Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΓΡΟΝΘΟΚΟΠΗΜΑ 8χρονου!!!


Μαμά Λίζα

Recommended Posts

Εγω συμφωνω με την elenip.....

Ειναι σοβαρο θεμα, σαφως και δεν ξερουμε τι εχει γινει αλλα ειδικα σε θεματα παιδιων δεν θα επρεπε αν ηπαρχει ουτε καν καπνος.....

Πολυ φοβαμαι οτι ακομη και τη φωτια θα την κουκουλωσουν!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 57
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

[/b]

 

Συγνώμη βρε κοπέλα μου αλλά όταν λέμε αξιολόγηση αυτό δεν σημαίνει πρακτικά ότι οι σκάρτοι θα φύγουν από το επάγγελμα? οπότε δεν θα υπάρξει μείωση αναγκαστικά? τώρα με τι κριτήρια θα γίνει αυτή η αξιολόγηση είναι άλλο θέμα... αλλά όπως και σε πολλά άλλα επαγγέλματα όταν τίθεται κάτι καινούργιο όλοι κοιτάνε να κρατήσουν την θέση τους με νύχια και με δόντια... στο δικό σας επάγγελμα όμως τα πράγματα είναι πολύ ιδιαίτερα.. εγώ π.χ. εάν κάνω βλακεία στην δουλειά μου δεν θα έχει καμία επίπτωση σε συνανθρωπο... η βλακεία όμως στο δικό σας επάγγελμα (βλεπε παιδεραστή καθηγητή σε γυμνάσιο πριν λίγους μήνες πριν) σημαδεύει παιδική ψυχή.... θεωρώ λοιπόν πως όλοι θα έπρεπε να έχουν πιο ανοιχτούς ορίζοντες όταν π.χ. προτείνεται αξιολόγηση στην εκπαίδευση.. γιατι όλοι σκέφτονται ότι θα μείνουν οι αρεστοί και θα φύγουν αυτοί που δεν το αξίζουν... με αυτή την λογική όμως δεν πάμε ποτέ μπροστά... και απλά θα σχολιάζουμε τα θέματα που θα σκάνε.... εγώ όπως έγραψα και πιο πάνω πιστεύω ότι ως γονείς θα πρέπει να είμαστε πολυ κοντά στο σχολείο, οι εκπαιδευτικοί να κάνουν την δουλειά τους χωρίς να επηρεάζονται από έξωθεν παράγοντες και η διοίκηση του κάθε σχολείου να μπορεί να "παρακολουθεί" και αξιολογεί τους παιδαγωγούς.. επίσης, ισχύει και αυτό που γράφηκε ότι "ξέρουμε αλλά δεν μιλάμε".... θα σου πω παράδειγμα από τα δικά μου σχολικά χρόνια.. είχα καθηγητή που κοιμόταν στην τάξη!! στην Γ Γυμνασίου.... όλοι το ήξεραν, γονείς - παιδιά - καθηγητές.... η απάντηση: έλα μωρέ, ο άνθρωπος είχε ήδη ένα κοριτσάκι στο σπίτι μετά γεννήθηκαν δίδυμα και δεν μπορούσε να κοιμηθεί στο σπίτι... μπορεί να φαίνεται αστείο το περιστατικό, εκείνη την χρονιά όμως έμεινα τόσο πίσω στα μαθηματικά (ήταν μαθηματικός ο συγκεκριμένος ηλίθιος που μετά, επειδή δεν μου άρεσαν και ιδιαίτερα, δεν μπόρεσα ποτέ να κερδίσω το χαμένο έδαφος όταν πήγα Λύκειο...

στο συγκεκριμένο περιστατικό όσο και να έχει αλλοιωθεί η αλήθεια, σίγουρα υπάρχει μεμπτό από την πλευρά του δασκάλου.... την αλήθεια μπορούμε και να μην την μάθουμε και ποτέ γιατί δεν νομίζω ότι τα κανάλια θα ασχοληθούν και άλλο.. οι γονείς του συγκεκριμένου παιδιού ίσως και από την δημοσιότητα που πήρε το θέμα να προσπαθήσουν να ρίξουν τους τόνους (για την ψυχολογία του παιδιού) και μην σας κάνει εντύπωση εάν ο συγκεκριμένος δάσκαλος πάρει καμία μετάθεση για αλλού... αλήθεια το όνομά του και την φωτογραφία του δεν θα έπρεπε να την δείξουν??

 

Δεν θα αναλυσω παραπανω το θέμα της αξιολόγησης. Θα πω μόνο το εξής άλλο πράγμα να αξιολογεις κάτι με βασικό σκοπό να το βελτιώσεις απομακρύνοντας και τα σκάρτα του κομμάτια, και άλλο πράγμα να αξιολογεις κάτι για να το μικρυνεις.

 

Το όνομα και τη φωτογραφία κάποιου τη δείχνουν αφού έχει καταδικαστεί απο δικαστήριο ή μετά από ειδική άδεια όταν θέλουν να βρουν άλλα θύματα του. Δεν μπορεί να γίνει για κάποιον που συλλαμβάνεται.

 

Δεν υποστηριζω το συνάδελφο. Μακριά από μένα τέτοιες λογικές. Υποστήριζω, όμως το δικαίωμα το καθενός στο λόγο. Και μέχρι σήμερα δεν είδα πουθενά το λόγο του δασκάλου. Μονο την οικογένεια και τα ΜΜΕ καθώς και τις απόψεις που αυτοί διαμόρφωσαν στο κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω σήμερα είναι η δίκη με τη διαδικασία του αυτοφώρου! Για τι ποσοστό αδικημάτων γίνεται αυτό; Ο δάσκαλος κάπου είπε ότι θέλει να γίνει για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

 

Όπως φαίνεται από τις πληροφορίες, όλα αυτά βασίζονται στο πώς παρουσιάζει τα γεγονότα ένα παιδί. Ένα παιδί που οι γονείς του ποτέ δεν αρνήθηκαν ότι σηκώθηκε να φύγει από την τάξη, ενώ γινόταν μάθημα, χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος, απλά ήθελε να φύγει. Αυτό ως παλιά μαθήτρια ή ως μαμά που περιμένω τα παιδιά μου κάθε μέρα στο σχόλασμα, αν το έβλεπα, κάπως θα το αξιολογούσα.

 

Κάπως θα αξιολογούσα την πιθανή αξιοπιστία των όσων λέει. Η σιγή των άλλων παιδιών ή γονέων κάτι λέει, ή μπορεί να μη θέλουν να πουν, γιατί τα λαϊκά δικαστήρια έχουν αποφασίσει με τα πληκτρολόγια.

 

Επίσης οι πληροφορίες δεν λένε επακριβώς ότι το παιδί είχε εμφανή σοβαρά χτυπήματα, αλλά ότι βγήκε χαρτί νοσοκομείου για σοβαρά χτυπήματα! Δεν ξέρω, είναι λίγες οι πραγματικές πληροφορίες και πολλές φορές επαναλαμβάνονται στα μέσα...

 

Θα μου πεις, η στάση που τήρησε η τάξη και μέσα και μετά, θα μπορούσε να είναι χειραγώγηση με κάποιον απαράδεκτο τρόπο, ότι είχε χωριστεί σε "καλά" και "κακά" παιδιά και ότι δεν γίνονταν χειρισμοί παιδαγωγικά σωστοί. Αλλά και πάλι, η στάση της τάξης και των γονιών στο συγκεκριμένο θέμα, κάτι μπορεί να λέει.

 

Τέλος πάντων, ίσως δείξει σήμερα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα αναλυσω παραπανω το θέμα της αξιολόγησης. Θα πω μόνο το εξής άλλο πράγμα να αξιολογεις κάτι με βασικό σκοπό να το βελτιώσεις απομακρύνοντας και τα σκάρτα του κομμάτια, και άλλο πράγμα να αξιολογεις κάτι για να το μικρυνεις.

 

Το όνομα και τη φωτογραφία κάποιου τη δείχνουν αφού έχει καταδικαστεί απο δικαστήριο ή μετά από ειδική άδεια όταν θέλουν να βρουν άλλα θύματα του. Δεν μπορεί να γίνει για κάποιον που συλλαμβάνεται.

 

Δεν υποστηριζω το συνάδελφο. Μακριά από μένα τέτοιες λογικές. Υποστήριζω, όμως το δικαίωμα το καθενός στο λόγο. Και μέχρι σήμερα δεν είδα πουθενά το λόγο του δασκάλου. Μονο την οικογένεια και τα ΜΜΕ καθώς και τις απόψεις που αυτοί διαμόρφωσαν στο κοινό.

 

To μόνο που μπορώ να πω γι' αυτό είναι ότι στο σχολείο δεν μας παίρνει να υπάρχουν άνθρωποι με "σκάρτα κομμάτια" όπως το λες... αυτοί οι άνθρωποι διαχειρίζονται τις ψυχές των παιδιών μας.... ούτε to σχολείο είναι ίδρυμα ψυχολογικής υποστήριξης για αναξιοπαθούντες... ή κάνεις για την δουλειά του δασκάλου ή δεν κάνεις.. εάν ο οποιοσδήποτε έχει τα θέματά του πρέπει να φύγει... και ας τον βελτιώσει ο ψυχίατρος στο σπίτι του.... από εκεί και πέρα καθημερινά βλέπουμε εικόνες ανθρώπων και ονόματα που πηγαίνουν προς το δικαστήριο πριν καταδικαστούν.... ο δάσκαλος εάν θέλει να υπερασπιστεί τον ευατό του σαφώς και μπορεί να μιλήσει και να πει ότι θέλει... δεν νομίζω ότι το απαγόρεψε κανείς αυτό... για κάτι τέτοια ψοφάνε οι δημοσιογράφοι.... αυτό που εγώ άκουσα το πρωί από τον πρόεδρο των συλλόγων διδασκάλων της Αρτας στην πρωινή εκπομπή του Mega ήταν ότι και καλά επειδή το παιδί ήθελε να φύγει, ο δάσκαλος είπε σε δύο παιδάκι να φυλάνε την πόρτα για να μην φύγει γιατι το σχολείο είναι δίπλα στην Εθνική οδό και κινδύνευε να το πατήσει αυτοκίνητο... έλεος δηλαδή!!!!!!!!!!!!!!! κανείς όμως δημοσιογράφος δεν έκανε την αυτονόητη ερώτηση: εσείς ως πρόεδρος βγήκατε να μας πείτε ότι το σχολείο είναι διπλα στην Εθνική και τα παιδιά κινδυνεύουν??? και τι έχετε κάνει εσείς γι' αυτό??? δεν ντράπηκε να βγει και να το πει? θα σου πει βέβαια ότι είναι αναρμόδιος.... το είπε βέβαια στα πλαίσια υποστήριξης του συναδέλφου... αυτά δεν μπορω!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ξαναβγήκε στον Κωστόπουλο τώρα...το δικαστήριο είναι στις 11.30....έχω περιέργεια να δω τι θα αποφανθεί η δικαιοσύνη.

 

Ποιος ο πατέρας;

 

Πάντως μου κάνει φοβερά άσχημη εντύπωση-μεταξύ άλλων- να παίρνει κάποιος σβάρνα τα κανάλια νυχθημερόν...

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν βγήκε ο πατέρας. Βγήκε ο Πρόεδρος των Δασκάλων κ εξήγησε τον λόγο που έκαναν στάση εργασίας υποστηρίζοντας τον δάσκαλο.

Εκείνοι σκίζουν τα ιμάτια τους οτι ο δάσκαλος ειναι αθώος. Γι αυτό λέω πως περιμένω να δώ τί θα αποφασίσει το δικαστήριο.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν βγήκε ο πατέρας. Βγήκε ο Πρόεδρος των Δασκάλων κ εξήγησε τον λόγο που έκαναν στάση εργασίας υποστηρίζοντας τον δάσκαλο.

Εκείνοι σκίζουν τα ιμάτια τους οτι ο δάσκαλος ειναι αθώος. Γι αυτό λέω πως περιμένω να δώ τί θα αποφασίσει το δικαστήριο.

 

α, οκ.

 

Τι να πω... Πάντως κάτι πρέπει να έγινε. Τώρα τι ακριβώς και σε τι βαθμό, δεν μπορεί να ξέρει κανείς.

Αλλά δεν μου αρέσει η στάση του πατέρα ο οποίος δίνει συνεντεύξεις από κανάλι σε κανάλι...

 

Αν πάντως πράγματι έγινε κάτι τέτοιο του αξίζει να τιμωρηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περισσότερο απ'όλες συμφωνώ με την elenip, & εγώ είμαι στο Σύλ.γον.& κηδεμόνων του δημοτικού & όντως κανείς δεν πατάει....& πολλές φορές υπάρχουν σκάρτοι εκπαιδευτικοί που δεν πρέπει να είναι σε σχολεία...αλλά πολλές φορές φταίμε & εμεις οι γονείς...γιατί το ήθος & η παιδεία ξεκινάει πρώτα από το σπίτι & μετά από το σχολείο....ίδωμεν που θα καταλήξει όλο αυτό... :shock: :shock: :shock::|:? :-? :?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο δάσκαλος λέει οτι το παιδι ειναι γενικά ανηπάκουο κβιαστηκε να φύγει. Επειδη εχει κινητικά προβλήματα ζήτησε από 2 παιδάκια να τον σταματήσουν, αλλά ως εκεί. Δεν ξέρω....αλλά κάποιες φορες κ τα παιδιά ειναι υπερβολικά. Εμενα ο γιος μου ειναι 2.5 χρ. σκατό κ μόλις κάποιος τον ακουμπήσει , βάζει τα κλάματα κ μου λέει : μαμά μπίμπι έκανα...μακάρι να διελευκανθεί....

Link to comment
Share on other sites

Ο δάσκαλος λέει οτι το παιδι ειναι γενικά ανηπάκουο κβιαστηκε να φύγει. Επειδη εχει κινητικά προβλήματα ζήτησε από 2 παιδάκια να τον σταματήσουν, αλλά ως εκεί. Δεν ξέρω....αλλά κάποιες φορες κ τα παιδιά ειναι υπερβολικά. Εμενα ο γιος μου ειναι 2.5 χρ. σκατό κ μόλις κάποιος τον ακουμπήσει , βάζει τα κλάματα κ μου λέει : μαμά μπίμπι έκανα...μακάρι να διελευκανθεί....

 

Πως να τον σταματήσουν; Με το ζόρι; Αλλά και έτσι να έγινε και να ξέφυγε η κατάσταση θα μπορούσε μετά να αναφέρει μόνος του το περιστατικό και τις συνθήκες υπό τις οποίες έγινε. Πάντως δεν νομίζω με δική τους πρωτοβουλία να τον άρχισαν στα χαστούκια τα παιδιά. Και αυτός που ήταν, καθόταν ακόμα στην έδρα;

Link to comment
Share on other sites

Ο δάσκαλος λέει οτι το παιδι ειναι γενικά ανηπάκουο κβιαστηκε να φύγει. Επειδη εχει κινητικά προβλήματα ζήτησε από 2 παιδάκια να τον σταματήσουν, αλλά ως εκεί. Δεν ξέρω....αλλά κάποιες φορες κ τα παιδιά ειναι υπερβολικά. Εμενα ο γιος μου ειναι 2.5 χρ. σκατό κ μόλις κάποιος τον ακουμπήσει , βάζει τα κλάματα κ μου λέει : μαμά μπίμπι έκανα...μακάρι να διελευκανθεί....

 

XAXAXAXAXAXA Πολύ καλό...να σου ζήση το πουλάκι μου!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περισσότερο απ'όλες συμφωνώ με την elenip, & εγώ είμαι στο Σύλ.γον.& κηδεμόνων του δημοτικού & όντως κανείς δεν πατάει....& πολλές φορές υπάρχουν σκάρτοι εκπαιδευτικοί που δεν πρέπει να είναι σε σχολεία...αλλά πολλές φορές φταίμε & εμεις οι γονείς...γιατί το ήθος & η παιδεία ξεκινάει πρώτα από το σπίτι & μετά από το σχολείο....ίδωμεν που θα καταλήξει όλο αυτό... :shock: :shock: :shock::|:? :-? :?

 

Κοκκινοσκουφίτσα, παρόλο που είμαι σε σύλλογο και πατάω, η στάση της πλειοψηφίας των γονιών μου προκαλεί απέχθεια. Ασχολούνται με δευτερεύοντος σημασίας θέματα, πολλές φορές είναι προκατειλλημένοι απέναντι σε εκπαιδευτικούς εκ των προτέρων κτλ Έγραφα σε άλλο θέμα, ότι σε συνέλευση έλεγαν να διαμαρτυρηθούμε γιατί ο γυμναστής δεν κάνει καλή γυμναστική στα παιδιά (δεν τους κάνει επικύψεις), γιατί η Αγγλικού δεν τους βάζει πολλά στο σπίτι και σχολίαζαν τη σωματική διάπλαση δασκάλων... Επίσης τους απασχολούσε τραγικά η χριστουγεννιάτικη γιορτή, αν θα είναι ομοιόμορφες οι στολές και άλλα τέτοια σπουδαία ζητήματα... Πως να πατήσεις μετά...:rolleyes:

Αν εγώ διαπίστωνα έναν σκάρτο εκπαιδευτικό στην τάξη της κόρης μου (πχ δίνει χαστούκια) και εγώ πιστεύω ότι θα έκανα κινήσεις μόνη μου και όχι μέσω συλλόγου γονέων.

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως ο δάσκαλος έχει κινητικά προβλήματα, μπορεί να ήταν και στην έδρα. Το τι έγινε μεταξύ των παιδιών, ποιος προκάλεσε ποιον, ποιος έριξε την πρώτη φάπα και τι έγινε μετά... θα φανεί στην πορεία.

 

Κάποτε που εργαζόμουν σε σχολείο είχαμε ένα παιδάκι που ήταν λίγο διαφορετικό από τα άλλα. Κάποια στιγμή κυκλοφόρησε η φήμη ότι το παιδάκι αυτό είχε βαρέσει ένα άλλο και του είχε σπάσει το πόδι. Τα άλλα παιδάκια διηγούνταν το περιστατικό σαν να έγινε ακριβώς έτσι, να πήγε το ένα παιδί και να κλώτσησε το άλλο τόσο πολύ που να του έσπασε το πόδι.

 

Αυτό που είχε γίνει ήταν ότι έτρεχαν όλα μαζί στο προαύλιο και επειδή το "διαφορετικό" παιδάκι ήταν και λίγο ατσούμπαλο, σκόνταψε και όπως έπεφτε έπεσε μαζί του κι ένα άλλο παιδάκι που ακουλουθούσε. Το οποίο στραμπούληξε τον αστράγαλό του :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

μακαρι να μην εγιναν τα πραγματα εστι..!!!οτι ο δασκαλος εβαλε τα κοπελια στη πορτα και τα υπολοιπα να το χαστουκισουν επειδι αυτος εχει κινητικα προβληματα και δεν μπορει να το κανει και ενα σωρο αλλα που ακουγονται....!!!! μακαρι για το παιδι , οχι για το δασκαλο...μακαρι οντως να ηταν υπερβολικο...!!! κοριτσια αν ακουσεται τι απεφανθει το δικαστηριο,πειτε το

Link to comment
Share on other sites

Ο δάσκαλος λέει οτι το παιδι ειναι γενικά ανηπάκουο κβιαστηκε να φύγει. Επειδη εχει κινητικά προβλήματα ζήτησε από 2 παιδάκια να τον σταματήσουν, αλλά ως εκεί. Δεν ξέρω....αλλά κάποιες φορες κ τα παιδιά ειναι υπερβολικά. Εμενα ο γιος μου ειναι 2.5 χρ. σκατό κ μόλις κάποιος τον ακουμπήσει , βάζει τα κλάματα κ μου λέει : μαμά μπίμπι έκανα...μακάρι να διελευκανθεί....

 

Αν οντως η κατασταση ειναι ετσι, γεννιουνται πολλα ερωτηματα:

 

Καταρχην με ποια ακριβως αρμοδιοτητα τα παιδια τοποθετουνται ωσ υπευθυνα για να σταματησουν εναν συμμαθητη τους που απλα βιαζοταν να φυγει???

Εν συνεχεια αν ο δασκαλος εχει οντως κινητικο προβλημα και η διαταγη του σταθηκε αφορμη για να συμβει το δυσαρεστο αυτο περιστατικο με την τροπη που πηρε, εγω αντιλαμβανομαι πως δεν εχει ΜΟΝΟ κινητικο προβλημα ο δασκαλος.

Αν μπω στη διαδικασια να πιστεψω πως τα παιδια ηταν αυτα που χειροδικησαν εναντιον του συμμαθητη τους, τοτε θα μπω στη διαδικασια να αναρωτηθω εκεινη την ωρα που ηταν ο δασκαλος??? ακομα χειροτερα, θα αναρωτηθω γιατι πηγε να αποκρυψει το συμβαν??? νομιζω πως εχει καποιο μεριδιο ευθυνης ο δασκαλος, τωρα το "ποσο" και το "ποιο" θα αποφανθει το δικαστηριο...γιαυτο.

Η φουρτουνα μου ηρθε...και ξεσηκωσε τον κοσμο μου στις 27/07/2012

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην με ποια ακριβως αρμοδιοτητα τα παιδια τοποθετουνται ωσ υπευθυνα για να σταματησουν εναν συμμαθητη τους που απλα βιαζοταν να φυγει???

Ίσως επειδή ο μαθητής ήταν 8 χρονών, οι δρόμοι γεμάτοι αυτοκίνητα και ο δάσκαλος δεν προλάβαινε να σηκωθεί και να τον σταματήσει;

 

Σκεφτείτε ας πούμε ο δάσκαλος να άφηνε το παιδί να φύγει (με τη δικαιολογία ότι δεν το πρόλαβε) και τρέχοντας έξω από το σχολείο να το πατούσε ένα αμάξι και να το σκότωνε. Τι θα λέγαμε για το δάσκαλο τώρα? Είμαι σίγουρη πως οι περισσότερες θα λέγαμε "μα καλά, πώς το άφησε να φύγει μικρό παιδί; γιατί δεν έλεγε στα άλλα παιδάκια να το σταματήσουν;" :rolleyes:

 

Ο δάσκαλος καλώς ή κακώς έχει μερίδιο ευθύνης για αυτό που έγινε. Ο δάσκαλος, από τη στιγμή που είναι ο μόνος ενήλικας και μάλιστα σε θέση ισχύος, πάντα έχει ευθύνη ακόμα και για το πώς θα μιλήσει όχι μόνο για το τι θα πει. Και ο καλύτερος δάσκαλος μπορεί να πει ή να κάνει κάτι που θα έχει αναπάντεχο αποτέλεσμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι το λαϊκό δικαστήριο πρέπει να τον σταυρώσει.

 

Όλα αυτά τα λέω για την περίπτωση που όντως ο δάσκαλος ζήτησε από 2 παιδιά να εμποδίσουν ένα άλλο να φύγει, όχι για την περίπτωση που ο δάσκαλος έδωσε εντολή γρονθοκόπησης (το οποίο όμως εμένα μου φαίνεται πολύ απίθανο βρε κορίτσια...).

Link to comment
Share on other sites

Ίσως επειδή ο μαθητής ήταν 8 χρονών, οι δρόμοι γεμάτοι αυτοκίνητα και ο δάσκαλος δεν προλάβαινε να σηκωθεί και να τον σταματήσει;

 

Σκεφτείτε ας πούμε ο δάσκαλος να άφηνε το παιδί να φύγει (με τη δικαιολογία ότι δεν το πρόλαβε) και τρέχοντας έξω από το σχολείο να το πατούσε ένα αμάξι και να το σκότωνε. Τι θα λέγαμε για το δάσκαλο τώρα? Είμαι σίγουρη πως οι περισσότερες θα λέγαμε "μα καλά, πώς το άφησε να φύγει μικρό παιδί; γιατί δεν έλεγε στα άλλα παιδάκια να το σταματήσουν;" :rolleyes:

 

Ο δάσκαλος καλώς ή κακώς έχει μερίδιο ευθύνης για αυτό που έγινε. Ο δάσκαλος, από τη στιγμή που είναι ο μόνος ενήλικας και μάλιστα σε θέση ισχύος, πάντα έχει ευθύνη ακόμα και για το πώς θα μιλήσει όχι μόνο για το τι θα πει. Και ο καλύτερος δάσκαλος μπορεί να πει ή να κάνει κάτι που θα έχει αναπάντεχο αποτέλεσμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι το λαϊκό δικαστήριο πρέπει να τον σταυρώσει.

 

Όλα αυτά τα λέω για την περίπτωση που όντως ο δάσκαλος ζήτησε από 2 παιδιά να εμποδίσουν ένα άλλο να φύγει, όχι για την περίπτωση που ο δάσκαλος έδωσε εντολή γρονθοκόπησης (το οποίο όμως εμένα μου φαίνεται πολύ απίθανο βρε κορίτσια...).

 

Και παλι μπορουσε να ξεφυγει το παιδακι (απο τουσ συμμαθητεσ του) και να το πατουσε αυτοκινητο...(υποθετικα μιλωντας) η ακομα χειροτερα το αυτοκινητο να χτυπουσε περισσοτερα παιδακια στη "φαση του κυνηγητου". Οπωσ και να εχει δεν μπορει καποιοσ να θετει του αλλου τα παιδια σε κινδυνο, οποιοδηποτε κινδυνο (σωματικο, ψυχολογικο), πιθανον επειδη δεν προνοησε η δεν ελαβε σοβαρα υποψιν του καποια θεματα σαν παιδαγωγος. Δεν σημαινει οτι τοποθετουμε στα παιδια (ανηλικα) αρμοδιοτητες που απλα δεν ειναι σε θεση εκ των πραγματων να εκπληρωσουν, με ορατο τον κινδυνο να τους συμβει κατι δυσαρεστο.

Μια λυση ας πουμε θα ηταν να υπαρχει ενας ακομα δασκαλος στην ιδια αιθουσα η καποιος επιτηρητης ουτως ωστε και τα παιδια να μην κινδυνευαν αν ξεφευγαν απο την προσοχη του δασκαλου και να μην γεννιονταν αυτο το ειδος "βιας" μεταξυ τους, που προκληθηκε απο λαθος η και ανυπαρκτη αντιμετωπιση (καθαρα ανευθυνοτητα) των υπευθυνων.

Η φουρτουνα μου ηρθε...και ξεσηκωσε τον κοσμο μου στις 27/07/2012

Link to comment
Share on other sites

Ούτε και αυτό είναι λύση...! Να πληρώνει το υπουργείο, με τις τόσες περικοπές στα έξοδα δεύτερο δάσκαλο για κάθε τάξη? Για όσους δασκάλους έχουν κινητικά προβλήματα? Ε, τι στο καλό, αν έτσι έγιναν τα πράγματα, κάποια στιγμή πριν εκτραπεί το περιστατικό, θα μπορούσε να είχε σηκωθεί από τη θέση του ο δάσκαλος και να έφραζε με τον όγκο του την πόρτα :roll: Δεν σηκώνεται έτσι και αλλιώς έξι φορές μέσα στη μέρα για το διάλειμμα, ή δεν κουνιέται ούτε και στο διάλειμμα;

 

Και πάνω που έλεγα ότι υπήρξε η φωτεινή εξαίρεση στην ελληνική δικαιοσύνη και θα γινόταν όντως δίκη μέσα στο αυτόφωρο... Μπα! Πάντως συνήθως όσοι την καθυστερούν, έχουν λερωμένη τη φωλιά τους για τον α ή β λόγο... Και πήρε αναβολή για πότε αλήθεια... Πόσο φόρτο να έχουν πια τα δικαστήρια της Άρτας?

 

Κάπου διάβασα ότι ο πατέρας τώρα παραπονιέται ότι τα άλλα παιδάκια έχουν απομονώσει το δικό του...

 

Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το νοσοκομείο έδωσε το "χαρτί", κάτι που δεν το συνηθίζουν, όταν αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται να ακολουθήσει δίωξη. Δεν το συνηθίζουν, ούτε για πιο σοβαρά τραύματα, που θα μπορούσαν να προκληθούν από ένα άλλο παιδί, χωρίς την ενεργή προτροπή δασκάλου, ας πούμε, κάτι που είναι πολύ πιο συνηθισμένο στα σχολεία μας. Αυτό το περιστατικό έχει την ιδιομορφία ότι είχε την ενεργή συμμετοχή του δασκάλου, κάτι που αν όντως έγινε έτσι, σαφώς και χρειάζεται να γίνει "κάτι" πολύ σοβαρό ως συνέπεια. Αν όμως τελικά οι κατηγορίες που μπορούν να βγουν από αυτό το περιστατικό είναι κάτι σαν "ηθική αυτουργία σε σωματική βλάβη", "παράβαση καθήκοντος" ή κάτι τέτοιο, τα παιδάκια που χτυπάνε πιο σοβαρά από το συγκεκριμένο, από μπουνιές συμμαθητών τους, όταν θα έπρεπε με κάποιον τρόπο να υπάρχει επίβλεψη, θα μπορούσαν να παίρνουν χαρτί νοσοκομείου; Το τόπικ με τα πρόσφατα ποστς για την έλλειψη δασκάλας, δείχνουν ότι θα μπορούσαν...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω athina_p ποια θα μπορουσε να ειναι η ΟΡΙΣΤΙΚΗ λυση, μια σκεψη εκανα...απο την δικη μου οπτικη γωνια, ως γονεας!!! Τουλαχιστον ομωσ θα μπορουσε να υπαρχει καποια μεριμνα, εστω και με τον ρολο απλα της επιτηρησης οπως προανεφερα.

Τωρα οσον αφορα τις περικοπες (οχι φυσικα σε αυτες που αναφερεσαι εσυ, αλλα σε καποιες αλλες, τις "μαιμου") αν δεν ηταν τοσο "μαιμου" και γινονταν απο ΟΛΟΥΣ σιγουρα θα υπηρχαν τα χρηματα για 2ρο δασκαλο ;) (οχι απαραιτητα τησ ιδιασ ισχυσ) σε τετοιες ιδιαζουσεσ περιπτωσεις και οπου αυτο κρινεται απαραιτητο, και οχι να εφαρμοζονταν σαν παγιωμενη τακτικη για ολους τους δασκαλους.

Ωστοσο σιγουρα υπαρχουν και αλλες λυσεις...

Η φουρτουνα μου ηρθε...και ξεσηκωσε τον κοσμο μου στις 27/07/2012

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό το σκεπτικό θα πρέπει να υπάρχουν δύο δάσκαλοι σε κάθε τάξη, ένας για να διδάσκει και ένας για να τρέχει πίσω από τα παιδιά και να τα σταματάει να κάνουν βλακείες. Γιατί ποτέ δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος ότι θα προλάβει να σώσει τον μικρό μαθητή που δεν ακούει σε εντολές όπως "μην φύγεις από την τάξη", "μην σκαρφαλώνεις πάνω στην καρέκλα που έχεις βάλει πάνω στο θρανίο" ή "μην πηδάς από το παράθυρο" όσο αρτιμελής και ετοιμοπόλεμος κι αν είναι.

 

Σοβαρά τώρα, ποια μαμά έχει 8χρονο που θα αποφάσιζε να φύγει από το μάθημα με το έτσι θέλω παρά τη ρητή εντολή του δασκάλου; Και ποια θεωρείτε σωστή κίνηση από το δάσκαλο ΑΝ δεν προλαβαίνει να τρέξει και να μπλοκάρει την έξοδο για οποιοδήποτε λόγο (π.χ. μπορεί η τάξη να έχει δύο πόρτες). Να φωνάξει τα άλλα παιδάκια να βοηθήσουν ή να σφυρίξει αδιάφορα και ό,τι γίνει;

 

Θυμάστε το περιστατικό με ένα παιδάκι που το έσκασε από το νηπιαγωγείο και βγήκε στο δρόμο την ώρα που η δασκάλα φρόντιζε ένα άλλο παιδάκι που είχε χτυπήσει; Ούτε αυτή είχε υπερφυσικές ικανότητες για να μπορεί να είναι σε τρία μέρη ταυτόχρονα, και δίπλα στο χτυπημένο παιδάκι και δίπλα στην πόρτα της τάξης και δίπλα στα κάγκελα με το κενό που επέτρεψαν στο παιδάκι να "δραπετεύσει" από το σχολείο.

 

Με άλλα λόγια, ο δάσκαλος την πληρώνει πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτον ακριβως τον λογο, επειδη δεν μπορει ο μεν πρωτος να ειναι σιγουρος για την ομαλη λειτουργια της "ταξης" του, και ανεφερομαι μονο στην περιπτωση που καταστει τον δασκαλο δυσκινητο (στην προκειμενη περιπτωση λογω αναπηριας), δεν θα ηταν τοσο ακραιο/ανεφαρμοστο?! να τοποθετηθει ενας ακομη δασκαλος (οχι ισοδυναμος σε ισχυ, θεση κλπ με τον πρωτο) η ακομα καλυτερα ενας απλος επιτηρητης-φυλακας για ολο το σχολειο, που φυσικα θα ειναι αδυνατον να διακτινιστει προσ πολλεσ κατευθυνσεισ αλλα τουλαχιστον θα ειναι ετοιμοσ να αποτρεψει ενδεχομενως καποιο συμβαν αφου ο ρολος του θα ειναι η επιβλεψη.

Η φουρτουνα μου ηρθε...και ξεσηκωσε τον κοσμο μου στις 27/07/2012

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν κατάλαβα πολλά...

-αν η κινητικότητα εμποδίζει τον δάσκαλο να εκτελεί όλα τα καθήκοντα στην τάξη τότε γιατί είναι σε αυτή την θέση

-γιατί επρεπε να κρατηθει ο μαθητής στην τάξη. Η αυλή είναι ανοιχτή; Αν εβγαινε για τουαλέτα ή αν ήταν έξω στο διαλειμα θα έτρεχαν πίσω του για να δουν αν βγει στον δρόμο;

- οι υπολοιποι δάσκαλοι πως είναι τόσο σίγουροι αμεσως , όσοι τον ξέρουν και όσοι δεν τον ξέρουν ότι είναι όλα ψέματα και ετοιμοι ναμαρτυρίσουν τι; αφου κανείς τους δεν ήταν μπροστά...

Συμφωνώ απόλυτα στο να μην καταδικάζετε από τα μέσα κάποιος, αλλά τα ερωτήματα μου είναι σε σχέση με τα "επιχειρήματα υπεράσπισης" που δώθηκαν για τον ίδιο τον δάσκαλο στα μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...