τι θα θέλανε να κάνουμε περισσότερες φορές. Τα βάζουν σε ένα κουτάκι και εγώ μετά στο σπίτι τα διαβάζω με την ησυχία μου. Στο επόμενο ή μεθεπόμενο μάθημα συζητάμε το γενικό αποτέλεσμα και εξηγώ τι από αυτά που μου ζήτησαν είναι εφικτό να γίνει, τι όχι και γιατί. Δεν φαντάζεστε πόσο βοηθάει αυτό και εμένα να με δω με τα μάτια των μαθητών μου και να βελτιωθώ πριν έρθει να με κρίνει ο διευθυντής μου. Φυσικά υπάρχουν και οι μαθητές που μπορεί να γράψουν "χαζομαρίτσες" αλλά σας μιλάω από εμπειρία οι περισσότεροι γράφουν πολύ σοβαρά. Έχω εξηγήσει νωρίτερα ότι όπως εγώ τους αξιολογώ έτσι πρέπει και αυτοί να αξιολογούν, οπότε το παίρνουν οι περισσότεροι σοβαρά και παρ'όλο που λέω να γράψουν ανώνυμα, ώστε να μην φοβούνται να πούνε στ'αλήθεια τη γνώμη τους, πολλοί γράφουν κανονικά ονοματεπώνυμο ακόμη κι αν λένε κάτι αρνητικό για το μάθημα. Αυτό το επαναλαμβάνω σε κάθε τρίμηνο και έτσι έχω και εγώ μια εικόνα από τους βασικούς αξιολογητές μου που είναι στην ουσία τα ίδια τα παιδιά.
  14. Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες, όμως το θέμα δεν είναι μόνο πως διορίζεται κανείς, αλλά και πως αποδίδει στη δουλειά του. Και αυτό είναι πολύ βασικό. Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί φόρμουλα αξιολόγησης γιατί αυτό θα προστατεύσει και τον καλό εκπαιδευτικό από τους τρελούς γονείς εξαιτίας των οποίων ανοίχτηκε αυτό το θέμα. Και αν θες τη γνώμη μου την επετηρίδα δεν την βρίσκω έξυπνο τρόπο διορισμού και καλώς καταργήθηκε. Περίμενε ο εκπαιδευτικός χρόνια να διοριστεί και εντωμεταξύ μπορεί να δούλευε σε άσχετα επαγγέλματα. Σαφώς το ΑΣΕΠ διόρθωσε αυτήν την κατάσταση, αλλά και πάλι δεν διασφαλίζει ότι ο εκπαιδευτικός που διορίζεται είναι καλός. Διασφαλίζει ότι ξέρει το αντικείμενό του και έχει γνώσεις παιδαγωγικών. Το αν κάνει χρήση αυτών των γνώσεων δεν το διασφαλίζει. Το αν μετά τις εξετάσεις άρχισε να λουφάρει ας πούμε δεν το διασφαλίζει, γι'αυτό χρειάζεται αξιολόγηση. Και μια που μίλησες για βύσμα να πω ότι βεβαίως το ΑΣΕΠ είναι γραπτή αδιάβλητη εξέταση, αλλά αφού είναι κανείς διοριστέος το σε ποιά σχολεία θα πάει πέφτει το βύσμα του αιώνα. Και όποιος έχει το μεγαλύτερο έρχεται κοντά στο σπίτι του με απόσπαση και παίρνει μόρια από το άγονο στο οποίο θα έπρεπε να είναι αλλά δεν πάτησε ποτέ, ώστε μέχρι να αλλάξει η κυβέρνηση και να φύγει το βύσμα από τη θέση που είναι να έχει προλάβει ο εκπαιδευτικός να μαζέψει μόρια και να μπορεί πια νόμιμα να γυρίσει κοντά στο σπίτι του. Νομίζω όλοι τα ξέρουμε αυτά!!!
  15. Στο δικό μας σχολείο γίνεται το εξής: 1. Συπληρώνουμε ένα φυλλάδιο αυτοαξιολόγισης που έχει διάφορες ερωτήσεις μέσα, από τι επιμόρφωση κάναμε μέχρι και σε ποιές δράσεις του σχολείου λάβαμε μέρος. 2. Το φυλλάδιο της αυτοαξιολόγησης αφού συμπληρωθεί το συζητάμε με τον διευθυντή μας και μας λέει σε ποιά σημεία συμφωνεί και σε ποιά διαφωνεί μαζί μας. Φυσικά να πούμε ότι ο διευθυντής πρακτικά γνωρίζει σχεδόν τα πάντα ειδικά για εκπαιδευτικούς με τους οποίους συνεργάζεται χρόνια, αφού σε αυτόν πάνε τα παράπονα όλων (κυρίως των γονέων, αλλά καμιά φορά και συναδέλφων αν είναι κάτι τραβηγμένο και ένας συνάδελφος δεν μπορεί να συνεργαστεί με τίποτα). Η αυτοαξιολόγησή μας και η γνώμη του διευθυντή μπαίνει στον φάκελό μας. 3. Έχουμε πλάνο ύλης και οφείλουμε να συμπληρώνουμε μετά από κάθε μάθημα τι κάναμε μέσα στην τάξη και ποιές είναι οι εργασίες που απαιτούμε από τους μαθητές για το επόμενο μάθημα. 4. Επίσης ο διευθυντής ή ο συντονιστής ενός τμήματος μπαίνει στην τάξη μας και παρακολουθεί το μάθημά μας και κάνει αξιολόγηση που επίσης μπαίνει στον φάκελό μας. Εν γένει πιστεύω ότι ο διευθυντής αν θέλει μπορεί να γνωρίζει πολύ καλά ποιος δάσκαλος εργάζεται και ποιος όχι. Ποιος προσπαθεί και ποιος όχι. Ποιος έχει καλές σχέσεις με τους μαθητές και ποιος όχι. Και σίγουρα οι μαθητές και οι γονείς παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο. Αν για έναν δάσκαλο γίνονται συνεχώς παράπονα απο γονείς ή την πλειοψηφία των γονέων της τάξης του δεν είναι δυνατόν όλοι οι γονείς να είναι τρελοί. Κάτι θα συμβαίνει εκεί. argini δεν ξέρω αν οι επιδόσεις ενός τμήματος είναι κριτήριο ή θα έπρεπε να είναι κριτήριο υπό την έννοια ότι καμία φορά τυχαίνει να έχουμε ένα τμήμα που δεν τραβάει ή μπορεί να έχουμε ένα τμήμα με αστέρια. Οπότε νομίζω ότι δεν θα ήταν ένα κριτήριο που θα έδινε μια σαφή εικόνα. Όσο για το περιστατικό με την αδερφή σου χωρίς να είμαι μπροστά είμαι σίγουρη (όσο γίνεται αφού δεν ήμουν μπροστά) ότι το περιστατικό είναι έτσι όπως το περιέγραψες. Εκεί χρειάζεται ειδικό χειρισμό από εμάς όσο κι αν σου γίνονται τα νεύρα τσατάλια και νιώθεις ότι δεν εκτιμούν τη δουλειά σου. Και φυσικά άμεση ενημέρωση της διεύθυνσης για να ξέρει και ο διευθυντής τι γίνεται και να μπορεί να υπάρχει κοινό μέτωπο αντιμετώπισης. Θες να σου πω εγώ τι έγινε όταν έμεινα έγκυος??? Επειδή είχα από την αρχή πολύ δύσκολη εγκυμοσύνη αναγκάστηκα να πάρω αναρρωτική, το τμήμα μου το πήρε άλλη δασκάλα. Κάποια στιγμή μια μαμά ωρυόμενη μπήκε στη γραμματεία και άρχισε να φωνάζει γιατί δεν ενημερώθηκε ότι θα μείνω έγκυος και άρα το παιδί της θα αλλάξει δασκάλα. Σου λέω όταν μου το είπαν έμεινα κάγκελο!!!!! :shock::shock: Τι να πεις!!!!
×
×
  • Create New...