Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πρωτάκια 2011


Recommended Posts

προπέδια είμαστε στο 3

αριθμούς έχουμε μάθει μέχρι το 100

προσθεση και αφαίρεση με διψήφιους αριθμούς πχ 20+43, 50+26, 46-6

μέχρι το 20 να ανεβαίνουμε / κατεβαίνουμε ανά 2,3,4 και 5

 

 

διπλούς τόνους και το "ή" και "η" πως, που, πιο, ποιο κλπ και αν τονίζονται ή όχι τα κάναμε πολύ πριν το πάσχα, τα των, τον και τις, της

κλίνουμε ρήματα, (εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί)

αλφαβητική σειρά,

ασκήσεις για τον ενικό και τον πληθυντικό

ουσιαστικά να ξεχωρίζουμε στα τρια γέννη

χαιδευτικά,

ασκήσεις με το τώρα και το χθες (για λίγο) πχ τρέχω - έτρεξα

και χθες κάνανε συλλαβές, αλλά μιλαμε δύσκολες λέξης μέχρι την "συλλαβή" τους είχε να χωρίσουν....

 

.......ναι πλέον είμαι σίγουρη τα πρωτάκια αυτού του τμήματος προετοιμάζονται για Νάσα :lol: :lol:

 

και την κόρη μου να γκρινιάζει γιατί δεν προλαβαίνει τους υπότιτλους στην τηλεόραση

Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΧΑΡΙΣΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 561
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

και εμείς για τη nasa πάμε, τι να πω.... δεν ξερω τελικά εαν αξιζει όλο αυτό πολύ ύλη για πρώτη φορά.... εμείς πολλαπλασιασμό είμαστε στο 4 αλλά κάνουμε προβλήματα με πολλαπλασιασμό, π.χ. πόσα πόδια έχουν οι 2 καρέκλες????

καλά απο γλώσσα έχουμε μόνο 5 μαθήματα.... τι να πω δεν ξέρω αλλά τελικά μάλλον δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός για το τι πρέπει να βγει σαν ύλη ή όχι????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Τώρα στο τέλος η δικιά μας τα'χει παίξει. Τους βάζει απίστευτα πολλά για το σπίτι και πολλά με λάθη στις ασκήσεις ! Χρειαζόμαστε πάνω από 3 ώρες για να τα κάνουμε όλα καλά... Μπλοκάρει και ο μικρός και ούτε που ξέρω αν προλαβαίνει το μυαλουδάκι του να τα κρατήσει τόσα καινούργια πράγματα μαζεμένα!!

Τους πήγαινε χαλαρά και ωραία στην αρχή και τώρα τους λέει να μάθουν απέξω την προπαίδεια του 2 σε μία μέρα!! + όλα τα υπόλοιπα μαθήματα (ανάγνωση, αντιγραφή, ορθογραφία, 2σελ. φωτοτυπία με τα ρήματα στον αόριστο).

Πότε τελειώνουν τα μαθήματα ξέρετε??? Τι θα τα κάνουμε μετά?? έχετε καμμία ιδέα??

Link to comment
Share on other sites

epang, η σχολική χρονιά τελειώνει στις 15.06.

Το τι θα κάνει το παιδί μετά είναι μεγάλο θέμα... Άλλα πάνε στο χωριό με τους παππούδες, άλλα κατασκήνωση και άλλα απασχολούνται σε ημερήσιες δραστηριότητες (summer camp χωρίς διανυκτέρευση). Υπάρχει μεγάλη προσφορά και σε κατασκηνώσεις και σε summer camps. Το θέμα είναι το κόστος... Βέβαια κάποια ταμεία καλύπτουν τις κατασκηνώσεις και πολλοί Δήμοι οργανώνουν προγράμματα απασχόλησης των παιδιών των Δημοτών/κατοίκων τους. Έχουν υπάρξει και πέρσι ανάλογα θέματα, οπότε αν ψάξεις θα βρεις σίγουρα πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα στο τέλος η δικιά μας τα'χει παίξει. Τους βάζει απίστευτα πολλά για το σπίτι και πολλά με λάθη στις ασκήσεις ! Χρειαζόμαστε πάνω από 3 ώρες για να τα κάνουμε όλα καλά... Μπλοκάρει και ο μικρός και ούτε που ξέρω αν προλαβαίνει το μυαλουδάκι του να τα κρατήσει τόσα καινούργια πράγματα μαζεμένα!!

Τους πήγαινε χαλαρά και ωραία στην αρχή και τώρα τους λέει να μάθουν απέξω την προπαίδεια του 2 σε μία μέρα!! + όλα τα υπόλοιπα μαθήματα (ανάγνωση, αντιγραφή, ορθογραφία, 2σελ. φωτοτυπία με τα ρήματα στον αόριστο).

Πότε τελειώνουν τα μαθήματα ξέρετε??? Τι θα τα κάνουμε μετά?? έχετε καμμία ιδέα??

 

Η δικιά μας δεν τους ξεκίνησε ακόμη προπαίδεια, κάνουν ασκήσεις του τύπου η 1 κότα έχει 2 πόδια, οι 2 κότες πόσα έχουν κλπ. Τους βάζει επίσης αρκετή δουλειά για το σπίτι, ακολουθεί δηλαδή το ρυθμό που είχε πάντα. Αντιγραφή έχουν σχεδόν 2 βδομάδες να γράψουν αλλά εχουν πολλές φωτοτυπίες στη γλώσσα με μετατροπή από ενεστώτα σε αόριστο και το ανάποδο. Η ορθογραφία σχεδόν 1 σελίδα καθημερινά με προτάσεις και πράξεις. Είμαστε στο γεια σου, κότσυφα.

 

Τι κάνουμε μετά τις 15... καλή ερώτηση! Αρκετοί δήμοι είχαν ως πέρισυ ( φέτος δεν ξέρω γιατί είναι ακόμα πιο ζόρικα τα πράγματα οικονομικά) τα ΚΔΑΠ, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών που λειτουργούν από την ημέρα που σταματάει το σχολείο μέχρι το τέλος Ιουλίου, με προϋπόθεση να εργάζεται η μαμά. Πάρε τηλέφωνο στο δήμο σου να σου πουν. Επίσης, αν παίζει παππούς-γιαγιά σε χωριό, εξοχικό είναι ωραία λύση.

Αν δεν, τότε άστα να πάνε!

 

Και τα summer camps είναι μια λύση αλλά οι τιμές για 2 εβδομάδες νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ακριβές. Ενα φυλλάδιο για καμπ που μας έδωσαν τις προάλλες έξω απ΄το δημοτικό, έγραφε 180Ε για 15 μέρες...

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

οκ.......τωρα το επαθα το εγκεφαλικο!!!εγω δεν ηξερα ΚΑΝ οτι θα κανουν φετος πολλαπλασιασμο!!!!

 

Απο αυτα που διαβαζω, βλεπω οτι εμεις πρεπει να ειμαστε αρκετα πισω....στη γλωσσα εχθες εκαναν τα υποκοριστικα και αοριστο του μπαινω,βγαινω,παιρνω,βρισκω,αθροιζω,δανειζω,δακρυζω κλπ

 

Μαθηματικα σε προσθεσεις και αφαιρεσεις του στυλ 18+9/ 22+8/23-7 κλπ

 

 

Η δικια μου βαριεται οικτρα αλλα δεν εχει πτωση προς το παρον στην αποδοση της ..αλλα ολο γκρινιαζει οτι βαριεται...και οτι δεν αντεχει αλλο να καθεται στο ολοημερο......:( τι να κανουμε ομως,αχ....την καταλαβαινω,καθε μερα απο τις 8 εως τις 4,30 στο σχολειο..και μες στην ζεστη......πφφφφφφφφ.....Ενας μηνας ακομη,αντε να δουμε.....

Link to comment
Share on other sites

Η δασκάλα σε συνάντηση για ενημέρωση την προηγούμενη εβδομάδα, μου είπε ότι όλη αυτή την ύλη θα την κάνουν αναλυτικά στην β τάξη και ότι τώρα κάνουν ένα πέρασμα μόνο και γι'αυτό να μην αγχωνόμαστε και πιέζουμε και τα παιδιά ,

οπότε, cοοοοl, mammy

cool!!

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

προπέδια είμαστε στο 3

αριθμούς έχουμε μάθει μέχρι το 100

προσθεση και αφαίρεση με διψήφιους αριθμούς πχ 20+43, 50+26, 46-6

μέχρι το 20 να ανεβαίνουμε / κατεβαίνουμε ανά 2,3,4 και 5

 

 

διπλούς τόνους και το "ή" και "η" πως, που, πιο, ποιο κλπ και αν τονίζονται ή όχι τα κάναμε πολύ πριν το πάσχα, τα των, τον και τις, της

κλίνουμε ρήματα, (εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί)

αλφαβητική σειρά,

ασκήσεις για τον ενικό και τον πληθυντικό

ουσιαστικά να ξεχωρίζουμε στα τρια γέννη

χαιδευτικά,

ασκήσεις με το τώρα και το χθες (για λίγο) πχ τρέχω - έτρεξα

και χθες κάνανε συλλαβές, αλλά μιλαμε δύσκολες λέξης μέχρι την "συλλαβή" τους είχε να χωρίσουν....

 

.......ναι πλέον είμαι σίγουρη τα πρωτάκια αυτού του τμήματος προετοιμάζονται για Νάσα :lol: :lol:

 

και την κόρη μου να γκρινιάζει γιατί δεν προλαβαίνει τους υπότιτλους στην τηλεόραση

 

 

 

Ooooλα αυτά συν αντικατάσταση στην πρόταση του "και" απο το κόμμα, να συντάξουν ενα προβλημα μαθηματικών εξολοκλήρου και να το λύσει ο διπλανός τους, και φυσικά εχουν γράψει 2-3 εκθεσεις μεχρι στιγμής.

Και ρωτάω εγω τωρα.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Εγω γιατι ήμουν στο "Λολα να ενα μήλο" μεχρι και που τελειωσα την πρωτη;;;;

Τι ωραιο να εισαι μανουλα!!!

Link to comment
Share on other sites

διπλούς τόνους και το "ή" και "η" πως, που, πιο, ποιο κλπ και αν τονίζονται ή όχι τα κάναμε πολύ πριν το πάσχα, τα των, τον και τις, της

κλίνουμε ρήματα, (εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί)

αλφαβητική σειρά,

ασκήσεις για τον ενικό και τον πληθυντικό

ουσιαστικά να ξεχωρίζουμε στα τρια γέννη

χαιδευτικά,

ασκήσεις με το τώρα και το χθες (για λίγο) πχ τρέχω - έτρεξα

και χθες κάνανε συλλαβές, αλλά μιλαμε δύσκολες λέξης μέχρι την "συλλαβή" τους είχε να χωρίσουν....

Μία από τα ίδια κι εμείς.

 

Η δικιά μας δεν τους ξεκίνησε ακόμη προπαίδεια, κάνουν ασκήσεις του τύπου η 1 κότα έχει 2 πόδια, οι 2 κότες πόσα έχουν κλπ.

Παρομοίως.

Τους βάζει επίσης αρκετή δουλειά για το σπίτι, ακολουθεί δηλαδή το ρυθμό που είχε πάντα.

Εμάς λίγο περισσότερη τελευταία αλλά γενικά όχι πάρα πολλά πράγματα στο σπίτι. Άσχετα που ο κανακάρης μου μέχρι να πειστεί να κάτσει...

Αντιγραφή έχουν σχεδόν 2 βδομάδες να γράψουν

Συνεχίζουν και γράφουν καθημερινά

αλλά εχουν πολλές φωτοτυπίες στη γλώσσα με μετατροπή από ενεστώτα σε αόριστο και το ανάποδο. Η ορθογραφία σχεδόν 1 σελίδα καθημερινά με προτάσεις και πράξεις. Είμαστε στο γεια σου, κότσυφα.

Καθημερινά, εκτός από τη γνωστή ορθογραφία, γράφουν και κάμποση άγνωστη.

 

Τι κάνουμε μετά τις 15... καλή ερώτηση! Αρκετοί δήμοι είχαν ως πέρισυ ( φέτος δεν ξέρω γιατί είναι ακόμα πιο ζόρικα τα πράγματα οικονομικά) τα ΚΔΑΠ, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών που λειτουργούν από την ημέρα που σταματάει το σχολείο μέχρι το τέλος Ιουλίου, με προϋπόθεση να εργάζεται η μαμά. Πάρε τηλέφωνο στο δήμο σου να σου πουν. Επίσης, αν παίζει παππούς-γιαγιά σε χωριό, εξοχικό είναι ωραία λύση.

Αν δεν, τότε άστα να πάνε!

 

Και τα summer camps είναι μια λύση αλλά οι τιμές για 2 εβδομάδες νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ακριβές. Ενα φυλλάδιο για καμπ που μας έδωσαν τις προάλλες έξω απ΄το δημοτικό, έγραφε 180Ε για 15 μέρες...

Επίσης, summer camps διοργανώνουν και πολλοί δήμοι δωρεάν. Τουλάχιστον, μέχρι πέρσι.

εκαναν τα υποκοριστικα και αοριστο του μπαινω,βγαινω,παιρνω,βρισκω,αθροιζω,δανειζω,δακρυζω κλπ

 

Μαθηματικα σε προσθεσεις και αφαιρεσεις του στυλ 18+9/ 22+8/23-7 κλπ

Κι εμείς τα έχουμε κάνει αυτά.

 

Η δασκάλα σε συνάντηση για ενημέρωση την προηγούμενη εβδομάδα, μου είπε ότι όλη αυτή την ύλη θα την κάνουν αναλυτικά στην β τάξη και ότι τώρα κάνουν ένα πέρασμα μόνο και γι'αυτό να μην αγχωνόμαστε και πιέζουμε και τα παιδιά ,

οπότε, cοοοοl, mammy

cool!!

Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

 

Και ρωτάω εγω τωρα.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Εγω γιατι ήμουν στο "Λολα να ενα μήλο" μεχρι και που τελειωσα την πρωτη;;;;

Ναι, είναι απίστευτα πολλά! Γι' αυτό τα "τινάζουν" αργότερα οι μαθητές...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Στο σχολείο του γιου μου ετοιμάζονται ήδη για την καλοκαιρινή παράσταση. Άνοιξα ένα thread με τον προβληματισμό μου για τον τρόπο που γίνεται, θα ρίξετε μια ματιά εδώ και να μου πείτε τη γνώμη σας, παρακαλώ;

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια δεν την παλεύω άλλο.

Εχω κλατάρει.

Το ίδιο κι ο Μιχάλης.

 

Για 2 φωτοτυπίες σήμερα έκανε μια ώρα. Δε συγκεντρώνεται πια με τίποτα, το μυαλό είναι στο παιχνίδι, στα Γκορμίτι, στα Πλέιμομπιλ και στη παιδική με τους φίλους του.

Δεν τον αδικώ, τον καταλαβαίνω απόλυτα αλλά...

η υπομονή μου εξαντλείται επικίνδυνα!

 

Μου βγάζει την ψυχούλα για να στρωθεί. Απαξ και καθήσει, γράφει και τελειώνει. Για να καθήσει όμως έχω βραχνιάσει. Είναι κι ο μικρός που όλο τον τσιγκλάει να παίξουν, όλο μπαίνει στο δωμάτιο δήθεν να πάρει ένα παιχνίδι ή να του πει μια κουβέντα. Κι εκεί πάει, το χάσαμε το κορμί πατριώτη!

 

Ουφ, 14 Ιουνίου τελειώνουν και, ντρέπομαι που το λέω, αισθάνομαι ανακούφιση.

Ελπίζω του χρόνου να 'χουμε πιο συγκεντρωμένο μυαλό...

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια δεν την παλεύω άλλο.

Εχω κλατάρει.

Το ίδιο κι ο Μιχάλης.

Άστα Ελινάκι... Και ποιός την παλεύει? Εγώ το Σάββατο που μας πέρασε βγήκα εκτός εαυτού... κι από κείνη την ώρα έχω αρρωστήσει...

 

Να ρωτήσω κάτι : Με ποιό "μηχανισμό" έμαθαν τα παιδάκια σας προσθοαφαιρέσεις για αριθμούς >10?

 

Εντωμεταξύ, ενώ είμαι εντελώς αντίθετη στην επανάληψη κατά την διάρκεια των διακοπών, αρχίζω κι αναρωτιέμαι μήπως πρέπει ν' αναθεωρήσω...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εντωμεταξύ, ενώ είμαι εντελώς αντίθετη στην επανάληψη κατά την διάρκεια των διακοπών, αρχίζω κι αναρωτιέμαι μήπως πρέπει ν' αναθεωρήσω...

 

κι εγώ ήμουν αντίθετη στις επαναλήψεις κατά την διάρκεια των διακοπών, αλλά με τόσο μεγάλο όγκο ύλης, ήδη αναθεώρησα (μας "αναγκάζουν" να το κάνουμε).

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι : Με ποιό "μηχανισμό" έμαθαν τα παιδάκια σας προσθοαφαιρέσεις για αριθμούς >10?

 

Πραγματικά έχω την ίδια απορία. Ο δικός μου τις κάνει.Είναι μου είπε κάτι "κολπάκια" που τους έδειξε η δασκαλά.

 

Εντωμεταξύ, ενώ είμαι εντελώς αντίθετη στην επανάληψη κατά την διάρκεια των διακοπών, αρχίζω κι αναρωτιέμαι μήπως πρέπει ν' αναθεωρήσω...

 

Και εγώ αναθεώρησα.

Έτσι και αλλιώς λόγο ορνιθοσκαλισμάτων η δασκάλα μου πρότεινε για το καλοκαίρι να γράφουμε κάθε μέρα από 3 προτασούλες...( οπότε τσακ κάνουμε επανάλειψη ορθογραφία )

Για τα υπόλοιπα σκέφτομαι ή κανένα βιβλίο τύπου καλοκαιρινές διακοπές ( θα ρίξω μια ματιά να δω τι παίζει ) ή να τυπώσω από το νετ σελίδες βάση αυτών που κάνουνε με παρόμοιες ασκήσεις

Link to comment
Share on other sites

και γω αυτο σκεφτομαι..το καλοκαιρι να κανουμε απο την τελευτεα σελιδα με λεξεις κλειδια.να την βαζψ να κανει προτασουλες...

και ειπα να την παρω και κανα βιβλιο που να ειναι με αυτα που κανανε...

εσεις γενικα καθεστε και κανετε πολλα στο σπιτι;;;;αυτα που αζει η δασκαλα.οκ.η τους βαζετε και σεις απο μονοι σας ασκησεις;;;εγω οποτε εχουμε χρονο την βαζω..και καμια φορα λεω.οτι μηπως δεν την μαθενω.αρκετα;;;:(

Link to comment
Share on other sites

εγώ της βάζω και έξτρα ασκήσεις σχεδόν πάντα για να μπορει να εμπεδώσει αυτά που κάνουν, βεβαια η δασκαλα τους τους βάζει λίγα.

Στην ανανγωση το επιπεδο της ειναι μετριο προς χαμηλο....:-(

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το καλύτερο είναι να κάνουν επανάληψη ... χωρίς να το καταλάβουν! Εγώ ας πούμε θα τον πάω βόλτα στα βιβλιοπωλεία και θα τον βάλω να διαλέξει όποια βιβλία θέλει. Θα περάσουμε ώρες μαζί, όπου θα διαβάσει τα βιβλία και θα τα κουβεντιάσουμε και νάτη η επανάληψη στη γλώσσα. Κι όσο για τα μαθηματικά, υπάρχει το ρολόι για να μάθουμε την ώρα, τα ευρώ (για πόσο ακόμη:rolleyes:) για προσθέσεις κι αφαιρέσεις (ναι, ναι θα παίξουμε ʽμαγαζίʽ)και διάφορα επιτραπέζια. Φτάνει πια με τα μαθήματα! Καιρός είναι να χαρούν με αυτά που έμαθαν, να ανακαλύψουν ότι η ανάγνωση είναι και ευχαρίστηση και τα μαθηματικά μέρος της ζωής μας!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι από δίπλα (Πρωτάκια 2012) αλλά θέλω να ρωτήσω: γράφουν μικρές εκθεσούλες στο τέλος της πρώτης? Γιατί μία ωραία ιδέα είναι να γράφουμε κάθε βράδυ η οικογένεια την πίο ωραία στιγμή της ημέρας (το κάναμε εμείς στο σπίτι μας για χρόνια στις διακοπές) ή να στείλε γράμμα σε έναν φίλο που είναι σε άλλη πόλη, ή να αφήσει ένα μήνυμα στον μπαμπά, για να το βρει όταν γυρίσει και πολλά άλλα. Γενικά, νομίζω ευκαιρίες για γράψιμο, άλλο τίποτα στις διακοπές. Απλά δεν ξέρω τί μπορεί να κάνει ο μέσος όρος των παιδιών στο τέλος της πρώτης δημοτικού.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι : Με ποιό "μηχανισμό" έμαθαν τα παιδάκια σας προσθοαφαιρέσεις για αριθμούς >10?

 

Εντωμεταξύ, ενώ είμαι εντελώς αντίθετη στην επανάληψη κατά την διάρκεια των διακοπών, αρχίζω κι αναρωτιέμαι μήπως πρέπει ν' αναθεωρήσω...

 

Δεν ξέρω αν τους έδειξε η δικιά μας κάποιο μηχανισμό. Εχω δει ότι έκαναν πολλές ασκήσεις του τύπου: αν 2-1=1 τότε 20-10=10. Μήπως εννοείς αυτό;

Ή μήπως το "σπάσιμο του δεύτερου αριθμού; πχ. 9+4, σπάμε το 4 σε 1 και 3 ώστε 9+1=10+3=13. Για το 2ο παράδειγμα έχουν κάνει πολλή δουλειά.

 

Εγώ πάλι δεν είμαι αντίθετη στις επαναλήψεις στις διακοπές. Με ένα ελκυστικό βιβλίο που έχει δραστηριότητες, περνάει μια χαρά η ώρα. (Τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ που έκλεισαν είχαν καταπληκτικά βιβλία με τους ήρωες του ντίσνευ και μάλιστα προχθές διάβασα ότι τα δικαιώματα του ντίσνευ τα πήρε το Μεταίχμιο κι ίσως βγάλουν βιβλία για τις διακοπές). Και τα παιχνίδια που αναφέρει η mariazil νομίζω, είναι πολύ ωραία ιδέα. Πινακίδες στο δρόμο, ψώνια στο σούπερ μάρκετ, στα μαγαζιά είναι πρώτης τάξεως εξάσκηση!

@ maya: μικρές εκθεσεις των 4-5 γραμμών η δικιά μας δασκάλα τους ξεκίνησε προς τα τέλη Φεβρουαρίου, 1 φορά στην αρχή, 2 φορές την εβδομάδα πριν το Πάσχα και μετά ως σήμερα. Στην αρχή με θέμα, στη συνέχεια έδινε εικόνες για να περιγράψουν.

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...