Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ?


Πως αισθάνεστε για μια πιθανή κατάργηση των παρελάσεων στα σχολεία ;  

135

  1. 1. Πως αισθάνεστε για μια πιθανή κατάργηση των παρελάσεων στα σχολεία ;

    • Συμφωνώ απόλυτα με το να καταργηθουν
      53
    • Συμφωνώ με το να καταργηθουν
      31
    • Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ με το να καταργηθούν
      12
    • Διαφωνώ με το να καταργηθούν
      24
    • Διαφωνώ απόλυτα με το καταργηθούν
      87


Recommended Posts

Εγώ νομίζω πως έχουμε κολλήσει σε στερεότυπα - και οι μεν και οι δεν.

 

Γιατί να καταργηθούν οι παρελάσεις? Αφού αυτοβούλως υπάρχει (μεγάλη) συμμετοχή. Κανένας δεν υποχρεούται να παρελάσει, κανένας δεν υποχρεούται να παρακολουθήσει. Και οι πάσης φύσεως αργίες δεν θεσπίστηκαν (το ακούσαμε κι αυτό) για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της παρέλασης, υπήρχαν ούτως ή άλλως. Ούτε κανείς συμμετέχει για να την σκαπουλάρει από το σχολείο, αφού γίνονται σε μέρες επισήμων εθνικών εορτών-αργιών και εκ των πραγμάτων δεν θα γινόταν μάθημα!

 

Όσο για την ιστορικότητα (κολλήσαμε στον Μεταξά) πάει πολύ πίσω η βαλίτσα - σε αρχαία Ελλάδα (Παναθήναια), Βυζάντιο, κ.λ.π. Για να δούμε τι εξυπηρετεί κοινωνικά/συναισθηματικά πρέπει ν' ανατρέξουμε στο παρελθόν και να φθάσουμε μέχρι τις μέρες μας... σε πολύ "εξελιγμένες" μορφές δημόσιας έκθεσης/ εορτασμού/διαμαρτυρίας/ομαδικότητας, όπως το gay parade, το καρναβάλι, οι διαδηλώσεις, κ.λ.π.

 

Το επιχείρημα περί "στρατικοποίησης", στις μέρες μας το θεωρώ αστείο.

 

Το πως διατηρείται η εθνική συνείδηση/μνήμη, ναι συμφωνώ ότι δεν έχει να κάνει μόνο με μια παρέλαση. Παίζει κι αυτή το ρόλο της βέβαια αλλά δεν είναι αρκετή. Φαντάζομαι όμως πως όσοι μιλάνε περί εναλλακτικών τρόπων και διευρυμένης παιδείας... πηγαίνουν τα παιδιά τους στις αντίστοιχες γιορτές στο σχολείο (όπου πλέον είναι πολύ χαλαρές, καθόλου "εθνικιστικές" αλλά παρ' όλα αυτά έχουν πολύ μικρή συμμετοχή), διαμαρτύρονται έντονα και με όποιο τρόπο μπορούν για τις αναλήθειες και τις σιωπές των σχολικών βιβλίων της ιστορίας, περνάνε πολύ χρόνο ιδιωτικά διαβάζοντας αντικειμενικές πηγές και τις μεταφέρουν στα μικράκια τους και δεν τ' αφήνουν να ζουν στον εικονικό/βίαιο κόσμο των καρτούν (βλέπε μπάρμπι, γκορμίτι, κ.λ.π.).

Γιατί - για μένα - το να λέω όχι στις παρελάσεις και να μην κάνω τίποτα από τα παραπάνω (και πολλά άλλα) και μόνο να σκέφτομαι/γράφω ευχολόγια για το πως θα διασωθεί/μεταφερθεί η ιστορική αλήθεια... κάποτε, με κάποιο τρόπο, από κάποιους άλλους... είναι τουλάχιστον εμμονή.

 

Συμφωνώ ότι πρέπει ν' απαλλαγούμε από τις μνήμες του παρελθόντος και τη σύνδεση των παρελάσεων με καθεστωτικά πολιτεύματα, υπερθεματίζω στο να μην είναι σημαιοφόρος ο καλύτερος μαθητής, πιστεύω φυσικά ότι πρέπει να φύγουν οι επίσημοι από τις εξέδρες (αν και ο χαιρετισμός ουσιαστικά είναι προς τη σημαία) κι άλλα πολλά διαδικαστικά που χωρούν συζήτηση.

 

Για την παρούσα εικόνα των παρελάσεων, εκτός από τα Λύκεια... παρελάζουν κι άλλοι. Παρελάζουν οι ανάπηροι/θύματα πολέμου, παρελάζουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, παρελάζουν τ' αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία, παρελάζουν τα νήπια, παρελάζουν τα Δημοτικά κι όλοι αυτοί καταχειροκροτούνται. Οι επιζώντες αγωνιστές για τις θυσίες τους, τα μικράκια για τη χάρη τους και τον αυθορμητισμό τους, οι Πόντιοι για την λεβεντιά τους και την ιστορία που κουβαλάνε, οι ομάδες ποδοσφαίρου για την αγωνιστικότητα τους και πάει λέγοντας. Καμία σχέση με "εθνικιστικό" παραλήρημα δηλαδή. Με λίγα λόγια, ένα μίγμα εθνικού εορτασμού και κοινωνικής συνεύρεσης. Παρελάζουν ειρηνικά οι νέοι (μεγάλη "πρόβα" για μετέπειτα "κινητοποιήσεις" με κοινό/ομαδικό στόχο), απολαμβάνουν οι μεγαλύτεροι. Και μετά, ένα μελίσσι ανθρώπων για καφεδάκι κάτω από τον ήλιο. Πού είναι το κακό?

 

Έτσι!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 206
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ νομίζω πως έχουμε κολλήσει σε στερεότυπα - και οι μεν και οι δεν.

 

Γιατί να καταργηθούν οι παρελάσεις? Αφού αυτοβούλως υπάρχει (μεγάλη) συμμετοχή. Κανένας δεν υποχρεούται να παρελάσει, κανένας δεν υποχρεούται να παρακολουθήσει. Και οι πάσης φύσεως αργίες δεν θεσπίστηκαν (το ακούσαμε κι αυτό) για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της παρέλασης, υπήρχαν ούτως ή άλλως. Ούτε κανείς συμμετέχει για να την σκαπουλάρει από το σχολείο, αφού γίνονται σε μέρες επισήμων εθνικών εορτών-αργιών και εκ των πραγμάτων δεν θα γινόταν μάθημα!

 

Όσο για την ιστορικότητα (κολλήσαμε στον Μεταξά) πάει πολύ πίσω η βαλίτσα - σε αρχαία Ελλάδα (Παναθήναια), Βυζάντιο, κ.λ.π. Για να δούμε τι εξυπηρετεί κοινωνικά/συναισθηματικά πρέπει ν' ανατρέξουμε στο παρελθόν και να φθάσουμε μέχρι τις μέρες μας... σε πολύ "εξελιγμένες" μορφές δημόσιας έκθεσης/ εορτασμού/διαμαρτυρίας/ομαδικότητας, όπως το gay parade, το καρναβάλι, οι διαδηλώσεις, κ.λ.π.

 

Το επιχείρημα περί "στρατικοποίησης", στις μέρες μας το θεωρώ αστείο.

 

Το πως διατηρείται η εθνική συνείδηση/μνήμη, ναι συμφωνώ ότι δεν έχει να κάνει μόνο με μια παρέλαση. Παίζει κι αυτή το ρόλο της βέβαια αλλά δεν είναι αρκετή. Φαντάζομαι όμως πως όσοι μιλάνε περί εναλλακτικών τρόπων και διευρυμένης παιδείας... πηγαίνουν τα παιδιά τους στις αντίστοιχες γιορτές στο σχολείο (όπου πλέον είναι πολύ χαλαρές, καθόλου "εθνικιστικές" αλλά παρ' όλα αυτά έχουν πολύ μικρή συμμετοχή), διαμαρτύρονται έντονα και με όποιο τρόπο μπορούν για τις αναλήθειες και τις σιωπές των σχολικών βιβλίων της ιστορίας, περνάνε πολύ χρόνο ιδιωτικά διαβάζοντας αντικειμενικές πηγές και τις μεταφέρουν στα μικράκια τους και δεν τ' αφήνουν να ζουν στον εικονικό/βίαιο κόσμο των καρτούν (βλέπε μπάρμπι, γκορμίτι, κ.λ.π.).

Γιατί - για μένα - το να λέω όχι στις παρελάσεις και να μην κάνω τίποτα από τα παραπάνω (και πολλά άλλα) και μόνο να σκέφτομαι/γράφω ευχολόγια για το πως θα διασωθεί/μεταφερθεί η ιστορική αλήθεια... κάποτε, με κάποιο τρόπο, από κάποιους άλλους... είναι τουλάχιστον εμμονή.

 

Συμφωνώ ότι πρέπει ν' απαλλαγούμε από τις μνήμες του παρελθόντος και τη σύνδεση των παρελάσεων με καθεστωτικά πολιτεύματα, υπερθεματίζω στο να μην είναι σημαιοφόρος ο καλύτερος μαθητής, πιστεύω φυσικά ότι πρέπει να φύγουν οι επίσημοι από τις εξέδρες (αν και ο χαιρετισμός ουσιαστικά είναι προς τη σημαία) κι άλλα πολλά διαδικαστικά που χωρούν συζήτηση.

 

Για την παρούσα εικόνα των παρελάσεων, εκτός από τα Λύκεια... παρελάζουν κι άλλοι. Παρελάζουν οι ανάπηροι/θύματα πολέμου, παρελάζουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, παρελάζουν τ' αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία, παρελάζουν τα νήπια, παρελάζουν τα Δημοτικά κι όλοι αυτοί καταχειροκροτούνται. Οι επιζώντες αγωνιστές για τις θυσίες τους, τα μικράκια για τη χάρη τους και τον αυθορμητισμό τους, οι Πόντιοι για την λεβεντιά τους και την ιστορία που κουβαλάνε, οι ομάδες ποδοσφαίρου για την αγωνιστικότητα τους και πάει λέγοντας. Καμία σχέση με "εθνικιστικό" παραλήρημα δηλαδή. Με λίγα λόγια, ένα μίγμα εθνικού εορτασμού και κοινωνικής συνεύρεσης. Παρελάζουν ειρηνικά οι νέοι (μεγάλη "πρόβα" για μετέπειτα "κινητοποιήσεις" με κοινό/ομαδικό στόχο), απολαμβάνουν οι μεγαλύτεροι. Και μετά, ένα μελίσσι ανθρώπων για καφεδάκι κάτω από τον ήλιο. Πού είναι το κακό?

 

 

συμφωνω μαζι σου. πιο πολυ βλεπω τις παρελασεις σαν φορο τιμης στους ανθρωπους που ειχαν τα κοτσια κι αγωνιστηκαν για την ελευθερια, στους ανθρωποους στους οποιους κι εμεις πρεπει να μοιασουμε και στους ανθρωπους τους οποιους μετα προδωσαν και φυλακισαν. φετος δεν πηγα καθολου στην παρελαση, και μονο που εβλεπα να στηνουν φραχτες για να προστατευσουν τους επισημους και να μαζευουν μπατσους απ ολη την ελλαδα να φυλαξουν το βενιζελο και τον παπουλια και το υπολοιπο συναφι, ετοιμους να δειρουν τους γονεις ή τα παιδια τους που μπορει εκεινη τη μερα να αποφασιζαν ν ακολουθησουν τα χναρια των παλιων ηρωων, τους εβλεπα απο καναλι σε καναλι να κανουν δηλωσεις για να προασπισουν το τομαρι τους μου ανεβαινε το αιμα στο κεφαλι. δεν πηγα λοιπον γιατι αν πηγαινα κι εβλεπα ολο αυτο το φασισμο σιγουρα θα κατεληγα στο κρατητηριο.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω δεν βρίσκω λόγο ύπαρξης στο Μουντιάλ και πιστευω οτι πρεπει να καταργηθει, αλλα ο άντρας μου έχει αντίθετη γνώμη!

Μα ειναι επιχείρημα αυτο; Ούτε η πορεία έχει λόγο ύπαρξης, ούτε τα γενέθλια, ούτε οι ονομαστικές εορτές! Να τα καταργήσουμε όλα να τελειώνουμε......

 

nina λιωνω λεμε......αυτο δηλ με το μουντιαλ..με πεθανες...αχαχαχαχαχχα

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα πως εννοείς το κόλλημα......αν το εννοείς όπως εγώ με ακραία εθνικιστικά στοιχεία, τότε συμφωνώ μαζί σου.......αλλά το να έχεις δυο μέρες το χρόνο να αποδίδεις τιμές δεν είναι κόλλημα.......όσο για το ανοιχτόμυαλος (ανοιχτόμυαλοι συνήθως θεωρούνται αυτοί που μπορούν να δουν και τις δυο πλευρές....όχι αυτοί που τα ισοπεδώνουν όλα) ......αν είναι αυτοί που τα ισοπεδώνουν όλα είναι το ίδιο επικίνδυνοι με τα εθνικιστικά στοιχεία των άκρων........

 

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα. Σε όποιον δεν αρέσουν οι παρελάσεις δικαίωμά του, ας μην τις βλέπει. Όχι όμως επειδή δεν αρέσουν σε αυτούς να πρέπει να καταργηθούν! Το θεωρώ άκρως εγωιστικό και έλλειψη δημοκρατικότητας να θέλεις να καταργήσεις ό,τι δεν σου αρέσει εσένα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα. Σε όποιον δεν αρέσουν οι παρελάσεις δικαίωμά του, ας μην τις βλέπει. Όχι όμως επειδή δεν αρέσουν σε αυτούς να πρέπει να καταργηθούν! Το θεωρώ άκρως εγωιστικό και έλλειψη δημοκρατικότητας να θέλεις να καταργήσεις ό,τι δεν σου αρέσει εσένα!

 

Πολύ σωστά...και να προσθέσω ότι επίσης και αυτούς που τους θυμίζουν άσχημα πράγματα, μπορούν επίσης να μην τις βλέπουν.

Επίσης ΜΑΡΙΤΑ με το να αποκαλείς "πανυγήρι" κάτι που για εμένα είναι πιο σημαντικό, πίστεψε με δεν σε κάνει πιο ανοιχτόμυαλη από εμένα.;)

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πολύ σωστά...και να προσθέσω ότι επίσης και αυτούς που τους θυμίζουν άσχημα πράγματα, μπορούν επίσης να μην τις βλέπουν.

Επίσης ΜΑΡΙΤΑ με το να αποκαλείς "πανυγήρι" κάτι που για εμένα είναι πιο σημαντικό, πίστεψε με δεν σε κάνει πιο ανοιχτόμυαλη από εμένα.;)

 

Δικαιώμα σου να το θεωρείς σημαντικό και δικαίωμά μου να το θεωρώ πανηγύρι!Δημοκρατία έχουμε, λέμε τώρα, ό,τι θέλει μπορεί να πιστεύει ο καθένας....!

Και όπως είπε μια κοπέλα πολύ σωστά πιο πάνω, και 800 παρελάσεις την ημέρα να κάνουμε δυστυχώς δε αλλαζει η κατάσταση στη χώρα μας. Μας νοιάζει να γίνει το παιδί μας σημαιοφόρος και νιώθουμε περηφάνια για αυτό και δε μας νοίαζει που δεν υπάρχει παιδεία πια...περηφάνια θα νιώσω όταν αρχίσει να δουλεύει κάτι σε αυτή τη χώρα:η παιδεία, η υγεία, η κοινωνική πρόνοια, όταν θα εξαφανιστούν τα λαμόγια και θα αρχίσει να πάει μπρος αυτή η χώρα.

Τότε θα αρχίσω να νιώθω περηφάνια για τη χώρα αυτή!

Link to comment
Share on other sites

Δικαιώμα σου να το θεωρείς σημαντικό και δικαίωμά μου να το θεωρώ πανηγύρι!Δημοκρατία έχουμε, λέμε τώρα, ό,τι θέλει μπορεί να πιστεύει ο καθένας....!

 

Συμφωνούμε απόλυτα λοιπόν.

Επίσης δεν είπα ότι το θεωρώ σημαντικό, είπα ότι δεν βρίσκω λόγο κατάργησης τους.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά...και να προσθέσω ότι επίσης και αυτούς που τους θυμίζουν άσχημα πράγματα, μπορούν επίσης να μην τις βλέπουν.

Επίσης ΜΑΡΙΤΑ με το να αποκαλείς "πανυγήρι" κάτι που για εμένα είναι πιο σημαντικό, πίστεψε με δεν σε κάνει πιο ανοιχτόμυαλη από εμένα.;)

 

κάθε λέξη κουβαλάει μια χροιά, θετική ή αρνητική, κι εγώ πανηγύρι τη χαρακτήρισα, αλλά δε θέλω να είναι το πανηγύρι του χαβαλέ και της επιφάνειας αλλά το πανηγύρι της συμμετοχής όλων, χωρίς στερεότυπα,

 

κι επίσης πιστεύω ότι πρέπει να καταργηθούν όχι επειδή απλά δε μου αρέσουν ως θέαμα, δεν είναι αυτό το ζητούμενο, αλλά ότι πλέον έχουν χάσει τον όποιο αρχικό τους χαρακτήρα, που και για αυτό έχω τις αμφιβολίες μου, αλλά πλέον έχει γίνει κάτι κενό περιεχομένου, για το θεαθείναι όπως και πολλά άλλα πράγματα, για παράδειγμα η πορεία του Πολυτεχνείου, οπότε προτείνω και επιθυμώ την κατάργησή τους ώστε να αντικατασταθούν από πιο ουσιαστικές εκδηλώσεις μνήμης

1FdQp2.png
Link to comment
Share on other sites

Καθόλου δεν ήθελα να πω αυτό....ο καθένας έχει τα δικά του ιδανικά και αξίες και δε σημαίνει ότι οι δικές μου είναι σωστές και οι δικές σου λάθος. Για μένα ένας άνθρωπος που μένει κολλημένος στα σύμβολα, στη πατρίδα, στις παρελάσεις κτλ κτλ δεν είναι χαζός φυσικά αλλά δεν είναι και ανοιχτόμυαλος σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα τα οποία μπορεί και να είναι λάθος!

Και να τελειώσει εδώ το θέμα γιατί ο σκοπός μου δεν είναι η αντιπαράθεση, εσύ μιλάς να αγαπάει τους ομοεθνής του και θέλω να αγαπάει όλους τους ανθρώπους είτε ομοεθνής είτε όχι. Έτυχε να είμαι Ελληνίαδα, είμαι περήφανη αλλά το ίδιο θα είμουν και αν γεννιόμουν στο Μπαγκλαντές....δεν θα άλλαζε τίποτα στα αισθήματά μου!!

 

συμφωνώ, κι εγώ θέλω το παιδί μου πρώτα να είναι άνθρωπος και μετά οτιδήποτε άλλο, ναι αισθάνομαι υπερήφανη όπως κάθε άνθρωπος για την πατρίδα τους, αλλά επίσης αισθάνομαι άνθρωπος του κόσμου κι ας μην είμαι πολυταξιδεμένη, τα σύνορα είναι κάτι τόσο τυπικό και εφήμερο, και η ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη αντιπαραθέσεις χωρίς νόημα για αυτό ακριβώς το τόσο εφήμερο, ή για θρησκείες ή για χρήματα,

το παιδί μου πραγματικά δεν ξέρω που θα επιλέξει να ζήσει, θέλω όμως να γίνει βαθειά ανθρωπιστής, να του εμφυσήσω πανανθρώπινες και διαχρονικές αξίες και να μην κολλάει στο χρώμα του δέρματος ή στη χώρα του διαβατηρίου ή στο θεό που πιστεύει καθένας

1FdQp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

συμφωνώ, κι εγώ θέλω το παιδί μου πρώτα να είναι άνθρωπος και μετά οτιδήποτε άλλο, ναι αισθάνομαι υπερήφανη όπως κάθε άνθρωπος για την πατρίδα τους, αλλά επίσης αισθάνομαι άνθρωπος του κόσμου κι ας μην είμαι πολυταξιδεμένη, τα σύνορα είναι κάτι τόσο τυπικό και εφήμερο, και η ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη αντιπαραθέσεις χωρίς νόημα για αυτό ακριβώς το τόσο εφήμερο, ή για θρησκείες ή για χρήματα,

το παιδί μου πραγματικά δεν ξέρω που θα επιλέξει να ζήσει, θέλω όμως να γίνει βαθειά ανθρωπιστής, να του εμφυσήσω πανανθρώπινες και διαχρονικές αξίες και να μην κολλάει στο χρώμα του δέρματος ή στη χώρα του διαβατηρίου ή στο θεό που πιστεύει καθένας

 

Αυτό ακριβώς εννοουσα και εγώ!Πολίτης του κόσμου....αυτο ακριβώς!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ, κι εγώ θέλω το παιδί μου πρώτα να είναι άνθρωπος και μετά οτιδήποτε άλλο, ναι αισθάνομαι υπερήφανη όπως κάθε άνθρωπος για την πατρίδα τους, αλλά επίσης αισθάνομαι άνθρωπος του κόσμου κι ας μην είμαι πολυταξιδεμένη, τα σύνορα είναι κάτι τόσο τυπικό και εφήμερο, και η ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη αντιπαραθέσεις χωρίς νόημα για αυτό ακριβώς το τόσο εφήμερο, ή για θρησκείες ή για χρήματα,

το παιδί μου πραγματικά δεν ξέρω που θα επιλέξει να ζήσει, θέλω όμως να γίνει βαθειά ανθρωπιστής, να του εμφυσήσω πανανθρώπινες και διαχρονικές αξίες και να μην κολλάει στο χρώμα του δέρματος ή στη χώρα του διαβατηρίου ή στο θεό που πιστεύει καθένας

 

Χωρίς καμία πρόθεση αντιπαράθεσης (και με κίνδυνο να βγω εκτός θέματος), θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω επί της αρχής. Τα σύνορα καθ' αυτά μπορεί να είναι κάτι εφήμερο, αλλά η έννοια της πατρίδας δεν είναι. Εϊμαστε η γλώσσα που μιλάμε και τα ήθη και έθιμα που ακολουθούμε. Αυτά μας διαμορφώνουν. Οι θρησκείες είναι εφήμερες σε βάθος χρόνου, οι εθνότητες όχι. Μιλάς ελληνικά, όπως μίλαγαν οι προγόνοι σου εδώ και χιλιάααδες χρόνια.

Επίσης, οι αντιπαραθέσεις δεν είναι πάντοτε χωρίς νόημα και δεν γίνονται πάντοτε για χρήματα και θρησκείες. Λαμπρή απόδειξη το '21 και το 1940.

 

Είναι άλλο το να μην είσαι ρατσιστής και άλλο το να βάζεις ψηλά την πατρίδα σου. Κατά τη γνώμη μου πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς καμία πρόθεση αντιπαράθεσης (και με κίνδυνο να βγω εκτός θέματος), θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω επί της αρχής. Τα σύνορα καθ' αυτά μπορεί να είναι κάτι εφήμερο, αλλά η έννοια της πατρίδας δεν είναι. Εϊμαστε η γλώσσα που μιλάμε και τα ήθη και έθιμα που ακολουθούμε. Αυτά μας διαμορφώνουν. Οι θρησκείες είναι εφήμερες σε βάθος χρόνου, οι εθνότητες όχι. Μιλάς ελληνικά, όπως μίλαγαν οι προγόνοι σου εδώ και χιλιάααδες χρόνια.

Επίσης, οι αντιπαραθέσεις δεν είναι πάντοτε χωρίς νόημα και δεν γίνονται πάντοτε για χρήματα και θρησκείες. Λαμπρή απόδειξη το '21 και το 1940.

 

Είναι άλλο το να μην είσαι ρατσιστής και άλλο το να βάζεις ψηλά την πατρίδα σου. Κατά τη γνώμη μου πάντα.

 

Πάρα πολύ ωραία τοποθέτηση.

1457745k8p286od3g.gif
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω πως έχουμε κολλήσει σε στερεότυπα - και οι μεν και οι δεν.

 

Γιατί να καταργηθούν οι παρελάσεις? Αφού αυτοβούλως υπάρχει (μεγάλη) συμμετοχή. Κανένας δεν υποχρεούται να παρελάσει, κανένας δεν υποχρεούται να παρακολουθήσει. Και οι πάσης φύσεως αργίες δεν θεσπίστηκαν (το ακούσαμε κι αυτό) για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της παρέλασης, υπήρχαν ούτως ή άλλως. Ούτε κανείς συμμετέχει για να την σκαπουλάρει από το σχολείο, αφού γίνονται σε μέρες επισήμων εθνικών εορτών-αργιών και εκ των πραγμάτων δεν θα γινόταν μάθημα!

 

Όσο για την ιστορικότητα (κολλήσαμε στον Μεταξά) πάει πολύ πίσω η βαλίτσα - σε αρχαία Ελλάδα (Παναθήναια), Βυζάντιο, κ.λ.π. Για να δούμε τι εξυπηρετεί κοινωνικά/συναισθηματικά πρέπει ν' ανατρέξουμε στο παρελθόν και να φθάσουμε μέχρι τις μέρες μας... σε πολύ "εξελιγμένες" μορφές δημόσιας έκθεσης/ εορτασμού/διαμαρτυρίας/ομαδικότητας, όπως το gay parade, το καρναβάλι, οι διαδηλώσεις, κ.λ.π.

 

Το επιχείρημα περί "στρατικοποίησης", στις μέρες μας το θεωρώ αστείο.

 

Το πως διατηρείται η εθνική συνείδηση/μνήμη, ναι συμφωνώ ότι δεν έχει να κάνει μόνο με μια παρέλαση. Παίζει κι αυτή το ρόλο της βέβαια αλλά δεν είναι αρκετή. Φαντάζομαι όμως πως όσοι μιλάνε περί εναλλακτικών τρόπων και διευρυμένης παιδείας... πηγαίνουν τα παιδιά τους στις αντίστοιχες γιορτές στο σχολείο (όπου πλέον είναι πολύ χαλαρές, καθόλου "εθνικιστικές" αλλά παρ' όλα αυτά έχουν πολύ μικρή συμμετοχή), διαμαρτύρονται έντονα και με όποιο τρόπο μπορούν για τις αναλήθειες και τις σιωπές των σχολικών βιβλίων της ιστορίας, περνάνε πολύ χρόνο ιδιωτικά διαβάζοντας αντικειμενικές πηγές και τις μεταφέρουν στα μικράκια τους και δεν τ' αφήνουν να ζουν στον εικονικό/βίαιο κόσμο των καρτούν (βλέπε μπάρμπι, γκορμίτι, κ.λ.π.).

Γιατί - για μένα - το να λέω όχι στις παρελάσεις και να μην κάνω τίποτα από τα παραπάνω (και πολλά άλλα) και μόνο να σκέφτομαι/γράφω ευχολόγια για το πως θα διασωθεί/μεταφερθεί η ιστορική αλήθεια... κάποτε, με κάποιο τρόπο, από κάποιους άλλους... είναι τουλάχιστον εμμονή.

 

Συμφωνώ ότι πρέπει ν' απαλλαγούμε από τις μνήμες του παρελθόντος και τη σύνδεση των παρελάσεων με καθεστωτικά πολιτεύματα, υπερθεματίζω στο να μην είναι σημαιοφόρος ο καλύτερος μαθητής, πιστεύω φυσικά ότι πρέπει να φύγουν οι επίσημοι από τις εξέδρες (αν και ο χαιρετισμός ουσιαστικά είναι προς τη σημαία) κι άλλα πολλά διαδικαστικά που χωρούν συζήτηση.

 

Για την παρούσα εικόνα των παρελάσεων, εκτός από τα Λύκεια... παρελάζουν κι άλλοι. Παρελάζουν οι ανάπηροι/θύματα πολέμου, παρελάζουν οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες, παρελάζουν τ' αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία, παρελάζουν τα νήπια, παρελάζουν τα Δημοτικά κι όλοι αυτοί καταχειροκροτούνται. Οι επιζώντες αγωνιστές για τις θυσίες τους, τα μικράκια για τη χάρη τους και τον αυθορμητισμό τους, οι Πόντιοι για την λεβεντιά τους και την ιστορία που κουβαλάνε, οι ομάδες ποδοσφαίρου για την αγωνιστικότητα τους και πάει λέγοντας. Καμία σχέση με "εθνικιστικό" παραλήρημα δηλαδή. Με λίγα λόγια, ένα μίγμα εθνικού εορτασμού και κοινωνικής συνεύρεσης. Παρελάζουν ειρηνικά οι νέοι (μεγάλη "πρόβα" για μετέπειτα "κινητοποιήσεις" με κοινό/ομαδικό στόχο), απολαμβάνουν οι μεγαλύτεροι. Και μετά, ένα μελίσσι ανθρώπων για καφεδάκι κάτω από τον ήλιο. Πού είναι το κακό?

 

Συμφωνω για μια αλλη φορα, Ζωπυρον αλλα και με αλλες που εγραψαν τη γνωμη τους υπερ της παρελασης!

Και να προσθεσω οταν λεμε περι καταργησης της παρελασης σε γιαγια ή παππου που εχασαν στενο συγγενη κατα τον πολεμο, βουρκωνουν τα ματια τους και λενε ''μα θα ξεχασετε τη θυσια τους και το φορο τιμης που τους πρεπε,ι για να εισαστε εσεις ελευθεροι και να διαπραγματευεστε την ελαχιστη εκδηλωση τιμης που απεμεινε; Πως τολματε;

Πριν γράψεις, σκέψου!

Πριν κατακρίνεις, περίμενε!

Πριν προσευχηθείς, συγχώρα!

Πριν παραιτηθείς, προσπάθησε!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για να είμαστε και λίγο τίμιοι, για το ότι δεν έχουμε ιστορική συνείδηση δεν φταίει μόνο το σχολείο. Εμείς τι κάνουμε για να αποκτήσουν τα παιδιά μας τέτοια συνείδηση? Μιλάμε στα παιδιά μας για την ιστορία μας? Τους λέμε τι έκαναν οι παππούδες μας? Τους πάμε στον άγνωστο στρατιώτη για να τους εξηγήσουμε τι είναι αυτά τα τοπονύμια που αναγράφονται στον τοίχο? Βεβαίως και το σχολείο έχει ευθυνη, αλλά έχουμε και εμείς.

 

Μιλώντας για το κριτήριο επιλογής των σημαιοφόρων, πάντα και παντού υπάρχει μία αδικία. Τι να πω κι εγώ που μια φορά που έπρεπε να είμαι σημαιοφόρος δεν μου έδωσαν τη σημαία γιατί ήμουν κοντή? Εκεί τα στύλωσα κι εγώ και δεν πήγα στην παρέλαση σαν παραστάτης γιΑΤΊ το θεώρησα άδικο. Δεν με απασχολεί πραγματικά ποιο είναι το σύστημα επιλογής, αρκεί να τηρείται απαρέγκλιτα. Δεν μπορεί να μην μου δίνεις εμένα τη σημαία επειδή είμαι κοντή, αλλά να την δίνεις σε έναν αλλοδαπό.

Απαραδεκτη η συγκεκριμενη ενεργεια, μπορουσες να το προχωρησεις το θεμα, με αναφορα στη δευτεροβαθμια. Ντροπη τους.

Πριν γράψεις, σκέψου!

Πριν κατακρίνεις, περίμενε!

Πριν προσευχηθείς, συγχώρα!

Πριν παραιτηθείς, προσπάθησε!

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζόμαστε να φοράμε άσπρο-μπλε και να κουνάμε τις σημαίες για να αισθανόμαστε όλοι Ελληνες ενωμένοι κάτω από τα ίδια ιδεώδη; Χωρίς αυτά δεν έχει ο άθρωπος αξίες και ιδεώδη; Δε μου εξηγείς πως σε ενωνει η παρέλαση με τους ηρωες...

 

Αν η κόρη μου θέλει να παρελάσει εννοείται πως δε θα της το απαγορέψω. Ο καθένας έχει την ελευθερία βούλησης και πράξης. Αλλά ευελπιστώ μέχρι τότε να είναι ένας σκεπτόμενος άνθρωπος με ανοιχτά μυαλά, χωρίς προκαταλήψεις και κόμπλεξ, να ξεχωρίζει τις αξίες της ζωής και να θελει να εξελίσσεται και αυτή και η χώρα της, είτε ζει εδώ είτε στο εξωτερικό, που θα είναι και το πιθανότερο....

Εύχομαι λοιπόν από μόνης της να αρνείται να συμμετέχει σε όλο αυτό και να ξεχωρίζει τι πραγματικά αξίζει και τι όχι.

 

Τέλος, μην είσαι τόσο αρνητική με τη νέα γενιά, δεν είναι όλοι φραπέ και λούφα. Όλα αυτά τα πιτσιρίκια που κατεβαίναν ειρηνικά στους δρόμους και δίνανε λουλούδια στους μπάτσους κάποια καλά στοιχεία θα έχουν, δε μπορεί....Απλά τα ιδανικά τους μπορεί να είναι τελείως διαφορετικά από τα δικά σου αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και λάθος.

 

Καθόλου δεν ήθελα να πω αυτό....ο καθένας έχει τα δικά του ιδανικά και αξίες και δε σημαίνει ότι οι δικές μου είναι σωστές και οι δικές σου λάθος. Για μένα ένας άνθρωπος που μένει κολλημένος στα σύμβολα, στη πατρίδα, στις παρελάσεις κτλ κτλ δεν είναι χαζός φυσικά αλλά δεν είναι και ανοιχτόμυαλος σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα τα οποία μπορεί και να είναι λάθος!

Και να τελειώσει εδώ το θέμα γιατί ο σκοπός μου δεν είναι η αντιπαράθεση, εσύ μιλάς να αγαπάει τους ομοεθνής του και θέλω να αγαπάει όλους τους ανθρώπους είτε ομοεθνής είτε όχι. Έτυχε να είμαι Ελληνίαδα, είμαι περήφανη αλλά το ίδιο θα είμουν και αν γεννιόμουν στο Μπαγκλαντές....δεν θα άλλαζε τίποτα στα αισθήματά μου!!

συμφωνώ, κι εγώ θέλω το παιδί μου πρώτα να είναι άνθρωπος και μετά οτιδήποτε άλλο, ναι αισθάνομαι υπερήφανη όπως κάθε άνθρωπος για την πατρίδα τους, αλλά επίσης αισθάνομαι άνθρωπος του κόσμου κι ας μην είμαι πολυταξιδεμένη, τα σύνορα είναι κάτι τόσο τυπικό και εφήμερο, και η ανθρώπινη ιστορία είναι γεμάτη αντιπαραθέσεις χωρίς νόημα για αυτό ακριβώς το τόσο εφήμερο, ή για θρησκείες ή για χρήματα,

το παιδί μου πραγματικά δεν ξέρω που θα επιλέξει να ζήσει, θέλω όμως να γίνει βαθειά ανθρωπιστής, να του εμφυσήσω πανανθρώπινες και διαχρονικές αξίες και να μην κολλάει στο χρώμα του δέρματος ή στη χώρα του διαβατηρίου ή στο θεό που πιστεύει καθένας

 

Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν και αυτές οι απαντήσεις. Άρα δεν είμαι η μόνη που αισθάνεται έτσι.

Δεν μου αρέσει να αισθάνομαι ότι για να αποδείξω κάτι πρέπει να κάνω συγκεκριμένα πράγματα. Είναι κάτι που με καταπιέζει και εμένα επειδή η παρέλαση δεν μου άρεσε και το σχολείο δεν μας επέτρεπε να μην παρελαύνουμε, καταπιεζόμουν και πήγαινα στην παρέλαση.

Αυτό βέβαια δεν το βλέπω ως λόγο να καταργηθούν, αλλά θα ήθελα να δω να καταργούν τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν τους μαθητές που βρίσκονται στην σημαία και να δώσουν μέσω κλήρωσης το δικαίωμα να μπορούν να συμμετέχουν όλοι στην σημαία.

 

eleanax, και σε μένα αρέσει να αισθάνομαι πολίτης του κόσμου, είναι τόσο ωραίο συναίσθημα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν και αυτές οι απαντήσεις. Άρα δεν είμαι η μόνη που αισθάνεται έτσι.

Δεν μου αρέσει να αισθάνομαι ότι για να αποδείξω κάτι πρέπει να κάνω συγκεκριμένα πράγματα. Είναι κάτι που με καταπιέζει και εμένα επειδή η παρέλαση δεν μου άρεσε και το σχολείο δεν μας επέτρεπε να μην παρελαύνουμε, καταπιεζόμουν και πήγαινα στην παρέλαση.

Αυτό βέβαια δεν το βλέπω ως λόγο να καταργηθούν, αλλά θα ήθελα να δω να καταργούν τον τρόπο με τον οποίο επιλέγουν τους μαθητές που βρίσκονται στην σημαία και να δώσουν μέσω κλήρωσης το δικαίωμα να μπορούν να συμμετέχουν όλοι στην σημαία.

 

eleanax, και σε μένα αρέσει να αισθάνομαι πολίτης του κόσμου, είναι τόσο ωραίο συναίσθημα.

Δε συμφωνω με το τελευταιο, δηλαδη χωρις καμια προσπαθεια, ο καθε τελευταιος, αδιαφορος, μαθητης να εχει την τιμη να σηκωνει τη σημαια, για την οποια πεφτουν σωματα στον πολεμο; Ισως οσοι βγαζουν πανω απο 19,5 και ισως να χανουν το προνομιο λογω πιθανης αδικιας να μη συμμετεχουν στη σημαια.

 

Και απο πισω να ακολουθουν αυτοι που κοπιασαν και δουλεψαν ολο το χρονο, με μεθοδο, σεβασμο, λαχταρα και στοχο; Σε τι κοινωνια θελουμε να ζουμε, οταν προαγουμε σε υψηλες θεσεις απο τωρα,μαθητες που μαθαινουν να αμοιβεται η τεμπελια τους ή η αδιαφορια τους; Οι ιδιοι θα απαιτουν αργοτερα ψηλες θεσεις στην κοινωνια, χωρις καμια προσπαθεια και θα μαθουν οτι δεν ισχυει το οτι το καλο με κοπο αποκταται...

 

Και ετσι φτανουμε στους σημερινους πολιτικους,οι οποιοι χωρις να αξιζουν, μπαινουν μπροστα στη σημαια μας! (για να διασκεδασουμε λιγο, το τραβω και λιγο παραπανω! ;) )

Πριν γράψεις, σκέψου!

Πριν κατακρίνεις, περίμενε!

Πριν προσευχηθείς, συγχώρα!

Πριν παραιτηθείς, προσπάθησε!

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνω με το τελευταιο, δηλαδη χωρις καμια προσπαθεια, ο καθε τελευταιος, αδιαφορος, μαθητης να εχει την τιμη να σηκωνει τη σημαια, για την οποια πεφτουν σωματα στον πολεμο; Ισως οσοι βγαζουν πανω απο 19,5 και ισως να χανουν το προνομιο λογω πιθανης αδικιας να μη συμμετεχουν στη σημαια.

 

Και απο πισω να ακολουθουν αυτοι που κοπιασαν και δουλεψαν ολο το χρονο, με μεθοδο, σεβασμο, λαχταρα και στοχο; Σε τι κοινωνια θελουμε να ζουμε, οταν προαγουμε σε υψηλες θεσεις απο τωρα,μαθητες που μαθαινουν να αμοιβεται η τεμπελια τους ή η αδιαφορια τους; Οι ιδιοι θα απαιτουν αργοτερα ψηλες θεσεις στην κοινωνια, χωρις καμια προσπαθεια και θα μαθουν οτι δεν ισχυει το οτι το καλο με κοπο αποκταται...

 

Και ετσι φτανουμε στους σημερινους πολιτικους,οι οποιοι χωρις να αξιζουν, μπαινουν μπροστα στη σημαια μας! (για να διασκεδασουμε λιγο, το τραβω και λιγο παραπανω! ;) )

 

Aνοίγεις μεγάλη κουβέντα :)!

Αλλά δεν βλέπω τον λόγο γιατί να συνδέεται ένα ιστορικό γεγονός, που αποτελεί εθνική εορτή με τις σχολικές επιδόσεις των μαθητών και γιατί πρέπει αυτό το γεγονός να είναι μια ευκαιρία να διακριθούν οι άριστοι μαθητές, ενώ υπάρχουν και άλλοι τρόποι, όπως π.χ το αριστείο το οποίο έτσι και αλλιώς δίνεται;

Μου κάνει όλο αυτό κάπως σαν μια επίδειξη και δεν μου αρέσει.

Δεν υπάρχουν αδιάφοροι ή τεμπέληδες μαθητές, αλλά τεμπέληδες και αδιάφοροι γονείς και εκπαιδευτικοί, οπότε δεν το βλέπω έτσι, ότι δεν θα πρέπει να αμείβονται οι τεμπέληδες.

Πιστεύω πως όταν γιορτάζεις και τιμάς την ιστορία σου δεν έχουν καμία σημασία οι σχολικές επιδόσεις και δεν μπορείς να κάνεις διακρίσεις.

Οι σχολικές επιδόσεις είναι κάτι προσωπικό για τον καθένα και δεν θα πρέπει να επιδεικνύονται κρατώντας π.χ την σημαία, δεν χρειάζεται να τις ξέρουν όλοι.

Οι υψηλές θέσεις στην κοινωνία ποιες είναι;

Εννοείς στον επαγγελματικό χώρο, γιατί για εμένα προσωπικά δεν υπάρχουν υψηλές θέσεις, άλλα μόνο θέσεις, οι οποίες στα μάτια μου φαντάζουν όλες το ίδιο χρήσιμες.

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνω με το τελευταιο, δηλαδη χωρις καμια προσπαθεια, ο καθε τελευταιος, αδιαφορος, μαθητης να εχει την τιμη να σηκωνει τη σημαια, για την οποια πεφτουν σωματα στον πολεμο; Ισως οσοι βγαζουν πανω απο 19,5 και ισως να χανουν το προνομιο λογω πιθανης αδικιας να μη συμμετεχουν στη σημαια.

 

Και απο πισω να ακολουθουν αυτοι που κοπιασαν και δουλεψαν ολο το χρονο, με μεθοδο, σεβασμο, λαχταρα και στοχο; Σε τι κοινωνια θελουμε να ζουμε, οταν προαγουμε σε υψηλες θεσεις απο τωρα,μαθητες που μαθαινουν να αμοιβεται η τεμπελια τους ή η αδιαφορια τους; Οι ιδιοι θα απαιτουν αργοτερα ψηλες θεσεις στην κοινωνια, χωρις καμια προσπαθεια και θα μαθουν οτι δεν ισχυει το οτι το καλο με κοπο αποκταται...

 

 

Λες ο Κολοκοτρώνης και ο Μακρυγιάννης να εκτιμούσαν την αξία των ανθρώπων που κρατούν την ελληνική σημαία βάσει των σχολικών τους επιδόσεων και να ζητούσαν 19,5 και πάνω για να τους θεωρήσουν άξιους;

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Οχι αλλά σίγουρα είχαν και αυτοί τα πρωτοπαλίκαρά τους που πέρασαν τα ονοματα τους στην ιστορία.Οι άλλοι ήταν άχρηστοι δηλαδή επειδή δεν αναφέρθηκαν? Τιμάς το σύνολο όχι καταναγκαστικά μεμονομένα πρόσωπα.Οσο για τους καλύτερους μαθητές είναι ο τρόπος επιβράβευσης των κόπων τους,αυτών που έκαναν περισσότερη προσπάθεια από τους υπολοιπους και ήταν κίνητρο για τους πρώτους μαθητές να κονταροχτυπηθούν με τα δέκατα πάνω από το 19 για την σημαία τουλάχιστον στο σχολείο που πήγαινα εγώ.Και τώρα έτσι όπως είναι τα πράγματα, που μας κάνουν κουμάντο οι ξένοι θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν εκδηλωσεις που μας ενώνουν σαν λαό.Κατά την γνώμη μου για να μάθει κάποιος να είναι πολίτης του κόσμου πρέπει πρώτα να μάθει να είναι πολίτης της χώρας του.

U5gcp2.png

Eρωτεύτηκα!!!

Link to comment
Share on other sites

Οχι αλλά σίγουρα είχαν και αυτοί τα πρωτοπαλίκαρά τους που πέρασαν τα ονοματα τους στην ιστορία.Οι άλλοι ήταν άχρηστοι δηλαδή επειδή δεν αναφέρθηκαν? Τιμάς το σύνολο όχι καταναγκαστικά μεμονομένα πρόσωπα.Οσο για τους καλύτερους μαθητές είναι ο τρόπος επιβράβευσης των κόπων τους,αυτών που έκαναν περισσότερη προσπάθεια από τους υπολοιπους και ήταν κίνητρο για τους πρώτους μαθητές να κονταροχτυπηθούν με τα δέκατα πάνω από το 19 για την σημαία τουλάχιστον στο σχολείο που πήγαινα εγώ.

 

 

Απλά, όταν οι ήρωες που σήκωσαν το λάβαρο της επανάστασης ήταν αγράμματοι και ας πούμε χαμηλού φυσικού αναστήματος, θεωρώ ότι είναι εντελώς αυθαίρετο να απαιτούμε οι άνθρωποι που θα τους τιμήσουν να πρέπει υποχρεωτικά να είναι καλοί μαθητές και ψηλοί.

 

Αυτό για μένα δείχνει πόσο μακριά βρίσκονται τα ιδανικά μας από αυτά τα ίδια ιδανικά που υποτίθεται ότι τιμούμε.

 

ΥΓ Οι σχολικές επιδώσεις των μαθητών είναι κάτι που αφορά τη δική τους προσπάθεια για τη δική τους εξέλιξη. Δεν είναι κάτι που απαιτεί την απόδοση τιμής από την υπόλοιπη κοινωνία, ειδικά σε επίπεδο δεκάτων βαθμολογίας.

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου για να μάθει κάποιος να είναι πολίτης του κόσμου πρέπει πρώτα να μάθει να είναι πολίτης της χώρας του.

 

Το παρά πάνω δεν το καταλαβαίνω , το πως το εννοείς;

Πως μαθαίνει κανείς να είναι πολίτης της χώρας του;

Υπάρχει κάποιος τρόπος; Τι θα πει της χώρας του;

 

Για μένα ισχύει όπου γης και πατρίς!

Link to comment
Share on other sites

Οι σχολικές επιδόσεις είναι μία προσπάθεια των παιδιών και αυτά που προσπαθούν περισσοτερο, σαφώς και θα πρέπει να αμοίβονται.

Ένα παιδί δηλαδηή που είναι αδιάφορο θα έχει τα ίδια δικαιώματα με κάποιο που αγωνίζεται? Μέγα λάθος....και άδικο για το δευτερο παιδί (και γιατί να συνεχίσει να το κάνει αφού όλοι την ίδια αντιμετώπιση έχουμε?) αλλά και καταστροφικό για το πρώτο παιδί (ποτέ δεν θα έχει κίνητρο να κάνει κάτι καλύτερο για τον εαυτό του)

Σίγουρα η σχολική επίδοση δεν προκαθορίζει τη μελλοντική πορεία των παιδιών αλλά δείχνει ποιά παιδιά έχουν μάθει να προσπαθούν. Και αυτό πρέπει να επιβραβεύεται.

Ο Κολοκοτρώνης και ο Μακρυγιάννης δεν ήξεραν από σχολικές επιδόσεις, όχι! Αλλά δεν ήξεραν επίσης ότι κάποια στιγμή ο προσπαθών περισσοτερο δεν θα αναγνωρίζεται. Αυτοί οι ήρωες χάρισαν τη ζωή τους, ήταν μέγιστη η προσπάθεια τους....τουλάχιστον τιμούνται! ...πάλι καλά....

Φέτος ήταν η πρώτη φορά που παρέλασε ο μεγάλος μου γιος (πρωτάκι). Ένιωσα μεγάλη υπερηφάνεια για το έθνος μου παρ΄όλην αυτην την οικονομοκή και πολιτκή κατάντια.

Είναι στο χέρι μας να κρατήσουμε τα θετικά και τα προτερήματα των προγόνων μας, την προσπάθεια τους και τον αγώνα τους, και όχι να χρησιμοποιούμε την 'καραμέλα' πόσο άχρηστοι είναι οι νεοέλληνες ώστε να μην φοβόμαστε να αχρηστευτούμε και εμείς.

Η νεολαία εξακολουθεί να θέλει πρότυπα, όραμα, παραδείγματα.....μια οικονομική κρίση και πολλά πολιτικά σκάνδαλα δεν απαξιώνουν την κληρονομιά μας...αρκεί βέβαια να την εκτιμούμε και να την χρησιμοποιούμε και εμείς ως πρότυπο - όραμα.

''δεν ξέρω τι αξίζει πιο πολύ, η ειρήνη ή η αγωνία της ψυχής μας...'

Link to comment
Share on other sites

Το παρά πάνω δεν το καταλαβαίνω , το πως το εννοείς;

Πως μαθαίνει κανείς να είναι πολίτης της χώρας του;

Υπάρχει κάποιος τρόπος; Τι θα πει της χώρας του;

 

Για μένα ισχύει όπου γης και πατρίς!

Ναι για μένα όμως δεν ισχύει το όπου γης και πατρίς.Η 'γη' μπορεί να είναι οπουδήποτε η πατρίδα είναι πάντα μια.

Αναφέρθηκε παραπάνω το πολίτης του κόσμου αλλά δεν το έκανα παρέθεση το σχόλιο της κοπέλας γιατί δεν ήθελα να απαντήσω μόνο σε αυτό.Εγώ λοιπόν θεωρώ ότι έχω μια αρχή, ένα σημείο αναφοράς, ένα χαρακτηριστικό όπως θές πάρτο..είμαι Ελληνίδα.Για να μάθω λοιπόν να τιμώ και να σέβομαι τις πατρίδες των άλλων πρέπει αρχικά να μάθω να σέβομαι την δικιά μου.

U5gcp2.png

Eρωτεύτηκα!!!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...