Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

τι πρεπει να ξερει ενα παιδι που εχει τελειωσει την Α δημοτικου?


Recommended Posts

καλημερα!ο ανδρας μου εχει ενα παιδι απο τον προηγουμενο γαμο του.Η γυναικα του εχει πεθανει και τον μικρο τον εχουμε μαζι μας.Τον αγαπαω παρα πολυ εζησα και εγω την ορφανια μικρη με μια μητρια ομως αυτα που δε μου εδωσε εκεινη θελω να τα δωσω σε αυτο το παιδι. Πηγαιναουμε στα Πρωτυπα Σχολεια!Η δασκαλα μας ηταν πολυ των βιοματικων.Καναμε χειροτεχνειες 3d spitia/δεντρα. Καθε εβδομαδα ειχαμε κατι να κανουμε οχι το παιδι εμεις γιατι πως να φτιαξει ενα παιδι ενα γλυπτο πανω σε φρουτο ή λαχανικο κ.α τετοια. Πηγαμε ενα πρωι στο σχολειο να φαμε πρωινο με τα παιδια μας. Η μοναδικη ταξη.Να τρεχεις να πας σχολειο να αλλαξεις ολο το προγραμμα σου.Απο τετοια ενα σωρο.Και ερχεται τελος της χρονιας και αναρωτιεμαι τα παιδια μας τι πρεπει να ξερουν?γιατι εμεις ειμαστε οτι να ειναι. και δυστυχως θα την εχουμε και του χρονου. Η διπλανη ταξη τα ζορισε η δασκαλα τους ομως εμαθαν με επαναλληψεις εμεις τιποτα .θυμηθηκε μια φορα να τους βαλει τεστ 2 ημερες πριν γινει ενημερωσει για το δευτερο τριμηνο.Για να εχει κατι να μας πει!Σκεφτομαι να παρουμε μια φιλολογο λιγο να τον βοηθησει γραμματικη.Να τα ξεχωρησει. αν του χρονου εχουμε την ιδια μαυρο φιδι στην 3η θα τρεχουμε και δε θα προλαβαινουμε. Οπως ειπε σε μια συναντηση τα παιδια πρεπει να παιζουν,οκ ομως δουλεψε τα στο σχολειο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 64
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Θεωρείς ότι το παιδί δεν ξέρει κάτι ενώ θα έπρεπε; Τι είναι αυτό; Οι άλλες μαμάδες τι λένε; Δεν είναι στην πολλή δουλειά στο σπίτι που φαίνεται η δουλειά της δασκάλας πάντως... Με λίγα λόγια, αν το παιδί διαβάζει ανάγνωση σχετικά αβίαστα, είναι καλά, αν κάνει τις πράξεις του βιβλίου στα μαθηματικά επίσης είναι καλά, στην ορθογραφία μπορεί να είναι ανάμικτα τα πράγματα, αλλά υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Επίσης προς το τέλος μπορεί να γράφουν τα παιδιά κάποια δικά τους κειμενάκια, σαν έκθεση, με λίγες προτασούλες.

 

Πάντως θέλει προσοχή τι θα πεις και σε ποιον και πώς βγάζεις συμπεράσματα, γιατί μπορεί να γυρίσει εναντίον του παιδιού αυτη η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Κι η δικιά μας δασκάλα απ την αρχή μας ξεκαθάρισε ότι στην πρώτη τάξη το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να αγαπήσουν τα παιδιά το σχολείο.......τεστ δε γράψαμε ποτέ σε τίποτα, στο σπίτι πέρα από μια αντιγραφή όλη τη χρονιά είχαμε 3-4 φορές άσκηση.......τα παιδιά όντως πηγαίνουν τρέχοντας και την λατρεύουν!

Τι εννοείς όταν λες τι πρέπει να ξέρουν? Δε διαβάζει το παιδί? Δε γράφει? Δεν είναι υποχρεωτικό να έχει εργασίες για το σπίτι, πολλοί εκπαιδευτικοί είναι πολύ κατά αυτού του συστήματος. Αν μπορεί να κάνει ανάγνωση, να γράφει 3-4 προτασούλες σαν κειμενάκι, μια περιγραφή δηλαδή, τα βασικά μαθηματικά έστω και με τα δαχτυλάκια ακόμα.......είναι μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να παρουμε μια φιλολογο λιγο να τον βοηθησει γραμματικη.Να τα ξεχωρησει. αν του χρονου εχουμε την ιδια μαυρο φιδι στην 3η θα τρεχουμε και δε θα προλαβαινουμε. Οπως ειπε σε μια συναντηση τα παιδια πρεπει να παιζουν,οκ ομως δουλεψε τα στο σχολειο.

Αν πάρεις κάποιον στο σπίτι να βοηθήσει το παιδί, μην πάρεις φιλόλογο. Η ειδικότητα είναι άσχετη με αυτό που θέλεις.

 

Και ναι, φυσικά τα παιδιά πρέπει να παίζουν. Δεν είναι ξεκάθαρο από την περιγραφή σου αν το παιδί όντως έχει μείνει πίσω, πάντως και η εμμονή με τις ασκήσεις των φυλλαδίων από την Α' Δημοτικού "για να δουλευτούν τα παιδιά" είναι τελείως αντιπαιδαγωγική.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καθε εβδομαδα ειχαμε κατι να κανουμε οχι το παιδι εμεις γιατι πως να φτιαξει ενα παιδι ενα γλυπτο πανω σε φρουτο ή λαχανικο κ.α τετοια.

 

Αυτό με τα έντονα γράμματα είναι μεγάλο λάθος πολλών γονέων. Δεν απασχολεί το τελικό αποτέλεσμα, αλλά η διαδικασία. Για να φτιάξει το παιδί κάτι πρέπει να σκεφτεί, να προσθέσει, να αφαιρέσει, να πολλαπλασιάσει, να διαιρέσει, να περιγράψει, να ψάξει στο διαδίκτυο, να διαβάσει, να γράψει. ίσως σε αυτά να χρειαστεί λίγη βοήθεια και υποστήριξη, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να του τα κάνει άλλος.

 

Ακόμη κι αν η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αποτυχημένη για του χ,ψ λόγους, όταν ο γονιός πραγματοποιεί ο ίδιος το πρότζεκτ του παιδιού ο εκπαιδευτικός δεν παίρνει το μήνυμα ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά έχει την εντύπωση ότι όλα πάνε καλά. Επομένως η ουσία του πειραματικου΄σχολείου πάει στράφι. Γιατί γι΄αυτό πάτε τα παιδιά σας στα πειραματικά, για να δοκιμαστούν νέες παιδαγωγικές και διδακτικές μέθοδοι σε αυτά πριν γενικευτούν στον υπόλοιπο πληθυσμό.

 

Θα έπρεπε η εκπαιδευτικός της τάξης να τα έχει εξηγήσει όλα αυτά και θα έπρεπε να υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας μαζί της για κάθε πρόβλημα, αμφιβολία και δυσκολία που αντιμετωπίζατε. Δεν έγιναν αυτά;

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Να προτείνω μια λύση? Εφόσον βεβαιωθείς ότι υπάρχει πρόβλημα όμως.......υπάρχουν στο ίντερνετ καταπληκτικά σάιτ με διαδραστικές ασκήσεις, πολύχρωμα φυλλάδια, ονλάιν παιχνίδια, που μπορείς μες το καλοκαίρι να τα χρησιμοποιήσεις για μια πρώτης τάξεως επανάληψη.......όχι με μορφή πρηξίματος, ένα φυλλαδιάκι δεν παίρνει πάνω από 10 λεπτά και τα παιχνίδια είναι εντυπωσιακά......

Εμείς θα κάνουμε για επανάληψη από ένα τεταρτάκι τη μέρα, γιατί ο μεγάλος μου δε θα θυμάται τίποτα το Σεπτέμβρη:P

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη κι αν η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αποτυχημένη για του χ,ψ λόγους, όταν ο γονιός πραγματοποιεί ο ίδιος το πρότζεκτ του παιδιού ο εκπαιδευτικός δεν παίρνει το μήνυμα ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά έχει την εντύπωση ότι όλα πάνε καλά. Επομένως η ουσία του πειραματικου΄σχολείου πάει στράφι. Γιατί γι΄αυτό πάτε τα παιδιά σας στα πειραματικά, για να δοκιμαστούν νέες παιδαγωγικές και διδακτικές μέθοδοι σε αυτά πριν γενικευτούν στον υπόλοιπο πληθυσμό.

Ακριβώς αυτό.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα κι όταν οι δάσκαλοι λένε στους γονιούς να μην βοηθάνε τα παιδιά στο σπίτι, αυτοί συνεχίζουν να το κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Να προτείνω μια λύση? Εφόσον βεβαιωθείς ότι υπάρχει πρόβλημα όμως.......υπάρχουν στο ίντερνετ καταπληκτικά σάιτ με διαδραστικές ασκήσεις, πολύχρωμα φυλλάδια, ονλάιν παιχνίδια, που μπορείς μες το καλοκαίρι να τα χρησιμοποιήσεις για μια πρώτης τάξεως επανάληψη.......όχι με μορφή πρηξίματος, ένα φυλλαδιάκι δεν παίρνει πάνω από 10 λεπτά και τα παιχνίδια είναι εντυπωσιακά......

Εμείς θα κάνουμε για επανάληψη από ένα τεταρτάκι τη μέρα, γιατί ο μεγάλος μου δε θα θυμάται τίποτα το Σεπτέμβρη:P

 

Αν και κατανοώ την καλή σου πρόθεση, διαφωνώ οριζοντίως καθέτως διαγωνίως και ό,τι άλλο υπάρχει.

 

Αφήστε τα παιδιά να παίξουν και δώστε τους ευκαιρίες για παιχνίδι με πειραματισμό και εξερεύνηση. Ψάξτε για σάιτ όπως το tinkerlab και το toddlerapproved και αφήστε να δουλέψει το μυαλό τους χαλαρώνοντας. Διαβάστε μαζί βιβλία φτιάξτε κάρτες και ξεχάστε το μάθημα. Το Σεπτέμβρη ξανά στις 5 που θα ανοίξουν τα σχολεία.....

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα κι όταν οι δάσκαλοι λένε στους γονιούς να μην βοηθάνε τα παιδιά στο σπίτι, αυτοί συνεχίζουν να το κάνουν.

 

Στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να γίνει ειδική εκπαίδευση και στους γονείς και στα παιδιά. Αν το παιδί έρχεται σπίτι και ξέρει ακριβώς τι να κάνει και πώς να το κάνει και η δασκάλα το έχει πείσει ότι πρέπει να το κάνει μόνο του, τότε δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα, πιστέψτε με, ούτε για την πιο πολύπλοκη εργασία. Τα πάντα είναι θέμα έμπνευσης (του παιδιού, όχι του γονιού, φυσικά).

Εννοείται πάντα θα υπάρχουν γονείς που θα κάνουν τις εργασίες των παιδιών τους από 'άποψη', αλλά αυτό δεν μπορεί να το εμποδίσει κανείς. :-D:grin:

 

Γι αυτό και το σωστό είναι να γίνονται αυτού του είδους οι εργασίες στο σχολείο, ή να ολοκληρώνονται εκεί. Στο σπίτι μπορούν να γίνουν μία χαρά ασκήσεις εμπέδωσης, αντιγραφές, ορθογραφίες κλπ. Οι εργασία στο σχολείο, βοηθάει και την ομαδικότητα και τη ενίσχυση της δημιουργικότητας των παιδιών, γιατί βλέπουν και εμπνέονται το ένα από το άλλο.

 

Βέβαια, αν στα σχολεία γίνονταν αυτό ως κανόνας, οι μισές μαμάδες θα έκαναν χαρακίρι μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας, που τους αποκλείει από την εκπαίδευση των παιδιών τους. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ακριβώς αυτό.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα κι όταν οι δάσκαλοι λένε στους γονιούς να μην βοηθάνε τα παιδιά στο σπίτι, αυτοί συνεχίζουν να το κάνουν.

 

Συγνώμη, άλλο το βοηθάω, (ελέγχω ότι τα έκανε όλα, ακούω την ανάγνωση, δίνω κάποια τέτοια βοήθεια) και άλλο το τα κάνω εγώ για να παρουσιάσει το παιδί στο σχολείο ότι εκτοξεύει πύραυλο! Δεν υπάρχει δάσκαλος που λέει για τα εφτάχρονα να μην τα βοηθάμε, στην Ελλάδα τουλάχιστον! ΑΝ οι γονείς βοήθεια θεωρούν το να τα κάνουν αυτοί, δικό τους το λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Αν και κατανοώ την καλή σου πρόθεση, διαφωνώ οριζοντίως καθέτως διαγωνίως και ό,τι άλλο υπάρχει.

 

Αφήστε τα παιδιά να παίξουν και δώστε τους ευκαιρίες για παιχνίδι με πειραματισμό και εξερεύνηση. Ψάξτε για σάιτ όπως το tinkerlab και το toddlerapproved και αφήστε να δουλέψει το μυαλό τους χαλαρώνοντας. Διαβάστε μαζί βιβλία φτιάξτε κάρτες και ξεχάστε το μάθημα. Το Σεπτέμβρη ξανά στις 5 που θα ανοίξουν τα σχολεία.....

 

Δε μίλησα για μάθημα καλή μου, για διαδραστικό παιχνίδι μίλησα. Σαν αυτά που λες κι εσύ...Η επανάληψη θα γίνει τις δέκα τελευταίες μέρες πριν το σχολείο. Για το δικό μου παιδί, που δε θυμάται τι έφαγε χτες. Δεν είπαμε οτι δε θα χαλαρώσουν, αλλοίμονο.

Link to comment
Share on other sites

 

Βέβαια, αν στα σχολεία γίνονταν αυτό ως κανόνας, οι μισές μαμάδες θα έκαναν χαρακίρι μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας, που τους αποκλείει από την εκπαίδευση των παιδιών τους. :rolleyes:

 

Καλά Μαγια κλαίω... Είσαι θεά.

 

Άσε που άμα πας να τους εμπλέξεις αλλιώς νιώθουν ότι χάνουν το χρόνο τους να έρχονται στο σχολείο.....

 

Λατίνα τσέκαρε τα σάιτ που σου έβαλα είναι φανταστικά, θα σου αρέσουν πολύ. Είναι παιχνίδι με πραγματικά υλικά και όχι στον υπολογιστή, εγώ προσωπικά έχω ενθουσιαστεί. Έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τη βοήθεια.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Τώρα για το θέμα που απασχολεί την κοπέλα που έκανε την αρχική ανάρτηση, ας τσεκάρει τι πραγματικά μπορεί να κάνει το παιδάκι της και μετά ας βρει μια δασκάλα να το υποστηρίξει. Όχι φιλόλογο. Αν δυσκολεύεται να διαπιστώσει μόνη της, ίσως μπορεί να ζητήσει από μια δασκάλα να το κάνει για εκείνη. Οπότε τα πράγματα να πάρουν το δρόμο τους όπως πρέπει...

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό με τα έντονα γράμματα είναι μεγάλο λάθος πολλών γονέων. Δεν απασχολεί το τελικό αποτέλεσμα, αλλά η διαδικασία. Για να φτιάξει το παιδί κάτι πρέπει να σκεφτεί, να προσθέσει, να αφαιρέσει, να πολλαπλασιάσει, να διαιρέσει, να περιγράψει, να ψάξει στο διαδίκτυο, να διαβάσει, να γράψει. ίσως σε αυτά να χρειαστεί λίγη βοήθεια και υποστήριξη, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να του τα κάνει άλλος.

 

Ακόμη κι αν η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι αποτυχημένη για του χ,ψ λόγους, όταν ο γονιός πραγματοποιεί ο ίδιος το πρότζεκτ του παιδιού ο εκπαιδευτικός δεν παίρνει το μήνυμα ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά έχει την εντύπωση ότι όλα πάνε καλά. Επομένως η ουσία του πειραματικου΄σχολείου πάει στράφι. Γιατί γι΄αυτό πάτε τα παιδιά σας στα πειραματικά, για να δοκιμαστούν νέες παιδαγωγικές και διδακτικές μέθοδοι σε αυτά πριν γενικευτούν στον υπόλοιπο πληθυσμό.

 

Θα έπρεπε η εκπαιδευτικός της τάξης να τα έχει εξηγήσει όλα αυτά και θα έπρεπε να υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας μαζί της για κάθε πρόβλημα, αμφιβολία και δυσκολία που αντιμετωπίζατε. Δεν έγιναν αυτά;

Θα έπρεπε η εκπαιδευτικός της τάξης να τα έχει εξηγήσει όλα αυτά και θα έπρεπε να υπάρχει ανοιχτός δίαυλος επικοινωνίας μαζί της για κάθε πρόβλημα, αμφιβολία και δυσκολία που αντιμετωπίζατε. Δεν έγιναν αυτά;

αυτα περιμενεις ισως απο ενα μεγαλυτερο παιδι οχι στα 6.Να μπει στο ιντερνετ να ψαξει?οταν απο το νηπιαγωγειο ειμαστε στο παιχνιδι στο δημοτικο περιμενεις οργανωση και ολα σταδιακα. Δε μπορει να ζηταμε απο ενα παιδι τωρα στο τελος να γραψει για τα προς εξαφανηση ζωα ενω δεν εχει μαθει να γραφει σωστες προτασεις. οσες γνωσεις και να εχει ενα παιδι πρεπει ο γονιος να τα βαλει σε μια σειρα ολες τις σκεψεις.

ειμαστε σε προτυπο οχι πειραματικο,και γιατι στο αλλο τμημα δεν κανουν τιποοτα απο αυτα?απλα η δασκαλα τους δουλευει σε γλωσσα και μαθηματικα.παιδια στο ιδιο σχολειο παιδια δυο ταχυτητων?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί "δεν έχει μάθει να γραφει σωστες προτασεις?" Εμείς είμαστε σε δημόσιο και η εργασία μας αυτό το τριήμερο είναι να γράψουμε για τη ζωή της θαλάσσιας χελώνας, ουσιαστικά περίληψη από το κείμενο του αναγνωστικού. Είναι άσκηση του τετραδίου εργασιών του βιβλίου τους......μετά το Πάσχα ήδη αρχίααμε τις παραγράφους, και δε μιλάω για τη διακριτική ευχέρεια της κάθε δασκάλας,αλλά για την ύλη του Υπουργείου για ΟΛΑ τα σχολεία. Το τετράδιο της γλώσσας είχε τώρα τελευταία αρκετές υποτυπώδεις εκθεσούλες για να γράψουν.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό.

 

Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα κι όταν οι δάσκαλοι λένε στους γονιούς να μην βοηθάνε τα παιδιά στο σπίτι, αυτοί συνεχίζουν να το κάνουν.

μιλαμε για την πρωτη δημοτικου,πως ενα παιδι απο το νηπιαγωγειο μπορει να οργανωθει με τις απαιτησεις του βιβλιου οπου ξεκινοντας τη 2η ημερα δε λεμε που α αλλα πα.συλλαβες πως θα ξεκαθαρισει τη σκεψη του ενα παιδι?οταν σε μια ημερα θα μαθει δυο γραμματακια?

Link to comment
Share on other sites

Και στο νηπιαγωγείο ζητάμε να μπαίνουν στο ίντερνετ και να ψάχνουν με τους γονείς τους μαζί και μπαίνουμε και μαζί στην τάξη.

Κι εγώ ζητάω να μου φτιάχνουν κείμενα μέσα στην τάξη άσχετο αν το τελικό αποτέλεσμα έχει και ζωγραφιές και ακαταλαβίστικα δικά τους γράμματα. Έχω προνήπια και νήπια . Δεν απασχολεί το τελικό αποτέλεσμα απασχολεί η διαδικασία.

 

Συγγνώμη κατάλαβα πειραματικό, αλλά και πάλι και το πρότυπα την ίδια διαδικασία κάνει.

 

Πρέπει να μιλάμε με τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Να ρωτάμε και να ξαναρωτάμε, να φέρνουμε αντιρρήσεις και να ζητάμε εξηγήσεις για να κατανοήσουμε τι περιμένουν από τα παιδιά, από εμάς και από την όλη μας συνεργασία. Για να μη φτάνουμε Ιούνιο μήνα με τέτοιες αγωνίες. Αν η εκπαιδευτικός δεν είναι ανοιχτή στη συνεργασία πρέπει εμείς να την κάνουμε να ανοίξει με την επιμονή μας (αν και συνήθως οι εκπαιδευτικοί που εφαρμόζουν τέτοια προγράμματα έχουν λίγο πιο ανοιχτό μυαλό σε θέματα συνεργασίας).

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Γιατί "δεν έχει μάθει να γραφει σωστες προτασεις?" Εμείς είμαστε σε δημόσιο και η εργασία μας αυτό το τριήμερο είναι να γράψουμε για τη ζωή της θαλάσσιας χελώνας, ουσιαστικά περίληψη από το κείμενο. Είναι άσκηση του τετραδίου εργασιών του βιβλίου τους......μετά το Πάσχα ήδη αρχίααμε τις παραγράφους, και δε μιλάω για τη διακριτική ευχέρεια της κάθε δασκάλας, που η δικιά μας είναι φανταστική, αλλά μιλάω για την ύλη του Υπουργείου για ΟΛΑ τα σχολεία. Το τετράδιο της γλώσσας είχε τώρα τελευταία αρκετές υποτυπώδεις εκθεσούλες για να γράψουν.

εμεις δεν εχουμε τιποτα για το 3ημερο.το ειχαμε κανει μεσα στη ν εβδομαδα.για να γραψεις περιλληψη θα πρεπει να σου μαθει καποιος οχι εγω ή ο καθε γονιος.σε ποιο απο τα βιβλια ειχε ερωτησεις και το παιδι να μαθει να απανταει ολοκληρωμενα,θα πρεπει να το κατευθυνεις για τον τροπο που θα πρεπει να γραψει κατι.εστω με απλους κανονες

Link to comment
Share on other sites

Και στο νηπιαγωγείο ζητάμε να μπαίνουν στο ίντερνετ και να ψάχνουν με τους γονείς τους μαζί και μπαίνουμε και μαζί στην τάξη.

Κι εγώ ζητάω να μου φτιάχνουν κείμενα μέσα στην τάξη άσχετο αν το τελικό αποτέλεσμα έχει και ζωγραφιές και ακαταλαβίστικα δικά τους γράμματα. Έχω προνήπια και νήπια . Δεν απασχολεί το τελικό αποτέλεσμα απασχολεί η διαδικασία.

 

Συγγνώμη κατάλαβα πειραματικό, αλλά και πάλι και το πρότυπα την ίδια διαδικασία κάνει.

 

Πρέπει να μιλάμε με τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Να ρωτάμε και να ξαναρωτάμε, να φέρνουμε αντιρρήσεις και να ζητάμε εξηγήσεις για να κατανοήσουμε τι περιμένουν από τα παιδιά, από εμάς και από την όλη μας συνεργασία. Για να μη φτάνουμε Ιούνιο μήνα με τέτοιες αγωνίες. Αν η εκπαιδευτικός δεν είναι ανοιχτή στη συνεργασία πρέπει εμείς να την κάνουμε να ανοίξει με την επιμονή μας (αν και συνήθως οι εκπαιδευτικοί που εφαρμόζουν τέτοια προγράμματα έχουν λίγο πιο ανοιχτό μυαλό σε θέματα

συνεργασίας).

ξερεις καλυτερα πως στη θεωρια ειναι ολοι καλοι η πραξη διαφορετικη.στη διπλανη ταξη δεν κανουν τιποτα απο αυτα

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει γίνει σωστά η διαδικασία στο νηπιαγωγείο (και δεν έχουν μπλεχτεί μέσα και τα άλφα και τα βήτα και τα που) μια χαρά μπορούν να το καταλάβουν. όχι τη δεύτερη μέρα αλλά την όγδοη ή τη δέκατη πέμπτη.

 

Το ζήτημα είναι αν ο εκπαιδευτικος της τάξης έχει την απαίτηση να το καταφέρουν από την πρώτη στιγμή ή αν αντιλαμβάνεται το ταξίδι του θέματος. Και το επόμενο σκαλί είναι πώς βλέπει τα πράγματα ο γονιός και πώς ο εκπαιδευτικός τον πείθει να γίνουν αυτά που πρέπει.

 

Η ύλη του δημοτικού είναι υπερβολική κατά τη γνώμη μου, αλλά και πάλι αν χρησιμοποιηθεί ως αφορμή και όχι ως πίεση ίσως να αποδίδει περισσότερα.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, άλλο το βοηθάω, (ελέγχω ότι τα έκανε όλα, ακούω την ανάγνωση, δίνω κάποια τέτοια βοήθεια) και άλλο το τα κάνω εγώ για να παρουσιάσει το παιδί στο σχολείο ότι εκτοξεύει πύραυλο! Δεν υπάρχει δάσκαλος που λέει για τα εφτάχρονα να μην τα βοηθάμε, στην Ελλάδα τουλάχιστον! ΑΝ οι γονείς βοήθεια θεωρούν το να τα κάνουν αυτοί, δικό τους το λάθος.

πως μπορει ενα παιδι να κανει ενα τρισδιαστατο σπιτι?δωσε την εννοια τρισδιαστατο σπιτι σε ενα παιδι.να το φανταστει και να το κανει.να σκαλησει ενα γλυπτο πανω σε ενα φρουτο... καποιοι ειμαστε καλοι καποιοι αλλοι οχι. Ας το εκαναν στο σχολειο.και δεν καταλαβαινω γιατι να το ζηταει η δασκαλα και οχι η κυρια των ακλλιτεχνικων?

Link to comment
Share on other sites

σε ποιο απο τα βιβλια ειχε ερωτησεις και το παιδι να μαθει να απανταει ολοκληρωμενα

 

Στο βιβλίο της γλώσσας κοπέλα μου. Εδώ και καιρό έχει ασκήσεις τέτοιες. Δεν ξέρω σε ποιό κεφάλαιο είστε. Εμείς είμαστε στη θαλάσσια χελώνα. Είχαμε εκτός από την περίληψη που τη ζητάει επαναλαμβάνω το τετράδιο εργασιών και όχι η δασκάλα, επιπλέον και δυο ερωτήσεις κατανόησης κειμένου. Εννοείται πως τους κατευθύνει και ξέρουν τι να κάνουν. Αλλά από δίπλα και οι γονείς τσεκάρουμε.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...