Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Μπορει το δημοσιο σχολειο να αντικαταστησει επαξια το φροντιστηριο αγγλικων;


Recommended Posts

Αδεια λειτουργιας φροντιστηριου μπορει να παρει ο οποιοσδηποτε , ασχετα αν ειναι κατοχος αδειας διδασκαλιας η οχι . Ειναι ο ιδιοκτητης της επιχειρησης ουσιαστικα κ το μονο που χρειαζεται ειναι να βαλει διευθυντη σπουδων καποιον που εχει αδεια διδασκαλιας .

Στο φροντιστηριο που εργαζεσαι δεν παιρνεις παραπανω χρηματα για το πτυχιο σου ; Αφου στη συμβαση υπαρχει κουτακι που σημειωνουμε με το αν ειμαστε Πανεπιστημιακης εκπαιδευσης ή κατοχοι επαρκειας .

Αλλα ειλικρινα σου μιλαω κ τα ιδια λεφτα να παιρναμε , δεν θα με ενοιαζε . Αφου την ιδια δουλεια κανουμε . Κ θα επιμεινω στην αρχικη μου αποψη οτι καλυτερος καθηγητης δεν ειναι αυτος που εχει τελειωσει Πανεπιστημιο , αλλα αυτος που αγαπαει τη δουλεια του κ κανει τα παιδια να αγαπησουν τη ξενη γλωσσα .

Κ για να κλεισω θα σου κανω μια ερωτηση : Περα της διδακτικης , ποια αλλα μαθηματα της σχολης σε εχουν βοηθησει ουσιαστικα μεσα στη ταξη ;

Να ξεκαθαρισω βεβαια οτι σεβομαι απολυτα την αποψη σου κ σε καμια περιπτωση δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση . Αντιθετως , μου αρεσει που ανταλλασω αποψεις με μια συναδερφο πανω σε ενα ιδιαιτερως ενδιαφερον ζητημα .

 

 

Να σου απαντησω και συγγνωμη και παλι απο τη θεματοθετρια.

Και χωρις εντονες αντιπαραθεσεις και ξεκατινιασματα εννοειται, συζητηση κανουμε πολιτισμενα.

Ναι, συμφωνω για το πρωτο. Για τα χρηματα σου λεω οτι και για το μεταπτυχιακο εχει κουτακι αλλα κανενας εργοδοτης δεν στο πληρωνει (εδω δεν στο αναγνωριζε στις καλες εποχες ποσο μαλλον σημερα). Το ωρομισθιο ειναι το ιδιο αλλαζει η κλιμακα συμφωνα με τα χρονια προυπηρεσιας. Γιατι μπορει και συ να εισαι κατοχος πανεπιστημιακου τιτλου απλα οχι της αγγλικης.

 

1.Διδακτικη θεωρια και πραξη

2.Μεθοδολογια

3.Teaching english as a foreign language

 

Και προσωπικα περα απο το χρηματικο (δηλ. οτι παιρνουμε τα ιδια στο φροντιστηριο γιατι στα ιδιαιτερα οριζω εγω τις τιμες-οταν εκανα ιδιαιτερα γιατι τωρα δεν κανω λογω παιδιου:wink:) ποτε δεν αισθανθηκα ανταγωνιστικα ή 'απειλιτικα' οταν εψαχνα για δουλεια απο κατοχους Proficiency γιατι σαφως εφοσον εχω ολο το πακετο (προυπηρεσια, συστασεις) + σπουδες οι εργοδοτες θα προτιμουσαν εμενα...(δεν το λεω καθολου ψωνιστικα ετσι μην παρεξηγηθω...πιστευω ολοι καταλαβαινουμε τί εννοω).

Δεν συγκρινω μια καλη καθηγητρια αγγλικων με Proficiency με μια αποφοιτο αγγλικης ή με μια καθηγητρια αγγλικης φιλολογιας χωρις μεταδοτικοτητα. Συγκρινω μια καλη καθηγητρια αγγλικων με Proficiency με μια καλη καθηγητρια αγγλικων με πανεπιστημιακες σπουδες στην αγγλικη.

Και αλοιμονο αν δεν το υποστηριζα αυτο...θα επεφτε το σπιτι μου να με πλακωσει!!:wink:

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 81
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Να σου απαντησω και συγγνωμη και παλι απο τη θεματοθετρια.

Και χωρις εντονες αντιπαραθεσεις και ξεκατινιασματα εννοειται, συζητηση κανουμε πολιτισμενα.

Ναι, συμφωνω για το πρωτο. Για τα χρηματα σου λεω οτι και για το μεταπτυχιακο εχει κουτακι αλλα κανενας εργοδοτης δεν στο πληρωνει (εδω δεν στο αναγνωριζε στις καλες εποχες ποσο μαλλον σημερα). Το ωρομισθιο ειναι το ιδιο αλλαζει η κλιμακα συμφωνα με τα χρονια προυπηρεσιας. Γιατι μπορει και συ να εισαι κατοχος πανεπιστημιακου τιτλου απλα οχι της αγγλικης.

 

1.Διδακτικη θεωρια και πραξη

2.Μεθοδολογια

3.Teaching english as a foreign language

 

Και προσωπικα περα απο το χρηματικο (δηλ. οτι παιρνουμε τα ιδια στο φροντιστηριο γιατι στα ιδιαιτερα οριζω εγω τις τιμες-οταν εκανα ιδιαιτερα γιατι τωρα δεν κανω λογω παιδιου:wink:) ποτε δεν αισθανθηκα ανταγωνιστικα ή 'απειλιτικα' οταν εψαχνα για δουλεια απο κατοχους Proficiency γιατι σαφως εφοσον εχω ολο το πακετο (προυπηρεσια, συστασεις) + σπουδες οι εργοδοτες θα προτιμουσαν εμενα...(δεν το λεω καθολου ψωνιστικα ετσι μην παρεξηγηθω...πιστευω ολοι καταλαβαινουμε τί εννοω).

Δεν συγκρινω μια καλη καθηγητρια αγγλικων με Proficiency με μια αποφοιτο αγγλικης ή με μια καθηγητρια αγγλικης φιλολογιας χωρις μεταδοτικοτητα. Συγκρινω μια καλη καθηγητρια αγγλικων με Proficiency με μια καλη καθηγητρια αγγλικων με πανεπιστημιακες σπουδες στην αγγλικη.

Και αλοιμονο αν δεν το υποστηριζα αυτο...θα επεφτε το σπιτι μου να με πλακωσει!!:wink:

 

Απολυτα κατανοητο κ σεβαστο !

Να ζητησω κ γω συγνωμη απο τη θεματοθετρια γιατι βγηκαμε "λιγακι" εκτος θεματος κ σε σενα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στους μαθητες σου γιατι ειναι κ περιοδος εξετασεων ...:wink:

Live like it is heaven on earth ..!

S8vKp2.png?0fKsGsow

 

bcHCp3.png?2xpjfQKo

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω. Και να πω και κατι τελευταιο ετσι για το γμτ βρε αδερφε! Θεωρω επισης αδικο να πληρωνομαστε ολοι οι καθηγητες το ιδιο σε ολες τις ταξεις. Αλλο φορτο εργασιας εχει ενας που διδασκει Lower, Proficiency αλλο ενας με juniorakia!Βεβαια η καθε ηλικια και το καθε επιπεδο εχει τις δικες τους απαιτησεις, προκλησεις κτλ αλλα λογω εμπειριας αλλο να εχεις να διορθωσεις τονους εκθεσεων lower, proficiency και αλλο αντιγραφες και ορθογραφιες juniors!! :-P

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν εχω ψαξει ποτε αν η καθηγητρια που κανει μαθημα στην κορη μου εχει proficiency ή αν τελειωσε το πανεπιστημιο. Εμενα με ενδιαφερουν οι γνωσεις και πως τις μεταφερεις στο παιδι μου.

Αλλωστε ουτε εγω εχω καποιο χαρτι Ελληνικο, lower κτλ περα απο ενα χαρτι απο Αμερικανικο κολλεγιο της Αμερικης που πηγα για 1 χρονο και εκανα απλα την γλωσσα, ομως μιλαω, γραφω και καταλαβαινω πολυ καλυτερα απο καποιον που πηρε ενα proficiency (χωρις να το λεω ψωνιστικα) γιατι απλα την γλωσσα την δουλεψα . Για εμενα λοιπον δεν εχουν σημασια τα πτυχια αλλα το κατα ποσο κατεχει καποιος σωστα την ξενη γλωσσα. Αλλωστε ποτε οσο εψαχνα ειτε σε φροντιστηρια ειτε σε ιδιαιτερα δεν με ενημερωναν τι εχουν τελειωσει!!!

Link to comment
Share on other sites

αντιμετωπιζω το εξης προβλημα: η κορη μου (11 ετων) πηγαινει στο φροντιστηριο της γειτονιας μας απο πρωτη δημοτικου. τωρα ειναι στη δευτερα κανονικη. ειναι αριστη μαθητρια και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο το φροντιστηριο καθως γινεται δουλεια. ομως απο περυσι την ανοιξη και κυριως φετος η μικρη δυσανασχετει με την βασικη καθηγητρια, καθως θεωρει οτι ειναι πολυ αυστηρη και κοβει υπερβολικα τους βαθμους. θεωρησα οτι η κορη μου καπου κουραστηκε και υπερβαλλει ομως σημερα που μιλησα και με αλλη μια μητερα μου ειπε το ιδιο πραγμα και για τη δικη της κορη. το θεμα ειναι οτι η δικια μου οχι μονο θελει να σταματησει το φροντιστηριο αλλα να κανει μονο αγγλικα στο σχολειο αφου εκει τα μαθηματα ειναι σαφως πιο ευκολα και τα εχει ηδη διδαχθει. θεωρειτε οτι μπορει να γινει κατι τετοιο και να δωσει για το Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας; μπορει να συμβει οπως ακριβως γινεται και στα ιδιωτικα σχολεια; παρακαλω πειτε μου τις αποψεις σας και αν υπαρχουν μαμαδες με επαγγελματικη εμπειρια τοσο το καλυτερο.

 

Θα σου απαντήσω, χωρίς να έχω διαβάσει τα υπόλοιπα μηνύματα και ίσως επανέλθω αύριο πάλι, αφού τα διαβάσω.

 

Επειδή είμαι καθηγήτρια αγγλικών σε δημόσιο σχολείο, σου απαντώ υπεύθυνα, ότι 4 χρόνια αγγλικά στο δημοτικό (ξεκινώντας από την Γ τάξη), άλλα 3 στο γυμνάσιο κι άλλα 2 στο λύκειο (λέω 2 γιατί στη Γ λυκείου μπορεί να μην επιλέξει το μάθημα, πλέον είναι επιλογής), ε δεν μπορεί... όλο και κάτι θα έχει μάθει ώστε να πάρει το ΚΠΓ! ΟΜΩΣ βασική προϋπόθεση είναι να κάνει δουλειά η καθηγήτρια και να μην πετάει χαρταετό. Αυτό δυστυχώς δεν μπορεί να σου το εγγυηθεί κανείς και φυσικά έχει να κάνει και με το υπόλοιπο τμήμα. Δλδ αν υπάρχει καλή φουρνιά (ας μου συγχωρεθεί η έκφραση) και όρεξη από πλευράς καθηγήτριας, μπορεί να γίνει δουλίτσα. Αν το τμήμα είναι λίγο κουκουρούκου κι η καθηγήτρια λίγο ζαμανφού, βράσε όρυζα.

 

Πάντως με τις νέες μειώσεις μισθών, βλέπω πως οι εκπ/κοί αισθάνονται πλέον τόσο αδικημένοι, που πραγματικά δεν έχουν όρεξη να κάνουν δουλειά. Εφόσον το Υπουργείο κάνει ό,τι μπορεί για να μας απαξιώσει, να παρακαλάς απλώς να πέσει το παιδί σου σε ευσυνείδητους εκπ/κούς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Προσωπικα δεν εχω ψαξει ποτε αν η καθηγητρια που κανει μαθημα στην κορη μου εχει proficiency ή αν τελειωσε το πανεπιστημιο. Εμενα με ενδιαφερουν οι γνωσεις και πως τις μεταφερεις στο παιδι μου.

Αλλωστε ουτε εγω εχω καποιο χαρτι Ελληνικο, lower κτλ περα απο ενα χαρτι απο Αμερικανικο κολλεγιο της Αμερικης που πηγα για 1 χρονο και εκανα απλα την γλωσσα, ομως μιλαω, γραφω και καταλαβαινω πολυ καλυτερα απο καποιον που πηρε ενα proficiency (χωρις να το λεω ψωνιστικα) γιατι απλα την γλωσσα την δουλεψα . Για εμενα λοιπον δεν εχουν σημασια τα πτυχια αλλα το κατα ποσο κατεχει καποιος σωστα την ξενη γλωσσα. Αλλωστε ποτε οσο εψαχνα ειτε σε φροντιστηρια ειτε σε ιδιαιτερα δεν με ενημερωναν τι εχουν τελειωσει!!!

 

Kαλα αυτο εννοειται σε ολα τα επαγγελματα, σημασια δεν εχουν τα πτυχια αλλα το ποσο καλος επαγγελματιας εισαι! Να σε ρωτησω κατι; Ρωτησες τί εχουν τελειωσει και αρνηθηκαν να σου απαντησουν; Αλλα και να ρωτουσες σου λεω οτι αληθινη απαντηση δεν θα επαιρνες!Στο φροντιστηριο που δουλευω στα διαφημιστικα φυλλαδια διαφημιζουμε οτι ολοι οι καθηγητες ειναι αποφοιτοι πανεπιστημιακων σχολων και η αληθεια ειναι οτι απο τους 7 καθηγητες μονο οι 3 εχουμε τελειωσει πανεπιστημιο!!Παρε το αυγο και κουρευτο! Και η αληθεια ειναι οτι και εγω τοσα χρονια με τα ιδιαιτερα δεν βρεθηκε ενας Χριστιανος να ρωτησει ρε κοπελια τί πτυχιο εχεις; Η εστω να ζητησει να δει το πτυχιο γιατι μπορω να πω εγω αρες μαρες κουκουναρες!!Πραγματικα θα το εκτιμουσα αν το εκανε αυτο καποιος εστω και μια φορα και δεν θα τον θεωρουσα δυσπιστο ή παραξενο!!:wink:

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Kαλα αυτο εννοειται σε ολα τα επαγγελματα, σημασια δεν εχουν τα πτυχια αλλα το ποσο καλος επαγγελματιας εισαι! Να σε ρωτησω κατι; Ρωτησες τί εχουν τελειωσει και αρνηθηκαν να σου απαντησουν; Αλλα και να ρωτουσες σου λεω οτι αληθινη απαντηση δεν θα επαιρνες!Στο φροντιστηριο που δουλευω στα διαφημιστικα φυλλαδια διαφημιζουμε οτι ολοι οι καθηγητες ειναι αποφοιτοι πανεπιστημιακων σχολων και η αληθεια ειναι οτι απο τους 7 καθηγητες μονο οι 3 εχουμε τελειωσει πανεπιστημιο!!Παρε το αυγο και κουρευτο! Και η αληθεια ειναι οτι και εγω τοσα χρονια με τα ιδιαιτερα δεν βρεθηκε ενας Χριστιανος να ρωτησει ρε κοπελια τί πτυχιο εχεις; Η εστω να ζητησει να δει το πτυχιο γιατι μπορω να πω εγω αρες μαρες κουκουναρες!!Πραγματικα θα το εκτιμουσα αν το εκανε αυτο καποιος εστω και μια φορα και δεν θα τον θεωρουσα δυσπιστο ή παραξενο!!:wink:

Δεν προβληματιστηκα ποτε γιατι το μονο που με ενδιεφερε ηταν η δουλεια που γινοταν στο παιδι και επειδη οπως σου ειπα ειναι ειδικη περιπτωση (φαντασου οτι οταν πηγαινα στο κολλεγιο μου διορθωνε καποιες εργασιες μου) ηξερα οτι αν πηγαινε κατι στραβα θα μου το ελεγε η ιδια.

Οποτε μαλλον εχουμε πεσει μεχρι τωρα σε καλες καθηγητριες (που δεν ξερω αν εχουν ή οχι πτυχιο) και αυτο αποδεικνυεται απο το οτι, οτι εξετασεις εχει δωσει μεχρι τωρα τις εχει περασει. Δεν νομιζω οτι θα μου προσφερε κατι παραπανω αν ηξερα τι εχουν τελειωσει. Απο την στιγμη που εχουν αδεια να εργαστουν στον συγκεκριμενο τομεα ελπιζω να εχουν και την γνωση την ικανοτητα αλλα και να ειναι αξιες να διδαξουν το οποιοδηποτε παιδι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι το να διδάξεις κάτι απαιτεί κάτι περισσότερο από το να το ξέρεις. Όσο καλά και να το ξέρεις. Κι εγώ έχω proficiency στα αγγλικά, τα έχω χρησιμοποιήσει στη δουλειά μου, αλλά, αν αποφάσιζα ποτέ να τα διαδάξω, θα έπρεπε να κάνω μεγάλη προετοιμασία και φυσικά να το θέλω πολύ. Θα έπρεπε κάποιος να με βοηθήσει με τη μέθοδο, θα έπρεπε να οργανώσω το μάθημά μου κλπ κλπ, και κυρίως να ..... πειραματιστώ σε αθώους μαθητές ώστε να γίνω καλή, όταν με το καλό αποκτήσω την εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω ότι το να διδάξεις κάτι απαιτεί κάτι περισσότερο από το να το ξέρεις. Όσο καλά και να το ξέρεις. Κι εγώ έχω proficiency στα αγγλικά, τα έχω χρησιμοποιήσει στη δουλειά μου, αλλά, αν αποφάσιζα ποτέ να τα διαδάξω, θα έπρεπε να κάνω μεγάλη προετοιμασία και φυσικά να το θέλω πολύ. Θα έπρεπε κάποιος να με βοηθήσει με τη μέθοδο, θα έπρεπε να οργανώσω το μάθημά μου κλπ κλπ, και κυρίως να ..... πειραματιστώ σε αθώους μαθητές ώστε να γίνω καλή, όταν με το καλό αποκτήσω την εμπειρία.

Aυτο ισχυει για ολους οσους αποφασισουν να διδαξουν.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ανηκω σε αυτη τη κατηγορια καθηγητριων , εχω να σου πω οτι ενας καθηγητης αποκτα τις περισσοτερες γνωσεις του μεσα απο την πειρα , την εξασκηση κ την καθημερινη τριβη με τα βιβλια κ τα παιδια .

Αν καποιος εχει ορεξη μπορει να γινει εξαιρετικος καθηγητης , ειτε εχει απλα Proficiency , ειτε εχει τελειωσει Πανεπιστημιο .

Καθηγητης δεν γινεσαι οταν τελειωσεις τη σχολη , αλλα οταν μπεις στη ταξη κ καταφερεις να κερδισεις τους μαθητες σου !

 

Ωχ, ακούστηκε κάπως αυτό αλλά ουσιαστικά εννοώ να έχει σταματήσει στο Proficiency η ενασχόληση του καθηγητή με τη γλώσσα, τη χώρα και τον πολιτισμό τους. Ήδη από το PreLower θίγονται στα βιβλία κοινωνικά και πολιτιστικά θέματα που αφορούν όλο τον αγγλοσαξωνικό κόσμο και σε μας περνάν λίγο ξώφαλτσα γιατί παρόλη την παγκοσμιοποίηση είναι λίγο έξω από την κουλτούρα μας και τον τρόπο ζωής μας. Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι και ένα παράθυρο σε μία άλλη κουλτούρα. Αυτό το παραπάνω περιμένω από ένα καθηγητή σήμερα που υπάρχουν τόσα μέσα και όχι να δίνει 200 λέξεις για αποστήθιση στο Lower που το θεωρώ τραγικό. Δηλ. ούτε στα δικά μας χρόνια δεν γινόταν αυτό με τόση αποστήθιση.

 

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω ειδικά σε αυτό.

 

Πήρα το Lower στη Β Γυμνασίου με Α, πήρα το Proficiency στην Α Λυκείου με Β, πήγα ένα 6μηνο σε πανεπιστήμιο στην Αγγλία στα πλαίσια ανταλλαγών φοιτητών, έκανα 2 μεταπτυχιακά στην Αγγλία και τώρα ολοκληρώνω το διδακτορικό μου, πάλι στην Αγγλία. Τα λέω για να δείξω ότι τα Αγγλικά τα γνωρίζω σχεδόν τέλεια.

Και όμως, το καλοκαίρι δοκιμαστικά έκανα 2 test Proficiency. Το αποτέλεσμα; Απέτυχα!!! Και γιατί; Γιατί άλλο πράγμα είναι να μιλάς τη γλώσσα και να γράφεις ακαδημαϊκά σε αυτή, και άλλο πράγμα να ανταποκρίνεσαι στις απαιτήσεις ενός test πιστοποίησης. Τα Αγγλικά που χρειαζόταν για την πιστοποίηση τα ήξερα όταν πέρασα τις εξετάσεις. Πλέον δεν τα ξέρω, αλλά γνωρίζω τη γλώσσα πολύ καλύτερα από κάποιον που δίνει εξετάσεις....

 

Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή....

 

Απόλυτα και συμφωνώ ότι τo Proficiency Cambridge είναι αρκετά εξειδικευμένο στη γλώσσα. Ήδη από το Lower μπορεί και εγώ να έριχνα καμιά φορά καμιά ματιά στις λύσεις ή στο λεξικό για να είμαι 100% σίγουρη. Στο Advanced που κάνουμε τα συμβουλεύομαι πιο συχνά. Γιαυτό όταν λένε γονείς ότι τo παιδί στην A'-Β' γυμνασίου θα πάρει το Lower και στη Γ' Γυμνασίου-Α' Λυκείου το Proficiency για να ξεμπερδεύει αναρωτιέμαι αν γνωρίζουν πόση δουλειά χρειάζεται το Proficiency. Ακόμη και το Proficiency Michigan θέλει σοβαρό διάβασμα.

 

Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το στείρο διάβασμα και που μετά τα ξεχνάς, είναι η επαφή με τη γλώσσα. Π.χ. τώρα που κάνουμε το Advanced τα πάει εξαιρετικά στο reading αλλά μπορεί να έχει και 100 άγνωστες λέξεις σε κάθε κεφάλαιο. Και όταν λέω άγνωστες εννοώ ότι στις πιο πολλές πιάνει περίπου το νόημά τους από τα συμφραζόμενα που το θεωρώ πολύ σημαντικό αλλά δεν ξέρει ακριβώς τι σημαίνουν. Τις βρίσκει μετά μόνη της αλλά δεν θα τις αποστηθίσει. Αν δεν είναι ώριμη για το τεστ όταν τελειώσουμε αυτό το βιβλίο θα κάνουμε και άλλο. Συνήθως μας παίρνει 4-5 μήνες για κάθε βιβλίο. Για το Proficiency θα δούμε, μπορεί να δώσει μόνο του Michigan. Θέλω βασικά να κινείται άνετα στη γλώσσα γιατί τη θεωρώ πολύ σημαντικό εργαλείο και τα πιστοποιητικά μας δίνουν έναν μπούσουλα για το επίπεδό της.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Aυτο ισχυει για ολους οσους αποφασισουν να διδαξουν.

 

Όχι, αυτό ισχύει για όλους όσους αποφασίσουν να διαδάξουν, χωρίς να ξέρουν πώς.

Έδωσα το παράδειγμα ότι οι πτυχιούχοι αγγλικής φιλολογίας και οι κάτοχοι proficiency μπορεί να ξέρουν και τα ίδια αγγλικά (που δεν το πιστεύω -μιλάω για μέσους όρους, όχι για μεμονωμένες περιπτώσεις, εννοείται) αλλά οι πρώτοι έχουν μάθει -ελπίζω- και πώς να τα διαδάσκουν. Οι άλλοι, μπορεί να γίνουμε εξ ίσου καλοί, πρέπει όμως να καλύψουμε αυτό το κενό.

Link to comment
Share on other sites

Mπορει καποιος να μου πει τις διαφορες μεταξυ cambridge και michigan?

 

Το Cambridge διοργανωνεται απο το Βρετανικο Συμβουλιο (δηλ. ειναι αγγλικο) το Michigan απο την Ελληνοαμερικανικη Ενωση (ειναι αμερικανικο). Το πρεστιζ του Cambridge τουλαζιστον μεχρι προσφατα ηταν πολυ ανωτερο καθοτι και παλαιοτερο. Το Proficiency Michigan δινει επαρκεια την τελευταια 15ετια να πω; Παντως συγκριτικα πιο προσφατα απο οτι το Cambridge. Μεταξυ μας στους κυκλους μας γνωριζαμε οτι το Cambridge σαν πτυχιο ηταν ανωτερο.

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Το Cambridge διοργανωνεται απο το Βρετανικο Συμβουλιο (δηλ. ειναι αγγλικο) το Michigan απο την Ελληνοαμερικανικη Ενωση (ειναι αμερικανικο). Το πρεστιζ του Cambridge τουλαζιστον μεχρι προσφατα ηταν πολυ ανωτερο καθοτι και παλαιοτερο. Το Proficiency Michigan δινει επαρκεια την τελευταια 15ετια να πω; Παντως συγκριτικα πιο προσφατα απο οτι το Cambridge. Μεταξυ μας στους κυκλους μας γνωριζαμε οτι το Cambridge σαν πτυχιο ηταν ανωτερο.

 

Περα απο αυτα αλλη μια βασικη διαφορα αναμεσα στα δυο πιστοποιητικα ειναι και ο τροπος εξετασης,,,

στο πιστοποιητικο του Michigan ολες οι ασκησεις εκτος του writing ειναι πολλαπλης επιλογης,το δε writing ζητα στην ουσια να ξερεις να γραφεις επισημο/ανεπισημο γραμμα και essay ενω στου Cambridge ο μαθητης καλειται να αντιμετωπισει διαφορετικου τυπου ασκησεις σε καθε τομεα απο συμπληρωμα κενων μεχρι δημιουργια παραγωγων και στο writing πρεπει να μπορεις να ανταπεξελθεις σε ποικιλια θεματων απο reports και αρθρα μεχρι email και argumentative essays.

Παρολαυτα εγω θεωρω και τα δυο πιστοποιητικα απαιτητικα αλλα πραγματι στους κυκλους των εκπαιδευτικων ξενης γλωσσας τα πιστοποιητικα του Cambridge θεωρουνται πιο ολοκληρωμενα και "ανωτερα" οπως λεει και η pitsikoki.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα! Ως καθηγήτρια αγγλικών να πω κι εγώ τη γνώμη μου σχετικά με το πρόβλημα της θεματοθέτριας. Θεωρώ λίγο άδικο το να σταματήσεις το παιδί από το φροντιστήριο λόγω της καθηγήτριας. Θα μπορούσες να το πας σε ένα άλλο ή να κάνεις ιδιαίτερα αν ήταν αυτός μόνο ο λόγος. Το τι δουλειά γίνεται στο σχολείο εξαρτάται καθαρά από τον/την καθηγήτρια και πόση όρεξη έχει δυστυχώς....Αν δηλαδη του χρόνου αλλάξουν καθηγήτρια στο σχολείο και δεν είναι καλή τί θα κάνεις θα την απαλλάξεις από το μάθημα???

 

Ούτε με τη νοοτροπία των φροντιστηρίων συμφωνώ και νομίζω ότι μόνο τα ιδιαίτερα αξίζουν πραγματικά τα λεφτά τους (δε μιλάω για τρελες τιμές) αλλά εκει ο γονιός μπορεί να ελέγχει τη δουλειά του καθηγητή. Και φαίνεται η αντίδραση του παιδιου. Με λιγότερες ώρες από το φροντιστήριο και με τα ίδια (ισως και λιγότερα) λεφτά το παιδί πραγματικά μαθαίνει. Οσο για τη νοοτροπία της ομάδας.....μια χαρά τη μαθαίνουν στο σχολειο

 

Δεν θα μπω στη διαδικασία να πώ τι διαφορά έχω από κάποιον που έχει μόνο Proficiency κλπ. Απλά να σας πώ ότι κι εγώ το Proficiency το πήρα τρίτη γυμνασίου χωρις δασκάλα. Διάβαζα μόνη μου, μου έπαιρνε η μαμά μου εφημερίδες και στην τηλεόραση όταν είχε ξένα έργα έβαζα ένα χαρτόνι για να μη βλέπω τους υπότιτλους. Θέλω να πώ πως εαν έχει διάθεση το παιδί και κλίση όλα γίνονται. Αλλιώς ο γονιος πρέπει να το βάλει σε μια ρότα και να του δείξει το δρόμο για να μάθει.

 

Φυσικά και δεν συμφωνώ με τις ατελείωτες ώρες και χρόνια του φροντιστηρίου (να το ξανατονίσω) γιατί κουράζουν το παιδί και δεν καταλαβαίνει εν τέλει γιατί μαθαίνει τη γλώσσα συν του ότι τη σιχαίνεται στο τέλος με τόση τριβή. Γνώμη μου όπως έγραψα και παραπάνω είναι να βρεις μια καθηγήτρια για ιδιαίτερα (πλεον οι τιμές έχουν πέσει κατακόρυφα) να κάνει 2 ώρες την εβδομάδα και να ξέρεις τι σου γίνεται. Εκει εαν δε σου αρέσει η καθηγήτρια πολύ απλά την αλλάζεις και παίρνεις άλλη που να ΣΑΣ ταιριάζει!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν συμφωνώ με τις ατελείωτες ώρες και χρόνια του φροντιστηρίου (να το ξανατονίσω) γιατί κουράζουν το παιδί και δεν καταλαβαίνει εν τέλει γιατί μαθαίνει τη γλώσσα συν του ότι τη σιχαίνεται στο τέλος με τόση τριβή. Γνώμη μου όπως έγραψα και παραπάνω είναι να βρεις μια καθηγήτρια για ιδιαίτερα (πλεον οι τιμές έχουν πέσει κατακόρυφα) να κάνει 2 ώρες την εβδομάδα και να ξέρεις τι σου γίνεται. Εκει εαν δε σου αρέσει η καθηγήτρια πολύ απλά την αλλάζεις και παίρνεις άλλη που να ΣΑΣ ταιριάζει!

 

Συμφωνώ απόλυτα. Έχοντας δουλέψει και σε φροντιστήρια αρκετά χρόνια, θεωρώ υπερβολή την πληθώρα της ύλης και των βιβλίων, μόνο και μόνο για να φανεί πως γίνεται δουλειά, τη στιγμή που δουλειά μπορεί να γίνει και με λιγότερη ύλη και ώρες μαθημάτων. Κι εγώ για το παιδί μου, σε ιδιαίτερα θα κατέληγα, λίγες ώρες και ουσιαστικές. Κι έχει το παιδί περισσότερο ελεύθερο χρόνο, που του είναι απαραίτητος!

Link to comment
Share on other sites

marsolan και τα IELTS σε σχέση με το proficiency του Cambridge που βρίσκονται?

 

 

 

Tο ΙΕLTS ειναι για αυτους που επιθυμουν να σπουδασουν εξω. Στο πτυχιο αυτο δεν 'κοβεσαι' ολοι παιρνουν απο ενα βαθμο και αναλογα τον βαθμο καθοριζεται και το επιπεδο. Το επιπεδο του IELTS ειναι μεχρι advanced. Eλπιζω να σε καλυψα αν και δεν ειμαι η μαρσολαν!!:wink:

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα. Έχοντας δουλέψει και σε φροντιστήρια αρκετά χρόνια, θεωρώ υπερβολή την πληθώρα της ύλης και των βιβλίων, μόνο και μόνο για να φανεί πως γίνεται δουλειά, τη στιγμή που δουλειά μπορεί να γίνει και με λιγότερη ύλη και ώρες μαθημάτων. Κι εγώ για το παιδί μου, σε ιδιαίτερα θα κατέληγα, λίγες ώρες και ουσιαστικές. Κι έχει το παιδί περισσότερο ελεύθερο χρόνο, που του είναι απαραίτητος!

 

 

Και γω θα συμφωνησω με τα ιδιαιτερα γιατι επικεντρωνονται στις αναγκες του καθε παιδιου. Στις μικρες ταξεις στο φροντ. μεχρι να κανουν ολοι (και εννοω ΟΛΟΙ-σαν την διαφημιση!!!) αναγνωση περναει η μια ωρα!! Οσο για την υλη αν ειναι παιδια που δινουν πτυχιο οσο περισσοτερα practice tests κανουν τοσο καλυτερα. Δεν νομιζω να το κανουν για να φανει πως γινεται δουλεια εφοσον στα παιδια που δινουν πτυχιο βαζουμε και εξτρα ωρες δωρεαν (θα μπορουσε το αφεντικο να μην το κανει γιατι ετσι πληρωνει τους καθηγητες).

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Περα απο αυτα αλλη μια βασικη διαφορα αναμεσα στα δυο πιστοποιητικα ειναι και ο τροπος εξετασης,,,

στο πιστοποιητικο του Michigan ολες οι ασκησεις εκτος του writing ειναι πολλαπλης επιλογης,το δε writing ζητα στην ουσια να ξερεις να γραφεις επισημο/ανεπισημο γραμμα και essay ενω στου Cambridge ο μαθητης καλειται να αντιμετωπισει διαφορετικου τυπου ασκησεις σε καθε τομεα απο συμπληρωμα κενων μεχρι δημιουργια παραγωγων και στο writing πρεπει να μπορεις να ανταπεξελθεις σε ποικιλια θεματων απο reports και αρθρα μεχρι email και argumentative essays.

Παρολαυτα εγω θεωρω και τα δυο πιστοποιητικα απαιτητικα αλλα πραγματι στους κυκλους των εκπαιδευτικων ξενης γλωσσας τα πιστοποιητικα του Cambridge θεωρουνται πιο ολοκληρωμενα και "ανωτερα" οπως λεει και η pitsikoki.

Eπειδη οπως ειπα ηδη η κορη μου κανει δευτερη χρονια proficiency και τελος του μηνος δινει, ξερω οτι η εκθεση που πρεπει να γραψει μπορει να βασισμενη πανω στο οποιοδηποτε αντικειμενο, απο εκτρωσεις μεχρι δεν ξερω και εγω τι αλλο.

Δεν ειχαμε επιλογη απο το τοτε φροντιστηριο που πηγαιναμε μεταξυ cambridge και michigan αλλα michigan και καποιο αλλο που δεν ειχα ακουσει ποτε.

Ετσι και αλλιως το michigan θα επελεγα ομως ιδοτι ειναι πιο κοντα στις δικες της γνωσεις, στο τροπο που χειριζεται τα αγγλικα κτλ κτλ και αυτο επειδη οπως σας ειπα 7κ8 ετων ζουσαμε στην Αμερικη και πηγαινε εκει σχολειο.

Οταν πριν κλεισει τα 11 πηρε το lower προσπαθησαν πολυ να την υποβιβασουν μονο και μονο επειδη ηταν το michigan και οχι το cambridge.

Στα χρονια τα δικα μου πριν 20 χρονια δηλαδη, εχω την εντυπωση οτι υπηρχαν και τα δυο.

Παντως οπως ειπα και παραπανω για εμενα μετραει το κατα ποσο μπορεις να ανταπεξελθεις σε μια γλωσσα και οχι καθεαυτου το πτυχιο που θα παρεις.

Link to comment
Share on other sites

Και γω θα συμφωνησω με τα ιδιαιτερα γιατι επικεντρωνονται στις αναγκες του καθε παιδιου. Στις μικρες ταξεις στο φροντ. μεχρι να κανουν ολοι (και εννοω ΟΛΟΙ-σαν την διαφημιση!!!) αναγνωση περναει η μια ωρα!! Οσο για την υλη αν ειναι παιδια που δινουν πτυχιο οσο περισσοτερα practice tests κανουν τοσο καλυτερα. Δεν νομιζω να το κανουν για να φανει πως γινεται δουλεια εφοσον στα παιδια που δινουν πτυχιο βαζουμε και εξτρα ωρες δωρεαν (θα μπορουσε το αφεντικο να μην το κανει γιατι ετσι πληρωνει τους καθηγητες).

 

Δεν αναφερόμουν στα practice tests. Σε μεγάλο γνωστό φροντιστήριο που εργάστηκα στο παρελθόν, είχαμε ένα τεράστιο syllabus και ήμασταν μονίμως με το άγχος να προλάβουμε να το τελειώσουμε. Αποτέλεσμα: γινόταν όλα επιφανειακά χωρίς να μπορούμε να εμβαθύνουμε και να καλύψουμε τυχόν κενά κάποιων μαθητών. Πασαλείματα δηλαδή. Κι όμως οι γονείς εντυπωσιάζονταν με τα πολλά βιβλία και νόμιζαν ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά. Κι όταν κάποιος μαθητής δεν έπαιρνε το lower, του πρότειναν να ξαναπαρακολουθήσει το εντατικό τμήμα που είχε ήδη ξεκινήσει στο μεταξύ (για να ξαναδώσει στην αμέσως επόμενη εξεταστική) και να ξανακάνει τα ίδια practice tests που είχε κάνει την προηγούμενη χρονιά. Με βιβλία που είχε ηδη γραμμένα και σημειωμένες τις σωστές απαντήσεις επάνω. Έλεος! Μιλάμε για μεγάλο χάσιμο χρόνου για το μαθητή αλλά και χρήματος για τους γονείς.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφερόμουν στα practice tests. Σε μεγάλο γνωστό φροντιστήριο που εργάστηκα στο παρελθόν, είχαμε ένα τεράστιο syllabus και ήμασταν μονίμως με το άγχος να προλάβουμε να το τελειώσουμε. Αποτέλεσμα: γινόταν όλα επιφανειακά χωρίς να μπορούμε να εμβαθύνουμε και να καλύψουμε τυχόν κενά κάποιων μαθητών. Πασαλείματα δηλαδή. Κι όμως οι γονείς εντυπωσιάζονταν με τα πολλά βιβλία και νόμιζαν ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά. Κι όταν κάποιος μαθητής δεν έπαιρνε το lower, του πρότειναν να ξαναπαρακολουθήσει το εντατικό τμήμα που είχε ήδη ξεκινήσει στο μεταξύ (για να ξαναδώσει στην αμέσως επόμενη εξεταστική) και να ξανακάνει τα ίδια practice tests που είχε κάνει την προηγούμενη χρονιά. Με βιβλία που είχε ηδη γραμμένα και σημειωμένες τις σωστές απαντήσεις επάνω. Έλεος! Μιλάμε για μεγάλο χάσιμο χρόνου για το μαθητή αλλά και χρήματος για τους γονείς.

 

 

Nαι, και σε μας αν δουμε οτι η υλη δεν βγαινει βαζουμε μπροστα ταχυτητα και βουρ!! Στο δικο μας φροντ. τα παιδια που δεν παιρνουν το πτυχιο παρακολουθουν ξανα δωρεαν. Επισης δωρεαν παρακολουθουν και οσα παιδια ειχαν χαμηλη επιδοση σε οποιαδηποτε ταξη κατα την διαρκεια της χρονιας. Με τα βιβλια που λες γιατι δεν βγαζουν φωτοτυπιες;

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Nαι, και σε μας αν δουμε οτι η υλη δεν βγαινει βαζουμε μπροστα ταχυτητα και βουρ!! Στο δικο μας φροντ. τα παιδια που δεν παιρνουν το πτυχιο παρακολουθουν ξανα δωρεαν. Επισης δωρεαν παρακολουθουν και οσα παιδια ειχαν χαμηλη επιδοση σε οποιαδηποτε ταξη κατα την διαρκεια της χρονιας. Με τα βιβλια που λες γιατι δεν βγαζουν φωτοτυπιες;

 

Και πάλι δε συμφωνώ. Γιατί να ξανακάνεις τα ίδια practice tests που έκανες πριν λίγους μήνες; Σου προσφέρουν κάτι; Υποτίθεται πως τα έχεις δει μέσα στην τάξη, έχουν διορθωθεί τα λάθη κι έχουν λυθεί οι απορίες. Εγώ και τσάμπα να ήταν, δεν θα ξανάστελνα το παιδί μου να κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Tο ΙΕLTS ειναι για αυτους που επιθυμουν να σπουδασουν εξω. Στο πτυχιο αυτο δεν 'κοβεσαι' ολοι παιρνουν απο ενα βαθμο και αναλογα τον βαθμο καθοριζεται και το επιπεδο. Το επιπεδο του IELTS ειναι μεχρι advanced. Eλπιζω να σε καλυψα αν και δεν ειμαι η μαρσολαν!!:wink:

 

μια χαρα τα λες συναδελφισσα και απλα για να μην μπουμε σε κουραστικες λεπτομερειες για την θεματοθετρια βαζω εδω ενα λινκ απο σχετικο οργανισμο που τα γραφει αρκετα αναλυτικα

 

http://www.fcollege.gr/SERVICES/IELTS.asp

 

Eπειδη οπως ειπα ηδη η κορη μου κανει δευτερη χρονια proficiency και τελος του μηνος δινει, ξερω οτι η εκθεση που πρεπει να γραψει μπορει να βασισμενη πανω στο οποιοδηποτε αντικειμενο, απο εκτρωσεις μεχρι δεν ξερω και εγω τι αλλο.

Ετσι και αλλιως το michigan θα επελεγα ομως ιδοτι ειναι πιο κοντα στις δικες της γνωσεις, στο τροπο που χειριζεται τα αγγλικα κτλ κτλ και αυτο επειδη οπως σας ειπα 7κ8 ετων ζουσαμε στην Αμερικη και πηγαινε εκει σχολειο.

Οταν πριν κλεισει τα 11 πηρε το lower προσπαθησαν πολυ να την υποβιβασουν μονο και μονο επειδη ηταν το michigan και οχι το cambridge.

Στα χρονια τα δικα μου πριν 20 χρονια δηλαδη, εχω την εντυπωση οτι υπηρχαν και τα δυο.

Παντως οπως ειπα και παραπανω για εμενα μετραει το κατα ποσο μπορεις να ανταπεξελθεις σε μια γλωσσα και οχι καθεαυτου το πτυχιο που θα παρεις.

 

Ετσι ειναι η θεματολογια στο writing,οπως ακριβως λες--δεν οριζεται.Το ιδιο ισχυει και για το πιστοποιητικο του Cambridge δεν πατα σε συγκεκριμενα θεματα.

Κι επισης η ποικιλια σε τυπους πιστοποιητικων ακριβως γι αυτο υπαρχει για να μπορει το καθε παιδι να επιλεξει αυτο που του ταιριαζει οπως ακριβως εκανες κι εσυ με την κορη σου πολυ σωστα.

Δεν υπαρχει νοημα να υποβιβαζεται κανενας μαθητης που επιτυγχανει σε τετοιου ειδους πιστοποιησεις,πολυ κακως εγινε αυτο στο παιδι σου...στην Ελληνικη πραγματικοτητα οταν ερχεται η ωρα να κριθουν τα προσοντα ενος παιδιου κανεις δεν κοιτα ποιος φορεας εδωσε την πιστοποιηση αλλα το επιπεδο!

Στο τελευταιο που λες παντως απο την εμπειρια μου τα παιδια που εφτασαν να παρουν το ανωτατο πιστοποιητικο κατα μεγαλο ποσοστο εχουν τελεια γνωση της γλωσσας(οσο τελεια μπορει να εχει ενας non-native speaker)...το κακο ειναι οτι μετα εφησυχαζουν,δεν διατηρουν την γνωση και ετσι ξεχνανε πολλα και βασικα δομικα στοιχεια αλλα και λεξεις..

Οποτε για εμενα σημασια εχει να διατηρει ενας μαθητης το επιπεδο του...υπαρχουν πολλοι τροποι ας μην τους επαναλαμβανω!

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι δε συμφωνώ. Γιατί να ξανακάνεις τα ίδια practice tests που έκανες πριν λίγους μήνες; Σου προσφέρουν κάτι; Υποτίθεται πως τα έχεις δει μέσα στην τάξη, έχουν διορθωθεί τα λάθη κι έχουν λυθεί οι απορίες. Εγώ και τσάμπα να ήταν, δεν θα ξανάστελνα το παιδί μου να κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα.

 

Δεν αντιλεγω. Απλα βασιζεσαι στον μαθητη οτι θα κατσει να διαβασει μονος του; Αν διαβασει δεν υπαρχει λογος ουτε να επαναλαβει τη χρονια ουτε να ξανακανει τα ιδια. Αλλα αν ο μαθητης δεν μπορει απο μονος του να στρωθει στο διαβασμα τοτε τί να κανουν και οι γονεις τί να κανει και το φροντιστηριο. Τον ξαναβαζεις να κανει τα ιδια γιατι ουτως ή αλλως εχεις κανει ολα τα practice tests και τα κανει επαναληψη ξανα και ξανα.

Xρωμα δεν αλλαζουνε τα ματια...μονο τροπο να κοιταμε.

tALVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...