Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πότε ξεκινάμε τα αγγλικά;


Recommended Posts

Τι να κάνω κι εγώ σαν μάνα. Να τους ζητήσω το λόγο που δεν κάνουν τη δουλειά τους πιο σωστά ή να αφήσω τα παιδιά χαλαρά και να τρέχουμε στο γυμνάσιο; Η δική μου λογική (όπως και των υπολοίπων γονιών που έχουν τη δυνατότητα) μου λέει να στραφούμε αλλού.

 

Να τους ζητήσω τον λόγο το έχω δοκιμάσει, σε γαλλικά όπου δεν θέλω να βάλω και άλλα εξωσχολικά στο παιδί μου, και δεν καταλαβαίνω τον λόγο να πηγαίνει το παιδί στο σχολείο και να μη μαθαίνει απολύτως τίποτα. Η καθηγήτρια με κοίταξε και εμένα και άλλους γονείς σαν χαζούς, οι διαμαρτυρίες τους συλλόγου γονέων έπεσαν στο κενό, και η διευθύντρια μας είπε να κάνουμε υπομονή να έχουμε άλλη δασκάλα άλλη χρονιά. Επειδή το έχω ψάξει πολύ, και για άλλα θέματα, το να δεχτεί κυρώσεις ένας ανίκανος/αδιάφορος δάσκαλος στο ελληνικό κράτος, δεν προβλέπεται. Απλά είναι ανήκουστο. Μπορεί να δεχθεί κάποια επίπληξη από το σχολικό σύμβουλο, αλλά και πάλι, αν δεν ιδρώνει το αυτί του, που δεν ιδρώνει συνήθως, δεν αλλάζει τίποτα. Δυστυχώς. Δε λέω να μη φωνάζουμε και να μην διαμαρτυρόμαστε, μπας και κάποτε αλλάξει η νοοτροπία, αλλά τα παιδιά μας άμεσα δε θα κερδίσουν κάτι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 237
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Μα επειδή ακριβώς υποθέτω ότι και στα ιδιαίτερα και στα φροντιστήρια και στο σχολείο οι εκπαιδευτικοί ξεκινανε με τις ίδιες σπουδές και δυνατότητες, μου φαίνεται τραγικό το να περνά κανείς χρόνια "μαθαίνοντας" μία ξένη γλώσσα στο σχολείο και τελικά να εχει κατακτήσει τη γλώσσα σε 6 χρόνια σε επίπεδο μίας τάξης φροντιστηρίου. Αν υπήρχε φροντιστήριο ή ιδιαίτερο όπου βλέπαμε τα παιδιά μας να μαθαίνουν 5 λέξεις το χρόνο, προφανώς αυτός ο εκπαιδευτικός θα βρισκόταν σύντομα άνεργος. Επειδή τις ίδιες δυνατότητες σαν εκπαιδευτικός έχει και ένας καθηγητής ξένων γλωσσών στο δημόσιο σχολείο και κανείς δεν τον εμποδίζει να διδάξει, μου φαίνεται απίστευτα γαϊδουρινό αυτό, που περνούν οι τάξεις του σχολείου με τα παιδιά να ζωγραφίζουν, να παπαγαλίζουν 2 κανόνες, και να μη μαθαίνουν σχεδόν τίποτα.

Με κριτήρια "φροντιστηρίου" είναι ελάχιστοι οι καθηγητές ειδικοτήτων σε δημόσιο που κάνουν στοιχειωδώς τη δουλειά τους. Και δεν φταίει η αδιαφορία των γονιών. Τα παιδάκια στις πρώτες τάξεις ειδικά του δημοτικού έχουν κέφι και δεν βλέπουν καμία διαφορά ανάμεσα στα μαθηματικά και τα αγγλικά, είναι έτοιμα να μάθουν. Αλλά δεν γίνεται π.χ. σε ολόκληρη Α δημοτικου (με τον "τεράστιο" αριθμο των 15 παιδιών στην περίπτωσή μας) τα παιδιά να "μαθαίνουν" μία λέξη τη βδομάδα (μία λέξη ανά φωτοτυπία, την οποία μετά περνούν την ώρα ζωγραφίζοντας, δεν υπερβάλω) και σε δύο μισάωρα ιδιαίτερου στην αντίστοιχη ηλικία το παιδί να μαθαίνει να απαντά σε απλές ερωτήσεις, να περιγράφει τον εαυτό του, την οικογένειά του, το σπίτι του κλπ.

Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους, αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν κάνουν κατι εξαιρετικό, απλά κάνουν αυτό για το οποίο πληρώνονται. Και η προσπάθειά τους χάνεται σε ένα σύστημα που ανέχεται τον καθηγητή που απλά κάθεται στην τάξη περιμένοντας να λήξει το ωράριο για να πάει στα ιδιαίτερά του. Αν στα 10 χρόνια το παιδί έχει τύχει 8 χρονιές όπου στα αγγλικά κοιμόταν όρθιο ή έκανε πάρτυ, σίγουρα δε θα πάρει στα σοβαρά και αυτόν τον ένα καλό καθηγητή που θα του τύχει μια ή δυο χρονιές, γιατί θα έχει πια χωνέψει ότι αυτό το μάθημα, απλά μας τρώει το χρόνο και δεν διδάσκει τίποτα.

 

Έτσι είναι. Μαρκάρισα εκεί που έχουμε την ίδια εμπειρία. :?

 

Και στα γερμανικά εμάς φέτος, πάνω κάτω τα ίδια. Άρτσι μπούρτσι.Το Νοέμβριο κλίνανε ομαλά ρήματα, την προηγούνη εβδομάδα είχαν ορθογραφία τους αριθμούς 1-20. :confused: Απλά εκεί δε με απασχολεί, λέω, ό,τι μπορέσει να μάθει, κέρδος είναι, δε σκοπεύω να τα βάλω στο τριπάκι της δεύτερης ξένης γλώσσας στο σχολείο. Μετά τις πανελλήνιες, με το καλό. Και μπορεί να μη θέλουν καν γερμανικά, να θέλουν ισπανικά, σουηδικά ή δεν ξέρω τι, ας επιλέξουν μόνα τους.

 

Είχαμε όμως και καταπληκτικό δάσκαλο γερμανικών στο σχολείο, πριν 3 χρόνια. Εγώ τον γνώριζα προσωπικά από το φροντιστήριο που δούλευε πριν διοριστεί. Οι γονείς έκαναν τον σταυρό τους. Δυστυχώς κάθισε μόνο μία χρονιά. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 7 χρόνια μετά...

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω σε ποια ταξη ξεκινήσατε ή θα ξεκινήσετε τα παιδάκια σας μαθήματα αγγλικών και  αν προτιμησατε/προτιμάτε φροντιστήριο ή ιδιαίτερο.  Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς κάνουν τα παιδιά στο μάθημα αγγλικών του δημοσιου σχολείου στην τρίτη δημοτικού? Έχουν βιβλία? Έχουν εργασίες για το σπίτι?  

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, Mama_Anesti_ είπε:

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω σε ποια ταξη ξεκινήσατε ή θα ξεκινήσετε τα παιδάκια σας μαθήματα αγγλικών και  αν προτιμησατε/προτιμάτε φροντιστήριο ή ιδιαίτερο.  Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς κάνουν τα παιδιά στο μάθημα αγγλικών του δημοσιου σχολείου στην τρίτη δημοτικού? Έχουν βιβλία? Έχουν εργασίες για το σπίτι?  

Καλημέρα, εγώ την μεγάλη μου κόρη θα την ξεκινήσω τώρα τον Σεπτέμβριο αγγλικά που θα είναι τρίτη δημοτικού, την είχα κάνει για κανένα δίμηνο στο τέλος λίγο pre junior για να μπει στο κλίμα (ήθελα απ' την αρχή της χρονιάς αλλά λίγο με πλημμύρες κ μετά ιώσεις, γέννα δεν πρόλαβα. Ιδιαίτερα θα την κάνω κ σκέφτομαι να την κάνω μαζί 2 τάξεις, a junior + b junior. Ελπίζω να μην αντιδράσει. Τα ιδιαίτερα αν δεν έχει πρόβλημα το παιδί τα προτιμώ γιατί πάνε με διαφορετικό ρυθμο ανάλογα πόσο εύκολα ή όχι μαθαίνουν. Ιδανικά θα ήθελα να πάρει το lower μέχρι την Δευτέρα Γυμνασίου κ το proficiency μέχρι την Τρίτη. 

 

Εσύ τι λες να κάνεις με τον μικρό σου?

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, Mama_Anesti_ είπε:

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω σε ποια ταξη ξεκινήσατε ή θα ξεκινήσετε τα παιδάκια σας μαθήματα αγγλικών και  αν προτιμησατε/προτιμάτε φροντιστήριο ή ιδιαίτερο.  Επιπλέον θα ήθελα να ρωτήσω τι ακριβώς κάνουν τα παιδιά στο μάθημα αγγλικών του δημοσιου σχολείου στην τρίτη δημοτικού? Έχουν βιβλία? Έχουν εργασίες για το σπίτι?  

αν κ με προβληματισε αρκετα μηπως ξεκινησουμε νωριτερα η το αφησω για λιγο πιο μετα κ αποκλειστικα ιδιαιτερα,τελικα η κορη ξεκινησε τριτη δημοτικου,κ φετος θα ξεκινησει κ ο γιος,στην ιδια ηλικια

δ ηθελα να μπω στη διαδικασια pre junior κλπ.τελικα πηγαμε σε φροντιστηριο λογω κοστους κ οτι σε ενα μικρο παιδακι ειναι λιγο πιο ενδιαφερον κ λογω της παρεας

οσον αφορα τη διδασκαλια στο σπιτι,τουλ τι γινεται στο δικο μας,γτ καθε δασκαλος δουλευει διαφορετικα οσο γινεται.βιβλια εχουν στο σχολειο,τα οποια ομως δ τα φερνει στο σπιτι.στην τεταρτη η κορη μου ειχε αναγνωση,βρισκαμε τα κειμενα απο τα διαδραστικα στο ιντερνετ.τριτη-τεταρτη ειχε κ μικρες αντιγραφεσ,που τις γραφανε σαν ορθογραφια.μου εχει αναφερει η δασκαλα της οτι κ στην τεταρτη κανει το βιβλιο της τριτης,το μισο την μια χρονια κ το μισο την αλλη.δ ξερω αν ειναι κτ που συνηθιζεται.του χρονου στην πεμπτη θα εχουν λιγο παραπανω γραψιμο μου ανεφερε,ισως ασκησεις η παραγραφουλες σκεφτομαι,κ γι αυτο ξεκιναει ετσι

γενικα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη με τη δασκαλα αγγλικων στο σχολειο,νιωθω οτι πραγματι μαθαινουν,κ πολλες φορες ετυχε να εχουν παρομοιο λεξιλογιο να μαθουν στο σχολειο κ στο φροντ

κ για το φροντ ειμαι ευχαριστημενη,ισως προτιμουσα να κανει a +b μαζι,αλλα το εκαναν χωρια,θεωρω οτι μπορουσαν γτ ειχαν καλο επιπεδο,κ τη δευτερη χρονια αλλαξαν βιβλια κ κανανε ενα λιγο πιο δυσκολο.απλα το φροντ που επιλεξαμε για διαφορους λογους τις εκανε χωρια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

5 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Καλημέρα, εγώ την μεγάλη μου κόρη θα την ξεκινήσω τώρα τον Σεπτέμβριο αγγλικά που θα είναι τρίτη δημοτικού, την είχα κάνει για κανένα δίμηνο στο τέλος λίγο pre junior για να μπει στο κλίμα (ήθελα απ' την αρχή της χρονιάς αλλά λίγο με πλημμύρες κ μετά ιώσεις, γέννα δεν πρόλαβα. Ιδιαίτερα θα την κάνω κ σκέφτομαι να την κάνω μαζί 2 τάξεις, a junior + b junior. Ελπίζω να μην αντιδράσει. Τα ιδιαίτερα αν δεν έχει πρόβλημα το παιδί τα προτιμώ γιατί πάνε με διαφορετικό ρυθμο ανάλογα πόσο εύκολα ή όχι μαθαίνουν. Ιδανικά θα ήθελα να πάρει το lower μέχρι την Δευτέρα Γυμνασίου κ το proficiency μέχρι την Τρίτη. 

 

Εσύ τι λες να κάνεις με τον μικρό σου?

Καλησπερα! Είμαι σε σκέψεις για αυτό είπα να ρωτήσω και στο φόρουμ. Από την μια σκέφτομαι να τον ξεκινήσω τώρα στην τρίτη από την άλλη διστάζω γιατί θα ξεκινήσουν καινούρια μαθήματα (ιστορία, θρησκευτικά) που θα χρειάζονται επιπλέον χρόνο για μελέτη. 

 

4 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

οτι σε ενα μικρο παιδακι ειναι λιγο πιο ενδιαφερον κ λογω της παρεας

Κλίνω προς το φροντιστήριο προς στιγμής και για αυτό το λόγο. Θα είναι σίγουρα πιο ευχάριστο το μάθημα σε ένα μικρό γκρουπ. 

 

2 ώρες πρίν, maripoz είπε:

Καλησπερα, ξερετε αν στην πρωτη δημοτικου κανουν αγγλικα; Ή αρχιζουν στην τριτη;

 

Αγγλικά κάνουν στην πρώτη τάξη, περισσότερο παιχνίδια στην δευτέρα είχαν τετράδιο κ έγραφαν λέξεις, την αγγλική αλφάβητο, φρασουλες, χωρίς όμως να τα μαθαίνουν απ' έξω ή να έχουν ορθογραφία. 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mama_Anesti_ είπε:

Καλησπερα! Είμαι σε σκέψεις για αυτό είπα να ρωτήσω και στο φόρουμ. Από την μια σκέφτομαι να τον ξεκινήσω τώρα στην τρίτη από την άλλη διστάζω γιατί θα ξεκινήσουν καινούρια μαθήματα (ιστορία, θρησκευτικά) που θα χρειάζονται επιπλέον χρόνο για μελέτη. 

 

Κλίνω προς το φροντιστήριο προς στιγμής και για αυτό το λόγο. Θα είναι σίγουρα πιο ευχάριστο το μάθημα σε ένα μικρό γκρουπ. 

 

 

Αγγλικά κάνουν στην πρώτη τάξη, περισσότερο παιχνίδια στην δευτέρα είχαν τετράδιο κ έγραφαν λέξεις, την αγγλική αλφάβητο, φρασουλες, χωρίς όμως να τα μαθαίνουν απ' έξω ή να έχουν ορθογραφία. 

 

 

 

 

 

 

Γενικά απ' όσο έχω ακούσει κ από γονείς κ από καθηγητές αγγλικών στην τρίτη δημοτικού συνήθως ξεκινάνε. Όσο περισσότερο το καθυστερουμε μετά θα πάμε κ πιο αργά για το lower. 

 

Όσο για το φροντιστήριο για τα παιδιά ίσως είναι πιο βολικό γιατί έχουν μαζί κ φίλους αλλά σκέφτηκα ότι άμα ξεκινήσουμε ιδιαίτερα δεν θα έχει μάθει πως είναι το φροντιστήριο. Κ εδώ που είμαι δεν υπάρχουν κ πολλές εναλλακτικές. Αλλά στα ιδιαίτερα μπορούν να πάνε με άλλο ρυθμο κ μου αρέσει κ αυτό!

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πρίν, maripoz είπε:

Καλησπερα, ξερετε αν στην πρωτη δημοτικου κανουν αγγλικα; Ή αρχιζουν στην τριτη;

στην πρωτη

ο γιος μου ξεκινησε στα προνηπια στο σχολειο,νομιζω εχει 3χρ που εχουν μπει κ στο νηπιαγωγειο

εμας α+β δημοτικου

μαθαιναν λεξεις καπως θεματικα.χρωματα,μερες,το ονομα τους,η με αφορμη ενα γραμμα λεξεις πανω σε αυτο,χρωματα,ζωα κλπ

αλλα δ εφερναν κτ στο σπιτι

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Όντως έχουν μπει και στο νηπιαγωγείο πλέον. Η κόρη μου τελείωσε το προνήπιο και έκαναν 2 φορές την εβδομάδα, απλώς δεν ξεκίνησαν από την αρχή της χρονιάς. Μάθαιναν λέξεις, μόνο προφορικα, κάθε βδομάδα άλλη θεματική, πχ φρούτα, αθλήματα, ρούχα. 2 μαθήματα δηλαδή έκαναν τις ίδιες και την άλλη βδομάδα άλλο θέμα. Έκαναν και κάποιο χρωματισμα για κάθε θέμα απ' ο,τι είδα στους φακέλους στο τέλος της χρονιάς και τους έβαζαν και βίντεο με τις λέξεις απ' ο,τι μου έχει πει. 

Οπότε ναι, και στην πρώτη κάνουν αγγλικά, εφόσον ξεκινάνε από το νηπιαγωγείο. Αλλά νομίζω μόνο προφορικα και στην πρώτη.

Όσο για το θέμα του πότε ξεκινάμε εκτός σχολείου, κι εγώ για Δευτέρα ή Τρίτη ακούω από γνωστούς. Αλλά προσωπικά μου φαίνονται πολλά "χαμένα" χρόνια και πιστεύω με ιδιαίτερο έχεις περιθώριο να ξεκινησεις ακόμα και στην πέμπτη και να παρεις lower στο γυμνάσιο -και τα χρήματα πρέπει να βγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια. Ήδη από παλιά, που ξεκινουσαμε στο σχολείο στην τέταρτη, ξέρω κάποιους που ξεκίνησαν ιδιαίτερο στην πέμπτη, πόσο μάλλον τώρα πια που υπάρχει τριβή ήδη από το νηπιαγωγείο). Έτσι εκμεταλλευεσαι τα μισά χρόνια του δημοτικού για πιο καλλιτεχνικές κ αθλητικές δραστηριότητες. Από την άλλη όμως λογικα το ιδιαίτερο δεν είναι τόσο ευχάριστο για τα παιδιά όσο το φροντιστήριο, η παρέα κλπ... Οπότε δίλημμα, δεν ξέρω τι θα κάνουμε, προς το παρόν δεν το έχουμε συζητήσει καν. Ξέρω παιδιά όμως στο νηπιαγωγείο μας που πάνε ήδη αγγλικά εκτός σχολείου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 4 εβδομάδες μετά...
On 15/8/2024 at 4:04 ΜΜ, little lamb είπε:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Όντως έχουν μπει και στο νηπιαγωγείο πλέον. Η κόρη μου τελείωσε το προνήπιο και έκαναν 2 φορές την εβδομάδα, απλώς δεν ξεκίνησαν από την αρχή της χρονιάς. Μάθαιναν λέξεις, μόνο προφορικα, κάθε βδομάδα άλλη θεματική, πχ φρούτα, αθλήματα, ρούχα. 2 μαθήματα δηλαδή έκαναν τις ίδιες και την άλλη βδομάδα άλλο θέμα. Έκαναν και κάποιο χρωματισμα για κάθε θέμα απ' ο,τι είδα στους φακέλους στο τέλος της χρονιάς και τους έβαζαν και βίντεο με τις λέξεις απ' ο,τι μου έχει πει. 

Οπότε ναι, και στην πρώτη κάνουν αγγλικά, εφόσον ξεκινάνε από το νηπιαγωγείο. Αλλά νομίζω μόνο προφορικα και στην πρώτη.

Όσο για το θέμα του πότε ξεκινάμε εκτός σχολείου, κι εγώ για Δευτέρα ή Τρίτη ακούω από γνωστούς. Αλλά προσωπικά μου φαίνονται πολλά "χαμένα" χρόνια και πιστεύω με ιδιαίτερο έχεις περιθώριο να ξεκινησεις ακόμα και στην πέμπτη και να παρεις lower στο γυμνάσιο -και τα χρήματα πρέπει να βγαίνουν πάνω κάτω τα ίδια. Ήδη από παλιά, που ξεκινουσαμε στο σχολείο στην τέταρτη, ξέρω κάποιους που ξεκίνησαν ιδιαίτερο στην πέμπτη, πόσο μάλλον τώρα πια που υπάρχει τριβή ήδη από το νηπιαγωγείο). Έτσι εκμεταλλευεσαι τα μισά χρόνια του δημοτικού για πιο καλλιτεχνικές κ αθλητικές δραστηριότητες. Από την άλλη όμως λογικα το ιδιαίτερο δεν είναι τόσο ευχάριστο για τα παιδιά όσο το φροντιστήριο, η παρέα κλπ... Οπότε δίλημμα, δεν ξέρω τι θα κάνουμε, προς το παρόν δεν το έχουμε συζητήσει καν. Ξέρω παιδιά όμως στο νηπιαγωγείο μας που πάνε ήδη αγγλικά εκτός σχολείου.

Ιδιαίτερο νομίζω είναι καλύτερο προχωράς πιο γρήγορα δεν χάνεις χρόνο. Αν ξεκινήσεις φροντιστήριο εξετάσεις θα δώσεις στο γυμνάσιο ενώ με τα ιδιαίτερα ακόμα Κ έκτη δημοτικού έχεις ξεμπερδεψει με το lower Κ μέχρι το τέλος του γυμνασίου έχεις δώσει Κ proficiency. Οπότε στο λύκειο εχεις ξεμπερδεψει Κ έχεις μόνο τις πανελλήνιες 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...
On 7/9/2024 at 10:50 ΜΜ, ninaki80 είπε:

Ιδιαίτερο νομίζω είναι καλύτερο προχωράς πιο γρήγορα δεν χάνεις χρόνο. Αν ξεκινήσεις φροντιστήριο εξετάσεις θα δώσεις στο γυμνάσιο ενώ με τα ιδιαίτερα ακόμα Κ έκτη δημοτικού έχεις ξεμπερδεψει με το lower Κ μέχρι το τέλος του γυμνασίου έχεις δώσει Κ proficiency. Οπότε στο λύκειο εχεις ξεμπερδεψει Κ έχεις μόνο τις πανελλήνιες 

 

Αν κάποιος θέλει proficiency στα σχολικά χρόνια ναι. Αλλά προσωπικά είμαι σε δίλημμα και σε αυτό. Έδωσα α' λυκείου proficiency Cambridge και Michigan και κόπηκα και στα δύο (στη β' πήρα οριακά το Michigan), αν και άριστη στο καθαρά γλωσσικο-γραμματικο επίπεδο. Θεωρώ ότι το proficiency, οπως και τα αντίστοιχα c2 άλλων γλωσσών,είναι για φοιτητές και πάνω γιατί τα κείμενα με τα οποία καταπιάνονται είναι κείμενα που ένα παιδί σχολειου (και ιδίως γυμνασίου) δεν μπορεί να κατανοήσει ούτε στη μητρική του. Δεν είναι εξέταση μόνο γλώσσας δηλαδή, θέλει άλλη ωριμότητα. Έτσι ήταν τουλάχιστον τότε (2005-2006), δεν ξέρω τώρα. Νομίζω δεν θα ενθάρρυνα τα παιδιά μου να προχωρήσουν στο c2 σε σχολική ηλικία, εκτός αν το ήθελαν τα ίδια. Άσε που μετά δεν θυμόμουν τίποτα, έχασα την επαφή με τη γλώσσα μέχρι να την ξαναχρειαστω σε πανεπιστήμιο-μεταπτυχιακα. Χάνεις μεν χρόνο σαν φοιτητής αλλά τότε εχει νόημα, ενώ ως μαθητής νιώθω ότι δεν έχει νόημα, παίρνεις απλά ένα χαρτί. (Το τελευταίο για το "ξέχασμα" της γλώσσας εντάξει μπορεί να μην ισχύει πλέον τώρα γιατί τα παιδιά πλέον ακούνε αγγλικά συνεχως παντού. Η θεματολογία-ωριμοτητα των κειμένων όμως πιθανώς να ισχύει ακόμα)

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, little lamb είπε:

 

Αν κάποιος θέλει proficiency στα σχολικά χρόνια ναι. Αλλά προσωπικά είμαι σε δίλημμα και σε αυτό. Έδωσα α' λυκείου proficiency Cambridge και Michigan και κόπηκα και στα δύο (στη β' πήρα οριακά το Michigan), αν και άριστη στο καθαρά γλωσσικο-γραμματικο επίπεδο. Θεωρώ ότι το proficiency, οπως και τα αντίστοιχα c2 άλλων γλωσσών,είναι για φοιτητές και πάνω γιατί τα κείμενα με τα οποία καταπιάνονται είναι κείμενα που ένα παιδί σχολειου (και ιδίως γυμνασίου) δεν μπορεί να κατανοήσει ούτε στη μητρική του. Δεν είναι εξέταση μόνο γλώσσας δηλαδή, θέλει άλλη ωριμότητα. Έτσι ήταν τουλάχιστον τότε (2005-2006), δεν ξέρω τώρα. Νομίζω δεν θα ενθάρρυνα τα παιδιά μου να προχωρήσουν στο c2 σε σχολική ηλικία, εκτός αν το ήθελαν τα ίδια. Άσε που μετά δεν θυμόμουν τίποτα, έχασα την επαφή με τη γλώσσα μέχρι να την ξαναχρειαστω σε πανεπιστήμιο-μεταπτυχιακα. Χάνεις μεν χρόνο σαν φοιτητής αλλά τότε εχει νόημα, ενώ ως μαθητής νιώθω ότι δεν έχει νόημα, παίρνεις απλά ένα χαρτί. (Το τελευταίο για το "ξέχασμα" της γλώσσας εντάξει μπορεί να μην ισχύει πλέον τώρα γιατί τα παιδιά πλέον ακούνε αγγλικά συνεχως παντού. Η θεματολογία-ωριμοτητα των κειμένων όμως πιθανώς να ισχύει ακόμα)

κ αυτο σχετικο,αναλογα το παιδι

τοτε που διναμε μονο αυτα τα δυο,ναι ηθελε κ πολυ καλη αντιληψη κειμενων

αλλα πλεον δινουν ενα σωρο κρατικα τα οποια δ ειναι τοσο απαιτητικα

ξερω παιδι που πηρε cambridge γ γυμνασιου,αλλα διαβαζε παρα πολλα βιβλια λογοτεχνικα γενικως.ειχε φοβερο επιπεδο επικοινωνιας.εγω ημουν φοιτητρια τοτε.περιπου ιδια εποχη που λες

για φοιτητες κανουν κ καποιες σχολες μαθηματα γλωσσων

γενικα αν δ χρησιμοποιεις αγγλικα στη δουλεια τα ξεχνας

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...