Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Ξέρεις πόσα πληρώνεις στο Δημόσιο σχολείο; ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Πολλά περισσότερα απ όσο πληρώνεις σε ένα ιδιωτικό σχολείο, οπότε στο δημόσιο είναι που πρέπει να απαιτείς. Το πρόβλημα είναι ότι ο Δημόσιος τομέας στην Ελλάδα δεν έχει μάθει ότι ο μισθός του προέρχεται από τη φορολογία που πληρώνουμε, και ότι ουσιαστικά ο καθένας μας είναι εργοδότης κάθε Δημοσίου υπαλλήλου.

 

δυστυχως αυτη η εννοια δεν θα εμπεδωθει ποτε, λες και πολιτες και δημοσιο ειμαστε δυο παραλληλα συμπαντα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Αν ξεκινάμε με το ποιος είναι 'αφεντικό' ποιου, ήδη έχουμε δημιουργήσει δύο παράλληλα σύμπαντα (λες και οι δημόσιοι ύπάλληλοι δεν πληρώνουν φόρους και μάλιστα ΟΛΟΥΣ τους φόρους τους).

Καλύτερα να καταλάβουμε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να υπηρετούν το κράτος και όχι τον καθέναν από εμάς.........

Άσχετο με το θέμα μας, αλλά πώς να του κάνουμε, έχω μία ευαισθησία στους δημοσίους υπαλλήλους, αν και δεν είμαι εγώ!:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα εδώ όμως δεν είναι ποιος είναι το αφεντικό του κάθε ΔΥ μεμονωμένα, αλλά η δημόσια παιδεία στο σύνολό της, τόσο όσο προς το άψυχο όσο και ως προς το έμψυχο υλικό. Και ναι, δυστυχώς την πληρώνουμε, αλλά ποτέ δεν απαιτούμε αντάλλαγμα για αυτά που πληρώνουμε. Όπως συμβαίνει και με τα δημόσια νοσοκομεία κλπ. Ενώ επικρατεί η αντίληψη ότι επειδή στο ιδιωτικό τα σκάμε ντούκου κι όχι έμμεσα μέσω φόρων, έχουμε περισσότερο δικαίωμα να απαιτήσουμε και να διεκδικήσουμε.

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα εδώ όμως δεν είναι ποιος είναι το αφεντικό του κάθε ΔΥ μεμονωμένα, αλλά η δημόσια παιδεία στο σύνολό της, τόσο όσο προς το άψυχο όσο και ως προς το έμψυχο υλικό. Και ναι, δυστυχώς την πληρώνουμε, αλλά ποτέ δεν απαιτούμε αντάλλαγμα για αυτά που πληρώνουμε. Όπως συμβαίνει και με τα δημόσια νοσοκομεία κλπ. Ενώ επικρατεί η αντίληψη ότι επειδή στο ιδιωτικό τα σκάμε ντούκου κι όχι έμμεσα μέσω φόρων, έχουμε περισσότερο δικαίωμα να απαιτήσουμε και να διεκδικήσουμε.

 

Ακριβώς όπως τα λες!

 

 

Και μη νομίζετε ότι στα ακριβά ιδιωτικά, οι γονείς 'λύνουν' και 'δένουν' επειδή πληρώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις πόσα πληρώνεις στο Δημόσιο σχολείο; ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Πολλά περισσότερα απ όσο πληρώνεις σε ένα ιδιωτικό σχολείο, οπότε στο δημόσιο είναι που πρέπει να απαιτείς. Το πρόβλημα είναι ότι ο Δημόσιος τομέας στην Ελλάδα δεν έχει μάθει ότι ο μισθός του προέρχεται από τη φορολογία που πληρώνουμε, και ότι ουσιαστικά ο καθένας μας είναι εργοδότης κάθε Δημοσίου υπαλλήλου.

 

Νομίζω πως όλοι καταλάβαμε τι έγραψα. Δεν έχει σημασία που αυτό που γράφεις είναι αληθές. Η διαφορά είναι μεγάλη, τόση.. που ξεχνάμε ότι εμείς συντηρούμε και την παιδεία.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ενώ επικρατεί η αντίληψη ότι επειδή στο ιδιωτικό τα σκάμε ντούκου κι όχι έμμεσα μέσω φόρων, έχουμε περισσότερο δικαίωμα να απαιτήσουμε και να διεκδικήσουμε.

 

..και όμως το έχουμε. Έτσι αισθανόμαστε όλοι όταν τα σκάμε σε κλινικές, και φαίνεται σε κάθε λέξη από τον επιστήμονα που έχεις απέναντι, ότι σε υπολογίζει.

Link to comment
Share on other sites

..και όμως το έχουμε. Έτσι αισθανόμαστε όλοι όταν τα σκάμε σε κλινικές, και φαίνεται σε κάθε λέξη από τον επιστήμονα που έχεις απέναντι, ότι σε υπολογίζει.

 

Δεν έχουμε περισσότερο δικαίωμα να απαιτούμε απ' ότι στα αντίστοιχα Δημόσια. Θεωρούμε λανθασμένα ότι έχουμε.

Η Δημόσια δωρεάν παιδεία κάθε άλλο παρά δωρεάν είναι....πχ τα βιβλία κοστίζουν 26εκ ευρώ από τους φόρους μας. Δεν θα ήταν καλύτερο να πληρώνουμε 26εκ λιγότερους φόρους αλλά τα παιδιά να δανείζονται τα βιβλία, όπως γίνεται σε όλες τις "υπανάπτυκτες" χώρες της Δυτικής Ευρώπης;

 

Αν εμείς δεν απαιτούμε και δεν κυνηγάμε συνέχεια τους διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία (όχι για να κάνουν χάρες στα παιδιά μας αλλά για να τα κάνουν ανθρώπους σκεπτόμενους) τότε καλά να πάθουμε!

 

Και εδώ είναι η ευθύνη του κάθε συλλόγου γονέων. Το σχολείο ΔΕΝ είναι αόριστα του κράτους. ΕΜΕΙΣ είμαστε το κράτος.

 

Σε πόσα σχολεία πηγαίνουν οι γονείς να βάψουν, να συντηρήσουν τις κούνιες τις τσουλήθρες; Σε πολύ λίγα. Φωνάζουν όμως για αυτά, αλλά αδιαφορούν για την ποιότητα της εκπαίδευσης.

 

Τα ιδιωτικά προσφέρουν ωραίες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις. Γιατί τα παιδιά εκεί σέβονται τις εγκαταστάσεις αλλά καταστρέφουν τα Δημόσια σχολεία; Μήπως γιατί εμείς οι γονείς μαθαίνουμε στα παιδιά μας ότι το Δημόσιο δεν χρειάζεται να το φροντίζουμε; Αν όμως πάρουμε το παιδί μας το Σάββατο και αντί να το πάμε για μπάσκετ, πάμε όλοι μαζί να βάψουμε την τάξη του, να καθαρίσουμε τα θρανία, να κλείσουμε τα σπασμένα τζάμια, τότε μάλλον θα καταλάβει ότι πρέπει να το πονάει το σχολείο του.

 

Οι καιροί είναι δύσκολοι και θα γίνουν ακόμη δυσκολότεροι. Πρέπει να μάθουμε όλοι μας ότι πλέον το Δημόσιο (σχολείο, Νοσοκομείο κτλ) είναι πάρα πολύ ακριβό για να το χαλάμε.

Link to comment
Share on other sites

..... Γιατί τα παιδιά εκεί σέβονται τις εγκαταστάσεις αλλά καταστρέφουν τα Δημόσια σχολεία; .

 

Θα σου πω τη γνώμη μου σε αυτό. Τον ιδιωτικό χώρο 'μας μαθαίνουν' να τον σεβόμαστε. Το παιδί του ιδιωτικού θα ακούει συνέχεια πόσο ωραίο είναι το σχολείο του, πόσο πρέπει να το προσέχει, τί τυχερό είναι που βρέθηκε εκεί, πόσο πρέπει να προσέχει τα βιβλία στη βιβλιοθήκη κλπ. Γι αυτό το σέβεται, γιατί κάποιος του επαναλαμβάνει συνέχεια τους κανόνες. Σε κάθε ηλικία, σε κάθε χώρο και σε κάθε φάση ζωής, πρέπει οι κανόνες να επαναλαμβάνονται και οι ομάδες να εμψυχώνονται. (παρατηρείστε πώς φερόμαστε στο μετρό, όπου οι κανόνες -δεν τρώμε, δεν πετάμε χαρτιά, στεκόμαστε στα δεξιά της σκάλας κλπ- ακούγονται συνέχεια)

Link to comment
Share on other sites

..και όμως το έχουμε. Έτσι αισθανόμαστε όλοι όταν τα σκάμε σε κλινικές, και φαίνεται σε κάθε λέξη από τον επιστήμονα που έχεις απέναντι, ότι σε υπολογίζει.

 

:confused::confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τη γνώμη μου σε αυτό. Τον ιδιωτικό χώρο 'μας μαθαίνουν' να τον σεβόμαστε. Το παιδί του ιδιωτικού θα ακούει συνέχεια πόσο ωραίο είναι το σχολείο του, πόσο πρέπει να το προσέχει, τί τυχερό είναι που βρέθηκε εκεί, πόσο πρέπει να προσέχει τα βιβλία στη βιβλιοθήκη κλπ. Γι αυτό το σέβεται, γιατί κάποιος του επαναλαμβάνει συνέχεια τους κανόνες. Σε κάθε ηλικία, σε κάθε χώρο και σε κάθε φάση ζωής, πρέπει οι κανόνες να επαναλαμβάνονται και οι ομάδες να εμψυχώνονται. (παρατηρείστε πώς φερόμαστε στο μετρό, όπου οι κανόνες -δεν τρώμε, δεν πετάμε χαρτιά, στεκόμαστε στα δεξιά της σκάλας κλπ- ακούγονται συνέχεια)

 

στα δημοσια νοσοκομεια και σχολεια του εξωτερικου που δεν υπαρχουν, περαν ελαχιστων ιδιωτικες κλινικες και σχολεια, γιατι δεν παιζει αυτο?

ειμαστε σχιζοφρενεις σαν λαος παει τελειωσε,,κακοποιω το δημοσιο και σεβομαι το ιδιωτικο,,,οι κανονες λοιπον να διατυπωνονται σαφεστερα απο τους περιφημους εκπαιδευτικους του δημοσιου και απο τους γονεις,,,α και οιεκπαιδευτικοι να αξιολογουνται συχνα πυκνα κι οποιος δεν τιμαει τον ρολο του να φευγει να παει να κανει αλλη δουλεια

 

για να δεις τωρα που δεν θα μπορουν να στελνουν στα ιδωτικα τα παιδια τους οι ελληνες γονεις τι θα κανουν,,,θα οργανωθουν και θα αναβαθμισουν αλλα μπρατσετα με τους εκπαιδευτικους το ελληνικο δημοσιο σχολειο με ουσιαστικοτερη παιδεια για ολα τα παιδια τους,,ελπιζω γιατι το αντιθετο θα ειναι θλιβερο

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν έχουμε περισσότερο δικαίωμα να απαιτούμε απ' ότι στα αντίστοιχα Δημόσια. Θεωρούμε λανθασμένα ότι έχουμε.

Η Δημόσια δωρεάν παιδεία κάθε άλλο παρά δωρεάν είναι....πχ τα βιβλία κοστίζουν 26εκ ευρώ από τους φόρους μας. Δεν θα ήταν καλύτερο να πληρώνουμε 26εκ λιγότερους φόρους αλλά τα παιδιά να δανείζονται τα βιβλία, όπως γίνεται σε όλες τις "υπανάπτυκτες" χώρες της Δυτικής Ευρώπης;

 

Αν εμείς δεν απαιτούμε και δεν κυνηγάμε συνέχεια τους διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία (όχι για να κάνουν χάρες στα παιδιά μας αλλά για να τα κάνουν ανθρώπους σκεπτόμενους) τότε καλά να πάθουμε!

 

Και εδώ είναι η ευθύνη του κάθε συλλόγου γονέων. Το σχολείο ΔΕΝ είναι αόριστα του κράτους. ΕΜΕΙΣ είμαστε το κράτος.

 

Σε πόσα σχολεία πηγαίνουν οι γονείς να βάψουν, να συντηρήσουν τις κούνιες τις τσουλήθρες; Σε πολύ λίγα. Φωνάζουν όμως για αυτά, αλλά αδιαφορούν για την ποιότητα της εκπαίδευσης.

 

Τα ιδιωτικά προσφέρουν ωραίες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις. Γιατί τα παιδιά εκεί σέβονται τις εγκαταστάσεις αλλά καταστρέφουν τα Δημόσια σχολεία; Μήπως γιατί εμείς οι γονείς μαθαίνουμε στα παιδιά μας ότι το Δημόσιο δεν χρειάζεται να το φροντίζουμε; Αν όμως πάρουμε το παιδί μας το Σάββατο και αντί να το πάμε για μπάσκετ, πάμε όλοι μαζί να βάψουμε την τάξη του, να καθαρίσουμε τα θρανία, να κλείσουμε τα σπασμένα τζάμια, τότε μάλλον θα καταλάβει ότι πρέπει να το πονάει το σχολείο του.

 

Οι καιροί είναι δύσκολοι και θα γίνουν ακόμη δυσκολότεροι. Πρέπει να μάθουμε όλοι μας ότι πλέον το Δημόσιο (σχολείο, Νοσοκομείο κτλ) είναι πάρα πολύ ακριβό για να το χαλάμε.

 

Με αυτην την λογικη, ομως, τα παιδια των ιδιωτικων σχολειων, γιατι δεν κανουν ζημιες? Θελεις να πεις οτι το Σ/Κ πανε με τους γονεις τους να βαψουν την αιθουσα?

Εγω πιστευω οτι ειναι απλα θεμα παιδειας!

Σε ενα δημοσιο σχολειο, δεν ειναι οοοολα τα παιδια που κανουν ζημιες!

Το δικο μου το παιδι για παραδειγμα, δεν κανει! Ουτε αλλα "καλα"παιδια που γνωριζω.

 

Ειναι μια κατηγορια παιδιων που κανει, τα οποια απο την οικογενεια τους εχουν μαθει γενικα να μην σεβονται τιποτα και κανενα! Παιδια κυριως παραμελημενα, που οι γονεις δεν ασχολουντε καθολου... Και απο τα παιδικα μου χρονια να σκεφτω, παλι μια κατηγορια παιδιων ευθυνοταν για ολα αυτα. Οι υπολοιποι, ουτε γρατζουνια δεν καναμε.

Επισις, ας μην ξεχναμε, οτι στις καταληψεις, μπαινουν μεσα στα κτηρια και εξωσχολικοι, οι οποιοι ευθυνονται κυριως για τις μεγαλυτερες καταστροφες...

Link to comment
Share on other sites

Στα ιδιωτικά σχολεία σχεδόν το σύνολο των γονέων είναι συνήθως ευνοϊκά προδιατεθειμένοι ως προς το σχολείο, τη λειτουργία και τη φιλοσοφία του.

Στα δημόσια σχολεία ένα ποσοστό γονέων είναι συνήθως αρνητικά προδιατεθειμένοι.

 

Ας κρατήσουμε αυτό στο νου και ας δούμε λίγο το παρακάτω...

 

Θα σου πω τη γνώμη μου σε αυτό. Τον ιδιωτικό χώρο 'μας μαθαίνουν' να τον σεβόμαστε. Το παιδί του ιδιωτικού θα ακούει συνέχεια πόσο ωραίο είναι το σχολείο του, πόσο πρέπει να το προσέχει, τί τυχερό είναι που βρέθηκε εκεί, πόσο πρέπει να προσέχει τα βιβλία στη βιβλιοθήκη κλπ. Γι αυτό το σέβεται, γιατί κάποιος του επαναλαμβάνει συνέχεια τους κανόνες. Σε κάθε ηλικία, σε κάθε χώρο και σε κάθε φάση ζωής, πρέπει οι κανόνες να επαναλαμβάνονται και οι ομάδες να εμψυχώνονται. (παρατηρείστε πώς φερόμαστε στο μετρό, όπου οι κανόνες -δεν τρώμε, δεν πετάμε χαρτιά, στεκόμαστε στα δεξιά της σκάλας κλπ- ακούγονται συνέχεια)

 

Τα παιδιά στο ιδιωτικό σχολείο υποχρεώνονται να μην κάνουν ζημιές. Δηλαδή ενδεχομένως υπάρχουν και κάποια παιδιά που έχουν πρόθεση να κάνουν ζημιές, αλλά ΑΝ το κάνουν, ξέρουν πως θα έχουν κυρώσεις και τους γονείς να παίρνουν το μέρος των καθηγητών και του σχολείου και όχι το δικό τους. (Άρα υπάρχει κοινό μέτωπο σχολείου-γονιών). Επίσης το πιο πιθανό είναι να τα διώξουν από το σχολείο (για να πάει -πού αλλού;- μα φυσικά στο δημόσιο). Επομένως αυτό δρα ανασταλτικά ως προς τις (εκ προθέσεως) ζημιές.

 

 

Στο δημόσιο, δυστυχώς, δεν υπάρχει η "πολυτέλεια" αυτή. Και να υπάρξουν κυρώσεις, συνήθως βρίσκουν τους γονείς σύμμαχους με τα παιδιά. Αυτό δρα ενισχυτικά ως προς τη συμπεριφορά των παιδιών. Ακόμα κι αν τα διώξουν από το σχολείο, πού θα πάνε αυτά; Σε κάποιο άλλο ... δημόσιο σχολείο! (Δεν έχει τύχει να ακούσω παιδί από δημόσιο σχολείο που κάνει εκ προθέσεως ζημίες να το πάρουν οι γονείς του για να το βάλουν σε ιδιωτικό).

 

@love to dance

κατά τη γνώμη μου ο παραπάνω λόγος που εκθέτω είναι αυτός που τα παιδιά στο ιδιωτικό δεν κάνουν ζημιές.

 

Και να επισημάνω πως ...

στο δημόσιο σχολείο έχω δει παιδιά να πηγαίνουν να βάφουν τις αίθουσες το Σ/Κ. Το οποίο το θεωρώ πολύ όμορφο γιατί καλλιεργεί την υπευθυνότητα, τη συλλογικότητα και αυξάνει το δέσιμο μεταξύ των παιδιών.

Αντίθετα κάτι τέτοιο δε μπαίνει καν στη συζήτηση σε ένα ιδιωτικό.

 

 

...

Ειναι μια κατηγορια παιδιων που κανει, τα οποια απο την οικογενεια τους εχουν μαθει γενικα να μην σεβονται τιποτα και κανενα! Παιδια κυριως παραμελημενα, που οι γονεις δεν ασχολουντε καθολου...

 

Είναι πράγματι μια ομάδα παιδιών με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς. Όμως... δεν είναι (μόνο) τα "παραμελημένα". Υπάρχουν αρκετοί "δρόμοι" που καταλήγουν στις ίδιες εκφράσεις συμπεριφορών. Η αδιαφορία είναι ένα κομμάτι, μίας εικόνας. Αλλά δεν είναι το μόνο. Αυτό όμως είναι μια άλλη συζήτηση... που θα την πούμε άλλη φορά... σε κάποιο άλλο θέμα... :rolleyes:

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

.

 

 

 

 

Είναι πράγματι μια ομάδα παιδιών με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς. Όμως... δεν είναι (μόνο) τα "παραμελημένα". Υπάρχουν αρκετοί "δρόμοι" που καταλήγουν στις ίδιες εκφράσεις συμπεριφορών. Η αδιαφορία είναι ένα κομμάτι, μίας εικόνας. Αλλά δεν είναι το μόνο. Αυτό όμως είναι μια άλλη συζήτηση... που θα την πούμε άλλη φορά... σε κάποιο άλλο θέμα... :rolleyes:

 

Ναι καταλαβαινω τι εννοεις...

Σιγουρα, δεν ειναι μονο τα παραμελημενα, αλλα και αυτα που μεγαλωνουν με λαθος τροπο, χωρις αρχες, κακομαθημενα, κλπ... Το θεμα ομως, ειναι οτι αυτα (ευτυχως) ειναι η μειοψηφια!

Επιμενω ομως, οτι οι μεγαλες ζημιες γινονται απο τους εξωσχολικους, που μπαινουν στις καταληψεις

Link to comment
Share on other sites

Από καιρό ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία και άποψη σε αυτό το θέμα, αλλά δεν έβρισκα το χρόνο.

Έχω εργαστεί σε ιδιωτικό σχολείο και διαφωνώ παντελώς με τη φιλοσοφία των περισσότερων από αυτά.

Σίγουρα πολλοί γονείς πιστεύουν ότι στο ιδιωτικό σχολείο οι δάσκαλοι "κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους". Όμως οι δάσκαλοι που εργάζονται στα ιδιωτικά έχουν λάβει τις ίδιες σπουδές με τους δασκάλους του δημοσίου! Οπότε η αποτελεσματικότητα και η υπευθυνότητα ενός εκπαιδευτικού είναι καθαρά θέμα ...συνείδησης!

Εργάζομαι πια στο δημόσιο και παρατηρώ τους συναδέλφους μου να προσπαθούν για τους μαθητές τους με το ίδιο μεράκι και την ίδια όρεξη που το κάνουν και οι του ιδιωτικού. Οπότε το επιχείρημα ότι "κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους" δεν ευσταθεί.

Ένας ακόμη λόγος που δε θα συνιστούσα το ιδιωτικό είναι ότι τα παιδιά μπαίνουν σε "πολλά κουτάκια" , υπόκεινται σε πολλούς κανόνες και λειτουργούν σα στρατιωτάκια! Θεωρώ πολύ σημαντική την αυτενέργεια του μαθητή για την ανακάλυψη του εαυτού του και για την ανάπτυξη και δημιουργία μιας πραγματικά ελεύθερης προσωπικότητας! Η αυτενέργεια του μαθητή στον ιδιωτικό τομέα είναι περιορισμένη δραματικά!!!!!Δυστυχώς! :(

Τέλος, το σχολείο επιβάλλεται να αποτελεί για ένα παιδί ένα ευχάριστο χώρο μάθησης και γνώσης,δημιουργικότητας κι ελεύθερης έκφρασης! Ειδικά το τελευταίο ίσως να μεταφράζεται και ως "αναρχία' σε ένα ιδιωτικό σχολείο! :P:p Για αυτούς η έννοια "σχολείο" περιορίζεται στο "χώρος μάθησης και γνώσης"! Όλα τα άλλα...ανούσια και αποπροσανατολιστικά !

Οδηγίες διεύθυνσης ιδιωτικού σχολείου:

"Με τους μαθητές δε θα συζητάς, θα δίνεις εντολές"!!!:evil:

"Στα διαλείμματα δε θα παίζουν με μπάλα,δε θα χρησιμοποιούν καν το χάρτινο κουτάκι του χυμού για μπάλα, δε θα τρέχουν!! Θα τους επιτρέπετε μόνο να τρώνε και να περπατούν!!":evil:

"Την ημέρα του αποκριάτικου πάρτι, θα έρθουν οι μαθητές από το πρωί με τις αποκριάτικες στολές τους, αλλά τις πρώτες 5 ώρες θα κάνουν μάθημα!":evil:

...και πολλά άλλα "αντιπαιδαγωγικά","ξεπερασμένα"...τραγικά!

Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν στιγμές διασκέδασης και χαλάρωσης για τους μαθητές!!

 

Κι όλη αυτή την καταπίεση να τη δέχονται παιδιά, που μεγαλώνουν σε αστικά κέντρα, όπου δεν υπάρχουν αλάνες και γειτονιές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευτυχώς που δεν υπάκουσα σε καμία οδηγία της "διεύθυνσης"!!! Ήταν η 1η μου χρονιά που άσκησα το "λειτούργημά" μου και πραγματικά ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες μου μη υπακούοντας σε αντιπαιδαγωγικές μεθόδους και αναχρονιστικές αντιλήψεις!!

Πάνω απ'όλα έχουμε την ευθύνη να παραδώσουμε στην κοινωνία ανθρώπους με ελεύθερη βούληση, με άποψη, με κρίση. Αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν μαθητές ευτυχισμένους που έμαθαν να αγαπούν το σχολείο κι έτσι να "διψούν" για μάθηση.

Όλα τα παραπάνω είναι η προσωπική μου εμπειρία (αλλά κι άλλων συναδέλφων που έχουν εργαστεί σε ιδιωτικά), οι προσωπικές μου παιδαγωγικές κι εκπαιδευτικές θέσεις, άρα και υποκειμενικές! ;) Απλά, ήθελα να καταθέσω την άποψη μου, προκειμένου οι γονείς που θα αποφασίσουν να εγγράψουν το παιδί τους σε ένα ιδιωτικό σχολείο να ελέγξουν και να λάβουν υπόψιν τους πολλές παραμέτρους!

Link to comment
Share on other sites

Με αυτην την λογικη, ομως, τα παιδια των ιδιωτικων σχολειων, γιατι δεν κανουν ζημιες? Θελεις να πεις οτι το Σ/Κ πανε με τους γονεις τους να βαψουν την αιθουσα?

Εγω πιστευω οτι ειναι απλα θεμα παιδειας!

Σε ενα δημοσιο σχολειο, δεν ειναι οοοολα τα παιδια που κανουν ζημιες!

Το δικο μου το παιδι για παραδειγμα, δεν κανει! Ουτε αλλα "καλα"παιδια που γνωριζω.

 

Ειναι μια κατηγορια παιδιων που κανει, τα οποια απο την οικογενεια τους εχουν μαθει γενικα να μην σεβονται τιποτα και κανενα! Παιδια κυριως παραμελημενα, που οι γονεις δεν ασχολουντε καθολου... Και απο τα παιδικα μου χρονια να σκεφτω, παλι μια κατηγορια παιδιων ευθυνοταν για ολα αυτα. Οι υπολοιποι, ουτε γρατζουνια δεν καναμε.

Επισις, ας μην ξεχναμε, οτι στις καταληψεις, μπαινουν μεσα στα κτηρια και εξωσχολικοι, οι οποιοι ευθυνονται κυριως για τις μεγαλυτερες καταστροφες...

Συμφωνώ. Παραβατικές συμπεριφορές συναντούμε παντού! Τώρα ποιος ευθύνεται και τι φταίει για την παραβατική συμπεριφορά ενός παιδιού είναι μεγάλη συζήτηση. Πάντως σίγουρα ένα παιδί με αυτή τη συμπεριφορά, όπου και να βρεθεί με τον ίδιο τρόπο θα λειτουργήσει! Δε θα σεβαστεί ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο το ιδιωτικό σχολείο!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το θέμα εδώ όμως δεν είναι ποιος είναι το αφεντικό του κάθε ΔΥ μεμονωμένα, αλλά η δημόσια παιδεία στο σύνολό της, τόσο όσο προς το άψυχο όσο και ως προς το έμψυχο υλικό. Και ναι, δυστυχώς την πληρώνουμε, αλλά ποτέ δεν απαιτούμε αντάλλαγμα για αυτά που πληρώνουμε. Όπως συμβαίνει και με τα δημόσια νοσοκομεία κλπ. Ενώ επικρατεί η αντίληψη ότι επειδή στο ιδιωτικό τα σκάμε ντούκου κι όχι έμμεσα μέσω φόρων, έχουμε περισσότερο δικαίωμα να απαιτήσουμε και να διεκδικήσουμε.

 

Θα έπρεπε να διεκδικούμε! Και οι εκπαιδευτικοί προσπαθούμε και αγωνιζόμαστε να διεκδικήσουμε περισσότερα και καλύτερα για την παιδεία,αλλά μπροστά σε αυτόν τον αγώνα μας συχνά βρίσκουμε απέναντί μας τους γονείς (φυσικά,όχι όλους,αλλά μεγάλο μέρος τους) ,αντί να τους έχουμε στο πλάι μας! Πραγματικά με θλίβει αυτό!

Υ.Γ.: Η απάντησή μου είναι απλά η προσωπική μου θέση κι όχι προσωπική επί-θεση

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πόσο λυπάμαι που παραπάνω διάβασα απόψεις που απαξιώνουν άμεσα το δημοτικό σχολείο κι έμμεσα τους εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου!

Μέχρι κι ότι δεν υπάρχει έλεγχος διάβασα στα δημόσια σχολεία!

Ειλικρινά με θλίβει που επικρατούν τέτοιες αντιλήψεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τις σέβομαι! Ο καθένας έχει τους λόγους του που έχει οδηγηθεί σε συγκεκριμένα συμπεράσματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι καταλαβαινω τι εννοεις...

 

Επιμενω ομως, οτι οι μεγαλες ζημιες γινονται απο τους εξωσχολικους, που μπαινουν στις καταληψεις

 

οι ζημιές μπορεί να γίνονται από εξωσχολικούς αλλά για να μπαίνουν μέσα εξωσχολικοί κάποιος τους αφήνει; Ποιός; Όποιος δεν ενδιαφέρεται για το σχολείο, δηλαδή οι μαθητές και οι γονείς τους.

Link to comment
Share on other sites

πραγματικά πόσο λυπάμαι που παραπάνω διάβασα απόψεις που απαξιώνουν άμεσα το δημοτικό σχολείο κι έμμεσα τους εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου!

Μέχρι κι ότι δεν υπάρχει έλεγχος διάβασα στα δημόσια σχολεία!

Ειλικρινά με θλίβει που επικρατούν τέτοιες αντιλήψεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τις σέβομαι! Ο καθένας έχει τους λόγους του που έχει οδηγηθεί σε συγκεκριμένα συμπεράσματα.

 

Και εγώ λυπάμαι...ο μικρός μου από παιδικό μέχρι και τώρα που θα πάει β'δημοτικού έχει "πέσει" σε πολύ καλά χέρια εκπαιδευτικών και πολύ καλές εγκαταστάσεις.

Σίγουρα υπάρχουν και άσχημες εμπειρίες από δημόσια σχολεία αλλά πάντα προβάλονται αυτές και όχι τα καλά. Τα καλά περνάνε συνήθως στα ψιλά γράμματα και είναι πραγματικά κρίμα.

 

οι ζημιές μπορεί να γίνονται από εξωσχολικούς αλλά για να μπαίνουν μέσα εξωσχολικοί κάποιος τους αφήνει; Ποιός; Όποιος δεν ενδιαφέρεται για το σχολείο, δηλαδή οι μαθητές και οι γονείς τους.

 

Πόσο δύσκολο πιστεύεις ότι είναι να μπει ένας εξωσχολικός σε σχολείο ?;)

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

οι ζημιές μπορεί να γίνονται από εξωσχολικούς αλλά για να μπαίνουν μέσα εξωσχολικοί κάποιος τους αφήνει; Ποιός; Όποιος δεν ενδιαφέρεται για το σχολείο, δηλαδή οι μαθητές και οι γονείς τους.

 

Ναι, σιγουρα, φτανει ομως ενας μονο για να ανοιξει την πορτα....

Καθε σχολειο, δεν εχει μονο εναν αδιαφορο και απροσαρμοστο, εχει καποιους...Οχι πολλους , λιγους...

Ενας ομως αρκει...

Link to comment
Share on other sites

εγω συμφωνω με τον ρκ33 , ετσι θα επρεπε να ειναι.

Εστειλα τον δικο μου σε ιδιωτικο γιατι ειμαι υπερπροστατευτικη, δεν μπορω να τα βγαλω περα με τις απεργιες και τις αργιες, δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο ενω κανει καλη δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Επίτρεψέ μου να κάνω μια προσθήκη στα λεγόμενά σου... και τότε θα συμφωνήσω εντελώς με αυτά: (την προσθήκη τη σημειώνω με κόκκινο)

 

οι ζημιές μπορεί να γίνονται από εξωσχολικούς αλλά για να μπαίνουν μέσα εξωσχολικοί κάποιος τους αφήνει; Ποιός; Όποιος δεν ενδιαφέρεται για το σχολείο, δηλαδή οι ΚΑΠΟΙΟΙ μαθητές και οι γονείς τους.

 

Είναι πράγματι θιβερό, να βλέπεις ένα σχολείο υπό κατάλληψη και να νιώθεις τόσο ανίσχυρος παρόλο που είσαι μέρος του. Γιατί η διοίκηση (όχι οι διευθυντές.. αλλά πααααρα πάνω...) έχει τη φοβερά "παιδαγωγική"-τάχα μου- ιδέα πως αν ανταποκριθεί αμέσως θα τους δώσει αξία! Και για αυτό... εεε ας μείνουν τα "παιδιά" για λίγο να "εκτονωθούν"! :evil: Και μετά από αυτό, όταν με το καλό έρθει η αυτού υψηλότης... λέει "να κάνετε διάλογο". (Με ποιους;;! Με 5 άτομα που είναι οι "ταραξίες" και άλλα 300 σε "ομηρία" -εξόφθαλμα νοθευμένης ψηφοφορίας για μια τόσο αντιδημοκρατική πράξη!) Και όταν σύλλογοι γονέων (αγανακτισμένοι) και εκπαιδευτικών (επίσης αγανακτισμένοι) αρχίζουν να μιλάνε για πιο δραστικά μέσα ή άλλους τρόπους εκτόνωσης της κατάστασης, τότε λένε "ναι-ναι" και αργούν τόσο, ώστε να μη δυσαρεστήσουν τη θέση τους, τον ψήφο τους, το μπατζανάκι τους ή όποιον άλλο τους έχει φέρει στη θεσούλα τους.

Και στο μεταξύ... περνάνε οι μέρες... ή και ... οι μήνες!! :evil: :evil:

 

Αυτό είναι το πρόβλημα στο δημόσιο. Η θεσούλα κάποιων. Υλικό υπάρχει και εκπαιδευτικό προσωπικό και κέφι και όρεξη και γονείς με ενδιαφέρον και παιδιά με ζωντάνια. Αλλά κάποιοι "παραπάνω" βάζουν τη θεσούλα τους σε μεγαλύτερη αξία από το συμφέρον των παιδιών. Αυτή είναι η βασική διαφορά του δημοσίου με το ιδιωτικό. Πως στο μεν πρώτο, για να κρατήσει κάποιος τη θέση υποκύπτει σε μικροκομματικά συμφέροντα, ενώ στο δεύτερο κάνει ότι περνά από το χέρι του για να "πουλήσει" μια εμπορική επιχείρηση και να γίνει πετυχημένη.

Δεν είναι κακό ένα σχολείο να είναι και "εμπορικό", αρκεί να μην κάνει παιδαγωγικές "εκπτώσεις" (πιέζοντας ή κάνοντας πράγματα για το "φαίνεσθαι"). Και μακάρι το δημόσιο να καταφέρει να απαλλαγεί από τις ... καρέκλες!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

alcyon: Όλοι είναι υπεύθυνοι για την κατάληψη ενός σχολείου, όχι κάποιοι.

Ακόμη και ο γονιός του οποίου το παιδί δεν κάνει κατάληψη, με το να μένει αδρανής και να περιμένει την αστυνομία ή το υπουργείο να δώσει λύση, είναι αυτούργός στην κατάληψη.

 

Κάποιες φορές χρειάζεται η αυτοδικία. ΝΑ πάνε οι γονείς να παίξουν ξύλο με τα παιδάκια τους, να τα πάρουν από το αυτί και να ανοίξει το σχολείο. Αλλά όταν δεν έχουμε μάθει να λέμε ΟΧΙ στα παιδιά μας από μικρή ηλικία, επειδή θα πληγωθούν, επειδή είναι αντιπαιδαγωγικό και άλλες ψυχολογικές παρούφες, καταλήγουμε στα "παιδαγωγικά" μέτρα των καταλήψεων.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, σιγουρα, φτανει ομως ενας μονο για να ανοιξει την πορτα....

Καθε σχολειο, δεν εχει μονο εναν αδιαφορο και απροσαρμοστο, εχει καποιους...Οχι πολλους , λιγους...

Ενας ομως αρκει...

 

και οι υπόλοιποι γιατί αφήνουν αυτόν το ένα να κάνει ότι θέλουν, αντί να του δώσουν ένα χέρι ξύλο για να μην τολμήσει να ξανακάνει τον νταή;

Link to comment
Share on other sites

Πόσο δύσκολο πιστεύεις ότι είναι να μπει ένας εξωσχολικός σε σχολείο ?

 

Είναι πολύ εύκολο, αλλά πολύ κακώς που είναι πολύ εύκολο. Και σε αυτό έχουν ευθύνη οι καθηγητές, οι μαθητές και ο σύλλογος γονέων. Ας βάλουν μαγνητικές κάρτες για να επιτρέπεται να μπαίνουν μόνο οι μαθητές μέσα στα σχολεία.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...