Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΡΑΣΜΕΙΟΣ, ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ


Recommended Posts

hello girls…

 

Βερενίκη, θα συμφωνήσω μαζί σου και στο θέμα της πειθαρχίας και στο οικονομικό θέμα.

Για την πειθαρχία, αυτό ήταν παρατήρηση από κάποιο γονιό… ότι παραείναι καλούπι και πρέπει το παιδί να ταιριάξει. Και το παιδί θα αντιληφθεί το θέμα πολύ αργά. Από την άλλη προσφέρονται δραστηριότητες και διέξοδοι καθώς υπάρχει και βιωματική εκπαίδευση.

 

bobonela, από τη συζήτηση με τους γονείς προκύπτει τίποτα; Ή απλά μιλάνε, συζητάνε και απλά συνεχίζουν όλοι ως έχουν;

 

naina… το σχόλιό σου ήταν καταπληκτικό "Την ΕΑ δεν θα την ελεγες και καλλιτεχνικο σχολειο με εμφαση στις ανθρωπιστικες επιστημες"… γέλασα απίστευτα!

 

Η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση… και αυτό το δεν υπάρχει καθόλου διάβασμα στο σπίτι είναι τελικά μύθος.

 

Eμείς κάναμε και το τελευταίο ραντεβού… είδαν και τον μικρό και όλα καλά… τον βρήκαν μία χαρά… μιλήσαμε και με το γραφείο κίνησης… και με τον ιδιοκτήτη που ειλικρινά μου φάνηκε τελείως άτονος και άχρωμος και βγάλαμε την απόφαση για άλλο σχολείο.

 

Σας ευχαριστώ όλες για την ανταπόκριση και την ανταλλαγή απόψεων.

 

 

Κι εγώ γέλασα με το σχόλιο της naina, ήταν πολύ πετυχημένο!:-D

 

Ούτε κι εμένα μου άρεσε ο ιδιοκτήτης, παρατήρησα ότι όταν κοίταγε την αίτηση κοιτούσε τις δουλειές μας για ευνόητους λόγους και γενικά μου φάνηκε επιχειρηματίας με όλη τη σημασία της λέξης... Δεν είδα πουθενά παιδαγωγικό προφίλ, ευτυχώς που η διευθύντρια του δημοτικού είναι συμπαθέστατη και πολύ εξυπηρετική...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μία εποπτεία πρέπει να υπάρχει σίγουρα. Αλλά αυτό είναι άλλο και άλλο να καλούμαι εγώ ως μητέρα να καλύψω τα κενά της μελέτης του σχολείου. Εγώ σέβομαι τους προβληματισμούς σας αλλά λύστε μου αυτές τις απορίες, please...

Επιλέξαμε σχολεία για το εκπαιδευτικό τους σύστημα, το οποίο το υποστηρίζουν τεχνικά μέσα, ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί κλπ κλπ. Αν αναλάβω εγώ να 'του διαβάζω' με τον δικό μου αυθαίρετο τρόπο, όπως τα έμαθα εγώ 30 χρόνια πριν, νομίζω ότι κάνουμε τρία βήματα μπρος και πέντε πίσω. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη μελέτη που γίνεται στο σχολείο μας. Στην α' δημοτικού το βασικό πρόβλημα είναι η ορθογραφία (η ανάγνωση μπορεί να προχωρήσει με παραμύθια, δεν χρειάζεται να κάνουμε στο σπίτι τα του σχολείου, μόνο και μόνο για να κάνουμε καλή εντύπωση στη δασκάλα). Στην ορθογραφία τους υπαγορεύει πάντα κείμενο άγνωστο, όχι αυτό που προετοιμάζουν. Βλέπω ότι κάνει λαθάκια σε παλιές λέξεις, που τις γράφει κάποιες φορές από κάτω. Αυτές τις ξαναγράφουμε και του εξηγώ και λίγο το λόγο που γράφονται έτσι. Στην έκθεση δεν τους διορθώνει λάθη, είναι το σύστημα του σχολείου, μας το είπαν από την αρχή, για να γράφουν πιο ελεύθερα. Το θεωρούν πολύ σημαντικό στην α' δημοτικού, να μπορεί το παιδί να γράψει χωρίς να φοβάται ελεύθερα 10 γραμμές, παρά να μάθει μία λέξη παραπάνω. Τι να κάνω? Να σαμποτάρω το σύστημα του σχολείου? Αφού αυτό πληρώνω. Επαναλαμβάνω, μιλάω πάντα για την α' δημοτικού.

Link to comment
Share on other sites

Μία εποπτεία πρέπει να υπάρχει σίγουρα. Αλλά αυτό είναι άλλο και άλλο να καλούμαι εγώ ως μητέρα να καλύψω τα κενά της μελέτης του σχολείου. Εγώ σέβομαι τους προβληματισμούς σας αλλά λύστε μου αυτές τις απορίες, please...

Επιλέξαμε σχολεία για το εκπαιδευτικό τους σύστημα, το οποίο το υποστηρίζουν τεχνικά μέσα, ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί κλπ κλπ. Αν αναλάβω εγώ να 'του διαβάζω' με τον δικό μου αυθαίρετο τρόπο, όπως τα έμαθα εγώ 30 χρόνια πριν, νομίζω ότι κάνουμε τρία βήματα μπρος και πέντε πίσω. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη μελέτη που γίνεται στο σχολείο μας. Στην α' δημοτικού το βασικό πρόβλημα είναι η ορθογραφία (η ανάγνωση μπορεί να προχωρήσει με παραμύθια, δεν χρειάζεται να κάνουμε στο σπίτι τα του σχολείου, μόνο και μόνο για να κάνουμε καλή εντύπωση στη δασκάλα). Στην ορθογραφία τους υπαγορεύει πάντα κείμενο άγνωστο, όχι αυτό που προετοιμάζουν. Βλέπω ότι κάνει λαθάκια σε παλιές λέξεις, που τις γράφει κάποιες φορές από κάτω. Αυτές τις ξαναγράφουμε και του εξηγώ και λίγο το λόγο που γράφονται έτσι. Στην έκθεση δεν τους διορθώνει λάθη, είναι το σύστημα του σχολείου, μας το είπαν από την αρχή, για να γράφουν πιο ελεύθερα. Το θεωρούν πολύ σημαντικό στην α' δημοτικού, να μπορεί το παιδί να γράψει χωρίς να φοβάται ελεύθερα 10 γραμμές, παρά να μάθει μία λέξη παραπάνω. Τι να κάνω? Να σαμποτάρω το σύστημα του σχολείου? Αφού αυτό πληρώνω. Επαναλαμβάνω, μιλάω πάντα για την α' δημοτικού.

 

Οταν λέμε μελέτη κατ'οίκον δεν εννοούμε να εφαρμόσουμε απαρχαιωμένες μεθόδους τις δικής μας γενιάς ούτε να το παίξουμε έξυπνοι στην τάξη...

Εννοούμε να κάνουμε από τα ειδικά φυλλάδια του λεξιλογίου (με τις οικογένειες λέξεων) που τους δίνουν, κάθε μέρα λίγο μέχρι να φτάσει (μετά από χρόνια...) να μπορεί να θυμάται και τις πιο παλιές λέξεις. Στην έκθεση έτσι λειτουργεί το σύστημα, όπως το είπες. Στην Α'δημ. Μετά αλλάζει... δεν σημαίνει ότι τους κατεβάζουν βαθμό, αλλά όσο προχωρούν τα χρόνια οφείλουν να εφαρμόζουν αυτά που μαθαίνουν. Σίγουρα πάνω στη γρηγοράδα τους θα το κάνουν το λάθος... και το θέμα είναι να εκφράζονται ελεύθερα. Αυτός είναι ο κανόνας του υπουργείου (όχι των ιδιωτικών σχολείων) Αλλά από τη στιγμή που θα μπουν στη Γραμματική, αρχίζουν να μαθαίνουν κανόνες και οικογένειες λέξεων. Αρα ορθογραφία δεν το συζητάμε, μας το λένε κάθε φορά στη συνάντηση γονέων, ότι πρέπει να την επαναλαμβάνουμε συχνά.

Ανάγνωση, επειδή εσείς είστε μικροί, μπορείτε από βοηθητικά βιβλιαράκια του Πατάκη που υπάρχουν ανάλογα με την τάξη του παιδιού, με υπέροχες ιστορίες με συγκεκριμένο αριθμό λέξεων. Θα τα ξέρεις φαντάζομαι εσύ αυτά.

Οταν θα μπουν σε βαρβάτη γραμματική, δεν είναι κακό να τον βάλεις να σου κλίνει ένα δύο ρήματα... Εμάς τώρα κάνουν χρονικές αντικαταστάσεις πλέον σε όλους τους χρόνους. Δεν επεμβαίνω πλέον σε αυτό. Τα έχει μάθει. Κάνουν όμως καθημερινά γλωσσική καλλιεργεια, δηλαδή απαντούν περιφραστικά και σύμφωνα με την κρίση τους σε ερωτήσεις κειμένων που είναι φωτοτυπημένα. Εκεί θα επέμβω... για να μάθει ότι αυτό που θέλει να πει, μπορεί να το εκφράσει και με τον τάδε... τρόπο.

Οταν θα κάνετε Ιστορία, φυσικά και πρέπει να την μαθαίνετε μαζί, σε συνάρτηση με τις ερωτήσεις που θα σας δίνουν φαντάζομαι, όπως εμάς. Για να μάθει να εκφράζεται περισσότερο, όχι τόσο για την ιστορία...

Η Α'δημ. δεν είναι αντιπροσωπευτική τάξη στο θέμα Μελέτη. Αυτό έρχεται αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ γέλασα με το σχόλιο της naina, ήταν πολύ πετυχημένο!:-D

 

Ούτε κι εμένα μου άρεσε ο ιδιοκτήτης, παρατήρησα ότι όταν κοίταγε την αίτηση κοιτούσε τις δουλειές μας για ευνόητους λόγους και γενικά μου φάνηκε επιχειρηματίας με όλη τη σημασία της λέξης... Δεν είδα πουθενά παιδαγωγικό προφίλ, ευτυχώς που η διευθύντρια του δημοτικού είναι συμπαθέστατη και πολύ εξυπηρετική...

 

Εμένα πάλι ο ιδιοκτήτης δεν με ενόχλησε. Θα σας ξαφνιάσω μ'αυτό που θα πω αλλά πιστεύω ότι ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου συγκροτήματος δεν είναι καλό να είναι εκπαιδευτικός (κατά τη γνώμη μου) ή κατά βάση εκπαιδευτικός. Εγώ έχω εμπιστοσύνη σε κάποιον που θέλει να έχει ένα υψηλού επιπέδου σχολειο και φροντίζει να βρει ένα παιδαγωγικό μοντέλο που να δουλεύει (δεν ξέρω ποιο ακριβώς αντιγράφουν αλλά για μένα αυτό συμβαίνει). Άρα αυτή η στρατηγική είναι περισσότερο διοικητικού χαρακτήρα και όχι αμειγώς εκπαιδευτική. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να διδάσκει όχι να κρατά σε έλεγχο και να χαράσει στρατηγική σε μια επιχείρηση. Το αν αυτή η 'επιχείρηση' είναι αποτελεσματική -παιδαγωγικά πια- ή όχι έχει να κάνει με τους στόχους και τον τρόπο λειτουργίας. Μετά γίνονται αντίστοιχα οι προσλήψεις του προσωπικού, η αξιολόγησή του, το εκπαιδευτικό υλικό, η τοποθέτηση μεσαίου εξειδικευμένου management σε θέματα παιδείας/ψυχολογίας κλπ.

Μην εκνευριστείτε με το κείμενό μου, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Απλά στο μυαλό μου οι στόχοι από το μέσο είναι σαφώς διαχωρισμένοι.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι ο ιδιοκτήτης δεν με ενόχλησε. Θα σας ξαφνιάσω μ'αυτό που θα πω αλλά πιστεύω ότι ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου συγκροτήματος δεν είναι καλό να είναι εκπαιδευτικός (κατά τη γνώμη μου) ή κατά βάση εκπαιδευτικός. Εγώ έχω εμπιστοσύνη σε κάποιον που θέλει να έχει ένα υψηλού επιπέδου σχολειο και φροντίζει να βρει ένα παιδαγωγικό μοντέλο που να δουλεύει (δεν ξέρω ποιο ακριβώς αντιγράφουν αλλά για μένα αυτό συμβαίνει). Άρα αυτή η στρατηγική είναι περισσότερο διοικητικού χαρακτήρα και όχι αμειγώς εκπαιδευτική. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να διδάσκει όχι να κρατά σε έλεγχο και να χαράσει στρατηγική σε μια επιχείρηση. Το αν αυτή η 'επιχείρηση' είναι αποτελεσματική -παιδαγωγικά πια- ή όχι έχει να κάνει με τους στόχους και τον τρόπο λειτουργίας. Μετά γίνονται αντίστοιχα οι προσλήψεις του προσωπικού, η αξιολόγησή του, το εκπαιδευτικό υλικό, η τοποθέτηση μεσαίου εξειδικευμένου management σε θέματα παιδείας/ψυχολογίας κλπ.

Μην εκνευριστείτε με το κείμενό μου, δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Απλά στο μυαλό μου οι στόχοι από το μέσο είναι σαφώς διαχωρισμένοι.

 

 

Καλέ γιατί να εκνευριστούμε; Τη γνώμη μας λέμε εδώ. Δε μου φαίνεται λάθος η άποψή σου εφόσον μιλάμε για ένα ΤΟΣΟ μεγάλο σχολείο, ΑΛΛΑ, το θέμα είναι ο άλλος να μην έχει ξεφύγει εντελώς και νομίζει ότι διοικεί εργοστάσιο ή κάποιου άλλου είδους επιχείρηση και όχι σχολείο. Κατάλαβες; Όταν οι πελάτες είναι παιδιά και όταν το προιόν είναι εκπαίδευση-παιδεία, αν δεν έχεις ιδέα από αυτό, τουλάχιστον θα πρέπει να έχεις άξια στελέχη δίπλα σου να σε κατατοπίζουν σχετικά. Τώρα μιλάω στον αέρα γιατί δεν ξέρω καθόλου αν ο άνθρωπος είναι εκπαιδευτικός ή όχι, ουτε έκρινα αυτό, απλά λέω τί αέρα μου απέπνευσε.

 

Στην Εράσμειο, ενώ η διευθύντρια έχει ένα ύφος, πώς να το πω, αρκετά υπεροπτικό να το πω, όταν πιάσεις κουβέντα μαζί της για καθαρά εκπαιδευτικά θέματα, σε βάζει κατευθείαν στην ουσία και βλέπεις την πείρα της στην τάξη να τρέχει από πάνω της. Αντίθετα ο διευθυντής της Αγωγής, όταν προσπάθησα να του ανοίξω κάποια κουβέντα, προσπαθούσε να μου πει με έμμεσο τρόπο ότι έχει γνωριμίες στο υπουργείο παιδείας και άλλα τέτοια που σίγουρα κάποιους γονείς τους εντυπωσιάζουν. Ευτυχώς είχα διεξοδική κουβέντα με τη διευθύντρια του δημοτικού τόσο από κοντά όσο και από το τηλέφωνο, για να μη σας πω ότι της είπα κατάμουτρα ότι είμαι ανάμεσα στην Εράσμειο και την Αγωγή και ότι με προβληματίζουν αφόρητα τα δίδακτρά τους! Όχι πως κατάφερα κάτι αλλά ας ξέρουν ότι με το ζόρι τα πληρώνουμε τέτοια δίδακτρα οι περισσότεροι! Εκτός και αν πιστεύουν ότι η Ελλάδα έχει τόσους βιομήχανους!:mad:

 

Τέλος πάντων, την εγγραφή μου εκεί την οφείλουν στη διευθύντριά τους, μακάρι να διαβάζουν αυτά που λέμε γιατί βλέπω ότι διαφημίζονται κιόλας στο σάιτ!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει naina, κι εγώ νομίζω ότι για το σχολείο ως επιχείρηση καλό είναι να μην είναι εκπαιδευτικός αυτός που διοικεί (δεν είναι πάντα ο ιδιοκτήτης), καλύτερα να είναι manager, για να μπορεί να φτιάξει ένα καλό προϊόν, που να αρέσει, και να το πουλήσει καλύτερα. Παρόλ' αυτά εγώ θα ήθελα να έχει το αισθητήριο του δασκάλου, δηλαδή να έχει μία επαφή από αυτό που πουλάει, γιατί αυτό διαμορφώνει τις επιλογές του αλλά το σπουδαιότερο, προσεγγίζει το αντικείμενο με .... αγάπη. Μπορεί να μην έχει παιδαγωγικό προφίλ, πρέπει όμως να έχει παιδαγωγική άποψη και να είναι συνεπής σε αυτήν.

Μπορεί να είναι λίγο ουτοπικό αυτό που θα πω, αλλά η οργάνωση ενός σχολείο, παρά το ότι είναι επιχείρηση, χρειάζεται έμπνευση, πάθος, αγάπη. Αν οι επιλογές γίνονται μόνο με βάση τους κανόνες της αγοράς, τότε επιφυλάσσομαι. (ξαναλέω, δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο κύριο, που δεν γνωρίζω, αναφέρομαι γενικά), και η αλήθεια είναι ότι κακώς είμαι στο θέμα αυτό, γιατί δεν έχω ιδέα για τα σχολεία που σας ενδιαφέρουν.

Bobonela, με εσένα συμφωνώ σε όλα. Απλά εγώ αναφέρομαι σαφώς σε μικρότερα παιδάκια. Εννοείται με τα διαβαστά μαθήματα το βάρος της μελέτης μεταφέρεται στο σπίτι. Απλά και πάλι θεωρώ ότι τουλάχιστον το παιδί πρέπει να θεωρεί ότι το διάβασμα είναι δική του υπόθεση. Η παρέμβαση πρέπει να είναι πολύ διακριτική, αλλιώς θα φτάσουμε γυμνάσιο να τα 'ακούμε' στην ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Καλέ γιατί να εκνευριστούμε; Τη γνώμη μας λέμε εδώ. Δε μου φαίνεται λάθος η άποψή σου εφόσον μιλάμε για ένα ΤΟΣΟ μεγάλο σχολείο, ΑΛΛΑ, το θέμα είναι ο άλλος να μην έχει ξεφύγει εντελώς και νομίζει ότι διοικεί εργοστάσιο ή κάποιου άλλου είδους επιχείρηση και όχι σχολείο.

 

Το εγραψα γιατι εχω δει μαμαδες να σφαζονται για σχολεια σε αλλα τοπικ και ειπα να μη χυθει αιμα κι εδω :)

Κατα τα αλλα δεν ειμαι σιγουρη αν το παιδι πρεπει η οχι να κανει τη μελετη στο σχολειο μου φαινεται συνθετο κι αυτο το προβλημα... Απο που να το πιασει τελικα κανεις το θεμα του σχολειου...

Link to comment
Share on other sites

naina... λέμε την άποψή μας χωρίς φανατισμό και χωρίς να έχουμε κάτι να κερδίσουμε... συνεπώς δεν παρεξηγείται κανείς με κανέναν...

Στη συζήτηση που είχαμε με τον Διευθυντή της ΕΑ... στα πρώτα σχόλια που έκανε είναι ότι έχουν μικρά σχολικά, 20θεσια, ενώ με 50αρια θα έκανε τη δουλειά του με μισό κόστος... Και εμένα αυτό με ενόχλησε... άλλος μπορεί να έλεγε ok...

Η απάντησή μου φυσικά ήταν ότι ο χρόνος που θα πέρναγαν τα παιδιά μέσα στο σχολικό θα ήταν σίγουρα περισσότερος και πολλοί γονείς δεν θα επέλεγαν το σχολείο καθώς κανένας δεν είναι ευχαριστημένος να περνάει το παιδί του 1+ ώρα στο δρόμο προς και από το σχολείο.

 

pashalitsa, θα συμφωνήσω με την άποψή σου για την κυρία στην Εράσμειο... η πρώτη μου εντύπωση ήταν... ωχ... αλλά μετά μιλώντας της και ως πρωην εκπαιδευτικός έλεγε μόνο για το πρόγραμμά τους, τις δασκάλες και τα παιδιά τους.

 

Για τη μελέτη στο σπίτι... ναι είναι βολικό να υπάρχει στο πλαίσιο του σχολείου... και ειδικά για την εργαζόμενη μαμά είναι σωτήρια λύση.

Από την άλλη συμφωνώ ότι δεν μπορεί να επαναπαύεσαι... πρέπει να ελέγχεις και να ξέρεις τι γίνεται...

Κύριος λόγος επιλογής ενός ιδιωτικού σχολείου στο Δημοτικό είναι να αποκτήσει το παιδί τις σωστές βάσεις... αν αυτό δεν πάει καλά τότε άστα να πάνε.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι η επιλογή σχολείου και τα κριτήρια είναι υποκειμενικά.

Εμείς είμαστε 5 χρόνια στην ελληνογερμανική αγωγή και την αλλάζουμε (με τα δικά μας κριτήρια το δημοτικό είναι πολύ κατώτερο των περιστάσεων

Το νηπιαγωγείο ήταν όντως καλό. Αλλά μέχρι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Σου έχω στείλει και πμ αλλά επειδή δεν ξέρω αν το έλαβες, σε ρωτάω και από εδώ. Θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος-η; Ρωτάω επειδή μόλις έχω γράψει την κόρη μου στην Α δημοτικού...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σου έχω στείλει και πμ αλλά επειδή δεν ξέρω αν το έλαβες, σε ρωτάω και από εδώ. Θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος-η; Ρωτάω επειδή μόλις έχω γράψει την κόρη μου στην Α δημοτικού...

 

Καλημέρα,

εγώ θα σου πρότεινα να την πας στην Α'δημ. κανονικά και να έχεις τις "κεραίες" σου ορθάνοιχτες, να βρεις μαμάδες που έχουν μεγαλύτερα παιδιά εκεί και να πάρεις όσο μπορείς περισσότερες πληροφορίες. Είναι αλήθεια ότι είναι ακριβό σχολείο χωρίς πλήρη ανταποδοτικότητα των χρημάτων σε γνώσεις. Ωστόσο εσύ είσαι ανοιχτόμυαλη και μορφωμένη. Θα το ψάξεις καλά όλη τη χρονιά. Κι όχι μία δύο περιπτώσεις... πολλές να βρεις. Γιατί κάθε οικογένεια έχει τα δικά της κριτήρια. Και να ρωτάς από μεγαλύτερες τάξεις τις μαμάδες που θα βρεις, γιατί έχουν φύγει κάποιοι συμμαθητές τους. Αυτές ξέρουν γιατί φεύγουν κάποια παιδιά από την τάξη τους, έστω κι αν οι ίδιες παραμένουν. Θα καταλάβεις τι παίζει.... Και αν πραγματικά δεις κάτι.... κάνε κίνηση στο τέλος της Α΄δημ. γιατί μετά το παιδί "δένεται".

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλες! Εγώ έχω μία μικρή άποψη για τα παραπάνω σχολεία, αλλά δεν θα σας την πω, γιατί είναι έμμεση όχι προσωπική. Αυτό που θέλω να πω, ως σχόλιο σε αυτό που έγραψε η bobonela είναι ότι ένα ιδιωτικό δημοτικό σχολείο πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως σύνολο. Δεν μπορούμε να κρίνουμε μία μία τάξη, γιατί πολλές φορές αυτές λειτουργούν συμπληρωματικά. Πχ ένα σχολείο αποφασίζει να στην α' τάξη να τα 'τρέξει' τα παιδιά στη γλώσσα, για να μπορέσει να καλλιεργήσει περισσότερο τα μαθηματικά στη δευτέρα τάξη. Αν κάποιος δει την α' δημοτικού αποσπασματικά, μπορεί να βρει το πρόγραμμα αδύναμο. Δεν είναι όμως έτσι. Για εμένα είναι σημαντικό να έχει το σχολείο άποψη για αυτά που κάνει, ώστε να μη γίνονται τυχαία, και με την άποψη αυτή να συμφωνώ κι εγώ:lol::lol:. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και η καθημερινότητα του σχολείου, πρέπει να παρουσιάζονται στους γονείς αναλυτικά.

Σε πολλούς γονείς της ΕΑ δεν αρέσει που τους πουλάνε τα δικά τους βιβλία. Αυτό όμως το γνώριζαν από την αρχή, δεν είναι έτσι? Έχω μία συνάδελφο που τα 'πήρε' μετά το δημοτικό, και μου είπε τον λόγο αυτόν. Για μένα αυτός δεν είναι λόγος να τον θυμηθείς στην στ δημοτικού. Και, ναι μεν κάποια μαμά το έγραψε παραπάνω -τα διάβασα βιαστικά, συγχωρέστε με- ότι δεν το παντρευόμαστε το σχολείο, το παιδί μας όμως το παντρεύεται οπότε στο χέρι μας είναι να το αγαπήσει κιόλας και να παραβλέπουμε και λίγο τις αδυναμίες του σχολείου (έκτος αν βέβαια 'βγάζουν μάτι' οπότε νομίζω ότι οφείλαμε να τις είχαμε δει.). Καλή αρχή για τα πρωτάκια σας και σας εύχομαι να απολαύσετε την α' δημοτικού.

Link to comment
Share on other sites

Μaya, επειδή έθιξες πολλά θέματα μαζί στο μήνυμά σου, τι θεωρείς ότι ισχύει από όλα αυτά για την Ελληνογερμανική (Αγωγή)? Ότι παρά είναι φούμαρα και marketing ή ότι αν το δεις σαν ένα σύνολο καλύπτει τα περισσότερα από αυτά που μπορεί να ζητάει ένας γονιός για ένα τέτοιο κόστος (και πάλι αυτό σχετικό είναι αλλά τελοσπάντων, η ερώτηση πιστεύω είναι σαφής)

Link to comment
Share on other sites

Naina, δεν μου αρέσει να μεταφέρω έμμεσες πληροφορίες, γιατί έτσι συμβάλλω να μεταφέρονται κλισέ, τα οποία και μισώ. Η μόνη μου άμεση εμπειρία είναι της συναδέλφου, που αναφέρω παραπάνω, το επιχείρημα όμως που μου προέβαλε δεν με έπεισε. Επίσης από αυτά που διαβάζω εδώ, και συγκεκριμένα, λαμβάνοντας υπόψη μόνο αυτά που λέτε εσείς, που πήγατε από εκεί, αυτό στο οποίο συγκλίνετε όλοι είναι ότι είναι ένα 'εμπορικό' σχολείο. Επομένως, μπορεί να μην είναι του γούστου μου, έτσι κι αλλιώς να πάω τα παιδιά μου σε σχολείο με e- shop, ή που πουλάει τις σημειώσεις των δασκάλων και ... καταδέχεται να πάρει άλλα 100 ευρώ το χρόνο από γονείς που έχουν ήδη πληρώσει 10.000 ευρώ, αλλά αυτό δεν αποκλείει να είναι ένα πολύ καλό σχολείο.

Δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημά σου, γιατί δεν έχω εξετάσει το σχολείο. Δεν ξέρω πχ. τις επιδόσεις του, την εικόνα του στο εξωτερικό, το θέμα των ιδιαιτέρων, το πόσα παιδιά που γράφονται στην α' δημοτικού, τελειώνουν το δημοτικό, ποιοι είναι οι απόφοιτοι (τόσα χρόνια σχολείο, τι έχει να δείξει?), το κοινωνικό του (όχι το φιλανθρωπικό του) προφίλ. Εγώ για τα παιδιά μου είχα θέσει ένα σωρό δείκτες, αλλά είχα δύο τρία χρόνια επαφή με τα υποψήφια σχολεία και με γονείς που είναι τα παιδιά τους μέσα -το ένα μάλιστα με απογοήτευσε πάνω στο ... νήμα-. Τώρα με μία ενημέρωση και μία έρευνα στο site, ότι και να αποφασίσει κανείς, ένα ρίσκο θα το πάρει! Με τέτοια δίδακτρα πάντως, οι προσδοκίες πρέπει να είναι υψηλές, έτσι δεν είναι?:wink:

Link to comment
Share on other sites

Κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν υπαρχει σχολειο των 10000 ευρω που να μην ειναι εμπορικο (οποιος διαφωνει ας μου ονομασει ενα να το συζητησουμε). Για να δωσεις ενα τετοιο ποσο πρεπει να σου προσφερουν δηλ να σε πεισουν για το κατι παραπανω και οτι προσπαθουν γι αυτο και οτι πλεονεκτουν των υπολοιπων. Αυτο βεβαια ειναι η επιφανεια και η ουσια ειναι τι γινεται κατα βαθος. Τωρα αν σ΄αυτο το σχολειο ΔΕΝ υπαρχει βαθος τοτε οι τυποι ειναι τουλαχιστον καραγκιοζηδες και θα τους αποχαιρετησει πολυς κοσμος ταχιστα. Γενικα προσωπικα ακουω περισσοτερα καλα αλλα και καποια κακα, τελικα ειναι βεβαια και χημεια με το παιδι και την οικογενεια...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Φυσικά τα ιδιωτικά σχολεία είναι ανώνυμες εμπορικές εταιρείες με σκοπό το κέρδος (εκτός από τα Αρσάκεια, το Κολέγιο Αθηνών- Ψυχικού και τα σχολεία της Λεοντείου -ίσως και κάποια μικρότερα-, που από τους ισολογισμούς τους δεν πρέπει να προκύπτει κέρδος), απλά υποθέτω -και μόνο υποθέτω- ότι για να το λένε όλοι και τόσο έντονα, θα ξεπερνάει το μέτρο. Το πού πηγαίνουν τα δίδακτρα που πληρώνουμε, σε τι ποσοστό δηλαδή 'ξαναπέφτουν' στο σχολείο και τι ποσοστό αφαιρείται ως κέρδος, είναι κάτι που θα με ενδιέφερε να μάθω.

Και επαναλαμβάνω την προσωπική μου γνώμη ότι ο σχολάρχης του χ μικρού σχολείου, που φυτοζωεί, μπορεί να χρεώνει και τις στολές για τις γιορτές. Ο μεγαλοϊδιοκτήτης του σχολείου των 10.000 ευρώ, πρέπει να είναι λίγο πιο large. Αλλά, όπως είπα είναι η προσωπική μου άποψη.

Η γνώμη μου είναι ότι θα ήταν πιο ωφέλιμο, και για εμάς, που έχουμε τα παιδιά μας σε άλλα σχολεία, αλλά και τα σχολεία αυτά, να μας αναφέρετε, εσείς που τα επιλέξατε, γιατί τα επιλέξατε, τι σας προσέλκυσε, τι το ξεχωριστό είδατε, πού χτύπησε το καμπανάκι. Αντί δηλαδή για τα κακά και τις επιφυλάξεις μας, καλύτερα να αναφέρουμε τα καλά, και κυρίως σε σύγκριση με άλλα σχολεία που είδατε.

Link to comment
Share on other sites

Με κάλυψες απόλυτα!!!:!::!:

Το θέμα της μελέτης είναι λίγο παρκάρισμα με περιτύλιγμα τις δραστηριότητες που κάνουν ταυτόχρονα και γενικά περνάνε καλά... Σου λέει "διάβασα" και αν κάτσεις και δεις τελικά τι ξέρει... (αν φυσικά είσαι σε θέση να γνωρίζεις με λεπτομέρεια την ύλη της τάξης στα ελληνικά και ξενόγλωσσα) τότε μάλλον θα πέσεις από τα σύννεφα. Αν γενικά αφήσεις το θέμα "Μελέτη" στην απογευματινή μελέτη του σχολείου.... το έχεις χάσει το παιχνίδι. Για γονείς που αδυνατούν λόγω χρόνου, καλύτερα να τα παραλαμβάνει τα παιδιά μία δασκάλα από το σχολικό και να τα διαβάζει και να γίνεται σωστή δουλειά. Και χρυσοπληρώνεις τη μελέτη και σαφή εικόνα του παιδιού σου δεν έχεις.

 

Με προβλημάτισες πολύ τώρα με αυτό που λες. Εγώ είχα την αίσθηση ότι θα μελετάει το παιδί στο σχολείο κι εγώ θα το ελέγχω μισή ωρίτσα στην 1η δημοτικου. Αν είναι να πληρώνω γυναίκα να το παραλαμβάνει από το σχολικό και να το διαβάζει θέλω άλλα 4000το χρόνο τουλάχιστον. Δε γίνεται με τίποτα αυτό ...

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Με προβλημάτισες πολύ τώρα με αυτό που λες. Εγώ είχα την αίσθηση ότι θα μελετάει το παιδί στο σχολείο κι εγώ θα το ελέγχω μισή ωρίτσα στην 1η δημοτικου. Αν είναι να πληρώνω γυναίκα να το παραλαμβάνει από το σχολικό και να το διαβάζει θέλω άλλα 4000το χρόνο τουλάχιστον. Δε γίνεται με τίποτα αυτό ...

 

Οπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ στο θέμα αυτό, η μητέρα αν θέλει να διασφαλίσει ότι το παιδί θα προχωράει σωστά και δεν θα έχει κενά μελλοντικά, πρέπει να ελέγχει το παιδί και μετά τη λεγόμενη μελέτη σχολείου και κυρίως τα Σ/Κ.

Στη μελέτη στην Α΄δημ. είναι πιο απλά τα πράγματα. Θα γυρνάει έχοντας κάνει τα έντυπα και έχοντας καταλάβει τα λάθη της οπότε στο σπίτι απαραίτητα θα πρέπει να επιβεβαιώνεις ότι έχει καταλάβει αυτά που πρέπει, να γράφετε μαζί κανένα από τα γραμματάκια που θα τους δίνουν, γενικά να κάνει εξάσκηση. Η Α΄δημ. θέλει πολύ εξάσκηση. Από την Γ΄δημ. και μετά που αρχίζουν τα ιστορικά μαθήματα, αυτά δεν μαθαίνονται την ώρα μελέτης. Εκεί θέλεις μετά συνολικά 1 ώρα για να μάθετε ιστορία και να κάνετε μία μικρή επανάληψη σε 2-3 βασικά στη γλώσσα και αριθμητική για να σιγουρευτείς ότι όλα είναι ο.κ. Είναι και τα γερμανικά πιο πολύπλοκα με τα χρόνια. Οχι δύσκολα, απλά θέλουν διάβασμα. Δεν αρκεί το 20λεπτο της μελέτης. Με καταλαβαίνεις. Είναι φυσικά και θέμα παιδιού αλλά και θέμα οικογενείας. Είναι παιδιά που διαβάζουν τελείως μόνα τους και μετά τη μελέτη (τα ιστορικά) οπότε ο γονιός δεν ασχολείται καθόλου. Εγώ προσωπικά που τον αφήνω εδώ και 4 μήνες στη μελέτη (όχι από την αρχή της χρονιάς) τον διαβάζω κανονικά Ορθογραφία (που είναι και το πιο βασικό), Ιστορία, Θρησκευτικά, Γερμανικά, Αγγλικά. Τα έχει κάνει στο σχολείο, απλά εγώ θέλω να ξέρω τι ξέρει.... Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις το ίδιο.... Αλλωστε εσένα είναι κορίτσι και θα διαβάζει πιο εύκολα! Το βλέπω στις συμμαθήτριες του μικρού, είναι πιο ευκολοδιάβαστες! Απλά αν θέλεις να έχεις τον έλεγχο (όπως εγώ) πρέπει να κάνετε και λίγη δουλειά μαζί, κυρίως Ορθογραφία (σε όλες τις τάξεις).

Link to comment
Share on other sites

Οπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ στο θέμα αυτό, η μητέρα αν θέλει να διασφαλίσει ότι το παιδί θα προχωράει σωστά και δεν θα έχει κενά μελλοντικά, πρέπει να ελέγχει το παιδί και μετά τη λεγόμενη μελέτη σχολείου και κυρίως τα Σ/Κ.

Στη μελέτη στην Α΄δημ. είναι πιο απλά τα πράγματα. Θα γυρνάει έχοντας κάνει τα έντυπα και έχοντας καταλάβει τα λάθη της οπότε στο σπίτι απαραίτητα θα πρέπει να επιβεβαιώνεις ότι έχει καταλάβει αυτά που πρέπει, να γράφετε μαζί κανένα από τα γραμματάκια που θα τους δίνουν, γενικά να κάνει εξάσκηση. Η Α΄δημ. θέλει πολύ εξάσκηση. Από την Γ΄δημ. και μετά που αρχίζουν τα ιστορικά μαθήματα, αυτά δεν μαθαίνονται την ώρα μελέτης. Εκεί θέλεις μετά συνολικά 1 ώρα για να μάθετε ιστορία και να κάνετε μία μικρή επανάληψη σε 2-3 βασικά στη γλώσσα και αριθμητική για να σιγουρευτείς ότι όλα είναι ο.κ. Είναι και τα γερμανικά πιο πολύπλοκα με τα χρόνια. Οχι δύσκολα, απλά θέλουν διάβασμα. Δεν αρκεί το 20λεπτο της μελέτης. Με καταλαβαίνεις. Είναι φυσικά και θέμα παιδιού αλλά και θέμα οικογενείας. Είναι παιδιά που διαβάζουν τελείως μόνα τους και μετά τη μελέτη (τα ιστορικά) οπότε ο γονιός δεν ασχολείται καθόλου. Εγώ προσωπικά που τον αφήνω εδώ και 4 μήνες στη μελέτη (όχι από την αρχή της χρονιάς) τον διαβάζω κανονικά Ορθογραφία (που είναι και το πιο βασικό), Ιστορία, Θρησκευτικά, Γερμανικά, Αγγλικά. Τα έχει κάνει στο σχολείο, απλά εγώ θέλω να ξέρω τι ξέρει.... Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις το ίδιο.... Αλλωστε εσένα είναι κορίτσι και θα διαβάζει πιο εύκολα! Το βλέπω στις συμμαθήτριες του μικρού, είναι πιο ευκολοδιάβαστες! Απλά αν θέλεις να έχεις τον έλεγχο (όπως εγώ) πρέπει να κάνετε και λίγη δουλειά μαζί, κυρίως Ορθογραφία (σε όλες τις τάξεις).

 

Μμμμμ ... εμένα είναι μικράκι όμως (είναι 27Δεκεμβρίου γεννημένη) οπότε δεν ξέρω πόσο εύκολη θα είναι στο διάβασμα.

 

Το είχα υπόψιν μου από την τρίτη και μετά ότι θα θέλει αρκετή δουλειά στο σπίτι ... και σκεφτόμουν μήπως σε εκείνες τις τάξεις δεν την αφήνω μελέτη αλλά σε δραστηριότητες το μεσημέρι ώστε να μην έχει να τρέχει το απόγευμα σε δραστηριότητες και να διαβάζουμε μαζί.

 

ΑΛήθεια ... άσχετο ... επειδή μας είπε η αφθαλμίατρος να φοράμε γυαλιά στο διάβασμα ... θα μπορώ να πω σε κάποια δασκάλα να έχει το νου της στη μελέτη να τα φοράει? Είναι δεκτικές σε κάτι τέτοια?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Μμμμμ ... εμένα είναι μικράκι όμως (είναι 27Δεκεμβρίου γεννημένη) οπότε δεν ξέρω πόσο εύκολη θα είναι στο διάβασμα.

 

Το είχα υπόψιν μου από την τρίτη και μετά ότι θα θέλει αρκετή δουλειά στο σπίτι ... και σκεφτόμουν μήπως σε εκείνες τις τάξεις δεν την αφήνω μελέτη αλλά σε δραστηριότητες το μεσημέρι ώστε να μην έχει να τρέχει το απόγευμα σε δραστηριότητες και να διαβάζουμε μαζί.

 

ΑΛήθεια ... άσχετο ... επειδή μας είπε η αφθαλμίατρος να φοράμε γυαλιά στο διάβασμα ... θα μπορώ να πω σε κάποια δασκάλα να έχει το νου της στη μελέτη να τα φοράει? Είναι δεκτικές σε κάτι τέτοια?

 

 

To θέμα των δραστηριοτήτων είναι το μεγάλο πρόβλημα όλων μας. Από τότε που άρχισα να τον αφήνω σταδιακά στις δραστηριότητες του σχολείου, βρήκα την υγειά μου.... Σταμάτησε το σούρτα φέρτα κάθε απόγευμα και το ατελείωτο χάσιμο ωρών! Αν το μετρήσεις... χάνεις όλο το απόγευμα!! Ο,τι θελήσει κάνε το μέσα, θα με θυμηθείς....

 

Φυσικά και είναι δεκτικές στα πάντα. Ο,τι πρόβλημα κι αν έχει κάθε παιδί, λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν και παρακολουθείται στενά! Μπορείς να μιλάς καθημερινά με δασκάλες και δ/ντή για τα πάντα!! Ο σεβασμός στο παιδί και το γονιό είναι η αρχή του σχολείου.

Link to comment
Share on other sites

To θέμα των δραστηριοτήτων είναι το μεγάλο πρόβλημα όλων μας. Από τότε που άρχισα να τον αφήνω σταδιακά στις δραστηριότητες του σχολείου, βρήκα την υγειά μου.... Σταμάτησε το σούρτα φέρτα κάθε απόγευμα και το ατελείωτο χάσιμο ωρών! Αν το μετρήσεις... χάνεις όλο το απόγευμα!! Ο,τι θελήσει κάνε το μέσα, θα με θυμηθείς....

 

Φυσικά και είναι δεκτικές στα πάντα. Ο,τι πρόβλημα κι αν έχει κάθε παιδί, λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν και παρακολουθείται στενά! Μπορείς να μιλάς καθημερινά με δασκάλες και δ/ντή για τα πάντα!! Ο σεβασμός στο παιδί και το γονιό είναι η αρχή του σχολείου.

 

Τέλεια!!!! Άρα αν κατάλαβα καλά κι εσύ προτίνεις καλύτερα να κάνει δραστηριότητες αθλητικές μέσα παρά να κάνει μελέτη μετά την τρίτη? Γίνονται καλά οι αθλητικές δραστηριότητες?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Maya, το Κολλέγιο που αναφέρεις και έχει αντίστοιχα δίδακτρα με την Ελληνογερμανική έχει φοβερό marketing (μα φοβερό όμως) παρ'ότι δεν είναι κερδοσκοπικός οργανισμός όπως ανέφερες. Κατά τα άλλα, στην ΕΑ μου άρεσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με τη συναισθηματική αγωγή πολύ οργανωμένη - το έχω γράψει αναλυτικά κι αλλού, και για το δημοτικό μου άρεσε το πώς οργανώνουν τους στόχους σε κάθε τάξη και πώς τους υποβοηθούν με κατάλληλο υλικό (μου το έδειξαν για κάθε τάξη), το πώς είναι οργανωμένη η τάξη (υπάρχει κι αλλού η έννοια της ομαδούλας - δεν είναι πρωτοπορία τους), τα μικρότερα τμήματα όσο ανεβαίνουν οι τάξεις για να γίνεται φροντιστηριακού τύπου μάθημα (ελπίζω να μην τους φεύγουν παιδιά και να το κάνουν αυτό βέβαια) ,και το γεγονός ότι δίνουν έμφαση στην ορθογραφία και στην Ελληνική Παιδεία (αυτό εισέπραξα σε σχέση με άλλες επισκέψεις αλλού) και προετοιμάζουν το παιδί να αναλαμβάνει υπευθυνότητες και πρωτοβουλίες που στον σύγχρονο επαγγελματικό χώρο είναι μια νέα ανάγκη σε σχέση με την κλασσική παιδαγωγική. Σ'αυτά αν προσθέσεις τις επιτυχίες στις Πανελλήνιες, το επίπεδο των γερμανικών που σε βοηθάει να πας στα Γερμανόφωνα πανεπιστήμια για σπουδές (που ενδεχομένως για μας να είναι μια καλή επιλογή), την οργάνωση του σχολείου (που δεν είδα πουθενά αλλού τέτοια εγώ προσωπικά) και ότι καλύπτει όλα τα πιθανά αθλητικά και εξωσχολικά ενδιαφέροντα του παιδιού, εκ πρώτης όψεως (γιατί αν δεν το δεις δεν μπορείς να κρίνεις έτσι κι αλλιώς) δείχνει μια καλή επιλογή. Στα αρνητικά βάζω το 'καλημέρα και χιλιάρικο' βασικά και το ότι δεν έχουν ψυχολόγο στις μεγαλύτερες τάξεις. Το ότι δεν έχουν σύλλογο γονέων δεν με πειράζει. Δεν νομίζω ότι εύκολα οι γονείς μπορούν μαζικά να συνεννοηθούν (έτσι εισπράττω από φίλους σε δημόσια σχολεία).Τώρα αν οι δασκάλες είναι μέτριες και η μελέτη και τα project είναι αέρας, θα έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και νομίζω θα το καταλάβουμε νωρίς και θα αποχωρήσουμε με ελαφρά πηδηματάκια. Από ιδιωτικά σχολεία εξάλλου η Αθήνα είναι γεμάτη :)

Επίσης τελικά δεν είναι και τόσο μεγάλο σχολείο. Έχουν 2000 παιδιά σε όλες τι βαθμίδες μαζί και το νηπιαγωγείο/προνήπιο.

Για τα Αρσάκεια, το Κολλεγιο και τη Λεόντειο δεν έχω ιδέα τι γίνεται, δεν έχω κάποιο γνωστό που να πηγαίνει εκεί.

Link to comment
Share on other sites

naina, για να μην παρεξηγούμαι,εγώ τα παραπάνω σχολεία τα ανέφερα ως παραδείγματα μη κερδοσκοπικών σχολείων, όπου αυτά που πληρώνεις επιστρέφουν στο σχολείο, όχι ως παραδείγματα καλών ή κακών σχολείων. Για διαφορετικούς λόγους για το κάθε ένα, δεν θα πρότεινα γενικά κάποιο από τα παραπάνω σχολεία. Το Κολέγιο δεν έχει καθόλου αντίστοιχα δίδακτρα, τα δίδακτρά του είναι 14.000 για την πρώτη δημοτικού.

 

Όπως τα λες, το πακέτο της ΕΑ ακούγεται εξαιρετικό και σίγουρα υπερεπαρκές για δημοτικό. Έχω βέβαια ερωτήματα, όπως τι εννοούν 'οργανωμένη συναισθηματική αγωγή'? Απλά για τη συζήτηση το θέτω, όχι για αμφισβητήσω ότι το σχολείο ξέρει τι κάνει.. Επίσης τα 'φροντιστηριακού τύπου μαθήματα' στις μεγαλύτερες τάξεις όπου ενδείκνυται η ομαδική δουλειά, στηρίζεται παιδαγωγικά? Μου ακούγεται λίγο altmodisch (για τους γερμανομαθείς) αλλά αν είναι συγκεκριμένη παιδαγωγική θέση, δεν είμαι αρμόδια.

Τώρα, αν δικαιολογούν τα 10.000 ευρώ το χρόνο ...... θα μας το πεις του χρόνου, που θα τελειώνετε την α' δημοτικού. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το ξέρεις. Νομίζω ότι όλοι περάσαμε από αυτή τη διαδικασία και στο σημείο αυτό λειτουργεί ή δεν λειτουργεί η λεγόμενη 'χημεία' με το σχολείο. Καλή χρονιά, και .... ενημερώνω, τα σχολικά βιβλία του δημοτικού άρχισαν να κυκλοφορούν! Σπεύσατε!

Link to comment
Share on other sites

Aκολουθούν το πρόγραμμα 'Βήματα Ζωής' που αναπτύχθηκε για την συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων με συγκεκριμένες δράσεις 1 φορά την εβδομάδα. Το υλικό μπορεί να το αγοράσει κάποιο σχολείο και να το εφαρμόσει. Το ακολουθούν κάποια δημόσια νηπιαγωγεία που ξέρω. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν διαθέσιμες στο Διαδίκτυο.

Καλά το Κολλέγιο έχει φτάσει τα 14000???

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...