Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γιατι τοσο διαβασμα στην Α'δημοτικου?


Anael

Recommended Posts

Εγώ το βλέπω σαν εξάσκηση. Δηλαδή μαθαίνουν πχ κεφαλαία και μικρά, ε ας κάνουν και 1 άσκηση στο σπίτι. Τώρα αν η άσκηση είναι σε τετράδιο, σε φωτοτυπία ή πάνω στο βιβλίο δεν έχει σημασία.

 

ΟΚ θα διαβάσω την εγκύκλιο

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 137
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

α, τώρα διάβασα. Στην ουσία λεει να αποφεύγονται (όχι απαγορεύονται) οι φωτοτυπίες από άλλα βοηθήματα που κυκλοφορούν στη ελεύθερη αγορά (μάλλον σαν κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων), αλλά επιτρέπονται ασκήσεις συμβατές με το πνεύμα σχολικών βιβλίων, που λειτουργούν συμπληρωματικά προς αυτά και τις οποίες εκπονεί ο ίδιος ο εκπαιδευτικός, με μέτρο και χωρίς υπερβολές.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Και το πνεύμα των βιβλίων προφανώς δεν είναι να αντιγράφουν το κάθε γράμμα που μαθαίνουν 100 φορές ;)

 

Κάνουν αντιγραφή, μαθαίνουν ορθογραφία, μαθαίνουν ανάγνωση, κάνουν τις ασκήσεις του βιβλίου στη γλώσσα και τα μαθηματικά... ε δε νομίζω να χρειάζονται και φωτοτυπίες τα πρωτάκια! Και μάλιστα 3 δίφυλλα τη φορά που είπαν κάποιες κοπέλες πιο πάνω!

 

Η εγκύκλιος αναφέρεται σε όλες τις τάξεις του δημοτικού. Όταν σου λέει ότι στην Α Δημοτικού πρέπει να διαβάζουν 30 λεπτά και όχι παραπάνω νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να παίρνουν κάθε μέρα φωτοτυπίες για εξάσκηση. Γι' αυτό είπα ότι η δασκάλα της boyboom έχει πιάσει το νόημα της εγκυκλίου.

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε δίδασκα κι εγώ.....σε κάτι σπίστευτα σεμινάρια μας είχαν πει οτι ακόμα και το ασπρόμαυρο φύλλο έχει αντίκτυπο στην ψυχολογία του παιδιού......είναι μουντό, άχρωμο, ψυχοπλακωτικό........θυμάμαι πόσα μπαρμπαδέλια βάζαμε σε κάθε φυλλάδιο και πόσα λεφτά δίναμε στα μελανάκια μόνο και μόνο για να είναι ευχάριστα και ευφάνταστα......

Καλά, όχι οτι θα το έκανε κανένα δημόσιο σχολείο αυτό........εδώ ζητήσαμε να πάρουμε ένα βιβλίο για να μη γράφει η δασκάλα 25 φορές την κάθε πρόταση στο κάθε τετράδιο και χάνει πολύτιμο χρόνο, και υπάρχουν τόσο ωραία βιβλία πρώτης γραφής.......και δε μας επέτρεψε ο διευθυντής γιατί δεν είναι του οργανισμού...........

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι φοβάμαι το άλλο.........σκέφτεστε να τους πάρει καμιά άλλη του χρόνου και από κει που ξέρουμε ότι τα μαθήματα τα κάνουμε σε δέκα λεπτά να έχουμε όλα αυτά που λένε τα κορίτσια πιο πάνω???? Δε θα είναι ένα πολιτισμικό σοκ για το παιδί??

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κάποτε δίδασκα κι εγώ.....σε κάτι σπίστευτα σεμινάρια μας είχαν πει οτι ακόμα και το ασπρόμαυρο φύλλο έχει αντίκτυπο στην ψυχολογία του παιδιού......είναι μουντό, άχρωμο, ψυχοπλακωτικό.........

 

Εμάς τους λεει να ζωγραφίζουν τις εικόνες στις φωτοτυπίες με χρώματα.:)

Link to comment
Share on other sites

Kαλε,δαγκωσε την γλωσσα σου!!!Εγω που ειμαι η "Θα παρουμε την Πολη!!!",θα εκανα απεργια πεινας εξω απο το υπουργειο να την φερουν πισω :mrgreen:.

 

δεν είναι στο χέρι μας........δυο χρόνια επιτρέπεται να έχει την ίδια τάξη, κι επειδή φέτος μας πήρε από σπόντα, μάλλον κινδυνεύουμε του χρόνου.......αλλά πιστεύω θα κινητοποιηθούν όλοι οι γονείς, τη λατρεύουμε.......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

 

Συγγνωμη που αργησα να απαντησω.Ευχαριστω για τις αποψεις σας.

Θα απαντησω σε ολα τα κοριτσια και θα σας πω τις εξελιξεις.

Καταρχην,στην κοπελα που ειπε για την ηλικια του γιου μου,ναι,τοσο θα ειναι 6 παρα 3 μηνες.Τα κοριτσια μου ειναι γεννημενα Φλεβαρη,δηλαδη απο ενα παιδι που εχει γεννηθει Δεκεμβρη 10 μηνες μεγαλυτερα.Μεγαλη διαφορα.Δεν ξερω,πιστευω πως εαν δεν το κανανε ανα ετος,αλλα ανα 6μηνο,θα ηταν καλυτερα.

Matal,εν μερη συμφωνω με την γνωμη σου.Σαφως και ειμαι παντελως ασχετη με το αντικειμενο,οποτε δεν ειμαι σε θεση να υποδειξω στην δασκαλα το τι θα κανει.Οσο για τα λεφτα σε σχεση με την δουλεια που κανει,χαλια μαυρα,αυτα ειναι γνωστα.Ειναι πολυ οι παραμετροι,για το πως,ποσο,ποτε και με ποιον τροπο πρεπει να διαβαζει καθε παιδι.Εγω εχω 3 τα οποια πχ,που λογω τελειως διαφορετικου χαρακτηρα,θελουν αλλο χειρισμο,αλλο χρονο,αλλη ποσοτητα προκειμμενου να διασφαλισω πως θα το κανουν επειδη τους αρεσει και οχι με το ζορι.Στην προκειμμενη,μιλαμε για μια πολυ καλη περιπτωση μαθητριας,η οποια ενω της αρεσει το μαθημα,θελει να ειναι καλη μαθητρια,εχει αρχισει και διαμαρτυρεται οτι κουραζεται.Στην συγκεκριμμενη και μονο,πιστευω οτι δεν χρειαζεται να επαναλαβει μια προταση,αριθμο,λεξη 10 φορες,20,30,προκειμμενου να την μαθει,την μαθαινει και στις 5 και ετσι μειωνεται ο ογκος και ο χρονος διαβασματος.

Και αυτο ακριβως μου ειπε ο διευθυντης σημερα,κατι που δεν μου ειπε η δασκαλα,πως βαση νομου (το γραφει και η εγκυκλιος),το παιδι σε αυτη την ταξη πρεπει να κανει οσες ασκησεις αντεχει (φανταζομαι οτι δεν ισχυει η περιπτωση τεμπελιας η βαρεμαρας),χωρις αυτο να επηρεαζει τον "βαθμο" του.Δηλαδη οταν του ειπα πως καποιες φορες η κορη μου αν εχει ξεχασει να κανει μια ασκηση,η δασκαλα της γραφει παρατηρηση απο κατω εκεινος ειπε πως ειναι λαθος.

Λοιπον,οπως σας ειπα,τσακωθηκα.Βασικα πιο πολυ νευριασα γιατι μιλησα πολυ ωραια και πολυ προσεχτικα και η δασκαλα μου ειπε πως δεν της αρεσε ο τροπος μου.Τρελα με πιανει οταν μου το κανουν αυτο,πραγματικα.Αλλο να μην αρεσει σε καποιον αυτο που λεω,αλλο το δεν μιλησα ωραια.Τελοσπαντων,σε αυτα που σας εγραψα παραπανω οτι θα πω,μου απαντησε πως αντιθετα εκεινη εχει δεχτει απο μια αλλη μαμα,πως πριν τις γιορτες εβαζε λιγα,σε συγκριση με την διπλανη ταξη.Αυτο αληθευει.Η ποιοτητα ομως πιστευω οτι ηταν η ιδια.

Και φυσικα θιχτηκε και ειπε πολλα που δεν περιμενα να ακουσω και φυσικα η τελευταια φραση της ηταν αν εχω προβλημα να παω στον διευθυντη.Φευγοντας πηγα,αλλα ειχε μαθημα και του ειπα πως θα περασω την επομενη.Εκει που ξεφυγα και πηγα να σκασω εχθες ειναι οτι εκεινη την ωρα κρατουσα την μεσαια μου την κορη και φευγοντας αυτη φωναζε με προστακτικο υφος "Δεν θα φυγετε!!!!!".Μπροστα ο διευθυντης.Του ειπε πως θα το λυσουμε τωρα το θεμα και της ειπε οτι εχει μαθημα και θα τα πουμε αυριο.

Σημερα,εκτος απο αυτο το τελευταιο,το οποιο του εξηγησα πως δεν μου αρεσε γιατι οπως μας συμβουλευουν εκεινοι να μην απομυθοποιουμε την δασκαλα στα παιδια,ετσι δεν θελω κι'εγω να μου μιλανε ετσι μπροστα στο παιδι συμφωνησε.

Εγω του εξεφρασα καποιες αποριες.

-Πως γινεται να πηγαινει μια κυρια στην δασκαλα και να της λεει (ουσιαστικα),πως δεν κανει πολυ δουλεια και εκεινη να μην μιλαει και να πηγαινει καποια αλλη και να της λεει πως παρακανει δουλεια και να νευριαζει?Ειναι μια απορια.

-Πως γινεται (χωρις να ειμαι σιγουρη το τι σκοπευε να κανει με την υλη μετα τις γιορτες,μπορει να σκοπευε να την αυξησει ουτως αλλως),να πηγαινει μια κυρια,να της λεει βαλε παραπανω,να το κανει,να πηγαινω εγω και να μου λεει αποφασιστε το τι θελετε να κανω και πειτε μου (δηλαδη εαν οσοι γονεις δεν θελουν πολλη δουλεια για το σπιτι,θα το κανει?)να ακουει δηλαδη οτι λεμε ολοι,εκτος απο την εγκυκλιο του υπουργειου που δινει οδηγιες.

Τελοσπαντων,για να μην τα πολυλογω,για οσα συμφωνησε μαζι μου,τα σημειωσε για να τα πει στην δασκαλα.

Μου ειπε και πως λειτουργει το συστημα και συμφωνησα σε πολλα απο αυτα.Οχι σε ολα.

Του ειπα πως το συγκεκριμμενο το παιδι,εφ'οσον αποδιδει,θα το βαζω να κανει τις πιο ουσιαστηκες ασκησεις,πχ αυτη με τις λεξεις να τις κανει προτασεις κι'εμενα μου αρεσει πολυ και αν δειχνει οτι κουραστηκε θα μειωνει τις επαναληψεις,απο 10 πχ θα κανει 3.Το δικο μου παιδι.Δεν ξερω τι θα κανουν τα αλλα.

Εκει που διαφωνησαμε (πολιτισμενη διαφωνια,φυσικα)ηταν οταν μου ειπε πως η δασκαλα αγαπαει τα παιδια σαν την μανα τους.Πραγμα που μου ειχε πει και εμενα η ιδια πολλες φορες.Οχι,οχι,οχι.Γιατι ομως οχι?Να σας πω.Το ξερω οτι αγαπαει τα παιδια,φαινεται και ειδικα στην κορη μου ειχε και αδυναμια (τουλαχιστον μεχρι εχθες),αλλα οταν μου λεει εμενα πως για εκεινη το πιο σημαντικο ειναι το σχολειο (οταν συζητουσαμε για ολα τα υπολοιπα που εχει να κανει η μικρη),οχι εκει βλεπω απουσια μητρικου ενστικτου,δεν ειναι το παιδι της ειναι η μαθητρια της.

Και καποια απο τα πολυ απλα παραδειγματα που του ειπα ειναι οτι εμενα που ειμαι οντως μανα της,πιο πολυ με ενδιαφερει η υγεια της.Και οταν εγω πηγα στον ενδοκρινολογο γιατι ολα μου τα παιδια εχουν χοληστερινη και ειδε πως τρωνε,τα κιλα τους και ποσο γυμναζονται,ξετρελαθηκε και μου ειπε πως οι παραγοντες που συμβαλλουν σε ενα μελλοντικο εμφραγμα,εδω δεν υπαρχουν και να συνεχισουν ετσι.Οποτε ναι,θα παει κολυμβητηριο.Θα γυμναζεται συστηματικα.

Επισης ναι,θα παει ζωγραφικη και θεατρικο παιχνιδι.Γιατι το επελεξε,διασκεδαζει απιστευτα,την ευχαριστουν και βγαζει ενεργεια,επισης σαφεστατη οδηγια της παιδοψυχολογου που εχω συμβουλευτει που αφορα πιο πολυ την μεσαια μου κορη,αλλα μου το προτεινε και για την μεγαλη.Αν κουραστει,το λεει και σταματαμε,δεν τρεχει τιποτα..Εδω να πω στην κοπελα που εκανε μια ερωτηση σχετικα με αυτο πως ναι,ιδανικα καλο ειναι να μην κανουν τιποτε αλλο την πρωτη χρονια.Αλλοι συμφωνουν,αλλοι οχι.Παλι ισχυουν οι παραμετροι,κατα την γνωμη μου,ποσο ευκολα μαθαινει,ποσο κουραζεται,κλπ.

Τελοσπαντων σε αλλα συμφωνησαμε,σε αλλα οχι,συνεννοηθηκαμε παντως,μου εξηγησε και εμενα πως λειτουργει πανω κατω το συστημα,πραγμα που μπορουσε να μου το ειχε πει και η ιδια απο την αρχη να τελειωνουμε και εβγαλα την ακρη μου,γνωριζοντας πια πως το παιδι μου επιτρεπεται να κανει λιγοτερα,χωρις να επηρεαστει ουτε ο "βαθμος" του,ουτε η αποδοση του,ουτε να μπορει να το επιπληξει η δασκαλα.Ετσι λεει ο νομος.

Και επειδη το ειχα ψυχολογικο,του ειπα στο τελος πως ειμαι πολυ μεγαλη πια (βλακειες,πιπινι ειμαι,απλα ηθελα να το παιξω μετριοφρων),για να αρχισω να κλεινω το στομα μου τωρα,για να μην χασω την ευνοια της δασκαλας.Μου ειπε πως δεν ισχυει αυτο.Θα δειξει εαν ισχυει.

Και για να ειμαι και τελειως ενταξει με αυτα που σας ειπα,να μην φανει απο το γραπτο μου πως φταινε ολοι,εκτος απο μενα,σημερα το πρωι που ειδα την δασκαλα,ηρθε και μου ειπε να παω στον διευθυντη...πραγμα που το ειχαμε πει χθες...ποσες φορες να πουμε κατι πια...και τα πηρα γιατι τρωγομουν απο χθες που μου φωναζε μπροστα στο παιδι...και μιλησα αγενεστατα.

Αγγελινα,οσον αφορα τις αλλες μαμαδες,δεν πηρα καμια,αλλα με πηραν ολες εχθες.Και ξερω πως το σκεφτηκαν.Μπηκα εγω μπροστα,γνωριζοντας οτι αν βγει ακρη,θα βγει για ολους και εγω θα εχω βγει η κακια.Εγω εβγαλα ακρη,ειναι ολοι ευχαριστημενοι,η υλη μενει η ιδια και ο καθενας κανει οτι μπορει,κανενας αλλος δεν εκτεθηκε,ομως ξερεις κατι?

-Πιστευω πως λιγες μαμαδες που εχουν προβλημα,θα τολμησουν να μειωσουν κατ'επιλογη τις ασκησεις του παιδιου,απο φοβο μηπως παλι χασουν την ευνοια της δασκαλας,ειτε ισχυει αυτο,ειτε οχι.Οποτε,δεν κερδισαν τιποτα.

-Εγω θα ντρεπομουν αν οντως ειχα προβλημα,να βαλω καποιον αλλο να βγαλει το φιδι απο την τρυπα.

 

Αυτα.Σας κουρασα.

 

Sweet το καταλαβαινω,ειναι δυσκολο να τους εχεις ομως ευχαριστημενους.Αφου ομως υπαρχει αυτη η εναλλακτικη,εσυ ως δασκαλα το ξερεις καλυτερα απο μενα,γιατι δεν τους το λες πως υπαρχει μια ελαστικοτητα (εαν συμφωνεις φυσικα,δεν σου κανω υποδειξεις,απλα σε βλεπω οτι εισαι εκπαιδευτικος που ουτε υπερβαλει,ουτε αδιαφορει).Η αποψη σου με ενδιαφερει πολυ!

 

Anael κι εγώ θα γινόμουν πολύ αγενής αν κάποιος, πολύ περισσότερο δάσκαλος, μου φώναζε μέσα στο σχολείο και μπροστά στο παιδί μου. :mad: Χρειάστηκε, λόγω Συλλόγου, να έρθω σε αντιπαράθεση με μερικούς δασκάλους ούτως ή άλλως και δεν ήταν προσωπικό το ζήτημα. Πολλές φορές βλαστημάω την ώρα και τη στιγμή που ανακατεύτηκα...χίλιες φορές να βρίσκεσαι στη μακάριά σου άγνοια.

 

Στο θέμα μας τώρα. Ο διευθυντής το πολύ να της μεταφέρει τη συζήτηση που κάνατε, μην περιμένεις να της κάνει παρατήρηση. Γενικά τα άτομα σε αυτές τις θέσεις προσπαθούν να τα έχουν καλά με όλους. Μιλάει μαζί σου, θα πάει με τα νερά σου, μιλάει μαζί της, θα πάει με τα νερά της. Ειδικά τις γυναίκες μας θεωρούν κάπως και δεν ασχολούνται με σκηνικά που τους φαίνονται σαν γυναικοκαυγάδες.

 

Η λύση που δόθηκε μπορεί μεν να ήταν η μόνη υπάρχουσα για τις παρούσες συνθήκες, αλλά θα συμφωνήσω με τα κορίτσια πως απέχει πολύ από το σωστό. Το οποίο, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν να θέτει η δασκάλα το μίνιμουμ των εργασιών κι όλα τα άλλα να είναι έξτρα προαιρετικά. Αλίμονο αν ο κάθε γονιός αποφασίζει αν και πόσο θα διαβάσει το παιδί του κάθε μέρα. Από εκεί και μόνο αντιλαμβάνομαι ότι ο διευθυντής δεν έκατσε να ασχοληθεί σοβαρά με την υπόθεση. Πάντως αν, παρ' ελπίδα, μαζευτείτε στην πορεία περισσότεροι γονείς που διαφωνείτε με τον όγκο της ύλης (γιατί η συγκεκριμένη δακσάλα λογικά θα σας έχει και του χρόνου), καλύτερα να απευθυνθείτε κατευθείαν στη σχολική σύμβουλο. Αυτή είναι ουσιαστικά η αρμόδια να ελέγξει και να αξιολογησει συνολικά τη δουλειά της δασκάλας κι όχι ο διευθυντής. Στην πράξη τουλάχιστον, αυτό έχω δει να συμβαίνει.

 

Για τις μαμάδες των συμμαθητριών της κόρης σου, εγώ σου έλεγα να μη μπεις στη διαδικασία να τις παίρνεις μία μία και να τις ενημερώνεις. Εφόσον σου τηλεφώνησαν αυτές, σαφώς και δε θα τους το κλείσεις κατάμουτρα. Κι έχεις δίκιο πως, έτσι που εξελίχθηκαν τα πράγματα, αν κι εκείνες έχουν θέμα με τον όγκο των εργασιών, όντως δεν κερδίζουν απολύτως τίποτα.

 

Κάτι που θέλω να πω για τις εξωσχολικές δραστηριότητες στην πρώτη: έχω ακούσει κι εγώ πως πρέπει να αποφεύγονται, αλλά δεν νομίζω πως είναι ανάγκη να καταργούνται και τελείως. Ο μεγάλος μου πήγαινε μία καθημερινή απόγεμα μουσική κι ένα Σάββατο πρωί θέατρο και χορευτικό. Δεν τον είδα να κουράζεται, κάθε άλλο, ίσα ίσα που άλλαζε λίγο και παραστάσεις, μια που, λίγο πολύ, το χειμώνα κλεινόμαστε και θα ήταν σχολείο-σπίτι. Η Anael έχει απόλυτο δίκιο, κατ' εμέ, για όσα αναφέρει για τις εξωσχολικές δραστηριότητες του παιδιού της.

 

Τέλος, έχω κι εγώ τον μικρό μου γεννημένο μέσα Οκτωβρίου κι ανήκει στα "ανώριμα", σε γενικές γραμμές, παιδιά. Τώρα είναι προνήπια, είμαι σε επαφή με τις δασκάλες του κι έχουμε με το σύζυγο τις αμφιβολίες μας για το κατά πόσον πρέπει να πάει στην πρώτη πριν καλά-καλά κλείσει τα 6. Έχουμε στην άκρη του μυαλού μας ότι ενδεχομένως να είναι καλύτερα γι' αυτόν να το αφήσουμε για την επόμενη χρονιά, το 2016 δλδ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημερα σε ολους.

 

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις,ολες οι αποψεις με ενδιεφεραν,γιατι θελω να βλεπω ενα θεμα απο ολες τις πλευρες,γιατι στην τελικη ουδεις αλανθαστος,μπορει να εχω και αδικο και οσο και αν δεν μου αρεσει,στο τελος θα το παραδεχτω....

Δυστυχως,στο θεμα ειχαμε εξελιξεις....

Η δασκαλα τα εβαλε με το παιδι.

Μαλιστα,ετσι οπως το βλεπω,το θεμα ειναι μονοδρομος,πρεπει να αλλαξει σχολειο.Και ποιος της το λεει...

Το συμπερασμα που εβγαλα απο την ολη ιστορια...Το μετανοιωσα.Γιατι ομως.Η αποψη μου σχετικα με το θεμα ειναι ακριβως η ιδια.Ακριβως ομως.Γιατι μπορει να μην κινουμαι σε μια κοινη γραμμη με την δασκαλα,αλλα (ολως τυχαιως),κινουμαι σε μια κοινη γραμμη με το υπουργειο.Που και παλι,ολα σχετικα ειναι,αναλογα το παιδι,υπαρχουν καποιες διαφοροποιησεις,αλλα εδω μιλαγαμε για μεγαλη αποκλιση σχετικα με τον χρονο διαβασματος.

Ομως,οταν αισθανεσαι πως πηγες να κανεις κατι καλο για το παιδι σου και του εκανες την ζωη δυσκολη,αισθανεσαι τουλαχιστον μ......

Αισθανομαι πολυ ασχημα,οτι δημιουργησα προβλημα στο παιδι μου απο το πουθενα,εστω και αν με ρωταει αν μιλησα με την δασκαλα για τις πολλες εργασιες.

Τα πραγματα στο μυαλο των παιδιων ειναι υπεραπλουστευμενα,δηλαδη,κουραζομαι,θα μιλησει η μανουλα στην δασκαλα και θα γινουν ολα καλα.Να ηταν ετσι τα πραγματα στην ζωη.Θα αναλαβω την ευθυνη να της πω οτι θα αλλαξει η ζωη της εξαιτιας μου,εστω και αν ειχα την καλυτερη προθεση.

Εν κατακλειδι,αυτο που προτεινω,σε οσους εχουν το ιδιο προβλημα,μην μιλατε.

Αυτο.

Το ειπα το παραπονο μου.Σε σας και με την ασφαλεια της ανωνυμιας μου.

Link to comment
Share on other sites

Εχουν γινει πολλα στο ενδιαμεσο,αλλα αυτο που με εκανε να βγω απο τα ρουχα μου ειναι οταν χθες το πρωι και ενω εντυνα την μικρη να παει θεατρικο μου λεει

'Μαμα,ειμαι για σενα η πιο ομορφη και η πιο καλη?".(Συνηθισμενη ερωτηση,μου την κανει συχνα).

'Για μενα εσυ και η αδερφη ειστε οι πιο ομορφες,τα πιο καλα παιδια,ασε που εισαι και πολυ καλη μαθητρια,ειμαι πολυ περηφανη".

Και στο χαλαρο τελειως μου λεει "Η κυρια μας ειπε πως οποιος δεν εχει κανει ολη την γραφη την Δευτερα,θα παρει Β η Γ.Καλε,γιατι μου το ειπε,εγω θα την κανω την γραφη μου".

Κοιταω τον αντρα μου,με κοιταει.Δεν μιλαω.Και στον δρομο καπως εφερα την κουβεντα προς τα εκει και μου λεει "Μας το ειπε και μας φωναζε".Και λεω το ειπε σε ολα τα παιδακια?Ναι μου λεει αλλα πιο πολυ σε μενα.

Της ειπα οτι θα ηταν μαλλον λιγο κουρασμενη.

Και γυριζοντας σπιτι ειδα το τετραδιο της και δεν ηταν διορθωμενο,ενω ειχε λαθη.Και οταν την ρωτησα,μου ειπε οτι το ειδε η δασκαλα και μου ειπε οτι ειναι ολα σωστα.

Δηλαδη τωρα παει κοντρα?Της ειπε ο διευθυντης οτι απαγορευονται οι παρατηρησεις στο τετραδιο τυπου "Που ειναι η προτασεις?" και αυτη σταματησε να τα διορθωνει τελειως?

Και γιατι φωναζει στο παιδι και οχι μονο στο δικο μου και στα αλλα,δηλαδη φανταζομαι ενα παιδακι που δεν εχει την αποδοση της κορης μου,να σκεφτεται "Ωπα,εδω φωναζει στην Σοφι,που ειναι και φρονιμη και διαβασμενη,φαντασου τι θα κανει σε μενα".

Ενταξει,λοιπον.

Με πηρε και μια αλλη μαμα εχθες και της λεω "Τι ακουσες και με πηρες?.

Και μου λεει πως η δασκαλα αρχισε να βαζει λιγοτερα και οσες θελανε περισσοτερα διαμαρτυρονται.

Α και το αποκορυφωμα των νευρων μου ειναι οταν μου ειπε η μικρη την Παρασκευη πως ποναει η κοιλια της.Επειδη παιζει πολυ γαστρεντεριτιδα στο σχολειο,της λεω οκ,θα το δουμε πως θα εξελιχθει και εβαλε τα κλαματα.Οταν την ρωτησα αν κλαιει επειδη ποναει τοσο πολυ,μου ειπε οχι,δεν θελω να αρρωστησω γιατι η κυρια ειπε την Δευτερα να μην λειπει κανεις απο το σχολειο γιατι θα μπουμε στο καινουριο βιβλιο.Και εγω της ειπα πως αν ειναι η γκαντεμια να αρρωστησει,καλυτερα τωρα,γιατι μεχρι την Δευτερα θα ειναι καλα,αλλα αν την Δευτερα δεν ειναι,θα κατσει σπιτι φυσικα,γιατι η κυρια ειναι καλη και θα το ξανακανει το μαθημα.Τελικα,οκ,ηταν παροδικα,λιγο αργοτερα ηταν μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Διάβασα τα τελευταία μνμ, όχι όλα....σχετικά με την ύλη εγώ προσωπικά ΠΟΤΕ δεν θα πήγαινα στην δασκάλα να της υποδείξω αν οιεργασίες ή το διάβασμα είναι πολύ ή λίγο. Ο ανηψιός μου ειναι Β δημοτικού , τους βάζει περίπου 3 φωτοτυπίες, κ διάβασμα κ είναι φορες που τον πιάνουν τα κλάματα από την κούραση. Προχτές διάβαζε ως τις 11 κ είναι τόσο μικρός. Παρατηρώ λοιπόν οτι ο όγκος ειναι πολύς αλλά εχει να κάνει κ με το παιδί, με τους γονείς (τι απαιτήσεις εχουν ) κτλ.

Συμμαθήτρια του ανηψιού μου λέει πως σε μια ωρα εχει τελειώσει το διάβασμα.

Δεν μπορώ λοιπόν να πω πως η δασκάλα ευθύνεται. Αφού το ένα παιδί εχει ολοκληρώσει στην μια ωρα (έστω όχι κ τέλεια) σημαινει πως η ύλη βγαίνει.

Επίσης θεωρώ πως είναι λίγο άκομψο, έστω κ αν έχεις την καλύτερη πρόθεση να φτάνεις μέχρι τον διευθυντή . Αυτή θεωρεί ότι θίχτηκε.

Εγώ θεωρώ πως ήταν μια κακιά στιγμή κ δεν συμφωνώ στο να αλλάξεις το παιδί σχολείο κ περιβάλλον. Θα ηρεμήσει κ αυτή , θα ηρεμήσετε κ εσείς. Άλλωστε σχεδόν κάθε χρόνο τα παιδια αλλάζουν δασκάλους.

Link to comment
Share on other sites

Η κοπέλα πήγε γιατί το παιδί της διάβαζε 5 ολόκληρες ώρες ενώ είναι άριστη μαθήτρια ...

Στο διευθυντή κι εγώ δε θα πήγαινα ποτέ, αλλά μια κουβέντα με τη δασκάλα δεν είναι κακό, νομίζω......Καλά θα είναι να ξαναμιλήσουν για να ηρεμήσουν τα πνεύματα γιατί αλλιώς θα ξεσπάει στο παιδί.....γνώμη μου πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάσου τώρα μία δασκάλα που πάνε οι γονείς και της λένε , καλοπροαίρετα, τη γνώμη τους για το τρόπο που διδάσκει, για το εάν βάζει πολλά ή λίγα, για το ένα είναι αυστηρή ή όχι. Είστε α' δημοτικού ακόμα, αλλά θα καταλάβεις ότι είναι συνηθισμένο να μην αρέσει σε όλους η δασκάλα. Εγώ φέτος είμαι πολύ ευχαριστημένη, ξέρω γονείς όμως που δεν είναι, γιατί η δασκάλα είναι λίγο φειδωλή στα μπράβο πχ. Και επίσης θα διαπιστώσεις ότι είναι πολύ καλύτερη η δασκάλα που έχει συγκεκριμένη παιδαγωγική προσέγγιση και την υποστηρίζει, παρά εκείνη που θέλει να έχει ευχαριστημένους τους γονείς και λειτουργεί ανάλογα με το ποιος της μιλάει τελευταίος.

 

Στην περίπτωσή σου, εγώ θα είχα κινηθεί μόνο μέσα από το σύλλογο (αν ήταν γενική άποψη των γονιών). Αλλιώς θα μίλαγα μόνο για το δικό μου παιδί, θα της έλεγα το ΔΙΚΟ μου πρόβλημα και πως σκοπεύω να το επιλύσω, και θα ζητούσα τη βοήθειά της, χωρίς να της κάνω συστάσεις για το πώς θα λειτουργήσει μέσα στην τάξη. Πιστεύω ότι ο γονιός πρέπει να στηρίξει τις ανάγκες του δικού του παιδιού, και όχι να κρίνει ή να διορθώνει τον δάσκαλο.

Και όλα τα παραπάνω μόνο αν υπάρχει σοβαρή ανάγκη, γιατί, όπως το είπες η ίδια, περνάει στο παιδί το μήνυμα ότι μανούλα παρεμβαίνει και τα λύνει όλα.

Επίσης δεν κατάλαβα, γιατί δεν επιτρέπεται να γράψει στο τετράδιο η δασκάλα 'πού είναι οι προτάσεις'? :-D:grin::-D

Link to comment
Share on other sites

Κ γω συμφωνώ στο να ξαναμιλήσουν,να εξηγήσει η κάθε μια την θέση της. Δεν θεωρώ φυσιολογικό στην κάθε μια παρεξήγηση με δάσκαλο, μαθητή, γονέα κτλ να καταφεύγουμε στην λύση ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Εγώ δεν κατάλαβα κάτι. Διάβαζε τόσες ώρες κ δεν τελείωνε τις εργασίες ή διάβαζε τόσες ώρες επειδη ήθελε να τα κάνει ολα τέλεια.;;; Ξέρω παιδάκια που μπορει να σβήσουν μια λέξη 10 φορες για να κάνουν πιο ωραία γράμματα.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, η κοπέλα πήγε στο διευθυντή γιατί η δασκάλα επέμενε γι' αυτό και μάλιστα με φορτικό και άκομψο τρόπο. Διαβάστε τα προηγούμενα μηνύματα.

 

Ο Σύλλογος δεν μπορεί να παρέμβει στα θέματα που άπτονται της εργασίας των δασκάλων μέσα στην τάξη. Με ποια αρμοδιότητα; Οι δάσκαλοι έχουν προϊστάμενους κι όποιος έχει πρόβλημα και δεν μπορεί να τα λύσει με τους ίδιους, απευθύνεται σε διευθυντή, τη σχολική σύμβουλο, σε έσχατες περιπτώσεις στη διεύθυνση Πρωτοβάθμιας.

 

Anael, θεωρώ πως η αλλαγή σχολείου είναι πολύ ακραίο μέτρο...αν θέλεις τη γνώμη μου, περίμενε λιγάκι να καταλαγιάσει η ιστορία. Αυτή τη στιγμή είσαστε όλοι αναστατωμένοι και λειτουργείτε εν θερμώ. Τα χειρότερα λάθη στη ζωή μου τα έκανα όταν βιάστηκα να πάρω δραστικές αποφάσεις που δε γινόταν να "ξεγίνουν".

Link to comment
Share on other sites

Καλά και Άγια όσα λέτε........αλλά εδώ είναι ΕΛΛΑΔΑ.......και αφού η δασκάλα έδειξε πως άλλαξε συμπεριφαρά μάνι μάνι απέναντι στο παιδάκι (αν είναι δυνατόν) πιστεύω πως θα πάει χειρότερα το θέμα.....πρέπει οπωσδήποτε να τα βρουν, ας μη γελιόμαστε.....

Link to comment
Share on other sites

Το "αλλαγή σχολείου" το είπα επειδή η ίδια το πρότεινε ως ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ, άρα μου δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ χάλια τα πράγματα......δε θα το πρότεινα από μόνη μου.....

Link to comment
Share on other sites

Anael, έκανες καλά.

Δεν είμαι υπέρ του να ανακατεύονται οι μαμάδες στο διδακτικό έργο, αλίμονο αν η δασκάλα πρέπει να κάνει δημοσκόπηση για να οργανώσει το μάθημά της, αλλά το παιδί σου όπως το περιγράφεις χρειαζόταν την επέμβασή σου.

Θα σου πρότεινα να κάνεις λίγο υπομονή να βεβαιωθείς αν πράγματι έχει σκοπό να ξεχωρίζει την κόρη σου ή αν ήταν μια σπασμωδική κίνηση.

Η δασκάλα είναι λάθος σε πάρα πολλά θέματα. Προβλέπεται να την έχετε και του χρόνου? Αν όχι, η χρονιά μισοφαγώθηκε, μην ταλαιπωρήσεις το παιδί.

 

Θα σου πρότεινα 2 τακτικές:

 

1. Σχέδιο "Ανοιχτή καρδιά". Την προσεγγίζεις σε μια ήρεμη στιγμή και της λες ότι καταλαβαίνεις πόσες δυσκολίες έχει η δουλειά της και ότι ξέρεις πόσο αγαπάει τα παιδιά, και ότι η κόρη σου όλο για εκείνη μιλάει. Της λες γελώντας την ιστορία με τη γαστρεντερίτιδα, και τη ρωτάς τη γνώμη της για το πως να χειριστείς το άγχος της μικρής. Της εξηγείς ότι η μικρή θέλει τόσο πολύ να την ευχαριστήσει, που εξοντώνεται. Τη βάζεις μέσα στο πρόβλημα και την αντιμετωπίζεις με το θαυμασμό ότι θα σου βγάλει το λαγό από το καπέλο.

 

Όχι σε μια επίσκεψη, αλλά σε τακτικές, συνεχίζεις στο ίδιο στυλ.

 

2. Σχέδιο "Αρμαγεδών". Καταγράφεις με ημερομηνίες και παραδείγματα όλα τα συμβάντα που δείχνουν ότι την ξεχωρίζει.

Της τα πηγαίνεις και απαιτείς να το σταματήσει. Εναλλακτικά τη ρίχνεις και λίγο στο φιλότιμο "άνθρωποι είμαστε, καταλαβαίνω ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα, αλλά δε φταίει το παιδάκι".

Απο τους διευθυντές δεν περιμένω και πολλά, χαμένος κόπος, ίσα για την καταγραφή των συμβάντων, αν όλα πάνε λάθος, τον ενημερώνεις.

 

Σου προτείνω να σφίξεις τα δόντια και να πας για το σχέδιο Α'.

 

Όσο για τη μικρή, ξέρει ότι η μαμά της παλεύει για εκείνη, και μαθαίνει ότι η ζωή θέλει προσπάθεια και ότι κανένας δεν τα καταφέρνει με το μαγικό ραβδί.

Πιστεύω ότι μακροπρόθεσμα θα δεις ότι έχεις πράξει σωστά.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια!

Ειμαι δασκάλα και φέτος εχω πρωτη Δημοτικού. Δεν εχω καταφέρει να διαβάσω όλα τα μηνύματα σας γιατί ειμαι απο το κινητό. Ωστοσο ηθελα πολυ να σχολιάσω γι αυτο το κανω τωρα ( οταν παω σπιτι θα τα διαβασω ολα)

Λοιπόν θεωρώ υπερβολικό ενα παιδί να διαβαζει τοσες ωρες ακομα και στην Στ ταξη. Περυσι που ειχα Στ τα.παιδιά το πολυ να ειχαν 2 ωρες διαβασματος και αυτο οχι καθε μερα.

Πως δουλευω τωρα φετος ( οσο αφορα τις εργασίες για το σπιτι)

Στο κάθε γραμμα μενουμε 2 μερες. Την πρωτη μερα τα παιδια στο σπιτι έχουν αντιγραφή.4 γραμμες με το καινούριο γραμμα, δυο γραμμες με φωνούλες και 2 γραμμες καποια προτασουλα πχ Ο λαγος έχει ενα καρότο. Στις αρχές προτασουλες δεν ειχαμε. Την δευτερη μερα εχουν φωτοτυπία. Στα μαθηματικά παιρνουν φυλλάδιο αλλα οχι καθε μέρα. Κάθε Παρασκευή έχουν μια φωτοτυπία στη γλώσσα και μια στα μαθηματικά.

Ααα επισης σαν εργασία αλλα χωρις να τη ζητάω υποχρεωτικά ειναι να φτιαξουν ενα κολλαζ με το νεο γράμμα. Κοβουν εικονες, λέξεις κτλ και τα κολλανε σε μια λευκη κόλλα. Αυτο ομως το αφηνω ελευθερο...Αλλα παιδιά σε κάθε νεο γράμμα το κανουν αμέσως, αλλα τα κανουν μαζεμενα το Σαββατοκυριακο.

Γενικά δε τα πιέζω για αυτην την εργασία στο πότε θα την φέρουν. Απλά αν κάποιο παιδί δεν την κάνει μετά δε θα μπορεσω να του φτιαξω το βιβλιο των γραμματων.

Αυτά σε γενικές γραμμές!

Εδώ να τονισω πως οταν ειναι τριήμερα δε βαζω στα παιδια τιποτα παραπανω απο ενα απλο ΣΚ γιατι δε θεωρω σωστο να εχουμε πχ Απόκριες και να εχουν παραπάνω δουλειά.

Στις διακοπές Χριστουγέννων Πάσχα δεν εχουν απολύτως τίποτα. Ουτε μια φωτοτυπία, τιποτα! Το μονο που τους ζητάω είναι να,διαβασουν ενα βιβλίο. Τωρα για τα πρωτακια αυτο το ζηταω να το κανουν με τους γονεις του και να διαβαζουν τις λεξούλες που ξερουν.

Πολλοί γονείς παραπονιούνται που δεν βαζω τιποτα στις διακοπές. Τους εξηγω πως διακοπες...σημαίνει διακόπτω κατι που κανω καθημερινα...πως τα παιδιά θελουν ξεκούραση. Θελω να φορτισουν μπαταρίες να κανουμε μια νεα αρχή...Κάποιοι εξακολουθούν να γκρινιαζουν αλλα ευτυχώς ειναι ελάχιστοι κ οχι καθε χρόνο.

Συγγνώμη για την έλλειψη τόνων, απο το κινητό δυσκολεύομαι.

Θα μπω το βραδάκι να διαβάσω τα υπόλοιπα σχόλια

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια!

Ειμαι δασκάλα και φέτος εχω πρωτη Δημοτικού. Δεν εχω καταφέρει να διαβάσω όλα τα μηνύματα σας γιατί ειμαι απο το κινητό. Ωστοσο ηθελα πολυ να σχολιάσω γι αυτο το κανω τωρα ( οταν παω σπιτι θα τα διαβασω ολα)

Λοιπόν θεωρώ υπερβολικό ενα παιδί να διαβαζει τοσες ωρες ακομα και στην Στ ταξη. Περυσι που ειχα Στ τα.παιδιά το πολυ να ειχαν 2 ωρες διαβασματος και αυτο οχι καθε μερα.

Πως δουλευω τωρα φετος ( οσο αφορα τις εργασίες για το σπιτι)

Στο κάθε γραμμα μενουμε 2 μερες. Την πρωτη μερα τα παιδια στο σπιτι έχουν αντιγραφή.4 γραμμες με το καινούριο γραμμα, δυο γραμμες με φωνούλες και 2 γραμμες καποια προτασουλα πχ Ο λαγος έχει ενα καρότο. Στις αρχές προτασουλες δεν ειχαμε. Την δευτερη μερα εχουν φωτοτυπία. Στα μαθηματικά παιρνουν φυλλάδιο αλλα οχι καθε μέρα. Κάθε Παρασκευή έχουν μια φωτοτυπία στη γλώσσα και μια στα μαθηματικά.

Ααα επισης σαν εργασία αλλα χωρις να τη ζητάω υποχρεωτικά ειναι να φτιαξουν ενα κολλαζ με το νεο γράμμα. Κοβουν εικονες, λέξεις κτλ και τα κολλανε σε μια λευκη κόλλα. Αυτο ομως το αφηνω ελευθερο...Αλλα παιδιά σε κάθε νεο γράμμα το κανουν αμέσως, αλλα τα κανουν μαζεμενα το Σαββατοκυριακο.

Γενικά δε τα πιέζω για αυτην την εργασία στο πότε θα την φέρουν. Απλά αν κάποιο παιδί δεν την κάνει μετά δε θα μπορεσω να του φτιαξω το βιβλιο των γραμματων.

Αυτά σε γενικές γραμμές!

Εδώ να τονισω πως οταν ειναι τριήμερα δε βαζω στα παιδια τιποτα παραπανω απο ενα απλο ΣΚ γιατι δε θεωρω σωστο να εχουμε πχ Απόκριες και να εχουν παραπάνω δουλειά.

Στις διακοπές Χριστουγέννων Πάσχα δεν εχουν απολύτως τίποτα. Ουτε μια φωτοτυπία, τιποτα! Το μονο που τους ζητάω είναι να,διαβασουν ενα βιβλίο. Τωρα για τα πρωτακια αυτο το ζηταω να το κανουν με τους γονεις του και να διαβαζουν τις λεξούλες που ξερουν.

Πολλοί γονείς παραπονιούνται που δεν βαζω τιποτα στις διακοπές. Τους εξηγω πως διακοπες...σημαίνει διακόπτω κατι που κανω καθημερινα...πως τα παιδιά θελουν ξεκούραση. Θελω να φορτισουν μπαταρίες να κανουμε μια νεα αρχή...Κάποιοι εξακολουθούν να γκρινιαζουν αλλα ευτυχώς ειναι ελάχιστοι κ οχι καθε χρόνο.

Συγγνώμη για την έλλειψη τόνων, απο το κινητό δυσκολεύομαι.

Θα μπω το βραδάκι να διαβάσω τα υπόλοιπα σχόλια

 

 

Μπράβο σου, επιτέλους ένας εκπαιδευτικός που σέβεται την τεράστια σημασία των διακοπών, της αποσυμπίεσης και της επαναφόρτισης.

Μακάρι να μου τύχει κάποια σαν εσένα!

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...