Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Εγγραφή στο νήπιο - αντίληψη παιδιού;;;


Recommended Posts

Καλησπέρα,

έχω διαβάσει με προσοχή ολες τις σελίδες

κ ολα τα αντίστοιχα θέματα για το νηπιαγωγείο..

Δεν βρίςκω απαντήςεις στην ερώτηση μου

και μιας κ εδώ ..βρίσκονται τόσο χρήσιμες νηπιαγωγοί,

ηθελα να ρωτησω:

 

Τι ακριβως συμβαίνει σε ενα νηπιαγωγείο ,

οταν ενα παιδί ειναι πιο .."προχωρημένο"; Οταν αυτά που διδάσκονται , τα έχει κατακτήσει

κ εξελίξει από νωρις; Προγραφή, προαναγνωση, κινητικότητα, κοινωνικότητα, ανεξαρτησία κτλ κτλ

 

Η νηπιαγωγός κατά την εγγραφή μας στο δημόσιο νηπιο,

μας ειπε: "τι εξαιρετικό παιδάκι! Χαρισματικό!" (Αυτή ειναι κ η επίσημη διάγνωση) "...αλλά δυστυχως εδώ θα πρεπει να προσαρμοστεί με τον μέσο όρο"

Πολύ στεναχωρηθηκα!

 

Στην οικογενεια, εχουμε εκπαιδευτικό, που γνωρίζει καλά το παιδάκι μου , η οποία επισης με λύπη μου ειπε "απλως θα πλήττει αφόρητα και απο την πρώτη εβδομάδα θα στιγματιστεί ως ..ταραξίας!"

 

Εχω ανησυχήσει πολύ για την χρονιά που ερχεται..

Καμία συμβουλή υπάρχει αράγε;

Ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εάν υπάρχει διάγνωση μπράβο στο παιδί. Ειναι πολύ σπάνια τα χαρισματικα η/και ευφυή παιδιά.

 

Πρακτικά. Βρείτε τα ενδιαφέροντα του. Πείτε τα στο σχολείο, ώστε να γίνει παραλλαγή στις δραστηριότητες σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του παιδιού. Δουλεψτε το ίδιο αντικείμενο αλλά σε άλλο επίπεδο, πχ σε ενα παραμύθι, μην κάνετε ερωτήσεις κατανόησης, αλλά ερωτήσεις που βάζουν το μυαλό σε λειτουργία, οποως 'τι θα γινόταν αν....' ή 'τι θα μπορούσε να τραγουδά ο ήρωας περπατώντας στο δάσος;' ή 'εσύ τι θα έκανες;' κλπ

Βαζετε στο σπίτι το παιδί να ψάχνει και να κάνει διάφορα, πχ 'με πονά το χέρι μου και δεν μπορώ να γράψω τη λίστα για το μάρκετ, μπορείς να την κάνεις;' ή 'πόσα αυγά λέει η συνταγή;' ή 'προσπάθησε να χωρεσεις τα ρούχα στην ντουλάπα (που είναι τιγκα) χωρίς να τσαλακωθουν'.....κλπ κλπ

 

Γενικά τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι πρέπει να κανει πράγματα που είναι πιο σύνθετα, αλλά όχι πιο προχωρημένα.

 

Μπορεί να δουλευτεί και στο σχολείο και να μην βαριέται.

Link to comment
Share on other sites

Emmaki, ενα παιδακι 28 μηνων που με μεγαλη ευκολια αναγνωριζει και λεει ολα τα γραμματα (ακομη κι αν του τα δειξεις μπερδεμενα), τους αριθμους μεχρι το 100 και στα αγγλικα μεχρι το 30 και ολα τα σχηματα, θα ελεγες οτι ειναι χαρισματικο?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Emmaki, ενα παιδακι 28 μηνων που με μεγαλη ευκολια αναγνωριζει και λεει ολα τα γραμματα (ακομη κι αν του τα δειξεις μπερδεμενα), τους αριθμους μεχρι το 100 και στα αγγλικα μεχρι το 30 και ολα τα σχηματα, θα ελεγες οτι ειναι χαρισματικο?

 

Δεν ξέρω.

 

Αυτό μπορεί να το πει ειδικός μετά από λεπτομερή αξιολόγηση.

 

Σίγουρα είναι ένα πιτσιρικι που είναι πολύ δουλεμενο.

Να το πω απλά, χωρίς να αναφέρομαι εννοείται στο συγκεκριμένο παιδί, αλλά παίρνοντας ως παράδειγμα τις δεξιότητες που αναφερεις, αν πέσουν όλοι πάνω στο παιδί και του δείχνουν και του λένε τα γράμματα και τους αριθμούς, χωρίς εξάσκηση σε κάτι άλλο (πχ τραγούδια, κίνηση, κινητικότητα κλπ κλπ) το παιδί θα τρία επαναλαμβάνει σαν παπαγάλος. Μόλις έρθει σε επαφή με άλλα πράγματα, αυτά μπορεί να μπουν σε δεύτερη μοίρα και σιγά σιγά να ξεχαστούν.....

 

Γενικά είναι πολύ μικρό για την οποιαδήποτε 'διάγνωση' ή εκτιμηση

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω.

 

Αυτό μπορεί να το πει ειδικός μετά από λεπτομερή αξιολόγηση.

 

Σίγουρα είναι ένα πιτσιρικι που είναι πολύ δουλεμενο.

 

Βασικα αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ολα αυτα τα εχει μαθει χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια και επιμονη απο την πλευρα των γονιων του. Μαθαινει πολυ γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι βεβαια λιγο πισω κινητικα γιατι οι γονεις το εμποδιζουν να κατακτησει καποια πραγματα και επισης δεν ειναι ιδιαιτερα κοινωνικο παιδι. Απο Σεπτεμβρη θα ξεκινησει παιδικο οποτε θα δουμε την εξελιξη του.

Link to comment
Share on other sites

Εάν υπάρχει διάγνωση μπράβο στο παιδί. Ειναι πολύ σπάνια τα χαρισματικα η/και ευφυή παιδιά.

 

Πρακτικά. Βρείτε τα ενδιαφέροντα του. Πείτε τα στο σχολείο, ώστε να γίνει παραλλαγή στις δραστηριότητες σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του παιδιού. Δουλεψτε το ίδιο αντικείμενο αλλά σε άλλο επίπεδο, πχ σε ενα παραμύθι, μην κάνετε ερωτήσεις κατανόησης, αλλά ερωτήσεις που βάζουν το μυαλό σε λειτουργία, οποως 'τι θα γινόταν αν....' ή 'τι θα μπορούσε να τραγουδά ο ήρωας περπατώντας στο δάσος;' ή 'εσύ τι θα έκανες;' κλπ

Βαζετε στο σπίτι το παιδί να ψάχνει και να κάνει διάφορα, πχ 'με πονά το χέρι μου και δεν μπορώ να γράψω τη λίστα για το μάρκετ, μπορείς να την κάνεις;' ή 'πόσα αυγά λέει η συνταγή;' ή 'προσπάθησε να χωρεσεις τα ρούχα στην ντουλάπα (που είναι τιγκα) χωρίς να τσαλακωθουν'.....κλπ κλπ

 

Γενικά τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι πρέπει να κανει πράγματα που είναι πιο σύνθετα, αλλά όχι πιο προχωρημένα.

 

Μπορεί να δουλευτεί και στο σχολείο και να μην βαριέται.

 

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας!

Τα μεγαλώνω αποκλειστικά κ τα δυο μου παιδάκια

κ πλεον εγώ έχω μάθει πως να χειρίζομαι αυτές τις "δυσκολίες"..

Άπειρα τεχνάσματα, πολύ δουλειά κτλ κτλ

Στα 4 πήγε πρώτη φορά σχολείο-προνηπιο ,έψαξα κ βρήκα ενα ιδιωτικο, που φανηκε να του ταιριάζει..

Χωρις να τον ξεχωρίζουν , του έβρισκαν παντα ενδιαφέροντα πραγματα

και ας ..προχωρούσε πάντα τα παραμυθια ενα βήμα πιο πέρα, και ας εκανε άπειρες "δύσκολες" ερωτήσεις και ας ειχε συμπληρώσει ολο το τετράδιο με τα ..γράμματα στον πρωτο μήνα !

Ομως ηταν λίγα παιδάκια, μια νηπιαγωγός κ πολλες δραστηριότητες (αγγλικά, πιάνο, χορό κτλ) με τις υπόλοιπες δασκάλες, οπου συμμετείχε με χαρά κ επιτυχια σε όλα!

 

Το αγχος μου ειναι στο δημόςιο νηπιαγωγείο , που όση θέληση κ να εχει η δασκάλα

μου φαινεται αδυνατον να ασχοληθεί ..κατά περίπτωση (25 παιδάκια! Τόσο δυσκολο)

και μάλιστα με τροπο ωστε να μην τον ξεχωρίζει από το συνολο για να μην νιώθει κ άσχημα... Αυτό ομως φοβαμαι μηπως γίνει μοιραία, αφού αν πλήξει θα αναστατώσει την ταξη άρα πάλι θα ξεχωρίζει ως ..φασαριόζος!

 

Υπαρχει κάτι πιο συγκεκριμένο , από την εμπειρία σας, που θα μπορούσα να κάνω ή να προτείνω στην δασκάλα που θα τον αναλάβει; (Μιλώ για το 4ωρο του σχολείου ..)

 

Ευχαριστώ ξανά !

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου, να έχετε τη δασκάλα από κοντά.

Να συζητάτε τις ανάγκες και τα προβλήματα του παιδιού, να της λέτε 'κόλπα' πολύ πιθανώς βρηκατε και 'πιάνουν' στο παιδί κλπ

 

Όλα θα πάνε καλά με τη συνεργασια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν δεις ότι ξεκινάει η χρονιά και το παιδί ζορίζεται πολύ, μια εναλλακτική θα ήταν να κάνει άλλη μια χρονιά σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο, με πολλές δραστηριότητες, εκδρομές, δημιουργικό παιχνίδι. Θα μπορούσες να το έχεις σαν λύση ανάγκης, ελπίζοντας να ωριμάσει στο διάστημα της επόμενης χρονιάς το παιδί και να διαχειρίζεται καλύτερα το γεγονός ότι θα βαριέται στην α δημοτικού στο δημόσιο σχολείο. Και βέβαια αυτή είναι μια ακριβή λύση. Όμως τα χρόνια αυτά είναι πολύ όμορφα για να περνάνε μίζερα για τα μικρά μας. Το μειονέκτημα της λύσης που σου προτείνω είναι ότι το παιδί θα πρέπει ξανά να προσαρμοστεί με τις παρέες στο δημοτικό και από εκεί και πέρα οι παρέες και οι αλλαγές σχολείων είναι λίγο πιο δύσκολες σε σχέση με μικρότερες ηλικίες. Και βέβαια δεν είναι ασήμαντο το οικονομικό θέμα.

 

Μπορεί όμως και να μην έχετε θέματα συμπεριφοράς στο δημόσιο σχολείο, εξαρτάται λίγο από τη δασκάλα. Επειδή είναι και αγοράκι το παιδάκι σου, ακούγεται υποψήφιο για να βγάλει ζωηράδα. Πάντως είστε σε περιοχή που τα δημόσια σχολεία θεωρούνται γενικά καλά. Επίσης, μην αποκλείειες ότι το παιδί σου θα βρει στο σχολείο παρέα λίγο πολύ στα μέτρα του και θα είναι ευχαριστημένο. Στο νήπιο είναι ακόμα χαλαρά τα πράγματα και οι δραστηριότητες είναι τέτοιες που μπορούν να εμπλέκουν παιδιά διαφορετικών δυνατοτήτων. Ίσως θα είναι λιγο πιο δύσκολο το δημοτικό, απο πλευράς βαρεμάρας.

 

Επίσης, υπάρχουν αρκετά δουλεμένα παιδιά στις μέρες μας. Στη γειτονιά δεν έχετε παρέες;

 

Το δικό μου παιδί έβγαλε θέματα με τη συμπεριφορά του και αξιολογήθηκε ακολούθως με αποτελέσματα όπως τα δικά σας. Πιο πολύ ζοριστήκαμε στις αρχές της πρώτης. Δεν νομίζω όμως ότι είναι απόλυτο το ότι θα ζοριστεί ένα παιδί, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο.

 

Και επειδή μου έκανε εντύπωση αυτό που είπε η γνωστή σου για την πρώτη εβδομάδα, δεν έχεις να χάσεις πιστεύω με το να κάνεις κάποιες κουβέντες με το παιδί, πλησιάζοντας η αρχή της χρονιάς, για να κουβεντιάσετε πώς να φέρεται, σενάρια τι θα κάνει σε περίπτωση που βαριέται, ότι δεν πρέπει να ενοχλεί τα άλλα παιδιά ούτε να παρασύρεται από άλλα που ενοχλούν ούτε να δέχεται να τον ενοχλούν κτλ... Εγώ το είχα αφήσει λιγο στην τύχη και το αποτέλεσμα είναι ότι αν υπάρξει θέμα, δεν θα στα πει το ίδιο το παιδί αλλά θα τα μάθεις κάαααααποια στιγμή από τη δασκάλα όταν το θέμα θα έχει εγκατασταθεί και θα έχει χαρακτηριστεί το παιδί σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να γνωστοποιήσεις στη νηπιαγωγό τη διάγνωσή σας και να ενημερωθεί η σύμβουλος προσχολικής αγωγής. Με τα χαρισματικά παιδιά οι Έλληνες παιδαγωγοί άρχισαν να ασχολούνται τα τελευταία χρόνια και τα αποτελέσματα της έρευνα διαχέονται απελπιστικά αργά στα σχολεία. Οπότε καλό θα ήταν να είναι προετοιμασμένη η νηπιαγωγός. Στενή συνεργασία μαζί της λοιπόν και φυσικά συζητήσεις με το παιδί για να διαχειρίζεται καλύτερα τη συμπεριφορά του.

 

Θα ήταν καλύτερο να της το είχες πει ήδη της νηπιαγωγού, μπας και έριχνε κανένα διαβασματάκι το καλοκαίρι, αλλά έστω και το Σεπτέμβρη προσέγγισέ τη το νωρίτερο δυνατό.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εάν υπάρχει διάγνωση μπράβο στο παιδί. Ειναι πολύ σπάνια τα χαρισματικα η/και ευφυή παιδιά.

 

Πρακτικά. Βρείτε τα ενδιαφέροντα του. Πείτε τα στο σχολείο, ώστε να γίνει παραλλαγή στις δραστηριότητες σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του παιδιού. Δουλεψτε το ίδιο αντικείμενο αλλά σε άλλο επίπεδο, πχ σε ενα παραμύθι, μην κάνετε ερωτήσεις κατανόησης, αλλά ερωτήσεις που βάζουν το μυαλό σε λειτουργία, οποως 'τι θα γινόταν αν....' ή 'τι θα μπορούσε να τραγουδά ο ήρωας περπατώντας στο δάσος;' ή 'εσύ τι θα έκανες;' κλπ

Βαζετε στο σπίτι το παιδί να ψάχνει και να κάνει διάφορα, πχ 'με πονά το χέρι μου και δεν μπορώ να γράψω τη λίστα για το μάρκετ, μπορείς να την κάνεις;' ή 'πόσα αυγά λέει η συνταγή;' ή 'προσπάθησε να χωρεσεις τα ρούχα στην ντουλάπα (που είναι τιγκα) χωρίς να τσαλακωθουν'.....κλπ κλπ

 

Γενικά τόσο στο σχολείο όσο και στο σπίτι πρέπει να κανει πράγματα που είναι πιο σύνθετα, αλλά όχι πιο προχωρημένα.

 

Μπορεί να δουλευτεί και στο σχολείο και να μην βαριέται.

 

Emmaki τελειες ιδέες!!! Αν εχεις ιδέες και για δυχρονα please πες μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, σας ευχαριστώ πολύ για την βοηθεια σας

κ το ενδιαφερον σας !

 

Αγγελίνα, το γνωριζω το κεντρο, ευχαριστώ !

 

Μiriki, δεν γνωρίζουν σε ποιες θέσεις θα βρίσκονται οι δασκάλες τον Σεπτέμβριο (ετσι μου είπαν κατά την εγγραφη) αλλά η νηπιαγωγός που καταθέσαμε τα δικαιολογητικά, καταλαβε -χωρις να της πω- αρκετά πραγματα για το παιδάκι μου, καθώς συζήτησε 2' μαζί του!

Ευελπιστώ πως ..το διαβασματάκι, (εάν το έριχναν, ειναι στην διακριτική τους ευχέρεια!)

σιγουρα θα βοηθούσε όλα τα παιδιά ! Τι να πω;

Σκεφτηκα να μην τις προκαταβάλω από την εγγραφή

μηπως και τελικά φανεί σαν ..πρήξιμο ! κ στο τέλος εχουμε τα αντίθετα αποτελεσματα..

 

Αθηνά, ευχαριστώ κ σενα για τα συμβουλές σου!

 

Πιστεύετε θα ειχε νόημα να παει ιδιωτικό σχολειο για νηπιο (εγώ ναι!)

αλλά επειτα δημοτικό σε δημοσιο; (δεν νομιζω να ανταπεξελθω οικονομικά

από νηπιαγωγείο κ επειτα )

Τις ..παρέες δεν τις φοβαμαι, ειναι εξαιρετικά κοινωνικός, δεκτικός, ..προσαρμοστικος

και ..αρχηγός, μεχρι στιγμής !

Με ανησυχει ομως η αλλαγή ενδιαφερόντων και δεν ξερω αν ειναι καταλληλότερο να γινει φέτος ή του χρόνου .. (Τωρα τελειώνει το πρωτο του "σχολειο", προνηπιο σε ιδιωτικό που εκτός απο πολλες δραστηριότητες, επέδειξαν πολύ αγαπή κ προσοχή στην ..πρόοδο του)

 

Ευχαριστώ όλες και πάλι ! Να χαιρόσαστε ολες τα μοναδικά σας παιδάκια!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 weeks later...

Κάπου το είχα αναφέρει ξάνα μέσα εδώ, εμείς είμαστε η περίπτωση του Δημοτικού (Α') που εχει τετοιο θέμα βαρεμάρας, σε πολύ έντονο βαθμό. Γενικά ήταν και ειναι ενα δουλεμένο παιδί με εξαιρετικό λεξιλόγιο για την ηλικία του και αρκετά προχωρημένο σε επίπεδο. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνει ενα χαρισματικό παιδί, αλλά εμείς βαριόμασταν απο την πρώτη ώρα της σχολικής χρονιάς μέχρι την τελευταία, σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, με αποτέλεσμα να κάνει "ζουζουνιες" στην τάξη πολλές φορές. Εχουμε καλή δασκάλα αλλά πολύ μέτριο επίπεδο τάξης, η δασκάλα λέει πως δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι, αν θέλουμε παράλληλα να εχουμε εξωσχολικά βιβλία. Δεν θα έπρεπε όμως όπως δίνουν προσοχή με τμήματα ένταξης κλπ. σε παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποια θέματα ή ειναι πολύ πίσω, να αντιμετωπίζουν και τα παιδιά που ειναι προχωρημένα?Εγω θεωρώ πως αν ήταν σε μεγαλύτερη τάξη το παιδί θα είχε ανθίσει. Μάλιστα μου το λέει συχνά. Τωρα διαβάζουμε μικρό λογοτεχνικό βιβλίο.

 

Πως καταλαβαίνεις ότι ενα παιδί ειναι χαρισματικό και όχι απλώς δουλεμένο πάρα πολύ?

Link to comment
Share on other sites

Κάπου το είχα αναφέρει ξάνα μέσα εδώ, εμείς είμαστε η περίπτωση του Δημοτικού (Α') που εχει τετοιο θέμα βαρεμάρας, σε πολύ έντονο βαθμό. Γενικά ήταν και ειναι ενα δουλεμένο παιδί με εξαιρετικό λεξιλόγιο για την ηλικία του και αρκετά προχωρημένο σε επίπεδο. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνει ενα χαρισματικό παιδί, αλλά εμείς βαριόμασταν απο την πρώτη ώρα της σχολικής χρονιάς μέχρι την τελευταία, σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, με αποτέλεσμα να κάνει "ζουζουνιες" στην τάξη πολλές φορές. Εχουμε καλή δασκάλα αλλά πολύ μέτριο επίπεδο τάξης, η δασκάλα λέει πως δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι, αν θέλουμε παράλληλα να εχουμε εξωσχολικά βιβλία. Δεν θα έπρεπε όμως όπως δίνουν προσοχή με τμήματα ένταξης κλπ. σε παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποια θέματα ή ειναι πολύ πίσω, να αντιμετωπίζουν και τα παιδιά που ειναι προχωρημένα?Εγω θεωρώ πως αν ήταν σε μεγαλύτερη τάξη το παιδί θα είχε ανθίσει. Μάλιστα μου το λέει συχνά. Τωρα διαβάζουμε μικρό λογοτεχνικό βιβλίο.

 

Πως καταλαβαίνεις ότι ενα παιδί ειναι χαρισματικό και όχι απλώς δουλεμένο πάρα πολύ?

 

Το χαρισματικό παιδί χαρακτηρίζεται έτσι μετά από τεστ νοητικού δυναμικού. Πρέπει η νοημοσύνη να είναι σε ανώτατο επίπεδο (WISC 140 και πάνω) και να μην υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε πρακτικό και λεκτικό δείκτη.

 

Ένα δουλεμένο παιδί σε κάποια στιγμή θα φτάσει (ή θα το φτάσει) το επίπεδο της τάξης, γιατί οι δυνατότητες του είναι (συνήθως) μέσες ή ανώτερες και απλά έχει εξασκηθεί κάπου (π.χ. ανάγνωση ή μαθηματικά). Επίσης, ένα δουλεμένο παιδί διαφέρει από το χαρισματικό στο ότι το μυαλό δεν λειτουργεί στο ανώτατο επίπεδο όλη μέρα, κάθε μέρα και σε κάθε δραστηριότητα (είτε σχολική είτε όχι).

 

Τα χαρισματικά παιδιά μπορεί να είναι και ταλαντούχα, δηλαδή να εμφανίζουν ακόμα πιο υψηλές επιδόσεις σε κάποιον τομέα (π.χ. μαθηματικά ή μουσική κλπ), αλλά δεν είναι απαραίτητο.

Επίσης, τα χαρισματικά παιδιά μπορεί να έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ( δυσλεξία, δυσαριθμησία, δυσγαρία, δυσαναγνωσία), οι οποίες δαγιγνώσκονται μετά την Γ δημοτικού. Εκεί είναι ακόμα πιο δύσκολη περίπτωση, γιατί είναι μαθητής με εκπαιδευτικές ανάγκες εις διπλούν!

Link to comment
Share on other sites

Αρα δηλαδή να περιμένω μέχρι την Τρίτη τάξη? Αν δω οτι και τώρα στη Β΄ταξη βαριέται νομίζω πως πρέπει να το ψάξω για να δω τι γίνεται και γιατί βαριέται? Αν τον ρωτησω μου απαντάει πως αυτά που κάνουμε ειναι μωρουδίστικα.

Ευχαριστώ πολυ, η δυσγαρία τι είναι?

Link to comment
Share on other sites

" Επίσης, τα χαρισματικά παιδιά μπορεί να έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ( δυσλεξία, δυσαριθμησία, δυσγαρία, δυσαναγνωσία), οι οποίες δαγιγνώσκονται μετά την Γ δημοτικού. "

 

Emmaki, αυτό το ακούω/διαβάζω

πρώτη φορά! Εκτός του οτι δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο

μπορούν να αναπτυχθούν αυτές οι μαθησιακές δυσκολίες,

δεν αντιλαμβάνομαι επισης, τον λόγο να εμφανιστούν τόσο αργά...

σε τόσο μεγαλη ηλικία εννοώ !

Μηπως γνωρίζετε να μου απαντήσετε; Θα βοηθουσε..

Ευχαριστώ !!!

Link to comment
Share on other sites

1. Τυπογραφικό λάθος!!! Δεν υπάρχει "δυγραρία" ('η όπως αλλιώς το έγραψα). Υπάρχει ΔΥΣΓΡΑΦΙΑ

 

2. Η διάγνωση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών γίνεται στην Γ δημοτικού. Τότε δηλαδή λέμε ότι το Χ παιδί έχει δυσλεξία. Τα συμπτώματα υπάρχουν νωρίτερα, αλλά δεν ωφείλονται πάντα σε ΕΜΔ. π.χ. ένα παιδί που στο τέλος της Α τάξης μπορεί να διαβάσει μόνο συλλαβές σε μορφή σύμφωνο-φωνήεν, δεν είναι απαραίτητο ότι έχει δυσλεξία. Μπορεί να είναι ανώριθμο, μπορεί να μην έχει πιάσει το μηχανισμό ανάγνωσης, μπορεί να έχει κάποια καθυστέρηση....1002 μπορεί. Οπότε, η αξιολόγηση γίνεται από πολύ νωρίς, γίνεται η ανάλογη παρέμβαση και γίνεται επαναξιολόγηση στι τέλος της Γ τάξης για να δούμε αν τελικά πρόκειται για ΕΜΔ (όλα τα "δυσ-") ή για κάτι άλλο, ή ακόμα και για τίποτα (μπορεί να έχουν εξαλιεφθεί οι δυσκολίες).

 

Παραπάνω λεπτομέρειες για ΕΜΔ και χαρισματικά παιδιά παρακαλώ μην με ρωτάτε, γιατί πολύ απλά δεν ξέρω! Από το 2003 (περίπου) που λειτουργεί το ΚΕΔΔΥ που εργάζομαι, ένα χαρισματικό μας έτυχε και αυτό φέτος και πρωτάκι...... Θέλω να πω, δεν είναι τόσο συχνά τα χαρισματικά......

Link to comment
Share on other sites

Τι πιστευω εγω (που ειμαι χαρισματικη οπως και ο γιος μου)

 

ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ! Μην το κανεις θεμα βρε παιδι μου, οκ ειναι πολυ καλο αυτο που συμβαινει, αλλα δεν ειναι αναγκη να το συζητας με τις δασκαλες σαν να ειναι προβλημα..!Θα παει κανονικα στην ταξη του, θα εχει πολυ καλη επιδοση στα μαθηματα, θα καταφερνει πραγματα σε λιγοτερο χρονο απο τους συνομηλικους του και αλλα τετοια...μακαρι εκτος απο την ευφυια να ειναι ολοκληρωμενος ανθρωπος και να καταφερει να προοδευει και στη ζωη του ως ενηλικας

 

(Εγω απλα οταν μου λενε οτι ειναι χαρισματικος κλπ απλα απανταω "ναι το ξερω"...μη μεγαλοποιουμε τα πραγματα γιατι τα δυσκολευουμε...το παιδι σου και ολα τα παιδια εκτος απο την ευφυια χρειαζεται να εχουν πολλη συναισθηματικη νοημοσυνη και πεισμα και επιμονη ωστε να πετυχουν αλλα πρωτιστως να ειναι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είναι ένα πιτσιρικι που είναι πολύ δουλεμενο.

 

 

Τι ακριβώς εννοούμε όταν λέμε "δουλεμένο" παιδί; Γιατί ο δικός μου, 25 μηνών, ξέρει να μετράει μέχρι το 20, αναγνωρίζει τους αριθμούς, λέει τις νότες και τις βρίσκει στο μεταλόφωνο, αναγνωρίζει γράμματα, έχει καλό λεξιλόγιο, αλλά εκτός που του διαβάζουμε παραμύθια, δεν έχουμε ασχοληθεί περισσότερο με τη μάθηση. Απλά δείχνει να μαθαίνει μόνος του μέσα από το παιχνίδι. Πώς θα μπορούσα να δουλέψω μαζί του και κατά πόσο θεωρείται καλό για ένα τέτοιο παιδάκι; Μήπως κινδυνεύω να τον κάνω να βαριέται αργότερα στο σχολείο αν ασχοληθώ επί τούτου;

Link to comment
Share on other sites

Αν κ μου μοιάζει επιθετικό το μνμ σου,

να απαντήσω ευγενικά λέγοντας οτι : για αυτην την ΕΥΤΥΧΙΑ ανησυχώ κ εγώ !

Αν κανει τα μαθήματα του (ποια μαθήματα άραγε; άλλο θέμα)

και τελειώνει νωριτερα, πόσο ευτυχισμένος θα νιώθει περιμένοντας;

Κ ποσο ήσυχος να καθίσει, οταν οι ρυθμοί του ειναι ..αλλιώς;

 

Δεν ειπα πως ειναι ..προβλημα, αλλά σιγουρα η αντιμετώπιση (κ από μενα και από τις δασκάλες κτλ) θα πρεπει να είναι διαφορετική...!

Χαίρομαι που εσένα δεν σου γεννιούνται δεκάδες απορίες για το παιδί σου, αλλά εγώ αδυνατώ να κάθομαι με σταυρωμένα χέρια κ να θεωρώ πως οι ..σωστοί χειρισμοί θα έρθουν από τον ουρανό !

 

Οι απαντήσεις στο θέμα με βοήθησαν αρκετά, επομένως ακόμη θεωρω πως ηταν έξυπνη ιδέα

να ..ρωτώ τις δασκάλες εδώ !

 

Ολοι για το καλύτερο δυνατό παλεύουμε !

Link to comment
Share on other sites

newbieG εμενα ο γιος μου απο μονος του δειχνει εξαιρετικο ενδιαφερον σε ορισμενα θεματα οποτε πιστευω οτι το παιδι μας καθοδηγει σε αυτο που το ενδιαφερει...πχ. εμενα εχει τρομερο ενδιαφερον για το διαβασμα...εγω ακομη και να μην ασχοληθω αυτος θα παρει το βιβλιο μονος του και θα διαβαζει....το μονο που χρειαζεται να κανω εγω ειναι να του αγορασω το βιβλιο που μου ζηταει...

Link to comment
Share on other sites

mari mari συγνωμη δεν ηταν επιθετικο το μηνυμα μου ...απλα δε θεωρω οτι χρειαζεται καποιος ιδιαιτερος χειρισμος. Να σου πω για τον δικο μου: ναι οντως τελειωνει πολυ γρηγορα αυτα που του βαζουν, επισης καταλαβαινει αμεσως αυτο που τους λεει η δασκαλα, ναι οντως καποια στιγμη μπορει να μου πει "εχουμε καιρο να κανουμε κατι καινουριο, παλι τα ιδια καναμε" αλλα αυτο κατα βαση ειναι καλο...εκει θελω νακαταληξω..στο κατω κατω ολα τα παιδακια καποια στιγμη θα βαρεθουν στην ταξη, ειτε γιατι καταλαβαν αμεσως, ειτε γιατι δεν καταλαβαινουν με τιποτε, ειτε γιατι γενικως βαριουνται τη μαθηση κλπ κλπ κλπ δεν τη γλιτωσε κανεις τη βαρεμαρα καποιες ωρες στο σχολειο!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...