ζώπυρον

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.749
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

10 Neutral

Περισσότερα για την/τον ζώπυρον

  • Rank
    Δοκιμή

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. ζώπυρον

    Για να δούμε...

    Και οι υπάλληλοι της Βουλής, το χαβά τους... Όχι φιλενάδα, δεν θα το στείλω αρχείο το θέμα. Θα το αφήσω εδώ να υπάρχει, να βλέπουμε όλοι τι είχαν πει και τι δεν έκαναν. Επακριβώς. Γιατί πριν τις εκλογές, φταίγαμε οι "όλοι μαζί τα φάγαμε". Μετά τι τους έφταιξε και δεν πιάνουν πάλι τους πατριωτικούς στόχους τους? Ένα ένα τα μέτρα φωτιά στο κεφάλι τους κι εύχομαι την επόμενη φορά να μην είναι απλά (τουλάχιστον) 100.000 ο κόσμος αλλά να κλείσουμε τη χώρα, να κλείσουν τα πάντα, για μια εβδομάδα τουλάχιστον... να κάτσουμε κατάχαμα στους δρόμους και να απαιτήσουμε το αυτονόητο. Όσο για σήμερα, να μια "συμβατική" ματιά : http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=172877&catid=3
  2. Τζακ μου, έχω κάνει 2 μαγνητικές κι η εμπειρία μου ήταν κωμικοτραγική. Οπότε, θεώρησα σωστό να μη σου τις μεταφέρω. Σημασία τώρα έχει πως τελείωσες με την εξέταση κι αύριο θα έχεις τ' αποτελέσματα. Θα περιμένουμε νέα σου.

  3. Διαφημίσεις


  4. Πώς ξέρεις ποιός είναι ο καθένας, με πόσα άτομα μεγάλωσε ή πόσα παιδιά μεγαλώνει ή προσδοκά να μεγαλώσει? Μπορεί κάποιος να μην έχει 3-8 παιδιά αλλά π.χ. να έχει γονείς και πεθερικά (τέσσερις γέροντες) με συντάξεις εξαθλίωσης και ν' αναγκάζεται να τους συντηρεί, να τους αγοράζει τα φάρμακα και να τους πληρώνει τις εξετάσεις, αφού η Υγεία έχει ουσιαστικά καταρρεύσει κ.λ.π. κ.λ.π. κ.λ.π. Και θα μπορούσα να προχωρήσω σε πολλά άλλα παραδείγματα. Δεν υποστηρίζω ότι δεν είναι τραγικό αυτό που γίνεται με τους πολύτεκνους αλλά να ήταν το μόνο... Δεν είναι κακό ν' ανοίγει η συζήτηση. Σχετικά είναι όλα μεταξύ τους. Εξάλλου, αν παραμέναμε αυστηρά στη θεματολογία, θα λέγαμε ένα "κρίμα" "πω πω τι πάθατε" κι η κουβεντούλα θα είχε κλείσει εκεί. Το δε άρθρο που ανάρτησες - παρ' ότι είμαι θρησκευόμενη - το βρίσκω τουλάχιστον γραφικό. Και σιγά την τιμωρία που θα τους επιβληθεί - ποιός σου είπε ότι αυτοί πάνε σε εκκλησίες (επειδή το γουστάρουν κι όχι για ψηφοθηρικούς λόγους) κι ότι εξομολογούνται/κοινωνάνε? Και - θεολογικά να το πιάσουμε όμως - ποιός εξουσιοδοτείται να τους στερήσει το δικαίωμα στα μυστήρια της ΧΟ Εκκλησίας? Ο συγγραφέας, εσύ κι εγώ? Ας σοβαρευτούμε λίγο. Ωραίο το παράδειγμά σου rkt μου αλλά ελλειπές, πολύ. Δεν κοιτούσε ο καθένας την πάρτη του ούτε είχαν βγει όλοι για φαγητό. Εκατομμύρια Ελλήνων ήταν εκτός νυμφώνος. Θα μου πεις ψήφιζαν όμως. Ναι αλλά δεν είναι ούτε τόσο ξεκάθαρο ούτε τόσο απλό. Να μην το αναλύσω ξανά, έχω γίνει γραφική πια τόσες φορές που τα έχω πει. Σε καμία περίπτωση, δεν πιστεύω ότι είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι, στον ίδιο βαθμό ή για τον ίδιο λόγο. Αυτά που λένε οι πολιτικάντηδες είναι ιδιοτελείς κομματικοί βερμπαλισμοί και χειραγώγησης συνέχεια. Και τέλος πάντων, ακόμα κι αν θα πρέπει να μοιραστούμε το λογαριασμό, αυτό θα πρέπει να γίνει ακριβοδίκαια. Ο καθένας για ότι έφαγε κι όχι έτσι : http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B7%20%CE%BE%CF%85%CE%BD%CE%B7&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.real.gr%2FDefaultArthro.aspx%3Fpage%3Darthro%26id%3D174854%26catID%3D3&ei=eXJnUK--PJSK4gSU3YHgDQ&usg=AFQjCNEOtA-LzyLdPs1k7Uiw46dqUN0b-g Όχι τίποτα άλλο, θά 'ρθει π.χ. και το 2020 της πολυαναμενόμενης ανάκαμψης και το ταμείον θα είναι μείον πάλι και θα πουν και τότε... μαζί τα φάγαμε... πάλι... αφού οι Έλληνες δεν πλήρωναν τα χαράτσια τους... πάλι... Οπότε, τι να κάνουμε κι εμείς οι τίμιοι πολιτικοί, αφού το πόπολο είναι αδιάφορο ή και διεφθαρμένο... Είχαμε καλές προθέσεις αλλά... Να 'ταν και 100.000 στην πορεία, καλά θα είμασταν... Νομίζω πως δυστυχώς ήταν οι μισοί απ' όσοι λες. Δεν ξέρω Τόνια. Για μένα το ερώτημα που θέτεις είναι και το πιο σοβαρό. Γιατί οι Έλληνες δεν αντιδρούν, δεν ξεσηκώνονται? Δεν είμαι σίγουρη ότι υπάρχει μία κι απλή απάντηση. υ.γ. Ο μισθός εποχιακού (δεν παίρνει ανάσα) υπαλλήλου 4ωρης απασχόλησης σε μεγάλο πολυκατάστημα είναι 250 ευρώ μικτά.
  5. ζώπυρον

    Για να δούμε...

    Καλώς τους... ΣΟΚ από σενάρια για πραξικόπημα από στρατιωτικούς επί Γ. Παπανδρέου
  6. Καταρχήν, το βρίσκω θαυμάσιο που το παιδί - με οποιαδήποτε αφορμή - δείχνει τέτοια επιθυμία και θέληση να μάθει μια ξένη γλώσσα!! Στη χρηστικότητα δεν θα σταθώ. Είναι και υποκειμενικό θέμα και ίσως ν' αλλάζουν και τα δεδομένα κατά καιρούς. Σημασία έχει το ότι το γουστάρει! Ντάλια, στην απόφασή σου θα πρότεινα να σκεφτείς την πορεία του παιδιού μέχρι και το τέλος του δημοτικού. Είναι Δευτεράκι (ότι σημαίνει αυτό), του χρόνου στο σχολείο υποχρεωτικά θα ξεκινήσει Αγγλικά και στην Πέμπτη Γαλλικά ή Γερμανικά. Διαφορετικές γλώσσες, διαφορετικά σχεδόν όλα. Προσπάθησε να φανταστείς τις αντοχές και τις δυνατότητές του. Μήπως μια καλή, πρώτη λύση θα ήταν μια χαλαρή οπτικοακουστική μέθοδος? Ή πολλά Πορτογαλικά τραγούδια? Ξέρεις πόσοι έμαθαν (συμπαθητικά) Αγγλικά έτσι? Κι αν είναι και του αρέσει ακόμα, τότε ξεκινάτε κανονικά. (Πιστεύεις ότι ο κύριος λόγος είναι το ποδόσφαιρο?)
  7. ζώπυρον

    ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΘΕΤΟΥ

    Συμφωνώ κι επαυξάνω, σε όλα. Όσο για την επιλογή επιθέτου ή τα πολλά επίθετα... δεν μ' απασχόλησε το θέμα (παρά μόνο ως πείραγμα την ώρα που μας ρώτησε ο παπάς όταν έφτιαχνε τα χαρτιά). Αφ' ενός, μου φαίνεται αστείο και κουραστικό ένα παιδί να έχει ονόματα σιδηρόδρομο (το ένα πίσω από το άλλο), αφ' ετέρου πιστεύω πως το παιδί μου δεν "ανήκει" πουθενά, δεν ήθελα να το ταυτίσω με κανέναν ή να το συνδέσω με την οποιαδήποτε οικογενειακή ιστορία ή πρόσωπο... οπότε, επειδή έπρεπε να πάρει κάποιο επίθετο - ευχαρίστως και παραδσιακά παραχώρησα την τιμή στο σύζυγο (ο οποίος κατά τη γνώμη μου έχει και πολύ εύηχο επίθετο). Αυτά.
  8. ζώπυρον

    Δευτεράκια '12-'13

    Κι εμείς ξεκινήσαμε πολύ καλά, άριστα θα έλεγα! Ο μικρός φαίνεται (πιο) ήρεμος / συνειδητοποιημένος / ώριμος... μεγαλώνουν τ' αντράκια μας! Όπως είπα, ευτυχώς έχουμε την περσινή καλή δασκάλα η οποία γενικά δεν βάζει πάρα πολλά στο σπίτι (κάνει αρκετή δουλειά στη τάξη) - συνήθως, καθημερινά ανάγνωση / αντιγραφή / ορθογραφία (κι από ανθολόγιο) και μέρα παρά μέρα - ασκήσεις γραμματικής και μαθηματικών στο τετράδιο, φυλλάδια γλώσσας και μαθηματικών. Τετραδοβιβλία Μουσικής και Μελέτης μένουν στο σχολείο. Ειδικότητες σε σας έχουν έρθει όλες? Στην ενημέρωση που μας έκανε η δασκάλα - εκτός από το ότι μας είπε πως δεν θ' ακολουθήσει πιστότατα την πορεία των βιβλίων (τα οποία κρίνει ως ψιλοχάλια)(και συμφωνώ) αλλά φυσικά η κύρια ύλη θα βγει (όπως και πέρσι), μας τόνισε πως θα δώσει έμφαση στο γραπτό λόγο (έκθεση), στις νοερές μαθηματικές πράξεις (και με το μυαλό, όχι μόνο με μολύβι και χαρτί) και θα βάζει και διαγωνίσματα (και να μη μας αγχώσει αυτό!). Ζήτησε να είμαστε κάπως χαλαροί με τα παιδιά (και σταθεροί) αλλά τόσο στη γλώσσα όσο και στα μαθηματικά να κάνουμε και λίγη δουλίτσα σπίτι οι γονείς, π.χ. λίγες παραπάνω ασκήσεις, επαναληψούλες, κ.λ.π. Κατά περίπτωση βέβαια κι ανάλογα το παιδί. Ντάλια, το έχω ξαναπεί. Δεν θεωρώ την β' δημοτικού επανάληψη της α' δημοτικού. Ότι εμπεδώνονται οι περσινές γνώσεις, ναι. Αλλά πάνε και πολύ παραπέρα. Αλλά ας μην αρχίσω την γκρίνια για το εκπαιδευτικό σύστημα... Κατά τ' άλλα, φαίνεται πως περνάμε την πρώτη ίωση της σεζόν. Δηλαδή, εγώ είμαι άρρωστη και μάλλον κόλλησα και τον μικρό. Ελπίζω να μη κρεβατωθεί και να την βγάλει στο πόδι!! Τώρα, δεν θέλω να σε βουρλίσω αλλά για δες εδώ http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BA% CF%8C%20%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%20 201&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fusers.sch.gr%2Fv mentzios%2Fdiat201.htm&ei=a39jUK7BLezT4QT6yIDIAg&usg=AFQjCNE3tNrups11jUfydZ2W YmzCJJz0yQΟι "...συναντήσεις με τους γονείς κατά τάξη ή σχολείο γίνονται σε χρόνο που επιτρέπει τη μεγαλύτερη συμμετοχή των γονέων σ' αυτές και εκτός ωρών διδασκαλίας, σύμφωνα με την παράγραφο 8 του άρθρου 13 του Ν. 1566/85." Άντε να βγάλεις άκρη θα μου πεις... Κοίτα Χάρλοου, οι ερωτήσεις σου έχουν αυτονόητες απαντήσεις. Η γυναίκα (απ' όσα περιγράφεις) είναι... για να σε στείλει στο κρατητήριο. ΑΛΛΑ 1) Έχετε κάνει την καθιερωμένη ενημέρωση γονέων της τάξης για να σας μιλήσει περί ύλης και γενικά? 2) Πάρε βαλεριάνα (ή ότι) κι ακολούθησε καταρχήν τη νόμιμη οδό : - Της μιλάς. Βλέπεις τι σου λέει. Αν είναι απαράδεκτη η αιτιολόγησή της, καταπίνεις τη νιοστή βαλεριάνα και της λες μελιστάλακτα "θα σας πρότεινα να το δείτε λιγάκι αλλοιώς"... κι αποχωρείς ήρεμα και με νόημα. - Ενημερώνεις τον Σύλλογο Γονέων. - Ενημερώνεις τον Διευθυντή του Σχολείου. - Κάνεις καταγγελία στην πρωτοβάθμια. Ελπίζω να χρειαστεί να κάνεις ένα ή και κανένα από τα παραπάνω βήματα και το πρόβλημα να λυθεί άμεσα κι οριστικά (σε κάθε περίπτωση, μη φορτίζεις το παιδί). Αν όχι... γύρνα το στο στριφτό - θα μας έρθει πιο φθηνά από το να σου φέρνουμε πακέτα.
  9. Θα περιμένω νέα σου! Μη φοβάσαι - το αδένωμα είναι αδένωμα, τίποτα λιγότερο αλλά και τίποτα περισσότερο!! Ξέρω αρκετούς ανθρώπους που έχουν βγάλει αδενώματα κατά καιρούς σε διάφορα μέρη του σώματος και... όλα καλά. Καλή επιτυχία με την εξέταση, όλα θα πάνε κατ' ευχήν!! (πίστεψέ το)
  10. Τζακ μου, είχα μέρες να μπω εδώ και δεν είχα πάρει χαμπάρι... Για το ενδοκρινολογικό θέμα (κι ίσως όχι μόνο), για δες εδώ (νομίζω γίνεται μια όμορφη κι ενδιαφέρουσα συζήτηση) : http://www.parentscafe.gr/showthread.php?t=2178 Μεθαύριο είναι η μαγνητική σου? Συμφωνώ...
  11. Ναι, Αθήνα είμαι newbie G. Λακάνε στο δρόμο προς την εκκλησία οι έφηβοι και βρίσκουν καταφύγιο στις καφετέριες, ε? Ααααχ, τα νειάτα... τι ωραία που ήταν! Η θρησκευτική παιδεία είναι αρμοδιότητα της οικογένειας. Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα όμως να ενισχύεται/διευρύνεται κι από το σχολείο. Αν είναι κατάλληλος ο δάσκαλος? Δεν μπορούμε να το ξέρουμε με σιγουριά (όπως π.χ. και για το μάθημα της Ιστορίας, άλλο αγκάθι αυτό!), όμως υποθέτουμε πως ναι είναι (αφού έχει τοποθετηθεί εκεί γι' αυτή τη δουλειά). Στην περίπτωση που δεν είναι - τον καταγγέλουμε. Δεν σου ζήτησα ν' απολογηθείς και δεν με αφορά η όποια κουλτούρα σου σε προσωπικό επίπεδο. Όμως, εσύ έφερες παραδείγματα από τη δουλειά σου νωρίτερα (σχετικά με το θέμα μας εδώ), μίλησες για τον εαυτό σου και πάνω σ' αυτά σε ρώτησα - μιας κι όπως φαντάζομαι έχουμε ανοιχτό διάλογο κι άρα ο ένας μπορεί να σχολιάσει, με ευπρέπεια, τα λεγόμενα του άλλου. Στην ουσία τώρα (που ρώτησες αρκετές φορές) : ΠΔ 200/1998 - ΦΕΚ 161/1998 (ένα τυχαίο λινκ) http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CF%80%20%CE%B4%20200%20%2F98&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CCQQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.doe.gr%2Fnomoi%2Fpd200a.pdf&ei=d-dYUM7fNqT-4QScyIDgDQ&usg=AFQjCNEsfvDFVZRru9yLtmRNM0GaGLa0WA Απομονώνω : "Σχολική ζωή - Πολιτισμός α. Μέρος της σχολικής ζωής αποτελούν οι αναφερόμενες στην προηγούμενη παράγραφο διδακτικές επισκέψεις και έξοδοι. καθώς και κάθε είδους εκδηλώσεις και δραστηριότητες που συμβάλλουν στην επίτευξη των σκοπών του νηπιαγωγείου και του αναλυτικού προγράμματος και φέρνουν το παιδί σε επαφή και επικοινωνία με τη σύγχρονη πραγματικότητα και με έργα πολιτισμικής αξίας. β. Στη πλαίσια της σχολικής ζωής και του πολιτισμού πραγματοποιούνται επισκέψεις και εκδηλώσεις στο χώρο του νηπιαγωγείου κλιμακίων ή μεμονωμένων καλλιτεχνών μουσικής, θεάτρου, χορού, εικαστικών τεχνών και άλλων ειδικών. γ. Η συμμετοχή των νηπίων στις εκδηλώσεις για τις εθνικές ή άλλες εορτές και στην καθημερινή ομαδική προσευχή, καθώς και η οργάνωση εκθέσεων με έργα των παιδιών, αποτελούν επίσης μέρος της σχολικής ζωής και του πολιτισμού. Τα νήπια που ανήκουν σε άλλο δόγμα ή άλλο θρήσκευμα δεν συμμετέχουν στην πρωινή προσευχή και στις εκδηλώσεις θρησκευτικού περιεχομένου, εφόσον οι γονείς τους το ζητήσουν με γραπτή δήλωση. Συμμετέχουν όμως στον εορτασμό των εθνικών επετείων και στις άλλες εκδηλώσεις του νηπιαγωγείου. " Ρωτώ λοιπόν : Υπάρχει κάτι άλλο εκτός απ' αυτό που αναφέρεται παραπάνω στο ΠΔ? Ε, πες τα κορίτσι μου! Συνοπτικά και με χιούμορ αποτύπωσες την αλήθεια του μέσου μαθητή (και της αφεντιάς μου, επίσης), φυσικά όχι όλων. Καλό μας ξημέρωμα!
  12. Έχουν θιχτεί τόσοι παράμετροι που είναι αδύνατον ν' απαντήσει κάποιος μ' ένα (μικρό) μήνυμα. Άσε που πολλά απ' αυτά που γράφτηκαν είναι αδύνατον να συζητηθούν διαδικτυακά - λόγω έλλειψης χώρου, χρόνου και πραγματικών γνώσεων φυσικά, όλων των εμπλεκομένων. Ας πάμε στα πρακτικά (αν και τα έχουμε ξαναπεί) : Γνωρίζετε πως ξεκινάει το Σύνταγμα της Ελλάδας και που ορκίζονται οι βουλευτές? (το "πρόβλημα" - για όσους έχετε "πρόβλημα" - ξεκινάει από κει) Το έχετε διαβάσει το ΣτΕ? Αν διαφωνείτε σε ότι λέει γιατί δεν απαιτείτε συνταγματική αναθεώρηση (μέσω της ψήφου σας)? Γιατί δεν προτείνετε δημοψήφισμα για ένα τόσο ευαίσθητο και πολύπλοκο θέμα (προσευχή, εκκλησιασμός, μάθημα θρησκευτικών, φορολόγηση εκκλησιαστικής περιουσίας, κ.λ.π.). Για να δούμε και πόσοι είναι ΧΟ τελικά... και πόσοι συνδέουν τη πίστη τους με τη δημόσια λειτουργία. Φυσικά, σε πιστεύω. Αλλά ειλικρινά, απορώ. Στο Δημοτικό που φοιτεί ο γιος μου (και σε άλλα φίλων) κανείς δεν εξαναγκάζεται. Ίσα ίσα αυτοί που δεν εκκλησιάζονται, κοιμούνται και 1-2 ώρες παραπάνω. Μια χαρά δηλάδή (γι' αυτούς). Επίσης, όποιος (μαθητής/εκπαιδευτικός) δεν θέλει να μετέχει στη πρωινή προσευχή - ή έρχεται μετά απ' αυτή ή αν είναι εκεί, κάθεται άπρακτος στη γραμμή του και περιμένει να τελειώσει. Κανείς δεν στοχοποιείται. Εδώ δεν γινόταν στα δικά μου χρόνια, θα γίνεται τώρα? Και τέλος πάντων, η εικόνα που έχω εγώ είναι ότι η Ελλάδα δεν είναι μια χώρα, τύπου Χομεινί (δεν το λέω για σένα newbie G, γενικά μιλάω). Γιατί αυτή η εντύπωση μου δόθηκε από κάποια μηνύματα. Εμμάκι, έχω δυο ερωτήσεις (αν θες μου απαντάς) : 1) Ποιό ΠΔ περιγράφει την οργάνωση&λειτουργία των Νηπιαγωγείων? Το Νο 200/1998? Και το Νο 201 των Δημοτικών? 2) Μπορείς να μας δώσεις κάποιες περισσότερες πληροφορίες για το πως ερμηνεύεις τις γιορτές της Ορθοδοξίας στα παιδιά, καθ' ότι δεν είσαι ΧΟ? Τους μιλάς π.χ. για τα Φώτα, την Ανάσταση, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και πως? Κι επειδή είπες πως δεν είσαι άθεη - δίνεις κάποιες ερμηνείες στα παραπάνω, υπό το πρίσμα της όποιας άλλης θρησκευτικής σου κουλτούρας? Θα μ' ενδιέφεραν και οι αντίστοιχες απαντήσεις των εκπαιδευτικών (τουλάχιστον) του Δημοτικού. Αγγελίνα, μην περιμένεις από τους ανθρώπους αυτούς (απ' όσους το κάνουν βέβαια και ξέρουμε πολλούς από την πραγματική μας ζωή) να παραδεχτούν ότι εντάσσουν με αυτοσχεδιασμούς τα Μυστήρια/θρησκεία στο εκάστοτε lifestyle τους -με ότι αυτό συνεπάγεται... κι η γη γυρίζει κι η γυρίζει... Τελειώνοντας, να καταθέσω (καθαρά στατιστικά, από την πραγματική ζωή) ότι οι μισοί μου φίλοι είναι άθεοι (εντελώς όμως) και στις άπειρες συζητήσεις που έχουμε κάνει ανά τα χρόνια ούτε νοιώθουν πως απειλούνται απ' όσα συζητάμε εδώ ούτε και καταπιέζονται. Για να μην πω ότι - αν τύχει - στέλνουν και τα παιδιά τους εκκλησία, μιας και δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Τέλος πάντων, λίγη σημασία δίνουν στο θέμα, μιας κι άλλα (κοινωνικοπολιτικά) τους βασανίζουν (γενικότερη παιδεία, υγεία, εργασία, εγκληματικότητα, ναρκωτικά, κ.λ.π.)΄. Και βέβαια για μένα, το σημαντικότερο ερώτημα αυτής της συζήτησης (που έθεσε το φεγγαρόπαιδο πολλά μηνύματα πίσω) είναι αν πρέπει τα παιδιά μας να έχουν επαφή με κάποιου είδους πνευματικότητα (μη κολλήσουμε στα θρησκεύματα) και κατά πόσο αυτό θα τους φανεί χρήσιμο στη μετέπειτα ζωή τους.
  13. Συμφωνώ. Μην μπερδεύουμε την ανεξιθρησκεία με την επικρατούσα θρησκεία. Και - ειδικά στις μέρες μας - ταμπέλες δεν μπαίνουν. Οι άνθρωποι παντρεύονται με πολιτικό γάμο, κάνουν ονοματοδοσία κι όχι βάφτιση, απέχουν από την προσευχή και το μάθημα των θρησκευτικών, κάνουν πολιτικές κηδείες, κ.λ.π. Στο σχολείο μας αρκετά παιδάκια απέχουν από την προσευχή και τον εκκλησιασμό, σε καμία περίπτωση δεν έχουν στοχοποιηθεί. Είναι κανονικά και ισότιμα μέρη της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας. Εντάξει, κάποιοι κάφροι πάντα υπάρχουν αλλά είναι τόσο λίγοι/ανίσχυροι που δεν κάνουν τη διαφορά. Συμφωνώ. Φοβερά λόγια, ας τα σκεφτούμε καλά όλοι οι γονείς... moon child, από τις ωραιότερες τοποθετήσεις που γενικά έχω διαβάσει/ακούσει πάνω στο θέμα που συζητάμε εδώ. Πολύ φιλοσοφική αλλά ταυτόχρονα σφαιρική και ρεαλιστική (συνδεδεμένη με τη ζωή, την ανατροφή και την σχέση γονιού-παιδιού) η άποψή σου. Συνέχισε να γράφεις, μ' αρέσει να σε διαβάζω, παρ' ότι υποτίθεται ότι είμαι πιο "κλασσική" Χ.Ο. από σένα. (δεν ξέρω καν αν είσαι δηλαδή)(καταλαβαίνεις πως το λέω, ε?)(μην παρεξηγηθούμε βραδιάτικα)
  14. ζώπυρον

    Δευτεράκια '12-'13

    Καλησπέρα δευτερομανούλες! Εχθές είχαμε τον Αγιασμό και ομιλίες από την Διευθύντρια και τον Σύλλογο γονέων. Τίποτα άλλο. Σήμερα πήραν βιβλία, συζήτησαν, έκαναν μια μικρή επανάληψη. Εργασία για το σπίτι - να γράψουν δυο λόγια σε μια ερώτηση. Όλη αυτή την εβδομάδα θα σχολάνε 1.15, λόγω έλλειψης ειδικοτήτων. Έχουν ευτυχώς την ίδια πολύ καλή δασκάλα με πέρσι! Συμμαθητές ίδιοι με πέρσι, συν πλην 2, συνολικά 25 παιδιά. Η αίθουσα τους καλή, γενικά κτιριακά δεν υστερούμε. Κάποια άλλα θεματάκια υπάρχουν με το σχολείο, θα τα πούμε εν καιρώ. Ο μικρός φαίνεται ήρεμος και θετικός, ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Καλή μας χρονιά!! (ντύναμε τα βιβλία σήμερα και γράφαμε τις ετικέτες και μου φαινόταν απίστευτο ότι έφθασε Β' Δημοτικού...)
  15. Κι εγώ το ίδιο! Αλλά ποιά υπερπροστασία βρε κορίτσια μου? Αυτό λέγεται προστασία του νηπίου! Μπορεί ένα 5χρονο να φροντίσει τον εαυτό του μέσα σε μια ομάδα παιδιών/ενηλίκων και να προστατευτεί από οποιονδήποτε κίνδυνο? Και στο κάτω κάτω της γραφής, ποιός είναι ο εκπαιδευτικός σκοπός του εγχειρήματος? Το κάστρο όπως λέει και η κοπέλα μπορεί να το δουν τα παιδιά και με μονοήμερη. Φιοριτούρες άλλες δεν χρειάζονται. Όχι mmdad, δεν θα τον άφηνα το γιο μου, σε καμία περίπτωση (πλην αυτής βέβαια που θα συνοδευόταν από μένα ή τον πατέρα του). Κάθε πράγμα στο καιρό του (και βήμα βήμα). Έχουν μπροστά τους χρόνια τα παιδιά μας για τέτοια, ουυυυυ! Τώρα είναι και περιττό και παρακινδυνευμένο.
  16. ζώπυρον

    Περί ευθύνης...

    Εντάξει, θα ρωτήσει και κάποια από τα φιλαράκια του... αλλά είναι σοκαρισμένοι τώρα οι άνθρωποι. Ξέρεις με τι αίσθηση ευθύνης και με πόσα σκληρά μεροκάματα π.χ. φτιάχτηκαν αυτά τα σπιτάκια : http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=161515&catid=6 Κι εμείς οι υπόλοιποι "μαζί τα φάγαμε", κάτι τέτοια καλύβια έχουμε για να παραθερίζουμε και να ρίχνουμε τις απλωτές μας.