Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

πως μπορεί ένα παιδί να πάει στην Α'Δημοτικού νωρίτερα απ'ότι ορίζει ο νόμος?


Recommended Posts

καλημέρα στο φόρουμ!

 

'Εχω μια απορία που δημιουργήθηκε από τις πληροφορίες που έχω για ένα παιδάκι στο ευρύτερο περιβάλλον μου.

Το παιδάκι είναι γεννημένο τον Ιανουάριο του 2006. Πάει δηλαδή τώρα στο προνήπιο, αλλά σύμφωνα με το παρόν σύστημα "χάνει" χρονιά και θα πάει στην πρώτη τάξη το 2013.

Το παιδάκι αυτό όμως γράφει και διαβάζει ήδη, μάλιστα με ορθογραφία, μπορεί να κάνει πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών και μαθαίνει με τη μαμά του Αγγλικά. Όλα αυτά με δική του επιθυμία και χωρίς την πίεση κανενός.

Μάλιστα λατρεύει τα βιβλία!

Πώς μπορεί αυτό το παιδάκι, και μέσω ποιών μηχανισμών να αξιολογηθεί για το αν πρέπει να "πηδήξει" τουλάχιστον την τάξη του νηπίου, για να μην πω και καμιά ακόμα?

Τί είδους προβλήματα μπορεί να έχει αν πάει σχολείο κανονικά και ακολουθήσει τους ρυθμούς των άλλων.

Να προσθέσω ότι το παιδάκι είναι και σωματικά ανεπτυγμένο, δεν θα έχει δηλαδή πρόβλημα να νιώσει μικρότερος από τους συμμαθητές του λόγω διαφοράς σωματικής ανάπτυξης. Και φυσικά αν συζητήσεις μαζί του φαίνεται μεγαλύτερος απο την ηλικία του. Ε! Βέβαια με τόσο διάβασμα!!

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 88
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

καλημέρα στο φόρουμ!

 

'Εχω μια απορία που δημιουργήθηκε από τις πληροφορίες που έχω για ένα παιδάκι στο ευρύτερο περιβάλλον μου.

Το παιδάκι είναι γεννημένο τον Ιανουάριο του 2006. Πάει δηλαδή τώρα στο προνήπιο, αλλά σύμφωνα με το παρόν σύστημα "χάνει" χρονιά και θα πάει στην πρώτη τάξη το 2013.

Το παιδάκι αυτό όμως γράφει και διαβάζει ήδη, μάλιστα με ορθογραφία, μπορεί να κάνει πρόσθεση και αφαίρεση τριψήφιων αριθμών και μαθαίνει με τη μαμά του Αγγλικά. Όλα αυτά με δική του επιθυμία και χωρίς την πίεση κανενός.

Μάλιστα λατρεύει τα βιβλία!

Πώς μπορεί αυτό το παιδάκι, και μέσω ποιών μηχανισμών να αξιολογηθεί για το αν πρέπει να "πηδήξει" τουλάχιστον την τάξη του νηπίου, για να μην πω και καμιά ακόμα?

Τί είδους προβλήματα μπορεί να έχει αν πάει σχολείο κανονικά και ακολουθήσει τους ρυθμούς των άλλων.

Να προσθέσω ότι το παιδάκι είναι και σωματικά ανεπτυγμένο, δεν θα έχει δηλαδή πρόβλημα να νιώσει μικρότερος από τους συμμαθητές του λόγω διαφοράς σωματικής ανάπτυξης. Και φυσικά αν συζητήσεις μαζί του φαίνεται μεγαλύτερος απο την ηλικία του. Ε! Βέβαια με τόσο διάβασμα!!

Ευχαριστώ πολύ!

 

 

να καθυστερησει να παει το εχω ακουσει και μπορει να συμβει υπο προυποθεσεις.

να παει νωριτερα ομως...δεν ξερω αν γινεται..

 

το παιδακι ειναι ακριβως 5 ετων δηλαδη τωρα και κανει αφαιρεσεις 3ψηφιων αριθμων και μαλιστα χωρις καμια πιεση? και ορθογραφια? ακραιο ακουγεται...

Link to comment
Share on other sites

νηπιαγωγειο θα παει το σεπτεμβριο του '11 και συμφωνα με αυτο που ορίζει το υπουργειο παιδείας, θα πρεπει να παει α' δημοτικού, το 2012 (οχι το 2013). θα ξεκινησει σεπτεμβριο του '12 το δημοτικο, θα εχει κλεισει τα 6 το γεναρη του '12 και θα είναι σχεδον 7 χρονων και δυστυχως θα εχει παιδιά στο τμήμα του που θα εχουν γεννηθει το δεκεμβριο του '06.

δεν υπάρχει πλεον ο ορος "χανει" ή "κερδίζει". τα παιδιά πανε σχολειο, συμφωνα με το ετος που γεννήθηκαν και οχι με τον μήνα (οπως παλαιότερα).

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

νηπιαγωγειο θα παει το σεπτεμβριο του '11 και συμφωνα με αυτο που ορίζει το υπουργειο παιδείας, θα πρεπει να παει α' δημοτικού, το 2012 (οχι το 2013). θα ξεκινησει σεπτεμβριο του '12 το δημοτικο, θα εχει κλεισει τα 6 το γεναρη του '12 και θα είναι σχεδον 7 χρονων και δυστυχως θα εχει παιδιά στο τμήμα του που θα εχουν γεννηθει το δεκεμβριο του '06.

δεν υπάρχει πλεον ο ορος "χανει" ή "κερδίζει". τα παιδιά πανε σχολειο, συμφωνα με το ετος που γεννήθηκαν και οχι με τον μήνα (οπως παλαιότερα).

 

 

Έχεις δίκιο για τις χρονολογίες, απλά εννοούσα ότι θα πάει στην πρώτη τον μεθεπόμενο Σεπτέμβρη. Και με το "χάνει" "κερδίζει", εννοούσα απλά ότι σε μία τάξη μπορεί να έχει παιδιά που έχουν μεταξύ τους διαφορά ένα χρόνο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

δε νομιζω πως γινεται κατι. ετσι οριζεται απο το υπουργειο παιδείας.

ετσι βεβαια γινοταν και παλαιότερα... υπηρχαν παιδιά γεννημενα απριλη και παιδιά γεννημενα μαιο, που ηταν παλι στην ιδια ταξη! το μονο που εγινε ηταν να μεταφερθει το οριο. αντι απο 1η μαίου μεχρι 30 απριλίου, εγινε 1 γενάρη μεχρι 31 δεκέμβρη. το ιδιο και το αυτο!

 

age.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη και δεν αναφέρεται σε κανένα νόμο κάτι για να "πηδήξει" χρονιά κάποιο παιδί.

Βέβαια, στο νόμο ειδικής αγωγής, αναφέρεται ότι στα άτομα με ειδικές ανάγκες τα οπόια εντάσσονται στην ειδική αγωγή ανήκουν και τα χαρισματικά άτομα. Αυτό αφήνει ένα παραθυράκι ίσως, ότι αν το τρέξουν πολύ οι γονείς, και αν το παιδί αποδειχτεί στο WISE (τεστ που μετρά νοητικό δυναμικό για παιδιά μέχρι 6 ετών) ότι όντως είναι νοητικά πιο πάνω από τα παιδιά της ηλικίας του, ίσως γίνει κάτι....

Πάντως, δεν έχω συνατήσει περίπτωση παιδιού που "πήδηξε" τάξη.

Προσωπικά έχω και αμφιβολίες για το πώς θα προσαρμοστεί. Γιατί μια τάξη δεν είναι μόνο αν ξέρει την απαιτούμενη ύλη και αν είναι σωματικά ανεπτυγμένο.... Η συναισθηματική ανπα΄πτυξη είναι πολύ σημαντική και από χρόνο σε χρόνο τα παιδιά είναι πολύ διαφορετικά....

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη και δεν αναφέρεται σε κανένα νόμο κάτι για να "πηδήξει" χρονιά κάποιο παιδί.

Βέβαια, στο νόμο ειδικής αγωγής, αναφέρεται ότι στα άτομα με ειδικές ανάγκες τα οπόια εντάσσονται στην ειδική αγωγή ανήκουν και τα χαρισματικά άτομα. Αυτό αφήνει ένα παραθυράκι ίσως, ότι αν το τρέξουν πολύ οι γονείς, και αν το παιδί αποδειχτεί στο WISE (τεστ που μετρά νοητικό δυναμικό για παιδιά μέχρι 6 ετών) ότι όντως είναι νοητικά πιο πάνω από τα παιδιά της ηλικίας του, ίσως γίνει κάτι....

Πάντως, δεν έχω συνατήσει περίπτωση παιδιού που "πήδηξε" τάξη.

Προσωπικά έχω και αμφιβολίες για το πώς θα προσαρμοστεί. Γιατί μια τάξη δεν είναι μόνο αν ξέρει την απαιτούμενη ύλη και αν είναι σωματικά ανεπτυγμένο.... Η συναισθηματική ανπα΄πτυξη είναι πολύ σημαντική και από χρόνο σε χρόνο τα παιδιά είναι πολύ διαφορετικά....

 

Οι γονείς του είναι καθηγητές. Αν τους πω γι'αυτό το test θα ξέρουν που θα βρουν περισσότερες πληροφορίες? Αλλιώς μήπως μπορείς να μου δώσεις μία κατεύθυνση για το πού θα το βρουν και θα το κάνουν? Το παιδάκι μένει επαρχία.

Τώρα για την τελευταία σου παράγραφο, έχεις δίκιο, αλλά ούτως ή άλλως δεν θα υπάρχουν και κάποιες επιπτώσεις στο παιδί (από ψυχολογικής πλευράς) αν πάει στο σχολείο και έχει τόσο ουσιαστικές διαφορές με τους συμμαθητές του?

Link to comment
Share on other sites

hellooooo στην ελλαδα ζουμε ..δεν υπαρχει κατι τετοιο!!!!!!!!στην αγγλια και στην αμερικη το ξερω οτι υπαρχει διοτι ως φοιτητρια επισκεφτηκα τετοιες ταξεις........

Να τονισω αν οντως εχει ανωτερι iq θα υποφερει πολυ το καημενουλι....δεν θα μπορει να συνυπαρξει με τα παιδια της ηλικιας του.το εχω συναντησει και εγω και το ειχαμε συζητησει μεσα στο φορουμ ..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τί να πω, θα είναι πολύ κρίμα να μην υπάρχει κάποια ρύθμιση για τέτοια παιδιά.

Αφού το αντίστροφο υπάρχει....δεν είναι λογικό?

 

Tο ότι ξέρει τόσα πράγματα που δεν είναι της ηλικίας του δεν σημαίνει ότι το παιδί θα συνεχίσει έτσι...ξέρω και εγώ αντίστοιχη περίπτωση;)

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Οι γονείς του είναι καθηγητές. Αν τους πω γι'αυτό το test θα ξέρουν που θα βρουν περισσότερες πληροφορίες? Αλλιώς μήπως μπορείς να μου δώσεις μία κατεύθυνση για το πού θα το βρουν και θα το κάνουν? Το παιδάκι μένει επαρχία.

Τώρα για την τελευταία σου παράγραφο, έχεις δίκιο, αλλά ούτως ή άλλως δεν θα υπάρχουν και κάποιες επιπτώσεις στο παιδί (από ψυχολογικής πλευράς) αν πάει στο σχολείο και έχει τόσο ουσιαστικές διαφορές με τους συμμαθητές του?

 

Θα απεθυνθο'ύν σε ένα ΚΕΔΔΥή σε ένα ιατροπαιδαγωγικό κέντρο, θα γίνει η απαραίτητη αξιολογηση και μ'έσα σε αυτή είναι και το τεστ.

 

Τώρα θυμήθηκα ότι πριν κάποια χρόνια είχε έρθει στο ΚΕΔΔΥ που είμαι (ακόμα δεν είχα πάει εγώ) ένα παιδί με παρόμοιο αίτημα για αξιολόγηση (χαρισματικό παιδί). Έγινε η αξιολόγηση και το παιδί είχε βρεθεί φυσιολογικότατο. Απλά ήταν πιο δουλεμένο από τα υπόλοιπα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν εξίσου δουλεμένο σε όλους τους τομείς και χωρίς να σημαίνει ότι ήταν για να "πηδήξει" τάξη. Το συγκεκριμένο στο νήπιο διάβαζε και έγραφε, αλλά δεν είχε γνω΄σεις στα μαθηματικά και δεν είχε την απαιτούμενη συναισθηματική ανάπτυξη (δηλαδή δεν είχε αυτογνωσία, δεν ακολουθούσε κανόνες, δεν είχε ξεφύγει από το εγωκεντρισμό της νηπιακής ηλικίας κλπ).

Τελικά το παιδί πήγε κανονικά σύμφωνα με την ηλικία του στο σχολέιο και σήμερα είναι μια χαρά παιδάκι και τελειώνει το δημοτικό. Ούτε πίσω έμεινε, ούτε τα παράτησε, γιατί υπήρχαν άλλα πράγματα να μάθει και νέες εμπειρίες να βιώσει.

 

Δεν λέω ότι είναι ίδια περίπτωση. Άλλωστε κάθε παιδί είναι διαφορετικό. Είναι όμως ΜΙΑ περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

hellooooo στην ελλαδα ζουμε ..δεν υπαρχει κατι τετοιο!!!!!!!!στην αγγλια και στην αμερικη το ξερω οτι υπαρχει διοτι ως φοιτητρια επισκεφτηκα τετοιες ταξεις........

Να τονισω αν οντως εχει ανωτερι iq θα υποφερει πολυ το καημενουλι....δεν θα μπορει να συνυπαρξει με τα παιδια της ηλικιας του.το εχω συναντησει και εγω και το ειχαμε συζητησει μεσα στο φορουμ ..

 

Εντάξει το να υποφέρει ίσως είναι υπερβολικό, αλλά σίγουρα δεν του δίνεται και το έναυσμα για να μάθει να προσπαθεί.Συχνά παιδιά που στο σχολείο "το είχανε" και δεν διάβαζαν πολύ, δεν παρουσιάζουν μεγαλώνοντας διαφοροποίηση στις επιτυχίες τους (για το σχολικό τομέα μιλάω πάντα έτσι?) από μετριότερους μαθητές.

Ένα αρχικό πλεονέκτημα δηλαδή δεν καλλιεργείται, έτσι ώστε να αποτελέσει ένα ατού του παιδιού, αλλά το αγνοούμε:?

Link to comment
Share on other sites

Θα απεθυνθο'ύν σε ένα ΚΕΔΔΥή σε ένα ιατροπαιδαγωγικό κέντρο, θα γίνει η απαραίτητη αξιολογηση και μ'έσα σε αυτή είναι και το τεστ.

 

Τώρα θυμήθηκα ότι πριν κάποια χρόνια είχε έρθει στο ΚΕΔΔΥ που είμαι (ακόμα δεν είχα πάει εγώ) ένα παιδί με παρόμοιο αίτημα για αξιολόγηση (χαρισματικό παιδί). Έγινε η αξιολόγηση και το παιδί είχε βρεθεί φυσιολογικότατο. Απλά ήταν πιο δουλεμένο από τα υπόλοιπα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν εξίσου δουλεμένο σε όλους τους τομείς και χωρίς να σημαίνει ότι ήταν για να "πηδήξει" τάξη. Το συγκεκριμένο στο νήπιο διάβαζε και έγραφε, αλλά δεν είχε γνω΄σεις στα μαθηματικά και δεν είχε την απαιτούμενη συναισθηματική ανάπτυξη (δηλαδή δεν είχε αυτογνωσία, δεν ακολουθούσε κανόνες, δεν είχε ξεφύγει από το εγωκεντρισμό της νηπιακής ηλικίας κλπ).

Τελικά το παιδί πήγε κανονικά σύμφωνα με την ηλικία του στο σχολέιο και σήμερα είναι μια χαρά παιδάκι και τελειώνει το δημοτικό. Ούτε πίσω έμεινε, ούτε τα παράτησε, γιατί υπήρχαν άλλα πράγματα να μάθει και νέες εμπειρίες να βιώσει.

 

Δεν λέω ότι είναι ίδια περίπτωση. Άλλωστε κάθε παιδί είναι διαφορετικό. Είναι όμως ΜΙΑ περίπτωση.

 

Σ'ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα θυμήθηκα ότι πριν κάποια χρόνια είχε έρθει στο ΚΕΔΔΥ που είμαι (ακόμα δεν είχα πάει εγώ) ένα παιδί με παρόμοιο αίτημα για αξιολόγηση (χαρισματικό παιδί). Έγινε η αξιολόγηση και το παιδί είχε βρεθεί φυσιολογικότατο. Απλά ήταν πιο δουλεμένο από τα υπόλοιπα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ήταν εξίσου δουλεμένο σε όλους τους τομείς και χωρίς να σημαίνει ότι ήταν για να "πηδήξει" τάξη. Το συγκεκριμένο στο νήπιο διάβαζε και έγραφε, αλλά δεν είχε γνω΄σεις στα μαθηματικά και δεν είχε την απαιτούμενη συναισθηματική ανάπτυξη (δηλαδή δεν είχε αυτογνωσία, δεν ακολουθούσε κανόνες, δεν είχε ξεφύγει από το εγωκεντρισμό της νηπιακής ηλικίας κλπ).

 

To παιδάκι που ανέφερε είναι παρόμοια περίπτωση;)

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν υπήρχε τέτοιο παραθυράκι στην Ελλάδα, τότε αρκετοι γονείς θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά να το αξιοποιήσουν. Το συγκεκριμένο παιδάκι μπορεί όντως να είναι διάνοια, παράλληλα όμως υπάρχουν και χίλια άλλα που είναι απλά εξελιγμένα, αλλά στα μάτια των γονιών τους μοναδικά ιδιοφυή.

Αφού ξέρει ήδη όλα αυτά και δεν υπάρχει η δυνατότητα να "πηδηξει ταξη", γιατί δεν εστιάζουν οι γονείς από το χαρισματικό αυτο συγκεκριμένο παιδάκι, σε άλλα πράγματα που δεν θα μάθει στο σχολείο; Αθλήματα, σκάκι, μουσική, κινέζικα; Έτσι θα αφήσουν να πάει στο σχολείο στην ώρα του, και να κοινωνικοποιηθεί, να παίξει.

Link to comment
Share on other sites

Αν υπήρχε τέτοιο παραθυράκι στην Ελλάδα, τότε αρκετοι γονείς θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά να το αξιοποιήσουν. Το συγκεκριμένο παιδάκι μπορεί όντως να είναι διάνοια, παράλληλα όμως υπάρχουν και χίλια άλλα που είναι απλά εξελιγμένα, αλλά στα μάτια των γονιών τους μοναδικά ιδιοφυή.

Αφού ξέρει ήδη όλα αυτά και δεν υπάρχει η δυνατότητα να "πηδηξει ταξη", γιατί δεν εστιάζουν οι γονείς από το χαρισματικό αυτο συγκεκριμένο παιδάκι, σε άλλα πράγματα που δεν θα μάθει στο σχολείο; Αθλήματα, σκάκι, μουσική, κινέζικα; Έτσι θα αφήσουν να πάει στο σχολείο στην ώρα του, και να κοινωνικοποιηθεί, να παίξει.

 

Κοίτα, όντως μπορεί να είναι παραθυράκι.

Πάντως, όπως είπα, για να πηδήξει ένα παιδί μια τάξη δεν αρκεί να γνωρίζει κάποιο από τα αντικέιμενα που διδάσκονται. Πρέπει να γνωρίζει συνολικά την ύλη ΚΑΙ να είναι και ψυχοσυναισθηματικά έτοιμο.

Αν π.χ. ένα προνήπιο γράφει, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί και να διαβάζει, να κάνει μαθηματικά, να μπορεί να κάτσει στον ποπό του πάνω από 10 λεπτά, να ακολουθήσει το "αυστηρό" πρόγραμμα του δημοτικού με τις συγκεκριμένες ώρες μαθήματος και διαλλέιματος, να μην μπορεί να κάνει μια συζήτηση κλπ. Αυτό το παιδί μπορεί να έχει ανεπτυγμένες νοητικές ικανότητες όσον αφορά τη γραφή ή να έχει δουλευτεί πολύ αναφορικά με τη γραφή από το σπίτι του με αποτέλεσμα να παράγει γραπτό λόγο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το συγκεκριμένο παιδί είναι έτοιμο για να φοιτήσει στην πρώτη δημοτικού.....

Στα ΚΕΔΔΥ εξετάζουμε ένα φάσμα ικανοτήτων/δυνατοτήτων για να πούμε αν ένα παιδί είναι ή όχι έτοιμο για να προχωρήσει στο σχολέιο, είτε πρόκειται για χαρισματικά παιδιά είτε πρόκειται για παιδιά με ΄νοητικά ή άλλα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύτηκαν (επεξεργάστηκε)
Κοίτα, όντως μπορεί να είναι παραθυράκι.

Πάντως, όπως είπα, για να πηδήξει ένα παιδί μια τάξη δεν αρκεί να γνωρίζει κάποιο από τα αντικέιμενα που διδάσκονται. Πρέπει να γνωρίζει συνολικά την ύλη ΚΑΙ να είναι και ψυχοσυναισθηματικά έτοιμο.

Αν π.χ. ένα προνήπιο γράφει, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί και να διαβάζει, να κάνει μαθηματικά, να μπορεί να κάτσει στον ποπό του πάνω από 10 λεπτά, να ακολουθήσει το "αυστηρό" πρόγραμμα του δημοτικού με τις συγκεκριμένες ώρες μαθήματος και διαλλέιματος, να μην μπορεί να κάνει μια συζήτηση κλπ. Αυτό το παιδί μπορεί να έχει ανεπτυγμένες νοητικές ικανότητες όσον αφορά τη γραφή ή να έχει δουλευτεί πολύ αναφορικά με τη γραφή από το σπίτι του με αποτέλεσμα να παράγει γραπτό λόγο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το συγκεκριμένο παιδί είναι έτοιμο για να φοιτήσει στην πρώτη δημοτικού.....

Στα ΚΕΔΔΥ εξετάζουμε ένα φάσμα ικανοτήτων/δυνατοτήτων για να πούμε αν ένα παιδί είναι ή όχι έτοιμο για να προχωρήσει στο σχολέιο, είτε πρόκειται για χαρισματικά παιδιά είτε πρόκειται για παιδιά με ΄νοητικά ή άλλα προβλήματα.

 

Νιώθω πως δεν είναι σωστό να συζητήσω παραπάνω για το τί ξέρει να κάνει το παιδάκι.. νιώθω λίγο σαν να το "κουτσομπολεύω"!!!:PΉθελα μόνο να μάθω τί δυνατότητες υπάρχουν για να μεταφέρω στοιχεία στους γονείς του. Οι οποίοι παρεπιπτόντως είναι πολύ cool με το θέμα!

Πάντως δεν έχει ικανότητα μόνο σε έναν τομέα και νομίζω και συναισθηματικά ότι είναι ώριμος. Περισσότερα δεν είμαι ειδικός για να κρίνω, αλλά έχω κι εγώ παιδιά και δεν μου είναι ξένες οι δεξιότητες της κάθε ηλικίας.

 

Melaya ασχολείται και με άλλα πράγματα και με αθλητισμό και ναι και με το σκάκι!

Επεξεργάστηκαν by EviQ
φραστική διόρθωση
Link to comment
Share on other sites

Νιώθω πως δεν είναι σωστό να συζητήσω παραπάνω για το τί ξέρει να κάνει το παιδάκι.. νιώθω λίγο σαν να το "κουτσομπολεύω"!!!:PΉθελα μόνο να μάθω τί δυνατότητες υπάρχουν για να μεταφέρω στοιχεία στους γονείς του. Οι οποίοι παρεπιπτόντως είναι πολύ cool με το θέμα!

Πάντως δεν έχει ικανότητα μόνο σε έναν τομέα και νομίζω και συναισθηματικά ότι είναι ώριμος. Περισσότερα δεν είμαι ειδικός για να κρίνω, αλλά έχω κι εγώ παιδιά και δεν μου είναι ξένες οι δεξιότητες της κάθε ηλικίας.

 

Melaya ασχολείται και με άλλα πράγματα και με αθλητισμό και ναι και με το σκάκι!

 

Εννοείται πως δεν θα πεις παραπάνω για το παιδάκι!

Εγώ αυτα τα λέω γενικά! Δεν μπορώ να αναφερθώ σε συγκεκριμένο παιδί που δεν έχει περάσει από αξιολόγηση.

Είναι ένα γενικό παράδειγμα, που μπορεί να ταιριάζει στο συγκεκριμένο απιδί, μπορεί και όχι. (και δεν ζητάω να μου πεις αν ταιριάζει ή όχι)....

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν χρειάζεται να είναι διάνεια/χαρισματικό για να είναι έτοιμο στα 5.5 του να πάει Δημοτικό (και δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο παιδί μιλάω γενικά). Δηλαδή αυτό που γενήθηκε στις 31 Δεκεμβρίου μπορεί να είναι έτοιμο ενω αυτό που γεννήθηκε στις 1 Γενάρη δεν είναι? Και όμως αυτό λέει ο κανόνας που ισχύει. Και ενώ δίνεται η δυνατότητα σε αυτό που δεν είναι έτοιμο να πάει αργότερα δεν δίνεται η δυνατότητα σε αυτό που είναι έτοιμο να πάει νωρίτερα. Και καταλήγει να πάει στο Δημοτικό και να βαριέται. Πιστεύω ότι αυτό είναι άδικο και σε βάρος των παιδιών γιατί πραγματικά δεν θα έχουν ενδιαφέρον και κίνητρο στο σχολείο.Ο κανόνας είναι ισοπεδωτικός και το ότι δεν μπορούν να βρεθούν οι μηχανισμοί για να επιτραπεί αυτό δείχνει ακόμη μια αδυναμία του όλου συστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. Βρε Jannie εσυ θεωρείς φυσιολογικό να " πηδάνε" τάξεις; Δεν είναι καπις ύλη που φυσιολογικά πρέπει να βγει; Όσο αναφορά αυτό που λες για τέλος του χρόνου έχεις δίκιο αλλά όπως και να γίνει πάντα θα υπάρχουν ηλικιακές διάφορες στα σχολεία.Τωρα για τους μηχανισμούς τι να πω, υπάρχει καπις χώρα με σωστούς μηχανισμούς όπου να μπορούν τα παιδιά να πηδουν τάξεις; Εκτός αν λέτε να προσπεραστει το Νηπιαγωγειο που κατέ με είναι απαραίτητο

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

DALIA βέβαια και υπάρχουν χώρες όπου γίνεται κάτι τέτοιο, μπορούν τα παιδιά είτε να πηδάνε ολόκληρη την τάξη είτε σε κάποιο μάθημα που είναι πολύ καλά (π.χ. μαθηματικά) να παρακολουθούν σε πιο προχωρημένη τάξη, και για τα υπόλοιπα μαθήματα να επιστρέφουν στη δική τους τάξη. Είναι κάτι που γίνεται χρόνια και υπάρχουν και κάποια λίγα παιδιά που στα 20 τους έχουν και διδακτορικά, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται.

 

Συμφωνώ με τη jannis ότι πρόκειται για αδυναμία του συστήματος, δεν νομίζω μόνο στην Ελλάδα να κόπτονται για τη συναισθηματική και γενικότερη ωριμότητα του παιδιού και να μην το αφήνουν να προχωρήσει και στον υπόλοιπο κόσμο να τα πετάνε στα λιοντάρια.

 

να πω και κάτι άλλο; μου κάνει εντύπωση που καμία σχεδόν δεν είπε "μπράβο στο παιδάκι, ψάξτε το μήπως τα καταφέρει να προχωρήσει αφού είναι τόσο έξυπνο", αλλά τα περισσότερα σχόλια ήταν του στυλ "ε, εντάξει, αυτά τα παιδιά νομίζουν οι γονείς ότι είναι έξυπνα/ μπορεί να είναι μπροστά τώρα αλλά μετά να μείνουν πίσω κλπ". μήπως τελικά παίζει ρόλο και η νοοτροπία μας σε όλο αυτό το θέμα; ;)

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

ανοιξατε υπεροχο θεμα το οποιο με αφορα αμεσα. σε ιδια κατασταση ειμαι και εγω με την κορη μου. γεννημενη το 02/2006 οποτε αντιστοιχης ηλικιας με το εν λογω παιδακι και αντιστοιχου θεματος!!!! η κορη μου ειναι ενα πανεξυπνο παιδι το οποιο ειναι πολυ πιο μπροστα απο την ηλικια της και διανοητικα αλλα και σωματικα. εχω κανει διαφορες συζητησεις για το αν γινεται να ξεκινησει νωριτερα σχολειο αλλα δεν εχω καταληξει πουθενα....θα εχω προβλημα γιατι οπου και να παμε δεν παρουσιαζει ενδιαφερον παρακολουθησης καθως αυτη τα ξερει ηδη. ακομη και στο χορο ειχα προβλημα οπου το καταλαβε η δασκαλα της και προτεινε την αλλαγη τμηματος. ειναι πανυψηλη και δεν εχει θεμα σωματοτυπου. δυστυχως ζουμε στην ελλαδα και τα χαρισματικα (αν μπορει να λεχθει αυτο) παιδια χανονται...

παει προνηπιο και γραφει αριστα ,διαβαζει , κανει πραξεις και ξερει λιγα αγγλικα. ευτυχως εχει καταπληκτικη νηπιαγωγο η οποια παρολο που τα αλλα παιδια δεν μπορουν να παρακολουθησουν αυτα που καταλαβαινει η κορη μου, της δινει ιδιαιτερη σημασια και δεν την σταματαει . νομιζω θα γινει δυστυχισμενη στη ζωη της και ανησυχω. μην γελατε...εχω αγχωθει δεν ξερω τι πρεπει να κανουμε...

έχω δύο δωράκια

UDcLp3.png euQwp3.png

Link to comment
Share on other sites

να πω και κάτι άλλο; μου κάνει εντύπωση που καμία σχεδόν δεν είπε "μπράβο στο παιδάκι, ψάξτε το μήπως τα καταφέρει να προχωρήσει αφού είναι τόσο έξυπνο", αλλά τα περισσότερα σχόλια ήταν του στυλ "ε, εντάξει, αυτά τα παιδιά νομίζουν οι γονείς ότι είναι έξυπνα/ μπορεί να είναι μπροστά τώρα αλλά μετά να μείνουν πίσω κλπ". μήπως τελικά παίζει ρόλο και η νοοτροπία μας σε όλο αυτό το θέμα; ;)

Aπλα εχουμε την ταση να υπερβαλουμε. Τα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα τα ειχε και η κορη μου και δεν μου περασε στιγμη απο το μυαλο να την πηδηξω ταξη :wink:. (παροτι οντως συμφωνα με τους εκπαιδευτικους της ειναι ενα παιδι πολυ πιο πανω απο την ηλικια του και εχει καταφερει παρα πολλα πραγματα).

Γενικα ομως αν κοιταξουμε γυρω μας ειναι αρκετα παιδακια που διαβαζουν απο νωρις ή κανουν διαφορα πραγματα που μας φαινονται περιεργα.

Ξερω ενα παιδακι που απο τα 2 του χρονια "διαβαζε" τους αριθμους των λεωφορειων, ηξερε τα δρομολογια τους, τα παντα. Στο σχολειο ειναι οπως ολα τα φυσιολογικα παιδια.

Προσωπικα τιποτα δεν μου κανει εντυπωση γιατι ο καθε γονιος ειναι υπερβολικος οσον αφορα τα παιδια του.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν χρειάζεται να είναι διάνεια/χαρισματικό για να είναι έτοιμο στα 5.5 του να πάει Δημοτικό (και δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένο παιδί μιλάω γενικά). Δηλαδή αυτό που γενήθηκε στις 31 Δεκεμβρίου μπορεί να είναι έτοιμο ενω αυτό που γεννήθηκε στις 1 Γενάρη δεν είναι? Και όμως αυτό λέει ο κανόνας που ισχύει. Και ενώ δίνεται η δυνατότητα σε αυτό που δεν είναι έτοιμο να πάει αργότερα δεν δίνεται η δυνατότητα σε αυτό που είναι έτοιμο να πάει νωρίτερα. Και καταλήγει να πάει στο Δημοτικό και να βαριέται. Πιστεύω ότι αυτό είναι άδικο και σε βάρος των παιδιών γιατί πραγματικά δεν θα έχουν ενδιαφέρον και κίνητρο στο σχολείο.Ο κανόνας είναι ισοπεδωτικός και το ότι δεν μπορούν να βρεθούν οι μηχανισμοί για να επιτραπεί αυτό δείχνει ακόμη μια αδυναμία του όλου συστήματος.

 

αυτο ακριβώς! συμφωνω 100%

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...