Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αγγλικά σε φροντιστήριο ή ιδιωτικά


pico

Recommended Posts

Γειά σας μαμάδες, έχω ενα θέμα οσο αναφορά της αγγλικής γλώσσας, καταρχάς εχω 2 παιδια ηλικίας 7,5 και 5,5 ετων και εχει ερθει η ωρα να σκεφτουμε και για μια ξενη γλωσσα.

Το θεμα μου ειναι το εξης, θεωρω 6χρονια πολλα σε φροντιστηριο για αγγλικα στην σημερινη εποχη που τα παιδια τα συναντουν παντου απο pc, κινητα, τηλεορασεις κ.α (ειναι ποιο ευκολα στην μαθηση απ οτι τα δικα μας τα χρονια), πιστευω οτι ειναι υπερ αρκετα εως εκμεταλευσημα γιατα φροντιστηρια ως προς εμας τους γονεις και απο χρηματικης αποψης αλλα και μαθησιακης για τα παιδια.

Σκευτόμουν και θελω απο εσας την γνωμη σας να μου πειτε αν εχω δικιο, να βρω μια κοπελα (σε 2-3 χρονια) να κανει ιδιαιτερα στα παιδια μου και μεσα σε 3 χρονια να παρουν το lower.

Αν το δω απο μαθησιακη άποψη ειναι πολυ καλυτερα 2 ατομα απο τα 10 σε ενα φροντιστήριο και αμεση αληθινή ενημερωση και απο χρηματικη άποψη θα ειναι ποιο οικονομικα αλλο 10?/ωρα σε ιδιαιτερο και αλλο 20?/ωρα + που σε καθε ταξη που ανεβενεις αλλαζει και το κοστος των φροντιστηριων.

Εσεις τι λετε ειναι ορθη η σκεψει μου???? ειναι καποια αλλη μαμα εδω να μου πει αν εχει κανει το ιδιο!!!

Ευχαριστω που με διαβασατε περιμενω την αποψη σας

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 71
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλημερα !

Ειμαι καθηγητρια αγγλικων . Δουλευω σε φροντιστηριο , αλλα εχω κ τα ιδιαιτερα μου .

Πρωτα απ'ολα δεν πιστευω οτι ειναι κ το πιο σωστο να κανουν μαζι μαθημα λογω διαφορετικων ηλικιων . Κατα πασα πιθανοτητα η αποδοση τους θα διαφερει οχι λογω ικανοτητων , αλλα λογω καταστασεων κ αυτο θα εχει αντικτυπο κ στη προοδο του μαθηματος . Διαφορετικες ταξεις στο σχολειο , κατα συνεπεια διαφορετικες υποχρεωσεις κτλ .

Δευτερον , θεωρω δυσκολο εως απιθανο να παρουν το lower σε 3 χρονια παιδια αυτης της ηλικιας . Σε ενηλικες γινεται κ μαλιστα γινεται κ σε μικροτερο χρονικο διαστημα , αλλα νομιζω οτι σε παιδια δεν θα ειναι εφικτο .

Τριτον , σε καμια περιπτωση τα ιδιαιτερα δεν ειναι πιο οικονομικα απο το φροντιστηριο . Το εντελως αντιθετο μαλιστα !

Σκεψου οτι σε ενα φροντιστηριο η τιμη για a'junior ειναι καπου 40-50 ευρω το μηνα , ενω στο ιδιαιτερο καπου στα 10-12 ευρω την ωρα .

Για lower στο φροντιστηριο θα χρειαστεις 140-180 ευρω το μηνα κ στο ιδιαιτερο τουλαχιστον 15 ευρω την ωρα .

Κ οι ωρες του ιδιαιτερου που σου εγραψα ειναι για ενα παιδι . Στα δυο θα ειναι σαφως περισσοτερα . Οχι βεβαια τα διπλα , αλλα σιγουρα παραπανω .

Κ οπως αυξανονται τα διδακτρα στο φροντιστηριο , ετσι ανεβαινει κ η ωρα στα ιδιαιτερα .

Δεν θε χρεωσουμε το ιδιο για μαθημα junior κ το ιδιο για lower ή proficiency .

Live like it is heaven on earth ..!

S8vKp2.png?0fKsGsow

 

bcHCp3.png?2xpjfQKo

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου Σοφια,

μου λες τα εξεις και σου απανταω....

 

"Πρωτα απ'ολα δεν πιστευω οτι ειναι κ το πιο σωστο να κανουν μαζι μαθημα λογω διαφορετικων ηλικιων . Κατα πασα πιθανοτητα η αποδοση τους θα διαφερει οχι λογω ικανοτητων , αλλα λογω καταστασεων κ αυτο θα εχει αντικτυπο κ στη προοδο του μαθηματος . Διαφορετικες ταξεις στο σχολειο , κατα συνεπεια διαφορετικες υποχρεωσεις κτλ.Δευτερον , θεωρω δυσκολο εως απιθανο να παρουν το lower σε 3 χρονια παιδια αυτης της ηλικιας"

 

ολο αυτο θελω να το ξεκινησω σε 2-3 χρονια δηλαδη σε ηλικια 10 & 9 ετων ποιο ώριμα νοητικα και ΘΑ παρουν το lower 13-14 & 12-13 περιπου δηλαδη Α΄ή Β΄ γυμνασιου (και ειναι αρκετα τα παιδια που το εχουν καταφερει αυτο) και δευτερον στο φροντιστήρια εχουν ολα τα παιδια την ιδια ηλικια??? δεν νομιζω.

 

οσο αναφορα το οικονομικο ισως να εχεις δικιο να μην τα εχω υπολογισει σωστα αλλα και παλι τα ιδια λεφτα θα μου βγουν αν βαλω 6χρονια σε φροντ και 3 χρονια ιδιωτικα. τι λες εσυ??

 

δηλαδη η γνωμη σου ειναι φροντιστηριο???

Link to comment
Share on other sites

Έτσι πιστεύω και εγώ χωρίς να είμαι καθηγήτρια.

Τα ιδιαίτερα θα σου κοστίσουν πολύ παραπάνω και μου φαίνεται απίθανο να πάρουν το Lower τόσο γρήγορα ξεκινώντας από το μηδέν.

Επίσης θεωρώ ότι είναι καλύτερα να βρίσκονται σε περιβάλλον φροντιστηρίου όταν γίνεται το μάθημα. Τα ιδιαίτερα θα τα διάλεγα συμπληρωματικά για να καλύψουν κάποιο κενό ή για εξτρά βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κι από μένα. Διδάσκω κι εγώ αγγλικά (ιδιαίτερα μαθήματα) και θα συμφωνήσω σε ό,τι είπε Σοφία s. Χρειάζεται και μια ωριμότητα για να επιτύχεις σε αυτές τις εξετάσεις. Σκέψου ότι όταν θα δώσουν εξετάσεις για το lower θα πρέπει να γράψουν κι έκθεση. Το λέω ως παράδειγμα γιατί βλέπω ότι εκεί τα παιδιά έχουν συνήθως πρόβλημα, ειδικά όταν καλούνται να εκφράσουν άποψη πάνω σε ένα θέμα. Αν είναι τυχερά και έχουν κάνει εξάσκηση στις εκθέσεις από το σχολείο, τότε τα πάνε καλύτερα αλλά δυστυχώς βλέπω ότι τις περισσότερες φορές δεν ισχύει αυτό. Γενικά είμαι και της άποψης τα παιδιά να ξεκινούν μια ξένη γλώσσα από 3η ή 2α δημοτικού για να έχουν μάθει πρώτα να διαβάζουν και να γράφουν ελληνικά. Νομίζω ότι έτσι τα παιδιά δεν μπερδεύονται και μαθαίνουν την ξένη γλώσσα πιο εύκολα.

Δε χρειάζεται να βιαζόμαστε για να πάρουν τα παιδιά πτυχίο. Κάθε πράγμα στον καιρό του ;)

Κάνε μια ... έρευνα αγοράς, ρώτα για τιμές και σε φροντιστήριο και σε ιδιαίτερο (λογικά από άποψη τιμής βγαίνει πιο φθηνά το φροντιστήριο όπως είπε και η Σοφία s) και αν μπορείς πάρε γνώμες και από άλλους γονείς αν είναι ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να ρωτήσω κάτι άσχετο;

 

Γιατί τόσο άγχος για να πάρουν το lower? Το ζητούμενο δεν είναι να μάθουν σωστά αγγλικά;

 

Δεν θέλω να κάνω την έξυπνη αλλά μήπως βάζουμε στο κεφάλι μας παραπάνω άγχη απ' ό,τι χρειάζεται;

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι άσχετο;

 

Γιατί τόσο άγχος για να πάρουν το lower? Το ζητούμενο δεν είναι να μάθουν σωστά αγγλικά;

 

Δεν θέλω να κάνω την έξυπνη αλλά μήπως βάζουμε στο κεφάλι μας παραπάνω άγχη απ' ό,τι χρειάζεται;

 

Φυσικα κ το ζητουμενο ειναι να μαθουν αγγλικα , αλλα πως θα αποδειξεις σε μια δουλεια π.χ. οτι μιλας καλα αγγλικα οταν δεν εχεις ενα πιστοποιητικο που να το αποδεικνυει ;

Ασε δε που το lower πλεον δε λεει απολυτως τιποτα . Οι περισσοτεροι εχουν πια lower . Αν θες να κανεις τη διαφορα πρεπει να στοχευσεις ψηλοτερα !

Live like it is heaven on earth ..!

S8vKp2.png?0fKsGsow

 

bcHCp3.png?2xpjfQKo

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου pico. Δεν ξέρω αν θα ήθελες να διαβάσεις και τη δική μου άποψη, καθώς δεν είμαι μαμά, αλλά καθηγήτρια Αγγλικών.

 

Προσωπικα, δουλεύω και σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών και με ιδιαίτερα. Το έχω ξαναγράψει, σε αυτή τη χώρα κάνουμε πάνω από 10 χρόνια αγγλικά, για να πάρουμε δύο πτυχία και σε περίπτωση που πάμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό, να μην μπορούμε να συνεννοηθούμε, οπότε το κάθε πράγμα που θα επιλέξει κάποιος για το παιδί του, εξαρτάται καθαρά από τον ίδιο.

 

Στα περισσότερα φροντιστήρια, ακόλουθείται η πεπατημένη. Που σημαίνει συγκεκριμένη τάξη κάθε χρόνο. Ξεκινάμε στη Β' Δημοτικού και τελειώνουμε στα μέσα του Λυκείου. Μαθαίνουμε να λύνουμε ασκήσεις multiple choice και tips για να απαντάμε σωστά στο use of english. Αυτό δεν είναι εκμάθηση γλώσσας, αλλά μία χαζή μεθοδολογία να αποκτηθεί ένα πτυχίο. Ωστόσο, τα φροντιστήρια κάνουν αυτό που ζητάν οι γονείς. Αν αρχίσουν οι γονείς και έχουν τις κατάλληλες απαιτήσεις, τότε και τα φροντιστήρια θα σταματήσουν να έχουν 10-15 παιδιά σε κάθε τμήμα και θα σταματήσουν να βάζουν για homework "διαβάστε και μεταφράστε το κείμενο".

 

Ήμουν τυχερή, γιατί δουλεύοντας και εκτός φροντιστηρίου, έτυχε να εργαστώ για γονείς που ήταν ανοιχτοί στις προτάσεις και είδαν τα πρώτα θετικά σημάδια. Δούλεψα με παιδιά, εντελώς διαφορετικά από αυτό που θα επέβαλλε μία μέθοδος ενός φροντιστηριακού τμήματος και άρεσε και στα παιδιά και προφανώς, βλέποντας αποτελέσματα, άρεσε και στους γονείς.

 

Έχω δουλέψει με παιδιά νηπιακής ηλικίας και με παιδιά που ξεκίνησαν τα αγγλικά στην Ε' Δημοτικού και έδωσαν για FCE και στις δύο περιπτώσεις στη Β' Γυμνασίου και το πήραν συγχρόνως. Θα μου πεις "Ναι, αλλά το πρώτο έκανε 8 χρόνια Αγγλικά, ενώ το δεύτερο έκανε 3 χρόνια". Οι γονείς και στις δύο περιπτώσεις είχαν ενημερωθεί για τις πιθανότητες. Το παιδάκι της πρώτης περίπτωσης, πήγε ταξίδι στο εξωτερικό στη Γ'Δημοτικού και συνεννοήθηκε σε άπταιστα αγγλικά, ενώ το δεύτερο, ακόμα και αφού πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις του Lower, δε νιώθει άνετα στο να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα. Κι όμως, αυτά τα δύο παιδιά θεωρούνται "του ίδιου επιπέδου". Οι γονείς στην πρώτη περίπτωση ήθελαν να ξεκινήσει το παιδί τους από νωρίς να μαθαίνει τη γλώσσα για να την κάνει κτήμα του, ενώ στη δεύτερη περίπτωση ήθελαν να "ξεμπερδεύει" με τα πτυχία του, όσο πιο νωρίς γίνεται, δεδομένου του ότι ξεκίνησε αργά τη δεύτερη γλώσσα. Και οι δύο περιπτώσεις δεν ήταν καθόλου παράλογες και γι αυτό τις ανέλαβα.

 

Ωστόσο, έχεις δίκιο για το παράλογο των "6 ετών σε φροντιστήριο", μιας που εκεί εστιάζουμε στην απόκτηση πτυχίων, που μπορεί να γίνει και πιο σύντομα.

 

Τώρα υπάρχει και ένα άλλο θέμα. Στο FCE δίνονται θέματα σχετικά με την παγκοσμιοποίηση, το περιβάλλον κτλ. Σε ποια ηλικία θεωρείτε ότι ένα παιδί θα μπορεί να αναπτύξει μία τέτοια θεματολογία ΣΤΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑ;

Με το παιδί που ανέφερα πιο πάνω, από τη Β' Δημοτικού και μετά, μιλάγαμε ΜΟΝΟ αγγλικά στο μάθημα και οι δυνατότητές του στη γλώσσα άγγιζαν αυτές ενός native. Δε θα μπορούσε όμως να αναλύσει θέματα, όπως αυτά που έπεφταν κάθε χρόνο στα πτυχία που "ζητάμε" ως απόδειξη γλωσσομάθειας στη χώρα μας.

 

Σε γενικές γραμμές, πιστεύω ότι αν οι γονείς έχουν λίγες γνώσεις και αρκετή υπομονή για να αναζητήσουν πηγές στο διαδίκτυο, μπορεί να ξεκινήσει η "διδασκαλεία" της ξένης γλώσσας, από πολύ νωρίς, χωρίς να χρειαστεί να πληρώνετε υπέρογκα ποσά για μαθήματα.

Αν το παιδί έχει επαφή με την ξένη γλώσσα από μικρό (οπτικοακουστικά ερεθίσματα, παιδικά χωρίς υπότιτλους, τραγούδια, παιχνίδια στο internet, επιτραπέζια), τότε θα του είναι πολύ εύκολο να την κάνει κτήμα του. Υπάρχουν τόσες πηγές μάθησης πλέον, που είναι εύκολο για τον καθένα.

 

Όσον αφορά το τελικό ερώτημα "Φροντιστήριο ή Ιδιαίτερα" τώρα...

Πλέον το κόστος είναι σχεδόν το ίδιο. Οι τιμές στα ιδιαίτερα έχουν πέσει και θεωρώ ότι είναι προσιτές στον καθένα. Επίσης, στα ιδιαίτερα χρειάζονται λιγότερες ώρες, οπότε βγαίνει μία η άλλη. Τα παιδιά σας έχουν κοντινή ηλικία, οπότε μπορούν να ξεκινήσουν μαζί, γεγονός που ρίχνει την οικονομική διαφορά στο ελάχιστο.

Είναι ιδανικό ένα παιδί να ξεκινήσει και να τελειώσει με τον ίδιο καθηγητή, πράγμα που είναι πολύ πιο πιθανό στα ιδιαίτερα. Πρόκειται για εστιασμένη, σύμφωνα με τις ανάγκες του μαθητή, μάθηση, οπότε είναι προτιμότερο.

 

Τα παιδιά έχουν δύο χρόνια διαφορά, πράγμα που το βλέπουμε και σε πολλά φροντιστηριακά τμήματα. Ωστόσο, σε 3 χρόνια από τώρα, το ένα παιδί θα ετοιμάζεται για Γυμνάσιο. Μπορεί να λέμε ότι δύο χρόνια είναι μια πολύ μικρή διαφορά, αλλά κάποιες ηλικίες θεωρούνται μεταβατικές και οι διαφορές είναι πιο έντονες. Το ιδανικό θα ήταν να φτιάξετε ένα group 2-3 ατόμων με κάποιους φίλους ή συμμαθητές. Έτσι και το μάθημα θα γίνει πιο "διασκεδαστικό" (δε θα κάνει μάθημα με τη μικρή αδερφή, αλλά με την "παρέα" της) και θα μιλάμε για ίδια επίπεδα παιδιών. Θα συμφωνήσω με τη Σοφία στο "δύσκολο να πάρουν Lower σε 3 χρονια παιδια αυτης της ηλικιας", αλλά σίγουρα όχι απίθανο. Ωστόσο, απαιτεί πολύ σκληρή δουλειά από το παιδί, πράγμα που συνεπάγεται πολύ έντονη προσπάθεια από πλευράς των γονέων.

 

ekavi_ μου συγγνώμη, αλλά τα ιδιαίτερα δεν είναι συμπληρωματικά μαθήματα. Φροντιστήριο στο φροντιστήριο δηλαδή;

 

Για να μη μεγαλώσω κι άλλο το μήνυμά μου και επειδή είχα μία παρόμοια κουβέντα σε ένα άλλο thread, παραθέτω τα παρακάτω posts:

εδώ και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

ekavi_ μου συγγνώμη, αλλά τα ιδιαίτερα δεν είναι συμπληρωματικά μαθήματα. Φροντιστήριο στο φροντιστήριο δηλαδή;

 

χαχαχ. Έχεις δίκιο! Δεν το διατύπωσα καλά.

Εννοούσα σαν συμπληρωματικά ιδιαίτερα μαθήματα στα αγγλικά του σχολείου, ή αν έχει κάνει το παιδί κάποια χρόνια φροντιστήριο αλλά λίγο πριν το πτυχίο δεν είναι έτοιμο-έχει κενά, ή ζητάς από το φροντιστήριο να σου κάνει ιδιαίτερα ή σταματάς το φροντιστήριο και παίρνεις δάσκαλο στο σπίτι, για να καλύψει τα συγκεκριμένα κενά.

Όχι παράλληλα και φροντιστήριο και ιδιαίτερα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ναι όντως, πολλοί συνδυάζουν τις μικρότερες τάξεις με τα φροντιστήρια και τις μεγαλύτερες με τα ιδιαίτερα. Ωστόσο, αυτό γίνεται γιατί στις μικρότερες τάξεις δεν υπάρχουν τόσες πολλές απαιτήσεις, με τη λογική πως ό,τι μαθαίνει το παιδί θα επαναληφθεί σε επόμενη τάξη. Από την άλλη, έτσι φτάνουμε στο σημείο να υπάρχουν τα κενά που ανέφερες. Είναι μεγάλο δίλημμα, όπως και οτιδήποτε έχει να κάνει με την εκπαίδευση στην Ελλάδα, γιατί είναι ένας τομέας πολύ μπερδεμένος.

Το σίγουρο είναι ότι αν επιλέξεις (και όχι "πέσεις σε") καλό/ή καθηγητή/τρια, είτε είσαι σε φροντιστηριακό τμήμα, είτε σε ιδιαίτερο, το παιδί θα μάθει Αγγλικά. Παραθέτω κάποια πράγματα που οπωσδήποτε θα έπρεπε να έχει μία καθηγήτρια ή ένα φροντιστήριο για να αναλάμβανε το παιδί μου.

 

Από μία καθηγήτρια θα περίμενα μία πιστοποιημένη σχέση με τη γλώσσα (η άδεια διδασκαλίας είναι μία μούφα και μισή πλέον) και πιστοποιημένη εμπειρία. Καλό θα ήταν, αν σας μιλήσει για συστάσεις, να ζητήσετε να μιλήσετε με κάποιους γονείς, των οποίων τα παιδιά έχει διδάξει. Ζητήστε να δείτε οποιοδήποτε πτυχίο, σχετικό με τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, υποστηρίξει ότι κατέχει. Ζητείστε να σας μιλήσει για τις σειρές βιβλίων που διδάσκει και ποιες δίδασκε στο παρελθόν, καθώς και το λόγο για τον οποίον άλλαξε.

Επίσης, θα προτιμούσα και μία πιστοποιημένη σχέση με την εκπαίδευση. Κυρίως αν είχα παιδί, το οποίο φοιτούσε στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, θα επέλεγα κάποιον που να έχει κάποιο πτυχίο στον τομέα της εκπαίδευσης (π.χ. ΠΤΔΕ, ΤΕΑΠΗ) ή τουλάχιστον να είχε παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια, για τα οποία θα ζητούσα να δω κάποια πιστοποίηση.

Οπωσδήποτε θα ζητούσα να μάθω τη μεθοδολογία που έχει επιλέξει και το λόγο, με αρκετές λεπτομέριες.

Οποιοσδήποτε καθηγητής/καθηγήτρια σέβεται τον εαυτό του/της και τους μαθητές του/της, είναι σε θέση και θα χαρεί να σας μιλήσει για όλα τα παραπάνω.

 

Από ένα φροντιστήριο θα ζήταγα να μάθω όλα τα παραπάνω για τον/την καθηγητή/ρια που θα αναλάβει την τάξη του παιδιού μου. Αν ένα φροντιστήριο, όταν αρχίσουν οι εγγραφές των μαθητών (αρχές Σεπτέμβρη) δεν έχει καταλήξει στους καθηγητές που έχει, τότε πιστέψτε με, κάποιο θέμα υπάρχει. Επίσης, θα φρόντιζα να μάθω ποιες μεθόδους ακολουθούν, τι διαδραστικούς τρόπους χρησιμοποιούν και πόσο συχνά θα μπορώ να ενημερώνομαι από τη/το δασκάλα/δάσκαλο.

 

Επίσης, να ξέρετε, ότι όσο πιο νωρίς ξεκινήσετε να ψάχνετε, τόσο πιο νωρίς θα βρείτε το καταλληλότερο. Όταν πρόκειται για την εκπαίδευση του παιδιού σας, μην το αφήνετε για την πρώτη βδομάδα του Σεπτέμβρη. Μπορεί να βρείτε έναν καταπληκτικό καθηγητή που δε θα έχει χρόνο πλέον για εσάς ή μπορεί να μη σας βολεύουν οι ώρες που θα σας προτείνει. Οι προεγγραφές στα φροντιστήρια και η αναζήτηση ιδιαίτερου από αρκετά πιο νωρίς, είναι πολύ θετικό και για εσάς και για το παιδί σας, μιας που υπάρχει χρόνος να προετοιμαστούν όλοι κατάλληλα και να βρείτε τον καθηγητή που σας ταιριάζει.

 

Μην το αφήνετε στην τύχη του! Αφορά το παιδί σας!

Link to comment
Share on other sites

O δικός μου γιος είναι μικρός ακόμα, αλλά σίγουρα θα τον στείλω φροντιστήριο και όχι ιδιαίτερο γιατί δεν με ενδιαφέρει μόνο να περάσει τις εξετάσεις αλλά να αγαπήσει τα αγγλικά και να κάνει φίλους. Εγώ έκανα 9 χρόνια αγγλικά (από Α προκαταρκτική έως Proficiency) και αγάπησα τη γλώσσα χωρίς να ζοριστώ. Εννοείται πέρασα και όλες τις εξετάσεις. Παράλληλα τραγούδησα αγγλικά τραγούδια, έπαιξα αγγλικά θεατρικά έργα, έμαθα αγγλικά ποιήματα και γενικά ήρθα σε επαφή με την κουλτούρα της γλώσσας και της χώρας (είχαμε ελληνίδες και αγγλίδες καθηγήτριες).

 

Τότε δεν το καταλάβαινα, αλλά τώρα που το βλέπω με το μυαλό του ενήλικα, οι κοινωνικοποίηση ήταν σχεδόν το ίδιο σημαντική με την εκμάθηση της γλώσσας. Τα πάρτυ του φροντιστηρίου ακόμα τα θυμάμαι και όχι μόνο τα πάρτυ, όλες μου οι αναμνήσεις είναι θετικές. Είμαι ακόμα σε επαφή με αρκετούς από τους συμμαθητές μου. Αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να το ζήσει το παιδί μου - την επαφή με άλλα παιδιά, διαφορετικών ηλικιών, από διαφορετικά σχολεία. Όπως επίσης και τις διάφορες δραστηριότητες. Πιστεύω ότι βοηθάνε στη διεύρυνση των οριζόντων του. Για μένα αυτός είναι ο κύριος λόγος που δεν θέλω να κάνει ιδιαίτερα. Μου φαίνεται ότι το ιδιαίτερο είναι μια αρκετά στείρα διαδικασία σε σχέση με το φροντιστήριο (όχι πάντα φυσικά, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις).

 

Το να πάρεις το Lower δύο χρόνια νωρίτερα δεν είμαι σίγουρη τι προσφέρει. Σας έχει ρωτήσει κανείς αν πήρατε το Lower στα 13 ή στα 16 σας; Εμένα ποτέ, κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Christina87 συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες οσο αναφορα να μαθει το παιδι τη γλωσσα σαν μητρικη και οχι απλα να εχει ενα πτυχειο γιατι και ο αντρας μου που εχει το lower οταν πηγαμε ταξιδι στο εξωτερικο ποιο καλα μιλαγα εγω που τα σταματησα στην 4η παρα εκεινος (βεβαια εγω τα ψιλοχρησιμοποιω και στην δουλεια μου ενω αυτος οχι), θελω τα παιδια μου οταν χρειαστει να μιλησουν με καποιον να συνεννοηθουν.

 

Με το FCE αυτα που ζητανε και μεγαλος να εισαι ειναι δυσκολα να απαντησεις με προσφατο παραδειγμα την κουμπαρα μου γεννημενη και μεγαλομενη εως τα 10 στην γερμανια οταν χρειαστικε στα 18 της να παει να πιστοποιηση την γερμανικη γλωσσα δεν καταφερε να παρει το αντιστοιχο proficiency.

 

Επίσης για τα 3 χρονια που ελεγα, εχθες συζηταγα με μια καθηγητρια αγγλικων και μου ειπε και αυτη 4,5 χρονια βία 4 και για το οικονομικο μου βγενει ποιο οικονομικά γιατι στο φροντιστήριο θελουν 55? το μηνα για ενα παιδι ενω αυτη μου ειπε 80? και τα δυο αρα

55?*8μηνες=440?*2παιδια=880-10%(λογω 2παιδιων)=792? ενω με ιδιαιτερα 80?*8μηνες=640? ειμαι 150 ευρω κερδισμενη!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το να πάρεις το Lower δύο χρόνια νωρίτερα δεν είμαι σίγουρη τι προσφέρει. Σας έχει ρωτήσει κανείς αν πήρατε το Lower στα 13 ή στα 16 σας; Εμένα ποτέ, κανείς.

 

εμενα δεν μου εχουν ζητησει ποτέ να τους δειξω το πτυχειο μου (οπως ειπα ποιο πανω δεν εχω!!!) (λεω οτι εχω στο βιογραφικο) τι συζηταμε τωρα......

 

"Το να πάρεις το Lower δύο χρόνια νωρίτερα δεν είμαι σίγουρη τι προσφέρει??" ξερεις ποσα εδεινε η μαμα σου στην 5η και 6η κανονικη, πως τις λεγαμε εμεις τοτε, για να διασκεδαζεις αλλα και να μαθενεις βεβαια (δεν αντιλεγω οτι εμαθες :-D) 900? και 1100? η καθε ταξη ετησιων !!!!!!! ετσι απλα για να σταθουμε λιγο και στην σημερινη εποχη που δεν ξερουμε αν αυριο θα δουλευουμε......

Link to comment
Share on other sites

Για να συνοψίσουμε την κατασταση σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ιδιαιτερα Christina87, (θα ηθελα να μαθω και την περιοχη που αναλαμβανεις παιδιακια γιατι εισαι πολυ ενδιαφερων καθηγητρια) και νομιζω εχω καταληξει στα ιδιαιτερα... εγω θα δωσω στα παιδια μου οτι μπορω περα απο εκει ειναι στο χερι τους το μελλον τους.

Σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

"Το να πάρεις το Lower δύο χρόνια νωρίτερα δεν είμαι σίγουρη τι προσφέρει??" ξερεις ποσα εδεινε η μαμα σου στην 5η και 6η κανονικη, πως τις λεγαμε εμεις τοτε, για να διασκεδαζεις αλλα και να μαθενεις βεβαια (δεν αντιλεγω οτι εμαθες :-D) 900? και 1100? η καθε ταξη ετησιων !!!!!!! ετσι απλα για να σταθουμε λιγο και στην σημερινη εποχη που δεν ξερουμε αν αυριο θα δουλευουμε......

Αν κοιτάμε να βρούμε την πιο φτηνή λύση, τι πιο εύκολο! Παίρνεις μια μικρούλα που δεν έχει ιδέα από αγγλικά να σου κάνει ιδιαίτερα με 5 ευρώ την ώρα και ό,τι μάθουν μάθουν. Αν δεν μάθουν, θα λένε απλά ψέματα ότι ξέρουν Σιγά τα ωά :P

 

Δεν ξέρω πόσα έδινε η μητέρα μου (έχουν περάσει πολλά χρόνια και σίγουρα δεν τα έδινε σε ευρώ αλλά σε δραχμές). Αυτό που ξέρω είναι πως αυτά που έδωσε έπιασαν τόπο. Και ξέρω ότι στερήθηκε για να μου τα δώσει, γιατί θυμάμαι ότι είμασταν πολύ στριμωγμένοι, καινούρια ρούχα αγοράζαμε στη χάση και στη φέξη, μέναμε 5 άτομα σε ένα τριάρι, δεν είχαμε τηλεόραση κλπ - αυτά σε εποχές που δεν ξέραμε τη λέξη κρίση - πάντως ποτέ δεν είχα ακούσει ότι ήταν ακριβό το φροντιστήριο κι ας ήταν το καλύτερο της πόλης.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως νομιζω οτι πρεπει να ακουσουμε και το παιδι. Σιγουρα τα ιδιαιτερα ειναι πιο αποδοτικα απο αποψη χρονου αλλα μπορει το παιδακι να θελει να ειναι με συμμαθητες, να τον εξιταρει η αλληλεπιδραση με τους αλλους και η αμιλλα κλπ. Τα ιδιαιτερα για τα μικρα παιδια ειναι απομονωση. Το λεω εγω που εκανα μικρη και απο τα δυο. Στο Γυμνασιο ψηφιζω ιδιαιτερα γιατι εκει ακομα κι εγω ηθελα να ξεμπερδευω γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σ' αυτό. Ξέρω την κόρη μιας φίλης μου που αρνείται πεισματικά να κάνει ιδιαίτερα, θέλει να πηγαίνει σε φροντιστήριο "για να αισθάνεται ότι μαθαίνει" (έτσι λέει η ίδια). Μπορεί βέβαια να συμβαίνει και το αντίθετο, το παιδί να προτιμάει το ιδιαίτερο, αλλά αν εξαιρέσεις την περίπτωση διάσπασης προσοχής, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί ένα παιδί μπορεί να θέλει να κάνει μάθημα μόνο του και όχι σε τάξη με άλλα παιδιά της ηλικίας του.

 

Πάντως εγώ τώρα που το καλοσκέφτομαι αναρωτιέμαι πώς ακριβώς προχωράει πιο γρήγορα στα αγγλικά ένα παιδάκι που κάνει μάθημα μία φορά την εβδομάδα ιδιαίτερο αντί για δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα φροντιστήριο. Πώς καταφέρνει να διαβάσει τις διπλάσιες ή τριπλάσιες λέξεις (και να τις αφομοιώσει) ή να κάνει όλες τις ασκήσεις ή να διαβάσει όλα τα κείμενα με τη μία; Μήπως απλά κάνει λιγότερα;

 

Βλέπω ας πούμε στο παράδειγμα πιο πάνω η καθηγήτρια θέλει 80 ευρώ το μήνα για 2 παιδιά. Με δεδομένο ότι οι καθηγήτριες στα φροντιστήρια βγάζουν 5-7 ευρώ την ώρα, ίσως και παραπάνω, συν ΙΚΑ, επιδόματα κλπ, δεν θα πρέπει να παίρνουν 10 ευρώ μίνιμουμ την ώρα για το ιδιαίτερο; Και λίγα λέω. Άρα με 80 ευρώ το μήνα, πόσες ώρες μάθημα θα κάνουν τα παιδιά; 8? Δηλαδή ούτε 2 ώρες την εβδομάδα; Γίνονται ταχύρρυθμα αγγλικά με λιγότερο από 2 ώρες την εβδομάδα?

Link to comment
Share on other sites

Christina87 συμφωνω απολυτα σε αυτα που λες οσο αναφορα να μαθει το παιδι τη γλωσσα σαν μητρικη και οχι απλα να εχει ενα πτυχειο γιατι και ο αντρας μου που εχει το lower οταν πηγαμε ταξιδι στο εξωτερικο ποιο καλα μιλαγα εγω που τα σταματησα στην 4η παρα εκεινος (βεβαια εγω τα ψιλοχρησιμοποιω και στην δουλεια μου ενω αυτος οχι), θελω τα παιδια μου οταν χρειαστει να μιλησουν με καποιον να συνεννοηθουν.

 

Με το FCE αυτα που ζητανε και μεγαλος να εισαι ειναι δυσκολα να απαντησεις με προσφατο παραδειγμα την κουμπαρα μου γεννημενη και μεγαλομενη εως τα 10 στην γερμανια οταν χρειαστικε στα 18 της να παει να πιστοποιηση την γερμανικη γλωσσα δεν καταφερε να παρει το αντιστοιχο proficiency.

 

Επίσης για τα 3 χρονια που ελεγα, εχθες συζηταγα με μια καθηγητρια αγγλικων και μου ειπε και αυτη 4,5 χρονια βία 4 και για το οικονομικο μου βγενει ποιο οικονομικά γιατι στο φροντιστήριο θελουν 55? το μηνα για ενα παιδι ενω αυτη μου ειπε 80? και τα δυο αρα

55?*8μηνες=440?*2παιδια=880-10%(λογω 2παιδιων)=792? ενω με ιδιαιτερα 80?*8μηνες=640? ειμαι 150 ευρω κερδισμενη!!!!!

 

Δεν μπορεις να συγκρινεις..γιατι 55 ευρω η α τζουνιορ ειναι απ τα πιο ακριβα που εχω ακουσει...πχ μια φιλη στελνει φετος τα παιδια της και η α ειναι με 30 ευρω το μηνα... Το μαξ που εχω ακουσει ειναι 50 ευρω και οι εκπτωσεις που ακουω ειναι συνηθως 15% αν και ακομα κι αυτο παιζει.

Επισης το 80 που λεει πρεπει να σου πει τι περιλλαμβανει και ποσες ωρες... για μια ωρα μου φαινονται πολλα και για 2 ωρες την εβδ οριακα αν βαλουμε οτι ειναι 2 τα παιδια (επισης και που θα γινεται το μαθημα...σπιτι της ή σπιτι των παιιδων)

 

Πχ αυτο με τα ιδιαιτερα οτι προχωρουν γρηγορα το ακουω συνεχεια..τελικα ομως απ οσους κανουν..δεν εχω ακουσει κανενα παιδι τελικα να περασε πιο γρηγορα ταξη (με τις κανονικες ωρες) αντε μονο να εκανε α και β τζουνιορ μαζι (που το ιδιο μπορεις να βρεις και σε φροντστηριο)

επισης περιπτωση που ενω πηγαινε το παιδι στο χωρο της για μαθημα...την ωρα του μαθηματος του εβαζε ασκησεις να κανει μονο του και σηκωνοταν κι εκανε δουλειες (μαγειρευε -απλωνε ρουχα κτλ...)

 

Υπαρχουν τα + και τα - σε καθε περιπτωση..αλλα αυτο πρεπει νατο ψαξεις καλα και να ρωτησεις για να μαθεις απ αλλους γονεις και αλλα παιδια τι παιζει...μονο ετσι θα βγαλεις συμπερασμα για τον καθενα ξεχωριστα ;)

Link to comment
Share on other sites

Ιδανικά, το παιδί χρειάζεται και τα δύο. Και διδασκαλία σε -μικρή ομάδα βέβαια, όπου μαθαίνει από τα λάθη των άλλων, υπάρχει κίνητρο για διάλογο, δημιουργείται ευχάριστη ατμόσφαιρα από καταστάσεις, δημιουργούνται προσωπικές σχέσεις, οργανώνονται δράσεις, δίνονται ευκαιρίες να συμπληρώσει κάποιον άλλον κλπ, αλλά

και ατομική διδασκαλία, όπου το παιδί για μία ώρα την εβδομάδα θα μπορεί να συμπληρώνει τα δικά του προσωπικά κενά.

Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι αν ένα σχολείο εξασφαλίζει ένα δυνατό πρόγραμμα αγγλικών, κάποια στιγμή θα πρέπει αυτό να συμπληρωθεί από μία εξατομικευμένη διδασκαλία, έστω και σε περιορισμένο χρόνο (μία ώρα την εβδομάδα).

Αν το σχολείο δεν το εξασφαλίζει αυτό, τότε σίγουρα ξεκινάμε με ένα καλό φροντιστήριο και στη συνέχεια βλέπουμε για το πότε θα ανακύψει και η ανάγκη για ατομικό μάθημα. Σίγουρα όχι πάντως 4-5 ώρες ατομικό μάθημα με ιδιαίτερο στο σπίτι. Αυτό το βρίσκω πολύ υπερβολικό και ελάχιστα αποτελεσματικό για ένα μικρό παιδάκι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεις να συγκρινεις..γιατι 55 ευρω η α τζουνιορ ειναι απ τα πιο ακριβα που εχω ακουσει...πχ μια φιλη στελνει φετος τα παιδια της και η α ειναι με 30 ευρω το μηνα... Το μαξ που εχω ακουσει ειναι 50 ευρω και οι εκπτωσεις που ακουω ειναι συνηθως 15% αν και ακομα κι αυτο παιζει.

 

 

)

 

Στη περιοχή μου πάντως, που δεν είναι καμία χάι περιοχή, κυμαίνεται η α προκαταρκτική από 50 μέχρι 60 ευρώ, τα περισσότερα έχουν 55 ευρώ την πρώτη τάξη αγγλικών

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα μια φίλη μου που έστειλε πέρσυ το γιο της αγγλικά πρώτη φορά. 35 ευρώ το μήνα πλήρωνε, αλλά δεν είναι ευχαριστημένη και φέτος θα τον αλλάξει φροντιστήριο.

 

Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν τιμές για όλους ;)

Link to comment
Share on other sites

Εμεις κανουμε αγγλικα απο το προνηπιο, υποτιθεται, στο σχολειο. Λεω υποτιθεται επειδη ειναι μικρουλια τα παιδια. Παρολα αυτα στα 7 του χρονια ηξερε βασικες λεξεις, χιαρετισμους, χρωματα, ζωα, καποια ρηματα. Ετσι αποφασισα να κανω ιδιατερα στο παιδι. Και τα παμε περιφημα. Βεβαια στο σχολειο εξακολουθει και κανει αγγλικα δυο η τρεις φορες την εβδομαδα.

Η πρωτη προκαταρκτικη ειχε 50 ευρω το μηνα και τοσο θα ειχε και η δευτερα του χρονου. Με τα ιδιαιτερα , κανουμε δυο φορες την εβδομαδα και θα βγαλουμε πρωτη και δευτερα προκαταρκτικη σε ενα χρονο. Με αυτον τον τροπο μου βγαινει 8 ωρες το μηνα περιπου επι 8 ευρω. Αγγλικη φιλολγια εχει τελειωσει η κοπελα αλλα δεν μου ζητησε παραπανω.

Ο λογος που προτιμω ιδιατερα προς το παρον δεν εχει νανκανει μονο με την εκμαθηση. Με βοηθαει και στο προγραμμα μας στα πηγαινε ελα.

Link to comment
Share on other sites

Όσες έχετε επιλέξει για τα παιδιά σας πρώτη και δευτέρα μαζί, κάνετε όλη την ύλη της πρώτης και της δευτέρας σε ένα χρόνο ή μισή και μισή; Έχετε διαφορετικά βιβλία ή αυτά που είναι 2-σε-1 και η μισή ύλη λείπει; Εντύπωση μου κάνει πώς καταφέρνει το παιδί να μάθει το διπλάσιο λεξιλόγιο στον ίδιο χρόνο - για γραμματική δεν συζητώ, έτσι κι αλλιώς πασάλειμμα κάνουν.

 

8 ευρώ είναι πολύ χαμηλή τιμή. Δεν έχει σχέση το πτυχίο, αλλά η εμπειρία, η ικανότητα και πόσο δικτυωμένη είναι η καθηγήτρια. Αν δεν μπορεί να κάνει πτυχιακές τάξεις με 20 ευρώ, κάνει μικρούλια με 8. Εφόσον ο γονιός δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα να πάρει πιο άπειρη καθηγήτρια για το επίπεδο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Θα τα κανουμε μισα μισα....σεπτεμβρη - γενναρη η μια ταξη και φλεβαρη ιουνη η αλλη. Παντα θεωρουσα υπερβολικες τις δυο προκαταρκτικες ισως επειδη εγω εκανα μονο μια σε φροντιστηριο και μετα με εβαλαν κατευθειαν πρωτη κανονικη.

Το οτι εχει καλες τιμες δεν σημαινει οτι δεν εχει εμπειρια η οτι ως γονεις δεν εχουμε απαιτησεις για τα παιδια μας. Ημαλλον αν εννοεις δεν εχω απαιτησεις οσες θα ειχα σε μεγαλυτερη ταξη, ναι δεν εχω! Αλιμονο αν φορτωνα το παιδι μου απο τωρα με τετοια αγχη. Απαιτησεις ομως για το να γινει αυτο που εχουμε συμφωνησει, σαφως και εχω.

Ξαναλεω βεβαια οτι ο δικος μου κανει αγγλικα και στο σχολειο και φετος στο σχολειο ειναι η τεταρτη χρονια που θα κανει. Κοιταζοντας λοιπον την υλη της πρωτης προκ, τα περισσοτερα τα ξερει.....

Επισης, επειδη και τα αγγλικα μου ειναι καλα, και επειδη εχω και εγω διδαξεισε παιδακια ( χωρις αναλογο πτυχιο αλλα με επιτυχια τολμω να πω), θα ακολουθησω το απλο ΄βλεποντας και κανοντας΄.

Παντως οι τιμες για ιδιαιτερα που αναφερατε ειναι παρα πολλα....

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...