Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΚΕΔΔΥ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ?


Recommended Posts

Όταν υπάρχει παράλληλου στήριξη σε ένας παιδί, σημαίνει οτι αυτό το παιδί έχει μεν κασποιθα προβλήματα αλλά είναι σε θέση με ρτηνκαταλληλη υποστήριξη και βοήθεια να ακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Στο τμήμα ενταξηγς γίνονται παραλλαγές στο πρόγραμμα με βαση τις ανάγκες του παιδιού.

Μια τάξη στην οποία υπάρχει παράλληλη στήριξη δεν είναι 'ειδική τάξη'. Είναι μια α γενική, ή αν θέλετε κανονική' ταξη.

Όσο για τα παιδιά που έχουν ΠΣ να είστε όλοι σίγουροι ότι βοηθούνται και αυτά, και ο δάσκαλος της γενικής τάξης, και τασ υπολοιπα παιδιά καθώς η ΠΣ βοηθά και τα άλλα αν χρειαστεί

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 239
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Μα το παιδάκι σου είναι χαρισματικό, γιατί πρέπει να τονίζουμε μόνο τα άσχημα? Η ιδιαίτερη ευφυΐα δεν είναι συνηθισμένο, αυτό εννοώ. Απ το να μην το καταλάβουν, μέχρι να προτείνουν να επαναλάβει και τάξη, είναι ένα χάσμα, δεν είναι?

 

Εάν ένα παιδί είναι ανώριμο ειτε στο γνωστικό ειτε στο συμπεριφορικο τομέα μπορεί να προταθεί η επανάληψη.

Το οτι ενα παιδι είναι πολύ καλό στα μαθηματικά η στην ανάγνωση ή στη γραφή δεν το κάνει χαρισματικό. Είναι ενα σύνολο στοιχείων τα οποία μαζί με την εκτιμηση νοητικού δυναμικού δίνουν αυτό το χαρακτηρισμό. Αλλιώς μιλάμε για ένα παιδί που είναι προχωρημένο η εξασκημενο σε εναν τομέα.

 

Και άλλο το 'χαρισματικό', άλλο το 'ευφυές' και άλλο το 'ταλαντούχο' παιδί. Διαφορετικοί όροι, διαφορετικά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

 

Εάν ένα παιδί είναι ανώριμο ειτε στο γνωστικό ειτε στο συμπεριφορικο τομέα μπορεί να προταθεί η επανάληψη.

Το οτι ενα παιδι είναι πολύ καλό στα μαθηματικά η στην ανάγνωση ή στη γραφή δεν το κάνει χαρισματικό. Είναι ενα σύνολο στοιχείων τα οποία μαζί με την εκτιμηση νοητικού δυναμικού δίνουν αυτό το χαρακτηρισμό. Αλλιώς μιλάμε για ένα παιδί που είναι προχωρημένο η εξασκημενο σε εναν τομέα.

 

Και άλλο το 'χαρισματικό', άλλο το 'ευφυές' και άλλο το 'ταλαντούχο' παιδί. Διαφορετικοί όροι, διαφορετικά πράγματα.

 

Δεν ξέρω βρε εμμάκι. Την κοπέλα βλέπω οτι την έτρεξαν άδικα όπως λέει. Και δε συνεργάστηκαν κιόλας. Τεσπα εκείνη θα μιλήσει για το θέμα της, όχι εγώ. Δεν απαξιώσαμε τα ΚΕΔΔΥ προς Θεού. Μην το παίρνετε έτσι! Η συζήτηση είναι για τους δασκάλους που δεν προσπαθούν για την τάξη τους και παραπέμπουν αμέσως εκεί. Εγώ έτσι το εξέλαβα τουλάχιστον. Και ΟΚ, με παραπέμπεις, την άλλη βδομάδα μου λες να το αφήσω γιατί τελικά δεν υπάρχει λόγος, και την τρίτη βδομάδα μου λες ότι σε όλους τους άλλους δασκάλους 20/24 παιδιά κάνουν πάρτυ....τι να κάνω και εγώ η δόλια μάνα? Ραντεβού μου κλείσανε σε 6 μήνες.....φυσικά και θα το δω και μόνο που το είπε η δασκάλα έχω χρέος να το κάνω σα γονιός........αλλά δεν είναι πανάκεια απ ότι βλέπω από ανθρώπους που το πέρασαν.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, μόνη μου μιλάω μου φαίνεται... Λέμε τόση ώρα ότι η αρχική εκτίμηση στο σχολειο περί επανάληψης αποδείχτηκε από τον πλέον αρμόδιο τελειως εκτός. Και από την απόδοση του παιδιού στο σχολείο, στη συνέχεια. Τώρα για το αν μπορεί να ισχύει έτσι γενικά και ότι για λόγους συμπεριφοράς και μόνο μπορεί να επαναληφθεί τάξη σε παιδί που είναι μπροστά σε όλους τους άλλους τομείς... τι να πω με ξεπερνάει! Νομίζω είναι τελείως εκτός της βιβλιογραφίας! Θα ζητήσω παραπομπή για αυτό!

 

Η τελική εκτίμηση στο δικό μου παιδί έδωσε τελείως άλλη εικόνα και μόνο μετά από δική μου επιμονή ότι άλλη η εικόνα στο σχολείο και άλλη στην εκτίμηση, μπορεσα να αποκομίσω κάτι απτό, μια πρόταση για παρέμβαση, αλλιώς η εκτίμηση ήταν ότι το παιδί ήταν μια χαρά. Και ότι τους στέλνουν όλη την ώρα παιδάκια που με λίγα λόγια με έναν άλλο χειρισμό στο σχολείο, χωρίς πρόσθετες παρεμβάσεις και τέτοια, θα ήταν άλλα παιδιά. Αλλά σου λέει, αντί να μην κάνεις τίποτα, η να εύχεσαι να είχες πέσει αλλού, κάνε αυτό...

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν ξέρω βρε εμμάκι. Την κοπέλα βλέπω οτι την έτρεξαν άδικα όπως λέει. Και δε συνεργάστηκαν κιόλας. Τεσπα εκείνη θα μιλήσει για το θέμα της, όχι εγώ. Δεν απαξιώσαμε τα ΚΕΔΔΥ προς Θεού. Μην το παίρνετε έτσι! Η συζήτηση είναι για τους δασκάλους που δεν προσπαθούν για την τάξη τους και παραπέμπουν αμέσως εκεί. Εγώ έτσι το εξέλαβα τουλάχιστον. Και ΟΚ, με παραπέμπεις, την άλλη βδομάδα μου λες να το αφήσω γιατί τελικά δεν υπάρχει λόγος, και την τρίτη βδομάδα μου λες ότι σε όλους τους άλλους δασκάλους 20/24 παιδιά κάνουν πάρτυ....τι να κάνω και εγώ η δόλια μάνα? Ραντεβού μου κλείσανε σε 6 μήνες.....φυσικά και θα το δω και μόνο που το είπε η δασκάλα έχω χρέος να το κάνω σα γονιός........αλλά δεν είναι πανάκεια απ ότι βλέπω από ανθρώπους που το πέρασαν.

 

Για μένα πολύ καλά θα κάνεις και θα το δεις.

Για να σε παραπέμπουν παει να πει ότι κάτι εχψουν δει. Και δεν μιλάω για το μαθημαρ της ειδικότητας οπου όπως λες γίνεται κακός χαμός, αλλά για την βασική τάξη. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα, παρά μόνο να κερδίσεις και να δεις που είναι δυνατό και που όχι και τόσο δυνατό το παιδι σου.

 

Για την κοπέλα, δεν ξέρω αν την έτρεξαν δίκαια ή άδικα, δεν ξέρω τι της είπαν και όπως βλέπεις πουθενά δεν Αναφερθηκα στο παιδί της συγκεκριμένα. Μίλησα γενικά και εξηγησα τι σημαίνουν κάποιοι όροι που πολλές φορές τους χρησιμοποιούμε λάθος η τους συγχέουμε με άλλους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλά, μόνη μου μιλάω μου φαίνεται... Λέμε τόση ώρα ότι η αρχική εκτίμηση στο σχολειο περί επανάληψης αποδείχτηκε από τον πλέον αρμόδιο τελειως εκτός. Και από την απόδοση του παιδιού στο σχολείο, στη συνέχεια. Τώρα για το αν μπορεί να ισχύει έτσι γενικά και ότι για λόγους συμπεριφοράς και μόνο μπορεί να επαναληφθεί τάξη σε παιδί που είναι μπροστά σε όλους τους άλλους τομείς... τι να πω με ξεπερνάει! Νομίζω είναι τελείως εκτός της βιβλιογραφίας! Θα ζητήσω παραπομπή για αυτό!

 

Η τελική εκτίμηση στο δικό μου παιδί έδωσε τελείως άλλη εικόνα και μόνο μετά από δική μου επιμονή ότι άλλη η εικόνα στο σχολείο και άλλη στην εκτίμηση, μπορεσα να αποκομίσω κάτι απτό, μια πρόταση για παρέμβαση, αλλιώς η εκτίμηση ήταν ότι το παιδί ήταν μια χαρά. Και ότι τους στέλνουν όλη την ώρα παιδάκια που με λίγα λόγια με έναν άλλο χειρισμό στο σχολείο, χωρίς πρόσθετες παρεμβάσεις και τέτοια, θα ήταν άλλα παιδιά. Αλλά σου λέει, αντί να μην κάνεις τίποτα, η να εύχεσαι να είχες πέσει αλλού, κάνε αυτό...

 

Ναι, κι εγώ αυτό γνωρίζω.......δλδ ένα παιδί άριστο στα μαθήματα δεν έχω ακούσει ποτέ μα ποτέ να έχει επαναλάβει την τάξη για συμπεριφορικούς λόγους.....και είναι μια αλήθεια πως αν υπήρχε άλλος χειρισμός απ τους δασκάλους, θα ήταν άλλα παιδιά. ΟΧΙ ΟΛΑ.

Αυτό είναι αυταπόδεικτο νομίζω. Στη μια δασκάλα κάθονται σούζα και στην άλλη κάνουν πάρτυ. Τα ίδια παιδιά. την ίδια μέρα. Δε σας παραξενεύει αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Καλά, μόνη μου μιλάω μου φαίνεται... Λέμε τόση ώρα ότι η αρχική εκτίμηση στο σχολειο περί επανάληψης αποδείχτηκε από τον πλέον αρμόδιο τελειως εκτός. Και από την απόδοση του παιδιού στο σχολείο, στη συνέχεια. Τώρα για το αν μπορεί να ισχύει έτσι γενικά και ότι για λόγους συμπεριφοράς και μόνο μπορεί να επαναληφθεί τάξη σε παιδί που είναι μπροστά σε όλους τους άλλους τομείς... τι να πω με ξεπερνάει! Νομίζω είναι τελείως εκτός της βιβλιογραφίας! Θα ζητήσω παραπομπή για αυτό!

 

Η τελική εκτίμηση στο δικό μου παιδί έδωσε τελείως άλλη εικόνα και μόνο μετά από δική μου επιμονή ότι άλλη η εικόνα στο σχολείο και άλλη στην εκτίμηση, μπορεσα να αποκομίσω κάτι απτό, μια πρόταση για παρέμβαση, αλλιώς η εκτίμηση ήταν ότι το παιδί ήταν μια χαρά. Και ότι τους στέλνουν όλη την ώρα παιδάκια που με λίγα λόγια με έναν άλλο χειρισμό στο σχολείο, χωρίς πρόσθετες παρεμβάσεις και τέτοια, θα ήταν άλλα παιδιά. Αλλά σου λέει, αντί να μην κάνεις τίποτα, η να εύχεσαι να είχες πέσει αλλού, κάνε αυτό...

 

 

Χαίρομαι για το παιδί σου και πολλά μπράβο του!

 

Οσδο όμως και να σε ξεπερνάει και όσο και αν το ειρωνευεσαι, αν ένα παιδί έχει προβλήματα συμπεριφοράς τα οποία κρίνεται ότι δεν το καθιστούν έτοιμο για να πάει σε επόμενη τάξη, ένας χοντρό πασραδειγμα είναι νασ μην μπορεί να καθίσει στην καρέκλα του και αυτό να μην είναι από ΔΕΠΥ, ναι, μπορεί να προταθεί στο γονιό η ερπαναληψη τάξης, ωστερ να δοθεί η ευκαιρία νασ ωριμασει. Στην τελική ο γονιός θασ αποφασίσει τι θα κάνει.

Είπαμε, σε ολασ τον τελικό λόγο τον έχει (ευτυχώς ή δυστυχώς) ο γονιός.

Link to comment
Share on other sites

Και Γιαχ νασ τυο κλείσω εγώ εδώ το θέμα γιατί το έχουμε παραζαλισει.

Οι εκπαιδευτικοί πολύ καλά κάνουν και παραπέμπουν. Δείχνουν και με αυτό τον τρόπο ότι δεν είναι απλά δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά νοιάζονται γι' αυτούς που έχουν μπροστά τους και θέλουν να τυους βοηθήσουν.

Οι γονείς δεν υποχρεούνται από κανένα να ακολουθήσουν τη γνωμη.-συμβουλη-συσταση των δασκάλων. Μπορούν να κάνουν ότι θεωρούν καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

Και Γιαχ νασ τυο κλείσω εγώ εδώ το θέμα γιατί το έχουμε παραζαλισει.

Οι εκπαιδευτικοί πολύ καλά κάνουν και παραπέμπουν. Δείχνουν και με αυτό τον τρόπο ότι δεν είναι απλά δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά νοιάζονται γι' αυτούς που έχουν μπροστά τους και θέλουν να τυους βοηθήσουν.

Οι γονείς δεν υποχρεούνται από κανένα να ακολουθήσουν τη γνωμη.-συμβουλη-συσταση των δασκάλων. Μπορούν να κάνουν ότι θεωρούν καλύτερο.

 

Εμμακι κάποιοι γονείς το δάσκαλο τον έχουμε κάπως στο μυαλό μας......η γνώμη του έχει βαρύτητα και δεν υπάρχει περίπτωση να την παραβλέψουμε. Δεν είναι εύκολο να ζεις με το ίσως και το αν. Απλά, θα ήταν ευχής έργο αν ήμασταν βέβαιοι οτι το κάνουν όλοι με αγνές προθέσεις. Και δεν εννοώ οτι έχουν κάτι να κερδίσουν. Αλλά δυστυχώς κάποιοι δεν ασκούν λειτούργημα όπως θα έπρεπε. Αυτά και από μένα, και εύχομαι όλες οι παραπομπές να έχουν αίσια έκβαση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τα χαρισματικά παιδιά είναι σπάνια. Πιο σπάνια από τα αυτιστικά. Αν λοιπόν οι εκπαιδευτικοί της γενικής εκπαίδευσης γνωρίζουμε αδρά περιγράμματα για το πώς να διαχειριστούμε ΔΕΠΥ και αυτιστικό φάσμα, φανταστείτε τι γίνεται με τα χαρισματικά.

 

Ο εκπαιδευτικός αυτή τη στιγμή είναι εφοδιασμένος με ένα σωρό καταπληκτικές παιδαγωγικές θεωρίες και πρακτικές, τις οποίες καλείται να εφαρμόσει σε ένα απαρχαιωμένο εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο δεν τις αντέχει (δημιουργική μάθηση με απόλυτο σεβασμό στη διαδικασία με 25 παιδιά ανά εκπαιδευτικό σε απαράδεκτα διδακτήρια δε γίνεται ή μάλλον γίνεται αλλά από ένα σημείο και μετά τα παίζεις εντελώς).

 

Επίσης τώρα που η συνεκπαίδευση και η διαπολιτισμική είναι η χαρούμενη καθημερινότητά μας, ναι μεν γιορτάζουμε και τιμούμε τη διαφορετικότητα, αλλά χρειαζόμαστε πρακτική υποστήριξη (εκπόνηση προγράμματος, παράλληλη στήριξη ή τουλάχιστον λιγότερα παιδιά στις τάξεις για να προλαβαίνουμε να σκύψουμε πάνω από τις ανάγκες όλων). Και το κυριότερο: χρειαζόμαστε επιμόρφωση, επιμόρφωση και σοβαρή επιμόρφωση ( που σπανίως μας προσφέρεται).

 

Επομένως χωρίς εφόδια ουσιαστικά (πτυχίο πήρα το 98 και είχα ένα μάθημα ειδικής αγωγής υποχρεωτικό), μπορώ να ψυχανεμιστώ και να παραπέμψω. Από εκεί και πέρα χρειάζομαι καθοδήγηση και ελπίζω να κάνω λάθος που παραπέμπω κάθε φορά.

 

Όσο για την αξία της παρέμβασης, μπαίνουμε στα χωράφια της αξιολόγησης κι έτσι κινδυνεύω να με διαγράψουν από το σύλλογό μου οπότε το βουλώνω (εντάξει υπερβάλλω, αλλά τα πράγματα είναι ζόρικα΄....)

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

emmaki, miriki, υπάρχει επίσημος ή επιστημονικός ορισμός του χαρισματικού παιδιού; Ποιος;

Γιατί λέτε ότι είναι σπάνιο, οπου διαβάζω λέει 1 με 5 %. (φυσικά εξαρταται από τον ορισμό)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά προικισμένα ή χαρισματικά ή ταλαντούχα ή Υψηλών Ικανοτήτων Μάθησης (ΥΨΙΜ)... Ο όρος «προικισμένο» αναφέρεται σε παιδιά που διαθέτουν ικανότητες που τους δίνουν τη δυνατότητα υψηλής απόδοσης σε συγκεκριμένους τομείς.

 

Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της χαρισματικότητας

• Αποκλίνουσα νόηση (δημιουργικότητα)

• Διέγερση

• Ένταση

• Ευαισθησία

• Οξυμένη αντίληψη

• Τελειομανία

 

Οι σύγχρονες πάντως εκτιμήσεις για το ποσοστό του μαθητικού πληθυσμού που αποτελεί τους ΥΨΙΜ ποικίλλουν. Οι περισσότερες συγκλίνουν στο ότι οι ΥΨΙΜ αποτελούν το 3-5% του μαθητικού πληθυσμού

 

Περισσότερα στο κείμενο για τα Παιδιά με Ιδιαιτερότητες.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ο δάσκαλος δεν κάνει διάγνωση επισήμως. Ανεπισήμως έχω ακούσει να λένε (όχι σε μένα για να μην παρεξηγηθώ), υποψιάζομαι ότι έχει το ταδε πρόβλημα, την τάδε διαταραχή κτλ...

Οπότε εγώ θα προτιμούσα να υπάρχει κάποιος ειδικός σε κάθε σχολείο, όπου ο ίδιος θα παρέπεμπε σε περαιτέρω αξιολόγηση, παρά να έγκειται στην κρίση του κάθε δασκάλου.

 

Όσο για τη φιλοσοφία του δασκάλου που λες ότι πρέπει να καταλάβουμε, συμφωνώ. Αυτό έλεγα πριν. Ότι πρώτα αξιολογούμε τον δάσκαλο σε συνδυασμό με άλλες συνθήκες, ώστε να αποφασίσουμε αν πρέπει να κάνουμε κάτι και τι...

Συμφωνω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λαϊδα, δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε νομίζω... Γράφω ότι έχουμε εμπειρία δύο χρονιές σε τμήματα με στήριξη, όπου όχι μόνο δεν έγινε κάτι το συνταρακτικό για τα παιδάκια ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, σε διαφορετικά σχολεία, αλλά χάλασε και το κλίμα για κάποια άλλα παιδάκια που σε ένα άλλο περιβάλλον ήταν νορμάλ! Άρα πού είναι αυτό το ότι βοηθιούνται παιδιά; Δεν το είδα και πολύ... Θα μου πεις, θα ήταν χειρότερα ακόμα και χωρίς τη στήριξη; Δεν ξέρω! Καλά, για το παιδί στο νηπιαγωγείο που δεν μιλούσε καθόλου, δεν το συζητώ, δεν θα μπορούσε να συνυπάρξει καν. Για αυτό και ρωτάω, πού είναι το αποτέλεσμα; Εσύ έχεις άποψη γιατί έχεις δει κάπου αποτέλεσμα;

 

Δηλαδή τι προτείνεις; Να μην υπάρχει στήριξη; Είσαι κατά της στήριξης;

 

Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα ακριβώς; Θεωρείς ότι η όποια συμπεριφορά του παιδιού σου προήλθε επειδή υπήρχε παράλληλη στήριξη στην τάξη;:confused:

 

Και στο προνήπιο-νήπιο της κόρης μου υπήρχε παράλληλη στήριξη που βεβαίως δεν γνωρίζουμε ποια παιδιά αφορούσε (απλώς υποψιαζόμαστε) και για ποιο λόγο. Δεν είδα να δημιουργείται κανένα απολύτως πρόβλημα στα υπόλοιπα. Για το αν βοηθήθηκε το συγκεκριμένο παιδάκι (ή παιδάκια) δεν ξέρω, αλλά σίγουρα κακό δεν του έκανε. Τα υπόλοιπα γιατί να επηρεαστούν; θα επηρεάζονταν περισσότερο αν δεν υπήρχε παράλληλη στήριξη, έτσι δεν είναι;

 

Αυτό που λες για το παιδί που δεν μιλούσε δεν το κατάλαβα... Θα επηρέαζε αρνητικά τα υπόλοιπα;;:confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Όταν υπάρχει παράλληλου στήριξη σε ένας παιδί, σημαίνει οτι αυτό το παιδί έχει μεν κασποιθα προβλήματα αλλά είναι σε θέση με ρτηνκαταλληλη υποστήριξη και βοήθεια να ακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Στο τμήμα ενταξηγς γίνονται παραλλαγές στο πρόγραμμα με βαση τις ανάγκες του παιδιού.

Μια τάξη στην οποία υπάρχει παράλληλη στήριξη δεν είναι 'ειδική τάξη'. Είναι μια α γενική, ή αν θέλετε κανονική' ταξη.

Όσο για τα παιδιά που έχουν ΠΣ να είστε όλοι σίγουροι ότι βοηθούνται και αυτά, και ο δάσκαλος της γενικής τάξης, και τασ υπολοιπα παιδιά καθώς η ΠΣ βοηθά και τα άλλα αν χρειαστεί

 

Συμφωνώ το έχω δει στην τάξη των παιδιών μου, έτσι ακριβώς. Δεν ξέρω τι πρόβλημα έχει το παιδάκι που έχει την στήριξη (γιατί είναι πανέξυπνο) αλλά η στήριξη (που είναι μόνο στην τάξη) βοήθησε να λυθούν και προβλήματα συμπεριφοράς (που έυκολα δημιουργούνται όταν ένα παιδί δεν μπορεί να παρακολουθήσει) και της ροής του μαθήματος. Το παιδί είναι μια χαρά φίλος με τα υπόλοιπα και οι σχέσεις τους καλύτερες από πέρσι. Καταλυτικός φυσικά ήταν ο ρόλος της δασκάλας μας στο πως θα το εξηγήσει και στην κοινωνική μόρφωση που προσπαθεί να δίνει στα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι προτείνεις; Να μην υπάρχει στήριξη; Είσαι κατά της στήριξης;

 

Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα ακριβώς; Θεωρείς ότι η όποια συμπεριφορά του παιδιού σου προήλθε επειδή υπήρχε παράλληλη στήριξη στην τάξη;:confused:

 

Και στο προνήπιο-νήπιο της κόρης μου υπήρχε παράλληλη στήριξη που βεβαίως δεν γνωρίζουμε ποια παιδιά αφορούσε (απλώς υποψιαζόμαστε) και για ποιο λόγο. Δεν είδα να δημιουργείται κανένα απολύτως πρόβλημα στα υπόλοιπα. Για το αν βοηθήθηκε το συγκεκριμένο παιδάκι (ή παιδάκια) δεν ξέρω, αλλά σίγουρα κακό δεν του έκανε. Τα υπόλοιπα γιατί να επηρεαστούν; θα επηρεάζονταν περισσότερο αν δεν υπήρχε παράλληλη στήριξη, έτσι δεν είναι;

 

Αυτό που λες για το παιδί που δεν μιλούσε δεν το κατάλαβα... Θα επηρέαζε αρνητικά τα υπόλοιπα;;:confused:

 

Όχι, δεν είπα ότι δεν βοηθάει. Είπα ότι δεν βοηθάει πάντα και ίσως θα έπρεπε κάποιοι γονείς να είναι σε εγρήγορση, όταν βλέπουν φαινόμενα ότι το παιδί δεν είναι χαρούμενο / δεν υπάρχει πραγματικό αποτέλεσμα. Θα μου πεις και τι να κάνουν; Τι να σου πω. Προβληματιζομαι γιατί, το είπα πολλές φορές πια, το ότι ένας άνθρωπος εκπαιδευμένος ναι είναι εκεί, δεν σημαίνει πάντα αποτέλεσμα. Δεν ξέρω από τι εξαρτάται. Έχω δει πάντως γονείς να πέφτουν από τα σύννεφα γιατί είχαν επενδύσει πολλά σε τέτοιες παρεμβάσεις. Και εξ ορισμού δεν μιλάμε για γονείς δύσπιστους που εθελοτυφλούν. Κανένας που συναινεί στο ΚΕΔΔΥ δεν είναι τέτοιος.

 

Προβληματίζομαι γιατί πρόσφατα κυκλοφόρησε και μια περίπτωση από την Αμερική, που ένα τέτοιο παιδί, πολύ βαριά περίπτωση όμως, έφτασε να τίθεται στόχος της σχολικής χρονιάς στα 21 του να γράφει το όνομά του σε χαρτί. Δεν λες που υπάρχουν και στόχοι; Αυτό το παιδί όμως, που πέρασε χιλιάδες ώρες συνυπάρχοντας απλώς ανάμεσα σε άλλα, τι κέρδιζε αυτές τις ώρες; Μήπως ήταν μπέιμπι σίτινγκ τελικά; Και τι εφόδια έχει πλέον, όταν τελειώνει η σχολική του ηλικία; Χρησιμοποιήθηκε όλος αυτός ο χρόνος και οι πόροι με τον καλύτερο τρόπο;

 

http://abcnews.go.com/Health/california-public-school-offers-86k-autistic-boy/story?id=20119838&page=2

 

Επειδή είδα ένα τέτοιο παιδάκι όταν ήταν ακόμα στην πολύ αρχή αυτής της πορείας, ήθελα να πω ότι πονάει και αυτούς που το βλεπουν αυτό. Ακόμα και αν αυτό το παιδάκι δεν προκαλεί φασαρίες, που δεν γίνεται πάντα. Δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό να είναι κάποιος κοντά του συνέχεια.

 

Αυτό θέλω να πω... Μην έχει κανείς τυφλή εμπιστοσύνη. Δεν αρνήθηκα ότι υπάρχουν θετικά αποτελέσματα, αλλά δεν είναι κάτι πολύ ευρέως γνωστό στην πράξη. Ούτε το καλό ούτε το κακό είναι ευρέως γνωστό σε αυτό το θέμα, είναι μια κουβέντα που η κοινωνία μας μόλις τώρα νιώθει πιο άνετα να ξεκινήσει. Αυτή η κουβέντα στο τόπικ αυτό είναι προσωπικά η πρώτη φορά που βλέπω να ανταλλάσονται απόψεις επί του πραγματικού. Προφανώς πολλά παιδιά ωφελούνται από τις δομές αυτές. Και μόνο το ότι υπάρχει κάποιος δεύτερος άνθρωπος στην τάξη, μπορεί να βοηθάει.

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι κσι ελπίζω να μην γίνει αυτό που κατά καιρούς συζητείται από το υπουργείο, δηλαδή το κλείσιμο των ειδικών σχολείων και η 'διοχέτευση' όλων των παιδιών με ειδικές ανάγκες στα γενικά σχολεία, όπως είναι οι πρακτικές στο εξωτερικό.

 

Στο το βοηθήθηκε το παιδί στο οποίο αναφέρεται; Καταρχήν στην κοινωνικότητα του. Μετά στη συμπεριφορά του, στα όρια, στην υπακοή κανόνων..... Τα άλλα βοηθήθηκαν στη συνύπαρξη τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες...... Μπορώ να σου γράψω κατεβατα επί κατεβατων για το θέμα.

 

Επιπλέον, για να δούμε αν βοηθούνται τα 'κανονικα' παιδιά από τη φοίτηση μαζί με παιδιά με ΕΑ.

Στο κράτιδιο της Βαυαρίας (αν δεν κάνω λάθος) εδώ και κάποια χρόνια λειτουργεί το εξής πλάισιο φοίτησης: στα ειδικά σχολεία μπορεί να εγγραφεί ένα ποσοστό παιδιών χωρίς ΕΑ. Υπάρχει λίστα αναμονής για τη συνεκπαιδευση! Δυστυχώς στην Ελλάδα είμαστε πολύ μακριά από αυτό.

 

Τέλος, εύχομαι σε ολους σας 2 πράγματα: 1. Να μην βρεθείτε ποτέ στη θέση των γονέων που έχουν ενα παιδί που χρειαζεται παράλληλη στήριξη.

2. Αν βρεθείτε σε αυτή τη θέση, να μην υπαρχουν στην τάξη σας γονείς αλλων παιδιών που δεν θα θέλουν το παιδί σας στην τάξη τους, γιατί δήθεν επηρεάζονται τα δικά τους παιδιά, και να μην υπάρχουν γονείς που θα αντιδρούν γιατί το παιδί σας δέχεται τη βοήθεια που χρειάζεται!

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι κσι ελπίζω να μην γίνει αυτό που κατά καιρούς συζητείται από το υπουργείο, δηλαδή το κλείσιμο των ειδικών σχολείων και η 'διοχέτευση' όλων των παιδιών με ειδικές ανάγκες στα γενικά σχολεία, όπως είναι οι πρακτικές στο εξωτερικό.

 

Στο το βοηθήθηκε το παιδί στο οποίο αναφέρεται; Καταρχήν στην κοινωνικότητα του. Μετά στη συμπεριφορά του, στα όρια, στην υπακοή κανόνων..... Τα άλλα βοηθήθηκαν στη συνύπαρξη τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες...... Μπορώ να σου γράψω κατεβατα επί κατεβατων για το θέμα.

 

Επιπλέον, για να δούμε αν βοηθούνται τα 'κανονικα' παιδιά από τη φοίτηση μαζί με παιδιά με ΕΑ.

Στο κράτιδιο της Βαυαρίας (αν δεν κάνω λάθος) εδώ και κάποια χρόνια λειτουργεί το εξής πλάισιο φοίτησης: στα ειδικά σχολεία μπορεί να εγγραφεί ένα ποσοστό παιδιών χωρίς ΕΑ. Υπάρχει λίστα αναμονής για τη συνεκπαιδευση! Δυστυχώς στην Ελλάδα είμαστε πολύ μακριά από αυτό.

 

Τέλος, εύχομαι σε ολους σας 2 πράγματα: 1. Να μην βρεθείτε ποτέ στη θέση των γονέων που έχουν ενα παιδί που χρειαζεται παράλληλη στήριξη.

2. Αν βρεθείτε σε αυτή τη θέση, να μην υπαρχουν στην τάξη σας γονείς αλλων παιδιών που δεν θα θέλουν το παιδί σας στην τάξη τους, γιατί δήθεν επηρεάζονται τα δικά τους παιδιά, και να μην υπάρχουν γονείς που θα αντιδρούν γιατί το παιδί σας δέχεται τη βοήθεια που χρειάζεται!

 

Πάλι με παρεξήγησες. Απαντάω στο ερώτημα που εξέφρασε η πρώτη μαμά, αν είναι δυνατόν να μην λειτουργεί κάποια παρέμβαση, τουλάχιστον για κάποιο διάστημα και σε αυτό έχω να πω από εμπειρία, πως ναι, είναι δυνατόν και αυτό. Αυτό δεν το διέψευσες, αλλά βάζεις λογια στο στόμα μου που δεν είπα, ουτε καν υπονόησα νομίζω. Δεν ξέρω γιατί το κάνεις. Αλλά όταν βλέπω εκ των υστέρων ότι λόγω αρχικού ονοματος το έφερε η μοίρα μας να είμαστε με μια περίπτωση που μήνες μετά από όσο καταλαβαίνω δεν έχει την βελτίωση που θα έπρεπε, προβληματίζομαι και ναι, κάπου θα ήθελα να είχε τύχει να μην είχαμε αυτό το θέμα. Θα είμαστε έτσι για όλο το δημοτικό; Οι εμπειρίες των άλλων μαμάδων στο τόπικ δεν ήταν και τόσο απογοητευτικές. Πού είναι η διαφορά; Δεν πήρα απάντηση. Αν δεν υπάρχουν κονδύλια του χρόνου για παράλληλη στήριξη τι γίνεται; Θα είναι ακόμα χειρότερα;

 

Δεν αντέδρασα για τη συγκεκριμενη περίπτωση και ούτε πρόκειται. Καλό θα είναι όταν λές κάτι αρνητικό για κάποιον συνομιλητή σου να το σκέφτεσαι καλύτερα. Ίσα ίσα που είπα ότι πάνω από όλα δεν προβληματίζομαι για το δικό μου παιδί, γιατί παρά τα παράξενα βρίσκει το δρόμο του, έχει τις ικανότητες. Το θέμα είναι για τα παιδιά που οι γονείς τους εφησυχάζουν. Και πραγματικά είδα την καρδιά μιας άλλης μαμάς να ραγίζει, όταν είδε τι ρολο (δεν) έπαιξε το παιδί της στη σχολικη γιορτή στο τέλος της χρονιάς. Είχε έρθει περιμένοντας ότι κάτι θα έβλεπε, δεν ξέρω και εγώ τι. Και καπως έτσι χάνεται πολύτιμος χρόνος. Δεν είπα ότι είναι όλα έτσι. Και τέλος πάντων, αν είναι ανήκουστο να μη δουλεύει κάποια παρέμβαση, αυτό να συζητήσουμε, αλλά πάνω σε αυτό δεν ακούστηκε κάτι τόση ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Θες να απαντήσω αν δούλεψε ή όχι η παρέμβαση στο σχολείο σας;

Δεν το κανω! Δεν μπορώ να το κάνω, χωρίς να ξέρω το παιδί, τις συνθήκες, το γενικό δάσκαλο, το δάσκαλο ΠΣ, τους γονείς..... Όλες τις παραμέτρους.

 

Η γενική εικόνα είναι οτι η ΠΣ δουλεύει και έχει αποτελέσματα.

 

Τιποιτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

 

Υ. Γ. Λογια στο στόμα κάνενος δεν βάζω ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, εύχομαι σε ολους σας 2 πράγματα: 1. Να μην βρεθείτε ποτέ στη θέση των γονέων που έχουν ενα παιδί που χρειαζεται παράλληλη στήριξη.

2. Αν βρεθείτε σε αυτή τη θέση, να μην υπαρχουν στην τάξη σας γονείς αλλων παιδιών που δεν θα θέλουν το παιδί σας στην τάξη τους, γιατί δήθεν επηρεάζονται τα δικά τους παιδιά, και να μην υπάρχουν γονείς που θα αντιδρούν γιατί το παιδί σας δέχεται τη βοήθεια που χρειάζεται!

 

Επειδή θεωρώ ότι εδώ έχεις βάλει λογια στο στόμα μου, να διευκρινίσω και πάλι ότι για τα συγκεκριμένα παιδιά δεν πιστεύω ότι όντως δέχτηκαν τη βοήθεια που χρειάζονται, ναι αποδεσμεύτηκαν τα κονδύλια, ναι ήρθε ένας άνθρωπος σε κάθε περίπτωση, αλλά βοήθεια ή απόδειξη αυτής δεν έγινε ιδιαίτερα εμφανής. Η στάση μου σε αυτή τη φάση και στο μέλλον, δεν είναι αντίδραση, αλλά προβληματισμός. Προβληματίζομαι γιατί σε άλλες περιπτώσεις πιάνει και σε άλλες δεν πιάνει. Αν ρωτούσες αν θα ήθελα να είμαστε στην ευτυχή περίπτωση της Εκάβης και δεν ξέρω εγώ ποιας άλλης έχει καλή εμπειρία, φυσικά και θα ήθελα. Επειδή όμως δεν είχαμε αυτή την εμπειρία, να μην το πω; Να το κρύψω;

 

Θα ήθελα να μην είχε βρεθεί στη θέση το πεντάχρονο παιδί μου να μου λέει κάθε μέρα για καιρό ότι κάποιος τον χτυπάει και στην απάντησή μου να του μιλήσει, να μου λέει το παιδί μα ο άλλος δεν μιλάει, δεν ξέρει ελληνικά... Και όταν αντέδρασε το παιδί μου (πράγμα που δεν του υπέδειξα εγώ!) να βρει και το μπελά του. Και δεν είχα αντιδράσει, όπως έγραψα παραπάνω, γιατί ερχόμουν λίγο στη θέση αυτών των γονιών. Ναι, επιβιώσαμε, αλλά δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μην είχε βρεθεί στη θέση το πεντάχρονο παιδί μου να μου λέει κάθε μέρα για καιρό ότι κάποιος τον χτυπάει και στην απάντησή μου να του μιλήσει, να μου λέει το παιδί μα ο άλλος δεν μιλάει, δεν ξέρει ελληνικά... Και όταν αντέδρασε το παιδί μου (πράγμα που δεν του υπέδειξα εγώ!) να βρει και το μπελά του. Και δεν είχα αντιδράσει, όπως έγραψα παραπάνω, γιατί ερχόμουν λίγο στη θέση αυτών των γονιών. Ναι, επιβιώσαμε, αλλά δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία.

 

Μήπως αυτή ήταν λάθος αντιμετώπιση και οδηγηθήκατε σε λάθος πρακτική?

ΔΛΔ σου είπε ότι κάποιος τον χτυπάει κάθε μέρα, μήπως έπρεπε να πας στη δασκάλα του να μιλήσεις αντί να του μιλήσει το παιδί.....????? για να μη χρειαστεί να αντιδράσει το ίδιο......και ΟΚ όσο και να μη μιλάει ένα παιδί ελληνικά, το "μη με χτυπάς, πονάω" πχ μπορεί να το καταλάβει.....δεν μπορεί να ζει 5 χρόνια στην Ελλάδα και να μη μπορεί να συνεννοηθεί στα βασικά ακούσματα λέξεων. Κι εμείς έχουμε παιδάκια από άλλες χώρες, μόνο στην ανάγνωση έχουν κάποια θέματα....εκτός αν το παιδάκι που περιγράφεις είχε κάποιο παθολογικό θέμα, αλλά ότι και να είχε, δε θα έλυναν τις διαφορές τους μεταξύ τους τα μικρά. Φυσικά και δεν του υπέδειξες να αντιδράσει, μα κάποιος που "τις τρώει", μια, δυο, τρεις, θα αντιδράσει κάποια στιγμή. Και δεν καταλαβαίνω πως ανάμεσα σε πεντάχρονα που μάλιστα χτυπιούνται κάθε μέρα και δεν έχει παρέμβει κανείς, μπορεί κάποιος να βρει το μπελά του. Μπήκατε σε κυκεώνα χωρίς λόγο εκτιμώ. Ο πρώτος βασικός κανόνας στο σχολείο είναι πως ότι μας ενοχλεί το λέμε στην κυρία και δεν κάνουμε μόνοι μας ξεκαθαρίσματα. Θα είχατε αποφύγει την ταλαιπωρία. Με κάθε καλή διάθεση μιλάω.

Link to comment
Share on other sites

 

Προβληματίζομαι γιατί πρόσφατα κυκλοφόρησε και μια περίπτωση από την Αμερική, που ένα τέτοιο παιδί, πολύ βαριά περίπτωση όμως, έφτασε να τίθεται στόχος της σχολικής χρονιάς στα 21 του να γράφει το όνομά του σε χαρτί. Δεν λες που υπάρχουν και στόχοι; Αυτό το παιδί όμως, που πέρασε χιλιάδες ώρες συνυπάρχοντας απλώς ανάμεσα σε άλλα, τι κέρδιζε αυτές τις ώρες; Μήπως ήταν μπέιμπι σίτινγκ τελικά; Και τι εφόδια έχει πλέον, όταν τελειώνει η σχολική του ηλικία; Χρησιμοποιήθηκε όλος αυτός ο χρόνος και οι πόροι με τον καλύτερο τρόπο;

 

http://abcnews.go.com/Health/california-public-school-offers-86k-autistic-boy/story?id=20119838&page=2

 

AthinaP, οι περιπτώσεις που περιέγραψες είναι πολύ βαριές προφανώς. Αλλά ακόμα και αυτές τις περιπτώσεις, γιατί να τις γκετοποιήσουμε και να μην συνυπάρχουν μέσα στο κοινωνικό περιβάλλον έστω και με κάποιου είδους παράλληλη στήριξη-βοήθεια;

Δεν συμφωνώ με αυτό που είπες. Ότι δηλαδή πονάει τους γύρω να το βλέπουν... Και εμένα με πονάει να βλέπω ένα ανάπηρο παιδάκι; Αλλά τι πρέπει να γίνει; Να το κρύψουμε; Ή να το εντάξουμε στο κοινωνικό περιβάλλον ώστε να νιώθει και αυτό όσο το δυνατόν καλύτερα;

 

Στο το βοηθήθηκε το παιδί στο οποίο αναφέρεται; Καταρχήν στην κοινωνικότητα του. Μετά στη συμπεριφορά του, στα όρια, στην υπακοή κανόνων..... Τα άλλα βοηθήθηκαν στη συνύπαρξη τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες...... Μπορώ να σου γράψω κατεβατα επί κατεβατων για το θέμα.

 

Συμφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει πως έφτασε η κουβέντα στο οτι δε βοηθάει η στήριξη..........

Και πώς είναι δυνατόν να επηρρεαστούν αρνητικά τα άλλα παιδιά επειδή σε κάποιο παρέχεται στήριξη....μάλλον χάθηκα στα πολλά ποστς.

Το παιδί που του παρέχεται στήριξη δεν είναι καν μες την τάξη μας έχουν πει, τις ώρες της στήριξης, άρα ποιον ενοχλεί? Είναι κατόρθωμα του νοήμονα ανθρώπου να καταφέρει να παρέχει κάτι σε τόσο προσωπικό επίπεδο στα σχολεία μας. ΔΛΔ θα ενοχληθώ εγώ επειδή το παιδί μου θα μάθει, δει, υποπτευθεί οτι σε κάποιο άλλο παρέχεται στήριξη? Αυτά είναι μεγάλων έργα και όχι μικρών, πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

 

Θα ήθελα να μην είχε βρεθεί στη θέση το πεντάχρονο παιδί μου να μου λέει κάθε μέρα για καιρό ότι κάποιος τον χτυπάει και στην απάντησή μου να του μιλήσει, να μου λέει το παιδί μα ο άλλος δεν μιλάει, δεν ξέρει ελληνικά... Και όταν αντέδρασε το παιδί μου (πράγμα που δεν του υπέδειξα εγώ!) να βρει και το μπελά του. Και δεν είχα αντιδράσει, όπως έγραψα παραπάνω, γιατί ερχόμουν λίγο στη θέση αυτών των γονιών. Ναι, επιβιώσαμε, αλλά δεν ήταν και η καλύτερη εμπειρία.

 

Εκεί φταίει ο δάσκαλος ή όποιος παρακολουθούσε το παιδάκι, που δεν παρενέβαινε ώστε να μην γίνει επικίνδυνο για τα άλλα παιδιά.

Δεν θα τα έβαζα με το παιδί ή τους γονείς του (εφόσον γνωρίζω κιόλας ότι έχει κάποιο θέμα), αλλά θα τα έβαζα με τον δάσκαλο και όποιον ήταν παρών στην τάξη. Γιατί μου λες για κάτι που γινόταν κατ΄επανάληψη.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...