Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Συμφωνώ απόλυτα ΑLIS και καλά να βγεί το παιδάκι μου ΄καλός μαθητής ' και να μην χρείαζεται πολύ εξωτερική ώθηση . Αν όπως λες είναι σκράμπας στα μαθήματα γιατι δεν έχει τους σωστους ερεθισμούς απο τον δάσκαλο τι κάνεις ? αλλάζεις συνέχεια σχολεία ? Οχι ! Παρακαλάς να έχεις τόσα λεφτά έστω να τον βοήθήσεις αλλώς και το αποτέλεσμα : 7ώρες σχολείο , 3-4 ώρες εξωσχολική βοήθεια , 2ώρες διάβασμα και πάει το παιδί ... το εντάσεις στην κοινωνία μας γιατί πρέπει από νωρίς να καταλάβει τον κόσμο των ενηλίκων ε? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ έχω να πω αυτό που έχει γράψει ο Σαράντος Καργάκος: "Κάθε παιδί είναι μια υπόσχεση. Από το σχολείο εξαρτάται αν θα πραγματοποιηθεί!" Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος του σχολείου για εμένα και τόσο μεγάλη η σημασία του! Άρα, αν μπορώ, εφόσον μπορώ, επιλέγω! Επιλέγω το σχολείο που πιστεύω ότι θα πραγματοποιήσει την υπόσχεση, όποια και αν είναι αυτή!

Link to comment
Share on other sites

Το τι ακριβώς θεωρεί κάποιος ως υπόσχεση... είναι που κάνει τη διαφορά..! ;)

(Γι' αυτό υπάρχουν και τόσες γνώμες...) :D

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Η υπόσχεση είναι η δυναμική του παιδιού στη μάθηση φαντάζομαι! Είναι φαντάσου ένα "κουβάρι" που από το σχολείο εξαρτάται πόσο θα απλωθεί... Άλλο σχολείο καταφέρνει να ξετυλίξει ένα μέτρο και άλλο δέκα... Επίσης υπάρχουν παιδιά με 3 μέτρα κουβάρι και άλλα με 10. Το θέμα είναι να ξετυλίγουμε τα 2,5 από τα 3 μέτρα σε ένα παιδί και να μη λέμε, "δεν τραβάει, ξέχνα το"! Ε, αυτό μόνο ο δάσκαλος μπορεί να το κάνει!!! (με συμπαράσταση και υποστήριξη από το σπίτι)

Κατηγορούν τα ιδιωτικά σχολεία ως επιχειρήσεις... Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι κακό! Επιχείρηση είναι, αν κάνει σωστές επιλογές δασκάλων - καθηγητών, αν παράγει ανώτερο μαθησιακό έργο, η επιχείρηση αποκτά καλό όνομα και πάει καλά. Αν όχι, κλείνει ή αποκτά κακό όνομα (π.χ. όνομα τύπου "στείλε το στο τάδε σχολείο να περάσει τις τάξεις να ησυχάσεις!")

Για μένα πολύ καλώς υπάρχουν τα ιδιωτικά σχολεία στην ελληνική πραγματικότητα. Μακάρι το δημόσιο σχολείο να ήταν ικανό να "κλείσει" όλα τα ιδιωτικά αλλά το ότι ακόμα και σε περιόδους κρίσεως τα ιδιωτικά δεν κλείνουν, το ότι οι γονείς στερούνται οι ίδιοι για μια καλύτερη εκπαίδευση των παιδιών, αυτό κάτι λέει για τη δημόσια εκπαίδευση... Και λυπάμαι τόσο πολύ για το δημόσιο σχολείο... Στο οποίο βρήκα καθηγητές και δασκάλους που λάτρεψα και άλλους που ανέκοψαν την μαθησιακή πορεία μου με την απόλυτη αδιαφορία τους (και δεν είχα φροντιστήριο εγώ παρά μόνο γ΄λυκείου για να μου καλύπτει κενά) ή κατέστρεψαν άνευ λόγου και αιτίας το απολυτήριό μου (65 χρονών κομπλεξική και άχρηστη καθηγήτρια φιλόλογος στη γ΄λυκείου, για προετοιμασία σε δέσμη, αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια δεν θα είχε περάσει κανείς πουθενά!!!). Ευτυχώς που οι βαθμοί του σχολείου τότε δεν είχαν συμμετοχή στις Πανελλήνιες αλλά έπρεπε να πάρω τη βαθμολογία των Πανελληνίων και να της την τρίψω στη μούρη!!! (συγχύστηκα πάλι)

Δεν θέλω το παιδί μου να λάχει τους ίδιους κλήρους... Θέλω να πάει σε σχολείο με εκπαιδευτικούς επιλεγμένους και όχι "ό,τι κάτσει". Αυτή είναι η διαφορά! Όλα τα άλλα (εγκαταστάσεις, δραστηριότητες κλπ) έπονται...

Και μην ακούσω πάλι ότι τα ίδια πανεπιστήμια έχουν τελειώσει όλοι, γιατί προαπαντώ ότι όσοι έχουν τελειώσει το ίδιο πανεπιστήμιο δεν έχουν τις ίδιες γνώσεις, τις ίδιες ικανότητες διδασκαλίας και την ίδια όρεξη για δουλειά!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μην υπερεπενδύεις και στο ιδιωτικό. Εγώ αντιμετωπίζω την εκπαίδευση στην ελλάδα ως ΕΝΑ πράγμα. Όσο χαλάει το δημόσιο σχολείο, συμπαρασύρει και το ιδιωτικό. Δεν μπορεί το ένα να είναι χάλια και το άλλο να πετάει. Ανταγωνιστική σχέση είναι αυτοί και στα ιδιωτικά πηγαίνουν αυτοί που απορρίπτουν το δημόσιο. Έχω πάει σε πολλά ιδιωτικά. Τα ίδια λόγια ακούω, γενικότητες, γενικότητες, γενικότητες. Καλά όλα αυτά, αλλά πώς θα γίνουν? Σπάνια ακούω κάτι συγκεκριμένο. Τα ιδιωτικά σχολεία έχουν την εξής ιδιαιτερότητα: ψυχανεμίζονται τις ανασφάλειες των γονιών και πατάνει σε αυτές. Άπειρες δραστηριότητες, εγκαταστάσεις που κόβουν την ανάσα, κόσμος, κόσμος, κόσμος. Και υποσχέσεις για το μέλλον. Έγώ όπου ακούω υποσχέσεις για το μέλλον, φεύγω διακριτικά. Το παρόν του παιδιού με ενδιαφέρει και πολύ λίγα σχολεία (δύο συγκεκριμένα) αναφέρθηκαν στο παρόν του παιδιού, δηλαδή στο να είναι ευτυχισμένο. Η μάθηση είναι εύκολο πράγμα όταν είσαι χαρούμενος. Έχω ψηφίσει ιδιωτικό, γιατί δεν είμαι τόσο ασφαλής, ώστε να χάσω εντελώς τον έλεγχο στην εκπαίδευση του παιδιού μου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμφωνώ απόλυτα ΑLIS και καλά να βγεί το παιδάκι μου ΄καλός μαθητής ' και να μην χρείαζεται πολύ εξωτερική ώθηση . Αν όπως λες είναι σκράμπας στα μαθήματα γιατι δεν έχει τους σωστους ερεθισμούς απο τον δάσκαλο τι κάνεις ? αλλάζεις συνέχεια σχολεία ? Οχι ! Παρακαλάς να έχεις τόσα λεφτά έστω να τον βοήθήσεις αλλώς και το αποτέλεσμα : 7ώρες σχολείο , 3-4 ώρες εξωσχολική βοήθεια , 2ώρες διάβασμα και πάει το παιδί ... το εντάσεις στην κοινωνία μας γιατί πρέπει από νωρίς να καταλάβει τον κόσμο των ενηλίκων ε? :rolleyes:

 

οπως το παρει κανεις ....δεν ειμαι της αποψης να γεμισουμε ''επιστημονες'' με το ζορι...αν το παιδι μου δεν τα παιρνει δεν ειναι κακο...την αντιθετη περιπτωση φοβαμαι εγω...

και επισης θεωρω οτι υπαρχουν δασκαλοι και καθηγητες που κανουν τρομερη δουλεια αλλα ποσο να αντεξουν αν δεν τους στηριζουν...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μην υπερεπενδύεις και στο ιδιωτικό. Εγώ αντιμετωπίζω την εκπαίδευση στην ελλάδα ως ΕΝΑ πράγμα. Όσο χαλάει το δημόσιο σχολείο, συμπαρασύρει και το ιδιωτικό. Δεν μπορεί το ένα να είναι χάλια και το άλλο να πετάει. Ανταγωνιστική σχέση είναι αυτοί και στα ιδιωτικά πηγαίνουν αυτοί που απορρίπτουν το δημόσιο. Έχω πάει σε πολλά ιδιωτικά. Τα ίδια λόγια ακούω, γενικότητες, γενικότητες, γενικότητες. Καλά όλα αυτά, αλλά πώς θα γίνουν? Σπάνια ακούω κάτι συγκεκριμένο. Τα ιδιωτικά σχολεία έχουν την εξής ιδιαιτερότητα: ψυχανεμίζονται τις ανασφάλειες των γονιών και πατάνει σε αυτές. Άπειρες δραστηριότητες, εγκαταστάσεις που κόβουν την ανάσα, κόσμος, κόσμος, κόσμος. Και υποσχέσεις για το μέλλον. Έγώ όπου ακούω υποσχέσεις για το μέλλον, φεύγω διακριτικά. Το παρόν του παιδιού με ενδιαφέρει και πολύ λίγα σχολεία (δύο συγκεκριμένα) αναφέρθηκαν στο παρόν του παιδιού, δηλαδή στο να είναι ευτυχισμένο. Η μάθηση είναι εύκολο πράγμα όταν είσαι χαρούμενος. Έχω ψηφίσει ιδιωτικό, γιατί δεν είμαι τόσο ασφαλής, ώστε να χάσω εντελώς τον έλεγχο στην εκπαίδευση του παιδιού μου.

 

 

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι δεν άκουσα συγκεκριμένα πράγματα για το παρόν, ειδικά από ένα σχολείο...

Τί εννοείς όμως να υπερεπενδύσω;;;

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πάει σε σχολείο με εκπαιδευτικούς επιλεγμένους και όχι "ό,τι κάτσει". Αυτή είναι η διαφορά! Όλα τα άλλα (εγκαταστάσεις, δραστηριότητες κλπ) έπονται...

 

Να, αναφέρομαι κυρίως σε αυτό που λές. Εννοώ να μην έχεις πάρα πολλές προσδοκίες. Δεν έχουν πάντα τέλειους καθηγητές τα ιδιωτικά, ακόμα και τα ακριβότερα. Πολύ λίγα ιδιωτικά παρέχουν τέτοιες συνθήκες εργασίας που οι εκπαιδευτικοί να θέλουν να μείνουν και να κάνουν καριέρα. Τα περισσότερα έχουν αδιόριστους εκπαιδευτικούς, που μένουν μέχρι να διοριστούν στο δημόσιο. Ξέρω από πρώτο χέρι για μία νεαρή καθηγήτρια, σε ένα από τα ιδιωτικά που ψάχνεις, πολύ ακριβό μάλιστα, που μου έλεγε ότι κάνει υπομονή με έναν πολύ μικρό μισθό. Όχι ότι δεν έκανε τη δουλειά της η κοπέλα, αλλά δεν ήταν και τίποτα εξαιρετικό. Σε μερικά χρόνια θα είναι στο δημόσιο (αν ξαναπροσλάβουν κανέναν).

Επισης, από την επαρχία που κατάγομαι, φεύγουν κάθε χρόνο αρκετά παιδιά για το εξωτερικό και μάλιστα για καλά πανεπιστήμια, χωρίς να έχουν κάνει ΙΒ ούτε Abitur.

Μήπως είναι λίγο υπερβολικά όλα αυτά?

Παραμένω υπέρ του ιδιωτικού σχολείο, για τους δικούς μου βέβαια λόγους....

Link to comment
Share on other sites

Ξερετε που ειναι η διαφορα ομως?οτι ναι αν εισαι σκραπας πηγαινοντας σε ιδιωτικο δεν θα αλλαξει κατι παλι σκραπας θα μεινεις αλλα αν δεν εισαι και εισαι μυαλουδακι που χρειαζεται ωθηση και βοηθεια και δραστηριοτητες...στο δημοσιο θα τα εχεις αυτα?σε ενα καλο ιδιωτικο ομως θα τα εχεις(γιατι υπαρχουν και ιδιωτικα που ειναι απαραδεκτα και χιλιες φορες δημοσιο,αλλα ειναι και 2,3 που ειναι ονειρο)..εμενα εκει ειναι η διαφωνια μου...σε ενα ιδιωτικο οταν διδασκεσαι νεοελληνικη λογοτεχνια δεν θα περασεις το κειμενο ετσι..θα σου προταθουν εξωσχολικα λογοτεχνικα βιβλια θα κανεις εργασιες πανω σε αυτα..αν δεν εισαι σκραπας θα σου δοθουν ερεθισματα ενω σε δημοσιο πιστευω αν δεν τυχεις σε ενα καλο δασκαλο και σκραπας να μην εισαι μπορει να καταφερουν να σε κανουν!Kyra δεν ξερω σε ποια σχολη εισαι αλλα η δικια μου λειτουργουσε ρολοϊ απο την ημερομηνια παραλαβης συγγραμματων,προτεινομενη βιβλιογραφια,διαλεξεις...γενικα σαν ιδιωτικη ημασταν...εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη...

 

Συμφωνώ! Και πάνω σ΄αυτό να προσθέσω και κάτι άλλο. Δύο ακριβώς ολόιδιους σπόρους ανάλογα με το έδαφος που θα τους φυτέψεις, θα τους δεις να εξελίσονται εντελώς διαφορετικά! Άλλο να φυτευεις σε αφράτο χώμα και άλλο σε πετρώδες έδαφος (μη πω άμμο).

Link to comment
Share on other sites

Αν και πάλι αν λέω μπορούσα οικονομικά να στείλω το παιδάκι μου σε ιδιωτικό θα το έκανα με χίλια και σς με θεωρήσουν ανασφαλή οι περισσότροι.

Ο λόγος είναι απλός η μαμά μου είναι καθαρίστρια σε δημοτικό σχολείο στην έναρξη της προηγούμενης σχολικής χρονιάς ηρθαν νέοι δάσκαλοι και μία από αυτούς δούλευε ήδη 5 χρόνια σε ιδιωτικό.Όπως γίνεται συνήθως τους φώναξε ο σχολικός σύμβουλος (ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει) για να τους ενημερώσει σχετικά με το τι περιμένει από τους δασκάλους αλλά και για τον τρόπο διδακαλίας για την νέα χρονιά.Καθώς μιλούσαν-συζητούσαν για το πως θα κινηθούν η νέα δασκάλα(με την διάθεση για δουλειά) τους ενημέρωσε σχετικά για τον συγκεκριμένο τρόπο που δούλευε στο ιδιωτικό και είχε αποτέλεσμα στη μάθηση των παιδιών, ΤΟΤΕ ο σύμβουλος την "παίρνει και την σηκώνει" και ποια είστε εσείς που θα μας πείτε πως θα διδάξουμε και τι ύλη θα βγάλουμε και άλλα τέτοια...

Την έκανε σκουπίδι μόνο και μόνο από την κομπλεξικότητα του και γιατί ένιωσε ότι ακυρώνεται ποιος? ένας άνθρωπος που τον βλέπουν οι δάσκαλοι στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς,'ενας άνθρωπος που δεν διδάσκει και δεν ξέρει τι του γίνεται γιατί τα σχολεία πλέον έχουν γίνει πολυπολιτισμικά με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκπαίδευση,ένας άνθρωπός που απ'ότι θυμάμαι αμυδρά όταν ερχόταν "επίσκεψη" στην τάξη μου ο δάσκαλος πάντα σήκωνε τον καλύτερο μαθητή να πει μάθημα για να μην ντροπιαστεί σε περίπτωση που κάποιο παιδάκι δεν ήξερε να απαντήσει.

Εδώ συμφωνώ με την πασχαλίτσα με την κομπλεξικότητα κάποιων μπορούν να σε χαντακώσουν σαν μαθητή,άνθρωπο,επαγγελματία.

Γι'αυτό ψηφίζω ιδιωτικό γιατί κανένας από τους "επιχειρηματίες" δεν αισθάνεται ότι απειλείται από μία καινούρια δασκαλίτσα.....:|:|:|έχουν τρόπο και δική τους μέθοδο.

Και στην τελική το ξαναγράφω "γιατί να μην μπορώ να κάνω κάτι όταν ο εκπαιδευτικός δεν κάνει καλά την δουλειά του και θα πρέπει να την πληρώσουμε 2-3 φορές πάνω στην παραπαιδεία από την στιγμή που με φορολογούν αδρά για τον μισθό τους".

Τα πάντα είναι δούναι και λαβείν εμείς γιατί να είμαστε στο δούναι μόνο....

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμφωνώ! Και πάνω σ΄αυτό να προσθέσω και κάτι άλλο. Δύο ακριβώς ολόιδιους σπόρους ανάλογα με το έδαφος που θα τους φυτέψεις, θα τους δεις να εξελίσονται εντελώς διαφορετικά! Άλλο να φυτευεις σε αφράτο χώμα και άλλο σε πετρώδες έδαφος (μη πω άμμο).

 

Χα! Παρασκευή μου δεν θα μπορούσα να το πω πιο εύστοχα! Αυτό ακριβώς θέλω να πω!

Link to comment
Share on other sites

Χα! Παρασκευή μου δεν θα μπορούσα να το πω πιο εύστοχα! Αυτό ακριβώς θέλω να πω!

 

Και εγώ μαζί αλλά ΔΕΙ ΔΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Ω ΑΝΔΡΕΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙ (συγχωρέστε μου τυχόν γραμματικά λάθη αλλά δεν έχω κάνει καθόλου αρχαία, καθότι πήγα σε πολυκλαδικό λύκειο, για να αποφύγω το Ράλλειο Γυμνάσιο Θηλέων Πειραιά).

ydS7p3.png 3pOXp3.png

E-shops για παπούτσια ΕΔΩ Εshops ΕΔΩ

Το παλιό θέμα ΕΔΩ Πώληση στο ΕΒΑΥ ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πάει σε σχολείο με εκπαιδευτικούς επιλεγμένους και όχι "ό,τι κάτσει". Αυτή είναι η διαφορά! Όλα τα άλλα (εγκαταστάσεις, δραστηριότητες κλπ) έπονται...

 

Να, αναφέρομαι κυρίως σε αυτό που λές. Εννοώ να μην έχεις πάρα πολλές προσδοκίες. Δεν έχουν πάντα τέλειους καθηγητές τα ιδιωτικά, ακόμα και τα ακριβότερα. Πολύ λίγα ιδιωτικά παρέχουν τέτοιες συνθήκες εργασίας που οι εκπαιδευτικοί να θέλουν να μείνουν και να κάνουν καριέρα. Τα περισσότερα έχουν αδιόριστους εκπαιδευτικούς, που μένουν μέχρι να διοριστούν στο δημόσιο. Ξέρω από πρώτο χέρι για μία νεαρή καθηγήτρια, σε ένα από τα ιδιωτικά που ψάχνεις, πολύ ακριβό μάλιστα, που μου έλεγε ότι κάνει υπομονή με έναν πολύ μικρό μισθό. Όχι ότι δεν έκανε τη δουλειά της η κοπέλα, αλλά δεν ήταν και τίποτα εξαιρετικό. Σε μερικά χρόνια θα είναι στο δημόσιο (αν ξαναπροσλάβουν κανέναν).

Επισης, από την επαρχία που κατάγομαι, φεύγουν κάθε χρόνο αρκετά παιδιά για το εξωτερικό και μάλιστα για καλά πανεπιστήμια, χωρίς να έχουν κάνει ΙΒ ούτε Abitur.

Μήπως είναι λίγο υπερβολικά όλα αυτά?

Παραμένω υπέρ του ιδιωτικού σχολείο, για τους δικούς μου βέβαια λόγους....

 

Τα ιδιωτικά θέλουν δασκάλους κυρίως από ιεκ κ μιλάω για τον τομέα της προσχολικής στον οποίο έχω δουλέψει κ ξέρω πολύ καλά τι σας λέω. Αν δεν ήταν υποχρεωμένοι από το νόμο δεν θα έπαιρναν κανένα πτυχιούχο γιατί τους πληρώνουν περισσότερα. Επίσης σε πολλά ιδιωτικά νηπιαγωγεία οι ιδιοκτήτες δεν έχουν καμία γνώση παιδαγωγικής γιατί απλά δεν είναι απαραίτητο κ υποχρεωτικό από το νόμο. Αυτό από μόνο του λέει πολλά. Αν μιλήσετε με νηπιαγωγούς που έχουν δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα θα δείτε ότι κύριος στόχος σε αρκετές περιπτώσεις είναι το να "πουλήσουν" κ να φανούν στους γονείς κ όχι το σωστό παιδαγωγικά κ αυτό που προτείνει το υπουργείο.

 

Αυτό θα το καταλάβετε π.χ από τις χειροτεχνίες κ μόνο που είναι "τέλειες" κ φυσικά είναι φτιαγμένες από τις νηπιαγωγούς κ όχι από τα παιδιά. Απαράδεκτο!

 

Λυπάμαι που το λέω αλλά επειδή δούλεψα σε κάμποσα ιδιωτικά απογοητεύτηκα πλήρως από την παρεχόμενη εκπαίδευση.

 

Μάλιστα στο ένα από αυτά που βρισκόταν στο παλαιό Φάληρο κ που έχει πολύ καλό όνομα απ΄όσο ξέρω, όσο τουλάχιστον ήμουν εγώ εκεί στα πολύ μικρά παιδάκια 2,5-3,5 είχαν μια δασκάλα που έκανε αίσχη στα παιδάκια κ την κρατούσαν! Βέβαια ήταν πολύ βολική γιατί δεχόταν να κάνει τα πάντα κ δε σήκωνε καθόλου ανάστημα να διεκδικήσει τα δικαιώματά της. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα μπήκα μια φορά στην τάξη κ είχε κάνει ένα παιδάκι να αισθανθεί σκουπίδι επειδή είχε...μύξες! Τέτοιο επίπεδο εκπαιδευτικού σε ένα πολύ καλό ιδιωτικό!

 

Και πολλά άλλα ευτράπελα σε κάθε σχολείο που είδα.

 

Δεν είναι ο κανόνας αυτός βέβαια αλλά ειλικρινά επειδή ήμουν κ αρκετά μικρή κ καθόλου υποψιασμένη όταν ξεκίνησα δεν μπορούσα να το χωνέψω ότι οι γονείς πληρώνουν για αυτή την κατάντια. Μου φαινόταν απίστευτη κοροϊδία.Εγώ πάντα φανταζόμουν τα ιδιωτικά να είναι μπροστά...

 

Με λύπη λοιπόν σας λέω ότι σε όσα πήγα εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο το αντίθετο μάλιστα.

 

Ήθελα πολύ να μπορούσα να μιλήσω στους γονείς κ να πω ξυπνήστε...Αυτό που λάμπει δεν είναι πάντα είναι χρυσός..!!!

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

 

Γι'αυτό ψηφίζω ιδιωτικό γιατί κανένας από τους "επιχειρηματίες" δεν αισθάνεται ότι απειλείται από μία καινούρια δασκαλίτσα.....:|:|:|έχουν τρόπο και δική τους μέθοδο.

 

Οι επιχειρηματίες των ιδιωτικών επιτρεψέ μου να σου πω έχοντας δουλέψει γι' αυτούς σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ χειρότεροι κ πολύ πιο κομπλεξικοί. Ακριβώς επειδή αισθάνονται ότι απειλούνται από μια δασκαλίτσα που είναι πολύ πιο μπροστά σε σχέση με αυτούς, που όπως προείπα δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι κάτοχοι πτυχίου για να ανοίξουν σταθμό. Όποιος άσχετος δηλαδή θέλει ανοίγει ιδιωτικό νηπιαγωγείο. Και μετά βγάζει το κόμπλεξ του κ την άγνοιά του στις νηπιαγωγούς που προσλαμβάνει.

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να θίξω κ μια άλλη πτυχή του θέματος που πιστεύω ότι είναι ενδιαφέρουσα σε σχέση με το θέμα. Η νηπιαγωγός που την εκμεταλλεύονται(ωράρια, μισθοί, καθήκοντα) γιατί αυτό ισχύει σε πολλά νηπιαγωγεία ιδιωτικά κ που την κατευθύνουν να κάνει πράγματα με τα οποία δεν συμφωνεί γιατί είναι παντελώς ξεπερασμένα κ ενάντια στη σύγχρονη παιδαγωγική δεν έχει σε καμια περίπτωση, ψυχολογικά κ μόνο, την αναμενόμενη απόδοση στην τάξη.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ τα είπα όλα αυτά όχι για να υποστηρίξω τα δημόσια ( αν κ προς τα εκεί κλίνω με όσα είδα ) αλλά για να δώσω κ μια άλλη εικόνα κ να υποψιάσω τους γονείς.

 

Υπάρχουν καλά δημόσια κ καλά ιδιωτικά σχολεία.

Ένα σχολείο είτε δημόσιο είτε ιδιωτικό για να είναι "καλό" ή "κακό" πρέπει να απαρτίζεται από τα κατάλληλα άτομα.

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Υπάρχουν καλά δημόσια κ καλά ιδιωτικά σχολεία.

Ένα σχολείο είτε δημόσιο είτε ιδιωτικό για να είναι "καλό" ή "κακό" πρέπει να απαρτίζεται από τα κατάλληλα άτομα.

΄

Το καλό και το κακό ιδιωτικό το καταλαβαίνω, ρωτάς, μαθαίνεις και στην ανάγκη παίρνεις το παιδί και φεύγεις. Το καλό δημόσιο ποιο είναι κατά τη γνώμη σου?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι εγώ τόσους γονείς δεν τους έβλεπα να καταλαβαίνουν κάτι αρνητικό...κ να αλλάζουν σχολείο. Μακάρι να είναι έτσι..

Τι εννοείς ακριβώς για το καλό δημόσιο; Ποιο θα χαρακτήριζα εγώ ως καλό δημόσιο;

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Nαι. Στο ιδιωτικό σχολείο βάζω κάποια στάνταρτς. Θέλω αξιοπρεπείς εγκαταστάσεις, μόνιμο εκπαιδευμένο προσωπικό, δραστηριότητες, κλπ κλπ.

Όταν ΕΣΥ λες καλό δημόσιο σχολείο, τί εννοείς? Εννοείται ότι δεν θέλω να μου υποδείξεις συγκεκριμένο σχολείο, αλλά τί θα χαρακτήριζες ως καλό δημόσιο?

Link to comment
Share on other sites

΄

Το καλό και το κακό ιδιωτικό το καταλαβαίνω, ρωτάς, μαθαίνεις και στην ανάγκη παίρνεις το παιδί και φεύγεις. Το καλό δημόσιο ποιο είναι κατά τη γνώμη σου?

αυτό ακριβώς εννοώ και 'γω δεν σου αρέσει ?παίρνεις το παιδάκι και φεύγεις,στο δημόσιο τι θα κάνεις που θα το πας όταν σε υποχρεώνουν με βάση την κατοικία σου να πας στο συγκεκριμένο σχολείο και αν τελικά μπορέσεις να βρεις κάποιο καλό δημόσιο(με μεσο πάντα) και είναι τέρμα θεού πως θα το πας?οταν εσύ πρέπει να είσαι στη δουλειά συγκεκριμένη ώρα?

Οσον αφορά τα ωράρια λίγο-πολύ στις δουλειές έτσι είναι δε νομίζω πως υπάρχουν πλέον υπάλληλοι που δεν τους εκμεταλλεύονται ως εκεί που δεν πάει.

Αυτό θα πει ανοιχτό επάγγελμα ο καθένας έχει κάποια χρήματα και τα επενδύει σε μια επιχείρηση με τους ανάλογους υπαλλήλους.

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή σημείωση...

δε μπορείς να κρίνεις ένα σχολείο και τη λειτουργία του από το "σύμβουλο". Ό,τι κι αν πει ένας σύμβουλος, στο τέλος τις αποφάσεις και την ευθύνη για το τι θα κάνει μέσα στην τάξη με τα παιδιά, την έχει ο εκπαιδευτικός και κανένας άλλος.

 

Τρώνε "γείωση" αρκετοί σύμβουλοι (καλώς ή κακώς)...... Αν και... κατά καιρούς έχουν πέσει στην αντίληψή μου καλοί σύμβουλοι, αλλά πάντα είναι σε άλλους κλάδους... :?

 

Επίσης... οι επισκέψεις ενός συμβούλου εν ώρα εργασίας δεν είναι για να "βαθμολογηθεί" ο εκπαιδευτικός ή για να δει ο σύμβουλος αν οι μαθητές μπορούν να λύσουν ένα πρόβλημα ή να απαντήσουν στις ερωτήσεις του καθηγητή.

Γίνονται κατόπιν συνενόησης (γιατί αλλιώς... η τάξη είναι ΑΒΑΤΟ....) και συμφωνίας του εκπαιδευτικού.

 

 

Αυτά όμως είναι μια άααααλλη ιστορία που μάλλον θα την πούμε κάποια άαααααλλη φορά, γιατί δεν είναι στο θέμα μας! ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

δεν κρίνω το σχολείο από τον σύμβουλο αλλά από τους δασκάλους που υπάρχουν και από την κάκιστη κατ'εμέ αντιδραση του συμβούλου σε κάτι νέο που

θα είχε έναν καλύτερο τρόπο εκπαίδευσης στα παιδάκια.

την ευθύνη την έχει ο εκπαιδευτικός σίγουρα και το πόση δουλειά δίνει για το σπίτι αλλά όλα αυτά γίνονται κατόπιν συννενόησης και με τον διευθυντή του εκάστοτε σχολείου.

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

Η διήγηση έγινε με τρόπο που αυτό φάνηκε, ότι δηλαδή λόγω κακού συμβούλου χαρακτηρίστηκε κακό το σχολείο. Γιατί δεν υπήρξε κάποιο σχόλιο για τους υπολοίπους δασκάλους. Αν κ οι υπόλοιποι δάσκαλοι δεν ήταν καλοί τότε ναι θα υπήρχε πρόβλημα.

 

Στο δημόσιο σχολείο όμως, ο διευθυντής δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία κ εξουσία στο μάθημά σου. Αν είσαι καλός δάσκαλος θα είσαι κ δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα. Στο ιδιωτικό αντίθετα οι σχέσεις είναι αυτές που επικρατούν ανάμεσα σε εργοδότη κ εργαζόμενο κ όλοι λίγο πολύ ξέρουμε πόσο επεμβαίνουν κ χρησιμοποιούν την εξουσία αυτή πολλά "αφεντικά". Όχι όλα τα αφεντικά, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις συμβαίνει αυτό.

 

Θα ήθελα να πω κ το εξής σχετικά με το ότι οι επιχειρησιακές σχέσεις σε ένα σχολείο δεν φαίνεται να ενοχλούν αλλά θεωρούνται κάτι απλό κ συνηθισμένο πλέον. Εγώ προσωπικά αυτού του είδους τη σχέση, εννοώ σχέση εκμετάλλευσης κ επιβολής απόψεων, που μπορεί να ισχύει σε ένα εμπορικό κατάστημα ή σε οποιαδήποτε επιχείρηση, όταν εφαρμόζεται σε ένα σχολείο τη θεωρώ πολύ πιο καταστροφική κ άσχημη,γιατί έχεις να κάνεις με ανθρώπους κ μάλιστα μικρά παιδιά. Δηλαδή δεν είναι το ίδιο να επεμβαίνεις στην ψυχολογία ενός ανθρώπου που επηρεάζει μικρά παιδάκια. Ο άνθρωπος αυτός βγάζει ότι κουβαλάει μέσα στην τάξη. Αν λοιπόν εσύ καθημερινά τον κάνεις να αισθάνεται άσχημα με τον οποιοδήποτε τρόπο είτε επεμβαίνοντας είτε μειώνοντάς τον, είτε με το να τον εκμεταλλεύεσαι όσο δεν πάει, αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στα παιδιά.....Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν τι σημαίνει.

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Nαι. Στο ιδιωτικό σχολείο βάζω κάποια στάνταρτς. Θέλω αξιοπρεπείς εγκαταστάσεις, μόνιμο εκπαιδευμένο προσωπικό, δραστηριότητες, κλπ κλπ.

Όταν ΕΣΥ λες καλό δημόσιο σχολείο, τί εννοείς? Εννοείται ότι δεν θέλω να μου υποδείξεις συγκεκριμένο σχολείο, αλλά τί θα χαρακτήριζες ως καλό δημόσιο?

 

Ένα σχολείο δημόσιο κ συγκεκριμένα νηπιαγωγείο θα το χαρακτήριζα ως καλό με βάση τους εκπαιδευτικούς. Αν οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν τα παιδιά με βάση τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες κ θεωρίες ψυχολογίας, αν έχουν κατάλληλη διδακτική κατάρτιση, αν αγαπούν πολύ αυτό που κάνουν κ έχουν όρεξη για δουλειά. Η προσωπική καλλιέργεια κ το επίπεδο του εκπαιδευτικού η ποιότητά του σαν άνθρωπος δηλαδή, είναι πολύ σημαντικό γιατί διαμορφώνει όλο το κλίμα κ τη συναισθηματική ατμόσφαιρα της τάξης. Όποιος κάνει αυτή τη δουλειά μπορεί να το καταλάβει ακόμα περισσότερο αυτό που λέω.

 

Οι καλές εγκαταστάσεις κ το υλικό παίζουν κ αυτά σημαντικό ρόλο αλλά δεν είναι το πρώτο που θα κοιτούσα για να κρίνω είτε ένα δημόσιο είτε ένα ιδιωτικό. Θεωρώ ότι οι εγκαταστάσεις όποιες κ αν είναι έχουν αξία όταν χρησιμοποιούνται σωστά. Θα δώσω ένα παράδειγμα. Σε ένα απ' τα ιδιωτικά που δούλεψα η διευθύντρια τοποθετούσε όλα τα "καλά" παιχνίδια ψηλά. Τα παιδιά δεν τα έφταναν για να παίξουν μήπως κ της τα χαλάσουν. Τι νόημα είχε λοιπόν η ύπαρξή τους; Αν δεν μπεις στον κόπο να δουλέψεις κ να βοηθήσεις τα παιδιά να μάθουν να σέβονται κ να χρησιμοποιούν σωστά το παιδαγωγικό υλικό αυτό αχρηστεύεται...Για να μη σχολιάσω το γεγονός ότι μου είχε πει να μην τα αφήνω να τρέχουν στην αυλή γιατί θα χτυπήσουν...:shock::shock: Οπότε τι να την κάνω την όμορφη αυλή;

 

Βέβαια αν ένα σχολείο έχει επικίνδυνες εγκαταστάσεις ή είναι "αποπνικτικό" λόγω έλλειψης χώρου ή έχει αρνητικά ακραίας μορφής κ δεν χρηματοδοτείται ώστε να λυθούν,τότε οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βοηθήσουν αλλά όσο κ να το θέλουν δεν μπορούν να εξαλείψουν ορισμένα προβλήματα... κ αυτό είναι ένα μεγάλο μειονέκτημα του δημοσίου σχολείου...

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Ένα σχολείο δημόσιο κ συγκεκριμένα νηπιαγωγείο θα το χαρακτήριζα ως καλό με βάση τους εκπαιδευτικούς. Αν οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν τα παιδιά με βάση τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες κ θεωρίες ψυχολογίας, αν έχουν κατάλληλη διδακτική κατάρτιση, αν αγαπούν πολύ αυτό που κάνουν κ έχουν όρεξη για δουλειά. Η προσωπική καλλιέργεια κ το επίπεδο του εκπαιδευτικού η ποιότητά του σαν άνθρωπος δηλαδή, είναι πολύ σημαντικό γιατί διαμορφώνει όλο το κλίμα κ τη συναισθηματική ατμόσφαιρα της τάξης. Όποιος κάνει αυτή τη δουλειά μπορεί να το καταλάβει ακόμα περισσότερο αυτό που λέω.

 

Οι καλές εγκαταστάσεις κ το υλικό παίζουν κ αυτά σημαντικό ρόλο αλλά δεν είναι το πρώτο που θα κοιτούσα για να κρίνω είτε ένα δημόσιο είτε ένα ιδιωτικό. Θεωρώ ότι οι εγκαταστάσεις όποιες κ αν είναι έχουν αξία όταν χρησιμοποιούνται σωστά. Θα δώσω ένα παράδειγμα. Σε ένα απ' τα ιδιωτικά που δούλεψα η διευθύντρια τοποθετούσε όλα τα "καλά" παιχνίδια ψηλά. Τα παιδιά δεν τα έφταναν για να παίξουν μήπως κ της τα χαλάσουν. Τι νόημα είχε λοιπόν η ύπαρξή τους; Αν δεν μπεις στον κόπο να δουλέψεις κ να βοηθήσεις τα παιδιά να μάθουν να σέβονται κ να χρησιμοποιούν σωστά το παιδαγωγικό υλικό αυτό αχρηστεύεται...Για να μη σχολιάσω το γεγονός ότι μου είχε πει να μην τα αφήνω να τρέχουν στην αυλή γιατί θα χτυπήσουν...:shock::shock:

 

και πώς βρε κοπέλα μου γίνεται σε ένα σχολείο δημόσιο να είναι ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοι καλοι??

 

τουλάχιστον στο ιδιωτικό γίνεται μια επιλογή...στο δημόσιο πώς????

 και αποθηλασε επιτελους!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν υποστήριξα εγώ πότε κάτι τέτοιο...

 

Ούτε είπα ότι κρίνω ένα σχολείο ως καλό όταν ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί είναι καλοί. Εάν εννοείς δημοτικά κ γυμνάσια ή λύκεια ένα σχολείο χαρακτηρίζεται καλό όταν ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών είναι καλοί. Είναι δύσκολο να είναι όλοι καλοί. Και αυτό νομίζω ότι ισχύει κ σε δημόσια κ σε ιδιωτικά.

 

Επειδή μιλούσα πιο συγκεκριμένα για νηπιαγωγείο θεωρώ ότι όταν η νηπιαγωγός (ή δυο νηπιαγωγοί που συνεργάζονται) είναι καλή τότε θα κάνει κ σωστή δουλειά.

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...