Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΚΕΔΔΥ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ?


Recommended Posts

Μιλοντας με δυο μαμαδες χθες στον παιδοτοπο μου ειπαν πως απο τα σχολια με το παραμικρο παραπεμπουν στα Κεδδυ.Η μια που πηγε το παιδι της το μετανιωσε τρβαει η γυναικα τα μαλλια της.Το παιδι ειναι απλα ζωηρο και η δασκαλα της ειπε να παει στο κεδυυ.η κοπελα(χωρισμενη δυο χρονια περιπου) θεωρησε πως για να το λεει η δασκαλα εχει δικιο. Εστειλαν παραλληλη στηριξη στο παιδι, το παιδι καταλαβαινει και αντιδρα δε θελει να παει στο σχολειο.Τωρα ψαχνεται και δε ξερει που να παει τι να κανει... Καπου ακουσε οτι τα κεδυυ ειναι για μαθησιακες δυσκολιες οχι για θεματα συμπεριφορας και δυστυχως περνουν υποψειν την επιστολη της δασκαλας,μια και εδω στις σερρες ενω πρεπει να ειναι 5-6 ατομα η επιτροπη ειναι μονο τρια.Και ερχομαι εγω η ασχετη και ρωταω πως 3 ατομα καθοριζουν το μελλον του παιδιου μου στο σχολειο?

Τοσο χαλια ειναι τα πραγματα? αυτο ισχυει μονο στα δημοσια ή και ιδιωτικα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...ας εισαι λίγο υποψιασμένη γιατι μια μαμαμπορεινα θεωρεί ότι το παιδι της δεν εχει τίποτα, αλλωστε αυτο όμως δεν σημαίνει ότι ειναι και αλήθεια, σκέψου ότι πολλοί δεν θέλουν και να στιγματιστεί το παιδι τους, απο την αλλη για να το ειπε η δασκάλα μπορει και να εχει δίκιο, και εχει και την καλύτερη εικόνα του παιδιου που το βλέπει καθε μερα(σε αντίθεση με την επιτροπή που θα το δει σε ενα δυο ραντεβού) και μπορει να συγκρίνει και με τα αλλα παιδια αλλα και να δει την πρόοδο του ίδιου παιδιου μεσα στην τάξη,τωρα τα τρία άτομα σε επιτροπή εξαρτάται με τα προσόντα τους και την ειδικότητα τους άλλο να ειναι σχολικοί ψυχολόγοι, αναπτύξιολογοι κτλ και άλλο να ειναι πχ κοινωνιολόγοι η εργοθεραπευτές....δεν ξέρω τι συμβαίνει στο κέδδυ της περιοχής σας....όμως στην Αθηνα δεν δίνουν εύκολα παράλληλη στήριξη γιατι δεν υπαρχει και διαθέσιμη....οι γονεις φτάνουν να την απαιτήσουν η να την προσλάβουν ιδιωτικα...οποτε ετσι μπορει να πεις ότι ειναι και τυχεροί που το παιδι τους δεν έμεινε στην τύχη του αλλα λαμβάνει βοηθεια στην κατάλληλη ηλικια....το ότι δεν θέλει πάλι εκείνο να παει σχολειο μπορει να ειναι επειδή πλέον πιέζεται να εργαστεί ....και δεν τον αφήνουν ανεξέλεγκτο να κανει ότι θέλει οπως πριν....λογικά μια δασκάλα με πολλά παιδια δεν μπορει να ασχοληθεί ιδιαίτερα με το ενα που δυσκολεύεται οποτε και το αφήνει οπως θέλει εκείνο ....περιορίζοντας τις συμπεριφορές που ενοχλούν την τάξη...με την παράλληλη στήριξη βεβαια αυτο αλλάζει....

Link to comment
Share on other sites

Μιλοντας με δυο μαμαδες χθες στον παιδοτοπο μου ειπαν πως απο τα σχολια με το παραμικρο παραπεμπουν στα Κεδδυ.Η μια που πηγε το παιδι της το μετανιωσε τρβαει η γυναικα τα μαλλια της.Το παιδι ειναι απλα ζωηρο και η δασκαλα της ειπε να παει στο κεδυυ.η κοπελα(χωρισμενη δυο χρονια περιπου) θεωρησε πως για να το λεει η δασκαλα εχει δικιο. Εστειλαν παραλληλη στηριξη στο παιδι, το παιδι καταλαβαινει και αντιδρα δε θελει να παει στο σχολειο.Τωρα ψαχνεται και δε ξερει που να παει τι να κανει... Καπου ακουσε οτι τα κεδυυ ειναι για μαθησιακες δυσκολιες οχι για θεματα συμπεριφορας και δυστυχως περνουν υποψειν την επιστολη της δασκαλας,μια και εδω στις σερρες ενω πρεπει να ειναι 5-6 ατομα η επιτροπη ειναι μονο τρια.Και ερχομαι εγω η ασχετη και ρωταω πως 3 ατομα καθοριζουν το μελλον του παιδιου μου στο σχολειο?

Τοσο χαλια ειναι τα πραγματα? αυτο ισχυει μονο στα δημοσια ή και ιδιωτικα?

 

Αν δεν γίνει κάτι, για ένα παιδί που δημιουργεί προβλήματα στην τάξη, τοτε ένα παιδί καθορίζει το μέλλον των άλλων εικοσιτόσων... Δημιουργεί πρόβλημα στην ψυχική ηρεμία της δασκάλας... Κακά τα ψέματα σε κάποια σχολεία βγαίνει το όνομα στο τμήμα και το αποφεύγουν δάσκαλοι που έχουν όρεξη για δουλειά, όπως γράφεται και σε άλλο τόπικ που τρέχει αυτό τον καιρό παράλληλα. Άδικο, αλλά συμβαίνει κάποιες φορές και δεν ξέρεις πού θα πέσεις. Όλα αυτά έχουν συνέπειες στο μέλλον και στα εικοσιτόσα άλλα και στο ίδιο το παιδί με το πρόβλημα συμπεριφοράς. Που κατά τα άλλα μπορεί και να έχει κανονικές δυνατότητες να πάει καλά, να μην τις δείχνει όμως.

 

Αν τα λένε σωστά τα λινκς, τα παιδιά δεν παραπέμπονται από το σχολειο με το παραμικρό. Είναι υποχρεωμένοι όσοι παραπέμπουν να αναφέρουν γραπτώς τι άλλο έκαναν πριν παραπέμψουν και συγκεκριμένα αυτό περιλαμβάνει συνεργασία με γονείς, τις δομές του σχολείου και αν δεν πιάσουν αυτά και με σχολικό σύμβουλο. Αν δεν πιάσει τίποτα από αυτά, τότε απευθύνονται στο ΚΕΔΔΥ. Πάντως, κανονικά δεν πρέπει να παραπέμπεται παιδί "για το τίποτα".

 

Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά στις μέρες μας, γιατί στο παρελθόν το ζωηρό παιδί συνήθως θα έπαιρνε την ταμπέλα ότι δεν παίρνει τα γράμματα πολύ σύντομα στη σχολική του ζωή και πήγαινε έτσι από εκεί και πέρα.

 

http://keddy.mysch.gr/index.php/2011-11-21-21-45-28/2011-11-21-21-46-19

 

kday.kar.sch.gr/files/P.P.E.doc

 

 

Εγώ ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο... Τι κίνητρο υπάρχει για να έχει η παράλληλη στήριξη αποτέλεσμα; Μήπως είναι άλλη μια θέση εργασίας που έτσι και δουλέψει ως προς τον σκοπό της, η θέση η συγκεκριμένη θα καταργηθεί; Υπάρχουν στόχοι, έλεγχος της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης; Το πλάνο είναι σε βάθος ετών, μηνών, ημερών; Είναι πραγματικά απαραίτητο σε όλες τις περιπτώσεις να κρατάει έτη η παρέμβαση;

Link to comment
Share on other sites

Titikamimi, ή δεν σου τα είπαν σωστά ή δεν κατάλαβες καλά...

 

1) Όλα τα παιδάκια (ή το 90% των παιδιών) είναι ζωηρά... Η δασκάλα δεν έγραψε επιστολή για όλα όμως...

 

2) Επίσης, η επιστολή είναι το έσχατο μέσο, όταν όλες οι προσπάθειες συνεργασίας του εκπαιδευτικού με τον γονιό έχουν αποτύχει.

 

3) Τα ΚΕΔΔΥ δεν είναι μόνο για τις μαθησιακές δυσκολίες αλλά και για τις διαταραχές (νόησης, συμπεριφοράς ή και τα δύο) των παιδιών.

 

4) Πολλοί γονείς παρακαλάνε για την παράλληλη στήριξη, ώστε να μπορέσει σταδιακά το παιδί τους να ενταχθεί -έστω και υποτυπωδώς- στο σχολικό περιβάλλον. Μάλιστα, δυστυχώς, συχνά αργούν να διορισθούν οι δάσκαλοι αυτοί με αποτέλεσμα να γίνεται η τάξη "κόλαση" για το ίδιο το παιδί, τους συμμαθητές του και τη δασκάλα.

 

Αυτά τα θέματα βέβαια είναι πολύ "ευαίσθητα". Έτσι, δεν θα κάνω εικασίες... Αν έχεις πράγματι απορίες για το πώς λειτουργούν τα ΚΕΔΔΥ (και όχι για να αμφισβητήσουμε και να μειώσουμε αυτόν τον θεσμό) μπορείς να απευθυνθείς στο μέλος emmaki που, απ΄όσο θυμάμαι, είναι παιδαγωγός ΚΕΔΔΥ.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπική εμπειρία δεν έχω αλλά η κολλητή και κουμπάρα μου είναι παιδαγωγός και πολύ καλή μάλιστα, από λεγόμενα γονιών σε διάφορα σχολεία που ήταν. Λοιπόν, έτυχε κι η ίδια σε ένα σχολείο επαρχιακής πόλης που δίδασκε, αν εντοπίσει στην τάξη της δυο παιδάκια με κάποιο πρόβλημα (το ένα δυσλεξία, το άλλο δεν θυμάμαι). Μίλησε με τους γονείς και τους ενημέρωσε σχετικά προτείνοντας κάποιες βοηθητικές λύσεις. Την αγνόησαν. Αργότερα, τους ξαναμίλησε αφού έβλεπε ότι και τα παιδιά ζορίζονταν, αλλά κι η υπόλοιπη τάξη επηρεαζόταν. Τελικά, τους παρέπεμψε στους ειδικούς κτλ κτλ ακολουθώντας την κλασική διαδικασία. Ο επιθεωρητής-ελεγκτής δεν ξέρω ακριβώς πώς λέγεται, που επιλήφθηκε του θέματος, αφού είδε τα γραπτά των παιδιών, τα ίδια τα παιδιά και τους γονείς τους, για το ένα πρότεινε να επαναλάβει την τάξη (πρώτη ή δευτέρα δημοτικού), γιατί τα κενά ήταν πολλά. Οι γονείς αρνήθηκαν για να μην στιγματιστεί το παιδί, λέγοντας ότι αμα δεν τα παίρνει τα γράμματα, τουλάχιστον να βγάλει το δημοτικό και βλέπουμε!!!! Μετά, φταίει η δασκάλα;;;; Νομίζω οτι τις περισσότερες φορές, ο δάσκαλος μπορεί να αντιληφθεί κάτι και να παραπέμψει τους γονείς να το ερευνήσουν λίγο περισσότερο για σιγουριά. Περνάει καθημερινά πολύ χρόνο με τα παιδιά και βλέπει την ανάπτυξη ή τις δυσκολίες του καθενός. Αν εμείς ως γονείς, από κόμπλεξ ή εγωισμό, αρνούμαστε έστω να δούμε μήπως όντως έχει δίκιο, τότε δεν μας φταίει κανένας άλλος πιστεύω.

twmWp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμφωνώντας με τα παραπάνω, για να μην επαναλαμβάνομαι, να δώσω και μια άλλη οπτική?

Πιστεύω ότι οι δάσκαλοι είναι κατά κάποιον τρόπο "ευνουχισμένοι" στην εποχή μας. Τι εννοώ. Τους απαγορεύτηκε να χτυπάνε. Λογικό και σωστό. Τα παιδιά πλέον δεν τους φοβούνται. Τα έχουν συνέχεια με το καλό και την ευγένεια. Λογικό και σωστό. Η πιο βαριά τιμωρία που μπορούν να βάλουν είναι "κάτσε στη γωνία".... πολλά παιδιά το βρίσκουν μέχρι και διασκεδαστικό...Πιστεύω πως οι δάσκαλοι δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν. Σκοπός τους είναι η ησυχία και η ηρεμία των 25... και όχι του ενός. Πρόσφατα μου το είπε μια δασκάλα...."μέχρι εκεί μπορώ να επέμβω, παραπάνω δεν επιτρέπεται.. θα βρω το μπελά μου!" Αποτέλεσμα?

Ζώντας λίγο και στην εποχή που όλα έχουν πάρει ένα ωραιότατο επιστημονικό ονοματάκι, για να μη μας πούνε και αγράμματους, αυτό που κάποτε ήταν ο "ζωηρός" τώρα έγινε "υπερκινητικός" αυτό που κάποτε ήταν "δε λέει καθαρά το ρ στα 5" τώρα έγινε "πρέπει να κάνει λογοθεραπεία στα 5" αυτό που ήταν μπερδεύει το Ε και το 3 στην α δημοτικού, τώρα έγινε δυσλεξία στην α δημοτικού.....

Να μην παρεξηγηθώ, όλα αυτά υπάρχουν φυσικά, και η διάσπαση, και η υπερκινητικότητα, και η δυσλεξία, προς Θεού δε λέω το αντίθετο, απλά δεν είναι όλα, πάντα, κάτι τέτοιο. Οι δάσκαλοι ίσως επειδή είναι ανήμποροι να επιβάλλουν την τάξη, ίσως επειδή δεν έχουν δικαιοδοσία να στρώσουν ένα παιδί όπως νομίζουν εκείνοι, γιατί πολλοί γονείς κάνουν και τσαμπουκάδες αν μαλώσεις το καμάρι τους, σου λένε "πάνε να το δει ειδικός" και γλυτώνουν την προσωπική διαμάχη. Δεν ξέρω στ αλήθεια παιδιά, καμιά φορά τους λυπάμαι κιόλας που δε μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά είναι και μόδα πιστεύω όλο αυτό το "τα έχουμε αναγάγει όλα σε πυρηνική φυσική και τα ψάχνουμε επιστημονικά".

Θυμάμαι στα χρόνια μας, στραβά να μας κοιτούσε ο διευθυντής άνοιγε η γη να μας καταπιεί ...και τώρα 7 χρονώ όλο σούρτα φέρτα στο γραφείο του είναι και δεν τρέχει και τίποτα....

Βέβαια, δική τους δουλειά είναι να βρουν τη χρυσή τομή και να κάνουν καλά τη δουλειά τους, αλλά γενικώς πιστεύω οτι σε πολλά ζητήματα άδικα μας τρέχουν!

Φτάνει βέβαια και ο γονιός να έχει τις κεραίες του ανοιχτές και να μην εθελοτυφλεί...

Link to comment
Share on other sites

Δουλειά του δασκάλου δεν είναι να στρώσει ένα παιδί, αλλά να το βοηθήσει να αναπτυχθεί, να του μεταφέρει γνώση, να το βοηθήσει να καλλιεργεί τα δικά του ταλέντα και διάφορα άλλα. Καταλαβαίνω τι λες, όταν αναφέρεις ότι οι δάσκαλοι είναι λίγο ευνουχισμένοι και δεν έχεις άδικο. Από την άλλη, δεν μπορεί και δεν είναι δυνατό βέβαια, ένας δάσκαλος-δασκάλα να καλύπτει και να βοηθάει με τις διάφορες ελλείψεις ή ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. Δηλαδή, αν σε μια τάξη υπάρχει ένα παιδί με δυσλεξία, ένα με ελλειμματική προσοχή, ένα με επιθετική συμπεριφορά (πχ λόγω προβλημάτων στο σπίτι), ένα παιδί το οποίο δεν γνωρίζει καλά τα ελληνικά γιατί οι γονείς του είναι αλλοδαποί και δυσκολεύεται να ακολουθήσει την υπόλοιπη τάξη, είναι δυνατόν ο δάσκαλος να βοηθήσει και να τα "τακτοποιήσει' (καταλαβαίνετε τι εννοώ) όλα, για να μην πάνε οι γονείς σε ειδικό;; Αυτό είναι αδύνατον. Θα εντοπίσει κάποιο θέμα, οφείλει να ενημερώσει τους γονείς, να προτείνει κάποιες λύσεις κι από εκεί και πέρα ο γονιός οφείλει να βοηθήσει το παιδί και το δάσκαλο να κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν υποστηρίζω ότι όλοι οι παιδαγωγοί είναι άριστοι και σωστοί και αλάνθαστοι, όπως δεν είμαστε και εμείς ως γονείς. Απλά, βλέποντας την πρόθεση του καθενός κρίνεις και πράττεις. Εξάλλου, αυτό δε θέλουμε; Να έχει τα μάτια του ο δάσκαλος ανοιχτά μπας κι εντοπίσει κάτι που εμάς μας διαφύγει; Φταίει μετά που θα μας το πει;

twmWp2.png
Link to comment
Share on other sites

Με την ίδια λογική που εγώ χρησιμοποίησα τη λέξη "στρώσει" εσύ χρησιμοποίησες τη λέξη "τακτοποιήσει"......το ίδιο λέμε....και βέβαια είναι ιερό του καθήκον να ενημερώσει και δικό μας καθήκον να το ψάξουμε.......αλλά επιμένω οτι είμαστε λίγο στην εποχή της "παρα- μόρφωσης".....όλα απέκτησαν ταμπελίτσα, τίτλο, και φυσικά κάποιον ειδικό να μας τα λύσει.

Πάντως και μόνο στη νύξη από δάσκαλο, εγώ θα το έψαχνα, δε θα το άφηνα έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Με την ίδια λογική που εγώ χρησιμοποίησα τη λέξη "στρώσει" εσύ χρησιμοποίησες τη λέξη "τακτοποιήσει"......το ίδιο λέμε....και βέβαια είναι ιερό του καθήκον να ενημερώσει και δικό μας καθήκον να το ψάξουμε.......αλλά επιμένω οτι είμαστε λίγο στην εποχή της "παρα- μόρφωσης".....όλα απέκτησαν ταμπελίτσα, τίτλο, και φυσικά κάποιον ειδικό να μας τα λύσει.

Πάντως και μόνο στη νύξη από δάσκαλο, εγώ θα το έψαχνα, δε θα το άφηνα έτσι.

 

Ναι, ακριβώς...γι' αυτό και έβαλα τη λέξη σε εισαγωγικά. Δεν διαφωνώ με αυτά που είπες σε γενικές γραμμές, εξάλλου ανέφερα ότι όντως οι δάσκαλοι είναι λίγο ευνουχισμένοι. Κι εγώ, ακόμη κι αν θεωρούσα ότι κάποιος παιδαγωγός δεν έχει δίκιο σε αυτό που μου λέει κι ότι ίσως υπερβάλει, θα έκανα μια κουβέντα με κάποιον ειδικό και βλέποντας και κάνοντας.

twmWp2.png
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν γίνει κάτι, για ένα παιδί που δημιουργεί προβλήματα στην τάξη, τοτε ένα παιδί καθορίζει το μέλλον των άλλων εικοσιτόσων... Δημιουργεί πρόβλημα στην ψυχική ηρεμία της δασκάλας... Κακά τα ψέματα σε κάποια σχολεία βγαίνει το όνομα στο τμήμα και το αποφεύγουν δάσκαλοι που έχουν όρεξη για δουλειά, όπως γράφεται και σε άλλο τόπικ που τρέχει αυτό τον καιρό παράλληλα. Άδικο, αλλά συμβαίνει κάποιες φορές και δεν ξέρεις πού θα πέσεις. Όλα αυτά έχουν συνέπειες στο μέλλον και στα εικοσιτόσα άλλα και στο ίδιο το παιδί με το πρόβλημα συμπεριφοράς. Που κατά τα άλλα μπορεί και να έχει κανονικές δυνατότητες να πάει καλά, να μην τις δείχνει όμως.

 

Αν τα λένε σωστά τα λινκς, τα παιδιά δεν παραπέμπονται από το σχολειο με το παραμικρό. Είναι υποχρεωμένοι όσοι παραπέμπουν να αναφέρουν γραπτώς τι άλλο έκαναν πριν παραπέμψουν και συγκεκριμένα αυτό περιλαμβάνει συνεργασία με γονείς, τις δομές του σχολείου και αν δεν πιάσουν αυτά και με σχολικό σύμβουλο. Αν δεν πιάσει τίποτα από αυτά, τότε απευθύνονται στο ΚΕΔΔΥ. Πάντως, κανονικά δεν πρέπει να παραπέμπεται παιδί "για το τίποτα".

 

Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά στις μέρες μας, γιατί στο παρελθόν το ζωηρό παιδί συνήθως θα έπαιρνε την ταμπέλα ότι δεν παίρνει τα γράμματα πολύ σύντομα στη σχολική του ζωή και πήγαινε έτσι από εκεί και πέρα.

 

http://keddy.mysch.gr/index.php/2011-11-21-21-45-28/2011-11-21-21-46-19

 

kday.kar.sch.gr/files/P.P.E.doc

 

 

Εγώ ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο... Τι κίνητρο υπάρχει για να έχει η παράλληλη στήριξη αποτέλεσμα; Μήπως είναι άλλη μια θέση εργασίας που έτσι και δουλέψει ως προς τον σκοπό της, η θέση η συγκεκριμένη θα καταργηθεί; Υπάρχουν στόχοι, έλεγχος της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης; Το πλάνο είναι σε βάθος ετών, μηνών, ημερών; Είναι πραγματικά απαραίτητο σε όλες τις περιπτώσεις να κρατάει έτη η παρέμβαση;

Το συγγεκριμενο παιδι δεν εχει μαθησιακες δυσκολιες το αντιθετο η μαμα ειπε πως τα παιρνει ευκολα και δεν ειναι καθε ημερα αυτο τοσ κινηκο. ο διευθυντης ελεγε θα στρωσει γιατι το παιδι θελει να παιξει.Βεβαια η δασκαλα εχει παιδι με μαθησιακες δυσκολιες και πηγαινει δευτερα δημοτικου και φετος θα το πηγαιενε στο κεδυυ για να δει τι εχει γιατι δεν ειχε λεφτα να το τρεχει. Ενω της κοπελας που καθαριζει σπιτια την περισευαν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το συγγεκριμενο παιδι δεν εχει μαθησιακες δυσκολιες το αντιθετο η μαμα ειπε πως τα παιρνει ευκολα και δεν ειναι καθε ημερα αυτο τοσ κινηκο. ο διευθυντης ελεγε θα στρωσει γιατι το παιδι θελει να παιξει.Βεβαια η δασκαλα εχει παιδι με μαθησιακες δυσκολιες και πηγαινει δευτερα δημοτικου και φετος θα το πηγαιενε στο κεδυυ για να δει τι εχει γιατι δεν ειχε λεφτα να το τρεχει. Ενω της κοπελας που καθαριζει σπιτια την περισευαν.

 

Ένα λεπτό φίλη, εδώ περνάς σε άλλο πλαίσιο. Το αν έχει ένα παιδί μαθησιακές δυσκολίες το κρίνουν εκπαιδευτικοί και όχι μαμάδες. Για να λέει ο διευθυντής θα στρώσει, πάει να πει κάτι έβλεπε ΚΑΙ εκείνος. Άρα έχουμε 2 εκπαιδευτικούς που κάτι παρατήρησαν.

Τώρα αυτό που λες για το παιδί της δασκάλας (που προφανώς σου το έχουν μεταφέρει και σε σενα) δεν έχει καμία σχέση. Μάλλον η μανούλα πειράχτηκε, και το πάει αλλού το θέμα...Μακάρι να μη συμβαίνει τίποτα και να είναι μια χαρά το παιδάκι, αυτό έχει σημασία. Τα ΚΕΔΔΥ είναι δωρεάν εξάλλου.

Link to comment
Share on other sites

Ένα λεπτό φίλη, εδώ περνάς σε άλλο πλαίσιο. Το αν έχει ένα παιδί μαθησιακές δυσκολίες το κρίνουν εκπαιδευτικοί και όχι μαμάδες. Για να λέει ο διευθυντής θα στρώσει, πάει να πει κάτι έβλεπε ΚΑΙ εκείνος. Άρα έχουμε 2 εκπαιδευτικούς που κάτι παρατήρησαν.

Τώρα αυτό που λες για το παιδί της δασκάλας (που προφανώς σου το έχουν μεταφέρει και σε σενα) δεν έχει καμία σχέση. Μάλλον η μανούλα πειράχτηκε, και το πάει αλλού το θέμα...Μακάρι να μη συμβαίνει τίποτα και να είναι μια χαρά το παιδάκι, αυτό έχει σημασία. Τα ΚΕΔΔΥ είναι δωρεάν εξάλλου.

ξερεις που πατησαν?οτι ειναι χωρισμενων γονιων παιδι.Το παιδι δεν εχει μαθησιακες δυσκολιες γιατι πηγε σε λογοθεραπευτει.Η κοπελα τωρα θα παει σεπαιδοψυχιατρο,να δει.

Εδω στις σερρες (ρωτησα την κοπελα τωρα) η επιτροπη απαρτιζεται απο νηπιαγωγο-ψυχολογο και κοινωνικη λειτουργο. Επειδη η μαμα πηγαινε καθε ημερα σχολειο να δει τι γινεται για αυτο της ειχε πει ο δασκαλος θα στρωσει,και πραγματι ενω πηγαν νομιζω φλεβαρη στο κεδυυ το παιδι απο το γενναρη ηταν μια χαρα

Link to comment
Share on other sites

Δουλειά του δασκάλου δεν είναι να στρώσει ένα παιδί, αλλά να το βοηθήσει να αναπτυχθεί, να του μεταφέρει γνώση, να το βοηθήσει να καλλιεργεί τα δικά του ταλέντα και διάφορα άλλα. Καταλαβαίνω τι λες, όταν αναφέρεις ότι οι δάσκαλοι είναι λίγο ευνουχισμένοι και δεν έχεις άδικο. Από την άλλη, δεν μπορεί και δεν είναι δυνατό βέβαια, ένας δάσκαλος-δασκάλα να καλύπτει και να βοηθάει με τις διάφορες ελλείψεις ή ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού. Δηλαδή, αν σε μια τάξη υπάρχει ένα παιδί με δυσλεξία, ένα με ελλειμματική προσοχή, ένα με επιθετική συμπεριφορά (πχ λόγω προβλημάτων στο σπίτι), ένα παιδί το οποίο δεν γνωρίζει καλά τα ελληνικά γιατί οι γονείς του είναι αλλοδαποί και δυσκολεύεται να ακολουθήσει την υπόλοιπη τάξη, είναι δυνατόν ο δάσκαλος να βοηθήσει και να τα "τακτοποιήσει' (καταλαβαίνετε τι εννοώ) όλα, για να μην πάνε οι γονείς σε ειδικό;; Αυτό είναι αδύνατον. Θα εντοπίσει κάποιο θέμα, οφείλει να ενημερώσει τους γονείς, να προτείνει κάποιες λύσεις κι από εκεί και πέρα ο γονιός οφείλει να βοηθήσει το παιδί και το δάσκαλο να κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν υποστηρίζω ότι όλοι οι παιδαγωγοί είναι άριστοι και σωστοί και αλάνθαστοι, όπως δεν είμαστε και εμείς ως γονείς. Απλά, βλέποντας την πρόθεση του καθενός κρίνεις και πράττεις. Εξάλλου, αυτό δε θέλουμε; Να έχει τα μάτια του ο δάσκαλος ανοιχτά μπας κι εντοπίσει κάτι που εμάς μας διαφύγει; Φταίει μετά που θα μας το πει;

Το παιδι πως απο τα χριστουγεννα και μετα ειναι μια χαρα? εφ οσον ειχε κλεισει ραντεβου επρεπε να παει.και τωρα δε ξερει τι να κανει.σημερα θα πηγαινε σε μια εργοθεραπευτρια. Να το αξιολογησει

Link to comment
Share on other sites

ξερεις που πατησαν?οτι ειναι χωρισμενων γονιων παιδι.Το παιδι δεν εχει μαθησιακες δυσκολιες γιατι πηγε σε λογοθεραπευτει.Η κοπελα τωρα θα παει σεπαιδοψυχιατρο,να δει.

Εδω στις σερρες (ρωτησα την κοπελα τωρα) η επιτροπη απαρτιζεται απο νηπιαγωγο-ψυχολογο και κοινωνικη λειτουργο. Επειδη η μαμα πηγαινε καθε ημερα σχολειο να δει τι γινεται για αυτο της ειχε πει ο δασκαλος θα στρωσει,και πραγματι ενω πηγαν νομιζω φλεβαρη στο κεδυυ το παιδι απο το γενναρη ηταν μια χαρα

 

Τα παιδιά των χωρισμένων είναι πια κάτι σύνηθες, δεν είναι όπως κάποτε.....τα διαζύγια είναι τόσα πολλά που δε νομίζω γι αυτό το λόγο να αντιμετωπίστηκε κάπως το παιδάκι. Αλλά απ την άλλη, αφού πήγε η μαμά σε ΚΕΔΔΥ και σε λογοθεραπευτή γιατί θα πάει και αλλού ?

Πάντως λογικά για να το έχουν βάλει σε παράλληλη στήριξη κάτι είδαν οι άνθρωποι.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εδω στις σερρες (ρωτησα την κοπελα τωρα) η επιτροπη απαρτιζεται απο νηπιαγωγο-ψυχολογο και κοινωνικη λειτουργο.

 

Οι επιτροπές σε πολλά θέματα είναι τριμελείς, δε νομίζω ότι είναι θέμα προς αξιολόγηση αυτό, φτάνει να είναι οι σωστοί άνθρωποι στη σωστή θέση.

Link to comment
Share on other sites

Να μιλήσω και εγώ που είμαι εκπαιδευτικός σε ΚΕΔΔΥ;

 

Οι δάσκαλοι όταν βλέπουν ότι κάτι δεν φαίνεται να πηγαίνει καλά με ένα παιδί (είοτε στο μαθησιακό τομέα, είτε στη συμπεριφορά του) είναι υποχρεωμένοι να ειδοποιήσουν το γονιό. Παράλληλα, είναι στην ευθύνη τους να προτείνουν το ΚΕΔΔΥ.

 

Ο γονιός από τη στιγμή που δέχεται την αξιολόγηση του παιδιού, πρέπει να γνωρίζει ότι αυτή γίνεται από τουλάχιστον 3 άτομα (ειδικό παιδαγωγό, ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό) καταρτισμένα και έμπειρα στη διάγνωση μαθησιακών ή/και άλλων δυσκολιών, με άλλες ειδικότητες να παρεμβαίνουν αν υπάρχουν και αν χρειάζονται. Δεν θα ζητηθεί π.χ. αξιολόγηση από λογοθεραπευτή για ένα παιδί που δεν έχει πρόβλημα στο λόγο (το έχω ξαναπεί ότι οι λογοθεραπευτές δεν μπορούν να αξιολογήσουν μαθησιακές δυσκολίες).

 

Τώρα, Παράλληλη Στήριξη δεν μπορεί να ζητηθεί και να εφαρμοστεί όποτε θέλουμε μέσα στο χρόνο. Με εγκύκλιο του υπουργείου χαρτιά για ΠΣ γίνονται από Ιούνιο μέχρι 20 Οκτωβρίου. ΠΣ δίνεται μετά από αιτιολογημένη έκθεση του ΚΕΔΔΥ (και μόνο) σε αυτισμούς (διαγνωσμένους από παιδοψυχίατρο νοσοκομείου), ΔΕΠΥ (διαγνωσμένη από παιδοψυχίατρο νοσοκομείου), τύφλωση, κώφωση και όταν δεν υπάρχει άλλο σχολείο με τμήμα ένταξης σε απόσταση 20-30 χιλιομέτρων από εκεί που είναι το παιδί.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, και χωρίς να γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις, πιθανότατα, κρίθηκε από τη διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ ότι το παιδί έχει κάποιες συναισθηματικές δυσκολίες που εμποδίζουν την ομαλή ένταξη του μέσα στην τάξη και παρεμποδίζουν τη λειτουργία της τάξης. Προφανώς τοποθετήθηκε κάποιος κοινωνικός λειτουργός ή ψυχολόγος για κάποιες ώρες στο σχολείο (πηγαίνουν σε αρκετά σχολεία) ο οποίος δουλέυει μα΄ζι με το παιδί αλλά και με την υπόλοιπη τάξη τα θέματα που έχει το παιδί (π.χ. μπορεί όταν είναι πολύ ανήσυχο να το βγάλει μια βόλτα έξω ή σε κάποια φ΄'αση να κάνει μια βιωματική δραστηριότητα για το πώς πρέπει να καθόμαστε στην τάξη).

 

Τα ΚΕΔΔΥ είναι από τις καλές δομές στη χώρα μας. Από αυτές που (πρέπει να) λέμε "ευτυχώς που υπάρχουν" (και δεν το λέω επειδή εργάζομαι σε ΚΕΔΔΥ, απόφαση μου ήταν να είμαι εδώ που βρίσκομαι, και αν δεν ήμουν θα βρισκόμουν σε σχολείο, δεν θα έμενα στο δρόμο). Έχουν βοηθήσει πολλούς γονείς, δασκάλους και προπαντώς παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο, να μην νιώθουν αποτυχημένα και τελικά να συνεχίσουν τη ζωή τους ως υγιείς άνθρωποι.

 

Α! Και κλείνοντας. Τα ΚΕΔΔΥ ήταν και είναι μέχρι νεωτέρας ΔΩΡΕΑΝ

Link to comment
Share on other sites

Και να πω και κάτι άλλο, οι εκπαιδευτικοί από τη στιγμή που βλέπουν ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν μαι κατάσταση μέσα στην τάξη για τον οποιοδήποτε λόγο, πολύ καλά κάνουν και παραπέμπουν σε ειδικούς.

 

Και ναι! Στις μέρες μας γίνονται ίσως περισσότερες παραπομπές, αλλά γίνονται και περισσότερες διαγνώσεις σε παιδιά. Αποτέλεσμα είναι παιδιά που πριν από μια δεκαετία θα περνούσαν στο "ντούκου" μέσα στην τάξη γιατί μπορεί να μην δημιουργούσαν πρόβλημα και απλά να θεωρούσαν όλοι ότι "δεν τα παίρνει τα γράμματα", σήμερα να αποδεικνύεται ότι έχου μια μαθησιακή δυσκολία (ειδική ή όχι) και με τον κατάλληλο τρόπο διδασκαλίας να προοδεύουν.

Επίσης, παιδιά που πριν από μια δεκαετία ήταν συνέχεια τιμωρία ή καλούνταν οι γονείς συνέχεια στο σχολείο για τη συμπεριφορά τους, πλέον μπορεί να βγει ότι έχουν μια ΔΕΠΥ που δεν τους επιτρέπει να κάτσουν στην καρέκλα τους! Γνωρίζοντας το αυτό, και μετά από πολύ δουλειά και στο σχολείο αλλά και στο σπίτι, το παιδί μαθαίνει να διαχειρίζεται την ΔΕΠΥ και τα καταφέρνει και στο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

ξερεις που πατησαν?οτι ειναι χωρισμενων γονιων παιδι.Το παιδι δεν εχει μαθησιακες δυσκολιες γιατι πηγε σε λογοθεραπευτει.Η κοπελα τωρα θα παει σεπαιδοψυχιατρο,να δει.

Εδω στις σερρες (ρωτησα την κοπελα τωρα) η επιτροπη απαρτιζεται απο νηπιαγωγο-ψυχολογο και κοινωνικη λειτουργο. Επειδη η μαμα πηγαινε καθε ημερα σχολειο να δει τι γινεται για αυτο της ειχε πει ο δασκαλος θα στρωσει,και πραγματι ενω πηγαν νομιζω φλεβαρη στο κεδυυ το παιδι απο το γενναρη ηταν μια χαρα

 

Ο λογοθεραπευτής δεν είναι ατ\ρμόδιος να κρίνει αν υπάρχουν μαθησιακές δυσκολίες.

Ο παιδοψυχίατρος επίσης δεν μπορεί να δει μαθησιακές δυσκολίες. Θα δει νοητικό δυναμικό και ύπαρξη ΔΕΠΥ ή αυτισμού.

Τις ΜΔ θα τις διαγνώσει ειδικός παιδαγωγός σε συνεργασία με ψυχολόγο.

 

Αν ο δάσκαλος είπε ότι θα στρώσει και το παιδί δεν έστρωσε, πολύ καλά έκαναν και πήγαν στο ΚΕΔΔΥ.

Αν πάλι το παιδί μετά τα Χριστούγεννα είχε στρώσει, μπορούσαν κάλλιστα όταν τους πήραν τηλέφωνο από το ΚΕΔΔΥ να πουν ότι δεν επιθυμούν την αξιολόγηση γιατί όλα είναι καλά..... Τίποτα δεν γίνεται υποχρεωτικά!

 

Όσο για την ομάδα του ΚΕΔΔΥ, από αυτές τις ειδικότητες πρέπει να απαρτίζεται!

Link to comment
Share on other sites

Πολλα θεματα προς συζητηση...

1ον... Το παιδακι εχει παραλληλη στηριξη μεσα στην ταξη σωστα? Αυτο σημαινει οτι το παιδι ειναι διαγνωσμενο με καποια "διαταραχη" (να το πω? σιγουρα δεν ειναι η σωστη λεξη). Για να μπει ενα παιδι στο τμημα ενταξης του σχολειου χρειαζονται χαρτια και μαλιστα απο δημοσιο φορεα.. φαντασου να εχει παραλληλη στηριξη.. Θεωρειται πολυτελεια!!!!

2ον,, Τι παει να πει στιγματιζεται το παιδι? Απο ποιον στιγματιζεται? Απο εμας τους τελειους και τα τελεια παιδια μας? Ενας σωστος γονιος θα βαλει στην ακρη ολα αυτα, τα κακα κουτσομπολια και θα ζητησει βοηθεια για το παιδι του. Τα παιδια δεν ειναι χαζα. ΚΑταλαβαινουν οτι εχουν καποια δυσκολια, χανουν την αυτοπεποιθηση τους, την κοινωνικοτητα τους, το ενδιαφερον τους για το σχολειο. Εκει πρεπει ο γονιος να το στηριξει. Χρειαζεται ειδικος για βοηθεια? ΝΑ την παρεχει. Σημασια εχει το παιδι μας. Να νιωθει καλα με τον εαυτο του.

3ον... ΠΑιδι χωρισμενων γονιων... χωρισμενη μαμα.. η ιδια καραμελα. Ποτε επιτελους θα φυγουμε απο το 1800?

Ενα παιδι χωρισμενων γονιων μπορει να ειναι πολυ πιο ευτυχισμενο και συγκροτημενο γιατι δεν ζει σε ενα αρρωστημενο περιβαλλον που πολλοι επιλεγουν γιατι δεν εχουν τα κοτσια να φυγουν και το ριχνουν στο καλο των παιδιων.

Κ η χωρισμενη μαμα δεν ειναι η γυναικα αντροτραγανιστρα που φοβαται ο καθενας να βαλει στο σπιτι του. Ειναι ανθρωπος που τραβαει και αυτη τα ζορια της, εργαζεται, προστατευει ισως πολυ περισσοτερο τα παιδια της, εχει περισσοτερους φοβους για το μελλον τους.

4ον... Τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες ΔΕΝ εχουν χαμηλο IQ . Ειναι πανεξυπνα παιδια και ισως πολλες φορες με μεγαλυτερο iq απο τον μεσο ορο. Απλα πρεπει να βρεθει ο μηχανισμος για να μπορουν να αποστηθησουν τα μαθηματα. Ουτε οι μαθησιακες δυσκολιες, η δυσλεξια , η δυσορθογραφια κτλ ειναι κολλητικες αρρωστιες ;).

Επισης, τα υπολοιπα παιδια στην ταξη ΔΕΝ θα μεινουν πισω!!!!! Υπαρχουν τροποι διδασκαλιας που βοηθανε και τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες αλλα και τα υπολοιπα παιδια.

5ον. Οι μαθησιακες δυσκολιες δεν μπορουν να διαγνωστουν απο λογοθεραπευτη!!!!

6ον. Το ΚΕΔΔΥ ειναι δωρεαν και το οτι η δασκαλα το εστειλε εκει ειναι μια ακομη αποδειξη οτι δεν κρυβεται κατι αλλο πισω απο αυτο. Αν το εστελνε σε ιδιωτικο κεντρο μπορει κ να λεγαμε οτι ισως ειχε καποιο οικονομικο οφελος.

7ο. Οι γονεις πολλες φορες εθελοτυφλουν απλα επειδη τους κανουμε να ντρεπονται, ειδικα σε κλειστες κοινωνιες.

Εχω ακουσει και το εξης για παιδακι... αυτο εχει δυσλεξια μυαλου(?) ...... κ για αυτο ειναι επιθετικο... Ενα παιδι ισως γινει επιθετικο απο το δικο μας τελειο παιδι που το κοροιδευει απο το πρωι εως το βραδυ.

8ο Τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες εχουν αλλες δεξιοτητες. Φτιαχνουν πραγματα που ουτε μπορει να τα βαλει το μυαλο σου, αλλα εχουμε μαθει την αξια μας να την δειχνουμε με το 10αρι στον ελεγχο.....

Ας ανοιξουμε το μυαλο μας. Στο 2014 ζουμε.

Link to comment
Share on other sites

Ο λογοθεραπευτής δεν είναι ατ\ρμόδιος να κρίνει αν υπάρχουν μαθησιακές δυσκολίες.

Ο παιδοψυχίατρος επίσης δεν μπορεί να δει μαθησιακές δυσκολίες. Θα δει νοητικό δυναμικό και ύπαρξη ΔΕΠΥ ή αυτισμού.

Τις ΜΔ θα τις διαγνώσει ειδικός παιδαγωγός σε συνεργασία με ψυχολόγο.

 

Αν ο δάσκαλος είπε ότι θα στρώσει και το παιδί δεν έστρωσε, πολύ καλά έκαναν και πήγαν στο ΚΕΔΔΥ.

Αν πάλι το παιδί μετά τα Χριστούγεννα είχε στρώσει, μπορούσαν κάλλιστα όταν τους πήραν τηλέφωνο από το ΚΕΔΔΥ να πουν ότι δεν επιθυμούν την αξιολόγηση γιατί όλα είναι καλά..... Τίποτα δεν γίνεται υποχρεωτικά!

 

Όσο για την ομάδα του ΚΕΔΔΥ, από αυτές τις ειδικότητες πρέπει να απαρτίζεται!

 

Συμφωνώ απόλυτα κι αυτό ακριβώς σκεφτόμουν κι εγώ. Το θέμα είναι ότι δεν έχω καταλάβει, αν τελικά η μητέρα πηγαίνοντας στο κεδδυ μέσα στον φεβρουάριο εντόπισαν κάτι κι η ίδια θεωρώντας ότι το παιδί ήταν εντάξει πλέον, αισθάνεται ότι τρέχει τζάμπα. Προφανώς, αν το παιδί αξιολογήθηκε μετά τον Ιανουάριο, που υποτίθεται ότι είχε βελτιωθεί κατά τη γνώμη της, και εντόπισαν κάποιο θέμα, τώρα νιώθει μπερδεμένη για το τι να κάνει...Οι ειδικοί εντοπίζουν ζήτημα, η ίδια όχι (βασιζόμενη στο ότι πήγε σε λογοθεραπευτή!!). Εγώ θα το παρακολουθούσα, αλλά ο κάθε γονιός αποφασίζει για το δικ΄οτου παιδί. Σίγουρα, πάντως, δεν πρέπει να αισθάνεται ότι είναι ταμπού ή ότι το παιδί υστερεί σε κάτι. Συνήθως, οι μαθησιακές δυσκολίες με την κατάλληλη βοήθεια και παρακολούθηση διορθώνονται αποτελεσματικά, βοηθώντας το παιδί και το περιβάλλον του επίσης (το οποίο συνήθως λόγω άγνοιας έχει μεγαλύτερο πρόβλημα).

twmWp2.png
Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύτηκα κι εγώ τώρα. ΔΛΔ ο λογοθεραπευτής είπε όλα ΟΚ και το ΚΕΔΔΥ βρήκε κάτι? Τότε, με βάση την εμπειρία που έχουν οι προλαλήσασες, το ΚΕΔΔΥ είναι αρμόδιο.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον έχει πάει σε ΚΕΔΔΥ και μάλιστα σε εποχή που το παιδί ήταν όπως λέτε μια χαρά, άρα δεν υπάρχει λόγος να τρέχει άλλο. Εκτός αν κάτι της είπαν από το ΚΕΔΔΥ, αλλιώς δεν το καταλαβαίνω...ο λογοθεραπευτής απ ότι διαβάζω, δεν έχει σχέση με την συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Σαφώς για να υπάρχει κάποιος δίπλα στο παιδί, το παιδί δεν είναι μια χαρά. Μπορεί να είναι μια χαρά στα μάτια της μητέρας του. Μπορεί να είναι μια χαρά όντως στο μαθησιακό τομέα (να είναι καλό στα μαθήματα). Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν άλλιυ είδους δυσκολίες, π.χ. συμπεριφορικές, κοινωνικές, συναισθηματικές κλπ

Για να τοποθετήθηκες κάποιος δίπλα στο παιδί, κάτι υπάρχει.

Δεν έχουμε την πολυτέλεια να στέλνουμε ανθρώπους γιατί....έτσι!

Link to comment
Share on other sites

Και να πω και κάτι άλλο, οι εκπαιδευτικοί από τη στιγμή που βλέπουν ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν μαι κατάσταση μέσα στην τάξη για τον οποιοδήποτε λόγο, πολύ καλά κάνουν και παραπέμπουν σε ειδικούς.

 

Και ναι! Στις μέρες μας γίνονται ίσως περισσότερες παραπομπές, αλλά γίνονται και περισσότερες διαγνώσεις σε παιδιά. Αποτέλεσμα είναι παιδιά που πριν από μια δεκαετία θα περνούσαν στο "ντούκου" μέσα στην τάξη γιατί μπορεί να μην δημιουργούσαν πρόβλημα και απλά να θεωρούσαν όλοι ότι "δεν τα παίρνει τα γράμματα", σήμερα να αποδεικνύεται ότι έχου μια μαθησιακή δυσκολία (ειδική ή όχι) και με τον κατάλληλο τρόπο διδασκαλίας να προοδεύουν.

Επίσης, παιδιά που πριν από μια δεκαετία ήταν συνέχεια τιμωρία ή καλούνταν οι γονείς συνέχεια στο σχολείο για τη συμπεριφορά τους, πλέον μπορεί να βγει ότι έχουν μια ΔΕΠΥ που δεν τους επιτρέπει να κάτσουν στην καρέκλα τους! Γνωρίζοντας το αυτό, και μετά από πολύ δουλειά και στο σχολείο αλλά και στο σπίτι, το παιδί μαθαίνει να διαχειρίζεται την ΔΕΠΥ και τα καταφέρνει και στο σχολείο.

 

θα συμφωνήσω με αυτό - σαν μαμά.

Επίσης δεν έχω καταλάβει γιατί θεωρούμε ότι το ''εσχατο'' που θα κάνει ο εκπαιδευτικός είναι να παραπέμπψει σε ΚΕΔΔΥ. Ας πουμε ότι ''εκανε λάθος'' ότι το πρόβλημα είναι θέμα επιβολής πειθαρχίας στην τάξη, δεν θα το καταλάβουν αυτό οι ειδικοί;

 

Ναι τυχαίνει συχνά στην Α ταξη πολλά παιδιά να είναι ζωηρά και να έχουν πρόβλημα με αυτοέλεγχο περισσότερο από άλλα της ηλικίας τους. Κάποια λόγω ανωριμότητας, λόγω ''περιβαλλοντικών συνθηκών'' και άλλα λόγω καποιου βαθύτερου προβλήματος. Σε κάποιες χώρες ή ιδιωτικά σχολεία, υπάρχει ένας ψυχολόγος στο σχολείο που μπορεί να βοηθήσει την δασκάλα και υπάρχουν και καποιες παρεμβάσεις που μπορεί να γίνουν στο ίδιο το σχολείο σε πρώτη φάση να βοηθήσουν τα παιδία στην ένταξη στο Δημοτικό.

 

Στα σχολεία μας δεν υπάρχει αυτή η ''πολυτέλεια''. Ε, υπάρχουν τα ΚΕΔΔΥ τα οποία είναι φορτωμένα όχι μόνο με τα ''σοβαρά περισταστικα'' αφού δεν υπάρχουν άλλες δομες. Καλά κάνουν λοιπόν οι δασκάλες και παραπέμπουν. Για αξιολόγηση το στέλλουν το παιδί όχι για ''θάψιμο''.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...