Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

  goody είπε:
Θα ρωτάει ο διευθυντής το εξάχρονο αν θέλει να πάει σχολειο;

Το εξάχρονο; Που βλέπει την μανούλα του σαν Θεά και είναι τόσο εύκολα χειραγωγίσιμο, πιστεύεις θα έχει διαμορφώσει δική του άποψη για κάτι άγνωστο σε αυτό και θα μπορεί να ορθώσει και ανάστημα στη βούληση και στις πεποιθήσεις της μαμάς του για το 'κακό' σχολείο με τα κακά παιδιά που θα σε βαράνε και τους άσχετους δασκάλους που φωνάζουν και δεν θα σε προσέχουν;;; Μην σου φανεί υπερβολική η εικόνα, αυτή την εικόνα παρουσιάζεται για τα σημερινά σχολεία!

 

Εμενα ο δικος μου γιος παντως...που μονο τα καλυτερα του εχω πει για το σχολειο...αν τον ρωτησει κανεις...με βεβαιοτητα θα πει ότι προτιμάει να καθεται σπιτι από το να πηγαινει σχολειο.Και δε νομιζω ότι είναι η εξαιρεση του κανονα.Αλοιμονο αν μπορει το εξαχρονο να συνειδητοποιησει την αξια και τα οφέλη του σχολικου περιβάλλοντος ώστε να λαβουμε υποψιν και την αποψη του.Αν είναι ετσι να τα ρωτάμε κι αν θελουν να πηγαινουν στο γιατρο.

 

Οσο για bullying...ένα παιδι που υφίσταται κατι τετοιο χρειαζεται τη βοηθεια ειδικου...όχι να κλειστει στο σπιτι με τη μαμα και το μπαμπα.Παιδια που γινονται θυματα bullying είναι κυριως παιδια εσωστρεφή,μοναχικα...το να τα κλεισεις και στο σπιτι απορω πως θα τα βοηθησει να αντιμετωπισουν/ξεπερασουν τέτοιες συμπεριφορες.Τελος ακομα κι αν δεχτούμε ότι για ένα παιδι που δεχεται bullying...το hs θα μπορουσε να βοηθησει (:confused::confused::confused:),αυτό είναι κατι εντελως διαφορετικο.Αλλο είναι να επιτραπει hs λογω καποιου ιατρικου ή αλλου προβλήματος που αντιμετωπιζει ένα παιδι στα πλαισια του σχολειου και άλλο είναι η μαμα να αποφασιζει από μονη της ότι δε θα στειλει καθολου το παιδι σχολειο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  Niki81 είπε:
Εμενα ο δικος μου γιος παντως...που μονο τα καλυτερα του εχω πει για το σχολειο...αν τον ρωτησει κανεις...με βεβαιοτητα θα πει ότι προτιμάει να καθεται σπιτι από το να πηγαινει σχολειο.Και δε νομιζω ότι είναι η εξαιρεση του κανονα.Αλοιμονο αν μπορει το εξαχρονο να συνειδητοποιησει την αξια και τα οφέλη του σχολικου περιβάλλοντος ώστε να λαβουμε υποψιν και την αποψη του.Αν είναι ετσι να τα ρωτάμε κι αν θελουν να πηγαινουν στο γιατρο.

 

 

Ακριβως! Για φαντασου να του πιπιλησεις και λιγο το μυαλο σχετικα με το ποσο τρομακτικο μπορει να ειναι το σχολειο, οι κακοι δασκαλοι και συμμαθητες, μακρια απο την ζεστη φωλια του σπιτιου και της μανουλας!

 

Πραγματικα σκεφτομαι αυτο το 8χρονο κοριτσακι και λυπαμαι, πως θα προσαρμοστει τωρα; Σε τι περιπετεια και θλιψη το βαζει η μαμα του.

Δεν κινδυνευε απο τιποτα, δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα και λογο για να της ειναι απαραιτητο το hs, τοσο απαραιτητο που να ρισκαρει να την κυνηγήσει το κρατος νομικα κιολας! Οχι απλα δεν θελω να την στηριξω, θυμωνω κιολας που χρησιμοποιήσε το παιδί της για εγωιστικους καθαρα λογους!

Link to comment
Share on other sites

  Daenerys_T είπε:
Επίσης όταν λέμε για homeschooling πως το εννοούμε ακριβώς; Με δασκάλους στο σπίτι ή με μια μαμά έτοιμη για όλα, με χρόνο και γνώσεις επί παντός επιστητού;

 

Η διαχειρίστρια στα δικά της μηνύματα τάσσεται υπέρ της διδασκαλίας από τις απλές μαμάδες.

Η συγκεκριμένη όμως για την οποία γίνεται ο ντόρος, δηλώνει εκπαιδευτικός. Ούτε ξέρω αν έχει ασκήσει στην πραγματικότητα το επάγγελμα.

 

Κορίτσια απ' όπου κι αν το πιάσουμε είναι άκυρο. Νομικά, λογικά, παιδαγωγικά αλλά και ηθικά. Νιώθω πως έχουμε εξαντλήσει το θέμα, δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν σφοδρότερα επιχειρήματα απ' όλα αυτά που αναφέρατε. Και πόσο μάλλον όταν προέρχονται από Νομικούς, από Παιδαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, πλην των απλών μαμάδων.

 

Να πω και μια κακία; επάνω εκεί στη διαφήμιση που έχετε αναρτήσει για το ζήτημα αυτό, έχει πολλά ορθογραφικά λάθη. :mrgreen: Υποθέτω πως το έγραψε κάποιος/α υποστηρικτής της δράσης ο/η οποίος/α νιώθει τον εαυτό του/της επαρκή για να κάνει hs στο δικό του/της παιδί.

Να τι εννοώ:

κατοίκον = κατ'οίκον

Πρίν = Πριν

εισαγγελεία = εισαγγελία

αθηνών = Αθηνών

ευρωπαικό = Ευρωπαϊκό

 

Συγνώμη αλλά ήταν πολύ προκλητικό... :cool:

Link to comment
Share on other sites

  xena είπε:
Η διαχειρίστρια στα δικά της μηνύματα τάσσεται υπέρ της διδασκαλίας από τις απλές μαμάδες.

Η συγκεκριμένη όμως για την οποία γίνεται ο ντόρος, δηλώνει εκπαιδευτικός. Ούτε ξέρω αν έχει ασκήσει στην πραγματικότητα το επάγγελμα.

 

Κορίτσια απ' όπου κι αν το πιάσουμε είναι άκυρο. Νομικά, λογικά, παιδαγωγικά αλλά και ηθικά. Νιώθω πως έχουμε εξαντλήσει το θέμα, δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν σφοδρότερα επιχειρήματα απ' όλα αυτά που αναφέρατε. Και πόσο μάλλον όταν προέρχονται από Νομικούς, από Παιδαγωγούς, Εκπαιδευτικούς, πλην των απλών μαμάδων.

 

Να πω και μια κακία; επάνω εκεί στη διαφήμιση που έχετε αναρτήσει για το ζήτημα αυτό, έχει πολλά ορθογραφικά λάθη. :mrgreen: Υποθέτω πως το έγραψε κάποιος/α υποστηρικτής της δράσης ο/η οποίος/α νιώθει τον εαυτό του/της επαρκή για να κάνει hs στο δικό του/της παιδί.

Να τι εννοώ:

κατοίκον = κατ'οίκον

Πρίν = Πριν

εισαγγελεία = εισαγγελία

αθηνών = Αθηνών

ευρωπαικό = Ευρωπαϊκό

 

Συγνώμη αλλά ήταν πολύ προκλητικό... :cool:

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

  elenip είπε:

Επίσης στα πλαίσια της ελευθεροτυπίας που θίχτηκε από την διαχείριση θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

ο όρος "στηρίζουμε" ειναι αδόκιμος καθώς εάν αφορά σε προσωπική επιλογή ατόμου της διαχείρισης θα έπρεπε να είναι "στηρίζω και διαδίδω"..

ο πληθυντικός αριθμός αφορά και τα μέλη, εκ των οποίων πολλοί όχι μόνο δεν στηρίζουμε αλλά και αποδοκιμάζουμε, στα πλαίσια της τήρησης των Νόμων και του συντάγματος... για το λόγο αυτό παρακαλώ όπως αφαιρεθεί καθώς είναι αυθαίρετος...

 

Θα υπερθεματίσω. Όχι ότι θα αλλάξει κάτι, βέβαια, αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται.

 

  miriki είπε:
Εγώ πάλι θα ήθελα να δω τέτοια μαχητικότητα και ακτιβισμό για τα αμέτρητα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία, για την ανύπαρκτη χρηματοδότηση (έρχεται χειμώνας και λόγω κάπιταλ κοντρόλς και δημοσιονομικής κατάρρευσης, δεν μπορεί να αγοραστεί πετρέλαιο από πολλά σχολεία), για τα αναλυτικά προγράμματα, για τα βιβλία, για την απαράδεκτη αναλογία παιδιών ανά εκπαιδευτικό, για τη φρικτή κτιριακή κατάσταση, για τη μη μόνιμη παρουσία καθαριστριών στα σχολεία, για την απουσία φυλάκων και σχολικών τροχονόμων, για την ανεπαρκή υποστήριξη των σχολικών μονάδων από κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, νοσηλευτές και που να πιάσω την ειδική αγωγή, τη διαπολιτισμικότητα, την καλλιτεχνική παιδεία, τη διαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών την εκπαίδευση και επιμόρφωση των διευθυντών και των άλλων στελεχών.....

 

Υπάρχουν σχολεία που ακόμη δεν έχουν ανοίξει και υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να φοιτήσουν γιατί τους λείπει η υποστήριξη που χρειάζονται. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους και κανένας να καλύψει τη θέση τους...

 

Είμαι υπέρ των εναλλακτικών προσεγγίσεων στη μαθηση. Όνειρό μου είναι να βρεθώ σε ένα νηπιαγωγείο και να λειτουργήσουμε όπως τα σχολεία της Reggio Emilia και αυτό να γενικευτεί με την εξασφάλιση κατάλληλων συνθηκών. Είμαι κατά του hs για πολύ συγκεκριμένους λόγους (τους έχω αναφέρει στο παρελθόν), αλλά υπέρ του δικαιώματος των ανθρώπων να διεκδικούν τα θέλω τους. Μέσω των νόμιμων διαδικασιών.

 

Το παιδί αυτό απέχει τρία χρόνια από την υποχρεωτική εκπαίδευση και υποθέτω έχουν γίνει όλες οι σχετικές ενέργειες (μένει να το δούμε από τα σχετικά έγγραφα). Επομένως οι υπηρεσίες δεν έδρασαν και ακαριαία από προκατάληψη... Δε συμφωνώ με την απομάκρυνσή του από το σπίτι του, όμως αυτό πραγματικά είναι επιλογή της μητέρας του εν τέλει. Φοβάμαι ότι το τελικό ζήτημα ανάγεται στον εγωισμό των εμπλεκόμενων ενηλίκων να αποδείξουν ποιος έχει δίκιο. ίσως και να εξαντλήθηκε η αυστηρότητα, δεν το ξέρω, αν και κρίνοντας από αυτά που λέει η εμέ μάλλον όχι.

 

Κι εγώ θα ήθελα να δω τέτοιες δράσεις, αλλά σίγουρα δε θα ξεκινήσουν από εδώ. Σε κάθε περίπτωση, ήθελα να τονίσω την πολύ σωστή παρατήρηση, ότι, από τα συμφραζόμενα προκύπτει πως το συγκεκριμένο παιδί ήδη έχει "στην πλάτη του" κάποια χρόνια homeschooling, καθώς θα έπρεπε κανονικά να παρακολουθεί, σύμφωνα με την ηλικία του, την 2α δημοτικού.

 

Ερώτηση κρίσεως: Από πού πήρε το παιδί βεβαίωση φοίτησης για αυτές προηγούμενες τάξεις; Ποιος το εξέτασε, να δει αν έχει αφομοιώσει την ύλη;

 

  malecon είπε:
Παραπλανητικό και το άρθρο του φόρουμ http://parents.org.gr/news/a611 ....

 

"....

Στο εξωτερικό αυτή η επιλογή είναι απολύτως νόμιμη ......"

 

Με ένα απλό search στο google μπορούμε να πληροφορηθούμε πως δεν είναι μόνο η κακιά και αιώνες πίσω Ελλάδα που απαγορεύει το hs, αλλά και πολλά άλλα κράτη (όπως η Γερμανία), τα οποία κατά πώς μας συμφέρει πάντα χρησιμοποιούμε ως παραδείγματα.

Επίσης σε πολλά άλλα κρατη το hs επιτρέπεται υπό προϋποθέσεις.

 

Τελικά θέλουμε να ενημερώνουμε ή να δημιουργούμε εντυπώσεις? :confused:

 

malecon το ξέρεις όπως το ξέρουμε όλα τα παλιά μέλη. Σκοπός του φόρουμ είναι κατεξοχήν να προωθεί τις δοξασίες των ιδρυτών του, κυρίως περί διαφορετικότητας - πάσης φύσεως - προκειμένου να προλειάνει το έδαφος για αλλαγές οι οποίες δεν είναι επιθυμητές/αποδεκτές από το κοινωνικό σύνολο. Πολύ συχνά μάλιστα, παραπληροφορώντας και προσπαθώντας να χειραγωγήσει και να κατευθύνει τις γνώμες των μελών του. Μπορώ να μιλήσω και με συγκεκριμένα παραδείγματα.

 

Σκοπός όσων από εμάς διαφωνούμε με την κοσμοθεωρία των ιδρυτών του, αλλά, παρά τις τόσες αντιπαραθέσεις, δε σταματήσαμε τη συμμετοχή μας, είναι ακριβώς να αναδεικνύουμε ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως προσπαθεί η διαχείριση να μας πείσει ότι είναι ή ότι θα έπρεπε να ειναι.

 

Αυτό το τελευταίο είναι και η απάντησή μου στη skountoufla, που έθεσε αυτόν τον προβληματισμό

  skountoufla είπε:

Πού γίναμε ξαφνικά μέλη? Σε έναν αδικαιολόγητο παροξυσμό υπέρ της παρανομίας? Κάτω από ποια στέγη κάθεστε και συζητατε εδώ και δυο μέρες, έχετε καταλάβει? Μας καλώ όλους να προβληματιστούμε για την ουσία και την αξία της συμμετοχής μας στο forum και το μέλλον της.

 

  miriki είπε:
Ελένη ο αριθμός των ανθρώπων που υποστηρίζουν μια άποψης δεν επικυρώνει την ορθότητά της απαραίτητα. Όπως χαρακτηριστικα μας έλεγε και ένας καθηγητής στο Πανεπιστήμιο "και οι ναζί πολλοί ήταν, αλλά δεν είχαν δίκιο".

 

Οι αντιφρονούντες αυτών όμως, που πολέμησαν και νίκησαν το σκοτάδι του ναζισμού, ήταν πολλοί, πολλοί περισσότεροι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  peony είπε:
Επειδή λοιπόν, έγραψα και εγώ και οχι μόνο ο ασχετος δημοσιογράφος το "χωρίς δίκη" και έχω και κάτι παραπάνω στοιχειωδεις νομικές γνώσεις, θελω να ξαναπω ότι (α) δεν συμφωνώ με το homeschooling αλλά (β) θεωρώ υπερβολική και δυσανάλογη την αντίδραση του εισαγγελέα, έτσι όπως την διάβασα στον Τύπο. Μακάρι να προέβαινε και σε άλλες καταστάσεις τόσο άμεσα σε τέτοιες ενέργειες.

 

Έτσι το βλέπω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

  Αγγελίνα_2 είπε:

Οι αντιφρονούντες αυτών όμως, που πολέμησαν και νίκησαν το σκοτάδι του ναζισμού, ήταν πολλοί, πολλοί περισσότεροι.

 

Εμπρός Αγγελίνα, ας παλέψουμε ενάντια στο σκοτάδισμό της τρομερής και φοβερής GREEKMOM!!!

 

Κανείς δεν ξέρει ως που μπορεί να φτάσει!!!!

 

* Δηλαδή, σχεδόν κανείς. Εμείς έχουμε μια υποψία...:cool:

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Ο δρόμος μπροστά στο σπίτι μου έγινε ξαφνικά μονόδρομος. Είναι εντελώς παράλογο και άβολο για όλη την περιοχή. Οι κάτοικοι κινηθήκαμε με διαμαρτυρίες, με επικοινωνία με το δήμο κτλ κτλ. Μια διαδικασία που παίρνει χρόνο. Αυτή όμως είναι η ενδεδειγμένη.

 

Το να πάρω το αυτοκίνητο και να πάω αντίθετα σε μονόδρομο, είναι παράνομο. Δε μπορώ να τα βάλω με τον τροχονόμο αν με πιάσει και μου πάρει το δίπλωμα. Ούτε να του πω πως σε άλλες περιπτώσεις στην Ευρώπη δε θα έκαναν αυτό το δρόμο, μονόδρομο. Ο τροχονόμος εφαρμόζει το νόμο. Οι νομικές διαδικασίες είναι ενδεδειγμένες, άσχετα με την προσωπική του γνώμη. Μπορεί και ο ίδιος να θέλει αυτό το δρόμο διπλής κατεύθυνσης. Ούτε πρέπει να κάνει τα "στραβά μάτια" αν θέλει να είναι ευσυνείδητος.

 

Πόσο μάλλον αν αυτά τα πράγματα αφορούν παιδιά.

 

Μαρία, θεωρώ πως είναι επιχείρημα εντυπωσιασμού αυτό που λες πως μπορούν να ρωτήσουν το παιδί τι θέλει. Σε αυτές τις ηλικίες τα παιδιά "θέλουν" λίγο-πολύ, αυτά που τους λένε οι γονείς. Ειδικά ένας γονιός που έχει μια "πετριά" θα δεις να την περνά στο παιδί του όσο παράξενη κι αν φαίνεται αυτή. Αφού λοιπόν μπορούν να περάσουν ακόμα και παράδοξα πράγματα στα παιδιά, είναι δυνατόν πραγματικά να μπορεί να αποφασίσει το παιδί τι θέλει για την εκπαίδευσή του; Ξέρει τι είναι το κάθε σύστημα; Κι εμένα αν ρώταγαν το παιδί μου... με τη μαμά ή έξω στο άγνωστο... "με τη μαμά" θα απαντούσε γιατί το "άγνωστο" θα του φαινόταν κάπως παράξενο.

 

 

Θεωρώ πως η υποστήριξη ενός νόμιμου δικαιώματος είναι οκ. Αλλά η στήριξη ενός ανθρώπου που παρανομεί... δεν είναι οκ. Δεν υπάρχει νόμος για αυτό. Δε λέμε πως το παρεντς παρανομεί, αλλά μου χτυπά άσχημα.

Ναι στη διεκδίκηση οποιουδήποτε δικαιώματος με νόμιμο τρόπο.

Όχι όμως στην ηρωοποίηση οποιουδήποτε παράνομου που "εξυπηρετεί" έναν σκοπό. Άκομψη η παρότρυνση για στήριξή της. Μήπως έμμεσα παροτρύνονται και άλλοι γονείς για να παρανομήσουν; Το θεωρώ λιγάκι ανευθυνότητα που προκύπτει από κάποιον ενθουσιασμό. Βλέπουμε το στόχο δηλαδή και χρησιμοποιείται κάθε μέσο. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Δε μου άρεσε ποτέ, ούτε και τώρα.

 

 

Προσωπικά ΔΕ με πείθει η όποια "τέλεια" εφαρμογή του hs, αν δε ληφθεί μέριμνα για να διαφυλάσσεται ένα παιδί από κακοποιήσεις. Δε θα ήθελα να υπάρχει παραθυράκι νόμου για να δημιουργούνται νέα "Κωσταλέξη" και με την ανοχή του νόμου. Ούτε θα ήθελα να έχει δικαίωμα ο κάθε διεστραμμένος παιδόφιλος να διαλέγει hs για το παιδί του. (Δε λέω πως όποιος κάνει hs κακοποιεί τα παιδιά. Αλλά αν κάποιος έχει αυτή τη διαστροφή... τότε πραγματικά του δίνουμε ένα καταπληκτικό τρόπο να δράσει ανενόχλητος).

 

 

 

Εύκολο να διδάξεις το παιδί σου;!

Τι έχει κάνει ένας δάσκαλος στις σπουδές του;!

Τι έχει μάθει ο δάσκαλος που δε μπορεί να το κάνει ο γονιός;!

Αλήθεια τα πιστεύεις αυτά;;;;; !!!!!!!

 

Εκπαιδευτικός είμαι.

Παιδαγωγικά έκανα.

Τα ψάχνω ακόμα.

Κι όσο διαβάζω, τόσο αντιλαμβάνομαι πόσο ΛΙΓΑ ξέρω!!!

 

 

Λόγω ενός δασκάλου "στραβού" που ΕΤΥΧΕ στο ένα μου παιδί -ενώ η πλειοψηφία των δασκάλων είναι επαρκέστατοι!!- αναγκάστηκα να αναλάβω το απόγευμα να διδάσκω εγώ το παιδί μου. Μιλάμε για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Σε πληροφορώ, είναι ΔΥΣΚΟΛΟ !!! Με μια ματιά δε φαίνεται. Μα αν θέλεις να κάνεις ουσιαστική και σοβαρή δουλειά, ΔΕ γίνεται! Ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσεις στο παιδί, η έλλειψη εμπειρίας για τις νοητικές δεξιότητες της εκάστοτε ηλικίας, το εύρος σκέψης, την ταχύτητα ωρίμανσης, το πόσο θα επιμείνεις, τα μέσα που θα χρησιμοποιήσεις, και χίλιους άλλους δύο παράγοντες που μεταβάλλονται ΣΥΝΕΧΩΣ με την ηλικία του παιδιού, δε νομίζω πως ενας γονιός μπορεί να προλάβει να τους αφομοιώσει!!!

 

Αν μου πεις για διδασκαλία εφήβων; Φυσικά είναι κάτι που μπορώ να το κάνω με κλειστά μάτια! Γιατί; Γιατί υπάρχει εμπειρία, όχι ενός, αλλά χιλιάδων παιδιών που έχουν περάσει από τα χέρια μου.

Να μου πεις να διδάξω ένα παιδάκι στο δημοτικό; Όχι... δε μπορώ. Να συμπληρώσω, ναι. Να βοηθήσω, ναι. Να εξηγήσω, ναι... αυτά τα μπορώ. Να το διδάξω τα πάντα συστηματικά, όχι δε γίνεται! Φέτος την α' δημοτικού, του χρόνου τη β' κτλ κτλ... όχι.

 

Επίσης, ξέρεις ΠΟΣΕΣ δεξιότητες των παιδιών μου αναδείχθηκαν μέσα από το σχολείο και δεν πήγαινε το μυαλό μου πως μπορούσαν τα παιδιά μου να το κάνουν; Δε θες να μάθεις!!

 

Με λίγα λόγια, ένας δάσκαλος είναι κατά πολύ πιο έμπειρος, αποτελεσματικός, ακριβής για το σκοπό αυτό. Ακόμα και hs να γίνεται, χρειάζεται δάσκαλο με πτυχίο και όχι τον όποιο γονιό πιστεύει πως μπορεί να το κάνει!! Οι ημιμαθείς συνήθως έχουν αυτή την αίσθηση πως μπορούν να κάνουν τα πάντα τέλεια. Το χειρότερο δηλαδή που μπορεί να συμβεί!!!!

 

 

 

 

Αν μία μαμά νομίζει πως ξέρει το παιδί της και πως είναι ικανή για όλα... καλύτερα να ψαχτεί. Η έλλειψη εμπιστοσύνης προς το κοινωνικό σύνολο, δείχνει μάλλον παθολογία και όχι προοδευτικότητα. To hs υφίσταται για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για να επεκταθεί, θα πρέπει να εξυπηρετεί το συμφέρον του παιδιού. Αυτό το τελευταίο, νομίζω πως απέχει μακράν από την όποια ματαιοδοξία του γονιού που θέλει ο ίδιος να διδάξει το παιδί του.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Aimee... (αν σε είχα μπροστά μου, θα σε φίλαγα!! :) ) Η τοποθέτησή σου πραγματικά είναι τόσο ακριβής και εύστοχη!!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

  alcyon είπε:

...Αν μία μαμά νομίζει πως ξέρει το παιδί της και πως είναι ικανή για όλα... καλύτερα να ψαχτεί. Η έλλειψη εμπιστοσύνης προς το κοινωνικό σύνολο, δείχνει μάλλον παθολογία και όχι προοδευτικότητα. To hs υφίσταται για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για να επεκταθεί, θα πρέπει να εξυπηρετεί το συμφέρον του παιδιού. Αυτό το τελευταίο, νομίζω πως απέχει μακράν από την όποια ματαιοδοξία του γονιού που θέλει ο ίδιος να διδάξει το παιδί του.

 

Πιστεύω κι εγώ ότι ένας άνθρωπος που θέλει να απομονώσει το παιδί του από την κοινωνική ομάδα που ανήκει, που θεωρεί εαυτόν τον Μόνο επαρκή και ικανό για όλα όσα αφορούν το παιδί, που είναι διατεθειμένος να απαρνηθεί (προφανώς) πολλές δικές του ανάγκες και δραστηριότητες για να "φορέσει" αυτό το ρόλο που... που... που... όλα αυτά που αναλύσατε

 

Έχει ανάγκη από τη βοήθεια ψυχολόγου.

Αλλιώς, υπάρχει ο κίνδυνος το παιδί να αποκτήσει μια μέρα την ανάγκη ψυχιάτρου.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Περσι ο γιος μου πηγαινε προνηπιο...πρωτη φορα που πηγε σχολειο.Για μηνες πριν ξεκινησει το προνηπιο προσπαθουσα να του μαθω τις εποχες και τους μηνες...ανεπιτυχως.Παρεπιπτοντως εχω τελειωσει πανεπιστημιο...αλλα αλοιμονο δεν χρειαζονται πτυχια για να ξερεις τους μηνες.Τις εποχες και τους μηνες μια χαρα τους ηξερα ΕΓΩ...αυτό που δεν ηξερα ηταν πως να τα μαθω αυτά στο παιδι.

 

Όταν ξεκινησε το προνηπιο...την πρωτη κιολας εβδομαδα ετυχε να εχουν ως θεματικη ενοτητα τις εποχες.Μεσα σε πεντε μερες λοιπον ο μικρος ειχε μαθει απταιστα τις εποχες και τους μηνες.Προφανως η εμπειρια της δασκάλας ηταν ακριβως αυτό που εγω δεν ειχα.Οταν ετυχε να το συζητησω αυτό μαζι της...μου ειπε ακριβως το ιδιο.Οτι φαινοταν στο παιδι η δουλεια που είχαμε κανει από το σπιτι...αλλα ηταν η εμπειρια η δικη της που επαιξε καθοριστικο ρολο.

Link to comment
Share on other sites

  Niki81 είπε:
Περσι ο γιος μου πηγαινε προνηπιο...πρωτη φορα που πηγε σχολειο.Για μηνες πριν ξεκινησει το προνηπιο προσπαθουσα να του μαθω τις εποχες και τους μηνες...ανεπιτυχως.Παρεπιπτοντως εχω τελειωσει πανεπιστημιο...αλλα αλοιμονο δεν χρειαζονται πτυχια για να ξερεις τους μηνες.Τις εποχες και τους μηνες μια χαρα τους ηξερα ΕΓΩ...αυτό που δεν ηξερα ηταν πως να τα μαθω αυτά στο παιδι.

 

Όταν ξεκινησε το προνηπιο...την πρωτη κιολας εβδομαδα ετυχε να εχουν ως θεματικη ενοτητα τις εποχες.Μεσα σε πεντε μερες λοιπον ο μικρος ειχε μαθει απταιστα τις εποχες και τους μηνες.Προφανως η εμπειρια της δασκάλας ηταν ακριβως αυτό που εγω δεν ειχα.Οταν ετυχε να το συζητησω αυτό μαζι της...μου ειπε ακριβως το ιδιο.Οτι φαινοταν στο παιδι η δουλεια που είχαμε κανει από το σπιτι...αλλα ηταν η εμπειρια η δικη της που επαιξε καθοριστικο ρολο.

 

Ασφαλώς! έχω ακριβώς την ίδια εμπειρία και όχι μόνο με τις εποχές και τους μήνες. Τις ημέρες, την ώρα!!!!, τον χρόνο δηλαδή, τον τρύγο/κρασί/μούστο, τις ελιές/λάδι κλπ, ένα σωρό γνώσεις που δεν μπορούσα να τις περάσω στο παιδί. Και δεν είναι ούτε μήνας που ξεκίνησαν. Ξέρεις, εχει μεγάλη σημασία το περιβάλλον. Εκεί υπάρχει άλλος σεβασμός στον ρόλο του εκπαιδευτικού. Επίσης σε αυτές τις ηλικίες ο μιμητισμός αλλά και ο ανταγωνισμός μεταξύ των συμμαθητών, είναι απόλυτα υγιή πως να το πω..; συναισθήματα; που βοηθούν το παιδί να εξελιχθεί και να προοδεύσει.

Link to comment
Share on other sites

Επισης μια μαμα εχει λανθασμενη αποψη πολλες φορες αναφορικα με την ετοιμοτητα και ικανοτητα του παιδιου να μαθει κατι.Στα 4 δε θα μου πηγαινε ποτε στο μυαλο να μαθω στο παιδι τα οργανα του ανθρωπινου σωματος και τις λειτουργιες τους.Θεωρουσα πως ειναι μικρο και δε θα τα καταλαβει.Οταν μου ηρθε απο το σχολειο και αρχισε να μου απαριθμει τα μελη του ανθρωπινου σωματος...τη λειτουργια της καρδιας, του πνευμονα, του εγκεφαλου και ολα αυτα...εμεινα με το στομα ανοιχτο.

 

Ειναι μεγαλο θεμα η εμπειρια.Στα πλαισια του σχολειου ακομα και μια πρωτοδιοριστη εκπαιδευτικος χωρις εμπειρια περιτριγυριζεται απο συναδελφους εκπαιδευτικους με μπειρια τους οποιους μπορει να συμβουλευτει (ελπιζω).

Link to comment
Share on other sites

Πωπω γράψατε τόσα πολλά!

 

Miriki, συγχαρητήρια!

 

Αυτοδιαχειριζόμενο από τους γονείς ιδιωτικό σχολειο, υπάρχει στην Αττική, έχω τουλάχιστον ένα υπόψη μου. Έχει πολύ καλή φήμη. Ωστόσο, είναι ένα σχολείο με αρκετές απαιτήσεις.

 

Για τις δράσεις που έχει κάνει κατά καιρούς το forum, είμαι με την Aimee. Ας μην τσουβαλιάζουμε. Σε μερικές περιπτώσεις, αξίζει κάποιος να ασχοληθεί.

 

Είμαι με τη miriki, στο ότι όσον αφορά το μεγάλο μέρος του πληθυσμού και τα σχολεία, υπάρχουν ένα σωρό σημαντικά προβλήματα.

 

Εξάλλου, θα ήθελα να μάθω τι αποτέλεσμα είχε η νομοθεσία στα παιδιά που τριγυρνάνε στους δρόμους βγάζοντας εισόδημα για εκείνους που τα εκμεταλλεύονται, αν εξαντλήθηκε η αυστηρότητα του νόμου σε αυτές τις περιπτώσεις :roll: Θεωρώ ότι προτίστως οφείλουμε ως κοινωνία να προτατεύσουμε αυτά τα παιδιά και κάποια πρόταση όσον αφορά πώς θα διασφαλιζόταν ότι δεν χρησιμοποιείται με λάθος τρόπο το homeschooling, δεν κατάλαβα να έχει τεθεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  alex1979 είπε:
Εγώ πάντως σαν εκπαιδευτικός νιώθω προσβεβλημένη από την απαξίωση της διαχείρισης προς το επάγγελμά μου και φαντάζομαι και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο forum νιώθουν το ίδιο.

To επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε και τους γιατρούς. Θα βγάζουμε τη διάγνωση μόνες μας - τι στο καλό, μαμάδες είμαστε, εμείς τα γεννήσαμε, εμείς τα ξέρουμε καλύτερα... Θα δούμε και μερικά επεισόδια greys anatomy και θα γίνουμε πιο ειδικοί και από τους γιατρούς! Τι θα γίνει δηλαδή, επειδή σπούδασαν 10 και βάλε χρόνια και ξημεροβραδιάζονται στα νοσοκομεία θα μου πουν εμένα τι έχει το παιδί μου και τι φάρμακα θα του δώσω;;;; Ε όχι!!!!!

 

προσωπικά,επίσης ως εκπαιδευτικός απαξιώ να δώσω οποιαδήποτε περαιτέρω έκταση στο θέμα,θεωρώντας το απλά ΓΡΑΦΙΚΟ!

Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει!

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για γονείς οι οποίοι καλούνται να διαπαιδαγωγήσουν στους κόλπους της οικογένειας σωστούς και καλούς ανθρώπους και πολίτες!

Δυστυχώς,άνθρωποι που εκφερουν τέτοιες απόψεις είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για τα τόσα προβλήματα του Ελληνικού σχολείου σήμερα!

Επειδή διάβασες κάποια βιβλία παιδαγωγικής ή ψυχολογίας γίνεσαι και ικανός να αξιολογήσεις ή να υποκαταστήσεις τον εκπαιδευτικό?

Ας μας αφήσουν επιτέλους να κάνουμε το λειτούργημα μας,όπως το σπουδάσαμε και με την εμπειρία που αποκτήσαμε στην τάξη!

Link to comment
Share on other sites

  love4 είπε:
Ειναι καταντια η καθε αγ@$#@% μανα που χρηζει ψυχιατρικης βοηθειας να γραφει ΔΗΜΟΣΙΑ τετοιες ασυναρτησιες

 

 

ΑΝΤΙΟ ΣΑΣ, ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ

 

Περί αυτού ακριβώς πρόκειται!

Και ξέρετε και κάτι ακόμα?

Στα σχολεία ερχόμαστε σε επαφή με πολλές δυστυχώς παρόμοιες περιπτώσεις ακατάλληλου οικογενειακού περιβάλλοντος.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι τροποποίηση του Συντάγματος ώστε εαν το σχολείο έχει σοβαρές ενδείξεις ότι κάποιο παιδί μεγαλώνει σε ακατάλληλο/επικίνδυνο οικογενειακό περιβάλλον είτε αυτό αφορά τη σωματική του ακεραιότητα είτε την ψυχική του υγεία να νομιμοποιείται με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό να ειδοποιήσει εισαγγελέα ή όποιον υπεύθυνο και ο οποίος επίσης να είναι σε θέση να λειτουργήσει προς όφελος του παιδιού επίσης ΑΜΕΣΑ!

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια πρόταση που θα σκίσει: να οργανωθεί ένα reality όταν η διαχείριση έρθει αντιμέτωπη με το σχολείο. Να τοποθετηθουν κάμερες που θα καταγράφουν καθημερινά την προσέλευση και αποχώρηση της μητέρας, όλες τις συζητήσεις με νηπιαγωγούς και δασκάλους καθώς και απευθείας μετάδοση των ενημερώσεων, συνελεύσεων και προσωπικών συζητήσεων.

Θα χτυπήσει δυσθεώρητη ακροαματικότητα. Τρέμε Καπουτζίδη!!!

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Αθηνά, δε μιλάω για ένα σχολείο της ελίτ. Μιλάω για το δημόσιο νηπιαγωγείο της γειτονιάς μου, γιατί εκεί είναι το ζήτημα, καλά σχολεία για όλα τα παιδιά.

 

Κορίτσια το επίπεδο της συζήτησης έχει πέσει πάρα πάρα πολύ.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Είμαι η diminna και είμαι δασκάλα!

Είχα να μπω στο φόρουμ πολλές ημέρες και ειλικρινά διαβάζοντας την ανάρτηση της κ.Μαρία Στυλιανάκη,έφριξα,στενοχωρήθηκα και εξοργίστηκα.

"Οι παιδαγωγοί κ καθηγητές, δεν είναι εκπαιδευμένοι στην ΥΛΗ, έκαναν κάποιες πρακτικές ασκήσεις στο σχολείο (σιγά το φοβερό..στο εξωτερικό κάνουν και 2 έτη ολόκληρα φουλ ταιμ, εξάσκηση! ..εδώ ελάχιστα) ..."

Κυρία μου έχετε κάθε δικαίωμα να λέτε την άποψη σας όμως δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να υποτιμάτε χρόνια σπουδών και αγώνων για να καταστούμε ικανοί να μπούμε σε μια τάξη και να διδάξουμε τους μαθητές μας!

Ξέρετε κυρία μου την ετοιμολογία του ουσιαστικού δάσκαλος;

δάσκαλος < διδάσκαλος < διδάσκω

 

Νομίζετε ότι η διδασκαλία έχει σχέση με την ύλη μόνο;

Αυτό είναι το έργο μας;

Αυτό είναι το λειτούργημα μας;

Αυτή είναι η αποστολή μας;

ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΥΛΗ;;;;;;;;;;;;;;;

Κυρία μου είστε παντελώς άσχετη και επικίνδυνη με αυτά που λέτε!!!!!!

ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΑΠΛΑ!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!

Η miriki που είναι νηπιαγωγός παίρνει στα χέρια της τα υλικά και όλο το χρόνο ζυμώνει, της βγαίνει η ψυχή να ζυμώνει μέχρι να φτιάξει το τέλειο ζυμάρι.

Αυτό το ζυμάρι θα το στείλει σε εμένα στο δημοτικό σχολείο για να το πλάσω. Να του δώσω σχήμα και μορφή. Να το κάνω όμορφο και νόστιμο!

Στην αρχή το πλάσιμο είναι δύσκολο! Όμως 6 χρόνια είναι αρκετό για να γίνει τέλειο.

Και τότε θα το παραδώσω στον καθηγητή να βάλει τα επιπλέον υλικά για να πάρει γεύση ώστε να είναι εύγεστο!

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ και όχι η ύλη!

 

 

Στη συνέχεια αγαπητή κυρία με περίσσιο κομπασμό γράφετε:

"Το ότι κάποιοι έιναι φοβεροί την ώρα που το σύστημα είναι χάλια και μπορεί μια μητέρα να μη φτάσει το επίπεδό τους, ήταν επειδή είχαν οι ίδιοι φοβερή οικογενειακή παιδεία , όχι επειδή εκπαιδεύτηκαν σε αυτό."

 

Είστε δασκάλα;;;;;;;; Ξέρετε σε τι εκπαιδευτήκαμε;;;;;;;;

Μια μητέρα δεν μπορεί να φτάσει στο επίπεδο μας πολύ απλά γιατί δεν εκπαιδεύτηκε σε αυτό και όχι επειδή εμείς έχουμε φοβερή οικογενειακή παιδεία.

Η διαφορά μας με τη μητέρα δεν είναι η φοβερή οικογενειακή παιδεία.

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Στη συνέχεια γράφετε τις εξής ασυναρτησίες:

1)δεν υπαρχει αποδειξη οτι ο δάσκαλος μπορεί απαραιτήτως να εκπαιδεύσει καλυτερα τα παιδιά

ο δάσκαλος υπάρχει γιατι είναι βολικό κ οικονομικό για το κράτος να στοιβαζει 25-30 παιδιά σε μια τάξη όχι επειδή ειναι καλό.

(Ο δάσκαλος ανάμεσα στα άλλα μαθαίνει στα παιδιά να ξεκινάνε την πρόταση με κεφαλαίο.)

2)Εάν η μαμά δεν θέλει να στέιλει το παιδί στο σχολείο, αλλά το παιδί απεναντίας θέλει, μπορεί με μία απλή συνέντευξη ο διευθυντής του σχολείου της περιοχής να το καταλάβει.

Εγώ προτείνω στη συνέντευξη ο διευθυντής να καλεί και τον περιπτερά, τον χασάπη, το μανάβη, το διαχειριστή της πολυκατοικία που μένει το παιδί.........

Έτσι όπως τα λέτε μόνο ο δάσκαλος δεν πρέπει να έχει λόγο αφού το μόνο που προσφέρει είναι ύλη και αυτό γιατί βολεύει το κράτος και όχι γιατί προσφέρει κάτι ο ΑΣΧΕΤΟΣ!!!!

3)Θα είναι διαφορετικό, ναι, (απέναντι στα άλλα παιδιά που λογικά θα το ζηλεύουν)

και? από πότε η διαφορετικότητα είναι κάτι κατακριτέο και κάτι που πρέπει να αποφεύγει κανείς πάση θυσία?

Η διαφορετικότητα δεν είναι κατακριτέα όταν είναι γενετήσια!

Όταν την προκαλεί ο γονέας είναι κολάσιμη και ανήθικη πράξη κυρία μου!

4)Απο την στιγμή που το κράτος σου επιτρέπει να κάνεις παιδί χωρίς πριν να αποκτήσεις δίπλωμα, και επιτρέπεται να το διαπαιδαγωγήσειες για 4 έτη μόνη σου,

 

απο που κι ως που ΞΑΦΝΙΚΑ κάποιες δεν το επιτρέπετε μετά τα 5 χρόνια?

 

Σωστός ο προβληματισμός! Εγώ προτείνω αν χρειαστεί να το χειρουργήσει κιόλας. Εκεί θα κολλήσουμε!

5)Εσείς είναι δική σας επιλογή -αφού την επιμέλεια του παιδιού σας εσείς την έχετε οπότε κάνετε προφανώς ότι θέλετε.

Κάνετε λάθος κυρία μου! Ζούμε σε μια ευνομούμενη πολιτεία και καμια επιμέλεια παιδιού δεν ξεπερνά τον νόμο! Ελπίζω να το γνωρίζετε!

6)Είναι νομικό το θέμα.

Και ψυχιατρικό επίσης!

 

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ! ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΘΙΞΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.

ΕΙΧΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΟΜΩΣ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!Ιδ

 

Κ

Link to comment
Share on other sites

Πολύ συχνά στο χώρο που εργάζομαι (ειδική αγωγή, κομμάτι αξιολόγησης/διάγνωσης) έρχομαι αντιμέτωπη με γονείς που δεν θέλουν να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο, γιατί αυτα έχουν μαθησιακές δυσκολίες και προτιμούν να τα κρατήσουν σπίτι γιατί θεωρούν οι ίδιοι ότι διαβάζοντας 2-3-10 βιβλία για τις δυσκολίες του παιδιού θα τα καταφέρουν στην εκπαίδευση του.

Πολλές φορές, κυρίως στην πολη, οι γονείς αυτοί καταφέρνουν να "ξεφεύγουν" για κάποια χρόνια. Μετά, είτε γιατί παρεμβαίνουν οι αρχές (oh yes, δεν είναι το μόνο περιστατικό που έγινε αντιληπτό), είτε γιατί θέλουν να δουν σε τι επίπεδο είναι το παιδί τους, είτε γιατί τους πίεσε ο γιατρός που τους παρακολουθεί ειτεδ για άλλο λόγο, έρχονται στο κεδδυ.

Στη συντριπτική πλειοψηφία τα παιδιά δεν έχουν καταφέρει να κατακτήσουν αυτά που μπορούν. Αντίθετα, έχουν πάει πιθσω τόσο σε κοινωνικές δεξιότητες όσο και στο καθαρά μαθησιακό κομμάτι. Σπάνιες είναι οι περιπτώσεις που κάποιος γονιός έχει καταφέρει να προσφέρει στο παιδί του την εκπαίδευση που έχει ανάγκη (νομίζω μια περίπτωση συζητιέται στο κεδδυ και αυτή πριν να πάω εγώ).

Αν νομιμοποιηθεί το hs τι θα γίνουν αυτά τα παιδιά;

Οι γονείς αυτοί θεωρούν ότι είναι καλοί δάσκαλοι......

 

Ας δούμε μαζί αυτή την οπτική. Είναι hs παράνομο που συμβαίνει και τα αποτελέσματα είναι ορατά

Link to comment
Share on other sites

Καλά, χαλάρωσε λίγο Diminna!

 

Άλλη ευρωπαϊκή χώρα που να υπάρχει τόση ενισχυτική διδασκαλία / ιδιαίτερα από το δημοτικό ακόμα, σε ιδιωτική βάση, προσωπικά δεν γνωρίζω. Και προ κρίσης ακόμα.

 

Άλλη χώρα που οι εργαζόμενες οικογένειες σε σημαντικό ποσοστό στερούνται εξόδους, διακοπές για να πληρώνουν για τα παιδιά τους ιδιωτικό σχολείο, δεν γνωρίζω!

 

Άλλη χώρα που τη στιγμή που μιλάμε έχει τόσα λειτουργικά κενά, χωρίς δασκάλους σημαντικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού, ολοήμερα που δεν λειτουργούν, επίσης δεν έχει ακουστεί! Αυτό όντως οφείλεται στην κρίση.

 

Ασφαλώς να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει αξιόλογο προσωπικό που κάνει τη δουλειά του άψογα και είναι η μεγάλη πλειοψηφία, τουλάχιστον στο δημοτικό. Και αυτοί όμως έχουν μέρος της ευθύνης για το ότι δεν λειτούργησαν προς την κατεύθυνση να μην υπάρχουν κακώς κείμενα, σε ό,τι τους αναλογούσε.

 

Ασφαλώς, έχεις δικαίωμα να θιχτείς, γιατί η προσωπική σου δουλειά και της μεγάλης πλειοψηφίας είναι άριστη. Όμως, τυχαίνει, όπως γράφτηκε παραπάνω και όπως όλοι έχουμε ακούσει δεξιά και αριστερά, η δική σου προσπάθεια να ακυρώνεται μέσα στο σύστημα όπως είναι.

 

Δεν είμαι υπέρ του homeschooling αλλά δεν είναι ανάγκη να ωραιοποιούμε την πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

  AthinaP είπε:
Καλά, χαλάρωσε λίγο Diminna!

 

Άλλη ευρωπαϊκή χώρα που να υπάρχει τόση ενισχυτική διδασκαλία / ιδιαίτερα από το δημοτικό ακόμα, σε ιδιωτική βάση, προσωπικά δεν γνωρίζω. Και προ κρίσης ακόμα.

 

Άλλη χώρα που οι εργαζόμενες οικογένειες σε σημαντικό ποσοστό στερούνται εξόδους, διακοπές για να πληρώνουν για τα παιδιά τους ιδιωτικό σχολείο, δεν γνωρίζω!

 

Άλλη χώρα που τη στιγμή που μιλάμε έχει τόσα λειτουργικά κενά, χωρίς δασκάλους σημαντικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού, ολοήμερα που δεν λειτουργούν, επίσης δεν έχει ακουστεί! Αυτό όντως οφείλεται στην κρίση.

 

Ασφαλώς να αναγνωρίσουμε ότι υπάρχει αξιόλογο προσωπικό που κάνει τη δουλειά του άψογα και είναι η μεγάλη πλειοψηφία, τουλάχιστον στο δημοτικό. Και αυτοί όμως έχουν μέρος της ευθύνης για το ότι δεν λειτούργησαν προς την κατεύθυνση να μην υπάρχουν κακώς κείμενα, σε ό,τι τους αναλογούσε.

 

Ασφαλώς, έχεις δικαίωμα να θιχτείς, γιατί η προσωπική σου δουλειά και της μεγάλης πλειοψηφίας είναι άριστη. Όμως, τυχαίνει, όπως γράφτηκε παραπάνω και όπως όλοι έχουμε ακούσει δεξιά και αριστερά, η δική σου προσπάθεια να ακυρώνεται μέσα στο σύστημα όπως είναι.

 

Δεν είμαι υπέρ του homeschooling αλλά δεν είναι ανάγκη να ωραιοποιούμε την πραγματικότητα.

 

Δεν χαλαρώνω καθόλου! Εγώ όχι μόνο δεν ωραιοποίησα το σύστημα αλλά ούτε καν αναφέρθηκα σε αυτό!

Εγώ μίλησα για το απαξιωτικό λογίδριο της κυρίας προς τον κλάδο μου εκτός κι αν δεν πήρες χαμπάρι ότι μας ακύρωσε τελείως και αμφισβήτησε και τις σπουδές μας!

Όταν δίνω τη ζωή μου γι' αυτό που κάνω δεν επιτρέπω σε κανένα να με ακυρώνει και να μου λέει ότι παρέχω ύλη επειδή έχω οικογενειακη παιδεία και όχι επειδή έχω εκπαιδευτεί!

Συμφωνώ με όσα λες αλλά που φταίει ο δάσκαλος και ακυρώνεται με τέτοιο τρόπο;

Ο δάσκαλος φταίει για τα λειτουργικά κενά; Αντί να τον θαυμάζουμε που παλεύει με 25 παιδιά σε μια τάξη, τον ακυρώνουμε κιόλας;

Ο δάσκαλος φταίει που οι γονείς από την πρώτη δημοτικού κάνουν ιδιαίτερα στα παιδιά τους χωρίς να υπάρχει λόγος;

Ο δάσκαλος φταίει που οι 'Ελληνες στρέφονται στα ιδιωτικά σχολεία χωρίς να περάσουν καν από τα δημόσια;

Ο δάσκαλος φταίει που οι Έλληνες απαξιώνουν τη δουλειά του και το δημόσιο σχολείο χωρίς ποτέ να σκεφτούν ότι το καλύτερο εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται στα δημόσια σχολεία;

Έχω βαρεθεί μια ζωή να μας ειρωνεύονται, να μας λένε ότι δεν δουλεύουμε, ότι καθόμαστε τρεις μήνες το καλοκαίρι (δύο είναι) και πληρωνόμαστε.Γιατί οι υπόλοιποι δεν πληρώνεστε την άδεια σας; Είναι προνόμιο του δασκάλου;

Όχι λοιπόν δεν χαλαρώνω όταν απαξιώνομαι από αυτούς που μου βγαίνουν τα μάτια για να μάθω στα παιδιά τους γράμματα μέσα σε μια ανομοιογενή τάξη! Δεν περιμένω ευχαριστώ επειδή κάνω τη δουλειά μου!

Δεν επιτρέπω ομως και ακύρωση!

Και ας μπει η κυρία σε μια τάξη δημοτικού για δέκα ημέρες για να δει αν ο δάσκαλος παρέχει ύλη επειδή έχει φοβερή οικογενειακή παιδεία και όχι εκπαίδευση!

Αν είναι έτσι να κλείσουν τα παιδαγωγικά πανεπιστημιακά τμήματα και να διδάσκουν άνθρωποι με οικογενειακή παιδεία αφού έτσι κι αλλιώς οι δάσκαλοι δεν έχουμε εκπαίδευση!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα συμφωνήσω με την diminna.

 

Δημιουργείται τεράστιο οξύμωρο σχήμα:

-αν ηταν τόσο απλή η δουλειά του δασκάλου, ώστε να μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε γονέα με "οικογενειακή μόρφωση " στο σπίτι, τότε και όλα τα σχολεία θα λειτουργουσαν στην εντέλεια (απλη δουλειά ίσον λίγες απαιτήσεις) . Άρα, προς τι το homeschooling ;

- αν τα σχολεία υπολειτουργούσαν , επειδή οι δάσκαλοι είναι ανικανοι να ανταποκριθούν στις μεγάλες απαιτήσεις τις σχολικής διδασκαλίας, παρά τις σπουδές τους, τότε και ο οποιοσδήποτε μη δάσκαλος θα αδυνατούσε να ανταποκριθεί . Άρα, προς τι το homeschooling ;

Link to comment
Share on other sites

Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος, αλλά για να είμαστε σωστοί σε αυτά που λέμε...

 

  AthinaP είπε:
Άλλη ευρωπαϊκή χώρα που να υπάρχει τόση ενισχυτική διδασκαλία / ιδιαίτερα από το δημοτικό ακόμα, σε ιδιωτική βάση, προσωπικά δεν γνωρίζω. Και προ κρίσης ακόμα.

Αγγλία - με αυξητική τάση παρότι τα παιδιά δεν έχουν πολύ διάβασμα στο σπίτι. Η ενισχυτική γίνεται κυρίως για να καλύψει τα κενά του σχολείου και για να προετοιμάσει τα παιδιά για τις εξετάσεις εισαγωγής στο γυμνάσιο. Μεγάλο ποσοστό ενισχυτικής διδασκαλίας, ειδικά στις μικρές τάξεις, γίνεται από εθελοντές στο χώρο του σχολείου. Για τις εξετάσεις στο τέλος του δημοτικού παίζουν πολύ τα ιδιαίτερα με το αζημείωτο (40+ ευρώ η ώρα είναι το going rate στο Λονδίνο αυτή τη στιγμή).

 

  AthinaP είπε:
Άλλη χώρα που οι εργαζόμενες οικογένειες σε σημαντικό ποσοστό στερούνται εξόδους, διακοπές για να πληρώνουν για τα παιδιά τους ιδιωτικό σχολείο, δεν γνωρίζω!

Αγγλία και Γερμανία. Το ποσοστό των μαθητών που πάνε σε ιδιωτικό σχολείο σε αυτές τις χώρες είναι σχεδόν το ίδιο με το δικό μας (τώρα για το αν και πόσο στερούνται οι γονείς για να πληρώσουν τα δίδακτρα, δεν ξέρω να σου πω). Μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών σε ιδιωτικά σχολεία έχουν το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Ιρλανδία. Χαμηλότερο η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Κροατία, η Ρουμανία και η Ρωσία.

 

  AthinaP είπε:
Άλλη χώρα που τη στιγμή που μιλάμε έχει τόσα λειτουργικά κενά, χωρίς δασκάλους σημαντικό μέρος του μαθητικού πληθυσμού, ολοήμερα που δεν λειτουργούν, επίσης δεν έχει ακουστεί! Αυτό όντως οφείλεται στην κρίση.

Στην Αγγλία θα ήταν έτσι αν δεν έβαζαν 30+ παιδιά σε κάθε τάξη και αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι-βοηθοί που σε μεγάλο ποσοστό δουλεύουν αμισθί ή με πολύ χαμηλό ωρομίσθιο και πολλοί δεν έχουν καν πτυχίο.

 

Υ.Γ. Κι εγώ συμφωνώ με την diminna.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...