Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

τι πρεπει να ξερει ενα παιδι που εχει τελειωσει την Α δημοτικου?


Recommended Posts

Πρότυπο είναι, θα σκαλίσετε και πάνω σε φρούτα, πως θα αποδειχτεί ότι δεν κάνετε τις κλασικούρες που κάνουν οι άλλοι? Και δηλαδή συγνώμη, από ένα υποτίθεται καλύτερο σχολείο , έτσι, αυτό που κατορθώσατε είναι τα παιδιά να κάνουν γλυπτά πάνω σε φρούτα και τρισδιάστατα σπίτια (οι γονείς δηλαδή) αλλά να μην ξέρουν να βάλουν 3 προτάσεις στη σειρά? Ωραία.......

Τι να σου πω βρε κοπέλα μου, σκοτώνεται ο κόσμος να μπει σε τέτοια σχολεία, πρώτη φορά ακούω τέτοια κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Αν έχει γίνει σωστά η διαδικασία στο νηπιαγωγείο (και δεν έχουν μπλεχτεί μέσα και τα άλφα και τα βήτα και τα που) μια χαρά μπορούν να το καταλάβουν. όχι τη δεύτερη μέρα αλλά την όγδοη ή τη δέκατη πέμπτη.

 

Το ζήτημα είναι αν ο εκπαιδευτικος της τάξης έχει την απαίτηση να το καταφέρουν από την πρώτη στιγμή ή αν αντιλαμβάνεται το ταξίδι του θέματος. Και το επόμενο σκαλί είναι πώς βλέπει τα πράγματα ο γονιός και πώς ο εκπαιδευτικός τον πείθει να γίνουν αυτά που πρέπει.

 

Η ύλη του δημοτικού είναι υπερβολική κατά τη γνώμη μου, αλλά και πάλι αν χρησιμοποιηθεί ως αφορμή και όχι ως πίεση ίσως να αποδίδει περισσότερα.

παρα πολλα παιδια ξερω πως στο νηπιαγωγειο δεν εχουν κανει γραμματακια γενικα γραφη. ξερω μητερα που ειναι στο αλλο τμημα η οποια εχασε την μπαλα γιατι δεν καθοταν ομικρος καθως και γιατι υπηρχαν παιδια που ηξεραν να γραφουν και να διαβαζουν οποτε και τους προχωρει η δασκαλα τους.

Link to comment
Share on other sites

Πρότυπο είναι, θα σκαλίσετε και πάνω σε φρούτα, πως θα αποδειχτεί ότι δεν κάνετε τις κλασικούρες που κάνουν οι άλλοι? Και δηλαδή συγνώμη, από ένα υποτίθεται καλύτερο σχολείο , έτσι, αυτό που κατορθώσατε είναι τα παιδιά να κάνουν γλυπτά πάνω σε φρούτα και τρισδιάστατα σπίτια (οι γονείς δηλαδή) αλλά να μην ξέρουν να βάλουν 3 προτάσεις στη σειρά? Ωραία.......

Τι να σου πω βρε κοπέλα μου, σκοτώνεται ο κόσμος να μπει σε τέτοια σχολεία, πρώτη φορά ακούω τέτοια κατάσταση.

εδω στις σερρες δε σκοτονονται και τοσο σκεψου οτι ειμαστε 14 παιδια σε καθε τμημα. ενος παιδιου ο πατερας εχει αρνια,εφερε αρνι στην ταξη για να το ταισουν καθως και γαλα για να κανουν τυρι. οποτε ο χρονος στην ταξη περναει με βιοματικα.χαρηκα οταν ακουσα πως θα αλλαξουμε δασκαλατελικα θα ειναι η ιδια οι αλλες μητερες δε θελουν να φυγει γιατι δε θελουν να ερθει αλλη και να τους βαζει περισσοτερα οπως το διπλανο τμημα και να τρεχουν.

Link to comment
Share on other sites

Στο βιβλίο της γλώσσας κοπέλα μου. Εδώ και καιρό έχει ασκήσεις τέτοιες. Δεν ξέρω σε ποιό κεφάλαιο είστε. Εμείς είμαστε στη θαλάσσια χελώνα. Είχαμε εκτός από την περίληψη που τη ζητάει επαναλαμβάνω το τετράδιο εργασιών και όχι η δασκάλα, επιπλέον και δυο ερωτήσεις κατανόησης κειμένου. Εννοείται πως τους κατευθύνει και ξέρουν τι να κάνουν. Αλλά από δίπλα και οι γονείς τσεκάρουμε.

επειδη πηρα βιβλιο για εξτρα ασκησεις πανω στην εκθεση και θελω να το ακνουμε τωρα το καλοκαιρι,η εκθεση ειναι οπως ειπα ερωτησεις πανω σε καποιο θεμα οποτε μαθαινει το παιδι πως να κατευθυνεται να γραψει κατι απο που να ξεκινησει και που να τελειωσει.Πηραμε την αποφαση να τον αλλαξουμε σχολειο οπου οι γονεις ειναι ευχαριστημενοι και τα παιδια εχουν μπει σε μια σειρα

Link to comment
Share on other sites

Και στο νηπιαγωγείο ζητάμε να μπαίνουν στο ίντερνετ και να ψάχνουν με τους γονείς τους μαζί και μπαίνουμε και μαζί στην τάξη.

Κι εγώ ζητάω να μου φτιάχνουν κείμενα μέσα στην τάξη άσχετο αν το τελικό αποτέλεσμα έχει και ζωγραφιές και ακαταλαβίστικα δικά τους γράμματα. Έχω προνήπια και νήπια . Δεν απασχολεί το τελικό αποτέλεσμα απασχολεί η διαδικασία.

 

Συγγνώμη κατάλαβα πειραματικό, αλλά και πάλι και το πρότυπα την ίδια διαδικασία κάνει.

 

Πρέπει να μιλάμε με τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Να ρωτάμε και να ξαναρωτάμε, να φέρνουμε αντιρρήσεις και να ζητάμε εξηγήσεις για να κατανοήσουμε τι περιμένουν από τα παιδιά, από εμάς και από την όλη μας συνεργασία. Για να μη φτάνουμε Ιούνιο μήνα με τέτοιες αγωνίες. Αν η εκπαιδευτικός δεν είναι ανοιχτή στη συνεργασία πρέπει εμείς να την κάνουμε να ανοίξει με την επιμονή μας (αν και συνήθως οι εκπαιδευτικοί που εφαρμόζουν τέτοια προγράμματα έχουν λίγο πιο ανοιχτό μυαλό σε θέματα συνεργασίας).

νηπια προνηπια και ζητατε να γραψουν κειμενα?πηγαμε σε ιδιωτικο νηπιαγωγειο η δασκαλα βοηθησε τα παιδια να γραφουν και να διαβαζουν συλλαβες.μας εδειναν ενα βιβλιο και ηθελαν να ζωγραφισουμε κατι που εκανε εντυπωση στα παιδια.Αυτο ναι,οχι ομως να γραψουν κειμενο.Δηλ στο βρεφικο κανανε γραφη μαθανε γραμματα συλλαβες και περιμενετε να γραψουν λεξεις,και προτασεις?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι προφανές ότι δεν έχεις καταλάβει τι λέω.

 

Κείμενο είναι ο,τιδήποτε γράφει το παιδί με σκοπό να επικοινωνήσει με τους άλλους ανθρώπους. Στο νηπιαγωγείο μπορεί να έχει ελάχιστα γράμματα συμβατικά και να είναι από μουτζούρες και ζωγραφιές μέχρι κινέζικα. Δεν μας ενδιαφέρει η συμβατική μορφή που αναγνωρίζει ο ενήλικας, αλλά η διαδικασία της παραγωγής κειμένου (βάζω στο μυαλό μου τις σκέψεις μου σε σειρά, αναζητώ πληροφορίες).

Δεν διδάσκω γράμματα, όπως τα έχεις στο μυαλό σου, αλλά φεύγοντας από τα χέρια μου τα παιδιά αναγνωρίζουν αν όχι όλα τουλάχιστον τα περισσότερα γράμματα της αλφαβήτας και πώς να τα χρησιμοποιήσουν.

 

Έχεις στα χέρια σου ένα εξαιρετικό εργαλείο, το ίντερνετ. Βρες τα προγράμματα σπουδών για την τάξη σας και δες τι πρέπει να γνωρίζει το παιδί σου. Επίσης πιάσε τη δασκάλα και έστω τώρα ρώτα τη τι έχουν κάνει και πώς. Μην πας να κάνεις τσαμπουκά, ρώτα για να μάθεις.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές ότι δεν έχεις καταλάβει τι λέω.

 

Κείμενο είναι ο,τιδήποτε γράφει το παιδί με σκοπό να επικοινωνήσει με τους άλλους ανθρώπους. Στο νηπιαγωγείο μπορεί να έχει ελάχιστα γράμματα συμβατικά και να είναι από μουτζούρες και ζωγραφιές μέχρι κινέζικα. Δεν μας ενδιαφέρει η συμβατική μορφή που αναγνωρίζει ο ενήλικας, αλλά η διαδικασία της παραγωγής κειμένου (βάζω στο μυαλό μου τις σκέψεις μου σε σειρά, αναζητώ πληροφορίες).

Δεν διδάσκω γράμματα, όπως τα έχεις στο μυαλό σου, αλλά φεύγοντας από τα χέρια μου τα παιδιά αναγνωρίζουν αν όχι όλα τουλάχιστον τα περισσότερα γράμματα της αλφαβήτας και πώς να τα χρησιμοποιήσουν.

 

Έχεις στα χέρια σου ένα εξαιρετικό εργαλείο, το ίντερνετ. Βρες τα προγράμματα σπουδών για την τάξη σας και δες τι πρέπει να γνωρίζει το παιδί σου. Επίσης πιάσε τη δασκάλα και έστω τώρα ρώτα τη τι έχουν κάνει και πώς. Μην πας να κάνεις τσαμπουκά, ρώτα για να μάθεις.

να σας πω την αληθεια,μας ειχε μαζεψει και μας ειπε οτι το παιδι πρεπει να ξερει να μετραει ως το 100 αν ξερει και παραπανω καλο ειναι(ποιος θα τα διδαξει?)ο δικος της στοχος ειναι ως το 100 και απο γραμματα να μαθει να γραφει και να διαβαζει,αφηστε τα παιδια σας να παιξουν να εχουν χρονο.μας εφερε παραδειγμα το γιο της οπου ειναι δευτερα και ειχε αρκετη δουλεια στο σπιτι.Η ιδια σαν εκπαιδευτικος εξεφρασε την αντιθεση της σε οτι διδασκεται το παιδι της σε εμας τις μητερες οχι στον εκπαιδευτικο,δε μου αρεσε καθολου.Καιε δε μου αρεσει σε ενα δημοσιο σχολειο να ειμαστε παιδια 2 ταχυτητων η διπλανη ταξη να εχει μπει σε καλη σειρα και εμεις να ειμαστε σε νηπιακη.εχει ενα χαλακι μεσα στην ταξη και λεει στα παιδια οταν εισαστε κουρασμενα πηγαινετε να ξαπλωσετε

Link to comment
Share on other sites

To γελοίο είναι ότι όσα περισσότερα λες τόσο πιο καλό μου ακούγεται.... Τελικά το παιδί τι ξέρει από αυτά που είπε εκείνη;

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

To γελοίο είναι ότι όσα περισσότερα λες τόσο πιο καλό μου ακούγεται.... Τελικά το παιδί τι ξέρει από αυτά που είπε εκείνη;

γελοιο??

αυτα τα γνωριζε πριν μπει στην α δημοτικου.ειμασταν σε νηπιαγωγειο μοντεσοριανης εκπιαδευσης οποτε μεχρι και πολλαπλασιασμο γνωριζε και γνωριζει.

Link to comment
Share on other sites

Eφόσον το παιδί είναι σε τέτοιο επίπεδο γνώσεων, δε χρειάζεται λοιπόν να ανησυχείς. Και εφόσον έχετε πάρει την απόφαση να αλλάξετε σχολείο, δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε. Δεν σου κάνει η συγκεκριμένη δασκάλα, αποφάσισες να πάρεις το παιδί σου από κει, καλή τύχη εκεί που θα πάτε. Για ένα παιδί που γνωρίζει πολλαπλασιασμό από το νήπια κάθεσαι κι ανησυχείς μήπως έχει κενά στην πρώτη? Όλα καλά θα πάνε, ηρέμησε και μην αγχώνεσαι άδικα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Eφόσον το παιδί είναι σε τέτοιο επίπεδο γνώσεων, δε χρειάζεται λοιπόν να ανησυχείς. Και εφόσον έχετε πάρει την απόφαση να αλλάξετε σχολείο, δεν έχει κανένα νόημα να συζητάμε. Δεν σου κάνει η συγκεκριμένη δασκάλα, αποφάσισες να πάρεις το παιδί σου από κει, καλή τύχη εκεί που θα πάτε. Για ένα παιδί που γνωρίζει πολλαπλασιασμό από το νήπια κάθεσαι κι ανησυχείς μήπως έχει κενά στην πρώτη? Όλα καλά θα πάνε, ηρέμησε και μην αγχώνεσαι άδικα.

για να εμαθαν αυτα στο νηπιαγωγειο φανατζομουν πως η πρωτη δημοτικου δε θα ηταν απλα μια επαναλληψη

Link to comment
Share on other sites

Κοπέλα μου η ύλη της πρώτης περιλαμβάνει αυτά ακριβώς που σου είπαμε. Αρίθμηση ως το 100, πρόσθεση αφαίρεση το πολύ ως το 20, μικρά προβληματάκια, ανάγνωση καλή, ορθογραφία τουλάχιστον όσα είναι στα κείμενα με μαρκαδόρο υπογράμμισης, παραγράφους μικρές, ενεστώτα, αόριστο και παρατατικό σε απλή μορφή, ενικούς- πληθυντικούς, άρθρα, δίφθογγους, και απλές απαντήσεις σε κείμενα, απαντήσεις κατανόησης.

Τα ξέρει όλα αυτά το παιδί ναι ή όχι? Γιατί απ τη μια μιλάμε για κενά, απ την άλλη μιλάμε για ένα παιδί που τα ήξερε ήδη όλα από πριν και μάλιστα και απ την ύλη της επόμενης τάξης ξέρει πράγματα. Αυτά τα δύο δε συνάδουν ώστε να σου δημιουργούν ανησυχία. Το να κάνεις ιδιαίτερα με φιλόλογο σε ένα παιδί απλά επειδή δε σου άρεσε η διδασκαλία της δασκάλας είναι "τραβηγμένο". Τις περισσότερες φορές όποια δασκάλα έχουν στην πρώτη έχουν και στη δευτέρα. Εκείνη ξέρει πως έχει διαμοιράσει την ύλη της, γνωρίζοντας ότι τα παιδιά θα τα έχει και του χρόνου. Μην ανησυχείς άδικα και αγχώνεσαι, αυτό προσπαθώ να σου πω. Το τι κάνουν οι παραδιπλανές τάξεις δεν σου λύνει το πρόβλημά σου. Φιλικά και με κάθε καλή διάθεση σου μιλώ.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα από την αυστηρή δομή του μοντεσσοριανού που δεν ξεφεύγει τρίχα, να βρεθείς εκεί είναι μεγάλη η απόσταση που έχεις να διανύσεις.

 

Καλό θα ήταν όμως να μελετήσεις το πρόγραμμα της πρώτης και της δευτέρας δημοτικού, για να ξέρεις τι απαιτήσεις να έχεις και το κυριότερο τι να κάνεις με το παιδί.

 

Μπράβο όμως είσαι πολύ καλή μαμά (ειδικά με την ιδιαιτερότητα του ρόλου και της σχέσης σου) που ασχολείσαι τόσο. ίσως θα μπορούσες να βρεις έναν τρόπο να ασχοληθείς που να μη σου προκαλεί άγχος.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Η 'δίπλα' τάξη τι έχει μάθει δηλαδή?

Εξισώσεις :P

 

Αφήστε τα παιδιά να παίξουν και δώστε τους ευκαιρίες για παιχνίδι με πειραματισμό και εξερεύνηση. Ψάξτε για σάιτ όπως το tinkerlab και το toddlerapproved και αφήστε να δουλέψει το μυαλό τους χαλαρώνοντας. Διαβάστε μαζί βιβλία φτιάξτε κάρτες και ξεχάστε το μάθημα. Το Σεπτέμβρη ξανά στις 5 που θα ανοίξουν τα σχολεία.....

Το Tinkerlab δεν το ξέρω, αλλά το Toddlerapproved το συστήνω κι εγώ. Επίσης +1 στο διάβασμα βιβλίων. Τα φυλλάδια καλύτερα αφήστε τα για τον Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται πολύ καλή αυτή η δασκάλα; Δεν το λέω ειρωνικά, το εννοώ.

το καλη ειναι σχετικο.Ναι στο νηπιαγωγειο θα περιμενα τετοια δασκαλα οχι στην πρωτη δημοτικου οπου θελεις η δασκαλα να τους μαθει να καθονται και οχι να τους λεει πηγαινε ξαπλωσε στο χαλακι αν εχεις κουραστη αλλος να ξεκουραζεται και αλλος να κανει μαθημα.καλες θεωριες στην πραξη κολλαμε.δε μπορει να μιλανε μια ωρα για το κομματι κεικ που επεσε απο τα χερια ενος παιδιου. Δε μπορει να βαζεις τεστ στα παιδακια ξαφνικα χωρις να το προηδοποιησεις για να εχεις να το δειξεις στη μαμα του παιδιου μετα απο δυο ημερες που εχουν ενημερωση.δηλ ολη τη χρονια δυο τεστ.Δε ξερει ποιο παιδι ξερει και ποιο οχι?15 παιδακια ειναι

Link to comment
Share on other sites

Αντιλαμβάνομαι ότι ο φόβος σου ουσιαστικά δεν ειναι μηπως το παιδί μείνει αντικειμενικά πίσω σε σχέση με την τάξη του, αλλά μήπως το παιδί δεν δουλεύεται σε σχέση με τις δυνατότητές του.

 

Έχω πολλά να πω και τα περισσότερα δεν γράφονται ούτε σε πμ.

 

Μόνο θα ήθελα να επισημάνω ότι μην βλεπεις οπωσδήποτε ότι η αλλαγή σχολείου είναι και η λύση για όλα τα προβλήματα. Ασφαλώς θα έχετε μια επιβάρυνση από πρακτική άποψη, να μετακινείστε πιο μακριά για όσο κρατήσει το δημοτικό. Η κοινωνικοποίηση του παιδιού ίσως είναι πιο δύσκολη, αν δεν έχει παιδιά της γειτονιάς του στο σχολείο. Επισης, αν δεν σας τύχει στη δευτέρα ή στην τρίτη η πιο μετά, η καλή δασκάλα, τότε τι; Συμφωνώ βέβαια μαζί σου, ότι είναι πολύ σημαντικό το παιδί να πάρει καλή σειρά. Τέλος πάντων, έτσι όπως τα γράφεις ακούγεται η αλλαγή σχολείου να είναι η κατάλληλη λύση για εσάς, όμως δεν είναι χωρίς παρενέργειες.

 

Επίσης αλλάζοντας σχολείο σε αυτές τις ηλικίες μπορεί να υπάρχουν παρενέργειες όσον αφορά την κοινωνικοποίηση του παιδιού, αλλά αυτό διαφέρει αρκετά σε σχέση με την ιδιοσυγκρασία του παιδιού όσο και το κλίμα της τάξης, αν δέχεται εύκολα τους νέους...

 

Με λίγα λόγια, αν το έχεις πάρει απόφαση για την αλλαγή, δώσε και λίγο χρόνο να επενδύσεις σε σχέσεις με γονείς και παιδιά του άλλου σχολείου, στους μήνες που έρχονται και κατά προτίμηση πριν το Σεπτέμβριο.

 

Μπορεί και όλα αυτά που γράφω να μη σας συμβούν και να έρθουν όλα στη θέση τους με το καλημέρα το Σεπτέμβριο. Είναι σχετικά όλα. Και μεγάλο ρόλο παίζει ποιος κρατάει τη μπαγκέτα στο νέο περιβάλλον.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον και εμενα με εχει απασχολησει το θεμα. Και θα ηθελα να σας ρωτησω και εγω τι πρεπει να ξερουν. Εδω στο Βελγιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ να αλλαξουν τα παιδια σχολειο μεταξυ πρωτης και δευτερας (ενταξυ δεν σου απαγορευουν να αλλαξεις πολη αλλα επειδη εδω γραφεσαι σε οποιο σχολειο θελεις αν εχει θεση δεν μπορουμε να φυγουμε απο αυτο που ειμαστε και να παμε στο απεναντι). Τελειωνοντας την πρωτη βλεπω οτι αυτο γινεται για να μην φανουν τα κενα του παιδιου αλλα και του σχολειου μια και η υλη θεωρηται οτι ολοκληρωνεται στην δευτερα δημοτικου.

Εμενα το πρωτακι μου στο βασικο σχολειο εχουν μαθει τις παρξεις μεχρι το 14 (χωρις το 11 και το 13 που ειναι δυσκολα). Δεν εχουν κανει ολα τα γραμματα - φθογγους οποτε δεν μπορει να συλλαβισει πχ οποιαδηποτε λεξη. Παρολα αυτα ειναι καλος μαθητης και εχει καλους βαθμους (εχουμε παρει τρεις φορες). Η δασκαλα του ειπε να δουλεψουμε τα θεματα που εχει 9. Και την ερχομενη εβδομαδα εχει εξετασεις εφ ολης της υλης...

Link to comment
Share on other sites

Τελειωνοντας την πρωτη βλεπω οτι αυτο γινεται για να μην φανουν τα κενα του παιδιου αλλα και του σχολειου μια και η υλη θεωρηται οτι ολοκληρωνεται στην δευτερα δημοτικου.

Το πιθανότερο είναι ότι γίνεται επειδή το κάθε σχολείο δουλεύει διαφορετικά και θα ήταν διασπαστικό για την τάξη υποδοχής αλλά και για τον μαθητή τον ίδιο, να αλλάξει τάξη στα μισά (αφού η διδασκαλία της ύλης ολοκληρώνεται στη β' δημοτικού, το να αλλάζεις δασκάλα και σχολείο στο τέλος της α' δημοτικού είναι σαν να αλλάζεις στη μέση της χρονιάς). Δεν είναι απαραίτητα "κενό" το να μην ξέρεις όλους τους φθόγγους, ούτε σημαίνει ότι επειδή ξέρεις όλους του φθόγγους έχεις δουλευτεί περισσότερο ή καλύτερα από κάποιον που δεν τους ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω Little Monkey επειδη παντα θα ειμαστε με το ενα ποδι στο Βελγιο και το αλλο στην Ελλαδα νομιζα οτι η μονη διαφορα θα ειναι στο θεμα της γλωσσας. Τωρα βλεπω οτι αν χρειαστει να γυρισουμε θα εχουμε πολλα κενα σε πολλα μαθηματα...

Link to comment
Share on other sites

Ο διδακτικός στόχος της Α δημοτικού σύμφωνα με την δασκάλα μας πάντα είναι να μπορεί το παιδί να διαβάσει άνετα οποιοδήποτε κείμενο στο τέλος της χρονιάς και να έχει κατακτήσει την γραφή (όχι ορθογραφημένα απόλυτα) δηλαδή να μπορεί να μεταφέρει στο χαρτί ότι ακούει δηλαδή αν λέμε διασκεδαστικό να το γράφει ανεξάρτητα την ορθογραφία της λέξης..

Στα μαθηματικά να ξέρει να κάνει καλά πρόσθεση και αφαίρεση όχι απέξω αλλά με τις μεθόδους που διδάχθηκαν.Ο πολλαπλασιασμός θα εξαντληθεί αναλυτικά στη β δημοτικού

Σ 08/07/2007

Α 07/08/2011

Θ 06/06/2013

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ανησυχείς υπερβολικά.

Το ότι έμαθε πολλαπλασιασμό στο νηπιαγωγείο το παιδάκι σου, νομίζω είναι υπερβολή.

Δες τα βιβλία γλώσσας & μαθηματικών της α΄τάξης και θα δεις τι πρέπει να ξέρει το παιδάκι. Εάν έχουνε γίνει οι σχετικές ασκήσεις και εάν διαβάζει το παιδάκι ευχερώς, νομίζω είστε καλυμμένοι.

Λέγοντας "έκθεση" μη φανταστείς καμία έκθεση ιδεών. Συνήθως έχουνε συζητήσει κάποια πράγματα στην τάξη και τους λέει να γράψουνε κάποια παραγραφούλα. Δεν δίνει σημασία στα ορθογραφικά (εκτός από εκείνα που έπρεπε να ξέρει) και, φυσικά, ούτε στα συντακτικά. Προς Θεού, είναι η πρώτη επαφή των παιδιών με την έκθεση!!!!!

Θεωρώ ότι, σε αυτή τη φάση, είναι υπερβολή η πρόσληψη φιλολόγου που λες. Άσε το παιδάκι να διασκεδάσει το καλοκαίρι και από του χρόνου βλέπετε!!!

ZS95p3.png  hcT0p3.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια. Με αγχωσατε τώρα. Όταν λέτε να διαβάζει ευχερώς οποιοδήποτε κείμενο τι εννοείτε; Να διαβάζει σαν μεγάλος δηλαδή; Εμένα σε κείμενο που το διαβάζει πρώτη φορά κομπιάζει κάπως, ιδιαίτερα σε μεγάλες και ασυνήθιστες λέξεις. Τα παιδάκια σας δηλαδή διαβάζουν νερό;

Το καταλάβατε ότι είμαι ελαφρώς αγχωμένη...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...