Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γονείς δεν θέλουν να επιτρέψουν στα παιδιά προσφύγων/μεταναστών να πάνε σχολείο


Recommended Posts

Από τα γραφόμενά σου προκύπτει ότι δεν μπορείς να αντιληφθείς τι συμβαίνει όταν ο θρησκευτικός φανατισμός υπαγορεύει τον τρόπο που θα συμπεριφερθεί κανείς.

 

Εσύ πάλι δεν φοβάσαι τπτ? Το γράφω και στο ποστ μου, νιώθεις άνετα να κυκλοφορήσεις σε περιοχές που ζουν μετανάστες οποιαδήποτε ώρα της ημέρας?

 

Αν θέλεις διάβασε πάλι το ποστ μου, πες μου γιατί προσαρμόζουμε τιο ντύσιμό μας στις χώρες της Μέσης ανατολής και ό,τι άλλο ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

 

Δεν είναι όλοι φανατισμένοι... Το να είναι κάποιος μουσουλμάνος δεν τον κάνει αυτόματα και φανατισμένο. Αυτό προσπαθώ να πω. Αν είναι φανατισμένος θα τον αποφύγω.

Κυκλοφορώ σε μέρη που υπάρχουν μετανάστες. Δεν έχω νιώσει απειλή... Σε απόμερα ή ερημικά μέρη δεν κυκλοφορώ ούτως ή άλλως γιατί τότε νιώθω απειλή (και εγχώρια).

 

Δεν έχω πάει μέση ανατολή δεν ξέρω αν με παίρνει να ντυθώ όπως θέλω.Προφανώς όχι. Στο Ιράν ας πούμε... Αλλά νομίζω ότι εδώ είναι Ευρώπη, έχουμε δημοκρατία, ελευθερίες μπλα μπλα. Θα τους φερθούμε όπως φέρονται στο Ιράν αλλά από την ανάποδη;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 308
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Προσωπικά με σόκαρε η εικόνα μιας γυναίκας που έκανε μπάνιο με μαντήλα/παντελόνα/μπλούζα. Τρομάζω είναι επιβεβλημένο σε μια γυναίκα σήμερα να πρέπει να κυκλοφορεί έτσι όταν έξω έχει αφόρητη ζέστη.

 

 

Συγγνώμη οι παπάδες οι δικοί μας δεν σε σοκάρει που κυκλοφορούν με τα ράσα-μπλούζες-παντελόνια το κατακαλόκαιρο; εμένα και αυτό με σοκάρει.

Link to comment
Share on other sites

.

 

Ας πούμε συμπονούμε τους ναρκομανείς και λέμε ότι θέλουμε να έχουν την απαιτούμενη φροντίδα, υπό την προϋπόθεση όμως να μην ανοίξει κάποιο κέντρο σε ακτίνα 2 χλμ από το σπίτι μας. Το παράδειγμα είναι πολύ light δίπλα σε αυτό που συμβαίνει τώρα. Όταν έρθουν αυτοί οι άνθρωποι "στην πόρτα μας" και με μαζικό τρόπο, εκεί θα φανεί πού υπάρχει ανθρωπισμός και πώς εκδηλώνεται. Μέχρι τότε οι μεγαλύτεροι "ανθρωπιστές" φαίνεται να είναι οι κάτοικοι των μεγάλων αστικών κέντρων, στην Αθήνα δε, όσοι μένουν εκτός κέντρου (δεν έμειναν και πολλοί πια στο κέντρο έτσι κι αλλιώς). Βy the way, μέχρι πριν 5 χρόνια έμενα Κυψελη, θα μπορούσα να ξεκινήσω να εξιστορώ κι εγώ διάφορα για το πώς βιώσαμε τις αλλαγές στην περιοχή μου, αλλά μάλλον θα το ξεχειλώσουμε.

 

Το αυτό.

Φιλικά,

Ελίνα

Link to comment
Share on other sites

poulxeria φυσικά και δε σε παρεξηγώ :) συζήτηση κάνουμε άλλωστε και συγνώμη αν ο τόνος μου διαβάστηκε "κάπως". Φυσικά και καθένας μας μιλάει βάσει δικών του εμπειριών. Όπως επίσης θα διάβασες ότι σε αντίθεση με τους δικούς μου ανθρώπους, καθόλου δε θεωρώ ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι έτοιμη να κάνει τη διαφορά. Προσωπικά μιλώντας όμως και μη ούσα εκπαιδευτικός αλλά μητέρα, δεν θα μπορούσα ποτέ να συμμετέχω σε μία δήλωση αποκλεισμού παιδιού από εκπαιδευτική δομή, όσο ανέτοιμοι και αν είμαστε ως κοινωνία. Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, μιλάμε για αποκλεισμό παιδιών (όχι ενηλίκων) από απογευματινή εκπαίδευση. Ούτε ένταξη, ούτε τίποτα. Ένας σύλλογος αποφασίζει με το έτσι θέλω να κλείσει ένα σχολείο μη του το μολύνουν παιδάκια; Μα σοβαρά το συζητάμε ως ενδοχόμενη προταση για αντιμετώπιση του μεταναστευτικού αυτό ως κίνηση;

Δε διαβάστηκε καθόλου κάπως ο τόνος σου :), διαβάζω τα ποστ γι'αυτό που είναι όχι γι'αυτό που φαντάζομαι ότι είναι. Απλώς σιγουρεύομαι ότι ο δικός μου τόνος δε διαβάστηκε κάπως (η μη σωστή χρήση των όρων που λέγαμε?).

Δεν είμαι υπέρ του αποκλεισμού από το σύστημα, καμία μητέρα εδώ δεν είπε κάτι τέτοιο. Αλλά διάβασα αναρτήσεις πέραν του δέοντος ρομαντικές, κατά την ταπεινή μου άποψη, αρχής γενομένης εκείνης της Μαρίας που ξεκίνησε το θέμα. Και αναρτήσεις αφοριστικές για ανθρώπους των οποίων την κατάσταση εμείς δε βιώνουμε, είναι όπως και να το κάνουμε μακριά από εμάς, δε χρειάζεται να τις αντιμετωπίσουμε άμεσα.

Ναι, απογευματινή εκπαίδευση. Ως πότε? Για πόσα παιδιά? Πού? Με τι τρόπο? Τι αλλάζει μετά? Πόσα παιδιά/γονείς θα μείνουν? Πόσα παιδιά/γονείς θα προωθηθούν σε άλλες χώρες? Τι μπορεί να εφαρμοστεί σε αυτή τη χώρα με δεδομένα όλα τα προβλήματα (και με την παρούσα κυβέρνηση)? Είναι τόσο σύνθετο το θέμα που αν δεν έχουμε απαντήσεις στα παραπάνω, ούτε που μπορούμε να εικάζουμε τι θα γίνει στο μέλλον. Δεν μπορούμε να το προσεγγίζουμε μόνο ρομαντικά, ιδεολογικά, να λέμε τι ευχόμαστε να μπορούσε να γίνει. Διάβασα πολλά "μακάρι" εδώ, είπα κι εγώ ένα. Μακάρι να μην υπήρχε πόλεμος, αλλά ο πόλεμος είναι κάτι πολύ αληθινό και συμβαίνει.

Η χώρα, οι ψηφοφόροι της, πίστεψαν στο ιδεατό και έφαγαν τα μούτρα τους. Σκληρό το μάθημα, και δεν είμαι σίγουρη ότι το μάθαμε.

Για τον τρόπο που απαγορεύει ο σύλλογος τη συμμετοχή των παιδιών στο σχολείο έχω τοποθετηθεί. Όπως και για τα επιχειρήματά τους. Είναι εντελώς φάουλ και χάνουν και το όποιο δίκιο τους.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη οι παπάδες οι δικοί μας δεν σε σοκάρει που κυκλοφορούν με τα ράσα-μπλούζες-παντελόνια το κατακαλόκαιρο; εμένα και αυτό με σοκάρει.

 

Μίλησα εγώ για παπάδες?Ο παραλληλισμός είναι ατυχής, διότι εδώ μιλάμε για ενδυματολογικούς κώδικες του συνόλου του γυναικείου πληθυσμού και όχι για τους λειτουργούς-και δεν ασχολήθηκα με το αντίστοιχο.

Φιλικά,

Ελίνα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μίλησα εγώ για παπάδες?Ο παραλληλισμός είναι ατυχής, διότι εδώ μιλάμε για ενδυματολογικούς κώδικες του συνόλου του γυναικείου πληθυσμού και όχι για τους λειτουργούς-και δεν ασχολήθηκα με το αντίστοιχο.

 

Όχι εγώ μίλησα.

Με σοκάρουν και τα δύο. Αλλά τι πρέπει να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι όλοι φανατισμένοι... Το να είναι κάποιος μουσουλμάνος δεν τον κάνει αυτόματα και φανατισμένο. Αυτό προσπαθώ να πω. Αν είναι φανατισμένος θα τον αποφύγω.

Κυκλοφορώ σε μέρη που υπάρχουν μετανάστες. Δεν έχω νιώσει απειλή... Σε απόμερα ή ερημικά μέρη δεν κυκλοφορώ ούτως ή άλλως γιατί τότε νιώθω απειλή (και εγχώρια).

 

Δεν έχω πάει μέση ανατολή δεν ξέρω αν με παίρνει να ντυθώ όπως θέλω.Προφανώς όχι. Στο Ιράν ας πούμε... Αλλά νομίζω ότι εδώ είναι Ευρώπη, έχουμε δημοκρατία, ελευθερίες μπλα μπλα. Θα τους φερθούμε όπως φέρονται στο Ιράν αλλά από την ανάποδη;

 

Daenerys, σε θεωρητικό και ρομαντικό επίπεδο μακάρι όλα τα παιδιά της γης να πιάναν γερά τα χέρια. Δυστυχώς, σε πρακτικό επίπεδο δεν είναι εφικτό και σε πολλές περιπτώσεις γιατί ο ένας θεός λέει έτσι και ο άλλος γιουβέτσι.

 

Πουθενά και ποτέ δεν είπα ότι θα φερθούμε έτσι. Δεν θα ήταν ανθρώπινο. Αυτό που προσπάθησα να πω, μέσα από παραδείγματα της καθημερινότητας, είναι ότι, όταν κάποιος έχει μπολιαστεί με θρησκευτικό φανατισμό, δεν μπορούμε να περιμένουμε ότι θα φερθεί με ευγένεια, ανωτερότητα, σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, διότι η πίστη του, που του υπαγορεύει τον τρόπο ζωής του δεν δέχεται οτιδήποτε έξω από αυτή.

 

Ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή, ξέρεις, δεν είναι αυτονόητος και δεν υπάρχει σε πολλές κουλτούρες, όπως και το περί δικαίου αίσθημα δεν είναι αυτό που αντιλαμβανόμαστε εμείς. Συνεπώς δεν μπορούμε να προεξοφλήσουμε ότι επειδή εμείς θα φανούμε άνθρωποι, θα το κάνουν και εκείνοι.

 

Από εκεί και πέρα έκανα μια αναφορά στο χριστιανισμό, ο οποίος κατά την ταπεινή μου άποψη είναι μια θρησκεία βαθιά ανθρωπιστική και δημοκρατική.Το αίσθημα αυτό λοιπόν της δημοκρατίας και του ανθρωπισμού, το διδαχθήκαμε και μέσω αυτών που πρεσβεύει ο Χριστιανισμός-τουλάχιστον οι περισσότεροι. και αυτό συνέβαινε για αιώνες. Οι δικές μας οι καταβολές λοιπόν, οι "αρχές" οι οποίες είναι απόρροια και των αρχών του Χριστιανισμού και οι οποίες συνιστούν κομμάτι της εθνικής μας ταυτότητας δεν είναι αυτονόητες για κάποιον αλλόθρησκο. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις τώρα.

 

Από εκεί και πέρα, υπάρχει η πεποίθηση ότι στην εποχή μας γίνεται προσπάθεια αλλοτροίωσης και εξαφάνισης της Εθνικής μας ταυτότητας, αφελληνισμού των Ελλήνων αν θέλεις.( Ήδη είμαστε υπόδουλοι οικονομικά και συνεπώς σε εθνικό κυριαρχικό επίπεδο). Η διοχέτευση τέτοιων πληθυσμών, σε αυτά τα νούμερα στοχεύει στην αφομοίωσή μας, στον αποπροσανατολισμό μας στην απώλεια της εθνικής μας ταυτότητας και εν τέλει στην υποδούλωσή μας σε όλα τα επίπεδα.

 

Πουθενά δεν είπα ότι δεν θα έδινα ρούχα και φαγητό σε πρόσφυγες, σε οποιονδήποτε άνθρωπο. Πουθενά δεν είπα ότι είναι ανεπιθύμητοι. Προέβαλα όμως κάποιος λόγους οι οποίοι διαχωρίζουν το ιδεατό και επιθυμητό, από το εφικτό.

Φιλικά,

Ελίνα

Link to comment
Share on other sites

Για τον τρόπο που απαγορεύει ο σύλλογος τη συμμετοχή των παιδιών στο σχολείο έχω τοποθετηθεί. Όπως και για τα επιχειρήματά τους. Είναι εντελώς φάουλ και χάνουν και το όποιο δίκιο τους.

 

Φιλικα λοιπον κι επειδη προσπαθω να καταλαβω, ποιο ειναι το δικιο τους? Ποια επιχειρηματα θα επρεπε να προβαλλουν κατα τη γνωμη σου?

 

Υπενθυμιζω οτι μιλαμε για απογευματινα μαθηματα, σε παιδια που τελικα οπως ανακοινωθηκε ειναι εμβολιασμενα. (ενω πολλα ελληνοπουλα, δεν ειναι).

 

Που θα πρεπει να πανε αυτα τα παιδια? Δεδομενης της τωρινης καταστασης μιλαμε.

Link to comment
Share on other sites

elin τo σκληροπυρηνικό Ισλάμ υπαγορεύει χιτζαμπ (ισχύει το ίδιο για τη μαντήλα) από την εφηβεία και μετά. Αναφέρει ειδικά ότι από την εφηβεία και μετά η ταπεινή ενδυμασία πρέπει να αφορά και τα δύο φύλα. Ενδείξεις είναι η ανάπτυξη τριχοφυίας στα ιδιωτικά μέρη, για τα αγόρια οι ονειρώξεις, για τα κορίτσια η έμμηνος ρύση. Δε θα το δεχτώ εύκολα λοιπόν ότι υπάρχουν παιδάκια 6 και 7 ετών με μαντήλα. Μήπως εννοείς παραδοσιακές στολές πχ Πακιστάν;

 

Έχουμε τελείως διαφορετικές απόψεις για το πόσο αγνή, δημοκρατική και υπέρ της ισότητας των δύο φύλων είναι η Χριστιανική θρησκεία οπότε επόμενο να μην υπάρχει κοινή βάση συζήτησης (και ούτε εγώ αναφέρομαι σε ακραία παραδείγματα - όπως η δασκάλα δημοτικού που είχαμε που ήταν κοσμική καλόγρια και μας απειλούσε ότι αν ντυθούμε στο καρναβάλι θα μας πάρει ο διάλος την ψυχή). Εσύ βλέπεις έναν εξωτερικό εχθρό που προσπαθεί να μας αποδομήσει ως έθνος, εγώ βλέπω ένα έθνος που μια ζωή σφάζονταν μεταξύ του, μία χώρα που βάσει έρευνας πιστεύει σε θεωρίες συνομωσίας περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή, μια νοοτροπία πάντα κάποιος άλλος φταίει εμείς ποτέ. Στη ελληνική τηλεόραση επίσης παίζεται Τατιάνα, Ρούλα, Πάνια (!!!) το επίπεδο ειδησεογραφίας είναι απαράδεκτο και εσύ κολλάς στα τούρκικα. Τα τούρκικα ήρθαν γιατί είμαστε αυτοί που είμαστε. Δε μας τα φόρεσε κανείς. Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά να σε πληροφορήσω ότι στη "χρυσή" δεκαετία του 80 που η βιντεοκασετα πήγαινε σύννεφο, τότε τοπ ήταν στις προτιμήσεις τα τούρκικα και ινδικά δράματα. Όσον αφορά τη διδασκαλία των αρχαίων, βλέπω ποσο βοήθησε τα νέα παιδιά στο να μάθουν να μιλάν και να γράφουν σωστά και δομημένα νέα ελληνικά. Εμείς που τα διδαχτήκαμε μόνο στο Γενικό Λύκειο και μόνο 1η & 2η Λυκείου αποδεικνύεται ότι κάνουμε καλύτερη χρήση της ελληνικής γλώσσας (υπάρχει επίσης σχετική έρευνα).

 

Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα. Γράφεις ότι στη χώρα μας στη χώρας μας "εισρέουν άνθρωποι που η ίδια τους η πίστη διδάσκει θρησκευτικό φανατισμό". Να το δεχτώ, αν και δεν είναι εξολοκληρου αλήθεια (κάποιοι είναι και χριστιανοί, κάποιοι δεν είναι καν σκληροπυρηνικοί Ισλαμιστές, κάποιοι θέλουν ακριβώς να ξεφύγουν από αυτούς). Η πρότασή σου ποια είναι δεν κατάλαβα, γιατί είναι ήδη εδώ στιβαγμένοι. Να τους αφήσουμε ως έχει; Να κλείσουμε σύνορα δε μπορούμε, είναι γεγονός.

 

Αυτό γενικά ρωτάω και εγώ Χαρά-Μαρία αλλά απάντηση δεν παίρνω :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτά τα παιδιά εννοείτε οτι θα πρέπει να φροντίσει το ελληνικό κράτος να ενταχθούν ενσωματωθούν οσο πιο ομαλά γινεται στην ελληνική κοινωνία. Αν θελουμε να λέγομαστε ευρωπαίοι, πολιτισμένοι, δημοκράτες αυτό ειναι το ορθό πως να το κάνουμε.

 

Η συμπεριφορά των γονέων που έκαναν κατάληψη στο σχολείο και απαίτησαν με αυτό τον τροπο καθως και του δημάρχου ειναι απαράδεκτη.

( και εδω βλέπουμε οτι ο φανατισμός Οποιασδήποτε μορφής δεν βοηθάει)

 

Οςο για την θρησκεία προσωπικά οποιαςδηποτε θρηςκειας φανατισμένος, θρησκόληπτος με αφήνει το λιγότερο αδιάφορη.

Είτε το θελουμε είτε όχι η θρησκεία διχάζει και δημιουργεί παρωπίδες. (Μπορεί να προκαλέσω αντιδράσεις αλλα αυτή ειναι η γνώμη μου)

Link to comment
Share on other sites

Φιλικα λοιπον κι επειδη προσπαθω να καταλαβω, ποιο ειναι το δικιο τους? Ποια επιχειρηματα θα επρεπε να προβαλλουν κατα τη γνωμη σου?

 

Υπενθυμιζω οτι μιλαμε για απογευματινα μαθηματα, σε παιδια που τελικα οπως ανακοινωθηκε ειναι εμβολιασμενα. (ενω πολλα ελληνοπουλα, δεν ειναι).

 

Που θα πρεπει να πανε αυτα τα παιδια? Δεδομενης της τωρινης καταστασης μιλαμε.

Μα τώρα μόλις δεν είπα ότι το θέμα του εμβολιασμού που εγείρει ο σύλλογος είναι άκυρο :confused:. Τώρα που το σκέπτομαι καμία συμφορουμίτισσα δε θεωρεί ότι είναι σοβαρό το επιχείρημα του εμβολιασμού και των ασθενειών, οπότε δε χρειάζεται να το υπενθυμίζεις, αν όχι όλες, οι περισσότερες μάλλον συμφωνούμε.

Αλλού είναι τα προβλήματα, 3 σελίδες έχουμε φάει να τα κουβεντιάζουμε...

 

Απάντηση στο πού πρέπει να πάνε τα παιδιά, αλήθεια περιμένετε να τη λάβετε ή να μην τη λάβετε από μένα ή από άλλη μαμά και να λήξει εδώ η συζήτηση? Το δικό σου επιχείρημα δηλαδή είναι αυτό?

Δεν έχω λύσεις να προτείνω, ερωτήσεις κάνω, κι εγώ και άλλες εδώ, περί αυτού πρόκειται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το διάβασα το θέμα από την αρχή, οπότε μπορεί να είμαι λίγο άκαιρη. Έκανα όμως copy, μια παράγραφο, που με ενδιέφερε εξαιρετικά:

Δε με αφορά αν ο δάσκαλος πληρώνεται λίγα ή πολλά, είναι ευχαριστημένος ή όχι. Αυτό που κάνει είναι λειτούργημα και είναι ηθικά υποχρεωμένος να το κάνει καλά, ό,τι "υλικό" και αν πέσει στα χέρια του. Οχι, δε θεωρώ ότι οι πλειοψηφία των δασκάλων είναι όπως οι αυτοί που ξέρω. Αυτό δε σημαίνει ότι θα αποκλείσω παιδιά από εκπαιδευτικές δομές επειδή έχουμε ως κράτος ανίκανους δασκάλους.

 

Θα ήθελα να σου πω, ότι δεν έχουμε ανίκανους δασκάλους αλλά ανίκανο και ανύπαρκτο κράτος. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι "ανίκανοι" δάσκαλοι όπως τους χαρακτηρίζεις, σε πληροφορώ ότι τα παιδιά θα τέλειωναν το δημοτικό και δεν θα ήξεραν να γράφουν ούτε το όνομά τους, με τις ανύπαρκτες υποδομές και μέσα που έχουν στα χέρια τους. Και ο γιατρός είναι ασκεί λειτούργημα, όμως για να εγχειρήσει χρειάζεται νυστέρι. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το δάσκαλο. Επίσης κάνεις τεράστιο λάθος όταν λες, ότι ο δάσκαλος είναι υποχρεωμένος να κάνει το "λειτούργημα" του καλά, ότι υλικό κι αν πέσει στα χέρια του.

Δεν έχει περάσει παρά μια δεκαετία που έχουμε συνέλθει από την ένταξη των αλβανόφωνων παιδιών στα σχολεία. Κανείς δεν ρώτησε το δάσκαλο πως στην ευχή τα κατάφερε να διδάξει ένα παιδί σε μια άγνωστη και ακαταλαβίστικη γλώσσα. Οπότε μην ξαναπείς, ότι ο δάσκαλος είναι υποχρεωμένος, γιατί ουδεμία υποχρέωση έχει. Σπούδασε για να διδάσκει παιδιά που μιλούν την ίδια γλώσσα με αυτόν. Αν γίνουν μεικτές τάξεις, όπως έγιναν και στην περίπτωση των Αλβανών, απλά κλάψε και το δάσκαλο και τα υπόλοιπα ελληνόφωνα παιδιά του τμήματος. Τονίζω το "ελληνόφωνα", ανεξάρτητα από την καταγωγή τους. Μια εικοσαετία πίσω θα πάμε πάλι.

Link to comment
Share on other sites

Μα τώρα μόλις δεν είπα ότι το θέμα του εμβολιασμού που εγείρει ο σύλλογος είναι άκυρο :confused:. Τώρα που το σκέπτομαι καμία συμφορουμίτισσα δε θεωρεί ότι είναι σοβαρό το επιχείρημα του εμβολιασμού και των ασθενειών, οπότε δε χρειάζεται να το υπενθυμίζεις, αν όχι όλες, οι περισσότερες μάλλον συμφωνούμε.

Αλλού είναι τα προβλήματα, 3 σελίδες έχουμε φάει να τα κουβεντιάζουμε...

 

Απάντηση στο πού πρέπει να πάνε τα παιδιά, αλήθεια περιμένετε να τη λάβετε ή να μην τη λάβετε από μένα ή από άλλη μαμά και να λήξει εδώ η συζήτηση? Το δικό σου επιχείρημα δηλαδή είναι αυτό?

Δεν έχω λύσεις να προτείνω, ερωτήσεις κάνω, κι εγώ και άλλες εδώ, περί αυτού πρόκειται.

 

Το δικο μου επιχειρημα ειναι οτι εφοσον εχουν εμβολιαστει και ειναι υγιη, δεν υπαρχει κανενας λογος μη ενταξης τους στο σχολειο, ιδιως εφοσον ειναι σε απογευματινα μαθηματα και δεν προστιθεται και ο φοβος να παει η χρονια πισω.

 

Τα επιχειρηματα του γιατι να μην πανε, εφοσον εχουν τελικα εμβολιαστει και δεν υπαρχει φοβος για τη δημοσια υγεια περιμενα να μου αναλυσετε. Γιατι εγω δε βρισκω κανενα.

 

Οποτε αν καταλαβα καλα, δεν επιθυμεις να μου απαντησεις ουτε για ποιο λογο διαφωνεις, ουτε το ποια ενναλακτικη εχεις για το τι να κανουν?

Link to comment
Share on other sites

diminna καλύτερα να διάβαζες όλα τα σχόλια πριν έγραφες :rolleyes:

 

Γράφεις "Αν γίνουν μεικτές τάξεις, όπως έγιναν και στην περίπτωση των Αλβανών, απλά κλάψε και το δάσκαλο και τα υπόλοιπα ελληνόφωνα παιδιά του τμήματος. Τονίζω το "ελληνόφωνα", ανεξάρτητα από την καταγωγή τους. Μια εικοσαετία πίσω θα πάμε πάλι." Μας έφταιξαν οι Αλβανοί που πήγαμε πίσω... Τι διαβάζω μεσημεριάτικα η γυναίκα!

 

Όταν οι εν ενεργεία δάσκαλοι έκαναν ουρά για να μπουνε στα Παιδαγωγικά, είχαν φτάσει στο θεό οι βάσεις, μόνο και μόνο για να μπουν στο Δημόσιο και να τρέχει ο μισθός, δεν ήξεραν τι υποδομές έχουν να αντιμετωπίσουν; Έλα σε παρακαλώ που θα μου κάνεις και υποδείξεις για το τι θα γράφω και τι όχι...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν έχει περάσει παρά μια δεκαετία που έχουμε συνέλθει από την ένταξη των αλβανόφωνων παιδιών στα σχολεία. Κανείς δεν ρώτησε το δάσκαλο πως στην ευχή τα κατάφερε να διδάξει ένα παιδί σε μια άγνωστη και ακαταλαβίστικη γλώσσα. Οπότε μην ξαναπείς, ότι ο δάσκαλος είναι υποχρεωμένος, γιατί ουδεμία υποχρέωση έχει. Σπούδασε για να διδάσκει παιδιά που μιλούν την ίδια γλώσσα με αυτόν. Αν γίνουν μεικτές τάξεις, όπως έγιναν και στην περίπτωση των Αλβανών, απλά κλάψε και το δάσκαλο και τα υπόλοιπα ελληνόφωνα παιδιά του τμήματος. Τονίζω το "ελληνόφωνα", ανεξάρτητα από την καταγωγή τους. Μια εικοσαετία πίσω θα πάμε πάλι.

 

Συνελθει απο τι? Γιατι πηγαμε μια εικοσαετια πισω και πως?

 

Ποσα αλβανακια εχουν παει εξω με υποτροφιες ξερεις? Οτι εχουν κλιση στα μαθηματικα πχ?

 

Επισης το θεμα ανοιξε για απογευματινα μαθηματα σε αδειο σχολειο, οχι για μεικτα μαθηματα με το καλημερα.

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου επιχειρημα ειναι οτι εφοσον εχουν εμβολιαστει και ειναι υγιη, δεν υπαρχει κανενας λογος μη ενταξης τους στο σχολειο, ιδιως εφοσον ειναι σε απογευματινα μαθηματα στην αρχη και δεν προστιθεται και ο φοβος να παει η χρονια πισω.

 

Τα επιχειρηματα του γιατι να μην πανε, εφοσον εχουν εμβολιαστει περιμενα να μου αναλυσετε. Γιατι εγω δε βρισκω κανενα.

 

Οποτε αν καταλαβα καλα, δεν επιθυμεις να μου απαντησεις ουτε για ποιο λογο διαφωνεις, ουτε το ποια ενναλακτικη εχεις για το τι να κανουν?

Χαρά με τρολλάρεις τώρα ή μιλάς σοβαρά? Έχεις διαβάσει από την αρχή το θέμα, και μιας και συνομιλείς μαζί μου, έχεις διαβάσει καθόλου τι γράφω?

ΔΕ θεωρώ το θέμα του εμβολιασμού σοβαρό, εσύ γιατί επιμένεις να το αναφέρεις? Τα προβλήματα είναι πολύ σοβαρότερα, δηλαδή για εσένα είναι τόσο σοβαρή η υγειονομική διάσταση του θέματος και το λες και το ξαναλές?

Πάμε παρακάτω.

Δεν είπα πουθενά να αποκλειστούν τα παιδιά από τις δομές, το ίδιο το ποστ στο οποίο με έκανες quote πριν, αν και το πετσόκοψες, αυτό έλεγε. Οπότε τι επιχείρημα να σου παρέχω για κάτι που δεν είπα. Στο εν λόγω ποστ μου, όπως και τα προηγούμενα, συζητάω τους προβληματισμούς μου σε σχέση με την παρούσα κατάσταση όπως επίσης τη διαφωνία μου με τις μαμάδες που δηλώνουν αισιόδοξες ότι τελικά όλα θα πάνε καλά (πώς όμως, με τι δεδομένα?). Με την οποία προσέγγιση διαφωνώ, προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξη. Αν πάλι δεν έγινα σαφής, σε καλώ να διαβάσεις τι έχω γράψει και όχι ότι υποθέτεις ότι έχω γράψει. Μην πας μακριά, σε αυτή τη σελίδα είναι αν δε θέλεις να ανατρέξεις πιο πίσω.

Και τέλος, φυσικά και δεν έχω εναλλακτικές. Πώς θα μπορούσα? Είναι σα να με ρωτάς "τι να κάνουμε για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας". Να πούμε "τίποτα" μιας και ούτε ακόμα και οι ειδήμονες φαίνεται να το κατέχουν το θέμα, να μη συζητάμε, να μη μας προβληματίζει κάτι...αυτό λες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πάρει θέση στο αρχικό θέμα, και ούτε θα πάρω, καθώς η συζήτηση έχει πάει αλλού, κι επί αυτών θέλω να απαντήσω.

Καταρχήν ο Χριστιανισμός δεν αντιμετωπίζει ισότιμα τα (δυο) φύλα. Είναι γνωστές οι θέσεις της θρησκείας για το ποιος ευθύνεται για την έκπτωση των πρωτόπλαστων από τον παράδεισο, πώς δημιουργήθηκε η γυναίκα, πώς αντιμετωπίζεται η γυναίκα που έχει περίοδο, ποιοί είναι στις ιερατικές θέσεις, τι λέει ο παπάς την ώρα του μυστηρίου του γάμου, κλπ. Μπορεί κατά κύριο λόγο ο Χριστιανισμός να μη διακρίνεται από επιθετική εξολοθρευτική πολιτική, αλλά όλοι μας έχουμε ακούσει τη θέση μητριπολιτών για τους πρόσφυγες ή την επίσημη θέση της Εκκλησίας για τους ομοφυλόφιλους.

Επίσης, όχι σε καμία περίπτωση δε θα άφηνα το παιδί μου να κάνει παρέα (αν μπορούσα να το ελέγξω βέβαια, γιατί δε μπορώ να το κλειδώσω για να το απαγορεύσω κιόλας) με κάποιον που φορούσε μαντήλα, γιατί δε μου αρέσει καθόλου η όλη συλλογιστική. Όπως επίσης δε θα άφηνα το παιδί μου να κάνει παρέα με εθνικιστές. Αν μου έπεφτε λόγος δε θα το ήθελα. ΑΛΛΑ, το ότι δε θα ήθελα ή δεν πιστεύω ότι θα ταιριαζε το παιδί μου ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, δε σημαίνει ότι πρέπει ή μπορώ να απαγορεύσω σε αυτούς τους ανθρώπους να υπάρχουν. Στην τελική, αντίστοιχα και το δικό μου παιδί μπορεί να μην το ήθελε για παρέα του δικού του του παιδιού κάποιος, λόγω των απόψεων μου που παρέθεσα στην προηγούμενη παράγραφο, αλλά αυτό φαντάζομαι ότι δε σημαίνει πως πρέπει να εξαφανιστώ από το πρόσωπο της γης.

Υ.Γ.Δεν εννοώ ότι υπονόησε καμία σας να εξαφανιστεί κάποιος, το γράφω αλπουστευτικά (προς αποφυγή παρεξηγήσεων και "παιχνιδιού" με τις λέξεις)

:-P

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια μάλλον δεν με καταλάβατε....

Είπα ότι δεν διάβασα το θέμα από την αρχή...

Δεν κατηγόρησα τα αλβανόφωνα παιδιά...

Έχω πάρα πολλά παιδιά αλβανικής καταγωγής στην τάξη μου...

Είναι άριστοι μαθητές...

Ιδιαίτερη ικανότητα στα μαθηματικά δεν έχω εντοπίσει, η αλήθεια είναι...

Όταν λέω ότι πήγαμε πίσω με την ένταξη ξενόγλωσσων παιδιών, το εννοώ!

Τα παιδιά μπήκαν στην τάξη, χωρίς να ξέρουν να λένε καλημέρα...

Άντε να συννενοηθείς μαζί τους και να τα διδάξεις...

Θα έπρεπε να τους μάθουν πρώτα την γλώσσα, με εντατικά μαθήματα και μετά να τα βάλουν σε ελληνόφωνες τάξεις...

Επίσης, υπάρχουν δάσκαλοι που αγαπούν την δουλειά τους. Δεν σπούδασαν για να μπουν στο δημόσιο, όπως αναφέρθηκε...

Την γνώμη μου λέω επειδή τα ζω σε καθημερινή βάση.

Δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης και επιθετικών σχολίων.

Link to comment
Share on other sites

elin τo σκληροπυρηνικό Ισλάμ υπαγορεύει χιτζαμπ (ισχύει το ίδιο για τη μαντήλα) από την εφηβεία και μετά. Αναφέρει ειδικά ότι από την εφηβεία και μετά η ταπεινή ενδυμασία πρέπει να αφορά και τα δύο φύλα. Ενδείξεις είναι η ανάπτυξη τριχοφυίας στα ιδιωτικά μέρη, για τα αγόρια οι ονειρώξεις, για τα κορίτσια η έμμηνος ρύση. Δε θα το δεχτώ εύκολα λοιπόν ότι υπάρχουν παιδάκια 6 και 7 ετών με μαντήλα. Μήπως εννοείς παραδοσιακές στολές πχ Πακιστάν;

 

Vtgian καλησπέρα. Δεν ανέφερα πουθενά ότι ντύνουν τα παιδιά τους με αυτό τον τρόπο στα 6 ή στα 7, αλλά ότι το κοριτσάκι ντυμένο έτσι ερχόταν να πάρει το αδερφάκι του που πήγαινε προνήπιο. Την ηλικία του-η οποία συνάδει με όσα λες για να είναι ντυμένο έτσι-δεν την ρώτησα, άλλωστε η εφηβεία έρχεται σε διαφορετική "ηλικιακή" στιγμή για τον καθένα.

 

Επίσης, δεν θα ένιωθα άνετα να έχω το 6-7-8-9 και βάλε παιδί μου ντυμένο με ένα σορτσάκι πχ σε μια τέτοια συναναστροφή.

 

Έχουμε τελείως διαφορετικές απόψεις για το πόσο αγνή, δημοκρατική και υπέρ της ισότητας των δύο φύλων είναι η Χριστιανική θρησκεία

Θα με ενδιέφερε η άποψή σου

οπότε επόμενο να μην υπάρχει κοινή βάση συζήτησης (και ούτε εγώ αναφέρομαι σε ακραία παραδείγματα - όπως η δασκάλα δημοτικού που είχαμε που ήταν κοσμική καλόγρια και μας απειλούσε ότι αν ντυθούμε στο καρναβάλι θα μας πάρει ο διάλος την ψυχή).

Εσύ βλέπεις έναν εξωτερικό εχθρό που προσπαθεί να μας αποδομήσει ως έθνος, εγώ βλέπω ένα έθνος που μια ζωή σφάζονταν μεταξύ του, μία χώρα που βάσει έρευνας πιστεύει σε θεωρίες συνομωσίας περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή, μια νοοτροπία πάντα κάποιος άλλος φταίει εμείς ποτέ.

Στη ελληνική τηλεόραση επίσης παίζεται Τατιάνα, Ρούλα, Πάνια (!!!) το επίπεδο ειδησεογραφίας είναι απαράδεκτο και εσύ κολλάς στα τούρκικα.

Συμφωνώ σε όλα, και υποκουλτούρα θα είναι, είτε πρόκειται για τούρκικα, είται για λατινοαμερικάνικα, εστίασα όμως στα συγκεκριμένα, λόγω και της θρησκείας τους.

Τα τούρκικα ήρθαν γιατί είμαστε αυτοί που είμαστε. Δε μας τα φόρεσε κανείς.

Διαφωνώ

Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά να σε πληροφορήσω ότι στη "χρυσή" δεκαετία του 80 που η βιντεοκασετα πήγαινε σύννεφο, τότε τοπ ήταν στις προτιμήσεις τα τούρκικα και ινδικά δράματα.

χελπ του φιλ ιν δε μπλανκσ, δεν καταλαβαίνω ακριβώς...

Όσον αφορά τη διδασκαλία των αρχαίων, βλέπω ποσο βοήθησε τα νέα παιδιά στο να μάθουν να μιλάν και να γράφουν σωστά και δομημένα νέα ελληνικά. Εμείς που τα διδαχτήκαμε μόνο στο Γενικό Λύκειο και μόνο 1η & 2η Λυκείου αποδεικνύεται ότι κάνουμε καλύτερη χρήση της ελληνικής γλώσσας (υπάρχει επίσης σχετική έρευνα).

Την γενιά της μητέρας μου πάντως (50-60) την βοήθησε πολύ, κρίνοντας από τον κύκλο μας βέβαια.τα αρχαία είναι εκεί σαν μάθημα. Το πόση αξία θα δώσει ο γονιός ή ο εκπαιδευτικός είναι άλλο θέμα. Οι τονισμοί είχαν να κάνουν με την προφορά και η γνώση τους συνιστά γνώση της ρίζας, της ετυμολογίας, του νοήματος των λέξεων της γλώσσας μας΄.

 

Αλλά για να επανέλθουμε στο θέμα. Γράφεις ότι στη χώρα μας στη χώρας μας "εισρέουν άνθρωποι που η ίδια τους η πίστη διδάσκει θρησκευτικό φανατισμό". Να το δεχτώ, αν και δεν είναι εξολοκληρου αλήθεια (κάποιοι είναι και χριστιανοί, κάποιοι δεν είναι καν σκληροπυρηνικοί Ισλαμιστές, κάποιοι θέλουν ακριβώς να ξεφύγουν από αυτούς). Η πρότασή σου ποια είναι δεν κατάλαβα, γιατί είναι ήδη εδώ στιβαγμένοι. Να τους αφήσουμε ως έχει; Να κλείσουμε σύνορα δε μπορούμε, είναι γεγονός.

 

 

Αυτό γενικά ρωτάω και εγώ Χαρά-Μαρία αλλά απάντηση δεν παίρνω :)

 

Δεν έκανα κάποια πρόταση, εξέθεσα τους προβληματισμούς μου. Αν με ρωτάς τι θα έκανα σε περίπτωση που ήμουν δεινή κολυμβήτρια και έβλεπα μπροστά μου να πνίγονται μωρά, μητέρες, άνθρωποι, εννοείταο ότι θα προσπαθούσα να τους σώσω όλους.

 

Όμως εδώ η παράσταση είναι τέλεια οργανωμένη. Παρατάνε το σαπιοκάραβο και μισοπνιγμένους ανθρώπους έξω από την πόρτα σου. θα τους αφήσεις να πνιγούν? Όχι βέβαιαΌμως είναι ο απόλυτος συναισθηματικός εκβιασμός της κοινής γνώμης, την οποία φέρνουν προ τετελεσμένου ενώ ταυτόχρονα τα ΜΜΕ προβάλλουν την ανθρώπινη δυστυχία.

 

Τπτ δεν μπορούμε να κάνουμε. Έχουμε πυγμή και ^%$%&^ να κλείσουμε τα σύνορα?Να πούμε ότι οι δομές αυτής της χώρας αντέχουν τόσους και οι υπόλοιποι θα προωθηθούν σε άλλες χώρες. Σε ποιές? Κάποιες έκλεισαν τα σύνορά τους. Δεν βλέπεις ότι η Ευρώπη είναι νοητά χωρισμένη στα δύο?

 

Η ορθολογική αντιμετώπιση θα επέβαλε κάτι τέτοιο, το οποίο, έχοντας απωλέσει την εθνική μας κυριαρχία, αφού έχουν υποθηκεύσει και ξεπουλήσει τα πάντα, δεν είναι εφικτό.

 

Προσωπικά, θα ήθελα να σωθούν και να ζήσουν αξιοπρεπώς όλοι αυτοί οι άνθρωποι, στα πλαίσια μιας διακρατικής συνεννόησης, η οποία θα έπαιρνε αποφάσεις με βάση το κοινό καλό. Αλλά ούτε αυτό είναι εφικτό. Είναι απλώς κάτι που γράφαμε στις εκθέσεις στο Δημοτικό.

Φιλικά,

Ελίνα

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια μάλλον δεν με καταλάβατε....

Είπα ότι δεν διάβασα το θέμα από την αρχή...

Δεν κατηγόρησα τα αλβανόφωνα παιδιά...

Έχω πάρα πολλά παιδιά αλβανικής καταγωγής στην τάξη μου...

Είναι άριστοι μαθητές...

Ιδιαίτερη ικανότητα στα μαθηματικά δεν έχω εντοπίσει, η αλήθεια είναι...

Όταν λέω ότι πήγαμε πίσω με την ένταξη ξενόγλωσσων παιδιών, το εννοώ!

Τα παιδιά μπήκαν στην τάξη, χωρίς να ξέρουν να λένε καλημέρα...

Άντε να συννενοηθείς μαζί τους και να τα διδάξεις...

Θα έπρεπε να τους μάθουν πρώτα την γλώσσα, με εντατικά μαθήματα και μετά να τα βάλουν σε ελληνόφωνες τάξεις...

Επίσης, υπάρχουν δάσκαλοι που αγαπούν την δουλειά τους. Δεν σπούδασαν για να μπουν στο δημόσιο, όπως αναφέρθηκε...

Την γνώμη μου λέω επειδή τα ζω σε καθημερινή βάση.

Δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης και επιθετικών σχολίων.

 

Εντάξει τώρα θα τρολάρω και ας διαγραφεί το ποστ αλλά:

Αν κατάλαβα καλά είσαι εκπαιδευτικός. Δασκάλα, σωστά; Την χρήση των τριών τελειών μετά από σχεδόν κάθε πρότασή σου, πώς ακριβώς την αιτιολογείς;

 

Πάντως μπορείς όποτε θέλεις να επικοινωνήσεις με συναδέλφους σου στα δημοτικά σχολεία της Χέυδεν, να σε κατατοπίσουν για το πως έμαθαν σωστά ελληνικά σε παιδιά από Ινδία, Πακιστάν, Κίνα, Μπαγκλαντές και αλλού, που δεν ήξεραν όχι καλημέρα, αλλά ούτε το όνομά τους.

Link to comment
Share on other sites

Χαρά με τρολλάρεις τώρα ή μιλάς σοβαρά? Έχεις διαβάσει από την αρχή το θέμα, και μιας και συνομιλείς μαζί μου, έχεις διαβάσει καθόλου τι γράφω?

ΔΕ θεωρώ το θέμα του εμβολιασμού σοβαρό, εσύ γιατί επιμένεις να το αναφέρεις? Τα προβλήματα είναι πολύ σοβαρότερα, δηλαδή για εσένα είναι τόσο σοβαρή η υγειονομική διάσταση του θέματος και το λες και το ξαναλές?

Πάμε παρακάτω.

Δεν είπα πουθενά να αποκλειστούν τα παιδιά από τις δομές, το ίδιο το ποστ στο οποίο με έκανες quote πριν, αν και το πετσόκοψες, αυτό έλεγε. Οπότε τι επιχείρημα να σου παρέχω για κάτι που δεν είπα. Στο εν λόγω ποστ μου, όπως και τα προηγούμενα, συζητάω τους προβληματισμούς μου σε σχέση με την παρούσα κατάσταση όπως επίσης τη διαφωνία μου με τις μαμάδες που δηλώνουν αισιόδοξες ότι τελικά όλα θα πάνε καλά (πώς όμως, με τι δεδομένα?). Με την οποία προσέγγιση διαφωνώ, προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξη. Αν πάλι δεν έγινα σαφής, σε καλώ να διαβάσεις τι έχω γράψει και όχι ότι υποθέτεις ότι έχω γράψει. Μην πας μακριά, σε αυτή τη σελίδα είναι αν δε θέλεις να ανατρέξεις πιο πίσω.

Και τέλος, φυσικά και δεν έχω εναλλακτικές. Πώς θα μπορούσα? Είναι σα να με ρωτάς "τι να κάνουμε για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας". Να πούμε "τίποτα" μιας και ούτε ακόμα και οι ειδήμονες φαίνεται να το κατέχουν το θέμα, να μη συζητάμε, να μη μας προβληματίζει κάτι...αυτό λες?

 

Μην αρπαζεσαι, συζητηση κανουμε.

 

Αυτο καταλαβα απο οσα γραφεις απο την αρχη, οτι παραθετεις τους προβληματισμους σου και δεν συμφωνεις. Και στο παραπανω με τα bold τι εννοεις, το ιδιο δεν λες? Αν δεν καταλαβα σορρυ.

 

Δεν σου επιτεθηκα, απλα εκανα μια ερωτηση. Σε ποιο σημειο εχουν δικιο, αυτοι οι γονεις? Το ρωτησα γιατι για εμενα, εχουν προφανως αδικο και δεν καταλαβαινω τα επιχειρηματα. Μπηκα εδω περιμενοντας να διαφωνουν ολοι μαζι τους και απλα...απογοητευτηκα, αυτο ειναι ολο.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει τώρα θα τρολάρω και ας διαγραφεί το ποστ αλλά:

Αν κατάλαβα καλά είσαι εκπαιδευτικός. Δασκάλα, σωστά; Την χρήση των τριών τελειών μετά από σχεδόν κάθε πρότασή σου, πώς ακριβώς την αιτιολογείς;

 

Πάντως μπορείς όποτε θέλεις να επικοινωνήσεις με συναδέλφους σου στα δημοτικά σχολεία της Χέυδεν, να σε κατατοπίσουν για το πως έμαθαν σωστά ελληνικά σε παιδιά από Ινδία, Πακιστάν, Κίνα, Μπαγκλαντές και αλλού, που δεν ήξεραν όχι καλημέρα, αλλά ούτε το όνομά τους.

Μάλλον δεν θέλεις να κάνεις συζήτηση, οπότε δεν συνεχίζω.

Για σένα είμαστε μιάσματα, φαίνεται από τον τρόπο που απαντάς.

Link to comment
Share on other sites

elin θα προσπαθήσω να απαντήσω.

 

Δυστυχώς αν ξαναδιαβάσεις το αρχικό σου σχόλιο, αυτό βγάζει σαν νόημα. Μιλάς για παιδάκια και κοριτσάκια, όχι για εφήβους. Anyway, κατανοητό τι εννοούσες, χαίρομαι που το διευκρινίζεις. Γράφεις ότι [...δεν θα ένιωθα άνετα να έχω το 6-7-8-9 και βάλε παιδί μου ντυμένο με ένα σορτσάκι πχ σε μια τέτοια συναναστροφή ...] Αυτό είναι δικό σου πρόβλημα. Αν το δέχεται η άλλη οικογένεια, εσύ γιατί προβληματίζεσαι; Μία ακόμα προσθήκη, σε συζήτηση με γυναίκες συναδέλφους μου στο Ντουμπάι, είναι πια συνηθισμένο στην ίδια παραλία να βλέπεις από μικροσκοπικά μπικίνι έως "κελεμπία". Το Ντουμπάι βέβαια είναι αρκετά ανοικτό σε σχέση με την υπόλοιπη Ανατολή.

 

Η άποψή μου για την Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία δεν αφορά αυτό εδώ το θέμα, ευχαρίστως να το αναλύσουμε κάπου αλλού :)

 

Βασικά θα σου πω ότι ένας από τους λόγους που έχουν τρομερά μεγάλη πέραση τα τούρκικα σήριαλ είναι ότι ο μέσος Έλληνας νιώθει πιο κοντά του το τούρκικο δράμα. Ιστορικά, με την Ανατολή μας δένουν περισσότερα από ότι με τη Δύση. Από το φαγητό μέχρι τη νοοτροπία. Απλά σου αναφέρω ότι η μανία με τα τούρκικα είναι παλιά.

 

Τα αρχαία, όπως διδάσκονται, είναι στείρα γνώση και προκαλούν μίσος αντί για αγάπη, σε μεγάλο ποσοστό παιδιών. Έχοντας παιδί που πέρασε από το Γυμνάσιο και τελειώνει το Λύκειο (και τα πάει καλά κιόλας) διαπιστώνω ότι εξαντλούνται σε κανόνες γραμματικής και συντακτικού και το καταπληκτικό νόημα των όσων έχουν να προσφέρουν τα αρχαία κείμενα. Και πάει σε καλό ιδιωτικό. Επίσης πουθενά δε διδάσκεται η ιστορική γραμμή της γλώσσας. Συμφωνώ με την μείωση στο ως έχει τώρα το μάθημα αλλά βασικά περιμένω αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας τους, αν θέλουμε να πάρουν κάτι τα παιδιά μας. Πάλι το ξεχείλωσα το θέμα.

 

diminna μπορείς να βγάλεις όσα αυθαίρετα συμπεράσματα θέλεις. Αν δεν ήθελα να κάνω συζήτηση, δε θα έγραφα τόσα σχόλια τόση ώρα. Απλά κόλλησα λίγο με τις τρεις τελείες :) Απαντώ ανάλογα με το τι γράφει ο συνομιλητής μου. Με την elin πχ μια χαρά μιλάμε τόση ώρα :D Από τη μια λοιπόν γράφεις οτι μας πήγαν 20 χρονια πίσω τα Αλβανάκια, από την άλλη είναι άριστοι μαθητές. Μπαίνεις, δε διαβάζεις καν τα σχόλια που έχουν προηγηθεί και κολλάς σε κάτι χωρίς να ξέρεις το όλο πλαίσιο. Να το πάμε άλλη μία από την αρχή λοιπόν. Τα παιδάκια αυτά θα μπουν σε απογευματινή τάξη, μόνα τους, όχι μαζί με τα υπόλοιπα, για να μαθουν ελληνικά. Έπειτα, αφού τελειώσουν, θα μπουν όσα θέλουν στις κανονικές τάξεις. Διαφωνείς με αυτό; Ναι, όχι, γιατί;

Link to comment
Share on other sites

Δύο ερωτήσεις:

1) Ποιο είναι ακριβώς το τουρκικό δράμα;

2) Είσαι σίγουρη ότι θα γίνουν απογευματινά τμήματα γιατί από ότι θυμάμαι, στην περίπτωση των Αλβανών, δεν έγινε κάτι τέτοιο. Η diminna σαν δασκάλα, θα μπορούσε να μου πει αν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...