Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

πως μπορεί ένα παιδί να πάει στην Α'Δημοτικού νωρίτερα απ'ότι ορίζει ο νόμος?


Recommended Posts

Για να δούμε και ποιά είναι τελικά τα χαρισματικά παιδιά.

Σύμφωνα με τη Silverman (2002) παιδιά που παρουσιάζουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά θεωρούνται χαρισματικά.

• Μεγάλη ικανότητα συλλογιστικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων

• Δυνατότητα γρήγορης μάθησης

• Ευρύ λεξιλόγιο

• Εξαιρετική μνήμη

• Μεγάλη διάρκεια εστίασης προσοχής

• Προσωπική ευαισθησία

• Οίκτος για τους άλλους

• Τελειομανία

• Επιμονή και εντατικότητα

• Ηθική ευαισθησία

• Ασυνήθιστη περιέργεια

• Εμμονή στα υπό εξέταση θέματα

• Υψηλός βαθμός ενεργητικότητας

• Προτίμηση προς μεγαλύτερης ηλικίας φίλους

• Μεγάλο εύρος ενδιαφερόντων

• Υψηλή αίσθηση του χιούμορ

• Πρόωρη και «άπληστη» αναγνωστική ικανότητα

• Ενδιαφέρον για το δίκαιο και τη δικαιοσύνη

• Μερικές στιγμές πολύ ώριμη κριτική ικανότητα

• Έντονη παρατηρητικότητα

• Ζωηρή φαντασία

• Υψηλή δημιουργικότητα

• Τάση κριτικής προς την εξουσία

• Ικανότητα με τους αριθμούς

• Καλές επιδόσεις στην επίλυση γρίφων και στα παζλς

 

Silverman L., (2002). Characteristics of Giftedness Scale : A Rewiew of the Literature. In : www.gifteddevelopment.com/Articles

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 88
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ξεχωρισα μερικα που θα μπορουσαν καλλιστα να περιγραψουν εναν οποιονδηποτε εφηβο

 

:lol::lol:

 

 

• Εξαιρετική μνήμη

 

• Προσωπική ευαισθησία

 

 

• Επιμονή και εντατικότητα

 

• Ηθική ευαισθησία

 

• Ασυνήθιστη περιέργεια

 

 

• Υψηλός βαθμός ενεργητικότητας

 

• Προτίμηση προς μεγαλύτερης ηλικίας φίλους

 

• Μεγάλο εύρος ενδιαφερόντων

 

 

• Ενδιαφέρον για το δίκαιο και τη δικαιοσύνη

 

• Έντονη παρατηρητικότητα

 

• Ζωηρή φαντασία

 

• Τάση κριτικής προς την εξουσία

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν χαρισματικα παιδια και αντικειμενικο ματι δεν ειναι αυτο του γονεα. καθε γονιος βλεπει το παιδι του χαρισματικο αλλα υπαρχουν δεδομενα για να αποκομισεις αποψη.υπαρχουν οπως υπαρχουν και τα τεστ ευφυιας. δηλαδη το να μπορει ενα παιδι να φτιαχνει παζλ 250 κομματιων στα 2 του ειναι φυσικα ιδιαιτεροτητα, το να αντιλαμβανεται τους αριθμους οταν τα αλλα δεν κατανοουν καν τι ειναι και αυτο ειναι ιδιαιτεροτητα. και οχι δεν μπορουν ολα τα παιδια που θα δουλεψουν να κανουν τα ιδια πραγματα με ενα χαρισματικο παιδι. το αλλο γιατι το βλεπω συγκρητικα με το γιο μου, ο οποιος ειναι ενα πανεξυπνο αλλα οχι χαρισματικο παιδι.

έχω δύο δωράκια

UDcLp3.png euQwp3.png

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε και ποιά είναι τελικά τα χαρισματικά παιδιά.

Σύμφωνα με τη Silverman (2002) παιδιά που παρουσιάζουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά θεωρούνται χαρισματικά.

• Μεγάλη ικανότητα συλλογιστικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων

• Δυνατότητα γρήγορης μάθησης

• Ευρύ λεξιλόγιο

• Εξαιρετική μνήμη

• Μεγάλη διάρκεια εστίασης προσοχής

• Προσωπική ευαισθησία

• Οίκτος για τους άλλους

• Τελειομανία

• Επιμονή και εντατικότητα

• Ηθική ευαισθησία

• Ασυνήθιστη περιέργεια

• Εμμονή στα υπό εξέταση θέματα

• Υψηλός βαθμός ενεργητικότητας

• Προτίμηση προς μεγαλύτερης ηλικίας φίλους

• Μεγάλο εύρος ενδιαφερόντων

• Υψηλή αίσθηση του χιούμορ

• Πρόωρη και «άπληστη» αναγνωστική ικανότητα

• Ενδιαφέρον για το δίκαιο και τη δικαιοσύνη

• Μερικές στιγμές πολύ ώριμη κριτική ικανότητα

• Έντονη παρατηρητικότητα

• Ζωηρή φαντασία

• Υψηλή δημιουργικότητα

• Τάση κριτικής προς την εξουσία

• Ικανότητα με τους αριθμούς

• Καλές επιδόσεις στην επίλυση γρίφων και στα παζλς

 

Silverman L., (2002). Characteristics of Giftedness Scale : A Rewiew of the Literature. In : www.gifteddevelopment.com/Articles

 

Θα διαφωνίσω και με τον Silverman.:wink:

Για μένα χαρισματικός μπορεί να είναι και ένας άνθρωπος που έχει μία συγκεκριμένη δεξιότητα σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με τους υπόλοιπους. Χωρίς να κατέχει τα υπόλοιπα απαραίτητα.

Π.χ. ένα εξαιρετικό χάρισμα στη μουσική. Πώς ήταν ο Μότσαρντ, ας πούμε..

Ή στα μαθηματικά. Ή στη λογοτεχνία.

Ή να έχει εξαιρετική δεξιότητα όχι σε θεματικό πεδίο αλλά σε γνωστική διαδικασία. Π.χ. στην φαντασία και την καινοτομία. Στην κριτική σκέψη.

 

Τι ωραίο που θα ήταν να μπορούσε το σχολείο να εντοπίσει αυτές τις δεξιότητες, τις διαφορετικές σε κάθε παιδί και να τα βοηθήσει να τις καλλιεργήσουν....

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Θέλουν να ξέρουν ποιος αριθμός έρχεται μετά, πότε τελιώνουν οι αριθμοί κλπ. Με ρωτάνε για παράδειγμα πόσο κανει 3 και 3 και τους λεω να το βρούνε μόνα τους με τα παιχνίδια τους. Και καθονται και το βρίσκουν. Αυτό είναι κακό? Είναι σχολικές γνώσεις?

 

jannis για μένα τα μαθηματικά είναι συνυφασμένα με την ανθρώπινη φύση, οπότε δεν θεωρώ τα μαθηματικά με την εννοια που τα περιγράφεις ως "σχολικές γνώσεις".

 

Αναφέρομαι σε "τυποποιημένες μαθηματικές πράξεις" όπως αναπαράσταση πράξεων με τη χρήση μαθηματικών συμβόλων, κάθετες προσθέσεις-αφαιρέσεις, αποστήθιση προπαίδειας, κ.λπ.

 

Επίσης δεν αναφέρομαι στο να ικανοποιούμε τη φυσική περιέργεια των παιδιών αλλά στην γενικότερη αντίληψη ότι "είναι καλό" να μαθαίνουμε στα παιδιά μας αυτά που πρόκειται να συναντήσουν στην Α' Δημοτικού νωρίτερα με διάφορους τρόπους, βιβλία, παιχνίδια, κ.λπ. Προσωπικά δεν το βρίσκω ούτε κακό αλλά ούτε και καλό. Για τον λόγο που εξήγησα και παραπάνω, ότι ένα "τεχνητό" προβάδισμα σε κάποιες δεξιότητες δεν θα προσφέρει κάτι που να έχει ουσιαστική αξία στο παιδί μακροπρόθεσμα.

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και για να επανελθω λιγο πιο σοβαρα (γιατι ασφαλως και αστειευομουν προλιγο με τα χαρακτηριστικα του εφηβου...χιχιχι:lol:)

 

Επειδη εχουμε επικοινωνια με την αρμοδια υπηρεσια χαρισματικων παιδιων εδω στην Γερμανια ασφαλως και αυτα τα χαρακτηριστικα που αναφερει η Silverman συμπιπτουν. Δεν πρεπει ομως απαραιτητα να συμπιπτουν ολα ταυτοχρονα σε ολα τα χαρισματικα παιδια.

Πχ εχουμε χαρακτηριστικα παραδειγματα κορυφων στις επιστημες που οχι απλα ηταν χαρισματικοι αλλα διαννοιες αλλα δεν ειχαν καθολου αισθηση του χιουμορ. Για τα αλλα συμφωνω και επαυξανω λεγοντας πως εχουν και την ταση να κριτικαρουν τους αλλους και πως η τελειομανια μπορει να φερει μια μανα ή εναν δασκαλο στα ορια του:lol:

Παντως πολλοι απο τις διαννοιες που κυκλοφορουν στην ιστορια της επιστημης δεν ηταν τοσο κοινωνικοι...και σπανια θα βρεις σε ακαδημαικο επιπεδο ατομα με καριερα στις φυσικες επιστημες συγκεκριμενα που να ασχολιουνται ενεργα με την ερευνα και να ειναι χιουμοριστες;)

 

Αντιθετως υπαρχουν πολλοι σκηνοθετες, σεναριογραφοι, καλλιτεχνες, μουσικοι διαννοιες που δεν εχουν ιδεα τι εστι εξισωση;)

Link to comment
Share on other sites

Παντως πολλοι απο τις διαννοιες που κυκλοφορουν στην ιστορια της επιστημης δεν ηταν τοσο κοινωνικοι...και σπανια θα βρεις σε ακαδημαικο επιπεδο ατομα με καριερα στις φυσικες επιστημες συγκεκριμενα που να ασχολιουνται ενεργα με την ερευνα και να ειναι χιουμοριστες;)

 

Αντιθετως υπαρχουν πολλοι σκηνοθετες, σεναριογραφοι, καλλιτεχνες, μουσικοι διαννοιες που δεν εχουν ιδεα τι εστι εξισωση;)

 

Αλλο διάνοια άλλο ακαδημαικός και ίσως αυτό που λες για τις διάνοιες να ισχυεί. Εξαρτάται από το χιούμορ το προσωπικό σου και τις προτιμήσεις σου.

Προσωπικα έχω γνωρίσει πολλά άτομα με "με καριερα στις φυσικες επιστημες συγκεκριμενα που να ασχολιουνται ενεργα με την ερευνα" και ιδίως αυτοί που ασχολιουνται ενεργα με την ερευνα να έχουν πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ , ενώ απο την άλλη να μην αντέχω τις συζητήσεις με καλιτέχνες - εντελώς υποκειμενικό ειναι αυτό -

εντελώς εκτός θέματος μάλλον...

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν χαρισματικα παιδια και αντικειμενικο ματι δεν ειναι αυτο του γονεα. καθε γονιος βλεπει το παιδι του χαρισματικο αλλα υπαρχουν δεδομενα για να αποκομισεις αποψη.υπαρχουν οπως υπαρχουν και τα τεστ ευφυιας. δηλαδη το να μπορει ενα παιδι να φτιαχνει παζλ 250 κομματιων στα 2 του ειναι φυσικα ιδιαιτεροτητα, το να αντιλαμβανεται τους αριθμους οταν τα αλλα δεν κατανοουν καν τι ειναι και αυτο ειναι ιδιαιτεροτητα.

 

ακριβως!!! Με την διαφορα πως το αργοτερο οταν στο λενε παιδοψυχιατροι, παιδοψυχολογοι, παιδαγωγοι, και ενα σωρο αλλοι ενηλικες απο διαφορους κλαδους, λες και εσυ σαν γονιος, δεν το βλεπει μονο το δικο μου ματι ετσι, το εχω και γραπτως πλεον! Και εκεινη την στιγμη απτην μια ξελαφρωνεις που δεν εισαι φαντασμενος γονιος οπως σε αποκαλουν μερικοι με συμπλεγματα απτην αλλη συναισθανεσαι την μεγαλη ευθυνη που εχεις εναντι σε αυτο το χαρισματικο παιδι.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως!!! Με την διαφορα πως το αργοτερο οταν στο λενε παιδοψυχιατροι, παιδοψυχολογοι, παιδαγωγοι, και ενα σωρο αλλοι ενηλικες απο διαφορους κλαδους, λες και εσυ σαν γονιος, δεν το βλεπει μονο το δικο μου ματι ετσι, το εχω και γραπτως πλεον! Και εκεινη την στιγμη απτην μια ξελαφρωνεις που δεν εισαι φαντασμενος γονιος οπως σε αποκαλουν μερικοι με συμπλεγματα απτην αλλη συναισθανεσαι την μεγαλη ευθυνη που εχεις εναντι σε αυτο το χαρισματικο παιδι.

και ειναι μεγαλη η ευθυνη......ειλικρινα ειναι πολυ δυσκολο να ανταπεξελθεις στις απαιτησεις ενος τετοιου παιδιου.:!:

έχω δύο δωράκια

UDcLp3.png euQwp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 5 months later...
...

Το παιδάκι αυτό όμως γράφει και διαβάζει ήδη, μάλιστα με ορθογραφία, μπορεί να κάνει πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών και μαθαίνει με τη μαμά του Αγγλικά. Όλα αυτά με δική του επιθυμία και χωρίς την πίεση κανενός...

 

Οι γονείς του είναι καθηγητές....

 

Δεν γνωριζω να σας παντησω σ'αυτο που ρωτατε.

Διαβαζω ομως οτι οι γονεις του ειναι καθηγητες και απορω πως αφησαν να συμβει κατι τοσο λαθος.

Η μαμα μου ηταν απλως τελειοφοιτη λυκειου (εξαταξιου γυμνασιου) και ας πουμε οτι συγχωρειται που ενιωθε περηφανη για το παιδι της.

Ομως αυτο που εζησα ηταν τοσο λαθος...

Δεν πηγα νηπιαγωγειο, παιδικους κλπ,

Πηγα κατ'ευθειαν δημοτικο οπως η πλειοψηφια των παιδιων της γενιας μου.

Πηγα στην πρωτη δημοτικου και οταν τα παιδια γεμιζαν μια σελιδα με το αλφα, εγω ηδη εγραφα κανονικοτατα. Οταν τα παιδια μαθαιναν να μετρανε εγω εκανα προσθαφαιρεση.

Βαριομουν αφορητα!

Ολοι οι δασκαλοι ελεγαν οτι ειχαν εντυπωσιαστει απο τις γνωσεις μου αλλα τους εκανε εντυπωση η απιστευτη αδιαφορια μου! Γιατι αραγε; Λογικο δεν ηταν να βαριεμαι και να αδιαφορω;

Και επισης να συμπληρωσω οτι η ευκολια του να αφομοιωνεις ευκολα νεα γνωση δε σημαινει απαραιτητα οτι εισαι ο νεος Einstein!

Δεν εγινα καμια διανοια, ουτε στην πορεια της ζωης μου ημουν ο τρελος φωστηρας. Απλα πηρα δυο πτυχια και ενα master οπως πανω-κατω και οι πιο πολλοι νεοι σημερα.

ΑΝ συνεβαινε στο παιδι μου θα το φρεναρα. Δεν εμαθε απο μονο του το παιδι προσθαφαιρεση. Του την εδειξαν οι γονεις του. Σε μια χωρα που το παιδι θα πρεπει να παει ουτως ή αλλως στην πρωτη δημοτικου μιας και δεν υπαρχει νομοθεσια που να επιτρεπει την αξιολογηση και να γεμιζει σελιδες με κουλουρακια ειναι μεγα λαθος.:(

Link to comment
Share on other sites

....

Πηγα στην πρωτη δημοτικου και οταν τα παιδια γεμιζαν μια σελιδα με το αλφα, εγω ηδη εγραφα κανονικοτατα. Οταν τα παιδια μαθαιναν να μετρανε εγω εκανα προσθαφαιρεση.

Βαριομουν αφορητα!

Ολοι οι δασκαλοι ελεγαν οτι ειχαν εντυπωσιαστει απο τις γνωσεις μου αλλα τους εκανε εντυπωση η απιστευτη αδιαφορια μου! Γιατι αραγε; Λογικο δεν ηταν να βαριεμαι και να αδιαφορω;

.....

Δεν εγινα καμια διανοια, ουτε στην πορεια της ζωης μου ημουν ο τρελος φωστηρας. Απλα πηρα δυο πτυχια και ενα master οπως πανω-κατω και οι πιο πολλοι νεοι σημερα.

ΑΝ συνεβαινε στο παιδι μου θα το φρεναρα. Δεν εμαθε απο μονο του το παιδι προσθαφαιρεση. Του την εδειξαν οι γονεις του. Σε μια χωρα που το παιδι θα πρεπει να παει ουτως ή αλλως στην πρωτη δημοτικου μιας και δεν υπαρχει νομοθεσια που να επιτρεπει την αξιολογηση και να γεμιζει σελιδες με κουλουρακια ειναι μεγα λαθος.:(

 

Επειδή και εγώ έχω ακολουθήσει την ίδια πορεία με εσένα (η διαφορά είναι ότι έχω και ένα διδακτορικό:lol::lol:) σε άλλα σημεία συμφωνώ μαζί σου και σε άλλα όχι.

Οντως ούτε εγώ θεωρώ τον εαυτό μου διάνοια. Είχα βέβαια μία χαρακτηριστική ευκολία να παίρνω 20 χωρίς να κοπιάζω, την οποία εκμεταλεύτηκα στο έπακρο για να περνάω καλά. Δηλαδή έβγαζα τρομερούς βαθμούς στο σχολείο, οπότε η μάνα μου δεν μου γκρίνιαζε και μπορούσα ανετότατα να ασχοληθώ με αυτά που μου άρεσαν, τα οποία βέβαια δεν ήταν τα αποκλειστικά παιδικά. Μου άρεσε τρελά να κάνω κατασκευές, να παίζω σκάκι και να διαβάζω (ακόμα μου αρέσει, εάν δεν έχω τι να διαβάσω θα διαβάσω το χρυσό οδηγό, αλλά στα χέρια μου θα κρατάω πάντα ένα βιβλίο).

Στο σχολείο βαριόμουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τις ώρες του μαθήματος αλλά πέρναγα μια χαρά στα δειαλείματα και στις κοπάνες που έκανα ανελιπώς στο λύκειο. Τώρα βέβαια πια καταλαβαίνω ότι για αυτό έφταιγαν οι καθηγητές μου οι οποίοι δεν μου έδιναν κίνητρο. Τις ελάχιστες φορές που έπεσα σε δασκάλους / καθηγητές, οι οποίοι ασχολήθηκαν μαζί μου και μου έδωσαν επιπλέον δουλειά πέρα από την τυπική, πέρασα πάρα πολύ καλά. Δυστυχώς όμως, οι καθηγητές ΔΕΝ ασχολούνται με τους καλούς μαθητές. Θεωρούν ότι αφού πέρνεις καλούς βαθμους χωρίς να τους ενοχλείς δεν υπάρχει λόγος να ασχολούνται μαζί σου. Πιστεύω ότι αν ήμουν σε ένα διαφορετικό σχολικό περιβάλλον, πιο "απαιτητικό" θα είχα περάσει καλύτερα γιατί δεν θα είχα περάσει ατέλειωτες ώρες παίζοντας κρεμάλα και τρίλιζα.

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι αντικειμενικά δεν προχωράν όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο ρυθμό. Δεν με "έτρεξαν" οι γονείς μου. Μόνη μου "έτρεχα", αλλά το σχολείο δεν με βοηθούσε. Δεν λέω ότι ήμουν τόσο έξυπνη που να πηδήξω τάξη (που θα μπορουσα), αλλά ο ρυθμός διδασκαλίας δεν με κάλυπτε. Ηθελα το κάτι παραπάνω, το οποίο δυστυχώς ελάχιστοι καθηγητές μου το πρόσφεραν. Υπό αυτήν την έννοια πιστεύω ότι το ελληνικό σχολείο είναι προσαρμοσμένο στο "μέτριο" και "χαμηλό" και δεν ευννοεί το πιο υψηλό επίπεδο.

Η μεγάλη μου κόρη δείχνει ήδη μία παρόμοια τάση. πάει προνήπιο και η δασκάλα τους έχει μάθει δύο γράμματα. Η δική μου έχει μάθει 13 (μετρημένα), γιατί από τη στιγμή που μπήκε στο νόημα έχει πάρει χαρτί και μολύβι, κάθετε μπροστά σε ένα παιχνίδι που έχει γραμμένα τα γράμματα και τα λέει και σε τραγουδάκι και τα αντιγράφει συνέχεια. Το κάνει μόνη της και το χαίρεται. Τι να της πω δηλαδή? οτι αυτό που κάνει είναι κακό? Μπράβο της λέω και την ενθαρύνω. οταν έρθει η ώρα του σχολείου θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν μπορώ πάντως να κρατήσω νοητικά πίσω έναν άνθρωπο με το ζόρι.

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη μου κόρη δείχνει ήδη μία παρόμοια τάση. πάει προνήπιο και η δασκάλα τους έχει μάθει δύο γράμματα. Η δική μου έχει μάθει 13 (μετρημένα), γιατί από τη στιγμή που μπήκε στο νόημα έχει πάρει χαρτί και μολύβι, κάθετε μπροστά σε ένα παιχνίδι που έχει γραμμένα τα γράμματα και τα λέει και σε τραγουδάκι και τα αντιγράφει συνέχεια. Το κάνει μόνη της και το χαίρεται. Τι να της πω δηλαδή? οτι αυτό που κάνει είναι κακό? Μπράβο της λέω και την ενθαρύνω. οταν έρθει η ώρα του σχολείου θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν μπορώ πάντως να κρατήσω νοητικά πίσω έναν άνθρωπο με το ζόρι.

 

Αυτο που κανει η κορη σας ειναι πολυ ομορφο και στα πλαισια του φυσιολογικου και η αντιδραση σας επισης κατ'εμε θετικη. Η κορη σας απο μονη της καθεται μπροστα στο παιχνιδι και αντιγραφει γραμματα. Δεν της τα υπαγορευετε εσεις. Αυτη ειναι η διαφορα.

Εγω ομως οταν ημουν 5 εκανα προσθεση (που σαφως καποιος μου την εδειξε) και η μητερα μου θυμαμαι που μου εδειχνε πως να κανω και αφαιρεση. Ε, αυτο εγω δε θα το εκανα στο δικο μου το παιδι. Αυτο εννοω οταν λεω οτι θα το τρεναρα. Και σαφως δεν θα το κρατουσα νοητικα πισω αν δεν μαθαινε τα γραμματα της αλαφαβητου στα 4,5!

Αν εβλεπα το δικο μου το παιδι να περναει πολλες ωρες με βιβλια μολυβια γραμματα και αριθμους στα 4 και στα 5 θα προσπαθουσα να το κανω να περασει λιγες ωρες παραπανω με παιχνιδι στον δρομο ή στο σπιτι μαζι μου ή με αλλα παιδακια. Αν αυτο δεν την ικανοποιουσε, τοτε σαφως θα την αφηνα να κανει αυτο που θελει. Αλλα δεν θα ρωτουσα ποιο ειναι το 5ο γραμμα της λεξης "παραπανω" οπως εκανε η δικη μου μητερα πριν ακομα παω σχολειο! Πως να μην βαρεθω μεχρι θανατου μετα στο δημοτικο;

Αυτη ειναι η αποψη μου και βεβαιως δεν την λεω συμβουλευτικα ή για να συμφωνησει ή να διαφωνησει καποιος μαζι μου.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μή με βαρέσετε, αλλά νομίζω ότι μόνο για ένα μήνα (Ιανουάριο δεν έχει γεννηθεί το παιδάκι; ) μπορεί και να το πάρουν το παιδί νωρίτερα στο σχολείο χωρίς μεγάλες φασαρίες, αρκεί να το ζητήσουν οι γονείς. Μάλλον κάνω λάθος ε; Για κάποιο λόγο έτσι νόμιζα!

eNortjKzUjI0NDQ2slCyBlwwFVcCzQ,,48.pngeNortjKzUjI0NDQ2slSyBlwwFVoCzg,,98.png
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μή με βαρέσετε, αλλά νομίζω ότι μόνο για ένα μήνα (Ιανουάριο δεν έχει γεννηθεί το παιδάκι; ) μπορεί και να το πάρουν το παιδί νωρίτερα στο σχολείο χωρίς μεγάλες φασαρίες, αρκεί να το ζητήσουν οι γονείς. Μάλλον κάνω λάθος ε; Για κάποιο λόγο έτσι νόμιζα!

 

 

Δεν βαράω ποτέ παρά μόνο το κεφάλι μου στον τοίχο!

 

Σε αυτό που λες η απάντηση είναι ΤΣΟΥΚ!

 

Τα παιδιά φοιτούν στην αντίστοιχη τάξη ανάλογα με τη χρονιά γέννησης τους (όχι με το μήνα).

Όσα, λοιπόν, μέχρι τις 31/12/2011 κλείνουν τα 5 σβήνουν 5 κεράκια) πήγανε στο νηπαιγωγείο.

Όσα μέχρι τις 31/12/2011 κλείνουν τα 6 (σβήνουν 6 κεράκια) πήγαν στην Α Δημοτικού...

Όσα μέχρι 31/12/2011 θα σβήσουν 5 κεράκια, του χρόνου θα πάνε νήπια (φέτος πήγαν προνήπια)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν βαράω ποτέ παρά μόνο το κεφάλι μου στον τοίχο!

 

Σε αυτό που λες η απάντηση είναι ΤΣΟΥΚ!

 

Τα παιδιά φοιτούν στην αντίστοιχη τάξη ανάλογα με τη χρονιά γέννησης τους (όχι με το μήνα).

Όσα, λοιπόν, μέχρι τις 31/12/2011 κλείνουν τα 5 σβήνουν 5 κεράκια) πήγανε στο νηπαιγωγείο.

Όσα μέχρι τις 31/12/2011 κλείνουν τα 6 (σβήνουν 6 κεράκια) πήγαν στην Α Δημοτικού...

Όσα μέχρι 31/12/2011 θα σβήσουν 5 κεράκια, του χρόνου θα πάνε νήπια (φέτος πήγαν προνήπια)

 

Εντάξει, οκ, ναι, κατάλαβα! μάλιστα! :oops: απλά έλεγα βρε παιδί μου ότι για λίγες μέρες δεν τρέχει τίποτα και ότι μπορούσαν να επιλέξουν οι γονείς! ΤΣΟΥΚ;... ΤΣΟΥΚ! για να το λες σε πιστεύω, κάτι ξέρεις παραπάνω! :wink:

eNortjKzUjI0NDQ2slCyBlwwFVcCzQ,,48.pngeNortjKzUjI0NDQ2slSyBlwwFVoCzg,,98.png
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, οκ, ναι, κατάλαβα! μάλιστα! :oops: απλά έλεγα βρε παιδί μου ότι για λίγες μέρες δεν τρέχει τίποτα και ότι μπορούσαν να επιλέξουν οι γονείς! ΤΣΟΥΚ;... ΤΣΟΥΚ! για να το λες σε πιστεύω, κάτι ξέρεις παραπάνω! :wink:

 

Κοίτα, οι ηλικίες φοίτησης αναφέρονται στα Προεδρικά Διατάγματα που καθορίζουν τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού αντίστοιχα. Πρόκειται για τα ΠΔ 200 και 201

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, οι ηλικίες φοίτησης αναφέρονται στα Προεδρικά Διατάγματα που καθορίζουν τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού αντίστοιχα. Πρόκειται για τα ΠΔ 200 και 201

 

emmaki ευχαριστώ, νόμιζα λαθεμένα ότι ήταν πιο χαλαρά τα πράγματα!

eNortjKzUjI0NDQ2slCyBlwwFVcCzQ,,48.pngeNortjKzUjI0NDQ2slSyBlwwFVoCzg,,98.png
Link to comment
Share on other sites

emmaki δεν υπάρχει καποιο πλαίσιο που να περάσει καποιο παιδί από αξιολόγηση και να παει νωρίτερα στην πρώτη?

Οταν λεω αξιολόγηση εννοώ κυρίως ψυχολογική για την ωριμότητα του και όχι γνωσιακή, δηλαδή να μην είναι απαραίτητα χαρισματικό αλλά να είναι ώριμο αρκέτα και έτοιμο γνωσιακά για το Δημοτικό (αυτό θα αφορουσε παιδιά που είναι εντελώς οριακά στην ηλικία)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, οι ηλικίες φοίτησης αναφέρονται στα Προεδρικά Διατάγματα που καθορίζουν τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού αντίστοιχα. Πρόκειται για τα ΠΔ 200 και 201

 

 

το αντιθετο ομως μπορεις να το κανεις..ετσι δεν ειναι??..γαιτι αν ενα παιδι δεν ειναι ετοιμο μπορει να παει 2 φορες στο νηπιαγωγειο...το ξερω σιγουρα....οποτε γιατι δεν το αφηνουν να ΄΄πηδηξει΄΄ ταξη οταν ξερει παρα πολλα??...

αλλα τι ψαχνουμε...ελλαδα ειμαστε γιαυτο!!

Link to comment
Share on other sites

emmaki δεν υπάρχει καποιο πλαίσιο που να περάσει καποιο παιδί από αξιολόγηση και να παει νωρίτερα στην πρώτη?

Οταν λεω αξιολόγηση εννοώ κυρίως ψυχολογική για την ωριμότητα του και όχι γνωσιακή, δηλαδή να μην είναι απαραίτητα χαρισματικό αλλά να είναι ώριμο αρκέτα και έτοιμο γνωσιακά για το Δημοτικό (αυτό θα αφορουσε παιδιά που είναι εντελώς οριακά στην ηλικία)

 

Δεν υπάρχει πουθενά κάποια τέτια διάταξη....

 

Στα ΚΕΔΔΥ, όταν γίνεται το τεστ νοητικής ικανότητας μπορεί να δείξει και ανώτερο νοητικό επίπεδο (δεν το έχω δει ποτέ να συμβαίνει, αλλά δυνητικά είναι πιθανόν).... Επίσης, στα άτομα με ειδικές ανάγκες (που δεν είναι μόνο τα άτομα που έχουν κάποια αναπηρία, αλλά όλοι όσοι χρειάζονται διαφορετικές συνθήκες στο σχολείο) περιλαμβάνονται και αυτά με ανώτερο νοητικό επίεπεδο....

Παρ' όλ' αυτά δεν υπάρχει κάποις πρόβλεψη....Απλά τα βρίσκουμε.....

 

 

Δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω αν πρέπει ή δεν πρέπει να "πηδάνε" τάξη...Υπάρχουν πολλες έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδό (και κάποια θεωρητικά ελληνικά βιβλία) και για τις 2 απόψεις....

Link to comment
Share on other sites

το αντιθετο ομως μπορεις να το κανεις..ετσι δεν ειναι??..γαιτι αν ενα παιδι δεν ειναι ετοιμο μπορει να παει 2 φορες στο νηπιαγωγειο...το ξερω σιγουρα....οποτε γιατι δεν το αφηνουν να ΄΄πηδηξει΄΄ ταξη οταν ξερει παρα πολλα??...

αλλα τι ψαχνουμε...ελλαδα ειμαστε γιαυτο!!

 

Όταν ένα παιδί έχει κάποιο πρόβλημα που δεν του επιτρέπει να προαχθεί στην Α Δημοτικού ή δεν του επιτρέπει να συνεχίσει στη Β δημοτικού, τότε ναι επαναλαμβάνει την τάξη. Απαιτείται έκθεση του συμβούλου και αίτηση του γονέα (αν δεν υπάρχει γνωμάτευση ΚΕΔΔΥ).

Έτσι δίνεται η ευκαιρία στο παιδί να ωριμάσει περισσότερο, να κατακτήσει κάποιες δεξιότητες που θα του επιτρέψουν να ανταπεξέλθει στη μεγαλύτερη τάξη.

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τα ευφυή παιδιά, καθώς αυτά που επαναλαμβάνουν τάξη το κάνουν γιατί δεν θα μπορέσουν να προχωρήσουν, γιατί θα "καταδικαστούν" στην αποτυχία, γιατί δεν θα καταλαβαίνουν τι γίνεται γύρω τους... Τα ευφυή δεν καταδικάζονται σε αποτυχία.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο? Το αντίθετο γίνεται?Να καθυστερήσει ένα παιδί που είναι γεννημένο τέλος Δεκεμβρίου να πάει στο προνήπιο ένα χρόνο αργότερα?

Δεν εννοώ να φοιτήσει στο νηπιαγωγείο 3 χρονιές (προνήπιο και νήπιο 2 φορές) απλώς να καθυστερηθεί η εγγραφή του ένα χρόνο.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τα ευφυή παιδιά, καθώς αυτά που επαναλαμβάνουν τάξη το κάνουν γιατί δεν θα μπορέσουν να προχωρήσουν, γιατί θα "καταδικαστούν" στην αποτυχία, γιατί δεν θα καταλαβαίνουν τι γίνεται γύρω τους... Τα ευφυή δεν καταδικάζονται σε αποτυχία.....

Θα συμφωνήσω με το παραπάνω.

 

Εντωμεταξύ, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βιαζόμαστε να στείλουμε (πριν την ώρα του) ένα κάπως "προχωρημένο" παιδάκι στο Δημοτικό. Τι θα του προσφέρει αυτό?

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα -ούτως ή άλλως - είναι να το κλαίνε και οι ρέγκες... Οπότε...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο? Το αντίθετο γίνεται?Να καθυστερήσει ένα παιδί που είναι γεννημένο τέλος Δεκεμβρίου να πάει στο προνήπιο ένα χρόνο αργότερα?

Δεν εννοώ να φοιτήσει στο νηπιαγωγείο 3 χρονιές (προνήπιο και νήπιο 2 φορές) απλώς να καθυστερηθεί η εγγραφή του ένα χρόνο.

 

Τα προνήπια δεν είναι υποχρεωτικά. Άρα πολύ απλά μπορεί να μην γραφτεί το παιδί, και να γραφτεί την επόμενη χρονιά που θα είναι νήπιο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...