Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΚΕΔΔΥ ,ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ?


Recommended Posts

Το παιδί που του παρέχεται στήριξη δεν είναι καν μες την τάξη μας έχουν πει, τις ώρες της στήριξης, άρα ποιον ενοχλεί? Είναι κατόρθωμα του νοήμονα ανθρώπου να καταφέρει να παρέχει κάτι σε τόσο προσωπικό επίπεδο στα σχολεία μας. ΔΛΔ θα ενοχληθώ εγώ επειδή το παιδί μου θα μάθει, δει, υποπτευθεί οτι σε κάποιο άλλο παρέχεται στήριξη? Αυτά είναι μεγάλων έργα και όχι μικρών, πιστεύω.

 

Όχι νομίζω μέσα στην τάξη είναι. Στο νήπιο της κόρης μου, μαζί με τη δασκάλα ήταν και μια άλλη κοπέλα (προφανώς για παράλληλη στήριξη), απλώς είχε την επιμέλεια ας πούμε κάποιου (ή κάποιων) συγκεκριμένων παιδιών.

Στην κόρη μου έλεγα ότι είναι βοηθός της δασκάλας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 239
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Άλλο πράγμα είναι η παράλληλη στήριξη, όπου υπάρχει ένας εξτρά δάσκαλος μέσα στη γενική τάξη δίπλα στο παιδί που χρειάζεται βοήθεια.

Άλλο πράγμα είναι το τμήμα ένταξης όπου το παιδί που χρειάζεται βοήεθια πηγαίναι κάποιες ώρες σε ειδική τάξη, με ειδικό δάσκαλο και δουλέυει πάνω στις αδυναμίες του, ενώ στο υπόλοιπο σχολικό πρόγραμμα βρίσκεται μέσα στη γενική τάξη.

 

Η ΠΣ δίνεται συνήθως (γιατί πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις) σε αυτισμό (που βρίσκεται σε καλό επίπεδο), ΔΕΠΥ, προβλήματα όρασης και ακοής και σε παιδιά που φοιτούν σε σχολέια απομακρυσμένα (πάνω από 20 χιλιόμετρα) από σχολεία με τμήμα ένταξης.

Σε τμήμα ένταξης φοιτούν παιδιά με ελαφριά έως μέτρια νοητική στέρηση (πάλι στη μέτρια εξαρτάται από το επίπεδο του παιδιού), με μαθησιακές δυσκολίες, με συναισθηματικές δυσκολίες και με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, δυσαριθμησία)

Link to comment
Share on other sites

Όχι νομίζω μέσα στην τάξη είναι. Στο νήπιο της κόρης μου, μαζί με τη δασκάλα ήταν και μια άλλη κοπέλα (προφανώς για παράλληλη στήριξη), απλώς είχε την επιμέλεια ας πούμε κάποιου (ή κάποιων) συγκεκριμένων παιδιών.

Στην κόρη μου έλεγα ότι είναι βοηθός της δασκάλας.

 

Στο δικό μας σχολείο τα πηγαίνουν σε άλλη αίθουσα. Το παρατήρησαν οι υπόλοιποι ότι κάποιοι κάνουν γλώσσα και μαθηματικά αλλού.

 

Σόρρυ εμμάκι. Μετά είδα ότι το εξήγησες.

Link to comment
Share on other sites

AthinaP, οι περιπτώσεις που περιέγραψες είναι πολύ βαριές προφανώς. Αλλά ακόμα και αυτές τις περιπτώσεις, γιατί να τις γκετοποιήσουμε και να μην συνυπάρχουν μέσα στο κοινωνικό περιβάλλον έστω και με κάποιου είδους παράλληλη στήριξη-βοήθεια;

Δεν συμφωνώ με αυτό που είπες. Ότι δηλαδή πονάει τους γύρω να το βλέπουν... Και εμένα με πονάει να βλέπω ένα ανάπηρο παιδάκι; Αλλά τι πρέπει να γίνει; Να το κρύψουμε; Ή να το εντάξουμε στο κοινωνικό περιβάλλον ώστε να νιώθει και αυτό όσο το δυνατόν καλύτερα;

 

Συμφωνώ.

 

Ρε σεις κορίτσια θα με τρελάνετε τώρα. ΠΟΥ είπα να γκετοποιήσουμε αυτά τα παιδιά; Αλήθεια, το είπα κάπου; Είπα ότι δεν έχει αποτέλεσμα πάντα, αυτό είπα. Πολλές φορές είπα το ίδιο πράγμα και μόνο αυτό. Το τι άλλο νομίσατε ότι διαβάσατε, δεν ξέρω. Στο ίδιο τμήμα, παιδάκι που οι γονείς του ΔΕΝ επαναπαύθηκαν με την παράλληλη στήριξη, αλλά έκαναν εντατικά θεραπείες σε ιδιωτικό κέντρο, είχε θεαματική βελτίωση και δεν ξεχώριζε από άλλα στο τέλος της χρονιάς. Θα μου πεις, είχε άλλο σημείο αφετηρίας. Αντίθετα, το παιδάκι με το σοβαρο πρόβλημα αποδείχτηκε στην πορεία της χρονιάς και χωρίς να μεσολαβήσει ΚΑΘΟΛΟΥ οποιοσδήποτε γονιός, από όσο γνωρίζω, ότι κακώς είχε επιλεγεί αυτό το σχήμα για εκείνο και άλλαξε το σχήμα του, μεσα στο σχολείο πάντα. Χωρίς και ιδιαίτερη βελτίωση για το ίδιο το παιδί πάλι, αλλά για την ψυχική ηρεμία αυτών που το πρόσεχαν έως τότε, γιατί δεν ήταν δυνατόν να ανταπεξέλθουν και για την ηρεμία της τάξης.

 

Αλήθεια, αισθάνομαι παράξενα, γιατί ίσως έχω παρεξηγηθεί, επειδή εξαρχής δεν νιώθω άνετα να δίνω πληροφορίες για άλλα παιδάκια και μάλλον τα γράφω μπερδεμένα.

 

Στο δικό μου παιδί, όσο μου παραπονιόταν, δεν έδινα μεγάλη σημασία, γιατί δεν είναι παιδί που χρειάζεται πολύ σπρώξιμο, ειλικρινά πίστευα ότι θα τα έβγαζε πέρα μόνο του, πίστευα ότι το άλλο παιδάκι δεν μπορεί να είχε τόσο βαθύ πρόβλημα. Τελικά όμως τα πράγματα ήταν απρόβλεπτα, και έγινε το σοβαρό περιστατικό στο ξαφνικό. Δεν μπορούσα να εκτιμήσω την κατάσταση, δεν είχα αυτές τις πληροφορίες. Εκ των υστέρων φάνηκε πόσο μεγάλο ήταν το πρόβλημα, γιατί από την αρχή δεν είχα θέμα με το ότι το τμήμα είχε και κάποια παιδάκια ένταξης, δεν με απασχολούσε, δεν ρωτούσα, δεν είχα καταλάβει τίποτα. Ακόμα και μετά το περιστατικό δεν ανακατεύτηκα, απλά δεν άφησα να πάρει περισσότερη ευθύνη ο δικός μου από αυτή που του αναλογούσε. Όχι να βρεθούμε και απολογούμενοι δηλαδή.

 

Και ναι, δεν το βρίσκω για το άλλο παιδί, σε αυτή την κρίσιμη ηλικία που μπορεί ακόμα να δουλευτεί κάπως, να θεωρείται αρκετο να συνυπάρχει απλώς με άλλα παιδάκια, σαν παράλληλο παιχνίδι και να μην προβληματιζεται κανείς ότι αυτό το παιδί δεν λέει ΜΙΑ λέξη. Προφανώς για να επικοινωνήσει, θα χρειαζόταν ένας προς έναν επικοινωνία, κάτι το οποίο σε όλες τις ώρες που περνούσε στο σχολείο, δεν υπήρχε. Για αυτό λέω ότι χάθηκε χρόνος για το παιδί και κακώς επαναπαύθηκε όποιος επαναπαύθηκε σε ό,τι γινοταν στο σχολείο. Το παιδί δεν ηταν από το εξωτερικό Λατίνα, αυτά είναι που έλεγαν οι μεγάλοι για να μην το στοχοποιήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Το παιδί δεν ηταν από το εξωτερικό Λατίνα, αυτά είναι που έλεγαν οι μεγάλοι για να μην το στοχοποιήσουν.

 

Τι να πω....δλδ σ' αυτή την περίπτωση όπως την περιγράφεις, χάθηκε πολύτιμος χρόνος...κρίμα για το παιδάκι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λιγα λογια κι απο μενα.Εχω ενα αγορακι που φετος πηγαινει στην πρωτη δημοτικου.Ειναι πολυ καλος μαθητης απλα ειναι πολυ ζωηρος και δεν συγκεντρωνεται ευκολα.Μετα απο επιμονη της δασκαλας καναμε αιτηση στο ΚΕΔΥΥ.Επειδη ξεραμε οτι θα αργησουν να μας καλεσουν πηραμε ιδιωτικη παραλληλη στηριξη.Σε αυτο ηταν αντιθετοι και η αναπτυξιολογος και ο παιδονευρολογος που παρακολουθουσαν το παιδι.Τελικα μας καλεσαν απο το ΚΕΔΔΥ.Πηγαμε και το παιδι αξιολογηθηκε απο παιδοψυχολογο,ειδικη παιδαγωγο και λογοθεραπευτρια.Επισης μας ζητησαν τις γνωματευσεις απο τους παραπανω γιατρους και το μοριακο καριωτυπο που ειχε κανει το παιδι.Το αποτελεσμα ηταν οτι μας αρνηθηκαν την παραλληλη στηριξη.Επισης μας προτειναν να σταματησουμε την ιδιωτικη,γιατι ο μικρος ειχε βρει ενα δεκανικι.Μαλισταν αναφερθηκαν στην ευκολια με την οποια οι δασκαλοι παραπεμπουν παιδια.Το αποτελεσμα?Οταν πηγα την γνωματευση στο σχολειο,η δασκαλα μου ειπε οτι δεν πειραζει.Θα ξανακανω καινουρια αιτηση του χρονου.Δηλ.Θα κανω εγω το παιδι μου πειραματοζωο για τη δικη της τη βολη.Τα συμπερασματα δικα σας!:-D

Link to comment
Share on other sites

Λιγα λογια κι απο μενα.Εχω ενα αγορακι που φετος πηγαινει στην πρωτη δημοτικου.Ειναι πολυ καλος μαθητης απλα ειναι πολυ ζωηρος και δεν συγκεντρωνεται ευκολα.Μετα απο επιμονη της δασκαλας καναμε αιτηση στο ΚΕΔΥΥ.Επειδη ξεραμε οτι θα αργησουν να μας καλεσουν πηραμε ιδιωτικη παραλληλη στηριξη.Σε αυτο ηταν αντιθετοι και η αναπτυξιολογος και ο παιδονευρολογος που παρακολουθουσαν το παιδι.Τελικα μας καλεσαν απο το ΚΕΔΔΥ.Πηγαμε και το παιδι αξιολογηθηκε απο παιδοψυχολογο,ειδικη παιδαγωγο και λογοθεραπευτρια.Επισης μας ζητησαν τις γνωματευσεις απο τους παραπανω γιατρους και το μοριακο καριωτυπο που ειχε κανει το παιδι.Το αποτελεσμα ηταν οτι μας αρνηθηκαν την παραλληλη στηριξη.Επισης μας προτειναν να σταματησουμε την ιδιωτικη,γιατι ο μικρος ειχε βρει ενα δεκανικι.Μαλισταν αναφερθηκαν στην ευκολια με την οποια οι δασκαλοι παραπεμπουν παιδια.Το αποτελεσμα?Οταν πηγα την γνωματευση στο σχολειο,η δασκαλα μου ειπε οτι δεν πειραζει.Θα ξανακανω καινουρια αιτηση του χρονου.Δηλ.Θα κανω εγω το παιδι μου πειραματοζωο για τη δικη της τη βολη.Τα συμπερασματα δικα σας!:-D

 

Μας έκανες κομμάτια τώρα........δλδ τι εννοούν βρήκε δεκανίκι? Πήγατε για καλό και κάνατε και λάθος? Και γιατί να ξανακάνεις του χρόνου, είναι σίγουρη οτι θα υπάρχει πρόβλημα του χρόνου???

Link to comment
Share on other sites

Οχι μονο αυτο.Για να προσλαβω την δασκαλα της παραλληλης,πολυ απλα μου επαιξαν παιχνιδι.Μου ειπαν οτι ειναι μια πολυ απλη διαδικασια και το μονο που χρειαζεται ειναι να βρω μια δασκαλα και να την παω στο σχολειο.Οταν την πηγα και οταν το παιδι δεθηκε μαζι της τοτα θυμηθηκαν να μουν πουν οτι για να ειναι νομιμη η διαδικασια πρεπει να συμπληρωσω μια αιτηση οτι δηθεν εγω ζηταω την παραλληλη στηριξη.Το συμπληρωσα το χαρτι.Μετα απο λιγες μερες θυμηθηκαν να μου πουν οτι χρειαζεται και χαρτι απο γιατρο που να προτεινει επισης παραλληλη στηριξη.Επικοινωνησα με την αναπτυξιολογο μου η οποια παρακολουθει το γιο μου απο μωρο επειδη ειχε μεινει διασωληνωμενος περιπου ενα μηνα.Η γυναικα τους πηρε τηλεφωνο(αν και δεν ηταν υποχρεωμενη)Και τους ειπε οτι θεωρει οτι η παραλληλη θα ειναι καταστροφικη για το παιδι.Επισης τους εξηγησε οτι η παροχη οξυγονου αφηνει καταλοιπα και δημιουργει δυσκολιες στην συγκεντρωση και δημιουργει ενα παρορμητισμο ο οποιος ομως περναει με το χρονο.Αυτοι το χαβα τους.Η γιατρος επειδη πανω απο ολα ειναι ανθρωπος μου εδωσε το χαρτι απο το νοσοκομειο το οποιο ομως δεν πρωτοκολλησε γιατι δεν τους ειχε καμια εμπιστοσυνη.Φυσικα οταν περασαμε απο ΚΕΔΔΥ,δεν επαιξε και εστειλε την αληθινη της διαγνωση.Ειμαι κορη δασκαλου και σεβομουν και θεωρουσα παντα αυτη τη λεξη ιερη.Τωρα απλα ειμαι στο σημειο να τη σιχαινομαι.

Link to comment
Share on other sites

Ο γονιός προσλαμβάνει το δάσκαλο παράλληλης στήριξης και τον πηγαίνει στο σχολείο? Δεν το ήξερα αυτό....δλδ συγνώμη, πρώτα πήγε η δασκάλα παράλληλης και μετά ζήτησαν χαρτί από γιατρό? Και ποιος είχε αποφανθεί για τη στήριξη αρχικά?

Τι να πω κοπέλα μου , σε όλα τα επαγγέλματα έχει και καλούς και κακούς.....για τους ρομαντικούς που πιστεύουμε οτι αυτό δεν είναι επάγγελμα, αλλά λειτούργημα, δεν προβλέπεται κάτι......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο γονιός προσλαμβάνει το δάσκαλο παράλληλης στήριξης και τον πηγαίνει στο σχολείο? Δεν το ήξερα αυτό....δλδ συγνώμη, πρώτα πήγε η δασκάλα παράλληλης και μετά ζήτησαν χαρτί από γιατρό? Και ποιος είχε αποφανθεί για τη στήριξη αρχικά?

Τι να πω κοπέλα μου , σε όλα τα επαγγέλματα έχει και καλούς και κακούς.....για τους ρομαντικούς που πιστεύουμε οτι αυτό δεν είναι επάγγελμα, αλλά λειτούργημα, δεν προβλέπεται κάτι......

Ακριβως!Για τη στηριξη αποφανθηκε ο συμβουλος με τη δασκαλα,για να βοηθησουμε δηθεν το παιδι,ενω ηξεραν ολο το ιστορικο.Τωρα πολυ απλα το παιδι θα παει στην δευτερα και θα αντιμετωπισει ολα τα προβληματα που θα αντιμετωπιζε φυσιολογικα στην πρωτη.Γιατι βεβαια δεν προκειται να ξαναδιευκολυνω καμια δασκαλα στην πλατη του παιδιου μου.Και σε ευχαριστω που εισαι τοσο καλη και με αποκαλεις ρομαντικη.Εγω που δεν εχω παρωπιδες,λεω οτι απλα ειμαι ηλιθια που ημουν η μονη που δεν ειχε καταλαβει τι συμβαινει.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως!Για τη στηριξη αποφανθηκε ο συμβουλος με τη δασκαλα,για να βοηθησουμε δηθεν το παιδι,ενω ηξεραν ολο το ιστορικο.Τωρα πολυ απλα το παιδι θα παει στην δευτερα και θα αντιμετωπισει ολα τα προβληματα που θα αντιμετωπιζε φυσιολογικα στην πρωτη.Γιατι βεβαια δεν προκειται να ξαναδιευκολυνω καμια δασκαλα στην πλατη του παιδιου μου.Και σε ευχαριστω που εισαι τοσο καλη και με αποκαλεις ρομαντικη.Εγω που δεν εχω παρωπιδες,λεω οτι απλα ειμαι ηλιθια που ημουν η μονη που δεν ειχε καταλαβει τι συμβαινει.

 

Kαι για μένα ο δάσκαλος είναι ιερό πρόσωπο.....γι αυτό το είπα. Μην αδικείς τον εαυτό σου επειδή κάποιοι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Link to comment
Share on other sites

Ο γονιός προσλαμβάνει το δάσκαλο παράλληλης στήριξης και τον πηγαίνει στο σχολείο? Δεν το ήξερα αυτό....δλδ συγνώμη, πρώτα πήγε η δασκάλα παράλληλης και μετά ζήτησαν χαρτί από γιατρό? Και ποιος είχε αποφανθεί για τη στήριξη αρχικά?

Τι να πω κοπέλα μου , σε όλα τα επαγγέλματα έχει και καλούς και κακούς.....για τους ρομαντικούς που πιστεύουμε οτι αυτό δεν είναι επάγγελμα, αλλά λειτούργημα, δεν προβλέπεται κάτι......

 

Υπάρχει η δυνατότητα στα αυτιστικα παιδιά, και μόνο σε αυτά, οι γονείς να προσλαμβάνουν οι ίδιοι ΠΣ. Είναι ένα παράθυρο του νομού για να καλυφθεί το υπουργείο που δεν στέλνει επαρκή αριθμό εκπαιδευτικών. Πετάει το μπαλάκι στους γονείς.

 

Επίσης, ο κανονισμός λειτουργίας των νηπιαγωγείων λέει οτι οι νηπιαγωγοι μπορούν να ζητήσουν την παρουσία των γονιών ή τρίτων ατόμων αν κρίνουν οτι ένα παιδι δεν μπορεί να σταθεί μονο του μέσα στην τάξη. Πάλι, δηλαδή μιλάμε για ιδιωτική ΠΣ και μάλιστα χωρίς γνωμάτευση.

Link to comment
Share on other sites

Στην δικη μας την περιπτωση,η γνωματευση που δεχθηκαν,εγραφε διασπαση προσοχης-ανωριμοτητα.Τι να πω?Εχω σηκωσει τα χερια ψηλα.Αφου του χρονου σκεφτομαι να παρω το παιδι και να παω σε ιδιωτικο.Απο την αλλη ομως σκεφτομαι οτι ετσι πολυ απλα θα τους κανω το χατιρι.Ο μικρος δεν εχει ιδιαιτερα προβληματα.Μπορει να σηκωθει απο τη θεση του αλλα δεν ενοχλει κανενα.Επισης ας μην προσεχει.Δυο εκπαιδευτικοι στο σπιτι,πιστευω οτι μπορουμε να του καλυψουμε τα κενα που ισως δημιουργηθουν.Απλα ειναι ο ψυχολογικος πολεμος που εχω δεχτει κυριως μετα την αρνητικη γνωματευση του ΚΕΔΔΥ.Προδικαζουν απο τωρα τι θα γινει με το παιδι τη νεα σχολικη χρονια δηλ.6 μηνες μετα ενω ολοι ξερουμε οτι η ωριμανση του παιδιου επιτελειται θεαματατικα ακομα και μερα με τη μερα.

Link to comment
Share on other sites

Στην δικη μας την περιπτωση,η γνωματευση που δεχθηκαν,εγραφε διασπαση προσοχης-ανωριμοτητα.Τι να πω?Εχω σηκωσει τα χερια ψηλα.Αφου του χρονου σκεφτομαι να παρω το παιδι και να παω σε ιδιωτικο.Απο την αλλη ομως σκεφτομαι οτι ετσι πολυ απλα θα τους κανω το χατιρι.Ο μικρος δεν εχει ιδιαιτερα προβληματα.Μπορει να σηκωθει απο τη θεση του αλλα δεν ενοχλει κανενα.Επισης ας μην προσεχει.Δυο εκπαιδευτικοι στο σπιτι,πιστευω οτι μπορουμε να του καλυψουμε τα κενα που ισως δημιουργηθουν.Απλα ειναι ο ψυχολογικος πολεμος που εχω δεχτει κυριως μετα την αρνητικη γνωματευση του ΚΕΔΔΥ.Προδικαζουν απο τωρα τι θα γινει με το παιδι τη νεα σχολικη χρονια δηλ.6 μηνες μετα ενω ολοι ξερουμε οτι η ωριμανση του παιδιου επιτελειται θεαματατικα ακομα και μερα με τη μερα.

 

Είσαι και δασκάλα, και ο μπαμπάς επίσης? Νίπτω τας χείρας μου........δεν ξέρω πια τι να πω......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γιαυτο θα σε συμβουλεψω να προσεχεις.Δεν ξερω ποιο προβλημα αντιμετωπιζεις,δεν προλαβα να διαβασω,αλλα ειλικρινα προσεχε.Εγω πλεον δεν εμπιστευομαι κανενα.Αν ημουν κι εγω κι ο αντρας μου στην πρωτοβαθμια θα επαιρνα το παιδι μαζι μου κι ας με κατηγορουσαν για μεροληπτικη συμπεριφορα.Δυστυχως ειμαστε σε γυμνασιο και λυκειο.Ομως ανηκουμε στους ηλιθιους που γιναμε δασκαλοι,γιατι αγαπαμε τα παιδια και οχι για τον ευκολο διορισμο και τις διακοπες.Ειλικρινα προσεχε και μην εμπιστευεσαι κανενα!

Link to comment
Share on other sites

Γιαυτο θα σε συμβουλεψω να προσεχεις.Δεν ξερω ποιο προβλημα αντιμετωπιζεις,δεν προλαβα να διαβασω,αλλα ειλικρινα προσεχε.Εγω πλεον δεν εμπιστευομαι κανενα.Αν ημουν κι εγω κι ο αντρας μου στην πρωτοβαθμια θα επαιρνα το παιδι μαζι μου κι ας με κατηγορουσαν για μεροληπτικη συμπεριφορα.Δυστυχως ειμαστε σε γυμνασιο και λυκειο.Ομως ανηκουμε στους ηλιθιους που γιναμε δασκαλοι,γιατι αγαπαμε τα παιδια και οχι για τον ευκολο διορισμο και τις διακοπες.Ειλικρινα προσεχε και μην εμπιστευεσαι κανενα!

 

Εγώ θα πάω για συμβουλευτική γιατί έχουμε θέματα βίας. Ο δικός μου δεν χτύπησε βέβαια κανέναν, αλλά η αυλή μας είναι πεδίο μάχης και θέλω να ξέρω πως να τον θωρακίσω. Να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά.

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις κορίτσια θα με τρελάνετε τώρα. ΠΟΥ είπα να γκετοποιήσουμε αυτά τα παιδιά; Αλήθεια, το είπα κάπου; Είπα ότι δεν έχει αποτέλεσμα πάντα, αυτό είπα. Πολλές φορές είπα το ίδιο πράγμα και μόνο αυτό. Το τι άλλο νομίσατε ότι διαβάσατε, δεν ξέρω.

 

 

Συγγνώμη αν κατάλαβα λάθος.

Αλλά σχημάτισα τη γνώμη ότι είσαι κατά της παράλληλης στήριξης (και υπέρ των ειδικών σχολείων) επειδή θεωρείς ότι δεν λειτουργεί πάντα και επειδή δημιουργεί προβλήματα στα υπόλοιπα παιδιά. Δεν προλαβαίνω να ψάξω τα παλιά σου μηνύματα, αλλά αυτή τη γνώμη σχημάτισα.

 

Εννοείται ότι η παράλληλη στήριξη στο σχολείο από μόνη της δεν είναι αρκετή.

Link to comment
Share on other sites

Το αποτελεσμα ηταν οτι μας αρνηθηκαν την παραλληλη στηριξη.Επισης μας προτειναν να σταματησουμε την ιδιωτικη,γιατι ο μικρος ειχε βρει ενα δεκανικι.Μαλισταν αναφερθηκαν στην ευκολια με την οποια οι δασκαλοι παραπεμπουν παιδια.Το αποτελεσμα?Οταν πηγα την γνωματευση στο σχολειο,η δασκαλα μου ειπε οτι δεν πειραζει.Θα ξανακανω καινουρια αιτηση του χρονου.Δηλ.Θα κανω εγω το παιδι μου πειραματοζωο για τη δικη της τη βολη.Τα συμπερασματα δικα σας!:-D

 

Έρχεσαι στα λόγια μου. για τέτοιες περιπτώσεις μίλαγα νωρίτερα, όπου ο δάσκαλος παραπέμπει σε ειδικούς και σε αξιολογήσεις, μήπως βρεθεί κάποιος να του λύσει το πρόβλημα διαχείρισης του παιδιού που έχει, τουτέστιν να έρθει βοηθός στην τάξη(=δασκάλα παράλληλης στήριξης).

 

Σου λέει δεν τα καταφέραμε φέτος, θα ξαναπροσπαθήσουμε του χρόνου.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://blogs.sch.gr/kdaykav/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%AE%CF%82/

θα κρατησω <<το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. να θεωρείται ως το έσχατο μέσο Διάγνωσης-Αξιολόγησης.>>

 

δε μπορω να καταλαβω γιατιοτιδηποτε γινεται στο ΚΕΔΔΥ.Αν ενα παιδι ειναι ατυθασο κατευθειαν στο κεδδυ.Οπως γραφουν και οι ειδικοι η λυση να δοθει πριν το κεδδυ. αν υποψιαστειτε πως εχει καποιο θεμα το παιδι σας ξεκινειστε με τους ιδιωτες ενας παιδοψυχιατρος θα σας πει αν υπαρχει κατι παθολογικο.Πηγαινετε σε ενα λογοθεραπευτη να το αξιολογηση το παιδι και ενας εργοθεραπευτης θα σας πουνε τι ακριβως συμβαινει και πως θα το βοηθησουμε το παιδι.

Σας το λεει μια μαμα που παλεψε να αποδειξει οτι το παιδι της δεν ειναι για κεδδυ.Δυστυχως ακουω δεξια και αριστερα τι γινεται με παραπομπες στο ΚΕΔΔΥ.Για αυτο και το εβαλα μονο του ως θεμα ωστε οσες μητερες βρεθουν σε τετοιες παραπομπες ας το ψαξουν πρωτα και μετα.Αλλωστε το κεδδυ θα δωσει λυση μονο για το σχολειο.αν θελουμε να το βοηθησουμε ας βρουμε την πραγματικη λυση και να βοηθησουμε τα παιδια να λειτουργησουν.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή DESPOINA.GER, η παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ από τα σχολεία γίνεται όταν το διδακτικό προσωπικό του σχολείου διαπιστώσει κάποια προβλήματα, τα οποία δεν τα έχουν διαπιστώσει οι γονείς.

 

Αν κάποιος γονιός έχει καταλάβει ότι το παιδάκι του χρειάζεται κάποια βοήθεια, τότε φυσικά και θα το πάει εκεί που νομίζει (είτε στο δημόσιο, είτε στο ιδιωτικό). Υπάρχουν πολλοί γονείς που γράφοντας το παιδί τους στο σχολείο, φέρνουν και την ανάλογη διάγνωση από τον ειδικό που παρακολουθεί το παιδί τους (δυσλεξία, μαθησιακές διαταραχές, αυτισμός κλπ). Σ' αυτές τις περιπτώσεις το σχολείο δεν κάνει καμία παραπομπή, αφού είναι ενήμερο για το πρόβλημα του παιδιού και ξέρει πώς να το αντιμετωπίσει.

 

Οι παραπομπές γίνονται σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα και δεν υπάρχει διάγνωση. Δεν κερδίζει τίποτα το σχολείο από την παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ. Το παιδί κερδίζει μόνο, γιατί αν ο δάσκαλος ξέρει από τι ακριβώς πάσχει το παιδί, θα μπορέσει να το βοηθήσει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή DESPOINA.GER, η παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ από τα σχολεία γίνεται όταν το διδακτικό προσωπικό του σχολείου διαπιστώσει κάποια προβλήματα, τα οποία δεν τα έχουν διαπιστώσει οι γονείς.

 

Αν κάποιος γονιός έχει καταλάβει ότι το παιδάκι του χρειάζεται κάποια βοήθεια, τότε φυσικά και θα το πάει εκεί που νομίζει (είτε στο δημόσιο, είτε στο ιδιωτικό). Υπάρχουν πολλοί γονείς που γράφοντας το παιδί τους στο σχολείο, φέρνουν και την ανάλογη διάγνωση από τον ειδικό που παρακολουθεί το παιδί τους (δυσλεξία, μαθησιακές διαταραχές, αυτισμός κλπ). Σ' αυτές τις περιπτώσεις το σχολείο δεν κάνει καμία παραπομπή, αφού είναι ενήμερο για το πρόβλημα του παιδιού και ξέρει πώς να το αντιμετωπίσει.

 

Οι παραπομπές γίνονται σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα και δεν υπάρχει διάγνωση. Δεν κερδίζει τίποτα το σχολείο από την παραπομπή στο ΚΕΔΔΥ. Το παιδί κερδίζει μόνο, γιατί αν ο δάσκαλος ξέρει από τι ακριβώς πάσχει το παιδί, θα μπορέσει να το βοηθήσει καλύτερα.

ειναι δυνατον ενας γονιος να μη βλεπει ακτι στο παιδι του και να το βλεπει η δασκαλα?

αν υπαρχει προβλημα προτρεπουμε το γονιο να το ψαξει με λογο-εργοθεραπευτες ή παιδοψυχιατρο. Το κεδδυ οπως γραφουν και οι ιιδιοι ειναι η τελευταια λυση.δυστυχως εχει γινει η πρωτη

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...