Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

"Θα είμαι καλός μέσα στην τάξη"


Recommended Posts

θα θεσω μια διαστηση που ειναι λιγο εως πολυ γνωριμη σε ολους μας....βαση ενος ή δυο γεγονοτων που διαβασα αλλα και βαση καποιας εμπειριας που εχω στο περιβαλλον μου ...

αυτο που καταλαβαινω εγω ειναι το εξης....

ειναι σαφες οτι υπαρχουν κακος κειμενα ....η παιδαγωγηκη εχει αλλαξει ...ειναι αλλωστε μια επιστημη που κι αυτη εξελησετε οπως ολες οι επιστημες.....

καθε ανθρωπος εφαρμόζει την παιδαγωγηκη (λεμε τωρα) που εμαθε στο σχολειο στο πανεπιστημιο ή ακομα και απο ενδιαφερον διαβαζοντας βιβλια...

οσον αφορα τους ανθρωπους ομως γενικα , σαν ειδος , το κακο ειναι

(πολλες φορες ειναι κακο ...αλλα υπαρχουν και καλα παραδειγματα , εγω εξεταζω τωρα την κακη πλευρα και εξηγω παρακατω:)

 

οτι

υπαρχει και ο παραγων βιωμα-εμπειρια

τα βιοματα μας λοιπον ως μαθητες και ως παιδια , υπο οποιαδηποτε μορφη ειναι αυτα αλλα και πως λειτουρησαν στην μετεποιτα ζωη μας

μας κανουν να διμαορφωνουμε μια αποψη την οποια δυσκολα την πεταμε απο πανω μας....

καταλειγω με παραδειγμα:

αν καποιος εχει φαει τημωριες και ξυλιες στο σχολειο ...θα πρπει αν γηνει δασκαλος να πιστει απο μονος του οτι τα βιωματα του ηταν λαθος και να ανατρεξει σε στιγμες που αντιθετες μεθοδοι ειχαν επιροη πανω του (σπανιες περιπτωσεις)

αν καποιος εχει φαει ξυλω τιμωριες προσβολες ως ανθρωπος πρπει ο διος να πιστει οτι ειναι σφαλμα και δεν επιδρα θετικα στην αναπτυξη του ...αλλα δεν το δει , θα εφραμωσει (κατα μεγαλο ποσοτο ) την συμπεριφορα αυτη σαν γονιος σαν δασκαλος σαν φιλος σαν συντροφος....

αν τωρα μιλαμε για εκπαιδευτικους ...εγω δε πιστευω οτι πρπει να λυγησουν για οποιοδηποτε Μ@&*%%^7μενο παιδακι ....(ειμαι αυστηρη το ξερω ) και να ανατρεξουν σε παλιες μεθυδους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕς ΜΕΘΟΔΟΥς ....

τελος αν καποιος εχει τελειωσει τοπανεπιστημιο με την παιδαγωγικη του 60 καλο ειναι να παρακολουθησει καποια σεμμηναρια ή να τρεξει να επιμορφωθει μοναχος του αλλιως θα ηθελα να υπαρχει ενας ελεκτικο οργανο που να τους απομακρηνει απο την εργασια τους και τα ανθρωπιστηκα επαγγελματα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 79
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=1826&start=0

 

Δασκάλα αυτό για να δείς ότι και οι γονείς ξέρουμε να εκτιμούμε και να λέμε ευχαριστώ στους δασκάλους. :D

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Συγκλονίστηκα από τη μαρτυρία σου daskala!Φαντάζομαι τί έχεις περάσει και τί περνάς! :(

Δεν νομίζω ότι αυτά που λέγονται για τους δασκάλους ή δασκάλες εδώ μέσα, θα πρέπει να σε αγγίζουν. Εσύ διαφέρεις κατά πολύ όπως επίσης και οι μεθοδοι που εφαρμόζεις για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα.

Εύχομαι ειλικρινά στο μέλλον, να αντιμετωπιζεις όλο και λιγότερα παρόμοια περιστατικά που βλάπτουν την ψυχική υγεία σου. Και πάλι να επαναλάβω κάτι που σου είχα ξαναγράψει. Είναι τυχεροί οι μαθητες σου! :wink:

 

mata μου ένα έχω να σου πω! Κάθε φορά που διαβάζω τις απαντήσεις σου παίρνω κουράγιο και μεγάλη χαρά που νιώθω ότι υπάρχουν άνθρωποι που με νιώθουν! Διαβάζω και στον άντρα μου αυτά που μου γράφεις και όταν με βλέπει να συγκινούμαι μου λέει "Πάλι διαβάζεις τη μάτα χάρυ??" :lol::lol::lol: Σε ευχαριστώ για όλα, από τα βάθη της καρδιάς μου!! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

αν τωρα μιλαμε για εκπαιδευτικους ...εγω δε πιστευω οτι πρπει να λυγησουν για οποιοδηποτε Μ@&*%%^7μενο παιδακι ....(ειμαι αυστηρη το ξερω ) και να ανατρεξουν σε παλιες μεθυδους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕς ΜΕΘΟΔΟΥς ....

 

Σε μένα αναφέρεσαι Άρια?

Link to comment
Share on other sites

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=1826&start=0

 

Δασκάλα αυτό για να δείς ότι και οι γονείς ξέρουμε να εκτιμούμε και να λέμε ευχαριστώ στους δασκάλους. :D

 

gavrias μου αν με κάποιο τρόπο σου έδωσα να καταλάβεις κάτι τέτοιο, ότι δλδ θεωρώ ότι οι γονείς δεν εκτιμούν τους δασκάλους των παιδιών τότε να ζητήσω συγνώμη αλλά ίσως δεν το κατάλαβα. Τα χρόνια που είμαι στα διάφορα σχολεία έχω δει και σεβασμό και εκτίμηση και αγάπη από γονείς και σέβομαι κι εγώ(από τη στιγμή που δεν έχω ακόμα δικό μου παιδί) το γεγονός ότι μεγαλώνουν όσο καλύτερα μπορούν τα παιδάκια τους. Θεωρώ μεγάλη ευλογία και ευθύνη την απόκτηση και ανατροφή ενός παιδιού. Θαυμάζω το γονεϊκό ρόλο. Δεν ήθελα να σε οδηγήσω σε τέτοιο συμπέρασμα και ειλικρινά σπάω το κεφάλι μου να βρω πώς το κατάφερα αυτό....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=1826&start=0

 

Δασκάλα αυτό για να δείς ότι και οι γονείς ξέρουμε να εκτιμούμε και να λέμε ευχαριστώ στους δασκάλους. :D

 

gavrias μου αν με κάποιο τρόπο σου έδωσα να καταλάβεις κάτι τέτοιο, ότι δλδ θεωρώ ότι οι γονείς δεν εκτιμούν τους δασκάλους των παιδιών τότε να ζητήσω συγνώμη αλλά ίσως δεν το κατάλαβα. Τα χρόνια που είμαι στα διάφορα σχολεία έχω δει και σεβασμό και εκτίμηση και αγάπη από γονείς και σέβομαι κι εγώ(από τη στιγμή που δεν έχω ακόμα δικό μου παιδί) το γεγονός ότι μεγαλώνουν όσο καλύτερα μπορούν τα παιδάκια τους. Θεωρώ μεγάλη ευλογία και ευθύνη την απόκτηση και ανατροφή ενός παιδιού. Θαυμάζω το γονεϊκό ρόλο. Δεν ήθελα να σε οδηγήσω σε τέτοιο συμπέρασμα και ειλικρινά σπάω το κεφάλι μου να βρω πώς το κατάφερα αυτό....

 

'Oχι απλώς ήθελα να ξέρεις ότι το έργο σας δεν περνάει απαρατήρητο και ότι ξέρουμε και θέλουμε να λέμε δημόσια ευχαριστώ στους δασκάλους σαν και σένα.Και ότι καταλαβάινουμε και εκτιμούμε την προσπάθειά σας.'Ετσι για να νιώσεις καλύτερα. :D

Και μη σπάς το κεφάλι σου γιατί δε με έκανες σε καμιά περίπτωση να νιώσω κάπως. :D Απλώς μοιάζεις με τη δασκάλα μας και έιναι πολύ καλό αυτό (όχι της μουσικής :wink: )

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=1826&start=0

 

Δασκάλα αυτό για να δείς ότι και οι γονείς ξέρουμε να εκτιμούμε και να λέμε ευχαριστώ στους δασκάλους. :D

 

gavrias μου αν με κάποιο τρόπο σου έδωσα να καταλάβεις κάτι τέτοιο, ότι δλδ θεωρώ ότι οι γονείς δεν εκτιμούν τους δασκάλους των παιδιών τότε να ζητήσω συγνώμη αλλά ίσως δεν το κατάλαβα. Τα χρόνια που είμαι στα διάφορα σχολεία έχω δει και σεβασμό και εκτίμηση και αγάπη από γονείς και σέβομαι κι εγώ(από τη στιγμή που δεν έχω ακόμα δικό μου παιδί) το γεγονός ότι μεγαλώνουν όσο καλύτερα μπορούν τα παιδάκια τους. Θεωρώ μεγάλη ευλογία και ευθύνη την απόκτηση και ανατροφή ενός παιδιού. Θαυμάζω το γονεϊκό ρόλο. Δεν ήθελα να σε οδηγήσω σε τέτοιο συμπέρασμα και ειλικρινά σπάω το κεφάλι μου να βρω πώς το κατάφερα αυτό....

 

'Oχι απλώς ήθελα να ξέρεις ότι το έργο σας δεν περνάει απαρατήρητο και ότι ξέρουμε και θέλουμε να λέμε δημόσια ευχαριστώ στους δασκάλους σαν και σένα.Και ότι καταλαβάινουμε και εκτιμούμε την προσπάθειά σας.'Ετσι για να νιώσεις καλύτερα. :D

Και μη σπάς το κεφάλι σου γιατί δε με έκανες σε καμιά περίπτωση να νιώσω κάπως. :D Απλώς μοιάζεις με τη δασκάλα μας και έιναι πολύ καλό αυτό (όχι της μουσικής :wink: )

 

Τελικά ρε παιδί μου είμαι απαράδεκτη! Μια μύγα με περιτριγυρίζει τώρα τελευταία. "Ξουτ κακιά μύγα" κι όλο μυγιάζομαι. Ή είμαι αργόστροφη και τα πιάνω με τη 2η! Να σου πω... ήθελα κι εγώ να γράψω πριν "κι εγώ σαν αυτή τη δασκάλα είμαι ρε παιδιά" αλλά φοβήθηκα μήπως φάω κράξιμο. :lol::lol::lol: Αλλά τώρα καμαρώνω σαν γύφτικο σκεπάρνι. Σορυ βρε κοπελιά για την παρεξήγηση... :lol::lol: Α! και κάτι άλλο... αυτά τα υπέροχα που γράφεις εκεί στο άλλο θέμα σου... να τα πεις στη δασκάλα σας κάποια στιγμή (αν δεν το έχεις κάνει ήδη). Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο για έναν δάσκαλο... :wink:

Link to comment
Share on other sites

αν τωρα μιλαμε για εκπαιδευτικους ...εγω δε πιστευω οτι πρπει να λυγησουν για οποιοδηποτε Μ@&*%%^7μενο παιδακι ....(ειμαι αυστηρη το ξερω ) και να ανατρεξουν σε παλιες μεθυδους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕς ΜΕΘΟΔΟΥς ....

 

Σε μένα αναφέρεσαι Άρια?

γιατι βγαζεις αυτο συμπερεσμα? :roll:

Link to comment
Share on other sites

αν τωρα μιλαμε για εκπαιδευτικους ...εγω δε πιστευω οτι πρπει να λυγησουν για οποιοδηποτε Μ@&*%%^7μενο παιδακι ....(ειμαι αυστηρη το ξερω ) και να ανατρεξουν σε παλιες μεθυδους ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕς ΜΕΘΟΔΟΥς ....

 

Σε μένα αναφέρεσαι Άρια?

γιατι βγαζεις αυτο συμπερεσμα? :roll:

 

Δεν είπαμε? Αφού έχω τη μύγα!!!! :lol::lol::lol::lol: Άκυρο κοριτσάκι!! delete! the end! Ξέχασέ το. Απλά το " μ*&^%νο" που έγραψες μου θύμισε αυτό που έγραψα εγώ και νόμισα ότι εγώ ήμουν αυτή που λύγισε και θεωρείς απαράδεκτο που κάλεσα το διευθυντή. Κάνω δλδ για σεναριογράφος με τόση φαντασία??? :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Το 10% των εκπαιδευτικών έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα

Αν και χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας συνεχίζουν να διδάσκουν χωρίς ποτέ να έχουν «τσεκαριστεί».

Ο ένας στους δέκα εκπαιδευτικούς πάσχει από σοβαρό ψυχολογικό νόσημα, σύμφωνα

με επίσημα στοιχεία έρευνας των περιφερειακών διευθυντών εκπαίδευσης, ανά τη χώρα.

 

Το 10% των εκπαιδευτικών έχει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», τα αποκαλυπτικά αυτά στοιχεία,

τα οποία έχουν ήδη περιέλθει σε γνώση του ΥΠΕΠΘ, φέρνουν το 10% των εκπαιδευτικών να μην είναι σε θέση να διδάξουν σε τάξεις!

Οσοι από αυτούς «τσεκάρονται» εγκαίρως, τοποθετούνται κατευθείαν σε διοικητικές θέσεις στην Εκπαίδευση, και όχι σε σχολεία.

 

Λεπτομερής καταγραφή των ατόμων αυτών δεν μπορεί να γίνει,

καθώς η αξιολόγηση στα σχολεία παραμένει χρόνια γράμμα... κενό περιεχομένου.

 

 

Μια προσπάθεια εφαρμογής ψυχομετρικών τεστ στη διάρκεια της πρόσληψης

που είχε αποφασιστεί να γίνει στο παρελθόν, σκόνταψε στις αντιδράσεις των συνδικαλιστικών ενώσεων (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ),

με αποτέλεσμα σήμερα να καταγράφονται περιστατικά σαν κι αυτά των τοξικομανών δασκάλων, που δίδασκαν όντας χρήστες,

μικρούς μαθητές δημοτικού σχολείου, ή το προ μηνών συγκλονιστικό περιστατικό του συζυγοκτόνου καθηγητή μουσικής από τη Φιλοθέη,

ο οποίος δίδασκε, έχοντας ανυπέρβλητα ψυχολογικά προβλήματα, στο Αρσάκειο λύκειο της Εκάλης.

 

Δίχως αξιολόγηση

Ελλείψει αξιολόγησης λοιπόν, ο εντοπισμός των προβληματικών περιπτώσεων είναι δύσκολος.

Μια πρώτη εικόνα όμως αποκτούν οι διευθύνσεις Εκπαίδευσης, όπου και απευθύνονται οι δάσκαλοι και καθηγητές λίγο πριν από τον διορισμό τους.

 

Εκεί, είτε οικειοθελώς είτε ύστερα από παρατήρηση των διευθυντών τους,

«ξεδιπλώνονται» οι προσωπικότητες και φαίνονται τα προβλήματα.

Οι δικές τους παρατηρήσεις δίνουν το ποσοστό του 9% με 10% των προβληματικών περιπτώσεων.

Οι περισσότεροι στέλνονται αμέσως σε διοικητικές θέσεις στην Παιδεία.

Δεν είναι λίγοι, όμως, εκείνοι που ξεφεύγουν και διδάσκουν κανονικά σε σχολεία.

 

Καθηγητές αδιάφοροι, ανειδίκευτοι, που χρήζουν ψυχιατρικής βοήθειας,

δυστυχώς παρελαύνουν χρόνια τώρα μπροστά από γενιές μαθητών.

 

Ποιος τους ελέγχει; Μπορεί η επετηρίδα ή το ΑΣΕΠ, να το κάνει αυτό; Ποια είναι τα κριτήρια με τα οποία μπαίνει ο δάσκαλος στην τάξη;

Δεκάδες αναπάντητα τέτοια ερωτήματα αφήνει η ανυπαρξία αξιολόγησης.

 

Την αξιολόγηση όλοι την επιθυμούν και την επικαλούνται για το καλό της Παιδείας αλλά κανείς δεν τη θέλει!

Νομοθέτησε ο Γ. Αρσένης, ξανανομοθετεί ο Π. Ευθυμίου, νομοθέτησε εκ νέου η κ. Μ. Γιαννάκου. Κι όλοι οι νόμοι είχαν την ίδια τύχη.

 

 

Παρέμειναν ανεφάρμοστοι, αφού δεν είχαν τη συναίνεση των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών,

καθώς η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι οι εκπαιδευτικοί ούτε την αξιολόγηση μπορούν να αποδεχθούν,

αλλά ούτε και το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας τους... άρεσε,

όταν πριν από κάποια χρόνια προσπάθησε να τους το «σερβίρει» ο Γ. Αρσένης.

 

Ούτε το παράδειγμα της Κύπρου, που οδήγησε σε πρόωρη αφυπηρέτηση

172 καθηγητές που αντιμετώπιζαν ψυχολογικά προβλήματα,

μπορεί να τους πείσει για την εφαρμογή της αξιολόγησής τους.

 

ΖΟΦΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Ερευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς, στο σώμα των δασκάλων και των καθηγητών,

κυρίως από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, καταλήγουν συνήθως σε ζοφερά

συμπεράσματα για τη διάθεση που έχουν οι εκπαιδευτικοί μέσα στα σχολεία.

 

67% των εκπαιδευτικών έχει έντονο στρες μέσα στην τάξη κι αυτό

αποδίδεται στην κακή οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος.

 

57% αισθάνεται εξάντληση στη διάρκεια της εργασίας, ενώ οι μισοί ευχαρίστως

θα άλλαζαν δουλειά αν μπορούσαν. Το πάθος τους για δουλειά είναι σχεδόν ανύπαρκτο.

 

37% των διδασκόντων απογοητεύεται από την αδιαφορία των μαθητών

και την απαξίωση που δείχνουν στο μάθημα, γεγονός που τους αναγκάζει

σε υπερπροσπάθειες για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον τους.

 

21% πιστεύει ότι η φύση της δουλειάς (διαρκής ομιλία, ορθοστασία) είναι ιδιαίτερα κοπιαστική και ότι η πίεση του σχολικού χρόνου και της διδακτέας ύλης

δεν τους επιτρέπει να έχουν μια πιο προσωπική επαφή με τους μαθητές.

 

59% των ερωτηθέντων αναφέρεται σε συγκρουσιακές καταστάσεις με τους μαθητές,

όπως καβγάδες, εκνευρισμούς, ακόμη και αυταρχική συμπεριφορά απένα-ντί τους.

Τη συμπεριφορά τους αυτή οι εκπαιδευτικοί την αποδίδουν στο στρες.

 

Ξυλοδαρμοί, φόνοι και... ουσίες

Τρία περιστατικά προβληματικών εκπαιδευτικών

 

Θεσσαλονίκη 17 Μαρτίου 2008

Νηπιαγωγός του 4ου Νηπιαγωγείου Πεύκων Θεσσαλονίκης καταγγέλθηκε από γονείς και συναδέλφους της

ότι έχανε την ψυχραιμία της μέσα στην τάξη και κακοποιούσε τα μικρά παιδιά.

 

Οι γονείς κατήγγειλαν περιστατικά βίας και ξυλοδαρμού, έκθεση σε κίνδυνο με αποβολές

από την αίθουσα χωρίς επίβλεψη, ψυχολογική βία και εκφοβισμό στα νήπια. Τελικά η νηπιαγωγός απομακρύνθηκε.

 

Αθήνα 24 Σεπτεμβρίου 2008

Ο καθηγητής Μουσικής Γιάννης Κατσιλάμπρος δολοφονεί την 36χρονη πιανίστρια σύζυγό του στη Φιλοθέη,

αφήνοντας ορφανά τα δύο ανήλικα παιδιά τους, και τη θάβει στο παρκάκι που βρίσκεται απένταντι από το σπίτι τους.

Ο δράστης δίδασκε το μάθημα της μουσικής στο λύκειο της Εκάλης, χωρίς ποτέ κανείς να υποψιαστεί το παραμικρό για τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα

που αντιμετωπίζει, αφού είχε διακόψει και τα φάρμακα.

 

Καρδίτσα 5 Νοεμβρίου 2008

Δάσκαλος δημοτικού σχολείου της Χαλκίδας έπεσε νεκρός ύστερα από χρήση τοξικών ουσιών,

στο κέντρο της Καρδίτσας, όπου είχε ταξιδέψει με 45χρονο φίλο του, δάσκαλο επίσης, για προσωπική τους υπόθεση.

 

Το δράμα τους ξετύλιξε στην αστυνομία ο ναρκομανής εκπαιδευτικός που είδε τον φίλο του να πεθαίνει,

αποκαλύπτοντας ότι και οι 2 έκαναν χρόνια χρήση ναρκωτικών ουσιών και συνάμα δίδασκαν.

 

πηγή http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8334&pubid=1894796

 

Από τη στιγμή που αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κανένα σύστημα αξιόλογησης εν λειτουργία

οι γονείς πρέπει να επαγρυπνούν και να φροντίζουν ότι κανένας μα κανένας δεν θα βάλει σε κίνδυνο τα παιδιά τους..

 

Και μην ξεχνάμε ότι η gavrias ενήμερωσε τον διευθυντή όταν κάλλιστα

από τη στιγμή που υπάρχει νόμος θα μπορούσε να απευθυνθεί στην πρωτοβάθμια και να καταγγείλει τη συγκεκριμένη <<εκπαιδευτικό>>...

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

...να τα πεις στη δασκάλα σας κάποια στιγμή (αν δεν το έχεις κάνει ήδη). Δεν υπάρχει μεγαλύτερο δώρο για έναν δάσκαλο... :wink:

 

Δεν το έχω κάνει γιατί ακόμη έιναι δασκάλα του παιδιου μου και δε θέλω να την επιρεάσω.Όμως σκέφτομαι το καλοκαίρι με το κλέισιμο των σχολείων (και αφου του χρόνου θα έχουμε άλλη δασκάλα) να της τα γράψω και να της τα δώσω.

Καλά κάνεις και καμαρώνεις!! Είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για εκπαιδευτικούς που καταθέτουν την ψυχή και την αγάπη τους στα παιδιά μας. :D:D

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Gavrias, τώρα μόλις κάθισα και διάβασα την απάντησή τη δική σου και των υπολοίπων και ειλικρινά έπεσα από τα σύννεφα!! Καταρχήν, θεωρείς υποτιμητικό/μειωτικό το χαρακτηρισμό "κοριτσάκι";!!Δε σε ξέρω προσωπικά ούτε εσένα ούτε το παιδί σου, γι' αυτό και δε θεωρώ ότι θα μπορούσα να το αποκαλέσω κάπως αλλιώς... Τώρα, για τα υπόλοιπα, απλώς θεώρησα υπερβολική τη συμπεριφορά σου, να εξοργιστείς, να κάνεις επιτόπου στροφή, να καταφύγεις στο διευθυντή κλπ ενώ θα μπορούσες να εκφράσεις τη διαφωνία σου σε κάποια καταλληλότερη στιγμή και όχι να το κάνεις τόσο μεγάλο θέμα και μάλιστα μπροστά στο παιδί σου. Είπες ότι όταν το παιδί σου αδικείται, εσύ θα του υποδεικνυεις πώς πρέπει να αντιμετωπίζει την αδικία. Δηλαδή κι αν αύριο μεθαύριο θεωρήσει ότι αδικείται από ένα χαμηλό βαθμό θα τρέξεις να κάνεις φασαρία; Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου, αν σε στενοχωρεί μην τη λαβαίνεις υπόψη σου!

 

Μαρία Στυλιανάκη, από την αρχή τόνισα ότι η τιμωρία δε με βρίσκει σύμφωνη, δε βρίσκω λοιπόν το λόγο που μου υποδεικνύεις τι πρέπει να διαβάσω και από πού πρέπει να ενημερωθώ... Επαναλαμβάνω, δεν ταυτίζομαι με τη δασκάλα, αλλά δε θεωρώ και τη στάση της μητέρας σωστή.

Link to comment
Share on other sites

Gavrias, τώρα μόλις κάθισα και διάβασα την απάντησή τη δική σου και των υπολοίπων και ειλικρινά έπεσα από τα σύννεφα!! Καταρχήν, θεωρείς υποτιμητικό/μειωτικό το χαρακτηρισμό "κοριτσάκι";

Θεωρώ (και έιναι )υποτιμιτητικό το χαρακτηρισμό σε συνάρτηση με τον τρόπο σου.

 

Δε σε ξέρω προσωπικά ούτε εσένα ούτε το παιδί σου, γι' αυτό και δε θεωρώ ότι θα μπορούσα να το αποκαλέσω κάπως αλλιώς... Τώρα, για τα υπόλοιπα, απλώς θεώρησα υπερβολική τη συμπεριφορά σου, να εξοργιστείς, να κάνεις επιτόπου στροφή, να καταφύγεις στο διευθυντή κλπ ενώ θα μπορούσες να εκφράσεις τη διαφωνία σου σε κάποια καταλληλότερη στιγμή και όχι να το κάνεις τόσο μεγάλο θέμα και μάλιστα μπροστά στο παιδί σου.

 

Το τόσο μεγάλο θέμα μπροστά στο παιδί μου που λές απο που προκύπτει?Και μπορείς να μου υποδείξεις την "καταληλότερη" στιγμή σύμφωνα με τη δική σου αντίληψη?

 

Είπες ότι όταν το παιδί σου αδικείται, εσύ θα του υποδεικνυεις πώς πρέπει να αντιμετωπίζει την αδικία. Δηλαδή κι αν αύριο μεθαύριο θεωρήσει ότι αδικείται από ένα χαμηλό βαθμό θα τρέξεις να κάνεις φασαρία;

 

Με ρωτάς το αυτονόητο??? :shock::shock: Αν όντως αδικείται ναι θα τρέξω και ναι θα κάνω φασαρία.Είμαι ο κηδεμόνας του ξέρεις.Και είναι υποχρέωσή μου να το κάνω ηθική και νομική.

 

Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου, αν σε στενοχωρεί μην τη λαβαίνεις υπόψη σου!.

Δε με στενοχωρεί και όχι δεν τη λαμβάνω υπ'όψιν μου.

Ξέρεις τι με προβληματίζει σε όλο αυτό όμως?Δε με γνωρίζεις,δε θυμάμαι να έχουμε "συνομιλήσει" ποτέ εδώ,δεν έχεις συστηθεί σαν εκπαιδευτικός, βλέπω ότι παιδί στο σχολείο δεν έχεις και καμιά συμμετοχή σε ανάλογα θέματα και ξαφνικά έρχεσαι και κάνεις κριτική με τον τρόπο που την κάνεις,χωρίς να στηρίζεις αυτό που λές πουθενά εκτός απο επιχειρήματα τύπου "θα κρυβεται στο φουστάνι της μαμάς?" (ναι γιατί έιναι παιδάκι)προσωπικά σε μένα. :? Έχουμε προσωπικά και δεν το ξέρω?

Γιατί η όλη στάση σου,μόνο σε προσωπική εμπάθεια παραπέμπει.

Επίσης μπορείς όταν με το καλό βρεθείς αντιμέτωπη με κάτι ανάλογο να με χρησιμοποιήσεις ως παράδειγμα προς αποφυγή. :)

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Συγκλονίστηκα από τη μαρτυρία σου daskala!Φαντάζομαι τί έχεις περάσει και τί περνάς! :(

Δεν νομίζω ότι αυτά που λέγονται για τους δασκάλους ή δασκάλες εδώ μέσα, θα πρέπει να σε αγγίζουν. Εσύ διαφέρεις κατά πολύ όπως επίσης και οι μεθοδοι που εφαρμόζεις για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα.

Εύχομαι ειλικρινά στο μέλλον, να αντιμετωπιζεις όλο και λιγότερα παρόμοια περιστατικά που βλάπτουν την ψυχική υγεία σου. Και πάλι να επαναλάβω κάτι που σου είχα ξαναγράψει. Είναι τυχεροί οι μαθητες σου! :wink:

 

mata μου ένα έχω να σου πω! Κάθε φορά που διαβάζω τις απαντήσεις σου παίρνω κουράγιο και μεγάλη χαρά που νιώθω ότι υπάρχουν άνθρωποι που με νιώθουν! Διαβάζω και στον άντρα μου αυτά που μου γράφεις και όταν με βλέπει να συγκινούμαι μου λέει "Πάλι διαβάζεις τη μάτα χάρυ??" :lol::lol::lol: Σε ευχαριστώ για όλα, από τα βάθη της καρδιάς μου!! :D:D:D

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Για απάντηση θα ήθελα να "κλέψω" τα λόγια της gavrias και να σου πώ ότι πράγματι είναι γάντι για ανθρώπους σαν κι εσένα!!

gavrias είπε:Καλά κάνεις και καμαρώνεις!! Είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για εκπαιδευτικούς που καταθέτουν την ψυχή και την αγάπη τους στα παιδιά μας.

Αυτά με εκφράζουν απόλυτα!Να είσαι σίγουρη ότι οι γονείς που ξέρουν να εκτιμούν, νοιώθουν τα παραπάνω για σένα!!!!!!! :wink:

Μάτα Χάρι!! :wink::D:D:D:D:D:D:D:D

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

 

(στην Γλύκα επειδή και εμένα μικρή μου το έκανε αυτό η δασκάλα, μήπως δεν είναι τιμωρία αλλά προσπάθεια να την μάθει τη λέξη με την επανάληψη (δεν λένε η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης?) απλά σε εμένα θυμάμαι ότι δούλευε και μάλιστα δεν το εκλάμβανα ως τιμωρία , αφού το χρησιμοποιούσα από μόνη μου και σε άλλα μαθήματα! θυμάμαι επίσης ότι την προπαίδεια την γράφαμε καθε μέρα στον πίνακα από έναν αριθμό το κάθε παιδί για να μας μείνει στο μυαλό..δεν ξέρω αν αυτο έχει αλλάξει και δεν θεωρείται παιδαγωγικό και θα εκτιμούσα μια γνώμη ίσως και από κάποιον εκπαιδευτικό.

 

Έχεισ δίκιο rozanna, αυτό το σκέφτηκα κι εγώ!Ωστόσο επειδή στο φοντιστήριο αυτό πήγαινα κι εγώ όταν ήμουν μαθήτρια-πριν 20 χρόνια!!- και έγραφα τις ίδιες τιμωρίες, δεν είναι λογικό να έχουν αλλάξει να πράγματα και να μην χρησιμοποιούνται οι ίδιες απαρχαιωμένες μέθοδοι εκπαίδευσης; Να επισημάνω ότι τότε που πήγαινα εγώ δίδασκε μόνο η σημερινή υπεύθυνη ενώ τώρα υπάρχουν τέσσερις καθηγήτριες και ακολουθούν την ίδια γραμμή.

Επιπλέον να επισημάνω τα εξής:1)δεν πιστεύω ότι τα παιδιά μαθαίνουν με αυτό τον τρόπο. Ο δικός μου γράφει την τιμωρία του τελείως αφηρημένα ένα κατεβατό την αγγλική λέξη και ένα κατεβατό την ελληνική σημασία κι ανάθεμα κι αν κάνει τη σύνδεση μεταξύ τους.

2)

μου διηγήθηκε χθες ότι σε άλλα παιδιά που δεν ξέρουν ανάγνωση το μάθημα τουσ βάζει τιμωρία να το γράψουν 10 φορές!και μιλάμε για μάθημα τουλάχιστον δέκα σειρών.

Ωσ καθήγήτρια και η ίδια(είμαι φιλόλογος) αυτή η μορφή εκμάθησησ μου φαίνεται τουλάχιστο γελοία. Φανταστείτε ένας μαθητής μου να μην ξέρει τους αρχικούς χρόνουσ ενός αρχαίου ρήματος και να τον βάλω να το γράψει 30 φορές!Αδιανόητο!

 Λατρεύω τα παιδάκια μου!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

γειά σου daskala!

 

μα αυτό που έκανες ήταν ακριβώς σωστό. συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λές.

στο παράδειγμα που περιγράφεις, δεν του επέβαλες εσύ κάποιου είδους δημόσια τιμωρία,

ούτε και επέβαλες σε όλα τα άλλα παιδιά κάποια άλλη τιμωρία εξαιτίας αυτού του παιδιού.

ούτε το γελοιοποίησες ούτε έκανες οτιδήποτε άλλο που πραγματικά αρκετοί κάνουν μην μπορώντας να συγκρατήσουν τα νεύρα τους..

ούτε και προκάλεσες ρήξη στην σχέση σας με το να κάνεις τα παραπάνω.

 

αυτό που έκανες ήταν υποδειγματικό!

 

το τι λέει μετά ο διευθυντής, ειναι απολύτως και μονο δική του ευθύνη.

μπορεί κάλλιστα να είναι πολύ ευγενικός σε ότι θα πεί και να τα πεί ξεκάθαρα και χωρίς απειλές ή ασσύμετρες τιμωρίες.

Φτάνει και μόνο να δεί κανείς ένα επεισόδιο του καινούριου beverly hills 90210 όπου είναι τα παιδιά και πιο μεγάλα, για να δεί οτι είναι αυτονόητη η συνεργασία διευθυντή δασκάλου μαθητών,

έτσι ώστε να επιτευχθεί η καλύτερου είδους συνεργασία .

(η οποία δεν ειναι θεμα χρηματικό - beverly hills, ειναι καθαρά θέμα φιλοσοφίας)

 

κάποτε όταν ήμουν μικρή έλεγα οτι ήθελα να γίνω δασκάλα... είχα σαν παράδειγμα μια φανταστική δασκάλα στις πρώτες μου τάξεις.

Την κα. Παπαδάκη, στο δημοτικό σχολείο της παναγίτσας, στο παλαιό φάληρο. Ήταν πάρα πολύ καλή.

 

Όταν είδα απο κοντά, σαν μεγάλη, τι σημαίνει αυτό, το καθημερινό δηλαδή αυτό έργο, και λειτούργημα είπα, όχι δε μπορώ να το κάνω αυτό σε καθημερινή βάση! Θα με καταστρέψει. Ναι μπορώ να το κάνω για κάποιες μέρες, για κάποιες ώρες, αλλά όχι διαρκώς.

 

Έτσι δεν επέλεξα να γίνω μετά το πτυχίο μου εκπαιδευτικός σε σχολείο παρόλο που μετά απο δυο χρόνια εκπαιδευσης στο γερμανικό σύστημα, θα με περίμενε ζουμερότατος μισθός, με ότι φαντάζεστε απο παροχές, πραγματικά ονειρεμένες συνθήκες και εργασιακό περιβάλλον.

 

Δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτό το ρόλο που περιγράφεις. Θέλει μια ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία. Είναι λειτούργημα, που δεν μπορεί να κάνει ο καθένας.. ειδικά, εάν δεν έχει και σωστή υποστήριξη κ καθοδήγηση, που εδώ στην Ελλάδα λείπει εντελώς.

 

Πιστεύω ότι εάν απο τους 100 που εχουν το πτυχιο και διορίζονται, οι 70 μπορεί 80 να ήταν ικανότατοι να τα καταφέρουν με την υποστήριξη και την καθοδήγηση,

όμως μόνο οι 30-40 μπορούν να τα καταφέρουν αξιοπρεπέστατα χωρίς αυτή την πρωτίστης σημασίας υποστήριξη και καθοδήγηση.

 

Πιστέψτε με έχω δεί απο κοντά τι σημαίνει υποστήριξη και καθοδήγηση.. καμία σχέση με αυτό που συμβαίνει εδώ.

 

Εκτός δηλαδή της έλλειψης καθοδήγησης, πιστεύω ότι δεν την έχουν όλοι οι δάσκαλοι αυτή την ιδιοσυγκρασία, του να καταφέρον να κάνουν το σωστό.

 

μόνο αυτό λέω, όχι κάτι άλλο.

 

ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή είναι ΤΟΣΟ δυσκολο

 

επειδή οι εκπαιδευτικοί γίνονται ξαφνικά εκπαιδευτικοί μετά το πτυχίο τους, χωρίς ανάμεσα να περάσουν απο κάποιου είδους ξεσκάρτισμα, καθοδήγηση εκμάθηση τεχνικών κτλ κτλ,

 

και επειδή ένας άνθρωπος μπορεί να λυγίσει

 

πρώτα απο όλα όμως,

 

ειδικά εάν ΔΕΝ είναι απο τους ανθρώπους που δεν εχει αυτή την ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία την ψυχραιμία και την αυτοσυγκράτηση, να αντισταθεί σε μια τέτοια κατάσταση στο να ξεσπάσει στο παιδί,

 

ακριβώς για αυτό, οι γονείς θα πρέπει να δείχνουν προσοχή σε αυτό που θα τους πεί το παιδί τους και να το παίρνουν πάρα πολύ στα σοβαρά.

 

Ως προς το θέμα της τιμωρίας, εγώ δεν πήρα θέση στο παραπάνω σχόλιο. Και η θέση μου είναι φυσικά εναντίον τέτοιων μεθόδων

 

αφού γράφεις κατά λέξη

 

οτι δεν θεωρείς την μέθοδο του αυτοκόλλητου καλή ειδικά εάν δεν την δουν όλα τα άλλα παιδιά (οτι το παιδί δεν πήρε αυτοκόλλητο)!

 

εννοείς να γίνει επίδειξη στην αποτυχία του παιδιού, ... αυτό ΕΙΝΑΙ τιμωρία.

και είναι συμφωνα όχι με μένα την μικρή Μαρία,

αλλά σύμφωνα με όλους τους ψυχολόγους παγκοσμίως,

τιμωρητική συμπεριφορά.

 

δεν το λέω για να σε κατηγορήσω, αλλά ειναι μια αλήθεια πως να το κάνωμεν άλλωστε!!!

 

κάνουμε μια συζήτηση εδω η οποία έχει θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο οφείλω να αναφέρω καθώς μας διαβάζουν και άλλοι που μπορεί να μην γνωρίζουν για το τι σημαίνει τιμωρητικός τρόπος δράσης.

 

 

Πέραν των θεωρητικών συζητήσεων:

 

Μαρία Στυλιανάκη,

μου κάνει φοβερή εντύπωση που συνάγεις συμπεράσματα ως προς τις απόψεις μου … από μόνη σου:

Σε ποιο σημείο έγραψα εγώ ότι θεώρησα παιδαγωγικό αυτό που έκανε η δασκάλα;

 

εκεί έπρεπε να απευθυνθώ στην anna72 λάθος μου! εκείνη αναφέρθηκε στην τιμωρία.

 

Σε ποιο σημείο αναρωτήθηκα γιατί έκανε κάτι αυτή η μητέρα;

εδώ όμως δεν κάνω λάθος - έγραψες ακριβώς αυτό - ρωτάς την μητέρα αν θεωρεί σωστό αυτό που έκανε.......??...

 

anemoni έγραψε

Δηλαδή εσύ θεωρείς σωστό, ένα παιδί να προσλαμβάνει τέτοιες συμπεριφορές από τη μητέρα του, η οποία γίνεται μπαρούτι με τον λανθασμένο χειρισμό ενός δασκάλου και πηγαίνει στο δ/ντή να του τραβήξει το αυτί;

 

anemoni έγραψε

Πού έγραψα εγώ ότι δεν έπρεπε να αντιδράσει η μητέρα οπότε να βγάλει και λάθος συμπέρασμα το παιδί;

 

anemoni έγραψε

Αν λειτουργούσαμε έτσι, θα έπρεπε να βγαίνουμε κάθε μέρα έξω με τα καλάσνικοφ. Ποιο μήνυμα πιστεύεις ότι εισέπραξε το παιδί σου από την όλη φάση; Ειδικά στο μέτρο που δεν μίλησες καν στον ίδιο το δάσκαλο;

 

συγχώρεσέ με αλλά δεν φταίω εγώ για το αν σχολίασα αυτά που είδα γραμμένα. Αυτά που έγραψες ακριβως αυτά λένε.

 

Όμως για να μην κουράζουμε το θέμα, καθώς ο σκοπός που γράφω εδώ (για μένα προσωπικά) δεν ειναι κάποια αντιπαράθεση μαζί σου,

αλλά να ενημερώσω τους γονείς για το τι στέκει στην πραγματικότητα σε θέμα εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, και χαίρομαι που δεν ειναι απαραίτητο αυτό να γίνει μονο σε θεωρητική βάση αλλά και σε πρακτική καθώς έχουμε και την daskala μαζί μας.

 

Στο φόρουμ πολύ συχνά παραθέτουν τα μέλη άλλους συνδέσμους, για να μην γράφουν ξανά κάτι που υπάρχει αλλού γραμμένο.

λυπάμαι που θεώρησε κάποιος την παράθεση συνδέσμου σαν

υπόδειξη του πως και που να ενημερωθείς, όμως αυτός ο σύνδεσμος που σου παρέθεσα ειναι ότι πιο σημαντικό για να καταλάβει κανείς την εξέλιξη των παιδαγωγικών,

γραμμένα με πάαρα πάααρα πολύ απλό τρόπο.

 

στην τελική για παιδαγωγική μιλάμε...

 

Θεωρώ τόσο δεδομένο το ότι δεν είμαστε σε εποχές τιμωριών και καταναγκασμών που για μένα δεν τίθεται καν τέτοιο ζήτημα.

 

και όμως, οι εποχές τιμωριών και καταναγκασμών έχουν αφήσει πολλά κατάλοιπα - και αυτό δεν το λέω εγώ πάλι η μικρή Μαρία, αλλά το λένε και ένα κάρο θεωρητικοί!

 

Και πώς κρίνεις αυτό το οποίο επέλεξα να σχολιάσω;

Μπορείς να έχεις άποψη για το σχόλιό μου (αυτή είναι άλλωστε και η λογική ενός φόρουμ ανταλλαγής απόψεων, να δούμε πώς σκέφτονται άλλοι άνθρωποι για κάτι που μας συμβαίνει για να διευρύνεται και ο ορίζοντας της σκέψης μας),

όχι όμως για το τι επιλέγω να σχολιάσω.

 

για κάποιο λόγο στα μάτια μου το ένα και το άλλο φαίνεται το ίδιο? μάλλον έκανες λάθος τυπογραφικό.

 

αυτό με προβλημάτισε πάντως και με έβαλε σε σκέψεις:

gavrias έγραψε

Confused Έχουμε προσωπικά και δεν το ξέρω?

Γιατί η όλη στάση σου,μόνο σε προσωπική εμπάθεια παραπέμπει.

Επίσης μπορείς όταν με το καλό βρεθείς αντιμέτωπη με κάτι ανάλογο να με χρησιμοποιήσεις ως παράδειγμα προς αποφυγή. Smile

 

ξαναδιάβασα όλα, και πραγματικά δε καταλαβαίνω τις απόψεις της anna72, και της anemoni ..πραγματικά,.. έχουν παρόμοια κατεύθυνση ..είναι σύμπτωση?

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Για τελευταία φορά θα γράψω ότι σχολίασα ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ της αντίδρασης της μητέρας και όχι ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ότι αντέδρασε. Για σένα είναι το ίδιο πράγμα αυτά τα δύο; Δεν καταλαβαίνω πώς ταυτίζεις το ένα με το άλλο. Όλες μου οι φράσεις έχουν να κάνουν με το τι έκανε και όχι με το γεγονός ότι έκανε κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά θα συμφωνήσω σε όλα, μέχρι και το τελευταίο γράμμα με την κυρία Στυλιανάκη και τη Γαβρίας.

 

Δεν θα κρύψω από τα παιδιά μου τη διαφωνία μου με τη δασκάλα, δεν θα τους μάθω να καταπιέζουν τα συναισθήματά τους και το βασικότερο να μην διεκδικούν το δίκιο τους.

 

Τη δασκάλα θα την έχουν για ένα χρόνο εμάς τους γονείς τους όμως θέλω να το ξέρουν ότι θα είμαστε πάντα δίπλα τους. Αν "συμμαχίσω" στο άδικο θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους προς εμένα. Sorry αλλά δεν θα πάρω!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά θα συμφωνήσω σε όλα, μέχρι και το τελευταίο γράμμα με την κυρία Στυλιανάκη και τη Γαβρίας.

 

Δεν θα κρύψω από τα παιδιά μου τη διαφωνία μου με τη δασκάλα, δεν θα τους μάθω να καταπιέζουν τα συναισθήματά τους και το βασικότερο να μην διεκδικούν το δίκιο τους.

 

Τη δασκάλα θα την έχουν για ένα χρόνο εμάς τους γονείς τους όμως θέλω να το ξέρουν ότι θα είμαστε πάντα δίπλα τους. Αν "συμμαχίσω" στο άδικο θα χάσουν την εμπιστοσύνη τους προς εμένα. Sorry αλλά δεν θα πάρω!!

 

Λεπτές οι ισορροπίες που πρέπει να κρατηθούν, αλλά ναι θα συμφωνήσω με την GEORGIA.CY!

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να το θέσεις υπόψιν του διευθυντή. Επίσης ποια χρονία αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο... Αυτές οι παιδαγωγικές μέθοδοι καταργληθηκαν σχεδόν μαζί με τη βίτσα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Με το να υπερασπιζομαστε τα παιδια μας οταν αδικουνται τα μαθαινουμε να υπερασπίζονται και αυτα τον εαυτο τους..

Ο δασκαλος ειναι ανθρωπος.. και ο ανθρωπος δεν ειναι αλανθαστος.. οταν κανει λαθος καποιος θα πρεπει να του χτυπήσει το κουδουνακι και οχι να του δωσουμε συγχωροχαρτι επειδη ειναι .. ο δασκαλος.

Τα παιδια μου θα μαθουν να σεβονται τον δασκαλο επειδη ειναι σωστος και δικαιος, επειδη εχει αγωγη και τροπους, μορφωση και καλλιεργεια.

Και να τον αγαπουν επειδη τα αγαπαει..

Τα παιδια μου θα μαθουν να σεβονται αυτον που τα σεβεται.

Ο σεβασμος και η αγαπη κερδιζονται, δεν απαιτουνται!!!

 

Εγω αυτο εχω μαθει και αυτο θα μαθω και στο παιδι μου.

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια , ακουστε και τη δικη μου ιστορια

Η μεγαλη μου κορη (9) εχει νεα δασκαλα αγγλικων εφετος.

Το ΄΄ παιδαγωγικο '' συστημα της ''κυριας'' εχει ως εξης....

Μολις ενα παιδακι κανει φασαρια στην ταξη , τιμωρει αδιακριτως ολη

την ταξη (18 παιδακια) με 20 φορες τιμωρια - αντιγραφη το μαθημα.

Οταν μου το ειπε η κορη μου , φυσικα και δεν την αφησα να γραψει---

και εγραψα ενα μπιλιετακι στην '' εκπαιδευτικο'' , λεγοντας της οτι το παιδι δεν εγραψε διοτι δεν το επετρεψα γιατι δεν καταλαβα το λογο. Της επεσημανα επισης οτι το ηδη φορτωμενο της προγραμμα δεν της επιτρεπει

τετοιου ειδους ''πολυτελειες'', οτι δεν ειναι και τοσο σημαντικο αν της βαλει 9 αντι 10 για βαθμο και ---- τραβηγμενο το λεω ---- το πτυχιο σε τελικη φαση θα το παρε , εφοσον ειναι ικανη απο αλλου . Α.... της ζητησα εαν θελει να με καλεσει να συζητησουμε εφοσον το παιδι μου της παρεμποδιζει

το εκπαιδευτικο εργο στην ταξη και εαν ειναι ασυνεπης στις μαθητικες της

υποχρεωσεις.Φυσικα ουτε φωνη , ουτε ακροαση .....

Μονη μου ????? Ουτε στον παραδεισο

Link to comment
Share on other sites

Επισης , οπως κανω παντα εξηγησα στην κορη μου οτι η δασκαλα δεν το κανει γιατι τα μισει , αλλα γιατι καποιος απο την ταξη δεν συμπεριφερεται σωστα με αποτελεσμα να δημιουργει χαος και καπως πρεπει να συνετιστει.

Και φυσικα αυτο πους λεω παντα , ειναι οτι πρεπει να σεβομαστε τον αλλο

ειτε ειναι η μαμα , η δασκαλα 'η ο συμμαθητης.

Μονη μου ????? Ουτε στον παραδεισο

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, δε θα καθίσω να ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα ούτε και θα μπω στη διαδικασία να απαντώ σε κάθε φράση διυλίζοντας τον κώνωπα, δύο πράγματα να πω μόνο, κι αυτά επειδή κατηγορήθηκα και από τη Gavrias και από τη Μαρία Στυλιανάκη. Και ειλικρινά αδυνατώ να εξηγήσω αυτήν την προσωπική επίθεση απέναντί μου, μόνο και μόνο επειδή εξέφρασα τη γνώμη μου και ασφαλώς επειδή δεν τύχαινε βέβαια να συμπίπτει με τη δικιά τους. Ερωτήσεις του στυλ, «αφού δε με ξέρεις, πώς παίρνεις θέση;» που τις θεωρώ εντελώς άστοχες σε ένα δημόσιο και μάλιστα ανοιχτό φόρουμ, προβληματισμοί για την ιδιότητα και την ταυτότητά μου (λες και δε δικαιούται ο καθένας να έχει γνώμη), και το τελευταίο και χειρότερο, υπαινιγμοί για τη σχέση μου με άλλο μέλος που απλώς έτυχε να συμφωνεί μαζί μου!!! Ο δογματισμός σε όλο του το μεγαλείο! Μετά από όλα αυτά ποιος να τολμήσει να διαφωνήσει μαζί σας; Το πήραμε όλοι το μάθημά μας. Κι όλα αυτά στο όνομα της σύγχρονης παιδαγωγικής!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...