Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Απορίες για ξεκίνημα Α δημοτικού


Recommended Posts

1 ώρα πρίν, μαγιοπουλας είπε:

 

1 ώρα πρίν, μαγιοπουλας είπε:

βοηθάνε στο γραφείο ιμο.

Και ο ψιλος ο μαρκαδόρος βοηθάει στο σωστό πιάσιμο. 

 

Ενα ωραίο κολπακι που μας βοήθησε στην αρχή για το σωστό μέγεθος των γραμμάτων είναι η clever cat. Ζωγραφίζεις σε ένα ξυλάκι ή κομμάτι χαρτόνι τις γραμμές του τετραδίου. Από την πάνω γραμμή μέχρι την μέση της σειράς το κεφάλι, από την μέση μέχρι την κάτω γραμμή το σώμα και από κάτω από την γραμμή την ουρά. Αν γκουκλαρετε clever cat handwriting θα το δείτε καλύτερα. 

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 ώρες πρίν, Mama_Anesti_ είπε:

 

Και ο ψιλος ο μαρκαδόρος βοηθάει στο σωστό πιάσιμο. 

 

Ενα ωραίο κολπακι που μας βοήθησε στην αρχή για το σωστό μέγεθος των γραμμάτων είναι η clever cat. Ζωγραφίζεις σε ένα ξυλάκι ή κομμάτι χαρτόνι τις γραμμές του τετραδίου. Από την πάνω γραμμή μέχρι την μέση της σειράς το κεφάλι, από την μέση μέχρι την κάτω γραμμή το σώμα και από κάτω από την γραμμή την ουρά. Αν γκουκλαρετε clever cat handwriting θα το δείτε καλύτερα. 

 

 

Ωραια ιδέα.δεν την ήξερα.εχωωπαρει τέτοια μολύβια για να συνηθίζει για του χρόνου.

Έχει όμως ήδη καλό πιάσιμο,τριποδικη γραφη κ σωστή στάση σώματος.Αυτα τα έχει ήδη κατακτήσει.Βεβαια λένε ότι το χέρι ολοκληρώνεται στα 7.

πρίν από 10 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Ωραια ιδέα.δεν την ήξερα.εχωωπαρει τέτοια μολύβια για να συνηθίζει για του χρόνου.

Έχει όμως ήδη καλό πιάσιμο,τριποδικη γραφη κ σωστή στάση σώματος.Αυτα τα έχει ήδη κατακτήσει.Βεβαια λένε ότι το χέρι ολοκληρώνεται στα 7.

Σε γραμμές δεν ξέρω αν έχει γράψει στο σχολειο.Στο σπίτι πάντως όχι Να πάρω λέτε ένα τετράδια πρώτης γραφής?

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Σε γραμμές δεν ξέρω αν έχει γράψει στο σχολειο.Στο σπίτι πάντως όχι Να πάρω λέτε ένα τετράδια πρώτης γραφής?

 

Και του χρόνου τι θα κάνει στο σχολείο; τα ίδια;

Αφού ήδη πιάνει σωστά το παιδί, είναι ήδη μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, vtgian είπε:

 

Και του χρόνου τι θα κάνει στο σχολείο; τα ίδια;

Αφού ήδη πιάνει σωστά το παιδί, είναι ήδη μπροστά.

Κι εγω το σκεφτηκα οτι μπορεί να βαρεθεί.

Το σχολειο αλλά κιβεμεις έχει δωσειβμεγαληωεμφαση κ στην λεπτή κ στην αδρή κι ητοκοτητα αλλά κ στην ολοκλήρωση εργασίας κ συγκέντρωση.Οποτε έχει ήδη κερδίσει πολλά.Αλλα παιδιά ξέρουν κβνα διαβάζουν ενώ αυτή αρχή να συλλα βάζει κάποιους φθόγγοι.πχ πα,τα άλλα δεν με πειράζει καθόλου αυτό.Επισης από τον ιουμιου αναγνωρίζει τις λέξεις που αρχίζουν από ένα γράμμα κ οχιβμονο σαν ήχο αλλά κ σε συνδυασμό.πχ καναπές,κουτσουλιά.

Νομίζω ότι ειναι οκ.Τι λετεψεσεις οιβπιι εμ.πειρες?

Επίσης από το σαιτ που σας είπα της τυπώνω ζωγραφιές με περίγραμμα τα για να κάνει.

 

 

πρίν από 10 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Κι εγω το σκεφτηκα οτι μπορεί να βαρεθεί.

Το σχολειο αλλά κιβεμεις έχει δωσειβμεγαληωεμφαση κ στην λεπτή κ στην αδρή κι ητοκοτητα αλλά κ στην ολοκλήρωση εργασίας κ συγκέντρωση.Οποτε έχει ήδη κερδίσει πολλά.Αλλα παιδιά ξέρουν κβνα διαβάζουν ενώ αυτή αρχή να συλλα βάζει κάποιους φθόγγοι.πχ πα,τα άλλα δεν με πειράζει καθόλου αυτό.Επισης από τον ιουμιου αναγνωρίζει τις λέξεις που αρχίζουν από ένα γράμμα κ οχιβμονο σαν ήχο αλλά κ σε συνδυασμό.πχ καναπές,κουτσουλιά.

Νομίζω ότι ειναι οκ.Τι λετεψεσεις οιβπιι εμ.πειρες?

Επίσης από το σαιτ που σας είπα της τυπώνω ζωγραφιές με περίγραμμα τα για να κάνει.

 

 

Α...δεν το χω δοκιμάσει αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορεί να γράψει λέξη αν την υπαγόρευση.κ δεν ειναι κ το ζητούμενο νομίζω για τώρα.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 36 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Κι εγω το σκεφτηκα οτι μπορεί να βαρεθεί.

Το σχολειο αλλά κιβεμεις έχει δωσειβμεγαληωεμφαση κ στην λεπτή κ στην αδρή κι ητοκοτητα αλλά κ στην ολοκλήρωση εργασίας κ συγκέντρωση.Οποτε έχει ήδη κερδίσει πολλά.Αλλα παιδιά ξέρουν κβνα διαβάζουν ενώ αυτή αρχή να συλλα βάζει κάποιους φθόγγοι.πχ πα,τα άλλα δεν με πειράζει καθόλου αυτό.Επισης από τον ιουμιου αναγνωρίζει τις λέξεις που αρχίζουν από ένα γράμμα κ οχιβμονο σαν ήχο αλλά κ σε συνδυασμό.πχ καναπές,κουτσουλιά.

Νομίζω ότι ειναι οκ.Τι λετεψεσεις οιβπιι εμ.πειρες?

Επίσης από το σαιτ που σας είπα της τυπώνω ζωγραφιές με περίγραμμα τα για να κάνει.

 

 

Α...δεν το χω δοκιμάσει αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορεί να γράψει λέξη αν την υπαγόρευση.κ δεν ειναι κ το ζητούμενο νομίζω για τώρα.

 

Αφού τελειώσει το νηπιαγωγείο, από το παιδί περιμένουμε να μπορεί να αναγνωρίσει όλα τα γράμματα πεζά και κεφαλαία (όχι τις συλλαβές), να μπορεί να μετρήσει και να αναγνωρίσει ένα σύνολο αντικειμένων μέχρι το 20, όταν ζωγραφίζει να μη βγαίνει έξω από το περίγραμμα, να μπορεί να ολοκληρώσει μία σύντομη εργασία, να μπορεί με δικά του λόγια να πει μια μικρή ιστορία. Να μπορεί επίσης να συγκρίνει κάποια βασικά (μεγάλο-μικρό, πολλά-λίγα) Το νηπιαγωγείο ουσιαστικά συστήνει στο παιδί κάποιους κανόνες και το εντάσσει στην ομάδα. Αυτός είναι ο ρόλος τους, κυρίως ψυχοκοινωνικός.

 

Το κράτημα του μολυβιού τελειοποιείται στην πρώτη, όπως και το μέγεθος των γραμμάτων.

 

Από όσο καταλαβαίνω, η δική σου είναι ήδη πιο μπροστά από το μέσο όρο. Μπορεί να κάποια να μπορούν να διαβάσουν, σίγουρα όμως τα περισσότερα δεν μπορούν. Επίσης ακόμα είμαστε στην αρχή της χρονιάς, μέχρι το καλοκαίρι θα δεις ότι κατακτούν πολλές νέες δεξιότητες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 11 λεπτά , vtgian είπε:

 

Αφού τελειώσει το νηπιαγωγείο, από το παιδί περιμένουμε να μπορεί να αναγνωρίσει όλα τα γράμματα πεζά και κεφαλαία (όχι τις συλλαβές), να μπορεί να μετρήσει και να αναγνωρίσει ένα σύνολο αντικειμένων μέχρι το 20, όταν ζωγραφίζει να μη βγαίνει έξω από το περίγραμμα, να μπορεί να ολοκληρώσει μία σύντομη εργασία, να μπορεί με δικά του λόγια να πει μια μικρή ιστορία. Να μπορεί επίσης να συγκρίνει κάποια βασικά (μεγάλο-μικρό, πολλά-λίγα) Το νηπιαγωγείο ουσιαστικά συστήνει στο παιδί κάποιους κανόνες και το εντάσσει στην ομάδα. Αυτός είναι ο ρόλος τους, κυρίως ψυχοκοινωνικός.

 

Το κράτημα του μολυβιού τελειοποιείται στην πρώτη, όπως και το μέγεθος των γραμμάτων.

 

Από όσο καταλαβαίνω, η δική σου είναι ήδη πιο μπροστά από το μέσο όρο. Μπορεί να κάποια να μπορούν να διαβάσουν, σίγουρα όμως τα περισσότερα δεν μπορούν. Επίσης ακόμα είμαστε στην αρχή της χρονιάς, μέχρι το καλοκαίρι θα δεις ότι κατακτούν πολλές νέες δεξιότητες.

Νομιζω οτι ριναι καλά γιατί δρν έχει γίνει ακόμη 5.Δρν ξέρω αν έχει κάνει κάτι στο σχολείο, αλλα δεν νομιζω να ξερρι τα μικρά.Στο σπίτι στον πίνακα της πάντως τα μεγάλα γράφει στον πίνακα κα της.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

έχει γράψει στο σχολειο.Στο σπίτι πάντως όχι Να πάρω λέτε ένα τετράδια πρώτης γραφής?

Νήπια είναι τώρα? Είναι κουραστικό ακόμα περισσότερο για παιδάκι κάτω των πέντε. Σκέψου έχει συλλαβές ή γράμματα που πρέπει να τα γράψουν πολλές φορές. 

 

Θα μπορούσατε να παίζετε τελιτσες σε ένα τετράδιο ή να ζωγραφίσετε και να γραψετε χριστουγεννιάτικες κάρτες σε λίγο καιρό ή γράμμα στον Αη Βασίλη. Είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα αυτά από το πρώτης γραφής. Σημασία έχει να αγαπήσει το γράψιμο και να κατανοήσει την αναγκαιότητα και την χρησιμότητά του. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πρίν, vtgian είπε:

 

Αφού τελειώσει το νηπιαγωγείο, από το παιδί περιμένουμε να μπορεί να αναγνωρίσει όλα τα γράμματα πεζά και κεφαλαία (όχι τις συλλαβές), να μπορεί να μετρήσει και να αναγνωρίσει ένα σύνολο αντικειμένων μέχρι το 20, όταν ζωγραφίζει να μη βγαίνει έξω από το περίγραμμα, να μπορεί να ολοκληρώσει μία σύντομη εργασία, να μπορεί με δικά του λόγια να πει μια μικρή ιστορία. Να μπορεί επίσης να συγκρίνει κάποια βασικά (μεγάλο-μικρό, πολλά-λίγα) Το νηπιαγωγείο ουσιαστικά συστήνει στο παιδί κάποιους κανόνες και το εντάσσει στην ομάδα. Αυτός είναι ο ρόλος τους, κυρίως ψυχοκοινωνικός.

 

Το κράτημα του μολυβιού τελειοποιείται στην πρώτη, όπως και το μέγεθος των γραμμάτων.

 

Από όσο καταλαβαίνω, η δική σου είναι ήδη πιο μπροστά από το μέσο όρο. Μπορεί να κάποια να μπορούν να διαβάσουν, σίγουρα όμως τα περισσότερα δεν μπορούν. Επίσης ακόμα είμαστε στην αρχή της χρονιάς, μέχρι το καλοκαίρι θα δεις ότι κατακτούν πολλές νέες δεξιότητες.

Η αρίθμηση φτάνει μόνο με ρι ρο 20?ηωσυνεισητη εννοω.

Link to comment
Share on other sites

On 27/10/2022 at 6:45 ΜΜ, μαγιοπουλας είπε:

Η αρίθμηση φτάνει μόνο με ρι ρο 20?ηωσυνεισητη εννοω.

 

On 28/10/2022 at 12:58 ΠΜ, μαγιοπουλας είπε:

*συνειδητή.

Ήθελα να σας ρωτησω κ κατι αλλο.

Τους μαθαίνουν κάθε γράμμα κεφάλαιο κ μετα μικρό ή κάνουν πρώτα όλα τα κεφάλαια κ μετα συνεχίζουν με τα μικρα?

 

Εμάς στο νηπιαγωγείο μέχρι το 20 συνειδητά ναι. Να μπορεί το παιδί να μετρήσει έναν όγκο πραγμάτων μέχρι το 20.

Στα γράμματα, κάνανε κεφαλαίο μαζί με πεζό. Σε μπερδεμένη σειρά και πάντα μέσα από θεματική, σαν παιχνίδι. Ζωγράφιζαν το γράμμα, του κολλούσαν χαρτάκια, το έκοβαν, το έκαναν με πλαστελίνη, τέτοια...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

Εσείς οι παλιές κ έμπειρες διαφωτίστε με.

Τα παιδια σας στο νηπιαγωγεία μπορούσαν να πουν τα συμπλέγματα πρ και τρ?Δεν μιλάω για το Ρ μόνο του ή με άλλα φωνηματα κ σεε άλλες θέσεις.Η κόρη μου λέει καθαρά το ρ από πέρυσι αλλά δεν μπορεί να πει τα συγκεκριμένα.Η λογοθεραπευτρια που απευθυ θήκη λέει ότι από τη στιγμή.η που λέει καθαρά το ρ ,θα τα πει όταν έρθει η ώρα από μόνη της κ οτι η λογοθεραπεια δεν εχει να προσφέρει κάτι.Εκανε για πολύ μικρό διάστημα για το θ κ σ που καθάρισαν ομως σε ένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Εσείς οι παλιές κ έμπειρες διαφωτίστε με.

Τα παιδια σας στο νηπιαγωγεία μπορούσαν να πουν τα συμπλέγματα πρ και τρ?Δεν μιλάω για το Ρ μόνο του ή με άλλα φωνηματα κ σεε άλλες θέσεις.Η κόρη μου λέει καθαρά το ρ από πέρυσι αλλά δεν μπορεί να πει τα συγκεκριμένα.Η λογοθεραπευτρια που απευθυ θήκη λέει ότι από τη στιγμή.η που λέει καθαρά το ρ ,θα τα πει όταν έρθει η ώρα από μόνη της κ οτι η λογοθεραπεια δεν εχει να προσφέρει κάτι.Εκανε για πολύ μικρό διάστημα για το θ κ σ που καθάρισαν ομως σε ένα μήνα.

γενικα οσα παιδακια εχουν θεμα με το ρ λυνεται ως τα 6,κ συνηθως χωρις λογοθεραπεια

η κορη μου θυμαμαι στα 4 δ ελεγε το ρ,αλλα ελεγε τους συνδυασμους:shock:

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 23 λεπτά , vicky86 είπε:

γενικα οσα παιδακια εχουν θεμα με το ρ λυνεται ως τα 6,κ συνηθως χωρις λογοθεραπεια

η κορη μου θυμαμαι στα 4 δ ελεγε το ρ,αλλα ελεγε τους συνδυασμους:shock:

Αυτό είπε κ η λογοθεραπευτρια.λεει το ρ από τα 4 .ίσως κ πιο πριν.με τους συγκεκριμένους συνδυασμούς είναι το θεμα .

Περίεργο πάντως που είπε πρώτα τους συνδυασμούς.Εχω ακούσει συμμαθητές της που δεν το λένε καν.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα και καλή χρονιά Εμείς θα πάμε του χρόνου πρώτη δημοτικού και ήδη αρχίζω και οργανώνομαι εγώ έχω απορίες

Για το ολοήμερο έχετε εμπειρία ?γιατί λόγω δουλειάς αναγκαστικά χρειάζομαι ολοήμερο και πρωινή ζώνη που αρχίζει 7 το πρωί (νομίζω) 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

3 ώρες πρίν, Zouzounellas Mummy είπε:

Καλημέρα και καλή χρονιά Εμείς θα πάμε του χρόνου πρώτη δημοτικού και ήδη αρχίζω και οργανώνομαι εγώ έχω απορίες

Για το ολοήμερο έχετε εμπειρία ?γιατί λόγω δουλειάς αναγκαστικά χρειάζομαι ολοήμερο και πρωινή ζώνη που αρχίζει 7 το πρωί (νομίζω) 

Ευχαριστώ

να ρωτησεις συγκεκριμενα στο σχολειο που θα γραφτειτε,κ μαλιστα αφου δουν τι ζητηση υπαρχει γτ τοτε οριστικοποιουνται οι ωρες του διευρυμενου ωραριου

πχ στο δημ ενοτικο μας 3χρ τωρα,τις δυο χρονιες υπηρχε πρωινη προσελευση.φετος δ δηλωσαν πολλα παιδια

για το διευρυμενο ολοημερο που ακουστηκε 5-6 εμας δ ειχε ζητηση

κ απο οσα παιδια δηλωσαν για ολοημερο  μονο 4 δηλωσαν ως τις 4,οποτε τελικα λειτουργει ως τις 3

οσον αφορα τη δουλεια που γινεται,εξαρταται απο το σχολειο κ την χρονια.κανονικα υπαρχουν συγκεκριμενα προγραμματα που γινονται τις ωρες ολοημερου,αλλα σε μας τρωνε,κ δ εχουμε κ δωρεαν γευματα,αρκετη ωρα διαλλειμμα εξω,κ διαβασμα,να κανουν για παραδειγμα τα φυλλαδια.φετος ειναι μαζι α+γ δημοτικου,κ οι αλλες μαζι.νομιζω πεμπτη-εκτη δ μενει κανενα

εξαρταται παντα απο τον δασκαλο που θα τυχει καθε χρονια ποσο βοηθαει τα παιδια στα μαθηματα.κ γενικα πως θα παει η συνολικη συνεργασια

καποιοι θεωρουν απο την πρωτη ακομη οτι ειναι καλο να μενουν,μπαινουν σε μια σειρα πως να μαθουν να διαβαζουν κ να κανουν τα μαθηματα τους μονα

προσωπικα δ εργαζομαι κ προτιμω που ερχονται τα παιδια σπιτι νωρις κ ειδικα στην πρωτη κ την τριτη που ειμαι μαζι κ ειναι απαιτητικες ταξεις

φυσικα αν εργαζομουν δ θα απεκλεια το ολοημερο εξ αρχης.αλλα μπορεις να δεις κ αλλες εναλλακτικες,οπως καποιο κεντρο μελετης(τα οποια τουλ εδω που μενω δ υπαρχει δυνατοτητα παραλαβης του παιδιου,οποτε υπαρχει η δυσκολια την ωρα σχολασματος) η καποιος δασκαλος που θα παραλαμβανει κ θα μενει καποιες ωρες με το παιδι,αναλογα κ το ωραριο σας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...