Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γονείς κατά δασκάλων...


Recommended Posts

Βεβαίως η δασκάλα δεν έχει πάντα το χρόνο. Γι'αυτό χρειαζόμαστε τους ειδικούς παιδαγωγούς σαν την emmaki να μας βοηθάνε, αλλά από την άλλη και λίγη προσπάθεια από την πλευρά μας δεν βλάπτει. Ακόμα και στο διάλειμμα μπορεί ο δάσκαλος να προσφέρει. Και η απειλή και το βρίσιμο δεν θα βοηθούσαν σε καμία περίπτωση ούτε τη δασκάλα ούτε το παιδί αυτό. Και αυτό διότι για να συμπεριφέρεται έτσι ένα παιδί κάτι συμβαίνει. Δεν είναι επειδή γεννήθηκε έτσι. Αυτή η συμπεριφορά είναι κραυγή βοήθειας και με το να προσπαθούμε απλά να επιβληθούμε δεν το βοηθάμε.

 

αναφέρομαι και στο emmaki και συμφωνω και με τις δυο,,αλλα εκει χρειαζεται επιπλεον βοηθεια και αμεση πολλες φορες ,,

bGTMp3.png6mSOp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 488
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Μια κυρία στην Γαλλία πριν λίγους μηνες ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ και σκότωσε μια δασκάλα μέσα στην τάξη...

Αυτά για όσους γράφουν "σεβόμαστε τον θεσμό και όχι το πρόσωπο..." μα το πρόσωπο εκπροσωπεί τον θεσμό...

Πιστευω ακράδαντα ότι όσες μαμαδες καταφθάνουν ωρυόμενες στα σχολεία είτε για τους βαθμούς, είτε γιατί το παιδί τους δερνει τα υπόλοιπα αλλα αυτές δεν θελουν να το παραδεχτουν κατά βάθος προσπαθουν να κρυψουν την ενοχή τους...ότι αφου επι χρόνια παρκα΄ρουν και αδιαφορουν για τα παιδια για να μην χαλάσουν τις εξοδους και την ντόλτσε βίτα...αφού πολλες φορες κακοποιουν οι ίδιες τα παιδια μεσα στο σπίτι ...μετα ξαφνικά "χαλάει" η βιτρίνα...και φταιει ο δάσκαλος...

Για μενα θα έπρεπε να υπάρχουν παιδοψυχολόγοι μεσα στα σχολεία και να κινείται αυταπαγγέλτως η διαδικασία κατά γονεων που τα παιδια τους εμφανίζουν επιθετική συμπεριφορα ως αποτέλεσμα παραμέλησης...

Στην πολυετη πορεία της η μητερα μου έκανε ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία σε ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ εναντίον μαμας για παραμέληση ανηλίκου, έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο...και το παιδί σώθηκε...

Το μεγαλύτερο σχολείο είναι το ίδιο το σπίτι...

 

 

Εγώ έγραψα για θεσμό και πρόσωπο και μάλλον δεν έγινα κατανοητή. Κάποιες μαμάδες είπαν ότι αν ο δάσκαλος δεν είναι σωστός θα το πουν στο παιδί τους και θα το μάθουν να μην σκύβει το κεφάλι. Επ'αυτού λοιπόν σχολίασα ότι οι γονείς οφείλουν κατά τη γνώμη μου να μεταδώσουν στο παιδί τους το αίσθημα σεβασμού απέναντι στο σχολείο γενικά σαν θεσμό και ότι εφόσον έχουν παράπονο με κάποιον δάσκαλο να επικοινωνήσουν μαζί του χωρίς να εμπλέξουν το παιδί σε αυτό. Ελπίζω να το ξεκαθάρισα τώρα.

 

Όσο για παιδοψυχολόγους εμείς ας πούμε στο σχολείο μας έχουμε, αφού είμαι σε ιδιωτικό, και πραγματικά αν ο γονιός δεν θέλει δεν μπορεί να γίνει αξιολόγηση από τον παιδοψυχολόγο μας. Αλλά ακόμα και αν γίνει ξέρεις πόσες φορές ο παιδοψυχολόγος λέει στο γονιό θα έπρεπε να κάνουμε αυτό ή εκείνο, ο γονιός να συμφωνεί εκείνη τη στιγμή, αλλά τελικά να μην κάνει τίποτα??? Πολλές φορές. Αυτό όμως δεν είναι ούτε παραμέληση ανηλίκου ούτε έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. Φυσικά αν υπάρχουν τέτοια περιστατικά (που προφανώς υπάρχουν, αλλά δεν είναι πλειοψηφία ευτυχώς) χρειάζεται επώνυμη καταγγελία και μπράβο στην μητέρα σου που έσωσε το παιδάκι.

Link to comment
Share on other sites

Μια κυρία στην Γαλλία πριν λίγους μηνες ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ και σκότωσε μια δασκάλα μέσα στην τάξη...

Αυτά για όσους γράφουν "σεβόμαστε τον θεσμό και όχι το πρόσωπο..." μα το πρόσωπο εκπροσωπεί τον θεσμό...

Πιστευω ακράδαντα ότι όσες μαμαδες καταφθάνουν ωρυόμενες στα σχολεία είτε για τους βαθμούς, είτε γιατί το παιδί τους δερνει τα υπόλοιπα αλλα αυτές δεν θελουν να το παραδεχτουν κατά βάθος προσπαθουν να κρυψουν την ενοχή τους...ότι αφου επι χρόνια παρκα΄ρουν και αδιαφορουν για τα παιδια για να μην χαλάσουν τις εξοδους και την ντόλτσε βίτα...αφού πολλες φορες κακοποιουν οι ίδιες τα παιδια μεσα στο σπίτι ...μετα ξαφνικά "χαλάει" η βιτρίνα...και φταιει ο δάσκαλος...

Για μενα θα έπρεπε να υπάρχουν παιδοψυχολόγοι μεσα στα σχολεία και να κινείται αυταπαγγέλτως η διαδικασία κατά γονεων που τα παιδια τους εμφανίζουν επιθετική συμπεριφορα ως αποτέλεσμα παραμέλησης...

Στην πολυετη πορεία της η μητερα μου έκανε ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελία σε ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ εναντίον μαμας για παραμέληση ανηλίκου, έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο...και το παιδί σώθηκε...

Το μεγαλύτερο σχολείο είναι το ίδιο το σπίτι...

Και πολύ καλά έκανε η μητέρα σου!

Αυτά τα περιστατικά εννούσα πριν.Ελλειψη στοιχειώδους νομοθεσίας και κοινωνικής πρόνοιας.

Στην Αμερική ας πούμε,όπου τηρούνται οι νόμοι κι είναι αυστηροί,ο διευθυντής και ο δασκαλος δικαιούνται να καλέσουν εισαγγελέα όταν διαπιστώσουν αδιαφορία γονέα και δε διστάζουν όταν χρειαστεί όταν πχ κάποιος γονέας δεν εμφανίζεται ποτέ στην ενημέρωση του σχολείου.

Επίσης στην Αμερική όσα παιδιά παραβαίνουν κάποιον κανόνα του σχολείου κάθονται και μετά τη λήξη των μαθημάτων (detention) και κάνουν επιπλέον εργασίες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό αγαπητή συνάδελφε δεν είναι δυσκολία αλλά κάτι πολύ πιο σοβαρό.Αυτό είναι εγκληματική ολιγωρία/αδιαφορία της πολιτείας διότι αυτά τα παιδιά δεν εμπίπτουν καν στη δική μας αρμοδιότητα αλλά μιας ειδικής παιδαγωγού!

 

 

Δεν αντιλαμβάνομαι που έφερα αντίρρηση. Φυσικά χρειάζεται ειδικός παιδαγωγός.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν αντιλαμβάνομαι που έφερα αντίρρηση. Φυσικά χρειάζεται ειδικός παιδαγωγός.

 

Εγραψες γι αυτό το περιστατικό ''δυσκολίες της δουλειά μας''.Η ένσταση μου ήταν στο ότι ως εκπαιδευτικοί γενικής και όχι ειδικής αγωγής αυτά τα παιδιά δεν θα έπρεπε να τα έχουμε στην τάξη μας υπ ευθύνη μας,όχι χωρίς τον ειδκό παιδαγωγό αλλά παρόλα αυτά έτσι είναι!

Link to comment
Share on other sites

Εγραψες γι αυτό το περιστατικό ''δυσκολίες της δουλειά μας''.Η ένσταση μου ήταν στο ότι ως εκπαιδευτικοί γενικής και όχι ειδικής αγωγής αυτά τα παιδιά δεν θα έπρεπε να τα έχουμε στην τάξη μας υπ ευθύνη μας,όχι χωρίς τον ειδκό παιδαγωγό αλλά παρόλα αυτά έτσι είναι!

 

 

Πολύ σωστά. Έχεις δίκιο. Γράψε λάθος έκφραση.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά μέσα σε μία τάξη 25 περίπου παιδιών η δασκάλα καλείται να διδάξει ακόμα και σε παιδιά με αυτισμό κι άλλες σοβαρές νοητικές και μαθησιακές δυσκολίες για τις οποιες πέρα από τη δυσλεξία δεν έχει την απαιτούμενη εκπαίδευση για να βοηθήσει.Ο νόμος εκεί προβλέπει δεύτερη δασκάλα ειδικής αγωγής στην τάξη αλλά δυστυχώς σπάνια στέλνουν.

Προσωπικά μου έχει τύχει περιστατικό με αυτιστικό παιδί σε τάξη και ο ειδικός παιδαγωγός που το παρακολουθούσε ιδιωτικά είχε δώσει οδηγία για λόγους ασφαλείας η πόρτα της τάξης και τα παράθυρα να είναι πάντα κλειδωμένα διότι το παιδί αυτό είχε προσπαθήσει πολλές φορές να φύγει απ το σχολείο αλλά και να πηδήξει απ το παράθυρο του δεύτερου ορόφου!

 

Εαν ο δάσκαλος δεν ξερει πώς να αντιμετωπίσει κάποιο περιστατικό οφείλει να ψάξει κσι ναι μάθει.

 

Σαφώς και είναι δύσκολο να έχεις Ενα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες. Σαφώς και πρέπει να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός.

Επειδή όμως δεν υπάρχει πάντα, οφείλει το σχολείο να προσαρμοστεί στο παιδί. Ναι! Κλαιδωνερις πόρτες και παράθυρα.

Ναι! Μαθαινειςε teacch για το παιδί με δαδ

Νάσι! Διαμορφωνεις την τάξη για το παιδί με δεπυ η με κινητικά.

Ναι! Απευθυνεσαι Σε ειδικούς και ζητάς συμβουλές

Link to comment
Share on other sites

Εαν ο δάσκαλος δεν ξερει πώς να αντιμετωπίσει κάποιο περιστατικό οφείλει να ψάξει κσι ναι μάθει.

 

Σαφώς και είναι δύσκολο να έχεις Ενα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες. Σαφώς και πρέπει να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός.

Επειδή όμως δεν υπάρχει πάντα, οφείλει το σχολείο να προσαρμοστεί στο παιδί. Ναι! Κλαιδωνερις πόρτες και παράθυρα.

Ναι! Μαθαινειςε teacch για το παιδί με δαδ

Νάσι! Διαμορφωνεις την τάξη για το παιδί με δεπυ η με κινητικά.

Ναι! Απευθυνεσαι Σε ειδικούς και ζητάς συμβουλές

 

Και ταυτόχρονα ο εκπαιδευτικός της τάξης οφείλει να υποκαταστήσει και το φύλακα και την καθαρίστρια και τον τραπεζοκόμο και τον υδραυλικό και τα μαραγκό και πολλά άλλα επαγγέλματα δουλειές των οποίων ΟΛΟΙ έχουμε κάνει!

Κι επίσης να δουλεύει μια χρονιά ολόκληρη χωρίς βιβλία,να πληρώνει απ την τσέπη του για χαρτί κι άλλα σχολικά υλικά που κι αυτά φαντάζομαι οφείλει να πληρώνει,αλλά και να εχει δικό του laptop,cd player και προτζέκτορα για να χρησιμοποιεί στην τάξη.

Ε όχι συναδέλφισσα ούτε μπορώ να υποκαταστήσω τον ειδικό παιδαγωγό κι ούτε κανένα άλλο επάγγελμα από τα παραπάνω κι αυτό το παραμύθι ότι ο εκπαιδευτικός είναι για όλες τις δουλειές του σχολείου πρέπει να σταματήσει σ αυτή τη χώρα!

Αυτό οφείλει να διεκδικήσει ο εκπαιδευτικός.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και ταυτόχρονα ο εκπαιδευτικός της τάξης οφείλει να υποκαταστήσει και το φύλακα και την καθαρίστρια και τον τραπεζοκόμο και τον υδραυλικό και τα μαραγκό και πολλά άλλα επαγγέλματα δουλειές των οποίων ΟΛΟΙ έχουμε κάνει!

Κι επίσης να δουλεύει μια χρονιά ολόκληρη χωρίς βιβλία,να πληρώνει απ την τσέπη του για χαρτί κι άλλα σχολικά υλικά που κι αυτά φαντάζομαι οφείλει να πληρώνει,αλλά και να εχει δικό του laptop,cd player και προτζέκτορα για να χρησιμοποιεί στην τάξη.

Ε όχι συναδέλφισσα ούτε μπορώ να υποκαταστήσω τον ειδικό παιδαγωγό κι ούτε κανένα άλλο επάγγελμα από τα παραπάνω κι αυτό το παραμύθι ότι ο εκπαιδευτικός είναι για όλες τις δουλειές του σχολείου πρέπει να σταματήσει σ αυτή τη χώρα!

 

 

 

Νομίζω ότι το γνωρίζεις πως ο γονιός έχει δικαίωμα να εγγράψει το παιδί του σε οποίο σχολείο θέλει, άσχετα εμέ τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ (παιρνωαλλη περιπτωση απο την καθυστέρηση η μη πρόσληψη παράλληλης στήριξης).

Το σχολείο δεν έχει δικαίωμα να μην εγγράψει παιδί, όσο δυσκολεμενο και αν είναι αυτό.

Επίσης, αν οι γονείς δεν δεχτούν τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, δεν παρέχεται καμια βοήθεια στο παιδί.

 

Δεν είναι, λοιπον, παράλογο, ουτε παράξενο αυτό που λέω.

 

Αςμην ξεχνάμε ότι από αυτά που συζητούνται αυτό υπουργείο είναι και το κλείσιμο των ειδικών σχολείων και η ένταξη ολων των παιδιών στο γενικό σχολείο (μακριά είναι ακόμα, αλλά αρχισε να κουβεντιαζεται).

 

Θα σου ζητηθεί σίγουρα να διδαξεις παιδί με μαθησιακές δυσκολίες ή εμέ πιο σύνθετα προβλήματα.

 

Αρχισε να προετοίμαζεσαι, γιατί είσαι υποχρεωμένη να τυο κάνεις.

 

Φυσικά και το καλύτερο για ολους είναι να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός. Αλλά ακόμα και τότε, το παιδί αθα είναι μέσα στην τάξη σου. Θεωρεις οτι δεν πρέπει να ξέρεις;

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε ήρθε στο φροντιστήριο που εργαζόμουν μια μαμά να γράψει το παιδί της αγγλικά και γερμανικά. Ένα παιδί που μέχρι τότε έκανε και τις δύο γλώσσες με ιδιαίτερα στο σπίτι. Εμένα μου είπαν ότι είχε δώσει 2 φορές στα γερμανικά για δίπλωμα γλωσσομάθειας και είχα αποτύχει, αλλά η δασκάλα που είχε τους είχε πει ότι το παιδί έχει κατακτήσει το επίπεδο και απλά μάλλον από κάποιο μπέρδεμα ή ατυχία δεν πήρε τις εξετάσεις και το συνέχιζε στο επόμενο επίπεδο το παιδί. Μιλώντας λίγο με το παιδί και κάνοντας και ένα τεστάκι καταλαβαίνω ότι απέχει πααααααρα πολύ από το επίπεδο που έλεγε η δασκάλα που είχε μέχρι τότε. Σοκαρισμένη η μαμά από την κοροιδία δεν ξέρει ποιά δασκάλα να πιστέψει, πράγμα απόλυτα λογικό. Τελικά αφού συζητήσαμε κάποια πράγματα, κατάλαβε ότι είχα δίκιο. Είχε πάθει φοβερό σοκ γιατί έδινε και ένα κάρο λεφτά στη δασκάλα όχι αστεία. Τέλος πάντων, αφού τελειώνει αυτό μου λέει ότι το παιδί έχει θέματα στην κατανόηση κειμένων και εγώ της υπόσχομαι να το παρακολουθήσω και να δούμε τι είναι.

Αρχίζουν τα μαθήματα και όσο προχωρούσαν άρχιζα να αντιλαμβάνομαι ότι πραγματικά κάτι συμβαίνει με το παιδί αυτό. Και τα προβλήματα δεν ήταν μόνο μαθησιακά, αλλά κοινωνικοποίησης. Μην τα πολυλογώ, ύστερα από κάποιο διάστημα αρχίζω να υποπτεύομαι ότι πρόκειται για παιδί με κάποιο σύνδρομο. Φυσικά δεν ήμουν σίγουρη, αφού δεν είμαι ειδικός παιδαγωγός, αλλά αυτά που έβλεπα με αυτά που είχα διαβάσει μου ταίριαζαν. Λέω στη μαμά ότι καλό θα ήταν να δούνε κάποιον ειδικό και εννοείται ότι δεν είπα τις υποψίες μου αφού δεν είμαι ειδική. Η μαμά με τα χίλια ζόρια πάει. Πήγαν 2-3 φορές και μετά η οικογένεια αποφάσισε ότι το παιδί δεν έχει απολύτως τίποτα και μετά σταμάτησαν. Στο μεσοδιάστημα επικοινωνούσα με την ειδικό που πήγαιναν για να με βοηθήσει πως να αντιμετωπίσω το παιδί. Στο τέλος μίλαγα μόνο με την ειδικό, αφού σταμάτησαν να πηγαίνουν και προσπάθησα να κάνω ότι περνούσε από το χέρι μου, ώστε το παιδί να μην βιώσει μια τρίτη αποτυχία στις εξετάσεις επειδή οι γονείς του αρνούνταν να δουν την πραγματικότητα. Είχα δίκιο για τις υποψίες μου και το παιδί αυτό μου έμαθε τόσα πολλά. Μου έμαθε πως όλα τα παιδιά μπορούν να μάθουν, αλλά έχουν το καθένα τον δικό του τρόπο. Εμείς πρέπει να βρούμε τον τρόπο.

 

Αυτό φαντάζομαι εννοεί η emmaki να προσαρμοζόμαστε. Ξέρω πολύ καλά ότι όταν έχουμε τόσους μαθητές δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά αξίζει να προσπαθούμε όσο γίνεται και όσο μπορούμε. Δυστυχώς το κράτος πράγματι δεν βοηθάει, αλλά δεν γίνεται και να αφήσουμε τα παιδιά στο έλεος. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε. Άλλες φορές θα τα καταφέρνουμε και άλλες όχι τόσο καλά, αλλά τουλάχιστον θα έχουμε προσπαθήσει ακόμα και πέρα από τις δυνάμεις μας, ακόμα κι αν δεν έχουμε σύμμαχο. Πες με ονειροπόλα, πες ότι δεν ζω στην πραγματικότητα, πες ότι θες, αλλά εγώ τουλάχιστον αυτό προσπαθώ να κάνω και ό,τι πετύχω.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το γνωρίζεις πως ο γονιός έχει δικαίωμα να εγγράψει το παιδί του σε οποίο σχολείο θέλει, άσχετα εμέ τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ (παιρνωαλλη περιπτωση απο την καθυστέρηση η μη πρόσληψη παράλληλης στήριξης).

Το σχολείο δεν έχει δικαίωμα να μην εγγράψει παιδί, όσο δυσκολεμενο και αν είναι αυτό.

Επίσης, αν οι γονείς δεν δεχτούν τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, δεν παρέχεται καμια βοήθεια στο παιδί.

 

Δεν είναι, λοιπον, παράλογο, ουτε παράξενο αυτό που λέω.

 

Αςμην ξεχνάμε ότι από αυτά που συζητούνται αυτό υπουργείο είναι και το κλείσιμο των ειδικών σχολείων και η ένταξη ολων των παιδιών στο γενικό σχολείο (μακριά είναι ακόμα, αλλά αρχισε να κουβεντιαζεται).

 

Θα σου ζητηθεί σίγουρα να διδαξεις παιδί με μαθησιακές δυσκολίες ή εμέ πιο σύνθετα προβλήματα.

 

Αρχισε να προετοίμαζεσαι, γιατί είσαι υποχρεωμένη να τυο κάνεις.

 

Φυσικά και το καλύτερο για ολους είναι να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός. Αλλά ακόμα και τότε, το παιδί αθα είναι μέσα στην τάξη σου. Θεωρεις οτι δεν πρέπει να ξέρεις;

 

 

Τα παιδιά με μαθησιακές είναι νομίζω ρουτίνα πια. Φαντάζομαι όλοι οι δάσκαλοι έχουν αντιμετωπίσει. Μακάρι βέβαια να έχουμε και όσους ειδικούς εκπαιδευτικούς παραπάνω γίνεται για να μας βοηθάνε, πάντα υπάρχει κάτι νέο να αντιμετωπίσει κανείς σε μια τάξη και το πρόβλημα ενός παιδιού δεν είναι ίδιο με ενός άλλου.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το γνωρίζεις πως ο γονιός έχει δικαίωμα να εγγράψει το παιδί του σε οποίο σχολείο θέλει, άσχετα εμέ τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ (παιρνωαλλη περιπτωση απο την καθυστέρηση η μη πρόσληψη παράλληλης στήριξης).

Το σχολείο δεν έχει δικαίωμα να μην εγγράψει παιδί, όσο δυσκολεμενο και αν είναι αυτό.

Επίσης, αν οι γονείς δεν δεχτούν τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ, δεν παρέχεται καμια βοήθεια στο παιδί.

 

Δεν είναι, λοιπον, παράλογο, ουτε παράξενο αυτό που λέω.

 

Αςμην ξεχνάμε ότι από αυτά που συζητούνται αυτό υπουργείο είναι και το κλείσιμο των ειδικών σχολείων και η ένταξη ολων των παιδιών στο γενικό σχολείο (μακριά είναι ακόμα, αλλά αρχισε να κουβεντιαζεται).

 

Θα σου ζητηθεί σίγουρα να διδαξεις παιδί με μαθησιακές δυσκολίες ή εμέ πιο σύνθετα προβλήματα.

 

Αρχισε να προετοίμαζεσαι, γιατί είσαι υποχρεωμένη να τυο κάνεις.

 

Φυσικά και το καλύτερο για ολους είναι να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός. Αλλά ακόμα και τότε, το παιδί αθα είναι μέσα στην τάξη σου. Θεωρεις οτι δεν πρέπει να ξέρεις;

 

Δεν είναι όντως ασυνήθιστα αυτό που λες κι όντως έτσι είναι τα πράγματα.

Μέσα στα χρόνια,καθως τα παιδια αυτά είναι αρκετα μου έχουν τύχει πολλές περιπτώσεις με πιο σοβαρή αυτή του αυτιστικού παιδιού που ανέφερα.Μου έχει τύχει και να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός και να μην υπάρχει στην τάξη.

Στις σπουδές στο Πανεπιστήμιο ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τη δυσλεξία και τις μαθησιακές δυσκολίες και μάλιστα αυτό ήταν και το θέμα της τελικής μου εργασίας.

Αναγκάστηκα και στην πράξη κι έμαθα και καποια πράγματα,ειδικός παιδαγωγός όμως δεν έγινα κι οι ευθύνες είναι τεράστιες...

Ούτε και θα σταυρώσω μοιρολατρικά τα χέρια ν αποδεχθώ την προχειρότητα και την ολιγωρία της πολιτείας..Αντιθέτως θα κάνω ό,τι περνάει απ το χέρι μου να τ αλλάξω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι όντως ασυνήθιστα αυτό που λες κι όντως έτσι είναι τα πράγματα.

Μέσα στα χρόνια,καθως τα παιδια αυτά είναι αρκετα μου έχουν τύχει πολλές περιπτώσεις με πιο σοβαρή αυτή του αυτιστικού παιδιού που ανέφερα.Μου έχει τύχει και να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός και να μην υπάρχει.

Στις σπουδές στο Πανεπιστήμιο ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τη δυσλεξία και τις μαθησιακές δυσκολίες και μάλιστα αυτό ήταν και το θέμα της τελικής μου εργασίας.

Αναγκάστηκα και στην πράξη κι έμαθα και καποια πράγματα,ειδικός παιδαγωγός όμως δεν έγινα κι οι ευθύνες είναι τεράστιες...

Ούτε και θα σταυρώσω μοιρολατρικά τα χέρια ν αποδεχθώ την προχειρότητα και την ολιγωρία της πολιτείας..Αντιθέτως θα κάνω ό,τι περνάει απ το χέρι μου να τ αλλάξω.

 

 

Εννοείται πως ότι και να διαβάσουμε δεν θα γίνουμε ειδικοί παιδαγωγοί. Αλλά ό,τι γνώση και να πάρουμε είναι καλή. Και φυσικά θα προσπαθούμε να αλλάξουμε τα πράγματα, αλλά μέχρι να ιδρώσει το αυτί της πολιτείας κάτι πρέπει να γίνει και σίγουρα όχι να την πληρώνουν τα παιδιά. Κάνουμε ό,τι μπορούμε.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν είναι όντως ασυνήθιστα αυτό που λες κι όντως έτσι είναι τα πράγματα.

Μέσα στα χρόνια,καθως τα παιδια αυτά είναι αρκετα μου έχουν τύχει πολλές περιπτώσεις με πιο σοβαρή αυτή του αυτιστικού παιδιού που ανέφερα.Μου έχει τύχει και να υπάρχει ειδικός παιδαγωγός και να μην υπάρχει.

Στις σπουδές στο Πανεπιστήμιο ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τη δυσλεξία και τις μαθησιακές δυσκολίες και μάλιστα αυτό ήταν και το θέμα της τελικής μου εργασίας.

Αναγκάστηκα και στην πράξη κι έμαθα και καποια πράγματα,ειδικός παιδαγωγός όμως δεν έγινα κι οι ευθύνες είναι τεράστιες...

Ούτε και θα σταυρώσω μοιρολατρικά τα χέρια ν αποδεχθώ την προχειρότητα και την ολιγωρία της πολιτείας..Αντιθέτως θα κάνω ό,τι περνάει απ το χέρι μου να τ αλλάξω.

 

 

Δεν είναι παντα ολιγωρία της πολιτείας, αυτό σου εξηγω.

Είναι και επιλογή των γονέων. Εκεί δεν μπορείς ή α κανεις τίποτα.

Και φυσικά δεν σταυρωνεις τα χέρια. Στρωνεσαι, διαβάζεις, βρίσκεις ειδικούς μαζί ρωτάς.... Γενικά κάνεις οτι περνά από το χέρι σου για να βοηθησεις το παιδί, τα άλλα παιδιά και τον εαυτό σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι παντα ολιγωρία της πολιτείας, αυτό σου εξηγω.

Είναι και επιλογή των γονέων. Εκεί δεν μπορείς ή α κανεις τίποτα.

Και φυσικά δεν σταυρωνεις τα χέρια. Στρωνεσαι, διαβάζεις, βρίσκεις ειδικούς μαζί ρωτάς.... Γενικά κάνεις οτι περνά από το χέρι σου για να βοηθησεις το παιδί, τα άλλα παιδιά και τον εαυτό σου.

 

 

Σαν την περίπτωση που ανέφερα προηγουμένως. Οι γονείς δεν μπορούσαν να δεχτούν ότι κάτι συμβαίνει και απ'ότι ξέρω είχαν προβλήματα και με το σχολείο και άλλαξαν και σχολείο αν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Σας διαβάζω -κι ας μη συμμετέχω ενεργά.

Όταν εξαντληθεί αυτό το θέμα... να ανοιχθεί και ένα "δάσκαλοι κατά δασκάλων".... :lol:

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

To θέμα έχει ήδη εξελιχθεί σε δάσκαλοι εναντιον δασκάλων....η αρχικη θεματοθετρια έχει "χαθεί"....το θέμα είναι αν μπορει ο νεοέλληνας να δεχτει ότι δεν γεννησε τον Αινσταιν με την ψυχη της μαμας τερεζας..ε...ο μέσος νεοέλληνας δεν μπορει....η κριση επιδεινωσε την κατασταση στα σχολεια και οι δάσκαλοι καλουνται να αντιμετωπίσουν τα παιδια μιας κοινωνίας χωρίς αξίες...

Στο σχολείο που φοιτουσα πριν 25 χρονια οι ταξεις διαλυονταν επι ένα τριημερο και τα παιδια διαφορετικών ηλικιων καλουνταν να συγκροτησουν ομαδες με στοχο να ολοκληρωσουν ένα εγχείρημα...μπορει αυτό να ηταν να μαγειρεψουν για ένα ορφανοτροφειο, να εκδωσουν εφημεριδα, να κατασκευασουν ένα ποδηλατο ή να καθαρισουν μια ακτη...Ποιος εκπαιδευτικός τολμα να αναλάβει πλεον τέτοιες πρωτοβουλίες όταν έχει από πίσω του την κάθε μαμα που μπορει να διαφωνει και να τον μηνύει? Εχουμε τα σχολεια που μας αξιζουν σαν κοινωνια,,,παπαγαλία, φροντιστηρια και κυνηγι βαθμολογιας...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρχίζουν πάλι οι γενικεύσεις χωρίς νόημα, πες μου @argini...

Λες οτι "οι δάσκαλοι καλούνται να αντιμετωπίσουν τα παιδια μιας κοινωνίας χωρίς αξίες".

Αυτη η κρίση αξιών άραγε εχει επηρεάσει τους πάντες εκτος απο τους δασκάλους? μα δεν μπορεί να μιλάμε για τους δασκάλους σαν να ειναι ξεκομενοι απο την κοινωνία, σαν να μην ειναι μέρος της και να εχουν μείνει μόνοι εκείνοι ανέπαφοι απο την κρίση. "Νεοέλληνας" με όλα τα στραβά του δεν ειναι μόνο ο γονιός που δεν ειναι δάσκαλος, ειναι ΚΑΙ ο δάσκαλος - και φυσικά και εσυ :-)

Ας αποφύγουμε λοιπόν τις ταμπέλες.

Όσο για το τι μπορεί η δεν μπορεί να κανει ο δάσκαλος που εχει όρεξη για δουλεια, όσοι έχουμε παιδια στο σχολειο το ξέρουμε πολυ καλα. Γιατι, παρά τα παράπονα ή τα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν για κάποιους δασκάλους, σε κάθε σχολειο υπάρχουν και οι δάσκαλοι που πραγματικα αγαπούν τα παιδια και τη δουλεια τους - και οργανώνουν και δράσεις σαν αυτές που θυμάσαι. Και κατα κανόνα σε όλα αυτά εχουν και τη στήριξη της πλειοψηφίας των γονιών.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αρχίζουν πάλι οι γενικεύσεις χωρίς νόημα, πες μου @argini...

Λες οτι "οι δάσκαλοι καλούνται να αντιμετωπίσουν τα παιδια μιας κοινωνίας χωρίς αξίες".

Αυτη η κρίση αξιών άραγε εχει επηρεάσει τους πάντες εκτος απο τους δασκάλους? μα δεν μπορεί να μιλάμε για τους δασκάλους σαν να ειναι ξεκομενοι απο την κοινωνία, σαν να μην ειναι μέρος της και να εχουν μείνει μόνοι εκείνοι ανέπαφοι απο την κρίση. "Νεοέλληνας" με όλα τα στραβά του δεν ειναι μόνο ο γονιός που δεν ειναι δάσκαλος, ειναι ΚΑΙ ο δάσκαλος - και φυσικά και εσυ :-)

Ας αποφύγουμε λοιπόν τις ταμπέλες.

Όσο για το τι μπορεί η δεν μπορεί να κανει ο δάσκαλος που εχει όρεξη για δουλεια, όσοι έχουμε παιδια στο σχολειο το ξέρουμε πολυ καλα. Γιατι, παρά τα παράπονα ή τα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν για κάποιους δασκάλους, σε κάθε σχολειο υπάρχουν και οι δάσκαλοι που πραγματικα αγαπούν τα παιδια και τη δουλεια τους - και οργανώνουν και δράσεις σαν αυτές που θυμάσαι. Και κατα κανόνα σε όλα αυτά εχουν και τη στήριξη της πλειοψηφίας των γονιών.

 

Nαι αλλα το θεμα μας είναι νομιζω η αναιτια επιθεση στους δασκάλους...ετσι ξεκινησε τουλάχιστον η θεματοθετρια..και αυτό ναι είναι θεμα αξιων....οι δάσκαλοι που δεν κανουν καλά τη δουλεια τους εχουν κριθει σε πολλα θεματα σε αυτό το φορουμ...το αρχικο μηνυμα αφορουσε δασκαλα που διωχθηκε αδικως....γιατι αλλαξαμε θεμα δεν καταλαβα...και ναι αυτοι οι δάσκαλοι που κανουν καλα τη δουλεια τους μπορει και καποιους να τους ενοχλουν...διοτι και η μητερα μου όταν εκανε επώνυμη καταγγελία κατά μητερας για την κατασταση του παιδιου της δεχτηκε απειλες από την μητερα...ενοχλήθηκε η μητερα που ένα κοριτσακι 13 ετων του έλεγε "βρες άντρα να σε ξεφορτωθώ " και το κλείδωνε εξω από το σπίτι...αλλα όταν ο εισαγγελέας της ετριξε τα δόντια μια χαρά μαζευτηκε... Αρα επιμενω ότι το θεμα είναι ποιοι γονεις και γιατι είναι εναντιον ποιων δασκάλων...

Link to comment
Share on other sites

To θέμα έχει ήδη εξελιχθεί σε δάσκαλοι εναντιον δασκάλων....η αρχικη θεματοθετρια έχει "χαθεί"....το θέμα είναι αν μπορει ο νεοέλληνας να δεχτει ότι δεν γεννησε τον Αινσταιν με την ψυχη της μαμας τερεζας..ε...ο μέσος νεοέλληνας δεν μπορει....η κριση επιδεινωσε την κατασταση στα σχολεια και οι δάσκαλοι καλουνται να αντιμετωπίσουν τα παιδια μιας κοινωνίας χωρίς αξίες...

Στο σχολείο που φοιτουσα πριν 25 χρονια οι ταξεις διαλυονταν επι ένα τριημερο και τα παιδια διαφορετικών ηλικιων καλουνταν να συγκροτησουν ομαδες με στοχο να ολοκληρωσουν ένα εγχείρημα...μπορει αυτό να ηταν να μαγειρεψουν για ένα ορφανοτροφειο, να εκδωσουν εφημεριδα, να κατασκευασουν ένα ποδηλατο ή να καθαρισουν μια ακτη...Ποιος εκπαιδευτικός τολμα να αναλάβει πλεον τέτοιες πρωτοβουλίες όταν έχει από πίσω του την κάθε μαμα που μπορει να διαφωνει και να τον μηνύει? Εχουμε τα σχολεια που μας αξιζουν σαν κοινωνια,,,παπαγαλία, φροντιστηρια και κυνηγι βαθμολογιας...

 

 

Βρε συ argini, τι γενικεύσεις είναι αυτές? Πριν 25 χρόνια όλα ήταν Άγια και στα 4 τελευταία η κρίση δημιούργησε κοινωνία χωρίς αξίες?

Οι μαμάδες πριν 25 χρόνια ήταν συνεργάσιμες και τώρα έγιναν άθλιες?

 

Κάθε εποχή έχει τις κρίσεις της και τις παθογένειές της. Ίσως ως παιδί δεν αντιλαμβανόσουν τον κόσμο όπως τον αντιλαμβάνεσαι τώρα. Ίσως έτυχες σε περίπτωση σχολείου.

Εμένα το 1987, την εποχή που εκθειάζεις, ο μαθηματικός μας συνήθιζε να μας κάνει τον μάγκα γράφοντας με την κιμωλία εξισώσεις στους τοίχους της τάξης. Ήταν πολύ large ο τύπος για να περιοριστεί στον πίνακα.

Στο προηγούμενό μου σχολείο από την άλλη, που ήταν σε επαρχία, ο μαθηματικός και οι περισσότεροι καθηγητές ήταν νεοδιόριστοι και το σχολείο "πέταγε". Και ήταν κοντά σε "λαϊκή" γειτονιά, με οικογένειες κυριολεκτικά αγράμματες.

 

Εγώ είμαι αφάνταστα υπέρ της προσωπικής ευθύνης.

Σε κάθε τομέα και από κάθε πόστο.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Oι μαμαδες πριν 25 χρονια είχαν ακομη την αίσθηση ότι πάνε για να ρωτησουν τον δάσκαλο...τωρα πάνε κυριως για να ενημερωσουν τον δάσκαλο τι εξαιρετικο παιδι έχουν...ακόμη και σε αυτό το θεμα που εννοείται ότι άνοιξε για να τονισει ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοι που διώκονται από γονεις που απλώς θέλουν τα παιδια τους στο απυροβλητο, που προσπαθείτε να καταλήξετε?? ότι ο γονιος εχει παντα δίκιο..ε...εγω διαφωνω...υπάρχουν και γονεις που εχουν άδικο...και ναι η κριση επιδεινωσε και την επιθετικοτητα των ανθρώπων και ναι πριν 25 χρονια δεν κινδυνευε ο εκπαιδευτικός από τον δυσαρεστημενο γονεα που δυσαρεστηθηκε γιατι το βλασταρι του δεν πήρε 20 ή επειδή τιμωρήθηκε διοτι διατάρασσε το μάθημα ή προσέβαλε τους συμμαθητές του...ο γαμπρός μου ρωτηθηκε από μαμα φιατι βαθμολογησε στο τριμηνο το βλασταρι της με 11...της εδειξε 5 διαγωνίσματα σε ένα τριμηνο με μεσο ορο βαθμολογιας 7...και τον ρωτάει" τα προφορικα δεν μετρανε'??? Με μεσο ορο στα γραπτα 7 πόσο να ανεβει ο βαθμος?? Πάνω από το 11?? Και , .όμως, η μαμα ειχε άποψη...Σε αυτό εχετε να πειτε κατι ? Μήπως το παιδι να επαιρνε 18???

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι ποτέ δυνατόν ο γονιός να έχει πάντα δίκιο?

Δεν έχω αυτή την αίσθηση ούτε από το θέμα εδώ, ούτε από την αληθινή ζωή, όλοι οι γονείς να είναι κατά των δασκάλων συσπειρωμένοι και παράλογοι.

Στο θέμα του θέματος, ΝΑΙ, είναι απαράδεκτες και απάνθρωπες οι συγκεκριμένες διώξεις και ελπίζω αυτός ο νόμος να πάει στα σκουπίδια άμεσα.

 

Χωρίς κανένα απολύτως "αλλά",

θα ήθελα να βλέπω τους εκπαιδευτικούς να έχουν όραμα, αγάπη για τα παιδιά και επίγνωση της τεράστιας δύναμης που έχουν στις ψυχές και στις ζωές των παιδιών.

 

Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα.

Κατά τη γνώμη σας η κότα έκανε τ' αυγό ή το αυγό την κότα?

Οι κακοί εκπαιδευτικοί βλάπτουν το σχολείο και κατά προέκταση τους μαθητές ή οι κακοί μαθητές καταστρέφουν τους εκπαιδευτικούς και κατά προέκταση το σχολείο?

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...