Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ


Recommended Posts

Εσεις που εχετε προυπηρεσια (!) στις ιντερνετικες αγορες πειτε μου την γνωμη σας για yoox.com γιατι ειμαι καταστενοχωρημενη.....

Αγορασα το Μαρτιο ενα φορεμα το οποιο πληρωσα με αντικαταβολη.

Οταν το επεστρεψα,επειδη δεν μου αρεσε μου ζητησαν να επιλεξω τροπο επιστροφης χρηματων,λογαριασμο τραπεζης ή pay pal.

Επελεξα καταθεση σε τραπεζα (πρωτη φορα ),γιατι χρειαζομουν τα χρηματα μετρητοις, αλλες φορες επελεγα πιστωση στην πιστωτικη ή paypal και δεν ειχε υπαρξει προβλημα.

Μετα απο 10 μερες χρηματα πουθενα! Στελνω μειλ και απαντουν οτι ειχα στειλει τα στοιχεια μου με ελληνικους χαρακτηρες και δεν τα αναγνωριζει το συστημα τους,ασχετα που το Ιban ηταν στα λατινικα!!!!

Στελνω τα στοιχεια σωστα και εχει περασει ενας μηνας ανταλλαγης μηνυματων με ασαφης τελειως δικαιολογιες και χρηματα ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!

Τι να κανω???? Τα κλαιω τα 130 ευρουδακια μου......icon_sad.gificon_mad.gif

Παρομοια εμπειρια κανεις?

Ξεχασα να σας πω οτι στα τελευταια μηνυματα μου 2-3 μερες τωρα, δεν παιρνω καμια απαντηση!

__________________

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μήπως να τους έστελνες ένα e mail και να τους ενημέρωνες οτι εάν δεν σου επιστρέψουν τα χρήματα θα κινηθείς νομικά??Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο e shop αλλά συνήθως τα νομικά μέτρα μαζί με την απειλή για δυσφήμιση πάντα πιάνουν..Ενημερώσου για την πολιτική ακυρώσεων που έχουν και γίνε περισσότερο επιθετική!

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει ο συνήγορος του καταναλωτή που νομίζω ότι μπορείς να απευθυνθείς. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι κάνεις κάτι σαν καταγγελία και επικοινωνούν αυτοί μαζί τους.....ελπίζω να σου λέω μπαρούφες.... δες εδώ www.synigoroskatanaloti.gr

Link to comment
Share on other sites

Μου εχουν στειλει αυτο το μηνυμα πανω απο πεντε φορες!!!!Και αφου εγινα και πιο επιθετικη :(:(:(:(

'Hello Niki,

 

We confirm that your request regarding your order 100356631237BR has already been forwarded to our Returns Office.

 

We will contact you again as soon as we have further information.

 

Please do not hesitate to contact us with any questions or concerns. '

 

 

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

Απ' οτι καταλαβαινω τα χρηματα τα περιμενεις απο Αμερικη. Δεν ειναι απλο να γινει εμβασμα υπεραντλαντικα! Αν μπορεις να δωσεις paypal θα ειναι καλυτερα. Μπορεις μετα απο το paypal να τα ριξεις σε ελληνικο λογαριασμο.

 

Επισης αν εχεις κανει πληρωμη μεσω paypal, το paypal παρεχει ασφαλεια αγορων μεχρι καποιο ποσο. Δες αν μπορεις και απο κει να τα ζητησεις πισω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

υπάρχει ο συνήγορος του καταναλωτή που νομίζω ότι μπορείς να απευθυνθείς. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι κάνεις κάτι σαν καταγγελία και επικοινωνούν αυτοί μαζί τους.....ελπίζω να σου λέω μπαρούφες.... δες εδώ www.synigoroskatanaloti.gr

 

Προκειται για αγορα απο εξωτερικο. Δε νομιζω να εχουν δικαιοδοσια, ή δυνατοτητες.

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγαλα online shops τα ενδιαφερει η φημη και οχι τα λεφτα απο ενα φορεμα. επειδη ασχολουμε με διεθνεις πληρωμες οντως πρεπει οι χαρακτηρες στην εντολη να ειναι λατινικοι. Επισης μια συναλλαγη μεσα στην ευρωπη μπορει να παρει και 4 εργασιμες μερες. Εξαρταται απο την συμαβση που εχει το καταστημα με την τραπεζα καθως επισεις και αν θα τα κρατησει η τραπεζα του δικαιουχο και ποσο...

Παντως και εμεις ειχαμε ενα θεμα με μια επιστροφη και τελικα αποδειχτικε οτι ειχαν εκδωσει τραπεζικη επιταγη (η οποια κανει ακομη περισσοτερες μερες για να φτασει)

Link to comment
Share on other sites

Απ' οτι καταλαβαινω τα χρηματα τα περιμενεις απο Αμερικη. Δεν ειναι απλο να γινει εμβασμα υπεραντλαντικα! Αν μπορεις να δωσεις paypal θα ειναι καλυτερα. Μπορεις μετα απο το paypal να τα ριξεις σε ελληνικο λογαριασμο.

 

Επισης αν εχεις κανει πληρωμη μεσω paypal, το paypal παρεχει ασφαλεια αγορων μεχρι καποιο ποσο. Δες αν μπορεις και απο κει να τα ζητησεις πισω.

 

είναι από ιταλία και δεν μιλάμε για 5-10 μέρες καθυστερηση,έχει περάσει μήνας!!!!αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν μου δίνουν μια σαφή απάντηση...

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγαλα online shops τα ενδιαφερει η φημη και οχι τα λεφτα απο ενα φορεμα. επειδη ασχολουμε με διεθνεις πληρωμες οντως πρεπει οι χαρακτηρες στην εντολη να ειναι λατινικοι. Επισης μια συναλλαγη μεσα στην ευρωπη μπορει να παρει και 4 εργασιμες μερες. Εξαρταται απο την συμαβση που εχει το καταστημα με την τραπεζα καθως επισεις και αν θα τα κρατησει η τραπεζα του δικαιουχο και ποσο...

Παντως και εμεις ειχαμε ενα θεμα με μια επιστροφη και τελικα αποδειχτικε οτι ειχαν εκδωσει τραπεζικη επιταγη (η οποια κανει ακομη περισσοτερες μερες για να φτασει)

 

με το ίδιο onlineshop είχες αυτή την περίπτωση?πάντως στην δίκη μου περιπτωση αν ηταν σοβαρό κατάστημα όπως λες έπρεπε να είχαν επικοινωνήσει εκείνοι μαζί μου απο την πρώτη στιγμή και όχι εγώ να ψάχνω που είναι τα χρήματα μου.ακόμα και όταν έδωσα τα στοιχεία μου με λατινικούς χαρακτήρες κατάθεσή δεν έγινε και έχουν περάσει 20 μέρες τώρα.....

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

με το ίδιο onlineshop είχες αυτή την περίπτωση?πάντως στην δίκη μου περιπτωση αν ηταν σοβαρό κατάστημα όπως λες έπρεπε να είχαν επικοινωνήσει εκείνοι μαζί μου απο την πρώτη στιγμή και όχι εγώ να ψάχνω που είναι τα χρήματα μου.ακόμα και όταν έδωσα τα στοιχεία μου με λατινικούς χαρακτήρες κατάθεσή δεν έγινε και έχουν περάσει 20 μέρες τώρα.....

 

Νομιζω οτι εμας ηταν καταστημμα με αθλητικα στη Αγγλια. Παντως εκανε πολυ καιρο να ερθει η επιταγη και μαλιστα ενω τα παπουτσια ειχαν ερθει Βρυξελλες και η επιστροφη εγινε απο Βρυξελλες την επιταγη την εστειλαν στην διευθυνση μας στην Ελλαδα.

Και κατι αλλο. Τα χρηματα απο το paypal μπορεις να τα στειλεις εσυ στον τραπεζικο σου λογαριασμο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο μηνυμα που τους ζητησα επιστροφη χρηματων μεσω του λογαριασμου μου paypal, αφου δεν μου επιβεβαιωνουν οτι η καταθεση σε τραπεζα εχει γινει, δεν πηρα καμια......:mad: μα καμια απαντηση.:-(Δεν νομιζω να βρω ακρη.....

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

geonik εγώ δεν βλέπω τι μπορείς να κάνεις στην περίπτωσή σου...

Γι αυτό έχουμε πει άπειρες φορές να πληρώνετε με paypal είναι η μόνη διασφάλιση. Ή έστω η πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα. Κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής, παίρνει χρόνο αλλά ξέρεις το λόγο και ότι τα χρήματα θα τα πάρεις πίσω. Ειδικά αντικαταβολή σε site του εξωτερικού δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να επιλέξω.

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites

Εσεις που εχετε προυπηρεσια (!) στις ιντερνετικες αγορες πειτε μου την γνωμη σας για yoox.com γιατι ειμαι καταστενοχωρημενη.....

Αγορασα το Μαρτιο ενα φορεμα το οποιο πληρωσα με αντικαταβολη.

Οταν το επεστρεψα,επειδη δεν μου αρεσε μου ζητησαν να επιλεξω τροπο επιστροφης χρηματων,λογαριασμο τραπεζης ή pay pal.

Επελεξα καταθεση σε τραπεζα (πρωτη φορα ),γιατι χρειαζομουν τα χρηματα μετρητοις, αλλες φορες επελεγα πιστωση στην πιστωτικη ή paypal και δεν ειχε υπαρξει προβλημα.

Μετα απο 10 μερες χρηματα πουθενα! Στελνω μειλ και απαντουν οτι ειχα στειλει τα στοιχεια μου με ελληνικους χαρακτηρες και δεν τα αναγνωριζει το συστημα τους,ασχετα που το Ιban ηταν στα λατινικα!!!!

Στελνω τα στοιχεια σωστα και εχει περασει ενας μηνας ανταλλαγης μηνυματων με ασαφης τελειως δικαιολογιες και χρηματα ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!

Τι να κανω???? Τα κλαιω τα 130 ευρουδακια μου......icon_sad.gificon_mad.gif

Παρομοια εμπειρια κανεις?

Ξεχασα να σας πω οτι στα τελευταια μηνυματα μου 2-3 μερες τωρα, δεν παιρνω καμια απαντηση!

__________________

 

 

1. Πας στην τράπεζα που έκανες την κατάθεση, ζητάς αμφισβήτηση συναλλαγής. Τα ζητάνε πίσω από τη δική τους τράπεζα (πρέπει να έχεις την απόδειξη κατάθεσης και να γράφει το όνομά σου επάνω)

εάν δεν το δεχτεί η τράπεζα (εξαρτάται από την περίπτωση)

2. Κάνεις έγγραφη καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτή. Σε παρόμοια περίπτωση, έκαναν 2 μήνες μεν, αλλά τα πήρα πίσω-χωρίς δικηγόρους, χωρίς χρήματα, τα κάνουν όλα αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Χαρά -Μαρία πρόκειται για επιστροφή χρημάτων και αυτή η συναλλαγή δεν φαίνεται πουθενά.

2ον πρόκειται για σελίδα εξωτερικού

ακριβως.......πληρωσα αντικαταβολη στην κουριερ,επεστρεψα το προιον και αυτοι ισχυριζονται οτι η καταθεση του πιστωτικου εχει γινει.Ετσι δειχνει και στην σελιδα μου στο moneyoox, οτι εγινε 21/3.

Απευθυνθηκα στην δικη μου τραπεζα και δεν μπορουν να το εξακριβωσουν παρα μονο αν εχω αριθμο καταθεσης.ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΙΝΟΥΝ. Για αλλη μια φορα εχθες το βραδυ πηρα αυτη την απαντηση!!!!!!

'Hello Niki, thank you for your collaboration.

We have forwarded your message to the relevant department

who will do everything possible to rectify the situation and respond to you shortly.'

 

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΡΟ'ΙΔΙΑ:!::!::!::!::!::!::!::!:

:-(:sad::-(:sad::-(:sad:

τελικα ο συνηγορος του καταναλωτη ασχολειται και με υποθεσεις εξωτερικου ή οχι?

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Χαρά -Μαρία πρόκειται για επιστροφή χρημάτων και αυτή η συναλλαγή δεν φαίνεται πουθενά.

2ον πρόκειται για σελίδα εξωτερικού

 

κι εμενα τετοια περιπτωση ηταν ακριβως. Εκανα τελικα μια αιτηση στον συνηγορο (ειναι on line η αιτηση-τουλαχιστον οταν την εκανα εγω), μετα απο λιγο καιρο με πηραν τηλ για διευκρινισεις, το ανελαβαν αυτοι και τελικα μετα απο 2 μηνες ο εμπορος μου τα επεστρεψε. Μου εξηγησαν οτι για το διασυρμο και μονο, 90% των εμπορων μολις ακουσουν συνηγορος καταναλωτη τα επιστρεφει.

 

Καλη τυχη...τα περασα και ξερω ...

Link to comment
Share on other sites

κι εμενα τετοια περιπτωση ηταν ακριβως. Εκανα τελικα μια αιτηση στον συνηγορο (ειναι on line η αιτηση-τουλαχιστον οταν την εκανα εγω), μετα απο λιγο καιρο με πηραν τηλ για διευκρινισεις, το ανελαβαν αυτοι και τελικα μετα απο 2 μηνες ο εμπορος μου τα επεστρεψε. Μου εξηγησαν οτι για το διασυρμο και μονο, 90% των εμπορων μολις ακουσουν συνηγορος καταναλωτη τα επιστρεφει.

 

Καλη τυχη...τα περασα και ξερω ...

 

Οταν λες online αιτηση εννοεις οτι εστειλες την φορμα με email?

γιατι απευθειας online δεν ειδα κατι.

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

Και ενω κοντευω να τελειωσω την online αιτηση στο λινκ που εδωσε η Χαρα-Μαρια......λαμβανω ενα email απο το YOOX.COM:shock:

Μου επιβεβαιωνουν οτι τα στοιχεια που τους εδωσα ειναι σωστα αυτη την φορα και επισυναπτουν και την αποδειξη της καταθεσης :!::!::!::!::!:

Μαντεψτε ομως με τι ημερομηνια:?:

Σ Η Μ Ε Ρ Ι Ν Η.......

Ολα αυτα που μου απαντουσαν τοσες μερες τωρα οτι η καταθεση εχει γινει, και μου εδιναν και ημερομηνιες, ηταν ψεματα!

ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ , δειτε τι γραφουν και τι τελικα ισχυει.....

''Μόλις γίνει αποδεκτή η επιστροφή του προϊόντος σου, θα ζητήσουμε από την τράπεζά μας να προχωρήσει στην επιστροφή του αντίστοιχου χρηματικού ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που προσδιόρισες στο Έντυπο Επιστροφής. Σε παρακαλούμε να λάβεις υπόψη ότι ο χρόνος διεκπεραίωσης ενδέχεται να είναι έως και 10 ημέρες.

Εάν τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού που έχεις δώσει είναι σωστά, το επιστραφέν ποσό θα εμφανιστεί στην κίνηση του λογαριασμού σου εντός του επόμενου μήνα.

Θα σου ζητηθεί να αναφέρεις το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου του λογαριασμού, τον κωδικό ΙΒΑΝ και τον κωδικό SWIFT. Μπορείς να βρεις αυτά τα στοιχεία στις κινήσεις του λογαριασμού σου ή να τα ζητήσεις από την τράπεζά σου.''

ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΝΑ ΦΑΝΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙς ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ????

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ε αφού τα πήρες τα χρήματα πίσω πάλι καλά, πάντως εγώ σε κάποια περίπτωση που δεν δεχόταν να μου κάνουν refund, έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και που επέστρεψαν αυτοί το ποσό.

There is no patch for human stupidity.

Link to comment
Share on other sites

Ε αφού τα πήρες τα χρήματα πίσω πάλι καλά, πάντως εγώ σε κάποια περίπτωση που δεν δεχόταν να μου κάνουν refund, έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και που επέστρεψαν αυτοί το ποσό.

Γιαυτο ποτε ξανα πληρωμη μετρητοις με αντικαταβολη.

Δεν μπορουσα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης γιατι δεν ειχε μεσολαβησει καμια τραπεζα στην πληρωμη.

Συμπερασμα παντα πιστωτικη ή paypal.

Αν και για το συγκεκριμενο onlineshop εχω σχηματισει την χειροτερη εντυπωση και δεν θα το ξαναπροτιμησω.

r1OMp3.png

ts7Bp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Γιαυτο ποτε ξανα πληρωμη μετρητοις με αντικαταβολη.

Δεν μπορουσα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης γιατι δεν ειχε μεσολαβησει καμια τραπεζα στην πληρωμη.

Συμπερασμα παντα πιστωτικη ή paypal.

Αν και για το συγκεκριμενο onlineshop εχω σχηματισει την χειροτερη εντυπωση και δεν θα το ξαναπροτιμησω.

 

Εχουμε κάνει εκατοντάδες (κυριολεκτικά) απο το yoox.com και ποτέ δεν ειχαμε πρόβλημα. Πάντα πληρωμή με πιστωτική κάρτα και τώρα τελευταία μέσω Paypal χωρίς ποτέ πρόβλημα. Μάλιστα τα περσινά χριστούγεννα λόγω καθυστέρησης στην παράδοση μας εκαναν και 15% εκπτωση!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 χρόνια μετά...
Γιαυτο ποτε ξανα πληρωμη μετρητοις με αντικαταβολη.

Δεν μπορουσα να κανω αμφισβητηση συναλλαγης γιατι δεν ειχε μεσολαβησει καμια τραπεζα στην πληρωμη.

Συμπερασμα παντα πιστωτικη ή paypal.

Αν και για το συγκεκριμενο onlineshop εχω σχηματισει την χειροτερη εντυπωση και δεν θα το ξαναπροτιμησω.

 

Καλησπερα και καλο καλοκαιρι!!!Γραφτηκα σημερα στο forum για να σας ευχαριστησω για τη βοηθεια με την περιπετεια που ειχα και γω με το yoox.

Παρομοιες υποθεσεις :παραγγελια και πληρωμη μετρητοις στον υπαλληλο της μεταφορικης 538euro.

Oλα αψογα, χρονος παραδοσης ,ο,τι παρηγγειλα ηρθε, και η διαδικασια της επιστροφης κανονικα, δεν με χρεωσαν τιποτα, και τρεις μερες μετα την παραλαβη στις αποθηκες τους, μου επιβεβαιωσαν και το ποσο της επιστροφης.

Περασαν δεκαπεντε μερες και αρχισα ν ανησυχω γιατι ειχα επιστρεψει και στη Spartoo παπουτσια και μια εβδομαδα max δεκα μερες με αποζημιωσαν.(ειναι συνεπεις, αλλα ακριβο site, και δεν μου αρεσουν οι εταιρειες που εχει).

Στελνω mail, μου απαντουν

" In reference to your return 1505399114GRBR , we confirm that we have requested our Bank to process your refund for ? 538.00 on 22.05.2014.

Please remember that refund times depend on the accuracy of the Bank Account information provided in the Return Form. Your credit should normally appear on your Bank Statement within one month from the refund date."

Περναει ο μηνας ,τιποτα...Googλαρω "προβλημα με yoox" ,και βγαινω εδω...

Αλλη μια φορα θα το γραψω, με βοηθησατε πραγματικα πως να το διαχειριστω.!!!!

Στελνω ενα επιθετικο mail και μου απαντουν

"We apologise for the delay and confirm that the appropriate department is taking care of your case and double checking the details with our Bank. They will get back to you as soon as possible"

Μπηκα στον συνηγορο του καταναλωτη που προτεινε η Χαρα-Μαρια.Τις διασυνοριακες υποθεσεις παραπονων ,διαδικτυακες και οχι μονο, αναλαμβανει το Ευρωπαικο Κεντρο Κταναλωτη.

Στελνω ενα ακομα επιθετικο mail και αναφερω οτι θ απευθυνθω στο Hellenic Ombudsman Centre και στο European Consumer Centre.

Απαντουν στο ιδιο μοτιβο, στις 2.7.2014:

"Unfortunately a technical issue delayed the refund for your return 1505399114GRBR. Our technical department is already working on a solution.

Please allow maximum up to 15 working days for this refund to appear on your Bank account"

Χαλια.....πανε τα λεφτα

Μεσα σε ολα δεν μου κατεβαινε και η τελευταια εκδοση του adobe για την αιτηση..Τελικα την κατεβασα χθες.

Ζητησα Ελεος!!! και μου δοθηκε :

Σημερα πριν ξεκινησω, μπηκα να δω ποσα χρηματα ειχα στο λογαριασμο μου και κατι δεν μου εβγαινε στο νουμερο... Ναιιιιιιιιιι στις 3.7.2014 ειχαν καταθεσει τα 538ευρουλινια μου

Τι να κερασωωω?????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...