Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ?


Πως αισθάνεστε για μια πιθανή κατάργηση των παρελάσεων στα σχολεία ;  

135

  1. 1. Πως αισθάνεστε για μια πιθανή κατάργηση των παρελάσεων στα σχολεία ;

    • Συμφωνώ απόλυτα με το να καταργηθουν
      53
    • Συμφωνώ με το να καταργηθουν
      31
    • Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ με το να καταργηθούν
      12
    • Διαφωνώ με το να καταργηθούν
      24
    • Διαφωνώ απόλυτα με το καταργηθούν
      87


Recommended Posts

 

Τώρα... για τον σημαιοφόρο.

mariab... εμένα μ' έχουν αποκλείσει από παραστάτη... γιατί ήμουν πολύ ψηλή (ενώ η σημαιοφόρος πολύ κοντή). χαχαχα, εντάξει για γέλια είναι!:lol:

 

Προσωπικά, δεν με βρίσκει σύμφωνη στο να κρατά την σημαία οπωσδήποτε ο άριστος μαθητής. Αυτός - έτσι ή αλλοιώς - παίρνει επιβράβευση από παντού. Οι πιο "μέτριοι" δεν έχουν δικαίωμα σ' αυτή την τιμή? Μόνο όποιος αγγίζει την τελειότητα του 19,3 19,7 19,9...?

Κι ένας βαθμός... κρίνει το πιο έξυπνο παιδί, το πιο ικανό, σηματοδοτεί και την πορεία του? Ξέρουμε σίγουρα ότι θα γίνει επιστήμονας? Κι ακόμα κι αν γίνει, μόνο οι επιστήμονες έχουν δικαίωμα στη φιλοπατρία? Μάχιμοι (για να γίνει η αντιστοίχιση με τις σχετικές επετείους) δεν είναι μόνο οι "καλύτεροι" μαθητές. Μπορεί να είναι κι άλλοι... που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να αριστεύσουν, λόγω δυσκολιών (μαθησιακών, οικογενειακών, υγείας, κ.λ.π.) κι όχι απαραίτητα λόγω τεμπελιάς.

 

Το δικό μου σκεπτικό είναι εντελώς διαφορετικό. Γιατί να μην κρατήσει την σημαία ο καλύτερος αθλητής του σχολείου? (Για να μην πω... ο καλύτερος χαρακτήρας... γιατί θα μιλάμε μερόνυχτα κι άκρη δεν θα βγάλουμε) Η' το παιδί που θα έχει εκπονήσει και παρουσιάσει μια ωραία μελέτη πάνω σ' ένα επίκαιρο θέμα που ν' αφορά την ηλικία του ή/και την σχετική γιορτή? Η' τελικά, γιατί να μην γίνεται κλήρωση ανάμεσα σ΄αυτούς που πραγματικά θέλουν να κρατήσουν την σημαία?

 

Όσο για τα έξοδα ένδυσης σε μια παρέλαση (συγνώμη, δεν θυμάμαι ποιά φίλη το έθιξε), ναι είναι πολύ σημαντικό κομμάτι, ειδικά στις μέρες μας. Θα μπορούσε όμως ν' απλοποιηθεί το πράγμα : τζηνάκι (που όλα τα παιδιά νομίζω έχουν), μια μπλούζα κοινής αποδοχής, αθλητικά παπούτσια, μια κονκάρδα (του σχολείου/συλλόγου) που θα εμπνευστούν οι συμμετέχοντες... και το θέμα λύθηκε.

 

Κι εγώ αυτά περίπου ήθελα να πω...:-P

 

Θα έπρεπε να είναι αυτονόητο ότι η βαθμολογία ενός μαθητή και μάλιστα σε επίπεδο δεκάτων του βαθμού δεν είναι ενδεικτική της αξίας του ή της μετέπειτα εξέλιξής του στην κοινωνία.:shock: Δεν μπορούμε να ακυρώνουμε άτομα με εξαιρετικές δυνατότητες σε έναν τομέα (π.χ. αθλητισμό, τέχνη, επιστήμες) που μπορεί να έχουν άριστες επιδόσεις στον τομέα τους αλλά χαμηλότερη γενική βαθμολογία από έναν με απλά καλές επιδόσεις σε περισσότερα μαθήματα. Γενικά θεωρώ εντελώς ρηχό να κρίνουμε τους ανθρώπους και την αξία τους βάσει ενός βαθμού.

 

Τα κριτήρια επιλογής των μαθητών που παρελαύνουν και του σημαιοφόρου είναι τόσο αυθαίρετα και επιφανειακά που μεταφέρουν στα παιδιά λάθος αξίες και ιδανικά.

 

Σχετικά με αυτούς που δεν γνωρίζουν πώς επιλέγονται οι μαθητές που συμμετέχουν στην παρέλαση να αναφέρω ότι τα κριτήρια είναι πολλές φορές αυθαίρετα και διαφέρουν από σχολείο σε σχολείο. Στο δικό μου σχολείο που είχαμε πολλά παιδιά και πολλά τμήματα σε κάθε τάξη, η επιλογή των μαθητών που θα συμμετείχαν στην παρέλαση γίνονταν αυστηρά βάσει ύψους. (και πάχους, καθώς αποκλείονταν οι υπέρβαροι μαθητές). Ο μόνος που επιλέγονταν βάσει βαθμολογίας ήταν ο/η σημαιοφόρος.

 

Οπότε ίσχυε το οξύμωρο να παρελαύνει σημαιοφόρος με 20 παρά 1 και να υπάρχουν πολλά άτομα με 20 παρά 2 ή παρά 3, τα οποία δεν θεωρούνταν ικανά να συμμετέχουν στην παρέλαση γιατί δεν έπιαναν το πολύ υψηλό όριο του ύψους ή ήταν υπέρβαροι. Και ταυτόχρονα να έχουμε παραστάτες και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στην παρέλαση μαθητές με πολύ χαμηλή βαθμολογία που έπιαναν το όριο του ύψους.

 

Στα δε κορίτσια, στο ύψος προσμετρώνταν και τα τακούνια! Δηλαδή θυμάμαι για να μας ορίσει τη σειρά στην παρέλαση ο γυμναστής μας ζητούσε στην τελευταία πρόβα να φορέσουμε τα παπούτσια που θα φορούσαμε στην παρέλαση και εμφανιζόμασταν βάσει του τελικού υψους με το τακούνι. Περιτό να πω ότι καθώς ήταν επιθυμητές οι πρώτες σειρές, τα δωδεκάποντα πήγαιναν σύννεφο ακόμα και από το γυμνάσιο.

 

Όλο αυτό μόνο εθνική συνείδηση δεν βρίσκω να εμπνέει στα παιδιά, εκτός αν θεωρούμε όλη αυτή την ρηχότητα χαρακτηριστική του γένους μας. Προσωπικά δεν την θεωρώ.

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 206
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ νομίζω πως έχουμε κολλήσει σε στερεότυπα - και οι μεν και οι δεν.

 

Γιατί να καταργηθούν οι παρελάσεις? Αφού αυτοβούλως υπάρχει (μεγάλη) συμμετοχή. Κανένας δεν υποχρεούται να παρελάσει, κανένας δεν υποχρεούται να παρακολουθήσει. Και οι πάσης φύσεως αργίες δεν θεσπίστηκαν (το ακούσαμε κι αυτό) για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της παρέλασης, υπήρχαν ούτως ή άλλως. Ούτε κανείς συμμετέχει για να την σκαπουλάρει από το σχολείο, αφού γίνονται σε μέρες επισήμων εθνικών εορτών-αργιών και εκ των πραγμάτων δεν θα γινόταν μάθημα!

 

Όσο για την ιστορικότητα (κολλήσαμε στον Μεταξά) πάει πολύ πίσω η βαλίτσα - σε αρχαία Ελλάδα (Παναθήναια), Βυζάντιο, κ.λ.π. Για να δούμε τι εξυπηρετεί κοινωνικά/συναισθηματικά πρέπει ν' ανατρέξουμε στο παρελθόν και να φθάσουμε μέχρι τις μέρες μας... σε πολύ "εξελιγμένες" μορφές δημόσιας έκθεσης/ εορτασμού/διαμαρτυρίας/ομαδικότητας, όπως το gay parade, το καρναβάλι, οι διαδηλώσεις, κ.λ.π.

 

Το επιχείρημα περί "στρατικοποίησης", στις μέρες μας το θεωρώ αστείο.

 

Το πως διατηρείται η εθνική συνείδηση/μνήμη, ναι συμφωνώ ότι δεν έχει να κάνει μόνο με μια παρέλαση. Παίζει κι αυτή το ρόλο της βέβαια αλλά δεν είναι αρκετή. Φαντάζομαι όμως πως όσοι μιλάνε περί εναλλακτικών τρόπων και διευρυμένης παιδείας... πηγαίνουν τα παιδιά τους στις αντίστοιχες γιορτές στο σχολείο (όπου πλέον είναι πολύ χαλαρές, καθόλου "εθνικιστικές" αλλά παρ' όλα αυτά έχουν πολύ μικρή συμμετοχή), διαμαρτύρονται έντονα και με όποιο τρόπο μπορούν για τις αναλήθειες και τις σιωπές των σχολικών βιβλίων της ιστορίας, περνάνε πολύ χρόνο ιδιωτικά διαβάζοντας αντικειμενικές πηγές και τις μεταφέρουν στα μικράκια τους και δεν τ' αφήνουν να ζουν στον εικονικό/βίαιο κόσμο των καρτούν (βλέπε μπάρμπι, γκορμίτι, κ.λ.π.).

Γιατί - για μένα - το να λέω όχι στις παρελάσεις και να μην κάνω τίποτα από τα παραπάνω (και πολλά άλλα) και μόνο να σκέφτομαι/γράφω ευχολόγια για το πως θα διασωθεί/μεταφερθεί η ιστορική αλήθεια... κάποτε, με κάποιο τρόπο, από κάποιους άλλους... είναι τουλάχιστον εμμονή.

 

Συμφωνώ ότι πρέπει ν' απαλλαγούμε από τις μνήμες του παρελθόντος και τη σύνδεση των παρελάσεων με καθεστωτικά πολιτεύματα, υπερθεματίζω στο να μην είναι σημαιοφόρος ο καλύτερος μαθητής, πιστεύω φυσικά ότι πρέπει να φύγουν οι επίσημοι από τις εξέδρες (αν και ο χαιρετισμός ουσιαστικά είναι προς τη σημαία) κι άλλα πολλά διαδικαστικά που χωρούν συζήτηση.

 

Για την παρούσα εικόνα των παρελάσεων, εκτός από τα Λύκεια... παρελάζουν κι άλλοι. Παρελάζουν οι ανάπηροι/θύματα πολέμου, παρελάζουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, παρελάζουν τ' αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία, παρελάζουν τα νήπια, παρελάζουν τα Δημοτικά κι όλοι αυτοί καταχειροκροτούνται. Οι επιζώντες αγωνιστές για τις θυσίες τους, τα μικράκια για τη χάρη τους και τον αυθορμητισμό τους, οι Πόντιοι για την λεβεντιά τους και την ιστορία που κουβαλάνε, οι ομάδες ποδοσφαίρου για την αγωνιστικότητα τους και πάει λέγοντας. Καμία σχέση με "εθνικιστικό" παραλήρημα δηλαδή. Με λίγα λόγια, ένα μίγμα εθνικού εορτασμού και κοινωνικής συνεύρεσης. Παρελάζουν ειρηνικά οι νέοι (μεγάλη "πρόβα" για μετέπειτα "κινητοποιήσεις" με κοινό/ομαδικό στόχο), απολαμβάνουν οι μεγαλύτεροι. Και μετά, ένα μελίσσι ανθρώπων για καφεδάκι κάτω από τον ήλιο. Πού είναι το κακό?

 

Ακριβως οπως τα λες. Δεν χρειαζεται να ειμαστε αρνητικοι και αφοριστικοι.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι στο σχολείο σου marandnik μου συνέβαιναν αυτά δεν σημαίνει ότι ήταν ο κανόνας. Άρα δεν δικαιολογεί κατ' εμέ και να στηρίξω αρνητική άποψη κατά της παρέλασης από ένα μεμονωμένο γεγονός.

 

Εμάς ( και σε ολα τα σχολεια που ξέρω) έκαναν παρέλαση όλα τα παιδιά ανεξαρτήτιου ύψους, πάχους κλπ....Απλά ο καλύτερος μαθητής κρατούσε τη σημαία. Αν έλεγαν 'ο καλύτερος χαρακτήρας παιδιού' δεν θα υπήρχε αντικειμενική άποψη. Δεν διαφωνώ βέβαια να ήταν σημαιοφόρος κάποιος που έχει διακριθεί αλλού. Πχ κάποιος αθλητής, μουσικός κλπ....

 

Όπως και να έχει όμως αυτά είναι λεπτομέρειες και για κάποιον που έχει εθνική συνείδηση είναι απλά θέματα διαδικαστικά και τίποτα παραπάνω. Η ουσία έχει να κάνει με τη σημασία της εκδήλωσης.

''δεν ξέρω τι αξίζει πιο πολύ, η ειρήνη ή η αγωνία της ψυχής μας...'

Link to comment
Share on other sites

Δεν χαρακτηρίζεται ο άνθρωπος από την αξία του βαθμού του.....καμμιά σχέση!!

Ένα κριτήριο επιλογής είναι.......

Αν και αυτό που έγραψε η ζώπυρον με την καλύτερη εργασία μου άρεσε πολύ...αλλά και πάλι όλα σχετικά είναι...πάλι θα υπήρχαν τα παράπονα.....

Τώρα αν κάποια σχολεία έκαναν την επιλογή καλλιστεία, θα ρίξω αποκλειστικά την ευθύνη στους καθηγητές.....τα παιδιά παιδιά είναι.........θα έπρεπε το σχολείο να το αντιμετωπίζει το θέμα με την ανάλογη σοβαρότητα για να παραδειγματιστούν και τα παιδιά......

Link to comment
Share on other sites

Εξέφρασα τους λόγους για τους οποίους διαφωνώ με το γεγονός ότι, βάσει μίας άποψη της μειοψηφίας, προτείνεται να καταργηθεί ανευ λόγου και αιτίας, κάτι, το οποίο υποστηρίζεται από την πλειοψηφία.

 

 

Μου κάνει φοβερή εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία δεν εκφράστηκε μόνο από το συγκεκριμένο μέλος αλλά και σε αρκετά ακόμα ποστ σ' αυτή τη συζήτηση, απλά έκανα ενδεικτικά quote ένα τυχαίο.

 

Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία εφόσον δεν έχει δικαίωμα μία μειοψηφία να έχει διαφορετική θέση πάνω σε ένα θεμα από την πλειοψηφία.... άρα δεν έχουν δικαίωμα προφανώς να ζητούν διαφορετική πολιτική και οι πολίτες που ψήφισαν οποιοδήποτε άλλο πολιτικό κόμμα από αυτό που βγήκε πρώτο στις εκλογές.:rolleyes:

 

Σ' αυτή τη συζήτηση ζητήθηκε η προσωπική άποψη του καθένα για τις παρελάσεις και νομίζω ότι σε μια δημοκρατία κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να εκφράζει και να στηρίζει τη προσωπική του άποψη, χωρίς να χρειάζεται να κάνει πρώτα δημοψήφισμα για να σιγουρευτεί αν η άποψή του ταιριάζει με της πλειοψηφίας.:shock:

 

Εξάλλου βρίσκω εξίσου αυθαίρετο να προεξοφλείται η άποψη της πλειοψηφίας πάνω στο θέμα των παρελάσεων, με τι στοιχεία άλλωστε; Γκάλοπ; Δημοψηφίσματα; Προσωπικές εκτιμήσεις;

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μιλαω για αξιοκρατια, αυτο εννοω εδω. Δεν μπορει να εχει τα πρωτεια ο πιο αδιαφορος. Και ναι, υπαρχουν και τεμπεληδες μαθητες. Ειμαι σε σχολειο, εχω επιγνωση τι επικρατει. Γονεις που κλαινε για το παιδι τους και την αδιαφορια ή την ασχημη συμπεριφορα του (που βεβαια μπορει και την ευθυνη να την εχουν και οι ιδιοι) και οι καλυτερες καθηγητες να μην το κανουν ζαπινγκ. Με το ζορι να ερχονται σχολειο και να κανουν χαβαλε συνεχεια.

 

Κι εγω ειμαι σε σχολειο κι εχω επιγνωση τι επικρατει...ποσοι καλοι,αριστοι μαθητες δεν ειναι παντα και "ορεξατοι" στο να κρατανε την σημαια αλλα το βλεπουν περισσοτερο σαν υποχρεωση και οχι τιμη...Δεν ειναι πολλοι,αλλα υπαρχουν..Και σιγουρα δεν θα επιβραβευσει κανεις τον μαθητη που ειναι πρωτος στις τιμωριες αλλα νομιζω οτι αναμεσα στους τεμπεληδες και αδιαφορους για τα μαθηματα...υπαρχουν σιγουρα παιδια που εχουν συνειδηση και θα ενιωθαν τιμη να σηκωσουν την σημαια.

 

Προσωπικά, δεν με βρίσκει σύμφωνη στο να κρατά την σημαία οπωσδήποτε ο άριστος μαθητής. Αυτός - έτσι ή αλλοιώς - παίρνει επιβράβευση από παντού. Οι πιο "μέτριοι" δεν έχουν δικαίωμα σ' αυτή την τιμή? Μόνο όποιος αγγίζει την τελειότητα του 19,3 19,7 19,9...?

Κι ένας βαθμός... κρίνει το πιο έξυπνο παιδί, το πιο ικανό, σηματοδοτεί και την πορεία του? Ξέρουμε σίγουρα ότι θα γίνει επιστήμονας? Κι ακόμα κι αν γίνει, μόνο οι επιστήμονες έχουν δικαίωμα στη φιλοπατρία? Μάχιμοι (για να γίνει η αντιστοίχιση με τις σχετικές επετείους) δεν είναι μόνο οι "καλύτεροι" μαθητές. Μπορεί να είναι κι άλλοι... που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να αριστεύσουν, λόγω δυσκολιών (μαθησιακών, οικογενειακών, υγείας, κ.λ.π.) κι όχι απαραίτητα λόγω τεμπελιάς.

 

Το δικό μου σκεπτικό είναι εντελώς διαφορετικό. Γιατί να μην κρατήσει την σημαία ο καλύτερος αθλητής του σχολείου? (Για να μην πω... ο καλύτερος χαρακτήρας... γιατί θα μιλάμε μερόνυχτα κι άκρη δεν θα βγάλουμε) Η' το παιδί που θα έχει εκπονήσει και παρουσιάσει μια ωραία μελέτη πάνω σ' ένα επίκαιρο θέμα που ν' αφορά την ηλικία του ή/και την σχετική γιορτή? Η' τελικά, γιατί να μην γίνεται κλήρωση ανάμεσα σ΄αυτούς που πραγματικά θέλουν να κρατήσουν την σημαία?

 

Όσο για τα έξοδα ένδυσης σε μια παρέλαση (συγνώμη, δεν θυμάμαι ποιά φίλη το έθιξε), ναι είναι πολύ σημαντικό κομμάτι, ειδικά στις μέρες μας. Θα μπορούσε όμως ν' απλοποιηθεί το πράγμα : τζηνάκι (που όλα τα παιδιά νομίζω έχουν), μια μπλούζα κοινής αποδοχής, αθλητικά παπούτσια, μια κονκάρδα (του σχολείου/συλλόγου) που θα εμπνευστούν οι συμμετέχοντες... και το θέμα λύθηκε.

 

Ζωπυρον μου,συμφωνω απολυτα με οσα λες.....Και να προσθεσω οτι σε περιπτωση που δυο αριστοι εχουν ιδιο μεσον ορο..τοτε κανονικα δεν γινεται κληρωση στο ποιος θα μπει αλλα....κοιτανε να δουν ποιος εχει τον μεγαλυτερο βαθμο στην γυμναστικη...το ξερω διοτι πριν απο καμποσα χρονια ετεθη θεμα σε σχολικη μοναδα και υπηρξε μεγαλη υποκρισια στον συλλογο στο να προωθησουν την κορη ενος ιερωμενου συναδελφου κι οχι το αλλο κοριτσι που διεκδικουσε την σημαια και η μητερα μου νευριασμενη απο την ελεεινη αντιμετωπιση του συλλογου(ναι,γινονται κι αυτα) εψαξε τον νομο ο οποιος τονιζε αυτο που ειπα παραπανω..(Μαντεψτε ποια μπηκε σημαιοφορος τελικα!)

Με το παραπανω θελω να δειξω οτι οπως το να ειναι κανεις καλος αθηλητης μετρησε εστω ως δευτερο κριτηριο..θα μπορουσε να μετραει και ως πρωτο...Εμεις επισης εχουμε στο σχολειο μας απιστευτες πρωτειες στην Μαθηματικη Εταιρεια και σε Λογοτεχνικους Διαγωνισμους...αυτα τα παιδια δεν δικαιουνται να σηκωσουν την σημαια αν το θελουν??

 

Κι εγώ αυτά περίπου ήθελα να πω...:-P

 

. Γενικά θεωρώ εντελώς ρηχό να κρίνουμε τους ανθρώπους και την αξία τους βάσει ενός βαθμού.

 

Τα κριτήρια επιλογής των μαθητών που παρελαύνουν και του σημαιοφόρου είναι τόσο αυθαίρετα και επιφανειακά που μεταφέρουν στα παιδιά λάθος αξίες και ιδανικά.

 

Σχετικά με αυτούς που δεν γνωρίζουν πώς επιλέγονται οι μαθητές που συμμετέχουν στην παρέλαση να αναφέρω ότι τα κριτήρια είναι πολλές φορές αυθαίρετα και διαφέρουν από σχολείο σε σχολείο....................

 

Όλο αυτό μόνο εθνική συνείδηση δεν βρίσκω να εμπνέει στα παιδιά, εκτός αν θεωρούμε όλη αυτή την ρηχότητα χαρακτηριστική του γένους μας. Προσωπικά δεν την θεωρώ.

 

marandnik,συμφωνω...υπαρχουν ολα αυτα..αν και εγω σε οσα σχολεια υπηρξα μαθητρια ή καθηγητρια δεν συναντησα τετοιες αυθαιρεσιες...απλα θυμαμαι οτι οι γυμναστες παρουσιαζαν ως δελεαρ για συμμετοχη τον μεγαλυτερο βαθμο στην γυμναστικη..Κατα τα αλλα,σε σημαιοφορους-παραστατες δεν επαιζε ρολο ο υψος αλλα καθαρα ο βαθμος...στους υπολοιπους δεν κοιταζαν τιποτε αλλο περα απο το αν θελουν να μπουν ή οχι..

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει φοβερή εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία δεν εκφράστηκε μόνο από το συγκεκριμένο μέλος αλλά και σε αρκετά ακόμα ποστ σ' αυτή τη συζήτηση, απλά έκανα ενδεικτικά quote ένα τυχαίο.

 

Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία εφόσον δεν έχει δικαίωμα μία μειοψηφία να έχει διαφορετική θέση πάνω σε ένα θεμα από την πλειοψηφία.... άρα δεν έχουν δικαίωμα προφανώς να ζητούν διαφορετική πολιτική και οι πολίτες που ψήφισαν οποιοδήποτε άλλο πολιτικό κόμμα από αυτό που βγήκε πρώτο στις εκλογές.:rolleyes:

 

Σ' αυτή τη συζήτηση ζητήθηκε η προσωπική άποψη του καθένα για τις παρελάσεις και νομίζω ότι σε μια δημοκρατία κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να εκφράζει και να στηρίζει τη προσωπική του άποψη, χωρίς να χρειάζεται να κάνει πρώτα δημοψήφισμα για να σιγουρευτεί αν η άποψή του ταιριάζει με της πλειοψηφίας.:shock:

 

Εξάλλου βρίσκω εξίσου αυθαίρετο να προεξοφλείται η άποψη της πλειοψηφίας πάνω στο θέμα των παρελάσεων, με τι στοιχεία άλλωστε; Γκάλοπ; Δημοψηφίσματα; Προσωπικές εκτιμήσεις;

 

Συγγνώμη τώρα, από ολόκληρο κατεβατό που έγραψα, εσύ αυτό κατάλαβες? Ή μήπως σου αρέσει να κάνεις αντίλογο για τον αντίλογο? Πού είδες να γράφω εγώ ή και όποιο άλλο μέλος έχει την ίδια άποψη, ότι δεν δικαιούνται οι διαφωνούντες με τις παρελάσεις (ή με όποιο άλλο θέμα, for that matter) να εκφράσουν την άποψή τους? :shock: Κι όλα τα υπόλοιπα περί διαφορετικής πολιτικής και εκλογών, πού κολλάνε?

 

Επέτρεψέ μου να παρατηρήσω ότι αυτά είναι εντελώς αυθαίρετα δικά σου συμπεράσματα και δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα εξέφρασα στο ποστ μου. Αλλά μια που επέλεξες να διαστρεβλώσεις τα λόγια μου, ας τα διασαφηνίσω και για τους υπόλοιπους, για να μη μένουν αμφιβολίες.

 

Είπα και το επαναλαμβάνω, καθαρά και ξάστερα, ότι η δική μου αίσθηση είναι 1ον πως ο κόσμος γενικά και οι μαθητες ειδικότερα, θέλουν να παρελαύνουν, δεν τους υποχρεώνει κανείς με το ζόρι κι αν κάποιος δε θέλει, εξαιρείται πολύ άνετα και 2ον ότι είναι παράλογο μία εκδήλωση που έχει τις ρίζες της στην αρχαιότητα κι εξακολουθεί να εκφράζει τόσο κόσμο μέχρι σήμερα, να καταργηθεί επειδή το απαιτούν κάποιοι λίγοι. Αν γινόταν έτσι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, κλάφτα Χαράλαμπε - ποιο είναι δηλαδή το νόημα της δημοκρατίας? Να υποχωρεί η βούληση των πολλών μπροστα σε αυτη των λίγων? Σαφώς και όχι. Και δε μιλάω για έκφραση άποψης, μιλάω 1ον για την απαίτηση της κατάργησης και 2ον για το αποτέλεσμα, αυτο καθαυτό. Είναι άλλο να λες, διαφωνώ με το θεσμό των παρελάσεων και δεν επιθυμώ να συμμετέχω εγώ και τα παιδιά μου, και άλλο, διαφωνώ με το θεσμό των παρελάσεων και απαιτώ την άμεση κατάργησή τους. Στην πρώτη περίπτωση, δε μπορεί να σου πει κανείς κουβέντα, στη δεύτερη, για να αλλάξεις κάτι, πρέπει να έχεις τη σύμφωνη γνώμη της πλειοφηφίας. Κατανοητό τώρα?

 

Πολλά πράγματα ίσχυαν στα σχολεία στο παρελθόν, τα οποία, με την πάροδο του χρόνου, ξεπεράστηκαν και καταργήθηκαν, όπως, πχ ο διαχωρισμός σε αρρένων και θηλέων, η απαγόρευση πρόσβασης των μαθητών σε κέντρα διασκέδασης κλπ. Αν φτάσουμε καποια στιγμή στο σημείο να αποτελούν και οι παρελάσεις τόσο εξώφθαλμα αντιπροοδευτικά στοιχεία, τότε τι να πω, ας πάει και το παλιάμπελο. :lol:

 

Όσο για το αν πράγματι είναι η πλειοψηφία του κόσμου που επιθυμεί να γίνονται οι παρελάσεις, θεωρώ ότι δε χρειάζονται ούτε γκάλοπ ούτε δημοψηφίσματα, είναι αυταπόδεικτο, από το συνωστισμό που επικρατεί στα πεζοδρόμια στις εθνικές εορτές. Τώρα, αν εσύ έχεις διαφορετική εντύπωση και καίγεσαι να σταματήσουν, μάζεψε υπογραφές και απευθύνσου στους αρμόδιους.

 

Όμως, ένα ερώτημα δεν έχει απαντηθεί ακόμα, από όσους ζητούν την κατάργηση των παρελάσεων. Γιατί θέτετε αυτό το θέμα, τη στιγμή που 1ον δεν υποχρεώνει κανείς, ούτε εσάς, ούτε τα παιδιά σας, να συμμετέχουν σε αυτές και 2ον η ύπαρξή τους είναι επιθυμητή από τόσο άλλο κόσμο? Είναι καλοπροαίρετο το ερώτημά μου και θα παρακαλούσα για καλοπροαίρετες απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που κατάλαβα οτι μπήκαμε στο κλικάκι το ποιος κρατάει την σημαία (και εγώ προσωπικά) και τελικά χάθηκε το νόημα.Ενοχλεί τελικά ποιός κρατάει την σημαία ή η διεξαγωγή των παρελάσεων?Το ύψος των μαθητών ή κακή ψυχολογία του κοντού που γίνεται ο περίγελος του μαζεμένου πλήθους όπως ανέφερε μια κοπέλα ? Προφανώς κάποιες από εμάς δεν θέλουν να γίνονται διακρίσεις.Σεβαστό.Πρέπει όμως να υπάρχουν και κάποια κριτήρια..Τελικά διαφωνούμε στα κριτήρια της επιλογής του σημαιοφόρου?

U5gcp2.png

Eρωτεύτηκα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που κατάλαβα οτι μπήκαμε στο κλικάκι το ποιος κρατάει την σημαία (και εγώ προσωπικά) και τελικά χάθηκε το νόημα.Ενοχλεί τελικά ποιός κρατάει την σημαία ή η διεξαγωγή των παρελάσεων?Το ύψος των μαθητών ή κακή ψυχολογία του κοντού που γίνεται ο περίγελος του μαζεμένου πλήθους όπως ανέφερε μια κοπέλα ? Προφανώς κάποιες από εμάς δεν θέλουν να γίνονται διακρίσεις.Σεβαστό.Πρέπει όμως να υπάρχουν και κάποια κριτήρια..Τελικά διαφωνούμε στα κριτήρια της επιλογής του σημαιοφόρου?

Πραγματικα ειναι κλικακι. Εμας η πιο αριστη μαθητρια εκλαψε την προηγουμενη φορα που δεν εκανε παρελαση κρατωντας τη σημαια που το θεωρουσε τιμη μεγαλη και σε αλλο σχολειο μπορει καποια αλλη να χαρηκε γιατι...βαριοταν!

 

Επισης η πιο κοντη του σχολειου, ετυχε να ειναι σημαιοφορος αλλα καταχειροκροτηθηκε. Αυτα ειναι στερεοτυπα που εχει ο καθε ενας στο μυαλο του, τα θεωρει σωστα και δεν αλλαζουν ευκολα. Δεν προκειται να βρεθει κοινη γραμμη.

Πριν γράψεις, σκέψου!

Πριν κατακρίνεις, περίμενε!

Πριν προσευχηθείς, συγχώρα!

Πριν παραιτηθείς, προσπάθησε!

Link to comment
Share on other sites

...... ψευτοαριστεροπροοδευτικών ...

που τις βρίσκτε αυτές τις λέξεις ρε γμτ ;;;

 

 

Και για να κλείσω, αν και θα μπορούσα να γράψω σελίδες ολόκληρες για το συγκεκριμένο θέμα, βρίσκω ότι η κατάργηση των παρελάσεων κινείται μόνο προς την ενίσχυση της λήθης και την υποβάθμιση συμβόλων κάτω από τα οποία ο λαός αυτής της πολύπαθης χώρας ενώθηκε πολλές φορές στην ιστορία του και έδωσε τον υπέρτατο αγώνα του-ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ, όχι για τη δική του κάθε φορά γενιά αλλά για εμάς, τις επόμενες! Αναρωτιέμαι, αν θα έκανε το ίδιο κάθε ένας από εμάς που κάθεται στον υπολογιστή του και περνά γενεές δεκατέσσερις τους πάντες και τα πάντα με αλαζονία που περισσεύει…

η ληθη που έχει προκαλέσει η δέσμευση σε / στα σύμβολα και όχι σε αξίες ειναι το πρόβλημα

και όχι το αντίστροφο !

 

 

σε λίγο θα κάνουμε και παρελαση δλδ που μπήκαμε στο ευρώ;

συμβολο σωτήρίας ειναι για καποιους και το χρήμα

και το ευρώ :-)

 

και να φανταστείς δεν ειμαι και ψευτοαριστεροοοδευτική :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

 

η ληθη που έχει προκαλέσει η δέσμευση σε / στα σύμβολα και όχι σε αξίες ειναι το πρόβλημα

και όχι το αντίστροφο !

 

 

Τι θα γίνει με το κουμπί λάικ καλέ?

 

Πολλά λάικ μάι φρεντ!

Djccp2.png

67KIp2.png

Link to comment
Share on other sites

Να πω την αλήθεια, δεν βλέπω τον λόγο να μην γίνονται. Παρελάσεις (θρησκευτικές, στρατιωτικές, πολιτικές) με τον έναν ή τον αλλον τρόπο γίνονται σε όλα τα μέρη του κόσμου από αρχαιοτάτον χρόνων. Είναι ένας τρόπος να υποκινείται έντονα το πατριωτικό αίσθημα (πράγμα απαραίτητο παρά ποτέ) και να υπενθυμίζονται οργανωμένα κάποια σημαντικά γεγονότα. Επιπλέον, τα περισσότερα παιδιά μάλλον το διασκεδάζουν.

 

Δεν λέω ότι είναι ο μόνος τρόπος. Λέω ότι δεν βλέπω τι πειράζει.

 

Συμφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

να θέσω κι εγώ έναν προβληματισμό? (δεν ξέρω αν αναφέρθηκε προηγουμένως). όσοι συμφωνείτε με τις παρελάσεις και πιστεύετε ότι εξυψώνουν το εθνικό μας φρόνημα και μας ενώνουν ως έθνος, θεωρείτε ότι σημαιοφόρος στην παρέλαση μπορεί να είναι κι ένας αλλοδαπός, αν πληροί τις κατάλληλες προυποθέσεις (τη μεγαλύτερη βαθμολογία)? τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

να θέσω κι εγώ έναν προβληματισμό? (δεν ξέρω αν αναφέρθηκε προηγουμένως). όσοι συμφωνείτε με τις παρελάσεις και πιστεύετε ότι εξυψώνουν το εθνικό μας φρόνημα και μας ενώνουν ως έθνος, θεωρείτε ότι σημαιοφόρος στην παρέλαση μπορεί να είναι κι ένας αλλοδαπός, αν πληροί τις κατάλληλες προυποθέσεις (τη μεγαλύτερη βαθμολογία)? τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

 

Ναι, συμφωνώ και γιατί να μην πάρει τη σημαία το παιδί των μεταναστών?

Το ξέρω ότι στο παρελθόν υπήρξαν αντιδράσεις, αλλά πλέον δεν τίθεται θέμα, από ότι ξέρω....

Link to comment
Share on other sites

Ναι, συμφωνώ και γιατί να μην πάρει τη σημαία το παιδί των μεταναστών?

Το ξέρω ότι στο παρελθόν υπήρξαν αντιδράσεις, αλλά πλέον δεν τίθεται θέμα, από ότι ξέρω....

απλά είδα ότι πολλοί θεωρούν ότι οι παρελάσεις μας ενώνουν ως έθνος και είναι σύμβολο αγώνων κλπ κλπ και απορρώ τί γνώμη έχουν για το αν μπορεί ένας αλλοδαπός να σηκώνει τη σημαία άλλου έθνους (προσωπικά είπα ότι είμαι κατά των παρελάσεων, ειδικά τώρα που ψιλοντρέπομαι για την καταγωγή μου πια...)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

που τις βρίσκτε αυτές τις λέξεις ρε γμτ ;;;

 

 

 

η ληθη που έχει προκαλέσει η δέσμευση σε / στα σύμβολα και όχι σε αξίες ειναι το πρόβλημα

και όχι το αντίστροφο !

 

 

σε λίγο θα κάνουμε και παρελαση δλδ που μπήκαμε στο ευρώ;

συμβολο σωτήρίας ειναι για καποιους και το χρήμα

και το ευρώ :-)

 

και να φανταστείς δεν ειμαι και ψευτοαριστεροοοδευτική :lol::lol::lol:

 

Καλημέρα.

Κάθε σύμβολο εκφράζει και μία αξία. Υπάρχουν αξίες και "αξίες". Το είδος της αξίας που με τη σειρά της εκφράζει κάθε άνθρωπο δείχνει και το περιεχόμενο κάθε ανθρώπου.

Link to comment
Share on other sites

απλά είδα ότι πολλοί θεωρούν ότι οι παρελάσεις μας ενώνουν ως έθνος και είναι σύμβολο αγώνων κλπ κλπ και απορρώ τί γνώμη έχουν για το αν μπορεί ένας αλλοδαπός να σηκώνει τη σημαία άλλου έθνους (προσωπικά είπα ότι είμαι κατά των παρελάσεων, ειδικά τώρα που ψιλοντρέπομαι για την καταγωγή μου πια...)

Αν θέλει γιατί όχι? Αν θεωρεί και αυτός ότι ανήκει σ'αυτό το έθνος και θέλει να γίνει μέρος του συνόλου στην χώρα που ζεί δεν το βρίσκω κακό.

U5gcp2.png

Eρωτεύτηκα!!!

Link to comment
Share on other sites

όντως τα έχουμε κάνει λίγο αχταρμά όλα και έχουμε χαωθεί

 

προσωπικά, και για να μην σας παιδεύω πολύ, πιστεύω τα εξής: το εθνικό φρόνημα ως έννοια μου φαίνεται πάρα πολύ απρόσωπο έως και κάπως ....να το πω?, ναι πατρίς-θρησκεία-οικογένεια, το ότι είμαστε Έλληνες και είμαστε περήφανοι γι'αυτό είναι γιατί κάποτε οι πρόγονοί μας δίδαξαν πολιτισμό και αξίες διαχρονικές, που αποτέλεσαν σε μεγάλο βαθμό τη βάση του ανθρώπινου πολιτισμού όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, δεν ήταν όμως οι μόνοι, κι άλλοι λαοί έβαλαν το λιθαράκι τους, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οπότε δεν είμαι η κατάλληλη για να βλέπω παντού Έλληνες ή Ελληναράδες,

επίσης τους αγώνες του ελληνικού λαού για ελευθερία, ανεξαρτησία και δημοκρατία πρέπει να τους τιμούμε αλλά κυρίως να μην τους ξεχνούμε, αυτό δε νομίζω ότι το πετυχαίνουμε με παρελάσεις και φαμφάρες, θεωρώ το θεσμό άνευ ουσίας, απλά για τους τύπους και γι'αυτό και μόνο κι επειδή θέλω να μην εκφυλιστεί η ιστορική μνήμη προτείνω την κατάργηση ενός αναχρονιστικού και λίγο πανηγυριώτικου θεσμού όπως έχει καταντήσει με πολύ πιο ουσιαστικές εκδηλώσεις παλαικής συμμετοχής

 

τώρα για το ψευτο...είναι και μεγάλη λέξη με τραβάει κι ο μικρός, επιτρέψτε μου να μην το σχολιάσω, κι επιπλέον μη βάζετε ταμπέλες στους ανθρώπους, δεν είμαστε όλοι πρόβατα κάτω από λάβαρα και σημαίες....

1FdQp2.png
Link to comment
Share on other sites

να θέσω κι εγώ έναν προβληματισμό? (δεν ξέρω αν αναφέρθηκε προηγουμένως). όσοι συμφωνείτε με τις παρελάσεις και πιστεύετε ότι εξυψώνουν το εθνικό μας φρόνημα και μας ενώνουν ως έθνος, θεωρείτε ότι σημαιοφόρος στην παρέλαση μπορεί να είναι κι ένας αλλοδαπός, αν πληροί τις κατάλληλες προυποθέσεις (τη μεγαλύτερη βαθμολογία)? τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

 

Εγώ θα ξαναγράψω αυτό που έγραψα παραπάνω.......όταν οι καθηγητές παρέδιδαν τη σημαία στο σημαιοφόρο πάντα του έλεγαν τι συμβολίζει για το έθνος και να είναι έτοιμος να θυσιαστεί για αυτή (σημαία=έθνος)

Αν ο αλλοδαπός θέλει να θυσιαστεί σε έναν μελλοντικό πόλεμο για τη δική μας σημαία, για το δικό μας έθνος ε τότε ας την κρατήσει.......αν ξέρει τι βάρος έχει αυτό που κρατά πόσο θα το ήθελε?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ξαναγράψω αυτό που έγραψα παραπάνω.......όταν οι καθηγητές παρέδιδαν τη σημαία στο σημαιοφόρο πάντα του έλεγαν τι συμβολίζει για το έθνος και να είναι έτοιμος να θυσιαστεί για αυτή (σημαία=έθνος)

Αν ο αλλοδαπός θέλει να θυσιαστεί σε έναν μελλοντικό πόλεμο για τη δική μας σημαία, για το δικό μας έθνος ε τότε ας την κρατήσει.......αν ξέρει τι βάρος έχει αυτό που κρατά πόσο θα το ήθελε?

εγώ είμαι σίγουροι ότι και άπειροι Έλληνες δε θα θυσιάζονταν για την Ελλάδα. και δεν είμαι σίγουρη ότι τους δίνω και άδικο για αυτό...

Link to comment
Share on other sites

να θέσω κι εγώ έναν προβληματισμό? (δεν ξέρω αν αναφέρθηκε προηγουμένως). όσοι συμφωνείτε με τις παρελάσεις και πιστεύετε ότι εξυψώνουν το εθνικό μας φρόνημα και μας ενώνουν ως έθνος, θεωρείτε ότι σημαιοφόρος στην παρέλαση μπορεί να είναι κι ένας αλλοδαπός, αν πληροί τις κατάλληλες προυποθέσεις (τη μεγαλύτερη βαθμολογία)? τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

 

Όσο εμείς καθόμαστε και αναλωνόμαστε σε τέτοιες ανούσιες συζητήσεις, ο μικρός αλλοδαπός για τον οποίο είχε γίνει η μεγάλη φασαρία για το αν μπορεί να σηκώσει τη σημαία, τελείωσε ΜΙΤ... ένα παιδί χωρίς πόρους, χωρίς 100 ώρες τη βδομάδα φροντιστήρια, χωρίς 2 γλώσσες κλπ... αυτό για μένα είναι η ουσία του θέματος και είναι και η καλύτερη απάντηση σε όσους τον αμφισβήτησαν τότε...

 

Κατά παράδοξο τρόπο, όλοι αυτοί που θεωρούμε ότι μας τιμούν (π.χ. Πύρρος Δήμας, Καχιασβίλι και λοιποί Ολυμπιονίκες) είναι πάντα "ομογενείς", όσοι με κάποιο τρόπο μάς μπαίνουν στη μύτη και μας θυμίζουν τις αδυναμίες μας, είναι πάντα "αλλοδαποί".

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Κάθε σύμβολο εκφράζει και μία αξία. Υπάρχουν αξίες και "αξίες". Το είδος της αξίας που με τη σειρά της εκφράζει κάθε άνθρωπο δείχνει και το περιεχόμενο κάθε ανθρώπου.

 

Εγώ θα ξαναγράψω αυτό που έγραψα παραπάνω.......όταν οι καθηγητές παρέδιδαν τη σημαία στο σημαιοφόρο πάντα του έλεγαν τι συμβολίζει για το έθνος και να είναι έτοιμος να θυσιαστεί για αυτή (σημαία=έθνος)

Αν ο αλλοδαπός θέλει να θυσιαστεί σε έναν μελλοντικό πόλεμο για τη δική μας σημαία, για το δικό μας έθνος ε τότε ας την κρατήσει.......αν ξέρει τι βάρος έχει αυτό που κρατά πόσο θα το ήθελε?

 

συμφωνώ και εγώ!

''δεν ξέρω τι αξίζει πιο πολύ, η ειρήνη ή η αγωνία της ψυχής μας...'

Link to comment
Share on other sites

Όσο εμείς καθόμαστε και αναλωνόμαστε σε τέτοιες ανούσιες συζητήσεις, ο μικρός αλλοδαπός για τον οποίο είχε γίνει η μεγάλη φασαρία για το αν μπορεί να σηκώσει τη σημαία, τελείωσε ΜΙΤ... ένα παιδί χωρίς πόρους, χωρίς 100 ώρες τη βδομάδα φροντιστήρια, χωρίς 2 γλώσσες κλπ... αυτό για μένα είναι η ουσία του θέματος και είναι και η καλύτερη απάντηση σε όσους τον αμφισβήτησαν τότε...

 

Κατά παράδοξο τρόπο, όλοι αυτοί που θεωρούμε ότι μας τιμούν (π.χ. Πύρρος Δήμας, Καχιασβίλι και λοιποί Ολυμπιονίκες) είναι πάντα "ομογενείς", όσοι με κάποιο τρόπο μάς μπαίνουν στη μύτη και μας θυμίζουν τις αδυναμίες μας, είναι πάντα "αλλοδαποί".

 

Βεβαίως, να θυμηθούμε επίσης ότι ο μικρός αλβανός που τελείωσε το ΜΙΤ σε συνέντευξή του στον Τριανταφυλόπουλο δήλωσε ότι αισθάνεται Αλβανός και πόσο πολυ του κακοφέρθηκαν στην Ελλάδα. Επίσης, τις σπουδές του στο ΜΙΤ τις χρηματοδοτούν οργανώσεις που προωθούν τα θέματα των τσάμηδων και άλλα ωραία. Αυτό για να επιλέγουμε πιο προσεχτικά ποιοι μας τιμούν και να πάψουμε να θεωρούμε τη σημαία ως "αξεσουάρ" το οποίο δίδεται στον καλύτερο μαθητή ασχετου εθνικότητας.

Link to comment
Share on other sites

Βεβαίως, να θυμηθούμε επίσης ότι ο μικρός αλβανός που τελείωσε το ΜΙΤ σε συνέντευξή του στον Τριανταφυλόπουλο δήλωσε ότι αισθάνεται Αλβανός και πόσο πολυ του κακοφέρθηκαν στην Ελλάδα. Επίσης, τις σπουδές του στο ΜΙΤ τις χρηματοδοτούν οργανώσεις που προωθούν τα θέματα των τσάμηδων και άλλα ωραία. Αυτό για να επιλέγουμε πιο προσεχτικά ποιοι μας τιμούν και να πάψουμε να θεωρούμε τη σημαία ως "αξεσουάρ" το οποίο δίδεται στον καλύτερο μαθητή ασχετου εθνικότητας.

 

Μετά από τον τρόπο που του φέρθηκαν, τι περίμενες να πει, ότι αισθάνεται Έλληνας; Έτσι περιμένετε να ενσωματωθούν όλα αυτά τα παιδιά που ήρθαν από άλλες χώρες ή γεννήθηκαν στην Ελλάδα από γονείς άλλης εθνικότητας; Με το να τα παραγκωνίζουμε σε κάθε ευκαιρία, και μετά μια ωραία πρωία να ξυπνήσουν και να πουν "αααααα, εγώ είμαι Έλληνας;" Κι όποιος κι αν τον χρηματοδοτεί, μπράβο τους που τους κόβει και προωθούν τα ικανά παιδιά και δεν κάθονται να τσακώνονται για θέματα δευτερεύουσας σημασίας (γιατί όλα τα θέματα της παιδείας μας και της ενσωμάτωσης στο σχολικό περιβάλλον των αλλοδαπών ήταν λυμένα, και το μόνο που μας έκαιγε ήταν η εθνικότητα του σημαιοφόρου).

 

Edit: ας σκεφτούμε και το άλλο, όλα αυτά τα παιδιά Ελλήνων που θα μεγαλώσουν πλέον σε ξένες χώρες (εφόσον πολύς κόσμος έχει φύγει), τι θα πρέπει να δηλώνουν ότι είναι, Ελληνάκια ή Αγγλάκια π.χ. Αν λένε Ελληνάκια, θα δικαιούνται οι Άγγλοι να τα αποκλείουν από ομαδικές δραστηριότητες βάσεις αυτού, ενώ αν λένε Αγγλάκια θα τα κακολογούμε εμείς που απαρνήθηκαν την εθνική τους ταυτότητα; Όπως βλέπετε, τα θέματα εθνικής συνείδησης δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο νομίζουμε, οπότε ας μην βιαστούμε να κρίνουμε αρνητικά κάποιον που επιλέγει να διατηρεί την καταγωγή του σε μια ξένη χώρα.

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...