Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εγγραφή στο νήπιο - αντίληψη παιδιού;;;


Recommended Posts

και επισης να συμπληρωσω οτι δεν πιστευω πως πρεπει να υπαρχει διαφορετικη αντιμετωπιση ουτε απο σενα ουτε απο τις δασκαλες...ποσο μαλλον αποσενα αν εχεις και δευτερο παιδακι το οποιο δεν ειναι ιδιο με το πρωτο...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 107
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

και επισης να συμπληρωσω οτι δεν πιστευω πως πρεπει να υπαρχει διαφορετικη αντιμετωπιση ουτε απο σενα ουτε απο τις δασκαλες...ποσο μαλλον αποσενα αν εχεις και δευτερο παιδακι το οποιο δεν ειναι ιδιο με το πρωτο...

 

Προφανώς κάπου εδώ διαφωνούμε.. Στην αντιμετώπιση!

Έμενα μου φαινεται δυσκολο να αντιμετωπίσεις 5χρονο που γράφει κ διαβάζει

κ ακόμη δυσκολότερο να το στειλει στο νηπιο να μάθει να χειρίζεται ψαλίδι κ κολλά, που τα κατέκτησε στα 2,5 , μαζί με τα υπολοιπα στάδια που τωρα θα κληθεί να κανει από την αρχή !

 

Η ευτυχία προϋποθέτει ισορροπίες κ με τον ένα ή τον άλλον τροπο, οταν δεν υπαρχουν , οι ανησυχίες γιγαντώνονται -τουλαχιστον για μένα-

 

Ευχαριστώ για την απάντηση ..

Link to comment
Share on other sites

Ισως εχουμε αλλη εικονα για το νηπιο...εκει που πανε τα παιδια μου μεχρι να τελειωσουν το νηπιο ξερουν τα περισσοτερα να διαβαζουν, να κανουν πραξεις κλπ κλπ...εννοειται πως δε μαθαινουν να κοβουν με το ψαλιδι και να ζωγραφιζουν!

 

Παρολα αυτα δες στο λιγο και απο την αλλη σκοπια...το παιδακι σου εχει ειδικη μεταχειριση, το καταλαβαινει, σε ρωταει γιατι γινεται αυτο, εσυ τι του απαντας? επειδη εισαι εξαιρετικα ευφυης? Μηπως μετα ο χαρακτηρας του δε διαμορφωθει σωστα? Οκ εμεις οι γονεις να τους λεμε ποσο εξυπνα ειναι, οκ να τους λεμε οτι μας το ειπε και η δασκαλα και ειμαστε περηφανοι..αλλα μετα τι θα καταλαβουμε αν κανουμε κατι περισσοτερο? Αυτη ειναι η αποψη μου, ισως επειδη ο χαρακτηρας μου ειναι ετσι να ειμαι μετριοφρων, ισως επειδη το φιλοσοφησα

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να αναφερθώ σε κάποιον συγκεκριμένα η να θελω να τρομοκράτησω, ενα παιδι που μέτρα μέχρι το εκατό η διαβάζει στα τρία χρόνια μπορει να ειναι και ενα παιδι με πχ διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή υψηλής λειτουργικότητας δηλ. αυτισμο η ασπεργκερ , μπορει όμως και να ειναι χαρισματικό η μπορει να ειναι και πολυ δουλεμένο η μπορει να το εχει ακούσει σε κάποιο παιδικο έργο,τραγούδι η....για αυτο γενικά ενα παιδι που αποκλίνει έντονα απο τους συνομηλίκους του καλο ειναι αξιολογείται απο κάποιον ειδικό ωςτε να δίνετε η κατάλληλη υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Από την εμπειρία μου με παιδακι φίλης που υποβλήθηκε στα τεστ αξιολόγησης στη Γερμανια θα αναφερω ότι από μια ομαδα περίπου 20 παιδιων με αναλογες ενδείξεις, τελικά μόνο ένα κριθηκε χαρισματικό. Τα υπόλοιπα αν και ευφυεστατα (ανω του μεσου ορου σαφως) δεν πληρουσαν τις προϋποθέσεις. Το παιδακι που χαρακτηριστηκε χαρισματικό τοποθετηθηκε σε μεγαλυτερη ταξη για την παρακολουθηση συγκεκριμενων μαθηματων. Γιατι αφου εχετε αυτους τους προβληματισμούς δεν απευθύνεστε στα ΚΔΑΥ για να αξιολογησουν τα παιδάκια σας???

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Love4, δεν εχει ειδική μεταχείριση (με την έννοια που το λες),

σε καμια περίπτωση...! Αλιμονο, οποίος θα πει στο παιδί "εισαι έξυπνος"

ή αντιθετα "εισαι λιγο οι πίσω"; για ονομα του Θεού!

Τρόπους για να μην πλήττει κ να μην ξεχωρίζει, αναζητούνται στο θεμα αυτό...

 

Vivianna , προσωπικά το γνωριζω αυτό που λες

για αυτό κ -τουλαχιστον εγώ- ξερω αποδεδειγμένα που βαδίζω..

Δεν προβληματίζομαι απλως από ..πεποίθηση!

 

Argini, στην ελλαδα από οςο γνωριζω δεν υπάρχει η προοπτική για ..μεγαλύτερη τάξη

ούτε και η εμπειρία στους εκπαιδευτικούς για να το αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά..

Αυτό ειναι κ το άγχος μου.. ! Οςο για το ΚΕΔΔΥ κτλ υπαρχουν posts από δασκάλες που εξηγούν πολύ καλά πως εχει η κατασταση..

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να αναφερθώ σε κάποιον συγκεκριμένα η να θελω να τρομοκράτησω, ενα παιδι που μέτρα μέχρι το εκατό η διαβάζει στα τρία χρόνια μπορει να ειναι και ενα παιδι με πχ διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή υψηλής λειτουργικότητας δηλ. αυτισμο η ασπεργκερ , μπορει όμως και να ειναι χαρισματικό η μπορει να ειναι και πολυ δουλεμένο η μπορει να το εχει ακούσει σε κάποιο παιδικο έργο,τραγούδι η....για αυτο γενικά ενα παιδι που αποκλίνει έντονα απο τους συνομηλίκους του καλο ειναι αξιολογείται απο κάποιον ειδικό ωςτε να δίνετε η κατάλληλη υποστήριξη.

 

Επειδή τα περισσότερα παιδάκια σήμερα είναι "δουλεμένα" όπως λέτε, κι επειδή βομβαρδίζονται καθημερινά από ερεθίσματα, θεωρώ πιο πιθανόν ότι μαθαίνουν πολύ εύκολα μέσα από το παιχνίδι όπως πολύ σωστά ανέφερες. Μέχρι και τα κινούμενα σχέδια σήμερα είναι εκπαιδευτικά. Γι αυτό και δε βλέπω το λόγο να πάει μια μαμά το παιδί της για διάγνωση, εκτός κι αν η καθημερινότητα του παιδιού καταντά δυσλειτουργική. Άλλο το να θεωρείται προχωρημένο ένα παιδάκι κι άλλο να αποκλίνει έντονα από τα συνομήλικα, σε σημείο που να μην μπορεί να συμβαδίσει μαζί τους στον παιδικό σταθμό.

Link to comment
Share on other sites

Η διάγνωση στα ΚΕΔΔΥ γίνεται από τα 4 και μετά (είναι η ηλικία που με βάση το νόμο ένα παιδί μπορούμε να το δούμε στο ΚΕΔΔΥ).

 

Η διάγνωση για χαρισματικότητα γίνεται από τα 6 και μετά, που είναι η ηλικία για την οποία αρχίζει να υπάρχει τεστ σταθμισμένο για τα Ελληνικά δεδομένα (WISCIII).

 

Για πιο μικρά παιδιά, απλά μπορούμε να πούμε ότι το παιδί είναι πολύ καλό, πολύ δουλεμένο, φαίνεται να έχει υψηλή νοημοσύνη....και να το ξαναδούμε όταν θα κλείσει τα 6.

 

Τώρα, αν θα πρέπει τα χαρισματικά να έχουν ειδική μεταχείρηση.... Τα χαρισματικά ή/και ευφυή παιδιά θεωρούνται άτομα με εκπαιδευτικές ανάγκες. Άρα ως τέτοια θα πρέπει να έχουν και εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης! Όπως είπα πιο πάνω, μπορεί να εμφανίζουν και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, άρα είναι εις διπλούν άτομα με εκπαιδευτικές ανάγκες!

Η πρακτική της φοίτησης σε μεγαλύτερη τάξη ισχύσει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού και είναι υπό αμφισβήτηση, γιατί παρουσιάζονται και πολλά άλλα θέματα στα παιδιά που "πηδάνε" τάξεις σε ένα ή περισσότερα μαθησιακά αντικείμενα.

 

Τέλος, είναι αλήθεια ότι παιδιά που παρουσιάζουν αναπτυξιακές διαταραχές μπορεί να φαίνεται ότι έχουν πολύ πιο ανεπτυγμένες κάποιες ικανότητες (π.χ. συλλογιστική σκέψη-μαθηματικά). Όμως, οι αναπτυξιακές διαταραχές "κουβαλάνε" έναν μεγάλο αριθμό χαρακτηριστικών, με πρώτο και καλύτερο τη δυσκολία στις κοινωνικές σχέσεις (το παιδί δεν βρίσκει ενδιαφέρον στις κοινωνικές επαφές, δεν αντλεί ευχαρίστηση από αυτές, δεν τις επιδιώκει, αλλά μαθαίνει πώς πρέπει να φέρεται). Άλλο βασικό χαρακτηριστικό είναι η απουσία συμβολικού παιχνιδιού (δεν θα κάτσει να παίξει τη μαμά με το μωρό, ή να "μαγειρέψει" με τα κουζινικά, ή να πλάσει μια ιστορία για τα αυτοκινητάκια του κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Η διάγνωση στα ΚΕΔΔΥ γίνεται από τα 4 και μετά (είναι η ηλικία που με βάση το νόμο ένα παιδί μπορούμε να το δούμε στο ΚΕΔΔΥ).

 

Η διάγνωση για χαρισματικότητα γίνεται από τα 6 και μετά, που είναι η ηλικία για την οποία αρχίζει να υπάρχει τεστ σταθμισμένο για τα Ελληνικά δεδομένα (WISCIII).

 

Για πιο μικρά παιδιά, απλά μπορούμε να πούμε ότι το παιδί είναι πολύ καλό, πολύ δουλεμένο, φαίνεται να έχει υψηλή νοημοσύνη....και να το ξαναδούμε όταν θα κλείσει τα 6.

 

Τώρα, αν θα πρέπει τα χαρισματικά να έχουν ειδική μεταχείρηση.... Τα χαρισματικά ή/και ευφυή παιδιά θεωρούνται άτομα με εκπαιδευτικές ανάγκες. Άρα ως τέτοια θα πρέπει να έχουν και εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης! Όπως είπα πιο πάνω, μπορεί να εμφανίζουν και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, άρα είναι εις διπλούν άτομα με εκπαιδευτικές ανάγκες!

Η πρακτική της φοίτησης σε μεγαλύτερη τάξη ισχύσει σε κάποιες χώρες του εξωτερικού και είναι υπό αμφισβήτηση, γιατί παρουσιάζονται και πολλά άλλα θέματα στα παιδιά που "πηδάνε" τάξεις σε ένα ή περισσότερα μαθησιακά αντικείμενα.

 

Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημερωση. Είναι πολυτιμο να παρεμβαίνουν στη συζήτηση άτομα με πραγματικη γνωση στο αντικείμενο.

Αραγε ο αναπτυξιολόγος σε ποια ηλικία και με ποια τεστ εθεσε την διαγνωση

?? Διοτι εχω την αισθηση ότι το παιδακι είναι μικροτερο των 6...Δεν εδωσε κατευθυνσεις στη μαμα?????

Για ένα παιδακι με νοημοσυνη >140 συμφωνα με τα τεστ που εφαρμόζετε δεν θα μπορουσε να αιτηθεί ο γονιος παραλληλη διδασκαλία εντός της ταξης? Διοτι αυτό παρεχεται στα παιδακια με "δυσκολιες" γιατι όχι και στα παιδάκια που εχουν σκορ>140???

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω και ας εξηγήσει η δασκάλα μας γιατί ένα παιδί που ξέρει να διαβάζει από τα 4 ή τα 5 του θεωρείται χαρισματικό;

Συμφωνω με τις κοπέλες που γράψανε ότι είναι τόσα πολλά τα ερεθίσματα στην εποχή μας και ασχολούμαστε και τοσο πολύ με τα παιδιά που είναι λογικό θεωρώ να τα κάνουν όλα νωρίτερα.

Στο νήπιο που τελείωσε η κόρη μου όλα τα παιδιά γράφουν και τα περισσότερα διαβάζουν. Οι δασκάλες μας είπαν ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό τμήμα και πρώτη φορά βλέπουν τόσο καλό συλλογικό επίπεδο...αλλά σε καμία μας δεν μίλησαν για χαρισματικά παιδιά, είπαν ότι είναι ένα πολύ δυνατό τμήμα και δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα στο δημοτικό. Αυτό και μόνο.

 

Φίλης μου παιδί ήξερε να διαβάζει από τα 4, πήγε στο νήπιο ξέροντας να διαβάζει....στη πρώτη τάξη ήταν από τους καλύτερους μαθητές και τώρα διαβάζει μόνος του λογοτεχνικό βιβλίο (τελείωσε την α δημοτικού) Και εμένα μου φάνηκε περίπτωση το παιδί και μετά έμαθα ότι είχε κάνει τα βιβλία της πρώτης από 4 χρονών...τώρα θα του μάθει η μαμά του προπαίδεια .... είναι ένα παιδί μπροστά για την ηλικία του και πολύ έξυπνο αλλά δεν είναι χαρισματικό, έχει όρεξη για μάθηση και του την προσφέρουν οι γονείς του πριν πάει στη τάξη για να τη μάθει.

 

Απλά θέλω να πω, μήπως φορτώνουμε με άγχος τα παιδάκια μας και αυτά ναι μεν είναι μπροστά για την ηλικία τους αλλά είναι πολύ δουλεμένα και με όρεξη για μάθηση και όχι χαρισματικά;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κοριτσια σαφως και δεν ειμαι επαγγελματιας σε αυτον το τομεα, ομως ημουνη ιδια ενα τετοιο παιδι (με τεστ της μενσα)...εχω παρακολουθησει στη μενσα και ειδικη ομιλια για το θεμα αυτο και οι γνωμες πραγματικα διιστανται..εγω ειμαι της λογικης οτι ειναι ασχημο να δημιουργουμε ειδικες ταξεις, ειδικα σχολεια κλπ για τα παιδια αυτα...και το κανονικο σχολειο, για καποιο μαθητη που το παρακολουθει σωστα, ειναι αρκετο...στο κατω κατω ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ εξωσχολικα με τα οποια μπορει να ασχοληθει ενα χαρισματικο παιδι. Οι ταμπελες αυτες για μενα δημιουργουν λιγο αλαζονικες προσωπικοτητες...

 

Και οκ να δεχτω το αγχος μιας μαμας αν το παιδι της δεν μπορει να ακολουθησει την ταξη, αλλα δε μπορω να δεχτω οτι η μαμα αγχωνεται επειδη το παιδι της τα καταλαβαινει ολα με τη μια και τελειωνει αμεσως τα μαθηματα του...;)

 

Τελος, εγω βλεπω την εξαιρετικη ευφυια ως ενα συμμαχο που μας βοηθαει ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ και σε ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ της ζωης μας...δεν ειναι ομως το μοναδικο μας χαρακτηριστικο...μπορει να ειμαστε τεμπεληδες η εργατικοι, ευααισθητοι η χοντροπετσοι, καλοι η κακοι...κανενα προβλημα δεν πηγαζει απο την ευφυια αλλα απο τα υπολοιπα που συνδιαζονται με αυτη..

Link to comment
Share on other sites

Και οκ να δεχτω το αγχος μιας μαμας αν το παιδι της δεν μπορει να ακολουθησει την ταξη, αλλα δε μπορω να δεχτω οτι η μαμα αγχωνεται επειδη το παιδι της τα καταλαβαινει ολα με τη μια και τελειωνει αμεσως τα μαθηματα του...;)

 

Τελος, εγω βλεπω την εξαιρετικη ευφυια ως ενα συμμαχο που μας βοηθαει ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ και σε ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ της ζωης μας...δεν ειναι ομως το μοναδικο μας χαρακτηριστικο...μπορει να ειμαστε τεμπεληδες η εργατικοι, ευααισθητοι η χοντροπετσοι, καλοι η κακοι...κανενα προβλημα δεν πηγαζει απο την ευφυια αλλα απο τα υπολοιπα που συνδιαζονται με αυτη..

 

Συμφωνώ σε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Για ένα παιδακι με νοημοσυνη >140 συμφωνα με τα τεστ που εφαρμόζετε δεν θα μπορουσε να αιτηθεί ο γονιος παραλληλη διδασκαλία εντός της ταξης? Διοτι αυτό παρεχεται στα παιδακια με "δυσκολιες" γιατι όχι και στα παιδάκια που εχουν σκορ>140???

 

Γιατί η παράλληλη στήριξη δίνεται σε παιδιά με αυτισμό, τύφλωση, κώφωση και ΔΕΠΥ ή σε παιδιά που κατοικούν σε μεγάλη απόσταση από το πλησιέστερο σχολείο με τμήμα ένταξης.

Η φιλοσοφία της παράλληλης είναι να "επαναφέρει" το παιδί όταν αφαιρείται/"χάνεται" (στη ΔΕΠΥ και στον αυτισμό) ή να προσφέρει διερμηνεία (στην τύφλωση και στην κώφωση). Πρέπει το παιδί να είναι σε θέση να παρακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα, χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις (έτσι δεν μιλάμε για παιδιά με νοητική).

 

Ένα ευφυές ή/και χαρισματικό παιδί δεν χρειάζεται δίπλα του κάποιον άλλο. Χρειάζεται μια διαφοροποίηση στο μάθημα, η οποία μπορεί να γίνει από τον ίδιο το δάσκαλο της τάξης (π.χ. δεν είναι δύσκολο στο παραμύθι και στις ερωτήσεις που το ακολουθούν να μην γίνουν απλές ερωτήσεις κατανόησης στο ευφυές ή/και χαρισματικό παιδί, αλλά να του γίνουν άλλου τύπου ερωτήσεις ή στα μαθηματικά, αντί να μετράει με τα δάχτυλα, να του πει ο δάσκαλος να μην χρησιμοποιεί βοηθήματα....)

 

 

Τέλος, να πω ότι άλλο το τεστ της MENSA και άλλο το WISCIII.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και αυτό το άρθρο. Ίσως σας φανεί ενδιαφέρον...

Πάντως η αλήθεια είναι ότι όλοι ή οι περισσότεροι γονείς φλερτάρουν με την ιδέα ότι το δικό τους παιδί είναι χαρισματικό....:rolleyes:

http://www.pi-schools.gr/special_education/harismatika/harismatika-part-06.pdf

353a4d5f55.png

eNortjKzUjIyNDG2sFCyBlwwFYkC1w,,49.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Διαβάστε και αυτό το άρθρο. Ίσως σας φανεί ενδιαφέρον...

Πάντως η αλήθεια είναι ότι όλοι ή οι περισσότεροι γονείς φλερτάρουν με την ιδέα ότι το δικό τους παιδί είναι χαρισματικό....:rolleyes:

http://www.pi-schools.gr/special_education/harismatika/harismatika-part-06.pdf

 

Πολύ ενδιαφερον...

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και αυτό το άρθρο. Ίσως σας φανεί ενδιαφέρον...

Πάντως η αλήθεια είναι ότι όλοι ή οι περισσότεροι γονείς φλερτάρουν με την ιδέα ότι το δικό τους παιδί είναι χαρισματικό....:rolleyes:

http://www.pi-schools.gr/special_education/harismatika/harismatika-part-06.pdf

 

Ναι είναι ολοφάνερες οι διαφορές , ακόμη και σε αυτό το απλό κείμενο που παραθέσατε..! Δεν καταλαβαίνω γιατι κάποιες κολλήσανε στο ..μέτρημα, στην ΑΒ

και στις κωλοτούμπες!

 

Εγώ έθεσα το θέμα όσο πιο διακριτικά μπορούσα,

ξέροντας τι συμβαινει με το παιδί μου κ προσπαθώντας να μιλάω γενικά..

Υπαρχει χάσμα μεταξύ "δουλεμένου παιδιού" και χαρισματικού (ή εστω οδεύει προς τα εκεί διότι ακόμη δεν ειναι 6)

και ακόμη μεγαλυτερο χάσμα υπαρχει με τα παιδάκια που ειρωνικά λέτε οτι τους μαθαίνουν με ..το ζορι , οι μαμάδες, να διαβάζουν! Αυτό δεν γινεται αλλωστε

και ΑΝ επιτευχθεί , το παιδάκι αποδεδειγμένα θα πιεστεί ή θα υστερεί σε βασικούς υπόλοιπους τομείς..

 

Το θέμα ξεκίνησε ως ..ενα συνολο , ως σχεδον ολα τα χαρακτηριστικά που υπαρχουν στο παραπανω λινκ.. !!!!!!

 

Emmaki, ξανά ευχαριστώ για την τόσο πολυτιμη βοήθεια..

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και αυτό το άρθρο. Ίσως σας φανεί ενδιαφέρον...

Πάντως η αλήθεια είναι ότι όλοι ή οι περισσότεροι γονείς φλερτάρουν με την ιδέα ότι το δικό τους παιδί είναι χαρισματικό....:rolleyes:

http://www.pi-schools.gr/special_education/harismatika/harismatika-part-06.pdf

 

Συμφωνω και γι αυτο το λογο τα μαθαινουν διαφορα και μετα λενε στις αλλες μαμαδες...ελα δημητρακη μετρα μεχρι το 100 να δει η νονα/θεια/μαμα του γιωργακη κλπ κλπ κλπ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε και αυτό το άρθρο. Ίσως σας φανεί ενδιαφέρον...

Πάντως η αλήθεια είναι ότι όλοι ή οι περισσότεροι γονείς φλερτάρουν με την ιδέα ότι το δικό τους παιδί είναι χαρισματικό....:rolleyes:

http://www.pi-schools.gr/special_education/harismatika/harismatika-part-06.pdf

 

Χαχα!!! Και αν το παιδι ειναι λίγο υπερκινητικό η βαρεμενο και πάλι χαρισματικό ειναι!!

Η μάνα μου μέχρι και τωρα λέει οτι ημουν χαρισματική γιατι διάβαζα εφημερίδα στα 3.......ολη η γειτονιά το έμαθε... Όλοι τρέχουν να βγάλουν τα μπεμπακια χαρισματικά αυτές τις μερες, τόσο πολυ που η αξία του χαρισματικού εχει χαθεί!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα η μαμα μου ελεγε οτι ο εγγονος της διαβαζει κανονικα στο προνηπιο, εγω της ελεγα καλα σιγα τι το λες, κι εκεινη μου απαντουσε "μα θα μεγαλωσει και τοτε δε θα ειναι και τοσο σημαντικο!" Ηθελε δηλ να προλαβει να το πει !!

Link to comment
Share on other sites

Χα! Τέλειο! Αυτο τα λέει ολα!

 

Και το πρόβλημα ειναι και τα παιδια πιςτευουν οτι ειναι χαρισματικά άρα καλύτερα απο τα αλλα, και μετα απογοητεύονται τρέλα στην παραμικρή δυσκολία ειδικά αν ο συμμαθητής κατάφερε κάτι καλύτερα απο αυτούς!

 

Ετςι την πάτησα και εγω γιατι οι γονείς μου μου πούλησαν την ιστορια οτι είμασταν πιο έξυπνοι απο τους άλλους :shock:

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα πρεπει να τα επιβραβευουμε συνεχεια τα παιδακια μας, αυτο ειναι αληθεια...αλλα ολα με μετρο!

 

Ναι οπωσδήποτε αλοιμονο!! Αλλα με μετρό όπως είπες γιατι πολυ εύκολα περνάς στην απέναντι όχθη!!

 

 

Οσο για όσες ρώτησαν αν μπορει παράλληλα να βοηθηθεί ενα χαρισματικό παιδάκι στο σχολείο σιγουρα κάποια ιδιωτικά θα κάνουν κάτι για αυτο - σε άλλες χώρες πολλα ιδιωτικά έχουν δασκάλα που περνάει έξτρα ώρα είτε με χαρισματικά είτε με μη

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να προσπαθούμε να μη βλέπουμε τα παιδάκια μας ως προέκταση του εαυτού μας ή ως την ευκαιρία για την πλήρωση των ανεκπλήρωτων ονείρων που είχαμε ως παιδια΄ή έφηβοι. Τα παιδιά μας έρχονται στον κόσμο αυτό ΑΠΟ εμάς, αλλά οχι ΓΙΑ εμάς. Αυτό προσπαθώ να το υπενθυμίζω διαρκώς στον εαυτό μου....

353a4d5f55.png

eNortjKzUjIyNDG2sFCyBlwwFYkC1w,,49.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...