Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

"Οι Αγιοι Χωρίς Μάσκα"


Ursa Major

Recommended Posts

Αυτός ο παιδόφιλος Αρχιμανδρίτης, ο Φώτιος Μακρυστάθης που λέμε εδώ

 

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?t=13467&postdays=0&postorder=asc&start=15

είναι ένα ακόμα πρόσωπο του παραθρησκευτικού κυκλώματος.

 

Δείτε με μια ματιά

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

http://www.perifereianews.gr/portal/page?_pageid=134,201260&_dad=portal&_schema=PORTAL&_ID=5488

Εκδίδει περιοδικό θρησκευτικού-θεολογικού περιεχομένου

ΣΕΛΙΔΑ

http://www.geocities.com/photiosgr/

Γραφει διάφορες παπαρολογίες

 

Πάω στοίχημα πως παιρνει επιδότηση απ'τη γενική γραμματεία επικονωνίας.

Αξίζει ένα ψάξιμο χμμμμμ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 221
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Jean

    Jean 21 δημοσιεύσεις

  • Ursa Major

    Ursa Major 20 δημοσιεύσεις

  • Ekabn

    Ekabn 19 δημοσιεύσεις

  • Sam

    Sam 17 δημοσιεύσεις

Ursa για ξαναριξε το τελευταιο λινκ, δεν φαινεται περιεχομενο στη σελιδα.

 

«Ὀρθόδοξος Ἀνθρωπισμός»Σχόλια καί Ἑρμηνεῖες Θεωριῶν καί Γεγονότων.

 

Ἡ Προβληματική Προσωπικότητα.

 

Χθές – Σήμερα.

 

Σύμφωνα μέ τά σημερινά δεδομένα Προσωπικότητες εἶναι ὅσοι ἀναγνωρίζονται ἀπό τόν ἁπλό καί μερικές φορές ἀφελἠ ἄνθρωπο μέ βάση μιά παροδική ἀναγνωρισμότητα. Ἀνακυρρήσονται διασημότητες ὡς προσωπικότητες ἀπό τόν πολιτικό, καλλιτεχνικό, δημοσιογραφικό καί τόν γενικότερα ἐπιστημονικό χῶρο. Χαρακτηριστικά τους εἶναι τά ἐξωτερικά γνωρίσματα, οἱ κοινοποιήσεις τῶν ἱκανοτήτων τους στόν ἐπαγγελματικό χῶρο. Τό σύνολο ὡς ἀνθρώπινη μάζα ἀνδεικνύει ἄτομα σάν πρότυπα, ἀνεξάρτητα ἀπό τήν ἐσωτερική, προσωπική καί σχετιστική τούς κατάσταση. Ὁ ὁρίζοντας τῆς καταξιώσεως τινός ὡς προσωπικότητας εἶναι τά κοινωνικά δράματα ἤ δρώμενά του.

 

Ἐμπειρικά τό πρόσωπο διακρίνεται μέ βάση τά ἰδιαίτερα ἐσωτερικά καί ἐξωτερικά χαρακτηριστικά του, δίχως κάποια βαθύτερα καί πανανθρώπινης ἐμβέλειας χαρίσματα. Τό πρόσωπο, τό κορυφαῖο μέλος ἑνός σώματος, προσδιορίζει αἰσθητικά κάποιον ὡς προσωπικότητα σύμφωνα μέ τήν ἐκφραστικότητα καί τήν περιγεγραμένη ὑλική μορφή. Πόσες φορές δέν ἔχει νοιώσει ἕλξη ἕνα πρόσωπο ἀπό κάποιο ἄλλο κοιτώντας το ἁπλά ἐκφράζοντας κάποια αἰσθήματα. Μέ τήν συνάντηση ἡ κάποια ἀνεπαίσθητη ἐκπομπή τῆς ἐσωτερικότητας, ἡ αὔρα πού νοιώθει ὁ ἁπτόμενός την, νοιώθεται ἕλξη ἢ καί ἐσωτερική διαταραχή, ἢ μετά ἀπό συζήτηση συνταράσεται ἀπό γοητεία ἢ ἀπογοήτευση. Ἡ ἐσωτερική ζωή ἐκδηλώνεται ἀέρινα ἢ διανοητικά. Αὐτή κυρίως προκαλεῖ ἕλξη ἢ ἀποστροφή. Τό προσωπικό ὑπόστρωμα, ἡ πνευματική ἐμβέλεια, ὁ τρόπος σκέψεως, ἡ διανοητική καλλιέργεια καί ἐπεξεργασία, ἀνταμώνει ἢ χωρίζει τά πρόσωπα μεταξύ τους.

 

Πέρα ἀπό τά ἐξωτερικά, κοινωνικά, ἐπαγγελματικά χαρίσματα, δέν ἀπέχει ὁ χαρακτηρισμός ὡς προσωπικότητας κάποιου ὁ ὁποῖος ἔχει μία βαθύτατη ἐσωτερική ζωή. Χαρακτηριστικό αὐτοῦ εἶναι ἡ ἤπια ἐκδήλωση κάποιων χαρισμάτων. Παράδειγμα εἶναι ὁ Ἰησοῦς Χριστός, οἱ ἅγιοι, οἱ πατέρες ἢ ἀκόμα καί οἱ ἁπλοί ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι ἑλκύουν, γίνονται πρότυπα, μέ κριτήριο τά δοσμένα χαρίσματα ἀπό τόν Θεό. Κεντρικό διακριτικό φαινόμενο αὐτῶν εἶναι μία ἀνείπωτη χαρά, μία φιλοσοφική στωική καί πατερική ἁπλότητα, ὅπου ἡ τελευταία πηγάζει ἀπό τό «γεννηθήτω τό θέλημά σου».

 

Ἡ Παναγία εἶναι προσωπικότητα γιατί ξεπέρασε τόν ἑαυτό της, ἔγινε σκεῦος ἐκλογῆς ἀνταποκρινόμενη μέ καθαρή καρδιά στήν κλήση τοῦ Θεοῦ. Ὁ μετάπειτα σαρκωμένος Κύριος, ἐκ Πνεύματος Ἁγίου καί τῆς Ἀειπαρθένου Μαρίας, εἶναι προσωπικότητα γιατί κάτ οὐσία ἔχει τήν θεϊκή καί τήν ἀνθρώπινη φύση, κοινοποιώντας τες μέ τό ἁπλό λόγο, τίς παραβολές, τήν διδασκαλία του ἐγείροντας, στίς τότε ἀναγνωρισμένες κοινωνικά προσωπικότητες, (Φαρισαίους, γραμματεῖς καί τελῶνες), τήν ἐσωτερική ἀπειλή διά τῆς ὁποίας θά μετεσχηματίζετο τό δικό τους κοσμοείδωλο καί κοινωνικό status. Γιά αὐτό ἦταν ἄξιος θανάτου. Ἡ ἀνάδυση ἀπό τόν Κύριό της θείας ἀλήθειας χρωματισμένη στήν ἀνθρώπινη φύση, διέρρηξε τά θεμέλια τῆς καθώς πρέπει καί ἐξωστρεφοῦς κοινωνίας.

 

Μετά ἀπό αὐτόν ἔπαθαν τά ἴδια καί οἱ ἀπόστολοι, οἱ μάρτυρες, οἱ πατέρες οἱ ἀσκητές τυπώνοντας στόν ἑαυτό τούς τόν λόγο καί τόν τύπο τοῦ Χριστοῦ. Ἡ χριστοείδιά τους ἦταν καί εἶναι μία ἀκόμη ἀπειλή γιά τήν κακῶς νοουμένη κοινωνία. Ἡ εὐδαιμονιστική πραγματικότητα πάντοτε κίνδύνευε ἀπό τόν κοινωνικά ἐκδηλούμενο τρόπο τῆς θεανθρώπινης ἐσωτερικότητας τοῦ προσώπου. Ἡ ἐσωτερική ἠρεμία, ἀταραξία, ἡ βιωμένη ἀπάθεια ἐκλαμβάνεται σάν ἀδυναμία, ἀδράνεια καί ὡς κοινωνική ἀδιαφορία καί ἀπόκλιση. Ὁ μοναχισμός κρίνεται ὡς μορφή κοινωνικῆς διαμαρτυρίας καί ὄχι σάν ὁλοκλήρωση στό πρόσωπο τῆς ἀνθρώπινης φύσεως, τοῦ σκοποῦ τῆς ὑπάρξεως καί τῆς ἀγωνίας.

 

Σέ μέσο ἐπίπεδο κυριαρχοῦν ὡς τρόποι ἀναγνωρίσεως τοῦ προσώπου τά ἐσωτερικά ἢ τά ἐξωτερικά χαρακτηριστικά καί χαρίσματα. Ἕνας εἶναι ἡ ἀνάδειξη κάποιου ὡς προσωπικότητας κατά τήν ἐκδήλωση τῶν παναθρώπινων ἀληθινῶν συναισθημάτων, τά ὁποῖα εἶναι διάφανα καί ἀνυπόκριτα. Μέ αὐτά ἀσχολεῖται ἡ φιλοσοφία καί ἡ θεολογία καί πολύ δύσκολα ἀπό τήν κοινωνική πραγματικότητα. Ἡ φιλοσοφία ἐντοπίζει καί ἑρμηνεύει, κατά τό δοκοῦν, τά ἔμφυτα συναισθήματα τό ὁποῖα ἀγωνίζονται νά τελειοποιηθοῦν ἀπό τήν ὀρθόδοξη παράδοση. Συνοπτικά ἡ φιλοσοφία ἀναγνωρίζει καί ἑρμηνεύει τά συναισθήματα, ἀλλά τά τελειοποιεῖ ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ καί τῶν ἐμπνευσμένων, ἀπό Αὐτόν, Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, ὡς ὁ μόνος πανελεύθερος τρόπος ἐκδηλώσεώς τους. Μέ προκλητικότητα ἡ φιλοσοφία τά συλλαμβάνει καί τά ἑρμηνεύει, ἡ δέ θεολογία τά ζεῖ καί τά τελειοποιεῖ. Κοινά σέ ὅλες τίς πνευματικές ἀναζητήσεις εἶναι τά ἐσωτερικά βιώματα, ἡ ἐνδοτάτη ζωή τοῦ προσώπου. Τήν κοινότητα, τήν ἀπόκτησή τους στόν στενό καί στόν εὐρύτερο χῶρο διακρίνει ἡ φιλοσοφική καί πατερική σκέψη.

 

Πολλές φορές ἀντιδικοῦν μεταξύ τους οἱ φιλοσοφικές ἑρμηνεῖες καί παραπέρα μέ τήν πατερική. Ὅμως, κοινή διαπίστωση, ἀκόμα καί στίς ὑλιστικές, βιολογικές ἑρμηνεῖες τους, εἶναι ἡ ὕπαρξη κάποιων ἀπερίγραπτα ὡραίων συναισθημάτων. Μέ τήν διευκρίνηση ὁρισμένων θά ἀσχολούμαστε σέ αὐτή τήν σελίδα τοῦ διαδικτύου. Ὁ χῶρος γιά σκέψεις, προτάσεις καί σχολιασμούς, ἀναδείξεως προσωπικοτήτων μέ οὐσιαστικά χαρίσματα, ἢ γιά ὑποδείξεις ἀναπτερώσεως τοῦ ἀνθρώπινου «Εἶναι» τίς ἀναμένουμε, οἱ ὁποῖες θά δημοσιεύονται, μετά ἀπό δίκό σας ἐπώνυμο ἢ ἀνώνυμο αἶτημα.

 

Ἀρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης

http://www.geocities.com/photiosgr/

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

πηγή http://www.tvxs.gr/v5262

 

εδώ ο κόσμος καίγεται κι αυτοί.....

 

Επιστολή προς το δήμαρχο της Πάτρας έστειλαν σύσσωμες και οι 20 μονές του Αγίου Όρους, με αίτημα να αποσυρθεί άρμα που σατιρίζει το σκάνδαλο της μονής Βατοπεδίου και παρουσιάζει τον ηγούμενου Εφραίμ... καρνάβαλο. Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο της επιστολής.

ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ - ΑΡΧΕΙΟ PDF (0,4Μ)

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Οι 20 μονές του Αγίου Ορους υπέρ Εφραίμ, κατά του δήμου Πάτρας I

Δημοσίευση: 13-02-2009 16:17

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

Στο αρχείο η υπόθεση του Παντελεήμονα

 

Το δρόμο της επιστροφής στη μητρόπολή του άνοιξε αργά τη Δευτέρα το βράδυ η Ιερά Σύνοδος στον έγκλειστο στις φυλακές Κορυδαλλού, πρώην Μητροπολίτη Αττικής, Παντελεήμονα.

 

Με 7 ψήφους υπέρ, και 5 κατά, αποφασίστηκε ότι δε συντρέχουν λόγοι για παραπομπή του κ. Παντελεήμονα στην εκκλησιαστική δικαιοσύνη θέτοντας την πολύκροτη υπόθεση στο αρχείο.

 

Ο εκκλησιαστικός ανακριτής Μητροπολίτης Καρυστίας Σεραφείμ, στο πόρισμα του τον είχε κρίνει ένοχο για 4 αδικήματα μεταξύ των οποίων και η υπεξαίρεση ζητώντας την παραπομπή του σε δίκη.

 

Τον περασμένο Ιούνιο το Πενταμελές Εφετείο Αθηνών καταδίκασε σε δεύτερο βαθμό τον κ. Παντελεήμονα σε κάθειρξη έξι ετών για την υπόθεση υπεξαίρεσης 160.000 ευρώ από τη μονή Οσίου Εφραίμ Νέας Μάκρης.

 

Ο ίδιος έχει προσφύγει για την ακύρωση της καταδίκης του στον Άρειο Πάγο και εκκρεμεί η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου

 

http://www.skai.gr/master_story.php?id=113826

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μου φαινεται απιστευτο το οτι δεν το ειχα δει αυτο το θεμα!

Απ΄όλα με αφησε αφωνη η εκκληση του αγιου ορους στον χιτλερ.

απορω με την αγνοια μου. χαιρομαι που μεσα απο εδω μαθαινω πραγματα που ποτε κανεις δε θα γραψει....

ολα τα αλλα δε μου κανουν καθολου εντυπωση. περιμενω τα χειροτερα απο αυτους...οτι ηθελα να πω διαβαζοντας αυτες τις σελιδες ειδα οτι εχει ηδη ειπωθει.

λυση?

δεν υπαρχει....

δεν ειμαστε αξιοι σαν λαος για τιποτα....

ειμαστε αξιοι των οσων μας συμβαινουν.

Link to comment
Share on other sites

Ολόκληρη η επιστολή - σοκ του Αρσένιου!

 

http://press-gr.blogspot.com/2009/03/press-gr_07.html

 

 

Εν Βατοπαιδίω τη 19η-9/2α Οκτωβρίου 2004

Εξοχώτατον Κύριον

Ευάγγελον Μπασιάκον

Υπουργόν Αγροτικής

Ανάπτυξης και Τροφίμων

 

 

Eξοχώτατε Κύριε Υπουργέ,

Σας συγχαίρουμε για τα νέα υπουργικά σας καθήκοντα και σας ευχαριστούμε που είχατε την καλωσύνη να σας συναντήσουμε.

Κύριε Υπουργέ, επιθυμούμε να γνωρίζετε ότι η ιστορική μας Μονή μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο άρχισε να φθίνει. Αυτό μέχρι το 1990 που το Οικουμενικό Πατριαρχείο και η Ιερά Κοινότητα επέλεξαν τον Γέροντα Εφραίμ και την συνοδία του περίπου 15 νέους μοναχούς να την επανδρώσουν. Τώρα, η Μονή απαριθεί πλέον των εκατόν μοναχών, από όλο τον κόσμο, έχει αναστηλωθεί εν μέρει και έχει συντηρηθεί μικρό μέρος των άνω των 400.000 κειμηλίων. Παρόλο, που οι ανάγκες συντήρησης κειμηλίων, βιβλιοθηκών, βυζαντινών και μεταβυζαντινών κτιρίων είναι σημαντικες, αφού μόλις έγινε η αρχή, η ιστορική αυτή Μονή έχει προκαλέσει το διεθνές ενδιαφέρον και την επισκέπτονται υψηλές προσωπικότητες, ο επιστημονικός κόσμος και πλήθος ευσεβούς λαού.

Στην αδελφότητά μας συμπεριλαμβάνονται, ως μοναχοί, αδελφοί, επισημονικά καταρτισμένοι, σε παρά πολλές ειδικότητες, γιατροί, οικονομολόγοι, νομικοί, θεολόγοι κ.α. Με την επάνδρωση της Μονής, οι αδελφοί που ασχολούνται με τις νομικές επιστήμες αντιλήφθηκαν ότι το Ελληνικό Δημόσιο σε αντιδημοκρατικές περιόδους, από το 1925 και εντεύθεν, αφαίρεσε τρία σημαντικά οικονομικά στοιχεία της Μονής ως εξής:

Με την απελευθέρωση της Θράκης το 1920, το Ελληνικό Δημόσιο αμφισβήτησε την κυριότητα της Μονής στη Λίμνη Βιστωνίδα, στα ιχθυοτροφεία και τις εκτάσεις που περιλαμβάνουν αυτά.

Το 1922, η Μονή ήγειρε αγωγή κατά του Δημοσίου. Για κατάπαυση της δικαστικής διαφοράς και επαναφορά της κυριότητος, νομής και κατοχής της Λίμνης Μπουρού στη Μονή (βλ. συνημμένο Πρακτικό Μονής), συμφωνήθηκε η Μονή να δώσει στο Δημόσιο δύο μετόχια της, του Αγίου Μάμαντος και Σοφουλάρ, συνολικής εκτάσεως 35.000 στρεμμάτων στην Χαλκιδική, που της ανήκαν κατά κυριότητα. Η ανταλλαγή θα γινόταν με σύμβαση που οριζόταν με Ν.Δ. Η Μονή έδωσε τα μετόχια της Χαλκιδικής, ήδη από το 1924, αλλά ο τότε Υπουργός Γεωργίας δεν υπέγραψε τη σύμβαση αποδόσεως της Λίμνης. Ακολουθήθηκε από το Δημόσιο νομιμοφανής διαδικασία και σχεδόν τελεία αφαίρεση της κυριότητος της Μονής επί της Λίμνης και των μετοχίων της, ώστε η Μονή έχασε την κυριότητα και στα δύο μετόχια και στη Λίμνη. Την νομιμοφανή αυτή διαδικασία υφαρπαγής της περιουσίας της Μονής, με τις αντιδημοκρατικές αυτές πράξεις, ακόμη και σήμερα, παρανόμως και εις βάρος της αλήθειας, μπορούν να επικαλεσθούν όσοι θέλουν, αγνοώντας ότι η Μονή δικαιώθηκε τελείως με το 271/1941 Ν.Δ. με το οποίο το Δημόσιο αποδέχθηκε την κυριότητα της Μονής στη Λίμνη. Όμως το Δημόσιο δεν εφήρμοσε το Ν.Δ. αυτό, αλλ' αυθαίρετα συνέχισε την διαχείριση της Λίμνης, ως έχον κυριότητα. Από το 1955 και εντεύθεν, με διάφορα ερωτήματα, που υπέβαλε η Νομαρχία Ξάνθης και η Μονή στο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Δημοσίων Κτημάτων και Α.Π., η Μονή δικαιώθηκε και αποδόθηκε η κυριότητά της στη Λίμνη, στα ιχθυοτροφεία και τις εκτάσεις που αποτελούν τα όρια των ιχθυοτροφείων.

Όμως οι τοπικοί παράγοντες, επικαλούμενοι τις νομιμοφανείς διαδιακασίες με τις οποίες υφηρπάγη η περιουσία της Μονής, πιέζουν τη Μονή ποικιλοτρόπως, πιθανώς και Εσάς, παρόλον ότι σε ανυποψίαστο χρόνο τόσο οι ψαράδες, όσο και ο Νομάρχης και ο Δήμος, η Διεθνής Σύμβαση του Ραμσάρ, οι Νομαρχιακές Υπηρεσίες και οι Κτηματικές Υπηρεσίες, μαρτύρησαν την αλήθεια, αποδεχόμενοι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Μονής στη Λίμνη.

Η Μονή ήλθε σε επικοινωνία με τον...

τέως Υπουργό Γεωργίας κ. Τσιτουρίδη, με σκοπό: α) Να επαναληφθεί η σύμβαση του 1930 δια της οποίας η Μονή αποδίδει τα δύο μετόχια της Χαλκιδικής στο Δημόσιο, ενώ το Υπουργείο Γεωργίας ως διαχειριστής της Λίμνης θα αποδέχεται την ήδη αναγνωρισθείσα υπό του Ελληνικού Δημοσίου κυριότητά της επί της Λίμνης και β) Να προωθηθούν οι διαδικασίες ανταλλαγής των εκτάσεων και της Λίμνης, ώστε με την ανταλλαγή αυτή η Μονή να μην «παρενοχλεί» τους τοπικούς φορείς. Η συνέχιση, εκ μέρους τους, των πιέσεων επιστροφής εις το καθεστώς απώλειας της κυριότητος της Μονής στα Μετόχια της Χαλκιδικής και στη Λίμνη Βιστωνίδα, θα είναι υψίστη πράξη αδικίας, σε δημοκρατική περίοδο, στην Ελλάδα. Για την διευθέτηση αυτή δεν έχουν καμία απολύτως αρμοδιότητα και θα είναι κρίμα να κριθεί το απλό αυτό θέμα δικαιοσύνης στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, δεδομένου ότι τα μετόχια της Χαλκιδικής, αν δεν είναι κυρία η Μονή στη Λίμνη, δεν δύνανται να ανήκουν στο Δημόσιο, σύμφωνα με την πλέον απλή λογική δικαίου, δεδομένου ότι υπήρξε ανταλλαγή και στο τέλος η Μονή δεν πήρε τίποτα.

Η δυνατότητα εξευρέσεως κτημάτων για την ανταλλαγή έχει ήδη προωθηθεί δεδομένου ότι τέτοια κτήματα έχει και το Υπουργείο Οικονομικών, και το Εθνικής Αμύνης και το Υπουργείο Γεωργίας.

Επειδή η διαδικασία ανταλλαγής έχει γίνει αποδεκτή σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο, αυτό ταυτόχρονα μας εγγυάται και την πραγμάτωσή της.

Τέλος, ως νέα αδελφότης στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου, επιφορτισμένοι με το καθήκον της διατήρησης της πνευματικής και πολιτιστικής ταύτης, όχι μόνο εθνικής αλλά και ευρωπαϊκής κληρονομίας, επιθυμούμε την ολοκλήρωση των νομίμων διαδικασιών, ανταλλαγής της περιουσίας της Μονής, προκειμένου να υπάρξει η δυνατότητα η Μονή να συνεχίσει το ιστορικό της έργο.

Γι' αυτό παρακαλούμε θερμά να συμβάλετε εκ της θέσεως Σας.

Ευχαριστούμε

π. Αρσενιος

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

Ηγούμενος ασελγούσε σε ανήλικους

 

Για ασέλγεια κατ' εξακολούθηση σε βάρος ανηλίκων κατηγορείται ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής της Αγίας Σκέπης Κερατέας Αττικής, κατά κόσμον Ελευθέριος Αναστασόπουλος.

 

 

Ο 68χρονος κληρικός συνελήφθη το βράδυ της Δευτέρας μετά από καταγγελίες νεαρών 18 έως 34 ετών που είχαν παλαιότερα εγκατασταθεί στην Ιερά Μονή ως δόκιμοι μοναχοί και οι οποίοι υπέστησαν στο διάστημα από το 1988 μέχρι και το 2007, όντας τότε ανήλικοι, κακοποίηση από τον ηγούμενο στα κελιά τους και το ηγουμενείο..

 

Ο ίδιος φέρεται να έχει ασελγήσει κατά δεκαεπτά νεαρών οι οποίοι κατά το παρελθόν διέμεναν προσωρινά ή και μόνιμα στη μονή.

 

Ο ηγούμενος οδηγήθηκε σήμερα το πρωΐ στον εισαγγελέα και αύριο αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον της 25ης τακτικής ανακρίτριας.

 

Από την έρευνα προέκυψε ότι και άλλα δεκαεφτά άτομα έχουν καταγγείλει για τον ίδιο λόγο τον ηγούμενο, πολλοί από τους οποίους εγκατέλειψαν την ιεροσύνη για το λόγο αυτό.

 

Από την αστυνομία ερευνάται αν ο ηγούμενος έχει ασελγήσει σε ανήλικους και σε άλλα μοναστήρια, που έχει περάσει στο παρελθόν.

 

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=2642904

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν υπάρχουν σχόλια παρά μόνο ότι ο Θεός βλέπει και αυτούς που θεωρητικά είναι στην υπηρεσία του :(:(:(:(:(:(

 

Μόνο που αυτοί δε φοβούνται ούτε Θεό ουτε άνθρωπο όπως φαίνεται. :twisted:

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πηγή http://www.tvxs.gr/v5262

 

εδώ ο κόσμος καίγεται κι αυτοί.....

 

Επιστολή προς το δήμαρχο της Πάτρας έστειλαν σύσσωμες και οι 20 μονές του Αγίου Όρους, με αίτημα να αποσυρθεί άρμα που σατιρίζει το σκάνδαλο της μονής Βατοπεδίου και παρουσιάζει τον ηγούμενου Εφραίμ... καρνάβαλο. Δείτε εδώ το πλήρες κείμενο της επιστολής.

ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ - ΑΡΧΕΙΟ PDF (0,4Μ)

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Οι 20 μονές του Αγίου Ορους υπέρ Εφραίμ, κατά του δήμου Πάτρας I

Δημοσίευση: 13-02-2009 16:17

 

τόσο ρεζίλι που γίναν από μόνοι τους η σάτιρα τους πείραξε;;;;;;;;;; :shock:

age.png
Link to comment
Share on other sites

Τέλος, ως νέα αδελφότης στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου, επιφορτισμένοι με το καθήκον της διατήρησης της πνευματικής και πολιτιστικής ταύτης, όχι μόνο εθνικής αλλά και ευρωπαϊκής κληρονομίας, επιθυμούμε την ολοκλήρωση των νομίμων διαδικασιών, ανταλλαγής της περιουσίας της Μονής, προκειμένου να υπάρξει η δυνατότητα η Μονή να συνεχίσει το ιστορικό της έργο.

 

συγνώμη αλλά αυτό το επιχείρημα (θα μου πεις αυτό σε πείραξε;;;;) δεν το κατάλαβα

δώστε μας τη λίμνη για να συνεχίσουμε το Θεάρεστο πολιτιστικό μας έργο;;;;; :shock::shock::shock::lol::lol::lol:

τι θέλει να πει ο ποιητής;;;;;;; :lol::lol::lol:

 

μη βαράτε καλέ ξέρω ότι έπιασα ψιλά γράμματα :lol::lol::lol:

age.png
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν υπάρχουν σχόλια παρά μόνο ότι ο Θεός βλέπει και αυτούς που θεωρητικά είναι στην υπηρεσία του :(:(:(:(:(:(

 

Μόνο που αυτοί δε φοβούνται ούτε Θεό ουτε άνθρωπο όπως φαίνεται. :twisted:

 

... μόνο αν τους κλείσουν φυλακή θα φοβηθούν ... τους συγκρατούμενους τους!!! :twisted::twisted::twisted:

age.png
Link to comment
Share on other sites

πάντως ευχαριστώ για την ενημέρωση

... και νη ξανακούσω την πεθερά μου να είναι μες την περηφάνια που παν τα εγγόνια της (τα άλλα) και βοηθούν στην εκκλησία ...

να τρέμει θα έπρεπε ... :evil::evil::evil:

age.png
Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

τα σχόλια δικά σας... :!:

 

Για μια ακόμη φορά, η μικρότητα και ο ευτελισμός ενός ιεράρχη σκανδαλίζουν την κοινωνία και προκαλούν εύλογα ερωτήματα για την ηθική του υπόσταση. Πρόκειται για τον Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου, στον οποίο το κράτος έκανε δωρεά ένα mini bus στο Κέντρο Περίθαλψης Παίδων της πόλης του και αυτό κατέληξε να πουληθεί για να αγοραστεί η προσωπική του λιμουζίνα.

 

Μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ο οργανισμός αξιοποίησης της ολυμπιακής περιουσίας παραχώρησε ένα mini bus στο ΚΕΠΕΠ Σιδηροκάστρου, ώστε να διαμορφωθεί κατάλληλα για τις ανάγκες των 60 παιδιών, που φιλοξενεί το ίδρυμα της ακριτικής πόλης.

 

Το 2005, ο οργανισμός ενημέρωσε με έγγραφό του το ΚΕΠΕΠ Σιδηροκάστρου για τις διαδικασίες που θα έπρεπε να ακολουθηθούν, ώστε να παραληφθεί το όχημα. Πρόεδρος του ιδρύματος, εκείνη την εποχή, ήταν ο μητροπολίτης Μακάριος, που ανέλαβε αμέσως μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Ν.Δ.

 

http://www.zougla.gr/news.php?id=33182

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

και αυτό κατέληξε να πουληθεί για να αγοραστεί η προσωπική του λιμουζίνα.

 

 

cabrio φανταζομαι...για να τον βλεπει κι ο Θεος...

 

.......εδώ εδώ με φώναξε κανείς...

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καθαιρέθηκε ο πρώην μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμονας, με απόφαση του Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου.

 

Καθαιρέθηκε ο πρώην μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμονας, με απόφαση του Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου.

 

Ο κ. Παντελεήμονας βρίσκεται έγκλειστος στις φυλακές Κορυδαλλού καθώς έχει καταδικαστεί αμετάκλητα σε έξι χρόνια κάθειρξη για υπεξαίρεση περίπου 155 χιλιάδων ευρώ, από την Μονή Νέας Μάκρης.

 

Ο μητροπολίτης πρώην Αττικής μέσω συνηγόρων του κατέθεσε τρεις διαφορετικές αιτήσεις εξαιρέσεως, για τον πρόεδρο του δικαστηρίου και ακόμα 35 μητροπολίτες, οι οποίοι είτε είναι μέλη είτε θα μπορούσαν να λάβουν μέρος στο Εκκλησιαστικό Δικαστήριο.

 

 

http://www.skai.gr/master_story.php?id=120695

Link to comment
Share on other sites

για να καταλαβω δλδ αυτος που εκλεψε απο την εκκλησια μπηκε μεσα

αυτοι που κλεβουν τους πολιτες ειναι ελευθεροι...

οκ ειναι κ αυτο μια αρχη....

Link to comment
Share on other sites

για να καταλαβω δλδ αυτος που εκλεψε απο την εκκλησια μπηκε μεσα

αυτοι που κλεβουν τους πολιτες ειναι ελευθεροι...

οκ ειναι κ αυτο μια αρχη....

Βέβαια άμα το σκεφτείς κι αυτά τα λεφτά των πολιτών είναι... γιατί δεν ξέρω από που έχουν κονομίσει τόσα λεφτά οι άγιοι αυτοί άνθρωποι κι από που είναι όλη αυτή η περιουσία και σε τι θεάρεστα έργα επενδύεται και τι ιερή φοροαπαλαγή έχουν!!!!!!!!!!!

 

Το τρίτο κοντό μου ανθρωπάκι τσουυυυυπ βγήκε στις 8/12/2011!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

Ιερέας και τρία μέλη εκκλησιαστικού συμβουλίου σε ενορία της

Θεσσαλονίκης κατηγορούνται ότι εξαπάτησαν καρκινοπαθή για να του

αποσπάσουν δωρεά 500 χιλιάδων ευρώ για τον ναό της περιοχής.

 

 

Σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματισθεί, το 2002, οι τέσσερις

άντρες έπεισαν τον 82χρονο λίγες μέρες πριν πεθάνει, να κάνει μια δωρεά

προς την εκκλησία. Στη συνέχεια, εννέα ημέρες πριν από τον θάνατό του, ο

ιερέας και τα τρία μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου πήγαν μαζί του σε

τράπεζα της περιοχής για να κάνει ανάληψη από τον λογαριασμό του και να

καταθέσει τα χρήματα σε λογαριασμό της εκκλησίας. Αξίζει να σημειωθεί

ότι την περίοδο εκείνη, η κατάσταση της υγείας του 82χρονου

καρκινοπαθή, «είχε επιβαρυνθεί στο μέγιστο βαθμό και λόγω της ισχυρής

φαρμακευτικής αγωγής που έπαιρνε δεν αναγνώριζε πρόσωπα και ακόμη

και ο λόγος του ήταν ασυνάρτητος», όπως αναφέρεται στο βούλευμα. Β

λέποντας ότι ο 82χρονος είχε πρόβλημα διαύγειας και κινούνταν

υποβασταζόμενος, οι τραπεζικοί υπάλληλοι του επισήμαναν ότι «δεν

πρόκειται για πεντακόσιες χιλιάδες δραχμές, αλλά για πεντακόσιες χιλιάδες

ευρώ». Ο 82χρονος επέμενε όμως να υπογράψει. Στο βούλευμα του

Συμβουλίου Πλημμελειοδικών αναφέρετια ότι υπήρξε και ιδιωτικό

συμφωνητικό που είχαν ετοιμάσει οι κατηγορούμενοι και στο οποίο

αναγραφόταν η επιθυμία του να κάνει τη δωρεά. Το περιστατικό έγινε

γνωστό όταν η σύζυγος του 82χρονου, μετά το θάνατό του, κατήγγειλε

στις αρχές τα παραπάνω γεγονότα.

 

 

Πηγή: Καθημερινή

http://www.tvxs.gr/v13788

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Αιχμάλωτη και υπό ομηρία βρίσκεται σύμφωνα με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο η εκκλησιαστική περιουσία. Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδας επανέλαβε το αίτημά του για αξιοποίηση και αποδέσμευσής της από τα «δεσμά» της Πολιτείας.

 

Το ζήτημα της εκκλησιαστικής περιουσίας και της αξιοποίησής της που προκάλεσε πολλές φορές τριγμούς στις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας φαίνεται ότι αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες του κ. Ιερώνυμου.

 

Όπως αναφέρει το Βήμα, την περασμένη εβδομάδα από την Τρίπολη όπου συναντήθηκε με τους ιεράρχες της Πελοποννήσου έθεσε τη σημαντικότητα του ζητήματος, ενώ χθες, Τετάρτη, με συνέντευξή του που δημοσίευσε το πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων «romfea» -και παραχωρήθηκε εν όσω επισκεπτόταν το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας- αναφέρεται εκτενώς στο ζήτημα της εκκλησιαστικής περιουσίας.

 

«Το μεγαλύτερο τμήμα της περιουσίας βρίσκεται εν αιχμαλωσία και ομηρία» είπε ο Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος κάλεσε την Πολιτεία σε διάλογο για την αξιοποίησή της. Μάλιστα, συνέδεσε το ζήτημα της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας με τα ιδρύματα που διαθέτει η Εκκλησία.

 

«Αν πει η Εκκλησία αυτή τη στιγμή 'έχουμε εμείς 500 ιδρύματα και αυτά τα ιδρύματα τα κλείνουμε και ελάτε να πάρετε τους ανθρώπους οι οποίοι είτε είναι κατάκοιτοι είτε είναι ηλικιωμένοι' (...) τότε πώς θα τα βγάλει πέρα η κοινωνία;» διερωτήθηκε ο κ. Ιερώνυμος.

 

«Να καθίσουμε κάτω και να κουβεντιάσουμε πώς μπορούμε αυτή η περιουσία να αξιοποιηθεί όχι για να μπορέσει το κράτος να κερδίσει κάτι από αυτά, αλλά πώς θα μπορέσει αυτή η περιουσία να γίνει τρόπος εξυπηρετήσεως των προβλημάτων της Εκκλησίας. (...) Να επενδυθεί με ένα τρόπο που θα γίνεται αμέσως εξυπηρέτηση των ανθρώπων» πρότεινε

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1026639&lngDtrID=244

 

:?::?::?::?::?::?::?:πόσα ερωτηματικά να βάλω...τι θέλει να πει ο ποιητής; ναι ξέρουμε, δεν έχουν χρήματα...γι΄αυτό άλλωστε γίνοντια και οι έρανοι, γι' αυτό και δεν μπορούν να βοηθήσουν τους φτωχούς.Δεν έχουν μετρητά τα παιδιά...Και που βρήκατε βρε Τζερόνυμο τα κτήματα και τα κτίσματα; Κληρονομιά από το θεό; Άντε μην αρχίσω πρωινιάτικα...Απορώ πως δίνουν συνεντεύξεις...Και τον είχα και σε εκτίμηση...

Επεξεργάστηκαν by Μίκα
Link
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...