Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Επαναφοίτηση στην Α δημοτικού;


Recommended Posts

Καλησπέρα!!

 

Θέλω τα φώτα κάποιου γονέα από τον εκπαιδευτικό χώρο.. Έχω ένα κοριτσάκι που παρουσιάζει δυσκολίες στη μάθηση. Πριν λίγες μέρες ο διευθυντής του σχολείου μας μου πρότεινε να επαναλάβει την Α τάξη. Επειδή δεν έιμαι σύμφωνη σε κάτι τέτοιο μιας και έχουμε ήδη επαναλάβει το νήπιο, μου ανάφερε οτι ο νέος νόμος δεν χρειάζεται τη σύμφωνη γνώμη του γονιού.. Ισχύει κάτι τέτοιο;; Ξέρω οτι μέχρι τώρα χρειαζόταν η συγκατάθεση μου, κάποια έκθεση από ειδικό και να περάσει και από το αντιστοιχο γραφείο εκπαίδευσης για να εγκριθεί..

 

Είμαι αρκετά αναστατωμένη μιας και σκέφτομαι οτι κάτι τέτοιο δεν θα βοηθήσει την ψυχολογία του παιδιου..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


μήπως να αλλάξεις σχολείο στο παιδί σου ???

κοιτά εδώ άλλο ένα θέμα αν και είναι λίγο μεγαλύτερα τα παιδάκια

αξίζει πιστεύω :

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=36481

 

 

πέρασα μια μικρή μπόρα με την μικρή μου και απο προσωπική πείρα

θα πρέπει σε κάθε τι που συναντάμε να παίρνουμε πολλές ...πολλές γνώμες

και απόψεις μέχρι να κάνουμε το επόμενο βήμα σε κάθε τομέα.

 

διότι στην χώρα που ζούμε όλοι ειναι ειδικοί και υπόσχονται πολλά χωρίς όμως αποτέλεσμα .

Link to comment
Share on other sites

Δες λιγο εδω που περιεχει ολη τη νομοθεσια για την αξιολογηση μαθητων δημοτικου σχολειου

http://dipe.pie.sch.gr/nomothesia.htm

Πατησε εκει που λεει αξιολογηση μαθητων προεδρικο διαταγμα 1995

και συμπληρωματικο 1997. Δυστυχως δεν αναφερει πουθενα για συμφωνη γνωμη γονεων. Παρ'ολα αυτα αν το παιδι εχει μαθησιακες δυσκολιες κατατασσεται στην κατηγορια των παιδιων που χρηζουν ειδικης παρεμβασης και εκει συμμετεχουν και οι ιατροπαιδαγωγικες υπηρεσιες που παρακολουθουν το παιδι. Δηλαδη αν εχεις περασει το παιδι απο ΚΕΔΔΥ εισηγουνται τι πρεπει αν γινει μετο παιδι

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και τις δυο για τις απαντήσεις και για το ενδιαφέρον παρά το προχωρημένο της ώρας.. :P

 

Εν τω μεταξύ βρήκα το νόμο για την ειδική αγωγή στην πρωτοβάθμια του 2008 και νεότερο απόσπασμα του 2/2011 και όντως τα ΚΕΔΔΥ ειναι τα πλέον αρμόδια. Ο διευθυντής μπορεί να συστήσει επιτροπή από ειιδικό παιδαγωγό, ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό κλπ και να συνεργαστεί με τα κεδδυ για να βρεθεί το καλύτερο εκπ πρόγραμμα για τον μαθητη. Ο γονέας καλείται να πει τη γνώμη του αλλά δεν είναι λέει δεσμευτική. Πουθενά δεν λέει οτι αποφασίζει ο διευθυντής αλλά συνεργάζεται με τα κεδδυ. Μάλλον και ο διευθυντής δεν ξέρει καλά το νόμο... ή θέλησε να μου πουλήσει "ύφος" για τους δικούς του λόγους.. Επίσης έχει πολύ ενδιαφέρον τα πόσα δικαιώματα έχουν αυτοί οι μαθητές!! Αυτό που δεν μπόρεσα να βρω είναι αν υπάρχει νεότερος νόμος από το 2008, το παράρτημα του 2011 αναφέρεται στις εξετάσεις και στα κακοποιημένα παιδιά, αρα δεν αφορά τη δική μου περίπτωση..

 

Πω πω ζαλάδα νυχτιάτικο να διαβάζεις νόμους... αλλά νομίζω εδώ θα συναντήσω κι άλλους προβληματισμένους και ξενυχτισμένους γονείς σαν και μενα..

 

καλημέρα!

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και τις δυο για τις απαντήσεις και για το ενδιαφέρον παρά το προχωρημένο της ώρας.. :P

 

Εν τω μεταξύ βρήκα το νόμο για την ειδική αγωγή στην πρωτοβάθμια του 2008 και νεότερο απόσπασμα του 2/2011 και όντως τα ΚΕΔΔΥ ειναι τα πλέον αρμόδια. Ο διευθυντής μπορεί να συστήσει επιτροπή από ειιδικό παιδαγωγό, ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό κλπ και να συνεργαστεί με τα κεδδυ για να βρεθεί το καλύτερο εκπ πρόγραμμα για τον μαθητη. Ο γονέας καλείται να πει τη γνώμη του αλλά δεν είναι λέει δεσμευτική. Πουθενά δεν λέει οτι αποφασίζει ο διευθυντής αλλά συνεργάζεται με τα κεδδυ. Μάλλον και ο διευθυντής δεν ξέρει καλά το νόμο... ή θέλησε να μου πουλήσει "ύφος" για τους δικούς του λόγους.. Επίσης έχει πολύ ενδιαφέρον τα πόσα δικαιώματα έχουν αυτοί οι μαθητές!! Αυτό που δεν μπόρεσα να βρω είναι αν υπάρχει νεότερος νόμος από το 2008, το παράρτημα του 2011 αναφέρεται στις εξετάσεις και στα κακοποιημένα παιδιά, αρα δεν αφορά τη δική μου περίπτωση..

 

Πω πω ζαλάδα νυχτιάτικο να διαβάζεις νόμους... αλλά νομίζω εδώ θα συναντήσω κι άλλους προβληματισμένους και ξενυχτισμένους γονείς σαν και μενα..

 

καλημέρα!

 

Ο νόμος της ειδικής αγωγής είναι του 2008, και αυτός ισχύει.

Πράγματι, ο γονιός δεν μπορεί να διαφωνήσει και να κάνει αυτό που θέλει. Μπορεί, όμως, αν διαφωνεί με τη γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ (θέλω να πιστεύω ότι έχεις περάσει από ΚΕΔΔΥ) μπορεί να κάνει ένσατση και να περάσει από δευτεροβάθμια επιτροπή όπου μπορεί να παρίσταται και ειδικός-εκπρόσωπος των γονέων για να πει τη γνώμη του. Η απόφαση της δευτεροβάθμιας είναι δεσμευτική για όλους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα.

Είμαι ειδική παιδαγωγός και έχω αναλάβει αρκετά παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες και έχουν επαναλάβει το Νηπιαγωγείο ή ακόμα και τάξη του Δημοτικού. Μου κάνει εντύπωση η επιμονή του διευθυντή. Παρ όλα αυτα είναι πιθανό να πιστεύει ότι το παιδί δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της Β' Δημοτικού. Δεν γνωρίζω το επίπεδο του παιδιού μαθησιακά αλλά επειδή η πρώτη γραφή-ανάγνωση-αρίθμηση είναι πολύ σημαντικό στάδιο για την μαθησιακή εξέλιξη του είναι σημαντικό να τα κατακτήσει όσο το δυνατόν πιο άρτια.

Το σχολείο σου έχει τμήμα ένταξης; Το παιδί έχει ειδικό παιδαγωγό για παρέμβαση στο σπίτι ή σε κάποιο κέντρο; Όλα αυτά είναι σημαντικά για να ρωτήσεις και την γνώμη των ειδικών που υποστηρίζουν το παιδί σου ποια είναι η άποψη τους για αυτο το ενδεχόμενο.

Στην περίπτωση της επαναφοίτησης υπάρχουν 2 θέματα που έχει κανείς να εξετάσει:

1 ότι κάτι τέτοιο μπορεί να βοηθήσει το παιδί μαθησιακά για να ανταπεξέλθει αργότερα πιο αποτελεσματικά και η ίδια να αισθανθεί ότι τα καταφέρνει

και

2 ότι κάτι τέτοιο θα επηρρεάσει το παιδί αρνητικά εξαιτίας της διαφοράς του απο τους υπόλοιπους συμμαθητες σε μια ηλικία που η ένταξη στην ομάδα είναι καθοριστικής σημασίας

 

Είναι μια δύσκολη απόφαση και πρέπει κάποιος να σταθμίσει τα υπερ και τα κατά πάντα με γνώμονα το κάθε παιδί με μαθησιακά προβλήματα που είναι μοναδική περίπτωση.

 

Ελπίζω όλα καλά!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Εγώ ξέρω ότι στην Α΄Δημοτικού, εαν δάσκαλος και σχολικός σύμβουλος κρίνουν απαραίτητο το παιδί να επαναλάβει την τάξη, δεν χρειάζεται η συγκατάθεση του γονέα.

Πριν από αρκετά χρόνια κάλεσα τον σχολ. σύμβουλο για ένα παιδάκι (ο αγαπημένος μου μαθητής, που για διαφορους λόγους μεγάλωνε μόνος με τα αδέρφια του αφού η γιαγια που τα πρόσεχε έλειπε στο νοσοκομείο). όλοι συμφωνούσαν ότι το παιδί πρέπει να επαναλάβει την τάξη. Η μαμά εμφανίστηκε για να εκφράσει τις αντιρρήσεις της (η ψυχολογία του παιδιού, ότι θα το βοηθήσει το καλοκαίρι και δε θα έχει πρόβλημα κλπ)

Το παιδάκι ξαναφοίτησε στην Α΄Δημοτικού, πήγε πολύ καλά, ανέβηκε η αυτοπεποίθηση του και η μαμά ήρθε στο σχολείο για να μας πει ότι καλά κάναμε τελικά.

Βέβαι κάθε παιδί είναι μοναδική περίπτωση.

Γνώμη μου πάντως είναι να σκεφτείς και αυτή την περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Ami και Ακαματρα σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

Το παιδί δεν έχει περάσει από τα κεδυ αλλά από ιατροπαιδαγωγικά μόνο, και αυτό γιατί έχουμε ακόμα πολύ καιρό μέχρι να έρθει η σειρά μας, περίπου 1,5 χρόνο αναμονή. Τη βοηθάω από τα 4 της με εργοθεραπείες λογοθ/πειες και από πέρσι και με ειδική αγωγή και επιπλέον δασκάλα στο σπίτι που έχει και κάποια πείρα σε παιδάκια με μαθησιακά, για το διάβασμα του σχολείου. Κάνω με λίγα λόγια ότι καλύτερο μπορώ. Τα θετικά και τα αρνητικά που μου λέτε τα έχω σκεφτεί άπειρες φορές χωρίς να ξέρω πιο πραγματικά είναι το σωστό. Αυτή τη στιγμή έχει ένα χρόνο διαφορά με τους συμμαθητές της και αν μείνουμε θα έχει διαφορά με τους καινούριους 2 χρόνια! Ήδη με ρωτάει γιατί εκείνη είναι μεγαλύτερη και μου λέει συχνά διαφωνούν με τους συμμαθητές της για το πόσο χρονών είναι. Τους κάνει εντύπωση που εκέινη είναι μεγαλύτερη. Στο πάρτυ της έβαλα τα κεράκια πολλά μαζί για να μπερδέψουμε κάποιους που τα μετρούσαν ;)

 

Ο ειδικός παιδαγωγός του σχολείου μας που παρακολουθεί μου είπε να επιμένω το παιδί να προχωρήσει, και αυτό γιατί παρατήρησε οτι οταν η ύλη δεν προχωρά, η μικρή χάνει το ενδιαφέρον της και αντί να βελτιώνεται κολλάει. Αυτό που δεν σας ανέφερα στα προηγούμενα μην μου είναι οτι ξεκινώντας από ένα μικροκαυγαδάκι που είχαν κάποια παιδιά στην τάξη, ανέφερα στη διευθύντρια οτι η δασκάλα δεν βοηθά στα μαθησιακά την κόρη μου και δεν ενδιαφέρεται γενικά να φτιάξει τις σχέσεις των μαθητών. Κατά κάποιο τρόπο της έθιξα εκπαιδευτικό και ίσως και εκείνη το πήρε προσωπικά. Δεν συνηθίζω πάντως να βρίσκομαι στο γραφείο της διεύθυνσης.. Πιστεύω ήθελε να με κάνει να μην μιλάω και πολύ γιατί θα βρεθώ έγω και το παιδί να απολογούμαστε τελικά. Κλίκα νομίζω είναι οι εκπαιδευτικοί και συγνώμη αν κάποιοι θίγονται.

 

Akamatra αυτή την ένταξη στην ομάδα ζητούσα από τη δασκάλα της τάξης από την αρχή της χρονιάς. Τώρα αν το να της ουρλιάζει που δεν μπορούσε να κάνει καλή ανάγνωση και να τη βάζει τμωρία βοήθησε.... τι να σου πω..

Link to comment
Share on other sites

estella,

αν κατάλαβα καλά

- ο διευθυντής/δασκάλα εισηγούνται να επαναλάβει την τάξη

- εσυ πιστεύεις ότι δεν θα της κάνει καλό

- ο ειδικός παιδαγωγός που την παρακολουθεί επίσσης πιστεύει ότι δεν θα της κάνει καλό

- δεν έχει περάσει από πλήρη γνωμάτευση ΚΕΔΥ για αυτό το θεμα (έχει περάσει για κάτι άλλο ?)Αυτό μπορεί να γίνει σε 1.5 χρόνο!

 

Αν είμουν στη θέση σου θα επέμενα να ακολουθηθεί η διαδικασία που πρότεινε η emmaki, οτιδήποτε άλλο θα ήταν παράτυπο / παράνομο.

Εξάλλου αυτή η διαδικασία δίνει το περιθώριο για αντικειμενική και ολοκληρωμένη άποψη. Επισης θα ζητούσα να ληφθεί υπόψη η άποψη της ειδικού παιδαγωγού περισσότερο από της δασκάλας δ/ντη αφού αυτής είναι το αντικείμενο.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με ολα οσα έχουν αναφερθεί πως γίνεται η συζήτηση να επαναλάβει το παιδί την τάξη τον Σεπτεμβρη και να περάσει από ΚΕΔΥ 1 χρόνο μετά! το ένα ακυρώνει το άλλο. Ο Δ/ντης - δασκάλα δεν μπορούν να πιέσουν για προτεραιότητα στο ΚΕΔΥ??

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Εστέλλα...

Πω πω... αγχώθηκα με το θέμα σου! Τι ακριβώς έχει το παιδί? Είναι υπερκινητική και σου πρότειναν εργοθ.-λογοθ.?

Ψάξτο όσο μπορείς και κάνε αυτό που πιστεύεις εσύ καλύτερα.

Ο γιός μου είναι 5,5ετ., πηγαίνει νήπιο και θα επαναφοιτήσει. Έχουμε ξεκινήσει ήδη εργοθεραπείες λόγω υπερκινητικότητας και χαμηλής συγκέντρωσης αλλά με αγχώνει πολύ το γεγονός ότι του χρόνου θα φαίνεται μεγαλύτερος από άλλα παιδάκια (γεννηθείς Νοεμ. 2005).

Εύχομαι να βρεις άκρη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

estella,

αν κατάλαβα καλά

- ο διευθυντής/δασκάλα εισηγούνται να επαναλάβει την τάξη

- εσυ πιστεύεις ότι δεν θα της κάνει καλό

- ο ειδικός παιδαγωγός που την παρακολουθεί επίσσης πιστεύει ότι δεν θα της κάνει καλό

- δεν έχει περάσει από πλήρη γνωμάτευση ΚΕΔΥ για αυτό το θεμα (έχει περάσει για κάτι άλλο ?)Αυτό μπορεί να γίνει σε 1.5 χρόνο!

 

Αν είμουν στη θέση σου θα επέμενα να ακολουθηθεί η διαδικασία που πρότεινε η emmaki, οτιδήποτε άλλο θα ήταν παράτυπο / παράνομο.

Εξάλλου αυτή η διαδικασία δίνει το περιθώριο για αντικειμενική και ολοκληρωμένη άποψη. Επισης θα ζητούσα να ληφθεί υπόψη η άποψη της ειδικού παιδαγωγού περισσότερο από της δασκάλας δ/ντη αφού αυτής είναι το αντικείμενο.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με ολα οσα έχουν αναφερθεί πως γίνεται η συζήτηση να επαναλάβει το παιδί την τάξη τον Σεπτεμβρη και να περάσει από ΚΕΔΥ 1 χρόνο μετά! το ένα ακυρώνει το άλλο. Ο Δ/ντης - δασκάλα δεν μπορούν να πιέσουν για προτεραιότητα στο ΚΕΔΥ??

 

Το παιδί (από ό,τι κατάλαβα) έχει περάσει από Ιατροπαιδαγωγικό. Η γνωμάτευση του Ιατροπαιδαγωγικού (αν είναι δημόσιο) έχει την ίδια ακριβώς ισχύ με το γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ.

Για την τυχόν επανάληψη τάξης, αποφασίζουν το σχολείο με το σύμβουλο. Οι γονείς έχουν δικαίωμα να πουν τη γνώμη τους, αλλά το σχολέιο δεν είναι υποχρεωμένο να την ακολουθήσει.

Η αξιολόγηση από τα ΚΕΔΔΥ δυστυχώς καθυστερεί πάρα πολύ, γιατί δεν υπάρχει το ανάλογο ανθρώπινο δυναμικό. Στο ΚΕΔΔΥ που είμαι εγώ, εδώ ακι 2 χρόνια δεν έχουμε εκπαιδευτικό πρωτοβάθμιας εκπάιδευσης (δάσκαλο) γιατί δεν στέλνει το υπουργείο αναπληρωτή. Ψυχολόγος υπάρχει μόνο ένας για όλα τα παιδιά όλων των βαθμίδων. Νηπιαγωγός είμαι εγώ και για να βοηθήσω την κατάσταση βλέπω παιδιά μέχρι Β δημοτικού (νομικά είμαι καλυμμένη γαιτί ο νόμος λέει ότι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων μπορούν να αξιολογούν παιδιά όλων των βαθμίδων. Ηθικά όμως εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να δω μεγαλύτερο παιδί, γιατί δεν ξέρω από μεγαλύτερα παιδιά).

Επίσης, στο ΚΕΔΔΥ που είμαι εγώ (δεν μπορώ να μιήσω για τα υπόλοιπα) ακολουθείται αυστηρήσειρά προτεραιότητας. Ο μόνος λόγος που μπορεί κάποιος να περάσει πιο μπροστά είναι αν μιλάμε για παιδί Γ Λυκείου, που χρειάζεται τη γνωμάτευση για τις πάνελλήνιες εξετάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Emaki τα είπες καλύτερα απο μένα σχετικά με τα κεδδυ! Ο 1,5 χρόνος είναι και καλή περίπτωση να μας δουν. Εως και 3 χρόνια έχει αναμονή! Δεδομένου οτι περισσότερο χρειάζομαι για το γυμνάσιο και τις γραπτες εξετάσεις τη γνωμάτευση το καθυστέρησα λιγάκι για να δώσω στο παιδί μου τη δυνατότητα να ωριμάσει και ενδεχομένως να είναι και πιο σωστή η γνώμη που θα σχηματίσουν οι ειδικοί. Η δασκάλα και ο ειδικός δεν επιμένουν σε επαναφοίτηση, έτσι τουλάχιστον ξέρω τώρα. Ο διευθυντής πέταξε μια κουβέντα και υποθέτω έγινε αφού παραπονέθηκα οτι η δασκάλα δεν δίνει σημασία στο παιδί μου που έχει μαθησιακό. Έτσι κάπως πιστεύω ήθελε εμένα να με βάλει σε προβληματισμό παρά να σκεφτεί αν ο συνάδελφος έκανε σωστά τη δουλεία του ή όχι.

 

jannis κοπέλα μου, πάρε μια ανάσα και θάρρος γιατί έχετε μπροστά σας πορεία.. Να κάνεις την επαναφοίτηση αν στο ζήτησαν. Είναι καλύτερα ιδίως αν δείχνει και σημάδια ανωριμότητας ο μικρούλης σου. Δεν θα κολλήσει με τα συνομήλικα στην πρώτη και το ψυχολογικό μέρος είναι πιστεψέ με πιο δύσκολο ακόμα και από το μαθησιακό. Δεν θα φαίνεται καθόλου η διαφορά του με ένα μόνο χρόνο. Η δική μου αν μείνει φέτος θα έχει 2 χρόνια διαφορά (κάναμε και επαναφοίτηση νηπίου) και εκεί θα φαίνεται σίγουρα. Επίσης δεν αλλάζει ο χώρος του σχολείου και φαντάζεσαι θα της είναι δύσκολο να δει όλους τους άλλους να φεύγουν και αυτή να μένει. Φυσικά και κάποια άλλα παιδάκια στην τάξη της δυσκολεύονται αλλά επειδή οι άλλοι γονείς δεν ασχολούνται κανένας δε μαθαίνει και το πρόβλημά τους. Γενικά είναι δύσκολα τα πράγματα και υπάρχει αγώνας. Αν τελικά γίνει η επαναφοίτηση σκέφτομαι για άλλο σχολείο.. emaki σαν πιο ειδική συμφωνείς με αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου οτι περισσότερο χρειάζομαι για το γυμνάσιο και τις γραπτες εξετάσεις τη γνωμάτευση το καθυστέρησα λιγάκι για να δώσω στο παιδί μου τη δυνατότητα να ωριμάσει και ενδεχομένως να είναι και πιο σωστή η γνώμη που θα σχηματίσουν οι ειδικοί.

Αν τελικά γίνει η επαναφοίτηση σκέφτομαι για άλλο σχολείο.. emaki σαν πιο ειδική συμφωνείς με αυτό;

 

Στέκομαι σε αυτά τα 2.

Όσον αφορά το πρώτο, εγώ θα συμβούλευα να μην το καθυστερείς, γιατί έτσι και αλλιώς σε 3 χρόνια γίνεται επαναξιολόγηση του παιδιού. Δηλαδή, ας πούμε ότι βγαίνει για κάποιο παιδί (δεν μιλάω για το δικό σου συγκεκριμένα, εξηγούμαι για να μην παρεξηγουμαι) ένα πόρισμα που λέει ότι το νήπιο Χ παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες και προτείνεται η επαναφοίτηση του στο νηπιαγωγείο και η παρακολούθηση τμήματος ενταξης. Μετά από 3 χρόνια, και όταν το συγκεκριμένο παιδί θα είναι Β Δημοτικού, θα ξαναπεράσει από ΚΕΔΔΥ, όπου θα δούμε τι έγινε με το ΤΕ, υπάρχει βελτί9ωση στο παιδί, μήπως (ειδικά στη Β δημοτικού) οι δυσκολίες που έχει είναι αποτέλεσμα δυσλεξίας; Μήπως υπάρχει χαμηλό νοητικό δυναμικό; Το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έγινε για το παιδί είναι κατάλληλο γι' αυτό ή χρειάζονται συμπληρώματα; κλπ κλπ

Άρα με την καθυστέρηση δεν κερδίζεις τίποτα!

Για μένα ένα παιδί πρέπει να αξιολογείται στο νηπιαγωγείο, στη Β Δημοτικού, στην Ε Δημοτικού, στην Α ή Β Γυμνασίου (με προτίμηση στα μέσα της Α) και στα μέσα της Β Λυκείου για να έχουμε καλύτερη εικόνα και να πετύχουμε τους επιθυμητούς στόχους με την παρέμβαση.

 

Όσο για την αλλαγή σχολέιου....Εξαρτάται. Αν το παιδί έχει δεθεί εμ το χώρο και με τα πρόσωπα (δασκάλους ακόμα και αν δεν είναι η δασκάλα της τάξης) και μαθητές του σχολείου τότε μην την αλλάξεις. Η προσαρμογή στο νέο περιβάλλον θα κάνει επρισσότερο κακό από ό,τι καλό. Επίσης, λάβε υπόψη σου ότι το νέο σχολέιο θα πρέπει να έχει ΤΕ, κατά προτίμηση να μην έχει πολλά παιδιά που θα χρειάζονται παρέμβαση ώστε να μπορεί η κόρη σου να παρακολουθεί αρκετές ώρες. Τέλος λάβε υπόψη σου ότι εσύ ως μητέρα θα πρέπει να ξαναγνωρίσεις εκπαιδευτικούς και να ξαναεξηγήσεις την κατάσταση του παιδιού. Και ότι οι δάσκαλοι θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να γνωρίσουν το παιδί.

Link to comment
Share on other sites

emmaki σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πράγματι ο ειδικός σε κατευθύνει καλύτερα! Βέβαια ξέρεις οτι εμείς οι γονείς καμια φορά κάνουμε του κεφαλιού μας, κι αυτό γιατί η αγάπη για το παιδί μας δε μας αφήνει να δούμε καθαρά. Βέβαια έχω από τα ΙΠΔ γνωματεύσεις και μάλιστα μέσα στο μήνα θα περάσω πάλι για αξιολόγηση. Βρήκα πιο σύντομα ραντεβού εκεί και έτσι άφησα πάλι πίσω τα κεδδυ. Πάντως μέσα σε αυτή την εβδ θα κάνω και για κεδδυ αίτηση να τρέχει. Ελπίζω να μην προχωρήσει το θέμα της επαναφοίτησης γιατί τότε δεν θέλω να φαντάζομαι τι με περιμένει. Η μικρή φαντάζομαι θα αντιδράσει τρελά! Περιμένει από τώρα την νέα της τάξη. Το άλλο σχολείο που σκέφτομαι όντως μπορεί να έχει όλες αυτές τις δυσκολίες που λες. Φυσικά θα διαλέξω κάποιο με ΤΕ. Η στασιμότητα δεν νομίζω ότι θα της κάνει καλό. Εγώ σκέφτομαι το καλοκαίρι να το εκμεταλευτώ, όπως και τα προηγούμενα άλλωστε, και να καλύψουμε ύλη που δεν μπορέσαμε μέσα στη χρονιά. Πιστεύω το πολύ μεχρι την άλλη εβδ θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και στο σχολείο..

 

Ένα τελευταίο σχόλιο παράπονο.. Τα σχολεία πλέον είναι ακατάλληλα για μαθητές σαν την κόρη μου.. και δη τα δημοτικά. Μαθήματα δευτερεύοντα, χάος με την ύλη, όλο και πιο δύσκολα βιβλία, δάσκαλοι που αλλάζουν κάθε χρόνο και συνήθως έιναι άπειροι, δάσκαλοι που δεν πληρώνονται πλέον αρκετά για τη δουλειά τους και δεν θέλουν να ασχοληθούν. Συγχωνεύσεις σχολείων και τμήματα με 30 παιδιά... τι άλλο να πω..

Link to comment
Share on other sites

emmaki σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πράγματι ο ειδικός σε κατευθύνει καλύτερα! Βέβαια ξέρεις οτι εμείς οι γονείς καμια φορά κάνουμε του κεφαλιού μας, κι αυτό γιατί η αγάπη για το παιδί μας δε μας αφήνει να δούμε καθαρά. Βέβαια έχω από τα ΙΠΔ γνωματεύσεις και μάλιστα μέσα στο μήνα θα περάσω πάλι για αξιολόγηση. Βρήκα πιο σύντομα ραντεβού εκεί και έτσι άφησα πάλι πίσω τα κεδδυ. Πάντως μέσα σε αυτή την εβδ θα κάνω και για κεδδυ αίτηση να τρέχει. Ελπίζω να μην προχωρήσει το θέμα της επαναφοίτησης γιατί τότε δεν θέλω να φαντάζομαι τι με περιμένει. Η μικρή φαντάζομαι θα αντιδράσει τρελά! Περιμένει από τώρα την νέα της τάξη. Το άλλο σχολείο που σκέφτομαι όντως μπορεί να έχει όλες αυτές τις δυσκολίες που λες. Φυσικά θα διαλέξω κάποιο με ΤΕ. Η στασιμότητα δεν νομίζω ότι θα της κάνει καλό. Εγώ σκέφτομαι το καλοκαίρι να το εκμεταλευτώ, όπως και τα προηγούμενα άλλωστε, και να καλύψουμε ύλη που δεν μπορέσαμε μέσα στη χρονιά. Πιστεύω το πολύ μεχρι την άλλη εβδ θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και στο σχολείο..

 

Εύχομαι ό,τι είναι καλύτερο για το παιδί....

Πάντως να επαμαλάβω ότι αν πας σε ΔΗΜΟΣΙΟ ιατροπαιδαγωγικό, γίνεται η ίδια δουλειά που γίνεται στο ΚΕΔΔΥ και η γνωμάτευση έχει ακριβώς την ίδια αξία.

Επίσης, να πω ότι αν στο ιατρ, κάνουν τεστ νοητικού δυναμικού, τότε αυτό δεν μπορεί να επαναληφθεί αμέσως, παρά ετά από 3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εύχομαι ό,τι είναι καλύτερο για το παιδί....

Πάντως να επαμαλάβω ότι αν πας σε ΔΗΜΟΣΙΟ ιατροπαιδαγωγικό, γίνεται η ίδια δουλειά που γίνεται στο ΚΕΔΔΥ και η γνωμάτευση έχει ακριβώς την ίδια αξία.

Επίσης, να πω ότι αν στο ιατρ, κάνουν τεστ νοητικού δυναμικού, τότε αυτό δεν μπορεί να επαναληφθεί αμέσως, παρά ετά από 3 χρόνια.

 

 

Και να πω επίσης, επιδή υπάρχουν και εδώ "καλοί" άνθρωποι, όπως υπάρχουν και παντού άλλωστε, ότι εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα συμφέρον είτε η οποιαδήποτε μαμά ακολουθήσει αυτά που λέω είτε όχι. Μιλάω πάντα με βάση την εμπειρία μου και με βάση το νομικό πλαίσιο....

Link to comment
Share on other sites

jannis κοπέλα μου, πάρε μια ανάσα και θάρρος γιατί έχετε μπροστά σας πορεία.. Να κάνεις την επαναφοίτηση αν στο ζήτησαν. Είναι καλύτερα ιδίως αν δείχνει και σημάδια ανωριμότητας ο μικρούλης σου. Δεν θα κολλήσει με τα συνομήλικα στην πρώτη και το ψυχολογικό μέρος είναι πιστεψέ με πιο δύσκολο ακόμα και από το μαθησιακό. Δεν θα φαίνεται καθόλου η διαφορά του με ένα μόνο χρόνο. Η δική μου αν μείνει φέτος θα έχει 2 χρόνια διαφορά (κάναμε και επαναφοίτηση νηπίου) και εκεί θα φαίνεται σίγουρα. Επίσης δεν αλλάζει ο χώρος του σχολείου και φαντάζεσαι θα της είναι δύσκολο να δει όλους τους άλλους να φεύγουν και αυτή να μένει. Φυσικά και κάποια άλλα παιδάκια στην τάξη της δυσκολεύονται αλλά επειδή οι άλλοι γονείς δεν ασχολούνται κανένας δε μαθαίνει και το πρόβλημά τους. Γενικά είναι δύσκολα τα πράγματα και υπάρχει αγώνας. Αν τελικά γίνει η επαναφοίτηση σκέφτομαι για άλλο σχολείο.. emaki σαν πιο ειδική συμφωνείς με αυτό;

oxi den mas zhthsan! e3alou eimaste akomh pronhpia ara 8a pame kai tou xronou nhpiagwgio

sygnwmh gia ta greekglish texnika provlhmata den grafw allo...

Link to comment
Share on other sites

oxi den mas zhthsan! e3alou eimaste akomh pronhpia ara 8a pame kai tou xronou nhpiagwgio

sygnwmh gia ta greekglish texnika provlhmata den grafw allo...

 

Συγνώμη jannis...:oops: To συγκεκριμένο μήνυμα ήταν για την Νιτσα 2

 

emmaki σε δημόσιο ΙΠΔ πηγαίνουμε. Μάλλον θα κάνουμε και νοητικό τεστ.. προσωπικά δεν ξέρω πόσο θα συνεργαστεί το παιδί και πόσο έγκυρα είναι αυτά τα τεστ σ' αυτες τις ηλικίες. Μας πρότειναν να κάνουμε σε ιδιωτικο κεντρο το τεστ λόγω έλλειψης χρόνου και προσωπικού από το ΙΠΔ. Είμαι πολύ επιφυλακτική.. γιατί μετά από 3,5 χρόνια γίνεται η επανάληψη;;

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη jannis...:oops: To συγκεκριμένο μήνυμα ήταν για την Νιτσα 2

 

emmaki σε δημόσιο ΙΠΔ πηγαίνουμε. Μάλλον θα κάνουμε και νοητικό τεστ.. προσωπικά δεν ξέρω πόσο θα συνεργαστεί το παιδί και πόσο έγκυρα είναι αυτά τα τεστ σ' αυτες τις ηλικίες. Μας πρότειναν να κάνουμε σε ιδιωτικο κεντρο το τεστ λόγω έλλειψης χρόνου και προσωπικού από το ΙΠΔ. Είμαι πολύ επιφυλακτική.. γιατί μετά από 3,5 χρόνια γίνεται η επανάληψη;;

 

Τα τεστ είναι ανάλογα με την ηλικία του παιδιού. Δηλαδή μέχρι τα 6 κάνουν το WAYS και από τα 6 μέχρι τα 18 κάνουν to WISC.

Αν ένα παιδί 4 ετών κάνει για παράδειγμα 15 σωστά (τυχαία τα νούμερα) ερμηνεύεται διαφορετικά από τα 15 σωστά που θα κάνει ένα παιδί 6 ετών.

Τώρα, γιατί επαναλαμβάνεται, γιατί τα τεστ αυτά μετράνε κυρίως δεξιότητες (π.χ. αφαιρετική σκέψη, παρατηρητικότητα κλπ) τα οποία αν ένα παιδί "δουλευτεί" μπορούν να μεταβληθούν (ομοίως και αν ένα παιδί το παρατήσουν και δεν ασχολούνται μαζί του). Αν, ας πούμε έχουμε ένα παιδί με διάσπαση προσοχής και αδυναμία συγκέντρωσης και την π΄ρωτη φορά που κάνει το τεστ δεν μπορεί να κάτσει στον πωπό του, θα έχει ένα νοητικό δυναμικό Χ. Μετά από 3 χρόνια και μετά από παρέμβαση σε σχολέιο και εργοθεραπέιες κλπ, το παιδί μπορεί να έχει καταφέρει να κάθεται 10 λεπτά, άρα και να ασχοληθεί ή να συγκεντρωθεί, άρα ο δείκτης θα είναι Ζ. Δεν έχουν σχέση αυτά τα τεστ με το IQ που κάνει π.χ. η MENSA.

Παραπάνω λεπτομέρειες θα σου πει κάποιος ψυχολόγος που είναι και ο αρμόδιος.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...