Recommended Posts

    η μελινα μου ειναι 3 ετων κ κατι.τωρα που δεν πολυβγαινουμε εξω θα θελα να την αποσχολω με διαφορες κατασκευες κ χειροτεχνιες.θυμαμαι μικρη μαζευα λουλουδια κ φυλλα κ τα κολλουσα σ ενα τετραδιο.ξερετε κατι που να γινεται ευκολα κ με απλα υλικα?π.χ με κουτια απο τροφιμα απο παππουτσια απο σπιρτα?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Γειά σας,

     

    αντίστοιχα θέματα υπάρχουν επίσης και εδω:

     

    http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=133

    http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=1216&start=0

     

    εδώ θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για όλες τις ηλικίες

    http://parents.org.gr/events


    Βοηθήστε στη διατήρηση της λειτουργικότητας του forum κάνοντας χρήση της αναζήτησης και της αναφοράς. Οδηγίες για το πως γίνεται η αναζήτηση δείτε εδώ  Αν παρατηρήσετε κάποια δημοσίευση που θεωρείτε περίεργη επιθετική ή ενάντια στους κανόνες κάντε αναφορά δημοσίευσης  Οδηγίες για το πως γίνεται η αναφορά δείτε εδώ Ευχαριστούμε

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Καλησπέρα! 

     

    Υπάρχει κάποια κατασκευή που κάνουν τα παιδάκια σας στον παιδικό/προνηπια/νηπια που να κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και συνάμα να έχει κάποιο νόημα, εκπαιδευτικο χαρακτηρα? 

     

    Εμείς κάναμε πρόσφατα τέσσερεις που ίσως δωσουν έμπνευση σε όποια μαμά ψάχνει να κάνει κάτι αντίστοιχο. 

     

    Σε ένα χαρτόνι απο τούρτα χωρίσαμε τους μηνες, τους ζωγράφισαμε με διαφορετικά χρώματα ανάλογα την εποχη και για κάθε μήνα ζωγράφισαμε τρία τεσσαρα σημαντικά γεγονότα σε σκίτσα. Στο κέντρο έβαλα έναν δείκτη που γυρνά ανάλογα το μήνα. Ο μικρός ενθουσιάστηκε, δεν ξέρω αν καταλαβαίνει την διαφορά αλλά μου φάνηκε καλή ιδέα για μία πρώτη επαφή. 

     

    Σε ένα σκληρό χαρτόνι ζωγράφισαμε μία ξύλινη σκαλα που σε κάθε σκαλοπατι είναι γραμμένη και μια μέρα της εβδομάδας. Σε ένα δεύτερο κομμάτι χαρτί στο μέγεθος του σκαλοπατιου ζωγράφισαμε τα αγαπημένα μας ζωάκια, ένα σαλιγκαρι και μία κάμπια που ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα την ημερα. 

     

    Σε μία μεγάλη ξύλινη τετραγωνη επιφάνεια ζωγράφισαμε μαζί ένα μεγαλο σαλιγκαρι. Στο καβούκι του σχεδιασαμε την αλφάβητο και δύο πέτρες ζωγραφισμένες πασχαλιστες εγιναν τα πιονια. Σε όποιο γράμμα πετάξει ή πασχαλίτσα λέμε και αντίστοιχες λέξεις.  

     

    Πάλι σε μία ξύλινη επιφάνεια σχεδιασαμε έναν σιδηρόδρομο όπου κάθε ξυλινη ταβλα αναγράφει εναν αριθμό μέχρι το τριάντα. Ρίχνουμε το ζάρι και κουναμε αντίστοιχα το τρένο μέχρι να φτάσει στο σταθμό. Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι λίγο δύσκολο για την ηλικία του αλλά νομίζω πως είναι μία καλή ευκαιρία να μάθει εστω αναφορικά τους αριθμούς. Πάντως του αρέσει πολύ γιατί λατρεύει τα τρένα! 

     

     Θα ήθελα να του κανω κι άλλες κατασκευές, οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη!

     

     

    • Μου αρέσει 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Mama_Anesti_ είπε:

    Καλησπέρα! 

     

    Υπάρχει κάποια κατασκευή που κάνουν τα παιδάκια σας στον παιδικό/προνηπια/νηπια που να κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και συνάμα να έχει κάποιο νόημα, εκπαιδευτικο χαρακτηρα? 

     

    Εμείς κάναμε πρόσφατα τέσσερεις που ίσως δωσουν έμπνευση σε όποια μαμά ψάχνει να κάνει κάτι αντίστοιχο. 

     

    Σε ένα χαρτόνι απο τούρτα χωρίσαμε τους μηνες, τους ζωγράφισαμε με διαφορετικά χρώματα ανάλογα την εποχη και για κάθε μήνα ζωγράφισαμε τρία τεσσαρα σημαντικά γεγονότα σε σκίτσα. Στο κέντρο έβαλα έναν δείκτη που γυρνά ανάλογα το μήνα. Ο μικρός ενθουσιάστηκε, δεν ξέρω αν καταλαβαίνει την διαφορά αλλά μου φάνηκε καλή ιδέα για μία πρώτη επαφή. 

     

    Σε ένα σκληρό χαρτόνι ζωγράφισαμε μία ξύλινη σκαλα που σε κάθε σκαλοπατι είναι γραμμένη και μια μέρα της εβδομάδας. Σε ένα δεύτερο κομμάτι χαρτί στο μέγεθος του σκαλοπατιου ζωγράφισαμε τα αγαπημένα μας ζωάκια, ένα σαλιγκαρι και μία κάμπια που ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα την ημερα. 

     

    Σε μία μεγάλη ξύλινη τετραγωνη επιφάνεια ζωγράφισαμε μαζί ένα μεγαλο σαλιγκαρι. Στο καβούκι του σχεδιασαμε την αλφάβητο και δύο πέτρες ζωγραφισμένες πασχαλιστες εγιναν τα πιονια. Σε όποιο γράμμα πετάξει ή πασχαλίτσα λέμε και αντίστοιχες λέξεις.  

     

    Πάλι σε μία ξύλινη επιφάνεια σχεδιασαμε έναν σιδηρόδρομο όπου κάθε ξυλινη ταβλα αναγράφει εναν αριθμό μέχρι το τριάντα. Ρίχνουμε το ζάρι και κουναμε αντίστοιχα το τρένο μέχρι να φτάσει στο σταθμό. Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι λίγο δύσκολο για την ηλικία του αλλά νομίζω πως είναι μία καλή ευκαιρία να μάθει εστω αναφορικά τους αριθμούς. Πάντως του αρέσει πολύ γιατί λατρεύει τα τρένα! 

     

     Θα ήθελα να του κανω κι άλλες κατασκευές, οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη!

     

     

    Εγώ δε ξέρω πως να σε βοηθήσω απλά έγραψα για να πω συγχαρητήρια για την φαντασία σου κ τη καλήτεχνικη σου φύση....!!!!!!!! 

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Mama_Anesti_ είπε:

    Καλησπέρα! 

     

    Υπάρχει κάποια κατασκευή που κάνουν τα παιδάκια σας στον παιδικό/προνηπια/νηπια που να κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και συνάμα να έχει κάποιο νόημα, εκπαιδευτικο χαρακτηρα? 

     

    Εμείς κάναμε πρόσφατα τέσσερεις που ίσως δωσουν έμπνευση σε όποια μαμά ψάχνει να κάνει κάτι αντίστοιχο. 

     

    Σε ένα χαρτόνι απο τούρτα χωρίσαμε τους μηνες, τους ζωγράφισαμε με διαφορετικά χρώματα ανάλογα την εποχη και για κάθε μήνα ζωγράφισαμε τρία τεσσαρα σημαντικά γεγονότα σε σκίτσα. Στο κέντρο έβαλα έναν δείκτη που γυρνά ανάλογα το μήνα. Ο μικρός ενθουσιάστηκε, δεν ξέρω αν καταλαβαίνει την διαφορά αλλά μου φάνηκε καλή ιδέα για μία πρώτη επαφή. 

     

    Σε ένα σκληρό χαρτόνι ζωγράφισαμε μία ξύλινη σκαλα που σε κάθε σκαλοπατι είναι γραμμένη και μια μέρα της εβδομάδας. Σε ένα δεύτερο κομμάτι χαρτί στο μέγεθος του σκαλοπατιου ζωγράφισαμε τα αγαπημένα μας ζωάκια, ένα σαλιγκαρι και μία κάμπια που ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα την ημερα. 

     

    Σε μία μεγάλη ξύλινη τετραγωνη επιφάνεια ζωγράφισαμε μαζί ένα μεγαλο σαλιγκαρι. Στο καβούκι του σχεδιασαμε την αλφάβητο και δύο πέτρες ζωγραφισμένες πασχαλιστες εγιναν τα πιονια. Σε όποιο γράμμα πετάξει ή πασχαλίτσα λέμε και αντίστοιχες λέξεις.  

     

    Πάλι σε μία ξύλινη επιφάνεια σχεδιασαμε έναν σιδηρόδρομο όπου κάθε ξυλινη ταβλα αναγράφει εναν αριθμό μέχρι το τριάντα. Ρίχνουμε το ζάρι και κουναμε αντίστοιχα το τρένο μέχρι να φτάσει στο σταθμό. Το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι λίγο δύσκολο για την ηλικία του αλλά νομίζω πως είναι μία καλή ευκαιρία να μάθει εστω αναφορικά τους αριθμούς. Πάντως του αρέσει πολύ γιατί λατρεύει τα τρένα! 

     

     Θα ήθελα να του κανω κι άλλες κατασκευές, οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη!

     

     

    Μακάρι να εκαναν στο σταθμό τέτοιες κατασκευές @Mama_Anesti_. Σε εμάς τουλάχιστον ούτε κατά διάνοια. Δεν ξέρω βέβαια αν έχουν εκεί κάτι παρόμοιο γιατί σίγουρα στο σπίτι δεν έχει φέρει ποτέ. Εγω δεν φτιάχνω κατασκευές γιατί δεν το έχω καθόλου, παίζουμε όμως πολύ συχνά τριλιζα, ντόμινο και παιδικά επιτραπέζια. Με τον άντρα μου φτιάχνει ζυμαρι με αλάτι κ νερό (κ αλεύρι μάλλον, φαντασου πόσο δεν ασχολούμαι μ αυτά), το χρωματίζουν με δαχτυλομπογιες, πλαθουν διάφορα κ μετά τα ψήνουμε κ τα ζωγραφίζουμε.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites




    Στο προνήπιο μας έχουμε τέτοιες κατασκευές, έτοιμες όμως, τις οποίες χρησιμοποιούν εντός του μαθήματος. Είναι πολύ ωραίες, αρκεί να πλαισιώνονται με αντίστοιχη δουλειά καθημερινά. Θέλω να πω ότι στο εκεί έχουν πχ θεματική για τον κάθε μήνα οπότε ο κύκλος που δείχνει τους μήνες δουλεύεται μαζί με τραγούδια, αντικείμενα, παροιμίες, παραμύθια κλπ. Το ίδιο με τις ημέρες της εβδομάδας. Υποθέτω ότι είναι πολύ χρήσιμες στο σπίτι εφόσον γίνεται homeschooling...

    • Μου αρέσει 1

    ndgFp3.png

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Δύο κατασκευές εμπνευσμένες από το βιβλίο: Elisabeth Bernauer (2003) Χαρούμενες Κατασκευές, Εκδόσεις Μαλλιάρης Παιδεία. Ένα μικρό βιβλιαράκι της σειράς Καλλιτεχνικές Δημιουργίες. Κατά τη γνώμη μου ωραία και οικονομική σειρά βιβλίων (στο site των εκδόσεων το βρήκα στα 2€). Βέβαια υπάρχουν πολλά ωραία, σύγχρονα βιβλία με χειροτεχνίες και κατασκευές καθώς και πολλά διαδικτυακά κανάλια με diy projects για αυτούς που πιάνουν τα χέρια τους και έχουν το μεράκι.


    Παιχνίδι μνήμης με κάρτες (memory)

    Κουτί.

    - Είτε έτοιμο (πχ κουτί παπουτσιών, μικρό χαρτοκιβώτιο) που το χρωματίζετε με πινέλα και τέμπερες. Ζωγραφίζετε μια παράσταση ή αφηρημένο σχέδιο. Ή κολλάτε εικόνες επάνω (κολάζ) και το καλύπτετε με διαφανές αυτοκόλλητο (αυτό για ντύσιμο βιβλίων).

    - Είτε φτιάχνετε κουτί (από σκληρό χαρτόνι) σε σχήμα πχ. αυτοκινήτου, κιβωτού, γελαστού προσώπου, κλπ.

     

    Κάρτες.

    Χαρτόνι λευκό. Ή χρωματιστό/οντουλέ που κολλάτε επάνω λευκό χαρτί. Και ζωγραφίζετε αναλόγως του κουτιού σας, του θέματος σας δηλαδή πχ. ζεύγη αυτοκινήτων, ζώων, πρόσωπα με εκφράσεις (χαρά, λύπη, θυμός, έκπληξη, νύστα, κλπ). Εαν θέλετε οι εικόνες να είναι ακριβώς ίδιες, μπορείτε να ζωγραφίσετε μία και να την φωτοτυπήσετε.

    Παίζετε με τις κάρτες και τις αποθηκεύετε στο κουτί τους.

    Εβδομαδιαίο πρόγραμμα.
    Για κάθε ημέρα κόβετε ένα κομμάτι χαρτόνι κανσόν/οντουλέ. Τετράγωνο/ορθογώνιο/σε διάφορα σχήματα. Μπορείτε να διαλέξετε διαφορετικό χρώμα χαρτόνι για κάθε ημέρα. Είτε γράφετε επάνω στο χαρτόνι το όνομα της ημέρας είτε (εάν είναι οντουλέ) το χρησιμοποιείτε ως κορνίζα και κολλάτε χαρτί και γράφετε εκεί. Στο χαρτί που θα κολλήσετε θα βάλετε κόλλα μόνο στα πλαινά και κάτω, έτσι ώστε κολλόντας το στο χαρτόνι να δημιουργείται μια "τσέπη". Εκεί μπορείτε με συνδετήρα ή διακοσμητικό μανταλάκι να συνάπτετε την/τις δραστηριότητες της κάθε ημέρας.


    Τοποθετείτε τα χαρτόνια ανάποδα σε μια επιφάνεια, σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, και κολλάτε στις πίσω επιφάνειες μια μακριά κορδέλα υφασμάτινη/νήμα μαλλιού πλεξίματος/σκοινάκι (βάζετε κόλλα στα δεξιά και στα αριστερά κάθε κάρτας και αφήνεται αρκετό νήμα στο επάνω μέρος ως θηλιά για να κρεμαστεί στον τοίχο) δημιουργώντας ένα κρεμαστό εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

    @Mama_Anesti_ Μου αρέσει πολύ που πέρα από τα άλλα (προβληματισμούς, εμπειρίες, γνώση) μας μεταφέρεις, σε διάφορα topic, και όμορφες εικόνες.

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    19 hours ago, Mama_Anesti_ said:

     

     

     Θα ήθελα να του κανω κι άλλες κατασκευές, οποιαδήποτε ιδέα ευπρόσδεκτη!

     

     

    Έτσι όπως τα περιγράφεις θέλω και εγώ να  μου φτιάξεις κατασκευές! χαχαχα:D

     

    • Μου αρέσει 1
    • Χαχαχα 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    19 ώρες πρίν, vtgian είπε:

    Στο προνήπιο μας έχουμε τέτοιες κατασκευές, έτοιμες όμως, τις οποίες χρησιμοποιούν εντός του μαθήματος. Είναι πολύ ωραίες, αρκεί να πλαισιώνονται με αντίστοιχη δουλειά καθημερινά. Θέλω να πω ότι στο εκεί έχουν πχ θεματική για τον κάθε μήνα οπότε ο κύκλος που δείχνει τους μήνες δουλεύεται μαζί με τραγούδια, αντικείμενα, παροιμίες, παραμύθια κλπ. Το ίδιο με τις ημέρες της εβδομάδας. Υποθέτω ότι είναι πολύ χρήσιμες στο σπίτι εφόσον γίνεται homeschooling...

    Πέρα απ το να γυρναμε τον δεικτη σχολιασουμε κάθε φορά τα σκίτσα. Πχ στον Μαρτιο ζωγραφισαμε λουλούδια μιας και φέρνει την ανοιξη, χαρταετό για την Καθαρά Δευτέρα, σημαία για την 25η. Τον Απριλη ένα καλάθι με αυγά, την λαμπάδα, τα παπουτσακια κτλ.  Θα προσθέσω και τις παροιμίες σαν ποιηματάκια για τον κάθε μήνα. Τραγουδάκια πέρα απ τα κάλαντα και για την Πρωτομαγια δεν ξέρω αλλά θα το κοιταξω. Πραγματι κάνουν εξαιρετική δουλειά στο προνηπιο σας! Ευχαριστώ!

     

    πρίν από 34 λεπτά , samsympan είπε:

    Δύο κατασκευές εμπνευσμένες από το βιβλίο: Elisabeth Bernauer (2003) Χαρούμενες Κατασκευές, Εκδόσεις Μαλλιάρης Παιδεία. Ένα μικρό βιβλιαράκι της σειράς Καλλιτεχνικές Δημιουργίες. Κατά τη γνώμη μου ωραία και οικονομική σειρά βιβλίων (στο site των εκδόσεων το βρήκα στα 2€). Βέβαια υπάρχουν πολλά ωραία, σύγχρονα βιβλία με χειροτεχνίες και κατασκευές καθώς και πολλά διαδικτυακά κανάλια με diy projects για αυτούς που πιάνουν τα χέρια τους και έχουν το μεράκι.


    Παιχνίδι μνήμης με κάρτες (memory)

    Κουτί.

    - Είτε έτοιμο (πχ κουτί παπουτσιών, μικρό χαρτοκιβώτιο) που το χρωματίζετε με πινέλα και τέμπερες. Ζωγραφίζετε μια παράσταση ή αφηρημένο σχέδιο. Ή κολλάτε εικόνες επάνω (κολάζ) και το καλύπτετε με διαφανές αυτοκόλλητο (αυτό για ντύσιμο βιβλίων).

    - Είτε φτιάχνετε κουτί (από σκληρό χαρτόνι) σε σχήμα πχ. αυτοκινήτου, κιβωτού, γελαστού προσώπου, κλπ.

     

    Κάρτες.

    Χαρτόνι λευκό. Ή χρωματιστό/οντουλέ που κολλάτε επάνω λευκό χαρτί. Και ζωγραφίζετε αναλόγως του κουτιού σας, του θέματος σας δηλαδή πχ. ζεύγη αυτοκινήτων, ζώων, πρόσωπα με εκφράσεις (χαρά, λύπη, θυμός, έκπληξη, νύστα, κλπ). Εαν θέλετε οι εικόνες να είναι ακριβώς ίδιες, μπορείτε να ζωγραφίσετε μία και να την φωτοτυπήσετε.

    Παίζετε με τις κάρτες και τις αποθηκεύετε στο κουτί τους.

    Εβδομαδιαίο πρόγραμμα.
    Για κάθε ημέρα κόβετε ένα κομμάτι χαρτόνι κανσόν/οντουλέ. Τετράγωνο/ορθογώνιο/σε διάφορα σχήματα. Μπορείτε να διαλέξετε διαφορετικό χρώμα χαρτόνι για κάθε ημέρα. Είτε γράφετε επάνω στο χαρτόνι το όνομα της ημέρας είτε (εάν είναι οντουλέ) το χρησιμοποιείτε ως κορνίζα και κολλάτε χαρτί και γράφετε εκεί. Στο χαρτί που θα κολλήσετε θα βάλετε κόλλα μόνο στα πλαινά και κάτω, έτσι ώστε κολλόντας το στο χαρτόνι να δημιουργείται μια "τσέπη". Εκεί μπορείτε με συνδετήρα ή διακοσμητικό μανταλάκι να συνάπτετε την/τις δραστηριότητες της κάθε ημέρας.


    Τοποθετείτε τα χαρτόνια ανάποδα σε μια επιφάνεια, σε μικρή απόσταση μεταξύ τους, και κολλάτε στις πίσω επιφάνειες μια μακριά κορδέλα υφασμάτινη/νήμα μαλλιού πλεξίματος/σκοινάκι (βάζετε κόλλα στα δεξιά και στα αριστερά κάθε κάρτας και αφήνεται αρκετό νήμα στο επάνω μέρος ως θηλιά για να κρεμαστεί στον τοίχο) δημιουργώντας ένα κρεμαστό εβδομαδιαίο πρόγραμμα.

    @Mama_Anesti_ Μου αρέσει πολύ που πέρα από τα άλλα (προβληματισμούς, εμπειρίες, γνώση) μας μεταφέρεις, σε διάφορα topic, και όμορφες εικόνες.

    Το δεύτερο παιχνίδι το καταλαβα, το πρώτο δεν κατάλαβα ακριβώς. Είναι αντιστοιχία της κάθε κάρτας με το κουτί της? Πχ συναισθήματα σε ένα κουτί, αυτοκινητα σε άλλο? Αν ναι μου έδωσες ιδέα για κάποιες κάρτες με ζωακια που είχαμε όταν ήταν μικρότερος και δεν τις παιζει πια να τις ταξινομούμε ανάλογα με το μέρος που ζουν πχ στο σπίτι, στην ζούγκλα, στην έρημο. 

     Ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες! 

     

    20 ώρες πρίν, Lenia16 είπε:

    Μακάρι να εκαναν στο σταθμό τέτοιες κατασκευές @Mama_Anesti_. Σε εμάς τουλάχιστον ούτε κατά διάνοια. Δεν ξέρω βέβαια αν έχουν εκεί κάτι παρόμοιο γιατί σίγουρα στο σπίτι δεν έχει φέρει ποτέ. Εγω δεν φτιάχνω κατασκευές γιατί δεν το έχω καθόλου, παίζουμε όμως πολύ συχνά τριλιζα, ντόμινο και παιδικά επιτραπέζια. Με τον άντρα μου φτιάχνει ζυμαρι με αλάτι κ νερό (κ αλεύρι μάλλον, φαντασου πόσο δεν ασχολούμαι μ αυτά), το χρωματίζουν με δαχτυλομπογιες, πλαθουν διάφορα κ μετά τα ψήνουμε κ τα ζωγραφίζουμε.

    Ασχολούμαστε αρκετά με το ζυμάρι, φτιάχνουμε κυρίως μπισκότα που του αρέσει να κόβει με κουπατ. Δεν είχα σκεφτεί να κάνω και κάτι μή φαγώσιμο για παιχνίδι. Ωραία ιδέα για πιονια! Ευχαριστώ! 

     

     

     

    Τις δύο τελευταίες μέρες έχουμε καταπιαστεί με ένα χάρτινο σπιτάκι για τα πλειμομπιλς με όλα τα έπιπλα να είναι από χαρτί κ ύφασμα. Παρότι υπάρχουν τόσα έτοιμα στο εμπόριο, θυμάμαι που είχα φτιάξει με τον πατέρα μου αντίστοιχο για τις κούκλες και πόσο είχα ενθουσιαστεί. Ευτυχώς βλέπω τον ίδιο ενθουσιασμό και στον μικρο μου που τοποθετεί τα επιπλα και μάλιστα ζητά συγκεκριμένα κομματια "μαμά, δεν μου αρέσει αυτή ή κουζινα, θέλω άλλη που να ανοίγει ή πόρτα σαν την δικιά μας!":lol:

     Μπορεί να μην έχει κάποιο αμεσο εκπαιδευτικό χαρακτήρα αλλά είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό και το προτείνω!

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Mama_Anesti_ είπε:

    Το δεύτερο παιχνίδι το καταλαβα, το πρώτο δεν κατάλαβα ακριβώς. Είναι αντιστοιχία της κάθε κάρτας με το κουτί της?

    Όχι, είναι το γνωστό παιχνίδι μνήμης (memory το λέγαμε παλιά). Δηλαδή, φτιάχνεις πχ 10 ζεύγη εικόνων. Η κάθε εικόνα υπάρχει δύο φορές δηλαδή. Τις τοποθετείς ανάποδα, τις ανακατεύεις και τις αραδιάζεις σε στήλες στο τραπέζι. Γυρίζεις μια κάρτα (εικονίζει πχ μια γάτα), την αφήνεις ανοιχτή και ψάχνεις να βρεις την άλλη γάτα. Εάν την βρεις, απομακρύνεις τις δυο αυτές κάρτες από το παιχνίδι. Εάν όχι τις ξανά "κλείνεις" και συνεχίζεις μέχρι να βρεις όλα τα ζεύγη.

    Εαν θέλεις να φτιάξεις memory με κάρτες ζώων μπορείς το κουτί αποθήκευσης των καρτών να το φτιάξεις κουτί κιβωτό ή κουτί με σχετική παράσταση επάνω (πχ ζούγκλα, φάρμα, στέπα). Εάν θέλεις memory με οχήματα μπορείς να φτιάξεις κουτί αυτοκινητάκι. Εάν θες memory με συναισθήματα - κουτί πρόσωπο. Κοκ αναλόγως των ενδιαφερόντων του παιδιού.

     

    Ή μπορείτε

    Just now, Mama_Anesti_ είπε:

    Πχ συναισθήματα σε ένα κουτί, αυτοκινητα σε άλλο? Αν ναι μου έδωσες ίδια για κάποιες κάρτες με ζωακια που είχαμε όταν ήταν μικρότερος και δεν τις παιζει πια να τις ταξινομούμε ανάλογα με το μέρος που ζουν πχ στο σπίτι, στην ζούγκλα, στην έρημο. 

    να παίξετε και αυτό το παιχνίδι που σκέφτηκες :)

    Αυτό είναι το ωραίο με τις χειροτεχνίες-κατασκευές. Ότι μπορείς να κάνεις παραλλαγές και να αυτοσχεδιάσεις.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    Just now, samsympan είπε:

    Όχι, είναι το γνωστό παιχνίδι μνήμης (memory το λέγαμε παλιά). Δηλαδή, φτιάχνεις πχ 10 ζεύγη εικόνων. Η κάθε εικόνα υπάρχει δύο φορές δηλαδή. Τις τοποθετείς ανάποδα, τις ανακατεύεις και τις αραδιάζεις σε στήλες στο τραπέζι. Γυρίζεις μια κάρτα (εικονίζει πχ μια γάτα), την αφήνεις ανοιχτή και ψάχνεις να βρεις την άλλη γάτα. Εάν την βρεις, απομακρύνεις τις δυο αυτές κάρτες από το παιχνίδι. Εάν όχι τις ξανά "κλείνεις" και συνεχίζεις μέχρι να βρεις όλα τα ζεύγη.

    Εαν θέλεις να φτιάξεις memory με κάρτες ζώων μπορείς το κουτί αποθήκευσης των καρτών να το φτιάξεις κουτί κιβωτό ή κουτί με σχετική παράσταση επάνω (πχ ζούγκλα, φάρμα, στέπα). Εάν θέλεις memory με οχήματα μπορείς να φτιάξεις κουτί αυτοκινητάκι. Εάν θες memory με συναισθήματα - κουτί πρόσωπο. Κοκ αναλόγως των ενδιαφερόντων του παιδιού.

     

    Ή μπορείτε

    να παίξετε και αυτό το παιχνίδι που σκέφτηκες :)

    Αυτό είναι το ωραίο με τις χειροτεχνίες-κατασκευές. Ότι μπορείς να κάνεις παραλλαγές και να αυτοσχεδιάσεις.

     Τώρα το κατάλαβα! Ναι το θυμάμαι το παιχνίδι αλλά έτσι όπως ήταν γραμμένο μπερδευτηκα. Είναι αρκετά καλό για εξάσκηση της μνήμης. Θα το κάνω! 

     

    Τελευταία με έχει πιάσει καλλιτεχνικός οίστρος και δεν σταματάω να σκαρφιζομαι κατασκευές. Είχα προσπαθήσει και παλαιότερα αλλά δεν είχα βρει ανταπόκριση απ το παιδί, ίσως ήταν κ μικροτερος, ίσως οι χειροτεχνιες δεν προορίζονταν για την ηλικία του. Τώρα προσπαθώ να κάνω πράγματα κοντά στα γούστα κ στις δεξιότητες του. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 6/2/2020 at 5:23 ΜΜ, Mama_Anesti_ είπε:

    Τις δύο τελευταίες μέρες έχουμε καταπιαστεί με ένα χάρτινο σπιτάκι

     

    On 6/2/2020 at 5:23 ΜΜ, Mama_Anesti_ είπε:

    Μπορεί να μην έχει κάποιο αμεσο εκπαιδευτικό χαρακτήρα αλλά είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό

    Τελικά το σπιτάκι αποδείχτηκε εξαιρετική εξάσκηση για λεπτή κινητικότητα. Κάποια έπιπλα και αντικείμενα τοποθετουνται/παιζονται με λεπτές κινήσεις που με τον καιρο το παιδί βελτιώνει. Συνάμα οξύνει την φαντασία, την αντιληψη, την αλληλεπίδραση. Το ίδιο προσφέρουν και τα ετοιμα σπιτάκια φυσικά που είναι σχεδόν άφθαρτα στο χρονο!

     

      Τα πλεονεκτήματά της κατασκευής είναι πως φτιάχνουμε κατά βούληση την όποια χειροτεχνια με τις δικές μας προτιμησεις. Το παιδί έρχεται σε επαφή με διαφορετικά υλικά και προσπαθεί να τα συναρμολογήσει, συνδιάζει πολλά είδη ζωγραφικής, (μαρκαδόρους, πινέλα, κηρομπογιες, διαφορα χαρτονια )και βλέπει το διαφορετικό αποτέλεσμα. Εξοικειώνεται με το ψαλίδι, το χαρακα, το μολύβι. Και πάνω απ όλα μαθαίνει να δημιουργει! 

     

    Κάντε χειροτεχνίες με τα παιδιά σας, εκτός από τα οφείλη που προσφέρουν σε εκείνα, είναι πολύ αγχολυτικες κ χαλαρωτικες για τους γονείς! 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Θα ήθελα να προσθέσω άλλη μία απλή κατασκευή. 

     

    Σ ένα χαρτόνι σχεδιάζουμε το ανάπτυγμα ενός κύβου, το κόβουμε και το κολλάμε. Στις πλευρές ζωγραφίζουμε απο μία φατσουλα που να απεικονίζει ένα συναισθημα. Ρίχνουμε το ζάρι, προσπαθούμε να μιμηθουμε το πρόσωπο και περιγράφουμε πως νιωθουμε.

     

    Ευελπιστω να βοηθήσει τον μικρό μου  να αναγνωρίζει τα συναισθήματα του και να τα εκφράζει λεκτικά.  

    • Μου αρέσει 4

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Θα μου επιτρέψετε να ρίξω λίγο το επίπεδο των ωραίων προτάσεων αναζητώντας κάτι πιο πεζό!

    Ψάχνω για κουπ πατ / καλούπια πλαστελίνης σε σχήματα τροφών. Έχετε κάτι καλό να μου προτείνετε; 

     

    Επίσης, @Mama_Anesti_, αυτό με τα συναισθήματα μου άρεσε πολύ κ επειδή θέλω να εισαγάγω τον μικρό κ σε κάποιες πιο αφηρημένες έννοιες κ μπαίνουμε λίγο κ σε φάση με νευράκια, εκτός από τα κλασικά χαρά, λύπη, θυμός, τι άλλα συναισθήματα ζωγράφισες και με τι φατσούλα; 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Έσπερος είπε:

    Θα μου επιτρέψετε να ρίξω λίγο το επίπεδο των ωραίων προτάσεων αναζητώντας κάτι πιο πεζό!

    Ψάχνω για κουπ πατ / καλούπια πλαστελίνης σε σχήματα τροφών. Έχετε κάτι καλό να μου προτείνετε; 

     

    Επίσης, @Mama_Anesti_, αυτό με τα συναισθήματα μου άρεσε πολύ κ επειδή θέλω να εισαγάγω τον μικρό κ σε κάποιες πιο αφηρημένες έννοιες κ μπαίνουμε λίγο κ σε φάση με νευράκια, εκτός από τα κλασικά χαρά, λύπη, θυμός, τι άλλα συναισθήματα ζωγράφισες και με τι φατσούλα; 

    Βαρεμάρα, ντροπή, κούραση, αηδια, αγάπη, έκπληξη, φόβος, σκεπτικος

    Γκουγκλαρε φατσουλες, κ οτι μπορεσεις

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Διαφημίσεις


    18 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

    Θα μου επιτρέψετε να ρίξω λίγο το επίπεδο των ωραίων προτάσεων αναζητώντας κάτι πιο πεζό!

    Ψάχνω για κουπ πατ / καλούπια πλαστελίνης σε σχήματα τροφών. Έχετε κάτι καλό να μου προτείνετε; 

     

    Επίσης, @Mama_Anesti_, αυτό με τα συναισθήματα μου άρεσε πολύ κ επειδή θέλω να εισαγάγω τον μικρό κ σε κάποιες πιο αφηρημένες έννοιες κ μπαίνουμε λίγο κ σε φάση με νευράκια, εκτός από τα κλασικά χαρά, λύπη, θυμός, τι άλλα συναισθήματα ζωγράφισες και με τι φατσούλα; 

     

    Χαίρομαι: τεράστιο γέλιο 

    λυπάμαι: δάκρυα κ κατεβασμένα χειλακια 

    θυμωνω: πεισμωμενα χείλη,φρύδια συνοφρυωμενα

    ντρέπομαι:κατεβασμένα μάτια κοσκινισμένα μαγουλακια 

    βαριεμαι: το πιο δύσκολο ύφος για μένα να αποδοθεί. Μου βρηκε κάτι μεταξυ αδιαφοριας και απογοητευσης με χείλη ανέκφραστα. 

    φοβάμαι: ορθανοιχτο στόμα και μάτια , απεικονίζεται και με τρεμάμενα χείλη.

     

     Για να πω την αλήθεια οι εξι έδρες του κύβου με περιόρισαν αρκετά. Θέλω να κάνω κι άλλον ή να προσπαθήσω να κάνω ένα δωδεκαεδρο με περισσότερες συναισθηματικές καταστάσεις. Διαφορετικα το παιχνίδι τελειώνει σύντομα.

     

     

    Μπορείς να κοιτάξει στο διαδίκτυο για φατσούλες-συναισθήματα εγώ από κει παίρνω ιδέες. Θα σου πρότεινα να σχεδιάσεις το κάθε πρόσωπο με μολύβι, πρώτον για να μπορείς να διορθώσεις κ δεύτερον για να φαίνονται καλά τα λεπτά χαρακτηριστικά. Αν θες χρωμάτισε το, θα τραβήξει περισσότερο το ενδιαφέρον του παιδιού. Το κάθε πρόσωπο δεν χρειάζεται να έχει πολλά χαρακτηριστικά πχ μαλλιά, αυτιά, μυτη παρά μόνο όσα αποδίδουν καλύτερα το συναίσθημα. 

     

    Για τα κουπατ δεν έχω κάποια κατασκευή να προτείνω. Στο γνωστό πολυκατάστημα πέρα από έτοιμα καλούπια, είχα βρει παγοθηκες από σιλικόνη με σχήματα  λεμόνι, ανανα, αχλάδι και μήλο. Δεν είχα σκεφτεί να τα χρησιμοποιήσουμε σαν καλούπια ως τωρα. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @Mama_Anesti_ ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ένας κύβος με εξι πλευρες για τη δικη μας ηλικια ποστευω οτι ειναι ο,τι πρεπει. Δεν ειμαι πολυ καλη στη ζωγραφική αλλα μπορει να τυπώσω κατι κ να δουλεψω πανω σ αυτο. 

     

    Για τις πλαστελινες σκέφτομαι να κάνω κάτι που να μοιαζει με τα ξύλινα τρόφιμα, που έχω δει ωραια σετ αλλα μου φαινεται περιορισμενη ποικιλια κ βασικα ακριβουτσικα. θελω να κανω προσομοίωση μαγειρικής κ σκεφτηκα να κανω διαφορα με πλαστελινες, που να αναπαριστούν κανονικα φαγητα. ισως ειναι μεγαλεπήβολο ολο αυτο, δεν ξερω.  Ομως η ιδεα να μαγειρευω κανονικα με το παιδι μου φαινεται ακομα βουνο,αλλα ταυτοχρονα θελω να δουλεψω λιγο το θεμα του φαγητου γιατι εχουμε τα γνωστα προβληματα, γι αυτο σκέφτηκα κάτι με πλαστελινες. θα ρωτησω κ την κοπελα που πιανουν τα χέρια της. 

     

    Αυτα που ειναι σε βαζάκι οπως τα play-dοh, χρησιμοποιούνται οπως η πλαστελίνη ή εχουν αλλη υφη; 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Έσπερος είπε:

    @Mama_Anesti_ ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ένας κύβος με εξι πλευρες για τη δικη μας ηλικια ποστευω οτι ειναι ο,τι πρεπει. Δεν ειμαι πολυ καλη στη ζωγραφική αλλα μπορει να τυπώσω κατι κ να δουλεψω πανω σ αυτο. 

     

    Για τις πλαστελινες σκέφτομαι να κάνω κάτι που να μοιαζει με τα ξύλινα τρόφιμα, που έχω δει ωραια σετ αλλα μου φαινεται περιορισμενη ποικιλια κ βασικα ακριβουτσικα. θελω να κανω προσομοίωση μαγειρικής κ σκεφτηκα να κανω διαφορα με πλαστελινες, που να αναπαριστούν κανονικα φαγητα. ισως ειναι μεγαλεπήβολο ολο αυτο, δεν ξερω.  Ομως η ιδεα να μαγειρευω κανονικα με το παιδι μου φαινεται ακομα βουνο,αλλα ταυτοχρονα θελω να δουλεψω λιγο το θεμα του φαγητου γιατι εχουμε τα γνωστα προβληματα, γι αυτο σκέφτηκα κάτι με πλαστελινες. θα ρωτησω κ την κοπελα που πιανουν τα χέρια της. 

     

    Αυτα που ειναι σε βαζάκι οπως τα play-dοh, χρησιμοποιούνται οπως η πλαστελίνη ή εχουν αλλη υφη; 

    Ίδια υφή έχουν αυτά στο βαζακι

    Δ εχω ιδεα για κουπ πατ με τέτοια σχηματα

    Ένα πραγματάκι έχουμε με το σετ που τα βγαζει σαν λεπτά κορδόνια κ μοιάζουν με μακαρονια. Κ απλα τα φαντάζονται τα φαγητά που φτιαχνουν

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Just now, Έσπερος είπε:

    Αυτα που ειναι σε βαζάκι οπως τα play-dοh, χρησιμοποιούνται οπως η πλαστελίνη ή εχουν αλλη υφη; 

     

    Just now, Έσπερος είπε:

    @Mama_Anesti_ ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ένας κύβος με εξι πλευρες για τη δικη μας ηλικια ποστευω οτι ειναι ο,τι πρεπει. Δεν ειμαι πολυ καλη στη ζωγραφική αλλα μπορει να τυπώσω κατι κ να δουλεψω πανω σ αυτο. 

     

    Για τις πλαστελινες σκέφτομαι να κάνω κάτι που να μοιαζει με τα ξύλινα τρόφιμα, που έχω δει ωραια σετ αλλα μου φαινεται περιορισμενη ποικιλια κ βασικα ακριβουτσικα. θελω να κανω προσομοίωση μαγειρικής κ σκεφτηκα να κανω διαφορα με πλαστελινες, που να αναπαριστούν κανονικα φαγητα. ισως ειναι μεγαλεπήβολο ολο αυτο, δεν ξερω.  Ομως η ιδεα να μαγειρευω κανονικα με το παιδι μου φαινεται ακομα βουνο,αλλα ταυτοχρονα θελω να δουλεψω λιγο το θεμα του φαγητου γιατι εχουμε τα γνωστα προβληματα, γι αυτο σκέφτηκα κάτι με πλαστελινες. θα ρωτησω κ την κοπελα που πιανουν τα χέρια της. 

     

    Αυτα που ειναι σε βαζάκι οπως τα play-dοh, χρησιμοποιούνται οπως η πλαστελίνη ή εχουν αλλη υφη;

    Εμένα μου φαίνεται πως είναι πολύ πιο μαλακές πλαστελινες που αν ξεραθούν λίγο τις πλαθεις με νερό και γίνονται καινούριες. Αν τις αφήσεις βέβαια στον αέρα ξεραίνονται κ γίνονται σαν πέτρα δεν ξαναπλαθονται με τίποτα! 

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Μία ακόμα κατασκευή για να απασχολουμε τα παιδιά μας εντός είναι ένας χειροποίητος προβολέας! 

     

    Κόβουμε τον πάτο απο ένα πλαστικό ποτήρι ή μια συσκευασία γιουρτιου, εναλλακτικά χρησιμοποιούμε ένα ρόλο από χαρτί, και κολλάμε μία διάφανη ταινία. Πάνω της ζωγραφίζουμε με μαρκαδόρους αγαπημένα θέματα-φιγουρες του παιδιού πχ τραίνο, αυτοκίνητο, μανιταρι, ουράνιο τόξο, αεροπλανο, ψαρακια κτλ. Σε ένα σκοτεινό δωμάτιο ρίχνουμε το φως ενός φακού μέσα στο ποτήρι/ρολο και στον τοίχο προβάλλεται ή παράσταση που ζωγραφισαμε. 

     

    Για περισσότερα σχέδια μπορούμε να τα ζωγραφίζουμε σε διαφάνειες (πχ διαφανείς συσκευασιες) κομμένες σε κύκλους και να τις τοποθετούμε στην εγκοπή που θα έχουμε κάνει στο ποτήρι ένα εκατοστό πιο πάνω απ τον πάτο του ώστε να στηρίζονται. Μπορούμε να αφήσουμε λίγα εκατοστά σε κάθε διαφάνεια ώστε να κάνουμε μία τρυπα με τον διακορευτη και να δεσουμε όλα τα σχέδια μαζί με μία κλωστή για να μην χάνονται. 

     

    Έχω κάνει εδώ και λίγες μέρες αυτήν την κατασκευή και πραγματικά δεν την χορταινει! 

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το αναφέρω κι εδώ (εκτός από το thread "Παιδικά βιβλία... με νόημα...!").

    Ο συγγραφέας Αντώνης Παπαθεοδούλου  στα πλαίσια του #ΜένουμεΣπίτι ανεβάζει στον λογαριασμό του στο youtube (Antonis Papatheodoulou) βιντεάκια όπου κάνει ανάγνωση παραμυθιών του, εμπλουτισμένα και με μικρές χειροτεχνίες και σύντομες δραστηριότητες. Για όποιον γνωρίζει τα έργα του, ξέρει την ποιότητα τους. Για όποιον δεν τον γνωρίζει, ευκαιρία να τα μάθει.

     

    Στο πιο πρόσφατο βίντεο, η βραβευμένη εικονογράφος Ίρις Σαμαρτζή δείχνει μια όμορφη χειροτεχνία, με υλικά που υπάρχουν στο σπίτι φυσικα. https://youtu.be/PqyW3zIfK40

    Την φτιάξαμε σήμερα με την μεγάλη μου κόρη, την εμπλουτίσαμε κάπως και την χαρήκαμε πολύ και οι δύο.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εμείς σήμερα φτιάξαμε πατατοσφραγιδες. Εκοψα πατάτες, χάραξα σχέδια όπως καρδούλα, κύκλο, τετράγωνο, ο άντρας μου -μεγαλος καλλιτεχνης- χάραξε σπίτι με σκέπη κ πόρτα και σε άλλη μια βάρκα με πανί, τις βουτουσαμε σε δαχτυλομπογιες κ μετά κάναμε σφραγίδες στο χαρτί. Η μικρή το καταχαρηκε. Επίσης αυτές τις μέρες φτιάχνουμε ζωάκια με ρόλο υγείας και με πλαστικά πιάτα (έχει πολλά στο ίντερνετ).

    • Μου αρέσει 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Μας έκαναν δώρο ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που παίζουμε με τη μεγάλη μας κόρη (4ετών) και της αρέσει πολύ.

     

    Αποτελείται από κάρτες όπου: α) η μία πλευρά έχει γράμματα (κεφαλαία-πεζά ή διφθόγγους), παραστάσεις και λέξεις και β) η άλλη πλευρά ερωτήσεις. Παράδειγμα: στη μία πλευρά έχει γραμμένο "Φφ" και ζωγραφισμένα: 1) Ένα φεγγάρι με τη λέξη "φεγγάρι" γραμμένη από κάτω. 2) Μία φώκια με την λέξη "φώκια" από κάτω. 3) Ένα παιδάκι που φυσάει ένα κερί σε τούρτα με φράουλες, με την λέξη "φυσάω". 4) Ένα δοχείο για σαπουνόφουσκες με ένα λουλούδι ζωγραφισμένο επάνω και 3 φούσκες τριγύρω με την λέξη "φούσκες", κλπ. Περί τις 5 παραστάσεις. Και στην πίσω πλευρά ερωτήσεις όπως: 1) Το φεγγάρι είναι χρωματισμένο με κίτρινο ή λευκό χρώμα; 2) Η φώκια έχει βούλες ή όχι; 3) Πόσα κεράκια φυσάει το παιδάκι; 4) Υπάρχουν φρούτα πάνω στην τούρτα; 5) Τι είναι ζωγραφισμένο πάνω στο δοχείο με τις φούσκες; 6) Πόσες φούσκες υπάρχουν στην εικόνα;
    Το παιχνίδι επίσης περιλαμβάνει κλεψύδρα και ζάρι. Κλεψύδρα για να υπολογίζεις τον χρόνο που έχει ο κάθε παίκτης να παρατηρήσει τις εικόνες. Ζάρι για να ρίχνεις και να κάνεις την αντίστοιχη ερώτηση. Εννοείται μπορείς να παίξεις και χωρίς αυτά. Αν απαντήσεις σωστά στις ερωτήσεις/στην ερώτηση κρατάς την κάρτα. Νικητής αυτός με τις περισσότερες κάρτες.

     

    Για κάποιον που καταπιάνεται με χειροτεχνίες-κατασκευές, πιθανόν έχει ενδιαφέρον να το κάνει diy project και είτε να το κάνει δώρο στο παιδί. Είτε να το φτιάξει μαζί με το παιδί έως ένα σημείο και να προσθέσει κάποια στοιχεία (χρώματα, λεπτομέρειες) και τις ερωτήσεις μόνος του μετά (για να έχει ενδιαφέρον να το παίξει το παιδί). Είτε να το φτιάξουν μαζί εξοκλήρου και να το δωρίσουν μετά. Εμπλουτισμένο-εξατομικευμένο ανάλογα με το πόσο πιάνουν τα χέρια του/των δημιουργού/ών, την ηλικία και τα ενδιαφέροντα των παιδιών-παικτών. Θα μπορούσε να είναι πχ με ζώα, σχετικό με επαγγέλματα-εργαλεία, με ήρωες-σκηνές παραμυθιών, με αθλήματα, ή όλα τα παραπάνω κλπ.

    • Μου αρέσει 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα