Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δημόσιο Σχολείο ή Ιδιωτικό και γιατί


Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό  

1.164

  1. 1. Δημόσιο σχολείο ή Ιδιωτικό

    • Δημόσιο
      554
    • Ιδιωτικό
      504


Recommended Posts

Για όλα υπάρχει λόγος και αντίλογος, δράση και αντίδραση είναι ο νόμος της φύσης.

Θα συμφωνήσω με την kyra για το ποιος θα πρέπει ή θα μπορεί να κάνει την αξιολόγηση,με τι κριτήρια και τι γνώσεις ,αν θυμάμαι καλά αυτή δεν ήταν και η δουλειά του σχολικού συμβούλου?.Οταν ερχόταν στην τάξη (ο σύμβουλος)ο δάσκαλος πάντα σήκωνε στον πίνακα τον καλύτερο μαθητή-τρια για να δείξειπως τα παιδιά μαθαίνουν και ας ήταν η ερώτηση του για όλο το επίπεδο των μαθητών.

Το θέμα είναι πως όλοι θέλουμε να δώσουμε το καλύτερο για την μόρφωση των παιδιών και αν αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το ιδιωτικό σχολείο ας είναι τότε.....

Δε νομίζω πως θα υπάρχει κάποιος όπου αν η δημόσια παιδεία ήταν αντάξια του ιδιωτικού θα έστελνε τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο(δε πιστεύω να θέλει να σκορπάει άσκοπα τα χρήματά του).

Τέλος όταν στο όνομα της κρίσης κλείνουν σχολεία (αντί να χτίζουν καινούρια) και υποχρεώνουν τους μαθητές κάποιων χωριών να κάνουν χιλιόμετρα κάθε μέρα για την μάθηση για ποια δωρεάν παιδεία μιλάμε και ποια απόδοση μαθητών.

Δεν ξέρω πια έχω απελπιστεί τους λέμε διαβάστε για να σπουδάσετε να γίνετε κάτι στη ζωή σας και αμέσως μετά σκεφτομαι τόσοι πτυχιούχοι άνεργοι είναι τι να σπουδάσουν....:cry:

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 762
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Για όλα υπάρχει λόγος και αντίλογος, δράση και αντίδραση είναι ο νόμος της φύσης.

Θα συμφωνήσω με την kyra για το ποιος θα πρέπει ή θα μπορεί να κάνει την αξιολόγηση,με τι κριτήρια και τι γνώσεις ,αν θυμάμαι καλά αυτή δεν ήταν και η δουλειά του σχολικού συμβούλου?.Οταν ερχόταν στην τάξη (ο σύμβουλος)ο δάσκαλος πάντα σήκωνε στον πίνακα τον καλύτερο μαθητή-τρια για να δείξειπως τα παιδιά μαθαίνουν και ας ήταν η ερώτηση του για όλο το επίπεδο των μαθητών.

Τότε ας επιλέγει ο σύμβουλος τους μαθήτές που θα σηκωθουν στον πίνακα. Ε, δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχουν τρόποι να αξιολογηθούν οι δάσκαλοι. Στις άλλες χώρες τι κάνουν?

Δεν ζητάμε το τέλειο, το ιδανικό, αλλά όχι και το μπάχαλο....

Το θέμα είναι πως όλοι θέλουμε να δώσουμε το καλύτερο για την μόρφωση των παιδιών και αν αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το ιδιωτικό σχολείο ας είναι τότε.....

Εγώ σε αυτό διαφωνώ.

Τότε να καταργηθούν τα δημόσια, να μην πληρώνουμε και φόρους για αυτά και ας πάνε όλοι στα ιδιωτικά.

Οχι, το θέμα είναι να επανέλθουν σε ένα καλό επίπεδο τα δημόσια σχολεία. Και να σταματήσει η παραπαιδεια. Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε. Αν οι γονείς συνεργαστούν με τους δασκάλους/καθηγητές, μπορούν να κάνουν πολλά. Υπάρχουν πολλοί παιδαγωγοι που έχουν και όρεξη και μεράκι. Με λίγη βοήθεια μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα.

Δε νομίζω πως θα υπάρχει κάποιος όπου αν η δημόσια παιδεία ήταν αντάξια του ιδιωτικού θα έστελνε τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο(δε πιστεύω να θέλει να σκορπάει άσκοπα τα χρήματά του).

Τέλος όταν στο όνομα της κρίσης κλείνουν σχολεία (αντί να χτίζουν καινούρια) και υποχρεώνουν τους μαθητές κάποιων χωριών να κάνουν χιλιόμετρα κάθε μέρα για την μάθηση για ποια δωρεάν παιδεία μιλάμε και ποια απόδοση μαθητών.

Δεν ξέρω πια έχω απελπιστεί τους λέμε διαβάστε για να σπουδάσετε να γίνετε κάτι στη ζωή σας και αμέσως μετά σκεφτομαι τόσοι πτυχιούχοι άνεργοι είναι τι να σπουδάσουν....:cry:

Οκ, κλείνουν σχολεία, αλλά ας κάνουμε ότι πρέπει για να γίνουν καλύτερα αυτά που είναι ανοιχτά.....

Και κάποια στιγμή, ας πούμε και οι γονεις την αλήθεια στα παιδιά μας.

Οτι το πτυχείο δεν σημαίνει αυτομάτως και δουλεια στο αντικείμενο αυτό.

Και ότι κάποιοι απλώς, δεν είναι φτιαγμένοι για να σπουδάσουν. Χρειαζόμαστε και ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κομμώτριες και χίλια δύο άλλα.....

Γιατί αν το παιδί μου δεν το θέλει, εγω πρέπει ντε και σώνει να το πιέζω, να πληρώνω ένα σκασμό λεφτά σε ιδιαίτερα για να περάσει σε μία σχολή που δεν την ξέρει ούτε αυτός που την έφτιαξε και μετά 4-5 χρόνια σπουδων ΑΝ πάρει πτυχίο και έχοντας χαλάσει ένα σκασμό λεφτά, να κάνει τι το παιδι?

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι θα ελεγα στους γονεις, και σ εμενα εννοειται, να χαλαρωσουν,,,οποια κι αν ειναι η επιλογη τους να μην περιμενουν τα παντα απο το σχολειο,,,πολλα εξαρτωνται και απο το σπιτι, την οικογενεια και κυριως απο το ιδιο το παιδι,,,ενα παιδι φιλομαθες θα μαθει οπουδηποτε , ενα παιδι που αγαπουν, εκτιμουν, σεβονται οι γονεις του θα βρει το δρομο του κι ας μην ειναι μεσα απο τα γραμματα,, κι ας μην τα παιρνει τα γραμματα

 

ειναι απανθρωπο να τα πιεζουμε και να προβαλουμε σε αυτα δικα μας θεματα και απωθημενα

 

ιδιωτικο η δημοσιο το θεμα ειναι να τα αποδεχτουμε οπως ακριβως ειναι

Link to comment
Share on other sites

Τότε ας επιλέγει ο σύμβουλος τους μαθήτές που θα σηκωθουν στον πίνακα. Ε, δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχουν τρόποι να αξιολογηθούν οι δάσκαλοι. Στις άλλες χώρες τι κάνουν?

Δεν ζητάμε το τέλειο, το ιδανικό, αλλά όχι και το μπάχαλο....

 

Εγώ σε αυτό διαφωνώ.

Τότε να καταργηθούν τα δημόσια, να μην πληρώνουμε και φόρους για αυτά και ας πάνε όλοι στα ιδιωτικά.

Οχι, το θέμα είναι να επανέλθουν σε ένα καλό επίπεδο τα δημόσια σχολεία. Και να σταματήσει η παραπαιδεια. Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε. Αν οι γονείς συνεργαστούν με τους δασκάλους/καθηγητές, μπορούν να κάνουν πολλά. Υπάρχουν πολλοί παιδαγωγοι που έχουν και όρεξη και μεράκι. Με λίγη βοήθεια μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα.

 

Οκ, κλείνουν σχολεία, αλλά ας κάνουμε ότι πρέπει για να γίνουν καλύτερα αυτά που είναι ανοιχτά.....

Και κάποια στιγμή, ας πούμε και οι γονεις την αλήθεια στα παιδιά μας.

Οτι το πτυχείο δεν σημαίνει αυτομάτως και δουλεια στο αντικείμενο αυτό.

Και ότι κάποιοι απλώς, δεν είναι φτιαγμένοι για να σπουδάσουν. Χρειαζόμαστε και ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κομμώτριες και χίλια δύο άλλα.....

Γιατί αν το παιδί μου δεν το θέλει, εγω πρέπει ντε και σώνει να το πιέζω, να πληρώνω ένα σκασμό λεφτά σε ιδιαίτερα για να περάσει σε μία σχολή που δεν την ξέρει ούτε αυτός που την έφτιαξε και μετά 4-5 χρόνια σπουδων ΑΝ πάρει πτυχίο και έχοντας χαλάσει ένα σκασμό λεφτά, να κάνει τι το παιδι?

 

πες τα χρυσοστομη

Link to comment
Share on other sites

Τότε ας επιλέγει ο σύμβουλος τους μαθήτές που θα σηκωθουν στον πίνακα. Ε, δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπάρχουν τρόποι να αξιολογηθούν οι δάσκαλοι. Στις άλλες χώρες τι κάνουν?

Δεν ζητάμε το τέλειο, το ιδανικό, αλλά όχι και το μπάχαλο....

έλα μου ντε τι κάνουν.Πάντα είναι και δικιά μου απορία και όχι μόνο στην παιδεία

Εγώ σε αυτό διαφωνώ.

Τότε να καταργηθούν τα δημόσια, να μην πληρώνουμε και φόρους για αυτά και ας πάνε όλοι στα ιδιωτικά.

Οχι, το θέμα είναι να επανέλθουν σε ένα καλό επίπεδο τα δημόσια σχολεία. Και να σταματήσει η παραπαιδεια. Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε. Αν οι γονείς συνεργαστούν με τους δασκάλους/καθηγητές, μπορούν να κάνουν πολλά. Υπάρχουν πολλοί παιδαγωγοι που έχουν και όρεξη και μεράκι. Με λίγη βοήθεια μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα.

 

δεν είπα να καταργηθούν τα δημόσια αλλά να ανεβάσουν το επίπεδο της εκπαίδευσής τους(τώρα για τους φόρους είναι άλλη ιστορία)

Οκ, κλείνουν σχολεία, αλλά ας κάνουμε ότι πρέπει για να γίνουν καλύτερα αυτά που είναι ανοιχτά.....

 

Δεν θέλω-δεν πρέπει να κλείσει κανένα σχολείο, γιατί να ταλαιπωρηθεί έστω και ένας μαθητής

Και κάποια στιγμή, ας πούμε και οι γονεις την αλήθεια στα παιδιά μας.

Οτι το πτυχείο δεν σημαίνει αυτομάτως και δουλεια στο αντικείμενο αυτό.

Και ότι κάποιοι απλώς, δεν είναι φτιαγμένοι για να σπουδάσουν. Χρειαζόμαστε και ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, κομμώτριες και χίλια δύο άλλα.....

Γιατί αν το παιδί μου δεν το θέλει, εγω πρέπει ντε και σώνει να το πιέζω, να πληρώνω ένα σκασμό λεφτά σε ιδιαίτερα για να περάσει σε μία σχολή που δεν την ξέρει ούτε αυτός που την έφτιαξε και μετά 4-5 χρόνια σπουδων ΑΝ πάρει πτυχίο και έχοντας χαλάσει ένα σκασμό λεφτά, να κάνει τι το παιδι?

Σίγουρα δεν μπορούν να γίνουν όλοι γιατροί και δικηγόροι αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικό στο να μάθουν κάτι παραπάνω.Στην Ιαπωνία και ο ελαιοχρωματιστής έχει τελειώσει πανεπιστήμιο γιατί όχι και στην Ελλάδα.

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σίγουρα δεν μπορούν να γίνουν όλοι γιατροί και δικηγόροι αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικό στο να μάθουν κάτι παραπάνω.Στην Ιαπωνία και ο ελαιοχρωματιστής έχει τελειώσει πανεπιστήμιο γιατί όχι και στην Ελλάδα.

Αυτό ακριβώς λέω. Το ότι θα σπουδάσω πχ δικηγορία, δεν σημαίνει ότι θα γίνω και δικηγόρος.

Και αν δεν θέλω να σπουδάσω, ε, υπάρχουν και τεχνικές σχολές, ΙΕΚ, κάτι.

 

Σε ότι αφορά το κλείσιμο των σχολείων, δεν είπα να κλείσουν, αλλά το ότι έκλεισαν μερικά δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαξιώσουμε την δημόσια παιδεία... Δεν είναι λόγος για να μην κάνουμε τίποτα...

 

Αλλωστε ξέρεις τι λένε: Οταν κλείνει ένα σχολείο, ανοίγει μία φυλακή..........

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν μπορούν να γίνουν όλοι γιατροί και δικηγόροι αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικό στο να μάθουν κάτι παραπάνω.Στην Ιαπωνία και ο ελαιοχρωματιστής έχει τελειώσει πανεπιστήμιο γιατί όχι και στην Ελλάδα.

 

στη ιαπωνια καταρχην δεν ειναι ντροπη να ειναι κανεις ελαιοχρωματιστης εχει δεν εχει πτυχια

 

ενω εδω πες μου καποιον που καμαρωνει να κανει τον ελαιχρωματιστη ενω εχει πτυχια!

 

προτιμα να καθεται ανεργος με πτυχια και να τον νταχτιρντιζει η μανουλα παρα να παει να μαζεψει τις ελιες

 

αλλα σιγα σιγα αλλαζει και αυτο, οταν κοβει λορδα βλεπεις,,,

Link to comment
Share on other sites

καλέ ξέρετε πόσα βγαζουν οι ελαιοχρωματιστες??????????

 

πολύ περισσότερα από τους πτυχιούχους υπάλληλους γραφειου!!!!!!!!!!!

 

προσωπικα εκτιμω πολυ τους ανθρωπους που κανουν δουλειες με τα χερια τους

 

δεν ειναι ολοι για τα γραμματα δεν τα παιρνουν ολοι,,η δεν ενδιαφερονται ολοι εστω,,εμεις νομιζουμε οτι εχουμε ολοι τα παιδια ιδιοφυΐες,,,

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος λέει ότι δενείναι ιδιοφυια ένας ελαιοχρωματιστής?

Ή ότι μία ιδιοφυια δεν μπορεί να γίνει υδραυλικός?

Συγνωμη, αλλά υπάρχουν και βόδια Παντείου...

Η Πάντειος επελέγη τυχαία.

 

Εν πάσει περιπτωσει, να επανέλθουμε στο θέμα παρακαλώ.

Ιδέες, προτάσει για μια καλύτερη παιδεια.

Ειδικά τώρα, μας χρειάζεται περισσότερο από ποτε.....

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και ποιος λέει ότι δενείναι ιδιοφυια ένας ελαιοχρωματιστής?

Ή ότι μία ιδιοφυια δεν μπορεί να γίνει υδραυλικός?

Συγνωμη, αλλά υπάρχουν και βόδια Παντείου...

Η Πάντειος επελέγη τυχαία.

 

Εν πάσει περιπτωσει, να επανέλθουμε στο θέμα παρακαλώ.

Ιδέες, προτάσει για μια καλύτερη παιδεια.

Ειδικά τώρα, μας χρειάζεται περισσότερο από ποτε.....

 

Σωστά!!!!!!

Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει να μετράμε τον άλλον με τα πτυχία.......ή να θεωρούμε ότι εμείς είμαστε ανώτεροι από τον υδραυλικό π.χ. γιατί έχουμε ένα πτυχίο...

Η δικαιολογία ότι εμείς κουραστήκαμε να μάθουμε.....λες κι ο υδραυλικός έκανε ταβανοθεραπεία όσο εμείς μαθαίναμε.....εμ κι αυτός μάθαινε και μάλιστα στην οικοδομή.....

Τέλος πάντων......είναι μια νοοτροπία κι αυτή που οδηγεί ίσως στον παραλογισμό που επικρατεί και στα σχολεία.......

Τι θα μπορούσε να γίνει.....για μένα είναι απλό το θέμα....αυτό που χρειαζόμαστε είναι σωστοί καθηγητές που να μπορούν να διδάξουν...πράγμα που προϋποθέτει ταλέντο.....

Ε αυτό το ταλέντο δεν το έχουν όλοι......απλά περνάνε και πάνε και μετά γίνονται καθηγητές γιατί έτσι........όχι γιατί θέλουν....το μόνο που απαιτείται για να γίνεις καθηγητές είναι ένα πτυχίο και ίσως ο ασεπ.......

Υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία που έχουν πρόβλημα ακόμα και στην εκφορά του λόγου...δεν είναι κατανοητοί ούτε όταν λένε καλημέρα....κι έχω στο μυαλό μου πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα φιλολόγου.......σαν αυτόν είναι πολλοί!!

Θα έπρεπε λοιπόν να υπάρχουν και άλλα κριτήρια για την επιλογή των καθηγητών........

Είναι σα να γίνεσαι ηθοποιός γιατί πέρασες στη δραματική και πήρες ένα πτυχίο.....εμ δεν είναι έτσι όμως.......θέλει και ταλέντο.........

Και γυρνάμε πάλι στον τρόπο που γίνεται η επιλογή για τα πανεπιστήμια........γιατί κάπου εκεί έχει χαθεί η μπάλα...........πρέπει να αλλάξει και η εισαγωγή στα πανεπιστήμια.......

Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα δηλαδή.............

Link to comment
Share on other sites

πολλα δημοσια σχολεια ανηκουν πλεον στα ''αναμορφωμενα'',πραγμα που σημαινει οτι ολα τα παιδακια καθονται μεχρι τις 2(και οποιος θελει συνεχιζει και ολοημερο) και κανουν εξτρα θεατρο ,καλλιτεχνικα ,υπολογιστες και αγγλικα απο την πρωτη δημοτικου με τους αντιστοιχου πτυχιου δασκαλους!σε πολλες περιπτωσεις γινεται αξιολογη δουλεια αλλα κι εμεις ως γονεις ας πλαισιωσουμε αυτη την ευκαιρια που δινεται στα παιδια μας με ενδιαφερον και υποστηρικτικο πνευμα ,εστω κι αν δεν ειναι ολα ροδινα στο δημοσιο σχολειο!καποιοι απο μας ειναι ετοιμοι για αυτο το κατι παραπανω να θυσιασουν χιλιαδες ευρω το χρονο κι εδω παρεχεται δωρεαν και πολλοι γονεις παλι μες στη γκρινια κα τη μουρτζουφλα ειναι!ποτε θα προλαβουν να μαθουν τα παιδια τους γραμματα με τοσες ''χαμενες'' ωρες?ειμαι καθηγητρια καλλιτεχνικου μαθηματος σε δημοσιο σχολειο και τολμω να περηφανευτω οτι δεν τον παιρνω τσαμπα το μισθο μου κι οτι δεν κανω τιποτε λιγοτερο απο αυτο που κανουν συναδελφοι στα ιδιωτικα κι ομως προχτες μια μαμα παιδιου της εκτης που γνωριζομαστε

''χαριτολογωντας''με ρωτησε ''μα κανουν τα παιδια της εκτης τετοιες μαλα..ιες? '' και δεν ειναι η μονη που σκεφτεται ετσι δυστυχως!

 

λενε ακομη για τις ξενες γλωσσες οτι δε γινεται δουλεια στο σχολειο ,ομως και κανενας γονιος δε τις παιρνει σοβαρα και ουτε στο παιδι του δεν δινει να καταλαβει οτι εχει προσδοκιες απο αυτο και την προσοχη του στο μαθημα των αγγλικων στην ταξη!μας τρωει και μας ο μωλος μας να πληρωσουμε σωνει και ντε ,δεν το φχαριστιομαστε αλλιως!

 

και ξαναλεω -δε λεω πως ολα ειναι τελεια στο δημοσιο!ως μαμα εχω κατα καιρους αρκετα παραπονα!ο μεγαλος μου ειναι ενα πολυ καλο και εξυπνο παιδι με μαθησιακες δυσκολιες,εχουμε φαει πολλη πορτα στο δημοσιο...

πολλες φορες εχω σκεφτει ''μακαρι να ειχα χρηματα να πηγαιναμε σε ιδιωτικο για να ειχαμε καλυτερη αντιμετωπιση''Και μετα σε συζητηση μαθαινω οτι το παιδι μια γνωστης που εχει δυσλεξια και πηγαινε σε γνωστο ιδιωτικο, εμμεσως πλην σαφως ,το διωξανε προφανως γιατι χαλαγε τη βιτρινα του σχολειου επιδοσεων:shock:!εδω το χασα τελειως...

επισης ναι, στο δημοσιο εχω δει δασκαλους που ειναι αγενεις ή επιθετικοι προς τους γονεις εστω κι αν το κανουν απο αμυνα για να μην τους καβαλησουν(ναι πολλοι γονεις δεν εχουν μετρο και ορια επισης...)Και σε γνωστο ιδιωτικο ομως που εργαζομουν, με αλλη σχεση εργασιας, ειδα μαθητες να ειναι πολυ αγενεις και να παραφερονται πραγματικα και να μην εχουν απολυτως καμια συνεπεια αλλα ειδα και ακουσα και αλλα δυο υποπτα φαινομενα...δασκαλους να κοροιδευουν επι της ουσιας τους γονεις καθησυχαζοντας τους οτι το βλασταρι τους τα παει θαυμασια ενω δεν ηταν

ακριβως ετσι και αλλους παλι καθηγητες να υπερβαλουν και να τρομαζουν τους γονεις των μετριων μαθητων με απωτερο σκοπο να τσιμπησουν κανενα καλο ιδιαιτερο!γιατι νομιζω πως ναι, καποιοι επιδιωξαν να διοριστουν για βολεμα αλλα και καποιοι ιδιωτικοι το να εχουν ιδιαιτερα β.π και ν.π το συνεκτιμησαν δεοντως!

τελος ενα θεμα με τα ιδιωτικα δημοτικα- και ειδικα τα οχι τοσο μεγαλα και διασημα- ειναι οτι λογω των μαζικων διορισμων δασκαλων τα τελευταια χρονια δε βρισκουν δασκαλες να προσλαβουν(και με μικρες απολαβες μαλιστα) και ειτε παιρνουν εντελως πιτσιρικια-προσωπικα την απειρια δεν τη θεωρω θετικο πραγμα-ειτε ''δασκαλες'' που δεν ειναι δασκαλες.Τρελαθηκα οταν συναδελφος μου εμαθα οτι δουλευει ως δασκαλα κανονικα σε ιδιωτικο!!!και οι γονεις πληρωνουν το ''προσεκτικα επιλεγμενο και καταρτισμενο προσωπικο'':shock:!!

τελος στο δημοσιο που δουλευω εχουμε 14 -23 παιδια σε καθε τμημα,στο ιδιωτικο τετοια νουμερα υπαρχουν ?

οι κτηριακες υποδομες σιγουρα δε συγκρινονται:|!

και σιγουρα ειναι ωραιο που στο ιδιωτικο αν απουσιασει το παιδι θα παρουν να ρωτησουν και που γενικα υπαρχει περισσοτερη ταξη και οργανωση.

και οσον αφορα το σνομπισμο σιγουρα εχει σημασια τι μαθαινουμε εμεις στα παιδια μας αλλωστε και στο δημοσιο το παιδι μπορει να γινει σνομπ απεναντι στους αλλοδαπους π.χ.

αλλα παλι, στο δημοσιο συνηθιζει το παιδι στην πραγματικοτητα, μια πραγματικοτητα με καλους και κακους ,υπεροχους αλλα και αδιαφορους ανθρωπους,με ελληνες και ξενους, με πλουσιους και φτωχους...οχι σε ενα

θερμοκηπιο...εγω αυτο το προσμετρω στα θετικα!

Link to comment
Share on other sites

Τί να σου πω συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις... Αυτό το πράγμα που γίνεται μια προσπάθεια να εμπλουτιστεί το πρόγραμμα των δημόσιων σχολείων και οι γονείς κάνουν κριτικές του είδους που περιέγραψες με θυμώνει όσο τίποτα... Κάτι δείχνει αυτό για το επίπεδο... Τί να πεις όταν σου λένε ότι αν του βάλεις του παιδιού από μικρό ξένες γλώσσες θα το "κάψεις" και ότι η επαφή με κάθε είδους τέχνη είναι μ(^$%α;;; Τί κουβέντα μπορείς να κάνεις με αυτό το επίπεδο γονιών;;; Που όπως λες πάμε και τα χρυσοπληρώνουμε αυτά στα ιδιωτικά για να τα βρούμε;;;

 

Αααα, για το ιδιωτικό και την αντιμετώπιση ειδικών προβλημάτων έχω να πω ότι στα δυο γνωστότερα ελληνογερμανικά σχολεία μου ξεκαθάρισαν στο ένα πιο ευγενικά και συγκαλυμένα ότι δε δέχονται παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (επειδή το ίδιο θα δυσκολευτεί με το δυνατό πρόγραμμα του σχολείου κλπ και ίσως μόνο ελαφριές περιπτώσεις κλπ, στο άλλο δε με επιδεικτικό και έντονο τρόπο μου το ξέκοψαν (λες και με ενδιέφερε το θέμα) και περίπου μου είπαν ότι είμαι πολύ τυχερή που δέχονται το παιδί μου... Ειδικά στη δεύτερη περίπτωση ένιωσα τόσο άσχημα, σα να περνούσαν το παιδί από εξέταση και πως αν δεν τους έκανε θα... το έριχναν στον Καιάδα...

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα και οι γονείς είναι παράλογοι κάποιες φορές....

πέρισυ σε σχολείο που είχε μάθημα υπολογιστών οι δάσκαλοι αναγκάστηκαν να ζητάνε λαπτοπ από τα παιδιά.......

Ποιο παιδάκι μπορεί να φέρει...........σε τέτοιο στυλ.........φυσικά δεν πήγε κανένα.....

Βάζουν που βάζουν κάποια μαθήματα έξτρα (και καλά κάνουν) αλλά αν δε μαθαίνουν τα παιδιά (όπως π.χ. οι γλώσσες....εγώ δεν ξέρω κανέναν που να έμαθε στο σχολείο) ή αν δεν έχουν τα μέσα να μάθουν (υπολογιστές) είναι μόνο νεκρός χρόνος που το παιδί θα αξιοποιούσε αλλού........ίσως αυτό να θέλουν να πουν κάποιοι γονείς.........

Link to comment
Share on other sites

Ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπου ο ελαιοχρωματιστής έχει πτυχίο νομικής, είναι ένα αποτυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα, γιατί δεν συνδέεται με την παραγωγή. Και ένας ελαιοχρωματιστής με πτυχίο νομικής είναι ένας κομπλεξικός άνθρωπος, γιατί δεν κατάφερε να κάνει το όνειρό του, πραγματικότητα. Μην πηγαίνουμε μακριά, στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά. Τώρα στην Ιαπωνία δεν ξέρω. Οι Ιάπωνες που έχω γνωρίσει στις σπουδές μου, βιάζονταν να γυρίσουν στην πατρίδα τους με το πτυχίο της νομικής γιατί τους περίμεναν δουλειές των 10.000 ευρώ το μήνα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το εκπαιδευτικό σύστημα (παιδεία?) δεν είναι απαραίτητο να σχετίζεται άμεσα με την παραγωγή, τουλάχιστον όχι τόσο στεγνά κι ανεγκέφαλα όσο γίνεται εδώ.

 

Οι "νομικοί-ελαιοχρωματιστές" δεν είναι απαραίτητο να είναι κομπλεξικοί γιατί - μπορεί να σπούδασαν γιατί έπρεπε αλλά μετά να βρήκαν τον δρόμο που πραγματικά γούσταραν ή

- έχοντες καλά αντανακλαστικά, μπορεί να αποδέχτηκαν την πραγματικότητα και να προσάρμοσαν την ζωή τους με σκοπό να ζήσουν καλά κι όχι μεμψιμοιρώντας.

Link to comment
Share on other sites

Σορι αλλά κι εγώ διαφωνώ! Το εκπαιδευτικό σύστημα ειδικά πρωτοβάθμιο πρέπει να παρέχει ΠΑΙΔΕΙΑ όχι σύνδεση με την παραγωγή! Το ίδιο και μέρος της δευτεροβάθμιας για να μην πω όλη η δευτεροβάθμια! Δουλειά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι η σύνδεση με την παραγωγή (ως εκ τούτου και οι τελευταίες τάξεις της δευτεροβάθμιας γι΄ αυτό έγραψα μέρος!)

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

Και ένας ελαιοχρωματιστής με πτυχίο νομικής είναι ένας κομπλεξικός άνθρωπος, γιατί δεν κατάφερε να κάνει το όνειρό του, πραγματικότητα.

 

Χμμ! sorry για την παρέμβαση, δεν έχω παρακολουθήσει όλη την κουβέντα αλλά.............ο Καρβέλας που έχει πτυχίο νομικής σίγουρα δεν είναι δυστυχισμένος που δεν ακολούθησε το επάγγελμα του δικηγόρου.

Ο Τσαλίκης που έχει βγάλει την ιατρική επίσης δεν τον βλέπω δυστυχισμένο.

 

Και γνωρίζω 1-2 ανθρώπους που δεν είναι "ονόματα" όσο αυτοί που προανέφερα σαν παράδειγμα και που παρόλο που έχουν βγάλει νομική, δεν ακολούθησαν αυτό το επάγγελμα αλλά κάποιο άλλο γιατί απλά συνειδητοποίησαν ότι αυτό που σπουδάσανε, τελικά δεν το θέλανε.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω γνωρίσει γιατρό ελαιοχρωματιστή! Έγινε γιατρός γιατί το ήθελαν οι δικοί του... έγινε ελαιοχρωματιστής γιατί το γούσταρε και έβρισκε δουλειά και μάλιστα ήταν και καλλιτέχνης (ζωγραφίζει σε τοίχους)....

 

Το ότι είναι κομπλεξικός σώνει και καλά κάποιος που απέκτησε κάποιες γνώσεις που δεν θα χρησιμοποιήσει ποτέ επαγγελματικά με βρίσκει κάθετα αντίθετη δεδομένου ότι εγώ ευτύχησα να εξασκώ ένα επάγγελμα εντελώς διαφορετικό από αυτό που σπούδασα... δεν νιώθω κανένα κομπλεξισμό! Ξέρω ότι σε αυτό που σπούδασα δεν θα μπορούσα να μεγαλουργήσω όπως σε αυτό που κάνω ;)

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

To καταλάβατε υποθέτω ότι μιλάω γι αυτόν που ΗΘΕΛΕ να γίνει δικηγόρος αλλά δεν βρίσκει δουλειά και κάνει κάτι άλλο. Νόμιζα ότι δεν χρειάζονταν να το εξηγήσω πιο απλά, αλλά το διευκρινίζω.

Τί θα πει βρε παιδιά σπουδάζω κάτι και μετά κάνω κάτι άλλο? Δηλαδή, αν θέλω να γίνει ελαιοχρωματιστής, γιατί να μην το κάνω αμέσως μετά το λύκειο? Το πανεπιστήμιο δεν είναι γενική παιδεία. Είναι εξειδικευμένη γνώση, και αν δεν μπορώ μετά να τη χρησιμοποιήσω, τότε κάπου, κάποιος έχει κάνει λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά εδώ δεν μιλάμε για το πανεπιστήμιο βρε Kyra μου :)

δεν υπαρχει λαθος και σωστο υπαρχει ΜΟΝΟ διαφορετικο!

(Λορέτα Ποντικίνα)

Ξέρω τα πάντα αλλά δεν μπορώ να σας τα αποκαλύψω!

Link to comment
Share on other sites

Ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπου ο ελαιοχρωματιστής έχει πτυχίο νομικής, είναι ένα αποτυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα, γιατί δεν συνδέεται με την παραγωγή. Και ένας ελαιοχρωματιστής με πτυχίο νομικής είναι ένας κομπλεξικός άνθρωπος, γιατί δεν κατάφερε να κάνει το όνειρό του, πραγματικότητα. Μην πηγαίνουμε μακριά, στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά. Τώρα στην Ιαπωνία δεν ξέρω. Οι Ιάπωνες που έχω γνωρίσει στις σπουδές μου, βιάζονταν να γυρίσουν στην πατρίδα τους με το πτυχίο της νομικής γιατί τους περίμεναν δουλειές των 10.000 ευρώ το μήνα.

συμφωνώ μαζί σου για το εκπαιδευτικό σύστημα και την αποτυχία του να συνδέσει την εκπαίδευση με την παραγωγή.Γιατί να τελειώνουν τόσοι πολλοί δικηγόροι ή καθηγητές όταν δεν μπορείς να τους απορροφήσεις και να παράγουν "έργο".Δυστυχώς έτσι όπως είναι το σύστημα εξυπηρετεί τους πάντες διαφορετικά θα τους είχαν φάει όλοι οι καθηγητές που αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια να δουλέψουν θα είχαν πεθάνει της πείνας.

Ιδιωτικά σχολεία υπήρχαν ανέκαθεν και θα υπάρχουν είναι μέρος του συστήματος,"βοηθούν στην μείωση της ανεργίας."

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ μαζί σου για το εκπαιδευτικό σύστημα και την αποτυχία του να συνδέσει την εκπαίδευση με την παραγωγή.Γιατί να τελειώνουν τόσοι πολλοί δικηγόροι ή καθηγητές όταν δεν μπορείς να τους απορροφήσεις και να παράγουν "έργο".

 

Και ποιός είναι αυτός που θα μου απαγορευσει να σπουδάσω Νομική, επειδή είναι πολλοί οι δικηγόροι και έχουν μεγάλο ποσοστό ανεργίας?

Εγώ μπορεί να το θέλω επειδή έτσι μου αρέσει, και ας κάνω κάτι άλλο μετά.

Ή να έχω θέση καβαντζαρισμένη, γιατί είμαι ανιψια του ... Λυκουρέζου. Πως θα μου το απαγορεύσει? Με ποιό δικαίωμα?

 

Νομίζω, λίγο πολύ όλοι ξέρουν ποια επαγγέλματα είναι κορεσμένα, αν αποφασίσουν να σπουδάσουν αυτά, ε, γούστο και καπέλο τους.

Άλλοι φροντίζουν να κατευθυνθούν σε επαγγέλματα που υπάρχει ζήτηση.

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά εδώ δεν μιλάμε για το πανεπιστήμιο βρε Kyra μου :)

 

Απάντησα σε ένα σχόλιο που έλεγε για 'πτυχίο', και είπα τη γνώμη μου. Το γνωρίζω ότι το θέμα μας είναι η μέση εκπαίδευση.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...