Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γονείς κατά δασκάλων...


Recommended Posts

Εδώ σε πιάνω αδιάβαστη συναδέλφε!

Ο νόμος που λες έχει καταργηθεί -ευτυχώς- από την εποχή της Διαμαντοπούλου.

Όποιος παιρνει απόσπαση από τότε παίρνει τα μόρια του τόπου απόσπασης.Να λοιπόν που και συ όπως έγραψες πιο πριν για μένα μπαίνεις σε ξένα χωραφια που δε γνωριζεις!

 

Για μενα προσωπικά θα πω ότι υπηρέτησα 3 χρόνια στην άγονη γραμμή με τεράστιο προσωπικό,οικονομικό κόστος!Μέχρι και η ζωή μου κινδύνευσε 2 φορές αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!

 

Το τί περνουν οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου φυσικά προκειμένου να έρθουν μετά από 2,3,5,10,15 περιπλάνησης χρόνια στον τόπο τους είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα το οποιο δεν είναι της παρούσης αλλά αναπόσπαστο κομμάτι του επαγγέλματος.

 

 

Καθόλου αδιάβαστη δεν είμαι. Το ότι δεν συμβαίνει τα τελευταία χρόνια από τη Διαμαντοπούλου και μετά δεν σημαίνει ότι δεν συνέβαινε νωρίτερα (έχω πολύ στενό μου πρόσωπο που το έχει κάνει και ξέρω πολύ καλά και πως λειτούργησε το όλο σύστημα) και ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν αδικηθεί γιατί κάποιοι άλλοι με τα βύσματά τους κατάφεραν να είναι σήμερα σε σχολεία δίπλα στο σπίτι τους, ενώ ίσως ακόμα να έπρεπε να είναι επαρχία. Και ακόμα και αν έχει καταργηθεί αυτό με τα μόρια που απλώς το ανέφερα ως παράδειγμα για το βύσμα που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει στο ιδιωτικό, αλλά στο δημόσιο όλα είναι αξιοκρατικά, μην μου πεις ότι δεν υπάρχει βύσμα και στις αποσπάσεις γιατί και εγώ έχω συναδέλφους στο δημόσιο που ταλαιπωρούνται χρόνια με επαρχία, ενώ άλλοι βρίσκονται περιέργως με αποσπάσεις σε γραφεία ή σε άλλα σχολεία πιο κοντά τους. Ούτε αυτό συμβαίνει??? Συμβαίνει πιο δύσκολα από παλιά, αλλά συμβαίνει και έχω και προσωπικό περσινό παράδειγμα. Δεν ζω κάπου αλλού. Καλά ας μην συζητήσουμε τι γινόταν προ κρίσης γιατί θα χάσουμε την μπάλα από τα βύσματα. Γι'αυτό καλό θα ήταν να αφήσουμε το θέμα βύσμα και να επικεντρωθούμε στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 488
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καθόλου αδιάβαστη δεν είμαι. Το ότι δεν συμβαίνει τα τελευταία χρόνια από τη Διαμαντοπούλου και μετά δεν σημαίνει ότι δεν συνέβαινε νωρίτερα (έχω πολύ στενό μου πρόσωπο που το έχει κάνει και ξέρω πολύ καλά και πως λειτούργησε το όλο σύστημα) και ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν αδικηθεί γιατί κάποιοι άλλοι με τα βύσματά τους κατάφεραν να είναι σήμερα σε σχολεία δίπλα στο σπίτι τους, ενώ ίσως ακόμα να έπρεπε να είναι επαρχία. Και ακόμα και αν έχει καταργηθεί αυτό με τα μόρια που απλώς το ανέφερα ως παράδειγμα για το βύσμα που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει στο ιδιωτικό, αλλά στο δημόσιο όλα είναι αξιοκρατικά, μην μου πεις ότι δεν υπάρχει βύσμα και στις αποσπάσεις γιατί και εγώ έχω συναδέλφους στο δημόσιο που ταλαιπωρούνται χρόνια με επαρχία, ενώ άλλοι βρίσκονται περιέργως με αποσπάσεις σε γραφεία ή σε άλλα σχολεία πιο κοντά τους. Ούτε αυτό συμβαίνει??? Συμβαίνει πιο δύσκολα από παλιά, αλλά συμβαίνει και έχω και προσωπικό περσινό παράδειγμα. Δεν ζω κάπου αλλού. Καλά ας μην συζητήσουμε τι γινόταν προ κρίσης γιατί θα χάσουμε την μπάλα από τα βύσματα. Γι'αυτό καλό θα ήταν να αφήσουμε το θέμα βύσμα και να επικεντρωθούμε στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Στο post σου χρησιμοποίησες ενεστώτα αν δεν κάνω λάθος μιλώντας για τα μόρια των απόσπάσεων .Προσωπικά εγώ από μόνη μου δήλωσα ότι πέρασα 3 χρόνια στην άγονη γραμμή λόγω άρνησης να βάλω βύσμα!

Και ας μη μιλήσουμε επίσης για τον τρόπο διορισμού αλλά και παραμονής των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία ή εκεί υπάρχει μήπως αξιοκρατία??!!

Οπού εκεί φυσικά εκτός του τρόπου διορισμού δεν ξενιτεύεσαι και καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Και σου ξαναείπα ότι αν δεν τηρείται στο σχολείο σου,το οποίο πραγματικά πρώτη φορά το ακούω στα 15 χρόνια ανά την Ελλάδα κι εκπλήσσομαι δυσάρεστα, είναι παράτυπο.

Τί σχέση έχει ο τρόπος διορισμού με την αξιολόγηση?Ανέφερα πουθενά για την αξιολόγηση?

Αγαπητές συμφορουμίτισες ο τρόπος διορισμού φανερώνει εαν ο διοριζόμενος έχει τα απαραίτητα προσόντα για να διοριστει και οι εκπαιδευτικοί τα έχουν όλοι σε αντίθεση με πολλούς δημόσιους υπαλλήλους,να μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα.

Αφού διοριστουν τότε σχετίζεται το θέμα της αξιολόγησης.

Και πανω σ αυτό να πω ότι οι εκπαιδευτικοί είναι εξαρχής απόλυτα σύμφωνοι με την αξιολόγηση,την πραγματική όμως, από ανεξάρτητη αρχή επιστημόνων και με παιδαγωγικά -επιστημονικά κριτήρια όπως γίνεται παγκοσμίως ΟΧΙ ΑΥΤΗ την αξιολόγηση που προωθούν.

Θα προσπαθήσω να επεκταθώ αργότερα σε άλλο post αλλά όποιος είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και του γενικότερου δημοσίου τομέα ξέρει πολύ καλά τι''αξιολόγηση'' εννοεί η κυβέρνηση.

 

 

 

Θα ήθελα να μου εξηγήσεις αν φυσικά έχεις και εσύ την όρεξη ποιος κατά τη γνώμη σου θα ήταν ο σωστός τρόπος αξιολόγησης των εκαπιδευτικών. Και επειδή ο γραπτός λόγος είναι συχνά παρεξηγήσιμος το λέω πραγματικά με κάθε καλή διάθεση. Με ενδιαφέρει η γνώμη σου. Και ίσως θα έπρεπε και ο συνδικαλιστικός φορέας να κάνει μια οργανωμένη πρόταση στο υπουργείο και να βρεθεί μια λύση επί του θέματος. Δεν ξέρω αν έχει γίνει τέτοια πρόταση. Αν έχει γίνει μου το λες παρακαλώ γιατί δεν το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Είναι όπως τα είπαν και οι άλλες κοπέλες.

Αρκεί η απλή καταγγελία από έναν ''τρελό'' γονιό για να μπει ο εκπαιδευτικός σε αυτοδίκαιη αργία-διαθεσιμότητα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗΣΕΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ και αυτό δεν υπήρχε πάντα.Σου φαίνεται δίκαιο?

Είναι καινούργιο φρούτο,της κρίσης, μέρος του καινούργιου πειθαρχικού δημοσιουπαλληλικού κώδικα ο οποίος μπήκε σε εφαρμογή το Δεκέμβριο του 2012 και σε πληροφορώ ότι όντως υπάρχουν άπειρες σχετικές υποθέσεις αυτη τη στιγμή σε όλο το δημόσιο κι ότι επίσης ο Λοβέρδος έχει ανακοινώσει την αλλαγή του ήδη.

 

Μιλάς για το άρθρο 14 του Ν.4210 ή είναι κάποιος άλλος νόμος.

 

Αυτό ρωτάω, να μου πει κάποιος το νόμο για να τον διαβάσω.

Link to comment
Share on other sites

Στο post σου χρησιμοποίησες ενεστώτα αν δεν κάνω λάθος μιλώντας για τα μόρια των απόσπάσεων.Προσωπικά εγώ από μόνη μου δήλωσα ότι πέρασα 3 χρόνια στην άγονη γραμμή λόγω άρνησης να βάλω βύσμα!

Και ας μη μιλήσουμε επίσης για τον τρόπο διορισμού αλλά και παραμονής των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία ή εκεί υπάρχει μήπως αξιοκρατία??!!

Οπού εκεί φυσικά εκτός του τρόπου διορισμού δεν ξενιτεύεσαι και καθόλου

 

 

Μπράβο σου και συγχαρητήρια που δεν έβαλες βύσμα. Και η επαρχία χρειάζεται δασκάλους. Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι γιατί μόνιμα πρέπει να κατηγορείς κάποιον. Την συζήτηση για τα βύσματα δεν την άνοιξα εγώ. Εσύ άρχισες να μιλάς για την ξαδέρφη σου και τα βύσματα. Και εγώ απλά συμπλήρωσα πως και στο δημόσιο το βύσμα υπάρχει. Τα τελευταία χρόνια λιγότερο, αλλά συνεχίζει να υπάρχει και μάλιστα εις βάρος συναδέλφων όπως εσύ ή όπως μια κολλητή μου που έζησε πολλά χρόνια σε άγονο μακρυά από την οικογένειά της γιατί είχε και παιδιά. Και φυσικά στα ιδιωτικά παίζει βύσμα, ποιός το αρνήθηκε??? Γιατί πρέπει να μπούμε σε αυτή τη σύγκριση (δημοσίου-ιδιωτικού) δεν κατάλαβα εξ'αρχής που άρχισες να την κάνεις. Από τα περιστατικά που αντιμετωπίζουμε μέχρι τα βύσματα. Αυτά είναι τα θέματα που αφορούν τους γονείς και τις σχέσεις εκπαιδευτικών-γονέων???

 

Και να πω και κάτι άλλο. Εγώ δημόσιο σχολείο τελείωσα και το αγαπώ πολύ γιατί εκεί έμαθα γράμματα. Και είχα και δασκάλους πολύ καλούς αλλά και κακούς. Υποστηρίζω το δημόσιο σχολείο και τους συναδέλφους που με λιγότερα μέσα από μένα παλεύουν και κάνουν όμορφα πράγματα. Τώρα γιατί εσύ θέλεις να έχεις διαμάχη με τα ιδιωτικά δεν το αντιλαμβάνομαι, αλλά μάλλον θα έχεις τους λόγους σου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο post σου χρησιμοποίησες ενεστώτα αν δεν κάνω λάθος μιλώντας για τα μόρια των απόσπάσεων .Προσωπικά εγώ από μόνη μου δήλωσα ότι πέρασα 3 χρόνια στην άγονη γραμμή λόγω άρνησης να βάλω βύσμα!

Και ας μη μιλήσουμε επίσης για τον τρόπο διορισμού αλλά και παραμονής των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία ή εκεί υπάρχει μήπως αξιοκρατία??!!

Οπού εκεί φυσικά εκτός του τρόπου διορισμού δεν ξενιτεύεσαι και καθόλου.

 

 

Και κάτι άλλο. Το θέμα της επαρχίας καλό θα ήταν να μην το αναφέρουμε καθόλου. Δηλαδή τι θα γίνει τα παιδιά στην επαρχία δεν πρέπει να μαθαίνουν γράμματα??? Όπως λοιπόν εσύ σε παλαιότερο ποστ σου ανέφερες κάποιους από τους λόγους που δεν επέλεξες το ιδιωτικό σχολείο (ώστε να μην έχεις ας πούμε ξενιτιά) αυτομάτως επιλέγοντας το δημόσιο θα είχες. Δεν γίνεται όλα να τα έχουμε μονά ζυγά δικά μας. Κάθε επιλογή έχει υπέρ και κατά και το θέμα είναι ποια βαραίνουν για τον καθένα. Όλες οι δουλειές έτσι είναι. Καμία δεν έχει μόνο θετικά. Για εσένα βάρυνε περισσότερο αυτά που είχες αναφέρει σε εκείνο το ποστ σου στην επιλογή σου. Λογικό και απόλυτα σεβαστό. Για μένα βάρυναν άλλα. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να απολογηθώ εγώ ή οι συνάδελφοι που είμαστε στα ιδιωτικά για την "ξενιτιά" του δημοσίου. Το ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως λειτουργεί το σύστημα και έτσι κάνουμε τις επιλογές μας.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς για το άρθρο 14 του Ν.4210 ή είναι κάποιος άλλος νόμος.

 

Αυτό ρωτάω, να μου πει κάποιος το νόμο για να τον διαβάσω.

 

 

Εκάβη μου δεν σε αγνοώ, αλλά δεν απαντώ διότι δεν γνωρίζω. Λογικά θα μας πουν οι συνάδελφοι που το ξέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Στο post σου χρησιμοποίησες ενεστώτα αν δεν κάνω λάθος μιλώντας για τα μόρια των απόσπάσεων .Προσωπικά εγώ από μόνη μου δήλωσα ότι πέρασα 3 χρόνια στην άγονη γραμμή λόγω άρνησης να βάλω βύσμα!

Και ας μη μιλήσουμε επίσης για τον τρόπο διορισμού αλλά και παραμονής των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία ή εκεί υπάρχει μήπως αξιοκρατία??!!

Οπού εκεί φυσικά εκτός του τρόπου διορισμού δεν ξενιτεύεσαι και καθόλου.

 

Εγώ ακόμη περιμένω απάντηση για το πως διαχειρίζεσαι δύσκολα περιστατικά στο σχολείο ως εκπαιδευτικός.. από την άλλη πολλά ζόρια έχει το επάγγελμα, εσύ γιατί το διάλεξες???

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο. Το θέμα της επαρχίας καλό θα ήταν να μην το αναφέρουμε καθόλου. Δηλαδή τι θα γίνει τα παιδιά στην επαρχία δεν πρέπει να μαθαίνουν γράμματα??? Όπως λοιπόν εσύ σε παλαιότερο ποστ σου ανέφερες κάποιους από τους λόγους που δεν επέλεξες το ιδιωτικό σχολείο (ώστε να μην έχεις ας πούμε ξενιτιά) αυτομάτως επιλέγοντας το δημόσιο θα είχες. Δεν γίνεται όλα να τα έχουμε μονά ζυγά δικά μας. Κάθε επιλογή έχει υπέρ και κατά και το θέμα είναι ποια βαραίνουν για τον καθένα. Όλες οι δουλειές έτσι είναι. Καμία δεν έχει μόνο θετικά. Για εσένα βάρυνε περισσότερο αυτά που είχες αναφέρει σε εκείνο το ποστ σου στην επιλογή σου. Λογικό και απόλυτα σεβαστό. Για μένα βάρυναν άλλα. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να απολογηθώ εγώ ή οι συνάδελφοι που είμαστε στα ιδιωτικά για την "ξενιτιά" του δημοσίου. Το ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως λειτουργεί το σύστημα και έτσι κάνουμε τις επιλογές μας.

 

Δε σου κάνω καμία επίθεση κι ούτε καλείστε να απολογηθείτε για τίποτα.

Παρατηρώ όμως μια επιλεκτική αντιμετώπιση των θεμάτων που αναφέρονται.Ενώ δηλαδή μιλάς διαρκώς για το δημόσιο σχολείο οταν γίνεται σύγκριση με την ιδιωτική εκπαίδευση αποφεύγεις να τοποθετηθείς.

Εγώ πράγματι επειδή έτυχε σ αυτην την κουβέντα να μπούμε 3 εκπαιδευτικοί από 3 διαφορετικές θέσεις θεώρησα σωστό να επισημάνω τις διαφορές της εκπαιδευτικής μας καθημερινότητας κι όπως περιγράφουμε το δημόσιο σχολείο αναφέρομαι και για το καθεστώς των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία μ όλη την καλή διάθεση και εγώ.

Οι ευκαιρίες ωστόσο διορισμού σ ενα ιδιωτικό σχολείο δεν είναι καθόλου ίσες άρα εξαρχής δεν είναι θέμα επιλογής.Ακόμα κι αν επέλεγα το ιδιωτικό δε θα με έπαιρναν ποτέ γιατί απλά ποτέ δεν είχα την αντίστοιχη γνωριμία.

Επίσης, η επαγγελματική αφετηρία,η πορεία και οι θυσίες που κάνει κάποιος στα επαγγελματικά του παίζουν τεράστιο ρόλο στη μετέπειτα εξέλιξή του.

Κι όσο για τα σχολεία της επαρχίας είναι εύκολο να διεκδικούμε γι αυτά ειδικά όταν πηγαίνουν άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

Εκάβη μου δεν σε αγνοώ, αλλά δεν απαντώ διότι δεν γνωρίζω. Λογικά θα μας πουν οι συνάδελφοι που το ξέρουν.

 

Εχω προσπαθήσει να παραθέσω διάφορες σελίδες αλλά δεν τις ανεβάζει εδώ.

Εναι ο νόμος του 2012 του Μανιτάκη,η αυτοδίκαιη αργία των δημοσίων υπαλλήλων.Γκουγκλαρε και θα το βρεις εύκολα.

Εκείνος προσπαθησε να ανασκευάσει ότι δεν πρόκειται για σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα αλλά αν διαβάσεις τον κατάλογο περιέχονται πολλά όπως και ''η αναξιοπρεπής συμπεριφόρά '' για παράδειγμα.

Δηλαδή αν με καταγγείλεις ότι ας πούμε σε εξύβρισα,εφαρμόζεται.

Εκανε και ερώτηση ο πρώην υφυπουργός ο Κουκοδήμος γι αυτό και δήλωσε επί λέξει ''με μια απλά καταγγελία από οποιονδήποτε ο υπάλληλος μπαίνει σε αργία''.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ ακόμη περιμένω απάντηση για το πως διαχειρίζεσαι δύσκολα περιστατικά στο σχολείο ως εκπαιδευτικός.. από την άλλη πολλά ζόρια έχει το επάγγελμα, εσύ γιατί το διάλεξες???

 

Σε παλιοτερο μου Post εχω αναφερθεί σε αυτό αλλά θα επανέλθω.

Εχω ήδη αλλώστε μοιραστεί πολλά προσωπικά στοιχεία.

Link to comment
Share on other sites

Δε σου κάνω καμία επίθεση κι ούτε καλείστε να απολογηθείτε για τίποτα.

Παρατηρώ όμως μια επιλεκτική αντιμετώπιση των θεμάτων που αναφέρονται.Ενώ δηλαδή μιλάς διαρκώς για το δημόσιο σχολείο οταν γίνεται σύγκριση με την ιδιωτική εκπαίδευση αποφεύγεις να τοποθετηθείς.

Εγώ πράγματι επειδή έτυχε σ αυτην την κουβέντα να μπούμε 3 εκπαιδευτικοί από 3 διαφορετικές θέσεις θεώρησα σωστό να επισημάνω τις διαφορές της εκπαιδευτικής μας καθημερινότητας κι όπως περιγράφουμε το δημόσιο σχολείο αναφέρομαι και για το καθεστώς των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία μ όλη την καλή διάθεση και εγώ.

Οι ευκαιρίες ωστόσο διορισμού σ ενα ιδιωτικό σχολείο δεν είναι καθόλου ίσες άρα εξαρχής δεν είναι θέμα επιλογής.Ακόμα κι αν επέλεγα το ιδιωτικό δε θα με έπαιρναν ποτέ γιατί απλά ποτέ δεν είχα την αντίστοιχη γνωριμία.

Επίσης, η επαγγελματική αφετηρία,η πορεία και οι θυσίες που κάνει κάποιος στα επαγγελματικά του παίζουν τεράστιο ρόλο στη μετέπειτα εξέλιξή του.

Κι όσο για τα σχολεία της επαρχίας είναι εύκολο να διεκδικούμε γι αυτά ειδικά όταν πηγαίνουν άλλοι.

 

 

Εγώ ουδέποτε ξεκίνησα από μόνη μου να αντιπαραθέτω δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Αυτό το ξεκίνησες εσύ. Μέχρι εκείνου του σημείου μιλούσα μόνο για αντιμετώπιση περιστατικών και σχέσεις με τους γονείς και καθόλου δεν είχα αναφέρει το δημόσιο σχολείο. Και γενικά δεν εκφράστηκα πουθενά κατά του δημόσιου σχολείου ή των εκπαιδευτικών εκεί. Εσύ άρχισες μειώνοντας τη δική μου δουλειά λέγοντας ότι εμείς στο ιδιωτικό δεν αντιμετωπίζουμε δύσκολα περιστατικά. Σε ιδιωτικό δουλεύω όχι σε παρθεναγωγείο. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι σε τι αποφεύγω να τοποθετηθώ. Ακόμα και περιστατικά της δικής μου καθημερινότητας ανέφερα και τον τρόπο που τα αντιμετώπισα. Επίσης είπα ότι οι επιθετικές συμπεριφορές υπάρχουν παντού σε όλα τα σχολεία και η διαφορά ιδιωτικών και δημοσίων έγκειται στα γεγονότα που πυροδοτούν αυτές τις συμπεριφορές. Επίσης μην ξεχνάς ότι έχω δουλέψει σε δημόσιο σχολείο, οπότε έχω άποψη, όμως επιμένω πως το κάθε σχολείο έχει τη δυναμική του και γι'αυτό δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις. Καλή διάθεση δεν έχεις καθόλου και το μόνο που κάνεις τόσο σε εμένα όσο και στις άλλες συναδέλφους είναι να μειώνεις μονίμως τη θέση μας(εγώ στο ιδιωτικό, η άλλη συνάδελφος στο ΚΕΔΔΥ, η άλλη δεν δουλεύει πια κλπ.) επειδή είναι διαφορετική από τη δική σου, όμως δεν έφερες κανένα επιχείρημα εκπαιδευτικό όσον αφορά στην αντίθεσή σου. Και ύστερα απ'όλα αυτά μετέφερες την κουβέντα στα βύσματα.

 

Όσον αφορά στους διορισμούς στην επαρχία έχω να πω ότι σαν ελληνίδα φορολογούμενη πολίτης απαιτώ να έχω υγεία και παιδεία δηλαδή νοσοκομεία και σχολεία και στην επαρχία. Φαντάζομαι δεν χρειάζεται να είμαι ούτε γιατρός ούτε δασκάλα γι'αυτό το αυτονόητο.

 

Όσον αφορά στον διορισμό στο ιδιωτικό σχολείο που εργάζομαι:

1. Πρώτη συνέντευξη με το γραφείο προσωπικού

2. Δεύτερη συνέντευξη - διδασκαλία μαθήματος μπροστά στους υπεύθυνους του τμήματος(παραπάνω από ένας άνθρωποι)

3. Τρίτη συνέντευξη με τον διευθυντή του σχολείου(ανάλογα αν πάει κανείς σε δημοτικό, γυμνάσιο ή λύκειο)

4. Τέταρτη συνέντευξη μπροστά στο διοικητικό συμβούλιο του σχολείου

Ειδικά το 2 και το 4 είναι πολύ ψυχοφθόρα γιατί ο υποψήφιος είναι ένας και απέναντί του έχει ομάδα ανθρώπων. Κάνε μόνο την εξής σκέψη. Μπλέκονται για τον διορισμό ενός ανθρώπου τόσοι άνθρωποι, πόσα μέσα πιστεύεις ότι πρέπει να έχει ένας υποψήφιος??? Όλους αυτούς??? Προφανώς δε γίνεται. Επίσης μέσα σε τόσα άτομα εγώ μπορεί να έχω μέσο τον έναν ενώ ο άλλος υποψήφιος κάποιον άλλον και ένας τρίτος κάποιον άλλον. Τότε τι γίνεται??? Βεβαίως λοιπόν υπάρχει το μέσον, αλλά ας μην τα αναγάγουμε όλα εκεί προσπαθώντας να μειώσουμε τον άλλον (εσύ είσαι στο δημόσιο και δεν είχες βύσμα, ενώ εγώ στο ιδιωτικό είχα). Και ενώ προφανώς δεν σε ενδιαφέρει και μάλλον δεν ενδιαφέρει και κανέναν, έτσι για την ιστορία να πω ότι δεν είχα βύσμα!!! Θράσος (με την καλή έννοια) είχα και χτύπησα πόρτα πόρτα όλα τα ιδιωτικά σχολεία της Αθήνας. Και όταν λέω πόρτα πόρτα το εννοώ. Πήρα από το υπουργείο την λίστα και τις διευθύνσεις και ούτε που θυμάμαι πια σε πόσα είχα αφήσει βιογραφικά και μάλιστα στο σχολείο που είμαι τώρα επειδή το προτιμούσα πήγα και δεύτερη φορά όταν είδα ότι είχαν περάσει κάποια χρόνια και δεν με είχαν πάρει.

 

Επίσης θα σου προτείνω κάτι τελευταίο. Αν θες και εφόσον η κατάσταση στη δουλειά σου είναι τόσο χάλια δώσε μου ένα βιογραφικό σου, να το δώσω στο σχολείο που εργάζομαι, να περάσεις από τα στάδια που σου είπα, να πω και εγώ την καλή μου την κουβέντα και αν σε πάρουν παραιτήσου από το δημόσιο και έλα να δουλεύουμε μαζί στο ιδιωτικό που τα πράγματα είναι τόσο ρόδινα ή τέλος πάντων πιο ρόδινα από το σχολείο που είσαι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω προσπαθήσει να παραθέσω διάφορες σελίδες αλλά δεν τις ανεβάζει εδώ.

Εναι ο νόμος του 2012 του Μανιτάκη,η αυτοδίκαιη αργία των δημοσίων υπαλλήλων.Γκουγκλαρε και θα το βρεις εύκολα.

Εκείνος προσπαθησε να ανασκευάσει ότι δεν πρόκειται για σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα αλλά αν διαβάσεις τον κατάλογο περιέχονται πολλά όπως και ''η αναξιοπρεπής συμπεριφόρά '' για παράδειγμα.

Δηλαδή αν με καταγγείλεις ότι ας πούμε σε εξύβρισα,εφαρμόζεται.

Εκανε και ερώτηση ο πρώην υφυπουργός ο Κουκοδήμος γι αυτό και δήλωσε επί λέξει ''με μια απλά καταγγελία από οποιονδήποτε ο υπάλληλος μπαίνει σε αργία''.

 

 

Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να συμφωνεί με αυτά τα πράγματα για τον οποιονδήποτε εργαζόμενο.

 

Γι'αυτό επιμένω ότι χρειάζεται η αξιολόγηση. Για να προστεύονται οι σωστοί εργαζόμενοι από διάφορους τέτοιους τρελούς. Και παρ'ότι έχουμε διαφωνήσει σε αρκετά θέματα πραγματικά θα με ενδιέφερε να μάθω ποια είναι η γνώμη σου γι'αυτό και ποιά μέθοδος αξιολόγησης θα ήταν για σένα αποδεκτή και δίκαιη.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς για το άρθρο 14 του Ν.4210 ή είναι κάποιος άλλος νόμος.

 

Αυτό ρωτάω, να μου πει κάποιος το νόμο για να τον διαβάσω.

 

Παραθέτω το παρακάτω άρθρο

 

 

http://www.aftodioikisi.gr/proto-thema/eiai-dimosios-ipallilos-kai-diepraxes-peitharxiko-paraptoma-se-argia-amesos-me-to-75-tou-misthou

 

Και μια διαμαρτυρία απο ΕΛΜΕ για συνάδελφό της δευτεροβάθμιας που τέθηκε σε αργία μετά από αντιδικία με ιδιώτη

 

 

http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CE%BA-%CE%B9-%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7

 

Και άρθρο για συνάδελφό που βγήκε σε αργία πριν τελεσιδικησει το δικαστήριο το οποίο τελικά μαζί τον δικαίωσε

 

http://dictyo.gr/index.php/component/k2/item/686-dikaiothike-apo-ti-dikaiosyni-o-protos-ekpaideftikos-pou-eixe-tethei-se-argia-gia-anaksioprepi-symperiforas-ektos-ypiresias

 

 

Αν ψάξει κανείς θα βρει και άλλα

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια πρέπει να συνεχίσει να εργάζεται σε σχολείο ο υπόδικος για παιδεραστία, μέχρι να τελεσιδικήσει; Δηλαδή το 2026 και αν; Συγνώμη, αλλά δεν μπορούσα να μην το σκεφτώ αυτό... Ένας υπεύθυνος οικονομικών σε Δήμο που ελέγχεται για υπεξαίρεση πρέπει να μείνει στην ίδια θέση μέχρι να τελεσιδικήσει; Τα λινκς δεν λένε κάτι συγκεκριμένο για παραπτώματα, αλλά φαντάζομαι για τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να θεσπίστηκε αυτός ο νόμος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να συμφωνεί με αυτά τα πράγματα για τον οποιονδήποτε εργαζόμενο.

 

Γι'αυτό επιμένω ότι χρειάζεται η αξιολόγηση. Για να προστεύονται οι σωστοί εργαζόμενοι από διάφορους τέτοιους τρελούς. Και παρ'ότι έχουμε διαφωνήσει σε αρκετά θέματα πραγματικά θα με ενδιέφερε να μάθω ποια είναι η γνώμη σου γι'αυτό και ποιά μέθοδος αξιολόγησης θα ήταν για σένα αποδεκτή και δίκαιη.

 

Παρότι δεν είμαι συνδικαλίστρια με εκφραζει απόλυτα!

 

http://2gym-peiraia.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97_8o%20%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF%20%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B5.pdf

Link to comment
Share on other sites

Απόλυτα; Η ΟΛΜΕ έχει αλλεργία στη λογική της αγοράς, που έχει υιοθετήσει και αυτή η Κίνα ακόμα προ πολλού; Θα κλέψω κάτι που διάβασα σε ένα φόρουμ, ποιος λέει ότι στη Β. Κορέα δεν κάνουν αξιολόγηση εκπαιδευτικών; Πιθανότατα κάνουν ακόμα και εκεί!

 

Πέραν τούτων, οι προτάσεις μέσα στο κείμενο, ασφαλώς αποτελουν μια βελτίωση σε σχέση μετο καθόλου αξιολογηση. Σαν πρώην μαθήτρια το λέω... Στην πρωτοβάθμια δεν υπάρχουν πολλά προβλήματα, γιατί συνήθως αγαπάει κανείς αυτό που κάνει, σε σημαντικό βαθμό. Πιο μετά υπάρχουν προβληματα πιο σημαντικά. Ή για την ακρίβεια, μικροί και μεγάλοι έχουν αποφασίσει ότι θα δουλέψει και το φροντιστήριο!

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον κείμενο - κακογραμμενο βέβαια, πολλα λόγια, μεγάλος γενικόλογος πρόλογος, ουσία στο τέλος - και στάθηκα στο σημείο που αφορά την υπηρεσιακή κρίση: προτείνουν να γινεται απο συμβούλια στα οποία θα μετέχουν αιρετοί του κλάδου και δεν θα ελέγχονται απο την κυβερνητική εξουσία. Άρα: το υπουργειο σε πληρώνει, αλλά δεν δικαιούται να σε κρίνει. Σε κρίνει αυτός που έχεις εκλέξει! Ενδιαφέρουσα προσέγγιση....

Επίσης, αν μπορείτε λύστε μου μια απορία: η υπάρχουσα νομοθεσία τι προβλέπει για τους συλλόγους διδασκόντων και τη λειτουργία τους?

υπάρχουν διατάξεις για λειτουργίες οι οποίες δεν τηρούνται? συμβαίνει δηλαδή κατι ανάλογο με αυτο στα δημοτικά και τις οδηγίες για συνεργασία σχολείου/γονεων, ενημερωτικές συναντήσεις, σχολικά συμβούλια κλπ που μένουν στα χαρτιά?

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια πρέπει να συνεχίσει να εργάζεται σε σχολείο ο υπόδικος για παιδεραστία, μέχρι να τελεσιδικήσει; Δηλαδή το 2026 και αν; Συγνώμη, αλλά δεν μπορούσα να μην το σκεφτώ αυτό... Ένας υπεύθυνος οικονομικών σε Δήμο που ελέγχεται για υπεξαίρεση πρέπει να μείνει στην ίδια θέση μέχρι να τελεσιδικήσει; Τα λινκς δεν λένε κάτι συγκεκριμένο για παραπτώματα, αλλά φαντάζομαι για τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να θεσπίστηκε αυτός ο νόμος.

 

Δεν ξέρω για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, ξέρω όμως περιπτωσερις οικονομικών διαφορων με ιδιωτες που έφτασαν στα δικαστήρια και οι συνάδελφοί τέθηκαν σε αργία....

 

 

Και μην ξεχνάμε την περίπτωση νηπιαγωγου πέρυσι στη

Λευκάδα, που διαμαρτυρήθηκε γονέας για τον τρόπο που δίδασκε την επέτειο της 28ης, και η υπηρεσία την απομάκρυνε μέχρι να γίνει ΕΔΕ. Η συνάδελφός επανήλθε μετά από κινητοποιήσεις των συναδέλφων της. Και υπάρχουν και άλλα περιστατικά....

Πλέον, όμως, υπάρχει ένας φόβος και ελάχιστοι κάνουν το επιπλέον

Link to comment
Share on other sites

 

 

Έχουν κατατεθεί οι προτάσεις αυτές, ξέρεις? Και αν ναι ποιό είναι το αποτέλεσμα του διαλόγου με το υπουργείο?

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια πρέπει να συνεχίσει να εργάζεται σε σχολείο ο υπόδικος για παιδεραστία, μέχρι να τελεσιδικήσει; Δηλαδή το 2026 και αν; Συγνώμη, αλλά δεν μπορούσα να μην το σκεφτώ αυτό... Ένας υπεύθυνος οικονομικών σε Δήμο που ελέγχεται για υπεξαίρεση πρέπει να μείνει στην ίδια θέση μέχρι να τελεσιδικήσει; Τα λινκς δεν λένε κάτι συγκεκριμένο για παραπτώματα, αλλά φαντάζομαι για τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να θεσπίστηκε αυτός ο νόμος.

 

Έχεις δίκιο Αθηνά, αλλά από την άλλη σκέψου και κάποιος να τεθεί σε αργία απλά και μόνο επειδή μπορεί να τσακώθηκε με τον γείτονα και ο γείτονας να του έκανε μήνυση ή τέλος πάντων για κάτι απλό που δεν επηρεάζει τη δουλειά του. Κάπου πρέπει να υπάρχει μια χρυσή τομή. Δεν είναι σωστό να πάμε από το ένα άκρο στο άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Emmaki τα άρθρα που παρέθεσες δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα. Θα διαβάσω και αυτούσια τη διάταξη (δεν προλαβαίνω τώρα), αλλά αυτό που καταλαβαίνω (πάντα σε σχέση με αυτό που συζητάμε σε αυτό το topic) είναι πως δεν υπάρχει περίπτωση να μπει κάποιος σε αργία επειδή απλώς διαμαρτυρήθηκε ένα τρελός γονιός. Πρέπει να υπάρχει μια σοβαρή κατηγορία και να γίνουν πρώτα κάποιες διαδικασίες.

Επίσης το 75% του μισθού όσων τελούν σε αργία υπήρχε από παλιά και αν δεν κάνω λάθος, αν τελικά δικαιωθεί ο κατηγορούμενος τα χρήματα επιστρέφονται. Επιπλέον αυτό ισχύει για όλους τους δημόσιους υπαλλήλους και δεν καταλαβαίνω γιατί εξετάζουμε περιστατικά μόνο εκπαιδευτικών. Δηλαδή οι τρομοκρατημένοι είναι μόνο οι εκπαιδευτικοί;

 

ΑΣΧΕΤΩΣ όμως με το νόμο και το κατά πόσο είναι δίκαιος ή άδικος για τους εκπαιδευτικούς, πρέπει να δούμε το θέμα και από την αντίστροφη πλευρά.

 

Πως θα προστατευθεί ο γονιός από έναν τρελό, εμπαθή, βίαιο ή οτιδήποτε εκπαιδευτικό; Και αν όντως υπάρχει κάποιος θα τον αφήσουμε να διδάσκει μέχρι να βγει άκρη με το δικαστήριο; Και μέχρι να φθάσουμε σε μήνυση και δικαστήρια, δεν θα έπρεπε τα σχολεία να προλαμβάνουν τέτοιες καταστάσεις;

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό γιατί παρατέθηκε ακριβώς ως "δείγμα τρελού γονιού" ή ως δείγμα ανικανότητας του σχολείου να προστατέψει τα παιδιά? Εάν ακούσεις το ηχητικό αυτό που λέει ο Πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων Πειραιά ως φυσιολογικό είναι ότι τα παιδιά στο διάλλειμα μαλώνουν μεταξύ τους. Τώρα τι εννοεί ως μάλωμα δεν κατάλαβα ακριβώς, σπρωξιές μπουνιές κλωτσιές?? προφανώς και δεν υπάρχει δάσκαλος να επιτηρεί τα παιδιά στο διάλλειμα.... φίλη μου εκπαιδευτικός (σοβαρή) κάθε φορά που έχει επιτήρηση στο σχολείο μου λέει: τρέμει το φυλοκάρδι μου, μην χτυπήσει κανένα, μην πάει κανένα να βγει από τα κάγκελα, να επεμβαίνω άμα δω ότι ανάβουν τα αίματα κλπ κλπ.. προφανώς και η αστυνομία δεν έπρεπε να πάει να συλλάβει το δεκάχρονο αλλά τους εκπαιδευτικούς που είναι ανίκανοι να τα προστατέψουν.... εμένα στον παιδικό σταθμό πέρσι από τις πολλές φορές που έπεσε οι 2 φορές θα μπορούσαν να εξελιχτούν πολύ επικίνδυνα καθώς την μία έπεσε και κόντεψε να του καρφωθεί ξύλο στο μάτι, τον πήρε ξώφαλτσσα και την άλλη έσπασε δόντι.... οι 2 δασκάλες που τον επιτηρούσαν δεν το είδαν καν!!!!!! την επόμενη ημέρα που τον πήγα στον παιδικό τον είδαν και ρώταγαν "ωχ τι έπαθε?" όταν τους ειπα ότι θα έπρεπε να ξέρετε γιατί εδώ το έπαθε, έπεσαν από τα σύννεφα, προφανώς φαντάζεστε την συνέχεια!!! για την συγκεκριμένη ιστορία δεν ξέρουμε τίποτε.... το παιδί πήγαινε σπίτι δαρμένο κάθε μέρα? ο γονιός είχε κάνει παράπονα στο σχολείο και τον είχαν γράψει? εάν ναι για εμένα θα έπρεπε να κάνει καταγγελία κατά των εκπαιδευτικών, τι σχέση έχει το δεκάχρονο??

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το λινκ, δεν μπορούμε να ξέρουμε όλη την ιστορία και το τι συνέβη στην πραγματικότητα γιατί δεν έχουμε ούτε καν αντίλογο. Αλλά ακόμη και να πρόκειται για έναν τρελό, ξενοφοβικό, ρατσιστή γονιό, ο συγκεκριμένος θα μπορούσε να κάνει μήνυση στον οποιοδήποτε. Πάντως από το άρθρο δεν είδα να μπήκε κανείς σε αργία.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...