Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Δεν υπονοησα σε καμια περιπτωση οτι οι προεδροι των συγκεκριμενων εκπαιδευτικων ιδρυματων θα ωφεληθουν οι ιδιοι οικονομικα ή ότι ειναι ιδιοκτητες που θα καρπωθουν οποιαδηποτε εσοδα απο μειωσεις. Γνωριζω οτι λειτουργουν με ιδρυματικη μορφη. Οποιοσδηποτε ομως προεδρος σε οποιοδηποτε τομεα θελει κατα το διαστημα της προεδριας του να υπαρχει το μεγαλυτερο δυνατον οφελος για το χωρο που διοικει. Ουτε θεωρω οτι και γενικοτερα οι ιδιοκτητες δημιουργησαν μια κατασταση για το θεμα των περικοπων. Θεωρω απλα οτι λογικο ειναι να εκμεταλλευτουν την υπαρχουσα κατασταση που δημιουργει συνθηκες οικονομικης εξαθλιωσης των εργαζομενων. Οταν υπαρχει η νομοθετικη στηριξη με καταργηση των συλλογικων συμβασεων με ιδιωτικες συμβασεις και με τις ελευθερες απολυσεις σε ολο τον ιδιωτικο τομεα ετσι θα πορευτουμε απο εδω και περα. Εγω απλα το μονο που πραγματικα ευχομαι ειναι αυτα τα χρηματα να επιστρεψουν με εκπτωσεις στους γονεις και τα πραγματα να ρυθμιστουν προς οφελος γονιων και παιδιών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Οποιοσδηποτε ομως προεδρος σε οποιοδηποτε τομεα θελει κατα το διαστημα της προεδριας του να υπαρχει το μεγαλυτερο δυνατον οφελος για το χωρο που διοικει. ...Εγω απλα το μονο που πραγματικα ευχομαι ειναι αυτα τα χρηματα να επιστρεψουν με εκπτωσεις στους γονεις και τα πραγματα να ρυθμιστουν προς οφελος γονιων και παιδιών.

 

 

Δεν ξέρω για τα Αρσάκεια,το Κολλέγιο πάντως κάθε έτος δημοσιεύει τον προϋπολογισμό του, και μπορεί να δει κανείς πού πηγαίνουν τα έσοδα του σχολείο. Επίσης οι καθηγητές και οι δάσκαλοι του Κολλεγίου μόνο εξαθλιωμένοι δεν είναι. Μακάρι όλοι να εργαζόμασταν σε τέτοιες συνθήκες εργασίες. Το λέω από προσωπική μου εμπειρία, γιατί είναι η αδερφή μου εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Σκεφτείτε πως κάποια ιδιωτικά σχολεία "υψηλού κύρους", αναφέρονται σε ανθρώπους με υψηλά εισοδήματα. Οι γονείς αυτών των παιδιών δεν έχουν πρόβλημα να πληρώνουν τα δίδακτρα. Γιατί εκείνοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να πληρώνονται... με χαμηλότερο μισθό; Δε θα ήταν πιο δίκαιο, όπως υπάρχει κλίμακα για την εφορία, να υπάρχει και κάποια σχέση μεταξύ διδάκτρων και αμοιβή προσωπικού;

 

Κανένα ιδιωτικό σχολείο δεν απευθύνεται μόνο σε ανθρώπους με πολύ υψηλά εισοδήματα. Ακόμα & τα "υψηλού κύρους" όπως λες. Εγώ ξέρω παιδί που τελείωσε το Κολλέγιο & έμενε σε ένα δυάρι στην Καλλιθέα. Απλά ήταν μοναχοπαίδι, τσόνταραν παππούδες-γιαγιάδες-θείοι & τα φέρναν βόλτα. Γνωρίζω & για άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις αλλά δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Μιλούσα με μια γνωστή μου εκπαιδευτικό που εργάζεται σε ένα απο τα ακριβά σχολεία της Αθήνας & μου έλεγε οτι το φέσι που έχουν φάει αυτά τα σχολεία είναι άνευ προηγουμένου! Δυστυχώς, ακόμα & τα σχολεία έχουν γίνει μέσα επίδειξης κύρους. Πως αγόραζαν Καγιέν με δάνεια & τώρα δεν έχουν να τους βάλουν βενζίνη? Κάτι αντίστοιχο & με τα σχολεία. Οπότε δεν τους βλέπω τους εκπαιδευτικούς των εν λόγω σχολείων να παίρνουν σύντομα αυξήσεις...

 

Αυτού του είδους τα σχολεία είναι τα πρώτα που θα κλείσουνε, γιατί πολύ απλά οι γονείς δεν είναι χαζοί.

Στο δικό μας σχολείο πχ μας είπε ότι στις τάξεις του δημοτικού έχουνε 25 παιδιά μαξ και 2 δασκάλους.

Αν του χρόνου διαπιστώσω ότι τα παιδιά γίνανε 30 ή απέμεινε μόνο ένας δάσκαλος σε κάθε τάξη θα πάρω το παιδί μου και θα φύγω, το ίδιο θα κάνουνε και σχεδόν όλοι οι γονείς.

Άμα είναι να πληρώνω για ένα δάσκαλο στα 25 παιδιά καλύτερα να πάω στο δημόσιο που είναι τζάμπα, εκτός φυσικά και αν μου ρίξει τα δίδακτρα στο μισό - τότε θα το ξανασκεφτώ.

 

Αυτό εννοώ ότι αν λειτουργήσει σωστά ο μηχανισμός της αγοράς όλα θα ομαλοποιηθούνε σιγά-σιγά...

 

Όχι μόνο δεν θα κλείσουν αυτά τα σχολεία, αλλά απ' ό,τι βλέπω πάνε & πολύ καλά. Διότι μην ξεχνάμε οτι πολλές φορές τα ιδιωτικά σχολεία είναι μονόδρομος για κάποιους γονείς που εργάζονται πολλές ώρες & δεν έχουν βοήθεια για τα παιδιά. Εγώ πρόσφατα επισκέφθηκα ένα ιδιωτικό σχολείο, απο τα πιό οικονομικά που έχω δεί & πραγματικά απογοητεύτηκα. Οι εγκαταστάσεις δεν ήταν καθόλου καλές (έχω δει δημόσια σχολεία με καλύτερες εγκαταστάσεις), μέτρησα μέχρι & 29 παιδιά σε ένα τμήμα & απο όσο είδαμε στην περιήγηση που μας έκαναν είχαν μόνο έναν δάσκαλο χωρίς βοηθό. Επίσης, το παιδί μας θα έπρεπε να φεύγει απο το σπίτι στις 7 το πρωί, θα έφτανε στο σχολείο στις 7.50 & θα ξεκινούσε τα μαθήματα στις 8.30. Προφανώς, για να μαζέψουν τα έξοδα έχουν συμπτίξει τάξεις, δρομολόγια κλπ. Ωστόσο, το συγκεκριμένο σχολείο φυσικά είχε & κάποιες απώλειες αλλά (απ' ότι μου λέει μια φίλη που πάει εκεί την κόρη της) έχουν & πολλές νέες αφίξεις κυρίως παιδιών που μεταφέρθηκαν απο άλλα πιο ακριβά ιδιωτικά.

Παρεπιπτόντως, εμένα αυτή ήταν η μεγάλη μου απορία & αν μπορείτε να μου τη λύσετε. Εκτός εάν δεν υπάρχει μεγάλη ανάγκη λόγω δουλειάς κλπ δεν θα είναι τεράστια ταλαιπωρία για ένα παιδάκι να ξυπνά στις 6 η ώρα το χάραμα, να είναι στο δρόμο στις 7 παρά, να είναι μέσα σε ένα σχολικό για 50', να φτάνει στο σχολείο & να περιμένει 40' για να ξεκινήσει το μάθημα???? Πως θα μπορέσει μετά να συνεχίσει τη μέρα του?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα τη δυνατότητα να στείλω τα παιδιά μου σε ιδιωτικό. Φέτος όμως λόγω μιας υποτροφίας που πήρε ο γιος μου από το Ευρωπαϊκό πρότυπο τα έστειλα σε ιδιωτικό. Δεν ξέρω αν είναι ή όχι καλή επιλογή. Φαντάζομαι ότι θα το έχω καταλάβει στο τέλος της σχολικής χρονιάς γιατί τώρα είναι νωρίς. Θα ήθελα όμως να σας πω γιατί το επέλεξα να αλλάξω σχολείο και να πάω στο ιδιωτικό.

Καταρχήν θεωρούσα ότι το σχολείο του Βύρωνα που έστελνα τα παιδιά μου δεν είχε και ιδιαίτερα "καλούς" δασκάλους (δηλ. δασκάλους που να ενδιαφέρονται να διδάξουν και να ξέρουν πώς να το κάνουν). Με έπεισε λοιπόν ο διευθυντής του ιδιωτικού σχολείου να πάω να επισκεφτώ μία μέρα το σχολείο και να κάνω μάθημα μαζί με τα παιδιά. Το δέχτηκα γιατί οι απόψεις που είχε για την εκπαίδευση των παιδιών ταίριαζαν πολύ με τις δικές μου απόψεις. Θα ήθελα λοιπόν να απαριθμήσω τι μου έκανε εντύπωση από την εμπειρία μου αυτή:

1. Τα παιδιά παίζαν σχεδόν όλα μαζί και ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ανεξάρτητα από την ηλικία τους (βέβαια βοηθάει ότι το σχολείο έχει πολύ λίγα παιδάκια).

2. Τα παιδιά φαίνονται χαρούμενα μέσα στο σχολείο.

3. Σήκωσε η δασκάλα της Δ' δημοτικού ένα παιδί να διαβάσει την έκθεσή του, η πρώτη ερώτηση που έκανε αφού τελείωσε το διάβασμα το παιδί ήταν: "Ποιους επιθετικούς προσδιορισμούς χρησιμοποίησε ο τάδε" και τα υπόλοιπα παιδιά ήξεραν με ακρίβεια να απαντήσουν.

4. Κάνουν ένα μάθημα που λέγεται συναισθηματική νοημοσύνη, όταν η δασκάλα ρώτησε τα παιδιά να της πουν ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής τους ένα από αυτά είπε: "Η μέρα που ήρθα σε αυτό το σχολείο".

Γενικά μου έκανε εντύπωση ότι μπλέκουν τα μαθήματα. Μπορεί δηλαδή κατά τη διάρκεια της ιστορίας να αναφερθούν στη γλώσσα. Έχουν ένα τετράδιο που γράφουν εκεί τα πάντα. Βρίσκουν οι δάσκαλοι ιδέες για να κάνουν ακόμα και δύσκολα παιδιά όπως ο γιος μου να μη βαριούνται στο μάθημα (π.χ. κάνουν το μάθημα της γλώσσας στην αυλή παίζοντας κρυμένο θησαυρό ή την ιστορία την κάνουν θεατρική παράσταση).

Προσπαθούν να τους μάθουν τόσο να συμπεριφέρονται σωστά όσο και να καταλάβουν τον εαυτό τους μαζί με τα μαθήματα. Είναι φοβερή η ηρεμία με την οποία αντιμετωπίζουν τα παιδιά σχεδόν όλοι δάσκαλοι, διευθυντής, γραμματέας.

Βέβαια να ψάξει κάποιος στο internet θα διαβάσει πολλά αρνητικά για το σχολείο αυτό. Δεν ξέρω όμως αν αληθεύουν. Ξέρω ότι όταν πήγα εκεί είδα ευτυχισμένα παιδιά και νομίζω ότι τα παιδιά δεν ξέρουν και δε θέλουν να προσποιούνται χωρίς να έχουν συγκεκριμένο λόγο που να τους αφορά.

 

Ελπίζω ότι την άνοιξη θα έχω να πω περισσότερα για το θέμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα τη δυνατότητα να στείλω τα παιδιά μου σε ιδιωτικό. Φέτος όμως λόγω μιας υποτροφίας που πήρε ο γιος μου από το Ευρωπαϊκό πρότυπο τα έστειλα σε ιδιωτικό. Δεν ξέρω αν είναι ή όχι καλή επιλογή. Φαντάζομαι ότι θα το έχω καταλάβει στο τέλος της σχολικής χρονιάς γιατί τώρα είναι νωρίς. Θα ήθελα όμως να σας πω γιατί το επέλεξα να αλλάξω σχολείο και να πάω στο ιδιωτικό.

Καταρχήν θεωρούσα ότι το σχολείο του Βύρωνα που έστελνα τα παιδιά μου δεν είχε και ιδιαίτερα "καλούς" δασκάλους (δηλ. δασκάλους που να ενδιαφέρονται να διδάξουν και να ξέρουν πώς να το κάνουν). Με έπεισε λοιπόν ο διευθυντής του ιδιωτικού σχολείου να πάω να επισκεφτώ μία μέρα το σχολείο και να κάνω μάθημα μαζί με τα παιδιά. Το δέχτηκα γιατί οι απόψεις που είχε για την εκπαίδευση των παιδιών ταίριαζαν πολύ με τις δικές μου απόψεις. Θα ήθελα λοιπόν να απαριθμήσω τι μου έκανε εντύπωση από την εμπειρία μου αυτή:

1. Τα παιδιά παίζαν σχεδόν όλα μαζί και ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ανεξάρτητα από την ηλικία τους (βέβαια βοηθάει ότι το σχολείο έχει πολύ λίγα παιδάκια).

2. Τα παιδιά φαίνονται χαρούμενα μέσα στο σχολείο.

3. Σήκωσε η δασκάλα της Δ' δημοτικού ένα παιδί να διαβάσει την έκθεσή του, η πρώτη ερώτηση που έκανε αφού τελείωσε το διάβασμα το παιδί ήταν: "Ποιους επιθετικούς προσδιορισμούς χρησιμοποίησε ο τάδε" και τα υπόλοιπα παιδιά ήξεραν με ακρίβεια να απαντήσουν.

4. Κάνουν ένα μάθημα που λέγεται συναισθηματική νοημοσύνη, όταν η δασκάλα ρώτησε τα παιδιά να της πουν ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής τους ένα από αυτά είπε: "Η μέρα που ήρθα σε αυτό το σχολείο".

Γενικά μου έκανε εντύπωση ότι μπλέκουν τα μαθήματα. Μπορεί δηλαδή κατά τη διάρκεια της ιστορίας να αναφερθούν στη γλώσσα. Έχουν ένα τετράδιο που γράφουν εκεί τα πάντα. Βρίσκουν οι δάσκαλοι ιδέες για να κάνουν ακόμα και δύσκολα παιδιά όπως ο γιος μου να μη βαριούνται στο μάθημα (π.χ. κάνουν το μάθημα της γλώσσας στην αυλή παίζοντας κρυμένο θησαυρό ή την ιστορία την κάνουν θεατρική παράσταση).

Προσπαθούν να τους μάθουν τόσο να συμπεριφέρονται σωστά όσο και να καταλάβουν τον εαυτό τους μαζί με τα μαθήματα. Είναι φοβερή η ηρεμία με την οποία αντιμετωπίζουν τα παιδιά σχεδόν όλοι δάσκαλοι, διευθυντής, γραμματέας.

Βέβαια να ψάξει κάποιος στο internet θα διαβάσει πολλά αρνητικά για το σχολείο αυτό. Δεν ξέρω όμως αν αληθεύουν. Ξέρω ότι όταν πήγα εκεί είδα ευτυχισμένα παιδιά και νομίζω ότι τα παιδιά δεν ξέρουν και δε θέλουν να προσποιούνται χωρίς να έχουν συγκεκριμένο λόγο που να τους αφορά.

 

Ελπίζω ότι την άνοιξη θα έχω να πω περισσότερα για το θέμα αυτό.

 

Πώς είναι δυνατόν να λειτουργεί ακόμη το σχολείο αυτό; Θα τρελαθούμε τελείως; Ή μήπως κρύβεται κάτι άλλο πίσω από το ένα και μοναδικό αυτό μήνυμα; Πόση αναίδεια πια; ΝΤΡΟΠΗ!! ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!

 

Παραθέτω από:

 

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=213546&catid=3

 

 

"Aποκαλύφθηκε παράνομο ιδιωτικό σχολείο στο Ελληνικό - Τι θα γίνει με τους μαθητές

 

Το απίστευτο σκάνδαλο με το ιδιωτικό Δημοτικό σχολείο στο Ελληνικό αποκάλυψε η ίδια η ΟΙΕΛΕ. Οι γονείς είχαν πληρώσει κανονικά τα δίδακτρα για "άκυρους" τίτλους σπουδών των παιδιών τους. Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας οι μαθητές μεταφέρονται σε δημόσια ή άλλα ιδιωτικά σχολεία για να μην χάσουν τη χρονιά.

Πρόκειται για το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο "Ευρωπαϊκό Πρότυπο – Καργιωτάκης - Κόλλιας" που βρίσκεται επί της Ροδοπόλεως 26 στο Ελληνικό και λειτουργούσε παράνομα τα τελευταία τρία χρόνια.

 

Οπως αποκάλυψε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ), το ιδιωτικό δημοτικό σχολείο δεν έχει νόμιμο εκπρόσωπο, δεν έχει νόμιμα διορισμένο διευθυντή και ως εκ τούτου η λειτουργία του – άρα και η έκδοση τίτλων - είναι παράνομη.

 

Ομως η ανομία δε σταματά εδώ. Ο φερόμενος ως "ιδιοκτήτης" του σχολείου Γεώργιος Καργιωτάκης, που υπογράφει σημαντικά διοικητικά έγγραφα, μεταξύ των οποίων και καταγγελίες σύμβασης εκπαιδευτικών, δεν μπορεί νομικά να εκπροσωπεί το σχολείο, διότι είναι διορισμένος δημόσιος εκπαιδευτικός (μαθηματικός) σε σχολείο του Πειραιά.

 

Οπως μάλιστα κατήγγειλε στο Newsit o Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ, Μιχάλης Κουρουτός "αυτο είναι παράνομο και ήδη διενεργείται ΕΔΕ εναντίον του εκπαιδευτικού αυτού διότι είχε εγκαταλείψει τη θέση του. Πρόκειται για καραμπινάτη περίπτωση επίορκου δημοσίου υπαλλήλου".

 

Το πρόβλημα είναι τεράστιο καθώς περισσότερα απο 100 παιδιά κινδύνεψαν να μείνουν στον αέρα ενώ οι γονείς τους είχαν πληρώσει κανονικά τα δίδακτρα. Τα παιδιά αυτά όμως θα έπαιρναν "άκυρους" τίτλους σπουδών.

ΑΜΕΣΗ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Μετά τις καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ, ο Διευθυντής Π.Ε. Δʼ Αθήνας Ν. Τσακωνάκος ενήργησε αστραπιαία προκειμένου να μη χάσουν τη χρονιά οι μαθητές του παράνομου ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου.

 

Ο Υφυπουργός Παιδείας, Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, εξέδωσε εντολή για να μετεγγραφούν άμεσα οι μαθητές του σχολείου σε δημόσια σχολεία ώστε να αποσοβηθούν προβλήματα έκδοσης ενδεικτικών και απολυτήριων τίτλων.

 

ΑΕΤΟΝΥΧΗΔΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΕΣ ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ

Όπως δήλωσε στο Newsit o πρόεδρος της ΟΙΛΕ, Μιχάλης Κουρουτός "εν έτει 2013 η ανυπαρξία των ελεγκτικών μηχανισμών του Υπουργείου Παιδείας έχει κορυφωθεί. Υπάρχουν σήμερα ιδιωτικά σχολεία που λένε οτι δίνουν ισότιμους τίτλους με το Δημόσιο, που ξεγελούν τους γονείς, που εμπαίζουν την κοινωνία χωρίς να υπάρχει έλεγχος όπως ορίζει το Σύνταγμα και οι νόμοι του Υπουργείου Παιδείας. Απλώς να θυμίσω το μεγάλο σκάνδαλο του 2005 των πλαστών τίτλων χιλιάδων μαθητών σε όλη την Ελλάδα, όπου χωρίς να φοιτούν, έπαιρναν απολυτήρια με 20 και μέσω ΑΣΕΠ είναι σήμερα διορισμένοι στο Δημόσιο, χωρίς να κατέχουν γνώσεις και δεξιότητες και αυτή τη στιγμή έχουν κλέψει τις θέσεις των μαθητών που έχουν φοιτήσει νόμιμα.

 

Αυτό συνεχίζεται και διαιωνίζεται και καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, άμεσα, να δώσει ένα τέλος σε αυτά τα σχολεία που λειτουργούν με αυτον τον τρόπο, δηλαδή παράνομα. Υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία που προσφέρουν στην κοινωνία με καινοτομίες, όμως υπάρχουν και σχολεία οπου λειτουργουν εις βάρος της κοινωνίας εκμεταλλευόμενοι την αγωνία των γονιών για μια καλύτερη παιδεία για τα παιδιά τους. Πάνω εκεί παίζουν με τις ευαίσθητες ψυχές των μαθητών και με τις άδεις τσέπες των γονιών λόγω κρίσης".

Στη συνέχεια του άρθρου ακούγεται βίντεο με δηλώσεις του Προέδρου της ΟΙΛΕ

 

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=213546&catid=3

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

http://www.esos.gr/article/idiotika-sxoleia/idiotiko-sxoleio-evropaiko-protypo-leitoyrgoyme-nomima

 

Cateyes, γιατί να μην λειτουργεί? Μπορεί να πήρε άδεια και να λειτουργεί, τόσοι και τόσοι παίρνουν. Αυτοί λένε ότι λειτουργούν νόμιμα από το 2010. Καλά πάντως θα είναι για κάποιον που ενδιαφέρεται, να κάνει και μία ερώτηση στο Υπουργείο Παιδείας, ή να ρωτήσει το σχολείο για τον αριθμό άδειας ΚΑΙ να κάνει και μία ερώτηση στο Υπουργείου Παιδείας.

Εγώ δεν θα το επέλεγα, γιατί δεν με καλύπτει η φιλοσοφία του αλλά και γιατί δείχνει μία ... προχειρότητα όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

http://www.esos.gr/article/idiotika-sxoleia/idiotiko-sxoleio-evropaiko-protypo-leitoyrgoyme-nomima

 

Cateyes, γιατί να μην λειτουργεί? Μπορεί να πήρε άδεια και να λειτουργεί, τόσοι και τόσοι παίρνουν. Αυτοί λένε ότι λειτουργούν νόμιμα από το 2010. Καλά πάντως θα είναι για κάποιον που ενδιαφέρεται, να κάνει και μία ερώτηση στο Υπουργείο Παιδείας, ή να ρωτήσει το σχολείο για τον αριθμό άδειας ΚΑΙ να κάνει και μία ερώτηση στο Υπουργείου Παιδείας.

Εγώ δεν θα το επέλεγα, γιατί δεν με καλύπτει η φιλοσοφία του αλλά και γιατί δείχνει μία ... προχειρότητα όλο αυτό.

 

Αν θέλεις, διάβασε στην προηγούμενη σελίδα

 

http://www.newsit.gr/default.php?pna...213546&catid=3

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις, διάβασε στην προηγούμενη σελίδα

 

 

Οπως αποκάλυψε η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ), το ιδιωτικό δημοτικό σχολείο δεν έχει νόμιμο εκπρόσωπο, δεν έχει νόμιμα διορισμένο διευθυντή και ως εκ τούτου η λειτουργία του – άρα και η έκδοση τίτλων - είναι παράνομη.

 

Ομως η ανομία δε σταματά εδώ. Ο φερόμενος ως "ιδιοκτήτης" του σχολείου *** , που υπογράφει σημαντικά διοικητικά έγγραφα, μεταξύ των οποίων και καταγγελίες σύμβασης εκπαιδευτικών, δεν μπορεί νομικά να εκπροσωπεί το σχολείο, διότι είναι διορισμένος δημόσιος εκπαιδευτικός (μαθηματικός) σε σχολείο του Πειραιά.

 

Οπως μάλιστα κατήγγειλε στο Newsit o Πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ, Μιχάλης Κουρουτός "αυτο είναι παράνομο και ήδη διενεργείται ΕΔΕ εναντίον του εκπαιδευτικού αυτού διότι είχε εγκαταλείψει τη θέση του. Πρόκειται για καραμπινάτη περίπτωση επίορκου δημοσίου υπαλλήλου".

 

 

Μα δεν διαφωνώ. Ας πούμε ότι τα έφτιαξε όλα αυτά και .... συνεχίζει. Η άδεια λειτουργίας (από σχολείο μέχρι μπαράκι) είναι διοικητική πράξη. Αν πάσχει (πχ. δεν υπάρχει επαρκής πυροπροστασία), τη διορθώνουμε και τελικά εκδίδεται. Εδώ, όπως φαίνεται, υπήρχε ένα θέμα με την εκπροσώπηση του σχολείου (Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ, δηλαδή, δημόσιος υπάλληλος, εκπαιδευτικός, είχε και ιδιωτικό. Βρείτε μου μία άλλη χώρα που θα μπορούσε να γίνει αυτό:rolleyes: .... για χρόνια!!!!!!). Ε, έβαλαν έναν άλλον, σιγά τα ωά!

Θέλω να πω, το τυπικό κομμάτι διορθώνεται. Αν μπορεί κανείς να παραβλέψει τα ζητήματα ηθικής τάξης και το γεγονός του εμπαιγμού των γονιών, τότε αγαπητή xarama, 'καλή πρόοδο' σας εύχομαι!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να γνωριζετε οτι οσα έγγραφα εχουν υπογραφει απο μη νομιμο εκπροσωπο ή διευθυντη θεωρουνται άκυρα και για αυτο το λογο τα πιστοποιητικα φοιτησης δεν εχουν καμια ισχυ. Κατ'εξαιρεση το υπουργειο παιδειας για να προστατεψει τους μαθητες και τους γονεις τους που προφανως λογω αγνοιας εμπλεξαν σε αυτη την περιπετεια και τα επισημα εγγραφα των παιδιων θεωρουνται παρανομα δινει αδεια στα δημοσια σχολεια να δεχτουν τους μαθητες αυτους. Για να φτασει το υπουργειο σε αυτο το σημειο σημαινει οτι προφανως με την αλλαγη διευθυνσης δεν λυνεται το προβλημα και το σχολειο εχει ακυρη αδεια εξ'αρχης.

Νομιζω ομως οτι πρεπει να γνωριζετε κατι ακομη . Απο την περασμενη χρονια υπαρχει καινουριος νομος για την αδεια λειτουργιας ιδιωτικων σχολειων που ειναι πολυ πιο αυστηρος και πιο δαπανηρος. Αυτο σημαινει οτι καποια σχολεια θα εχουν προβλημα να βγαλουν τις καινουριες αδειες γι'αυτο το λογο το υπουργειο απο το τελος αυτης της χρονιας θα ειναι πιο αυστηρο ελεγχοντας ολες τις αδειες απο την αρχη . Αυτη τη στιγμη υπαρχει μια περιοδος χαριτος για ολα τα σχολεια να ανανεωσουν τις αδειες τους . Καποια ισως δεν θα μπορεσουν να ανταπεξελθουν οικονομικα. Σας παραθετω τα βασικα σημεια της χορηγησης αδειων.

Σε φυσικό πρόσωπο χορηγείται άδεια ιδιωτικού σχολείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Κολλεγίου, ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ), Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Ένα και Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, Φροντιστηρίου και Κέντρου Ξένων Γλωσσών, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι κατωτέρω προϋποθέσεις:

 

(α) Έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του.

 

(β) Έχει μόνιμη εγκατάσταση σε κράτος- μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

(γ) Δεν έχει την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου ΝΠΔΔ και ΟΤΑ και κληρικού.

 

(δ) Είναι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερο.

 

(ε) Δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξή του σε κατάσταση πτώχευσης.

 

(στ) Δεν έχει καταδικαστεί ή παραπεμφθεί με τελεσίδικο βούλευμα, σύμφωνα με τα άρθρα 8 και 9 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α' 26), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

 

(ζ) Δεν έχει απολυθεί από θέση δημόσιου υπαλλήλου ή ιδιωτικού εκπαιδευτικού ή διδάσκοντος στα φροντιστήρια ή κέντρα ξένων γλωσσών, για λόγους πειθαρχικούς ή για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του.

 

(η) Δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της άδειας ίδρυσης ή της άδειας λειτουργίας για ίδιο ή άλλον ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης την τελευταία δεκαετία.

 

Εξάλλου, σε νομικό πρόσωπο και ΝΠΔΔ χορηγείται άδεια ιδιωτικού σχολείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Κολλεγίου, Ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ.), Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Ένα και Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, Φροντιστηρίου και Κέντρου Ξένων Γλωσσών, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι κατωτέρω προϋποθέσεις:

 

(α) Η καταστατική έδρα του βρίσκεται σε κράτος- μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

(β) Ο σκοπός του, σύμφωνα με το καταστατικό του, αφορά και στην παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και κατάρτισης. Οι προϋποθέσεις για τους μετόχους ή εταίρους είναι ανάλογες με τις προαναφερόμενες, δηλαδή:

 

(γ) Οι μέτοχοι ή εταίροι του δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου ΝΠΔΔ και ΟΤΑ και κληρικού.

 

(δ) Είναι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερο.

 

(ε) Δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξή του σε κατάσταση πτώχευσης.

 

(στ) Δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της άδειας ίδρυσης ή της άδειας λειτουργίας για ίδιο ή άλλον ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης, την τελευταία δεκαετία, κλπ.

 

Όσο για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την κτιριολογική υποδομή των ιδιωτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των Κολλεγίων, των ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ.), των Κέντρων Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, πρέπει:

 

α) Το κτίριο να έχει ισχύουσα πολεοδομική άδεια χρήσης εκπαιδευτηρίου.

 

β) Επαρκής και ομοιόμορφος τεχνητός φωτισμός και εξαερισμός στις περιπτώσεις υπόγειων εργαστηρίων και βιβλιοθηκών.

 

γ) Ελάχιστο εμβαδόν αίθουσας διδασκαλίας είκοσι δύο (22) τετραγωνικά μέτρα.

 

δ) Τρία (3) τετραγωνικά μέτρα ανά εκπαιδευόμενο στους αύλειους χώρους. Στον αύλειο χώρο συνυπολογίζονται τα υπόστεγα και οι ανοιχτοί διάδρομοι, αλλά όχι τα δώματα.

 

δ) Πυροπροστασία για χρήση εκπαιδευτηρίου σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

ε) Δυνατότητα πρόσβασης σε Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον σε ένα αυτοτελές κτίριο.

 

ii) Στη ρύθμιση εντάσσονται και τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Ένα, τα Φροντιστήρια και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών τα οποία δεν υπάγονται στην παρ. 10 του άρθρου αυτού.

 

Επίσης, για την προστασία των μαθητών ορίζεται ότι: «Αυτοτελή κτίρια Γραφείων που διαθέτουν ισχύουσα οικοδομική άδεια για άλλη χρήση, δεν χρησιμοποιούνται ως αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και εν γένει για δραστηριότητες που έχουν άμεση σχέση με την εφαρμογή του προγράμματος σπουδών».

Link to comment
Share on other sites

Να γνωριζετε οτι οσα έγγραφα εχουν υπογραφει απο μη νομιμο εκπροσωπο ή διευθυντη θεωρουνται άκυρα και για αυτο το λογο τα πιστοποιητικα φοιτησης δεν εχουν καμια ισχυ. Κατ'εξαιρεση το υπουργειο παιδειας για να προστατεψει τους μαθητες και τους γονεις τους που προφανως λογω αγνοιας εμπλεξαν σε αυτη την περιπετεια και τα επισημα εγγραφα των παιδιων θεωρουνται παρανομα δινει αδεια στα δημοσια σχολεια να δεχτουν τους μαθητες αυτους. Για να φτασει το υπουργειο σε αυτο το σημειο σημαινει οτι προφανως με την αλλαγη διευθυνσης δεν λυνεται το προβλημα και το σχολειο εχει ακυρη αδεια εξ'αρχης.

Νομιζω ομως οτι πρεπει να γνωριζετε κατι ακομη . Απο την περασμενη χρονια υπαρχει καινουριος νομος για την αδεια λειτουργιας ιδιωτικων σχολειων που ειναι πολυ πιο αυστηρος και πιο δαπανηρος. Αυτο σημαινει οτι καποια σχολεια θα εχουν προβλημα να βγαλουν τις καινουριες αδειες γι'αυτο το λογο το υπουργειο απο το τελος αυτης της χρονιας θα ειναι πιο αυστηρο ελεγχοντας ολες τις αδειες απο την αρχη . Αυτη τη στιγμη υπαρχει μια περιοδος χαριτος για ολα τα σχολεια να ανανεωσουν τις αδειες τους . Καποια ισως δεν θα μπορεσουν να ανταπεξελθουν οικονομικα. Σας παραθετω τα βασικα σημεια της χορηγησης αδειων.

Σε φυσικό πρόσωπο χορηγείται άδεια ιδιωτικού σχολείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Κολλεγίου, ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ), Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Ένα και Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, Φροντιστηρίου και Κέντρου Ξένων Γλωσσών, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι κατωτέρω προϋποθέσεις:

 

(α) Έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του.

 

(β) Έχει μόνιμη εγκατάσταση σε κράτος- μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

(γ) Δεν έχει την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου ΝΠΔΔ και ΟΤΑ και κληρικού.

 

(δ) Είναι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερο.

 

(ε) Δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξή του σε κατάσταση πτώχευσης.

 

(στ) Δεν έχει καταδικαστεί ή παραπεμφθεί με τελεσίδικο βούλευμα, σύμφωνα με τα άρθρα 8 και 9 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α' 26), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

 

(ζ) Δεν έχει απολυθεί από θέση δημόσιου υπαλλήλου ή ιδιωτικού εκπαιδευτικού ή διδάσκοντος στα φροντιστήρια ή κέντρα ξένων γλωσσών, για λόγους πειθαρχικούς ή για ανεπάρκεια στην εκτέλεση των καθηκόντων του.

 

(η) Δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της άδειας ίδρυσης ή της άδειας λειτουργίας για ίδιο ή άλλον ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης την τελευταία δεκαετία.

 

Εξάλλου, σε νομικό πρόσωπο και ΝΠΔΔ χορηγείται άδεια ιδιωτικού σχολείου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Κολλεγίου, Ιδιωτικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ.), Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Ένα και Κέντρου Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, Φροντιστηρίου και Κέντρου Ξένων Γλωσσών, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι κατωτέρω προϋποθέσεις:

 

(α) Η καταστατική έδρα του βρίσκεται σε κράτος- μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

(β) Ο σκοπός του, σύμφωνα με το καταστατικό του, αφορά και στην παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και κατάρτισης. Οι προϋποθέσεις για τους μετόχους ή εταίρους είναι ανάλογες με τις προαναφερόμενες, δηλαδή:

 

(γ) Οι μέτοχοι ή εταίροι του δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου ΝΠΔΔ και ΟΤΑ και κληρικού.

 

(δ) Είναι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερο.

 

(ε) Δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξή του σε κατάσταση πτώχευσης.

 

(στ) Δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της άδειας ίδρυσης ή της άδειας λειτουργίας για ίδιο ή άλλον ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης, την τελευταία δεκαετία, κλπ.

 

Όσο για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την κτιριολογική υποδομή των ιδιωτικών σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των Κολλεγίων, των ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ι.Ε.Κ.), των Κέντρων Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Δύο, πρέπει:

 

α) Το κτίριο να έχει ισχύουσα πολεοδομική άδεια χρήσης εκπαιδευτηρίου.

 

β) Επαρκής και ομοιόμορφος τεχνητός φωτισμός και εξαερισμός στις περιπτώσεις υπόγειων εργαστηρίων και βιβλιοθηκών.

 

γ) Ελάχιστο εμβαδόν αίθουσας διδασκαλίας είκοσι δύο (22) τετραγωνικά μέτρα.

 

δ) Τρία (3) τετραγωνικά μέτρα ανά εκπαιδευόμενο στους αύλειους χώρους. Στον αύλειο χώρο συνυπολογίζονται τα υπόστεγα και οι ανοιχτοί διάδρομοι, αλλά όχι τα δώματα.

 

δ) Πυροπροστασία για χρήση εκπαιδευτηρίου σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

ε) Δυνατότητα πρόσβασης σε Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον σε ένα αυτοτελές κτίριο.

 

ii) Στη ρύθμιση εντάσσονται και τα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης Επιπέδου Ένα, τα Φροντιστήρια και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών τα οποία δεν υπάγονται στην παρ. 10 του άρθρου αυτού.

 

Επίσης, για την προστασία των μαθητών ορίζεται ότι: «Αυτοτελή κτίρια Γραφείων που διαθέτουν ισχύουσα οικοδομική άδεια για άλλη χρήση, δεν χρησιμοποιούνται ως αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και εν γένει για δραστηριότητες που έχουν άμεση σχέση με την εφαρμογή του προγράμματος σπουδών».

 

Kel με κάλυψες απολύτως!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν διαφωνώ. Ας πούμε ότι τα έφτιαξε όλα αυτά και .... συνεχίζει. Η άδεια λειτουργίας (από σχολείο μέχρι μπαράκι) είναι διοικητική πράξη. Αν πάσχει (πχ. δεν υπάρχει επαρκής πυροπροστασία), τη διορθώνουμε και τελικά εκδίδεται. Εδώ, όπως φαίνεται, υπήρχε ένα θέμα με την εκπροσώπηση του σχολείου (Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ, δηλαδή, δημόσιος υπάλληλος, εκπαιδευτικός, είχε και ιδιωτικό. Βρείτε μου μία άλλη χώρα που θα μπορούσε να γίνει αυτό:rolleyes: .... για χρόνια!!!!!!). Ε, έβαλαν έναν άλλον, σιγά τα ωά!

Θέλω να πω, το τυπικό κομμάτι διορθώνεται. Αν μπορεί κανείς να παραβλέψει τα ζητήματα ηθικής τάξης και το γεγονός του εμπαιγμού των γονιών, τότε αγαπητή xarama, 'καλή πρόοδο' σας εύχομαι!

 

Όταν λες ότι "ας πούμε ότι τα έφτιαξε όλα αυτά", τι εννοείς; Πώς δηλαδή "τα έφτιαξε;" Πούλησε το σχολείο και τώρα αυτό τελεί υπό άλλη διεύθυνση; Διότι ο συγκεκριμένος δημόσιος υπάλληλος είναι και ο ιδιοκτήτης του σχολείου! Επίσης, στον συγκεκριμένο αποκλείεται να έχει δοθεί άδεια λειτουργίας μετά από όλα αυτά, ειδικά με τον τελευταίο νόμο! Ούτε φυσικά θα μπορούσε αυτός να προχωρήσει σε μεταβίβαση της όποιας άδειας του σχολείου σε άλλον εφόσον δεν υπάρχει νόμιμη άδεια! Και ποιος δηλαδή μετά από όλα αυτά θα αγόραζε παράνομη άδεια;

Εμένα κάπως μου κάνει όλη αυτή η ανάρτηση ενός και μόνο μηνύματος επιτηδευμένα θετικού! Επίσης, λέει ότι πήγε και είδε και εντυπωσιάστηκε και πείστηκε! Πότε ακριβώς πήγε; Να υποθέσω τώρα εγώ ότι πήγε πριν από τον Ιούνιο εφόσον το σκάνδαλο ξέσπασε τον Ιούνιο και άλλωστε τα σχολεία κλείνουν μετά τον Ιούνιο. Αλλά κι έτσι να είναι, ας το δεχτώ καλοπροαίρετα, είναι δυνατόν μετά τον Ιούνιο να μην ξύπνησε; Με τέτοιο σκάνδαλο με τέτοιο ντόρο; Το θέμα πήρε διαστάσεις, το άκουγες και το διάβαζες παντού!

Δεν ξέρω τι ακριβώς προσπαθεί ο συγκεκριμένος Διευθυντής και το κύκλωμά του να επιτύχουν με τέτοιες αναρτήσεις, αλλά είναι γεγονός ότι το έργο το έχουμε ξαναδεί και από άλλους, που εμφανίζονται, χτυπούν σαν κομάντος μ' ένα και μοναδικό μήνυμα και μετά εξαφανίζονται!

Χωρίς να είμαστε κακοπροαίρετοι ή κινδυνολόγοι, καλό είναι να έχουμε τις κεραίες μας τεντωμένες και τα μάτια μας ανοιχτά!!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ότι "ας πούμε ότι τα έφτιαξε όλα αυτά", τι εννοείς; Πώς δηλαδή "τα έφτιαξε;" Πούλησε το σχολείο και τώρα αυτό τελεί υπό άλλη διεύθυνση; Διότι ο συγκεκριμένος δημόσιος υπάλληλος είναι και ο ιδιοκτήτης του σχολείου! ...

Χωρίς να είμαστε κακοπροαίρετοι ή κινδυνολόγοι, καλό είναι να έχουμε τις κεραίες μας τεντωμένες και τα μάτια μας ανοιχτά!!!

 

Τι να σου πω? Μπορεί να παραιτήθηκε από το Δημόσιο. Μπορεί να πήρε σύνταξη, μπορεί να το μεταβίβασε σε συγγενικό του πρόσωπο ....

Επίσης δεν ξέρω αν η παράνομη λειτουργία, που αναφέρουν τα δημοσιεύματα, αναφέρεται στα τελευταία χρόνια ή σε προηγούμενα πχ. αν μέχρι το 2010 λειτουργούσε παράνομα και τα τελευταία χρόνια νόμιμα, οπότε τώρα που αποφοίτησαν τα παιδιά που είχαν κάνει παράνομα το γυμνάσιο, έπρεπε το Υπουργείο να έρθει να καλύψει το κενό. Η αναπαραγωγή των ειδήσεων από τα ΜΜΕ είναι 'στο περίπου'. Σίγουρα πάντως είναι ένα υπαρκτό σχολείο που αυτή τη στιγμή λειτουργεί, οπότε, αν λειτουργεί χωρίς άδεια ΤΩΡΑ σημαίνει ότι και η ιδιωτική εκπαίδευση έγινε.... american bar!!!!!!!! Να θυμίσω δε ότι το μέγα σκάνδαλο ξέσπασε όταν η ΟΙΕΛΕ αμφισβήτησε τη νομιμότητα απολύσεων διδασκόντων, ότι δηλαδή τις υπέγραψε μη δικαιούμενο πρόσωπο. Κανένας άλλος δεν έδωσε δεκάρα! Τότε ξύπνησε το Υπουργείο. Τragic!

Δίδαγμα: Ας προσέχουμε πού αφήνουμε τα παιδιά μας. Ο ιδιωτικός τομέας είναι εντελώς ανεξέλεγκτος!

 

Το δημοσίευμα είναι εντελώς διαφημιστικό, εννοείται.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς οταν ηταν να βγαλει την αδεια εδωσε υπευθυνη δηλωση οτι δεν ηταν δημοσιος υπαλληλος, το υπουργειο δεν το εψαξε και οταν κατι θα πηγε στραβα στο σχολειο του η ΟΙΕΛΕ τον καρφωσε. Η ΟΙΕΛΕ είναι συνδικαλιστικο οργανο και προφανως προστατευε τα δικα της συμφεροντα. Το υπουργειο καταλαβε οτι εκανε πατατα μη ελεγχοντας τα δικαιολογητικα και βιαστηκε να προστατεψει τα παιδια. Αυτος δεν θα μπορει να ξαναειναι νομικος εκπροσωπος γιατι δεν παραιτηθηκε οπως επρεπε απο το δημοσιο αλλα θα απολυθει αρα με τον καινουριο νομο δεν δικαιουται να ξαναειναι ιδιοκτητης. Διευθυντης αποκλειεται να παραμεινει σε δημοτικο σχολειο αφου ειναι καθηγητης ΜΕ που σημαινει οτι για αυτα τα 3 χρονια το σχολειο ειναι ακαλυπτο. Τωρα αν ξαναβγει αδεια για το σχολειο με αλλο προσωπο μπορει να συμβει αλλα για αυτα τα 3 χρονια τα πιστοποιητικα των παιδιων ειναι ακυρα γι'αυτο το υπουργειο εξεδωσε την εγκυκλιο που αφορα την προστασια αυτων των παιδιων.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο site τους αναγράφουν πλέον ως εκπρόσωπο στο Υπουργείο Παιδείας μια μουσικό...

Ολα λειτουργούν βάσει υπευθύνων δηλώσεων που κανένας δεν ελέγχει...

 

 

Να ρωτήσω κάτι;

Οταν ο νόμος απαιτεί, για τους δημόσιους υπαλλήλους, την αυτοδίκαιη θέση σε αργία όταν απλώς καταγγέλλονται για κάποιο πλημμέλημα

Και σε μέγιστο τεράστιο ημι-δημόσιο σχολείο, πρώην καθηγήτρια που παραπέμπεται με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών "για κατάχρηση σε ασέλγεια ανηλίκου", συνεχίζει να υπηρετεί σε διοικητική θέση ... ελέω μπαμπά;

 

Τι συμπέρασμα βγάζουμε για την εποπτεία του Υπουργείου;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Για να απαντήσω συνολικά σε όσα γράφτηκαν. Πράγματι πήγαμε στο σχολείο αυτό τον Μάιο του 2013 και όλα αυτά με την ΟΙΕΛΕ δεν είχαν γίνει γνωστά. Όταν αυτά έγιναν γνωστά επικοινώνησα τόσο με το σχολείο που με διαβεβαίωσαν ότι το θέμα είναι τυπικό και θα λυθεί. Επειδή όμως (παρόλο που κοροϊδευτικά φαντάζομαι γράφτηκε ότι το αντιμετώπισα καλοπροαίρετα) δεν μπορούσα να βασιστώ στη δική τους άποψη πήρα τηλέφωνο τόσο στο υπουργείο παιδείας όσο και στη διεύθυνση που είναι υπεύθυνη για τα ιδιωτικά σχολεία της περιοχής. Κανένας από τους δύο δε μου είπε ότι το σχολείο έχει κλείσει όπως γράφει η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ (που βέβαια αναπαρήγαγαν αυτούσια οι δημοσιογράφοι διαφόρων εφημερίδων και websites). Το χειρότερο που μου είπαν για το σχολείο είναι ότι υπάρχει μία εκκρεμότητα στον ορισμό του διευθυντή. Περίμενα λοιπόν όλο το καλοκαίρι και ξαναεπικοινώνισα μαζί τους τον Σεπτέμβριο. Η απάντηση που μου δώσαν από τη διεύθυνση ήταν ότι όλες οι άδειες των ιδιωτικών σχολείων εξετάζονται από την αρχή και θα ξέρουν αρχές Οκτωβρίου. Πριν από λίγες μέρες η απάντηση που πήρα ήταν ότι το σχολείο έχει νόμιμη άδεια και δεν υπάρχει κανένα θέμα λειτουργίας του.

Με βάση λοιπόν αυτά (άσχετα με το τι είδα στο σχολείο) για ποιον λόγο να πιστέψω την ΟΙΕΛΕ ή τους διάφορους δημοσιογράφους και όχι το σχολείο και το υπουργείο; Γιατί να μη φανταστώ ότι κάποιος απολυμένος δάσκαλος βρήκε τρόπο να κάνει ζημιά στο σχολείο; Γιατί να μη φανταστώ ότι ο ιδιοκτήτης απλά δεν ενήργησε σωστά γιατί δεν ήξερε (αν και κακώς) καλό τους νόμους, ώστε να φροντίσει εγκαίρως να προστατέψει το σχολείο του;

Δεν ξέρω αν έχω δίκιο ή άδικο ως προς την κρίση μου για τον ιδιοκτήτη του σχολείου. Ξέρω ότι έχω ένα δύσκολο παιδί που βαριέται το σχολείο και δεν του αρέσει παρόλο που είναι καλός μαθητής. Κάθε μέρα γκρίνιαζε για το πόσο βαριόταν στο σχολείο (αν και ποτέ δεν είπε ότι δε θέλει να πάει). Πηγαίνοντας λοιπόν στο σχολείο αυτό βρήκε ενδιαφέρον στο σχολείο. Γυρίζει χαρούμενος καθημερινά. Προσπαθεί να τελειώσει μόνος του τα μαθήματά του (ενώ πριν ζητούσε πάντα βοήθεια), προσπαθεί να διορθώσει τα γράμματά του (που ήταν και είναι επιεικώς απαράδεκτα).

Τελικά δεν καταλαβαίνω μόνο εγώ πιστεύω ότι πιο σημαντικό είναι να αγαπάει το παιδί το σχολείο που πηγαίνει από το αν έχουν τηρηθεί όλες οι γραφειοκρατίες που ορίζει ο νόμος; Γιατί από τη στιγμή που το υπουργείο μου λέει ότι έλεγξε τις άδειες όλων των ιδιωτικών σχολείων και βρήκε και την άδεια του Ευρωπαϊκού προτύπου καθόλα νόμιμη εγώ θα πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό;

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου ιδιαίτερα αυτούς που θεωρούν ως δεδομένα αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι. Ιδιαίτερα στις μέρες μας.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν καταλαβαίνω μόνο εγώ πιστεύω ότι πιο σημαντικό είναι να αγαπάει το παιδί το σχολείο που πηγαίνει από το αν έχουν τηρηθεί όλες οι γραφειοκρατίες που ορίζει ο νόμος;

 

:rolleyes::shock:

Καλό!

Link to comment
Share on other sites

....

Τελικά δεν καταλαβαίνω μόνο εγώ πιστεύω ότι πιο σημαντικό είναι να αγαπάει το παιδί το σχολείο που πηγαίνει από το αν έχουν τηρηθεί όλες οι γραφειοκρατίες που ορίζει ο νόμος; Γιατί από τη στιγμή που το υπουργείο μου λέει ότι έλεγξε τις άδειες όλων των ιδιωτικών σχολείων και βρήκε και την άδεια του Ευρωπαϊκού προτύπου καθόλα νόμιμη εγώ θα πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό;

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου ιδιαίτερα αυτούς που θεωρούν ως δεδομένα αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι. Ιδιαίτερα στις μέρες μας.

 

Έχεις ένα παιδί που είναι καλό... άρα προσλαμβάνει από την εκπαιδευτική διαδικασία και λες πως χρειάζεται αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. :shock:

 

Λες πως δεν αλλάζεις από δημόσιο σε δημόσιο, αλλά επιλέγεις ιδιωτικό.

Και από τα ιδιωτικά που έχεις στη διάθεσή σου... επιλέγεις αυτό που κρέμασε τόσα παιδιά. Μα τι κριτήριο είναι αυτό που έχεις;; !!! ;;; !!!!!

 

Εφόσον οι απόψεις σου συμπίπτουν με τις απόψεις του κυρίου διευθυντού (!!!! :shock: !!!!) και βρήκες τέτοια ταύτιση... Να φανταστώ πως ούτε και αυτός έχει καλό κριτήριο... Άρα... σιγά μην ίσιωσε το θέμα του σχολείου! (Κι αν ίσιωνε ακόμα... δε θα άλλαζε επωνυμία, για να του φύγει η "ρετσινιά" ;; )

 

 

Ξέρεις ότι από το μήνυμά σου διακρίνεται το άγχος σου για να δείξεις πως όλα πάνε νομικά καλά με το σχολείο, ενώ το παιδί και το τι σε οδήγησε στο να επιβεβαιώσεις πως όλα πάνε καλά δεν αναφέρεται παρά ελάχιστα...

 

Επίσης οι "γραφειοκρατίες που ορίζει ο νόμος" είναι αυτές που θα δώσουν σε οποιοδήποτε παιδί ένα απολυτήριο...

Κάθε ιδιωτικό που σέβεται τον εαυτό του, βασίζεται ακριβώς πάνω σε αυτό το νομικό πλαίσιο για να λειτουργήσει.

 

Πήγαινε το παιδάκι σε ένα σχολείο που να το έχει χαρούμενο και να είναι και νομικά εντάξει. Επιλογές υπάρχουν πολλές και σίγουρες.

 

 

Υ.Γ. Ένα πράγμα μου αρέσει στο ιντερνετ: πως κάνει την εικονική ... πραγματικότητα!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Διακρίνω κάποιο μένος και κάποια εμπάθεια ή είναι η ιδέα μου; Ειλικρινά προβληματίστηκα αν έπρεπε να απαντήσω ή όχι. Δεν μπορώ να ξέρω αν υπάρχει κάποιος λόγος που εκνευρίζεσαι με το συγκεκριμένο σχολείο, αν υπάρχει μπορώ να σου ζητήσω συγνώμη που σε εκνεύρισα, να το δεχτώ και να σταματήσω εδώ την κουβέντα, ακόμα και αν τον λόγο αυτό δε θέλεις να τον μοιραστείς μαζί μας. Θεωρώ όμως, ότι πρώτα από όλα (ακόμα και στο συγκεκριμένο γεγονός Ιούνιος 2013) τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει το υπουργείο (το οποίο αν κατάλαβα καλά υπερασπίζεσαι!!!). Δεν μπορεί να έρχεται στο τέλος της χρονιάς να ανακοινώνει ότι δεν έχει κάνει σωστό έλεγχο σε οποιοδήποτε σχολείο. Θα έπρεπε από την προηγούμενη σχολική χρονιά να έχει κάνει όλους τους απαραίτητους ελέγχους έτσι ώστε να μπορεί να προστατέψει και τους γονείς. Και επισημαίνω για άλλη μία φορά ότι αυτό που γράφουν ότι έκλεισε το σχολείο το γράφουν οι δημοσιογράφοι, το υπουργείο δεν το είπε ποτέ και πήρα αρκετές φορές τηλέφωνο.

Σίγουρα δεν είμαι καλό κριτήριο ως προς την εμπιστοσύνη που δείχνω στους νόμους. Πώς μπορώ να εμπιστευτώ το υπουργείο παιδείας που όταν ανέλαβε την εποπτεία των νηπιαγωγείων έβγαλε οδηγία να μην υπάρχουν σκαλιά στα νηπιαγωγεία κι έτσι πήγαινες στους παιδικούς σταθμούς και έβλεπες παιδάκια δίχρονα και τρίχρονα να ανεβαίνουν στον πρώτο όροφο ενώ τα πεντάχρονα να είναι στο ισόγειο!!!

Οφείλω να παραδεχτώ όμως, ότι δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι ξέρω καλά ούτε το σχολείο ούτε τον διευθυντή του. Όταν είπα ότι μου άρεσαν οι απόψεις του δεν αναφερόμουν ούτε στην πολιτική, ούτε στο ποδόσφαιρο ούτε καν στον τρόπο διοίκησης του σχολείου. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τίποτα από αυτά. Μου άρεσαν όμως ως προς την παιδαγωγική που εφαρμόζει. Ποια είναι τα σημεία που μου άρεσαν; Θα προσπαθήσω να σας τα απαριθμήσω γιατί αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στο εδώλιο και οφείλω να απολογηθώ.

1. Θεωρεί ως δεδομένο ότι τα παιδιά πρέπει να διασκεδάζουν στο σχολείο και να μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι και όχι την πίεση. Τους κάνουν γλώσσα με παιχνίδια (κρυμμένου θησαυρού – φανταστικές ιστορίες κλπ), ιστορία μέσα από θεατρική παράσταση, ξένες γλώσσες μέσα από τραγούδια (μέσα σε ένα μάθημα τέτοιο ένα παιδάκι χωρίς να ξέρει αγγλικά έμαθε τα χρώματα και τους αριθμούς μέχρι το 10). Θεωρώ ότι αυτό το καταφέρνει επιτυχώς.

2. Δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στη συναισθηματική νοημοσύνη που κατά την άποψή μου κάνει τους ανθρώπους όχι πετυχημένους αλλά ευτυχισμένους. Το αν το κάνει καλά ή όχι δεν μπορώ να το κρίνω ακόμα.

3. Προσπαθεί και σε μεγάλο βαθμό τα καταφέρνει να περάσει στα παιδιά ότι έχουν υποχρεώσεις απέναντι στους άλλους και πρέπει να φέρονται σωστά. Όχι τυπικά σωστά αλλά βάσει κανόνων. Εδώ έχω κάποιους ενδοιασμούς γιατί μου φαίνεται ότι τους μαθαίνουν παράλληλα και ότι είναι καλό και να μαρτυράν ότι ένα άλλο παιδάκι έχει κάνει κάτι «κακό» και εγώ δε συμφωνώ με αυτό.

4. Αφιερώνει χρόνο για να παίξουν τα παιδιά παιχνίδια που χρειάζονται σκέψη, αντίστοιχα με το σκάκι όχι όμως με τον ίδιο βαθμό δυσκολίας έτσι ώστε να μπορούν όλα να συμμετέχουν. Μερικά τα θεωρώ καταπληκτικά. Ψάξτε για Φαντασματάκι, Tangrum, Set, Quattro, Quoridor, Ubongo, Uluru από Κάισσα και θα με θυμηθείτε, είναι καταπληκτικά παιχνίδια, παίζω και εγώ μαζί τους.

5. Τα πολύ λίγα παιδιά που έχει σε κάθε τάξη του δίνει τη δυνατότητα να κάνει ουσιαστικά ιδιαίτερο μάθημα σε κάθε παιδί ανάλογα με τις ανάγκες του και τις δυνατότητές του. Δε χρειάζεται ο δάσκαλος να πρέπει να επιλέξει αν θα πάει με τους καλούς, τους μέτριους ή τους κακούς. Μπορεί να τους βοηθήσει όλους γιατί είναι πολύ λίγοι και το κάνει.

Αυτά τα λίγα είχα να γράψω για το σχολείο. Τώρα για να απαντήσω και σε δύο ακόμα θέματα. Ο γιος μου ήταν καλός μαθητής στο δημόσιο γιατί είχε τον μπαμπά του και τη μαμά του να του εξηγούν κάθε βράδυ αυτά που δεν του είχαν εξηγήσει στο σχολείο.

Και τέλος, σίγουρα θα υπάρχουν και καλά δημόσια σχολεία. Δυστυχώς όμως αυτό στη γειτονιά μου δεν είναι τέτοιο. Επιγραμματικά να αναφέρω ότι ο διευθυντής ενδιαφέρεται μόνο για το πώς θα περάσει ο χρόνος για να βγει στη σύνταξη, οι περισσότεροι δάσκαλοι είναι αδιάφοροι και υπάρχει και μία τουλάχιστον που είναι ακατάλληλη. Βρίζει τα παιδιά, τα τραβάει από τα χέρια και τα βγάζει έξω από την τάξη. Μπορεί να μην τους βάλει να διαβάσουν τίποτα για ένα τρίμηνο και να τα βάλει όλα μαζεμένα μέσα σε ένα Σ/Κ. Η ποιότητα του σχολείου ήταν βασικός λόγος για να φύγουμε. Και στο διευθυντή πήγαμε και στο σχολικό σύμβουλο. Αποτέλεσμα δεν είδαμε πάντως παρόλο που το υπουργείο παιδείας εργάζεται με τέτοιο ζήλο ώστε να κάνει σωστή εποπτεία των σχολείων.

Ελπίζω να μη σας κούρασα. Πάλι πολλά έγραψα…

Link to comment
Share on other sites

Εμπάθεια καμία.

Με τις αποφάσεις του υπουργείου δεν έχω σχέση.

Δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνώ, πέρα από ένα κριτήριο που έχει ως βάση το συμφέρον των παιδιών. (Αυτό είναι χούι μου).

 

 

Όταν κάτι δε μου αρέσει σε ένα δημόσιο σχολείο, τότε κοιτάζω να πάω σε άλλο. Αν αποφασίσω να πάω σε ιδιωτικό, λογικά θα θέλω ό,τι καλύτερο για το παιδί, άρα σε καμία περίπτωση δε θα πήγαινα κάπου που να έχει αμαυρωμένη εικόνα.

 

Κανένας δεν είπε ότι το σχολείο έκλεισε. Το υπουργείο, είπε πως δεν έχει σχετική άδεια και οι τίτλοι σπουδών είναι άκυροι. Αν έκλεισε ή έβγαλε άδεια δε θα με ένοιαζε πια ως γονιό, αφού θα είχα βρεθεί να με έχει εξαπατήσει. Γιατί σίγουρα το σχολείο θα γνώριζε αν πληρούσε τις προδιαγραφές για λειτουργία ή όχι. Δε μπορώ να φανταστώ γονιό που υποτίθεται πως ψάχτηκε με τις επιλογές αυτές... και πάει κάπου όπου αποδεδειγμένα υπάρχει ιστορικό εξαπάτησης.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που έστω και από μακριά γνωρίζω επιτέλους κάποιον που πιστεύει ότι το υπουργείο λειτουργεί με γνώμονα το συμφέρον των παιδιών μας!!! Να υποθέσω ότι τα παιδιά μας στο δημόσιο έμειναν χωρίς βιβλία πρόπερσι και δασκάλους φέτος ήταν για να έχουν περισσότερο χρόνο να παίζουν. Πέρα όμως από την πλάκα, δε θα έπρεπε ο έλεγχος να γίνει στην αρχή της σχολικής χρονιάς και όχι στο τέλος; (για να μην πω από την προηγούμενη). Επιμένω πάντως να λέω ότι την καλύτερη απάντηση μπορούν να τη δώσουν τα ίδια τα παιδιά. Τα δικά μου λοιπόν τη δίνουν κάθε μέρα που γυρνάνε σπίτι και μου λένε ότι στο σχολείο πέρασαν τέλεια. Τη δίνουν όταν μόλις έρχονται στρώνονται στο διάβασμα για να τελειώσουν τα μαθήματά τους και να ευχαριστήσουν έτσι τους δασκάλους τους. Προσπαθούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το μάθημά τους στο internet ώστε να πάνε στο σχολείο περισσότερο προετοιμασμένα (ενώ πριν έπαιζαν μόνο παιχνίδια). Ήδη μέσα σε ένα μήνα έχω δει τεράστια βελτίωση. Αυτό με κάνει να αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Ελπίζω ότι θα συνεχιστεί αυτό και δεσμεύομαι να σας ξαναγράψω τις εντυπώσεις μου στο τέλος της σχολικής χρονιάς που πιστεύω ότι θα έχω περισσότερα πράγματα να γράψω.

Link to comment
Share on other sites

Δε σου είπα πήγαινε στο δημόσιο, αλλά πως στη θέση σου θα δοκίμαζα άλλα ιδιωτικά, μιας και επέλεξες την ιδιωτική εκπαίδευση. Σε εξαπάτησαν, κι εσύ επιμένεις να πας εκεί. Αφού παίρνεις το ρίσκο... οκ, γούστα είναι αυτά.

 

Εγώ το παιδί μου δε θα το πήγαινα σε ένα χώρο που έχει προηγηθεί δική μου εξαπάτηση. Γιατί πρώτος υπεύθυνος είναι ο άνθρωπος που έχει το σχολείο. Πώς το ξεχνάς αυτό;

 

(Αν κατηγορήσω για ελλείψεις την αστυνομία που δεν πιάνει τους κλέφτες, πρέπει παράλληλα την κλοπή να την αποδώσω στον ίδιο τον κλέφτη! Και εφόσον έχει προηγηθεί κλοπή με έναν άνθρωπο... εεε δε θα πήγαινα γυρεύοντας στον ίδιο!!)

 

Όσο για τα παιδιά...

υπάρχουν παιδιά που γυρίζουν με όρεξη στο σπίτι και τους αρέσει το σχολείο, είτε αυτό είναι δημόσιο είτε ιδιωτικό, κι άλλα που ζορίζονται. Αν πιστεύει κάποιος γονιός πως υπάρχει μαγικό σχολείο που κάνει μεταμόρφωση... γελιέται ή τον κοροϊδεύουν και μασάει χοντρά.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

.....

 

Το δημοσίευμα είναι εντελώς διαφημιστικό, εννοείται.

Ακριβώς...

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...