Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι τον ίδιο ακριβώς σπόρο θα τον δούμε να αναπτύσεται διαφορετικά ανάλογα με το έδαφος που θα τον ρίξουμε. Το παιδί μου το στέλνω σε ένα ιδιωτικό της περιοχής (είμαι κατά των ωρών στις διαδρομές με τα σχολικά ), οικογενειακό, μαζεμένο και με πολύ καλές συστάσεις. Αυτό που μ΄αρέσει είναι ότι δε διδάσκουν ξερά το υποχρεωτικό πρόγραμμα του Υπουργείου αλλά σε πάνε και παρακάτω. Σε κάνουν να σκέφτεσαι με εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης και γενικώς προσπαθούν να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν το ταλέντο που κρύβει το κάθε παιδάκι. Προσπαθούν να αναπτύξουν μια πολυδιάστατη προσωπικότητα. Οι δραστηριότητες που κάνουν με εξυπηρετούν πολύ, το σχολικό επίσης. Μακάρι να αντέξω οικονομικά για να συνεχίσω τα παιδιά μου σ΄αυτό το σχολείο, είναι κάτι που θα κόψω τελευταίο αν χρειαστει λόγω της οικονομικής κρίσης.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

" ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ (ΜΗ ΕΘΝΙΚΗΣ) ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!

 

 

 

 

ajgjhjl.jpgΗ Άννα Διαμαντοπούλου τοποθετήθηκε στις 6/10/2009 στη θέση της υπουργού «Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων».

Σε ένα υπουργείο που μόλις ξαναβαφτίστηκε και από «Εθνικής Παιδείας» έγινε απλώς «Παιδείας», αλλαγή ήσσονος σημασίας για κάθε νεοεποχίτη αυτοαποκαλούμενο ως προοδευτικό!

Γεννήθηκε στην Κοζάνη, τελείωσε το 1977 το δημόσιο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια εισήλθε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.

Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θέμα την περιφερειακή ανάπτυξη.

Την περίοδο 1981-1985 δίδαξε στα ΤΕΙ Κοζάνης.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φόρουμ, όπως και στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ.

Μετά απ' όλα αυτά καταλαβαίνει κανείς ότι η καινούργια υπουργός Παιδείας, έχει γνώση και εμπειρία από το επίπεδο μόρφωσης που παρέχει το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, μιας κι η ίδια πέρασε φοιτώντας από όλα τα στάδιά του.

Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το IB (International Baccalaureate Diploma Programme), που τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...!

Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες...

 

Το International Baccalaureate Diploma Programme είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του ΙΒ αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

 

Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!!

Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...

Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής "δωρεάν παιδείας" που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το IB (International Baccalaureate Diploma Programme) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των "καλών" οικογενειών και των μεγάλων τζακιών!

 

Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να "εκπαιδεύσει" τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν της επόμενης γενιάς ηγετών, που θα έρθει να αντικαταστήσει "επάξια" την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που πιστέψτε με θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της αλλά και τους ομοίους του...! "

 

 

 

Tα σχόλια δικά σας! Να ξεκαθαρίσω ότι δεν το έβαλα σαν επίθεση στο συγκεκριμένο πρόσωπο, εξάλλου αυτή είναι μία από τους πολλους πολιτικούς όλων των κομμάτων που κάνουν το ίδιο. Η τελευταία παράγραφος έχει πολύ νόημα γιατί πιστευω, από τα δρώμενα τους πάντα, ότι έτσι μας βλέπουν οι πολιτικοί!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ότι ο εκπαιδευτικός στο δημόσιο σχολείο δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά του, αλλά τι να κάνει και αυτός ο άμοιρος όταν στις τάξεις υπάρχουν 25 άτομα; Θα προτιμούσα ένα σχολείο με λιγότερα παιδιά σε κάθε τάξη. Επειτα στο δημόσιο ο εκπαιδευτικός σε μερικές περιπτώσεις είναι ανεξέλεγκτος σε σύγκριση με τον εκπαιδευτικό του ιδιωτικού, και μιλάω σαν ωρομίσθια πληροφορικός που πέρασα και απο το δημόσιο σχολείο και από φροντιστήρια. Και κάτι τελευταίο: όταν ένα παιδί πηγαίνει στο δημόσιο σχολείο πρέπει να πάει και στο φροντιστήριο και ακολουθεί από πολύ νωρίς σε εξαντλητικά ωράρια.

ISGLp2.pngilpPp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έχει σκεφτεί κανείς πως:.....οι εκπαιδευτικοί που κάνουν φροντιστήρια είναι όσοι δεν έχουν διοριστεί σε κάποιο σχολείο ή να το πω αλλιώς... Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων... πριν διοριστούν έκαναν φροντιστήρια. Μήπως λοιπόν κάτι έχουμε καταλάβει λάθος ως γονείς στο θέμα των φροντιστηρίων (ειδικά για μικρότερες τάξεις);;;

 

Επίσης... στα σχολεία που κάνω μάθημα τα παιδιά στα τμήματα είναι από 14 έως 20 (έχω και ένα τμήμα με 22). Και εκεί μπορεί κάποιος και μάθημα να κάνει και το παιδί να γνωρίσει και κάτι παραπάνω να πει και να δει. Είναι γενικά πιο κοντά). Ενώ στα μεγαλύτερα τμήματα 20-22 άτομα, φαίνεται περισσότερο η διαφορά και είναι πιο αποστασιοποιημένα τα πράγματα. Τώρα με 25-30 παιδιά στο μάθημα...... :( Δε μπορώ να καταλάβω ΤΙ έχει στο μυαλό του το υπουργείο και ΠΩΣ αυτό βάζει το "μαθητή πρώτα"?!!

 

Αααα και να μην ξεχάσω.... όλα αυτά γίνονται σε ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείο... Εκεί έχω τέτοιο αριθμό μαθητών στα τμήματα.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

"... Ομως εκεί που πήγαινα εγώ δεν περνούσαν αυτά. Η διέυθυνση έλεγε αυτή είναι η πολιτική του σχολείου μας, αν δε σας αρέσει φεύγετε! Κι ελπίζω να συνεχίζουν ακόμα την ίδια τακτική γιατί εκεί έχω σκοπό να στείλω και το δικό μου το παιδί....

 

Jelena, μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις σε πμ το σχολείο που πήγαινες? Σιγά σιγά θα πρέπει να αρχίσουμε το ψάξιμο!

Link to comment
Share on other sites

" ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΣ (ΜΗ ΕΘΝΙΚΗΣ) ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!

 

 

 

 

ajgjhjl.jpgΗ Άννα Διαμαντοπούλου τοποθετήθηκε στις 6/10/2009 στη θέση της υπουργού «Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων».

Σε ένα υπουργείο που μόλις ξαναβαφτίστηκε και από «Εθνικής Παιδείας» έγινε απλώς «Παιδείας», αλλαγή ήσσονος σημασίας για κάθε νεοεποχίτη αυτοαποκαλούμενο ως προοδευτικό!

Γεννήθηκε στην Κοζάνη, τελείωσε το 1977 το δημόσιο Λύκειο στη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια εισήλθε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.

Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, με θέμα την περιφερειακή ανάπτυξη.

Την περίοδο 1981-1985 δίδαξε στα ΤΕΙ Κοζάνης.

Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φόρουμ, όπως και στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ.

Μετά απ' όλα αυτά καταλαβαίνει κανείς ότι η καινούργια υπουργός Παιδείας, έχει γνώση και εμπειρία από το επίπεδο μόρφωσης που παρέχει το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, μιας κι η ίδια πέρασε φοιτώντας από όλα τα στάδιά του.

Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το IB (International Baccalaureate Diploma Programme), που τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...!

Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες...

 

Το International Baccalaureate Diploma Programme είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του ΙΒ αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.

 

Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!!

Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...

Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής "δωρεάν παιδείας" που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το IB (International Baccalaureate Diploma Programme) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις και πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των "καλών" οικογενειών και των μεγάλων τζακιών!

 

Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να "εκπαιδεύσει" τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν της επόμενης γενιάς ηγετών, που θα έρθει να αντικαταστήσει "επάξια" την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που πιστέψτε με θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της αλλά και τους ομοίους του...! "

 

 

 

Tα σχόλια δικά σας! Να ξεκαθαρίσω ότι δεν το έβαλα σαν επίθεση στο συγκεκριμένο πρόσωπο, εξάλλου αυτή είναι μία από τους πολλους πολιτικούς όλων των κομμάτων που κάνουν το ίδιο. Η τελευταία παράγραφος έχει πολύ νόημα γιατί πιστευω, από τα δρώμενα τους πάντα, ότι έτσι μας βλέπουν οι πολιτικοί!

δεν θα μπορούσες να το θέσεις πιο εύστοχα!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με την παρούσα κατάσταση κι εγώ θα φροντίσω το παιδί μου να πάει σε ένα σχολείο που να του αφήνει ανοιχτές τις πόρτες σε πανεπστήμια μίας ξένης χώρας. Εγώ που πήγα στο εξωτερικό από δημόσιο σχολείο κατάλαβα γρήγορα ότι τα παιδιά κάποιων ιδιωτικών ήταν πιο .... ανταγωνιστικά στο ξένο πανεπιστήμιο. Και όσα ήθελαν, βρήκαν πιο εύκολα δουλειά, ενώ εμείς βασανιστήκαμε με τη γλώσσα, βασανιστήκαμε να συνηθίσουμε τη ζωή, τον τρόπο σπουδών (έξω είναι λιγότερο πιεστικά τα πράγματα, δεν τα έχουν τα παιδιά με το βούρδουλα και διαβάζουν κατά βούληση. Ο έλληνας μαθητής είναι συνηθισμένος να διαβάζει επειδή έχει εξετάσεις, και αυτό δύσκολα λειτουργεί στο εξωτερικό που τα παιδιά διαβάζουν με πιο πολύ κέφι). Επειδή στην ελλάδα δεν υπάρχει μέλλον και δεν θα υπάρχει για τα επόμενα 20 χρόνια, ό,τι και να κάνει η κυρία Διαμαντοπούλου, δεν την αδικώ που στέλνει το παιδί της έξω. Σαν Υπουργός κάνει ό,τι μπορεί και σαν Μάνα, επίσης!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην ελλάδα δεν υπάρχει μέλλον και δεν θα υπάρχει για τα επόμενα 20 χρόνια, ό,τι και να κάνει η κυρία Διαμαντοπούλου, δεν την αδικώ που στέλνει το παιδί της έξω. Σαν Υπουργός κάνει ό,τι μπορεί και σαν Μάνα, επίσης!

όχι καλή μου δεν κάνει ό,τι καλύτερο, όπως κανένας πριν δεν έκανε τίποτα καλύτερο, αναφέρομαι και στα δύο κόμματα εξουσίας.Παίζουν το δικό τους παιχνίδι.

εγώ πήγαινα σε δημόσιο σχολείο, μπήκα στο πανεπιστήμιο με διάβασμα, όχι με λεφτά, ούτε με μόρια από αθλητικούς αγώνες ούτε επειδή οι γονείς μου έζησαν στη Γερμανία π.χ. ούτε επειδή οι γονείς μου πλήρωσαν το ΔΙΚΑΤΣΑ για να αναγνωριστεί το "πτυχίο" μου από Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, ..... και να παρουσιαστώ ως γιατρός, δικηγόρος, μηχανικός,... και με βαθμό πτυχίου 10 παρά κάτι.

οι καθηγητές μου στο δημόσιο, στην πλειοψηφία τους ήταν εξαιρετικοί, με τρανταχτές εξαιρέσεις κάποιους αδιάφορους, επικίνδυνους, αδιάβαστους. το πτυχίο μου στη νομική δεν το πήρα με άριστα, γιατί δεν ακολούθησα την πεπατημένη, να γίνω κολλητή κανενός, δεν προτιμούσα τον εύκολο δρόμο των προφορικών, δεν είχα και τα φόντα άλλωστε ως παιδί αγροτών. το πήρα όμως αξιοπρεπέστατα και με το κεφάλι ψηλά, γεμάτο γνώσεις, όχι άχυρο.

για να μπω στο μεταπτυχιακό μάτωσα. μπαίνουν βλέπεις τα βλαστάρια των πλουσίων, οι κολλητοί, τα παιδιά των διαπλεκομένων πολιτικά και φυσικά οι άριστοι. ε, μετά από 3 χρόνια κατάφερα να μπω. 2,5 χρόνια διάβασα και έμαθα. έχασα όμως χρόνια από τη ζωή μου, την προσωπική και επαγγελματική, γιατί δικηγορία και μεταπτυχιακό είναι 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη.

όσο για τις ξένες γλώσσες.... αν δεν πληρώσεις, αν δεν έχει μεράκι ο γονιός και κυρίως το παιδί δεν γίνεται τίποτα από το κράτος, κι ας είναι πληρωμένα από εμάς τους ίδιους, τους γονείς μας.

τα ίδια και για την εκμάθηση του Η/Υ.

Ως γονιός θα το ψάξω πολύ, γιατί αφού καθυστέρησα να κάνω οικογένεια μέχρι να αποκατασταθώ επαγγελματικά, τώρα δεν θα συμβιβαστώ με ψίχουλα για την κόρη μου. Μπορεί να την στείλω στο δημόσιο, μπορεί σε ιδιωτικό, αλλά σίγουρα θα κάνω ό,τι καλύτερο ως επένδυση για το μέλλον της.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 months later...

Για να μην κολλάμε στην Διαμαντοπούλου και στην εκπαίδευση (παιδεία αν θέλετε) που έχει επιλέξει για τον γιο της σας επισημαίνω ότι όλοι οι γόνοι σχεδόν των γνωστών πολιτικών της Ελλάδας πάνε σε ιδιωτικά σχολεία..και φυσικά συνεχίζουν σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού.Εδώ ως και η κόρη της Παπαρήγα που έχει ψωμοτύρι το "Οι Αμερικάνοι είναι πίσω από ολα", κ υπεραμύνεται του δημόσιου κ δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας, έστειλε την κόρη της σε αμερικάνικο παν/μιο αφού πρώτα τελείωσε φυσικά πασίγνωστο ιδιωτικό σχολείο.

Τυχαίο; Δε νομίζω!!!!!!!!!!!!!!

353a4d5f55.png

eNortjKzUjIyNDG2sFCyBlwwFYkC1w,,49.png

Link to comment
Share on other sites

Για να συμφωνήσω με την ayla, όσο θα υπάρχουνε "γόνοι" και απλά "παιδιά", τόσο θα υπάρχουν και προνομιούχα τέκνα έναντι κάποιων άλλων, ας το θέσω λίγο πιο ευγενικά, λιγότερο ας πούμε προνομιούχων. Δεν έχω πρόβλημα με όσους επιλέγουν να στέλνουν τα παιδιά τους στα μεγαλύτερα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ή στα καλύτερα κολλέγια. Ο καθένας κάτι ό,τι καλύτερο μπορεί. Το θέμα όμως είναι ότι κάποιοι άνθρωποι υποτίθεται ότι προασπίζονται των συμφερόντων του λαού και μπλα μπλα μπλα, είναι όμως τόσο λυπηρό να τους βλέπεις να πράττουν αντίθετα από αυτό που "διδάσκουν". Πρόσφερέ μου εμένα για το παιδί μου μια πραγματική εθνική παιδεία όπου θα του δωθούν ίσες ευκαιρίες με τους συνομίληκούς του στη Φιλανδία ή την Ολλανδία, όπου θα είναι πραγματικά δωρεάν και δε θα απαιτεί να δίνουμε έναν ολόκληρο μισθό για να ενισχύουμε ετησίως την παραπαιδεία, ένα σχολείο από το οποίο το παιδί μου θα βγει πραγματικός άνθρωπος κι όχι πρόβατο κατ'ευθείαν για σφαγή, και τότε στείλε εσύ το δικό σου παιδί όπου γουστάρεις κι αγαπάς. Όταν όμως τίποτα από όλα αυτά δεν γίνεται, τότε συγγνώμη ρε φίλε, αλλά είσαι πραγματικά για φτύσιμο.

wyaMp2.pngcEVCp2.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...
Για να μην κολλάμε στην Διαμαντοπούλου και στην εκπαίδευση (παιδεία αν θέλετε) που έχει επιλέξει για τον γιο της σας επισημαίνω ότι όλοι οι γόνοι σχεδόν των γνωστών πολιτικών της Ελλάδας πάνε σε ιδιωτικά σχολεία..και φυσικά συνεχίζουν σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού.Εδώ ως και η κόρη της Παπαρήγα που έχει ψωμοτύρι το "Οι Αμερικάνοι είναι πίσω από ολα", κ υπεραμύνεται του δημόσιου κ δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας, έστειλε την κόρη της σε αμερικάνικο παν/μιο αφού πρώτα τελείωσε φυσικά πασίγνωστο ιδιωτικό σχολείο.

Τυχαίο; Δε νομίζω!!!!!!!!!!!!!!

βρε κοριτσια εχω μια απορια?????αφου τα παιδια των περισσοτερων πολιτικων σπουδαζουν στο εξωτερικο σε ιδιωτικα πανεπιστημια,κατα την επιστροφη τους στην πατριδα οταν ο μπαμπας ή μαμα πολιτικος τους βαζουν σε μια δημοσια θεση το πτυχιο τους πως αναγνωριζεται

,και των αλλων δεν μπορουν ,μήπως λεω μήπως περνανε ολοι απο ΔΙΚΑΤΣΑ????(αστειακι?)και πως γινεται ολονων τα παιδια να σπουδαζουν ουτε ενα δεν ειναι κουμπουρας???τοση εξυπναδα πια ,τι τα ταϊζουνε να πουν και σε μας.:-(

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
εγώ θα έβαζα και άλλη μια εκδοχή στην ψηφοφορία, το

 

- θα επιλέξω όποιο στην περιοχή μου έχει το καλύτερο προσωπικό/μου κάνει την καλύτερη εντύπωση.

 

Η εμπειρία μου είναι ότι και δημόσιο σχολείο/παιδικός μπορεί να είναι καλό εάν το θέλουν τα άτομα που το διευθύνουν και οι παιδαγωγοί.

 

Και το ίδιο, ένα ιδιωτικό σχολείο μπορεί να είναι κακό, ακόμα και πολύ ακριβό να είναι και γνωστό, όταν το προσωπικό οι δάσκαλοι δηλαδή ή οι παιδαγωγοί και η διεύθυνση δεν είναι εκπαιδευμένοι με τα σύχρονα στάνταρ και θεωρίες της παιδαγωγικής.

 

Παράδειγμα πολύ γνωστός παιδικός που είναι πρώτος στις προτιμήσεις ευκατάστατων οικογενειών (λόγω της υποτίθεται καλής φήμης που έχει), σε περιοχή Ψυχικού, να γνωρίζω ότι

έχει ειπωθεί στο παιδί να δαγκώσει πίσω, εάν κάποιο παιδί το δαγκώσει. (και καλά για να ξέρει το άλλο παιδί ότι πονάει..... :shock: )

(μπροστά στην μητέρα). Η μητέρα αυτή ζήτησε πίσω την προκαταβολή και φυσικά δεν συνέχισε εκεί (της έδωσαν πίσω τα λεφτά).

 

Μόνη λύση είναι η καλή έρευνα, σε γονείς της περιοχής και απόφοιτους του αντίστοιχου σχολείου/παιδικού σταθμού, διεξοδικές συζητήσεις με την διεύθυνση για την φιλοσοφία που ακολουθείται κτλ. εκπαίδευση των παιδαγωγών που εργάζονται εκεί, εάν υπάρχει συμβουλευτική των δασκάλων με ψυχολόγο και υποστήριξη τους σε θέματα που προκύπτουν έτσι ώστε οι αντιδράσεις τους να είναι σύμφωνα με τις μελέτες και έρευνες που γίνονται στην ψυχολογία.

Το τελευταίο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, και είναι αυτό, που ακόμα και σε άπειρη παιδαγωγό, θα κάνει διαφορά και θα την βοηθήσει να ανταπεξέλθει σε κάθε θέμα... - καμιά φορά αυτός ο συνδυασμός είναι και καλύτερος απο μια έμπειρη παιδαγωγό που είναι μαθημένη σε παλιούς κανόνες της παιδαγωγικής.

 

τώρα όσο μεγαλώνει το παιδί, παίζουν ρόλο και οι εγκαταστάσεις του σχολείου -

τα εργαστήρια φυσικής χημείας βιολογίας καλλιτεχνικών,

(σε ιδιωτικά σχολεία) πρέπει να είναι απαραίτητα, για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων που διδάσκονται και την εφαρμογή της βιωματικής διδασκαλίας.

Δεν μπορώ δηλαδή να φανταστώ, ιδιωτικό σχολείο, να μην έχει τέτοιες αιθουσες.

Είναι βασικά πράγματα που στο εξωτερικό είναι αυτονόητα.

 

στα δημόσια εκλείπουν φυσικά. όσο πιο μεγαλώνει το παιδί, τόσο πιο σημαντικό είναι κιόλας να του δίνονται τα σωστά κίνητρα απο τους δασκάλους, για ποιό λόγο δηλαδή να μάθει κάτι, γιατί είναι τόσο σημαντικό κτλ.

 

Τελικά δηλαδή, εκτός απο το προσωπικό και την εκπαίδευσή του, παίζει ρόλο και η υλικοτεχνική υποστήριξη.

 

Λόγω του ότι όταν είναι μικρό το παιδί και οι γονείς μπορουν να του παρέχουν στο σπίτι γνωριμίες και με άλλα υλικά και τεχνικές και δημιουργική απασχόληση, ίσως αυτό το κομμάτι, να μην είναι τόσο σημαντικό όσο η καλή σχέση και μάθηση καλών κανόνων συμπεριφοράς με τις ενδεδειγμένες παιδαγωγικές μεθόδους.

 

Μετά όμως όσο μεγαλώνει, και πάει γυμνάσιο, οι γονείς δεν μπορουν πλέον να προσφέρουν, να συμπληρώσουν,στα μαθήματα του σχολείου. (στα τεχνικά κομμάτια)

Και εκεί μπορεί να προσφέρει ένα καλό ιδιωτικό σχολείο - δηλαδή να υπάρχει βιωματική μάθηση σε κάθε επιστήμη κτλ.

 

Είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα, ... ειδικά το θέμα του γυμνασίου-λυκείου και το πως προετοιμάζονται μετά τα παιδιά για την ζωή τους, τι κατευθυνση θα ακολουθήσουν κτλ.

Πως να αγαπήσει πχ ένα παιδί την χημεία και να θέλει να γίνει χημικός, όταν ποτέ δεν έχει δεί πως αναμειγνύουν τις ουσίες, πως τις επεξεργάζονται, χημικές αντιδράσεις στην τάξη κτλ...

 

Καλή ημέρα σε όλους,

 

Θα ήθελα να θέσω μία ερώτηση σχετικά με το θέμα σε άλλη βάση.

 

Όλοι συμφωνούμε ότι τα ιδιωτικά σχολεία παρέχουν καλύτερες εγκαταστάσεις και επιπλέον δραστηριότητες στο βασικό προγραμμά τους (π.χ. ξένες γλώσσες, αθλητικές δραστηριότητες κ.α.) τις οποίες για να μπορέσουμε να τις προσφέρουμε στα παιδιά μας θα πρέπει να γίνουν εξωσχολικά (αν πάνε στο δημόσιο σχολείο) τις απογευματινές ώρες της ημέρας.

 

Αυτό είναι ένα πρόβλημα γιατί δεν τους αφήνουμε καθόλου χρόνο για ξεκούραση και παιχνίδι.

 

Από την άλλη μεριά τα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων είναι υψηλά και δεν μπορούν όλοι να τα πληρώνουν.

 

Αν θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας θα στερηθούμε τα πάντα για να τους το προσφέρουμε. Η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα είναι τέτοια που δεν ξέρουμε αν αύριο θα έχουμε εργασία με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία δυνατότητα για ιδιωτικό.

 

Η ερώτησή μου είναι:

 

Αν ξεκινήσει ένα παιδί στο ιδιωτικό από το νηπιαγωγίο και αναγκαστούμε να το σταματήσουμε αργότερα θα είναι χειρότερα γι αυτό από ότι αν είχε ξεκινήσει από την αρχή στο δημόσιο;

 

Αν πρέπει να επιλέξω να κάνω οικονομίες μόνο για το σχολείο. Είναι καλύτερα να πάει νηπιαγωγίο και δημοτικό, ώστε να έχει καλές βάσεις για το μέλλον ή να πάει στο δημόσιο τα πρώτα χρόνια και να χρησιμοποιήσω τα χρήματα για το γυμνάσιο και το λύκειο, όπου οι απαιτήσεις είναι πιο μεγάλες;

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για την πολυλογία.

Link to comment
Share on other sites

Αν πρέπει να επιλέξω να κάνω οικονομίες μόνο για το σχολείο. Είναι καλύτερα να πάει νηπιαγωγίο και δημοτικό, ώστε να έχει καλές βάσεις για το μέλλον ή να πάει στο δημόσιο τα πρώτα χρόνια και να χρησιμοποιήσω τα χρήματα για το γυμνάσιο και το λύκειο, όπου οι απαιτήσεις είναι πιο μεγάλες;

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για την πολυλογία.

 

Για μένα τα πιο σημαντικά χρόνια, μαθησιακά, είναι το δημοτικό. Εκεί χρειάζεται το παιδί προσοχή να μάθε γράμματα (να γράφει και να μετρά), να μάθει να μελετά, να συγκεντρώνεται, να διεκδικεί χωρίς άγχος, να εντάσσεται ισότιμα στην ομάδα. Αν γίνει καλή δουλειά στο δημοτικό, μετά που φαίνονται οι κλίσεις του, μπορεί να γίνει καλύτερα η επιλογή του γυμνασίου και του λυκείου. Οπότε στην ερώτησή σου, εγώ απαντώ .. σαφέστατα για το δημοτικό

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για μένα τα πιο σημαντικά χρόνια, μαθησιακά, είναι το δημοτικό. Εκεί χρειάζεται το παιδί προσοχή να μάθε γράμματα (να γράφει και να μετρά), να μάθει να μελετά, να συγκεντρώνεται, να διεκδικεί χωρίς άγχος, να εντάσσεται ισότιμα στην ομάδα. Αν γίνει καλή δουλειά στο δημοτικό, μετά που φαίνονται οι κλίσεις του, μπορεί να γίνει καλύτερα η επιλογή του γυμνασίου και του λυκείου. Οπότε στην ερώτησή σου, εγώ απαντώ .. σαφέστατα για το δημοτικό

 

Συμφωνώ απόλυτα. Το δημοτικό είναι η βάση, το θεμέλιο όλου του οικοδομήματος που λέγεται σχολική εκπαίδευση. Αν αυτό το θεμέλιο αποδειχτεί σαθρό, όλο το οικοδόμημα σύντομα θα καταρεύσει. Δηλ. στο Γυμνάσιο αμέσως κιόλας θα φανούν οι ελλείψεις και το παιδί θα αντιμετωπίσει δυσκολίες.

Δώσε βάση στο δημοτικό. Αν μπορείς βρες ένα καλό ιδιωτικό που να γίνεται καλή δουλειά, δώσε εφόδια από νωρίς ξένες γλώσσες και θα δεις στο Γυμνάσιο πόσο εύκολα θα προσαρμοστεί το παιδί στα νέα δεδομένα, έστω κι αν χρειαστεί να αλλάξει σχολείο και να κάνει κάποια φροντιστήρια. Θα έχει "βάσεις" κι αυτό μετράει. Το λένε όλοι οι καθηγητές των ιδιαιτέρων φροντιστηρίων : να έχει ένα παιδί βάσεις από το δημοτικό!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω παρακολουθήσει όλη την κουβέντα αλλά θα ήθελα να καταθέσω κ τη δική μου άποψη σχετικά με το θέμα την οποία εντελώς τυχαία μόλις τώρα έγραφα για ένα άλλο ζήτημα του φόρουμ. Την αντιγράφω ακριβώς από εκεί.

 

Τα άτομα που δουλεύουν σε κάθε σταθμό καθορίζουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Δεν παίζει ρόλο αν είναι ιδιωτικός ή δημόσιος. Το λέω έχοντας δουλέψει και στα 2 είδη. Πάντως στη δική μου περίπτωση στους ιδιωτικούς γίνονταν απαράδεκτα πράγματα (τσουβάλιαζαν στην κυριολεξία 40 παιδιά μαζί συχνά με μια μόνο παιδαγωγό, τα καθήλωναν όλο το μεσημέρι απ τις 1:30 που τρώγανε και μετά, να ακούνε απ την κασέτα παραμύθια ως τις 4, τραβούσαν με βίαιο τρόπο παιδιά, τα ταπείνωναν, τα τρομοκρατούσαν, τα τάιζαν απ' το ίδιο κουτάλι με μια γαβάθα στη σειρά, τα πίεζαν υπερβολικά να μάθουν πράγματα που δεν είναι για την ηλικία τους απλά και μόνο για να φανεί στους γονείς το σούπερ θεατρικό κ πολλά άλλα είναι μεγάλη η λίστα) και μάλιστα ο ένας είχε κ πολύ καλή φήμη...Που να' ξεραν οι γονείς...!!!!

Οι καλές εγκαταστάσεις των ιδιωτικών πολλές φορές δυστυχώς λειτουργούν ως "δόλωμα" καθώς κ η σκέψη "αφού πληρώνω θα είναι καλύτερα ή θα το προσέχουν πιο πολύ" αλλά δεν είναι πάντα έτσι...

"Great is the human who has not lost his childlike heart"-Mencius

Link to comment
Share on other sites

βρε κοριτσια εχω μια απορια?????αφου τα παιδια των περισσοτερων πολιτικων σπουδαζουν στο εξωτερικο σε ιδιωτικα πανεπιστημια,κατα την επιστροφη τους στην πατριδα οταν ο μπαμπας ή μαμα πολιτικος τους βαζουν σε μια δημοσια θεση το πτυχιο τους πως αναγνωριζεται

,και των αλλων δεν μπορουν ,μήπως λεω μήπως περνανε ολοι απο ΔΙΚΑΤΣΑ????(αστειακι?)και πως γινεται ολονων τα παιδια να σπουδαζουν ουτε ενα δεν ειναι κουμπουρας???τοση εξυπναδα πια ,τι τα ταϊζουνε να πουν και σε μας.:-(

Ελα ντε?????????:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ολοι φωστήρες.

Και όταν έρθει η ώρα τους να κυβερνήσουν - γιατί έρχεται - βλέπε το λήμα οικογενειοκρατία.... τότε, που πήγεαυτό το μυαλό ξουράφι που τελείωσε Harvand, UCL και δεν ξέρω τι άλλο.:confused::confused:

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλες!

Τον ίδιο πλροβληματισμό έχω και εγω με τα σχολεία. Αλλά κλείνω πιο πολύ για ιδιωτικό.

Οχι από ψώνιο αλλά από θέμα καλύτερης εκπαίδευσης. Δεν ξέρω βέβαια αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω οικονομικά, γιατί έχω δύο ζουζούνια.

Από την εμπειρία μου σε ιδιωτικό βρεφονηπειακό σταθμό μέχρι και σήμερα έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Δεν ξέρω μπορεί να έτυχε.

Παντως στο θέμα των ψωνισμένων παιδιών που θέσατε θα συμφωνήσω ότι φταίνε 100% οι γονείς.Τώρα όσο για τα ιδιωτικά σχολεία εκτός από 2 που έχω ακούσει τα χειρότερα (και ένα σκασμό λεφτά) δεν έχω άποψη.

 

Να σας ρωτήσω απαγορεύεται να κατονομάσουμε σχολεία?

Θα με ενδιέφερε να μάθω για ένα καλό σχολείο στα Νότια Προάστεια. Και λέγοντας καλό, από εκπαιδευτικής αποψής, όχι να έχει γρανίτες και πισίνες!!!

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα ιδιωτικό σχολείο και εύχομαι να έχω τα χρήματα όταν φτάσει η κατάλληλη στιγμή να στείλω το παιδί μου σε ιδιωτικό. Ειδικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, για γυμνάσιο-λύκειο φυσικά σε δημόσιο. Εγώ έβγαλα όλο το δημοτικό σε ιδιωτικό σχολείο και πήρα πολύ καλές βάσεις, μετά πήγα σε δημόσιο και έχω δει τη διαφορά. Στα ιδιωτικά υπάρχει μεγαλύτερη πειθαρχία, οργάνωση και δραστηριότητες. Και στα δημόσια υπάρχουν καλοί εκπαιδευτικοί αλλά δυστυχώς το σύστημα που επικρατεί δεν τους βοηθά. Επίσης, σε ένα ιδιωτικό σχολείο δεν μπαίνει οποιοσδήποτε, υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια ειδικά για τα μικρότερα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Τα χρόνια που πήγαινα δημόσιο σχολείο θεωρούσαμε λίγο - πολύ ότι ιδιωτικό πάνε ή οι πολύ πλούσιοι ή οι "σκράπες" (συγνώμη για την πιστή απόδοση της λέξης),ή ο συνδιασμός τους. Τώρα στους κύκλους μου θεωρείται "must" το να πάει το παιδί ιδιωτικό. Τα προβλήματα υπήρχαν και τότε στο δημόσιο, ίσως πιο έντονα τώρα(γιατί, δεν υπάρχουν στα ιδιωτικά ? - διαβάστε στο forum). Δεν αφορίζω τα ιδιωτικά καθώς τα μικρά μου τα στέλνω σε ιδιωτικούς παιδικούς και για εκπαιδευτικούς λόγους. Για αυτόν τον λόγο και δεν ασπάζομαι τις πρώτη μου πρόταση. Η ισοπέδωση των δημοσίων σχολείων όμως δεν μου αρέσει, πόσο μάλιστα που ότι πέτυχα (ΑΣΟΕΕ και η δουλειά μου) έχει προέρθει μέσα από τα δημόσια σχολεία. Για να είμαι πιο ακριβής έχει προέρθει από την οικογένειά μου, τον ζήλο μου και κάποιους άριστους δασκάλους και καθηγητές που είχα.

Νομίζω τελικώς πως το πάνω τρίπτυχο καθορίζει τα πάντα είτε πρόκειται για ιδιωτικό είτε για δημόσιο.:wink:

 

Υ.Γ. Ψήφισα Δημόσιο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως με τον Δημήτρη Π., όντως τότε σε ιδιωτικό πήγαιναν όσοι δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στο δημόσιο.

Ψήφισα δημόσιο, για την Ελλάδα ρε γμτ.

Γιατί θέλω ίσες ευκαιρίες για όλα τα παιδάκια ασχέτως οικογενειακού εισδήματος. Και από κει και πέρα, όποιο θελει, του αρέσει και μπορεί να προχωράει.

Να μπορεί όχι οικονομικά.

Να γίνει το δημόσιο σχολείο, πρότυπο εκπαίδευσης. Και να μην απαιτείται ένας σκασμός λεφτα για φροντιστήρια.

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites

Ψηφίζω δημόσιο λόγω των οικονομικών της οικογένειας , αλλά και λόγω αποστασης .

 

Βέβαια, επειδή ξέρω ότι ξέρω ότι η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου δεν αξιολογείται και δεν ελέγχεται από κανένα , ανησυχώ , ειδικά για τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, αν θα είμαστε τυχεροί και θα βρούμε μπροστά μας φιλότιμους εκπαιδευτικούς ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Τα χρόνια που πήγαινα δημόσιο σχολείο θεωρούσαμε λίγο - πολύ ότι ιδιωτικό πάνε ή οι πολύ πλούσιοι ή οι "σκράπες" (συγνώμη για την πιστή απόδοση της λέξης),ή ο συνδιασμός τους. Τώρα στους κύκλους μου θεωρείται "must" το να πάει το παιδί ιδιωτικό. Τα προβλήματα υπήρχαν και τότε στο δημόσιο, ίσως πιο έντονα τώρα(γιατί, δεν υπάρχουν στα ιδιωτικά ? - διαβάστε στο forum). Δεν αφορίζω τα ιδιωτικά καθώς τα μικρά μου τα στέλνω σε ιδιωτικούς παιδικούς και για εκπαιδευτικούς λόγους. Για αυτόν τον λόγο και δεν ασπάζομαι τις πρώτη μου πρόταση. Η ισοπέδωση των δημοσίων σχολείων όμως δεν μου αρέσει, πόσο μάλιστα που ότι πέτυχα (ΑΣΟΕΕ και η δουλειά μου) έχει προέρθει μέσα από τα δημόσια σχολεία. Για να είμαι πιο ακριβής έχει προέρθει από την οικογένειά μου, τον ζήλο μου και κάποιους άριστους δασκάλους και καθηγητές που είχα.

Νομίζω τελικώς πως το πάνω τρίπτυχο καθορίζει τα πάντα είτε πρόκειται για ιδιωτικό είτε για δημόσιο.:wink:

 

Υ.Γ. Ψήφισα Δημόσιο.

 

Δημήτρη με μπέρδεψες. Γιατί αφού είσαι υπέρ του δημόσιου σχολείου πας τα παιδιά σου σε ιδιωτικό;;;

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη με μπέρδεψες. Γιατί αφού είσαι υπέρ του δημόσιου σχολείου πας τα παιδιά σου σε ιδιωτικό;;;

 

 

Ιδιωτικό παιδικό και στη συνέχεια δημόσιο σχολείο. Κι αυτό γιατί την εποχή που ψαχναμε για παιδικό, θεωρούσαμε σαν πιο αξιόπιστη και πρακτική (μεταφορά) λύση τον ιδιωτικό. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...