Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ


DALIA

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?  

983

  1. 1. ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ?



Recommended Posts

Λοιπόν ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι και ας αναφερθούμε σε πιο συγκεκριμένα γεγονότα:

1) Έγκυος 7 μηνών στο ΙΚΑ για να συμπληρώσει ο γιατρός το χαρτί για να πάρω τα χρήματα από τις 7:30 εγώ εκεί, πήρα κάποιες ώρες άδεια ο γιατρός μέχρι τις 9:30 έπινε καφέ κάτω. Να σημειώσω πήγα 3 φορές να τον φωνάξω και όταν πλέον έχασα την ψυχραιμία μου και έλεγα διάφορα τότε μας έκανε τη χάρη και ανέβηκε. ( ετών περίπου 45 )

2) Πρώην ΤΣΑ: πάω για κάποια δουλεία του συζύγου επειδή γνωρίζω τον συγκεκριμένο υπάλληλο είμαι σε όλη τη χαρτούρα τύπος και υπογραμμός αφού τα ψάχνει πόση ώρα να δει τι λείπει, επειδή δεν έλειπε κάτι γυρνάει και μου λέει « Ο Κώστας τώρα θα πιει καφέ και θα καπνίσει 2 τσιγάρα . Αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να μου βάλει μία υπογραφή. ( ετών περίπου 50 )

3) Δημόσιο Νοσοκομείο: Ένας νεότατος άνδρας με τη σύζυγο στον προθάλαμο ύστερα από ατύχημα χάνει τις αισθήσεις του, φωνάζει η γυναίκα του, ουρλιάζει και μετά από κανένα 10λεπτο έρχεται ένας γιατρός και με μια απάθεια της λέει « σιγά κυρία μου, πως κάνετε έτσι ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος. ( ετών περίπου 40 ).

4) ΔΕΗ συνάδερφος του πεθερού μου δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στην υπηρεσία και πληρώνεται κανονικότατα διότι έχει ζώα και εκτρέφει (55 ετών)

5) ΟΥΘ πέρυσι το καλοκαίρι κάθε απόγευμα που γυρνούσα δεν είχα νερό για κανένα μήνα περίπου έπαιρνα τηλ. και κανείς τους δεν ήξερε τίποτα.Με ειρωνεύονταν κιόλας « είστε σίγουρη?»

 

Αυτοί που έχουν άψογη συμπεριφορά και ξέρουν τι τους γίνεται ( και αν δεν ξέρουν φροντίζουν να μάθουν ) είναι οι υπάλληλοι των ΚΕΠ ( τουλάχιστον της περιοχής μου ).

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

H λίστα με παράπονα από το δημόσιο συνεχίζεται….

• Χειμώνας, λίγες μέρες αφού είχα γεννήσει είμαι μόνη στο σπίτι και βλέπω από το σπίτι υπάρχει μπροστά μια αλάνα και δίπλα δημοτικό σχολείο βλέπω έναν άνθρωπο πεσμένο κάτω, παίρνω τηλ στο ΕΚΑΒ και μου λένε « ξέρετε έχουμε απεργία, μπορείτε να πάτε να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει, τους εξηγώ ότι είμαι μόνη στο σπίτι με βρέφος» και μου λένε « λόγω απεργίας δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι ενημερώστε την αστυνομία»

• Δίπλα στην πολυκατοικία που μένω έχει δασάκι οπού μπροστά στα μάτια μας γίνεται διακίνηση ναρκωτικών, έχουμε πάρει όλοι τηλέφωνο… και η αστυνομία ακόμη έρχεται ( έχουν περάσει 3 χρόνια από τότε )

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και απο εμένα,

 

Ενας καλός τρόπος για να πολεμήσεις το σύστημα είναι μέσα απο τις διαδικασίες που αυτό ορίζει.

 

Δείτε τι λέει η διαδικασία:

 

Διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007.

 

Αρμόδια Υπηρεσία

ΥΠΕΣΔΔΑ - ΔΟΛΚΕΠ

ΦΕΚ 1048/26-6-2007

 

Aριθμ. ΔΟΛΚΕΠ/Φ.15/ 8/16231

 

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Τις διατάξεις του τελευταίου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 31 του ν. 3013/2002 (ΦΕΚ 102/Α΄/1.5.2002) «Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε από την παρ. 5 του άρθρου 11 του ν. 3146/2003 (ΦΕΚ 125/Α΄/23.5.2003), την παρ. 4 του άρθρου 24 του ν. 3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α΄/9.12.2003) καθώς και το άρθρο 16 του ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138/Α΄/16.6.2005).

 

2. Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν.3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α΄/9.12.2003) «Τροποποιήσεις του ν.1388/1983 – Ίδρυση Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης – ίδρυση Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και άλλες διατάξεις», με τις οποίες η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης μετονομάζεται σε Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

 

3. Τις διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 3448/2006 (ΦΕΚ 57/Α΄/15.3.2006) «Για την περαιτέρω χρήση πληροφοριών του δημόσιου τομέα και τη ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης».

 

4. Τις διατάξεις του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄/11.6.1986) «Σχέσεις Κράτους – Πολίτη, καθιέρωση νέου τύπου δελτίου ταυτότητας και άλλες διατάξεις», σε συνδυασμό με αυτές της παρ. 2 του άρθρου 2 της από 21.12.2001 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 288/Α΄/21-12.2001) «Αρμοδιότητα των δικαστηρίων σε υποθέσεις αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις».

 

5. Τις διατάξεις του άρθρου 27 του ν. 2081/1992 (ΦΕΚ 154/Α΄/10-9-92) «Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις», με το οποίο προστέθηκε το άρθρο 29Α στο ν. 1558/1 985 (ΦΕΚ 137/Α΄/26.7.1985), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του ν. 2469/1997 (ΦΕΚ 38/Α΄/14.3.1997).

 

6. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 117 του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ 26/Α΄/9.2.2007) «Κύρωση του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.».

 

7. Τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν.2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α΄/9.3.1999) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις».

 

8. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α1/18368/1.10.2002 (ΦΕΚ 1276/Β΄/1.10.2002) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Διοίκησης και Αποκέντρωσης «Καθορισμός του τύπου της Υπεύθυνης Δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (ΦΕΚ 75/Α΄).

 

9. Την υπ’ αριθμ. ΔΙΔΚ/Φ1/2/6139/24.3.2004 (ΦΕΚ 527/Β΄/24.3.2004) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης για την ανάθεση αρμοδιοτήτων.

 

10. Την ανάγκη βελτίωσης της εξυπηρέτησης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη.

 

11. Το γεγονός ότι από την έκδοση της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

 

αποφασίζουμε:

 

Άρθρο 1

 

Ανατίθεται στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) η διαδικασία υποβολής καταγγελίας πολίτη για την άσκηση πειθαρχικής εξουσίας από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης στις περιπτώσεις:

 

• Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

 

• Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

 

• Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

 

• Άρνησης συνεργασίας των υπηρεσιών του δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.).

 

• Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπω ν Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων, καθώς και

 

• Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των Κ.Ε.Π. που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 117 του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν.3528/2007- ΦΕΚ 26/Α/9.2.2007).

 

Άρθρο 2

 

Οι καταγγελίες για τις κατά το ανωτέρω άρθρο περιπτώσεις που υποβάλλονται στα ΚΕΠ αποστέλλονται:

 

Α) Στη Διεύθυνση Διοικητικού του φορέα στον οποίο αφορά η καταγγελία και

 

Β) Στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΓΔΔ & ΗΛ. Δ) του ΥΠΕΣΔΔΑ και ειδικότερα, στις ακόλουθες οργανικές μονάδες της ΓΓΔΔ&ΗΛΔ του ΥΠΕΣΔΔΑ για τις κατωτέρω περιπτώσεις:

 

Στη Δ/νση Σχέσεων Κράτους – Πολίτη για τις περιπτώσεις:

 

• Ανάρμοστης συμπεριφοράς προς τους πολίτες από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

 

• Αδικαιολόγητης μη εξυπηρέτησης των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

 

• Μη έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων των πολιτών από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.

Στη Δ/νση Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας για την περίπτωση:

 

• Μη εφαρμογής από υπαλλήλους του Δημοσίου και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου των περί απλούστευσης των διαδικασιών και καταπολέμησης της γραφειοκρατίας διατάξεων.

 

Στη Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας των ΚΕΠ για τις περιπτώσεις:

 

• Άρνησης συνεργασίας με τα ΚΕΠ των υπαλλήλων του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ.

 

• Οποιασδήποτε παράβασης υπαλλήλων των ΚΕΠ που συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Άρθρο 3

 

Η εγκυρό τητα των καταγγελιών για τις κατά το άρθρο 1 της παρούσας απόφασης περιπτώσεις εξετάζεται σύμφωνα με την πειθαρχική διαδικασία που προβλέπεται στο Μέρος Ε΄, Τμήμα Β΄, Κεφάλαιο Β΄ του Κώδικα Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007-ΦΕΚ 26/Α΄/9.2.2007) και αρμόδιο πειθαρχικό όργανο είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

 

Άρθρο 4

 

Το έντυπο που αντιστοιχεί στην ανωτέρω διαδικασία επισυνάπτεται στην παρούσα απόφαση, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της και είναι αυτό που θα χρησιμοποιείται από τα Κ.Ε.Π. για τη διευκόλυνσή τους, κατά τα προβλεπόμενα από το άρθρο 31 του ν. 3013/2002, όπως αυτό ισχύει.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Αθήνα, 25 Ιουνίου 2007

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΑΚΟΣ

 

Λοιπόν?

 

... Rage Against The Machine.. but with style!

 

Και μην ξεχάσετε, πάντα CC: σε Ανδρεουλάκο, Παυλόπουλο.

 

:)

 

:)

"Δεν ξέρω κάτι άλλο, για το οποίο κάθε άνθρωπος θα έπρεπε να νοιάζεται τόσο πολύ, όσο για το πώς θα γίνουν τα παιδιά του καλύτερα απ' αυτόν και τους όμοιούς του"

Πλάτωνας

chmod 777 world

Link to comment
Share on other sites

Ρε DALIA τι κάθεσαι και γράφεις....αυτή η λίστα δεν θα τελειωνε ποτε αν γράφαμε ολοι μας :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Καλά αυτο το κωλοΙΚΑ;;;;; Πήγα σε εναν τραγογιατρό να μου γράψει το χαρτί της ΠΗΤ και μόνο που δεν με σκυλοέβρισε που δεν ειχα κλείσει ραντεβού! Βλεπεις ειχα παει την προηγουμενη εβδομάδα και μου ειχε πει ειναι νωρίς ελα στις 27 και παω στις 27 και μου λεει αλλαξε το σύστημα δεν μπορω να σου υπογράψω το χαρτί χωρίς ραντεβού.....με την κοιλάρα να και εξω έριχνε κατακλυσμο και ήμουν ήδη παπί!!!!!!

Πιστεύω ομως πολύ στο νομο του Κάρμα και ξέρω οτι οτι δίνεις σ'αυτή την ζωή θα το πάρεις πίσω! :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ρε DALIA τι κάθεσαι και γράφεις....αυτή η λίστα δεν θα τελειωνε ποτε αν γράφαμε ολοι μας :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol: κατηγορήθηκα οτι άνοιξα το ποστ από μια άσχημη εμπειρία που είχα.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

και συνεχιζω..

 

επειδη δουλευω πολλα χρονια σε γκισε σε υπηρεσια του δημοσιου και εχω να κανω με εκατονταδες ανθρωπους καθημερινα..μπορω να καταλαβω αυτην την συμπεριφορα (οχι να την δικαιολογω ομως ε?)

οταν ερχεται ο καθενας προκατειλημενος οτι επειδη εισαι δημ. υπαλ. αρα δεν θα εισαι και σωστος στη δουλεια σου, οταν τα χερια σου ειναι δεμενα απο νομους και εγκυκλειους που σιγουρα δεν προλαβαινεις να διαβασεις ειτε γιατι εχεις πολυ δουλεια ειτε γιατι ο προισταμενος σου θεωρησε περιτο να σε ενημερωσει, οταν ο συναδελφος σου απο το πρωι πηγε να παρει τσιγαρα και δεν εχει φανει και εχει πεσει ολος ο κοσμος πανω σου, επειδη ανθρωπος εισαι και το μωρο εκλαιγε το βραδυ δεν εχεις κοιμηθει καλα...

χιλιαδες λογοι..

 

και επειδη ο κανονας εχει και εξαιρεσεις, την επομενη φορα δωσε 5 δευτερολεπτα στον υπαλληλο να παρει μια ανασα απο τον προηγουμενο πες του με χαμογελο καλημερα και θα δεις αν σε εξυπηρετησει η οχι..

 

(εκτος αν πεσεις στον συναδελφο που μολις γυρισε απο τα τσιγαρα του(και παρεπιπτοντως λειπουν ηδη καμια 10ρια απο το πακετο του) οποτε μαλλον θα εχεις δικιο να φωναξεις)

 

 

:wink::wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

και επειδη ο κανονας εχει και εξαιρεσεις, την επομενη φορα δωσε 5 δευτερολεπτα στον υπαλληλο να παρει μια ανασα απο τον προηγουμενο πες του με χαμογελο καλημερα και θα δεις αν σε εξυπηρετησει η οχι..

Οχι, εδώ ο έλληνας έχει την νοοτροπία "εμείς σας πληρώνουμε" και απαιτεί απ'όλους να τον εξυπηρετήσουν.

Link to comment
Share on other sites

και επειδη ο κανονας εχει και εξαιρεσεις, την επομενη φορα δωσε 5 δευτερολεπτα στον υπαλληλο να παρει μια ανασα απο τον προηγουμενο πες του με χαμογελο καλημερα και θα δεις αν σε εξυπηρετησει η οχι..

Οχι, εδώ ο έλληνας έχει την νοοτροπία "εμείς σας πληρώνουμε" και απαιτεί απ'όλους να τον εξυπηρετήσουν.

 

Περιμενω εναγωνιως τις εμπειριες σου αν πας στην ΔΟΥ για την επιστροφη του φορου....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

και επειδη ο κανονας εχει και εξαιρεσεις, την επομενη φορα δωσε 5 δευτερολεπτα στον υπαλληλο να παρει μια ανασα απο τον προηγουμενο πες του με χαμογελο καλημερα και θα δεις αν σε εξυπηρετησει η οχι..

Οχι, εδώ ο έλληνας έχει την νοοτροπία "εμείς σας πληρώνουμε" και απαιτεί απ'όλους να τον εξυπηρετήσουν.

 

Περιμενω εναγωνιως τις εμπειριες σου αν πας στην ΔΟΥ για την επιστροφη του φορου....

Θα αναφέρω, θα αναφέρω

Link to comment
Share on other sites

 

και επειδη ο κανονας εχει και εξαιρεσεις, την επομενη φορα δωσε 5 δευτερολεπτα στον υπαλληλο να παρει μια ανασα απο τον προηγουμενο πες του με χαμογελο καλημερα και θα δεις αν σε εξυπηρετησει η οχι..

 

Σε αυτό συμφωνω απόλυτα ... ένα πλατυ χαμόγελο και μια γλυκια καλημέρα αφοπλίζει και τον πιο "δυσκοίλιο" υπάλληλο ... εγω τουλαχιστον αυτο χρησιμοποιω τόσα χρονια και με εχει βγαλει ασπροπρόσωπη στις ουκω λιγες συναλλαγες με το δημόσιο :wink: ...

 

Οχι, εδώ ο έλληνας έχει την νοοτροπία "εμείς σας πληρώνουμε" και απαιτεί απ'όλους να τον εξυπηρετήσουν.

 

Αυτό ειναι μια μεγάλη αλήθεια ... ας τσεκάρουμε και εμεις λίγο πρώτα τον τρόπο μας όταν ζητάμε κατιτι απο τον εκάστοτε υπάλληλο ... μήπως και εμεις τελικα πάμε λιγο προκατελλημένοι και "φορτωμένοι" τις περισσοτερες φορές;;;

1aLup3.png

 

BtUIp3.png

Link to comment
Share on other sites

Οχι, εδώ ο έλληνας έχει την νοοτροπία "εμείς σας πληρώνουμε" και απαιτεί απ'όλους να τον εξυπηρετήσουν.

 

Αυτό ειναι μια μεγάλη αλήθεια ... ας τσεκάρουμε και εμεις λίγο πρώτα τον τρόπο μας όταν ζητάμε κατιτι απο τον εκάστοτε υπάλληλο ... μήπως και εμεις τελικα πάμε λιγο προκατελλημένοι και "φορτωμένοι" τις περισσοτερες φορές;;;

Για να είμαστε δίκαιοι, έχω δει πιο πολλούς βαρεμένους δημοσίους υπαλλήλους παρά πολίτες.

Οπως επίσης έχω δει πιο πολλούς βαρεμένους ταξιτζήδες παρά πελάτες.

Αλλά το πρέπον λέμε είναι να φέρεσαι πάντα με στοιχειώδη ευγένεια.

 

Βέβαια άν έχεις τον άλλον όρθιο 3 ώρες σιγά μη σου πει και καλημέρα φτάνοντας η σειρά του.

Δεν φταίει ο υπάλληλος όμως που περιμένεις 3 ώρες.

Επεσε το TAXIS κύριε, τί να κάνει ο άνθρωπος ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει ο υπάλληλος όμως που περιμένεις 3 ώρες.

 

θα συμφωνησω απολυτα..

αλλα παντα ο υπαλληλος τα ακουει..

 

 

καποια φορα ειχαμε τρομερη ελλειψη απο υπαλληλους σε περιοδο πολλης κινησης..ο κοσμος (και με το δικιο του) φωναζε γιατι δεν βαζετε υπαλληλους να μας εξυπηρετησουν.

οταν ο διευθυντης βγηκε και ειπε"εχετε δικιο αλλα και μας δεν μας ενισχυουν, βοηθηστε μας και σεις και καντε ενα γραμμα στη διοικηση να πειτε τα παραπονα σας γιατι εμας δεν μας ακουνε"

 

αποτελεσμα? ξαφνικα δεν τους πειραζε που περιμεναν και σταματησαν να φωναζουν.

 

τι θελω να πω..οι υπηρεσιες καλως η κακως (κακως φυσικα)προσπαθουν να βγαλουν τη δουλεια με τους υπαλληλους που εχουν στην πρωτη γραμμη και τα μεγαλα κεφαλια (οπως και τα "βυσματα")καθονται ωραια και καλα στα γραφεια τους..

αλλα και οι πολιτες, καλο ειναι να διαμαρτυρηθουν εκει που πρεπει και οχι στον αμοιρο τον ταμεια που δεν εχει σηκωθει να φαει ποσο μαλλον να παει τουαλετα γιατι αν το κανει μπορει να φαει καμια ομπρελα στο κεφαλι(ω ναι στο τσακ τη γλιτωσα μια φορα)

Link to comment
Share on other sites

και για να ελαφρυνουμε την ατμοσφαιρα!

Πως θα εξυπηρετηθειτε αμεσα σε υπηρεσια με ουρα.

Παρτε μαζι τα παιδια σας. ΟΛΑ! και αν δεν εχετε αρκετα δανειστειτε!

Το κολπο μου το ειπε πολυτεκνη μαμα με την οποια περιμενα για ωρες σε μια ουρα. Επερνε μαζι και τα τεσσερα παιδια της :)

Το κολπο επιανε σχεδον παντοτε :lol:

W7hT.jpg

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

και επειδη ο κανονας εχει και εξαιρεσεις, την επομενη φορα δωσε 5 δευτερολεπτα στον υπαλληλο να παρει μια ανασα απο τον προηγουμενο πες του με χαμογελο καλημερα και θα δεις αν σε εξυπηρετησει η οχι..

Οχι, εδώ ο έλληνας έχει την νοοτροπία "εμείς σας πληρώνουμε" και απαιτεί απ'όλους να τον εξυπηρετήσουν.

 

Περιμενω εναγωνιως τις εμπειριες σου αν πας στην ΔΟΥ για την επιστροφη του φορου....

 

συμφωνω και επαυξάνω :)

θεωρώ πως καλό θα είναι τα πράγματα να τα βλέπουμε από πολλές πλευρές

και να μην είμαστε προκατειλειμένοι:wink:

Μια φορά πήγα με τζαμπουκά στον ΟΑΕΔ και να μην σας πω τι πήρα μαζί μου και έφυγα..... :o

 

βρε Φοκίων η επιστροφή του φόρου σε λογαριασμό τραπέζης δεν μπαίνει? :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν με πειραζει που ο υπαλληλος δεν εχει ορεξη να μου χαμογελασει γιατι εχει τα νευρα του,δεν κοιμηθηκε καλα κλπ(ουτε εγω εχω)

Δεν με πειραζει που περιμενω στην ουρα δεν φταιει ο υπαλληλος για την ελλειψη προσωπικου

ΑΛΛΑ με πειραζει οταν παω 200 φορες για μια απλη δουλεια και μου ζηταει συνεχως και ενα καινουριο χαρτι που την προηγουμενη φορα ξεχασε να μου πει(τωρα εβαλα μυαλο και τους βαζω να μου τα δινουν γραπτως)

επισης με πειραζει που πηγα στον γυναικολογο με την κοιλια στο στομα και δεν με εξυπηρετησε γιατι γι'αυτον λεει δεν ημουν εγκυος :shock: βλεπεις δεν ημουν πελατισσα στο ιατρειο του!

z1QBp3.png UKB8p3.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μέχρι σήμερα πρέπει να δηλώσω οτι τις περισσότερες φορές που έχω έρθει σε επαφή με το δημόσιο, έχω αρρωστήσει. Πρώτα απ' ολα είναι το σύστημα ένα χάλι!! :evil: Αλλά ρε γμτ και το 80% των δημοσίων υπαλλήλων είναι δράμα! Λες και βασική προυπόθεση για την πρόσληψη σου στο δημόσιο είναι να είσαι ψυχοβγάλτης!

 

Πρώτα απ'όλα μας αντιμετωπίζουν σαν να τους έχουμε χαλάσει την ησυχία. Σαν να έχω σκάσει δηλαδή στο σπίτι τους στις 8 το πρωί για να απαιτήσω εργασία! Ενα μεγάλο ποσοστό δεν ξέρει τη δουλειά του, σου λέει λάθος πληροφορίες και σου τα χώνει και στο τέλος γιατί τον πολυαπασχολείς! Οι περισσότεροι είναι αγενείς σε σημείο που μπορούν να σε βγάλουν απο τα ρούχα σου! Και πάντα έχουν απαιτήσεις για καλύτερες αποδοχές, καλύτερες συνθήκες εργασίας και δεν ξέρω εγώ τί. Ε ρε παιδιά αν τόσο δράμα τα πράγματα γιατί δεν την κάνουν μπάς και πάρει τη θέση τους κανένας άνεργος που τη θέλει πραγματικά???

 

Τώρα το 20% των ευσυνείδητων υπαλλήλων... ... απλά δεν ξέρω πώς επιβιώνει...

 

Δυστυχώς το δημόσιο είναι μεγάλη πληγή και πρέπει να το παραδεχτούμε.

Link to comment
Share on other sites

και για να ελαφρυνουμε την ατμοσφαιρα!

Πως θα εξυπηρετηθειτε αμεσα σε υπηρεσια με ουρα.

Παρτε μαζι τα παιδια σας. ΟΛΑ! και αν δεν εχετε αρκετα δανειστειτε!

Το κολπο μου το ειπε πολυτεκνη μαμα με την οποια περιμενα για ωρες σε μια ουρα. Επερνε μαζι και τα τεσσερα παιδια της :)

Το κολπο επιανε σχεδον παντοτε :lol:

 

Εδω έσκαγα στο ΙΚΑ με την κοιλιά στο στόμα (8ο μήνα) και με θράσος μου έλεγαν να κάτσω σε καρέκλα και να περιμένω τη σειρά μου... :twisted::twisted: Αφού δε γέννησα στο ΙΚΑ απο τα νεύρα μου... Τί να πω ρε παιδιά, αυτό είναι γουρουνιά! :twisted::roll:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα τηλέφωνο σε 2 διαφορετικούς δήμους (έναν στο Λεκανοπέδιο Αττικής και έναν στη Βόρεια Ελλάδα) για να ρωτήσω για ένα ζήτημα αδειοδότησης καταστήματος... Η απάντηση ήταν απολύτως εναρμονισμένη:

"Ο αρμόδιος λείπει σε άδεια. Πάρτε από Δευτέρα" :lol::lol::lol:

 

Μα καλά, συνεννοημένοι ήταν;

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πήρα τηλέφωνο σε 2 διαφορετικούς δήμους (έναν στο Λεκανοπέδιο Αττικής και έναν στη Βόρεια Ελλάδα) για να ρωτήσω για ένα ζήτημα αδειοδότησης καταστήματος... Η απάντηση ήταν απολύτως εναρμονισμένη:

"Ο αρμόδιος λείπει σε άδεια. Πάρτε από Δευτέρα" :lol::lol::lol:

 

Μα καλά, συνεννοημένοι ήταν;

 

Ε, μα κι συ παιρνεις Παρασκευη να ρωτησεις τετοια πραγματα?? :lol::lol::lol: ... Τι ηθελες να κατσει να σε περιμενει?? :wink::wink:

oaiqp2.pngm9YLp2.png
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως σαφώς και είναι στον άνθρωπο, και υπάρχουν ευσυνείδητοι και ασυνείδητοι. Από την άλλη όμως, όταν ένας υπάλληλος δεν κρίνεται και η δουλειά του δεν εξαρτάται από την απόδοσή του είναι σίγουρο πως κάποια στιγμή θα λουφάρει με τις ευλογίες του κράτους.

 

Εμένα αυτό που με εκνευρίζει απίστευτα είναι αυτό το ύφος - από μενα εξαρτάσαι για αυτό κανόνισε γιατί ΑΝ θέλω σε εξυπηρετώ που έχουν η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων...

 

Κι εσύ από μενα εξαρτάσαι όμως γιατί με τα ωραία μου λεφτάκια πληρώνεσαι και πληρώνεσαι για να με εξυπηρετείς...!

Link to comment
Share on other sites

Κι εσύ από μενα εξαρτάσαι όμως γιατί με τα ωραία μου λεφτάκια πληρώνεσαι και πληρώνεσαι για να με εξυπηρετείς...!

 

αν εβαζα ενα ? στην ακρη για καθε φορα που εχω ακουσει αυτη την ατακα θα ειχα τρελλη περιουσια :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...