Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΦΗΒΟΣ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ & ΔΙΑΣΠΑΣΗ - προφορικές ή γραπτές εξετάσεις


Recommended Posts

Γεια σας ειμαι μανα ενος εφηβου 13 ετων με μαθησιακες δυσκολιες δυσλεξια και διασπαση προσοχης και ενος μωρου 20 μηνων.

Θα ηθελα να μαθω βασικα αν ο γιος μου θα ξανα δωσει γραπτες εξετασεις .Νομιζω οτι μονο προφορικα δινουν τα παιδια αυτα.Θα ηθελα να μαθω λοιπον αν υπαρχει περιπτωση να μηνει ακομα και στην προφορικη εξεταση γιατι ειμαστε σε πολυ δυσχερη οικονομικη κατασταση και δεν θα εχω χρηματα ξανα για να κανουμε ιδιαιτερα.Με ιδιαιτερα 7 μηνες και παλι εμεινε σε 2 μαθηματα.

Επισης πως θα μπορουσα να τον βοηθησω .ξεπερνιεται η δυσλεξια?Ευχαριστω πολυ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Θα πρεπει να μιλήσεις με έναν ειδικό, και να ξεκαθαρίσετε ποιο είναι το πρόβλημα ή τα προβλήματα και πως θα αντιμετωπιστούν. Για παράδειγμα, η δυσλεξία από μόνη της από όσο έχω δει (δεν είμαι ειδικός) δε δικαιολογεί την αδυναμία να μελετήσει το παιδί, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε απαλλαγή από γραπτές εξετάσεις. Αλλά και πάλι, η απαλλαγή από μόνη της δεν λύνει το πρόβλημα, χρειάζεται παράλληλα βοήθεια το παιδί γιατί στη ζωή του θα χρειαστεί να γράψει. Από την άλλη, τα παιδιά με διάσπαση προσοχής έχουν δυσκολία στη συγκέντρωση που και πάλι ξεπερνιέται με υπομονή και κατάλληλη καθοδήγηση. Θα χρειαστείς διάγνωση από ΚΕΔΥ με συστάσεις για το πώς θα γίνεται η εξέταση. Το φροντιστήριο ή τα ιδιαίτερα δε θα σας λύσουν νομίζω το πρόβλημα, χρειάζεται κάποιος ειδικός που θα βοηθήσει το παιδί μακροπρόθεσμα να μάθει να μελετά, όχι απλά να περάσει μία χρονιά. Ο άντρας μου για να καταλάβεις έχει και διάσπαση προσοχής και δυσλεξία αλλά τελείωσε αριστούχος, έχει καταφέρει και να σπουδάσει σε πολύ δύσκολη σχολή και να κάνει μεταπτυχιακά, απλά δυσκολεύτηκε στα πρώτα χρόνια του σχολείου μέχρι να βρεθει το κουμπί του για να μάθει πώς να μαθαίνει, αφού απλά το να καθήσει σε μία καρέκλα με ένα βιβλίο δεν τον βοηθούσε.

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Θα πρεπει να μιλήσεις με έναν ειδικό, και να ξεκαθαρίσετε ποιο είναι το πρόβλημα ή τα προβλήματα και πως θα αντιμετωπιστούν. Για παράδειγμα, η δυσλεξία από μόνη της από όσο έχω δει (δεν είμαι ειδικός) δε δικαιολογεί την αδυναμία να μελετήσει το παιδί, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε απαλλαγή από γραπτές εξετάσεις. Αλλά και πάλι, η απαλλαγή από μόνη της δεν λύνει το πρόβλημα, χρειάζεται παράλληλα βοήθεια το παιδί γιατί στη ζωή του θα χρειαστεί να γράψει. Από την άλλη, τα παιδιά με διάσπαση προσοχής έχουν δυσκολία στη συγκέντρωση που και πάλι ξεπερνιέται με υπομονή και κατάλληλη καθοδήγηση. Θα χρειαστείς διάγνωση από ΚΕΔΥ με συστάσεις για το πώς θα γίνεται η εξέταση. Το φροντιστήριο ή τα ιδιαίτερα δε θα σας λύσουν νομίζω το πρόβλημα, χρειάζεται κάποιος ειδικός που θα βοηθήσει το παιδί μακροπρόθεσμα να μάθει να μελετά, όχι απλά να περάσει μία χρονιά. Ο άντρας μου για να καταλάβεις έχει και διάσπαση προσοχής και δυσλεξία αλλά τελείωσε αριστούχος, έχει καταφέρει και να σπουδάσει σε πολύ δύσκολη σχολή και να κάνει μεταπτυχιακά, απλά δυσκολεύτηκε στα πρώτα χρόνια του σχολείου μέχρι να βρεθει το κουμπί του για να μάθει πώς να μαθαίνει, αφού απλά το να καθήσει σε μία καρέκλα με ένα βιβλίο δεν τον βοηθούσε.

 

 

καλησπερα σας ο γιος μου εχει δυσλεξια.διασπαση προσοχης και συνδρομο υπερκινητικοτητας.επειδη ειχα κανει αιτηση σε ενα κεντρο και περασε ενας χρονος χωρις να μας καλεσουν ο γυμνασιαρχης μας προτεινε να παμε σε καποιο παρομοιο κεντρο ψυχικης υγηινης.και απο εκει μαςεδωσαν την γνωματευση.

δεν ξερω τι ειδηκο θα βρω ρωτησα σε αυτους μηπως να τον παω για λογοθεραπεια και μ ειπαν στην ηλικια του πια δεν νομιζουν να βοηθησει αυτο.τι να κανω?

στα προφορικα που θα δινει εξετασεις υπαρχει περιπτωση να τον αφησουν?γιατι δεν μπορει να διαβασει καθολου ουτε να σιγκεντροθει καθολου και τα ραμματα του ειναι ορνιθοσκαλισματα τα κανει καιδεξιοστροφα σαν να ειναι αριστεροχειρας 

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι εχω και εγω διασπαση προσοχης.οταν μου μιλανε πανω απο 2 ατομο η μου μιλανε και ακουγεται μουσικη δεν καταλαβαινω τιποτα .

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, μαρικαKI είπε:

 

 

καλησπερα σας ο γιος μου εχει δυσλεξια.διασπαση προσοχης και συνδρομο υπερκινητικοτητας.επειδη ειχα κανει αιτηση σε ενα κεντρο και περασε ενας χρονος χωρις να μας καλεσουν ο γυμνασιαρχης μας προτεινε να παμε σε καποιο παρομοιο κεντρο ψυχικης υγηινης.και απο εκει μαςεδωσαν την γνωματευση.

δεν ξερω τι ειδηκο θα βρω ρωτησα σε αυτους μηπως να τον παω για λογοθεραπεια και μ ειπαν στην ηλικια του πια δεν νομιζουν να βοηθησει αυτο.τι να κανω?

στα προφορικα που θα δινει εξετασεις υπαρχει περιπτωση να τον αφησουν?γιατι δεν μπορει να διαβασει καθολου ουτε να σιγκεντροθει καθολου και τα ραμματα του ειναι ορνιθοσκαλισματα τα κανει καιδεξιοστροφα σαν να ειναι αριστεροχειρας 

 

 

Ως μαμά καταλαβαίνω απόλυτα πόσο εύκολο είναι να "κολλήσουμε" με το θέμα του σχολείου, αλλά τελικά το αν ένα παιδί θα τελειώσει το σχολείο ένα ή δύο χρόνια νωρίτερα ή αργότερα, ελάχιστη σημασία έχει στη ζωή του. 

Μιλάς για ένα παιδί που δεν μπορεί να διαβάσει και να γράψει. Το πρόβλημα αυτό, με ή χωρίς το απολυτήριο του Λυκείου, θα έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στη ζωή του από όσο θα έχει το αν αποφοίτησε τελικά στα 18 ή στα 20. Εχω φίλο, πετυχημένο επαγγελματία, που τελείωσε το Λύκειο στα 23. Κανείς δε θα το καταλάβαινε τώρα στα 45 του, και τελικά δεν τον επηρρέασε στη ζωή του. Οπότε θα σου έλεγα μην εστιάζεις στο σχολείο και μη βλέπεις το βαθμό σαν τιμωρία, αλλά σαν ένα μεγάλο κόκκινο λαμπάκι ότι το παιδί δεν παίρνει αυτή τη στιγμή τη βοήθεια που του χρειάζεται. Πώς θα εργαστεί ένας ενήλικας που δεν μπορεί να διαβάσει, να γράψει και να συγκεντρωθεί;

Επειδή έχω και εγώ ένα γιο με υπερκινητικότητα, ένα γιο με προβλήματα στο γράψιμο και φίλους με διάφορες διαγνώσεις, η προσωπική μου εκτίμηση σαν μαμα και όχι σαν γιατρός ή δάσκαλος φυσικα, είναι ότι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί σε αυτά τα παιδιά είναι να "παραιτηθούμε" σαν ενήλικες από την προσπάθεια, να πούμε "εντάξει, δεν τα παίρνει τα γράμματα". Δεν είναι χαζό ένα παιδί με δυσλεξία ή διάσπαση προσοχής και δεν εχει κανένα λόγο να υστερεί από τους συμμαθητές του. Το ότι φτάσατε σε αυτή την ηλικία με αυτά τα προβλήματα χωρίς να έχει το παιδί κάνει τις θεραπείες που χρειάζεται είναι πολύ κρίμα,  αλλά δεν το πήραν και τα χρόνια ούτε τέλειωσε η ζωή του για να απελπιστείτε. Ζήτησε ραντεβού με το ΚΕΔΥ της περιοχής σας και παράλληλα ψάξε τα νοσοκομεία στην ευρύτερη περιοχή σας. Αν είστε στην Αθήνα, σε όλα τα Δημόσια Νοσοκομεία Παίδων υπάρχουν τμηματα διάγνωσης και αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών για να σας καθοδηγήσουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

10 ώρες πρίν, μαρικαKI είπε:

νομιζω οτι εχω και εγω διασπαση προσοχης.οταν μου μιλανε πανω απο 2 ατομο η μου μιλανε και ακουγεται μουσικη δεν καταλαβαινω τιποτα .

Δεν είναι διάσπαση προσοχής αυτό :)

Link to comment
Share on other sites

Δες εδω:

http://www.alfavita.gr/arthron/mathisiakes-dyskolies-pos-ginetai-i-diagnosi-i-lista-me-ta-keddy

εχει εκτενέστατη λίστα με κέντρα όπου μπορείς να απευθυνθείς. Μην το αμελήσεις, υπάρχει πάντα λιστα αναμονής, μην το αφήσεις από Σεπτέμβρη γιατί θα έχετε χάσει πάλι τη μισή χρονιά

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Ως μαμά καταλαβαίνω απόλυτα πόσο εύκολο είναι να "κολλήσουμε" με το θέμα του σχολείου, αλλά τελικά το αν ένα παιδί θα τελειώσει το σχολείο ένα ή δύο χρόνια νωρίτερα ή αργότερα, ελάχιστη σημασία έχει στη ζωή του. 

Μιλάς για ένα παιδί που δεν μπορεί να διαβάσει και να γράψει. Το πρόβλημα αυτό, με ή χωρίς το απολυτήριο του Λυκείου, θα έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στη ζωή του από όσο θα έχει το αν αποφοίτησε τελικά στα 18 ή στα 20. Εχω φίλο, πετυχημένο επαγγελματία, που τελείωσε το Λύκειο στα 23. Κανείς δε θα το καταλάβαινε τώρα στα 45 του, και τελικά δεν τον επηρρέασε στη ζωή του. Οπότε θα σου έλεγα μην εστιάζεις στο σχολείο και μη βλέπεις το βαθμό σαν τιμωρία, αλλά σαν ένα μεγάλο κόκκινο λαμπάκι ότι το παιδί δεν παίρνει αυτή τη στιγμή τη βοήθεια που του χρειάζεται. Πώς θα εργαστεί ένας ενήλικας που δεν μπορεί να διαβάσει, να γράψει και να συγκεντρωθεί;

Επειδή έχω και εγώ ένα γιο με υπερκινητικότητα, ένα γιο με προβλήματα στο γράψιμο και φίλους με διάφορες διαγνώσεις, η προσωπική μου εκτίμηση σαν μαμα και όχι σαν γιατρός ή δάσκαλος φυσικα, είναι ότι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί σε αυτά τα παιδιά είναι να "παραιτηθούμε" σαν ενήλικες από την προσπάθεια, να πούμε "εντάξει, δεν τα παίρνει τα γράμματα". Δεν είναι χαζό ένα παιδί με δυσλεξία ή διάσπαση προσοχής και δεν εχει κανένα λόγο να υστερεί από τους συμμαθητές του. Το ότι φτάσατε σε αυτή την ηλικία με αυτά τα προβλήματα χωρίς να έχει το παιδί κάνει τις θεραπείες που χρειάζεται είναι πολύ κρίμα,  αλλά δεν το πήραν και τα χρόνια ούτε τέλειωσε η ζωή του για να απελπιστείτε. Ζήτησε ραντεβού με το ΚΕΔΥ της περιοχής σας και παράλληλα ψάξε τα νοσοκομεία στην ευρύτερη περιοχή σας. Αν είστε στην Αθήνα, σε όλα τα Δημόσια Νοσοκομεία Παίδων υπάρχουν τμηματα διάγνωσης και αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών για να σας καθοδηγήσουν.

 

 

 

αν οι εκπεδευτικοι ειναι ασχετοι εμεις σαν γονεις δεν ειμαστε ειδηκοι να βλεπαμε οτι ειχε καποιο θεμα το παιδι μας.

και αυτο το θεμα δυσλεξιας φευγει μεχρι τα 20 δεν θα το εχει και στην ενηλικη ζωη του το εχω ψαξει παρα πολυ καλα εχειφυσιολογικη νοιμσινη το παιδι το ξερω απλα εχει δισκολιες και μας ειπαν οτι ειναιμεγαλος για λογοθεραπεια.

Κρητη ειμαστε οποτε τι κανουμε ?θα ρωτησω τον παιδιατρο μας να δουμε.ευχαριστω για τις απαντησεις.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Δεν ξε΄ρω πού μένετε, αλλά εχω ακούσει παρα πολύ καλά λόγια από άλλους γονείς για τα Ιατροπαιδαγωγοκά κέντρα

μας ειπαν οτι περναει με τα χρονια να μην ανυσηχουμε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Δες εδω:

http://www.alfavita.gr/arthron/mathisiakes-dyskolies-pos-ginetai-i-diagnosi-i-lista-me-ta-keddy

εχει εκτενέστατη λίστα με κέντρα όπου μπορείς να απευθυνθείς. Μην το αμελήσεις, υπάρχει πάντα λιστα αναμονής, μην το αφήσεις από Σεπτέμβρη γιατί θα έχετε χάσει πάλι τη μισή χρονιά

 

μα ειδη εχουμε γνωματευση απο το κεντρο ψυχικης υγιεινης και ερευνων δεν αρκει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, μαρικαKI είπε:

μα ειδη εχουμε γνωματευση απο το κεντρο ψυχικης υγιεινης και ερευνων δεν αρκει αυτο?

 

Βλέπεις το θέμα από πλευράς "το παιδί να μη μείνει στην ίδια τάξη". Πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε το θέμα από την οπτική "κάθε μέρα που περνά χαμένη, δυσκολεύει την αντιμετώπιση". Για ενα παιδί που δεν μπορεί στα 13 να διαβάσει άνετα και να γράψει, έχουν ληδη χαθεί χρόνια θεραπειών. Το πρόβλημα δεν είναι αν το παιδί μπορεί να μείνει σε 1 ή 2 τάξεις. Το πρόβλημα είναι πώς αυτό το παιδί θα βοηθηθεί ώστε να μπορεσει να ζήσει μία φυσιολογική ζωή.  

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Βλέπεις το θέμα από πλευράς "το παιδί να μη μείνει στην ίδια τάξη". Πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε το θέμα από την οπτική "κάθε μέρα που περνά χαμένη, δυσκολεύει την αντιμετώπιση". Για ενα παιδί που δεν μπορεί στα 13 να διαβάσει άνετα και να γράψει, έχουν ληδη χαθεί χρόνια θεραπειών. Το πρόβλημα δεν είναι αν το παιδί μπορεί να μείνει σε 1 ή 2 τάξεις. Το πρόβλημα είναι πώς αυτό το παιδί θα βοηθηθεί ώστε να μπορεσει να ζήσει μία φυσιολογική ζωή.  

το παιδι μπορει και διαβαζει στο γραψημο εχει θεμα.μας σας εγραψα και σας ρωτησα που μπορω να απευθυνθω εχω ειδη απευθυνθει σε μερικες υπηρεσιες και αντι να καθοδηγησεται κρινετε πισω απο μια οθονη.το αγαπαμε το παιδι μας δεν μας ενδιαφερει μονο αν θα μινει στην ιδια ταξη δεν ειμαστε γονεις ανευθινοι και ανισθητοι!

Link to comment
Share on other sites

@μαρικαKI δεν γνωρίζω που άκουσες ότι περνάει η δυσλεξία με τα χρόνια αλλά είναι λάθος, αυτό που συμβαίνει (ως δυσλεκτικη ) είναι ότι ο άνθρωπος μαθαίνει να λειτουργεί αποτελεσματικα με τον τρόπο που μπορεί κάπως διαφορετικά από τους υπόλοιπους. Αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ πέρα από τις διαγνώσεις είναι να βρεις έναν καθηγητή ο οποίος να έχει εμπειρία σε μαθητές με παρόμοια προβλήματα ώστε να τον βοηθήσει να ανακαλύψει πιο γρήγορα τρόπους που τον βοηθούν να είναι αποτελεσματικός. Εάν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα και μια δεύτερη διάγνωση και θα ρωτούσα τον ειδικό για το τι μπορείτε να κάνετε.  @ΑΡΓΚ δεν ξέρω τι ψυχολογικό αντίκτυπο στα 13 έχει η επανάληψη τάξης σίγουρα πάντως θα χρειαστεί ψυχολογική στήριξη με το να βλέπει τους συμμαθητές του να προχωρούν και αυτός να επαναλαμβάνει. 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, μαρικαKI είπε:

το παιδι μπορει και διαβαζει στο γραψημο εχει θεμα.μας σας εγραψα και σας ρωτησα που μπορω να απευθυνθω εχω ειδη απευθυνθει σε μερικες υπηρεσιες και αντι να καθοδηγησεται κρινετε πισω απο μια οθονη.το αγαπαμε το παιδι μας δεν μας ενδιαφερει μονο αν θα μινει στην ιδια ταξη δεν ειμαστε γονεις ανευθινοι και ανισθητοι!

 

Ουδέποτε είπα ότι δεν αγαπάς το παιδί, για όνομα του Θεού! Η εντύπωση μου και για την περίπτωσή σας και από την καθημερινη μου ζωή είναι ότι πολύ συχνά το εκπαιδευτικό σύστημα ή απλά κάποιοι κακοί εκπαιδευτικοί μας σπρώχνουν στο να εστιάζουμε σε λάθος πράγματα. Ξεκινάς από την αρχή με την αγωνία αν το παιδί θα μείνει ή όχι. Την καταλαβαίνω τη λογική, όπως και το άγχος για ένα κακό βαθμό. Αλλά αν δεις το 12 και το 8 και την επανάληψη της τάξης σαν "καμπανάκι" αντί για τιμωρία, το ψάχνεις μετά αλλιώς το θέμα.

 

Νομίζω πως το πρόβλημα που πρέπει να προσπαθήσετε να λύσετε ειναι αυτό:

 

On 7/11/2017 at 0:05 ΠΜ, μαρικαKI είπε:

δεν μπορει να διαβασει καθολου ουτε να σιγκεντροθει καθολου και τα ραμματα του ειναι ορνιθοσκαλισματα τα κανει καιδεξιοστροφα σαν να ειναι αριστεροχειρας 

 

 και οχι αυτό:

On 7/10/2017 at 3:55 ΜΜ, μαρικαKI είπε:

Θα ηθελα να μαθω λοιπον αν υπαρχει περιπτωση να μηνει ακομα και στην προφορικη εξεταση γιατι ειμαστε σε πολυ δυσχερη οικονομικη κατασταση και δεν θα εχω χρηματα ξανα για να κανουμε ιδιαιτερα.Με ιδιαιτερα 7 μηνες και παλι εμεινε σε 2 μαθηματα.

 

Και ΔΕΝ εννοώ ότι είστε κακοί γονείς, εννοώ ότι δυστυχώς το εκπαιδευτικό συστημα που έχουμε μας σπρώχνει στο κυνήγι του φροντιστηρίου ή μας λέει "το παιδί έχει πρόβλημα", χωρίς όμως να μας βοηθά να λύσουμε κανένα πρόβλημα πολλές φορες. Ο καθηγητής θα σου πει ότι το παιδί πρέπει να μείνει, αλλά είναι λιγοι οι καθηγητές που θα σου πουν τι πρόβλημα ακριβως υπάρχει και πώς να το λυσεις. Τα ΚΕΔΔΥ θα σου δωσουν μία διάγνωση και συστάσεις για το σχολείο, αλλά από κει και πέρα αν δεν το κυνηγήσεις με άλλο τρόπο, μόνος σα γονιός, δε θα βοηθηθεί το παιδί. Αντε και δίνει μόνο προφορικά, και όντως εκεί βοηθά το χαρτί του ΚΕΔΔΥ και να το πάρεις οπωσδήποτε, αλλά αυτό δε λύνει το πρόβλημα από πίσω, ότι το παιδί δυσκολεύεται. 

Θεραπείες σε όσα παιδιά έχω δει να βοηθιουνται κάνουν συνηθως παιδαγωγοί ειδικής εκπαίδευσης. Δεν ξέρω τι ποσό καλύπτει για θεραπείες το κράτος και κάθε πότε. Αν πας όπως οι περισσότεροι ιδιωτικά, ξεκινάνε οι τιμές από 10 την ώρα και προφανώς δεν υπάρχει άνω όριο. Αλλά ο στόχος δεν είναι να μάθει το παιδί ιστορία ή αρχαία, είναι να μάθει να συγκεντρώνεται και να μελετά αυτόνομα, και θέλει χρόνια, δεν θα βοηθήσει στο να περάσει μία τάξη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

10 ώρες πρίν, alzira είπε:

  @ΑΡΓΚ δεν ξέρω τι ψυχολογικό αντίκτυπο στα 13 έχει η επανάληψη τάξης σίγουρα πάντως θα χρειαστεί ψυχολογική στήριξη με το να βλέπει τους συμμαθητές του να προχωρούν και αυτός να επαναλαμβάνει. 

 

Γυμνάσιο είναι, δεν είναι τόσο σπάνιο. Σίγουρα δεν είναι αστείο και δεν θα το έπαιρνα ελαφρά, αλλά δεν είναι σπάνιο, πάντα έμεναν και μένουν κάποια παιδιά στην ίδια τάξη. Δηλαδή για μένα, δε θα ήταν το φοβερό πρόβλημα αυτό, είναι κάτι αναμενόμενο σε κάθε σχολική χρονιά να συμβεί, δεν θα είναι θέμα συζήτησης στο σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, alzira είπε:

@μαρικαKI δεν γνωρίζω που άκουσες ότι περνάει η δυσλεξία με τα χρόνια αλλά είναι λάθος, αυτό που συμβαίνει (ως δυσλεκτικη ) είναι ότι ο άνθρωπος μαθαίνει να λειτουργεί αποτελεσματικα με τον τρόπο που μπορεί κάπως διαφορετικά από τους υπόλοιπους. Αυτό που μπορείς να κάνεις εσύ πέρα από τις διαγνώσεις είναι να βρεις έναν καθηγητή ο οποίος να έχει εμπειρία σε μαθητές με παρόμοια προβλήματα ώστε να τον βοηθήσει να ανακαλύψει πιο γρήγορα τρόπους που τον βοηθούν να είναι αποτελεσματικός. Εάν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα και μια δεύτερη διάγνωση και θα ρωτούσα τον ειδικό για το τι μπορείτε να κάνετε.  @ΑΡΓΚ δεν ξέρω τι ψυχολογικό αντίκτυπο στα 13 έχει η επανάληψη τάξης σίγουρα πάντως θα χρειαστεί ψυχολογική στήριξη με το να βλέπει τους συμμαθητές του να προχωρούν και αυτός να επαναλαμβάνει. 

 

 

αυτος που μας ειπε οτι περναει ειναι ειδηκος πιστευω ως ειδηκος κατι παραπανω θα γνωριζει.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Ουδέποτε είπα ότι δεν αγαπάς το παιδί, για όνομα του Θεού! Η εντύπωση μου και για την περίπτωσή σας και από την καθημερινη μου ζωή είναι ότι πολύ συχνά το εκπαιδευτικό σύστημα ή απλά κάποιοι κακοί εκπαιδευτικοί μας σπρώχνουν στο να εστιάζουμε σε λάθος πράγματα. Ξεκινάς από την αρχή με την αγωνία αν το παιδί θα μείνει ή όχι. Την καταλαβαίνω τη λογική, όπως και το άγχος για ένα κακό βαθμό. Αλλά αν δεις το 12 και το 8 και την επανάληψη της τάξης σαν "καμπανάκι" αντί για τιμωρία, το ψάχνεις μετά αλλιώς το θέμα.

 

Νομίζω πως το πρόβλημα που πρέπει να προσπαθήσετε να λύσετε ειναι αυτό:

 

 

 και οχι αυτό:

 

Και ΔΕΝ εννοώ ότι είστε κακοί γονείς, εννοώ ότι δυστυχώς το εκπαιδευτικό συστημα που έχουμε μας σπρώχνει στο κυνήγι του φροντιστηρίου ή μας λέει "το παιδί έχει πρόβλημα", χωρίς όμως να μας βοηθά να λύσουμε κανένα πρόβλημα πολλές φορες. Ο καθηγητής θα σου πει ότι το παιδί πρέπει να μείνει, αλλά είναι λιγοι οι καθηγητές που θα σου πουν τι πρόβλημα ακριβως υπάρχει και πώς να το λυσεις. Τα ΚΕΔΔΥ θα σου δωσουν μία διάγνωση και συστάσεις για το σχολείο, αλλά από κει και πέρα αν δεν το κυνηγήσεις με άλλο τρόπο, μόνος σα γονιός, δε θα βοηθηθεί το παιδί. Αντε και δίνει μόνο προφορικά, και όντως εκεί βοηθά το χαρτί του ΚΕΔΔΥ και να το πάρεις οπωσδήποτε, αλλά αυτό δε λύνει το πρόβλημα από πίσω, ότι το παιδί δυσκολεύεται. 

Θεραπείες σε όσα παιδιά έχω δει να βοηθιουνται κάνουν συνηθως παιδαγωγοί ειδικής εκπαίδευσης. Δεν ξέρω τι ποσό καλύπτει για θεραπείες το κράτος και κάθε πότε. Αν πας όπως οι περισσότεροι ιδιωτικά, ξεκινάνε οι τιμές από 10 την ώρα και προφανώς δεν υπάρχει άνω όριο. Αλλά ο στόχος δεν είναι να μάθει το παιδί ιστορία ή αρχαία, είναι να μάθει να συγκεντρώνεται και να μελετά αυτόνομα, και θέλει χρόνια, δεν θα βοηθήσει στο να περάσει μία τάξη.

 

Link to comment
Share on other sites

κανονισα ΑΡΓΚ να τον δει πρωτα λογοθεραπευτης.οι καθηγητεςδνε νομιζω να σκανε για ενα παιδια απο τα τοσα πουεχουν να παλευουν καθημερινα.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...