Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Δεν πρόκειται ποτέ να βρούμε άκρη σε αυτό το θέμα!!

 

Γιατί σαν Έλληνες είμαστε αρκετά εγωιστές να υποστηρίζει ο καθένας αυτό που κάνει και μόνο!, οπότε δεν υπάρχει αντικειμενική συζήτηση.

Νόμιζα ότι ο στόχος ήταν να λέει ο καθένας τη γνώμη του ή να παραθέτει την εμπειρία του για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον. Δεν χρειάζεται να πιάνουμε στρατόπεδα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Η μικρη ειναι 3!!! Οποτε καταλαβαινεις ποση αγωνια εχω με το θεμα, να το ψαχνω χρονια πριν:oops:

Ακριβως για αυτο ειχα αγχος για το δημοσιο πριν μετακομισω στην περιοχη, ποιο μπορει να ειναι καπως καλο, επειδη δεν εχω χρηματα λογω κρισης να την παω ιδιωτικο και θελω να το ψαξω παρα πολυ, ωστε αν δεν μπορω ακομα τοτε να την παω σε ιδιωτικο να εχω βρει ενα καλο δημοσιο προσωρινα... πολυ σωστα το θυμασαι. Δυστυχως ο μισθος μου ειναι πλεον παρα πολυ μικρος οποτε μετακομισαμε σε μικροτερο διαμερισμα και κανουμε οικονομια...Οποτε μπορεσω καλα να ειμαστε, η κριση να περασει για ολους μας, θα την παω οπωσδηποτε ιδιωτικο δεν το συζητω. παντως προς το παρον θα την πηγαινω σε ιδιωτικο παιδικο με το ΕΣΠΑ (της Κυρεζη).

 

Απαντησε μου αν δεν γινομαι κουραστικη σε παρακαλω ποια ειναι η διαδικασια επιλογης προσωπικου στα καλα ιδιωτικα σχολεια.Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Απαντησε μου αν δεν γινομαι κουραστικη σε παρακαλω ποια ειναι η διαδικασια επιλογης προσωπικου στα καλα ιδιωτικα σχολεια.Ευχαριστω!

 

συγνωμη δεν ειχα δει το μην σου, ειμαι στο τρεξιμο σημερα. Εν ολιγοις υπαρχει επετηριδα ιδιωτικων εκπαιδευτικων, η οποια ομως εχει χαρακτηρα διαπιστωτικο-δηλ απλα ελεγχεται η νομιμοτητα για τα προσοντα κτλ, ο ιδιοκτητης ενος ιδιωτικου δεν ειναι υπχρεωμενος να προσλαβει προσωπικο με τη σειρα που ειναι στην επετηριδα, το καθε σχολειο εχει την ευχερεια να επιλεξει το προσωπικο του. Επισης, μπορει να απολυσει προσωπικο και χωρις αιτιολογια! Συνηθως ομως συμβαινει οταν υπαρχουν δυο εκθεσεις μετα απο αιτημα πχ γονεων ή ανεπαρκειας εκτελεσης καθηκοντων. Τελος, σε πολλα σχολεια υπαρχει συχνη αξιολογηση αλλα για αυτη δεν γνωριζω πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Καλή σου μέρα και συγχαρητήρια!

 

Είμαι μητέρα 2 παιδιών, ο μεγάλος μου θα παέι 2α Γυμνασίου και η μικρή μου 5η δημοτικού. Δεν μετάνιωσα στιγμή που επέλεξα δημόσιο, οι δάσκαλοί τους (με κάποιες μικρές εξαιρέσεις) ήταν πάντα σωστοί, το σχολείο προσέφερε το άριστο σε σχέση με το τίποτα που του παρέχουν και η θέρμανση λειτουργούσε πάντα. Εκτός από τους εκπαιδευτικούς, πρέπει να πω ότι υπήρχε και ένας πολύ δραστήριος Σύλλογος Γονέων που προσπαθούσε πάντα να είναι σε συνεργασία και όχι σε αντιπαλότητα με το προσωπικό, και το αντίθετο. Και τις γιορτές τους έκαναν και τις εκδρομές τους πήγαν και σε γονείς με σοβαρα οικονομικά προβλήματα συμπαραστάθηκαν σιωπηλά και το επίπεδο τόσο των δασκάλων όσο και των γονιών ήταν πάντα ανθρώπινο, και, αν θεωρείται σημαντικό από κάποιους, υψηλό μορφωτικά.

Νομίζω ότι πρέπει να δούμε λίγο πιο βαθείά τα πράγματα. Μια βόλτα στο ¨κακό¨κέντρο της Αθήνας οποιαδήποτε, πλέον, ώρα της μέρας θα σας πείσει. Αλλά, πέρα από ναρκωτικά και ό,τι άλλο, έχουμε ΔΕΙ πραγματικά τα παιδιά μας? Έχουμε μιλήσει μαζί τους? Ξέρουμε πώς αισθάνονται? (Δεν βγάζω τον αυατό μου απ'έξω). Και, τελικά, ο στόχος ποιος είναι? Η μόρφωση, η είσοδος στο ΑΕΙ, ή σε ΤΕΙ ή ή ή? Και μετά? Έχω καθημερινή επαφή με φοιτητές λόγω ιδιότητας και η αγωνία τους είναι τεράστια για το μέλλον, όπως είναι όλων μας. Και αυτό δεν έχει να κάνει με το Δημόσιο ή το Ιδιωτικό σχοέλιο που φοίτησαν. Έχει να κάνει με τη γενικότερη κατάσταση που είναι, πρώτα απ'όλα, καταθλιπτική. Και εκεί πρέπει να δώσουμε βάση. Στο να μην κάνουμε καταθλιπτικά παιδιά, εφήβους, ενήλικες. Και η μόρφωση έχει την ώρα της για τον καθένα. Και, άλλωστε, πιστεύω ότι έχετε όλες την οξυδέρκεια να προστατέψετε το παιδί σας από την έλλειψη ευκαιριών όπου και να επιλέξετε να φοιτήσει.

Καλή χρονιά σε όλους μας!

 

Πολύ μου αρέσει η προσέγγισή σου. Επί της ουσίας, πραγματικά...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πραγματικα διαβασα ολες τις σελιδες του τοπικ, καποια ποστ τα διαβασα βεβαια διαγωνια, αλλα πηρα μια γευση. Και αυτο γιατι ειμαστε ενα βημα πριν την εναρξη της σχολικης χρονιας και το θεμα με αγχωνει οσο ποτε.

 

Δεν ξερω που θα καταληξουμε τελικα να παει η κορη μου, που ειναι για Α δημοτικου, ομως προβληματιζομαι πολυ.

 

Δεν ξερω τι ισυχε πριν 30, 20 χρονια που πολλοι απο εμας πηγαν δημοτικο. Η ουσια ειναι τι γινεται τωρα. Και τωρα τα πραγματα ειναι πολυ αγρια.

 

Πραγματικα θα ηθελα να μου απαντησουν εκπαιδευτικοι εκ των εσω, αλλα δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης, οχι για παιδικους σταθμους, για δημοτικο, για δημοσιο. Πιστευουν οτι ειναι δυνατον να προσφερθει ουσιαστικη προσοχή/αφοσιωση/αγαπη/ενδιαφέρον σε παιδάκια πρωτης δημοτικου κατω απο τις δεδομενες κοινωνικοοικονομικες συνθηκες;

 

Περα απο το παραπανω ομως υπαρχουν πρακτικα ζητηματα. Με τοσες απεργιες, συνελευσεις περυσι στο νηπιαγωγειο χαθηκαν τοσες μερες. Περυσι ειχα back up ανθρωπο. Φετος δεν θα εχω. Τι θα το κανω το παιδι; Και φετος προβλεπω θα ειναι πολυ χειροτερα τα πραγματα...

 

Για τους εργαζομενους γονεις νομιζω το ιδιωτικο ειναι κατι σα μονοδρομος, απο πρακτικης αποψης κυριως. Και το λεω εχοντας καλη εμπειρια απο δημοσιο νηπιαγωγειο - αλλα με μεγαλη στηριξη απο τους γονεις. Δε νομιζω πως μπορω να παρεχω την απαιτουμενη στηριξη συνεχως.

 

Τωρα διαφορα που γραφτηκαν οτι στα ιδιωτικα πανε ψωνια, οτι τα παιδια ειναι σε γυαλα, οτι οι γονεις ειναι ολοι φραγκατοι, αδιαφοροι, οτι τα παρκαρουν κλπ κλπ ειναι πραγματικα αστεια. Τα πιο πολλα παιδια σε ιδιωτικα σχολεια ειναι παιδια της μεσαιας ταξης με γονεις που θελουν κατι καλο για τα παιδια τους και τιποτα αλλο. Τα αλλα ειναι φαντασιες και αστοχες γενικευσεις.

Η κορούλα μου ειναι 6 χρονών και ο μικρός μου 3μιση.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά το θέμα της επιλογής σχολείου είναι σημαντικό για την οικογένεια και το παιδί και θα ήθελα αρχικά να ευχηθώ καλό κουράγιο στους γονείς που βρίσκονται σε αυτήν την διαδικασία.Θεωρώ πως η σύγκριση αυτή είναι άτοπη.Υπάρχουν εξαιρετικά ιδιωτικά αλλά και δημόσια σχολεία με ικανούς εκπαιδευτικούς,όπως επίσης και το αντίθετο.Νομίζω πως η σύγκριση θα είχε ουσία αν συγκρίναμε συγκεκριμένα σχολεία μεταξύ τους.Θυμάμαι πριν χρόνια είχα πάει για συνέντευξη σε ένα ιδιωτικό σχολείο και πραγματικά έφριξα.Είχαν 30 και 32 μαθητές ανά τμήμα ακόμα και στα ξενόγλωσσα μαθήματα τη στιγμή που εκείνη την περίοδο στα δημόσια σχολεία υπήρχαν 22 μαθητές ανά τμήμα και στα ξενόγλωσσα ακόμα λιγότεροι.Για μένα το βασικό μειονέκτημα των δημοσίων σχολείων είναι η αξιολόγηση.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι άξιοι εκπαιδευτικοί των δημοσιων σχολείων να μοχθούν,αλλά μερικές φορές να απαξιώνονται ή ακόμα να 'χάνεται' η πολύτιμη εργασία τους από τις γενικότερες δυστοκίες του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα.Επιπλέον ένα σοβαρό πρόβλημα των σχολείων γενικά όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς είναι και ο τρόπος που γίνεται κάποιος καθηγητής.Ας πούμε αν κάποιος έχει τελειώσει το φυσικό και είναι ένας καλός φυσικός,αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι έχει τη δυνατότητα να περάσει με τον κατάλληλο διδακτικό τρόπο τη γνώση αυτή στα παιδιά.Αυτό χρειάζεται ειδική εκπαίδευση που δεν έχει παρασχεθεί στο πανεπιστήμιο.Θα έπρεπε λοιπόν κατά την γνώμη μου όποιος τελείωνε μια τέτοια σχολή και ήθελε να γίνει εκπαιδευτικός να ακολουθεί και μια επιπλέον εκπαίδευση πάνω σε παιδαγωγικά,διδακτικά και παιδοψυχολογικά ζητήματα,πριν μπει σε μια τάξη να κάνει μάθημα.Και φυσικά η δια βίου μάθηση είναι κατά την γνώμη μου μονόδρομος για τους εκπαιδευτικούς,αφού όπως όλες οι επιστήμες έτσι και αυτή της διδακτικής εξελίσσεται με τα χρόνια.Εγώ ας πούμε πληρώνω από την τσέπη μου για να ακολουθώ τέτοιου είδους εκπαιδεύσεις,για να μπορώ να είμαι επαρκής στην τάξη μου,για να μπορώ να πώ πως έβαλα και εγώ ένα μικρό λιθαράκι όχι μόνο στη μόρφωση,αλλά και στην διαπλαση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή.Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους γονείς να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιλογή για τα παιδιά τους.Και ας μην ξεχνάμε ότι το σχολείο είναι η επόμενη μικρή 'κοινωνία' του παιδιού μετά την οικογένεια(ο προθάλαμος για την κοινωνία μας) και γι'αυτό οφείλει κατά τη γνώμη μου να προσφέρει όχι μόνο στείρα μόρφωση αλλά γενικότερους κανόνες αγωγής σε συνεργασία πάντοτε με τους γονείς.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά το θέμα της επιλογής σχολείου είναι σημαντικό για την οικογένεια και το παιδί και θα ήθελα αρχικά να ευχηθώ καλό κουράγιο στους γονείς που βρίσκονται σε αυτήν την διαδικασία.Θεωρώ πως η σύγκριση αυτή είναι άτοπη.Υπάρχουν εξαιρετικά ιδιωτικά αλλά και δημόσια σχολεία με ικανούς εκπαιδευτικούς,όπως επίσης και το αντίθετο.Νομίζω πως η σύγκριση θα είχε ουσία αν συγκρίναμε συγκεκριμένα σχολεία μεταξύ τους.Θυμάμαι πριν χρόνια είχα πάει για συνέντευξη σε ένα ιδιωτικό σχολείο και πραγματικά έφριξα.Είχαν 30 και 32 μαθητές ανά τμήμα ακόμα και στα ξενόγλωσσα μαθήματα τη στιγμή που εκείνη την περίοδο στα δημόσια σχολεία υπήρχαν 22 μαθητές ανά τμήμα και στα ξενόγλωσσα ακόμα λιγότεροι.Για μένα το βασικό μειονέκτημα των δημοσίων σχολείων είναι η αξιολόγηση.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι άξιοι εκπαιδευτικοί των δημοσιων σχολείων να μοχθούν,αλλά μερικές φορές να απαξιώνονται ή ακόμα να 'χάνεται' η πολύτιμη εργασία τους από τις γενικότερες δυστοκίες του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα.Επιπλέον ένα σοβαρό πρόβλημα των σχολείων γενικά όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς είναι και ο τρόπος που γίνεται κάποιος καθηγητής.Ας πούμε αν κάποιος έχει τελειώσει το φυσικό και είναι ένας καλός φυσικός,αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι έχει τη δυνατότητα να περάσει με τον κατάλληλο διδακτικό τρόπο τη γνώση αυτή στα παιδιά.Αυτό χρειάζεται ειδική εκπαίδευση που δεν έχει παρασχεθεί στο πανεπιστήμιο.Θα έπρεπε λοιπόν κατά την γνώμη μου όποιος τελείωνε μια τέτοια σχολή και ήθελε να γίνει εκπαιδευτικός να ακολουθεί και μια επιπλέον εκπαίδευση πάνω σε παιδαγωγικά,διδακτικά και παιδοψυχολογικά ζητήματα,πριν μπει σε μια τάξη να κάνει μάθημα.Και φυσικά η δια βίου μάθηση είναι κατά την γνώμη μου μονόδρομος για τους εκπαιδευτικούς,αφού όπως όλες οι επιστήμες έτσι και αυτή της διδακτικής εξελίσσεται με τα χρόνια.Εγώ ας πούμε πληρώνω από την τσέπη μου για να ακολουθώ τέτοιου είδους εκπαιδεύσεις,για να μπορώ να είμαι επαρκής στην τάξη μου,για να μπορώ να πώ πως έβαλα και εγώ ένα μικρό λιθαράκι όχι μόνο στη μόρφωση,αλλά και στην διαπλαση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή.Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους γονείς να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιλογή για τα παιδιά τους.Και ας μην ξεχνάμε ότι το σχολείο είναι η επόμενη μικρή 'κοινωνία' του παιδιού μετά την οικογένεια(ο προθάλαμος για την κοινωνία μας) και γι'αυτό οφείλει κατά τη γνώμη μου να προσφέρει όχι μόνο στείρα μόρφωση αλλά γενικότερους κανόνες αγωγής σε συνεργασία πάντοτε με τους γονείς.

 

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας πως είναι εντελώς άτοπη η ερώτηση "Δημόσιο ή Ιδιωτικό Σχολείο", διότι είναι γενική και αόριστη. Μπορούμε ίσως να συγκρίνουμε ένα συγκεκριμένο Δημόσιο μ' ένα συγκεκριμένο Ιδιωτικό σχολείο, αλλά και πάλι στη βάση συγκεκριμένων ερωτημάτων. Μπορούμε επίσης, για λόγους ανταλλαγής απόψεων και όχι προκειμένου να πείσουμε ο ένας τον άλλο, να παραθέσουμε τους λόγους που ο καθένας από εμάς επέλεξε Δημόσιο ή Ιδιωτικό, διότι καθένας/καθεμιά από εμάς είμαστε διαφορετικοί, έχουμε συγκεκριμένες ώρες εργασίας, συγκεκριμένο τρόπο ζωής, συγκεκριμένες προτεραιότητες, συγκεκριμένες αρχές και επιλέγουμε το σχολείο του παιδιού μας ανάλογα με όλα τα παραπάνω. Αυτό που για μένα μπορεί να αποτελεί προτεραιότητα σ' ένα σχολείο (δημόσιο ή ιδιωτικό) δε σημαίνει κατ' ανάγκη ότι πρέπει να αποτελεί και προτεραιότητα ενός άλλου γονέα. Έτσι παραθέτοντας τις απόψεις μου στο θέμα αυτό δε σημαίνει ότι αναιρώ τις εκ διαμέτρου αντίθετες θέσεις ενός άλλου γονέα. Ο τρόπος ζωής της δικής μου οικογένειας (αυστηρά και μακρά σε διάρκεια ωράρια εργασίας, σχεδόν μονογονεϊκή οικογένεια, χωρίς βοήθεια από παππούδες-γιαγιάδες) καθιστούν αναγκαία την παραμονή του παιδιού μου στο σχολείο έως τις 17:00, μαζί με φαγητό, μελέτη και αθλητισμό μετά το το τέλος του μαθήματος στις 14:00). Ώστε όταν το παραλαμβάνω στις 17:00 από το σχολικό να ασχοληθώ μαζί του (παιγχνίδι και ό,τι άλλο).

Θεωρώ κι εγώ πως ένας εξαιρετικός εκπαιδευτικός μπορεί να χάνεται στο δημόσιο σχολείο, ειδικά σήμερα που λόγω δημοσιονομικής κρίσης, τα δημόσια σχολεία και οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί δοκιμάζονται όλο και περισσότερα (λιγότερα σχολεία και λιγότεροι εκπαιδευτικοί σχεδόν εξευτελιστικά αμειβόμενοι, θα κληθούν να καλύψουν τεράστιες ανάγκες). Θεωρώ επίσης πως η έλλειψη αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο κάνει τους "κακούς" εκπαιδευτικούς ακόμη χειρότερους και τους υπόλοιπους εκαπιδευτικούς να εφησυχάζουν (με φωτεινές βεβαίως εξαιρέσεις εκαπιδευτικών, που απλώς βεβαίως επιβεβαιώνουν τον κανόνα), χωρίς να ψάχνονται, χωρίς να επικαιροποιούν τις γνώσεις τους, χωρίς να προσπαθούν να δώσουν το κάτι παραπάνω στα παιδιά, κάτι που στο δημόσιο σχολείο αποτελεί υποχρέωσή του προκειμένου να αξιολογηθεί θετικά και να συνεχίσει να εργάζεται. Βεβαίως και υπάρχουν άθλια ιδιωτικά σχολεία, που εκμεταλεύονται γονείς (πορτοφόλια) και μαθητές, αυτό όμως είναι στο χέρι κάθε γονέα και αποτελεί δική του ευθύνη και υποχρέωση. Στα ιδιωτικά σχολεία φοιτούν σήμερα παιδιά που κατά κανόνα οι γονείς τους ανήκουν στη μεσαία τάξη (εισοδηματικά εννοώ) και τα επιλέγουν από ανάγκη.

Σε μια ιδανική δημόσια παιδεία, στα πρότυπα προηγμένων χωρών, κάθε χρόνο θα μπορούσαμε να επιλέξουμε διαφορετικό δημόσιο σχολείο με την άνεση που επιλέγουμε ένα ιδιωτικό σχολείο, κάθε χρόνο θα μπορούσαμε (με τη δύναμη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων) να απαιτήσουμε και να πετύχουμε από το δημόσιο σχολείο που φοιτά το παιδί μας να απολύσει έναν εκπαιδευτικό που δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στα παιδιά μας και στη θέση του να προσλάβει έναν ορεξάτο και δυναμικό εκπαιδευτικό, θα μπορούσαμε να απαιτήσουμε και να πετύχουμε τις σχολικές εγκαταστάσεις που αρμόζουν στα παιδιά μας και στους φόρους που πληρώνουμε ως φορολογούμενοι πολίτες. Το Υπουργείο Παιδείας θα χορηγούσε κατ' έτος σε κάθε παιδί ένα voucher (κουπόνι), το οποίο θα χρησιμοποιούσε κάθε γονέας για να εγγράψει το παιδί του σε όποιο σχολείο εκείνος επιθυμεί (ανεξάρτητα από τη γεωγραφική γειτνίαση), ώστε αν ο γονέας δεν είναι ικανοποιημένος από το σχολείο αυτό, την επόμενη χρονιά να επιλέξει ένα άλλο, το ίδιο θα συνέβαινε και για τις ξένες γλώσσες, μουσική κλπ., τότε πολύ απλά θα ε΄χαμε τη δημόσια παιδεία που μας αξίζει. (Την ίδια ανάλυση θα μπορούσα να κάνω και για τη δημόσια υγεία, άλλο τεράστιο θέμα αυτό).

Link to comment
Share on other sites

κάτι που στο δημόσιο σχολείο αποτελεί υποχρέωσή του προκειμένου να αξιολογηθεί θετικά και να συνεχίσει να εργάζεται.

 

Εννούσα "....κάτι που στο ιδιωτικό σχολείο αποτελεί υποχρέωσή του προκειμένου να αξιολογηθεί θετικά και να συνεχίσει να εργάζεται".

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καταρχήν συμφωνώ με κάποιον που είπε ότι η πιο σωστή ερώτηση θα ήταν ΓΙΑΤΙ επέλεξα δημόσιο/ιδιωτικό.

 

Νομίζω πως είναι "τραβηγμένο" να προσπαθήσουμε να πούμε ότι υπάρχει περίπτωση το δημόσιο να υπερτερεί του ιδιωτικού.

Είτε γιατί δεν έχει απεργίες, δεν έχει καταλήψεις, έχει πλήρη έλεγχο, έχει εκπαιδευτικούς που ανταποκρίνονται στη δουλειά τους (δεν με ενδιαφέρει αν ζορίζονται να το κάνουν, το αποτέλεσμα μετράει), και μεταξύ άλλων προσέχουν και δίνουν βάση και χώρο στα ερεθίσματα που παίρνει το παιδί.

 

Διάβασα να λέτε ότι η εξέλιξη του παιδιού είναι δική του ευθύνη. Διαφωνώ κάθετα. Ναι, κάποτε διαβάζαν στα χωράφια, για αυτό δεν γινόντουσαν επιστήμονες, αλλά κυρίως αγρότες. Γιατί μέχρι εκεί φτάνανε τα ερεθίσματά τους. Το να κάτσει ένας εκπαιδευτικός να ασχοληθεί πραγματικά με το παιδί, είναι μεγάλη υπόθεση.

 

Και όσοι είναι σε δημόσιο και έχουν πετύχει φιλότιμους εκπαιδευτικούς, είναι πολύ πολύ τυχεροί.. Γιατί όλο το θέμα, ή το βασικότερο τουλάχιστον όλων, είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Αναφερθήκατε στις ανύπαρκτες αξιολογήσεις του δημοσίου. Μα τι λέτε;;; Εδώ δεν μιλάμε για απουσία ελέγχου, μιλάμε για αποδεδειγμένη ανυπαρξία, ή καλύτερα για χείριστη χρήση της "εξουσίας". Τα τρία τελευταία χρόνια παρακολουθούσα έναν άτυπο πόλεμο μεταξύ διευθύντριας Δημοτικού στη Θεσσαλονίκη, και τους μισούς γονείς της τάξης. Η κυρία είχε γερές πλάτες, και ότι ενστάσεις/παράπονα και αν κατέθεσαν οι μαμάδες στην Πρωτοβάθμια, πήγαν στον βρόντο... Αυτή είναι η ελλαδίτσα, και μην μου πείτε πως αυτό ανήκει στις εξαιρέσεις.

 

Το θέμα μας επίσης ΔΕΝ είναι από που παίρνει την "παιδεία" το παιδί.. Σπίτι ή σχολείο; Αυτό είναι άσχετο του θέματος, για την επιλογή μας απέναντι στο δημόσιο-ιδιωτικό.

 

Όπως άσχετο του θέματος είναι κάτι πολύ σοβαρό. Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ των γονέων γενικότερα στα θέματα του σχολείου. Το έχω ξανά αναφέρει, είναι λυπηρό που οι Σχολές Γονέων κλείνουν αντί να πολλαπλασιάζονται.. Και που; Στις πολύ μικρές ηλικίες.. εκεί που οι γονείς θεωρητικά, έχουν ακόμα "όρεξη" να ασχοληθούν.

 

Τελικά, το πιο πιθανό είναι πως στην ιδιωτική εκπαίδευση, όσοι μπορούν να την υποστηρίξουν, την επιλέγουν κυρίως για πρακτικούς λόγους, και για ασφάλεια. Γιατί δεν ξέρουν αν θα πέσουν σε "καλούς" εκπαιδευτικούς του δημοσίου, που φυσικά και υπάρχουν. Αλλά και αυτοί, δεν μπλοκάρονται συχνά από το σύστημα;..

 

Όπως και να έχει, είναι δύσκολο και άχαρο, όντας εκπαιδευτικός να διαβάζεις τέτοια σχόλια. Προσωπικά, θα αισθανόμουν πολύ άβολα..

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν συμφωνώ με κάποιον που είπε ότι η πιο σωστή ερώτηση θα ήταν ΓΙΑΤΙ επέλεξα δημόσιο/ιδιωτικό.

 

Νομίζω πως είναι "τραβηγμένο" να προσπαθήσουμε να πούμε ότι υπάρχει περίπτωση το δημόσιο να υπερτερεί του ιδιωτικού.

Είτε γιατί δεν έχει απεργίες, δεν έχει καταλήψεις, έχει πλήρη έλεγχο, έχει εκπαιδευτικούς που ανταποκρίνονται στη δουλειά τους (δεν με ενδιαφέρει αν ζορίζονται να το κάνουν, το αποτέλεσμα μετράει), και μεταξύ άλλων προσέχουν και δίνουν βάση και χώρο στα ερεθίσματα που παίρνει το παιδί.

 

Διάβασα να λέτε ότι η εξέλιξη του παιδιού είναι δική του ευθύνη. Διαφωνώ κάθετα. Ναι, κάποτε διαβάζαν στα χωράφια, για αυτό δεν γινόντουσαν επιστήμονες, αλλά κυρίως αγρότες. Γιατί μέχρι εκεί φτάνανε τα ερεθίσματά τους. Το να κάτσει ένας εκπαιδευτικός να ασχοληθεί πραγματικά με το παιδί, είναι μεγάλη υπόθεση.

 

Και όσοι είναι σε δημόσιο και έχουν πετύχει φιλότιμους εκπαιδευτικούς, είναι πολύ πολύ τυχεροί.. Γιατί όλο το θέμα, ή το βασικότερο τουλάχιστον όλων, είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Αναφερθήκατε στις ανύπαρκτες αξιολογήσεις του δημοσίου. Μα τι λέτε;;; Εδώ δεν μιλάμε για απουσία ελέγχου, μιλάμε για αποδεδειγμένη ανυπαρξία, ή καλύτερα για χείριστη χρήση της "εξουσίας". Τα τρία τελευταία χρόνια παρακολουθούσα έναν άτυπο πόλεμο μεταξύ διευθύντριας Δημοτικού στη Θεσσαλονίκη, και τους μισούς γονείς της τάξης. Η κυρία είχε γερές πλάτες, και ότι ενστάσεις/παράπονα και αν κατέθεσαν οι μαμάδες στην Πρωτοβάθμια, πήγαν στον βρόντο... Αυτή είναι η ελλαδίτσα, και μην μου πείτε πως αυτό ανήκει στις εξαιρέσεις.

 

Το θέμα μας επίσης ΔΕΝ είναι από που παίρνει την "παιδεία" το παιδί.. Σπίτι ή σχολείο; Αυτό είναι άσχετο του θέματος, για την επιλογή μας απέναντι στο δημόσιο-ιδιωτικό.

 

Όπως άσχετο του θέματος είναι κάτι πολύ σοβαρό. Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ των γονέων γενικότερα στα θέματα του σχολείου. Το έχω ξανά αναφέρει, είναι λυπηρό που οι Σχολές Γονέων κλείνουν αντί να πολλαπλασιάζονται.. Και που; Στις πολύ μικρές ηλικίες.. εκεί που οι γονείς θεωρητικά, έχουν ακόμα "όρεξη" να ασχοληθούν.

 

Τελικά, το πιο πιθανό είναι πως στην ιδιωτική εκπαίδευση, όσοι μπορούν να την υποστηρίξουν, την επιλέγουν κυρίως για πρακτικούς λόγους, και για ασφάλεια. Γιατί δεν ξέρουν αν θα πέσουν σε "καλούς" εκπαιδευτικούς του δημοσίου, που φυσικά και υπάρχουν. Αλλά και αυτοί, δεν μπλοκάρονται συχνά από το σύστημα;..

 

Όπως και να έχει, είναι δύσκολο και άχαρο, όντας εκπαιδευτικός να διαβάζεις τέτοια σχόλια. Προσωπικά, θα αισθανόμουν πολύ άβολα..

 

ενω στα ιδιωτικα ειναι ολοι καλοδιαλεγμενοι,,

το ελληνικο σχολειο πασχει γενικως, ιδιωτικο η δημοσιο πασχει για μενα ολα τ αλλα ειναι αυταπατες

Link to comment
Share on other sites

ενω στα ιδιωτικα ειναι ολοι καλοδιαλεγμενοι,,

 

Δεν ξέρω για όλα τα ιδιωτικά, μπορώ όμως να μιλήσω για αυτό που ξέρω. Ναι, είναι όλοι καλοδιαλεγμένοι. Ένας ένας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για όλα τα ιδιωτικά, μπορώ όμως να μιλήσω για αυτό που ξέρω. Ναι, είναι όλοι καλοδιαλεγμένοι. Ένας ένας.

 

Συμφωνώ κι εγώ. Έτσι ακριβώς είναι!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω για όλα τα ιδιωτικά, μπορώ όμως να μιλήσω για αυτό που ξέρω. Ναι, είναι όλοι καλοδιαλεγμένοι. Ένας ένας.

 

Aπό τρία πολύ πολύ γνωστά ιδιωτικά που έχω αμεσότατη αντίληψη λόγω εμπειρίας, είναι τόσο καλοδιαλεγμένοι που δεν παίρνει άλλο.

Πρέπει να έχουν διδακτορικά και να ελέγχονται για γνώσεις ψυχολογίας και μεταδοτικότητα πριν αναλάβουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Aπό τρία πολύ πολύ γνωστά ιδιωτικά που έχω αμεσότατη αντίληψη λόγω εμπειρίας, είναι τόσο καλοδιαλεγμένοι που δεν παίρνει άλλο.

Πρέπει να έχουν διδακτορικά και να ελέγχονται για γνώσεις ψυχολογίας και μεταδοτικότητα πριν αναλάβουν.

 

 

Και η δική μου εμπειρία αυτό λέει!!! Είναι όλοι διαλεγμένοι!

Link to comment
Share on other sites

Και η δική μου εμπειρία αυτό λέει!!! Είναι όλοι διαλεγμένοι!

 

Και γιατί να μην είναι άλλωστε...???? Με τέτοια υπερπληθώρα δασκάλων, οι οποίοι ανήκουν σε μία γενιά που όλοι ελάμβαναν μεταπτυχιακό και μην έχοντας πλέον τη δυνατότητα να μπουν στο δημόσιο με ΑΣΕΠ.... φυσικό είναι λοιπόν να έχουν μεγάλη λίστα και γκάμα επιλογής τα ιδιωτικά σχολεία. Αυτό δεν μπορεί φυσικά να γίνει στο δημόσιο. Εκεί όποιος μπηκε με ΑΣΕΠ μπηκε. Τέλος. Σπάνια πηγαίνει ξανά σε σεμινάρια για συναισθηματική νοημοσύνη, παιδαγωγική κ.ο.κ. όπως στα ιδιωτικά υποχρεώνουν τους δασκάλους να το κάνουν! Δυστυχώς αυτή η γενιά που τώρα μεγαλώνει στα σχολεία, θα είναι αδικημένη σε σχέση με τους γονείς/δασκάλους τους. Γιατί λόγω έλλειψης πόρων (οικονομικών) τόσο στα σχολεία όσο και στα σπίτια μας, θα μειωθούν οι γνώσεις που θα παρασχεθούν στα παιδιά αυτά. Δεν ξέρω αυτή η γενιά μετά από 10 χρόνια τι γνώσεις θα έχει καταφέρει να αποκομίσει και αν θα είναι σε θέση να σπουδάσει, να έχει μεταπτυχιακούς τίτλους... Ειλικρινά είναι θλιβερό.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο θλιβερό είναι η προκατάληψη κάποιων γονιών.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οτιδήποτε λέει κάποιος γενικά, χωρίς να αναφέρεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις είναι προκατάληψη. Πού είναι η προκατάληψη όταν λέμε ότι στα συγκεκριμένα σχολεία των παιδιών μας οι δάσκαλοι είναι 'καλοδιαλεγμένοι'?

 

Σημ. Κι εγώ δημόσιο τελείωσα και επίσης θεωρώ ότι το παιδί μπορεί να μορφωθεί και στα ιδιωτικά και στα δημόσιο. Τώρα αν θέλετε να πιστεύετε ότι με πιάσανε κορόιδο,γιατί αγοράζω κάτι που μπορών να το βρω δωρεάν, ας είναι....

Καλή καρδιά!

Link to comment
Share on other sites

...Πού είναι η προκατάληψη... ...?

Να εδώ ...

 

... Εκεί όποιος μπηκε με ΑΣΕΠ μπηκε. Τέλος. Σπάνια πηγαίνει ξανά σε σεμινάρια για συναισθηματική νοημοσύνη, παιδαγωγική κ.ο.κ. όπως στα ιδιωτικά υποχρεώνουν τους δασκάλους να το κάνουν! Δυστυχώς αυτή η γενιά που τώρα μεγαλώνει στα σχολεία, θα είναι αδικημένη σε σχέση με τους γονείς/δασκάλους τους. Γιατί λόγω έλλειψης πόρων (οικονομικών) τόσο στα σχολεία όσο και στα σπίτια μας, θα μειωθούν οι γνώσεις που θα παρασχεθούν στα παιδιά αυτά. Δεν ξέρω αυτή η γενιά μετά από 10 χρόνια τι γνώσεις θα έχει καταφέρει να αποκομίσει και αν θα είναι σε θέση να σπουδάσει, να έχει μεταπτυχιακούς τίτλους... Ειλικρινά είναι θλιβερό.

 

(Μου τελείωσαν τα χρώματα στην παλέτα του κειμενογράφου). ;)

Ελπίζω να το χρωμάτισα όμορφα, έτσι... για μια ευχάριστη νότα! :-D

 

 

Αααα και μια ερώτηση προς bobonela... Πιστεύεις πως οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται μόνο όταν τους υποχρεώνουν; Δηλαδή αν δεν τους "υποχρέωναν" στα ιδιωτικά, δε θα έψαχναν μόνοι τους; Μήπως τους υποτιμάς; Αν ήμουν εκπαιδευτικός ιδιωτικού σχολείου, θα είχα θιχθεί πολύ από το σχόλιό σου... :roll:

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οτιδήποτε λέει κάποιος γενικά, χωρίς να αναφέρεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις είναι προκατάληψη. Πού είναι η προκατάληψη όταν λέμε ότι στα συγκεκριμένα σχολεία των παιδιών μας οι δάσκαλοι είναι 'καλοδιαλεγμένοι'?

 

Σημ. Κι εγώ δημόσιο τελείωσα και επίσης θεωρώ ότι το παιδί μπορεί να μορφωθεί και στα ιδιωτικά και στα δημόσιο. Τώρα αν θέλετε να πιστεύετε ότι με πιάσανε κορόιδο,γιατί αγοράζω κάτι που μπορών να το βρω δωρεάν, ας είναι....

Καλή καρδιά!

 

εμενα το προβλημα μου ειναι με το συστημα

και καλους γιατρους εχουμε, εξισου σε δημοσιο και ιδιωτικο τομεα αλλα δεν εχουμε οργανωση, πλαισιο αρα ο γιατρος καιγεται,,

και τελειος να ειναι ο επαγγελματιας-δασκαλος οταν η παιδεια που προσφερουμε δεν ειναι παιδεια αλλα εκπαιδευση, βαθμοθηρια, πτυχιοθηρια, αποστηθιση και πανελλαδικες ετσι για κερασακι στην τουρτα δεν κανει επι της ουσιας οσα θα επρεπε ηθελε μπορουσε να κανει,,,αφου αλλα του ζητανε αλλα προσφερει,,,,

η στραβα ειναι ο γιαλος η στραβα αρμενιζουμε,,,λαθος προοπτικη, λαθος σχεδιασμος

δεν παει να εχεις 40 μεταπτυχιακα,,οταν πας για δουλεια το οραμα παει περιπατο γιατι το συστημα απαιτει να δουλεψεις με τον πιο ευνουχιστικο τροπο ωστε να εξακολουθεις να το τρεφεις

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύεις πως οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται μόνο όταν τους υποχρεώνουν; Δηλαδή αν δεν τους "υποχρέωναν" στα ιδιωτικά, δε θα έψαχναν μόνοι τους; Μήπως τους υποτιμάς; Αν ήμουν εκπαιδευτικός ιδιωτικού σχολείου, θα είχα θιχθεί πολύ από το σχόλιό σου... :roll:

 

Λοιπόν εγώ δεν θέλω να παρέμβω στη διαφορά σας, απλά θυμίζω ότι ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΣΤΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και επομένως και για τους εκπαιδευτικούς, εδώ και δύο χρόνια και επ' αόριστον. Ο εργοδότης τους (το κράτος) αντιμετωπίζει τους εκπαιδευτικούς ως λουφαδόρους που προφασίζονται ότι εκπαιδεύονται για να αράζουν. Επίσης ο εργοδότης τους θεωρεί ότι χάνει χρήματα, όταν τους χορηγεί άδεια για επιμόρφωση.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...