anna72

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    92
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral
  1. Λοιπόν, δε θα καθίσω να ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα ούτε και θα μπω στη διαδικασία να απαντώ σε κάθε φράση διυλίζοντας τον κώνωπα, δύο πράγματα να πω μόνο, κι αυτά επειδή κατηγορήθηκα και από τη Gavrias και από τη Μαρία Στυλιανάκη. Και ειλικρινά αδυνατώ να εξηγήσω αυτήν την προσωπική επίθεση απέναντί μου, μόνο και μόνο επειδή εξέφρασα τη γνώμη μου και ασφαλώς επειδή δεν τύχαινε βέβαια να συμπίπτει με τη δικιά τους. Ερωτήσεις του στυλ, «αφού δε με ξέρεις, πώς παίρνεις θέση;» που τις θεωρώ εντελώς άστοχες σε ένα δημόσιο και μάλιστα ανοιχτό φόρουμ, προβληματισμοί για την ιδιότητα και την ταυτότητά μου (λες και δε δικαιούται ο καθένας να έχει γνώμη), και το τελευταίο και χειρότερο, υπαινιγμοί για τη σχέση μου με άλλο μέλος που απλώς έτυχε να συμφωνεί μαζί μου!!! Ο δογματισμός σε όλο του το μεγαλείο! Μετά από όλα αυτά ποιος να τολμήσει να διαφωνήσει μαζί σας; Το πήραμε όλοι το μάθημά μας. Κι όλα αυτά στο όνομα της σύγχρονης παιδαγωγικής!!!
  2. Gavrias, τώρα μόλις κάθισα και διάβασα την απάντησή τη δική σου και των υπολοίπων και ειλικρινά έπεσα από τα σύννεφα!! Καταρχήν, θεωρείς υποτιμητικό/μειωτικό το χαρακτηρισμό "κοριτσάκι";!!Δε σε ξέρω προσωπικά ούτε εσένα ούτε το παιδί σου, γι' αυτό και δε θεωρώ ότι θα μπορούσα να το αποκαλέσω κάπως αλλιώς... Τώρα, για τα υπόλοιπα, απλώς θεώρησα υπερβολική τη συμπεριφορά σου, να εξοργιστείς, να κάνεις επιτόπου στροφή, να καταφύγεις στο διευθυντή κλπ ενώ θα μπορούσες να εκφράσεις τη διαφωνία σου σε κάποια καταλληλότερη στιγμή και όχι να το κάνεις τόσο μεγάλο θέμα και μάλιστα μπροστά στο παιδί σου. Είπες ότι όταν το παιδί σου αδικείται, εσύ θα του υποδεικνυεις πώς πρέπει να αντιμετωπίζει την αδικία. Δηλαδή κι αν αύριο μεθαύριο θεωρήσει ότι αδικείται από ένα χαμηλό βαθμό θα τρέξεις να κάνεις φασαρία; Τέλος πάντων, αυτή είναι η γνώμη μου, αν σε στενοχωρεί μην τη λαβαίνεις υπόψη σου! Μαρία Στυλιανάκη, από την αρχή τόνισα ότι η τιμωρία δε με βρίσκει σύμφωνη, δε βρίσκω λοιπόν το λόγο που μου υποδεικνύεις τι πρέπει να διαβάσω και από πού πρέπει να ενημερωθώ... Επαναλαμβάνω, δεν ταυτίζομαι με τη δασκάλα, αλλά δε θεωρώ και τη στάση της μητέρας σωστή.
  3. Το να υπερασπίζεται μονίμως το παιδί του και πολύ περισσότερο χωρίς προηγουμένως να έχει ακούσει και την άλλη πλευρά είναι λοιπόν προτιμότερο και συμβάλλει στην ορθότερη διαπαιδαγώγηση του παιδιού; Και, για να καταλάβω: στο συγκεκριμένο παράδειγμα μας ενοχλεί η φύση της τιμωρίας ή η επιβολή της επί δικαίων και αδίκων; (σύμφωνα με το κοριτσάκι βέβαια, γιατί η δασκάλα μπορεί να έχει άλλη άποψη, συνήθως τέτοιες γενικές τιμωρίες επιβάλλονται όταν υπάρχει γενικευμένη ανησυχία). Αν ισχύει το πρώτο, τότε οι γονείς νομιμοποιούνται να κριτικάρουν/απορρίπτουν τις τιμωρίες και μάλιστα μπροστά στα παιδιά τους; Και ποιος μας λέει ότι κάποιος γονιός δε θα θεωρούσε χειρότερη τη στέρηση του διαλείμματος όπως ανέφερε πριν η daskala από τη συγκεκριμένη τιμωρία; Θα έπρεπε και αυτός να κάνει φασαρία στο σχολειο για το θέμα, αμφισβητώντας και απαξιώνοντας όχι μόνο τη συγκεκριμένη δασκάλα, αλλά και ολόκληρο το θεσμό του σχολείου; Τέλος, γνώμη μου είναι πως το να μη δώσεις αυτοκόλλητο δεν αποτελεί καν τιμωρία, πόσο μάλλον αν δεν το καταλάβουν οι υπολοιποι... Δε θεωρώ ότι πρέπει να επιτρέπουμε στους δασκάλους να μειώνουν ή να προσβάλλουν τα παιδιά μας, δε θεωρώ όμως ότι κάτι τέτοιο συνέβη στην περίπτωση αυτή...

  4. Διαφημίσεις


  5. νομίζω ότι θα έπρεπε να συζητήσεις με το δάσκαλο ή δασκάλα που επέβαλε την τιμωρία, χωρίς να είναι το παιδί μπροστά...κατά τα άλλα, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που είπε πριν η Maya... Παντως, μπράβο σου που το ψάχνεις...
  6. gavrias, ο διευθυντής ενημερώθηκε από εσένα, έτσι δεν είναι; Δεν άκουσε την εκδοχή της δασκάλας, ούτε και εσύ άλλωστε...Αυτό κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προηγηθεί...Αλλά, ακόμη κι αν έγιναν έτσι τα πράγματα, όπως ακριβώς τα περιέγραψε η κόρη σου, δεν είναι δα και τόσο τρομερό, ώστε να γίνει ολόκληρο θέμα, με επίσκεψη στο διευθυντή κλπ. Θα μπορούσες να μιλήσεις με τη συγκεκριμένη δασκάλα και να της εξηγήσεις τη διαφωνία σου, που είναι φυσικά σεβαστή... Τέλος πάντων, τη γνώμη μου λέω κι εγώ, δεν έχω έρθει σε παρόμοια θέση, αλλά πιστεύω πως δεν θα αντιδρούσα τόσο έντονα για κάτι τέτοιο
  7. Να υποστεί τις συνέπειες της συμπεριφοράς κάποιου άλλου? Οχι, δε θα μάθει αυτό.Θα υποστεί τις συνέπειες της δικής του συμπεριφεράς και θα έιμαι η πρώτη που θα συμφωνήσω σε συνέπειες αφου ενημερωθώ απο τη δασκάλα για το πρόβλημα (πράγμα που εδώ δεν έγινε). Και ναι αν η συγκεκριμένη δασκάλα θεωρεί ότι μπορεί να το κάνει αυτό,θα υπερασπιστώ το δικαίωμα του παιδιου μου στο σεβασμό.Γιατί σαφώς πρέπει να σεβαστεί τη δασκάλα του και το κάνει αλλά απαιτώ και το δικό της σεβασμό. Και αν προσέξεις τι έιπα πιό πάνω δεν έκανε τίποτα κακό.Το κακό ήτανε ότι βρισκότανε στην τάξη. Αυτό είναι και το πιο δύσκολο πρόβλημα για ένα δάσκαλο πιστεύω, πώς δηλαδή θα τιμωρήσει μια απείθαρχη τάξη χωρίς να αδικήσει τους έστω λίγους αθώους μαθητές... Εν πάση περιπτώσει, καταλαβαίνω τι λες, απλώς νομίζω ότι θα έπρεπε πρώτα να ενημερωθείς για το τι ακριβώς έγινε και μετά να πράξεις και, το σημαντικότερο, να μην αμφισβητήσεις ανοιχτά τη δασκάλα μπροστά στο παιδί σου... Όταν οι γονείς δε σεβόμαστε το δάσκαλο, γιατί να το κάνουν τα παιδιά μας;
  8. Τι παιδαγωγικό έχει δηλαδή το να λές σ' ένα παιδί ότι είναι κακό παιδί; Θα το σκεφτεί και θα γίνει καλό; Δεν νομίζω. Και εγώ για να πω την αλήθεια δεν τη θεωρώ καλή αυτήν την τιμωρία, ούτε και αποτελεσματική στο τέλος τέλος.. Όμως θεωρώ ακόμη χειρότερο να επεμβαίνουν οι γονείς, να κριτικάρουν την όποια τιμωρία επιβάλλει ο δάσκαλος (ας είναι και αυτή του "παλαιού τύπου") και να προτρέπουν τα παιδιά τους να μην υπακούουν...... Έτσι πέφτουμε σε φαύλο κύκλο, η άσχημη συμπεριφορά διαιωνίζεται δηλαδή.
  9. Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει ως γονείς να καταδικάζουμε την όποια τιμωρία (μέσα στο πλαίσιο της παιδαγωγικής βέβαια) επιβάλλει ο δάσκαλος... Και κάτι άλλο: αν πειτε στο παιδί να μη συμμορφωθεί με την τιμωρία που θα του επιβάλλουν, δε σκέφτεστε ότι τη στιγμή εκείνη αμφισβητείτε έντονα το δάσκαλο ή τη δασκάλα του και διδάσκετε στο παιδί σας να μην τον/την ακούει; Ή, ακόμα χειρότερα, να κρύβεται πίσω από το φουστάνι της μαμάς κάθε φορά που κάνει κάτι κακό, χωρίς να υπόκειται τις συνέπειες και χωρίς να αναλαμβάνει τις ευθύνες του;
  10. Γεια σας! Διάβασα με μεγάλη προσοχή τα σχόλιά σας για το βιβλίο και προβληματίστηκα αρκετά, καθώς το συγκεκριμένο είναι από τα παιδικά βιβλία που θεωρώ πολυ αξιόλογα και το έχω διαβάσει πολλές φορές στα παιδιά μου. Ποτέ δε μου πέρασε από το μυαλό αυτό που γράφει η Μαρία στην αρχή της συζήτησης... και μετά από ωριμή σκέψη κατάφερα να συμπεράνω γιατί... Αν πρόθεση του συγγραφέα ήταν να ευαισθητοποιήσει τον αναγνωστη-παιδί σχετικά με αυτό το βάρβαρο έθιμο, τις ταυρομαχίες, νομίζω ότι το πετυχαίνει, παρουσιάζοντας τον ταύρο οικογενειάρχη, με παιδιά και μια σύζυγο με αισθήματα και αγάπη προς το σύντροφό της. Η αδικία και η σκληρότητα του εθίμου καταδεικνύονται επίσης από τη μεταστροφή του ταυρομάχου, ο οποίος αντιλαμβάνεται το λάθος του και αλλάζει επάγγελμα. Το γεγονός ότι δεν αντιδρά έντονα και δεν παρουσιάζεται σαν ήρωας για να σώσει τον κόσμο από αυτή τη βάρβαρη συνήθεια δε νομίζω ότι αφαιρεί κάτι από το βιβλίο.... αντιθέτως, προσωπικά μου αρέσει που δεν ηρωοποιείται, το βρίσκω πιο ρεαλιστικό και πιο κοντά στην καθημερινότητά μας.... Ας αντιδράσουμε κι εμείς με παρόμοιο τρόπο σε αυτά που θεωρούμε λανθασμένα, σε αυτά που μας υποδεικνύει η συνείδησή μας ως εσφαλμένα, κι ας μη γίνουμε ήρωες....δεν μπορούμε όλοι μας να γίνουμε ήρωες...μπορούμε όμως να κάνουμε αυτό που κρίνουμε κάθε φορά σωστό, χωρίς να βολευόμαστε και να εφησυχάζουμε, αλλά και χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο τη σωματική μας ακεραιότητα.... Εγώ αυτό το μήνυμα βρήκα στο βιβλίο και ειλικρινά θεωρώ επουσιώδες το θέμα της μη ηρωοποίησης του ταυρομάχου. Στο κάτω κάτω βρε παιδιά υπάρχουν τόσα σημεία που μπορούμε να θεωρήσουμε επικίνδυνα σχεδόν σε κάθε παιδικό βιβλίο, καθώς είμαστε υπερευαίσθητοι σε σχέση με το τι πρέπει να σκέφτονται και να μαθαίνουν τα παιδιά μας.... Στα κλασικά παραμύθια, πόσα λανθασμένα πρότυπα...και είναι φυσικό, γιατί τα παραμύθια αυτά δημιουργήθηκαν σε άλλη εποχή με άλλες συνθήκες και εντελώς διαφορετικούς κινδύνους για τα παιδιά...πχ η κοκκινοσκουφίτσα που κινδυνεύει από το λύκο στο δάσος, τι μήνυμα μπορεί να περάσει σε ένα παιδάκι που ζει σε μια σύγχρονη μεγαλούπολη; Θέλω να πω ότι είναι μεγάλη ιστορία η καταλληλότητα των παιδικών βιβλίων και εννοείται ότι πρέπει να προσέχουμε....όμως, μην είμαστε και υπερβολικοί, γιατί στο τέλος θα καταλήξουμε να μην τους διαβάζουμε τίποτα...κι αυτό θα είναι πολυ χειρότερο φυσικά. Κλείνοντας, να διευκρινήσω ότι δεν μου αρέσουν όλα τα βιβλία του Τριβιζά και κάποια όντως τα θεωρώ ακατάλληλα για να διαβαστούν από μικρά παιδιά....Την ιστορία με τον ταυρομάχο όμως τη θεωρώ πολύ πιο "ακίνδυνη" από τη φράση λ.χ. που με κατάπληξη διάβασα πρόσφατα σε ένα παραμυθάκι : "Ω, τι όμορφος νέος! Σίγουρα θα είναι πρίγκηπας!" με τις γνωστές κοινωνικές και άλλες προεκτάσεις που δηλητηριάζουν υπόγεια το μυαλό των παιδιών μας. Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί η διαφωνία μου, τα παραπάνω αποτελούν απλώς τη γνώμη μου και θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας γι' αυτή.
  11. Α το ξέρεις δηλαδή, οκ. Να σου πω, κι εγώ κάποια στιγμή θα ήθελα να μάθω ισπανικά...αλλά τώρα, πού χρόνος! Ε, να προτείνω και κάποιο βιβλίο για να μην είμαι εκτός θέματος: "Εις το όνομα της μητρός" της Φιλομήλας Λαπατά, ωραία γραφή, πλούσια πλοκή αν και λίγο "τραβηγμένη" σε κάποια σημεία...
  12. Καλά, εγώ μπήκα εδώ για να πάρω ιδέες τι βιβλίο να διαβάσω, μιας όμως και παρακολούθησα τη συζήτησή σας, να σας ενημερώσω ότι υπάρχει site http://www.ispania.gr για τους απανταχού Έλληνες (κυρίως) ισπανόφιλους...
  13. έχει το σήμα της φωτογραφίας και μόνο αυτό, δυστυχώς... Απ ό,τι μου λεει ο άντρας μου έχει πρόβλημα η forthnet, τέλος πάντων, θα περιμένω να λυθεί το πρόβλημα και θα επανέλθω...δεν υπάρχει περίπτωση να μην τις δω πάντως μπράβο σου Φιλιώ, κάνεις καταπληκτικά πράγματα!!!
  14. όχι μωρέ, δε μου το ανοίγει, και θα είναι τέλειο όπως ό,τι έχεις κάνει (και έχω καταφέρει να δω δηλαδή) , θέλω πολύ να το δω....μόνο εγώ δεν τις βλέπω άραγε;
  15. Βίκυ, τέλειο το wc!!! Μου έδωσες ιδέες για κάποιες νεραϊδούλες που έχω και εγώ... Φιλιώ, γιατί εγώ δεν μπορώ να δω τις φωτογραφίες σου Τα νεύρα μου ....
  16. Κορίτσια, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Iro, αυτόν τον ουροσυλλέκτη εννοώ κι εγώ που εφαρμόζεται στο μωρό και μαζεύει αυτόματα υποτίθεται τα ούρα, το "υποτίθεται" γιατί συνήθως τα μωρά τον βγάζουν έτσι όπως τρίβονται, ξύνονται, γκρινιάζουν κλπ Πατουσακι, αμ μπράβο, αυτή τη διαδικασία θέλω κι εγώ να αποφύγω, όπως την περιγράφεις, γιατί είμαι σίγουρη ότι δε θα κάτσει καθόλου με αυτό το πράγμα, θα το βγάλει κατευθείαν... Το κόλπο που περιγράφεις είναι καλό, για την ακρίβεια αυτό μου πρότεινε και ο γιατρός και έχω προσπαθήσει 1-2 φορές αλλά τίποτα Έτσι όπως πάμε, δε θα κάνει εξετάσεις ούρων μέχρι να μάθει να τα κάνει στο γιογιο Τώρα για την καλλιέργεια, τι να σου πω, δεν ξέρω, αλλά και απλή εξέταση να ήταν, πάλι κάπως έπρεπε να μαζέψουμε τα ούρα ... Εσείς κανατε στο μωράκι σας εξετάσεις προληπτικά όταν χρόνισε;