Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ούτε δημόσιο, ούτε ιδιωτικό(homeschooling)


Recommended Posts

Εδώ κορίτσια κι εγώ θα συμφωνήσω με αυτό. Είναι πολύ δύσκολο και ψυχοφθόρο να είσαι εκπαιδευτικός, εγώ πάντα το θαύμαζα.

Δεν ξέρω πως θα μπορούσα να ξεπεράσω τόσα "λειτουργικά εμπόδια" που περιλαμβάνουν όλα τα παραπάνω, παρέα με ατίθασα παιδιά, \ ανάποδους γονείς, μαθησιακά προβλήματα για τα οποία δεν υπάρχει μέριμνα και ένα σωρό άλλα.

Να βάλω μέσα και τα μπλεξίματα με το ποιος έκανε τι και πότε, ατυχήματα, απροσεξίες και σφάλματα τυχαία για τα οποία την ευθύνη έχουν οι ίδιοι - δεν το λες και λίγο πράγμα.

Εδώ δεν κάθομαι να κρατήσω φίλης παιδάκι που λέει ο λόγος γιατί μου είναι ευθύνη, γιατί άντε να τα καταφέρω κλπ. Πως να είχα 20? :shock:

Αρα δεν το κάνει ο καθένας.

 

Και μου έχει κάνει επίσης εντύπωση που ξέρω νηπιαγωγούς που μετά το σχόλασμα μένουν στο σχολείο κι εργάζονται να ετοιμάσουν την ύλη της επόμενης. Δεν ξέρω αν γίνεται παντού - όμως μου έκανε εντύπωση.

Και επίσης το γεγονός ότι όλα "στοχεύουν" σε πρόοδο και επαγρύπνηση των παιδιών! Δεν επαναπαύονται σε απλά παιχνίδια, αναγνώσεις ιστοριών και πλάθω κουλουράκια με πλαστελίνες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Αγαπητή μου diminna μην χαλιέσαι, καταλαβαίνω πως η απαξίωση προς το επάγγελμά σου δημόσια από το φόρουμ γεννά άλλα ερωτήματα... θεωρώ πως η διαχείριση πρέπει να επέμβει άμεσα.... όταν ένα μέλος γράψει σεντόνι πέφτουν κάρτες.. τα σεντόνια της κας Στυλιανάκη επιτρέπονται με "ύβρεις" και απαξίωση προς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού???

εάν αυτή είναι η δημόσια τοποθέτηση του φόρουμ ως προς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού πρέπει να πάρει θέση.. εάν είναι προσωπικές εκτιμήσεις της κα Στυλιανάκη θα πρέπει να εφαρμοστούν οι κανόνες λειτουργίας του φόρουμ, όπου δεν επιτρέπονται ειρωνείες / μη παραγωγικά σχόλια ...

Link to comment
Share on other sites

  elenip είπε:
Αγαπητή μου diminna μην χαλιέσαι, καταλαβαίνω πως η απαξίωση προς το επάγγελμά σου δημόσια από το φόρουμ γεννά άλλα ερωτήματα... θεωρώ πως η διαχείριση πρέπει να επέμβει άμεσα.... όταν ένα μέλος γράψει σεντόνι πέφτουν κάρτες.. τα σεντόνια της κας Στυλιανάκη επιτρέπονται με "ύβρεις" και απαξίωση προς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού???

εάν αυτή είναι η δημόσια τοποθέτηση του φόρουμ ως προς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού πρέπει να πάρει θέση.. εάν είναι προσωπικές εκτιμήσεις της κα Στυλιανάκη θα πρέπει να εφαρμοστούν οι κανόνες λειτουργίας του φόρουμ, όπου δεν επιτρέπονται ειρωνείες / μη παραγωγικά σχόλια ...

 

elenip με άφησες άφωνη. ρισκπέκτ - έχεις απόλυτο δίκιο!

Link to comment
Share on other sites

  xena είπε:
elenip με άφησες άφωνη. ρισκπέκτ - έχεις απόλυτο δίκιο!

 

xena, σε αυτό το φόρουμ θα πρέπει να ισχύουν τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά για όλους.... οι ίδιοι κανόνες για όλους.. εδώ δεν μιλάμε πια για το εάν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με ένα θέμα... τέθηκε θέμα απαξίωσης και ειρωνείας προς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού από το ίδιο το φόρουμ... ως παλαιό μέλος, απαιτώ να εφαρμοστούν οι ίδιοι κανόνες για όλους...

σε διαφορετική περίπτωση ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η αλήθεια είναι ότι το ποστ #948 ίσως είναι από τα πιο ασυνάρτητα και παράλογα κείμενα που έχω διαβάσει εδώ μέσα. Κι έχουν δει τα μάτια μου...

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Αν απαριθμήσω τους λόγους για τους οποίους έχω δεχθεί κάρτα...

θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

 

eleni, ειναι ιδιωτικό το φόρουμ, δεν είναι αντικειμενικό. Εχουμε συλλέξει όλα τα μέλη τόσα χρόνια τρομερό όγκο πληροφορίας και αυτός θεωρώ είναι ο λόγος που κρατιέται ζωντανό. Διαφορετικά ούτε 5 μέλη την ημέρα δεν θα έγραφαν.

Link to comment
Share on other sites

  malecon είπε:
Πού πήγε το handsoffgreekmom, οεο? :D:D:D

 

Μωρέ, γι'αυτό λέω ότι ο θηλασμός είναι λύση για όλα!!!:P

 

(για αυτούς που θα μας διαβάζουν στο μέλλον και θα αναρωτιούνται τι λέει η τρελλή: το τεράστιο μαύρο φόντο με το #handsoffgreekmom αντικαταστάθηκε από διαφήμιση ημερίδας μητρικού θηλασμού!)

Link to comment
Share on other sites

Ειπα να μην γραψω , αλλα δεν αντεξα. :lol:

 

Αυτο που παρατηρω σε αυτο το forum , αλλα και σε αλλα ειναι η προωθηση ακραιων φαινομενων και τασεων , στο ονομα της διαφορετικοτητας , απαξιωνοντας θεμελιωδεις θεσμους της κοινωνιας και υποτιμωντας επιστημονικους κλαδους.

Επισης κυριαχει επιλεκτικα η ελλιπης πληροφορηση η ωραιοποιηση καποιων φαινομενων δημιουργωντας παντα εντυπωσεις και αδιαφορωντας εντεχως για την πραγματικοτητα.

 

Οπως ειπε και η Αγγελινα προετοιμαζεται το εδαφος- η κοινη γνωμη απο την μια, και απο την αλλη εξυπηρετουνται διαφορα συμφεροντα που ακομα και το επισημο κρατος επωφελειται καποιες φορες απο αυτα τα κινηματα , διατηρωντας την σιωπη και την ανοχη του.

 

Υπαρχουν πολλα θεματα που θα μπορουσα να αναφερω. Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα εκτος του homeschooling ειναι η γεννα στο σπιτι.

Στην εξελιξη της ιατρικης χρωσταμε σημερα την μειωση της θνησιμοτητας γυναικων και νεογεννητων κατα τη διαρκεια του τοκετου . Και ομως απαξιωνουμε το ρολο των γιατρων και επιστρεφουμε στις Μαμες, 100 χρονια πισω .

 

Η προωθηση τετοιων θεματων μεσω internet, τουλαχιστον για τα δεδομενα της Ελλαδας εγκυμονει κινδυνους. Γιατι ολα τα ατομα που διαβαζουν ενα θεμα μεσα απο το internet η ενα forum γονεων δεν εχουν την ιδια ωριμοτητα να αξιολογησουν τα υπερ και τα κατα και καποια μαλιστα είναι πιο ευαλωτα, ειδικα σημερα που συντρεχει και ο οικονομικος παραγοντας. Γιαυτο θα πρεπει η διαχειριση να ειναι πιο αυστηρη σε τετοια θεματα .

 

Στα επιχειρηματα του homeschooling κυριαρχει η απαξιωση του κλαδου των εκπαιδευτικων της πρωτοβαθμιας εκπαδευσης. Και για το συκεκριμενο παραδειγμα η απαξιωση των εισαγγελεων, όπως διατυπωθηκε από το post της Κ. Στυλιανακη

 

Δικαιολογημενη η οργη των εκπαιδευτικων. Και λιγα γραφουν.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής έχουμε βγάλει off Υγεία, Παιδεία και Δικαιοσύνη.

Μην το μάθει ο Σόϊμπλε μόνο ότι δεν τους χρειαζόμαστε!

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  summer wine είπε:
Ειπα να μην γραψω , αλλα δεν αντεξα. :lol:

 

Αυτο που παρατηρω σε αυτο το forum , αλλα και σε αλλα ειναι η προωθηση ακραιων φαινομενων και τασεων , στο ονομα της διαφορετικοτητας , απαξιωνοντας θεμελιωδεις θεσμους της κοινωνιας και υποτιμωντας επιστημονικους κλαδους.

Επισης κυριαχει επιλεκτικα η ελλιπης πληροφορηση η ωραιοποιηση καποιων φαινομενων δημιουργωντας παντα εντυπωσεις και αδιαφορωντας εντεχως για την πραγματικοτητα.

.

 

 

Το έχουμε παρατηρήσει και άλλοι...:P

Αλλά είναι γενικότερο φαινόμενο...

Μιας που συζητάμε διάφορα, να αναφέρω και το vbac, βέγκαν μωρά κτλ.

Ίσως πρέπει να υπάρχει μια κατηγορία "εναλλακτικές προσεγγίσεις" ή κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

  summer wine είπε:

Δικαιολογημενη η οργη των εκπαιδευτικων. Και λιγα γραφουν.

 

Θα συμφωνήσω απολύτως. Δε θέλω να σκεφτώ σε τι βόρβορο θα είχα κατρακυλήσει και η ίδια, αν ήμουν εκπαιδευτικός, ύστερα από μια τέτοια ευθεία, κατάφωρα άδικη και εντελώς απρόκλητη επίθεση, από την διεύθυνση του φόρουμ στο οποίο συμμετέχω χρόνια.

 

Πέρα από το το κατέβασμα του banner, κάποια άλλη απάντηση πρόκειται να έχουμε; Ή θα το αφήσουμε να ξεθυμάνει, για να περάσει στο ντούκου;

 

Μαρία Στυλιανάκη;

Link to comment
Share on other sites

  Daenerys_T είπε:
Το έχουμε παρατηρήσει και άλλοι...:P

Αλλά είναι γενικότερο φαινόμενο...

Μιας που συζητάμε διάφορα, να αναφέρω και το vbac, βέγκαν μωρά κτλ.

Ίσως πρέπει να υπάρχει μια κατηγορία "εναλλακτικές προσεγγίσεις" ή κάτι τέτοιο.

 

O τιτλος που θα ταιριαζε περισσοτερο βεβαια ειναι "ο,τι του φανει του λωλοστεφανη"...Συμφωνω με ολα οσα ειπατε κοριτσια...η μανουλα δεν ξερει παντα καλυτερα. Γι'αυτο σε μια πολιτισμενη κοινοτητα ανθρωπων υπαρχει καταμερισμος της εργασιας και δεν κανουμε ολοι ολα. Δυστυχως φοβουμαι οτι καποιες τασεις παιδαγωγικης και ανατροφης παιδιων αλλα και οι νεες "μοδες" οπου το επικεντρο του συμπαντος ειναι η μανουλα-ξερολας, θα φερει τρελες δουλειες στους ψυχιατρους του μελλοντος...

Link to comment
Share on other sites

  Little Monkey είπε:
Βγαίνουμε λίγο εκτός θέματος, αλλά για να είμαστε σωστοί σε αυτά που λέμε...

 

 

Αγγλία - με αυξητική τάση παρότι τα παιδιά δεν έχουν πολύ διάβασμα στο σπίτι. Η ενισχυτική γίνεται κυρίως για να καλύψει τα κενά του σχολείου και για να προετοιμάσει τα παιδιά για τις εξετάσεις εισαγωγής στο γυμνάσιο. Μεγάλο ποσοστό ενισχυτικής διδασκαλίας, ειδικά στις μικρές τάξεις, γίνεται από εθελοντές στο χώρο του σχολείου. Για τις εξετάσεις στο τέλος του δημοτικού παίζουν πολύ τα ιδιαίτερα με το αζημείωτο (40+ ευρώ η ώρα είναι το going rate στο Λονδίνο αυτή τη στιγμή).

 

 

Αγγλία και Γερμανία. Το ποσοστό των μαθητών που πάνε σε ιδιωτικό σχολείο σε αυτές τις χώρες είναι σχεδόν το ίδιο με το δικό μας (τώρα για το αν και πόσο στερούνται οι γονείς για να πληρώσουν τα δίδακτρα, δεν ξέρω να σου πω). Μεγαλύτερο ποσοστό μαθητών σε ιδιωτικά σχολεία έχουν το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Ιρλανδία. Χαμηλότερο η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Κροατία, η Ρουμανία και η Ρωσία.

 

 

Στην Αγγλία θα ήταν έτσι αν δεν έβαζαν 30+ παιδιά σε κάθε τάξη και αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι-βοηθοί που σε μεγάλο ποσοστό δουλεύουν αμισθί ή με πολύ χαμηλό ωρομίσθιο και πολλοί δεν έχουν καν πτυχίο.

 

Υ.Γ. Κι εγώ συμφωνώ με την diminna.

 

Έχω μια εικόνα από την Αγγλία, από όσα γράφονται στο διαδίκτυο, έχοντας ζήσει ως ενήλικη εκεί πριν 15 χρόνια. Εσύ έχεις προσωπική άποψη από εκεί και ό,τι θυμάσαι από εδώ. Δεν έχεις εικόνα οικογένειας που δεν μπορεί να βάλει βενζίνη να παει στην εξοχή μια μονοήμερη και δεν κόβει το ιδιωτικό!

 

Επίσης, μη λογαριάζοντας την κρίση και πάλι την Αγγλία τη βάζουμε κάτω στην ιδιωτική εκπαίδευση.

 

Πρώτα από όλα, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, πιθανόν όχι στην Αγγλία, ως ιδιωτικά λογίζονται σχολεία που δεν χρηματοδοτούνται από τον προϋπολογισμό, αλλά μπορεί να είναι υπο την αιγίδα της εκκλησίας ή άλλων φορέων. Όμως δεν έχουν το κόστος των ιδιωτικών.

 

http://belgium.angloinfo.com/family/schooling-education/school-system/

 

Επιμένω, ότι σε καμία χώρα δεν βγάζει ο κάθε γονιός από την τσέπη του και από το χρόνο των παιδιών, για να ξανακάνουν, αυτά που θα έκαναν στο σχολειο. Δεν κάνουν σε όλη τη σχολική ζωή τους μαθήματα ξένης γλώσσας. Δεν πάνε όοοοολα τα παιδιά φροντιστήριο στις δικές τους πανελλήνιες, με τον τρόπο και την ένταση που το κάνουμε εδώ. Το σύστημα είναι διαφορετικό εκεί, με την έννοια ότι όντως, θέλουν αρκετοί γονείς να πάνε τα παιδιά τους στα ελίτ σχολεία, όχι όμως με τον τρόπο που ξοδεύεται χρήμα και χρόνος εδώ από όλους! Το έθιξες το ταξικό θέμα, αλλά απέξω απέξω.

 

Α, εμείς πάμε δημόσιο και αυτή τη στιγμή για 2 παιδιά, υπολογισαμε μια πεντακοσάρα το μήνα που μας κοστίζει ότι ουσιαστικά δεν δουλεύει αυτή τη στιγμή το σχολείο όπως προβλέπεται! Γιατί κάποιος προσέχει τα παιδιά εφόσον δεν λειτουργεί το ολοήμερο, βάλε αγγλικά, βάλε και κάτι άλλο που κάνουμε.

 

Έτυχε να δω από κοντά μια συνδικαλιστική ιστορία των εκπαιδευτικών και εντυπωσιάστηκα από το πόσο λίγοι στις ικανότητές τους ήταν αυτοί οι άνθρωποι, που εκλέχτηκαν από μορφωμένους ανθρώπους. Δεν ήταν σε θεση να καταλάβουν ποιος ήταν ο χώρος των μνημονίων και ποιος ήταν ο χώρος της πολιτικής αυτής της χώρας. Δεν είναι περίεργο πώς δεν ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους ουσιαστικά ή πώς τους απασχολούν συγκεκριμένα πράγματα και τα άλλα δεν τα βλέπουν. Βασικά δεν βλέπουν ως προτεραιότητα τη μείωση της παραπαιδείας. Την παραπαιδεία τη βλέπουν ως διέξοδο δική τους ή για τους μελλοντικούς μόνιμους, μέχρι να γίνουν μόνιμοι. Αυτοί είμαστε. Δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα. Και οι γονείς κάθονται και το κοιτάνε αυτό. !!!!!! Όταν πηγε να αλλάξει κάποια στιγμή, ήταν και προς το χειρότερο, με τις εξετάσεις της Β λυκείου. Αυτό εννοώ ευθύνη των εκπαιδευτικών. Όχι να λέει κάποιος ότι ατομικά σκίζεται και να κάθεται να παρακολουθεί την επόμενη χρονιά κάποιος που δεν κάνει για αυτή τη δουλειά, να χαλάει τη δουλειά που έγινε.

Link to comment
Share on other sites

  AMD080911 είπε:
O τιτλος που θα ταιριαζε περισσοτερο βεβαια ειναι "ο,τι του φανει του λωλοστεφανη"...Συμφωνω με ολα οσα ειπατε κοριτσια...η μανουλα δεν ξερει παντα καλυτερα. Γι'αυτο σε μια πολιτισμενη κοινοτητα ανθρωπων υπαρχει καταμερισμος της εργασιας και δεν κανουμε ολοι ολα. Δυστυχως φοβουμαι οτι καποιες τασεις παιδαγωγικης και ανατροφης παιδιων αλλα και οι νεες "μοδες" οπου το επικεντρο του συμπαντος ειναι η μανουλα-ξερολας, θα φερει τρελες δουλειες στους ψυχιατρους του μελλοντος...

 

Αυτές οι μανούλες υπήρχαν από πάντα, κρατάει γενιές και γενιές το είδος. Απλά τώρα βρήκαν περισσότερα εργαλεία, δικτύωση και ορολογία!!!!!

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  xena είπε:
elenip με άφησες άφωνη. ρισκπέκτ - έχεις απόλυτο δίκιο!

 

Συμφωνώ κ επαυξάνω !!!!!! όχι 2 μέτρα κ 2 σταθμά !!!!

Αλλά προς το παρόν τηρείται σιγή ιχθύος

3W24p3.png

Link to comment
Share on other sites

  Daenerys_T είπε:
Το έχουμε παρατηρήσει και άλλοι...:P

Αλλά είναι γενικότερο φαινόμενο...

Μιας που συζητάμε διάφορα, να αναφέρω και το vbac, βέγκαν μωρά κτλ.

Ίσως πρέπει να υπάρχει μια κατηγορία "εναλλακτικές προσεγγίσεις" ή κάτι τέτοιο.

 

Ο τίτλος "εναλλακτικές προσεγγίσεις" καλύπτει περιπτώσεις που ξεφεύγουν από την πεπατημένη της επιστήμης.

 

Κάποια όμως ζητήματα που αναφέρθηκαν, κάπως τσουβαλιαστά, όπως η γέννα στο σπίτι ή το vbac, δεν μπορούν να εμπίπτουν σε "εναλλακτικές προσεγγίσεις" όταν αποτελούν την επίσημη θέση του επιστημονικού φορέα.

 

Για παράδειγμα, για το vbac: http://ygeia.tanea.gr/default.asp?pid=8&articleID=21861&ct=85

"Ένα ακόμη σημαντικό θέμα Εμβρυομητρικής Ιατρικής που αναπτύσσεται στο συνέδριο είναι η προσπάθεια κολπικού τοκετού μετά από Καισαρική τομή (TOLAC), συνέχισε ο Επίκουρος Καθηγητής κ. Ν. Βραχνής. Η Καισαρική τομή δεν αποτελεί μονόδρομο σε επόμενες κυήσεις για όσες γυναίκες έχουν γεννήσει ήδη μια φορά με Καισαρική τομή. Υπό αυστηρές και συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει προσπάθεια κολπικού τοκετού σε περιπτώσεις προηγηθείσας Καισαρικής τομής. Η προσπάθεια αυτή θα πρέπει να γίνεται όμως οπωσδήποτε σε οργανωμένα Μαιευτικά κέντρα, με τη δυνατότητα άμεσης διενέργειας επείγουσας Καισαρικής τομής. Στις περιπτώσεις αυτές είναι σχετικά αυξημένη η πιθανότητα ρήξης της μήτρας και θα πρέπει τόσο οι επαγγελματίες υγείας όσο και η γυναίκα να είναι προετοιμασμένοι για το ενδεχόμενο αυτό.

Οι προϋποθέσεις για την προσπάθεια αυτή θα πρέπει να αξιολογούνται πολύ προσεκτικά από τον υπεύθυνο ιατρό και να παρέχεται επαρκής ενημέρωση στην έγκυο τόσο για τις πιθανότητες επιτυχίας, όσο και για τους κινδύνους και τις επιπλοκές. Η ΕΜΓΕ μάλιστα εξέδωσε πρόσφατα για πρώτη φορά στην Ελλάδα Κατευθυντήρια Οδηγία με θέμα «Κολπικός τοκετός μετά από Καισαρική τομή», στην οποία αναπτύσσονται ενδελεχώς όλα τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα για όλους τους Μαιευτήρες β Γυναικολόγους και επαγγελματίες υγείας. Με τον τρόπο αυτό παρέχεται επιστημονικά τεκμηριωμένη γνώση, προκειμένου να επιχειρείται με ασφάλεια στη χώρα μας ο κολπικός τοκετός μετά από Καισαρική τομή."

 

Όταν έχουν αποφανθεί οι πλέον αρμόδιοι επιστήμονες, και μάλιστα σε επίπεδο συλλογικού οργάνου, θα πρέπει να δεχόμαστε -κατά τη γνώμη μου- ως ορθή τη θέση τους.

Ακόμα και αν αυτή η θέση έρχεται σε αντίθεση με αυτά που "νομίζαμε"-"γνωρίζαμε" στην Ελλάδα. Γιατί συχνά στην Ελλάδα γνωρίζαμε την "κακή πρακτική".

 

Αυτό που αναγνωρίζω σε αυτό το φόρουμ είναι ότι ενίσχυσε το awareness για θέματα όπως ο θηλασμός, ο φυσιολογικός τοκετός, το vbac, η παραμονή του γονιού δίπλα στο παιδί κατά τις ιατρικές εξετάσεις κλπ. λπ.

Είναι θέματα για τα οποία η εφαρμοζόμενη στην Ελλάδα κακή πρακτική ήταν αντίθετη στις βασικές αρχές του οικείου επιστημονικού κλάδου, όπως εν τέλει παραδέχονται οι ίδιοι οι γιατροί.

 

Το homeschooling είναι εντελώς άλλη περίπτωση γιατί οι σχετικοί επιστημονικοί κλάδοι (εκπαιδευτικοί/ψυχολόγοι/κοινωνιολόγοι κλπ.) το απορρίπτουν.

Link to comment
Share on other sites

  AthinaP είπε:
Έχω μια εικόνα από την Αγγλία, από όσα γράφονται στο διαδίκτυο, έχοντας ζήσει ως ενήλικη εκεί πριν 15 χρόνια. Εσύ έχεις προσωπική άποψη από εκεί και ό,τι θυμάσαι από εδώ. Δεν έχεις εικόνα οικογένειας που δεν μπορεί να βάλει βενζίνη να παει στην εξοχή μια μονοήμερη και δεν κόβει το ιδιωτικό!

 

Επίσης, μη λογαριάζοντας την κρίση και πάλι την Αγγλία τη βάζουμε κάτω στην ιδιωτική εκπαίδευση.

 

Πρώτα από όλα, σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, πιθανόν όχι στην Αγγλία, ως ιδιωτικά λογίζονται σχολεία που δεν χρηματοδοτούνται από τον προϋπολογισμό, αλλά μπορεί να είναι υπο την αιγίδα της εκκλησίας ή άλλων φορέων. Όμως δεν έχουν το κόστος των ιδιωτικών.

 

http://belgium.angloinfo.com/family/schooling-education/school-system/

 

Επιμένω, ότι σε καμία χώρα δεν βγάζει ο κάθε γονιός από την τσέπη του και από το χρόνο των παιδιών, για να ξανακάνουν, αυτά που θα έκαναν στο σχολειο. Δεν κάνουν σε όλη τη σχολική ζωή τους μαθήματα ξένης γλώσσας. Δεν πάνε όοοοολα τα παιδιά φροντιστήριο στις δικές τους πανελλήνιες, με τον τρόπο και την ένταση που το κάνουμε εδώ. Το σύστημα είναι διαφορετικό εκεί, με την έννοια ότι όντως, θέλουν αρκετοί γονείς να πάνε τα παιδιά τους στα ελίτ σχολεία, όχι όμως με τον τρόπο που ξοδεύεται χρήμα και χρόνος εδώ από όλους! Το έθιξες το ταξικό θέμα, αλλά απέξω απέξω.

 

Α, εμείς πάμε δημόσιο και αυτή τη στιγμή για 2 παιδιά, υπολογισαμε μια πεντακοσάρα το μήνα που μας κοστίζει ότι ουσιαστικά δεν δουλεύει αυτή τη στιγμή το σχολείο όπως προβλέπεται! Γιατί κάποιος προσέχει τα παιδιά εφόσον δεν λειτουργεί το ολοήμερο, βάλε αγγλικά, βάλε και κάτι άλλο που κάνουμε.

 

Έτυχε να δω από κοντά μια συνδικαλιστική ιστορία των εκπαιδευτικών και εντυπωσιάστηκα από το πόσο λίγοι στις ικανότητές τους ήταν αυτοί οι άνθρωποι, που εκλέχτηκαν από μορφωμένους ανθρώπους. Δεν ήταν σε θεση να καταλάβουν ποιος ήταν ο χώρος των μνημονίων και ποιος ήταν ο χώρος της πολιτικής αυτής της χώρας. Δεν είναι περίεργο πώς δεν ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους ουσιαστικά ή πώς τους απασχολούν συγκεκριμένα πράγματα και τα άλλα δεν τα βλέπουν. Βασικά δεν βλέπουν ως προτεραιότητα τη μείωση της παραπαιδείας. Την παραπαιδεία τη βλέπουν ως διέξοδο δική τους ή για τους μελλοντικούς μόνιμους, μέχρι να γίνουν μόνιμοι. Αυτοί είμαστε. Δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα. Και οι γονείς κάθονται και το κοιτάνε αυτό. !!!!!! Όταν πηγε να αλλάξει κάποια στιγμή, ήταν και προς το χειρότερο, με τις εξετάσεις της Β λυκείου. Αυτό εννοώ ευθύνη των εκπαιδευτικών. Όχι να λέει κάποιος ότι ατομικά σκίζεται και να κάθεται να παρακολουθεί την επόμενη χρονιά κάποιος που δεν κάνει για αυτή τη δουλειά, να χαλάει τη δουλειά που έγινε.

 

Τώρα τι να σχολιάσω;;;;;;;;

Για όλα αυτά ευθύνεται ο δάσκαλος;;;;;;;;;;;

Μήπως μπέρδεψες τις βαθμίδες εκπαίδευσης;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Μήπως μπερδεύεις τους δασκάλους με τους καθηγητές;;;;;;;;;;;;;

Μήπως μπερδεύεις τους αργόμισθους συνδικαλιστές (που υπάρχουν σε όλους τους κλάδους) με την εκπαιδευτική κοινότητα;;;;;;;;;

Δίδαξε μας να κάνουμε τη δουλειά μας!!!!!

Αφού μας κρίνεις και μας βγάζεις αναποτελεσματικούς μάλλον ξέρεις καλύτερα!!!!!

 

Σειρά μου να σου πω να χαλαρώσεις!

 

Επίσης η κ.Στυλιανάκη (αν το λέω σωστά) πού χάθηκε;;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Άσε όλα τα υπόλοιπα. Διαφωνείς στο ότι υπάρχουν οικογένειες που στερούνται πάρα πολλά και έχουν ουσιαστικά απορρίψει το δημόσιο σχολείο; Δεν καταλαβαίνω γιατί δίνεις τόσο ιδανική άποψη εσύ για το δημόσιο σχολείο. Μπορεί να είναι θέμα περιοχής. Σε αρκετές περιοχές της Αττικής σήμερα, υπάρχουν σημαντικά κενά, με πρόβλεψη ίσως να καλυφθούν, σε λίγες μέρες. Αυτή η κατάσταση κάθε χρόνο, τα τελευταία 3 χρόνια που έτυχε να μπλέξουμε με το θέμα αυτό και με διαφορετική ένταση σε διάφορες περιοχές της Αθήνας. Φαντάζομαι για τιποτα ακριτικά νησιά.

 

Εικάζω, ότι είσαι σε σχολείο με καλό μάνατζμεντ, που το δηλώνουν κατά κόρον οι ειδικότητες, για αυτό και δεν βλέπεις το πρόβλημα. Και το καλό μάνατζμεντ όμως είναι θέμα τύχης!

 

Ο τρόπος που απορρίπτει κανείς το δημόσιο σχολειο μας πειράζει επομένως. Αν θα είναι ιδιωτικό ή homeschooling .

 

Δεν πήγα να συμφωνήσω με τον τρόπο της Στυλιανάκη και κακώς τσουβαλιάζεις τώρα.

 

Η ένστασή μου ήταν, και το έγραψα, συμφωνώντας με την emmaki, ότι εφόσον γίνονται κινήσεις στην κατεύθυνση του να προβληματιστούμε, ας μη μουρμουράμε απλώς όπως γίνεται σε διάφορα θέματα σε αυτό εδώ το φόρουμ, αλλά ας δούμε και κάτι πιο συγκεκριμένο, που να αφορά πολλά παιδιά. Γιατί το homeschooling, εξ ορισμού αφορά μια μειοψηφία που έχει την πολυτέλεια να μην εργάζεται ΚΑΙ παράλληλα να αναλάβει τη δέσμευση αυτή.

Link to comment
Share on other sites

  Aimee είπε:

Όταν έχουν αποφανθεί οι πλέον αρμόδιοι επιστήμονες, και μάλιστα σε επίπεδο συλλογικού οργάνου, θα πρέπει να δεχόμαστε -κατά τη γνώμη μου- ως ορθή τη θέση τους.

Ακόμα και αν αυτή η θέση έρχεται σε αντίθεση με αυτά που "νομίζαμε"-"γνωρίζαμε" στην Ελλάδα. Γιατί συχνά στην Ελλάδα γνωρίζαμε την "κακή πρακτική".

 

Αυτό που αναγνωρίζω σε αυτό το φόρουμ είναι ότι ενίσχυσε το awareness για θέματα όπως ο θηλασμός, ο φυσιολογικός τοκετός, το vbac, η παραμονή του γονιού δίπλα στο παιδί κατά τις ιατρικές εξετάσεις κλπ. λπ.

Είναι θέματα για τα οποία η εφαρμοζόμενη στην Ελλάδα κακή πρακτική ήταν αντίθετη στις βασικές αρχές του οικείου επιστημονικού κλάδου, όπως εν τέλει παραδέχονται οι ίδιοι οι γιατροί.

 

Σε ολο αυτο το αρθρο που παρεθεσες Aimee θα εστιαζα σε αλλα σημεια, οπως.

.

  Παράθεση
"Ένα ακόμη σημαντικό θέμα Εμβρυομητρικής Ιατρικής που αναπτύσσεται στο συνέδριο είναι η προσπάθεια κολπικού τοκετού μετά από Καισαρική τομή] (TOLAC), συνέχισε ο Επίκουρος Καθηγητής κ. Ν. Βραχνής. Η Καισαρική τομή δεν αποτελεί μονόδρομο σε επόμενες κυήσεις για όσες γυναίκες έχουν γεννήσει ήδη μια φορά με Καισαρική τομή. Υπό αυστηρές και συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει προσπάθεια κολπικού τοκετού σε περιπτώσεις προηγηθείσας Καισαρικής τομής. Η προσπάθεια αυτή θα πρέπει να γίνεται όμως οπωσδήποτε σε οργανωμένα Μαιευτικά κέντρα, με τη δυνατότητα άμεσης διενέργειας επείγουσας Καισαρικής τομής. Στις περιπτώσεις αυτές είναι σχετικά αυξημένη η πιθανότητα ρήξης της μήτρας και θα πρέπει τόσο οι επαγγελματίες υγείας όσο και η γυναίκα να είναι προετοιμασμένοι για το ενδεχόμενο αυτό.

Οι προϋποθέσεις για την προσπάθεια αυτή θα πρέπει να αξιολογούνται πολύ προσεκτικά από τον υπεύθυνο ιατρό και να παρέχεται επαρκής ενημέρωση στην έγκυο τόσο για τις πιθανότητες επιτυχίας, όσο και για τους κινδύνους και τις επιπλοκές. Η ΕΜΓΕ μάλιστα εξέδωσε πρόσφατα για πρώτη φορά στην Ελλάδα Κατευθυντήρια Οδηγία με θέμα «Κολπικός τοκετός μετά από Καισαρική τομή», στην οποία αναπτύσσονται ενδελεχώς όλα τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα για όλους τους Μαιευτήρες β Γυναικολόγους και επαγγελματίες υγείας. Με τον τρόπο αυτό παρέχεται επιστημονικά τεκμηριωμένη γνώση, προκειμένου να επιχειρείται με ασφάλεια στη χώρα μας ο κολπικός τοκετός μετά από Καισαρική τομή."

 

Ο ιδιος ο καθηγητης μιλαει για προσπαθεια προκλησης τοκετου μετα την καισαρικη. Τα αρμοδια οργανα εχουν αποφανθει και κανενας δεν το αμφισβητει . Τι εχουν αποφανθει ομως???

Αυτη ειναι η ουσια.

 

Η προβολη των πλεονεκτηματων μιας μεθοδου και η υποτιμηση των κινδυνων , η ελλειψη αντικειμενικοτητας δεν βοηθαει και πολλες φορες παραπλανει, ειδικα τις εγκυες γυναικες που οι ορμονες τους ειναι στα υψη και το μυαλο δεν λειτουργει και τοσο καθαρα..

 

 

Αυτο λοιπον ειναι ενα αντιπροσωπευτικο πραδειγμα, που εαν καποιος απομονωσει καποια σημεια μπορει να παρερμηνευσει ευκολα ενα κειμενο.

 

 

Δυστυχως σε πολλες περιπτωσεις οι επιπλοκες και οι ενδεχομενοι κινδυνοι κρυβονται. Γιαυτο τα θεματα που εγκυμονουν κινδυνους υγειας θα επρεπε να πρoωθουνται με φειδω απο ενα forum , ωστε οι γυναικες να ενημερωνονται αποκλειστικα και μονο απο τους εδικους γιατρους και οχι απο forum. Ωστε να μην κινουνται συναισθηματικα και παραρμητικα θεωρωντας μαλιστα οιτ εχουν αποψη αφου εχουν ενημερωθει απο τις αλλες κοπελες, αλλα ζυγιζοντας τα συν και πλην που θα τους εκθεσει μονο ο ειδικος και για την δικη τους περιπτωση.

 

 

Ειδικα με τα θεματα ιατρικης ολοι εχουν γινει ειδημονες και κυριως με τα θεματα εγκυμοσυνης.

Μετα ακολουθουν τα θεματα εκπαιδευσης και τελος τα θεματα κτιριων.

Link to comment
Share on other sites

  AthinaP είπε:
Άσε όλα τα υπόλοιπα. Διαφωνείς στο ότι υπάρχουν οικογένειες που στερούνται πάρα πολλά και έχουν ουσιαστικά απορρίψει το δημόσιο σχολείο; Δεν καταλαβαίνω γιατί δίνεις τόσο ιδανική άποψη εσύ για το δημόσιο σχολείο. Μπορεί να είναι θέμα περιοχής. Σε αρκετές περιοχές της Αττικής σήμερα, υπάρχουν σημαντικά κενά, με πρόβλεψη ίσως να καλυφθούν, σε λίγες μέρες. Αυτή η κατάσταση κάθε χρόνο, τα τελευταία 3 χρόνια που έτυχε να μπλέξουμε με το θέμα αυτό και με διαφορετική ένταση σε διάφορες περιοχές της Αθήνας. Φαντάζομαι για τιποτα ακριτικά νησιά.

 

Εικάζω, ότι είσαι σε σχολείο με καλό μάνατζμεντ, που το δηλώνουν κατά κόρον οι ειδικότητες, για αυτό και δεν βλέπεις το πρόβλημα. Και το καλό μάνατζμεντ όμως είναι θέμα τύχης!

 

Ο τρόπος που απορρίπτει κανείς το δημόσιο σχολειο μας πειράζει επομένως. Αν θα είναι ιδιωτικό ή homeschooling .

 

Δεν πήγα να συμφωνήσω με τον τρόπο της Στυλιανάκη και κακώς τσουβαλιάζεις τώρα.

 

Η ένστασή μου ήταν, και το έγραψα, συμφωνώντας με την emmaki, ότι εφόσον γίνονται κινήσεις στην κατεύθυνση του να προβληματιστούμε, ας μη μουρμουράμε απλώς όπως γίνεται σε διάφορα θέματα σε αυτό εδώ το φόρουμ, αλλά ας δούμε και κάτι πιο συγκεκριμένο, που να αφορά πολλά παιδιά. Γιατί το homeschooling, εξ ορισμού αφορά μια μειοψηφία που έχει την πολυτέλεια να μην εργάζεται ΚΑΙ παράλληλα να αναλάβει τη δέσμευση αυτή.

 

Τσουβαλιάζω γιατί δεν ευθυνόμαστε εμείς!!!!!

Βάλτα με το υπουργείο ή με την εκάστοτε κυβέρνηση όχι όμως με τους δασκάλους που δίνουν την ψυχή τους μέσα σε αυτό το χάλι!!!!!!

Δεν εκθειάζω το δημόσιο σχολείο!!!

Αναφέρομαι στους δασκάλους που καταφέρνουν και κάνουν εκπληκτική δουλειά παρά το χάλι που επικρατεί!!!!

Δεν φταίμε εμείς γι' αυτό το χάλι!!!!!!

Οπότε προς τι η επίθεση;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Είναι θέμα οπτικής.

 

Όταν η ΕΡΤ είχε και αρκετούς κατά γενική ομολογία ξύστες και την έκλεισαν μετά, αρκετοί είπαν ότι δεν έφταιγαν οι εργαζόμενοι, γιατί οι διοικήσεις ήταν διορισμένες και οι εργαζόμενοι ήταν άβουλα όντα. Ε, δεν είναι άβουλα όντα ένας κλάδος που έχει ίσως το υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο κατά μέσο όρο σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο του δημοσίου. Και επειδή έτσι γενικά κάποιοι άνθρωποι που δεν έχουν όρεξη να δουλέψουν στην πράξη κυνήγησαν το συνδικαληστιλίκι και επειδή συμβαίνει και σε άλλους κλάδους, δεν έχουν καμία ευθυνη όποιοι ψηφίζουν αυτούς τους συνδικαλιστές. Με ψηφοφορία δεν εκλέγονται; Και μάλιστα σε μια μέρα μέσα στη σχολική χρονιά, που πρέπει πάλι να ψήνουμε τη γιαγιά για να πάμε οι υπόλοιποι στις δουλειές μας.

 

Δεν είπα κάπου ότι όλη η ευθύνη είναι των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν συνδικαλιστικά όργανα, οι γονείς όχι και τόσο. Και υποτίθεται στην ίδια κατεύθυνση κινούμαστε και οι μεν και οι δε. Και εγώ θέλω καλές συνθήκες για τον εκπαιδευτικό που έχει όλη μέρα το παιδί μου.

Link to comment
Share on other sites

  AthinaP είπε:
Είναι θέμα οπτικής.

 

Όταν η ΕΡΤ είχε και αρκετούς κατά γενική ομολογία ξύστες και την έκλεισαν μετά, αρκετοί είπαν ότι δεν έφταιγαν οι εργαζόμενοι, γιατί οι διοικήσεις ήταν διορισμένες και οι εργαζόμενοι ήταν άβουλα όντα. Ε, δεν είναι άβουλα όντα ένας κλάδος που έχει ίσως το υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο κατά μέσο όρο σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο του δημοσίου. Και επειδή έτσι γενικά κάποιοι άνθρωποι που δεν έχουν όρεξη να δουλέψουν στην πράξη κυνήγησαν το συνδικαληστιλίκι και επειδή συμβαίνει και σε άλλους κλάδους, δεν έχουν καμία ευθυνη όποιοι ψηφίζουν αυτούς τους συνδικαλιστές. Με ψηφοφορία δεν εκλέγονται; Και μάλιστα σε μια μέρα μέσα στη σχολική χρονιά, που πρέπει πάλι να ψήνουμε τη γιαγιά για να πάμε οι υπόλοιποι στις δουλειές μας.

 

Δεν είπα κάπου ότι όλη η ευθύνη είναι των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν συνδικαλιστικά όργανα, οι γονείς όχι και τόσο. Και υποτίθεται στην ίδια κατεύθυνση κινούμαστε και οι μεν και οι δε. Και εγώ θέλω καλές συνθήκες για τον εκπαιδευτικό που έχει όλη μέρα το παιδί μου.

 

Οι γονείς έχουν Ενώσεις,στις οποίες όμως συμμετέχουν ελάχιστοι και όχι όσο ενεργητικά θα έπρεπε,άλλη μια σύγχρονη παθογένεια αυτή.

Προχθές ελάχιστοι γονείς συγκεντρώθηκαν έξω από το υπουργείο για να διαμαρτυρηθούν για τα κενά.

Πως ακριβώς θα διεκδικήσουν καλύτερες συνθήκες?Γκρινιάζοντας από τον καναπέ?

Επίσης λειτουργούν σχεδόν παντού πια σχολές γονέων.Πόσοι συμμετέχουν?Ελάχιστοι!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μας σχολείο, ούτε καν είχε ακουστεί ότι θα υπάρξει αυτή η συγκέντρωση.

 

Είχαμε κάνει όμως άλλες κινητοποιήσεις και πήραμε διαβεβαιώσεις ότι για το δικό μας σχολείο θα υπάρξει πρόβλεψη. Εκεί καταλήξαμε, και το έβλεπα από πέρυσι. Πήγαινε όποιος του κάτσει, όποτε του κάτσει.

 

Η γενική ιδέα που έχω, είναι ότι οι γονείς που έχουν χρόνο να ασχοληθούν με τους συλλόγους είναι μη εργαζόμενοι, καθώς έχουν περισσότερο χρόνο. Οι εργαζόμενοι, δεν έχουν χρόνο να λείπουν και για τις όποιες κινητοποιήσεις.

 

Οι μη εργαζόμενοι, καμιά φορά δεν κυνηγάνε πολύ θερμά τα θέματα για τους εργαζόμενους.

 

Οι γονείς που έχουν πρωτάκια και δεν ξέρουν την κατάσταση, τρώνε την ψυχρολουσία την πρώτη χρονιά και τις επόμενες έχουν κάνει τα κουμάντα τους. Γιατί κάθε χρονιά είναι υποσχέσεις χωρίς συγκεκριμένο πλάνο χρόνου, κάπου στο περίπου, ενώ ο εργαζόμενος πρέπει να ξέρει ότι κάθε μέρα κάποιος θα αναλάβει το παιδί του.

 

Σόρι για το οφ τόπικ.

 

Σε γενικές γραμμές, οι σύλλογοι άλλοτε ενεργοί και άλλοτε λιγότερο ενεργοί, καποιες φορές είναι λίγο μοιρολάτρες, οσον αφορά παλιές παθογένειες.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...