Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΒΟΗΘΕΙΑ!ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


Recommended Posts

Δεν ξέρω τι να κάνω με το διάβασμα του γιού μου!:confused:Είναι Α δημοτικού και καθε απόγευμα μου βγαίνει το λάδι για να κάνει τις εργασίες του στην γλώσσα!Με αποτέλεσμα να χάνω την ψυχραιμία μου και να φωνάζω και φυσικά να δημιουργείται αρνητικό κλίμα.Αν πάλι δεν κάτσω μαζί του δεν κάνει τίποτα, μόνο παίζει!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1. δεν φωνάζεις δεν δέρνεις δεν απειλείς κ.λ.π.

 

2. κάθεσαι στην αρχή μαζί και το κόβεις σιγά σιγά γιατί;

γιατί το κάνει ή επειδή βαριέται και θέλει μπαμπούλα ή γιατί δεν αισθάνεται αυτοπεποίθηση να τα κάνει μόνο του......

 

3. στις δυο περιπτώσεις είσαι δίπλα και επαινείς τα σωστά του και τονίζεις πόσο καλά τα κάνει και πόσο μεγάλωσε.....

 

4. αν βαριέται του τονίζεις ότι πρέπει να τελειώνει τις υποχρεώσεις του και μετά να παίζει όπως ο μπαμπάς π.χ. δεν παρατάει την δουλειά για να έρθει σπίτι κι ας θέλει να παίξει μαζί του......

 

5. τάξε του ..... αν επί μια π.χ. εβδομάδα διαβάζει επιμελώς το τάδε παιχνίδι.....

 

6.να καταλάβει ότι όσο καθυστερεί χάνει από το παιχνίδι του

 

αν δεν σε καλύψουν ...έχω κι άλλα....

Link to comment
Share on other sites

Κατι μου θυμιζει.Και εμεις μεχρι να γραψουμε την ορθογραφια και την αντιγραφη ριχνουμε μαχη.Με φωνες και απειλες δεν γινεται τιποτα.Εγω του λεω αν θελει να τα γραψει ας τα γραψει αλλιως ας παει "αδιαβαστος" και οταν τα αλλα παιδια δωσουν το τετραδιο τους .... εσυ τι θα δωσεις?

Εκει καπως τον τουμπαρω και καθομαστε.

Επισης οταν ολη την εβδομαδα διαβαζει καλα την Παρασκευη πηγαινουμε με τους φιλους του σινεμα/παιδοτοπο κτλ.

Link to comment
Share on other sites

O δικός μου τώρα είναι στην Γ' δημοτικού και επιτέλους κατάλαβε τις υποχρεώσεις του, οπότε υπομονή. Όχι ότι δεν τον ελέγχω όταν τελειώσει και ότι δεν ξεχνάει καμιά φορά να κάνει κάτι αλλά πολύ καλύτερα από πέρισυ και πρόπερσυ. Στην Α' και Β' δημοτικού δεν προλάβαινε να μάθει ορθογραφία γιατί του έπαιρναν τα υπόλοιπα πολύ χρόνο, δηλ. τι χρόνο, έπαιζε το παιδί δεν συγκεντρωνόταν. Εννοείται ότι δεν κρατάω βιβλίο να μου πει μάθημα, δεν θα τελειώναμε ποτέ. Ότι μάθει διαβάζοντας.

 

Αν σε θέλει δίπλα του βάλτον στην κουζίνα να διαβάζει ή όπου σε βολεύει εσένα αντί να λιώνεις σε μία καρέκλα στο παιδικό. Αυτό είναι πολύ κουραστικό. Κάνε τις δουλειές σου και δίνε του ένα ρυθμό στο διάβασμα να μην ξεχνιέται.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1. δεν φωνάζεις δεν δέρνεις δεν απειλείς κ.λ.π.

 

2. κάθεσαι στην αρχή μαζί και το κόβεις σιγά σιγά γιατί;

γιατί το κάνει ή επειδή βαριέται και θέλει μπαμπούλα ή γιατί δεν αισθάνεται αυτοπεποίθηση να τα κάνει μόνο του......

 

3. στις δυο περιπτώσεις είσαι δίπλα και επαινείς τα σωστά του και τονίζεις πόσο καλά τα κάνει και πόσο μεγάλωσε.....

 

4. αν βαριέται του τονίζεις ότι πρέπει να τελειώνει τις υποχρεώσεις του και μετά να παίζει όπως ο μπαμπάς π.χ. δεν παρατάει την δουλειά για να έρθει σπίτι κι ας θέλει να παίξει μαζί του......

 

5. τάξε του ..... αν επί μια π.χ. εβδομάδα διαβάζει επιμελώς το τάδε παιχνίδι.....

 

6.να καταλάβει ότι όσο καθυστερεί χάνει από το παιχνίδι του

 

αν δεν σε καλύψουν ...έχω κι άλλα....

 

 

Είμαι κατά του ξύλου και όσο και να νευριάσω δεν τον δέρνω ποτέ.Κάθομαι λοιπόν μαζί του αλλά βαριέται και παίζει με το μολύβι, κάνει ακροβατικά στην καρέκλα, μουρμουρίζει ότι είναι πολλά και δύσκολα αυτά που πρέπει να κάνει και αρχίζω να εκνευρίζομαι.!Για να αποφύγω τις φωνές λοιπόν φεύγω από το δωμάτιο!

Οτι και να του τάξω αν δεν είναι άμεσο δεν μετράει γι αυτόν!

Link to comment
Share on other sites

Κατι μου θυμιζει.Και εμεις μεχρι να γραψουμε την ορθογραφια και την αντιγραφη ριχνουμε μαχη.Με φωνες και απειλες δεν γινεται τιποτα.Εγω του λεω αν θελει να τα γραψει ας τα γραψει αλλιως ας παει "αδιαβαστος" και οταν τα αλλα παιδια δωσουν το τετραδιο τους .... εσυ τι θα δωσεις?

Εκει καπως τον τουμπαρω και καθομαστε.

Επισης οταν ολη την εβδομαδα διαβαζει καλα την Παρασκευη πηγαινουμε με τους φιλους του σινεμα/παιδοτοπο κτλ.

 

 

Η αλήθεια είναι ότι μια φορά που το δοκίμασα έπιασε.Αφού είδαμε μαζί τι εργασίες έχει και τις γράψαμε σε χαρτί(κάθε μέρα το κάνουμε αυτό) τον άφησα να αποφασίσει μόνος του πότε θα τα κάνει.Τελικά τα έκανε στις 8 το βράδυ!!

Αγχώνομαι γιατί δεν είναι και πολύ καλός στην ορθογραφία και η δασκάλα του μου λέει να του κάνω συνέχεια επαναλήψεις!!Πότε??Εδώ με τα χίλια ζόρια κάνει τις ασκήσεις τις καθημερινές!!

Του εξηγώ ότι αν διαβάζει είναι δικό του όφελος.Προχθές που τον ρώτησα δεν χαίρεσαι όταν παίρνεις μπράβο? μου απάντησε ότι δεν τον νοιάζει!!

Δεν θέλει να πηγαίνει αδιάβαστος αλλά αγχώνεται στο παρά πέντε!

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μέρα έχουν

1 ανάγνωση το κείμενο της ημέρας

2 αντιγραφή μια πρόταση 3 φορές

τρέις λέξεις αντιγραφή και να τις χωρίσουν σε συλλαβές

να κάνουν προτάσεις με αυτές τις λέξεις

3 να μάθουν ορθογραφία τις προτάσεις και τις λέξεις της αντιγραφής

4 φυλλάδιο ασκήσεων ορθογραφίας

5 φυλλάδιο ασκήσεων μαθηματικών

6 επανάληψη ότι μάθανε στα μαθηματικά το πρωί

 

Με τα μαθηματικά δεν έχουμε θέμα, ίσα-ίσα του αρέσουν πολύ και είναι άριστος.

Η ορθογραφία όμως είναι το χειρότερό του!

Link to comment
Share on other sites

Mηπως εχει διασπαση προσοχης?

Εαν του βαλεις ενα ρολοι και του πεις οτι σε τοσα λεπτα πρεπει να τελειωσει την αντιγραφη του? Δωστου και ενα κινητρο.

Link to comment
Share on other sites

Emi, μία από τα ίδια είχα και εγώ. Πολύ καλός στα μαθηματικά, μια χαρά στη γλώσσα, καλό μνημονικό αλλά στην ορθογραφία τζίφος. Τη γράφαμε 5 φορές και έκανε πέντε φορές διαφορετικά λάθη. Δηλ. αυτά που είχε γράψει σωστά τη μία φορά τα έκανε λάθος την επόμενη. Άπειροι συνδυασμοί φωνηέντων :confused:. Έφτασε να γράφουμε μία ώρα ορθογραφία οπότε την παρατήσαμε. Φέτος στην Γ΄δημοτικού είπα να το πάρουμε πιο ζεστά και ως εκ θαύματος από την επανάληψη της γραμματικής στο σχολείο και την τριβή με την γλώσσα άρχισαν να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους. Τη μαθαίνει μόνος του απέξω και κάνει 2-3 λάθη σε 2-3 σειρές.

 

Οπότε μην απελπίζεσαι, υπάρχει ελπίδα. Όσο αντέχει και το παιδί και εσύ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κάθε μέρα έχουν

1 ανάγνωση το κείμενο της ημέρας

2 αντιγραφή μια πρόταση 3 φορές

τρέις λέξεις αντιγραφή και να τις χωρίσουν σε συλλαβές

να κάνουν προτάσεις με αυτές τις λέξεις

3 να μάθουν ορθογραφία τις προτάσεις και τις λέξεις της αντιγραφής

4 φυλλάδιο ασκήσεων ορθογραφίας

5 φυλλάδιο ασκήσεων μαθηματικών

6 επανάληψη ότι μάθανε στα μαθηματικά το πρωί

 

Με τα μαθηματικά δεν έχουμε θέμα, ίσα-ίσα του αρέσουν πολύ και είναι άριστος.

Η ορθογραφία όμως είναι το χειρότερό του!

 

τα κακομοιρα τα παιδακια τι τραβανε,,,,δεν ειναι πολλα?

Link to comment
Share on other sites

Mηπως εχει διασπαση προσοχης?

Εαν του βαλεις ενα ρολοι και του πεις οτι σε τοσα λεπτα πρεπει να τελειωσει την αντιγραφη του? Δωστου και ενα κινητρο.

 

Το έχω σκεφτεί κι εγώ αυτό(την διάσπαση προσοχής), αλλά δεν νομίζω, γιατί στα μαθηματικά όπως είπα είναι γρήγορος και συγκεντρώνεται εύκολα.Εχω και μια φίλη λογοθεραπεύτρια η οποία με έχει διαβεβαιώσει πως δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι τέτοιο.

Του βάζω ρολόι και προσπαθώ να βρίσκω κίνητρο, αλλά δεν πιάνει πάντα!Αν τον πιάνει η βαρεμάρα δεν συνεργάζεται.

Υπάρχει και μια κόντρα με την δασκάλα γιατί λέει ότι του φωνάζει και ότι είναι δεν είναι καλή.Τι να κάνει κι αυτή ?Είναι 20 ζουζούνια μέσα στην τάξη και μια φορά που είχα πάει πριν χτυπήσει το κουδούνι, άκουγα απέξω τον χαμό!

Link to comment
Share on other sites

Emi, μία από τα ίδια είχα και εγώ. Πολύ καλός στα μαθηματικά, μια χαρά στη γλώσσα, καλό μνημονικό αλλά στην ορθογραφία τζίφος. Τη γράφαμε 5 φορές και έκανε πέντε φορές διαφορετικά λάθη. Δηλ. αυτά που είχε γράψει σωστά τη μία φορά τα έκανε λάθος την επόμενη. Άπειροι συνδυασμοί φωνηέντων :confused:. Έφτασε να γράφουμε μία ώρα ορθογραφία οπότε την παρατήσαμε. Φέτος στην Γ΄δημοτικού είπα να το πάρουμε πιο ζεστά και ως εκ θαύματος από την επανάληψη της γραμματικής στο σχολείο και την τριβή με την γλώσσα άρχισαν να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους. Τη μαθαίνει μόνος του απέξω και κάνει 2-3 λάθη σε 2-3 σειρές.

 

Οπότε μην απελπίζεσαι, υπάρχει ελπίδα. Όσο αντέχει και το παιδί και εσύ.

 

Η δασκάλα τι σου έλεγε? δεν σε απογοήτευε?

Σκέφτομαι μήπως το παιδί αποθαρρύνεται γιατί βλέπει ότι δεν τα καταφέρνει πολύ καλά!

Προσωπικά του έχω εξηγήσει ότι δεν με νοιάζει αν παίρνει κάθε μέρα μπράβο, αλλά να βλέπω ότι προσπαθεί και ότι ξέρει τους βασικούς κανόνες.

 

Πάντως με παρηγόρησες με αυτά που μου είπες!Να σαι καλά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ, όπως και πολλές άλλες μαμάδες, πιστεύουμε πως τους βάζουν πολλά.Εχουν μάθει τους κανόνες για τις καταλήξεις ρημάτων και λέξεων, αλλά όταν πρόκειται για την ορθογραφία μέσα στην λέξη πως να θυμούνται πιο ι ή πιο ο πάει αφού δεν υπάρχουν κανόνες?

Και αν τα γράμματά τους είναι΄λίγο πρόχειρα ή έχουν ξεφύγει λίγο από το περιθώριο σχολιάζει η δασκάλα Πρόσεχε τα γράμματά σου!

Γίνεται να κάνουν τέλεια γράμματα και να διαβάζουν νεράκι το κείμενο?

Α δημοτικού πηγαίνουν!!Τι να πω?

Link to comment
Share on other sites

Ναι η δασκάλα τα έλεγε αλλά και τι να κάνουμε. Πάντως δεν απογοητευόμουν γιατί έβλεπα ότι τις ασκήσεις μαθηματικών και γραμματικής τις έκανε μόνος του. Δεν είχε πρόβλημα κατανόησης. Φαντάσου έμαθε μόνος του στη Β' δημοτικού την προπαίδεια. Απλώς μετά από τόσες ώρες διάβασμα δεν είχε το κουράγιο για κάτι τόσο δύσκολο όπως η ορθογραφία. Και είχα δοκιμάσει και ρολόγια και υποσχέσεις αν τελειώσεις θα πας στο ΚΔΑΠ. Έπρεπε να τον παρακολουθώ και να μην τον αφήνω να ξεχνιέται. Δεν καθόμουν δίπλα του γιατί με κούραζε τρομερά αλλά έμπαινα συνέχεια στο δωμάτιό του.

 

Μην το θεωρείς αυτονόητο ότι επειδή έχουν πει τους κανόνες για τις καταλήξεις ότι ο μικρός σου τις έχει εμπεδώσει. Ο δικός μου για τα ουσιαστικά τους αντιλήφθηκε στη Β' :roll: και για τα ρήματα στην Γ'. Η εξέλιξη όμως είναι ταχύτατη γιατί εμβαθύνουν και στη γραμματική και με το να κλίνουν συνέχεια ουσιαστικά και ρήματα τους μένουν. Πήζει και το μυαλό τους κάποια στιγμή και αφού ξεπεράσουν τον σκόπελο των καταλήξεων μετά προχωρούν στην ορθογραφία των επόμενων συλλαβών. Μέχρι και στη Β' η δασκάλα δεν επιμένει πέραν των καταλήξεων όταν γράφουν έκθεση.

 

Ναι τους βάζουν πολλά και βλέπω συγκρίνοντας με την κόρη μου που πήγε Α' δημοτικού το 2003 ότι τώρα γίνεται ένα τρέξιμο να καλύψουν πιο πολλή ύλη και μετά στην Β' την ξανακάνουν και μετά στην Γ' ξανά.

 

Και από δραστηριότητες για να μην γίνεται πανικός είχαμε μία κάθε χρόνο. Δηλ. Α' και Β' κολυμβητήριο και τώρα στην Γ' ποδόσφαιρο. Και δεν κάνει Αγγλικά έξω. Αν έκανε δεν θα τον έστελνα ποδόσφαρο. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

emi/l ακριβώς τα ίδια και με μας. Μα ακριβώς τα ίδια!!!

 

Στα μαθηματικά άριστη στα άλλα όμως?? Κι εκει που είχαμε θέμα με την ορθογραφία μόνο αποκτήσαμε και στην ανάγνωση, αντιγραφή κτλ.

Κατάλαβα όμως οτι δεν έχει πρόβλημα μάθησης αλλά πρόβλημα όρεξης. Απλά βαριέται!

Δοκίμασα πολλές μεθόδους ωστέ να κάνω τη μελέτη πιο δελεαστική πιο ευχάριστη και αν μια μέρα είχαμε θετικά αποτελέσματα την επόμενη και μεθεπόμενη ξανά το ίδιο. Κάθε μέρα ζούσα ένα μαρτύριο ώστε να τελειώσουμε τα καθήκοντα.

Η λύση ήταν μονόδρομη πλέον. Μια μέρα δεν άντεξα άλλο και την άφησα να πάει αδιάβαστη και συγκεκριμένα στην ανάγνωση. Είχα μιλήσει ήδη στην δασκάλα της που μου πρότεινε και εκείνη το ίδιο. Αυτό ήταν..Ήρθε το μεσημέρι με κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα και μου λέει.."η κυρία με μάλωσε σήμερα γιατί δεν ήξερα την ανάγνωση".

Αυτό ήταν.

Τώρα όχι μόνο διαβάζει αλλά αν δεν τα μάθει και τέλεια δεν σηκώνεται από το γραφείο. Να φανταστείς εκεί που διαβάζαμε το μάθημα μόνο 2 φορές και αυτές με το ζόρι τώρα το διαβάζει(με δική της θέληση) 5~6 φορές ωστέ να το μάθει πολύ καλά χωρίς να κομπιάζει ή συλλαβίζει.

Στην ορθογραφία και στην αντιγραφή και εκεί πολύ καλύτερα τα πράγματα.

Εντάξει με στεναχώρησε που αισθάνθηκε άσχημα στην τάξη της επειδή την μάλωσε η δασκάλα της αλλά δεν γινόνταν διαφορετικά οι μερες περνούσαν και τα κενά μεγάλωναν.

Δεν έχω άγχος και θέλω σωνει και ντε να γίνει το παιδί μου η καλύτερη μαθήτρια, είναι το τελευταίο που με νοιάζει αλλά τουλάχιστον θέλω αφού μπορεί, να τα μαθαίνει γιατί θέλει όχι γιατί πρέπει.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιάνει πάντα το να πηγαίνει αδιάβαστο το παιδί. Πέρισυ ο μικρός μου για κανένα μήνα τον παρακολουθούσε ο μπαμπάς του στο διάβασμα και μετά ανακάλυψα ότι τα μισά δεν τα έκανε :confused:. Παρόλο που του σημείωνε η δασκάλα τα κενά, αυτός πέρα βρέχει και μετά αναγκαστικά τα συμπληρώσαμε μαζί τα Σ/Κ. Και φαντάσου ότι ακόμη τον τρώει να πάει αδιάβαστος γιατί στα αγόρια μπορεί να θεωρηθεί και μαγκιά στις μεγάλες τάξεις. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς οι απαιτήσεις της ύλης αυξάνονται συνεχώς......και με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη θα είναι ακόμα πιο δύσκολο στους δασκάλους να την καλύψουν στην τάξη.....έτσι θα βάζουν όλο και περισσότερα για το σπίτι......(που δεν είναι σωστό αλλά......)

 

παιδιά που είναι καλά και στα μαθηματικά και στην γραμματική κατά κανόνα δεν έχουν διασπάσεις προσοχής κ.λ.π. απλά βαριόνται.....και εδώ θέλει:

 

1. επιβράβευση όταν είναι εντάξει

2.στέρηση προνομίων όταν δεν είναι εντάξει....

3.διευκρίνηση ότι αυτά που μαθαίνουν θα τους χρησιμεύσουν στο μέλλον και που

4.θέσπιση κανόνων στο σπίτι που τηρούνται από όλους (όλοι δουλεύουν ή διαβάζουν μετά διασκεδάζουν...)

 

αν δεν στρωθούν από νωρίς τα πράγματα θα είναι δυσκολότερα ύστερα

Link to comment
Share on other sites

Κάθε μέρα έχουν

1 ανάγνωση το κείμενο της ημέρας

2 αντιγραφή μια πρόταση 3 φορές

τρέις λέξεις αντιγραφή και να τις χωρίσουν σε συλλαβές

να κάνουν προτάσεις με αυτές τις λέξεις

3 να μάθουν ορθογραφία τις προτάσεις και τις λέξεις της αντιγραφής

4 φυλλάδιο ασκήσεων ορθογραφίας

5 φυλλάδιο ασκήσεων μαθηματικών

6 επανάληψη ότι μάθανε στα μαθηματικά το πρωί

 

Με τα μαθηματικά δεν έχουμε θέμα, ίσα-ίσα του αρέσουν πολύ και είναι άριστος.

Η ορθογραφία όμως είναι το χειρότερό του!

 

μήπως το παρακάνει η δασκάλα /δασκαλος?????????

Τι έγινε το "η τσάντα μένει στο σχολείο" ?

Τι τάξη είπες Α'? Νομιζα η οδηγεία του υπουργειου ήταν κάτω από 30' διάβασμα και όχι κάθε μέρα. Δηλαδή θα δικαιολογούνταν 1ή 2 από τα 6 που λες....

Link to comment
Share on other sites

emi/l ακριβώς τα ίδια και με μας. Μα ακριβώς τα ίδια!!!

 

Στα μαθηματικά άριστη στα άλλα όμως?? Κι εκει που είχαμε θέμα με την ορθογραφία μόνο αποκτήσαμε και στην ανάγνωση, αντιγραφή κτλ.

Κατάλαβα όμως οτι δεν έχει πρόβλημα μάθησης αλλά πρόβλημα όρεξης. Απλά βαριέται!

Δοκίμασα πολλές μεθόδους ωστέ να κάνω τη μελέτη πιο δελεαστική πιο ευχάριστη και αν μια μέρα είχαμε θετικά αποτελέσματα την επόμενη και μεθεπόμενη ξανά το ίδιο. Κάθε μέρα ζούσα ένα μαρτύριο ώστε να τελειώσουμε τα καθήκοντα.

Η λύση ήταν μονόδρομη πλέον. Μια μέρα δεν άντεξα άλλο και την άφησα να πάει αδιάβαστη και συγκεκριμένα στην ανάγνωση. Είχα μιλήσει ήδη στην δασκάλα της που μου πρότεινε και εκείνη το ίδιο. Αυτό ήταν..Ήρθε το μεσημέρι με κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα και μου λέει.."η κυρία με μάλωσε σήμερα γιατί δεν ήξερα την ανάγνωση".

Αυτό ήταν.

Τώρα όχι μόνο διαβάζει αλλά αν δεν τα μάθει και τέλεια δεν σηκώνεται από το γραφείο. Να φανταστείς εκεί που διαβάζαμε το μάθημα μόνο 2 φορές και αυτές με το ζόρι τώρα το διαβάζει(με δική της θέληση) 5~6 φορές ωστέ να το μάθει πολύ καλά χωρίς να κομπιάζει ή συλλαβίζει.

Στην ορθογραφία και στην αντιγραφή και εκεί πολύ καλύτερα τα πράγματα.

Εντάξει με στεναχώρησε που αισθάνθηκε άσχημα στην τάξη της επειδή την μάλωσε η δασκάλα της αλλά δεν γινόνταν διαφορετικά οι μερες περνούσαν και τα κενά μεγάλωναν.

Δεν έχω άγχος και θέλω σωνει και ντε να γίνει το παιδί μου η καλύτερη μαθήτρια, είναι το τελευταίο που με νοιάζει αλλά τουλάχιστον θέλω αφού μπορεί, να τα μαθαίνει γιατί θέλει όχι γιατί πρέπει.

 

 

Κι εγώ αυτό βλέπω ότι δεν το βρίσκει δελεαστικό και όχι ότι έχει πρόβλημα μάθησης!

Ούτε εμένα με νοιάζει να είναι άριστος μαθητής, απλά θέλω να μην έχει κενά και να μάθει πως είναι η καθημερινή του δουλειά και πως άυτό είναι για δικό του όφελος.

Επίσης βαριέται την ανάγνωση να την κάνει πολλές φορές και η δασκάλα σημειώνει στο βιβλίο να κάνει πιο πολλές φορές ανάγνωση (αν δεν το λέει πολύ καλά) αλλά δεν τον βλέπω να αγχώνεται!!

Προσπαθώ να βρω τρόπους όπως εσύ να κάνω την μελέτη πιο ευχάριστη αλλά όπως λες κι εσύ, την μια πιάνει και την άλλη όχι.

Link to comment
Share on other sites

Το έχω σκεφτεί κι εγώ αυτό(την διάσπαση προσοχής), αλλά δεν νομίζω, γιατί στα μαθηματικά όπως είπα είναι γρήγορος και συγκεντρώνεται εύκολα.Εχω και μια φίλη λογοθεραπεύτρια η οποία με έχει διαβεβαιώσει πως δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι τέτοιο.

Του βάζω ρολόι και προσπαθώ να βρίσκω κίνητρο, αλλά δεν πιάνει πάντα!Αν τον πιάνει η βαρεμάρα δεν συνεργάζεται.

Υπάρχει και μια κόντρα με την δασκάλα γιατί λέει ότι του φωνάζει και ότι είναι δεν είναι καλή.Τι να κάνει κι αυτή ?Είναι 20 ζουζούνια μέσα στην τάξη και μια φορά που είχα πάει πριν χτυπήσει το κουδούνι, άκουγα απέξω τον χαμό!

Koιτα και εμενα ειναι τσακμακι στα μαθηματικα αλλα στα αλλα... κανουμε 4 ωρες να τελειωσουμε.

Εμενα εχει μικρη διασπαση προσοχης και καποια μαθησιακη δυσκολια.

Επειδη εχει το δικο μου παιδι, δεν σημαινει οτι εχει και το δικο σου, ετσι? Μην παρεξηγηθω.

Μιλησε με την δασκαλα του, δες πως μπορειτε να το βοηθησετε. Η δικη μας δασκαλα απο την αρχη απευθυνοταν στον γιο μου. Της εχω δωσει το ελευθερο να κανει αυτο που νομιζει σωστο. Για καλη μου τυχη η ειδικη παιδαγωγος που κανει στον γιο μου ειναι αδελφη της και ειμαστε σε συνεργασια.

Χθες που ειχαμε συναντηση μου ειπε οτι πολλες φορες αφαιρειται αλλα σαφως η κατασταση εχει βελτιωθει. Επισης μου ειπε οτι πολλα παιδακια εχουν διασπαση προσοχης απλα οι γονεις τους δεν εχουν ασχοληθει για να το πιστοποιησουν και να βοηθησουν την κατασταση.

Και εμενα αυτο με το ρολοι δεν πιανει παντα.

Στο κεντρο που τον πηγαινω του εχουν πινακακι και του κολλανε αυτοκολλητα, αν ειναι συγκεντρωμενος, αν κανει αυτο ή εκεινο.

Στο σπιτι οπως ειπα κανει 4 ωρες για να τελειωσει τα μαθηματα του (που μεταξυ μας ειναι υπερ αρκετα). Οταν παει στο κεντρο τα τελειωνει ολα αμεσως!!!!

Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς οι απαιτήσεις της ύλης αυξάνονται συνεχώς......και με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη θα είναι ακόμα πιο δύσκολο στους δασκάλους να την καλύψουν στην τάξη.....έτσι θα βάζουν όλο και περισσότερα για το σπίτι......(που δεν είναι σωστό αλλά......)

 

παιδιά που είναι καλά και στα μαθηματικά και στην γραμματική κατά κανόνα δεν έχουν διασπάσεις προσοχής κ.λ.π. απλά βαριόνται.....και εδώ θέλει:

 

1. επιβράβευση όταν είναι εντάξει

2.στέρηση προνομίων όταν δεν είναι εντάξει....

3.διευκρίνηση ότι αυτά που μαθαίνουν θα τους χρησιμεύσουν στο μέλλον και που

4.θέσπιση κανόνων στο σπίτι που τηρούνται από όλους (όλοι δουλεύουν ή διαβάζουν μετά διασκεδάζουν...)

 

αν δεν στρωθούν από νωρίς τα πράγματα θα είναι δυσκολότερα ύστερα

 

Τα 3 πρώτα τα κάνω συνέχεια.

Στο 4 κολλάμε!Αυτό λέμε κάθε μέρα!Πρώτα τις εργασίες σου και μετά παίξε όσο θέλεις.Ακόμα δεν έχει γίνει καταχώρηση!!

Αμα βαριέται, δεν κάνει τίποτα!Βέβαια όταν είναι η ώρα που πρέπει να πάμε για ύπνο αγχώνεται και θέλει να τελειώσει τις εργασίες, όπου φυσικά είναι πολύ κουρασμένος και δεν νομίζω ότι είναι εμπεδώνει ότι κάνει!

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιάνει πάντα το να πηγαίνει αδιάβαστο το παιδί. Πέρισυ ο μικρός μου για κανένα μήνα τον παρακολουθούσε ο μπαμπάς του στο διάβασμα και μετά ανακάλυψα ότι τα μισά δεν τα έκανε :confused:. Παρόλο που του σημείωνε η δασκάλα τα κενά, αυτός πέρα βρέχει και μετά αναγκαστικά τα συμπληρώσαμε μαζί τα Σ/Κ. Και φαντάσου ότι ακόμη τον τρώει να πάει αδιάβαστος γιατί στα αγόρια μπορεί να θεωρηθεί και μαγκιά στις μεγάλες τάξεις. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

 

Κι εγώ φοβάμαι ότι άμα πάει κανα δυο φορές αδιάβαστος μετά θα πάθει ανοσία και δεν θα τον πολυνοιάζει!Κι εγώ πάντως δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να τον αφήσω με τον πατέρα του να διαβάζει!Δεν έχει και πολύ υπομονή και θα το χάσουμε το παιχνίδι!!Παρόλο που τους 2 πρώτους μήνες έβγαινα από το δωμάτιο κλαίγοντας από τα νεύρα μου,αυτή το ενδεχόμενο το απέρριπτα αμέσως!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...