Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Athener Schule Ελληνογερμανικός Εκπαιδευτικός Σύλλογος


Recommended Posts

Να παρέμβω να θυμίσω απλά ότι είχε γίνει μέγα θέμα τότε με τη ΕΑ, καθώς είχε βγει "κάποιος" από το σχολείο (προφανώς) και του είχε ορμήσει:confused: και υπήρξε μεγάλη αντιπαράθεση.

Εγώ επειδή είχα μιλήσει με τον καθηγητή αυτόν και με π.μ. του έχω ξαναστείλει έκτοτε και δεν έχει απαντήσει. Εχω βάσιμες υποψίες ότι έγινε καταγγελία στα κεντρικά του φόρουμ από την ΕΑ και έπαψε να γράφει διαπαντός. Κρίμα.

 

Ναι, πραγματικά κρίμα. Εκτός ότι ο άνθρωπος είχε γνώση για όλα τα σχετικά με τα ελληνογερμανικά σχολεία θέματα, ήταν και ευγενέστατος και καλός συνομιλητής. Δεν το είχα σκεφτεί πάντως ότι μπορεί να έγινε καταγγελία. Εξάλλου τη γνώμη του είπε και αυτός όπως όλοι μας, δεν διαπίστωσα καμία κακοήθεια εκ μέρους του

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 86
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ναι, πραγματικά κρίμα. Εκτός ότι ο άνθρωπος είχε γνώση για όλα τα σχετικά με τα ελληνογερμανικά σχολεία θέματα, ήταν και ευγενέστατος και καλός συνομιλητής. Δεν το είχα σκεφτεί πάντως ότι μπορεί να έγινε καταγγελία. Εξάλλου τη γνώμη του είπε και αυτός όπως όλοι μας, δεν διαπίστωσα καμία κακοήθεια εκ μέρους του

 

 

Δεν υπήρξε καμία κακή προαίρεση εκ μέρους του. Ηταν πολύ μορφωμένος, ευγενέστατος και μιλούσε απλά εκ πείρας και με βάση τα στατιστικά εισαγωγής στη ΓΣΑ που αυτός έβλεπε κάθε χρόνο.

Αλλά επειδή από την ΕΑ παρακολουθούν τα λεγομενα στο φόρουμ σχετικά με το σχολειο τους, όρμησαν να τον ....φάνε και είμαι σίγουρη ότι έκαναν καταγγελια! Δεν είναι τυχαίο ότι εξαφανίστηκε.... Ευτυχώς προλαβα και έμαθα μερικά....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο σκοπός του φόρουμ είναι να απαξιώσουμε ένα σχολείο και μάλιστα μία επιχείριση που έχει μπει τόσο δυναμικά στην εκπαίδευση και απασχολεί τόσους εργαζόμενους και μορφώνει τόσα παιδιά. Αν μάλιστα η δυσφήμηση είναι ανώνυμη, νομίζω ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Καλά έκαναν οι άνθρωποι, -αν το έκαναν- και ζήτησαν παρέμβαση στο φόρουμ. Κι εγώ είχα ενοχληθεί πολύ, όταν διάβαζα τα μηνύματα εκείνα, στα οποία αναφέρεστε.

 

Τέλος, Bobonela, λες ότι όλα τα φροντιστήρια εκτός Goethe είναι ... για κλωτσιές. Τόσο σίγουρη είσαι γι αυτό και θίγεις ανθρώπους που προσπαθούν να βγάλουν το ψωμί τους? τα έχεις δει όλα? έστω τα περισσότερα? Αλλά και να τα έχεις δει, το ότι δεν σε κάλυψαν εσένα, τα καθιστά.... για κλωτσιές?

Η δική μου, προσωπική εμπειρία από το Goethe, δεν ήταν καλή, και θα αναφέρω μόνο τον αριθμό των παιδιών στην τάξη (15). Αν κάποιος με ρώταγε, δεν θα το πρότεινα, δεν μπορώ όμως να πω ότι δεν έχει τα θετικά του, ότι είναι κάποιος κοντά στην γερμανική γλώσσα και το γερμανικό πολιτισμό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ο σκοπός του φόρουμ είναι να απαξιώσουμε ένα σχολείο και μάλιστα μία επιχείριση που έχει μπει τόσο δυναμικά στην εκπαίδευση και απασχολεί τόσους εργαζόμενους και μορφώνει τόσα παιδιά. Αν μάλιστα η δυσφήμηση είναι ανώνυμη, νομίζω ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Καλά έκαναν οι άνθρωποι, -αν το έκαναν- και ζήτησαν παρέμβαση στο φόρουμ. Κι εγώ είχα ενοχληθεί πολύ, όταν διάβαζα τα μηνύματα εκείνα, στα οποία αναφέρεστε.

 

 

Δε νομίζω ότι απαξίωσε κανένα σχολείο. Τη γνώμη του είπε όπως τη λέμε όλοι εδώ μέσα. Απλά η γνώμη του βαραίνει περισσότερο επειδή είναισ το χώρο. Αλλά και πάλι ήταν πολύ προσεχτικός στα σχόλιά του, το θυμάμαι αυτό. Σίγουρα θυμάσαι σωστά σε τι αναφερόμαστε?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Τέλος, Bobonela, λες ότι όλα τα φροντιστήρια εκτός Goethe είναι ... για κλωτσιές. Τόσο σίγουρη είσαι γι αυτό και θίγεις ανθρώπους που προσπαθούν να βγάλουν το ψωμί τους? τα έχεις δει όλα? έστω τα περισσότερα? Αλλά και να τα έχεις δει, το ότι δεν σε κάλυψαν εσένα, τα καθιστά.... για κλωτσιές?

Η δική μου, προσωπική εμπειρία από το Goethe, δεν ήταν καλή, και θα αναφέρω μόνο τον αριθμό των παιδιών στην τάξη (15). Αν κάποιος με ρώταγε, δεν θα το πρότεινα, δεν μπορώ όμως να πω ότι δεν έχει τα θετικά του, ότι είναι κάποιος κοντά στην γερμανική γλώσσα και το γερμανικό πολιτισμό.

 

 

Εψαξα αναλυτικά όλα τα αμιγώς γερμανικά φροντιστηρια των Β.Προαστείων με σκοπό να συνέχιζε το παιδί εκεί στο γυμνάσιο 2 φορες /εβδομάδα και να πήγαινε σε αγγλόφωνο σχολειο.

Απογοητεύτηκα. Μιλησα και με γονείς που είχαν παιδιά εκει και έφυγαν και έκαναν πλεον ιδιαιτερα.

Είναι δυσκολη γλώσσα τα γερμανικά και δεν είναι ευκολο να διδαχτεί έστω και σε αμιγώς γερμανικό φροντιστηριο που προσλαμβάνουν υποτίθεται.... καλούς. Γνώρισα μια κοπέλα που ήρθε για ιδιαιτερο προπερσι σπίτι η οποία τελικά ήταν ...άχρηστη. Φυσικά δεν ξαναρθε σπίτι, αλλά.... είχε προσληφθεί εκείνη τη χρονιά (και συνεχίζει) σε αμιγώς γερμανικό φροντιστηριο της περιοχής μου! Γενικά έχω κι άλλα παραδείγματα. Και από απλά φροντιστηρια που ήταν κέντρα ξένων γλωσσών και δεν γινόταν καθόλου σωστή δουλειά. Αυτό διαπιστώθηκε και στις εξετασεις του FIT στο σχολειο μας το Μαιο. Τα παιδιά από τα φροντιστηρια ήταν για γέλια... Τα δικά μας είχαν παθει πλάκα μ'αυτα που ακούγανε....τα μαργαριταρια. Μας είπαν οι καθ/τριες μας ότι δεν είναι εύκολο να διδαχτει σωστά μία τόσο δύσκολη γλώσσα σε απλά φροντιστηρια από ανθρώπους που μπορει να έχουν όρεξη αλλά δεν έχουν γνωσεις.

Γιαυτο το είπα αυτό και γιαυτό κατέληξα ότι πουθενά πέρα από ένα ελληνογερμανικό σχολειο δεν θα μάθει τη γλώσσα καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επειδή με όλα τα μηνύματα και τις πληροφορίες στο άλλο τόπικ που αναφέρεσαι ψαράκι κάπου χάθηκα, εννοείς πως προσεγγίζοντας την άνοιξη το AS δεν σας αντιμετώπισαν με συνέπεια, στην συνέχεια σας "απέρριψαν" ενώ εκ των υστέρων έμαθες πως υπήρχαν κενές θέσεις? Όντως όλα αυτά ακούγονται "κάπως"...

Προσωπικά επικοινώνησα πρόσφατα τηλεφωνικώς με το σχολείο και η πρώτη εντύπωση ήταν θετική, ευγενική και πρόθυμη αντιμετώπιση. Θα κλείσω ένα ραντεβού να δω πως θα μου φανούν κι απο κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι απαξίωσε κανένα σχολείο. Τη γνώμη του είπε όπως τη λέμε όλοι εδώ μέσα. Απλά η γνώμη του βαραίνει περισσότερο επειδή είναισ το χώρο. Αλλά και πάλι ήταν πολύ προσεχτικός στα σχόλιά του, το θυμάμαι αυτό. Σίγουρα θυμάσαι σωστά σε τι αναφερόμαστε?

 

Συμφωνώ, τη γνώμη του είπε ο άνθρωπος και μάλιστα με πολύ κομψότητα και σεβασμό στους συνομιλητές του. Δεν έθιξε κανέναν προσωπικά, δεν διέκρινα καμία κακοήθεια, δεν φάνηκε να έχει καμία κακή πρόθεση. Και μάλιστα θυμάμαι ότι πιέστηκε από τους ίδιους τους γονείς να γράψει τι πιστεύει, δεν φάνηκε να ξεκίνησε ο ίδιος με αυτό το σκοπό.

 

ΥΓ. Είναι πάντως δύσκολο για έναν γονιό που πληρώνει ένα κάρο λεφτά να δεχτεί αρνητική κριτική για την επιλογή του. Τους καταλαβαίνω τους γονείς που αντέδρασαν, αν και ο τρόπος τους ήταν απότομος και άδικος απέναντι στον καθηγητή της ΓΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή με όλα τα μηνύματα και τις πληροφορίες στο άλλο τόπικ που αναφέρεσαι ψαράκι κάπου χάθηκα, εννοείς πως προσεγγίζοντας την άνοιξη το AS δεν σας αντιμετώπισαν με συνέπεια, στην συνέχεια σας "απέρριψαν" ενώ εκ των υστέρων έμαθες πως υπήρχαν κενές θέσεις? Όντως όλα αυτά ακούγονται "κάπως"...

Προσωπικά επικοινώνησα πρόσφατα τηλεφωνικώς με το σχολείο και η πρώτη εντύπωση ήταν θετική, ευγενική και πρόθυμη αντιμετώπιση. Θα κλείσω ένα ραντεβού να δω πως θα μου φανούν κι απο κοντά.

 

Σωστά κατάλαβες! Μόνο που η πρώτη πρώτη επαφή μας με το σχολείο ήταν το καλοκαίρι του 2013, δηλ. πριν πάει ο μεγάλος νήπιο. Τότε είχα κάνει αίτηση για την α' δημοτικού, λόγω του ότι το νήπιο είχε "κλείσει". Τότε είχα μιλήσει με την τέως διευθύντρια. Μετά, μέσα στην χρονιά μας πήραν τηλέφωνο για να επιβεβαιώσουν το ενδιαφέρον μας το οποίο ανανεώθηκε και την άνοιξη κάναμε τα δύο ραντεβού. Η αρχική μας εντύπωση ήταν πολύ θετική μέχρι τη στιγμή που άρχισαν οι υπεκφυγές για να μας ξεναγήσουν και γενικά η αντιμετώπιση ήταν εντελώς ασυνεπής (σα να είχαν χάσει τη "μπάλα")! Η λογική επιμονή μας να επισκεφτούμε τους χώρους και η δική τους ασυνέπεια και απαξίωση του αιτήματος μας μάλλον δεν οδήγησε σε μια καλή "χημεία" (να μας εμπιστευτούν και να τους εμπιστευτούμε!) ;)

Φέτος όμως, που έχουν κάνει το λιφτινκ, ίσως είναι πιο δεκτικοί στο να σας ξεναγήσουν και ίσως τα πράγματα να έχουν μπει σε μια σειρά μετά από όλες τις γνωστές ανακατατάξεις!

Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι έστω κι αν είναι εξαιρετικοί εκπαιδευτικά, η συμπεριφορά τους μας πάγωσε... Γιατί σχολείο δεν είναι μόνο οι εκπαιδευτικοί και τα προγράμματα, αλλά και η διοίκηση και ο σύλλογος (ειδικά τα άτομα που εκπροσωπούν το σχολείο στον έξω κόσμο)!

tZh5p3.png

G0KVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων το θέμα είναι ότι έστω κι αν είναι εξαιρετικοί εκπαιδευτικά, η συμπεριφορά τους μας πάγωσε... Γιατί σχολείο δεν είναι μόνο οι εκπαιδευτικοί και τα προγράμματα, αλλά και η διοίκηση και ο σύλλογος (ειδικά τα άτομα που εκπροσωπούν το σχολείο στον έξω κόσμο)!

 

Δίκιο έχεις..είναι και η χημεία ένα κριτήριο σημαντικό για τους γονείς. Έστω και παροδικό να ήταν αυτό πως να σε βοηθήσει να εμπιστευτείς το σχολείο? Θα τους δω κι εγώ κι απο κοντά και πως θα φερθούν στο μέλλον.

Αν δεν γίνομαι αδιάκριτη ποιό σχολείο επιλέξατε τελικώς?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτοί που επιλέγουν αυτό το σχολείο εκ των πραγμάτων θα βρουν κάποια χημεία μεταξύ τους, είναι η φιλοσοφία του συγκεκριμένου σχολείου τέτοια που αυτά τα δύο συνδέονται γραμμικά! Απλά φέτος, στο διάστημα άνοιξη-καλοκαίρι το σχολείο πέρασε από τη γνωστή κρίση και διάσπαση με τους διαφωνούντες, η οποία τελικά είχε για το συγκεκριμένο διάστημα επίπτωση και στη λειτουργία. Τα παιδιά βέβαια δεν κατάλαβαν τίποτε από όλο αυτό το σκηνικό, ήταν και συνεχίζουν να είναι ευτυχισμένα και να λαμβάνουν μια πολύ υψηλής ποιότητας παιδεία!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.thetoc.gr/new-life/city/article/ena-sxoleio-pou-anikei-stous-goneis

του Προκόπη Αγγελόπουλου

 

Ένα σχολείο που ανήκει στους… γονείς

Παράδειγμα ομαδικού πνεύματος συνεργασίας και εθελοντισμού είναι το σχολείο του Ελληνογερμανικού εκπαιδευτικού συλλόγου, που γιορτάζει και σας καλεί να το γνωρίσετε.

 

Το σχολείο –νηπιαγωγείο και δημοτικό- του Ελληνογερμανικού Εκπαιδευτικού Συλλόγου, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών 25ης Μαρτίου και Δ Βερνάρδου, στα Βριλήσσια, γιορτάζει και σας καλεί και σήμερα να το γνωρίσετε. Γονείς, παιδιά, δάσκαλοι και μαθητές, φίλοι, συγγενείς και επισκέπτες συμμετέχουν στο διήμερο χριστουγεννιάτικο bazaar το οποίο είναι γεμάτο από δραστηριότητες: Από παζάρι βιβλίων, ρούχων και CD μέχρι λαχειοφόρο αγορά, φαγητό, ποτό, μουσική και προβολή ταινιών. «Καλά όλα αυτά και ευχάριστα ειδικά για τα παιδιά αλλά που είναι η είδηση;» θα αναρωτηθείτε. Κι όμως, το σχολείο έχει το …μυστικό του. Είναι το σχολείο που ανήκει στους ...γονείς

 

Ο «ιδιοκτήτης» είναι ο Ελληνογερμανικός Εκπαιδευτικός Σύλλογος μέλη του οποίου είναι οι γονείς των μαθητών του σχολείου. Οι γονείς επομένως είναι αυτοί που λαμβάνουν όλες τις αποφάσεις για την εύρυθμη λειτουργία. Το Athener Schule, ή το σχολείο του Ελληνογερμανικού Εκπαιδευτικού Συλλόγου είναι αυτοδιοικούμενο και μη κερδοσκοπικό. Είναι το σχολείο στο οποίο οι γονείς έχουν να παίξουν πολλούς ρόλους: συμμετέχουν στα κοινά, αποφασίζουν δια της ψήφου, και συνεργάζονται σχεδόν καθημερινά με τους νηπιαγωγούς και τους δασκάλους με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών τους (σ.σ στο σχολείο τα παιδιά διδάσκονται στα ελληνικά βάσει του προγράμματος του υπουργείου παιδείας ταυτόχρονα όμως μαθαίνουν και τα γερμανικά η διδασκαλία των οποίων ξεκινά ακόμη και από το προνήπιο). Και κάτι ακόμη: Σε αυτό το σχολείο οι γονείς προσφέρουν εθελοντική εργασία όποτε και αν τους ζητηθεί. Δεν τους υποχρεώνει κανείς. Δεν έχουν υπογράψει κάποιο χαρτί. Θέλουν και το κάνουν. Και το κάνουν καλά για περισσότερα από 35 χρόνια. Το bazaar που συνεχίζεται και σήμερα αποτελεί τρανή απόδειξη του τι μπορεί να επιτευχθεί με την ομαδικότητα και τη συνεργασία. Αν βρεθείτε στην περιοχή κάντε μια επίσκεψη (οι δραστηριότητες συνεχίζονται μέχρι τις 18:00). Τα όσα θα δείτε θα σας πείσουν.

 

Το theTOC βρέθηκε, την πρώτη ημέρα του bazaar, στο χώρο του σχολείου. Για τον επισκέπτη λειτουργεί πλήρες εστιατόριο, καφετέρια, μπυραρία, οργανωμένο παζάρι μεταχειρισμένων ακόμη και μαγαζί πώλησης χειροποίητων στολιδιών. Όλα, από το μαγείρεμα μέχρι τον στολισμό και από τη συλλογή των μεταχειρισμένων βιβλίων, ρούχων και CD μέχρι την οργάνωση της λαχειοφόρου αγοράς έχουν γίνει από τους γονείς, τα παιδιά και τους δασκάλους. Περισσότερες από 120 οικογένειες συντονίζονται και συνεργάζονται για να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα. Όσοι θέλουν να μάθουν περισσότερα δεν έχουν παρά να κάνουν μια βόλτα στα Βριλήσσια. Αυτός ο σύλλογος δεν είναι καθόλου μα καθόλου «κλειστός».

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα!

Ενδιαφέρθηκα για το συγκεκριμένο σχολείο και είχα μια συνάντηση με τους υπεύθυνους.

Εμένα προσωπικά μου έκανε πολύ καλή εντύπωση και η διαίσθηση μου μου λεει ότι μας ταιριάζει.

Έχω διαβάσει τα θετικά και τα αρνητικά σχόλια για το σχολείο, δε θέλω καμία περαιτέρω διευκρίνηση όσον αφορά αυτά ούτε από τους γονείς που είναι ευχαριστημένοι, ούτε και από αυτούς που δεν είναι.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω το χρήστη KDC μιας και ζει το σχολείο είναι το εξής.

Μένουμε στο κέντρο, άρα μιλάμε για μια μεγάλη απόσταση. Με προβληματίζει λίγο ο χρόνος που θα περνάει μέσα στο σχολικό καταρχήν αλλά κυρίως το γεγονός ότι όλοι του οι φίλοι θα μένουν μακριά.

Υπάρχουν παιδάκια που έρχονται από μακριά και όχι από τα Βόρεια προάστεια?

Από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι υπάρχει κάποιο σχολείο κοντά μας που να πληροί τις προϋποθέσεις που ζητάμε.

Επειδή σαν παιδί εγώ πήγα και σε σχολείο που ήταν αρκετά μακριά αλλά και σε κάποιο κοντινό, η απόσταση είναι ένα ζήτημα που με απασχολεί.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Link to comment
Share on other sites

H μετακίνηση είναι σημαντικό θέμα, κατανοώ απόλυτα τον προβληματισμό σας. Πόση ώρα σας είπαν ότι χρειάζεται το σχολικό από το σημείο που μένετε έως το σχολείο;

Δεν γνωρίζω ακριβή νούμερα, είχα άκουσει πάντως σε κάποια γενική συνέλευση μας ότι τα 2/3 των παιδιών μένουν στα Βριλήσσια και στους όμορους δήμους (Αγία Παρασκευή, Μελίσσια, Μαρούσι, Χαλάνδρι, κλπ) και το 1/3 μένουν σε διάφορες άλλες περιοχές. Στην περίπτωση των παιδιών μου, 4 τουλάχιστον από τους καλούς τους φίλους μένουν μακριά (Ζωγράφου, Μαρκόπουλο, Ραφήνα, Νέα Σμύρνη).

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι φροντίζουν τα παιδιά να μένουν στο σχολικό έως 50 λεπτά.

Το σχολείο μου αρέσει πολύ σαν φιλοσοφία, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε κάτι άλλο μονο και μόνο λόγω της απόστασης.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...
Θέλω αργότερα να μπορούν να μου πουν σε τι είναι καλός, που μπορεί να έχει κλίση, ώστε να τον καθοδηγήσω και εγώ ανάλογα.

 

 

Eνημερωτικά επίσης να σου πω ότι κανένα ελληνογερμανικό σχολείο τουλάχιστον στο δημοτικό δεν αναπτύσσει τις κλίσεις του παιδιού. Είναι η φιλοσοφία τους τέτοια. Είναι λίγο ...με παρωπίδες αν μου επιτρέπεται η έκφραση. Ωστόσο το ενδιαφέρον των δασκάλων προς τα παιδιά είναι πράγματι πολύ μεγάλο. Ισως μελλοντικά η Γερμανική Σχολή (αν σε ενδιαφέρει να εισαχθεί) διαθέτει ομίλους ποικίλου ενδιαφέροντος και ίσως εκεί μπορεί να πει κανείς ότι μπορεί να αναπτυχθεί περισσότερο η προσωπικότητα του παιδιού. Πάντως γενικά το σύστημα που αναφέρεις για κλίσεις κλπ.... είναι το αμερικάνικο σύστημα και το έχουν τα σχολεία που ακολουθούν αυτό το παιδαγωγικό σύστημα, όχι τα ελληνογερμανικά.

 

Υ.Γ. Ο KDC είναι άντρας (μπαμπάς). Στο λέω επειδή είπες ότι ήταν ..."κατατοπιστική" :P

Link to comment
Share on other sites

Eνημερωτικά επίσης να σου πω ότι κανένα ελληνογερμανικό σχολείο τουλάχιστον στο δημοτικό δεν αναπτύσσει τις κλίσεις του παιδιού. Είναι η φιλοσοφία τους τέτοια. Είναι λίγο ...με παρωπίδες αν μου επιτρέπεται η έκφραση. Ωστόσο το ενδιαφέρον των δασκάλων προς τα παιδιά είναι πράγματι πολύ μεγάλο. Ισως μελλοντικά η Γερμανική Σχολή (αν σε ενδιαφέρει να εισαχθεί) διαθέτει ομίλους ποικίλου ενδιαφέροντος και ίσως εκεί μπορεί να πει κανείς ότι μπορεί να αναπτυχθεί περισσότερο η προσωπικότητα του παιδιού. Πάντως γενικά το σύστημα που αναφέρεις για κλίσεις κλπ.... είναι το αμερικάνικο σύστημα και το έχουν τα σχολεία που ακολουθούν αυτό το παιδαγωγικό σύστημα, όχι τα ελληνογερμανικά.

 

Υ.Γ. Ο KDC είναι άντρας (μπαμπάς). Στο λέω επειδή είπες ότι ήταν ..."κατατοπιστική" :P

 

Το γυμνάσιο είναι πολύ μακριά, οπότε δεν το σκέφτομαι ακόμα. Εννοείται πως αν θελήσει ο μικρός μπορεί να συνεχίσει στη Γερμανική Σχολή, αλλά δεν είναι της παρούσης και ούτε επιλέγω το γερμανικό σχολείο με βάση αυτό το σκεπτικό.

Μάλλον αυτό το κομμάτι των κλίσεων λοιπόν θα πρέπει να το αναλάβουμε εμείς οι γονείς, γιατί το αμερικάνικο εκπαιδευτικό σύστημα δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα από κάποιο σχολείο με το οποίο να ταιριάζουμε εμείς.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

KDC συγνώμη για την αλλαγή φύλου! :oops:

Link to comment
Share on other sites

Bobonela, νομίζω ότι η τελευταία τοποθέτησή σου ήταν λίγο ισοπεδωτική. Η προσωπικότητα ενός παιδιού πλάθεται με διάφορους τρόπους και όχι με τη 1.5 ώρα την εβδομάδα που θα είναι σε ένα όμιλο κεραμικής (υπερβάλλω για να τονίσω αυτό που θέλω να πω). Δηλαδή οι γονείς που πήγαν τα παιδιά τους σε μη αμερικάνικα σχολεία, και για μένα η ΕΑ και η edit admin δεν είναι ελληνογερμανικά σχολεία, είναι ελληνικά σχολεία που κάνουν γερμανικά, δεν θέλουν να ανακαλύψουν και να καλλιεργήσουν τις κλίσεις των παιδιών τους; Οι δασκάλες που είναι εκεί δεν βοηθούν τα παιδιά και δεν καθοδηγούν τους γονείς σε σχέση με αυτό; αν ένα παιδί έχει κλίση στη μουσική, δεν υπάρχουν τρόποι να την καλλιεργήσει μέσα από το σχολείο; ποιες κλίσεις δεν καλλιεργούνται και δεν προωθούνται στα σχολεία αυτά κατά τη γνώμη σου; Αν θέλεις να αναλύσεις λίγο καλύτερα τι εννοείς θα με βοηθούσες να καταλάβω καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Koίτα, μπορεί να σου φαίνεται ισοπεδωτική γιατί πιθανόν να έχεις ακόμη μικρό παιδάκι και να έχεις....όνειρα (και καλά κάνεις). Εμείς, όμως όπως επίσης και μερικοί δεκάδες γνωστοί μας, που "φάγαμε" όλο το πακέτο του δημοτικού (με την καλή έννοια:D) δικαούμαστε να έχουμε καλύτερη και αντιπροσωπευτικότερη άποψη.

Πράγματι τα δύο σχολεία αυτά που αναφέρεις είναι καθαρά ελληνικά σχολεία με έμφαση (ως πρώτη γλώσσα) τα γερμανικά. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι βγαίνουν τα παιδιά "γερμανοί" αλλά οπωσδήποτε έχουν μεγαλύτερο προβάδισμα στη γλώσα αυτή (καθώς γίνεται πολύ οργανωμένη δουλειά) την οποία είναι πολύ δύσκολο να τη μάθει κάποιος σε φροντιστήρια.

Οσον αφορά τις κλισεις.... είναι μεγάλο θέμα! Δεν υπάρχει ο χρόνος από θέμα ωραρίου καταρχήν για πολλά πράγματα έξτρα. Οι περισσότερες ώρες δίνονται στα γερμανικά και στα ελληνικά. Φαντάσου ότι τεχνικά δεν γίνονται κάθε εβδομάδα ούτε κατά διάνοια. Το ίδιο και η μουσική. Δεν βγαίνει το πρόγραμμα. Πέρα από αυτό όμως είναι και η φιλοσοφία τους διαφορετική. Ενα παιδί που τραγουδάει ωραία ή ζωγραφίζει ωραία δεν έχει πώς να ανελιχθεί.... αν δεν υπάρχει όμιλος κόμικς, αν δεν γίνονται διαγωνισμοί μεταξύ των παιδιών για να διαλεξουν μια ζωγραφιά για κάποιο σκοπό (και να συμβαίνει συχνά αυτό όχι μια φορά το χρόνο.....), αν δεν υπάρχει οργανωμένη χορωδία, αν δεν υπάρχει όμιλος computer game programming να το "ερεθίσει" να μάθει και κάτι παραπάνω από τα παιχνίδια που παίζει, αν δεν υπάρχουν κίνητρα που να δραστηριοποιούν το παιδί να μην περιορίζεται μόνο στο στείρο διάβασμα αλλά να μπορεί να κοιτάξει και πέρα από τα βιβλία και να λάβει ερεθίσματα που θα του δίνονται από τους δασκάλους και από το περιβάλλον, να μπορεί να δοκιμάσει τις δυνατότητές του και τις αντοχές του, να ανταγωνιστεί με άλλους και να νικήσει ή να χάσει, να μπορεί να "στέκεται" ένα παιδί που είναι από τη φύση του κλειστός χαρακτήρας και να αποκτήσει αυτοπεποίθηση κλπ. Μπορώ να γράφω ώρες....

Αυτά δεν υπάρχουν στα δημοτικά των ελληνογερμανικών σχολείων. Γιαυτό είπα ότι ίσως η Γερμανική Σχολή διαθέτει πιο πλουσιο πρόγραμμα. Αλλά μόνο αυτή, επειδή λειτουργεί λίγο με τα πρότυπα του εξωτερικού.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πώς λειτουργούν τα 'γερμανικά' σχολεία, αλλά θέλω να πω τη γνώμη μου για την συχνά αναφερόμενη 'ανίχνευση κλίσεων' του παιδιού. H ανίχνευση κλίσεων σημαίνει να 'περνάει' το παιδί όσο το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα, ώστε τελικά αργότερα (πολύ αργότερα από όσο θέλει ο μέσος οι Έλληνας γονιός) να επικεντρωθεί σε κάτι, το οποίο να αγαπάει και να είναι καλό, ενδεχομένως και να έχει ταλέντο. Αυτό σημαίνει ότι το παιδί έρχεται σε επαφή με διάφορα πράγματα αλλά τα δεν τα μαθαίνει σε βάθος στο πρώτο αυτό στάδιο. Αυτή είναι συγκεκριμένης εκπαιδευτικής φιλοσοφίας και δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται ποιοτική δουλειά αλλά ότι γίνεται οριοθετημένη προσέγγιση του αντικειμένου (πχ. ζαχαροπλαστική) σε επίπεδο γνωριμίας. Το σύστημα αυτό έρχεται σε αντίθεση με την τάση που έχουμε εμείς ως κοινωνία να κάνουμε τα πράγματα νωρίς. Ο μέσος γονιός στην Ελλάδα δεν επιθυμεί καμία ανίχνευση κλίσεων πραγματικά -αυτό είναι μία καθαρά προσωπική μου διαπίστωση- όσο και αν ισχυρίζεται το αντίθετο. Νομίζει ότι ξέρει τις κλίσεις του παιδιού του από τα 4 και θέλει να ξεκινήσει κάτι και να το 'τελειώσει'. Αυτό απαιτεί φυσικά μονομέρεια (ένα μουσικό όργανο) και ξεκίνημα νωρίς (α' δημοτικού) και σίγουρα δεν είναι ανίχνευση κλίσεων, ακόμα και αν το παιδί είναι πολύ καλό στο συγκεκριμένο μουσικό όργανο και σε κάποια χρόνια πάρει και πτυχίο.

Η ανίχνευση κλίσεων είναι διαδικασία με στάδια, δεν γίνεται ευκαιριακά από την προσωπική γνώμη μία δασκάλας. Δίνεται χρόνος στο παιδί των πρώτων τάξεων του δημοτικού να πειραματιστεί με τις γνώσεις, είτε είναι μουσικά όργανα, είτε μορφές τέχνης, είτε αθλήματα, είτε ξένες γλώσσες. Επίσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει η bobonela δίνονται ευκαιρίες να εντάξει αυτές τις κλίσεις σε ευχάριστες διαδικασίες. Πολύ αργότερα, ίσως στο γυμνάσιο, το παιδί σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς καταλήγουν σε κάτι, με το οποίο το παιδί θα ασχοληθεί σε βάθος.

Δεν μπορεί το παιδί να ξεκινάει από τα 6 με τρεις ώρες την εβδομάδα τάε κβο ντο και δύο ώρες κιθάρα και οι γονείς να λένε ότι ανιχνεύουν τις κλίσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πώς λειτουργούν τα 'γερμανικά' σχολεία, αλλά θέλω να πω τη γνώμη μου για την συχνά αναφερόμενη 'ανίχνευση κλίσεων' του παιδιού. H ανίχνευση κλίσεων σημαίνει να 'περνάει' το παιδί όσο το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα, ώστε τελικά αργότερα (πολύ αργότερα από όσο θέλει ο μέσος οι Έλληνας γονιός) να επικεντρωθεί σε κάτι, το οποίο να αγαπάει και να είναι καλό, ενδεχομένως και να έχει ταλέντο. Αυτό σημαίνει ότι το παιδί έρχεται σε επαφή με διάφορα πράγματα αλλά τα δεν τα μαθαίνει σε βάθος στο πρώτο αυτό στάδιο. Αυτή είναι συγκεκριμένης εκπαιδευτικής φιλοσοφίας και δεν σημαίνει ότι δεν γίνεται ποιοτική δουλειά αλλά ότι γίνεται οριοθετημένη προσέγγιση του αντικειμένου (πχ. ζαχαροπλαστική) σε επίπεδο γνωριμίας. Το σύστημα αυτό έρχεται σε αντίθεση με την τάση που έχουμε εμείς ως κοινωνία να κάνουμε τα πράγματα νωρίς. Ο μέσος γονιός στην Ελλάδα δεν επιθυμεί καμία ανίχνευση κλίσεων πραγματικά -αυτό είναι μία καθαρά προσωπική μου διαπίστωση- όσο και αν ισχυρίζεται το αντίθετο. Νομίζει ότι ξέρει τις κλίσεις του παιδιού του από τα 4 και θέλει να ξεκινήσει κάτι και να το 'τελειώσει'. Αυτό απαιτεί φυσικά μονομέρεια (ένα μουσικό όργανο) και ξεκίνημα νωρίς (α' δημοτικού) και σίγουρα δεν είναι ανίχνευση κλίσεων, ακόμα και αν το παιδί είναι πολύ καλό στο συγκεκριμένο μουσικό όργανο και σε κάποια χρόνια πάρει και πτυχίο.

Η ανίχνευση κλίσεων είναι διαδικασία με στάδια, δεν γίνεται ευκαιριακά από την προσωπική γνώμη μία δασκάλας. Δίνεται χρόνος στο παιδί των πρώτων τάξεων του δημοτικού να πειραματιστεί με τις γνώσεις, είτε είναι μουσικά όργανα, είτε μορφές τέχνης, είτε αθλήματα, είτε ξένες γλώσσες. Αργότερα το παιδί σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς καταλήγουν σε κάτι, με το οποίο θα ασχοληθεί το παιδί.

Δεν μπορεί το παιδί να ξεκινάει από τα 6 με τρεις ώρες την εβδομάδα τάε κβο ντο και δύο ώρες κιθάρα και οι γονείς να λένε ότι ανιχνεύουν τις κλίσεις του.

 

Καλησπέρα, σαφώς αυτή είναι η έννοια της ανίχνευσης των κλίσεων. Το κλειδί βεβαιως είναι ο πειραματισμός και αυτό σκοπεύω να κάνω, απλώς θα βοηθούσε η συμμετοχή του σχολείου στη διαδικασία.

Επειδή εγώ προσωπικά έχασα πολύτιμο χρόνο και ανακάλυψα την κλίση μου λίγο αργά πλέον στα 30 για τους λόγους που αναφέρατε ακριβώς, θα ήθελα το παιδί μου να είναι πιο τυχερό.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με την unpluged για το θέμα της ποικιλίας. Αν ένα παιδί κάνει 6 ώρες την εβδομάδα ταε κβο ντο και 2 κιθάρα, εκ των πραγμάτων δεν έχει χρόνο να διευρύνει τους ορίζοντές του. Αν όμως από τα 4 έχει δοκιμάσει ποδόσφαιρο, κολύμπι, μπάσκετ, ταε κβο ντο νομίζω ότι στα 9 πια ξέρουμε αν του πάνε τα αθλήματα και μαλιστα τα ομαδικά ή τα ατομικά. Αντίστοιχα, αν έχει ασχοληθεί με κατασκευές, ζωγραφική, πλαστελίνη σε επίπεδο πιο σοβαρό από το πλάθω κουλουράκια και ζωγραφίζω στο νηπιαγωγείο, αν έχει κάνει μουσική προπαιδεία και γνωριμία με τα γνωστότερα όργανα όπως γίνεται σε πολλά ωδεία που ξέρω, ε, τότε δικαιούνται οι γονείς να λένε ότι κάνουν μια προσπάθεια ανίχνευσης των κλίσεων. Εγώ τέτοιους γονείς που "δοκιμάζουν" ξέρω πολλούς. Ότι πρέπει και το σχολείο να είναι σύμμαχος σ'αυτό και όχι αδιάφορο είναι επίσης δεδομένο. Το αν οι γονείς είναι διατεθιμένοι βέβαια να ακολουθήσουν την κλίση του παιδιού τους, αυτό κι αν είναι μεγάλο κεφάλαιο...

Link to comment
Share on other sites

Ότι πρέπει και το σχολείο να είναι σύμμαχος σ'αυτό και όχι αδιάφορο είναι επίσης δεδομένο...

 

Εγώ είμαι ακόμα πιο απόλυτη. Το καλό σχολείο πρέπει να το αναλαμβάνει αυτό και να το εντάσσει στους εκπαιδευτικούς του στόχους. Και πρέπει να 'εκπαιδεύει' και τους γονείς και να τους 'πιέζει' προς αυτή την κατεύθυνση. Γιατί το σχολείο ξέρει πολύ καλά τι 'θέλει' το παιδί, γι αυτό πρέπει πολλές φορές να το 'προστατεύει' και από τις επιλογές των γονιών. Γιατί ακόμα και αν το σχολείο προσφέρει μία σειρά από ερεθίσματα, πόσο διαλέγει τελικά το παιδί τι δραστηριότητες θα κάνει; Και πόσοι γονείς είμαστε διατεθειμένοι να 'πληρώσουμε' κάτι επιπλέον για κατασκευές με χαρτοπολτό? Επομένως ακόμα και τα ερεθίσματα που θα λάβει το παιδί κατά τη διερεύνηση των κλίσεών του, τις πιο πολλές φορές είναι φορεμένα από τους γονείς. Οτι το παιδί συμφωνεί δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.

Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικό αλλά αν πραγματικά αφήναμε τα παιδιά μας να διαλέξουν τις δραστηριότητές τους, σε συνεννόηση με έναν ανεξάρτητο τρίτο, πχ. το δάσκαλό του, θα βρισκόμασταν οι περισσότεροι γονείς προ εκπλήξεων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 χρόνο μετά...
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε κάτι για το σχολείο αυτό.

Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη!

 

Και εγώ θα ήθελα να ρωτήσω για το συγκεκριμένο σχολείο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε κάτι για το σχολείο αυτό.

Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη!

 

Και εμένα θα με ενδιέφερε. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...