Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ξενη γλωσσα!Ποτε ξεκινησατε?


Recommended Posts

Υπάρχουν ανάλογα θέματα με αρκετό υλικό μέσα και νομίζω ότι απαντάει σε όλα τα ερωτήματα σου.

 

Δες ενδεικτικά:

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=142108

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=35034

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=29102

 

Είναι αρκετές σελίδες και τα τρία αλλά αξίζει να το διαβάσει κάποιος που τον ενδιαφέρει το θέμα.

 

Νομίζω πως το πιο σωστό είναι ότι το παιδί σε καθοδηγεί. Η δασκάλα των αγγλικών πάντως μου είχε πει πέρυσι να την αφήσω για τρίτη δημοτικού να ξεκινήσει την πρώτη τάξη και δε το μετανιώσαμε. Φέτος είναι πιο ώριμη και είναι άψογη στη τάξη της.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 123
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Παρεμπιπτόντως, να πω ότι όλα αυτά τα περί έκθεσης των παιδιών από νωρίς στην ξένη γλώσσα, με playgroups, native speakers κλπ, τα θεωρώ χάσιμο χρόνου καθαρά. Δεν πιστεύω ότι έχουν ουσιαστικό αντίκρυσμα, μακροπρόθεσμα, στην εκμάθηση της συγκεκριμένης ξένης γλώσσας.

 

Συμφωνώ... Επίσης κοροϊδία θεωρώ τα "αγγλικά" που διδάσκουν σε παιδικούς σταθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ... Επίσης κοροϊδία θεωρώ τα "αγγλικά" που διδάσκουν σε παιδικούς σταθμούς.

 

Ναι, αυτά θεωρώ πως είναι προς εντυπωσιασμό των υποψήφιων πελατών. Βέβαια, αν θα επέλεγα ούτως ή άλλως αυτόν τον σταθμό, εντάξει, δε θα πάθουν και κακό αν μάθουν τα παιδιά τα χρώματα και τους αριθμούς πχ από τα προνήπια. Αλλά δε θα ήταν κριτήριο επιλογής σταθμού τα αγγλικά, για μένα.

 

Όμως το να χάνουμε το απόγευμά μας και να τρέχουμε με το παιδί στην άλλη άκρη της πόλης σε αγγλική ομάδα στην ηλικία των 3 ετών ή να πληρώνω native speaker να έρχεται σπίτι να μιλάει στο παιδί αγγλικά 1-2 ώρες τη βδομάδα, πάλι στην ίδια ηλικία, αυτό το βρίσκω εντελώς ανούσιο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά να πω ότι μιλάω για τα Αγγλικά που είναι η βασική γλώσσα που μας απασχολεί και η οποία κατά βάθος είναι και μια εύκολη γλώσσα.

Οσο νωρίτερα έρθουν σε επαφή με τη ξένη γλώσσα σίγουρα θα ήταν καλύτερα...

 

Ομως, επειδή είμαστε στην ΕΛΛΑΔΑ με δασκάλες( native ή όχι) ελληνικής νοοτροπίας και καθεστώς εργασίας , θα συμφωνήσω απόλυτα με τις υπόλοιπες ότι είναι τσάμπα κόπος, χρόνος για τα παιδιά και χρήματα.. αν και δεν είναι αυτό το θέμα.

 

Στη Ελλάδα εφόσον δεν πάει το παιδί σε ξενόγλωσσο σχολείο , η σωστή ηλικία φαίνεται να είναι B ή Γ δημοτικού και πάνω. Ότι και να έχουν κάνει πρίν ...στο ίδιο επίπεδο θα είναι με αυτά που ξεκινούν τότε καθώς ΕΤΣΙ είναι το σύστημα. Δεν έχουν καν προβάδισμα στην προφορά το οποίο είναι το μόνο ζητούμενο για μένα στην προσχολική ηλικία.

Link to comment
Share on other sites

Παρεμπιπτόντως, να πω ότι όλα αυτά τα περί έκθεσης των παιδιών από νωρίς στην ξένη γλώσσα, με playgroups, native speakers κλπ, τα θεωρώ χάσιμο χρόνου καθαρά. Δεν πιστεύω ότι έχουν ουσιαστικό αντίκρυσμα, μακροπρόθεσμα, στην εκμάθηση της συγκεκριμένης ξένης γλώσσας.

 

Σε γκρουπ όπου θα είναι πολλά παιδιά και με Ελληνίδα δασκάλα, όπου βασικά παίζουν και ακούγονται και λίγες φράσεις στα Αγγλικά, δεν μπορώ να φανταστώ κανένα πλεονέκτημα. Αν μιλάνε με native speaker από μικρά, έχω δει και στον εαυτό μου και στα παιδιά μου 2 βασικά πλεονεκτήματα:

1) προφορά, που παίζει τεράστειο ρόλο η ηλικία, δύσκολα διορθώνεται σε μεγάλη ηλικία

2) μαθαίνεις γραμματική ενστικτωδώς, σκέφτεσαι κατευθείαν στην ξένη γλώσσα. Το παιδί των 3,4,5 χρονών, φτιάχνει προτάσεις και βρίσκει τη σύνταξη, χωρίς καν να ξέρει ακόμη ποιος είναι ο κανόνας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στη Ελλάδα εφόσον δεν πάει το παιδί σε ξενόγλωσσο σχολείο , η σωστή ηλικία φαίνεται να είναι B ή Γ δημοτικού και πάνω. Ότι και να έχουν κάνει πρίν ...στο ίδιο επίπεδο θα είναι με αυτά που ξεκινούν τότε καθώς ΕΤΣΙ είναι το σύστημα. Δεν έχουν καν προβάδισμα στην προφορά το οποίο είναι το μόνο ζητούμενο για μένα στην προσχολική ηλικία.

 

Ναι, αυτό θεωρώ κι εγώ.

 

Αν μιλάνε με native speaker από μικρά, έχω δει και στον εαυτό μου και στα παιδιά μου 2 βασικά πλεονεκτήματα:

1) προφορά, που παίζει τεράστειο ρόλο η ηλικία, δύσκολα διορθώνεται σε μεγάλη ηλικία

2) μαθαίνεις γραμματική ενστικτωδώς, σκέφτεσαι κατευθείαν στην ξένη γλώσσα. Το παιδί των 3,4,5 χρονών, φτιάχνει προτάσεις και βρίσκει τη σύνταξη, χωρίς καν να ξέρει ακόμη ποιος είναι ο κανόνας.

 

Α)Μα μπορεί κάλλιστα το παιδί να ξεκινήσει την ξένη γλώσσα στα 7-8-9 χρόνια με άγγλο δάσκαλο και να του μεταδώσει τη σωστή προφορά εξ αρχής.

 

Β)Στα 3-4-5, προσωπικά, με ενδιέφερε πολύ περισσότερο να μάθουν σωστή γραμματική και σύνταξη στα ελληνικά. Η δική μου άποψη είναι ότι, εφόσον μιλάμε για λατινογενείς γλώσσες, είναι καλύτερα να μάθεις τη μητρική σου άρτια και μετά να ξεκινήσεις την εκμάθηση της επόμενης. Αν το θέμα ήταν τα κινέζικα, ας πούμε, τότε ενδεχομένως να το σκεφτόμουν διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό θεωρώ κι εγώ.

 

 

 

Α)Μα μπορεί κάλλιστα το παιδί να ξεκινήσει την ξένη γλώσσα στα 7-8-9 χρόνια με άγγλο δάσκαλο και να του μεταδώσει τη σωστή προφορά εξ αρχής.

 

Β)Στα 3-4-5, προσωπικά, με ενδιέφερε πολύ περισσότερο να μάθουν σωστή γραμματική και σύνταξη στα ελληνικά. Η δική μου άποψη είναι ότι, εφόσον μιλάμε για λατινογενείς γλώσσες, είναι καλύτερα να μάθεις τη μητρική σου άρτια και μετά να ξεκινήσεις την εκμάθηση της επόμενης. Αν το θέμα ήταν τα κινέζικα, ας πούμε, τότε ενδεχομένως να το σκεφτόμουν διαφορετικά.

 

Γενικά η προφορά όσο περνούν τα χρόνια, δε μαθαίνεται εύκολα. Νομίζω ότι καπου είχα διαβάσει ότι το πρώτο παράθυρο κλείνει πριν τα 5, αλλά θα πρέπει να το ψάξω, δεν έχω πρόχειρο link. Κάτι με την ίδια την ανάπτυξη από σωματικής πλευράς. Τώρα βέβαια να αγχωθεί κανείς ότι δε θα μιλήσει σωστά το παιδί άμα ξεκινήσει στα 7 αντί τα 4, όντως αστείο είναι. Απλά υπάρχει ένα πλεονέκτημα όσο πιο μικρό είναι. Σίγουρα μετά την εφηβεία, προφορά δε μαθαίνεται εύκολα, ας ζήσει κανείς και όλη του τη ζωή στο εξωτερικό.

Τώρα για γραμματική, σίγουρα τελικά ένα παιδί που θα διαβάζει, θα μάθει, απλά μικρό, μαθαίνει χωρίς τον ίδιο κόπο. Οπως στη μητρική γλώσσα μπορεί να συντάξει μια πρόταση σωστα πολύ πριν διδαχθεί τους κανόνες επίσημα, το ίδιο και με τη δευτερη γλώσσα.

Προσωπικά, σίγουρα δε θα αγχωνόμουν, το παιδί και στα 3 θα μάθει και στα 7 και στα 10, και δεν υπάρχει γενικά και λόγος να πιέζεται. Απλώς δεν έχω δει κανένα πρόβλημα με το να "μπερδέψει" δύο ή παραπάνω γλώσσες. Και εγώ θυμάμαι να μαθαίνω ανάγνωση ταυτόχρονα σε 2 γλώσσες, και ο μικρός μου έτυχε να μάθει ταυτόχρονα και τα δύο αλφάβητα και δεν είδα ποτέ πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως είμαι πιο επιφυλακτική, ακριβώς επειδή είδα παιδάκι να μπερδεύεται. 4χρονο γεννημένο στην Ελλάδα, με Έλληνα πατέρα και με μητέρα Αμερικανίδα, οπότε και δίγλωσσο, που μπέρδευε πολλές αγγλικές λέξεις στα ελληνικά του, με αποτέλεσμα να μην το καταλαβαίνουν τα συνομίληκα. Δε μου άρεσε σαν εικόνα.

 

Αλλά κι από τις υπόλοιπες εμπειρίες μου, διαφωνώ και για τη γραμματική και για την προφορά. Θεωρώ πως έχει περισσότερο να κάνει με την κλίση του κάθε ανθρώπου στις ξένες γλώσσες, παρά με το πότε θα τις ξεκινήσει. Ιδιαίτερα αν μιλάμε για ηλικίες παιδιών δημοτικού, γιατί για τέτοιες ηλικίες μιλάμε εδώ, όχι για έφηβους ή ενήλικες.

Link to comment
Share on other sites

Συμμαθητης του γιου μου, διγλωσσο, στη ηλικια των 5 υστερουσε και στο λεξιλογιο και στην προφορα, χωρις να εχει το παιδι καποιο προβλημα. Αντιθετα το θεωρουσα πολυ φυσιολογικο οταν οι γονεις του μιλουσαν δυο γλωσσες.

Και το δευτερο παιδι τους αργησε να αναπτυξει την κυρια γλωσσα.

 

Αλλα δεν εχει καμια σημασια ο παραλληλισμος με τα διγλωσσα παιδια.

Μια δασκαλα δεν μπορει να αντικταστησει τον ενα γονεα.

Link to comment
Share on other sites

Σ

Αλλα δεν εχει καμια σημασια ο παραλληλισμος με τα διγλωσσα παιδια.

Μια δασκαλα δεν μπορει να αντικταστησει τον ενα γονεα.

 

Όχι βέβαια, έχεις δίκιο σε αυτό. Το αναφέρω όμως, γιατί ο στόχος των μαμάδων που ασχολούνται με αυτό το ζήτημα από την ηλικία των 3, είναι να κατορθώσουν τα παιδιά τους να κατακτήσουν την αγγλική, όπως και τη μητρική τους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Όχι βέβαια, έχεις δίκιο σε αυτό. Το αναφέρω όμως, γιατί ο στόχος των μαμάδων που ασχολούνται με αυτό το ζήτημα από την ηλικία των 3, είναι να κατορθώσουν τα παιδιά τους να κατακτήσουν την αγγλική, όπως και τη μητρική τους.

 

Ε εντάξει, αν δεν έχεις κάποιον να μιλά όλη τη μέρα αγγλικά στο σπίτι, ή δεν πάει σε αγγλόφωνο σχολείο, δε νομίζω κανείς να το πιστεύει αυτό ότι γίνεται!

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει, αν δεν έχεις κάποιον να μιλά όλη τη μέρα αγγλικά στο σπίτι, ή δεν πάει σε αγγλόφωνο σχολείο, δε νομίζω κανείς να το πιστεύει αυτό ότι γίνεται!

 

Κι όμως αυτό πιστεύουν! Ειδικά οι εμπνευστές των αγγλικών playgroups με τις native speakers σε μωρά παιδιά 2 και 3 ετών, είτε στο σπίτι, είτε σε άλλο χώρο, αυτό πλασάρουν!

Link to comment
Share on other sites

εχουμε εικονα απο τιμες για αγγλικα σε ιδιαιτερα μαθηματα?? σκεφτομαι να ξεκινησω τον μικρο μου απο το σεπτεμβρη, θα ειναι β δημοτικου....νομιζω μιαμιση ωρα την εβδομαδα θα ειναι υπερ αρκετο...εχετε εικονα απο τιμες να ξερω τι θα περιμενω να ακουσω??

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

Στην πολη μου εχω ακουσει 10-12 ευρω. Στην Αθηνα ισως ειναι πιο ακριβα.

Και εγω σε ιδιαιτερο προσανατολιζομαι, το φροντιστηριο μου φαινεται χασιμο χρονου.

Link to comment
Share on other sites

εχουμε εικονα απο τιμες για αγγλικα σε ιδιαιτερα μαθηματα?? σκεφτομαι να ξεκινησω τον μικρο μου απο το σεπτεμβρη, θα ειναι β δημοτικου....νομιζω μιαμιση ωρα την εβδομαδα θα ειναι υπερ αρκετο...εχετε εικονα απο τιμες να ξερω τι θα περιμενω να ακουσω??

 

Παιζουν πολλα πραγματα, ξεκινωντας απο το που μενεις, αν σου κανει μαθημα καποιος εμπειρος η νεος, native speaker η οχι, ποσο κοντα στο σπιτι σου ειναι, αν το μαθημα συνδυαζεται με αλλα παιδακια στην οικογενεια η τη γειτονια κλπ κλπ. Το χαμηλοτερο που εχω ακουσει ηταν 7, το ψηλοτερο 25 για να καταλαβεις το ευρος τιμων στην Αττικη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

να καταθέσω κι εγώ την προσωπική μου εμπειρια...

Συμφωνώ με το χάσιμο χρόνου στα διάφορα play groups και νηπιαγωγεία..Θυμάμαι όταν έκανα εκπαιδευτικά προγράμματα σε ένα ιδ. μουσείο, είχε έρθει ένα τύπου αγγλόφωνο νηπιαγωγείο και οι εκπαιδευτικοί "μιλουσαν" αγγλικά σαν τον Τσίπρα (χωρίς παρεξήγηση)...Αν δεν είναι native speaker ο ένας γονιός, το παιδί απλά δε μαθαίνει. Έχω φιλικό ζευγάρι με μπαμπα που μιλάει αγγλικά σαν τα ελληνικά, καθ. πανεπιστημίου, μιλούσε στον μικρό από νωρίς, για μένα είτε το έκανε είτε όχι στο ίδιο επίπεδο θα ήταν το παιδί.

Η κόρη μου ξεκίνησε γ δημοτικού, με ελληνίδα συστημένη, που στην πορεία βγήκε άσχετη, έως και ανορθόγραφη, Ένας χρόνος χαμένος. Στη συνεχεια επέλεξα να τη στείλω σε οικοδιδασκαλείο στην περιοχή, το πιο ακριβό, το πιο εγγυημένο, που το έχει μια ελληνοαμερικανίδα που έχει τα ελληνικα ως δεύτερη ξένη γλώσσα, είναι συγγραφέας βιβλίων κλπ κλπ..Το παιδί μου απογειώθηκε, σε ένα αγγλόφωνο εντελώς περιβάλλον, απέκτησε προφορά, βλέπει ντοκιμαντερ στο bbc, μπήκε στην κουλτούρα της γλώσσας.

Θέλω να πω, προσοχή λίγο στο ποιος κάνει το ιδιαιτερο, συνήθως δε ζητάμε πτυχία και απόδειξη εμπειρίας, πολύ κακώς. Όταν πάμε σε μια συνέντευξη για εργασία κάπως καλούμαστε να αποδείξουμε τα προσόντα μας, στα ιδιαίτερα όχι. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας που λέω, απλά δεν είναι κι αυτό πανάκεια.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω, προσοχή λίγο στο ποιος κάνει το ιδιαιτερο, συνήθως δε ζητάμε πτυχία και απόδειξη εμπειρίας, πολύ κακώς. Όταν πάμε σε μια συνέντευξη για εργασία κάπως καλούμαστε να αποδείξουμε τα προσόντα μας, στα ιδιαίτερα όχι. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας που λέω, απλά δεν είναι κι αυτό πανάκεια.

Σωστό, και το ίδιο ισχύει και σε φροντιστήρια. Μπορεί κανείς να δελεαστεί από την χαμηλή τιμή ή του ιδιαίτερου ή του φροντιστηρίου και τελικά απλά να πετάξει τα λεφτά του για ένα και παραπάνω χρόνια μέχρι να καταλάβει τι γίνεται.

Οταν έψαχνα να δω αν θα διαλέξω φροντιστήριο, είχα ζητήσει να δω και μάθημα, να ακούσω το δάσκαλο να μιλάει, να δω τι βιβλία κάνει κλπ. Σε κάποια μου το αρνήθηκαν και προφανώς έφυγα τρέχοντας. Τελικά κατέληξα σε ιδιαίτερο και εκεί από το τηλέφωνο κιόλας έλεγα ότι θέλω η συνέντευξη να γίνει στα αγγλικά και να φέρουν ο,τι πτυχίο έχουν. Εκεί είδα και το αμίμητο από native speaker καθηγητρια αγγλικής φιλολογίας, όπως παρουσιαζόνταν: ήταν γεννημένη Ελλάδα, από Έλληνες γονείς και το πτυχίο ήταν ΓΑΛΛΙΚΗΣ φιλολογίας...

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πω, προσοχή λίγο στο ποιος κάνει το ιδιαιτερο, συνήθως δε ζητάμε πτυχία και απόδειξη εμπειρίας, πολύ κακώς. Όταν πάμε σε μια συνέντευξη για εργασία κάπως καλούμαστε να αποδείξουμε τα προσόντα μας, στα ιδιαίτερα όχι. Φυσικά αυτό δεν είναι ο κανόνας που λέω, απλά δεν είναι κι αυτό πανάκεια.

 

Πολύ σωστά. Παίζει απίστευτη μούφα στο ιδιαίτερο. Το πιο συνηθισμένο είναι οι κάτοχοι proficiency, που θα αναλάβουν το οτιδήποτε και θα ψάχνονται στα τυφλά για το σύστημα που πρέπει να ακολουθήσουν. Υπάρχουν και πολύ χειρότερα, όμως. Φταίνε και οι γονείς, βέβαια. Οι περισσότεροι ενδιαφέρονται μόνο για την τιμή και σχεδόν ποτέ δεν μπαίνουν στη διαδικασία να ελέγξουν τα προσόντα του καθηγητή.

 

Οι πιο δύσκολες τάξεις είναι οι junior και τα πτυχία. Εκεί κυρίως μετράει η εμπειρία του καθηγητή. Προσωπικά, στις junior δε θα έκανα ιδιαίτερο. Ανάλογα και με το παιδί, βέβαια. Θέλω να μπει στην ξένη γλώσσα με έναν διασκεδαστικό κι ευχάριστο τρόπο, πράγμα ουσιαστικά αδύνατον, κατά τη γνωμη μου, στο 1-1 ιδιαίτερο.

Link to comment
Share on other sites

Το χειρότερο το άκουσα πρόσφατα... Μια κοπέλα, απόφοιτος λυκείου στην καλύτερη, με την οποία ειχα επαγγελματική συνεργασία ένα φεγγάρι και δεν ήξερε να μιλήσει ελληνικά, αναπληρώνει ιδιοκτήτρια γνωστού συνοικιακού φροντιστηρίου της περιοχής μου όταν λείπει...Αμφιβάλλω από το γενικοτερο επίπεδο αν έχει καν προφισιενσι. Μπήκα στο linkedin και δηλώνει καθηγήτρια αγγλικών. Και κάνει μάθημα σε παιδια γειτόνισσας που ο άντρας της έχει αποφοιτήσει από το Κέμπριτζ.. :)Καλά της λέω, εσύ δεν το κατάλαβες ότι πετάτε λεφτά με το να κάνει μάθημα στα παιδιά σου η ταδε, ο άντρας σου δεν το είδε?

Είναι απιστευτο πώς από έλλειψη χρόνου, γνώσεων αλλά και ενδιαφέροντος πόσοι γονεις δεν ασχολούνται καν με το ποιος κάνει μάθημα στα παιδιά τους. Ό,τι δηλώσεις εισαι σε αυτή τη χώρα και τώρα με την ανεργία όλοι το παίζουν καθηγητές. Κρίμα ειναι, χαμένος χρόνος και λάθος βάσεις στην ξένη γλώσσα, καλύτερα καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

οταν απεχεις απο την αγγλικη χρονια, πως κρινεις το μαθημα του ιδιαιτερου??τα βιβλια??τον τροπο διδασκαλιας που απο τα δικα μας χρονια,απεχει ετη φωτος??εχω κανα δυο γνωστους που κανουν ιδιαιτερα στα παιδια τους τα οποια ειναι πεμπτη δημοτικου ηλικιακα αρα και σε μεγαλη ταξη στα αγγλικα...ελεγα να ξεκινησω απο αυτους...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

οταν απεχεις απο την αγγλικη χρονια, πως κρινεις το μαθημα του ιδιαιτερου??τα βιβλια??τον τροπο διδασκαλιας που απο τα δικα μας χρονια,απεχει ετη φωτος??εχω κανα δυο γνωστους που κανουν ιδιαιτερα στα παιδια τους τα οποια ειναι πεμπτη δημοτικου ηλικιακα αρα και σε μεγαλη ταξη στα αγγλικα...ελεγα να ξεκινησω απο αυτους...

 

Θα σου έλεγα να ξεκινήσεις από γνωστούς, να σου πουν και τι να αποφύγεις (είναι π.χ. φροντιστήρια που έχουν κακή φήμη σε κάθε περιοχή αν ρωτήσεις) και να σου συστήσουν τόσο φροντιστήρια όσο και ιδιαίτερα. Από εκεί και πέρα, βλέπεις και το τυπικο (πτυχίο) και αν φαίνεται να έχει διάθεση ο δάσκαλος και τελικά και τι ταιριάζει στο κάθε παιδί. Μπορεί ένα παιδάκι να μη δένει με τίποτα με τον καλύτερο δάσκαλο του κόσμου, συμβαίνουν κι αυτά.

Επίσης αν υπάρχει συνοικιακό βιβλιοπωλείο κι εκεί είναι καλό μέρος να ρωτήσεις πολλές φορές, ξέρουν ποιοι κάνουν μαθήματα στην περιοχή, ποιος έχει κακή φήμη, ποια φροντιστήρια έχουν επιτυχίες κλπ

Link to comment
Share on other sites

οταν απεχεις απο την αγγλικη χρονια, πως κρινεις το μαθημα του ιδιαιτερου??τα βιβλια??τον τροπο διδασκαλιας που απο τα δικα μας χρονια,απεχει ετη φωτος??εχω κανα δυο γνωστους που κανουν ιδιαιτερα στα παιδια τους τα οποια ειναι πεμπτη δημοτικου ηλικιακα αρα και σε μεγαλη ταξη στα αγγλικα...ελεγα να ξεκινησω απο αυτους...

 

Καλά είναι να ξεκινήσεις από τους γνωστούς σου.

 

Για τα υπόλοιπα, εγώ θα έλεγα:

1)"Κόβεις" καταρχάς την καθηγήτρια. Είναι γλυκιά, χαμογελαστή, κεφάτη; (εφόσον το παιδί σου είναι τόσο μικρό) Ποια είναι τα πτυχία της; Ζήτα να τα δεις. Ποια η εμπειρία της; Μπορεί να την αποδείξει με κάποιο τρόπο; Έχει ξαναδιδάξει junior τάξεις;

 

2)Ποια βιβλία κάνει; Ζήτα να τα δεις ή να σου τα γράψει σε ένα χαρτί και να πας σε ένα βιβλιοπωλείο να τα μελετήσεις με την ησυχία σου. Αν θέλεις ανάφερέ τα και εδώ στο φόρουμ, υπάρχουν καθηγήτριες αγγλικών, να σου πουν μια άποψη.

 

3)Ποια θα είναι η ύλη που θα καλύψουν μέσα στη χρονιά; Τι θα περιλαμβάνει το μάθημα; Πόσο διάβασμα θα έχει το παιδί στο σπίτι; Αν δεις περισσότερες από 1-2 καθηγήτριες, κράτα σημειώσεις!

 

Έτη φωτός δε θα έλεγα ότι απέχει το μάθημα από τα δικά μας χρόνια. Έχει γίνει αρκετα μεγάλη αλλαγή στα φροντιστήρια, γιατί έχουν μπει διαδραστικοί πίνακες κλπ., αλλά, στο ιδιαίτερο, ένα λαπτοπ που κουβαλάει η καθηγήτρια και γίνονται κάποιες από τις ασκήσεις εκεί, δεν είναι και η φοβερή καινοτομία. Αν ασχοληθείς, μπορείς να κρίνεις και να συγκρίνεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 χρόνια μετά...

Καλησπέρα. Έχω ένα αγοράκι που είναι 6 χρόνων. Θα ήθελα τη γνώμη σας πότε πιστεύετε είναι η κατάλληλη ηλικία να μάθει μια ξένη γλώσσα? Συγκεκριμένα γερμανικά. Εγώ και ο άντρας μου έχουμε γεννηθεί και μεγαλώσει στην Γερμανία αλλά δυστυχώς δεν μιλάμε καθόλου γερμανικά στο σπίτι. Ο άντρας μου έχει ξεχάσει σχεδόν την γερμανική γλώσσα κι εγώ αρχίζω και ξεχνάω λέξεις. Όμως θα ήθελα να μάθει το παιδί. Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή?

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πρίν, Vicky-tz είπε:

Καλησπέρα. Έχω ένα αγοράκι που είναι 6 χρόνων. Θα ήθελα τη γνώμη σας πότε πιστεύετε είναι η κατάλληλη ηλικία να μάθει μια ξένη γλώσσα? Συγκεκριμένα γερμανικά. Εγώ και ο άντρας μου έχουμε γεννηθεί και μεγαλώσει στην Γερμανία αλλά δυστυχώς δεν μιλάμε καθόλου γερμανικά στο σπίτι. Ο άντρας μου έχει ξεχάσει σχεδόν την γερμανική γλώσσα κι εγώ αρχίζω και ξεχνάω λέξεις. Όμως θα ήθελα να μάθει το παιδί. Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή?

δ θα μιλησω σαν ειδικος,απλα σαν μαμα.η κορη μου ξεκινησε αγγλικα στο σχολειο στην πρωτη δημοτικου,κ φετος σε φροντιστηριο.θα προτιμουσα να κανει μαζι a + b junior,αλλα κανει μονο a,ειμαι ευχαριστημενη ως τωρα.θεωρω οτι γινεται δουλεια κ σς2το σχολειο.γενικα δ ειμαι υπερ στο να κανουν πολλα χρονια μια γλωσσα κ σκεφτομουν μηπως την ξεκινησω κ μεγαλυτερη

ο γιος μου κανει αγγλικα απο το προνηπιο,βλεπω μια μικρη εφεση,κ σκεφτομαι μηπως ξεκινησει του χρονου την a

γενικα σαν ηλικια κ αν το θελει κ το παιδι,θα μπορουσε να ξεκινησει αμεσα.αλλα εγω θα σκεφτομουν αν θα συμπεσουν μαζι με τα αγγλικα για να μην φορτωθει πολλα.κ μετα θα εκανα την ερευνα πως γινεται το μαθημα,ηλικιες κλπ,κ αναλογα αν πατε σε φροντιστηριο η ιδιαιτερα

επισης στο δημοτικο μπαινει δευτερη ξενη γλωσσα στην ε' δημοτικου.θα το συνυπολογιζα κ αυτο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...