Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Δε βλέπω που ακριβώς είναι το πρόβλημα και εξάπτεστε. Και για να απαντήσω στην alcyon, την οποία εκτιμώ πολύ από τα μηνύματα που γενικά γράφει, λέω το πασιφανές και αυτονόητο : η γενιά που τώρα διανύει το σχολικό βίο στο δημοτικό και δεν έχει προλάβει ακόμη π.χ. να μάθει 2η ξένη γλώσσα, δεν θα προχωρήσει σε 2-3 χρόνια στην εκμάθηση και 2ης ξένης γλώσσας, απλά διότι οι οικογένειες δεν διαθέτουν δυστυχώς πλέον πόρους. Τους τα τρώνε τα χαράτσια, τα δάνεια κ.ο.κ. Αυτό εννοώ όταν λέω ότι θα είναι αδικημένη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η οποία έχει βρεθεί (καλώς ή κακώς) με 2 μεταπτυχιακά ο καθένας. Πόσο ανταγωνιστικά στην Ευρώπη θα είναι τα παιδιά αυτά με μία ημίμετρη ξένη γλωσσα? με ελληνικά αμφιβόλου ποιότητας? καθώς πια δεν υπάρχουν ούτε πόροι ούτε και μεγάλη διάθεση από πολλούς να ασχοληθούν. Απλά αυτό το θλιβερό συμπέρασμα έβγαλα. Σχετικά με την εκπαίδευση των δασκάλων, όσους έχω γνωρίσει εγώ, δεν πηγαίνουν με δική τους πρωτοβουλία σε κάποιο σεμινάριο, μόνο αν τους στείλει κάποιος. Αυτός ο "κάποιος" τώρα πια δεν είναι το Κράτος. Δεν βλέπω γιατί λογομαχούμε.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Δε βλέπω που ακριβώς είναι το πρόβλημα και εξάπτεστε. Και για να απαντήσω στην alcyon, την οποία εκτιμώ πολύ από τα μηνύματα που γενικά γράφει, λέω το πασιφανές και αυτονόητο : η γενιά που τώρα διανύει το σχολικό βίο στο δημοτικό και δεν έχει προλάβει ακόμη π.χ. να μάθει 2η ξένη γλώσσα, δεν θα προχωρήσει σε 2-3 χρόνια στην εκμάθηση και 2ης ξένης γλώσσας, απλά διότι οι οικογένειες δεν διαθέτουν δυστυχώς πλέον πόρους. Τους τα τρώνε τα χαράτσια, τα δάνεια κ.ο.κ. Αυτό εννοώ όταν λέω ότι θα είναι αδικημένη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η οποία έχει βρεθεί (καλώς ή κακώς) με 2 μεταπτυχιακά ο καθένας. Πόσο ανταγωνιστικά στην Ευρώπη θα είναι τα παιδιά αυτά με μία ημίμετρη ξένη γλωσσα? με ελληνικά αμφιβόλου ποιότητας? καθώς πια δεν υπάρχουν ούτε πόροι ούτε και μεγάλη διάθεση από πολλούς να ασχοληθούν. Απλά αυτό το θλιβερό συμπέρασμα έβγαλα. Σχετικά με την εκπαίδευση των δασκάλων, όσους έχω γνωρίσει εγώ, δεν πηγαίνουν με δική τους πρωτοβουλία σε κάποιο σεμινάριο, μόνο αν τους στείλει κάποιος. Αυτός ο "κάποιος" τώρα πια δεν είναι το Κράτος. Δεν βλέπω γιατί λογομαχούμε.

 

γιατι οι γαλλοι μιλανε καλα 2 ξενες γλωσσες η οι ιταλοι η οι γερμανοι?

 

οι περισσοτεροι ξερουν 1 ξενη γλωσσα πολυ καλα περαν της μητρικης τους, κι αυτο παιζεται,,,τους εμποδισε αυτο να δουλεψουν στην ευρωπη η στην αμερικη η στην κινα?

τι μανια μας εχει πιασει με τις γλωσσες δεν καταλαβαινω ειλικρινα,,,ας μαθουν καλα ελληνικα και αγγλικα και η δευτερη γλωσσα θα ερθει οταν και ΑΝ χρειαστει και κυριως αν το επιθυμουν

 

ας την μαθουν φοιτητες, ας μην την μαθουν ποτε

 

δυστυχως, δεν αναφερομαι σε εσενα, αλλα η ταση ειναι να κανουμε ακριβως τα ιδια λαθη στο θεμα αυτο για τα παιδια μας οπως εκαναν οι προηγουμενες γεννιες για εμας,,τα ιδια μυαλα, τα ιδια λαθη, η ιδια νοοτροπια :(:(:(

Link to comment
Share on other sites

γιατι οι γαλλοι μιλανε καλα 2 ξενες γλωσσες η οι ιταλοι η οι γερμανοι?

..........................................

δυστυχως, δεν αναφερομαι σε εσενα, αλλα η ταση ειναι να κανουμε ακριβως τα ιδια λαθη στο θεμα αυτο για τα παιδια μας οπως εκαναν οι προηγουμενες γεννιες για εμας,,τα ιδια μυαλα, τα ιδια λαθη, η ιδια νοοτροπια :(:(:(

 

Δεν υπάρχει κάποιο λάθος των γονιών της παλαιότερης γενιάς αναφορικά με τα παιδιά τους. Το μόνο λάθος μας είναι ότι ζούμε σ'αυτό το απαράδεκτο πολιτικό σύστημα και το ψηφίζουμε και το συνεχίζουμε, γιατί αυτό κατέστρεψε τους νέους ανθρώπους με μεταπτυχιακά και γλώσσες σήμερα. Τι κακό έκαναν που έμαθαν όλα αυτά? Ισα ίσα που οι περισσότεροι κατάφεραν να βρουν μια καλή δουλειά στην Ευρώπη.

Οσο για τις γλώσσες, όλες αυτές που αναφέρεις πιο πάνω θεωρούνται από τις επίσημες και ευρέως αποδεκτές γλώσσες στην Ευρωπαική Ενωση. Τα ελληνικά δεν συγκαταλέγονται σ'αυτές. Στη Γερμανία αποφοιτούν τα παιδιά από τα δημόσια σχολεία (φυσικά) γνωρίζοντας απταιστα γαλλικά και αγγλικά επιπλέον της δικής τους γλώσσας. Γιατί εκεί έχουν σύστημα! Εδώ αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε γι'αυτά αλλά αυτό δεν τα κάνει λιγότερο σημαντικά.

Αλλωστε όταν μιλάω για ανταγωνιστικά μελλοντικά παιδιά δεν είναι μόνο οι γλώσσες, είναι και τα πτυχία. Πώς θα μπορέσει η σημερινή (όπως κατάντησε) οικογένεια να υποστηρίξει 2 ή 3 παιδιά φοιτητές? Αρα θα γυρίσουμε 40 χρόνια πίσω όπου όλοι ήταν και ευχαριστημένοι αν μάθαιναν αγγλικά μόνο και έβγαζαν και το Λύκειο. Εκεί μας κατάντησαν. Αυτό εννοώ όταν λεω ότι η γενιά αυτή θα είναι πιο αδικημένη από την προηγούμενη.

Link to comment
Share on other sites

edit: Είδα το μέγεθος του ποστ... και σοκαρίστηκα!! Πάρτε καφέ, αράξτε και διαβάστε... σεντόνι... πανωσέντονο μαζί με παπλωματοθήκη!! :lol:

 

 

A. Δεν υπάρχει καμία μα καμία λογομαχία. Απλά εκθέτουμε τις απόψεις μας. Άρα, δεν υπάρχει λόγος για αναφορά στο ζήτημα της εκτίμησης μεταξύ μας. :rolleyes: Νομίζω πως όλοι μας κινούμαστε σε πλαίσιο σεβασμού ως προς το συνομιλητή μας. :D

 

Επίσης σε ορισμένα (προηγούμενα) μηνύματα ελπίζω να μη μου προσάψετε ως αρνητικό το λακωνίζειν... γιατί πολύ απλά κάποια γράφονται εν μέσω άλλων δραστηριοτήτων ή σε στιγμές κούρασης. (Το "σκάω" καμιά φορά από τις υποχρεώσεις... με το να "σκαλώνω" σε καμιά συζήτηση... έτσι για να ξεφεύγουμε από το τρέξιμο).

 

 

Β. (Στο θέμα μας):

1. Ο "πεινασμένος" έχει κίνητρο να τρέξει και να κατακτήσει. Είναι παρατηρημένο πως σε εύπορες οικονομικά περιοχές, το επίπεδο των μαθητών (είτε σε δημόσια, είτε σε ιδιωτικά σχολεία) είναι εμφανώς χαμηλότερο. Γιατί απλά το παιδί δεν έχει κίνητρο.

 

2. Ένας άνθρωπος που σέβεται τη δουλειά του και την αγαπάει, δεν τον σταματά η κομμένη εκπαιδευτική άδεια. Ναι το κράτος δε βοηθά. Συμφωνώ. Αλλά δεν κάθεται και με σταυρωμένα τα χέρια (ο εκπαιδευτικός).

 

3. Δεν είμαστε οι μόνοι γλωσσομαθείς (όπως εσφαλμένα νομίζαμε παλιότερα). Προσωπικά έχω γνωρίσει πολλούς ευρωπαίους που ξέρουν 2 και 3 ξένες γλώσσες πέρα από τη μητρική τους.

 

4. Κάποια πράγματα, μόνοι μας τα υποβιβάσαμε. Η παραπαιδεία ανθεί, για οικονομικούς κυρίως λόγους. Είναι θέμα πολιτικής ευθύνης/κόστους αυτό. Αν δοκιμάσει κάποιος να μάθει σε ένα παιδί κάτι που το γνωρίζει ήδη (γιατί το έκανε "τρεχάτα" σε κάποιο φροντιστήριο -αλήθεια εκεί τι παιδαγωγικό σύστημα ακολουθούν;;;:roll: )... το παιδί βαριέται και απαξιώνει τον εκπαιδευτικό. Το μάθημα φαίνεται "ανιαρό" και στα μάτια του παιδιού "άχρηστο". Κι αρχίζει ένας φαύλος κύκλος.

 

5. Η στροφή προς πιο πρακτικά επαγγέλματα δεν είναι "κατάντια". Είναι ανάγκη! Στα ευρωπαϊκά κράτη, το σχολείο διαχωρίζει ποια παιδιά θα ακολουθήσουν τεχνικά επαγγέλματα και ποια θα πάνε πανεπιστήμιο, ανάλογα με την επίδοση. Αντιλαμβάνονται την ανάγκη ύπαρξης τεχνικών επαγγελμάτων.

Ενώ στην Ελλάδα, έχουμε την ιδέα του πρωθυπουργού... "το παιδί μου ρεεεε θα μου πεις πως δεν κάνει για πανεπιστήμιο!!!" (κάπου εκεί ο γονιός έχει μαυρίσει το μάτι του εκπαιδευτικού :lol:)

 

6. Δεν είναι θέμα "λάθους" ή μη των γονιών. Είναι απλά θέμα συνθηκών. Οι συνθήκες ωθούν προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Κι αν λίγο ξεκολλήσουμε (βάζω και τον εαυτό μου μέσα), από τη νοοτροπία μας, ίσως δούμε κάτι καλύτερο.

 

 

Γ. Ίσως τα έχω αναφέρει ξανά κάπου παραπάνω, μα ας τα συνοψίσω:

1. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται στο δημόσιο, ΠΡΙΝ διοριστούν εργάζονταν σε κάποιο ιδιωτικό σχολείο ή φροντιστήριο. (Πριν ήταν καλοί και ευσυνείδητοι, και τώρα σταμάτησαν; )

Επειδή στα επαγγέλματα της εκπαίδευσης βγαίνει και ο χαρακτήρας... ο ευσυνείδητος, δε μπορεί ξαφνικά να γίνει ασυνείδητος. Γιατί απλά με μια τέτοια αλλαγή, δε θα τον χωράνε "τα ρούχα του".

 

Επίσης, φτάνουν στο δημόσιο σχολείο με αυξημένη εμπειρία. Τα μέσα που τους παρέχονται είναι πενιχρά, συμφωνώ. Η βοήθεια και το σύστημα (του εργοδότη -κράτος vs ιδιώτη) είναι σαφώς διαφορετικά. Μα ο άνθρωπος... όπως ήταν, έτσι μένει.

 

Όσο για το "ααα τώρα που μπήκες στο δημόσιο, θα αράξεις", είναι μια κλισέ ατάκα που διαιωνίζεται, και αναπαράγεται, πιο πολύ σε συζητήσεις του αέρα. Ο ίδιος άνθρωπος που λέει "άραξα", πάνω σε μια συζήτηση του καφέ... τον βλέπεις στη δουλειά... σκυλί!

 

 

Δ. Διαχείρηση δυναμικού (απορία):

1. Στο δημόσιο σχολείο, αν κάποιος κρίνεται ακατάλληλος (από παιδαγωγικής άποψης) να μπει σε τάξη, απομακρύνεται σε κάποια δουλειά γραφείου. Στο ιδιωτικό τι γίνεται;

Μη βιαστείτε να μου πείτε πως "απολύεται", γιατί η νομοθεσία άλλα ορίζει και δεσμεύει τα σχολεία στις απολύσεις.

 

2. ... (ας μην πω περισσότερα).

 

 

Θέλω να καταλήξω στο εξής:

υπάρχουν σαφείς διαφοροποιήσεις στη λειτουργία των δύο τύπων σχολείων με τα ιδιωτικά να είναι πιο ευέλικτα. Αλλά στην πράξη, εκεί που ο μαθητής έρχεται σε επαφή με τον καθηγητή... τα πράγματα είναι απλά. Ή ο καθηγητής "το 'χει" ή "δεν το 'χει". Κι αυτό δεν έχει να κάνει με το πλαίσιο που δουλεύει. (Βοηθά ναι, αλλά δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας).

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αρκετό βαθμό με το μήμυμα της αλκυόν, όμως θεωρώ ότι παραβλέπει ορισμένους παράγοντες που αποτελούν στοιχεία παθογένειας της ελληνικής κοινωνίας γενικότερα και όχι μόνο του σχολείου.

Η ερώτηση θα μπορούσε να τεθεί κι έτσι; Είναι ο ιδιωτικός τομέας πιο παραγωγικός από τον δημόσιο. Αναντίρρητα είναι. Και σε αυτό οφείλονται πάρα πολλά κακά μεταξύ των οποίων και η σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας. Βέβαια, ο ιδιωτικός τομέας δεν αποδίδει στο κράτος τους φόρους που του αναλογούν. ΚΙ αυτό οφείλεται στον δημόσιο τομέα που είναι αναποτελεσματικός, διαπλεκόμενος και μη σοβαρός.

Δεν το λέω αυτό για να αναμασήσω την αιώνια καραμέλα ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι γεννημένοι τεμπέληδες. Το πλαίσιο όμως στο οποίο εργάζονται είναι βαθιά αναξιοκρατικό, ενθαρρύνει την αδράνεια, δεν είναι συνεργατικό, ο καθένας μόνος του πλεέι σε έναν ωκεανό και προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί χωρίς στήριξη και συνεργασία. Δεν μπόρεσα ακόμα να καταλάβω που βρίσκονται οι ρίζες αυτού του προβλήματος, απλώς το βλέπω διατυπωμένο ίδιο κι απαράλαχτο σε κείμενα για τη δημόσια διοίκηση του 19ου αιώνα.

Μέρος αυτών είναι και το σχολείο. Και τώρα πείτε μου σε ένα ολοήμερο σχολείο που σχολάει στις 12.30 γιατί ακόμα δεν είναι εφικτή για χ λόγους η λειτουργία του ως ολοήμερου, σε ένα σχολείο όπου εξαγγέλονται απεργίες διαρκείας, άρα διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τον μαθητή είναι δυνατόν ο μαθητής να έχει την ίδια σταθερότητα που έχει στο ιδιωτικό που λειτουργεί πλήτως και αδιάκοπα; Δεν νομίζω ότι το θέμα είναι αν οι εκπαιδευτικοί στο δημόσιο όταν προσλήφθηκαν ήταν καλύτεροι από το ιδιωτικό. Εγώ παίρνω ως δεδομένο ότι ξεκίνησαν ισάξιοι. Η κατάσταση παράλυσης στο δημόσιο γενικότερα τους έχει επηρεάσει άλλους λιγότερο άλλους περισσότερο. Τώρα αν μου πείτε ότι η κατάσταση στη χώρα είναι κρίσιμη και πρέπει όλοι να κατέβουμε σε απεργία για να παραλύσει το κρατος κλπ, κλπ, πάω πάσο, υπάρχει και αυτή η άποψη. Μη σας δω όμως να διαμρτύρστε αν κάπου δεν εξυπηρετηθέιτε. Είπαμε γενική παράλυση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν το λέω αυτό για να αναμασήσω την αιώνια καραμέλα ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι γεννημένοι τεμπέληδες. Το πλαίσιο όμως στο οποίο εργάζονται είναι βαθιά αναξιοκρατικό, ενθαρρύνει την αδράνεια, δεν είναι συνεργατικό, ο καθένας μόνος του πλεέι σε έναν ωκεανό και προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί χωρίς στήριξη και συνεργασία.

 

Πολύ ωραία τα έγραψες!

 

Έχοντας δουλέψει 7 χρόνια σ' ένα από τα καλύτερα δημόσια πανεπιστήμια της χώρας μας (ως μέλος ΔΕΠ) μπορώ να πω ότι τα πιο πάνω εκφράζουνε όλα τα συναισθήματα μου για τη δημόσια εκπαίδευση.

Δυστυχώς αυτός που εργάζεται όχι απλά δεν ανταμοίβεται αλλά δημιουργεί και εχθρούς, πχ εγώ έδινα πάντα τις σημειώσεις μου στους φοιτητές και αυτό δημιουργούσε μεγάλη δυσαρέσκεια στους συναδέρφους μου, οι οποίοι φυσικά δεν είχανε τις δικές τους σημειώσεις και κάνανε το μάθημα στον πίνακα για να περνάει και εύκολα η ώρα όπως με συμβούλευσε Ο καθηγητής όταν πρωτοδιορίστηκα :roll:

Τελικά με τις απαράδεκτες μειώσεις στους μισθούς, το εχθρικό κλίμα ανάμεσα στους συναδέρφους και με τις τριτοκοσμικές υποδομές τα είδα όλα και υπέβαλα παραίτηση για να μείνω στο σπίτι με τα παιδιά μου.

 

Το γιο μου είχα όλη την καλή διάθεση να τον στείλω στο δημόσιο νηπιαγωγείο όμως αντιμετώπισα πολύ άσχημη στάση και από τα δύο σχολεία τα οποία επισκέφθηκα (ο μόνος λόγος ήτανε γιατί φέτος λέει είναι υπεράριθμοι και αυτό τους δίνει το δικαίωμα να συμπεριφέρονται με αγένεια και αυταρχικά!) και έτσι πήγε σε ιδιωτικό.

Και φυσικά όταν είδα τις υποδομές στα δημόσια πιάστηκε η καρδιά μου, θλίβομαι πραγματικά που παιδάκια θα πρέπει να πηγαίνουνε σ' αυτά τα άθλια κτίρια γιατί πολύ απλά δεν έχουνε άλλη επιλογή :(

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με alcyon koytavaki rosie

προσωπικα παντως εστειλα το παιδι μου σε ιδιωτικο παιδικο σταθμο, τα λεφτα δεν μου περισσευουν ειναι μεγαλη υπερβαση σε αυτην την φαση της ζωης μου αλλα ο λογος που το εκανα ειναι γιατι στον δημοτικο εχουν μια δασκαλα για 25 παιδια:confused:

το εκανα επισης γιατι υπηρχε η πιεση για την πανα, πραγμα απαραδεκτο για ενα μικρουλι που δεν ειναι ετοιμο

και κυριως γιατι με επεισε το προφιλ-ουσια μιας εξαιρετικης νηπιαγωγου με δικο της ιδιωτικο παιδικο σταθμο,,,εκει ενοιωσα ασφαλης, εμπιστευτηκα

 

θα μπορουσε να συμβει και στον δημοτικο αλλα δεν εγινε, οπως δεν εμπιστευτηκα αλλους 5 ιδιωτικους πριν επιλεξω αυτον που επελεξα

 

δεν ειμαι προκατηλειμενη ομως σε καμια περιπτωση, η συνειδηση μου στηριζει δημοσιο, στην πραξη ομως εξαρταται απο την περιπτωση

το ιδιο θα ελεγα και για τα ιδιωτικα κι εκει θελει χοντρο ψαξιμο γιατι παιζει και σαβουρα και πολυ δηθεν

 

οπου και να παει ομως ενα παιδι ειτε λογω αναγκης ειτε επιθυμιας των γονιων του, νομιζω οτι εμεις οι γονεις πρεπει να αλλαξουμε ριζικα νοοτροπια

 

δεν θα παμε ολοι πανεπιστημια, δεν θα μαθουν ολοι 2 και 3 ξενες γλωσσες ουτε θα κανουν ολοι μαστερ, η μαθηση ειναι δεν ειναι ψυχαναγκαστικη διαδικασια, ενα πατρον για ολους ο καθενας πρεπει να βρει ακομπλεξαριστα τον δρομο του,,,,

Link to comment
Share on other sites

Ναι, κι εγώ επισκέφθηκα και άλλα ιδιωτικά νηπιαγωγεία, πολύ πιο "fancy" να το πω απ' αυτό που πηγαίνουμε αλλά δεν μου κάνανε "κλικ" οι δασκάλες, δεν ένιωθα εντάξει να τους εμπιστευθώ το παιδί μου.

Τέλοσπαντων, είναι και άλλα πολλά, ασήμαντα για τους πιο πολλούς ίσως (πχ το καθάρισμα στην τουαλέτα) αλλά σημαντικά για μένα όσον αφορά το παιδί μου που με ωθήσανε τελικά να πάω σε ιδιωτικό.

Δεν ξέρω αν θα συνεχίσουμε, η οικονομική κατάσταση είναι ρευστή.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Ίσως το μήνυμά μου (το τελευταίο) να έχει μια τάση υπεράσπισης του δημοσίου έναντι του ιδιωτικού. Αλλά αυτό το διατύπωσα μόνο και μόνο λόγω των προηγούμενων μηνυμάτων που έδειχναν να απαξιώνουν ή να θέτουν σε στερεότυπα τους δύο αυτούς τομείς.

 

Η γνώμη μου είναι πως πάντα μα πάντα πρέπει να ελέγχουμε τους παράγοντες που έχουμε στο νου μας έναν προς έναν. Και ο έλεγχος πρέπει να αφορά συγκεκριμένα σχολεία, τις συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με δεδομένο προσωπικό, εγκαταστάσεις κτλ. Δηλαδή, ένα "καλό σχολείο" φέτος, μπορεί του χρόνου να αλλάξει. Και αντίστροφα.

 

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι, πως ανεξάρτητα από το ιδιοκτησιακό καθεστώς, το προσωπικό είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, ξεκινώντας από τις χαμηλές βαθμίδες της εκπαίδευσης και πηγαίνοντας στις μεγαλύτερες. Να βγούμε από τα μικρά κουτάκια που φέρουν τις ταμπελίτσες "ιδιωτικό" ή "δημόσιο". Να κοιτάμε παράγοντες "ποιότητας", όποιοι είναι αυτοί στον καθένα μας.

 

 

Υ.Γ. Στο δημοτικό παιδικό σταθμό που πηγαίνει η μικρή μου... πραγματικά ντρέπεσαι να πατήσεις. Όλα γυαλίζουν! Καθαρά, περιποιημένα, ζωηρά, χρωματιστά, καινούρια (!! :shock: -ναι κι εγώ θύμα του στερεότυπου δημόσιο=αφραγκιές... αλλά με εξέπληξαν!). Η μικρή χαίρεται πολύ που πηγαίνει και γυρνάει μέσα στα κέφια! Τελικά δημόσιο, δε σημαίνει απαραίτητα και χάλια εγκαταστάσεις.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Στο δημοτικό παιδικό σταθμό που πηγαίνει η μικρή μου... πραγματικά ντρέπεσαι να πατήσεις. Όλα γυαλίζουν! Καθαρά, περιποιημένα, ζωηρά, χρωματιστά, καινούρια (!! :shock: -ναι κι εγώ θύμα του στερεότυπου δημόσιο=αφραγκιές... αλλά με εξέπληξαν!). Η μικρή χαίρεται πολύ που πηγαίνει και γυρνάει μέσα στα κέφια! Τελικά δημόσιο, δε σημαίνει απαραίτητα και χάλια εγκαταστάσεις.

 

Αυτό με λύπη και οργή μαζί το διεπίστωσα κι εγώ.

 

Στο δικό μας δήμο υπάρχουνε δημόσια σχολεία με πολύ καλές εγκαταστάσεις και όμορφες και ανθρώπινες αυλές, και ταυτόχρονα σχολεία σαν αυτά που επισκέφτηκα εγώ παρόλο που χρόνια τώρα οι συνδέσμοι γονέων διαμαρτύρονται παντού για τριτοκοσμικές συνθήκες και επικίνδυνα κτίρια.

Το θεωρώ μεγάλη αδικία εγώ να αναγκάζομαι να στέλνω τα παιδιά μου σε ιδιωτικό σχολείο για το λόγο αυτό ενώ φίλες μου που μένουνε λίγο παραπάνω στον ίδιο δήμο να στέλνουνε τα δικά τους σε δημόσιο και να λένε πόσο καθαρό και όμορφο είναι.

Γιατί κάποια παιδιά να είναι δεύτερης τάξης ακόμη και στα μάτια του κράτους;

Τους ίδιους φόρους δεν πληρώνουμε;

 

Αλλά πέρα απ' αυτά οι Έλληνες έχουνε και ένα θέμα με τον "έλεγχο", όταν δεν ελέγχονται σωστά και συστηματικά τείνουνε να χαλαρώνουνε (σκέψου πόσο χαλαρώνουνε οι ακαδημαϊκοι στην ανώτατη εκπαίδευση που δεν έχουνε κανένα απολύτως έλεγχο! :rolleyes:).

Αυτό δεν συμβαίνει σ' όλους φυσικά, μόνο που τώρα με την περαιτέρω μείωση των μισθών δεν αδικώ κανένα που δεν πάει στη δουλειά του καθημερινά με ζήλο... με τι ζήλο να δουλέψει ένας δάσκαλος που παίρνει 700 Ευρώ το μήνα, ένας ακαδημαϊκός που παίρνει 1200 και ακόμη χειρότερα ένας γιατρός του δημοσίου που παίρνει 1000 και δουλεύει σαν σκυλί κάτω από απάνθρωπες συνθήκες;

Η υποβίβαση του επιπέδου παιδείας μας και του τομέα της υγείας μπορεί να φέρει προσωρινά τα πολυπόθητα έσοδα στο κράτος για να ξεπληρώσει τις οφειλές του αλλά οι συνέπειες της πράξης αυτής θα κατατρέχουνε τους Έλληνες for all the generations to come :-(

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

... τώρα με την περαιτέρω μείωση των μισθών δεν αδικώ κανένα που δεν πάει στη δουλειά του καθημερινά με ζήλο... με τι ζήλο να δουλέψει ένας δάσκαλος που παίρνει 700 Ευρώ το μήνα, ένας ακαδημαϊκός που παίρνει 1200 και ακόμη χειρότερα ένας γιατρός του δημοσίου που παίρνει 1000 και δουλεύει σαν σκυλί κάτω από απάνθρωπες συνθήκες;

Η υποβίβαση του επιπέδου παιδείας μας και του τομέα της υγείας μπορεί να φέρει προσωρινά τα πολυπόθητα έσοδα στο κράτος για να ξεπληρώσει τις οφειλές του αλλά οι συνέπειες της πράξης αυτής θα κατατρέχουνε τους Έλληνες for all the generations to come :-(

 

Αυτές οι συνθήκες υπάρχουν δυστυχώς και είναι καθολικές. Ισχύουν δηλαδή και στα δημόσια και στα ιδιωτικά σχολεία. Κρίμα που μπήκε χέρι (:evil:) και στους μισθούς των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Δεν τους αρκούσε ο δημόσιος τομέας; Τι κέρδισαν από τον υποβιβασμό του ιδιωτικού;; Δεν το καταλαβαίνω... Ή μάλλον.... καταλαβαίνω πού το πάνε.... :evil: :evil:

 

Αλλά αυτό είναι... off topic.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα που μπήκε χέρι (:evil:) και στους μισθούς των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Δεν τους αρκούσε ο δημόσιος τομέας; Τι κέρδισαν από τον υποβιβασμό του ιδιωτικού;; Δεν το καταλαβαίνω... Ή μάλλον.... καταλαβαίνω πού το πάνε.... :evil: :evil:

 

Κοίτα και κρατικός παρεμβατισμός να μην υπήρχε στο θέμα αυτό στον ιδιωτικό τομέα πάλι θα πέφτανε οι μισθοί αργά ή γρήγορα σύμφωνα με το μηχανισμό της ελεύθερης αγοράς.

Σ' ένα κράτος του οποίου ο δημόσιος τομέας πλήττεται τόσο πολύ λογικό είναι να ακολουθήσει και ο υποβιβασμός του ιδιωτικού τομέα.

Απλά στον ιδιωτικό τομέα εξακολουθεί να υφίσταται σ' ένα μεγάλο βαθμό η έννοια του ελέγχου και της αξιολόγησης.

(Γιατί άραγε οι ακαδημαϊκοί στα δημόσια ΑΕΙ ήτανε τόσο αντίθετοι με την αξιολόγηση των ιδρυμάτων; :roll: )

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Απλα μια ενημερωση για οσους ισως ενδιαφερονται. Ο μισθος του δασκαλου και στον ιδιωτικο τομεα θα ειναι 640 ευρω για εργασια ακομη και 10ωρη πολλες φορες και Σαββατοκυριακα και το καλοκαιρι και οι καθηγητες Αγγλικων στα φροντιστηρια θα παιρνουν 3 ευρω την ωρα απο 8-9 που ηταν (ή 270 ευρω μισθο το μηνα). Μακαρι αυτες οι μειωσεις να εχουν αντικτυπο και στηντσεπη του γονιου. Αλλα σοβαρα εσεις πιστευετε οτι απο εκει που δινατε 150 ευρω στα Αγγλικα του παιδιου σας θα δινετε τωρα 50? Μακαρι να γινει ετσι αλλα δυστυχως το μεγαλυτερο μερος απο τους μισθους των εκπαιδευτιων που κοπηκαν θα καταληξουν στις τσεπες των ιδιοκτητων. Δυστυχως οταν οι ιδιοκτητες ειχαν υπερκερδη δεν τα μοιραζονταν με τους εκπαιδευτικους τους τωρα ομως που εχουν χασουρα θα την αποσβεσουν με μειωσεις μισθων . Δυστυχως και το κρατος θα την πληρωσει (λιγοτερες κρατησεις , εισφορες εργαζομενων και εργοδοτων κ.λ.π.) Αρα ποιος κερδιζει εδω?

Μπορειτε και να δειτε εδω http://www.oiele.gr/enimerwsi/anakoinwseis/sse-mpagklantes-synypegrapsan-oi-ergodotes-kai-to-dhthen-ergatiko-swmateio-sto-chwro-twn-frontisthriwn-ksenwn-glwsswn-3-eyrw-thn-wra-kai-270-eyrw-to-mhna-o-misthos-politikes-eythynes-gia-to-ypoyrgeio-ergasias

Link to comment
Share on other sites

(Γιατί άραγε οι ακαδημαϊκοί στα δημόσια ΑΕΙ ήτανε τόσο αντίθετοι με την αξιολόγηση των ιδρυμάτων; :roll: )

 

Μήπως επειδή δεν τους έχουν πει τα κριτήρια αξιολόγησης?

 

Ή θα τους πούν τελευταία στιγμή ότι θα εξεταστούν στην.... παγκόσμια γεωγραφία, όπως στους δημοσίους υπαλλήλους:evil:????

Link to comment
Share on other sites

....το μεγαλυτερο μερος απο τους μισθους των εκπαιδευτιων που κοπηκαν θα καταληξουν στις τσεπες των ιδιοκτητων. Δυστυχως οταν οι ιδιοκτητες ειχαν υπερκερδη δεν τα μοιραζονταν με τους εκπαιδευτικους τους τωρα ομως που εχουν χασουρα θα την αποσβεσουν με μειωσεις μισθων . ...

 

Συμφωνώ!

Δεν έχω σχέση με τον ιδιωτικό τομέα σε αυτό το επίπεδο, αλλά θεωρώ απαράδεκτη αυτή την κίνηση.

 

Σκεφτείτε πως κάποια ιδιωτικά σχολεία "υψηλού κύρους", αναφέρονται σε ανθρώπους με υψηλά εισοδήματα. Οι γονείς αυτών των παιδιών δεν έχουν πρόβλημα να πληρώνουν τα δίδακτρα. Γιατί εκείνοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να πληρώνονται... με χαμηλότερο μισθό; Δε θα ήταν πιο δίκαιο, όπως υπάρχει κλίμακα για την εφορία, να υπάρχει και κάποια σχέση μεταξύ διδάκτρων και αμοιβή προσωπικού;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως σε πολλά ιδιωτικά σχολεία εδώ στα ΒΠ υπήρξανε μειώσεις διδάκτρων, δεν είναι όλοι οι ιδιοκτήτες ανέντιμοι.

Σ' αυτό που πάμε εμείς για παράδειγμα ο ιδιοκτήτης μας είπε ότι αν χειροτερεύσει η οικονομική κατάσταση μέσα στη σχολική χρονιά θα προβεί σε περαιτέρω μειώσεις διδάκτρων.

 

Τώρα αν αναφέρεστε σ' ένα σχολείο υψηλού κύρους σαν το Campion που πάνε αυτοί που κυριολεκτικά δεν ξέρουνε τι έχουνε (έχω γνωστούς που στέλνουνε τα παιδιά τους εκεί οπότε ξέρω τι σας λέω) είμαι σίγουρη ότι θα βρει τρόπους να κρατήσει το προσωπικό του δίνοντας τους έξτρα χρήματα, ίσως και μαύρα. Δεν θα ρισκάρει να ρίξει το επίπεδο γιατί το κράτος αποφάσισε μειώσεις και στον ιδιωτικό τομέα.

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Απλα μια ενημερωση για οσους ισως ενδιαφερονται. Ο μισθος του δασκαλου και στον ιδιωτικο τομεα θα ειναι 640 ευρω για εργασια ακομη και 10ωρη πολλες φορες και Σαββατοκυριακα και το καλοκαιρι και οι καθηγητες Αγγλικων στα φροντιστηρια θα παιρνουν 3 ευρω την ωρα απο 8-9 που ηταν (ή 270 ευρω μισθο το μηνα). Μακαρι αυτες οι μειωσεις να εχουν αντικτυπο και στηντσεπη του γονιου. Αλλα σοβαρα εσεις πιστευετε οτι απο εκει που δινατε 150 ευρω στα Αγγλικα του παιδιου σας θα δινετε τωρα 50? Μακαρι να γινει ετσι αλλα δυστυχως το μεγαλυτερο μερος απο τους μισθους των εκπαιδευτιων που κοπηκαν θα καταληξουν στις τσεπες των ιδιοκτητων. Δυστυχως οταν οι ιδιοκτητες ειχαν υπερκερδη δεν τα μοιραζονταν με τους εκπαιδευτικους τους τωρα ομως που εχουν χασουρα θα την αποσβεσουν με μειωσεις μισθων . Δυστυχως και το κρατος θα την πληρωσει (λιγοτερες κρατησεις , εισφορες εργαζομενων και εργοδοτων κ.λ.π.) Αρα ποιος κερδιζει εδω?

Μπορειτε και να δειτε εδω http://www.oiele.gr/enimerwsi/anakoinwseis/sse-mpagklantes-synypegrapsan-oi-ergodotes-kai-to-dhthen-ergatiko-swmateio-sto-chwro-twn-frontisthriwn-ksenwn-glwsswn-3-eyrw-thn-wra-kai-270-eyrw-to-mhna-o-misthos-politikes-eythynes-gia-to-ypoyrgeio-ergasias

 

Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις!!! Δυστυχώς, όμως θα συμβεί. Και δυστυχώς ούτε το Υπουργείο Παιδείας ούτε το Υπουργείο Εργασίας θα κάνουν κάτι! Είναι μνημονιακές πια οι πολιτικές και καθαρά "διακοσμητικοί" οι Υπουργοί! Αλλά και στα δικαστήρια να προσφύγουν, είναι αμφίβολο ότι θα δικαιωθούν τη στιγμή που όλη η χώρα βιώνει τη χειρίστη δημοσιονομική κρίση και υπέγραψε μνημόνια, βάσει των οποίων είναι υποχρεωμένη να εκτελεί στην πραγματικότητα τις εντολές της τρόικας! Η ζωή όλων μας, άλλων περισσότερο και άλλων λιγότερο, έχει υποστεί δραματικές αλλαγές και ποιός ξέρει τί μας περιμένει ακόμη! Πόσο μα πόσο θλιβερό!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε πολλά ιδιωτικά σχολεία εδώ στα ΒΠ υπήρξανε μειώσεις διδάκτρων, δεν είναι όλοι οι ιδιοκτήτες ανέντιμοι.

Σ' αυτό που πάμε εμείς για παράδειγμα ο ιδιοκτήτης μας είπε ότι αν χειροτερεύσει η οικονομική κατάσταση μέσα στη σχολική χρονιά θα προβεί σε περαιτέρω μειώσεις διδάκτρων.

 

Τώρα αν αναφέρεστε σ' ένα σχολείο υψηλού κύρους σαν το Campion που πάνε αυτοί που κυριολεκτικά δεν ξέρουνε τι έχουνε (έχω γνωστούς που στέλνουνε τα παιδιά τους εκεί οπότε ξέρω τι σας λέω) είμαι σίγουρη ότι θα βρει τρόπους να κρατήσει το προσωπικό του δίνοντας τους έξτρα χρήματα, ίσως και μαύρα. Δεν θα ρισκάρει να ρίξει το επίπεδο γιατί το κράτος αποφάσισε μειώσεις και στον ιδιωτικό τομέα.

 

Δεν ανεφερα οτι δεν γινονται μειωσεις διδακτρων. Γνωριζω πολυ καλα οτι εχουν γινει σε καποια σχολεια . Οι ανωτατες μειωσεις που εχουν γινει εναι 15-20% ενω οι μισθοι σε ενα χρονο επεσαν 50%. Επίσης με το κλιμα τρομοκρατιας που υπαρχει λογω του μαυρου συννεφου της ανεργιας που πλαναται πανω απο το κεφαλια των ανθρωπων που εργαζονται στα ιδιωτικα εχουν καταργηθει βασικα δικαιωματα. Κανεις δε μιλαει πια για ωρες εργασιας. εργαζεσαι ατελειωτες ωρες και εκπαιδευτικοι πρωινου προγραμματος καλυπτουν και τις θεσεις των απογευματινων για να μειωθουν οι θεσεις προσωπικου. Ανεργια υπαρχει ποιος θα μιλησει?

Μακαρι τα χρηματα που εχασαν οι εκπαιδευτικοι να παραμεινουν στις τσεπες των γονιων . αλλα δυστυχως ενα μικρο αντιτιμο θα παει στην τσεπη του γονιου και τα υπολοιπα θα παραμεινουν στην εργοδοσια.

Link to comment
Share on other sites

Σημειωτεον οτι την αρχη για τη μειωση των μισθων των εκπαιδευτικων την εκανε ο κυριος Μπαμπινιωτης το διαστημα που ηταν υπηρεσιακος υπουργος. Ολοι ηξεραν οτι ο κυριος Μπαμπινιωτης ηταν και παραμενει προεδρος της Φιλεκπαιδευτικης Εταιρειας (Αρσακεια-Τοσιτσεια) και ενω ηταν ταυτοχρονα και υπουργος και σχολαρχης ευλογησε τα γενια του και εριξε τους ιδιωτικους εκπαιδευτικους στο ενιαιο μισθολογιο (λες και οι ιδιωτικοι εκπαιδευτικοι πληρωνονται απο το κρατος). Αυτο μπορει να θεωρειται νομιμο αλλα ειναι ηθικο? Στην πορεια ο τωρινος υπουργος εκανε το χατιρι των ιδιοκτητων για συγκεκριμενους λογους. Οποιος ενδιαφερεται για περισσοτερα ας ψαξει να βρει ποιος ειναι ο προεδρος του κολλεγιου Αθηνων αυτη τη στιγμη. Τοτε θα καταλαβει πολλα αν νοιαζονται πραγματικα για τις οικογενειες των γονιων που εχουν τα παιδια τους στα ιδιωτικα σχολεια ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

kel συμφωνώ μαζί σου και προσωπικά είμαι ενάντια σε οποιαδήποτε κρατική παρέμβαση στον ιδιωτικό τομέα, εάν αφεθεί ο μηχανισμός της αγοράς (προσφοράς και ζήτησης) να δουλέψει σωστά όλα θα ομαλοποιηθούνε με τον καιρό.

 

Οι ανωτατες μειωσεις που εχουν γινει εναι 15-20% ενω οι μισθοι σε ενα χρονο επεσαν 50%.

Όμως στα πιο πάνω ξεχνάς ότι τα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία χάσανε και ένα σημαντικό αριθμό μαθητών φέτος και ταυτόχρονα αυξηθήκανε κάποια βασικά λειτουργικά τους έξοδα οπότε η διαφορά δεν θα πάει όλη στην τσέπη των ιδιοκτητών.

 

Καταλαβαίνω την οργή και την απογοήτευση και των δασκάλων και γονιών που έχουνε παιδιά στα ιδιωτικά αλλά επειδή είμαι και οικονομολόγος στο επάγγελμα βλέπω τα πράγματα κάπως πιο "ψυχρά" αν θες να το πούμε έτσι.

 

Αλλά αυτά που συζητάμε είναι εκτός τόπικ, ας μην επεκταθούμε άλλο γιατί θα πάμε αρχείο!

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι αναφερομαστε σε ασχετα ζητηματα. Απο τη στιγμη που μιλαμε για τα διδακτρα ειναι λογος για επιλογη ή οχι ιδωτικου σχολειου αρα ειναι σχετικο με το θεμα. Εξαλλου θεωρω οτι ολοι μιλαμε με σεβασμο και καλοπροαιρετα. Οσοναφορα τον νομο προσφορας και ζητησης συμφωνω απολυτα και ετσι πρεπει να ειναι: οσοι προσφερουν να επιβιωσουν και ο καθε ειδους αχρηστος να τον ξερασει το συστημα σε οποιο τομεα και αν ανηκει. Και ετσι επρεπε να ειχε γινει.

Επειδη εχω εσωτερικη γνωση απο αρκετα ιδιωτικα αφου η ιδιοτητα μου ειναι τετοια που μου εχει επιτρεψει να εχω συνεργαστει με αρκετα ή να εχω συναδελφους σε αλλα ιδιωτικα σχολεια θελω να πω οτι τα σχολεια που ειχαν μειωση σε μαθητες μειωσαν σε μεγαλο βαθμο τα λειτουργικα τους εξοδα δηλ οσα ειχαν 6 τμηματα π.χ. σε μια ταξη με την απωλεια των μαθητων τα συμπυκνωσαν σε 4 και εκαναν την αντιστοιχη μειωση προσωπικου τοσο στους εκπαιδευτικους όσο και αντιστοιχη μειωση μισθου στις ωρομισθιες ειδικοτητες. Αρα οι απωλειες μαθητων αντισταθμιστηκε και με το παραπανω με τη μειωση λειτουργικων εξοδων οπως η μισθοδοσια. Το μεγαλυτερο μερος των εξοδων ενος ιδιωτικου σχολειου αποτελει η μισθοδοσια (περιπου 70%) και το ενοικιο (αν δεν ειναι δικο τους το κτισμα). Αυτο που θελω να πω ειναι οτι οι μισθολογικες περικοπες και οι περικοπες εισφορων ειναι μεγαλυτερες απο τις απωλειες. Επίσης δεν προσλαμβανονται πλεον εκπαιδευτικοι για τις μετασχολικες δραστηριοτητες ή για τα προγραμματα μελετης ουτε για την ενισχυτικη αλλα τα αναλαμβανουν και αυτα εκπαιδευτικοι του πρωινου προγραμματος. Και για να τελειωσω δε θελω να βαλω ολα τα σχολεια στο ιδιο τσουβαλι ουτε ολους τους ιδιοκτητες ουτε ολους τους εκπαιδευτικους. Αυτο που θελω να πω και θα σταματησω εδω ειναι οτι κριση θα μπορουσε να ηταν μια ευκαιρια να αναδιοργανωθουν καποια πραγματα να λειτουργουσαν οι νομοι της αγορας να εκλογικευονταν τα διδακτρα να αυξαιναν οι παροχες κ.λ.π. Συνεβη ομως το αντιθετο. Εγινε ευκαιρια να επικρατησει ενα κλιμα τρομοκρατιας με την απειλη της ανεργιας και με διαφορες νομοθετικες αποφασεις να μην πληρωνουν ολοι το μαρμαρο αλλα οι συνηθεις υποπτοι. Δυστυχως και η ιδιωτικη εκπαιδευση αν και αποτελει κοινωνικο αγαθο μπηκε και αυτη στη λογικη του στραγγαλισμου οπως και ο υπολοιπος ιδιωτικος τομεας.

Link to comment
Share on other sites

τα σχολεια που ειχαν μειωση σε μαθητες μειωσαν σε μεγαλο βαθμο τα λειτουργικα τους εξοδα δηλ οσα ειχαν 6 τμηματα π.χ. σε μια ταξη με την απωλεια των μαθητων τα συμπυκνωσαν σε 4 και εκαναν την αντιστοιχη μειωση προσωπικου τοσο στους εκπαιδευτικους όσο και αντιστοιχη μειωση μισθου στις ωρομισθιες ειδικοτητες.

 

Αυτού του είδους τα σχολεία είναι τα πρώτα που θα κλείσουνε, γιατί πολύ απλά οι γονείς δεν είναι χαζοί.

Στο δικό μας σχολείο πχ μας είπε ότι στις τάξεις του δημοτικού έχουνε 25 παιδιά μαξ και 2 δασκάλους.

Αν του χρόνου διαπιστώσω ότι τα παιδιά γίνανε 30 ή απέμεινε μόνο ένας δάσκαλος σε κάθε τάξη θα πάρω το παιδί μου και θα φύγω, το ίδιο θα κάνουνε και σχεδόν όλοι οι γονείς.

Άμα είναι να πληρώνω για ένα δάσκαλο στα 25 παιδιά καλύτερα να πάω στο δημόσιο που είναι τζάμπα, εκτός φυσικά και αν μου ρίξει τα δίδακτρα στο μισό - τότε θα το ξανασκεφτώ.

 

Αυτό εννοώ ότι αν λειτουργήσει σωστά ο μηχανισμός της αγοράς όλα θα ομαλοποιηθούνε σιγά-σιγά...

“The only thing we have to fear is fear itself” Franklin D. Roosevelt

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα και εγω αυτο ελπιζω. Να παραμεινουν τα σχολεια αυτα που θα δουν την κριση σαν μια ευκαιρια οχι για μεγαλυτερο κερδος αλλα για βελτιωση του μορφωτικου αγαθου, για μεγαλυτερη παροχη υπηρεσιων και βελτιωση του επιπεδου τους. Μακαρι να παραμεινουν πραγματικα τα σχολεια που προσφερουν αγωγη και παιδεια και ειναι εκπαιδευτηρια και οχι ιδιωτικες φαμπρικες.

Link to comment
Share on other sites

Σημειωτεον οτι την αρχη για τη μειωση των μισθων των εκπαιδευτικων την εκανε ο κυριος Μπαμπινιωτης το διαστημα που ηταν υπηρεσιακος υπουργος. Ολοι ηξεραν οτι ο κυριος Μπαμπινιωτης ηταν και παραμενει προεδρος της Φιλεκπαιδευτικης Εταιρειας (Αρσακεια-Τοσιτσεια) και ενω ηταν ταυτοχρονα και υπουργος και σχολαρχης ευλογησε τα γενια του και εριξε τους ιδιωτικους εκπαιδευτικους στο ενιαιο μισθολογιο (λες και οι ιδιωτικοι εκπαιδευτικοι πληρωνονται απο το κρατος). Αυτο μπορει να θεωρειται νομιμο αλλα ειναι ηθικο? Στην πορεια ο τωρινος υπουργος εκανε το χατιρι των ιδιοκτητων για συγκεκριμενους λογους. Οποιος ενδιαφερεται για περισσοτερα ας ψαξει να βρει ποιος ειναι ο προεδρος του κολλεγιου Αθηνων αυτη τη στιγμη. Τοτε θα καταλαβει πολλα αν νοιαζονται πραγματικα για τις οικογενειες των γονιων που εχουν τα παιδια τους στα ιδιωτικα σχολεια ή οχι.

 

Απλά προς ενημέρωση να πω πως ο πρόεδρος του κολλεγίου Αθηνών είναι αυτός που εννοείς πολλά χρόνια τώρα.Και για να μην παρεξηγηθώ,δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση,είναι μια απλή ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης σχολεία όπως το Αρσάκειο ή το Κολλέγιο που αναφέρφηκαν δεν έχουν ιδιοκτήτη,ο οποίος βάζει κάτι στην τσέπη του από δίδακτρα ή μειώσεις μισθών των εκπαιδευτικών.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...