Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΒΟΗΘΕΙΑ!ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


emi/l

Recommended Posts

Δεν είμαι η μόνη δηλαδή .... Σαν να τα είπα εγώ όλα αυτά που λέτε κι ακόμα παραπάνω.... Δείτε και το δικό μου θέμα αν θέλετε http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=55290&highlight=%E4%E9%DC%E2%E1%F3%EC%E1 η handmade μου έγραψε κάποιες διευθύνσεις με βιντεάκια (να 'ναι καλά) και η prasini priza έχει πολύ ωραία θέματα . Εμείς παρ' όλες τις προσπάθειες δεν έχουμε αλλάξει πάντως !!!! Χωρίς να θέλω να σας απογοητεύσω το λέω ,κάτι μάλλον δεν κάνω σωστά!!!!!! Νομίζω πως κάποια στιγμή "θα καταρεύσω" . Μόνο το Σάββατο και την Παρασκευή είμαστε μια χαρά αφού δεν διαβάζουμε!!! Α και αυτές τις ημέρες που ήταν η γιορτή , η παρέλαση , οι βαθμοί ...έτσι για να πάρω και λίγο δυνάμεις . Τον υπόλοιπο καιρό πάντως το δάκρυ κορόμηλο , τη μέρα από το γιο μου και όταν κοιμηθούν από εμένα .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 61
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

αχχχ συμπασχω. Η γειτονια μας ακουει στην προσαπαθεια μου να κατσει κατω :oops::-( . Μπορει να καθετε για γραψιμο 3 ωρες και η σελιδα να ειναι λευκη :?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

εχω τοσο πολυ αγχος με την α δημοτικου ..βλεπω τα παιδια απο το νηπιαγωγειο να ειναι ετοιμα και με πιανει αμοκ!!!!!!ως και ιδιεταιρα τα καναν τα παιδια το καλοκαιρι και τα περισσοτερα ειναι ΕΤΟΙΜΑ..θα τρελαθω Παναγια μου.ο δικος μου εχει καρφια στον πισινο του πως θα στρωθει γι α διαβασμα?και απο οτι λετε τα βαζουνε πολλα...απαπα ..δεν θελω να το σκεφτομαι..

τελικα αγγλικα εχουν στην α δημοτικου?

Link to comment
Share on other sites

εχω τοσο πολυ αγχος με την α δημοτικου ..βλεπω τα παιδια απο το νηπιαγωγειο να ειναι ετοιμα και με πιανει αμοκ!!!!!!ως και ιδιεταιρα τα καναν τα παιδια το καλοκαιρι και τα περισσοτερα ειναι ΕΤΟΙΜΑ..θα τρελαθω Παναγια μου.ο δικος μου εχει καρφια στον πισινο του πως θα στρωθει γι α διαβασμα?και απο οτι λετε τα βαζουνε πολλα...απαπα ..δεν θελω να το σκεφτομαι..

τελικα αγγλικα εχουν στην α δημοτικου?

 

Εχουν! Αλλά μην φανταστείς! Δεν είναι τίποτα!

Σε μία ώρα μαθήματος μπορει να κάνουν τον αριθμό "1"

Τους δίνουν πχ μια εικονα του αριθμου "1" και τους λενε να την ζωγραφίσουν... Ολη την ώρα...

Αυτό εχω μάθει από μια φίλη μου που ειναι η κορη της πρωτάκι...

Τωρα, δεν ξερω αν εχει να κανει και με τον δάσκαλο...

Στο μάθημα μουσικής, μου είπε επίσις ζωγραφίζουν...

Γενικά εβαλαν πολλες επιπλεον ώρες χωρις όμως ουσια...

Τα μαθηματα που θελουν διάβασμα ειναι μονο η γλώσσα και η αριθμητική.

Αυτά ομως μου είπε οτι θελουν διάβασμα!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ναα ρωτήσω βρε κορίτσια κάτι εσείς που ξέρετε..εμένα η κόρη μου θα πάει το 2012 πρώτη δημοτικού αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω θέλω να μου πείτε πως μαθαίνει την ορθογραφία ένα παιδάκι??

 

Αν δηλαδή έχει να μάθει τρείς λέξεις ορθογραφία για την επόμενη μέρα πως του την μαθαίνετε? τον βάζετε να την γράφει συνεχως ή κάτι άλλο?????

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ναα ρωτήσω βρε κορίτσια κάτι εσείς που ξέρετε..εμένα η κόρη μου θα πάει το 2012 πρώτη δημοτικού αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω θέλω να μου πείτε πως μαθαίνει την ορθογραφία ένα παιδάκι??

 

Αν δηλαδή έχει να μάθει τρείς λέξεις ορθογραφία για την επόμενη μέρα πως του την μαθαίνετε? τον βάζετε να την γράφει συνεχως ή κάτι άλλο?????

 

Τις λέξεις που έχουν για ορθογραφία τις γράφουν τρεις φορές αντιγραφή στο τετράδιο.

Η δασκάλα μετά τους έβαζε να κάνουν μια πρόταση με την κάθε λέξη οπότε την αποτύπωναν!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Βοήθεια! Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς είναι μάλλον το ίδιο αλλά στο πιο σοβαρό του. Δηλαδή έχω ένα κορίτσι στην Α' Δημοτικού που εξακολουθεί εάν και είναι τέλος Ιανουαρίου και δεν μπορεί μα διαβάσει. Αμέσως μετά τις διακοπές άλλαξε και σχολείο διότι στο ιδιωτικό που πήγαινε την έβαζαν και αντέγραφε την ορθογραφία από τον πίνακα και σε εμάς έφερνε αριστα! Ανακάλυψα στα μέσα Νοέμβρη οτι το παιδί δεν θυμάται τίποτα από την παράδοση στην τάξη και έκανα παράπονα, αλλά δεν βαριέσαι το μοναδικό που τους ενδιέφερε ήταν το εάν φορούσε την στολή του σχολείου ( και το αναφέρω αυτό διότι μία μέρα που δεν πήγε με την στολή την έγδυσαν στις τουαλέτες και της φόρεσαν μια δική τους!!!!!) Τα τετράδια όμως πηγαινοέρχονταν με λάθη διορθωμένα απο εμένα και το παιδί δεν έκανε ποτέ του συλλαβισμό παρά μόνο με εμένα ( με τις καρτέλες απο την πράσινη ρίζα). Ακόμη δεν μπορεί να θυμηθεί τα γράμματα και για ανάγνωση χωρίς βοήθεια ούτε λόγος. Στην τάξη στο δημόσιο σχολείο που πήγε τώρα έχουν μια πολύ μεθοδική δασκάλα και όλα τα παιδάκια φυσάνε! Αφού προχτές γράψανε και έκθεση! Και το δικό μου φυσικά κοιτάει σαν χάνος! Οσο για το εάν έχει μαθησιακή δυσκολία ή όχι ανάθεμα και αν θα μας πούνε τίποτα σωστό. Πήγαμε πέρσι σε δημόσιο νοσοκομείο στη "κορυφή" και καλά των αναπτυξιολόγων και ξεκινήσσμε λογοθεραπεία επειδή το παιδί δεν είχε σωστή άρθρωση και ήταν ο λόγος λίγο παιδικός. Η εν λόγω γιατρός μας είπε να παμε διακοπές, να κάνουμε την λογοθεραπεία στον γυρισμό κσι οτι το παιδί με την βοήθεια μας και την λογοθεραπεία θα είναι μια χαρά στο σχολείο γιατί είναι πανέξυπνο. Οταν όμως πήγαμε προ ημερών να την δούμε μας είπε οτι ήταν λάθος μας που το γράψαμε στην πρώτη και πως παιδι που δεν μιλάει απολύτως καθαρά δεν πρέπει να πηγαίνει Α' αλλά να ξανακάνει το νήπιο! Παρεπιπτόντως αναρωτιέμαι εαν και εσείς είχατε ψευδούς καθηγητές στο πανεπιστήμιο όπως και εγώ!!! Όπως και να έχει το παιδί το έχουμε περάσει από κόσκινο, είναι δυστυχισμένο και εμείς μαζί του και είμαστε όλοι μαζί μια ωραία ατμόσφαιρα... Και εάν αναρωτιέστε γιατί δεν το πάμε στο νήπιο να ησυχάσει και το παιδί και εμείς σας ενημερώνω οτι ο νόμος δεν προβλέπει κάτι τέτοιο παρά μόνο επαναφοίτηση στην Ά. Άν έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο σκηνικό ενημέρώστε με για το τί μπορώ να κάνω. Έχω βαρεθεί τα ψέμματα και τις κουβέντες τύπου " θα τα καταφέρει" που μόνο να με παρήγορήσουν πια δεν μπορούν. Μια ψυχούλα υποφέρει γιατί στην Ελλάδα έχουμε μάθει να είμαστε ευθυνόφοβοι...

Link to comment
Share on other sites

Βοήθεια! Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εμείς είναι μάλλον το ίδιο αλλά στο πιο σοβαρό του. Δηλαδή έχω ένα κορίτσι στην Α' Δημοτικού που εξακολουθεί εάν και είναι τέλος Ιανουαρίου και δεν μπορεί μα διαβάσει. Αμέσως μετά τις διακοπές άλλαξε και σχολείο διότι στο ιδιωτικό που πήγαινε την έβαζαν και αντέγραφε την ορθογραφία από τον πίνακα και σε εμάς έφερνε αριστα! Ανακάλυψα στα μέσα Νοέμβρη οτι το παιδί δεν θυμάται τίποτα από την παράδοση στην τάξη και έκανα παράπονα, αλλά δεν βαριέσαι το μοναδικό που τους ενδιέφερε ήταν το εάν φορούσε την στολή του σχολείου ( και το αναφέρω αυτό διότι μία μέρα που δεν πήγε με την στολή την έγδυσαν στις τουαλέτες και της φόρεσαν μια δική τους!!!!!) Τα τετράδια όμως πηγαινοέρχονταν με λάθη διορθωμένα απο εμένα και το παιδί δεν έκανε ποτέ του συλλαβισμό παρά μόνο με εμένα ( με τις καρτέλες απο την πράσινη ρίζα). Ακόμη δεν μπορεί να θυμηθεί τα γράμματα και για ανάγνωση χωρίς βοήθεια ούτε λόγος. Στην τάξη στο δημόσιο σχολείο που πήγε τώρα έχουν μια πολύ μεθοδική δασκάλα και όλα τα παιδάκια φυσάνε! Αφού προχτές γράψανε και έκθεση! Και το δικό μου φυσικά κοιτάει σαν χάνος! Οσο για το εάν έχει μαθησιακή δυσκολία ή όχι ανάθεμα και αν θα μας πούνε τίποτα σωστό. Πήγαμε πέρσι σε δημόσιο νοσοκομείο στη "κορυφή" και καλά των αναπτυξιολόγων και ξεκινήσσμε λογοθεραπεία επειδή το παιδί δεν είχε σωστή άρθρωση και ήταν ο λόγος λίγο παιδικός. Η εν λόγω γιατρός μας είπε να παμε διακοπές, να κάνουμε την λογοθεραπεία στον γυρισμό κσι οτι το παιδί με την βοήθεια μας και την λογοθεραπεία θα είναι μια χαρά στο σχολείο γιατί είναι πανέξυπνο. Οταν όμως πήγαμε προ ημερών να την δούμε μας είπε οτι ήταν λάθος μας που το γράψαμε στην πρώτη και πως παιδι που δεν μιλάει απολύτως καθαρά δεν πρέπει να πηγαίνει Α' αλλά να ξανακάνει το νήπιο! Παρεπιπτόντως αναρωτιέμαι εαν και εσείς είχατε ψευδούς καθηγητές στο πανεπιστήμιο όπως και εγώ!!! Όπως και να έχει το παιδί το έχουμε περάσει από κόσκινο, είναι δυστυχισμένο και εμείς μαζί του και είμαστε όλοι μαζί μια ωραία ατμόσφαιρα... Και εάν αναρωτιέστε γιατί δεν το πάμε στο νήπιο να ησυχάσει και το παιδί και εμείς σας ενημερώνω οτι ο νόμος δεν προβλέπει κάτι τέτοιο παρά μόνο επαναφοίτηση στην Ά. Άν έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο σκηνικό ενημέρώστε με για το τί μπορώ να κάνω. Έχω βαρεθεί τα ψέμματα και τις κουβέντες τύπου " θα τα καταφέρει" που μόνο να με παρήγορήσουν πια δεν μπορούν. Μια ψυχούλα υποφέρει γιατί στην Ελλάδα έχουμε μάθει να είμαστε ευθυνόφοβοι...

 

Γνώμη μου (και λόγω επαγγελματικής ιδιότητας) να πάει το παιδί σε ΚΕΔΔΥ και να γίνει πλήρης αξιολόγηση του (εκπαιδευτική και ψυχολογική).

Μπορεί να υπάρχει κάποια μαθησιακή δυσκολία, η οποία με την κατάλληλη παρέμβαση στο χώρο του σχολείου (Τμήμα Ένταξης) να μπορεί να παρακαμφθεί (όχι να ξεπεραστεί, γαιτί δεν ξεπερνιούνται, αλλά τα παιδιά μαθαίνουν "κόλπα" για να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της καθημερινότηατς και του σχολείου).

Είναι σε καλή ηλικία και το "παιχνίδι" δεν έχει χαθεί ακόμα. Αν όμως μείνει κάτι αδιάγνωστο και το παιδί απλά προχωρά στις τάξεις, το παιχνίδι θα χαθεί. Αυτό που σήμερα είναι εμπόδιο, του χρόνου θα είναι αδιάβατο βουνό!!!!!

Λύσεις υπάρχουν πολλές, ανάλογα με το πιθανό πρόβλημα του παιδιού. \

 

Πάντως, πρόβλημα υπάρχει. Δεν μπορεί ένα παιδί σε αυτό το χρονικό σημείο της σχολικής χρονιάς να μην μπορεί να κάνει ανάγνωση και να μην αναγνωρίζει τα γράμματα. Το θέμα είναι να βρεθεί η αιτία του προβλήματος (είναι νοητική; είναι μαθησιακό; είναι συναισθηματικό; είναι μαθησιακό κενό;) και να αντιμετωπιστεί με τον ανάλογο τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ λόγω επαγγέλματος, με το ότι το παιδί πρέπει να περάσει από τo ΚΕΔΔΥ (Κέντρο Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης) φορέας του Υπουργείου Παιδείας. Το αρνητικό είναι ότι έχουν τεράστιο χρόνο αναμονής( λόγω περικοπών απασχολούν ελάχιστα πλέον άτομα) , είναι όμως αξιόπιστα. Αυτό που θα σε συμβούλευα εγώ είναι να έρθεις σε επαφή πρώτα με την δασκάλα της τάξης και να της εξηγήσεις όσα μας αναφέρεις. Έπειτα θα απευθυνθείς στον διευθυντή της σχολικής μονάδας ο οποίος και έρχεται σε επαφή με τα ΚΕΔΔΥ ( και ανάλογα με την πειθώ του και την πίεση που θα τους ασκήσει μπορεί να καταφέρει κάτι καλό). Τέλος ,καλό είναι να του ζητήσεις εάν υπάρχει στο σχολείο ειδικός εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης , να αφιερώσει 2 ώρες να κάνει ένα διαγνωστικό τεστάκι στη μικρή να σας κατατοπίσει λιγάκι και στο τι μπορείτε εσείς στο σπίτι να κάνετε κ.α. Αν υπάρχει θέληση πολλά μπορούν να γίνουν στο σχολείο και συνήθως σε παιδάκια μικρά που <<δουλεύονται >> δεν αφήνουμε τα πράγματα έτσι.

 

Από εκεί και πέρα να σου πω εκ πείρας (εκπαιδευτικός) πως τα παιδιά ωριμάζουν νοητικά για την ηλικία τους περίπου τον Μάρτιο .Μέχρι τότε να φανταστείς αν δεν υπάρχει κάποια διάγνωση από νηπιακή ηλικία ,δεν μπορούμε να παραπέμψουμε για μαθησιακές δυσκολίες και τα λοιπά. Θεωρείται πολύ νωρίς. Από ότι μας λές το κοριτσάκι σου δεν έχει κατακτήσει τους μηχανισμούς αναγνωσης- γραφής και ούτε έχει μάθει κάποια γραμματάκια(φάσεις οι οποίες ουσιαστικά ολοκληρώνονται τα Χριστούγεννα) συν το ότι το παιδί έχει αλλάξει περιβάλλον γεγονός που από μόνο του φέρνει μια στασιμότητα για ένα διάστημα. Δεν θεωρώ ότι το παιδάκι έχει κάτι ιδιαίτερο απλά δεν έχει μάθει τι και πως πρέπει να μάθει αυτά που εσείς του ζητάτε και σας φαίνονται απλα.

Όταν ένα παιδάκι του δείχνεις 50 φορές ένα γράμμα και του λες ότι αυτό είναι το Α , δε σημαίνει ότι θα το μάθει. Ίσως χρειάζεται άλλα ερεθίσματα, ηχητικά για παράδειγμα (τραγουδάκι για το Α) να το εντοπίσει μέσα σε ένα έντυπο και να το κυκλώσει, να το ζωγραφίσει , να το φτιάξει με πλαστελίνες( εμένα οι μαθητές μου τουλάχιστον έτσι τα μάθαιναν) και ότι άλλο μπορεί να φανταστείς.

Μην αγχώνεσαι ακόμη πάντως και ξεκίνα το ψάξιμο για να ξέρεις από τι θα αρχίσεις. Ό,τι χρειαστείς στη διάθεσή σου.

[

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ για τις καλές συμβουλές. Το παιδί έχει περάσει από αναπτυξιολόγο δημόσιου νοσοκομείου. Δεν μας δώθηκε όμως ακριβής διάγνωση παρά μας παρέπεμψε στο ιδιωτικό κέντρο στο οποίο μας είχε παραπέμψει και πέρσι για λογοθεραπεία. Έμαθα οτι η διάγνωση από νοσοκομείο έχει την ίδια αξία με το ΚΕΔΔΥ. Ισχύει?

Όσον αφορά την δασκάλα όλο μας λέει οτι θα μας δώσει προηγούμενα φυλλαδια για το σπίτι και όλο μας τα δίνει... Εντωμεταξύ η τάξη τρέχει και η μικρή πελαγώνει...

Επειδή είμαι και εγώ εκπαιδευτικός (φιλόλογος Γαλλικής) την δουλεύω με τισ συλλαβές που έχω τυπώσει από την πράσινη ρίζα και με φυλλαδια από τον γραφούλη. Παράλληλα βλέπω όμως οτι δεν είναι η θέληση που της λείπει αλλά οι δυνατότητες. Ό, τι "πιάσουμε" στα 10 πρώτα λεπτά είναι και αυτό που μένει για την επόμενη μέρα. Όσο για το ψυχολογικό ας μην το συζητάμε καλύτερα. Αισθάνομαι τρελές τύψεις ( λάθος επιλογή διαπαιδαγώγησης?, λάθος αντίληψη του σχολείου?, λάθος επιλογή σχολείου? υπερπροστασία?), τί στο καλό πήγε λάθος? Από την άλλη έχω και δεύτερο παιδάκι 2,5 χρόνια μικρότερο που κατά γενική ομολογία είναι εξαιρετικά προχωρημένο για την ηλικία του. Το μόνο που ξέρω είναι οτι με όλα αυτά που ακούω που πολλές φορές δεν συμπίπτουν αδυνατώ πια να ελέγξω το άγχος μου με συνέπειες καταστροφικές για την υγεία μου αλλά κυρίως για το παιδί. Τόσο παράλογο είναι να ζητάει απλά να πάιξει?

Και κάτι καινούριο: χτες γυρίσαμε με υστερικά κλάματα από το σχολείο και λίγο αργότερα μου είπε οτι της λείπουμε πολύ στο σχολείο και θέλει αγκαλιά και οτι δεν την αγκαλιάζαμε όταν ήταν μικρή και οτι θέλει να μείνει με την μικρή στο σπίτι και οτι τα γράμματα δεν την αφορούν... Τέτοια κρίση ούτε στο νήπιο δεν είχαμε ζήσει! Δεν μπορώ να δικαιολογήσω τέτοιο παλιμπαιδισμό αλλά μήπως τελικά μία επαναφοίτηση δεν θα της έκανε κακό?

Επίσης αν έχετε άνθρωπο ή υλικό που θα μπορούσε να με βοηθήσει επικοινωνήστε μαζί μου. Έχω δουλέψει με 100δες παιδιά τα τελευταία 17 χρόνια αλλά η ψυχολογική φόρτιση με έχει παγώσει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το να δει το παιδί ένας αναπτυξιολόγος δεν σημαίνει ότι έγινε ολοκληρωμένη αξιολόγηση.

Αυτή περιλαμβάνει εκπαιδευτική αξιολόγηση και ψυχολογική/νοητική.

Πρέπει να γίνουν στο παιδί συγκεκριμένα τεστ που έχουν θεσπιστεί για την Ελληνική γλώσσα και θεωρούνται έγκυρα. Αυτά θα δείξουν το νοητικό δυναμικό του παιδιού αλλά και αν υποβόσκει κάποιο άλλο πρόβλημα. Επίσης, ο εκπαιδευτικός θα δει τη γενική γνωστική εικόνα του παιδιού.

Πράγματι το "χαρτί" από ΚΕΔΔΥ έχει την ίδια αξία με το "χαρτί" από Δημόσιο Ιτροπαιδαγωγικό Κέντρο. Αλλά πρέπει να υπάρχει κάποιο χαρτί που να λέει το 'έχει (ή δεν έχει) το παιδί.

 

Παραπομπή στα ΚΕΔΔΥ γίνεται με την αυτοπ΄ροσωπη παρούσία τιυ γονιού σε αυτά. Με απλά λόγια, βρίσκεις σε ποιο ΚΕΔΔΥ ανήκεις (από τη διεύθυνση εκπαίδευσης της περιοχής σου), πηγαίνεις εκεί και συμπληρώνεις μια αίτηση.

Ο χρόνος αναμονής εξαρτάται από το ΚΕΔΔΥ. Σε αυτό που είμαι εγώ, στα παιδιά μέχρι Β Δημοτικού η αναμονή είναι το πολύ 15 μέρες. Από Γ μέχρι Στ Δημοτικού είναι γύρω στο μήνα, και στη δευτεροβάθμια, της Γ Λυκείου είναι 1 εβδομάδα και των υπολοίπων γύρω στο μήνα...... Γνωρίζω, όμως, ότι σε άλλα ΚΕΔΔΥ οι αναμονές είναι πολύ μεγαλύτερες. Απλά εμείς, χωρίς να έχουμε πάρα πολύ προσωπικό, δουλέυουμε και απογεύματα (χωρίς να πληρωνόμαστε υπερωρίες) (δεν ξέρω μέχρι πότε θα το κάνουμε αυτό!!!!!!!!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλα βλέπω όμως οτι δεν είναι η θέληση που της λείπει αλλά οι δυνατότητες. Ό, τι "πιάσουμε" στα 10 πρώτα λεπτά είναι και αυτό που μένει για την επόμενη μέρα. Όσο για το ψυχολογικό ας μην το συζητάμε καλύτερα. Αισθάνομαι τρελές τύψεις ( λάθος επιλογή διαπαιδαγώγησης?, λάθος αντίληψη του σχολείου?, λάθος επιλογή σχολείου? υπερπροστασία?), τί στο καλό πήγε λάθος? Από την άλλη έχω και δεύτερο παιδάκι 2,5 χρόνια μικρότερο που κατά γενική ομολογία είναι εξαιρετικά προχωρημένο για την ηλικία του.

Εμένα αυτό που περιγράφεις μου κάνει για διάσπαση προσοχής με ή χωρίς νοητικές/μαθησιακές δυσκολίες, και προσωπικά αυτό θα εξέταζα πρώτα, δηλ. αν τίθεται θέμα διάσπασης προσοχής/υπερκινητικότητας. Τύψεις δε νομίζω ότι χρειάζεται να έχεις, γιατί αυτά τα πράγματα είναι γονιδιακά, δεν προέρχονται από τον τρόπο που ανατρέφεις το παιδί (π.χ. η υπερπροστασία δεν κάνει τα παιδιά να δυσκολεύονται στην ανάγνωση!!!!). Γνώμη μου είναι αντί να το παλεύεις εκπαιδευτικά, να απευθυνθείς σε ειδικό κέντρο για να γίνει συνολική αξιολόγηση του παιδιού και να προταθεί κατάλληλη αγωγή. Αν είναι διάσπαση προσοχής, τότε θα πρέπει να αρχίσετε εργοθεραπείες. Αν είναι μαθησιακή δυσκολία, τότε το παιδί θα πρέπει να μπει σε κάποιο τμήμα ένταξης κ.λπ.

 

Αν υπάρχει μεγάλη λίστα αναμονής στο ΚΕΔΔΥ, θα μπορούσατε να πάτε στο Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο http://www.paidohosp.gr/

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...