Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γιατί "έχω" και όχι "έχουμε";;;


Recommended Posts

Χαχαχα Χαρούλα έχεις δίκιο, όλα κι όλα!

 

Εκάβη δεν έχω εμπειρία σε κατάστημα ρούχων, αλλά πιστεύω πως όλα είναι θέμα εργοδότη, δηλαδή έχουν οδηγίες να φέρονται έτσι. Και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, ό,τι πει το αφεντικό!Να σου πω κι εμένα με ενοχλεί όταν το κάνουν αυτό και συνήθως δεν ξαναπατάω σε μαγαζιά που έχουν τέτοια γραμμή πώλησης...

 

Έτσι μπράβο χριστινάκι!!:-P

Πέρα απο την πλάκα τώρα, συμφωνώ σε όσα είπες!

Μόνο όποιος έχει σχετική εμπειρία ,μπορεί να καταλάβει 1)οτι οι εταιρίες έχουν πολύ συγκεκριμένες γραμμές και 2) πόσο πιεστικό και μονότονο μπορεί να είναι όλο αυτό!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 69
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Παιδια κακα τα ψεματα, το βασικο θεμα ειναι οτι ολοι (οι περισσοτεροι τουλαχιστον) περναμε χαλια στη δουλεια μας σημερα, ειναι ομως λαθος το να ξεσπαμε πχ στους πελατες....

 

Αν λοιπον καποιος ρωτησει κατι λογικο, οπως που ειναι το ταμειο και ευγενικα, το να απαντησει η πωλητρια με τετοια αγενεια ειναι για εμενα, απαραδεκτο...οσο χαμηλο μισθο και να εχει, οσα προβληματα και να εχει. Ειναι θεμα παιδειας.

 

Το ιδιο φυσικα ισχυει για ολα τα επαγγελματα, εχω γραψει ηδη σε αλλο θεμα για την περιπτωση που πηγα στο κεντρο υγειας της περιοχης μου χαλια με πυρετο και ζητησα αδεια, και ο "γιατρος" μονο που δεν με εβρισε λεγοντας οτι "εγω στη δουλεια μου καθομαι επειδη ειμαι σε γραφειο και πινω το καφεδακι μου, και θελω και αδεια" !! Πριν απο εμενα ηταν μια γιαγιουλα και ενω προσπαθησε να μπει να του πει οτι ειναι χαλια, της εκλεισε την πορτα στη μουρη!!! Κατι τετοιοι θελουν καταγγελια. Οσο χαλια και να περνανε.

 

Γενικα ολοι ειναι στην τσιτα, και αυτο ειναι πολυ νοσηρο φαινομενο.... :(

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το είπα κι εγώ αυτό πιο πάνω. Είναι θέμα ανθρώπου και όχι πωλήτριας. Το καλό όμως είναι ότι μπορούμε να πάψουμε να πηγαίνουμε σε ένα μαγαζί αν η πωλήτρια είναι αγενής, ενοχλητική κτλ, όμως δεν μπορούμε να αλλάξουμε εφορία, εφημερεύοντα κτλ.

 

Είχα κι εγώ κάτι συναδέλφους, μπουμπούκια!Μου έσπαγαν εμένα τα νεύρα το πόσο αγενείς ήταν, πόσω μάλλον στους πελάτες!

 

Είναι όντως θέμα παιδείας. Ας μάθουμε λοιπόν στα παιδιά μας να λένε ευχαριστώ, παρακαλώ και γενικά τους στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας και καλών τρόπων, ώστε σε 20 χρόνια να έχουμε ευγενικούς πελάτες και υπαλλήλους παντού.

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μιας και λέμε όλα τα ευτράπελα των μαγαζιών, ηθελα να ρωτήσω: Τι γίνεται με το ασανσέρ; Είχα μια εντύπωση ότι είναι υποχρεωτικό να υπάρχει, αλλά μάλλον όχι! Ένα σουπερμάρκετ εδώ της γειτονιάς μας έχει μόνο σκάλες δεν έχει ούτε ασανσερ ούτε κυλιομενες... Πώς θα ανέβω με το καρότσι; Και πάνω έχει όλα τα ψυγεία (δηλαδή τυριά γάλατα γιαουρτια...) Όταν ρώτησα μια κοπέλα που είναι το ασανσερ μου λέει -Α! δεν έχουμε.. Σαν να ητανε και κάτι φυσικό! Της λέω και πώς θα ανέβω πάνω να ψωνίσω; Ε, μου λέει, θα αφήσετε κάτω λίγο το καρότσι και θα κάνετε γρήγορα!:shock::shock::shock:

 

 

Ντάξει δε λέω, τι να κάνει και η κοπέλα, δεν αποφάσισε αυτη να μη βάλουν ασανσερ... Αλλά να μου προτείνει να αφήσω κάτω το μωρό και να πάω στον πάνω όροφο να ψωνίζω...

Link to comment
Share on other sites

Αααα , εγώ το είπα πρώτη αυτό!Δε διάβασες το μήνυμά μου;;:lol:

Όχι να μου φάει η free dom την πρωτιά , όλα κι όλα!:-P

Χαρούλα, δικό σου το χρυσό, συμβιβάζομαι με αργυρό!:lol:

 

Πάντως, εκεί που έχω παρατηρήσει αγένεια, από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες μικρότερων μαγαζιών(όχι όλους βέβαια), είναι όταν παει κανείς για αλλαγή. Ευγενικότατη η κυρία όταν πήγα να ψωνίσω, μόνο που δε μ έβρισε όταν πήγα ν αλλάξω κάτι.. Το θεωρούν χάσιμο χρόνου; Δεν ξέρω, αλλα παράλογο μου φαίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Χαρούλα, δικό σου το χρυσό, συμβιβάζομαι με αργυρό!:lol:

 

Πάντως, εκεί που έχω παρατηρήσει αγένεια, από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες μικρότερων μαγαζιών(όχι όλους βέβαια), είναι όταν παει κανείς για αλλαγή. Ευγενικότατη η κυρία όταν πήγα να ψωνίσω, μόνο που δε μ έβρισε όταν πήγα ν αλλάξω κάτι.. Το θεωρούν χάσιμο χρόνου; Δεν ξέρω, αλλα παράλογο μου φαίνεται..

 

Λοιπόν, πάω και εγώ σε ένα μικρομάγαζο πέρυσι να αλλάξω κάτι... Το αλλάζει με ξινισμένα μούτρα, παίρνω κάτι άλλο και μετά μου λέει με ύφος να ξέρετε ότι δεν μπορείτε κάνετε πάλι αλλαγή (εννοεί στο νέο προιόν που πήρα)

-Για ποιο λόγο; της λέω. Σε όλα τα καταστήματα συνεχίζεις να έχεις δικαίωμα αλλαγής αν χρειαστεί.

Μου έλεγε κάτι βλακείες που δεν έβγαζαν νόημα. Αφού της απαντούσα με λογικά επιχειρήματα, στο τέλος μου λέει:

-μπορεί εσείς να έρθετε 20 φορές για αλλαγή. Εγώ θα σας το αλλάζω συνέχεια;

Της λέω ότι δεν έχω καμιά όρεξη να πηγαινοέρχομαι στο μαγαζί της και να κάνω αλλαγές.

Μου λέει τότε ότι είναι πολιτική του καταστήματός της να μην κάνει αλλαγές.:shock:

Ευχαριστώ λέω που μου το είπατε για να μην ξαναπατήσω εδώ.

Τότε επεμβαίνει η κόρη της, κάτι της λέει στο αυτί και μετά μου λένε ότι ειδικά για εμένα, αν έρθω για 2η αλλαγή θα μου την κάνουν (σαν χάρη).

Όχι λέω, αφού είναι πολιτική του καταστήματός σας, δεν θέλω χάρες, αλλά θα φροντίσω να ενημερώσω και άλλους να το ξέρουν.

 

και έφυγα...

 

όλο αυτό ξεκίνησε στο άσχετο. Δεν έκανα καμιά νύξη, ούτε ρώτησα αν μπορώ να ξανα-αλλάξω αυτό που πήρα. Άρχισε αυτή με ύφος να μου τα χώνει...

 

Κάτι τέτοιοι μικρομαγαζάτορες, αντί να είναι έστω ευγενικοί με τους πελάτες, τους διώχνουν και από πάνω..

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνω σε γνωστο μαγαζί με μια φίλη πριν 2 χρόνια να πάρω 1 τζίν, 8:30 η ώρα και με το που μας βλέπει η πωλήτρια μας λέει οτι δεν προλαβαίνουμε να ψωνισουμε γιατί σε λίγο κλείνει!!! Της εξηγω οτι θέλουμε να δούμε μόνο 1 τζίν, το παίρνω απο την κρεμάστρα μόνη μου και μπαίνω στο δοκιμαστήριο. Το δοκιμάζω και είναι τέλειο, αυτή στραβοκοιτάει. Βάζω ξανά τα ρούχα μου και της λέω θα το πάρω και βγάζω την κάρτα μου 8:45! Και μου λέει δε γίνεται τώρα να πληρώσετε με κάρτα έχω κλείσει το μηχάνημα. Της ζητάω να το ξαναανοίξει γιατί δεν είχα χρήματα μαζί μου αλλά μου έλεγε οτι δεν γίνεται! Και επειδή δεν είχα και πολύ χρόνο για ψώνια τελικά δανείστηκα απο τη φίλη μου αλλα εκεί δεν ξαναπάτησα

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, αυτό έγινε όταν είχαμε ακόμη δραχμές αλλά μου έχει μείνει, περνωντας απο 1 μαγαζί βλέπω μια μπλούζα που μου άρεσε πολύ. Τη δοκιμάζω και λέω θα την πάρω. Ρωτάω τιμή και μου λέει 10000. Είχα 9900 και δε μου την έδωσε για ένα κατοστάρικο! Εντωμεταξύ δεν έκανα παζάρια αλλά το θεώρησα γελοίο να μη μου τη δώσει για 100 δραχμές

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μιας και λέμε όλα τα ευτράπελα των μαγαζιών, ηθελα να ρωτήσω: Τι γίνεται με το ασανσέρ; Είχα μια εντύπωση ότι είναι υποχρεωτικό να υπάρχει, αλλά μάλλον όχι! Ένα σουπερμάρκετ εδώ της γειτονιάς μας έχει μόνο σκάλες δεν έχει ούτε ασανσερ ούτε κυλιομενες... Πώς θα ανέβω με το καρότσι; Και πάνω έχει όλα τα ψυγεία (δηλαδή τυριά γάλατα γιαουρτια...) Όταν ρώτησα μια κοπέλα που είναι το ασανσερ μου λέει -Α! δεν έχουμε.. Σαν να ητανε και κάτι φυσικό! Της λέω και πώς θα ανέβω πάνω να ψωνίσω; Ε, μου λέει, θα αφήσετε κάτω λίγο το καρότσι και θα κάνετε γρήγορα!:shock::shock::shock:

 

 

Ντάξει δε λέω, τι να κάνει και η κοπέλα, δεν αποφάσισε αυτη να μη βάλουν ασανσερ... Αλλά να μου προτείνει να αφήσω κάτω το μωρό και να πάω στον πάνω όροφο να ψωνίζω...

 

 

Λές και είναι το παιδί ομπρέλα. Το αφήνεις στην είσοδο και ψωνίζεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και λέμε όλα τα ευτράπελα των μαγαζιών, ηθελα να ρωτήσω: Τι γίνεται με το ασανσέρ; Είχα μια εντύπωση ότι είναι υποχρεωτικό να υπάρχει, αλλά μάλλον όχι! Ένα σουπερμάρκετ εδώ της γειτονιάς μας έχει μόνο σκάλες δεν έχει ούτε ασανσερ ούτε κυλιομενες... Πώς θα ανέβω με το καρότσι; Και πάνω έχει όλα τα ψυγεία (δηλαδή τυριά γάλατα γιαουρτια...) Όταν ρώτησα μια κοπέλα που είναι το ασανσερ μου λέει -Α! δεν έχουμε.. Σαν να ητανε και κάτι φυσικό! Της λέω και πώς θα ανέβω πάνω να ψωνίσω; Ε, μου λέει, θα αφήσετε κάτω λίγο το καρότσι και θα κάνετε γρήγορα!:shock::shock::shock:

 

 

Ντάξει δε λέω, τι να κάνει και η κοπέλα, δεν αποφάσισε αυτη να μη βάλουν ασανσερ... Αλλά να μου προτείνει να αφήσω κάτω το μωρό και να πάω στον πάνω όροφο να ψωνίζω...

 

Καλα και εσυ δεν το αφησες;;

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνω σε γνωστο μαγαζί με μια φίλη πριν 2 χρόνια να πάρω 1 τζίν, 8:30 η ώρα και με το που μας βλέπει η πωλήτρια μας λέει οτι δεν προλαβαίνουμε να ψωνισουμε γιατί σε λίγο κλείνει!!! Της εξηγω οτι θέλουμε να δούμε μόνο 1 τζίν, το παίρνω απο την κρεμάστρα μόνη μου και μπαίνω στο δοκιμαστήριο. Το δοκιμάζω και είναι τέλειο, αυτή στραβοκοιτάει. Βάζω ξανά τα ρούχα μου και της λέω θα το πάρω και βγάζω την κάρτα μου 8:45! Και μου λέει δε γίνεται τώρα να πληρώσετε με κάρτα έχω κλείσει το μηχάνημα. Της ζητάω να το ξαναανοίξει γιατί δεν είχα χρήματα μαζί μου αλλά μου έλεγε οτι δεν γίνεται! Και επειδή δεν είχα και πολύ χρόνο για ψώνια τελικά δανείστηκα απο τη φίλη μου αλλα εκεί δεν ξαναπάτησα

 

Πανω σε αυτο κοριτσια εχει μπει πωλητήρια εκει που άλλαζα για να δει αν μου κανει!! :shock:

Link to comment
Share on other sites

Μιας και λέμε όλα τα ευτράπελα των μαγαζιών, ηθελα να ρωτήσω: Τι γίνεται με το ασανσέρ; Είχα μια εντύπωση ότι είναι υποχρεωτικό να υπάρχει, αλλά μάλλον όχι! Ένα σουπερμάρκετ εδώ της γειτονιάς μας έχει μόνο σκάλες δεν έχει ούτε ασανσερ ούτε κυλιομενες... Πώς θα ανέβω με το καρότσι; Και πάνω έχει όλα τα ψυγεία (δηλαδή τυριά γάλατα γιαουρτια...) Όταν ρώτησα μια κοπέλα που είναι το ασανσερ μου λέει -Α! δεν έχουμε.. Σαν να ητανε και κάτι φυσικό! Της λέω και πώς θα ανέβω πάνω να ψωνίσω; Ε, μου λέει, θα αφήσετε κάτω λίγο το καρότσι και θα κάνετε γρήγορα!:shock::shock::shock:

 

 

Ντάξει δε λέω, τι να κάνει και η κοπέλα, δεν αποφάσισε αυτη να μη βάλουν ασανσερ... Αλλά να μου προτείνει να αφήσω κάτω το μωρό και να πάω στον πάνω όροφο να ψωνίζω...

 

 

 

Στο κεντρο της Θεσσαλονικης υπαρχει ενα πολυ γνωστο καταστημα για παιδικα ρουχα που ειναι δυοροφο και δεν εχει ασανσερ.Στο ισογειο ειναι οτι εχει σχεση με καροτσια,καθισματακια και τα σχετικα και ρουχαλακια στοω δευτερο!!!!!

Ο υιός μου:20/03/08 H κόρη μου:17/12/09

Μωράκι μου σε περιμένουμε...25/09/2012

Link to comment
Share on other sites

Πανω σε αυτο κοριτσια εχει μπει πωλητήρια εκει που άλλαζα για να δει αν μου κανει!! :shock:

 

Αυτό εννοείται ρε συ, το κάνουνε συνέχεια. Ακόμη κι όταν δοκιμάζεις σουτιέν:shock:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αυτό εννοείται ρε συ, το κάνουνε συνέχεια. Ακόμη κι όταν δοκιμάζεις σουτιέν:shock:

 

Έλα ρε συ και εγω που νόμιζα οτι έπεσα αε ανώμαλη!!

Ειναι τρελλος ο κοςμος!! Zero respect!

Link to comment
Share on other sites

Πριν κάτι χρόνια είδα σε μια βιτρίνα κάτι που μου άρεσε και μπήκαμε στο κατάστημα να το δούμε απο κοντά.Λέμε στην πωλήτρια που μας πλησίασε ότι μας άρεσε αυτό και θα θέλαμε να το δούμε και τι μας είπε??? : δυστυχώς αυτό είναι ακριβό για σας κορίτσια!!!!!

το πιστεύετε???

μας έδιωξε κυριολεκτικά....δεν ήξερα οτι για να σε εξυπηρετησουν σε ένα μαγαζι πρέπει να ντύνομαι με μάρκες!!

 

ακόμα και σήμερα μετανιώνω που δεν της απάντησα καταλλήλως!!!

Link to comment
Share on other sites

Χαρούλα, δικό σου το χρυσό, συμβιβάζομαι με αργυρό!:lol:

Ευγενέστατη και γλυκειά ,όπως πάντα !

 

Πάντως, εκεί που έχω παρατηρήσει αγένεια, από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες μικρότερων μαγαζιών(όχι όλους βέβαια), είναι όταν παει κανείς για αλλαγή. Ευγενικότατη η κυρία όταν πήγα να ψωνίσω, μόνο που δε μ έβρισε όταν πήγα ν αλλάξω κάτι.. Το θεωρούν χάσιμο χρόνου; Δεν ξέρω, αλλα παράλογο μου φαίνεται..

 

Συμφωνώ σε αυτό και απαντώ οτι ναί το θεωρούν χάσιμο χρόνου.Εμένα μου φαίνεται παράλογο απο τη στιγμή που ,όποτε πάω να αλλάξω κάτι παιδικό ,δίνω τουλάχιστον 10? παραπάνω για να πάρω κάτι που μου αρέσει περισσότερο.

Μάλλον νομίζουν οτι θα κάνεις αλλαγή μόνο στο νούμερο , γι'αυτό ξενερώνουν!

Link to comment
Share on other sites

Σε παιδικά ρουχαλάκια ποτέ δε μου έχει τύχει να μου κάνουν μούτρα που τα αλλάζω. Ισα ίσα έχω εξυπηρετηθεί άριστα και υπέρ του δέοντος κάποιες φορές! Γιαυτό και έχω κάποια συγκεκριμένα καταστήματα που προτιμάω, γιατί εκτός απο καλά ρούχα έχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση

Link to comment
Share on other sites

Πριν κάτι χρόνια είδα σε μια βιτρίνα κάτι που μου άρεσε και μπήκαμε στο κατάστημα να το δούμε απο κοντά.Λέμε στην πωλήτρια που μας πλησίασε ότι μας άρεσε αυτό και θα θέλαμε να το δούμε και τι μας είπε??? : δυστυχώς αυτό είναι ακριβό για σας κορίτσια!!!!!

το πιστεύετε???

μας έδιωξε κυριολεκτικά....δεν ήξερα οτι για να σε εξυπηρετησουν σε ένα μαγαζι πρέπει να ντύνομαι με μάρκες!!

 

ακόμα και σήμερα μετανιώνω που δεν της απάντησα καταλλήλως!!!

 

 

Ντάξει αυτή ήτανε για ξύλο όμως!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία εξελίχθηκε το θεματάκι!

Πείτε κι άλλα...

Και απο την αντίθετη πλευρά όμως , δηλ. κουφά που έχουν ακούσει πωλητές απο πελάτες!

Όπως:

-η απαίτηση κάποιας κυρίας , με τρομερά ψυχολογικά προβλήματα , να ψωνίσει στις 21.45 , με τσιρίδες και απειλές.

-η παράκληση ενός "αγοριού" να μπει σε γυναικείο δοκιμαστήριο και να δοκιμάσει γυναικείο παντελόνι.

-το να κυνηγάς 8 μηνών έγκυο που έκλεψε στο δοκιμαστήριο και να αναγκάζεσαι να καλέσεις αστυνομία.

-το να μπαίνεις στο δοκιμαστήριο και να βλέπεις τσίσα και κακά σκύλου.

 

Και πολλά ,πολλά άλλα........

Φυσικά δεν είναι όλα τα παραπάνω προσωπικές εμπειρίες , δανείστηκα και απο άλλους μερικές απο τις πάρα πολλές.

Link to comment
Share on other sites

Πριν κάτι χρόνια είδα σε μια βιτρίνα κάτι που μου άρεσε και μπήκαμε στο κατάστημα να το δούμε απο κοντά.Λέμε στην πωλήτρια που μας πλησίασε ότι μας άρεσε αυτό και θα θέλαμε να το δούμε και τι μας είπε??? : δυστυχώς αυτό είναι ακριβό για σας κορίτσια!!!!!

το πιστεύετε???

μας έδιωξε κυριολεκτικά....δεν ήξερα οτι για να σε εξυπηρετησουν σε ένα μαγαζι πρέπει να ντύνομαι με μάρκες!!

 

ακόμα και σήμερα μετανιώνω που δεν της απάντησα καταλλήλως!!!

 

xaxax! Πάω μια μέρα σε συνοικιακό κατάστημα (για να στηρίξω τις μικρές επιχειρήσεις πανάθεμά με) να πάρω σουτιέν. Βλέπω μια γνωστή μάρκα στο ράφι και της λέω ότι θέλω να μου κατεβάσει το κουτί. Μου απαντάει "αυτό είναι ακριβό"!. Δεν πειράζει της λέω, εγώ αυτό θέλω να δω. Μα είναι πολύ ακριβό, έχουμε εδώ φθηνά και μου δείχνει ένα πανέρι με χύμα σουτιέν!:shock:

Βρε κοπέλα μου της λέω, εγώ αυτό θέλω. Θα μου το δείξεις ή να φύγω;;

Εντωμεταξύ ήθελα και άλλα πράγματα να πάρω αλλά ξενέρωσα με την τόση συζήτηση για το σουτιέν και έφυγα.

Κάποιοι είναι εντελώς καθυστερημένοι και θέλουν να το παίξουν και έμποροι πανάθεμά τους... Παρεπιπτόντως έχει κλείσει τώρα το συγκεκριμένο...

Link to comment
Share on other sites

Σε παιδικά ρουχαλάκια ποτέ δε μου έχει τύχει να μου κάνουν μούτρα που τα αλλάζω. Ισα ίσα έχω εξυπηρετηθεί άριστα και υπέρ του δέοντος κάποιες φορές! Γιαυτό και έχω κάποια συγκεκριμένα καταστήματα που προτιμάω, γιατί εκτός απο καλά ρούχα έχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση

 

Εμένα μου έχουν κάνει παράπονα (σε παιδικό κατάστημα) γιατί ήταν Σάββατο και τα Σάββατα δεν κάνουν αλλαγές (χωρίς να γράφει κάτι τέτοιο στην κάρτα αλλαγής). (εντωμεταξύ άδειο το κατάστημα... )

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτό και απαντώ οτι ναί το θεωρούν χάσιμο χρόνου.Εμένα μου φαίνεται παράλογο απο τη στιγμή που ,όποτε πάω να αλλάξω κάτι παιδικό ,δίνω τουλάχιστον 10? παραπάνω για να πάρω κάτι που μου αρέσει περισσότερο.

Μάλλον νομίζουν οτι θα κάνεις αλλαγή μόνο στο νούμερο , γι'αυτό ξενερώνουν!

 

Μα και στο νούμερο να κάνεις αλλαγή, φέρνεις τον άλλον στο κατάστημά σου και με μια ευγενική συμπεριφορά το λιγότερο μπορείς να τον κερδίσεις και να ξαναέρθει.

 

Εγώ ενώ έλεγα να στηρίζω τους "μικρούς" βλέπω ότι κάποιοι είναι τόσο βαρεμένοι που δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς. Έχουν ένα απίστευτο τουπέ.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία εξελίχθηκε το θεματάκι!

Πείτε κι άλλα...

Και απο την αντίθετη πλευρά όμως , δηλ. κουφά που έχουν ακούσει πωλητές απο πελάτες!

Όπως:

-η απαίτηση κάποιας κυρίας , με τρομερά ψυχολογικά προβλήματα , να ψωνίσει στις 21.45 , με τσιρίδες και απειλές.

-η παράκληση ενός "αγοριού" να μπει σε γυναικείο δοκιμαστήριο και να δοκιμάσει γυναικείο παντελόνι.

-το να κυνηγάς 8 μηνών έγκυο που έκλεψε στο δοκιμαστήριο και να αναγκάζεσαι να καλέσεις αστυνομία.

-το να μπαίνεις στο δοκιμαστήριο και να βλέπεις τσίσα και κακά σκύλου.

 

Και πολλά ,πολλά άλλα........

Φυσικά δεν είναι όλα τα παραπάνω προσωπικές εμπειρίες , δανείστηκα και απο άλλους μερικές απο τις πάρα πολλές.

 

Μικρή η εμπειρία μου αλλά μιας και βοηθάω περιστασιακά συγγενικό μου πρόσωπο σε μαγαζί θα σου πώ μερικά!

-Μπαίνουν συνέχεια στο μαγαζί και ρωτάνε πού είναι κάποιο άλλο μαγαζί με ρουχα

-Δοκιμάζουν ρούχα και τα αφήνουν κουρελιασμένα στο πάτωμα(στο δοκιμαστήριο

-Ρωτάνε με το που μπαινουν αν έχουμε το νούμερό τους και αν η απάντηση είναι αρνητική(δεν έχει τα πολύ μεγάλα νούμερα) λένε οτι βαριέσαι να τους εξηπηρετήσεις και φωνάζουν!!!

-Μπαίνουν μέσα και φωνάζουν γιατί είναι κλειστό το διπλανό μαγαζί:shock:

-απαιτούν να δοκιμάσει η πωλήτρια το ρούχο γιατί θέλουν να το πάρουν για μια που έχει περίπου τις αναλογίες της(δε θέλω να το δοκιμάσω βρε αδερφέ, δεν ξύρισα μασχάλες και δεν είμαι μοντέλο)

-Λένε όλες οτι είναι χοντρές ή γριές ενώ δεν είναι:D:D:D

-θέλουν να δοκιμάσουν τη μπλούζα έξω απο το δοκιμαστήριο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...